Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Popo beukt knul van brommer. Knul doet huilie

Even een volksthermometer onder de tong van de Roze Khmer leggen hoor.

ja dit is een plaatje dus klikken kan niet

In een Zwolse wijk ergert iedereen zich groen en geel aan een stel scooterkloodtzakjes die de sfeer lopen te verstieren met hun doodvermoeiende gescheur. Als de popo een controle uitvoert, speert TJ (18) er op zijn crossbrommer plankgas vandoor. Hij negeert een stopteken van een agent, waarop een tweede agent een strike gooit met zijn politiefiets. Boem is ho. TJ negeerde bewust een stopteken en hij werd al twee keer eerder gepakt met een opgevoerde brommer. En nu zijn alle spelende kinderen weer veilig voor dat domme gesjees van zo'n puber en leeft iedereen nog lang en gelukkig. Ware het niet dat TJ huilie huilie doet vanwege 'poging tot doodslag', pappie naar de Nationale Ombudsman stapt en ze de media zoeken want ze zijn erg zielig. 

Reaguurders moeten kiezen. Team Politie want fok scooterkloodtzakje? Team Scooter want boe met politie? Of toch gewoon Team Pappie die met zoontje naar de media loopt? Meeste stemmen gelden.

Reaguursels

Inloggen

Oh, vergeten, ik ben voor de politie in dit geval. Die vader is overigens zo eentje die ik regelmatig zie. Dat gaat dan van: Tj, niet doen. TJ, ik zeg het voor de laatste keer. TJ, ophouden nu. TJ, stoppen daarmee. TJ, wat heb ik nu gezegd? Enz. Maar een keer je woorden waarmaken en ingrijpen? Nooit.......

Helaas-Nederlander | 12-09-18 | 13:04

De politie heeft een ongekende aandacht voor alles wat op twee wielen rijdt terwijl aan de andere kant van de stad een winkels overvallen worden en dan moet je maar een keertje langskomen op het buro voor aangifte.

Buitelheid | 12-09-18 | 07:39
-weggejorist-
groterodeslurf | 12-09-18 | 01:46
-weggejorist-
groterodeslurf | 12-09-18 | 01:36

Liegpopo -1 Doorrijden bij stopteken -10. Geen winnaar, allebei fout

wardtmar | 12-09-18 | 01:29
-weggejorist-
groterodeslurf | 12-09-18 | 00:59 | 1

Wat zijn dat ook een stel verschrikkelijke losers.

Mo het varken | 11-09-18 | 22:56

Het probleem is dat TJ net zo dom is als zijn vader. Was vader een weldenkend verstandig mens geweest, dan was TJ geen etterbakje geworden. Als TJ ondanks zijn opvoeding door een weldenkend verstandige vader toch nog een etterbakje, dan had vaders TJ zijn scooter op de sloop in de shredder moeten laten gooien en daarna TJ thuis alle hoeken van de kamer laten zien.
Was het maar zo mooi................

Dumpert_Reaguurder | 11-09-18 | 22:30

Juten +1. En flikker op met je media opzoeken. Als ik zoiets vroeger flikte kreeg ik thuis ook nog eens op mijn donder, dan flik je het niet nog een keer.

Geenzuiverkoffie | 11-09-18 | 21:37 | 1

Mmmm 3 x flikken in één tegel, dan zal het wel flikken +1 zijn

Geenzuiverkoffie | 11-09-18 | 21:37

De afweging die een goede politieagent hier dient te maken is: welke mate van geweld staat nog in verhouding tot het delict. Als de jongen zojuist een (poging tot) moord heeft gepleegd mag veel meer geweld worden ingezet en is het belang van het arresteren van de dader veel groter dan wanneer hij wat overlast veroorzaakt in de buurt. In dat geval doet zich vast nog wel een gelegenheid voor om hem in z'n kraag te pakken. In dit geval was bijv. de berm in afsnijden acceptabel geweest, gooien met fietsen is dat niet. Daardoor kan de brommer over de kop slaan met zeer ernstige tot dodelijke gevolgen. Die in geen enkele verhouding staan tot het feitelijke delict.

Waarmee ik niet zeg dat de vader daarom maar een rechtszaak moet kunnen aanspannen.

Een goede les voor zowel politieman als zoon, een die gelukkig zonder zwaar letsel is afgelopen.

Max Headroom | 11-09-18 | 19:46 | 3

Natuurlijk moet ook het politiegeweld proportioneel zijn. Het nadeel dat een politieman heeft is dat ie al die afwegingen in een split second moet maken.

namensmijnhond | 11-09-18 | 21:30

@ namensmijnhond | 11-09-18 | 21:30

Bij het stoppen van een brommertje is er voldoende tijd voor kalm beraad.

Max Headroom | 11-09-18 | 21:55

Nee nee nee Max
Deze snowflake had allang moeten begrijpen dat hij A) niet te hard moet rijden, en B) moet stoppen als hij daarbij gesnapt wordt door de politie.

Joost2B | 11-09-18 | 22:11

Wat een loser! 2 keer een stopteken negeren en dan janken als de politie hem vloert. Vader is nog grotere loser dus eigenlijk kan die jongen er niets aan doen.

jaap932057795966 | 11-09-18 | 19:26

Team politie; nu was het gelukkig een fiets en niet iemand op een zebrapad. Daar hebben we meerdere van gehad die het nooit meer na kunnen vertellen. En bij de naam TJ was je bij je geboorte al af

sallandstrots | 11-09-18 | 19:20

Whhahahaha prutserrrrrr

GetOffMyWify | 11-09-18 | 18:59

Het brommerkleaudtzakje mag blij zijn dat ie geen "18 rounds" heeft gekregen.

knutsel_ | 11-09-18 | 18:06

Team pliesie. De wet geld ook voor 18 jarige stumperbekjes. Rijbewijs afnemen en scooter confisqueren. Zero tolerance voor dit soort harken.

Politiestaat | 11-09-18 | 18:03

Team scooter.
Nu gooien ze nog een fiets maar de volgende stap is een basaltkei door je autoraam.

hier openen | 11-09-18 | 17:52 | 4

Joost2B

Aha, U wilt in een politiestaat wonen.

Max Headroom | 11-09-18 | 19:48

@Max
Als de politie aangeeft mij staande te willen houden, dan stop ik

Ik zie op geen enkele manier hoe dat het predicaat 'politiestaat' zou moeten krijgen?
Reden voor de politie om iemand te laten stoppen kan zijn:
- een tijdelijke afsluiting van de weg door een ongeval, brand, of omgevallen boom
- Algemene verkeerscontrole
- Omdat ik als een totaal-mongool veel te hard rij!

nog meer vragen?

Joost2B | 11-09-18 | 21:44
-weggejorist-
groterodeslurf | 12-09-18 | 01:11
▼ 1 antwoord verborgen

Team politie!
Niet zo moeilijk natuurlijk kudt scooter kloodtzakje dat het er is.
Stop teken is stoppen zo niet, eat shit!

En als ik het interview zo lees is de zogenaamde ooggetuige of een tokkie of een persoon met een noord Afrikaanse migratie achtergrond of beide

boerenvla | 11-09-18 | 17:42

Team Politie, was een makkelijke keuze dit keer, volgende graag wat moeilijker.

Generaalspruit | 11-09-18 | 17:39

Arme politiefiets.

Politiefietsen hebben ook gevoel.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 17:38

De maatschappelijke verrijking in vol ornaat.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 17:37

Team pliesie natuurlijk, maar wel met de aantekening dat het hebben van zo'n vader zwaar telt als excuus.

Mazzelstof | 11-09-18 | 17:34

TJ.... alleen die naam doet mij het ergste al vrezen. Geheel bevestigd na het lezen van dit stukje. In plaats van een vader die zegt eigen schuld dikke bult, staat de vader daar te janken in de publiciteit dat zijn zoon zielig is. Zonder ook maar enig besef van schaamte over zijn slecht gelukte product.

Politie weet vast wel wat mag en ik ga ervan uit dat dit gewoon een aangeleerde techniek is om klootzakjes die niet luisteren dat aan te leren.

HoezoStom? | 11-09-18 | 17:33 | 2

Eerder is een agent veroordeeld omdat ie vanaf zijn motor een duw gaf aan het stuur van een scooterrijder. Die stopmethode valt niet onder de toegestane methodes, en ik zie niet hoe deze methode daar wel onder valt.

holdab | 11-09-18 | 19:36
-weggejorist-
groterodeslurf | 12-09-18 | 01:21

Pro-popo.
If you can’t do the time, don’t do the crime.

Ruimedenker | 11-09-18 | 17:32

Recidivist en stopteken negeren = af.

SamV | 11-09-18 | 17:02

Die lul met vingers moet blij zijn dat 'ie zelf nog leeft en niet tijdens zijn vluchtpoging anderen heeft geraakt.
In dat geval had de politie zeker weten ook de schuld in hun schoenen geschoven gekregen 'omdat ze nooit optreden'.
Nee, deze lul met vingers (en bril) moest zijn mond houden en blij zijn dat zijn IQ toch al van twijfelachtig laag niveau is; die val heeft nauwelijks blijvend effect op zijn hersentjes gehad.

EEnzame SchizofrEEN | 11-09-18 | 16:50

Teampolitie!

Tinus Trekveer | 11-09-18 | 16:46

Politie ga zo door.

kuus | 11-09-18 | 16:41

In beginsel, liever achterop een fiets dan een fiets achterop. Maar hulde voor team popo. En een fokverbod voor deze papa want die is de controle thuis een beetje kwijt.

Giotto | 11-09-18 | 16:28

Team Politie natuurlijk. Wat een gezeik van die notoire scooterscheurder die niet zonder z'n pappie kan.

shitstream | 11-09-18 | 16:22

Plusveel kudo's voor de fietsgooi Popi. Vaderdinges verdient de Lutser Award want a) kennelijk weinig moreel besef meegegeven en b) Junior niet effe keihard op de bakkes getremt.

Grijskijkert | 11-09-18 | 16:20

Achttien jaar oud, maar nog steeds een jongen...
En verder, als de politie je een stopteken geeft, dan stop je. Doe je dat niet, dan zwaait er wat, in dit geval een dienstfiets.

happen_maar | 11-09-18 | 16:14

Scooterklootzak moet gewoon z'n muil dichthouden en zijn zegeningen tellen, stomme tokkie.

swebe | 11-09-18 | 15:53

R. Skicker | 11-09-18 | 14:37 Ik maak op dat je uit een achterstandsbuurt komt...
Correct, de Veluwe was altijd al achtergesteld en onontgonnen gebied, totdat alle Randstedelingen hier naar toe kwamen om zodoende de geneugten van hun eigen achterstandswijken te ontvluchten.

‘het valt onder de noemer (lichte/ zware) mishandeling’

Dit meen je... wil je er over praten, moet je ’n pleister soms? Jou soort zou perfect in de hulpverlening passen, heb je al ’n rugzakje..?

Ik blijf bij mijn standpunt: de Popo mag klappen uitdelen indien nodig (punt).

Veluwse-Eikel | 11-09-18 | 15:08

18 is geen puber meer, maar een tokkie op een opgevoerde scooter die een stopteken negeert. En al vaker is aangehouden.
Mag toch aannemen dat hij zijn scooter rijbewijs nu moet inleveren.

XaaD666 | 11-09-18 | 15:03

Ik stem voor het uitbannen van het woord popo op GS, mag dat ook?

Kameroudste | 11-09-18 | 15:02 | 2

Stem met je mee. Team pliesie trouwens, goeie actie. Niet luisteren: hakken.

DebraCadabra | 11-09-18 | 16:27

Mee eens. En iets minder kleutertaal en iets meer gewoon Nederlands graag!

JohanF | 11-09-18 | 17:30

Team Politie. Al de graftakkegasten van de brommert kegelen. Strike!

twasniks | 11-09-18 | 14:52

Team politie, die eindelijk doorheeft dat optreden a la de Guardia Civil zijn vruchten afwerpt.

