"Signalement", kent u die uitdrukking?
Social
Welkom in het veilige Nederland van de vvd waar het steeds. beter. gaat. met de openbare orde. In Roffa is een vrouw dusdanig hard verkracht dat ze zwaargewond op de intensive care ligt. Hoewel buurtbewoners haar in haar doodsnood hoorden krijsen is het sociale weefsel in Nederland dusdanig verscheurd dat een brute openbare verkrachting niet wordt verstoord - zelfs een telefoontje naar de politie was kennelijk teveel moeite. Nu is de onmachtige politie met "man en macht" op zoek naar de dader. Maar goed, zoals dat dan gaat in Nederland is het institutioneel vertrouwen in de media en de politie zo laag dat men er maar meteen vanuit gaat dat de politiek correcte krachten het signalement van de dader proberen te doofpotten. Nog zo'n scheur in het sociale weefsel. En dat terwijl de reden gewoon in het artikel staat en dat die nog veel duisterder is dan een politiek correct complot: de vrouw is er zo slecht aan toe dat ze niet eens aanspreekbaar is. Waarheen, ons vaderland.
UPDATE: Dan toch een signalement. Het gaat vermoedelijk om een man van rond de 20 jaar met een donker getint uiterlijk, een donkere hoody aan en fietsend op een donkerkleurige fiets. Donker donker donker minder minder minder.
Reaguursels
InloggenWalgelijk. Het huidige politiebelid is vrij vertaald: 'als de vermoedelijke dader blank is, dan geven we een signalement, en als de vermoedelijke dader lichtgetint of zwart is, dan geven we geen signalement.
Discriminatie op grond van huidskleur.
Hoort niet.
Geef dan of helemaal nooit meer een signalement, of bij iedereen die van iets verdacht word ... ongeacht huidskleur.
Ik woon in Rotterdam-West, Spangen, daar staan 24/7 donkere mensen onder m'n raam te gillen. Je raakt eraan gewend en slaat het kijken ook maar over, snap de bewoners wel. Helaas. Zonde voor die student, welkom in de EU. Hier kan dat allemaal, als ze hem te pakken krijgen, even 120 uur schoffelen met dit lekkere weer.
Hij achtervolgde haar al een tijdje maar ja in onze VARA wereld ben je een Fout Mensch met xenofobe vooroordelen dus leert zo'n meid haar intuïtie uit te schakelen. Er zou maar iemand gekwetst worden..
Mensen zijn laf, journos zijn laf.. kutkranten
Is dit nou zo'n gevalletje dat er eerst een verblijfsvergunning moet komen voordat men de dader kan veroordelen?
Tip voor de politie: gewoon accepteren dat je racist genoemd wordt, dan kan je daarna volledig vrijuit het signalement geven.
Zelfs de kleur van de fiets wordt politiek correct benoemd.
Een donker getinte fiets.
Start de zoektocht maar weer naar een TBS-er met verlof!
Ik denk dat je in dit geval idd spreekt van een dader die daar thuis hoort. Of hij al heeft vastgezeten voor iets soortgelijks is de vraag. Het enige waar we nu op kunnen hopen is dat ze bij kennis komt en een daderprofiel kan geven en deze dan te matchen met camerabeelden. Ook mag ik hopen dat ze bewaakt wordt in het ziekenhuis.
Al die roetmoppen,dna afnemen,als ze hier komen te schooien.
Als je het oudste beroep van de wereld wil bemoeilijken,en uitbannen,solliciteer je naar problemen.
Wie is de volgende
Dit hele verhaal geeft perfect weer hoe hecht onze (samen)leving nog is. Helemaal in de grote steden. Niet. Er is geen of nauwelijks nog samenhang, binding en betrokkenheid. Soms vraag ik me af of dit door de politiek (EU) zo is bedoeld. Vernietig de samenhang, de cohesie en een samenleving is weerloos. Vroeger bestond het niet dat iemand naast de voordeur schreeuwend om hulp, gillend wordt verkracht. Nu wel. Wat is er gebeurd in de afgelopen 50 jaar dat dit nu kan....
Stef Blok heeft het ons duidelijk uitgelegd.
Rotterdam is wel het ergste niet? Ik was er vandaag nog man man man wat een shithole
De beste man heeft ook gevoel en is ook zielug he, en dit straalt dan weer zo negatief af op een etnische groep, dat willen we ook niet hebben want die hebben het al zoooo zwaar.
Die klootzak zit allang in t buitenland, met de rest van de familie.
Over 6 maanden zien we de beelden in Opsporing Verzocht, de politie vraagt u om te helpen de dader te vinden.. Waarom niet morgen?? vragen, vragen
Nog vergeten : ze laten het merk van de fietsketting zien. Herken u deze, u kunt ook anoniem bellen. Dank u.
Ondertussen is wel bewezen dat onze politie en nieuwsdiensten gewoon de waarheid niet schrijven. Pas als iedereen het zelf al uitgevogeld heeft. Weglaten van feiten is ook liegen. We worden voorgelogen omdat alles moet worden goedgepraat. Maar waarom nou? Dit is namelijk het resultaat!
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het woord "slachtoffer" heel erg raar.
Signalement bekend gemaakt. Was er nog iemand buiten de joopkliek die twijfelde?
Joopkliniek
Joop heeft het te druk met het bashen van Trump en Blok. Geen tijd voor dit soort incidenten.
In Engeland zijn ze op zoek naar mannen die een 3 jarige peuter met zuur besprayden.
In Worcester.
Iemand reageert onder het bericht 'luckily we have all these minorities to enrichen us with their culture!'
Denk dat ze daar ook behoefte aan een GS hebben.
Wanneer gaan we eens onze ogen opendoen voor al deze 'willekeurige' aanvallen..
First purge. Let the hunt begin.
Hoe is het mogelijk. Ik dacht dat alleen witte mannen zoiets doen.... toch? (vrij naar Balkenende)
witte mannen?wat is dat nou weer?
Ineens zie ik toch een voordeel in de genderneutraal discussie; dit soort laffe losers verplicht genderneutraal maken! *knip*
Micheal P is nog niet eens bijgekomen in z'n komende verblijf en de volgende geweldadige verkrachting vindt weer plaats.
Ach als je eikel de godganse dag tegen de binnenkant van je broek schuurt. Met die hete temperaturen. En dan krijg je ook nog bindend advies van je religieus instructieboekje.
Dan kan je niet anders. Tog?
Wir mussen es schaffen.
Smakeloze reaktie
Blok zal nu zeker toch weer 180° draaien... oh wacht...
ja, waarschijnlijk twee keer 180°
Hoe lang moet dit zo doorgaan, Rutte en kamer , nu is het tijd voor maatregelen,
Eruit, allemaal.
Helaas voicemail: "Yo Mark hier. Ben met vakantie, heb even geen actieve herinnering aan het feit dat ik een land moet besturen. Spreek een boodschap in na de piep dan bel ik na het reces wel terug."
Mark gaat nog zeggen dat hij het met verbijstering heeft vernomen en geschokt is dat dit kan. Verder nog behoefte aan verdere acties van ons aller personeelsfunctionaris
De buren die alles hoorden maar niets deden zijn net zo gestoord als die verkrachter.
Helemaal waar.
Toe maar, toe maar.
Misschien zijn de buren wel net zo getint als de dader.
Kunnen we niet een ge-crowd-sourcte advokaat stand-by hebben.
De de politie elke keer *meteen* aanklaagt voor *plichtsverzuim*,
elke keer als ze weigeren het signalement vrij te geven,
van een acuut gevaarlijke, loslopende crimineel.
.
Dan zou deze gekkigheid toch snel voorbij moeten zijn.
www.judex.nl/rechtsgebied/werk-ontsla...
Voor onze veiligheid ,wordt het tijd om ons te bewapenen.
Er zijn meer dan voldoende legale messen in NL verkrijgbaar die je als vrouw bij je kunt dragen. Een paar lesjes hoe hier correct mee om te gaan en de volgende verkrachtingspoging eindigt in een verrassing.
Ik geloof niet (meer) in justitie en zogenaamde veiligheid. En al helemaal niet in het geweldsmonopolie van de overheid. Alle vrouwen zouden Krav Maga moeten leren en dit soort beesten direct moeten afslachten
Sandronique | 22-07-18 | 13:42 | reageer | favorietblock
Ik lees dit ook al veel van guurders. Helaas helpt een vechtsport niet eens tegen een gemiddelde mesaanval. Twee redenen. Een, de meeste aanvallen zie je niet of te laat aankomen. Ten tweede zijn mesaanvallen vaak korte, stekende bewegingen richting het middenrif. Lastig om tegen te houden en als je geraakt bent, ben je al de klos. En vaak word je meerdere keren geraakt.
Daarnaast moet je sterker zijn dan de dader wil je iemand "afslachten" met een vechtsport. Vaak zijn vrouwen niet sterker dan hun aanvaller. Alleen in een film kan een popje van 1.65m en 55kg schoon aan de haak krachtpatsers van 2m en 100kg in elkaar beuken met een paar trapjes en klapjes.
Het enige wat dan zou helpen, is of lichaam bepantsering. Of hard weg rennen indien mogelijk. De Jackie Chan of Cuck Norris uithangen, is een zeer slecht idee in ieder geval. Ook al heb je vechtsport beoefend.
Een vechtsport helpt uiteraard niets tegen een vuurwapen. Alleen Jet Li weet er raad mee maar alleen in een film.
Kortom, misschien is pepperspray gewoon de beste oplossing als het legaal is in Nederland, wat waarschijnlijk dan wel weer niet legaal zal zijn. En dan nog moet je hopen dat je de aanvaller op tijd ziet.
Je zou zeker als vrouw ook eens wat anders kunnen stemmen. Over het algemeen stemmen vrouwen vaker links dan mannen. En juist links is tegen een effectieve aanpak van allerlei delicten. Hier in Utrecht vaak genoeg meegemaakt. Misstanden meldt je bij de wijkagent die ook moedeloos aangeeft dat hij van hoger hand en vanuit de gemeenteraad (Groenlinks) niet mag handhaven want dat is betutteling. Dan krijg je dit soort excessen.
@Graaf: Pepperspray is idd illegaal in NL, bezit is strafbaar. Net als de aanvaller afslachten, valt onder 'disproportioneel geweld'. Er bestaat een soort rubberen hol hulsje met mesjes aan de binnenkant wat je in kan brengen, dat valt ook onder disproportioneel geweld. Aangifte doen mag in veel gevallen ook niet, als je de dader kent bijv of als er geen bewijslast is, dan wordt er enkel 'een mutatie in het systeem gemaakt'. Er zijn naast hard rennen en hard gillen niet zoveel opties, zegmaar, en dat is niet echt altijd afdoende.
Wat mij betreft zouden alle vrouwen EN alle fatsoenlijke(!) mannen Krav Maga of nog beter KALAH (zie www.facebook.com/profile.php?id=10000...) moeten gaan doen. Ja, het is vaak onmogelijk om de eerste steek te blocken, maar dan heb je nog steeds kans om te overleven en het mes te controleren en aanvaller(s) uit te schakelen. Pepperspray heb je niet altijd bij je, maar je handen/lichaam wel. Misschien krijgen mensen dan ook nog eens de ballen om wel in te grijpen wanneer er iets gebeurt!!!
Zeker met KALAH heb je (ook als vrouw!) een goede kans om te overleven...
The best thing against a bad guy with a knife is a good guy with a knife. Or a good woman withe a knife.
Op zo'n moment dat je als vrouw zo wordt aangevallen dan zou het me als vrouw geen ene biet boeien wat wel of niet mag van een ambtenaar. Op zo'n moment is alles in mijn optiek toegestaan om je eigen hachje te redden.
9 van de 10 vrouwen legt het met mes gewoon af tegen dat geweld.
Een neger met een hoodie op een donkerkleurige fiets in Rotterdam. Veel succes om hem te vinden.
Pakken we ze toch allemaal op? Het is beter dat 1000 onschuldigen moeten lijden dan dat 1 schuldige ontkomt.
Dit doet me denken aan deze zaak:
www.ad.nl/rotterdam/drie-tieners-opge...
www.geenstijl.nl/5051382/vrouw_in_eig...
www.geenstijl.nl/5098912/therapie_en_...
Dat meisje is of heel sterk of er zat giga veel adrenaline in haar systeem, want ze wist nog bij de buren aan te bellen en de trap op te komen.
www.rijnmond.nl/nieuws/171043/Verkrac...
Wat een baggerfiguur is die dader, totaal misbaar in onze samenleving.
Hè hè: "Het gaat vermoedelijk om een man van rond de 20 jaar met een donker getint uiterlijk, een donkere hoody aan en fietsend op een donkerkleurige fiets." Bron: Facebook Politie Rotterdam
Slachtoffer was een Indonesische uitwisselingstudente. Mooi, die culturele diversiteit overal.
Die dacht zeker dat ze in Nederland veilig was
ja, dat straalt weer goed af op Nederland.. Die Nederlanders staan overal langzamerhand bekend als gewelddadig!
Als een vrouw na een verkrachting in het ziekenhuis belandt, gaat de verdenking niet geheel onterecht uit naar een zwaargeschapen negerT.
zou ook zomaar kunnen zijn dat ze is verkracht ( 'getinte' mannen zijn niet zonder meer fors geschapen) en nog wat steekwonden of zoals het verhaal luidt flink met een fietsketting is bewerkt en bijna gewurgd..
Het is mij al langer duidelijk dat politieke correctheid veel hogere prioriteit heeft dan de drang om daders te pakken. Ligt niet aan de agenten op de werkvloer, laat dat duidelijk zijn.
Tijdens mijn werk voor een nieuwssite werd een overval op een patattent gepleegd. Duidelijk was, dat de dader een zeer specifieke komaf had, wat door onze nieuwssite ook werd gepubliceerd (bron was burgernet). Direct de politie aan de telefoon, dat we de omschrijving moesten wijzigen in 'getinte man'. Hebben we niet gedaan uiteraard, maar dat is hoog opgelopen. Met zo'n algemeen signalement ben je niet bezig om iemand op te sporen maar om later uit te leggen dat je niemand hebt aangetroffen die specifiek aan dat signalement voldeed.
Zou mooi zijn als hier eens iets aan veranderde.
Precies en als je helpt dan om die verkrachter in elkaar te slaan, kan je 4 jaar de bak in omdat je een getinte man zomaar hebt geslagen.
Zover is het al in Nederland. Beste Nederlanders als u niet in de cel wil belanden, doe dan net als ik zou doen, namelijk NIETS.
Fuck de rechtstaat en die zogenaamde democratie. En dit voorval is nog maar het begin.
ja-ja-nee-nee | 22-07-18 | 17:26: Dat wegkijken zit niet bij iedereen in de aard. Zo zal ik altijd proberen om een mens in nood te helpen. Ook als dat een SS'er/hoofddoek is, die in het water ligt te verzuipen. Niet omdat ik nu zo'n held ben, maar meer omdat ik zo ben opgevoed. Wij doen niet aan wegkijken, maar ik snap heel goed, dat er veel mensen wel even net wat anders doen, als er iets schokkends voor hun snuffert gebeurt. Voor je het weet, staan er 150 bloeddorstige barbaren op je stoep om je kop te eisen. Dat lijkt me niet prettig.
Je had dus wel je tekst moeten aanpassen want nou krijgt meneer ipv 3 weken schoffelen, een week voorwaardelijk plus een schadevergoeding omdat meneers privicy is geschonden
Witte man: blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, spreekt accentloos Nederlands.
Zwarte man: in het kader van het onderzoek doen wij geen mededelingen, signalement volgt later.
TPO heeft een signalement! Het ging om een dader met een donkere fiets!
Staart door de luxaflex ~oO
Het signalement van de vermoedelijke verdachte luidt: ’een man van rond de 20 jaar met een donker getint uiterlijk.
www.telegraaf.nl/nieuws/2334339/buurt...
voorspelbaar..
Gaat advocate Liesbeth Zegveld nu alvast de politiemensen dagvaarden die aan de opsporing mee hebben gedaan? net zoals met de mariniers die Molukse treinkapers hebben aangesproken?
Goh ..........
www.telegraaf.nl/nieuws/2334245/slacht...
Onvoorstelbaar, ze zijn op zoek naar een ......
O jee, gaan we weer!
De pers... "Nederlandse" man verkracht.... enz. (tenzij nog status van asieleiser?)
Geen woorden voor. Beestachtig ( en dan doel ik niet op de kleur van die gek ).
Als het een BLANKE was was dat allang verteld : dus 100% zeker een Allochtonische verkrachting, was ook al aannemenlijk gezien het forse geweldsniveau.
Signalement... Negert op een gestolen fiets in een hoody uit de schenkbak van een NGO.
Ow wacht...
Volgens RTV Rijnmond heeft de man
geprobeerd haar met een fietsketting te
wurgen.
nos.nl/teletekst#105
Anton Jensen.. dat verbaasd mij dus niet.. en is het dus verkrachting met poging tot doodslag dan wel poging tot moord!
en dit is waarom Blok gelijk heeft.
Triest voor dat meisje en haar familie.
Wie de dader is weet ik niet.Weet wel wie de medeplichtigen zijn en dat is de haagse maffia en hun kiezers.
Update:
Er is een signalement! Duurde even omdat er natuurlijk een diversiteitscommissie moest beoordelen de zwaar racistische term “neger” wel correct genoeg was vervangen.
regio.tpo.nl/2018/07/22/verkrachtings...
De juiste reactie zal iets zijn met onderbuik. Heeft WeAreHere al gereageerd? Of was de "verkrachter ('vermoedelijk')" wel gedocumenteerd?
Ik wil ook graag een signalement van de buren die niets deden. Iets zegt mij dat zij islamitisch zijn. In zulke culturen vinden ze het verkrachten van een vrouw namelijk heel normaal. Ik vind dat ze aangeklaagd moeten worden voor hun passiviteit. Mede verantwoordelijk aan doodslag die geen doodslag had hoeven zijn als ze simpelweg even 1 simpel godvergeten telefoontje hadden gepleegd naar de politie.
Oh jee... zonnesteek opgelopen?
In zulke culturen vinden ze het stenigen van een vrouw ook heel vermakelijk om te zien.
Van die buren die niets doen, nog teveel gevraagd om even de politie te bellen, daar gaat mijn bloed zo mogelijk nog harder van koken dan van zo'n brute verkrachter. Ik zou ze bijna toewensen wat het slachtoffer is overkomen en dat dan ook iedereen wegkijkt en niets doet. Wat een typ%&$#@s mensen.
De dame in kwestie zal wel geen armlengte afstand hebben gehouden. Dan is het vragen om moeilijkheden in dit tijdperk van nieuwe zeden.
die dame zou zomaar een verpleegster of zorgende kunnen zijn die van haar nachtdienst terug naar haar huis fietste..
En niet vergeten hoor.. straks in het stemhokje allemaal gewoon weer OvdA, GL, D66, SP, CU en ook zeker VVD stemmen en het wordt allemaal nog veel gezelliger in ons land met nog veel meer multiculturele verkrachtingen.. want daar stemmen jullie dan (onbewust) voor..
en zo is het maar net. tijd voor de grote verandering is nu aangebroken.
Signalement is binnen op politietwitter, donkergetint
En aan de fiets ontbrak een bel!!
Stef Blok vindt het hoog tijd dat de vrouw haar excuses gaat aanbieden.
Signalement: negert
www.rijnmond.nl/nieuws/171041/Slachto...
Daar zijn er niet veel van dat is makkelijk zoeken
De nieuwe Rotterdammers (Yuppen) doen niks als iemand in nood is of zijn op vakantie. Veel gewone inwoners die erop af zouden stuiven zijn de stad uitgewerkt en moesten naar Dordrecht.
"Hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt", zei oma al
Aanbevelingen :
1. Gelijk na het delict camera beelden on-line en niet 8 maanden later. 2. Indien smoelwerk bekend, publiceren en zonder balkje ! 3. Na berechting en schuldig bevinden niet 2 weken laten schoffelen maar 15 jaar opsluiten.
verichrome | 22-07-18 | 15:36
1. Dan ligt het nog vers in het geheugen. Beter wacht je acht maanden zodat eenieder het vergeten is.
2. Ho ho ho ho.... denk je wekl evenaan de rechten van de verdachte? Verdacht is nog niet veroordeelt. En ook dan heeft hij rechten.
3. Welke gevangenis? We hebben er net een partij gesloten bij gebrek aan criminaliteit.... volgens onze politici...
Eiland ergens in de oceaan opspuiten en al het tuig daar droppen. Laat ze elkaar lekker anaal verkrachten en uitmoorden. En stuur de buren die niets deden er ook maar naar toe.
15 jaar? midden op de oceaan dumpen en zonder begeleiding terug laten zwemmen.
@Rheia: is al een keer gedaan met een natuurlijk eiland, dat noemden ze toen 'Australie'.
Juist , vanavond op t.v. en morgen in de krant dat smoelwerk.
Diverse getuigen van de geluiden van de verkrachting deden niks. Angst, onverschilligheid, struisvogelpolitiek... wat triest dit. Men had erger kunnen voorkomen maar koos toch voor de eigen veiligheid. Dit is wat er mis is met dit land: niemand komt meer voor elkaar op want de angst regeert. De angst voor je eigen hachje, de angst voor het feit dat je snel in een dader verandert, de angst voor weet ik veel wat. Ik zou persoonlijk in zo'n geval erop afgaan, desnoods wat buren optrommelen en een stuk stalen pijp mee voor de zekerheid. En zo nodig gebruiken, mocht er inderdaad iets smerigs aan de hand zijn. Maar weer gaan liggen en denken 'het zal wel niks zijn', terwijl de doodschreeuw van een vrouw klinkt: nooit!
Misschien waren het moslims. Die vinden het verkrachten van een vrouw heel normaal. Zijn ze gewend in die culturen. Bovendien vonden ze de vrouw vast een hoer....
diversity is our strength..............
Gek he? Volgens het CBS wonen er momenteel 17.181.084 mensen in Nederland. Daarvan zijn er 3.971.859 Immigrant ((westerse en niet westerse immigranten). Dat is 23,11% van de bevolking, een kleine 25% , oftewel een kwart
Als je dus naar de nationale opsporingslijst van de politie (overheid!!) gaat dan mag je dus verwachten dat als daar 18 gezochte personen staan drie van de vier personen (75%) Jan, Klaas , Piet, Roderick of Floris heet.
Wat schetst mijn verbazing als je er kijkt;
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/nat...
slechts een westerse immigrant op de 18 man, een Ier uit MIjdrecht
Linksdraaiende conclusie: bij de Nederlandse overheid werken vuile racisten die weigeren blanke Nederlanders op die lijst te zetten.
.... maar 'goed' voor héél veel ellende en kosten in sociaal, medisch, juridisch, taaltechnisch, enz. enz. opzicht.
Dus zijn er veel (overheids) banen ontstaan in vele 'nieuwe' industrieën zoals schuldhulpverlening, 'laaggeletterdheid', etc., met allemaal minimaal 42 % IB t.b.v. de staatskas zodat 'we' het volgens Brussel goed doen.
Gaat echt fan-tas-tisch met dit gave land!
Nog nooit werkte er zo'n groot percentge van de bevolking in 'betaalde banen'.
En toch is ons niveau van welvaart, volgens een rapport van de Rabo, sinds 1977 niet toegenomen.
economie.rabobank.com/publicaties/201...
Wie, zoals jij, de cijfers bekijkt, weet hoeveel zorgen je je moet maken.
Vooral voor de toekomst.
Maar voor dat mooie overheidssalaris om in parttime baantje allemal deugende teksten op te schrijven als beleidsmedewerker, moet je toch echt in het 'hier en nu' tot de deugers blijven behoren.... en zo ontstaan grote groepen zwijgers en wegkijkers.
Eigenbelang dus. Mensen die het kennelijk geen probleem vinden om hun eigen nageslacht hiermee op te zadelen.