De waard zijn gast | 11-09-18 | 14:50

Elke keer weer hun eigen lullo gedrag goedpraten of wegkijken en roepen Janmaar die ander

Jacktheflipper | 11-09-18 | 14:49

Politie uiteraard. Derde keer gepakt, dus dan mag je wat mij betreft keihard geRodneyKinged worden. Wie niet horen wil moet voelen.
Ik sta ook niet te kijken dat papa met zoonlief naar de media stapt. Als papa vroeger gewoon zijn taak als vader had gedaan (je kind opvoeden en leren dat hij zich aan bepaalde regels houdt) had hij dit nooit gedaan.
Faalvaders maken faalzoons.

ZegMaar | 11-09-18 | 14:24

Als die fiets al werd gebruikt om te stoppen, dan is dat ook goed te verdedigen. In eerste instantie werd het stopteken gegeven voor een verkeersovertreding, mulder dingetje kan je dan zeggen. Maar dan komt deel twee, de sukkel stopt niet, en dat is een strafbaar feit op zich, een misdrijf zelfs. Als je die klootviool dan wilt aanhouden, dan mag je daar wat meer moeite voor doen dan alleen je hand in de lucht steken. Maar die agent gaat wel een probleem krijgen. Schade aan die fiets zal wel op zn salaris worden ingehouden.

Tjemig | 11-09-18 | 14:24

Ach ja, prinsjes kunnen niets fout doen en dus gaat papa samen met het prinsje T(otal)J(ackass) verhaal halen bij de pliesie. Dikke middelvinger naar deze tokkies en thumbs up voor de pliesie.

gein_zörreg | 11-09-18 | 14:22

www.omroepgelderland.nl/nieuws/211199...

Mo & Mo rijden iemand dood
Rechtbank besluit na 6 jaar(!) dat "Roekeloos rijgedrag" niet is aangetoond, alsmede dat niet duidelijk is welke Mo het voertuig bestuurde
( en meer walgelijke details in de link)

Ik hoop dat dit tot een rechtzaak komt, en de Rechter zal bepalen:
"Een agent mag en moet ALLE middelen aanwenden om een voertuig tot stilstand te dwingen en/ of brengen als hij/ zij daartoe duidelijk signalen heeft gegeven en daarbij vreest voor de veiligheid van omstanders, of de veiligheid in de openbare ruimte in het algemeen."

(Daarnaast krijgt de agent een flinke bonus en 2 dagen verlof, als zulks met succes wordt uitgevoerd)

Joost2B | 11-09-18 | 14:22

Tsja... doodslag mag toch minder dan stoptekens negeren hoor. Hadden ze maar een motormuis moeten regelen bij die controle, ipv wat fietsen. Joch gaat niet vrijuit, maar dat smerissen keihard liegen om elkaar te dekken lijkt me ook genoegzaam bekend. Hopelijk houdt die getuige de rug recht.

Fantabulosa | 11-09-18 | 14:20

Pliesie!

HutseKluts | 11-09-18 | 14:05

Team popo!

MooseNL | 11-09-18 | 13:55

teampolitie, uiteraard.

canis lupus | 11-09-18 | 13:53

Stopteken negeren is vragen om problemen! En alleen de grootste tokkies gaan dan huilie huilie doen, bah!

Rdock | 11-09-18 | 13:51 | 1

politie zou meer tegen overlast veroorzakers moeten optreden zoals ,honden ,vuurtjes .afvalverbranders ,samenscholers en klote buren.Dan gaat de samenleving een stuk beter

pedro300 | 11-09-18 | 13:55

Dit is me alles veel te ingewikkeld. Poll!

Frau Merkel | 11-09-18 | 13:47

Verhaal van de getuige is logischer dan dat van de politie, in beide versies stem ik voor de politie.
Vader had zelf die brommer moeten afpakken aangezien hij het al honderd keer had gezegd dat dit niet goed was. Nu laat hij de opvoeding van zijn kind over aan anderen en gaat dan nog klagen ook.
Les: Als de politie een stopteken geeft dat word genegeerd hebben zij het recht om iemand tot stoppen te dwingen, van mijn part had hij die fiets tegen zijn hoofd gegooid.

BootleggersSmurf | 11-09-18 | 13:41

Ach is van alle tijden alleen boehoe doen werkt tegenwoordig het beste, en dat heeft de vader goed begrepen, de politie moet ook iemand die voor de 2de keer gepakt wordt met een niet goede brommert hetzelfde doen als ze vroeger deden mooi vierkant pakketje van maken en dan teruggeven. en die jongen heeft ook wijze les geleerd had ie maar wat minder vaak met zijn neus in zijn phone meoten zitten allerhande onzin berichtjes lezen, want dan had hij geweten dat de politie tegenwoordig gooit met hun ATB's, valt me nog mee dat hij geen boete kreeg voor rijden zonder verzekering want die vervalt toch als je ongeoorloofde modificaties aanbrengt.

Umberto die trotzoni | 11-09-18 | 13:39

Team Politie.
Daden en consequenties. Hij had ook gewoon kunnen stoppen.
If you can't do the time, don't do the crime.

Tapu | 11-09-18 | 13:30
-weggejorist-
TheBigKirth | 11-09-18 | 13:27

Als je met een fiets naar een puber op ene brommer gooit om deze ten val te brengen dan riskeer je een mensenleven terwijl de overtreding slechts een kleine is? Dat maakt deze popo gewoon een mongool die veroordeeld dient te worden. Iedereen die loopt te zeiken dat je maar moet luisteren en aan de regels moet houden wil ik vragen of ze het eens zijn dat de politie bij snelheidscontroles voortaan op de banden schiet bij meer dan 20 km te hard.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 13:20 | 15

''Ok never mind, of je bent een trol of je bent écht héél erg dom.''

Ik denk het laatste .... sommige mensen zijn anders bedraad en zien het gewoon niet... in wat voor 'n asociale k#t maatschappij zouden we moeten leven als dit soort mensen het voor het zeggen had. Moet er niet aan denken alhoewel het wel langzaam die kant opgaat...

jowel | 11-09-18 | 14:43

Domme reactie zeg.

XaaD666 | 11-09-18 | 15:07

R. Skicker | 11-09-18 | 13:35
Als jij een stopteken negeert heeft de politie het recht om geweld te gebruiken, wat dan buitensporig geweld is kun je een draadje over opzetten maar iemand letterlijk van zijn brommer aftrappen is toegestaan. De zaak waar ik het over heb is een motoragent die iemand de berm in trapt waarbij de verdachte in een geul beland, is op wegmisbruikers of een dergelijk programma voorgekomen en wordt verder ook niet moeilijk over gedaan. Die persoon had ook dingen kunnen breken bij die actie.
Dat jij het oneerlijk vind is vers twee, maar de politie mag wel degelijk geweld gebruiken in dergelijke gevallen, net als dat zij de verdachte mogen laten gaan en thuis op mogen wachten, is aan de agent om te bepalen.

BootleggersSmurf | 11-09-18 | 15:28
▼ 12 antwoorden verborgen

Fiets vs. scooter: blind +1 voor fiets. Zelfs als die fiets vliegt.

OverdaanDerOnderheid | 11-09-18 | 13:16

Team Popo uiteraard!

ParanoidAndroid | 11-09-18 | 13:10

Hij negeert een stopteken van een agent..
Minachting van bevoegd gezag, duidelijk verhaal toch..?

Wij gingen er vroeger ook als ’n malle vandoor, ’n soort sport. Maar als je gepakt werd kreeg je thuis ook nog klappen van je pa, of vond je je crosser met een tank afgevuld met zand. Dat soort opvoedkundige dingen kennen ze tegenwoordig niet meer... Ombudsman, haha! Dat joch zou een ros voor z’n harses van z’n vader moeten krijgen.

Ga je op je bakkes met je crosser, dan heb je daar bewust voor gekozen. Gewoon beide partijen achteraf geen aangifte doen en de kous is af. De Popo is de beroerdste niet als je normaal doet.

Veluwse-Eikel | 11-09-18 | 13:10 | 4

@R. Skicker. Nee, dat was geen mishandeling. Dat was een terechte corrigerende tik. Mag tegenwoordig niet meer. Wat tegenwoordig wel mag, is de buurt terroriseren is en het leven van andere mensen vergallen... tenminste als je allochtoon bent. (Dat moet natuurlijk "Nederlander zijn met een migratieachtergond" zijn, want allochtoon mag ook niet meer)

Iedereen mag aangifte doen. Wat niet mag is te hard rijden en mensenlevens in gevaar brengen. De politie probeert hier het leven van mensen te beschermen door asociale pubers te beletten (veel) te hard te rijden. Helaas denkt dit tuig dat ze boven de wet staan en negeren stoptekens. U vindt dat normaal en vindt het prima dat ze er mee weg komen?

En zo is het iedere keer. Oorzaak en gevolg ... en dat is iedere keer zo. Hetzelfde als die Marokaanse overvaller die doodgeschoten wordt bij een roofoverval. Ook zo zielig en onterecht.

Of de agent fout is zal de rechter wel bepalen. Normaal denkende mensen weten wel wie hier echt fout is ..

ChupaChupa | 11-09-18 | 13:45

Zo die corrigerende tik is een paar keer te hard geland vermoed ik. Tik, klap, slag, ros, hengst, het valt onder de noemer (lichte/ zware) mishandeling. Je meet met verschillende maten. Ik maak op dat je uit een achterstandsbuurt komt waar dit normaal is en waar je veel last van buitenlanders hebt. Klopt dit?

Rest In Privacy | 11-09-18 | 14:37

@R.Skicker
U hoort bij de groep verwende prinsjes?

sallandstrots | 11-09-18 | 19:25
▼ 1 antwoord verborgen

Plop voor de Popo!!

Kan iemand zich Rishi nog herinneren? (station Holland spoor)
www.nrc.nl/nieuws/2013/12/23/agent-vr...

Als de politie je staande houdt/ een stopteken geeft ... doe dat dan!
Feitelijk moet de vader ook voor de rechter getrokken worden voor minachting van de wetgeving en dienaar.
Is het vals beschuldigen van een misdaad: "Het was pure poging doodslag wat die agent deed” smaad of laster tegenover een ambtenaar in functie?

- Gemaakte en oplopende kosten en derving zelf laten betalen ( Ambulance, Ziekenhuis, ziekteverlof, etc.)
- Schade aan staatsbezit (dienstfiets) betalen
- Vernietiging van de ten derde male opgevoerde brommer
- Boete voor te snel rijden
- Verplichte herhalingscursus brommerrijbewijs op eigen kosten
- Boete voor behalve lelijk ook erg dom zijn

.. dat laatste als 'wisselgeld' voor de rechter om coulance te tonen..

Joost2B | 11-09-18 | 13:01 | 1

Goed gesproken!

Ella | 11-09-18 | 13:03

Team politie. Ben geen fan van ze. Maar stop is wel stop. En blijkbaar is boem ook ho.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 13:01

+1 voor Team Juten. TJ

Man.man.man | 11-09-18 | 12:51 | 1

Vanaf morgen elke dag de " je achterlicht doet het niet truuk " met een krachtig soepele beweging met de nieuwe knuppel .

Ikbenhet6 | 11-09-18 | 12:59

Puber is een kloorzak maar ja nog altijd een puber dus redelijk te verklaren. Pa daarentegen is een boerenlul. Moet niet jammeren maar zijn zoonlief aanpakken want lastige puber die een grens overschrijdt.

metdedag | 11-09-18 | 12:51 | 1

Zo'n 'opvoeder' is nog in staat om een doodgereden kind aan te klagen wegens roekeloos oversteken..
"Natuurlijk, dat mag niet. 'Hoe stom kun je zijn', heb ik wel honderd keer tegen hem gezegd." ... maar niet adequaat ingegrepen droplul!!

Zo'n (zelf opgezocht) brevet van opvoedkundig-onvermogen zou moeten leiden tot ontzegging van de ouderlijke... oh wacht.. het jong is 18 dus volwassen!

Joost2B | 11-09-18 | 13:10

Mijn stem:
En begrijpelijke / vergeefbare opwelling van de popo in kwestie,
in de hectiek van het moment.
Maar wel prettig dat niet-willen-fietser niet ergnstig gewond geraakt is.
.
PS Hij zal er nu toch echt wel wat van *geleerd* hebben.

hotmint | 11-09-18 | 12:45

Ik ken een land waar de politie letterlijk met een lange lat straatracers van hun brommer (80 + km per uur) slaat. Die vertellen het niet na kan ik u bevestigen. De gemiddelde straatracer eindigt meestal toch wel ergens tegen een paal of auto, nu besparen ze tenminste de schade aan de paal of auto.

allesofniks | 11-09-18 | 12:42

"Wat die agent deed, kan echt niet"...... En geen woord over die teringlijer op z'n kutteschudder........ Ik snap 't niet meer. Waar komt toch die drang vandaan om aso's die op hun numer worden gezet te verdedigen?

Tom Hagen | 11-09-18 | 12:41

Waar is de moeder in deze casus? Nog in Armenië zegt u?
Oh wacht..... Team popo +1 dan maar

Cold-Cees | 11-09-18 | 12:41

Een echte hollandse vader of moeder geeft zn zoon een draai om zn oren en sleurt hem daarna aan zn oor naar de politie, zodat ie sorry kan zeggen.

Dank je wel overheid voor deze import. Heropvoedingskampjes dan maar?

brawler | 11-09-18 | 12:40

Hier in de wijk is ook zo'n idioot joch die constant maar door de straat heen moet gaan met een gang van minimaal 60 (30 toegestaan). Ik zou het heerlijk vinden als de popo daar wat aan deed. Hoeft van mij niet op deze manier maar het mag wel veel harder aangepakt worden. Bijvoorbeeld geen begrenser op 45? Weg brommert. Geen gelul. Gewoon direct weg.

Omebert | 11-09-18 | 12:40 | 2

Precies. En rijd je met auto >10 km te hard gelijk rijbewijs inleveren en rijcursus

Rest In Privacy | 11-09-18 | 13:14

Als het 1 idioot joch is stap je er toch zelf op af? Desnoods met een paar buren.

Hiesjes | 11-09-18 | 13:21

Team Politie!

Blote Bertus 2000 | 11-09-18 | 12:39

Team popo. Actie reactie en de beste man moet op de blaren zitten. Mijn pa zou mij keihard straffen.

Schepvogel | 11-09-18 | 12:38

TEAM POLITIE. Die gek heeft nog mazzel dat er geen Walther P5 op hem is leeggeschoten. Dus stoppen met janken

Neehè | 11-09-18 | 12:35 | 1

U bedoelt Walther P99NL of de Walther MP5?

Cold-Cees | 11-09-18 | 12:43

play stupid games -> win stupid prices

dezakloper | 11-09-18 | 12:34

TJ=Tokkie Jong, -1.
Team Popo,+1

LoesjeP | 11-09-18 | 12:33

Papa doet maar heel weinig moeite om zijn gebrek in basis intellect te verhullen. Ongeveer alles.... maar ook echt alles is fout aan deze man !

m.facebook.com/photo.php?fbid=1021709...

Dr.Hermannes | 11-09-18 | 12:31

Pa geeft toe dat hij het weet. En nu dus klagen. Dat is helaas wel de normale mentaliteit tegenwoordig. Ouders die geen verantwoording nemen.

Helaas-Nederlander | 11-09-18 | 12:29

Wie is nu eigenlijk 'de vader'? Die linkse of die rechtse.? En is de fiets nog heel?

warriorprincess | 11-09-18 | 12:28

Team Popo natuurlijk. Negeren stopteken (2x) is op eigen risico, eigen schuld. Beter fiets er tegenaan dan agent zelf.

Gepruts | 11-09-18 | 12:26

Het is puur psychologie. De jongen heeft de leeftijd dat je gaat experimenteren met risico's en conflicten met autoriteit zoeken. Om dat waar te maken moet dat risico en die autoriteit er wel zijn. Team Popo dus.

CeesCloosd | 11-09-18 | 12:24

Twee keer een stopteken genegeerd en er vandoor gegaan. En nu willen ze klagen? Ze worden door ieder weldenkend mens hartelijk uitgelachen. Dombo's.

Ik hoop dat er flinke straf uitgedeeld wordt aan dit soort asociale rijders. Maar ik vrees dat het weer een werkstraf van 20 uur wordt. Als het dat al wordt...
En die fiets moet natuurlijk vergoed worden, tot de laatste cent.
Team popo dus.

-

Bernhard de II | 11-09-18 | 12:23

Alles goed met die fiets?

demaup | 11-09-18 | 12:22

Ben zelf toen ik een jaar of 15 was ook van de bromfiets afgereden door de politie ivm negeren stopteken geen helm etc
Ik had er geen moeite mee Iets van risico van het weg rijden
Mijn ouders hadden ook iets van eigen schuld dikke bult
maar nu de rubber tegel generatie vind dat alles moet kunnen en er konsekwenties kleven aan je daden

nachtbrakers | 11-09-18 | 12:21

Zou DENK nog leden voor de Zwolse chapter van hun scooterclubje zoeken?

Misschien dat de GS-redactie DENK even kan tippen. Deze twee randdebielen lijken mij ideale kandidaten.

Kompromat | 11-09-18 | 12:19

Team politie natuurlijk. Ze hadden volgens mij zelfs mogen schieten om die asociale puber te stoppen. Maar ja, met een vader die zo reageert kun je het dat kind eigenlijk niet kwalijk nemen dat hij een raar beeld heeft van wat wel en niet mag in onze maatschappij.

Peter-Rissing | 11-09-18 | 12:12

Staat TJ voor teringjong?

Mr_Natural | 11-09-18 | 10:17

Beeldscherm/koffie haaaa.
Wat een kansloos volk hebben we toch binnen gehaald.
Tijd voor een referendum!!!!
Onze ,,ti,,ziet er gehavend uit .next.

maasdonk | 11-09-18 | 12:10 | 1

TJ natuurlijk .

maasdonk | 11-09-18 | 12:10

Ik ben team scooter. Als we al qaida en isis kunnen steunen mogen ook kleinere visjes onze sympathie anders is het niet eerlijk.

Knufter | 11-09-18 | 12:08

Team politie want fok scooterscrotumpje.

doedeljantje | 11-09-18 | 12:07

Waarom heeft die agent die fiets niet in zijn smoel geslagen? Omdat de agent dacht, dit is te grof en te gevaarlijk, daar krijg ik moeilijkheden mee. Waarom heeft de agent de fiets voor zijn brommer gegooid? Omdat de agent dacht: dit is wel een mooie spijkermat of zo iets.
Ik stem popo, das duidelijk.

Schadenfreude | 11-09-18 | 12:06

Albert Geisler, de SHEQ (Safety, Health, Environment and Quality) Manager bij Van Halteren Special Products in Zwolle? Die Albert Geisler?

Alco-de-Holist | 11-09-18 | 12:02 | 2

Die ja! Was niet veilig wat de politie doet.

dat wat zijn lieve zoontje doet, heeft de olitie erkeerd gezien. Die gedraagt zich altijd keurig natuurlijk.

#TJtoo

Sensemilla | 11-09-18 | 12:26

Ik denk inderdaad dat het die Albert Geisler is, van de SHEQ bij Van Halteren Special Products. Vader lijkt wel betrokken bij zijn werkgever, daar hij blijkbaar ook in zijn privéleven special products aflevert.

Badd Pritt | 11-09-18 | 18:51

+1 voor Politie
Had pappie zijn scooter-klootzak-zoontje maar beter op moeten voeden.

dezakloper | 11-09-18 | 12:01 | 1

Hopelijk ligd die tokkie nog 3 maanden op de IC
en die vader op de TBS afdeling

joppo0 | 11-09-18 | 12:10

Mijn bromsnor-opa zaliger deed dat ook al bij roomblank gespuis in de jaren '50 en '60. In die tijden kregen de betreffende jongeren vervolgens thuis ook nog een pak slaag. Dat had dit knulletje ook wel goed gedaan denk ik.

Boetsj | 11-09-18 | 11:56 | 2

De littekens van de wapenstok staan nog op m'n rug.

Gemsenherder | 11-09-18 | 12:13

Mijn opgevoerde Zundapp werd in beslag genomen door de politie in begin jaren 70. Denkt nou iemand dat ik dat thuis durfde te vertellen?

Slough | 11-09-18 | 12:22

Team popo. Hands down. Stopteken negeren is scheuren in je kleren.

klamme.vla | 11-09-18 | 11:56

Vraag is meer; zou de politie de ballen ook hebben om dit in bv. Poelenburg te Zaandam te doen?
Zag je hier overigens wel vaak, mocrowijken patrouilleerden ze met de ramen dicht en in de 'blankere' wijken stonden ze met de rollerbank.

Critycal | 11-09-18 | 11:54

Hulde aan de Popo !!! Grote klasse en ga zo door !!!

Alex80 | 11-09-18 | 11:53

O ja, en ik stem team Politie! Dus!

BaldEagle | 11-09-18 | 11:53

Deze donssnor is verdorie zelf een rijdende poging tot doodslag op z'n scooter.
Laat ze maar goed doorzetten met hun procedures, dat ze er maar goed (financieel) voor moeten bloeden.
Dit soort jankbekken moet de kop (hard) ingedrukt worden.
Omgefokkingkeerde wereld.

Gazzerop | 11-09-18 | 11:53

Jammer dat die skoeter kleaudsack het toch heeft overleefd. Team politie wordt het dus.

Dutch_Viscount | 11-09-18 | 11:52

Je kunt helemaal niet naar de Nationale Ombudsman stappen zonder eerst een klacht bij het betreffende Korps zelf te hebben ingediend; dan wordt je klacht namelijk niet in behandeling genomen! Staat ook duidelijk op de website van de Nationale Ombudsman! Maar ja, begrijpend lezen is voor sommigen duidelijk te hoog gegrepen! Dom volk!

BaldEagle | 11-09-18 | 11:51 | 1

met 'gewoon' een klacht indienen bij de lokale politie halen we de landelijke pers waarschijnlijk niet, zo zullen ze gedacht hebben.
Dan maar (inderdaad kansloos) de Nationale Ombudsman proberen, daar zal de nationale pers meteen op aanslaan.....

michelpen | 11-09-18 | 12:25

Ik ben er ook wel eens vandoor gegaan voor de Popo.
Adrenaline gierde door mij lijf.
Benzine in de tank voelde voor mijn brommer aan als Nitro.
Was het slim NEE heeft het mij een rechtschapen burger gemaakt JA.

Johan_Voorhaar | 11-09-18 | 11:50 | 1

Tsja, hier op geenstijl zitten natuurlijk alleen maar heilige boontjes.

reagluurder010 | 11-09-18 | 11:56

Ik stem voor Team pappie, want als je jezelf op geheel vrijwillige basis landelijk voor lul zet verdien je wel de poedelprijs.

Alco-de-Holist | 11-09-18 | 11:47

Team politie. Blue Lives Matter.

Musashi | 11-09-18 | 11:47

Stentor:
"TJ (18), student op het Deltion, negeert op zijn crossbrommer een stopteken en rijdt met hoge snelheid door"
Ja, daar begint het al, 'student' op Deltion......

michelpen | 11-09-18 | 11:45

Heet de vader Albert? LOL

Madamjanet | 11-09-18 | 11:42

Twee keer eerder gepakt.... stopteken genegeerd.. Ik stem team politie!

miff | 11-09-18 | 11:40

Ik stem op team politie. Ik twijfelde, maar doorslaggevend was de gewatteerde jas van de vader.

Albert K. | 11-09-18 | 11:38

Wat een akelige tyfuskop heeft die pa.

barryvantiggele | 11-09-18 | 11:36 | 1

En dat gezwel naast hem trouwens ook.

barryvantiggele | 11-09-18 | 11:37

De politie is helaas een gezwel in onze samenleving ... en na een stopteken niet stoppen is uiteraard artikel 5 en de doodstraf weer invoeren voor dit soort tuig.

In beslagname voertuig en rijbewijs, dan op cursus en vergeet die hoerige speekseltest niet !!!

SinEstilio | 11-09-18 | 11:36

Albert begrijpt het toch niet helemaal. Hij gaat aangifte van poging tot doodslag doen want zoonlief had wel verlamd kunnen zijn. Volgens mij moet je dan aangifte tot poging tot het toebrengen van ernstig letsel doen, maar ja, ik woon dan ook niet in Zwolle.