Denk dat je het niet snapt.
Pas maar op met jullie veronderstellingen over het signalent van de dader. Moet ik nu echt Michael P. en de dader van de moord op Marianne Vaatstra noemen?
Ja noem jij es ff twee gevalletjes op van de 30000 waarbij ons theewater het mis had.
Nee hoor, hoeft niet, maar je deed het toch. Veronderstelling is vaak gebaseerd op de wet van de meeste aantallen en daar vallen jouw voorbeelden bij lange na niet onder.
Het gaat niet om wélk signalement de dader heeft, maar om het feit dat er géén signalement gegeven wordt.
Werd het signalement van Michael P. weerhouden door de politie?
Dat zijn de uitzonderingen. Meestal betreft het een getinte of donker gekleurde dader. Leest u het nieuws wel?
ja hoor mag.. tegelijkertijd met de grafiek over 30 jaar geweld door blanke en getinte plegers..
Dat waren er twee uit AZC, die gelijk naar Noorwegen zijn vervoerd met vliegtuig. Er waren trouwens pedos bij. Maar die twee hebben haar keel doorgesneden.
Ik weet het GVD zeker dat er WEL gebeld is maar dat je bij 0900-TUIG er gewoon niet doorkomt binnen 30 minuten. Wat een land! Shitzooi!
0900-8844 is wel politie, geen haast.
Hier bel je volgens mij toch eerder 112, en de zijn over het algemeen goed bereikbaar.
zo iets gebeurd in enkele minuten.. vroeg in de ochtend... wie zegt dat er niet gebeld is..
Yep willens en wetens de doofpot in. Misschien gaan ze nog inpraten op het slachtoffer om de hele zaak te downplayen voor haar “eigen bestwil”
Twee keer in mijn leven de politie gebeld in verband met een verdachte/ gewelddadige situatie (als getuige).
De manier waarop ik beide keren ben bejegend door onze vrienden in het blauw, is voor mij aanleiding om nooit, maar dan ook nooit weer contact op te nemen met de politie. Ik los mijn eigen problemen op, onder de radar, en de rest kan ongezien de tyfus krijgen.
100% met je eensch! Hier dito ervaringen! Alleen voor moord verkrachting en betrokkenheid van kinderen bel ik nog met de popo. En verder ongezien de typhus!
Heel herkenbaar. Ooit gebeld, omdat een groepje allochtonen druk bezig was om het straatmeubilair en auto's te slopen. Ik bellen met 112 en uitleggen wat er aan de hand was. Vertelden ze me dat ik aan etnisch profileren deed. Daar konden ze niks mee. Hoe moet je in vredesnaam een neger of een Turk dan omschrijven?
Aangifte gedaan over bedreigingen door 2 marocs, ze zouden mijn huis icl gezin in de fik steken en dat natuurlijk als wij zouden slapen. Het antwoord van de popo luide, u kunt bellen als dat gebeurt PUNT!
Dus..... Oog om Oog, Tand om Tand.
Take care.
Herkenbaar, helaas.
Ook drie keer moeten bellen naar 112, waren erg aardig , alleen kwam de politie pas na drie kwartier, hadden een bruiloft.
Heel herkenbaar.
Het scheelde niet veel of ik werd getuige. De advocaat van de tegenpartij kon mijn gegevens zien. Maar mocht die niet aan zijn cliënt doorgeven zeiden ze mij.
Twee keer naar het bureau komen waar mijn verklaring werd opgenomen door een agent die met twee vingers tiept. Na drie kwartier in de wachtkamer te hebben gezeten.
Nooit meer.
De Koreaanse Slet zegt dat verkrachting niet altijd gewelddadig is.
Wat moet ik daarvan denken? Het binnendringen van een lichaam met een ander lichaamsdeel tegen de wil van de ander niet gewelddadig??
Wat moeten we denken van DKS?
De meeste verkrachtingen gebeuren zonder geweld.
Zoals van Jole met z’n witte onderbroek?
@DKS
Ben je echt zo dom? Of trol je nu op dit moment?
De meeste verkrachtingen gebeuren zonder fysiek geweld.
Geestelijk geweld is dus ook geen geweld want je kreeg geen harde dreun op je bakkes?
De Koreaanse Slet.. Verkrachting is geweld een seksueel geweldsmisdrijf.. emotioneel, fysiek en juridisch valt verkrachting onder een zwaar gewelds-zedendelict.. komt er nog meer geweld aan te pas dan is het verkrachtig en lichamelijk geweld.
je kunt ook jarenlang verkracht worden door een naaste of 'bekende' maar dit wordt meestal geschaard onder het cluster seksuele mishandeling of seksueel misbruik..
een verkrachting is geweld!
Natuurlijk is het altijd seksueel geweld, en altijd vreselijk. En natuurlijk is het normaal om juridische/praktische categorieën te hebben. Van betasten aka 'aanranden' tot 'verkrachten' wat vaak laten gebeuren uit angst over overmacht is tot 'verkrachten met lichamelijk letsel of fysieke bedreiging' aka een gewelddadige verkrachting. Net zoals je bij verwondingen en mishandeling verschil hebt tussen licht vs ernstig en eenmalig vs langdurig, en er verschil is tussen dood door schuld/moord/moord met voorbedachte rade. Dat is niet de situatie afvlakken of niet serieus nemen, maar wel ter verduidelijking en met oog op de strafmaat (die in NL altijd fopperig is, maar dat terzijde).
Sinds wanneer wordt een trol als DKS serieus genomen.
DKS 'De meeste verkrachtingen gebeuren zonder fysiek geweld'
definitie van verkrachten is het binnendringen van het lichaam buiten de wil en wens van het slachtoffer... of je dat als dader met je lul doet of met iets anders .. is heel fysiek hoor!
voor het slachtoffer in ieder geval.. en ook voor de dader!
Of valt dat bij jouw onder psychisch of geestelijk..
Denk wat @Einstina zegt. Een verkrachting is per definitie gewelddadig. Binnendringen bij een vrouw die daar fysiek niet aan toe is doet zeer en geeft in slechtere gevallen een verwonding.
Met gewelddadig, los van het pleonasme, wordt waarschijnlijk de ernst neergezet van het gebeuren, waarbij los van de verkrachting excessief geweld is toegepast.
Hoe vreselijk.
De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 15:13 |
Ik hoop dat je 'verkrachting' en 'aanranding' met elkaar verwart. Zo niet, laat je dan even nakijken alsjeblieft?
@miff: omdat zelfs mensen waar haakst op staat, weleens zinnige dingen zeggen.
@letopuwzaak: ah, dank. Nog een genuanceerde denker. 'Gewelddadige verkrachting' ofwel dat 'verkrachten met lichamelijk letsel of fysieke bedreiging' betekent meestal dat er wapens in het spel waren en/of naast de verkrachting zware fysieke mishandeling plaats vond. Ik vind het terecht dat te onderscheiden van een 'gewone' verkrachting met 'gewone' fysieke/emotionele overmacht, hoewel het allemaal vreselijk is.
Dus in die zin heeft @DKS gewoon gelijk, dat de meeste verkwachtingen niet gewelddadig zijn, hoewel hij het een beetje onhandig / niet-empathisch brengt.
Ik vind de emotionele boze reacties wel mooi, het getuigt van rechtvaardigheidsgevoel, alhoewel irl de hulp en het begrip vaak ver te zoeken is.
Ik haat mensen die alles proberen te downplayen. Tot welk doel? Verzachtende omstandigheden? Bedreiging is zeker ook geen geweld? D’66 rechters zijn ook zulke mensen.
@Accident_Prone: Sinds wanneer is categoriseren van misdaden naar soort of ernst (middels wat droge termen) downplayen?
DKS is 'n minderwaardig mannetje !
Take care.
WTF @Acidbrain. Ik heb nergens ontkend dat verkrachting seksueel geweld is. Sterker nog, ik heb meerdere keren onderstreept dat het in alle gevallen vreselijk is. Ik stel alleen dat er categorieën zijn, zoals bij alle misdaden. Wat jou aangaat: leer lezen en sterph.
Ook zonder geweld blijft het een verkrachting........ laat je niet trollen!
De vermoedelijke dader voldoet blijkbaar niet aan het politiek gewenste profiel
Jij hebt het door!
Wel een beetje raar. Politie weet dat ze om 5 uur weg ging, en een half uur fietste naar haar huis. Daar stond de fiets al op slot en enige tijd later is ze verkracht door iemand die haar mogelijk achtervolgd heeft. Als je door hebt dat je achtervolgd wordt ga je toch gelijk je huis in? En hoe en van wie weet de politie dat ze weg ging en hoe weten ze dat ze om 05:30 bij haar huis haar fiets op slot zette?
En ze snappen zelf toch ook wel dat het publiek pas kan helpen als ze iets meer weet dan deze rammelende feiten...
Als je al gaat twijfelen aan de info die de politie wél geeft, heeft helpen ook geen zin natuurlijk.
Bij zit soort zaken heten de daders óf Panhuis en zijn ze met verlof of ze hebben een kleurtje en een slechte jeugd gehad en zo. We kunnen de eerste in dit geval wegstrepen dus nogal logisch dat het signalement niet wordt gegeven op dit moment. Blok moet ook niet al te snel gelijk krijgen.
Las ook dat één van de 'getuigen' tv aan het kijken was op dat tijdstip (5.00 in de ochtend ). Dan vraag ik mij meteen af... "naar wat in hemelsnaam?" Blijkbaar was het interessant genoeg om niet even de telefoon te pakken en de politie te bellen.
Ancient Aliens op History, en daarna Deadliest Catch op Discovery. Dat is vaste prik hier, vooral sinds de horrorhitte van de laatste maand. Zo 's ochtends vroeg is het nog lekker koel en je hebt geen last van krijsende Afrikanen die schijnbaar altijd ruzie met elkaar hebben.
Verschrikkelijk nieuws, dit. Net als de manier waarop er mee wordt omgegaan. Net als bij de aanslagen (Amsterdam CS, Den Haag), wordt er informatie onder mat geveegd. Een klap in gezicht van de slachtoffers van deze cultuurverrijkers.
'Prinsjes' staan boven de wet dat weet u toch
Als de dader wordt opgepakt, wordt hij waarschijnlijk gedwongen tot een verblijfsvergunning. Vandaar dat ze liever geen signalement geven.
Ik begrijp niet dat er gevraagd wordt om het signalement, dat is nou werkelijk het enige dat vooraf ingevuld kan worden.
MSM hoopt op een Rus.
Werkelijk? Wat vul je in dan? Lengte, gewicht, haarkleur, kleding, huidskleur... dat kun jij al invullen? 'Het was geen Fries' is geen signalement.
Sjors W. | 22-07-18 | 14:53 Hollanders hebben daar geen problemen mee
@ Kwetsnat | 22-07-18 | 15:53
Werkelijk? Ik heb voldoende mensen zien opmerken dat het vast een Fin zou betreffen, maar dat klopt blijkbaar niet.
Ik snap de reaguurders die het niet bellen van de politie verdedigen niet. Dat is de meest minimale stap; zodra je die niet meer maakt en de schouders ophaalt en dit laat gebeuren, dan heb je gecapituleerd en ben je wat mij betreft een collaborateur en onderdeel van het probleem. Achteraf over de staat van het land klagen is nog erger.
@Sjors W. | 22-07-18 | 14:45 |
Omdat er een Proces verbaal wordt opgemaakt. En in dat proces verbaal komt dan te staan dat mevrouw "Truusje Jansen, Maaskade 41 om 05.30 in de morgen de 112 heeft gebeld mbt een geweldsincident".
Dat proces verbaal komt in handen van de advocaat die het weer doorgeeft aan de verdachte waarna zijn maatjes even verhaal komen halen bij mevrouw.
Omdat men in Nederland nog steeds niet zo ver is dat dit sort gegevens onherkenbaar wordt gemaakt behalve voor de rechter, O.v.J, en voor de advocaat "slechts ter inzage voor conformatie dat er wel degelijk een getuige was" met zwijgplicht.
Daarom houden mensen de gordijnen dicht en trekken ze de deken over hun oren.
@ miff | 22-07-18 | 15:05
Dan niet doen en online mopperen dat er niks gebeurt? Ik snap de afweging maar ik respecteer de keuze niet. Door de gemaakte keuze houd je het probleem in stand; en als de hele flat belt, is er niks aan de hand.
Als mensen echt te bang zijn, kunnen ze altijd nog weigeren mee te werken aan het proces verbaal. Dan gebeurt er niks; daar krijgen ze geen boete voor. Maar dan had er wel een politieagent de kans gehad op te dagen, en was er sneller medische hulp ter plekke geweest. Nu is er een meisje de intensive care op verkracht en weet iedere potentiele dader dat die laffe Hollanders echt geen ene vinger uitsteken.
Misdaad melden kan ook anoniem.
www.politie.nl/themas/meld-misdaad-an...
"Ook een buurmeisje hoorde iemand gillen, ’kapot hard’. „Ik dacht nog: moet ik mama roepen? Maar ik was te bang. Dus ben ik weer gaan slapen.”"
Tekenend. Vertrouw nooit op hulp van derden. Mooier kan ik het niet maken.
Dat "kapot hard" is wel bizar. Dacht ze dat? Hoorde ze dat? Maar het is wel erg slecht als je iets hoort en de politie niet belt. Liever vals alarm dan iets anders.
Ja en dat: ik was te bang dus ik ben maar gaan slapen. Daar gaan we echt de wereld mee verbeteren! In brede zin typisch voor den Nederlander.
Dat kind.. ok het is een kind.. maar wat erg dat ze verder ging slapen. En die buurvrouw die dat durft te zeggen in de krant. Hoe moet het zijn voor de geliefden van het slachtoffer dat mensen haar hebben gehoord en niet de moeite namen polshoogte te nemen.. afschuwelijk. Je hoort toch aan geluiden of het zorgelijk is of niet.
Op dds stond terecht dat dat in een dorpsgemeenschap (hopelijk!) minder snel zou gebeuren.
Er zijn bij ons in de buurt dit weekend drie 'aanvallen' geweest door meerdere daders..
Vreselijk allemaal.
We hebben het hier over een kind, mafkezen.
Ja dat bedoel ik ook hoor papa Jones. Het kind is een kind.. dat treft al helemaal geen blaam.
Buurvrouw vind ik minder sierlijk, met hoe ze het zegt.. best wel erg eigenlijk.
Wat een afgrijselijke gebeurtenis.
@Papa Jones: als ze groot genoeg is om de krant te woord te staan, is ze ook groot genoeg om haar mama even wakker te maken en/of te weten wat 112 is als het ernstig genoeg is om bang te zijn.
Te walgelijk voor woorden.
Wel de hulp van het publiek vragen, maar geen signalement geven?
Flikker toch op!
En die buren moeten zich ook volslagen dood schamen. Eén telefoontje plegen naar de pliesie is kennelijk al teveel gevraagd. BAH.
Heel veel sterkte aan het meisje en haar familie / vrienden.
Heb je het gelezen. Niemand heeft iets gezien. Wel gehoord.
Wel gehoord.
@De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:35
Je zegt het zelf al. Een normaal mens, nou ja, de definitie daarvan is wellicht wat veranderd in de afgelopen jaren, die belt dan de politie.
EefjeWentelteefje | 22-07-18 | 14:44 Het lijkt erop de Koreaanse Slet angstig goed op de hoogte is van de situatie
Ik woon vlak naast een kroeg waar veel geluid vandaan komt tegen sluitingstijd.
Het zal niet voorkomen dat als ik een 'NEE!' hoor of iets anders dubieus dat ik niet mijn ramen openzet en even koekeloer of alles goed gaat.
gewelddadige verkrachting..
uh, sinds wanneer hebben we definities in SEKSUEEL GEWELD?
Een verkrachtig is altijd al gewelddadig.
onbegrijpelijk dat vele haar hebben horen schreeuwen en niemand even naar buiten keek of rende..
En dat ze nu op de IC ligt.. wellicht dat de verkrachter haar met een mes heeft bewerkt?..
dan is het geen verkrachting meer maar doodslag of poging tot moord met verkrachting.
Exact. We zijn kennelijk al zó laag gegaan dat we al gradaties aanbrengen in het vreselijke GEWELDSmisdrijf verkrachting.
Ik kan wel een leuke straf bedenken voor het onmens dat dit op z'n geweten heeft. Iets met een werkbank en ballen.
"Een verkrachtig is altijd al gewelddadig."
Dat is dus niet zo. Veruit de meeste mensen die verkracht worden laten het maar gebeuren uit doodsangsten.
@De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:38
En dat maakt het dus minder gewelddadig?
Man man. Ik vind je een prima trol, maar dit is gewoon niet leuk meer.
Eensch met DKS. Verkrachtingen zijn altijd vreselijk. Maar voor de wet heb je verschil tussen 'verkrachting' en 'verkrachting met lichamelijk letsel of fysieke bedreiging' zoals ook 'aanranding' apart gecategoriseerd wordt.
DKS: verkrachting niet altijd gewelddadig. Jongen, nu ben je officieel van het padje af! Over onzin uitkramen gesproken!
Sommige gasten snappen niet helemaal de definitie van geweld. Verkrachting is seksueel geweld.
nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_misbru...
DKS.. dus een doodsangst veronderstelt volgens jouw dat de verkrachting 'met toestemming' dan plaatsvindt en dus dan niet gewelddadig is.. man! je zou soms wensen dat het je overkomt. Is marteling dan voortaan ook maar geen geweld meer. Je maakt iemand doodsbang met je geweldpleging en dan heet het geen geweld meer!!
Man echt van het padje af jij, geeft iemand toestemming om het lichaam binnen te dringen dan is het geen geweld. Geeft die persoon geen toestemming maar valt van doodsangst stil dan is het verkrachting en SEKSUEEL GEWELD..
einstina.. verkrachting ( seksueel geweld) met daarbij lichamelijk letsel.. je zegt het zelf al is echt heel wat anders dan een gewelddadige verkrachting.. Voor verkrachting staat ik meen 12 jaar cel, komt daar lichamelijk letsel bij dan komt er nog een paar jaar bij, overigens wordt niet gerept over verkrachting met lichamelijk letsel en zelfs niet over zware mishandeling of poging tot doodslag met verkrachting..
niet dat het wat uitmaakt.. als de dader wordt gegrepen, als .. dan is een onderzoek wel gewenst.. we hebben Panhuis net vastzitten tenslotte en weten dat dit soort verkrachters niet zomaar stoppen.
Een verkrachting is per definitie gewelddadig, daar een vrouw fysiek niet 'toe is' aan het binnendringen.
Met 'gewelddadig' wordt het geweld daarnaást bedoeld.
Is het slachtoffer geslagen, gewurgd, pijn gedaan, gestoken etc... wat bijna altijd zo is. Maar de een extremer dan het ander.. belanden op ic is behoorlijk extreem.
Het is jammer dat dit discussie uitlokt want uiteraard is elke verkrachting een daad van geweld.
@fikkieblijf: ik snap niet zo goed wat je me probeert te vertellen? Ik weet niet wat deze situatie is, want ik was er niet bij en heb het verbaal niet gelezen, aan het ic-verhaal te lezen 'gok' ik op verkrachting met ernstig fysiek geweld. Ik zei alleen dat er juridisch inderdaad categorieën bestaan en dat niet elke verkrachting onder gewelddadig valt.
Overigens doet slechts 3% vd slachtoffers aangifte, waarvan 12% tot een zaak komt, waarbij de straf meestal een taakstraf is van nog geen 100 uur. Bij bekenning komt het soms tot 2 jaar cel ofzo, en dat is al uitzonderlijk hoog. Die 12 jaar wordt nooit of te never gehaald. Misschien bij bekenning van ernstig fysiek geweld een beetje die kant uit.
@letopuwzaak: Uhm... het meeste seksuele geweld vind plaats door bekenden van het slachtoffer, zoals een partner of familielid of soms vriend/buurtbewonder (uit mijn hoofd +80%). Bij dat soort verkrachtingen vindt meestal geen fysiek geweld zoals slaan/ wurgen/ steken/ pijn/ vastbinden plaats; emotionel chantage zoals dreigen het verder te vertellen, blackmail of het verstarren uit schrik is vaak 'voldoende' voor 'medewerking'.
Bij verkrachtingen door vreemden op straat komt het geweld dat je opnoemt wel vaak voor. Die daders hebben hele andere beweegredenen/ modus operandi.
Hoe dan ook, in alle situaties vreselijk. Wel goed dat er af en toe artikelen en discussie over is. Bewustwording betekent beter voorbereid zijn!
@einstina. Helemaal gelijk. Ik bedoelde ook de 'willekeurige verkrachtingen' op straat die het nieuws halen en waar iedereen dan over leest.
Die bevatten veelal dit 'extra' geweld.
Je hebt gelijk!
DNA zal wel veilig gesteld zijn. Signalement niet meer nodig; zit hoogstwaarschijnlijk in de databank. Schiphol en grens in de gaten houden; veel landen leveren niet uit en dat weet de dader ook. Je hebt nu geen rechercheurs meer nodig maar grensbewaking.
Veel potentiële verkrachters zitten helemaal niet in de databank: zijn nog te kort in Nederland.
Hier EinStina, dit bedoel ik nou --> Accident_Prone | 22-07-18 | 14:09
Een opvallende -weggejorist- ja, viel me ook op.
Uhm. Mis ik iets? Ik heb de -weggejorist- van Accident_Prone hieronder gevonden. Geen idee wat er stond. Maar wat heeft dat met mij te maken?
einStina | 22-07-18 | 14:31v
GS beleidsquestie die mij niet aanstaat en mij dus niet pleases. Ik neem het voor wat het is.
Vooral omdat het bullshit is. Beetje ziekelijk hoor.
De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:39
Al is het een janklaasen verhaaltje of een NOS bericht.
Accident_Prone | 22-07-18 | 14:34 Te laat. Artikel gaat dus over 1-jarig meisje dat verkracht en onthoofd werd in Duitsland waarbij de media niets mocht melden.
Je mag niks meer zeggen. Proves my point. Nou ik geloof heilig in het karpet waaronder de shit geveegd wordt.
Je moet geen onzin uitkramen. Dat is het probleem.
@DKS
Commandeer je eigen vlooien! Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel en niet kan zeggen. Wie ben jij eigenlijk? Als er op onzin verkondigen een verbod stond was jou de toegang allang ontzegd!
@Cobalt Bomb: ah, ik begrijp je weer helemaal. Was even in het echte leven, dus had je comments in het vorige topic nog niet gezien. Sorry! ;)
Helemaal eens wb het wegpoetsen van kritiek/visies die anders zijn en dus evt het spaarvarken raken. Kreeg zelf ook weer een zetje net, ghehe. Vind ik heel jammer. Geeft aan dat men mikt op (geklap van) een bepaald kringetje, alhoewel ik het met je eens ben dat dat kringetje wellicht diverser is dan gedacht. Ik ben meer voor het voorbij de twee klappende en clashende kampen kijken... maar ja, dat is misschien te constructief en zelfkritisch en niet dramatisch genoeg? Ghehe.
Enniewee: de zon schijnt en wij hebben met elkaar elkaar en het vrije internet, voor nu, yihaaa. Verder: hup GS want de gelederen zijn mijn favoriete digitale wereldje!
DKS=Merkel adept
De critici van de heer Blok in de Tweede Kamer maar eens vragen hierop te reageren.
In Duitsland zijn er diverse overzichten:
www.unzensuriert.de/de/einzelfall
Veel beterschap gewenst voor het slachtoffer en sterkte voor familieleden en vrienden. En de MSM verslijten het volk nog steeds voor dom.
Natuurlijk zorgen politici eerst en vooral dat zij zelf heel goed beschermd worden; daar komt waarschijnlijk ook hun eigen veilige gevoel vandaan?