Alco-de-Holist | 11-09-18 | 11:34 | 1

Mja, maar goed, als je dood bent is bewegen toch net zo moeilijk.

Albert K. | 11-09-18 | 11:40

Als het zijn zoon was aangereden door zo’n idioot, zou de vader in kwestie ook dezelfde mate van begrip opbrengen wanneer die idioot hard door de politie zou zijn aangepakt?

Echt, waar zit het verstand van deze menschen?

J.Luns | 11-09-18 | 11:30 | 1

Team Politie. Ben al jaren voorstander van paintbal voor de politie. alles knal oranje maken als het moeilijk doet. Lopen ze weken voor schut en zijn ze lekker herkenbaar...

Fanshitter | 11-09-18 | 11:29

Een slechte dag voor mijn nickname.

Team Politie, dat dan weer wel.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 11:25

TJ's zijn meestal al niet de slimsten, maar deze.....

Ko Ranzig | 11-09-18 | 11:24

Popo vond blijkbaar wel dat ze een variant van de feiten moesten opdissen, waarschijnlijk omdat men niet verwacht had dat er nog een getuige was. Dat maakt het een stuk minder stoer, waarheid verdraaien vind ik meer iets voor scooterklootzakjes. Laten we het overzichtelijk houden.

G. Temmes | 11-09-18 | 11:22

Vast een door pappie tot in den treure verwend takkenlijertje ,straks een auto voor zijn verjaardag en dan voetgangers scheppen op het zebrapad.

blauwe zander | 11-09-18 | 11:22 | 1
-weggejorist-
gheist | 11-09-18 | 12:08

Lekker makkelijk. Pro-Deo advocaatje en misschien valt er nog iets uit te slepen in dit gekke land. Hij weet misschien nog niet dat het van Pappa zijn uitkering af gaat.

Nerderlander | 11-09-18 | 11:19

Zelf meerdere keren gedaan. Nooit problemen gehad. Reactie openbaar bestuur (burgermeester) en OM: moeten ze maar luisteren en zich aan de wet houden.
Zal nu wel weer anders zijn met onze slappe OM en D66-rechters.

Leffe Blonde | 11-09-18 | 11:17 | 2

dat mokkel die gister dat meiske van 20 plat en dood reed, er van door ging, auto's beschadigde, en er toen lopend vandoor probeerde te gaan....... mag in afwachting van haar vonnis thuis uithuilen.... ik zweer jullie ,als het aangereden meisje mijn kind was zou ik de nederiglandse geschiedenis boeken ingaan als de ergste sadist in zijn soort.

Y&T | 11-09-18 | 11:22

A Y&T OK ze reed dan wel iemand dood maar hield zich wel aan de maximaal toegestane snelheid zal het excuus van de politie luiden.

Slough | 11-09-18 | 12:26

Meer meer meer vliegende politiefietsen. En brommerrijbewijs innemen als je op een opgevoerde brommer of snorfiets rijdt. Op zo'n manier dat ook rijbewijs B er even niet inzit liefst. En welke verzekeraar biedt brommerverzekeringen aan aan hardrijders?

Guido | 11-09-18 | 11:17

Ik neem aan dat deze kansenparel in voorlopige hechtenis zit en zijn rijbewijs kwijt is vanwege:

-Negeren stopteken politie.
-Gevaarlijk rijgedrag in woonwijk.
-Gevaar brengen van ambtenaar in functie.

Zander | 11-09-18 | 11:16

Aso's zijn nu eenmaal aso tot op het bot.
De appel (zoon) valt kennelijk niet ver van de boom (vader)

Memek | 11-09-18 | 11:15

Ik heb een beter idee voor Vaders. Voed uwen zoon gewoon eens correct op! Gedraag je als een randdebiel en je loopt het risico behandeld te worden als een randdebiel.

De politie moet al op eieren lopen tegenwoordig in hoe ze reageren. Wat mij betreft mogen ze vrij de wapenstok gebruiken tot het punt dat iemand permanent letsel oploopt. Dan mogen we een keer "tut, tut, das wel een beetje overdreven" roepen. Het principe "niet luisteren is voelen" geld overal ter wereld behalve in noordwest europa...

Gregovic | 11-09-18 | 11:12 | 2

Eigenlijk moeten ze dit soort losers met de gummiknuppel een tikje achter de oren geven, net zoals je met konijnen doet.

Alco-de-Holist | 11-09-18 | 11:16

Alco-de-Holist | 11-09-18 | 11:16
Als de konijnen?? Pas op want vrouw Thieme leest hier mee, in de provincie doen we dat nog voor het kerst-eten maar in de scooterwijken lukt dat zelfs niet meer bij de ratten.(zie boven 2x)

hagelkruis | 11-09-18 | 11:33

Wat een enorme lul is die vader, de mijne had me verrot gescholden ipv het voor me op te nemen .

Castor12 | 11-09-18 | 11:10 | 1

Plus me bij de banketbakker een doos gebak laten halen die op het bureau laten afleveren, gezamenlijk met een portie nederige excuses. Daar leer je tenminste wel wat van.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 11:20

Eind jaren 70 waren mijn maatjes en ik ook geen schatjes en haalden ook streken uit. Maar je wist toen dat als de politie je te pakken kreeg dat je een paar flinke tikken kon verwachten en een paar uurtjes cel. Je haalden het niet in je hoofd om aangiften te doen. uiteindelijk wist je ook wel dat je die draaien om je oren wel een beetje verdiende. En als je die agent later tegen kwam,no hard feelings.

zoalsikhetzeg | 11-09-18 | 11:09 | 1

Je vrienden was je ook wel kwijt wanneer je aangifte deed of met de politie praatte.

Papierversnipperaar | 11-09-18 | 11:53

He T*&%*Jong en pa, jullie hebben 'eigen schuld' verkeerd geschreven!
Team politie, dus.

Vader Ibrahim | 11-09-18 | 11:09

Team Bromsnor.

Iemand die TJ heet, is ongezien een penis.

Mahatma | 11-09-18 | 11:03

In plaats van een fiets gewoon de taser pakken en hem frituren met scooter en al. Daar leert ie nog meer van denk ik. En verder vader en zoon veroordelen tot alle kosten, inclusief tijd van politie en uiteraard de proceskosten.

The2Amendment | 11-09-18 | 11:03

Team Scooter Voor het broodnodige andere geluid.
#wtc7insidejob

RickTheDick | 11-09-18 | 11:00

Het wordt onvoorstelbaar moeilijk om te kiezen wie van de twee nou de grootste loser is. Die randdebiel op zijn brommer of de jankende vader.

De luis | 11-09-18 | 10:58 | 1

Hahaha, nice.

Mahatma | 11-09-18 | 11:07

Als deze agent een advocaat nodig heeft, kan er een roze inzamelactie komen om de hiddemeister in te huren? Zou helemaal awesome zijn.

ZoekEenVrijeNick | 11-09-18 | 10:57

Een grote pluim voor de politie moeten ze vaker doen.
Maakt niet uit wat voor kleur die eikels hebben gewoon de volgende keer een ijzeren staaf gebruiken ipv een fiets.

likdoorn | 11-09-18 | 10:57 | 1

stukje in de stentor nog ff gelezen denk dat de getuige per definitie
een hekel heeft aan de politie

likdoorn | 11-09-18 | 11:02

Speel domme spelletjes. win domme prijzen.

Papierversnipperaar | 11-09-18 | 10:56

Gelukkig doet de politie eindelijk eens wat.
Van mij mogen alle opgevoerde scooters gelijk door de schredder, inclusief een bekeuring aan de rijwielhandelaar die hem zo heeft verkocht.
De ziekenhuizen liggen vol slachtoffers van scooterklootzakken.
Hoe weet ik dat?
Heb er zelf ook gelegen door een idioot die rijdend op zijn scooter aan het appen was en doorreed, terwijl ik pas wakker werd toen ik een naald in mijn arm kreeg.
In het ziekenhuis vroeg ik eens: "komt dit wel vaker voor?".
Het antwoord: "Je moest eens weten!"
Ik haat die krengen en hun berijders.

watergeus | 11-09-18 | 10:56

Eigenlijk zou de politie standaard een lasso moeten hebben voor dit soort gevallen. Een fiets ervoor gooien kost weer geld want daar wordt zo'n fiets ook niet mooier van.

Leptob | 11-09-18 | 10:54

Heeft voormalig ambassadeur Van Dam, expert in het MO, de topdiplomaat met kennis, het orakel van mohammed, al een petitie ingediend om "onze" voertuigen zo veel mogelijk te sparen en deze in te leveren nadat de gevechtshandelingen ten einde zijn ?

Het ook het zo min mogelijk gaten schieten in "onze" uniformen valt uiteraard eveneens binnen dit verzoek.....

Mazoeza | 11-09-18 | 10:53

Wie noemt zijn zoon nou TJ nogwat?
Raar verhaal dit, kan niet tot een serieuze conclusie komen.

Leukautootje | 11-09-18 | 10:52 | 1

Afkorting voor tering joch.

Musashi | 11-09-18 | 12:38

Team polisie natuurlijk...

ja-nee-misschien | 11-09-18 | 10:51

Maar waarom zoekt de media dit soort zaken? Dagelijks gebeuren er dit soort incidenten, ik begrijp die selectiviteit niet.

JackStick | 11-09-18 | 10:50

Bij den photographie:
Gelukkig is het onmogelijk voor de Geislers een hersenschudding te krijgen...

Mazoeza | 11-09-18 | 10:48

#TeamPopo -altijd.

Conan de Rabarber | 11-09-18 | 10:47 | 1

Dat zou ik niet te hard roepen...

Zenzeo | 11-09-18 | 10:49

Volgens mij zijn de Geislers daar neergestreken reizigers o.i.d. ....... terwijl men in het Oosten niet zoveel op heeft met cultuurrelativisme !

Zou zo zeggen: gooi er nog maar een paar fietsen tegen aan, en slinger er gelijk een naar de kop van die pro deo advocaat.

Mazoeza | 11-09-18 | 10:47

Vluchten voor de politie, tot twee keer toe een stopteken negeren en dan durven te huilen over je staandehouding... Je bent gewoon fout sneuneus, je recht om te klagen heb je al opgegeven. Je staat verdomme zonder kleerscheuren op de foto, 'nuff said.

Hoe dan ook, dan is er toch iets fundamenteel fout gegaan bij je opvoeding?

Noltie | 11-09-18 | 10:44

Bijna altijd #TeamPolitie want iemand moet er voor zijn, de overheid is namelijk standaard #TeamDader=Slachtoffer.
Nu vraag ik me wel af of je zo'n beuk moet uitvoeren omdat een strontjong met een scootertje rijdt. Wacht 'm dan thuis op en geef 'm een paar petsen. Opgevoerde brommertjes is volgens mij iets wat iedereen wel gereden hebben. Als je dan gepakt werd kwam oom agent aan de deur en zo gauw die weg was kreeg je nog een paar schuppen van je pa of ma. Althans, zo ging dat in onze familie, maar wij zijn dan ook van paapse snit en niet van de Ottomaanse of Berberse persuasie.

Draak uit Brabant | 11-09-18 | 10:44 | 1

OK laat maar, ik stel m'n mening al bij: twee keer stopteken negeren en dan niet mans genoeg zijn om je scooter in bedwang te houden als je gebeukt wordt. Dan ben je gewoon een loser.
Maar ik was al #TeamPolitie dus who cares.

Draak uit Brabant | 11-09-18 | 10:45

Team politie, met lof voor de terughoudendheid, want zulke gasten moeten gewoon eens een goed pak op hun donder krijgen. Helaas zal de Ombudsman zal er wel weer anders over denken.

MickeyGouda | 11-09-18 | 10:44

Wat een jank verhaal van die knaap. Hij herinnert zich niets en zit ziek thuis te huilen; er is iets mis gegaan in zijn leven en hij moet een les leren. En zijn vader had moeten falen bij de pre-kind test en had gestiriliseerd moeten worden.

i-Wonder | 11-09-18 | 10:43

Mag niet hè stopteken van het gezag negeren. Dus Politieman moet hem dwingen te stoppen en heeft wat mij betreft gelijk als hij dat doet met de middelen die hem ter beschikking staan.

Toetsiemonster | 11-09-18 | 10:43 | 1

Riotgun?

The2Amendment | 11-09-18 | 11:04

Zie dat volk daar dan staan joh.

RenHoek | 11-09-18 | 10:42

Ooggetuige in de Stentor: "We zien dat een andere agent vijf meter verderop van zijn fiets stapt en deze als een surfplank over de grond tegen de crossbrommer aangooit."

,,Die jongen vliegt vervolgens door de lucht en komt een stuk verderop hard op het fietspad terecht. We schrokken enorm, mijn vrouw stond te janken langs de weg. Wij dachten dat hij dood was, zo’n harde klap maakte hij..[..]"

Zo wat zou ik graag die beelden zien, heerlijk lijkt me dat. Nu doet het visualiseren me al handen wrijven, maar met beeld erbij zou het helemaal geweldig zijn (en dan iedere keer "Strike!!" roepen op het moment suprême).

vmbo-plutser | 11-09-18 | 10:42

hoe het komt dat hij op zijn bek ging maakt geen reet uit.
had hij maar moeten stoppen.
verder hoeft hier geen tijd meer ingestoken te worden, behalve dan voor het innen van een stapel boetes en ik zou er niet zo zuinig mee zijn.
hee de verlichting doet het niet. ja maar dat komt door het vallen. niets mee te maken.
en ga zo maar door. beschadiging van het wegdek.....
en natuurlijk te hard rijden, geen gehoor geven, rijontzegging, heropvoeding rijgedrag.

isotope 465 | 11-09-18 | 10:38

Waarom heeft de politie deze sneuneus überhaupt nog laten opstaan? Waarom geen welgemikte knuppel in de nek? Idem voor pappie.

balustrade | 11-09-18 | 10:37

Optie 4; Links progressief, institutioneel racisme!!!!
Zonder gekheid, team politie. Handhaven die wet!

ratelaar | 11-09-18 | 10:37

Pro deo systeem gaat me weer veel geld kosten......

goedrechts | 11-09-18 | 10:35

Stel je voor dat "TJ" het leven had gelaten en de maatschappij het zonder zijn waardevolle bijdrage hieraan moest stellen..

Nee.. TJ ziet eruit als een mannetje dat vier middelbare scholen gehad heeft, zijn opleiding niet afmaakt en straks met een Wajong uitkering in een smoezelig flatje eindeloos GTA speelt op een stoffige Philips LCD televisie van de kringloop.

Als TJ dit diep-trieste scenario wil voorkomen moet hij zijn denkertje gaan gebruiken en zich een beetje volwassen gaan gedragen.

Lutser..

Threesixty | 11-09-18 | 10:34 | 1

Welke bijdragen?
De misdaad statistieken?

Musashi | 11-09-18 | 12:41

Je bent wel een hele erge sneuneus als je 18 jaar bent en dan nog rondscheurt op brommertjes, maar de echte huilstruik in het verhaal is toch wel de vader. Wat een loser. In plaats dat hij dat kereltje van hem eens duidelijk maakt dat achterlijke acties ook wel eens reacties kunnen hebben, gaat die lopen janken. Kansloze familie Kneus.

Ruikbaard | 11-09-18 | 10:32

Een Marokkaantje had vanavond bij Pauw gezeten, nu niet interessant genoeg om de politie te bashen.

hagelkruis | 11-09-18 | 10:29 | 1

Precies. Alles staat of valt heden ten dage met de vraag: all-of aut-ochtoon. In het eerste geval: alle talkshows af, twitterbombardement van P. Peerdepies et al kortom algehele verontwaardiging, in het tweede geval: krekels en tuimelbosjes.

Zenzeo | 11-09-18 | 10:45

Ik adviseer hem zijn excuses aan te bieden aan de politie voor het negeren van een stopteken. En netjes de boete te betalen.

Alleycat | 11-09-18 | 10:28

Wat denk je zelf @Mosterd?
Politie die boeven vangt. Me like it a lot.

LJBrinkhorst | 11-09-18 | 10:28

Ik mis wat in 't verhaal: hoe is 't afgelopen met de brommer? Vroeger stopte de popo je in zo'n situatie met hun BMW R50, dat was zo'n motorfiets met twee van die opzij uitstekende bobbels. Daar ramden ze dan je voorwiel mee, dat daarna krom was. En oh ja, je ging op je bek. Maar dat hoorde er allemaal bij.

hotnot | 11-09-18 | 10:27 | 1

Vervolgens was je trots dat je door de politie van je brommer was gereden en liet je trots je littekens zien. Slappe hangjeugd tegenwoordig...

mark1487 | 11-09-18 | 10:33

TJ?
kind of C3PO?

wezen | 11-09-18 | 10:27 | 1

CPE1704TKS kent die niet.

steekmug | 11-09-18 | 10:41

Als je met je "brommer" onderuitgaat zonder iets anders als het asfalt te raken is er meestal niks aan hand. Schaafplek op je knie, kras op je helm. Zo vaak op mijn bek gegaan met een brommer vroeger. Dat ding ging 2x de toegestane snelheid, jaren lol van gehad, door je normaal te bewegen in het verkeer nooit aangehouden.

Hiesjes | 11-09-18 | 10:26

Monkey see monkey do.
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Alles doen wat God verboden heeft, alles negeren wat je wordt opgelegd, en dan tot het gaatje door blijven drammen, met bereidwillige hulp van de media.
Dat is ons Nederland.
Die Armeense moeder van die twee Armeense kinderen die uitgezet weren maar niet heus is inmiddels via haar advocaat een procedure begonnen om gezinshereniging af te dwingen. Kan ze fijn terugkomen naar ons Nederland.
Monkey see monkey do.

Schoorsteenveger | 11-09-18 | 10:26

Meneer rijd constant op een opgevoerde crossbrommer door een woonwijk waar kinderen wonen en spelen, meneer krijgt tweemaal een stopteken en rijd gewoon door.
Politie gooit fiets en meneer valt.
Nu gaan die zeiksnol en z'n zeer beklagenswaardige pappie klagen ???
Lekker stel, daar moet je blij mee zijn, wat nou als hij een kind van de fiets had gereden of een bejaarde had aangereden, dan had hij lopen snotteren dat hij er niets aan kon doen?
Wie niet luisteren wil die moet maar voelen!

Nanda81 | 11-09-18 | 10:25

Vroeger... toen je ook een stopteken kon negeren en dan kwamen ze naast je rijden en sloegen ze door het open raam met een knuppel op je klauwen... en als ze met de motor waren trapten ze je gewoon rijdend de sloot in... dan kreeg je een stapeltje bonnen mee naar huis en sloeg je vader je 's avonds ook nog een keer om je oren... kwam geen krant aan te pas... Ze staan wel mooi voor aap zo, deze 2 lutsers...

ronvdwiel | 11-09-18 | 10:24

Wat ook een probleem is? Al die snorscooters die op het fietspad aan komen knallen waarvan de begrenser er is uitgehaald en soms nog zijn opgevoerd ook, en dan denken dat ze in hun gelijk staan als ze aankomen. Scooters op de weg die 55-60 km/uur halen heb ik geen probleem mee, die kunnen tenminste met het verkeer meekomen.

JI-HAAT | 11-09-18 | 10:22

Boe tegen anarchisten dus met verve: team pliesie!

ILF2 | 11-09-18 | 10:22

Uitstekende aktie van de politie. Dat de-escalerende optreden waar we eens voor hebben “gekozen” moet maar eens afgelopen zijn. Als je fuckt met de politie ga je het bezuren. Politiek moet nog wel even wennen aan dit idee maar op lange termijn veruit beste optie.

Blonde Nel | 11-09-18 | 10:22

Geen twijfel mogelijk: politie.

En overigens: alleen beroepsklagers en mafklappers melden zich bij de Nationale Ombudsman (bijvoorbeeld www.lc.nl/friesland/Notoire-klager-ove...). Beide Armeense leden van de Bond van Wetsovertreders wisten zich gesteund door de Nationale Kinderombudsvrouw; wereldvreemd volk.

Kudtmo.Slim | 11-09-18 | 10:21

Let op: Zoon is straks arbeidsongeschikt en gaat verder crossen op de schadevergoeding van de politie,

The_Black_Knight | 11-09-18 | 10:21

Dit verdient de schoonheidsprijs niet. De foto bedoel ik dan.

Mr_Natural | 11-09-18 | 10:20

Snap het wel zo’n asso vader. Krijg je ook een asso zoon. Minder minder minder dit soort mensen. Stiekem hoop je dat zo’n gozer tegen een muur aan rijd en dat het afgelopen is.

franck7020 | 11-09-18 | 10:18

Nóg harder optreden zou ik adviseren. Pak maar zo veel mogelijk aanzien terug. Er moet weer een dreiging uitgaan van agenten. Niet dat softe 'dit of dat kan echt niet' gejank. Als het écht niet door de beugel kon had er wel meer shit on the marble geweest. Je hebt gewoon te luisteren, en ZEKER als je al eerder de sjaak was. Ik zie wel een tintje, dus als ik hunnie was zou ik maar zo'n kaart trekken. Dan is het feest compleet natuurlijk.

NiCeY | 11-09-18 | 10:18

Nu rijdt hij een brommer, straks rijdt hij een auto.......

Mr.Crowley | 11-09-18 | 10:18

Staat TJ voor teringjong?

Mr_Natural | 11-09-18 | 10:17

Het liefst zou ik Deadpool achter dit soort kneusjes zien aanjagen maar we hebben te maken met Nederlandse wetgeving en ik ben bang dat de klootzakjes hier een punt hebben. Volgens mij wordt er nu gekeken of sprake is van een "ernstige inbreuk op de beginselen van een behoorlijke procesorde." Dat is aan de rechter...

Zwezerik | 11-09-18 | 10:17 | 1

Of Judge Dread

Musashi | 11-09-18 | 12:47

maakt een hoop rommel je moet dat dan gaan schoonmaken, 3 meter verder vindt je nog botsplinters en de weinige hersencellen die ze hadden.

Lt-Kol Kilgore | 11-09-18 | 10:33

Lol, een appel valt niet ver van de boom. Vaderlief heeft z'n pauperrenaultje ook gepimpt met vlotte velgjes.
www.facebook.com/ajgeisler

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:16

Kom OM, laat ons belastinggeld nu eens wat nuttigs doen en klaag die man aan voor poging tot doodslag, roekeloos rijden, etc etc. Dit tuig moet het afgeleerd worden. Zorg er maar voor dat hij nooit een rijbewijs zal krijgen!

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:15

Zolang oom Agent het niet munt op de zware criminelen en ander hoogst irritant tuig neig ik naar geen enkele optie.

hoochee | 11-09-18 | 10:15

Goed dat er een foto geplaatst is. Nu weet ik hoe een stel mislukte jankballen eruit zien. Die gast had nog een extra trap in z'n hol of een taserstoot moeten krijgen. Geef die politie maar wat meer bevoegdheden zodat ze weer wat meer respect kunnen afdwingen. Niks mis mee. Team politie 100%

F5-toets | 11-09-18 | 10:15

Jankerts allebei. Ik zou mijn zoon van 18 een forse opvoedkundige pets op zijn bakkes geven, een beetje overlast veroorzaken én wegrijden voor de politie. Ben je godverdomme besodemieterd!

pibasso | 11-09-18 | 10:14

Politie die handhaaft. Dat heeft die kudt millenial nog nooit gezien natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat hij erg geschrokken is.
Nou ja, de kans dat je het nog een keer ziet is kleiner dan de kans om door de bliksem geraakt te worden moet je maar denken.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:14

Waarom komt dit in het nieuws? Hoe kunnen we iemand serieus nemen die zelf de regels overtreed en dan huilie huilie doet, zo triest dat je dan nog je stem laat horen. Accepteer dat je fout zat en incasseer de gevolgen. Wat een mietje!

testpilot101 | 11-09-18 | 10:12 | 2

Dit is de realiteit anno 2018.. NOOIT naar jezelf kijken, ALTIJD naar de ander wijzen. De totaalnarcistische maatschappij .