Ik denk dat zij geen flauw benul hebben van in hoeverre veel mensen hun dagelijks leven al hebben aangepast aan de huidige onveilige situatie - dat hebben veel menen misschien zelf niet eens helemaal zo goed door?
Vermoedelijk een Zweed die op tomorrow land was.
Had hij een witte onderbroek aan? Dat scheelt al een hoop gezeik over signalement in ieder geval.
Wat wel bizar is dat niemand kennelijk de politie heeft gebeld. Is dat echt zo? Zieke shit hoor.
Wij hebben een tijdje gewoond naast een paartje die elke dag vreselijke ruzie hadden. Vooral schelden enzo. Op een dag was dat meisje zo aan het krijsen dat we zoiets hadden van 'oke dit stopt nu'. Je kon de klappen gewoon horen. Politie gebeld. Bij de andere buren aangebeld en wezen beuken op de voordeur van het paartje. Eindverhaal man gearresteerd en arme wicht was dankbaar voor onze too little too late 'dappere' actie. Mijn buurmannen waren het type 'boekhouder'. Ook afgesproken dat die vent er niet meer in komt.
Beter een goede buur dan een verre vriend zeg maar. Maar toch.
Misschien reageren de mensen niet omdat er toch niks wordt gedaan met de info. Nederlandse politie is behoorlijk laks tenzij het gaat over misdragingen in het verkeer.
U woont zo te horen in een gribusbuurt?
Als je in de stad woont dan is het de gewoonste zaak van de wereld dat je ´s-nachts hysterisch gekrijs en gegil van meiden op straat hoort. Altijd vals alarm, aanstellerij of compleet bezopen en/of doorgesnoven. Geen wonder dat een echt signaal niet meer opgepikt wordt....
Neuh was keurige buurt in Hoofddorp.
Jij snapt dat jou ervaringen ervoor zorgen dat jij toch zo'n 499 jaar oud moet zijn?
Er kan hier niets verhaalt worden of DKS heeft het meegemaakt, met uiteraard zichzelf in de helden rol.
Maar vertel eens, wel dapper roepen die vent komt er niet meer in, maar niet eerder ff met die gast babbelen?
Probleem is, dat je tot pakweg een jaar terug op de sodemieter kreeg als je 112 belde en er lag niet iemand dood te bloeden. Gelukkig snapt de politie dat jij ook oren en ogen hebt en gebruikt en moedigen ze inmiddels het bellen naar 112 aan, zeker als het gaat om heterdaad. Alleen zijn ze vergeten die ingesleten angst voor het bellen naar 112 bij de burgers weg te nemen.
Ja en ach, als deze vrouw 't overleeft is een doofpot een mooie oplossing en als ze 't niet overleeft of de volgende niet dan gooien we een paar teddyberen op straat, steken wat kaarsen aan en gaan we een mooi stichtend liedje zingen met elkaar. En dat is ook mooi.
Wij gaan hier in Nederland ook die richting uit! Het volk mag van de overheid niet weten hoe ver de rottigheid van de massa-immigratie/muticul -onzin reikt!
Woorden schieten tekort.
Als je jouw informatie van fenixx.org haalt ben je ook best zielig.
De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:17
Als je te scheiterig bent om daar je informatie te ijken ben je best zielig inderdaad. Heb je nou al door waar dit topic over gaat? Geen nood, ik heb de emmer met mop al klaar staan.
De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:17 Fubar weet wat er speelt. Fenixx is een goede site.
@DKS
Waarom is jouw reactie zo voorspelbaar? Ik wedde net met een vriend dat ik van jou hierop een domme reactie verwachtte en Voila!
€10,- rijker! Hahaha
Omdat Fenixx net zoals Voice of Europe gewoon gelogen of verdraaide bullshit is.
Beide genoemde sites hebben goede artikelen. Dat de inhoud jou niet aanstaat is een ander verhaal.
Als je ooit in de shit zit, roep keihard: BRAND!
Men reageert sneller en gaat eerder kijken als hun eigen veiligheid in het geding is
Goeie. Brand! of help!
Bel je de politie, krijg je een neef van de dader aan de lijn.
Reaguursel van de week.
Dat is inderdaad wel heel erg waar.
Laat maar zitten dat signalement, laat maar zitten dat opsporen. Wat heeft dat voor zin? Zonde van de tijd en het geld. Die loopt als alles verkeerd afloopt voor hem binnen de kortste keren toch weer vrij rond. Why bother?
ik denk dat je gelijk hebt. En dat is erg triest.
Signalement is volledig overbodig.
Ik kan tegenwoordig aan de kop van een bericht al zien om welk signalement het gaat.
Niet omdat ik dat zo graag wil, omdat ik een fascistische racist ben, maar omdat het een realiteit is die anderen die met die beschuldigingen komen, juist willen ontkennen.
De tijd dat vrouwen, joden en homo's in Nederland overal veilig over straat kunnen is voorbij.
Helaas.
Wat als het een Panhuisje is?
De overheid en media vinden het nu eenmaal belangrijker om te deugen dan om het publiek te beschermen. Wij mogen de harde waarheid niet weten en moeten daarom op onze onderbuik vertrouwen. Gelukkig heeft die 9 van de 10 keer gelijk.
DKS. Dat kan niet,tenzij hij al met verlof is.
Een "Panhuisje" is gewoon een blanke autochtone man die een gore verkrachter is. Ik had ook kunnen refereren naar Steringa. Of überhaupt naar mannen. Het begint creepy te worden als we gaan denken dat enkel lichtgetinten of zwarten beestachtige moordenaars en verkrachters kunnen zijn. Wel staat feitelijk vast dat het vooral vrijwel altijd mannen zijn.
DKS
Ik moet toegeven dat ik bij Panhuis twijfelde. Maar dat was ook een rare gang van zaken
@De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:31
Bakito all over again.
Kun jij feitelijk bewijzen dat er meer roomblanke verkrachters in de nog zitten dan moslims?
Kun jij feitelijk aantonen dat er procentueel méér blanken verkrachten dan anders gekleurden?
Zo nee, dan hebben we hier een punt m.b.t. signalement.
Rotterdam heeft eerder een soortgelijk delict meegemaakt, eind jaren 80. Dus, recherche, spreek je senior of je gepensioneerde collega’s aan.
Dat er niet op wordt gereageerd is een bekend verschijnsel. Helaas werken mensen in de regel zo. Zo dramatisch als geschetst is het niet; dat ons land naar de tyfus is. Onwenselijk dat dan absoluut.
Het zou mooi zijn als er een breed gedragen codewoord zou komen op grond waarvan ieder fatsoenlijk mens onmiddellijk bereid is te helpen bij onraad:
de 'macht van het getal' kan dan zijn werk doen.
Codewoord: zoiets als GOK - Goed Overwint Kwaad
(ik ruil dit graag in voor een betere term - is maar een voorzet)
Maar het gaat erom dat, zodra iemand dit woord roept (kort en krachtige term dus), dat iedere weldenkende burger zich op/rond de plek des onheils verzamelt om, alleen al door ieders aanwezigheid, de 'slechterik' te imponeren door hun aanwezigheid.
Het biedt ook de mogelijkheid om met zijn allen bijvoorbeeld de dader te omsingelen zodat die geen kans heeft te ontsnappen.
Op die manier kunnen we elkaar misschien nog enige bescherming bieden?
Het woord "brand" werkt beter.
Dat sowieso.
Zo'n woord bestaat al sinds kain en abel..... Help!
Nee. Lucky heeft gelijk.
Naffers gebruiken zo'n codewoord al.
wat met HELP!! ..
Oké, neem je codewoord 'brand'.
Blijft de vraag óf (en vooral: hóe) wij bereid zijn om collectief op te komen voor onze eigen veiligheid en die van onze naasten door in zo'n geval massaal naar de plek des onheils te gaan en er -letterlijk- te stáán voor elkaar?
Want zoiets kan natuurlijk alleen werken wanneer men daar massaal aan mee doet. In Rotterdam zou dat betekenen dat 'iedereen' elkaar wakker schreeuwt en naar buiten zou lopen, in de richting van het onheil.
Wedden dat, wanneer dit serieus georganiseerd zou worden (en slechts één keer echt blijkt te werken) dat dit zomaar zou kunnen schelen?
Van het systeem heeft een dader niet zoveel te vrezen, van een woedende buurt of een volle straat met winkelend publiek des te meer.
Zelfs schiettuig meenemen heeft dan nauwelijks zin voor een overvaller: hij moet dan immers voor het oog van heel veel mensen zichzelf ook nog eens tot moordenaar maken, wetende dat hij zelf niet weg kan komen...
Enfin, zal wel niet gaan werken. Maar ach, soms wil je toch nog proberen om in elk geval 'íets' bij elkaar te fantaseren dat al die ellende zou kunnen doen stoppen of verminderen......
Iedereen is tegen deugen hier en zeker als het om moslims gaat maar wel heel stoer verkondigen wat ze zouden doen als een vrouw in nood is. Dat is hypocriet. Zouden deze white knights ook mannen redden?
Je bedoeld wanneer een man gedwongen in de kont genomen wordt?
Wat is dit nu voor vreemde tegenstelling? Als je niet van het deugen bent moet je vrouw in nood niet hdlpdn?
LuckyGirl | 22-07-18 | 14:11
Dit bedoelje www.youtube.com/watch?v=QIDTAw0zkIg
Cobalt bomb | 22-07-18 | 14:33 |:
Precies.
Iedereen zou toch "medieval" op ze gaan.
Ja hoor, als jij klapjes krijgt en ik kom langs, dan zal ik jou proberen te redden. Maar dat doe ik ook voor moslims, mocht er een in elkaar gemept worden.
Ik help de zwakste, zoals het heurt.
Wanneer dadersignalement opstellen =keihard etnisch profileren, dan is er iets grondig fout en heeft de komploeter veel werk.
Veel sterkte aan het slachtoffer,
Ik ben ook wel benieuwd naar die camerabeelden. Want wie zegt dat mevrouwtje wel een armlengte afstand heeft gehouden?
Ik vermoed dat de camera"s allemaal uitstonden.
mag niet.. je mag de hele wereld 24 uren met camera opnemen maar uitzenden mag dan weer niet..
Ik woon in een buurt waar een paar jaar terug een Antilliaan is neergestoken door een andere Antilliaan. Ik hoorde dat primitieve gekrijs van ze (was een hele groep) en ben ook niet uit mijn raam gaan kijken, omdat dat volk bijna elke dag lawaai maakt.
De volgende dag stond een agent voor de deur met de vraag of ik iets gezien of gehoord gehad. Ik zag een hele groep van die primitievelingen, maar de tijd dat ik uit het raam ga kijken om te zien wat ze uitspoken is allang voorbij. Dan ben je 24/7 bezig.
Je hebt kinderen die gillen en kinderen die geluiden maken die een grote pjn uitdrukken. Als je in een straat woont met veel kinderen en niet kijkt als iets groters zich afspeelt, dan interesseert het wel en wee ervan je niet meer.
Rotterdam wordt binnenkort het Belfast van de jaren Tachtig. Geheel volgens plan van de UN, EU en Rutte.
Dames worden aan de lopende band zwaar verkracht of vermoord. Omwonenden en politie doen niets om je te helpen. Ik zou adviseren dat dames messen, peperspray of, nog beter, een pistool aanschaffen. Anders wordt je uit elkaar getrokken.
Goed plan. In de cel zit een vrouw immers veiliger. Juist ja.
Kan je ook licht verkracht worden?
Kijk, hier zijn dan wel weer signalementen van:
www.telegraaf.nl/nieuws/2333662/jonge...
Voldoen geheel aan de verwachting.
Hoe zou het met Tommy Robinson zijn?
Wordt eens tijd dat deze laag van de bevolking overal geruimd gaat worden.
Bel je de politie omdat je hoort dat er een vrouw veerkracht wordt. Als de dader dan getint blijkt dan ben jij een racist. Ik snap die mensen wel dat ze gewoon de tv wat harder zettten
Beetje alsof we (al in een war zone leven: er wordt midden in de nacht op straat op brute wijze een vrouw verkracht die luid laat horen dat ze in nood verkeert en niemand komt in actie...
Het slachtoffer en klaarblijkelijk de enige die een signalement heeft ligt op de intensive care. Men loopt te janken dat er geen signalement is. Right...
En precies daarover gaat het topic, oh grote almachtige slet.
Ging niet lekker onder nick Bakito vandaag. Andere nick nieuwe ronden, nieuwe kansen.
MarcS | 22-07-18 | 13:59 |:
Ik vond de reacties van Bakito wel tenenkrullend, om het maar netjes te zeggen.
Man man man wat een niveau.
LuckyGirl | 22-07-18 | 14:06
Voetjes van de vloer niveau. *zet Chic album op*
Mijn onderbuik zegt dat als het slachtoffer Kasja Ollongren had geweest,alle camera beelden al bekeken waren nu.
Dader gepakt,voorbindt dildo als bewijs getoont en de dader allang in Penitentiaire Inrichting Ter Peel zit.
Was gebeurt met Bakito?
Welk topic?
DKS:
In dit topic was Bakito steeds maar weer bezig over de rug van dit slachtoffer een paar erg vergezochte punten te maken.
Daar is hij een aantal maal voor weggejorist en in mijn beleving volkomen terecht.
Wat zei die dan?
De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:27
Bij, ruim genomen, de eerste reaguursels in de buurt staan 2 gejoriste reacties, uit de reacties op hem kan je nog het een en ander destilleren.
@De Koreaanse Slet | 22-07-18 | 14:27
Zelfde nonsens vergelijkingen als jij altijd maakt.
zouden mensen ooit beseffen wat er gaan de is in de EU.
Ja, maar niet te hard roepen van komen de inlichtingendiensten en social media monopolisten je wel even de kop indrukken.
Deze mevrouw had natuurlijk blote enkels en geen hoofddoekje om,
ja dan vraag je er ook om.
Dit bewijst maar weer dat de mentaliteit van 'als het mij niet overkomt maakt het niks uit' helemaal in de Nederlandse burger zit ingebakken. Wat zijn we toch een laf volk geworden, dus geen wonder dat corruptie en criminaliteit hoogtij vieren.
Ho ho, hoe roomblank is de wijk?
U scheert te veel mensen over eenzelfde kam.
Misdaad loont in NL, sad.
Al is men paars, je kunt niet ontkennen dat Nederlanders liever problemen uit de weg gaan dan aanpakken.
Vooroordelen redden meer levens dan dat ze kosten.
Wow.
Die hakt erin.
Eens. Mooie uitspraak.
Maar wat een normaal mens 'ervaring' zou noemen, mag je bijvoorbeeld als agent niet gebruiken in je werk. Want dan heet dat ineens etnisch profileren.
Wering | 22-07-18 | 14:05
Ja we leven in een gaaf land in deze tijden waarbij je succesvol een zaak kan winnen met een gefotografeerde pluisbaard en/of gangster imago.
Maar denk toch om het imago en het beeld wat je schept!
Voor je het weet ga je mensen uitsluiten op basis van strafblad en eerder opgedane ervaringen rascisme is, en rascisme is wilders, boudet en rechts en fout en nazi en dat moeten we niet willen!
Uiteraard heb je gelijk, als je weet dat in een groep een overgrote meerderheid een bijna zekere aanraking krijgt met justitie, dan is het niet meer dan zinvol om daar op te gaan anticiperen. Er is ook een verbod gekomen op het fokken en houden van vechthonden, dat kon wel.
Wat ongelooflijk erg voor die arme meid. Ik zou haar sterkte en beterschap willen wensen.
Ik mag van harte hopen dat de dader gepakt wordt. De klootzak! Lamlendig lowlife. :(
-
Waarschijnlijk durft niemand meer iets te doen, zelfs niet naar de politie bellen.
Je naam en adres en alles: wordt allemaal genoteerd in het dossier.
De dader is onschuldig totdat zijn schuld onomstotelijk bewezen is - gewone burgers moeten veel onecht verdragen, maar criminelen genieten buitengewoon veel en doede beccherming in Nederland.
Die "vermoedelijke' (moet je er altijd bij zeggen) dader krijgt een gratis advocaat die de gegevens van de melder kan inzien/opvragen (want die heeft recht op een uiterst 'eerlijke' rechtsgang - dat moet vóór alles gewaarborgd zijn, anders rellen alom).
Jouw gegevens kunnen dus doorgespeeld worden aan de vriendjes/familie van de dader.
Opgeven dat je anoniem wilt blijven heeft waarschijnlijk weinig zin.
Dus de meeste mensen die bezorgd zijn om hun eigen veiligheid, willen liever niets meer meekrijgen of 'merken' van mogelijke misdaden....
Wie voelt zich nog beschermd? We krijgen alleen maar te horen dat onveiligheid een 'gevoel' is en dat de aangiftes zo zijn afgenomen.....
Wie zichzelf of zijn naasten beschermd, loopt het risico dat ter verantwoording wordt geroepen omdat hij 'geen eigen rechter mag spelen'.
Dus ja, dan krijg je dit soort dingen.
Het is de wet van de sterkste geworden. Met dank aan feminisme, deugdebielen en ander gespuis. Too bad, so sad. Deal met de realiteit.
Eens, ik zou ingrijpen, en nu bellen voor slachtoffer en zodra ik blauw merk, ben ik weg. Dader ligt waarschijnlijk netjes te wachten op wat komen gaat.
MarcS | 22-07-18 | 13:55
Heeft u al veel deugpunten?
@VeelTeSteil | 22-07-18 | 13:57
Nee, maar dat kan ook niet he?
Deugpunten worden op naam uitgedeeld toch?
VeelTeSteil | 22-07-18 | 13:57
Het is slechts een tip en deugpunten kan je weggeven maar eisen werkt gelijk een failliet aan deugpunten in de hand.
@MarcS Overigens wordt gewoon je gsm account opgevraagd.
Bellen met mobiele telefoon met anonieme simkaart. Uiteraard andere naam opgeven.
Inderdaad, je gegevens gaan naar OM en de advocaat en je bent nog van ze af. Ook van de dader niet. Mijn gebuur kreeg bezoek van de familie en dat was maar een simpel verkeers akkefietje.
Sorry hoor. Maar geen signalement afgeven om deze reden is echt niet normaal. Dus ze laten liever een debiele vent rondlopen dan dat ze toegeven dat het iemand is van een afkomst die men liever niet wil zien in deugend Nederland. Als dit het geval is moet er echt toch wat gedaan worden hoor.
Als je in coma geneukt wordt is het nogal lastig om een signalement te geven.
Mmm hoe lang duurt het om de camerabeelden te bekijken, want blijkbaar was er wel tijd om een nieuwsitem te maken.
@peterdh | 22-07-18 | 13:55
De afdeling voorlichting staat de pers te woord en rechercheurs doen onderzoek adhv camerabeelden.
Het is allemaal niet zo moeilijk als je kan nadenken.
Castratie met tbs is niet alleen bedoeld voor je lieve hond... ook voor je evil medecreatuur.
En. 'De politie is op zoek naar de camerabeelden' (Rijnmond). Lastig localiseren, die vluchtende camerabeelden ook altijd. Of ondergedoken camerarolletjes (Srebrenica). Ik geef ze te doen.
Die buren gewoon allemaal aanklagen om een voorbeeld te stellen. Niet helpen is namelijk ook gewoon strafbaar.
Dat houdt juridisch geen stand natuurlijk. Als je op elke schreeuw moet reageren kan je hier 24/7 wakker blijven.
Stel je voor dat je naast een zwembad woont. Hoor je de hele dag achterlijk gekrijs.
Hoe ga je aantonen dat iemand bewust niet hielp. Om 5:30u liggen de meeste mensen op bed.
@jos .... dat kan goed kloppen: www.noordhollandsdagblad.nl/waterland...
Israel oplossing als deze hond is gepakt.
Wanneer is de burger het eindelijk zat dat politiek correcte handelen en het obsessief willen blijven deugen, tegen beter weten in. Wat is dat toch. Nog een maal dan: “Tolerance en Apathy are the last virtues of a dying society”. In Nederlands: Tolerantie en apathie zijn de deugden van een stervende samenleving. We zijn hard op weg, mensen.
Dat gebeurt (minutenlang?) middenin een woonwijk waar de buren het geschreeuw wel hoorden, maar apathisch verder gingen met hun eigen leven. Misselijkmakend eerlijk gezegd als ik mij de paniek van het slachtoffer inbeeld en dat er niet ééntje even het gordijn opzij doet om te kijken wat er gebeurt.
En in Rotterdam nog wel, waar ze zo van aanpakken en de mouwen opstropen weten.
Het is daar geen doods dorp zoals Urk.
Er is wel vaker sprake van geluidsoverlast aldaar en het betreft portiekflatjes met daartussen openingen zodat het mogelijk niet eens te zien was voor de omwonenden, verder 5 uur dan ligt men daar meestal nog te maffen.
De media zijn onderworpen aan de staat en niet meer onafhankelijk. Journalisten in dit land moeten vrezen voor hun toekomst wanneer ze iets schrijven dat tegen het allang failliete ideaal ingaat van een multikul samenleving, een samenleving waarvan de heer Stef B. (Alleen nog de voorletter, want ook hij, ondanks dat hij als politicus een keer de waarheid sprak en daardoor nu volledig wordt gedemoniseerd) al zei dat ook hij geen multikul samenleving kent waar de bevolkingsgroepen in vrede naast elkaar leven. Zo lezen en horen we op de staatsmedia bijvoorbeeld dat de man die in Lübeck een aantal mensen ripte, een Duits staatsburger was. We lezen echter nergens, behalve in kleine en nog wel onafhankelijke media, dat deze figuur uit Irak afkomstig was. En wat te denken van het WK-voetbal/ Euforische berichten op de staatsmedia van dat prachtige feest wat tussen de verschillende bevolkingsgroepen plaatsvond in Parijs en omstreken, ondersteund door interviews met diverse vrolijk lachende juichaapjes, Wat we echter niet lazen en zagen is dat de ME daar in grote getale het alom aanwezige reltuig in bedwang probeerde te houden. Wat we ook niet lazen is dat er meer dan achthonderd auto's waren verniel, er diverse zwaargewonden waren gevallen (waaronder twee kinders) en er veel winkels waren geplunderd. En dan zie je de foto's van die happening, waaruit blijkt dat ook hier geen konijntjes, maar kamelen de orde verstoorden. Maar nee, het multikulsprookje zoet en zal in stand moeten worden gehouden. Dus denk nu maar niet dat het profiel van deze roomblanke Fin verspreid zal gaan worden. Arm meisje: slachtoffer van deze linkse en Europese hobby - het afschaffen van onze westerse samenleving.
genocide door import
Mwa, de NOS had het over "opstootjes". Dat de complete stad afgebroken werd deed er kennelijk niet toe.
Ik geloof niet (meer) in justitie en zogenaamde veiligheid. En al helemaal niet in het geweldsmonopolie van de overheid. Alle vrouwen zouden Krav Maga moeten leren en dit soort beesten direct moeten afslachten
Doet bijna niemand. Denken allemaal dat er een supermannetje komt om hen te redden. Dat is niet meer. Daarvoor is teveel kapot gemaakt.
Maar wat is dat met die Krav Maga? Ben op zoek gegaan, maar nu blijkt dat je tenminste een jaarlidmaatschap moet nemen (nouja, oké) en alleen al 250 euro kwijt bent aan de goede broek, het juiste Krav Maga shirt en een bijpassende tas. Wat is dat voor opportunistische kul? Die zooi heb ik immers ook niet aan als er wat zou gebeuren. Of moet je erin blijven lopen zodát je niks overkomt?
Krav Maga werkt alleen tegen Palestijnen. Ik denk dat voor de Benedenwindse eilanden een flinke pot Voodoo beter helpt. En tegen de naf een Glock.
Pedronegro | 22-07-18 | 14:17 :
LOL!
Poesmobiel:
Jiu-Jitsu (of hoe je het ook spelt) wordt ook aanbevolen, is misschien goedkoper want populairder.
Ja ''Krav Maga, u aangeboden door de overheid. Participeren, iedereen kan het leren1''
Twintig rechercheurs is best wat, misschien heeft echt niemand wat gezien
De politie zal toch wel weten dat je geen 20 milieurechercheurs op zo'n zaak moet zetten.
Blijkbaar weten nog te weinig mensen van het (universeel aangetoonde) bystander effect (omstanderseffect). Omdat bewustwording van dit (vrij simpele, doch vaak levensbedreigende) sociale effect het enige is wat mensen ervan kan weerhouden om niet in te grijpen bij een ernstige situatie: lees even het artikel op wiki.
Het is verklaarbaar dat mensen niet ingrepen, en bewustwording is de enige manier om zelf niet zo'n 'lafaard' te zijn/worden/blijven.
Allemaal onzin.
Heb meerdere malen ingegrepen en meerdere malen was ik diegene die bleef staan. Opzouten met je laffe verklaringen en gewoon erop los beuken als je ziet dat een vrouw wordt lastig gevallen.
Nacho_Vidal | 22-07-18 | 13:42
Nee. Ik wil niet dood.
Mensdier heeft een goed punt.
Als je je bewust bent van het bystandereffect (wat geen onzin is) kan je jezelf eruit helpen en je ertoe zetten iets te doen.
Mensdier | 22-07-18 | 13:39 Zal per individu verschillen idd. Zelf ook eens zo een brede boi gezien die eerst met zijn meisje staat te knuffelen en jaar ineens bij de keel grijpt en haar 40 meter achteruit duwt. Met een andere gozer erop af en hij liet wel los. Grijp in, als als je niet zo sterk bent.
@Nacho_Vidal | 22-07-18 | 13:42
Dat mag je hier niet zeggen, dan gaan de pantoffelhelden er wat van vinden. Maar ik sta naast je hoor .... been there, done that.
Zo zie je maar weer: die Noord/zuidlijn begint zijn vruchten nu al af te werpen ...
Oh wacht ... het was in R'dam
Tja moedertje merkel en vadertje Rutte hebben de poorten van de verkrachting paradijs geopend.
Daar hebben jullie toch zelf op gestemd Rutte moet blijven
Waar niet is verliest de keizer zijn recht zegt een oud spreekwoord.
Als er geen signalement is is het er niet. En een signalement is niet een licht getintier want dat is net zo duidelijk als een neger of een blanke.
Wijk De esch ligt achter het Shell tankstation aan de Maasboulevard. Mooi opgezet rond de watertoren en voormalige waterbasins aldaar maar het gros wat er woont wil je niet tussen zitten, geloof me.... Hoop echt dat ze deze lamstraal snel vinden en voor lange tijd wegstoppen.
Als je wordt belaagd, altijd BRAND! schreeuwen.
Alleen al op de ramptoeristen redt je het dan in 90% van de gevallen.
Aan de brandweer heb je dan weer weinig. Tis geen hondje die je er met een waterstraal vanaf jaagt. Ze schijnt ook hard geschreeuwd te hebben. Ook nog voor haar huis. Dus de buren zouden kunnen weten dat zij het was.
Sja, wanneer je 's nachts een jonge vrouw in doodsnood hoort krijsen in de multiKul weet je twee dingen bijna zeker:
- ik ben een racist als ik mij ermee bemoei
- ik moet bereid zijn desnoods tot den dood te gaan vechten
- de politie zal mij arresteren en het MO gaat vervolgen
- mocht ik vrijuit gaan (of niet) moet ik daarna rekening houden met represaillemaatregelen door daders en hun familie.
Hoor ik daar een hyena lachen, of is dat mijn minister president?
Aan de andere kant wordt je door het roze leger wel geridderd!
Ook wat waard, toch?
Zeker, die virtuele medallie gaat achter glas.
je kan ook gewoon op zijn minst even de politie bellen.
Hé bah, jullie zijn allemaal verward. De vrouw is de dader, die met die leuter is het slachtoffer, die heeft recht op bescherming en privacy.
Heel, heel wonderlijk dit: 'Ook een buurmeisje hoorde iemand gillen, ’kapot hard’. „Ik dacht nog: moet ik mama roepen? Maar ik was te bang. Dus ben ik weer gaan slapen.”'
Ach, sommigen willen hun 15 minuten. Die van haar zijn nu op.
De reactie van dat buurmeisje zie ik door de vingers: wie weet hoe jong dat kind was, ze werd bang en durfde niet. De volwassen buurvrouw daarentegen zou beter moeten weten en op zijn minst uit het raam hebben kunnen kijken en 112 bellen, beter safe than sorry. Ik kijk altijd en roep soms iets of ga naar buiten en stap er op af.
Daarom, toen ik voor een vrouw opkwam, ben ik zelf vastgegrepen en over een reling van een brug gehouden door laffe Marokkanen. 'Make mij day!, Mij heb je er niet mee, ik kan uitstekend zwemmen en ik heb jullie signalementen, de politie is gebeld en komt er nu aan, toe maar, gooi me dan in het water!?'
En ze zagen ervan af en kozen het hazenpad.
Ik ben zelf ook een vrouw en ben verkracht geweest op straat toen ik dertien was met een mes op mijn keel, dus weet wat het is.
kleurdoosje | 22-07-18 | 14:55
O, ik veroordeel geen kind hoor, maar ik vind het wel een hele vreemde reactie. Mij lijkt: als je iemand hoort gillen, roep je je moeder. Waarom zou je daar té bang voor zijn? En, als je dan toch echt zo bang bent, hoe val je dan weer in slaap?
Maar dat gillen is wel een probleem. Er wordt zoveel voor niks gegild. Elke keer als ik in actie kom, blijkt dat er 9 van de 10 keer niks aan de hand is. Kinderen hier in de buurt gillen het dak eraf, gewoon als ze buiten spelen. Om maar lekker te gillen, lijkt wel.
Ik rende een paar weken geleden vanuit de tuin naar de voorkant van mijn huis omdat er een ijselijk gekrijs te horen was. Dat was de avondvierdaagse. Ouders liepen er glimlachend tussen.
Vreselijk. Dertien. Hoop dat je er geen blijvende schade aan over hebt gehouden.
Een signalement geven mag alleen als de dader blank is, want anders is het racisme.
Rotterdam ... met aan het hoofd van de 'Driehoek' een licht-getinte.
Het wordt tijd dat we er een paar honderdduizend het land uit trappen.
'Uitkeringsgerechtigde' lichtgetinten.
Ik dacht dat die gast die Anne Faber iets aandeed nog vast zat of heeft hij weer proef verlof??
Volgens mij heet die niet "Remy"...
Z'n kleren ruiken naar miele...
Er waren heel veel mensen die haar hoorde gillen en niemand die ging kijken, lafaards.
Daarom ipv hulp altijd brand schreeuwen. Dan kijken mensen wel altijd
Dat is een heel nuttig advies, ga ik onthouden.
Bij brand komt iedereen naar buiten hollen.
Graag gedaan! Jammer alleen dat het zo moet in het mooie NL
Henk P:
Ah, je was me voor.
Hulde, het kan niet vaak genoeg herhaald worden.
En tjah, spuitgasten bij een verkrachting.. ik weet niet als je daar zo blij van wordt
Heel hard Politie schreeuwen werkt ook wel. Zo lullig als mensen de brandweer gaan bellen terwijl je politie nodig hebt.
Is natuurlijk ook lastig: 's nachts op straat = geen getuigen, slachtoffer zelf = in coma. Dus: geen signalement want door niemand gezien. Daar moet je dus langer dan een seconde of wat over denken en dat valt al snel tegen.
Bel dan 112.
meer inwoners, corrupte wouten, warmer weer, meer armoe, meer criminaliteit.
Er wonen dan ook significant meer mensen in het joods-christelijke (?), rechtse (?) en ongeïslamiseerde Brazilië, vandaar dat er ook meer verkrachtingen plaatsvinden. Je zou haast gaan denken dat er ook meer diefstallenm, inbraken, auto-ongelukken en vallen van keukentrapjes plaatsvinden!
Zit je dit nu goed te praten?
Heb je statistieken met daders Bakito? Zo ja, voorspel ik dat blanken een minderheid vormen in daders.
Nacho_Vidal | 22-07-18 | 13:32
In tegendeel, ik ben blij in NL te wonen i.p.v. een rechtse heilstaat.
Komop man, kap eens met dat trollen. Maak jezelf nuttig en haal eens bier.
Ehm.... zijn ook allemaal getint daaro?
hoeveel blanke daders in Brazilië?
Nacho_Vidal | 22-07-18 | 13:34
Het brengen van onwelgevallige feiten is wat anders dan trollen.
2.5 Million Murders In 16 Years: Latin America’s Nonwhite Crime Wave
"At least 2.5 million people have been murdered in Latin America in just sixteen years (between 2000 and 2016), representing 33 percent of the world’s homicides—despite having only 8 percent of its population, a new report by the Brazilian Igarapé Institute has revealed."
newobserveronline.com/2-5-million-murd...
Latinos & Blacks Are TWICE (2X) As Likely As Whites To Have The MAOA-L Gene Variation Associated With Aggression, Violence, Crime And Sexual Abuse
"Black males are also 13.5 times more likely to have a rare version of the gene associated with “extreme violence and extreme aggression."
Bakito | 22-07-18 | 13:33
Je woont helemaal niet in NL.
2e keer weggejorist, B.
Maar er begint je nog niets te dagen.
@LuckyGirl | 22-07-18 | 13:57
Dat gaat ook niet snel gebeuren, vermoed ik zo. Zo rollen narcisten.
Uit de gegevens van een dna test kun je de afkomst van de dader vaststellen.
Het zaad wat er uitdroop was zwart. Of het was olie
Persies, zat ik ook te denken. Maar daar horen toch wat bedenkingen bij, denk aan de moord op Christel Ambrosius.
Ondertussen moet ik weer aan arme Anene Booysens denken,
Gedurfd, maar relevant.
idioot
Geweldadig? Lol, lees er eerder mislukte poging tot moord in, na verkrachting. Maar ja, dat telt pas als je echt dood gaat hè.
Dit is de reden dat ik dus mijn vriendin altijd haal en breng. En nee, ik weet, het is geen baby meer.
Maar blijkbaar kun je dus (al heel lang niet meer) alleen als vrouw over straat.
En weet je, dit soort gasten zijn er altijd en zullen er altijd zijn. Maar wat ik niet begrijp is dat de buren niet in hebben gegrepen. Klaarblijkelijk hebben ze wel genoeg tijd om er over te Twitteren of een berichtje te plaatsen op Facebook. Terwijl ze beter naar buiten hadden kunnen gaan en een paar vuistslagen op de muil van de dader hadden kunnen geven.
Het is gebeurd MIDDEN in Rotterdam. Moet je je voorstellen. Niet op 1 of ander afgelegen fietspad tussen 2 kutdorpen ofzo.
Laffe dader, laffe buurtbewoners en een vrouw met een trauma voor de rest van haar leven.
dat is ook opvallend idd. Dat de locatie tegenwoordig steeds meer aan de deur van de eigen flat of appartement is. Ook een paar keer gebeurt in Amsterdam-West op die manier. Of bij de auto. Alsof ze gevolgd worden. Dader was toen ook een inbreed moezelman. Much surprise yes
Bystander effect.
Onvoorstelbaar toch? Ik woon in Den Haag en als mijn buurman per toeval een grote drol heeft, hoor ik die ploempen in de pot.
Als ik geschreeuw hoor buiten, ga ik kijken. En niet fucking lopen Twitteren.
Ik zou huurverlaging aanvragen vanwege die drol van de buurman.
Nacho_Vidal | 22-07-18 | 13:26 | reageer
Snap je gevoelens in deze maar blijf luisteren naar de ratio. Mannen zijn eerder het slachtoffer van ellende op straat dan vrouwen. Zorg ervoor dat je dinnetje zich bekwaamd in zelfverdediging.
Ik zou een grotere draaien ter vergelding, dat zal die Buurman leren!.
Zijn het jan, piet, joris en corneel en hun schavuiten?
Het is zonder twijfel een man.
Heeft Geert al opgeroepen om alle mannen het land uit te zetten? #dtv
Alleen getinte mannen met een strafblad zou denk ik al voldoende ijn hoor.
Jij. De treinen richting Auswitsch worden als we hier discussiëren opgepoetst en weer in de wax gezet.
Ik heb mijn koffers al klaar staan, jij toch ook?
#DTV
Bakito | 22-07-18 | 13:25 | reageer
Kan ook een vrouw met een komkommer zijn. Alles kan, theekan, koffiekan...
Geef deze maar echt straf, maar mag ik een dagje met die eikels uit worcester spelen?
Please, pretty please.
Prima plan. De slachtoffers zullen baat hebben bij jou sadistische fantasieën
@Bakito | 22-07-18 | 13:26
Gaat vandaag niet lekker met jou huh? Hoezo sadistisch? Weer blèren om te blèren.
Daarbij stel dat ik sadistische ideeën heb voor deze 'mannen', dan bescherm ik toekomstige slachtoffers. Ook géén verkeerd uitgangspunt denk ik.
Iets van castratie met een botte nijptang? Strak plan!
“Hulp van het publiek is welkom” .
Hoe dan ?
Och, er zijn daar mensen die iets gezien hebben. Als die zich nu ff melden?
Slachtoffer is blijkbaar nog niet aanspreekbaar.
Hier in de wijk zijn veel konijnen. Als mijn bloemetjes zijn aangevreten denk ik altijd als eerst aan een kameel die wel eens ontsnapt kan zijn uit een circus.
Volgens sommige mensen zijn het demense die de bloemetjes buiten zetten de schuldigen.
Goed opgemerkt,die ga ik vaak gebruiken.
De bloemetjes hadden waarschijnlijk een te korte rok en gestifte lippen.
Het enige wat ik vreemd vind is dat er 20 rechercheurs op deze zaak zijn gezet en de media vervolgens de clicks willen pakken door te schrijven "De politie kan alle hulp gebruiken". Mwah, ik denk niet dat dat mediagekrijs de politie echt helpt. Wél hoop ik van harte dat de schoft die dit ernstige misdrijf op zijn niet-functionerende-geweten heeft zo snel mogelijk gepakt wordt. Door politie dan wel familie van het slachtoffer.
Twintig rechercheurs op de zaak zetten klinkt wel stoerig maar ze zijn met de administratieve afhandeling bezig. Dat is zoiets als om de beurt vijf regels text typen op de Commodore 64 en de rest aan de koffie en F1. Klinkt al minder spektakelig. In ieder geval: Hup Rotjeknor pak die klootzak.
„Ik heb iemand horen rennen. Daarna hoorde ik ’nee!’ en kreunen. Ik ben niet gaan kijken, omdat ik dacht dat het jongeren waren die terugkwamen van het stappen”, vertelt de vrouw tegen het AD.
Triese zaak voor de vrouw. Blijkbaar zijn we moreel al zover afgegleden dat we het normaal vinden dat een stelletje elkaar neemt midden op straat en we niet denken aan aanranding dan wel verkrachting.
Psies. Wat is dat nou weer voor psychologische deformatie?
Feministen, spreek u uit tegen deze verkrachting, veroordeel de dader en blijf hierbij als de achtergrond bekend is.
Het enige wat we horen zijn de krekels en voorbijrollend tuimelkruid.
Enige die dader gezien heeft, is niet aanspreekbaar. Gek zeg, dat er geen signalement is.
Tsja maar de onderbuik zoekt bevestiging en dan is zorgvuldigheid of feitelijkheid van ondergeschikt belang.
Heel fucking Rotterdam hangt vol met camera's!
@Tuborg øl | 22-07-18 | 13:42
Klopt en die camera's hebben een heleboel mensen gefilmd en dus doet men nu onderzoek of de dader mogelijk door één van die vele camera's gefilmd is.
man, man, man.........
Hoe weet je dat de enige die de dader gezien heeft niet aanspreekbaar is? Omdat dat in de krant staat? LOL! Hoe weet je dat er geen camera-beelden beschikbaar zijn? Weet je dat zowel politie als media ons tegenwoordig bedonderen door terroristen te bagatelliseren tot 'verwarde mannen'?
Berbaar | 22-07-18 | 13:5
Daar heb je ook drie dagen voor nodig hè, alleen de laatste camera waar hij langs gelopen is vóór de aanval is belangrijk, er is een tijdstip van het incident, dus je hoeft geen 72 uur beelden af te kijken.
En om hem te vinden gebruik je de andere camera's wel, want die laatste camera is dan waarschijnlijk de eerste camera waar hij door gefilmd is ná de aanval.
Tenzij hij in een andere richting gevlucht is. maar dan komt hij ook wel hier of daar langs een camera.
veel meer kanten dan links,rechtdoor, rechts en achteruit kun je niet.
Er zijn 20 rechercheurs met de administrative afhandeling bezig.
Dus nog even geduld a.u.b.
Moet toch ook erg moeilijk zijn voor die rechercheurs dat ze geen signalement hebben !
Had het er gisteravond nog met een maat over. Wij voorspelden dat het dadersignalement ergens in de richting van een "persoon met vermoedelijk manachtige kenmerken" zou gaan die het slachtoffer een "belevingsincident met op intieme handelingen gelijkende trekken" zou hebben bezorgd.
Bewust geen signalement geven is obstructie van het onderzoek.
In wat voor een kut buurt gebeurde dat eigenlijk? Als iedereen achter de gordijn bleef zitten, vingers in de oren tralala! Hufters!
Deze straat: goo.gl/maps/8ujeV5ELgVt
Een bijzonder buurtje. nieuwsopbeeld.nl/2018/01/21/zwaargewo...
Woon in Roffa noch rolkoffershemel, maar ben wel al te blasé om elke ker als we gegil horen te gaan kijken. Hans Brinker is niet dood.
Ja, de sociale cohesie is compleet weg.
Laat iedereen lekker parallel in zijn waarde, of zo, daar hoort ook bij niet reageren op geschreeuw, voordat je het weet zit je zelf in moeilijkheden.
Signalement zal zeker zijn: lichtgetinte dader met petje.
Als het een blanke was geweest, stond het signalement al overal op de voorpagina.
Dus we zoeken naar een allochtoon in Rotterdam? Dat is als een speld in een hooiberg.
Protip: kijk de DNA sporen na, en 90% kans dat hij in het systeem zit...
en dan... straks alle geregistreerde getinte mannen oproepen voor een dna test... o wacht. geregistreerd...
@King
Juistem! Het voordeel van een lichtgetinte profilering: van al die idioten zit reeds 90% in de DNA-databank. Dat dan weer wel!
Wat dat schreeuwen betreft is het ook een lastig verhaal, als ik de politie moet bellen iedere keer dat ik een vrouw hoor gillen blijf ik aan de gang, want ze doen niet anders tegenwoordig. Ook zo met knallen, is het een bom, een pistool, of gewoon vuurwerk?
Wat dat schreeuwen betreft is het ook een lastig verhaal, als ik de politie moet bellen iedere keer dat ik een vrouw hoor gillen blijf ik aan de gang, want ze doen niet anders tegenwoordig.
sarcastro | 22-07-18 | 15:50
Tuurlijk joh vrouwen gillen de hele dag door 'help, verkrachting, hij gaat me doodmaken, help toch alsjeblieft, stop alsjeblieft'. Het probleem is dat vrouwen tegenwoordig zich alleen uitspreken op Twitter en zwijgen als het net gebeurd is (al dan niet uit angst of schaamte). Doet een vrouw dit wel, ga jij er een lolletje van maken (way too soon), ziekelijk.
Halveneger | 22-07-18 | 19:21
Oh wat ben jij verschrikkelijk goed zeg, om te kotsen gewoon. Ik maak er helemaal geen lolletje van, ik zeg alleen dat echt gillen voor mij niet te onderscheiden is van een nep gillen, je hebt toch ook wel eens gehoord van 'the boy who cried wolf'? Waar jij het vandaan haalt dat zij riep "help, verkrachting, hij gaat me doodmaken, help toch alsjeblieft, stop alsjeblieft" is mij een raadsel, volgens een ooggetuige riep ze 'neee' en dat soort kreten hoor ik 's nachts wel vaker ja, van dronken snollen die naar huis toe rollen. Zo hoor ik ook regelmatig kerels die brullen alsof ze zijn neergestoken en als je dan gaat kijken is het gewoon weer zo'n dronken lamlul.
DNA is veilig gesteld, mag ik hopen.
Door de deugmensen zoekgemaakt.
Want dader komt uit zwakke zijde van de samenleving.
Check. In de la bij de filmrolletjes.
Maar als de vrouw geen verklaring kan afleggen, andere mensen alleen wat gehoord hebben en niks gezien, en er (nog) geen videobeelden zijn, hoe kan er dan een signalement zijn? Of denk ik nu te kort door de bocht?
Die videobeelden zijn er wel. In het filmpje bij RTV Rijnmond zegt de politie beelden te hebben veiliggesteld en deze te onderzoeken. Maar waarschijnlijk komen deze over een half jaar eens een keer voorbij in Opsporing Verzocht
@Mastermattie | 22-07-18 | 13:35
Als er op die beelden ook maar slechts 2 mannen staan die op dat moment in de buurt waren dan zal de politie eerst onderzoek moeten doen alvorens men een signalement kan geven.
Het is allemaal niet zo moeilijk jongens.
@Mastermattie: meestal betekent dat dat er beelden zijn van camera's in de buurt, niet van de verkrachting zelf. Dus de politie moet dan gaan kijken wie er rond het tijdstip van de verkrachting allemaal langs komen wandelen op de beelden. En zelfs dat zegt dan niet altijd wat. Het lijkt me dus niet dat er hier (al) sprake is van een doofpot.
Was het de krantenjongen misschien ?
Hoezo pvv stemmer? Bewijs?
Daarbij he Bakito, zijn van alle verkrachters in NL, het merendeel import. Best wel knap voor zo'n klein clubje. Oh de asieldrammert uit hoorn streelt pakhuis weg.
Tikkie jij bent m.
Zeker daarom is het signalement ook zo belangrijk. Lang, klein, dik, dun, oud, jong, kaal, krullen, zwart, wit, geel, bruin, horrelvoet alles kan van belang zijn, Die vent moet gepakt worden en daarna levenslang krijgen. Slachtoffer levenslang trauma? Dan dader ook levenslang.
MarcS | 22-07-18 | 13:22
Vertel dat de ouders van Anne Faber.
@Bakito | 22-07-18 | 13:24
Waarom? Alleen omdat jij géén argumenten hebt? En zeker geen bewijs voor jouw beweringen? Zo werkt t spelletje niet.
Jij claimt, jij bewijst lekkere trol.
Godzijdank weggejorist.
Wat erger ik me aan die zak stront.
Vaders, houdt uw dochters thuis.
Of alleen met hoofddoek naar buiten.
Niet thuislaten, wél a la minute afleveren op de eerste de beste Krav Maga school. Tenzij men een pesthekel aan de eigen dochter heeft. Zelfde geldt voor zonen. Die worden dan wel niet zo gauw verkracht maar komen wel vaker aangevallen dan dochters.
Komen = worden *
Vaders, bewapen uzelf en uw dochters.
Krav Maga is in een real life situatie vrijwel nutteloos. In een echte situatie gaat een vrouw het simpelweg niet winnen op fysiek gebied van een man. Daar is het verschil in kracht gewoonweg te groot voor. Beste is een bus haarlak meenemen en in de ogen spuiten wanneer de aanvaller aanvalt. Als je al op een effectieve vechtsport wil kan je kiezen uit: thaiboksen of Kyokushinkai karate (voor staand vechten) en BJJ voor op de grond.
Vaders, geef uw dochters een Glock 19-9mm...
Dit vrouwtje geeft overigens de voorkeur aan een P90. :-)
Nooit last van belagers, moehahahahaha
REAGEER OOK