Ton8695 | 11-09-18 | 10:15

Amen! Als je fout zit en je bent betrapt, dan zijn schuldbewuste bescheidenheid en schaamte gepast. Consequenties, TJ, consequenties. Je bent dader, geen slachtoffer.

Chuck the plant | 11-09-18 | 10:16

Vader en zoon zijn jankerds. Sneu volk

Eddy67 | 11-09-18 | 10:12

Team wout

Randall3.0 | 11-09-18 | 10:12

lastige casus. maat van me is onlangs aangeklaagd geweest wegens schieten op een vluchtende verdachte in een auto die op hoge snelheid door de regio reed, wilde niet stoppen op stopteken en na een poging op inrijden op collega`s is besloten het vuur te openen. Echter omdat de verdachte in het voertuig herkent was vond men dat de achtervolging gestaakt had moeten worden en hem thuis op te wachten immers ze wisten wie het was en vonden dat het schieten een gevaar was voor anderen ondanks dat dit snachts plaats vond.. ik vond het wel een aardig argument overigens mits het overdag geweest zou zijn. Dit hadden ze ook met deze knaap kunnen doen, kenteken was bekend bij de persoon want hij is immers vaker in beeld geweest. In dat kader kan dit verhaal wel eens een staartje krijgen want het OM klaagt agenten gewoon aan voor dit zaken, fiets voor de scooter gooien? waarom? Bij hard rijders op de snelweg komen er ook geen spikes uit de vloer om je te stoppen, je krijgt immers later gewoon de rekening van het CJIB omdat je geflitst bent.. proportioneel geweld is wel een dingetje... desalnietteplus +1 Team Popo.

Intelroy | 11-09-18 | 10:11

Team TJ. Laat dat manneke lekker rijden op zijn mtx. Politie moet geen ongelukken veroorzaken maar boeven vangen.

hustler01 | 11-09-18 | 10:11 | 3

Tot hij iemand het leven uitrijdt.
En het is geen manneke maar een volwassen vent.

Randall3.0 | 11-09-18 | 10:25

@ randall: in leeftijd misschien. In ontwikkeling een downey. Met de directe excuses naar een echte downey.

WayneGretzky*99* | 11-09-18 | 10:34

@WayneGretzky*99*
Zou TJ voor Tokkie Jostie staan dan?

InAnumPerRegimine | 11-09-18 | 10:51

Meerderjarige man weigert stopteken en wordt tot stoppen gedwongen.

Niks mis mee.

RenHoek | 11-09-18 | 10:11

Als hij niet zo hard gereden had, was hij ook niet zo hard gevallen.

Mr.Crowley | 11-09-18 | 10:10 | 5

I stand corrected. Gaat nog wat koffie halen.. ;-)

Basil Fawlty | 11-09-18 | 10:56

Alles is relatief.

Mr.Crowley | 11-09-18 | 11:54


InAnumPerRegimine | 11-09-18 | 10:50

Nee, P = ½mv²

AchterlangsIsBezet | 11-09-18 | 19:50
▼ 2 antwoorden verborgen

18 jaar en dan nog over een jongen praten.
Het is een gore vent op een veel te snelle bromfiets die het leven van onschuldigen (dus ook van de politie) in gevaar bracht en dat ongetwijfeld nog steeds doet.
Aanklagen die gast en de fiets van de agent laten betalen naast een zeer hoge boete.

BBmetR | 11-09-18 | 10:10

Ach TJ kopt vanzelf wel een keer een trein of vrachtauto. Dan is zijn probleem opgelost.

MeneerGuggenheimer | 11-09-18 | 10:10

Dan heeft hij nog mazzel in Trump country was hij nu een paar ons zwaarder geweest met al het lood wat ze in hem gepompt hadden

Kappie62 | 11-09-18 | 10:09 | 1

Acute loodvergiftiging is inderdaad vrij naar.

RenHoek | 11-09-18 | 10:11

Is het gebruikelijk dat een agent dezelfde dag nog op bezoek gaat bij de ouders van een wetsovertreder die hij hardhandig heeft aangehouden?
Dit gegeven in combinatie met de getuigeverklaring (mountainbike bewust op straat gegooid zodat verdachte erover zou vallen) maakt dat ik vind dat er toch even gekeken moet worden naar de emotionele stabiliteit van oom agent.
Als blijkt dat TJ gelijk heeft dan natuurlijk een extra zware straf voor deze agent want alleen rechters mogen rechtertje spelen, en agenten horen dat te weten.

beetje.jammer.dit | 11-09-18 | 10:08 | 3

Beetje jammer deze reactie

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:12

Rechtertje spelen is niet aan de orde. Het was een aanhouding. En dan mag een agent gepast geweld gebruiken. Was het gepast? Ja.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:12

Nu loop je zeker weer met je kippenborstje vooruit zeker?

WayneGretzky*99* | 11-09-18 | 10:36

Politie heeft niet als taak om verkeersovertreders te laten verongelukken.

Nuchternederland | 11-09-18 | 10:07 | 3

Politie heeft wel als taak ongelukken te voorkomen door verkeersovertreders te doen stoppen, als dat niet goedschiks kan omdat deze idioot daar geen gehoor aan geeft, dan maar kwaadschiks. In feite niets anders dan overal gebruikte spijkermatten. Dus dat zou volgens jou ook niet meer kunnen? Of het tikje tegen de kont van een auto, tijdens een achtervolging.

Nebuchednezzar | 11-09-18 | 10:10

Mogen we vanaf nu ook niet meer gericht schieten om een koppensneller tot halt te roepen?

boerk | 11-09-18 | 10:13

Politie mag gepast geweld toepassen, als de situatie dat vraagt.
Ik vraag me serieus af of de gevaarlijke situatie die de politie hier bewust creëerde, gepast was voor het negeren van een stopteken.
Dat staat helemaal los van het feit dat de brommernozem (kent u hem nog?) enorm fout is.

Nuchternederland | 11-09-18 | 10:38

Volgens mij worden die fietsagenten getraind om hun mountainbike te gebruiken om bijvoorbeeld mensen van zich af te houden en vluchtende verdachten te stoppen.
Iemand die 2 stoptekens negeert stoppen door je fiets onder zijn voorwiel te schuiven lijkt me vrij proportioneel.
Geef papa weinig kans met zijn aangifte voor poging doodslag.
Lekker gewerkt oom agent!

Berbaar | 11-09-18 | 10:07 | 2

Dat ik het ooit eens zou zeggen.... Eens met Berbaar!

Weetje71 | 11-09-18 | 10:11

Die agent werkt tenminste.

WayneGretzky*99* | 11-09-18 | 10:38

Voor hetzelfde geld had die pauper de agent aangereden. Laat die ook maar aangifte doen wegens poging tot doodslag.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:06

Hahaha het opvoeren van een brommer is tegenwoordig een misdrijf als ik jullie tegels mag geloven. Jullie zijn natuurlijk allemaal brave Hendrikjes. Er is niks mis met een beetje opgevoerde brommert als je gewoon normaal doet. In omgeveingZwolle zijn prima stukjes om je ven te laten gaan zonder dat je andere in gevaar kunt brengen. Zucht.. Waar is de tijd gebleven dat er op de Geenstijl tips werden gegeven over het opvoeren van je Zundap.
In mijn ogen had de politie ook gewoon langs zijn huis kunnen gaan en de brommer in beslag kunnen nemen, zoals dat vroeger ging. Hij was immers al vaker gepakt. je fiets naar hem gooien met alle risico's van dien vind ik te ver gaan. Gezien het feit dat hij niet op een scootertje reed neig ik voor team TJ te kiezen.

Indebaaszijntijd | 11-09-18 | 10:05 | 8

Een stopteken negeren van een agent, dat is wel wat ja. Het gaat hier niet meer om die fucking kut brommer, maar om vluchtgedrag en negeren van stopteken van ome agent.
Hij had ook gewoon drugs/wapen runner kunnen zijn.

boerk | 11-09-18 | 10:17

Met de kunde om je puch op te voeren, en ik was er goed in ook, komt ook de kunde om de popo te ontwijken. Maar als je gepakt wordt, dan wordt je gepakt en heb je een probleem. Hoort bij het spel.
Janken dat je onderuit bent gegaan nadat oom agent je meermaals gemaand heeft te stoppen is zoooooooo triest. Dan snap je het spel niet, dan ben je gewoon een domme boer.

elfenstein | 11-09-18 | 10:19

Opvoeren heb ik niet zo'n probleem mee ; auto's kunnen ook veel harder dan ze mogen rijden. En sommige fietsers kunnen tegenwoordig sneller dan veel snorscooters . Men moet de acties bekeuren en niet de snelheid die het voertuig eventueel kan behalen

Koning BongoBongo | 11-09-18 | 11:56
▼ 5 antwoorden verborgen

Zal wel aan mij liggen maar dit had ik vroeger echt niet hoeven te flikken. M'n pa naar de media? Eerder een schop onder m'n kont en m'n plof de container in.

sparka | 11-09-18 | 10:04 | 1

Vroeger was er bijna geen media...... o ja , de regionale krant

Koning BongoBongo | 11-09-18 | 11:59

Even de bodycams checken, dan weet je meer.

cat22 | 11-09-18 | 10:04

Als scooterkloodtzakjes zouden weten dat de popo na het niet opvolgen van een stopteken meteen met scherp schiet stopten ze altijd direkt, vermoed ik. Sterker, dan reden ze ook niet te hard.

Maar ja, links NL...

Poekieman | 11-09-18 | 10:04 | 2

Moet je in Frankrijk eens proberen... Negeren stopteken, wordt je zo ingehaald door een 9mm/volmantel.

beter-laat-dan-nooit | 11-09-18 | 10:33

Ik denk niet een FMJ. Te groot risico van bijkomende schade.

Musashi | 11-09-18 | 13:14

100% politie. Ze doen eindelijk eens iets waarvan ik denk "dat zou ik ook doen als ik agent was"

Fuck scooters. Fuck tuig. Double fuck scootertuig.

Wiesmann | 11-09-18 | 10:03

Team popo, met één buitengewoon negatieve kanttekening uiteraard: zonde van de fiets, popo had in dit geval meteen moeten schieten.

echt_links | 11-09-18 | 10:03 | 1

Nog voor de stoptekens, gelijk shoot on sight? XD

sarcastro | 11-09-18 | 11:12

In Amerika loopt een spelletje pakmedanalsjekan doorgaans heel anders af.

keestelpro | 11-09-18 | 10:02

Team Politie natuurlijk. Op illegaal voertuig rijden en stoptekens van de handhavende macht negeren is - 10.000

Fedde71 | 11-09-18 | 10:02

Achja, ik persoonlijk kan niet oordelen. In mijn domme jeugd vaak zat brommers opgevoerd. Maatje van mij is er ook vanaf getrapt door een motormuisje, ik kwam weg door tussen paaltjes te rijden op een fietspad. Jeugd is jeugd en het risico neem je. wijze les voor dit ventje.

Shadow112 | 11-09-18 | 10:01 | 1

Zo is dat.

Koning BongoBongo | 11-09-18 | 12:27

TJ Geisler is een ongelooflijke jankbal! Als je zo nodig stoer wil doen, aanvaard dan ook de gevolgen daarvan. Way to Go, Team Politie ! Dat zouden ze vaker op deze manier moeten doen met dit soort kwalletjes die zich nergens iets van aantrekken en denken dat ze een bink zijn. Lambal stop met janken en stop met anderen de schuld geven van wat jou is overkomen.

Neef Herbert | 11-09-18 | 10:01

Hebben wel eindelijk een gezonde ondeugende jongen die niet heel de dag selfies maakt met zijn Barbie-pop, is het weer niet goed...

King of the Oneliner | 11-09-18 | 10:01 | 1

TJ staat voor Tjappie "Jambers" Geisler
Overdag scheurt hij stoer op zijn brommer, maar 's avonds rekt deze lederfreak zijn arie op met een enorme komkommer.

I.P standing up | 11-09-18 | 10:15

Reaguurders moeten kiezen.
Zonder de comments te lezen heb ik een sterk vermoeden welk team de reaguurders, en verder een ieder met een minimum aan gezond verstand en fatsoen, zullen kiezen.

spanarchist | 11-09-18 | 10:00

Wel lastig want dat stuk vullis leeft nog. Nah ja, +1 in deze voor de blauwe matennaaiers.

WayneGretzky*99* | 11-09-18 | 09:59

Team Politie!

Vader en Zoon scooterklootzakjes hebben hun kansen verspeelt. Dan achteraf geen jankverhalen.
Beetje respect voor de Politie in Nederland kan geen kwaad. Het zou die mensen sieren als ze deze vermeende aangifte intrekken en omzetten in een excuus aan de Politie. Dat dwingt veel meer respect af. Maar ja wie ben ik.....

Marvin_NL | 11-09-18 | 09:59

Bewust stopteken genegeerd, dus achteraf niet janken. Je weet dat popo nog veel snellere brommert heeft, dus domme actie om te proberen popo eruit te rijden.
Team popo +1

vokjoe | 11-09-18 | 09:59

Zeg Mosterd, misschien handig als je ook de versie van de ooggetuige meeneemt in je verhaal. Dan kunnen mensen ook echt een afweging maken.
Alsnog ben ik dan #teampolitie

Bankzittert | 11-09-18 | 09:59

Is zijn voornaam echt TJ ? Kan de vader zich niet fatsoenlijk scheren en zijn handen uit zijn zakken halen als hij op de foto moet ? Wat een zooitje !

Stratum | 11-09-18 | 09:59

Je krijgt een stopteken, je negeert dit, daarmee verlies je imho al je rechten en kan dan ook alles verwachten inclusief kogels.

Achiel | 11-09-18 | 09:58

Voor mij had die knul voor de rest van zijn leven door een rietje zijn eten naar binnen moeten krijgen. Tokkies moet je gewoon stevig aanpakken. Verder lekker door janken pik. Je hebt nu je media. Eat your heart out!

Mr_Pikibelly | 11-09-18 | 09:58

Als die jongen herkent is, had de politie gewoon naar zijn woonadres kunnen gaan. Die gegevens hadden ze immers al.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 09:58 | 1

Zodat het tuig z'n drugs door de plee heeft kunnen spoelen. Nee, vluchten voor de politie bestraffen met asfalt koppen is prima.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:11

Politie is ok. Zoon en vader zijn paupers en slechte verliezers.

Meneert | 11-09-18 | 09:58

#Team Politie

MoonBeebe | 11-09-18 | 09:58

In dit geval +1 politie

stukkie_touw | 11-09-18 | 09:58

Team popo. Pa was kennelijk niet in staat om zoonlief op te voeden. Zoon is tuig. Tuig hoort aangepakt te worden.

Pluskudo voor agent.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 09:57

Normaal gesproken 'team politie' want rechtsstaat, handhaving etc. Maar sinds Lili en Howick is dit allemaal met steun van GeenStijl afgeschaft dus doe ik ook maar populair, dus allesbehalve 'team politie'. Team scooter en 'team pappie' (zielig in combinatie met media-aandacht loont!) passen helemaal in de huidige tijd.

Amsterdamsko | 11-09-18 | 09:57

Nou beste politie,
Moet u nu eens kijken wat een lof en steun u krijgt als u gewoon orde en wet handhaaft. Het draagvlak spettert er vanaf.
.
Dus negeer voortaan de politieke marsorders ter bevordering van wetteloosheid, tuigh en agressievelingen en doe je werk. Heel eenvoudig, gewoon het gereutel van je pvda/vvd/cda/d66/gl burgemeester negeren en wetboek in hand en geest.
.
Wij zullen het waarderen.

Parel van het Zuiden | 11-09-18 | 09:57 | 5

Zo is het.

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:21

Je bepaald zelf hoe hard je rijdt. Dus ook hoe groot het risico als je de keus maakt om wat harder te gaan. Als je gepakt wordt, zeur dan niet.

Mr.Crowley | 11-09-18 | 10:44

Als je al zo'n ding opvoert heb dan even het verstand om gas los te laten als je agenten ziet... Dan horen ze niet dat je eraan gerommeld hebt.

Graaisnaaiert | 11-09-18 | 11:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoop dat z'n kloten goed gemalen zijn over die tank heen, van deze lui hoeven er echt niet nog meer bij te komen.
Normaal gesproken is de politie écht niet mijn beste vrind, maar in dit geval alle lof, hulde en kudo's voor adequaat optreden ter voorkoming van erger.....

elfenstein | 11-09-18 | 09:56

Misschien ook eens onderzoeken in hoeverre 'poging tot doodslag op agent' in de rechtszaak sneuvelt. Laat me een voorzet doen, de term 'onnodig verzwaren van aanklacht' gaat vallen.

Einde van de Domheid | 11-09-18 | 09:56

Eerder gepakt, maar niets geleerd. Van wetsovertreding een gewoonte gemaakt. Stopteken gekregen, maar de laf om de consequenties te ondergaan. Gaat er in plaats daarvan als een volidioot vandoor: Alles is geoorloofd en niemands veiligheid is nog van belang.
En nu met een verongelijkte kop in de krant zijn beklag doen. Wat een tuig! Succes met solliciteren knul!
Om een dag gaat er iemand een site oprichten (schandpaal.nl is helaas gegijzeld) waar namen en foto's uit dit soort berichten worden geregistreerd.

Chuck the plant | 11-09-18 | 09:56 | 1

Oh; En vader Albert is misschien nog wel een groter stuk tuig, want die zou na zo'n verhaal zijn zoon gewoon een opvoedend pak rammel moeten geven, in plaats van de schuld bij de politie te zoeken.

Die getuige is volgens het artikel zelf ook voor controle op een opgevoerde scooter staande gehouden, dus die is ook niet geheel neutraal, moeten we maar denken.

Gooo Popo! Dank voor onze straten vrijhouden van dit soort tuig! Jammer dat jullie naast je eigen werk ook nog dat van vijf ontbrekende agenten moeten doen, voor de helft van het geld dat het waard is, maar weet dat de samenleving jullie dankbaar is!

Chuck the plant | 11-09-18 | 10:08

Hij kan het nog navertellen, ik zie geen probleem.

Croxifoxio | 11-09-18 | 09:56 | 2

Laat 'm dat vooral ook doen. In de media, hier....
Top. Iedereen weet nu dat je dus niet door moet rijden daar want dan ga je gestrekt.
En iedereen weet nu wat voor totaaldebielen die pa en z'n balvrucht zijn.
Win - Win.

elfenstein | 11-09-18 | 09:57

Dat is het probleem. Nu kost hij geld.

Musashi | 11-09-18 | 13:51

Team politie. Lekkere opvoeding trouwens.

osolemio | 11-09-18 | 09:55

Ze wonen vast in een mooi mobiel wit huis met knikkende hondjes. Wat een pauper gedrag.

Law | 11-09-18 | 09:54

En die scooter, die was niet gestolen. Dat is zeker?

Mark_D_NL | 11-09-18 | 09:54

Team Politie want fok scooterkloodtzakje

slotbert | 11-09-18 | 09:54

Pa kan z'n energie beter in deugdelijke opvoeding steken.

B0bBer | 11-09-18 | 09:54

Het leuke van een geweldsmonopolie is dat er een bepaald protocol is waar iedereen zich aan dient te houden. Het lijkt me duidelijk dat dat hier niet het geval is.

Einde van de Domheid | 11-09-18 | 09:53 | 3

In dat protocol staat ook als politie zegt stop dan stop je

PremierKutte | 11-09-18 | 09:58

En wat je wel en niet mag als dat niet gebeurt. ('Gooi je fiets zodat ie op zijn bek valt' staat er bijvoorbeeld niet in!)

Einde van de Domheid | 11-09-18 | 10:21

Daar is dan een rechter voor om te kijken of de geweldsinstructie al dan niet is overschreden ( he bah, wat klinkt dit technocratisch ) maar het was gewoon te vermijden geweest als a: lullo normaal had gereden en b: gewoon had gereageerd op dat stopteken. Wie stoer genoeg is om zijn brommer op te voeren is ook stoer genoeg om de consequenties daarvan te aanvaarden. Toch?

Graaisnaaiert | 11-09-18 | 11:33

Team Politie.. pa had zijn zoon op moeten voeden.. pa doet zijn taak niet en doet huilie huilie.. hulde voor de agent!

Het Noorden | 11-09-18 | 09:53

Team politie

tantesidonia | 11-09-18 | 09:52

Buitensporig politiegeweld, moet je kijken hoe die arme jongen eruitziet. Of was dat al?

Mr_Natural | 11-09-18 | 09:52 | 1

Het was een "moeilijke" bevalling

atheïstisch stemvee | 11-09-18 | 09:54

Team popo hier.
Introduceert me totaal niet wat er gebeurd is maar je zoon TJ noemen is altijd -1

ditotje | 11-09-18 | 09:52

,,Wij hebben twee stoptekens gegeven”, zegt een politiewoordvoerder. ,,Dan kan dit de consequentie zijn."
Duidelijk dus: #teampolitie

Gezwel | 11-09-18 | 09:52

Alle betrokkenen ongezien de tyfus.

Ernst Oosters8389 | 11-09-18 | 09:52

Het was helaas een mislukte poging.

Pislinq | 11-09-18 | 09:51

Team Politie

Fiets | 11-09-18 | 09:51

Klaag de vader maar aan die zijn kind schijnbaar niet kan opvoeden. 2 Keer eerder opgepakt vanwege opgevoerde brommer. Mijn kind had dan geen brommer meer.

Apollo | 11-09-18 | 09:50 | 4

IG-88 | 11-09-18 | 09:58
Opgevoerd is opgevoerd, en opgevoerd is nu eenmaal verboden. Ga er nu niet iets onschuldigs van maken want die scooter-jugend brengen met hun 50 al het andere fietsverkeer in levensgevaar.

Schimmelkaasjes | 11-09-18 | 10:18

Schimmelkaasjes | 11-09-18 | 10:18
Niet zeuren , jouw auto loopt ook veel harder dan welke toegestane snelheid dan ook .Bovendien worden sommige auto's ook nog eens opgevoerd .Sommige wetten zijn nou eenmaal niet goed doordacht ,maar nooit aangepast omdat de 'aanpasser' dan inmiddels van middelbare leeftijd is en dit geen prio is.

Koning BongoBongo | 11-09-18 | 12:15

Een brommer of scooter is vooral afgeknepen op een bepaalde snelheid omdat anders iedereen behalve je oma veel sneller gaat rijden dan de max. En dat het dan veel te gevaarlijk wordt om als fietser nog normaal over een fietspad te rijden terwijl er constant scooters met 80+ km's langs je heen knallen. Op de rijbaan laten rijden is ook teveel risico omdat scooters/brommers zeer kwetsbaar zijn, je zit niet in een cockpit met airbag maar gewoon op een zadel met motor en kleine bandjes, ongelukken met deze snelheden zijn vaak met fatale afloop. Afknijpen is dus vooral ook voor de veiligheid van de bestuurder zelf.

En verder, de meeste auto's kunnen tegenwoordig wel 200-250 km/u, sommigen mog sneller, maar ik zie vrij weinig mensen die constant deze snelheden rijden. Denkt u dat elke brommerrijder ook netjes 40-50 blijft rijden terwijl zijn brommer 80-90 kan?

Binkoo | 11-09-18 | 13:44
▼ 1 antwoord verborgen

+1 voor de Popo natuurlijk, maar papa en zoonlief ruiken geld.... en het gaat ze vast nog lukken ook...

WhiteTornado.nl | 11-09-18 | 09:50 | 1

Ze hebben een sterke zaak. Ze hebben hun pigment mee.

keestelpro | 11-09-18 | 10:00

#teampolitie

Rest In Privacy | 11-09-18 | 09:50

Godverdomme vader, hij had wel verlamd kunnen zijn door die slechte opvoeding van je!

Capt. Iglo | 11-09-18 | 09:50

Oom agent, had veel harder, met zijn fiets moeten gooien.

vanrechteren | 11-09-18 | 09:50

Team Popo. Natuurlijk. Wat een droeftoeter.

Heau even | 11-09-18 | 09:50

Als ie nog kan lopen is ie niet hard genoeg op zijn stomme bek geflikkerd. En nu oprotten.

OpperGek | 11-09-18 | 09:49

Het is hetzelfde met al die crimineeltjes die een kogel hebben opgevangen of zijn gewurgd door een nekklem, als je van de politie moet stilstaan moet je dat gewoon doen, doe je dat niet en/of maak je verdachte bewegingen ben je gewoon dom bezig en ben je zelf schuldig voor de gevolgen. Ook een pappie zou eerder zijn zoon alle hoeken van zijn slaapkamer moete laten zien en hem daar huisarrest geven ipv zielig doen tegenover de media

Sinclair | 11-09-18 | 09:48 | 1

Dit dus. Ze zullen je echt niet zonder reden laten stoppen, aanhouden of wat dan ook.

Graaisnaaiert | 11-09-18 | 11:30

Iemand op de vlucht is potentieel levensgevaarlijk. Je kind zou maar net willen oversteken. TJ heeft een wijze les geleerd zonder al te veel letsel.

sneehoofd | 11-09-18 | 09:48 | 1

Volgens mij is TJ er zoeentje die in z'n eigen microbrein denkt dat ie volop gelijk heeft, de politie hem naar het leven staat en dat pappie 't wel gaat regelen.
Om een wijze les te leren heb je eerst een flauwe notie van het begrip wijsheid nodig....

elfenstein | 11-09-18 | 10:24

Waarom gebeurt dit niet in steden met mocrotuigh op scooters? Dat had in oa in Nijmegen wellicht levens gered...

Parel van het Zuiden | 11-09-18 | 09:48 | 1

Daar is de popo al teveel geinfiltreerd cq gebrainwashed.

van Oeffelen | 11-09-18 | 09:56

Je hebt rechten en ook plichten.
Bij het negeren van je plichten verspeel je je rechten.
+1 voor strike van de politie.
Vader is een domme lul. Als het mijn zoon was had hij de schade van de mountainbike van de agent ook nog mogen vergoeden.

General Dripple | 11-09-18 | 09:48 | 1

Dit dus.....

Wijze uit het Oosten | 11-09-18 | 09:57

Team politie.
Les 1: Leer luisteren.
Les 2: Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.
Einde van de les.

FrankVeer | 11-09-18 | 09:48

Is dit de Josti-afdeling van Satudarah?

Kapitein Stijlvol | 11-09-18 | 09:48

Over agenten gesproken; hoe is het eigenlijk met die agent die uit dat raampje sprong?

Rest In Privacy | 11-09-18 | 09:48 | 1

#NeverForget

keestelpro | 11-09-18 | 09:59

Goed dat er foto bij staat dan weet ik welke kant ik moet kiezen.

keestelpro | 11-09-18 | 09:48

Papa jankt terwijl hij zich beter af kan vragen waar hij gefaald heeft in het opvoeden van zo'n "goede" jongen.
Ps. hoe is het met de fiets van oom agent.

Steve1234 | 11-09-18 | 09:46

#TEAMpolitie; wie niet horen wil, moet voelen.

HJDB | 11-09-18 | 09:46

Heel simpel, als de Politie zegt stop, dan stop je.. Doe je dat niet ben je af.
Gericht schieten had ik vanf dat moment ook geen probleem mee gehad.

Hiesjes | 11-09-18 | 09:46 | 1

Ik weet niet precies waarom ik hierom moet lachen.

sarcastro | 11-09-18 | 10:59

Papa: “Hij had wel verlamd kunnen zijn of erger."
.
Geldt dat ook niet voor onschuldige omstanders wanneer TJ zijn wangedrag etaleert?

Parel van het Zuiden | 11-09-18 | 09:46 | 5

Of hij nu verlamd was of niet, maakt geen fuck uit, toch weer zo een marginaal die ons de rest van zijn leven geld kost.

Lt-Kol Kilgore | 11-09-18 | 09:49

@keestelpro
Hij had ook kinderen dood kunnen rijden

atheïstisch stemvee | 11-09-18 | 09:50

Jammer dat er niemand achterop zat zodat ze allebei kunnen ontkennen dat zij reden.

NaughtiusMaximus | 11-09-18 | 10:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Tja, los van mijn niet zo gunstige oordeel over de kwaliteit van onze politie, en dan bedoel ik zeker niet de inzet van de gemiddelde agent, duidelijk een plus 1 voor de politie.
Ofwel eindelijk eens daadkrachtig ingrijpen. Dit nu graag verder doorvoeren, komen we misschien verder als een oplossingspercentage van 3%.

J-van-de-Bontekoe | 11-09-18 | 09:46

Huilie huilie altijd -1

SterF... | 11-09-18 | 09:45

En kom niet aan met "jongens moeten jongens zijn", dat doe je niet door in een buurt rond te scheuren met het risico iemand kapot te rijden. Ga dan lekker het bos in, ook leuker met een crossbrommer. Dat deed ik ook toen ik in de achterhoek opgroeide.

NaughtiusMaximus | 11-09-18 | 09:45 | 2

Oh, was jij dat, stuk schorem! ;)

Rest In Privacy | 11-09-18 | 09:49

Zwarte cross voor het het carnaval van nu was.

NaughtiusMaximus | 11-09-18 | 10:49

En terugsturen naar Indonesië!

Mark_D_NL | 11-09-18 | 09:45

Team Politie krijgt een sticker wegens lekker gewerkt
Team Scooter een pleister en een schop onder z'n hol
Team Pappie een bezoekje van Jeugdzorg

atheïstisch stemvee | 11-09-18 | 09:45

Team Politie en TJ mag ongezien de tiefus krijgen.
We hadden dit soort malloten ook in de straat, tot we vier keer op een dag de politie gebeld hebben (de 0800 nummer). Gevolg - een week lang popo voor de deur en de gasten hinderlijk volgen.

Popo +1

hangtiet met knoop | 11-09-18 | 09:45

Team Popo. Wat een ontzettende kampers, die familie Alberts.

De echte Stolwijker | 11-09-18 | 09:44 | 3

Het is de familie Geisler. Klinkt nogal duits, zou roma kunnen zijn.
HOe dan ook gedragen ze zich als échte kampers, dat wel. Schijt aan alles, iedereen de schuld behalve zijzelf en janken tot de max over alles ook al schoffeer je daarmee de politie die gewoon z'n werk doet en mensen die de wet overtreden staande proberen te houden.
Volgende keer gewoon waarschuwingsschot in het blok van die brommer en hopen dat ie naar boven afketst. Weet je wel gelijk zeker dat er niet nog meer geislertjes uit die bloedlijn bijkomen.

elfenstein | 11-09-18 | 09:53

Gewoon een rondje in die helm maken, voorkomt veel meer

Rest In Privacy | 11-09-18 | 10:09

Neenee, da's te makkelijk.
Laat die knaap maar de rest van z'n leven dit verhaal moeten vertellen, wellicht leert ie nog eens dat ie een ongelofelijke lamlul was toen ie 18 was.
Dat schrikt er wel een paar proto-mongols af, hoop ik dan maar.

elfenstein | 11-09-18 | 10:27

#TEAmpolitie. eerst schieten daarna vragen stellen!

Henk P | 11-09-18 | 09:44

18 jaar, eerder gepakt en toch doorrijden na een stopteken. Vader heeft gefaald. Allebei aan de schandpaal.

NaughtiusMaximus | 11-09-18 | 09:44 | 2

pek en veren op het dorpsplein van zwolle

Henk P | 11-09-18 | 09:44

Pa heeft twee keer gefaald: ook nog zonder enig besef van je eigen domheid met je lelijke drugshandelaarskop in de krant willen staan.

De echte Stolwijker | 11-09-18 | 09:46

#teampolitie met extra bonuspunten voor de creatieve methode.

Hetze Haatstra | 11-09-18 | 09:43 | 1

+1 Hetze!

Vanillestront | 11-09-18 | 11:57

Popo!!

wijnvlek | 11-09-18 | 09:43

Domme pinda, een extra lepel sambal in z'n muil duwen moeten ze!

Indoneesje | 11-09-18 | 09:43

Ik doe ook aangifte tegen de agent, hij had beter moeten richten, scooterkloodtzakje had best een stuur of tandwiel
in zijn bakkes mogen krijgen

Openbaar Mysterie | 11-09-18 | 09:42

Geef mij maar de Popo: je maintiendrai!!!!!!!!!!!

pigadaki | 11-09-18 | 09:41

Team politie, tenzij mijn eigen kind.

Wat ben ik blij dat ik geen kinderen meer heb, ook geen gezeur meer.

Kaas de Vies | 11-09-18 | 09:41 | 5

Voor de brommer gegooid?

elfenstein | 11-09-18 | 10:29

alle Babybel zijn opgegeten?

Ceevoo | 11-09-18 | 11:00

Ik heb ze allemaal onerkend. Dat zal ze leren.

Kaas de Vies | 11-09-18 | 11:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een egocentrische jankbal. Daar gaan we nog jaren 'plezier' van hebben.

Statler en Waldorf | 11-09-18 | 09:41

#teampolitie , vader misschien "cursus" (van zijn eigen geld) verplicht aanbieden hoe voed ik een kind op.

Nujij sucks | 11-09-18 | 09:41

maak er een geenstijl poll van en ik denk dat ik het resultaat nu al weet.

Gerf | 11-09-18 | 09:40

TJ, staat dat voor tyfusjoch?

Gabr | 11-09-18 | 09:39 | 4

toch jood

Henk P | 11-09-18 | 09:44

Hij heet gewoon echt TJ. (spreek uit als: TJ)

keestelpro | 11-09-18 | 09:55

TeejJeej dus, niet TeaJay, 'studeerd' aan het Deltion. Deltion is de lokale ROC. Dat zegt genoeg...
Daarnaast: heeft twee dagen gewerkt, maar toen papa de popo ging aanklagen had hij zoveel pijn dat werken niet meer kon (Acute aanval aanstelleritus? of is het toch smartegeldmaximalisering?)

InAnumPerRegimine | 11-09-18 | 10:38
▼ 1 antwoord verborgen

Klootzakken op scooters altijd -1!

De Briemusketier | 11-09-18 | 09:39

Stopteken kan ook betekenen gevaarlijke situatie verder op (wat hier ook was). Dat negeren is jezelf in gevaar brengen.
Dan is je brommert opgevoerd. De reden dat er een maximum aan zit is dat sneller gaan te gevaarlijk is voor de bouw van het ding. Dat er af halen is jezelf in gevaar brengen.
Dus popo +1 in dit geval.

dyslexieman | 11-09-18 | 09:39 | 1

Die gevaarlijke situatie was een op hol geslagen politiefiets. Dus hij was zeker gewaarschuwd.

Boontje komt om zijn loontje. Nu niet gaan janken!

B*tchmeister | 11-09-18 | 10:38

Opendeurtje hierro of niet.
Zelf op Joop.nl zouden ze nog team Popo zijn. :-)

fifi23 | 11-09-18 | 09:39 | 1

Tenzij TJ voor Touzani Jamal zou staan.

E-Burke | 11-09-18 | 09:44

Bromfiets in zijn Zwolse domme hol steken!

Bembem | 11-09-18 | 09:39

Dom ordinair volk altijd min 100.

van Oeffelen | 11-09-18 | 09:37

Als je vlucht voor de politie mag je blij zijn dat je niet meer dan een fiets in je bakkes hebt gekregen.

GroetenVanUrk | 11-09-18 | 09:37

#teampolitie

Mark_D_NL | 11-09-18 | 09:37 | 1

eens

Zult-eter | 11-09-18 | 09:54

Team Popo +1

bakermat | 11-09-18 | 09:36 | 4

binkoo
dan denk ik bruine strepen in onderbroek

rein9576 | 11-09-18 | 09:49

Wie oh wie, is nu de vader? De linker of de rechter kansloze?

warriorprincess | 11-09-18 | 12:23

Kanslozen hebben hebben alle kansen benut. Dit zijn kansrijken, die geen enkele kans benutten....

Dumpert_Reaguurder | 11-09-18 | 22:31
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl