TOTAL EXONERATION. "FBI had in 2016 nooit onderzoek naar Trump en Rusland mogen starten"
Wel wel wel
Samengevat: de door Trump zelf aangestelde Special counsel John Durham heeft gisteren na drie jaar onderzoek een rapport van 316 pagina's gepubliceerd (PDF). Gaan we niet lezen, want we hebben die hele Democraten/NPO/D66-lijn over Russische beïnvloeding van de Amerikaanse verkiezingen in 2016 nooit geloofd voorbij wat verwaarloosbare bot-activiteit op Twitter.
Maar nu concludeert een officieel rapport dus dat FBI staat voor Feral Biden Intercourse en dat Martin Luther King zeer teleurgesteld zou zijn in hun gedrag. Samengevat luiden de conclusies:
- De FBI sprong in juli 2016 veel te gretig en on-protocollair op ""raw, unanalyzed and uncorroborated evidence” in a “departure from how it approached” the Clinton campaign."
- De FBI ging heel anders om met aantijgingen van buitenlandse invloed op Hillary Clintons campagne "and did not pursue evidence in two cases of foreign governments trying to gain influence with Clinton while providing defensive briefings."
- De FBI leunde veel te zwaar op tips die aangedragen werden door Trumps politieke tegenstanders "and did not rigorously analyze the information it received, which extended the investigation and led to the appointment of special counsel Robert Mueller to investigate Trump."
- De FBI zette hun onderzoek 'Crossfire Hurricane' voort "despite a lack of information from the intelligence community that corroborated the hypothesis on which it was predicated and FBI agents ignored information that exonerated key people in the case."
Maar, als de nuance zelve concludeert het rapport ook dat het "found no evidence that the US justice department and the FBI conspired in a deep-state plot". Keurig hoor! Maar wat zijn de bovenstaande bevindingen dan eigenlijk wel als het formeel geen politiek gemotiveerde sabotage was?
Kortom, hoogste tijd voor een Nederlands KAMERDEBAT onder aanvoering van Martin Bosma.
Ja maar echt.
Social
Reactie FBI: niemand is perfect
Social
Reaguursels
InloggenIk heb het filmpje niet bekeken, maar die vent met die sik lijkt sprekend op:
nl.wikipedia.org/wiki/Augusts_Kirhen%...
Die had ook iets met Rusland te maken.
Benghazi, dat was pas een politieke heksenjacht.
Dat het gouden zeikstraal verhaal over Trump een verzinsel was om zijn gang naar het Witte Huis te stoppen was allang bekend. Wat ik wil weten zijn alle dirty secrets over de Clinton Foundation, Bill Clinton's reisjes naar Jeffrey Epstein's neukeiland en Biden's bemoeienissen met zijn zoon Hunter's schimmige handel en wandel in Oekraïne. Maar dat zijn Democraten dus dat zullen we niet te weten komen.
Hunter Biden is niet politiek actief en dat ook nooit geweest. Beetje raar om hem zo op te jagen. Voor wat betreft Epstein heb je gelijk. Er mag best meer onderzoek gedaan worden naar de snoepreisjes van Bill Clinton en Trump naar Epstein's eiland.
@* Il Principe * | 16-05-23 | 18:11: Bij zo'n functie hoort ook de screening van je directe familie.
@* Il Principe * | 16-05-23 | 18:11: Hunter Biden had een hoge functie in een Oekraïens energiebedrijf omdat gesuggereerd werd dat via hem politieke invloed op zijn pappie uitgeoefend kon worden. Denkt u werkelijk dat een seks- en drugsverslaafde anders interessant was geweest? Dus indirect was er wel degelijk een probleem met Biden.
Er loopt een grootschalig onderzoek naar de Biden's en hun financiën door een congres commissie. De familie is schatrijk en men woont in landhuizen maar er is eigenlijk niks wat verkocht of aangeboden wordt. Geen diensten of producten. 12 banken hebben het bevel gekregen om cijfers over te dragen 4 hebben dat tot nu toe gedaan. Er is ontdekt dat niet alleen Hunter maar ook andere familieleden via een constructie van 20 lege bv's meer dan 10 miljoen dollar hebben ontvangen wat via deze banken is terug te leiden naar bedrijven en personen uit de Oekraïne, China en Roemenië. Dit was allemaal tijdens het vice presidentschap van Joe. het gaat onder andere om rekeningen op naam van een kleinkind van vier jaar oud. Geld uit China, bij een vierjarig kind. Alles betaald door een tussenpersoon, een van de zakenpartners van Hunter die ook een gelijk bedrag naar Dubai overmaakt, voor wie is onbekend. Er zijn meer dan 170 meldingen gemaakt door banken aan de autoriteiten van vermoedelijke stortingen die crimineel of witwassen zijn op de rekeningen van de Bidens. Men is nu een tijdlijn aan het maken. De landen die betaalde vielen allemaal onder Joe wat betreft Amerikaans beleid. En verhip. besluiten over hulp, handel, of financiën gingen allemaal een bepaalde kant op. Er is vermoedelijk geen belasting betaald en er zijn nog heel veel banken. Het is nog maar het begin.
@P-unit | 16-05-23 | 18:39:
Vooralsnog een hoop verdachtmakingen van de republikeinen zonder enig bewijs. Ik wacht nog ff af totdat er iemand naar kijkt die er geen politiek belang bij heeft.
@ Toos, amoreel, zeker. Strafbaar, ik betwijfel het. Als je echt smerige zaakjes wil, zoom dan eens in op de schoonzoon van Trump die miljarden kreeg van de Saoedi's vlak nadat hij aftrad als minister.
@P-unit | 16-05-23 | 18:39: heb je een facebooklinkje voor mij?
@* Il Principe * | 16-05-23 | 19:01: Van welk land is Kusner minister geweest? Moet er ingezoomd worden op middle earth?
@P-unit | 16-05-23 | 18:39: Follow the money, the money does not lie. Bankafschriften en stortingen ook niet. Wat voor product bieden de Biden’s aan. Anders dan Joe? Good faith seeding money volgens Hunter. Ha ha. Tuurlijk. Lekker geld gestort krijgen. Uit goed vertrouwen. Ironisch dat Hunter zijn crack en hoeren kon betalen met geld binnen geharkt met het verkopen van pa. Die gast was ontslagen uit het leger. Hij had het zich nooit kunnen veroorloven. Sad.
@KillerK | 16-05-23 | 19:47:
Bedoel je misschien Jared Kushner? Die was Senior Advisor, een rol in de Amerikaanse politiek die zich naar de Nederlandse situatie het best laat vertalen als minister.
Trump vriend die benoemd is om Trump vrij te spreken kwam tot de conclusie dat Trump onschuldig was. De verrassing is niet dat maar het aantal mensen die het geloven.
Wat een onzin dit zeg.. moest je dat zeggen van sigh kraag?
Je hebt het onderzoek blijkbaar niet zo goed begrepen. Special counsel John Durham is geen politiek acteur, nog een vriend van Trump. Hij is een algemeen gewaardeerd agent. In de periode van Trump aangesteld om een onderzoek te doen naar de origines van: The Mueller special counsel investigation, een onderzoek naar vermeende Russische invloed op de verkiezingen maar vooral op president Trump. Dit was op basis van een dossier aangekocht door de toenmalige democratische kandidaat Hillary Clinton. Het heeft vier jaar geduurd en meer dan 40 miljoen gekost en de uitkomst was dat er niks bewezen kon worden. Uit het onderzoek nu, door Durham, komt naar voren dat de grond van het onderzoek wettelijk niet in orde is geweest. Dus, er was niet genoeg bewijs om een onderzoek van deze grote te starten. Laat staan jaren vol te houden en personen te verhoren en af te luisteren. Wat men ook probeerde alle informatie uit het aangekochte dossier bleek vals en gelogen. Dit had, of was eigenlijk vrij snel duidelijk. Maar uit politieke overwegingen heeft men het onderzoek doorgezet. Er is onder ede gelogen door FBI onderzoekers bij de FISA en er zijn op valse voorwendselen afluister en onderzoeksmiddelen gekregen. FBI, DOJ, democratisch gezinde ambtenaren hebben samengewerkt om de zittende president, valselijk, te beschuldigen en te onderzoeken. Dit is onderzocht en de conclusies in het rapport zijn ernstig.
@P-unit | 16-05-23 | 18:12: een soort van De Mos heksenjacht, maar dan op iets grotere schaal.
Mijn favoriete Trump verhaal is dat er een tijdje serieus werd gepraat over het geval dat hij hoeven had gehuurd om over het bed te pissen waar Obama in geslapen had omdat hij zo'n hekel aan hem had. De zogenaamde golden showers memo.
www.quotenet.nl/nieuws/a190204/dit-is...
zie tegel P-unit | 16-05-23 | 15:26
Wat erg, nooit verwacht! Nu graag onderzoek naar de relatie tussen Hillary en de FBI. En naar de verdoken macht van de CIA ook graag. En misschien naar de lijntjes tussen journalistiek en machthebbers.
De verwijzing naar foreign interference en Hillary, gaat dat wellicht hierover?
www.politico.com/story/2017/01/ukrain...
@drs. Levi Samsonov | 16-05-23 | 16:53: Een VS senaatscommissie die beïnvloeding van verkiezingen door de VS in het buitenland gaat onderzoeken. Dat vreselijke ethische dilemma los je niet op met een simpele Special Council.
Dan gaat het over de ziel van alles waar je denkt waar de Verenigde Staten van Amerika voor staan. Overigens bestaat de Inquisitie nog steeds, maar heet niet meer zo.
Just sayin'.
Om het te vieren neemt hij nu vast een golden showen.
Showen, is dat een soort biertje?
Vreselijk... nu krijgen na de "wappies" ook nog de "deplorables" gelijk. Waar moet dat heen met de wereld?!
Nee, hoor, ze hebben het misschien wel, maar ze zullen het nooit krijgen.
Inderdaad, de vrij(-elite-)metselaars verliezen duidelijk hun specie, het "domme" volk oplichten en naar de hand zetten wordt met de dag moeilijker.
@hagelkruis | 16-05-23 | 16:45:
Ga toch weg. Trump heeft schijt aan u en kotst u recht in uw bek als hij de kans had. Ga nog meer twitteren of op niburu zitten
@hagelkruis | 16-05-23 | 16:45:
Allerminst. Het domme volk loopt meer dan ooit achter de grootste charlatans aan.
Zelfs Willem Engel werd zowat als verlosser gezien.
Nee, echt heel moeilijk hoor. Proest
De VS kan kiezen uit geriatrisch gemompel of geriatrisch gemopper.
Wat een armoe.
En de FBI lijkt wel een Oprah organisatie.
"You get an investigation, and YOU get and investigation and YOU! get an investigation"
Ach, Biden heeft gelukkig een goed team om zich heen. Dat was nog het ergste aan het Trump, het zooitje dieven en ander tuig dat hij om zich heen verzamelde.
De townhall op CNN was epic. Nu dit geweldige bericht. Het lijkt wel alsof men er in de VS alles aan doet om Trump aan zijn tweede termijn te helpen.
Voor de mensen die hem graag helemaal willen zien, of gewoon nog een keer. Hier een link aangezien CNN de hele video zonder knipwerk Gejorist heeft: www.youtube.com/watch?v=5brYeUSFXII
"Zoeken op pagina"
Bonkers, slechts één resultaat wat een tegenvaller.
Maar zonder dollen ik krijg het gevoel dat we een kantelpunt naderen.
*Get wrecked lefties*
www.youtube.com/watch?v=W2qLZlvZQgc
En nu? Zolang Trump maar geen president wordt vind ik alles prima aan de wandelende winterpeen.
Met andere woorden: je vindt hem ongeschikt als President.
Goh, wat toevallig. Hij wil nu net dát worden.
Iedereen kan worden wat die wil, maar sommige mensen mogen niet worden wat ze willen? Klinkt erg jaren 30 vorige eeuw.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 16:00: Yep, ongeschikt als president, ik heb verder geen hekel aan hem of zoiets.
@De_fluitlokker | 16-05-23 | 16:21: Welke president(en) vond jij bijvoorbeeld wel geschikt?
Ha ha ha je krijgt het toch niet verzonnen: PR exec who worked on Hillary Clinton campaigns was behind Trump 'golden showers' lies: Durham report reveals Donald NEVER stayed in Moscow Ritz suite at center of Dirty Dossier - yet FBI wanted to pay source $300K for the fake news. Special Counsel John Durham's investigators spoke to the former GM of the Moscow Ritz to try to uncover the trail of 'salacious' information about Donald Trump's stay there. His team identifies PR exec Charles Dolan as the 'likely' source of the infamous golden showers information included in the Steele Dossier. It says Dolan, who advised Hillary Clinton's presidential campaigns, made his own trip to the Moscow Ritz, and served as a sub-source of information for Russia analyst Igor Danchenko, who was acquitted on charges of lying to the FBI. It also says he had a relationship with Kremlin spokesman Dmitri Peskov and other Russia contacts www.dailymail.co.uk/ushome/index.html...
Geen Nederlands op school gehad? Ja, Engels, ik, wel.
De negatieve meningen over Trump in mijn omgeving zijn gevormd door de NRC, Volkskrant, RTL4, NPO radio en TV of door mensen die hun mening hebben gevormd door de media hierboven genoemd. Moeite nemen om zelf op zoek te gaan naar tegengeluiden (is ook heel moeilijk om die te vinden) doen ze niet want druk druk en andere zaken zijn belangrijker. Dit geldt voor het gros van de bevolking. Dit geldt ook voor onze Nederlandse politiek. De jongere generaties interesseert het geen biet en die worden wel gekneed op scholen en universiteiten. Daarom kan dit maar blijven voortbestaan. Nu we crisis na crisis hebben wordt men wat kritischer maar dan is het te laat natuurlijk.
exact
Je hebt helemaal gelijk ! Daarbij, er zijn miljoenen mensen die weglopen met Trump. Van jong tot oud, die mensen zouden dus geen stem meer mogen hebben volgens ‘de andere kant`. Hij is mateloos populair alleen wat u zegt, alle informatie over hem is negatief. Zijn aanhangers weten hem wèl te vinden en vele Biden aanbidders zijn hier inmiddels ook op teruggekomen. Het worden nog leuke tijden.
En toch begonnen veel van die niet geïnteresseerden met schuim om de mond te schreeuwen als het over Trump gaat. Fascinerend hoe propaganda werkt als je slechts de koppen en nieuwsflitsen van de MSM mee krijgt,
@Miss_Pinky | 16-05-23 | 15:28:
LOL, Biden aanbidders? Biden is niet echt populair. De vorige verkiezingen gingen over Trump. Vóór, of tegen. De tegen-Trump stemmers hebben gewonnen.
@* Il Principe * | 16-05-23 | 15:34: Er wonen vrienden van mij in Amerika, geloof me, er waren wel degelijk Biden aanbidders. Neemt niet weg dat wat U zegt ook klopt als een bus.
Prcies, de journalistiek heeft als nobele taak te macht te controleren maar is een verlengstuk van de macht geworden.
Martin Bosma heeft hier vandaag meer dan terecht vragen over gesteld.
Het gaat niet alleen om Trump, dat is voer voor de kortzichtigen.
De VS is de afbraak al verder gevorderd en met de corruptie binnen de federale diensten en de onbetrouwbaarheid van de pers en media zijn we getuige van de ondergang van het Amerikaanse en misschien ook het Westerse systeem.
Ik was al anti-trump voordat hij de politiek in ging. De meeste mensen worden onpasselijk als ze langer dan 1 minuut na zijn achterlijke spreekbeurten luisteren. Dat zoiets president kan worden heeft het vertrouwen dat ik nog had in laag-opgeleiden diep beschadigd. Nee, nrc heeft daar weinig mee te maken. Als je naar de waslijst van leugens en misdragingen kijkt begrijp ik ook niet dat je de schuld bij anderen wil leggen.
@BobDobalina | 16-05-23 | 15:56: Ik was al anti-Trump voordat hij geboren werd. Als je die achterlijke ouders zag, dan weet je genoeg.
Deugen doe je zo.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 15:59: ik kan me die show the apprentice nog heugen. Het was een opgeblazen naar en vervelend mannetje.
@BobDobalina | 16-05-23 | 16:11: Een opgeblazen en vervelend mannetje ist iets heel anders dan de reincarnatie van Adolf H. Daar gaat het om. Als de Democraten slim zijn houden ze snel op met die heksenjacht, want dit gaat ze nog de verkiezingen kosten.
Dus jouw omgeving (lees bubbel) is wel representatief voor het vaststellen van hoe mensen een mening vormen over Trump. Nee dat is lekker overtuigend...
@P-unit | 16-05-23 | 15:34: Heel knap als je als miljardair de Amerikaanse " Jan met de pet" aan je weet te binden. Applaus voor Trump, hadden wij maar de helft van zo'n leider.
Ah, een topic over Trump. Altijd een leuk,Welles!Nietes!
Welles
@De_fluitlokker | 16-05-23 | 15:18: Shit! ook welles.
Welles. Tenminste als het linkse mensen triggered om te reageren.
Hahahahahahahahahahaha. Geintje. Dat is een vanzelfsprekendheid.
Trump is/was gewoon de echte Amerikaanse droom; het mislukt als je lui bent, slaagt, als je (met je vrouw) de schouders eronder zet daar. Poetin had met Trump een hele andere Oost-Oek-oplossing geregeld, letwel; 3 miljoen "Russische" Oeks zijn daar al sinds 2014 "uitgeschreven" door Zelensky's ambtenaren. Kleine geografische correctie tot de "rivier" (huidige situatie) had 250.000 slachtoffers gescheeld. De wereld is net zo dom aan het worden dan het Nederlandse onderwijs. Succes ermee.
Trump is zeker niet de "American Dream", hij was al miljonair op zijn achtste. Zijn fortuin heeft hij te danken aan zijn vader en een groot leger advocaten.
@ChalinaRosa | 16-05-23 | 15:27:
Waarom zou Rusland onder Trump geen poging hebben gedaan om Oekraïne in te lijven?
@ChalinaRosa | 16-05-23 | 15:27: Zou kunnen, iedereen en alles was bang voor de onvoorspelbaarheid van Trump.
Amen.
@De_fluitlokker | 16-05-23 | 15:29: Onvoorspelbaarheid is een essentieel onderdeel van macht.
Het is heel simpel. Dreigen levert de echte winsten op. Macht uitoefenen kost macht. Macht vergaren doe je dus door te dreigen. Dat doe je liefst niet eens expliciet want dan gaan mensen roepen dat je bluft. Iedereen doet het. Links is meester in niet dicsussieren maar mensen dreigen met uitsluiting. Of met wetshandhaving, dat is helemaal erg. Nu ja, misbruik van macht is dat dan. Maar dat laten ze zogenaamd onafhankelijken doen. Anyway, hopelijk you got the picture.
De wereld is net zo dom aan het worden ALS het Nederlandse onderwijs.
Alsof Putin zich IETS had aangetrokken van Trump. Die had geen enkele interesse in iets dat buiten de grenzen van de VS gebeurde. Die had het hele voormalige Oostblok weer terug aan de Russen gegeven als ze een abonnement op zijn golfclubs hadden genomen.
@* Il Principe * | 16-05-23 | 15:29:
Omdat Trump wel maatregelen zou hebben genomen om de vrede te bewaren: zie o.a. Korea. Dat een establishment politicus zoals Biden de Koude Oorlog voortzet met nog een proxy-oorlog vinden de lobby's daar helemaal prima.
@ tv-kijker
Wat heeft Trump dan precies bereikt met Noord-Korea? Of Iran, of Syrië, of Rusland? Zijn buitenlandpolitiek was een ramp. Bestond uit weinig meer dan handen schudden met dictators en andere anti democratische machten. Het was niet ondenkbaar dat onder een tweede termijn van Trump NAVO zou zijn gesneuveld. Het enige dat enigszins positief was, was de clash met China, maar ook dat had hij beter samen met Europa kunnen doen. Dan was China al op de knieën geweest.
Moest vanochtend op De Telegraaf dit bericht echt zóéken, stond onderaan.
Nu echter staat er luid en duidelijk: "Village People wil dat Trump geen imitators meer inzet"
Nu, ik zit er nog een tijdje aan vast, maar het kartelvirus is nu al duidelijk dodelijk voor de objectieve nieuwsbrenging.
Zo jammer.
Rust zacht, Telegraaf.
Natuurlijk was er Russische bemoeienis. Elke natie die iets voorstelt probeert onrust in de gelederen aan gene zijde te stimuleren. Dat wil nog niet zeggen dat het team van de dictator-aanbidder eraan meewerkte. Ach, als wisselgeld kregen ze het email-bommetje van de FBI en toen kon MAGA toch nog aan de slag - wat een daverend succes werd natuurlijk.
Oh ja, de onafhankelijke media die vanaf dag 1 al helemaal wak gingen op de overwinning van Trump. Iedere dag 24/7 haten op Trump en zijn familie (inclusief zijn minderjarige zoon). Nu zit er een demente president die overduidelijk zelf niks te zeggen heeft, met een corrupte/junk als zoon. Hoor je de media daarover? Erik M. kom er maar in (nee, niet in mijn anus).
De uitkomst is dus vergelijkbaar met het onderzoek naar Hillary Clinton vlak voor de verkiezingen van 2016.
Er zijn reaguurders die erover vielen dat ik vanochtend in de post na het nachtcafé Trump ter sprake bracht, maar zijn ze ook zo kritisch nu GS de man noemt?
En ik heb dat filmpje van Trump en Poetin niet bekeken, maar het valt me altijd op hoe goed Trump en Poetin het met elkaar en met nieuw rechts (=iedereen die de VVD links vindt) in Nederland kunnen vinden.
Valt jou dat op?
Het is wat?
Koning Willem = nieuw rechts?
@Kaas de Vies | 16-05-23 | 15:00: Zoals hier al duizend keer is uitgelegd, is er een verschil in betrekkingen met pre-Krim/MH-17 Putin en de huidige Putin. De koning heeft daar weinig keuze in anders dan een hypocriet oppositielid dat zich ook na MH-17 nog graag als vriend van Putin liet fotograferen, maar te beroerd is om aanwezig te zijn als Zelensky op bezoek komt.
@First Contact | 16-05-23 | 15:02:
Ik groeide op in een tijd dat iedereen links was. Nu ben ik het ermee eens dat dat geleid heeft tot misstanden. De kritiek die je hier op GS op vooral historische fouten van links hoort is terecht. Maar ik maak me ongerust over nieuw rechts. Niet het oude, respectabele rechts, maar het rechts van GS: al dat gezeur over identiteit. En ja, ik probeer af en toe kritisch naar mezelf te kijken. Maar dat wil niet zeggen dat ik hier niet me uit zal spreken tegen wat ik denk dat fout is.
@Kaas de Vies | 16-05-23 | 15:00:
Je hebt helemaal gelijk: Willem Alexander viel voor een zekere charme van Poetin. Net als ik. Maar ik vond Baudet en een deel van zijn aanhang ook niet onsympathiek, dus ik weet dat ik niet helemaal op mijn gevoelens kan vertrouwen. En overigens wat @BobDobalina | 16-05-23 | 15:04 zegt!
@De_fluitlokker | 16-05-23 | 15:22:
Ik lees een hoop nieuws. Als daar spul bijstaat dat over onderwerpen gaat waarover ik hier met mensen van mening verschil dan bak ik daar een tegel van. Maar er zijn best wel (soms veel) nachten dat ik oversla. En overdag gaat het vaak over onderwerpen die me niets zeggen. Dus ook dan pas ik. Zodat ik toch echt niet veel post, vergeleken met de meeste reaguurders.
@cugel | 16-05-23 | 15:20: Veel mensen in Rusland, maar ik het Westen, hadden hoge verwachtingen van Putin, die de leider zou zijn die Rusland de nieuwe eeuw in zou begeleiden. Mijn schoonouders waren communisten, apparatsjik, die in hun jonge jaren nog tegen de nazi's hadden gevochten. En ik kan me herinneren dat mijn schoonmoeder vlak voor haar dood, vier jaar geleden, mij vertelde dat ze zwaar teleurgesteld was in Putin.
Dat komt omdat Trump weet hoe met machtige, echt machtige, mensen om te gaan. Die is zelf ook realistisch en dat is juist iets dat machtige mensen imponeert. Alles is schijn maar de vuist onder de handschoen keihard. Ze weten niet beter, het is zoals ze zelf denken. Trump is een aardige kerel, maar beheerst dat fantastisch. Alleen kunnen mensen de waarheden die daarmee gepaard gaan niet aan. Zijn 'grab dit en dat', ze begrijpen er niks van en zien louter botheid. Is hij eens zo aardig feiten te delen, valt het publiek huilend van zijn of haar stoel. Tsja.
Niet met werknemers. ambtenaren en andere minzame profiteurs die gewend zijn heimelijk eigen agenda's te voeren. Maar wel met de Kims, een Xi, de Poetins en aanverwanten. En dat is wat je nodig hebt als je wereldleider wilt zijn. Xi heeft liever een Trump, just for fun. Met zo een dwaas als Biden is het behoorlijk saai daar aan de eenzame top.
Kijk verder hoe snel de VS verviel onder Obama en hoe dat snel verder gaat onder Biden.
Onder Trump hield men de adem in want daar had men respect voor.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 15:50:
"Onder Trump hield men de adem in want daar had men respect voor."
Hahahahahahahahaha.
@cugel | 16-05-23 | 15:20: Het rechts van vroeger waar u aan refereert was vele malen rechtser en extremer dan wat het nu is, dus dat valt op dit moment behoorlijk mee.
@Jansen63 | 16-05-23 | 16:17:
Rechts is goed in enterprise, zoals Frank Zappa zegt in dit filmpje:
www.tiktok.com/t/ZGJHWFvND/?t=1
We moeten naar de economie en de ecologie kijken. En zoals Louise Fresco zegt: die hoeven elkaar niet te bijten. Maar die focus van modern rechts op identity politics, dat lijkt mij niet goed. En dat is tegenwoordig veel extremer dan vroeger.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 15:50:
Ik denk toch wat minder positief over Trump. Oké, hij wist misschien iets van dealmaking en hij verwikkelde de VS niet gauw in oorlogen. Maar dat hij echt wat wist van hoe internationale politiek werkt? Hij had veel te veel liking voor dictators als Poetin en Kim, hoewel hij wel China identificeerde als de grootste bedreiging voor de USA. Maar economisch bevoordeelde hij de andere rijken, terwijl hij de armen aan zijn kant probeerde te krijgen door ze op te zetten tegen migranten (hetgeen natuurlijk ook wel een beetje een probleem is voor alle rijke landen) en door ze bezig te houden met identity politics: tegen BLM en antifa en gender dingen etc. Verder wat
@Beste_Landgenoten | 16-05-23 | 15:56 zegt.
@Red shirt | 16-05-23 | 15:43:
Ja, door jouw positie heb je een unieke kijk op Rusland! Altijd een plezier jouw tegels te lezen. Net als die van B_L trouwens en BobDobalina.
Niets strafbaars gevonden. De rest is bullshit om goed te praten dat er $6,5 miljoen over de balk is gesmeten.
Het is gewoon vreselijk hoe de Amerikaanse MSM letterlijk alles voorleest wat de MSP (mainstream politics) hen opdraagt.
www.youtube.com/watch?v=aGIYU2Xznb4
En als dat nou relevante en betrouwbare informatie was...
Alles wat niet in het narratief past wordt bestempeld als fake news.
Maar ook hier is het weer precies andersom.
Als de zittende elite, ofwel de deep state, en de media met insinuaties en leugens wegkomen, zal het wel door blijven gaan.
Bij 2016 verkiezing was Trump een Russian asset, onderzoek door de FBI en vijf jaar later blijkt er niets van waar te zijn en dat er geen reden was om het onderzoek uberhaupt te Nou ja behalve dan dat het onderzoek werd aangevraagd door de advocaat van het Democratisch Nationaal Congress die de kanditatuur van Hillary Clinton steunden.
Bij 2020 verkiezing duikt een labtop van Hunter Biden op waar hij crack rookt, hoeren bij hem thuis filmt en schimmige betalingen opstaan. 50 man van de Deep State suggereren dat het Russische disinformatie is, de media ook en sociale media weigeren andere meningen. Ook nu is duidelijk dat de labtop en wat erop stond afkomstig van Hunter Biden waren. De FBI heeft het ding al jaren in bezit en doet er niets mee.
Het is wel duidelijk wie de verkiezingen in de USA steeds beinvloeden en het zijn niet de Russen. Wel de zittende elite, de Deep State, de (sociale) media, Department van Justitie, FBI en nog wat afkortingen. Verdere beinvloeding door gekleurde politieke processen, eindeloze rij tegen Trump en voorlopig nog niks tegen de leden van de familie Biden.
Het is politieke sabotage. Er was geen enkele aanleiding om ook maar zoiets te veronderstellen. Gewoon verzonnen.
De ene zijde ging dus totaal TDS-loos @ Trump, de andere zijde beweerd dat hij "holier than thou" is. En dat deed men zo enorm luid dat de rest niet eens meer werd gehoord.
Trump is overduidelijk een hele hoop niet, nog nooit is over een US prez zoveel gelogen. Maar dat hij zeer problematisch was is wel duidelijk (toegegeven, Clinton had nog erger geweest...).
In hemelsnaam, weg met Biden, DeSantis is verre van ideaal, maar nog een keer Trump doet niemand goed...
Er is heus vuile was over Donald Trump & Co te vinden. Maar de z'n tegenstanders zijn zo woke of rabiaat om nog helder speurwerk te verrichten.
Wat is er nou precies zo onverminderd fantastisch aan beelden van Trump en Putin samen?
Ja maar hij tweet hele onaardige dingen hoor!!
We horen hier steeds maar weer dat Trump zijn nederlaag niet wilde accepteren in 2020, maar dat was toch ook het geval met Hillary en de democraten in 2016.
Alleen volgde er, een nog steeds durende demoniseer campagne, waar zelfs overheidsdiensten en grote mediabedrijven massaal aan meededen.
Nee hoor. Hillary heeft gewoon haar nederlaag op de avond van de verkiezingsuitslag toegegeven, haar campagneteam is geen enkele rechtzaak gestart, ze heeft geen enkele stembureaumedewerker gebeld en onder druk gezet "om stemmen voor mij te vinden", ze heeft de vice-president niet gevraagd om de verkiezingsuitslag te negeren en ze heeft ook geen rally georganiseerd om het congresgebouw te bestormen.
Hillary Clinton: "Trump knows he's an illegitimate president" houd ze gewoon nog vol. Hij heeft de verkiezingen gestolen youtu.be/XQesfLIycJw
@wapster | 16-05-23 | 14:43: Terwijl ze in absolute aantallen veel meer stemmen had gekregen dan Trump.
@wapster | 16-05-23 | 14:43: ze waren verrast, en, dan had Obama en Biden dat voor haar moeten doen. Hillary was op dat moment helemaal niks. Overigens is wat er gebeurd is door Trump binnen de wetgeving. Hij mag om onderzoek vragen de vice kan de boel afkeuren of onderzoeken. Dit is letterlijk zijn constitutionele functie. Dat men dat vaak laat omwille van fatsoen is wat anders. En dat is los van de rellen bij het Capitool. In het verleden is het vaak gebeurd dat men het aanvecht denk aan Al Gore. En reken maar dat ze bij Hillary om 1 over 12 na haar speech zijn gaan zoeken naar manieren om het ongedaan te maken. Die waren er gewoon niet. Net als het voor Trump onmogelijk bleek.
@Red shirt | 16-05-23 | 14:45: Niet van belang en gelul achteraf, ongeacht of de uiteindelijke winnaar een Republikein is of een Democraat. Anders moet je het systeem wijzigen.
@Red shirt | 16-05-23 | 14:45: Tja, in Nederland zijn er al jarenlang op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau partijen die in absolute zin meer stemmen halen en toch niet aan de macht mogen ruiken.
Veiligheidsdiensten die niet uit landsbelang, maar partijbelangen handelen.
Hoe zit dat eigenlijk in ons eigen kikkerlandje?
Ach, net nu in de Kamer stumpert Yusselgus zich door vragen heen over ongewenste inlichtingen diensten van de politie. Burgemeesters sturen die aan, en die zijn veelal partijbenoemd.
Linkse Democraten schuwen niets om hun tegenstander in een kwaad daglicht te stellen, in Amerika gebruikte zij de FBI hier in Nederland het OM tegen Richard de Mos.
En ze zijn nog lang niet klaar.
Ze nemen ook steeds meer wetten aan en tekenen verdragen waardoor de toekomst geen vrijheid mee bevat om effectief tegen hun ideologie in te gaan.
Alles moet. Weinig tot niets mag. En ze controleren alles, en niet eens slechts achteraf.
"Keurig hoor! Maar wat zijn de bovenstaande bevindingen dan eigenlijk wel als het formeel geen politiek gemotiveerde sabotage was?"
Dit inderdaad, ook daar is meten met twee maten een mode geworden net als hier.
Als je de Rusia Rusia, het steel dossier, de alpha bank hoax, ook een leugen de de democraten in het leven gebracht. Het onderdrukken van het lap top verhaal. De 51 geheime dienst functionarissen en hun brief aangestuurd door de Biden campagne. De greep op social media door de FBI zoals uit de twitter files omhoog komt en de eenzijdige verzoeken en eisen voor censuur. De manier hoe de mainstream media, zogenaamde journalisten, mee gaan en deze narratieve ondersteunen zonder enig kritisch onderzoek. Ze hebben elkaar Pulitzer prijzen toegekend op basis van verhalen geheel gebaseerd op bullshit. Als je dat allemaal bij elkaar optelt komt er een naar beeld van onconstitutionele inmeng naar voren. Man wat is men laag gezonken. Zeer zorgelijk de situatie bij onze vrienden in de USA.
Mee eens. Echter volgt West-Europa altijd de VS. En het lijkt hier ook ingang gezet te zijn.
@ChalinaRosa | 16-05-23 | 14:50: het is van alle tijden maar hier is het niet zo gepolariseerd en op de oppervlakte. Trump was een buitenstaander en speelde de spelletjes niet mee. Dat mag nooit meer gebeuren zoveel is duidelijk.
Is Comey al berecht?
Komen er nou ook tribunalen?
Dus de NPO was ook verspreider van fake news. Gaan zij zichzelf nu opheffen, via de Staatssecretaris?
Op de kartelmedia is het oorverdovend stil. Geen talkshow die het hier vanavond over heeft. Hoe anders was dat toen ze hem gingen oppakken.
Niks "total exoneration".
Durhams onderzoek, waarvan Trump-fans zeker wisten dat het een samenzwering zou gaan bewijzen, heeft maar een heel mager resultaat opgeleverd: Alleen de constatering dat er (te) weinig aanwijzingen waren voor het starten(!) van een onderzoek naar "collusion". Het Steel Dossier werd niet bewezen door de FBI, bijvoorbeeld (Trump en plassex in Moskou) maar erop volgde het Mueller-onderzoek, dat juist heel veel opleverde. En zeker geen "exoneration" van Trump.
Quote:
"While Durham’s report undercut much of the predicate for initiating the investigation into Trump, the broader probe of the former president’s conduct with regard to Russia was fruitful. Durham notes Crossfire Hurricane “contributed to the subsequent need for Special Counsel Mueller’s investigation.” Special Counsel Robert Mueller’s probe resulted in charges against 34 individuals, including seven U.S. nationals and 26 Russian nationals.
Mueller’s final report, released in March 2019, concluded that Russia interfered in the 2016 U.S. presidential election, but did not charge any members of the Trump campaign for coordinating or conspiring with Russia. Mueller also did not explicitly say Trump committed obstruction of justice, but did not exonerate him either, instead laying out 10 instances of possible obstruction by the then-president."
UIt thehill.com/regulation/court-battles/...
En dan nog: Durham was een door Trump speciaal aangestelde official, dus toch een beetje een WC-eend onderzoek.
total exoneration
Zoek het even uit. Exoneration it is.
Ja zo worden onze "onafhankelijke" onderzoekscommisies ook altijd geïnitieerd door de zittende WC-eend macht.
@Spartacus | 16-05-23 | 14:32:
Quote:
"Mueller also did not explicitly say Trump committed obstruction of justice, but did not exonerate him either, instead laying out 10 instances of possible obstruction by the then-president"
Hij laat dat in het midden, omdat het uiteindelijk de Senaat zou zijn die hierover een politieke keuze moest maken. Wetende dat de Senaat tot op het bot verdeeld was en dat een conclusie zijnerzijds tot niks zou gaan leiden. Trump werd uiteindelijk niet vervolgd voor obstruction of justice, hoewel daar voldoende juridische grond voor was.
De betekenis van het begrip 'total exoneration' ontgaat u. Achter 'total' komt niet altijd 'Krieg'. Maar blijf vooral Trump bestoken, hier mag immers best wel eens gelachen worden. Dank voor uw geestig, deels ijverig overgeschreven, verhaaltje. Leuk!
Logisch dat jij weer eens met een stukje komt dat het tegendeel beweert.
Je blijft nu eenmaal links en we weten dat links al tig jaren de grootste oogkleppen heeft.
Ik heb geen sympathie voor Trump maar constateer gewoon het meten van 2 maten en de subjectiviteit als het om Trump gaat.
Nogmaals, ik heb niks met Trump, maar de dems vallen me gewoon zwaar tegen vanwege dat demoniseren en dat vind ik veel irritanter omdat bij de Democraten altijd mijn sympathie lag en dat is wel helemaal weg gegaan door hun houding vanaf 2016
@dathoujetoch | 16-05-23 | 14:40:
Trump fans moeten hier toch wat vuurwerk van maken, dat begrijp ik best. Maar het enige dat na een heel lang onderzoek is aangetoond door Durham, en hij heeft echt iedereen ondervraagd en onderzocht is hooguit een verschil van inzicht in de ernst van de aanwijzingen dat Trump samenwerkte met de Russen. Geen corruptie, geen foul play, maar hooguit dat. Het heeft ook tot geen enkele veroordeling geleid, in tegenstelling tot de opgeklopte verwachtingen daarover.
Dat de FBI overging tot een onderzoek is niet zo vreemd, als je ziet hoe dik hij was met Poetin en openlijk opriep tot het vinden van Clintons emails, een verzoek aan de Russen. Ook op basis daarvan, plus allerlei andere info is een onderzoek gestart.
Een onderzoek dat bovendien uiteindelijk veel opleverde (Mueller) maar niet DE smoking gun. Wel heel veel illegaal en strafbaar handelen, meineed, en hoogstwaarschijnlijk het dekken van Trump door derden, met name over de inhoud van gesprekken met de Russen. Sommigen hebben welbewust voor Trump gelogen in de wetenschap dat hij hen gratie zou verlenen, wat hij prompt ook deed!
Trump fans maken hiervan weer een zegetocht van Trump, wat behoorlijk misplaatst is.
@Beste_Landgenoten | 16-05-23 | 14:52:
Dus als je een beetje kritisch bent over jou stukje ben je een Trump fan.
Lijkt veel op het denken van D66 of Schimmelpenninck
De zegetocht van Trump is hiermee compleet!
Veni, vidi, vici!
@pejoar | 16-05-23 | 15:13: Hahaha. Ja. Laat gaan. Beetje stangen zo iemand.
@Beste_Landgenoten | 16-05-23 | 14:52: ja joh, doe maar braaf uw best op de vertaling van 'total exoneration'. Is, er geen Engels woordenboek op de Lange Houtstraat?
Misschien nog maar eens in het woordenboek nakijken wat exoneration betekent?
Is Erik Mouthaan al van The Empire State Building gesprongen? Die moet inmiddels wel kortsluiting in zijn hoofd hebben gehad met zijn Trump obsessie.
Hij wacht nog even totdat zijn grote voorbeeld Don Lemon hem voorgaat ... (live op CNN, zo mogen wij aannemen ...)
Tussen het Hunterfappen door, resteert te weinig tijd denk ik.
@bisbisbis | 16-05-23 | 14:31: Haha, dat wil ik voor geen goud missen.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 14:32: ik verdenk hem ervan dat hij al mastuberend zijn reportages over Trump maakt..
Of anders die schoonzoon van Pelosi. Ook zo'n onbevooroordeeld type.
@Miss_Pinky | 16-05-23 | 14:40: Hij is wel altijd wat verwilderd bij zijn verslaglegging over The Donald. Ik vermoedde dan dat zijn 'mening' 'gecompromitteerd' was, maar wellicht is dat wat te diep gedacht en heb je gelijk.
@dathoujetoch | 16-05-23 | 14:44: Die hebben we ook nog ja. Maar die kan heeeel af en toe nog wel eens praten over een vage filmster pfzo. Maar die Mouthaan kan geen zin zeggen zonder Trump erin te noemen..echt bizar.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 14:46: Haha verwilderd? Ik kom niet meer bij.
@Miss_Pinky | 16-05-23 | 15:00: Nou, bij die tweede opmerking is de leestip: denk aan Dirty H. En read again :). Maar goed, als het om het juiste onderscheid gaat, tast onze Erik. M. waarschijnlijk toch regelmatig in het donker. Het is meer een gevoel dat hem beroerd zeg maar.
@Zomaarwat | 16-05-23 | 15:36: Sorry, moet weer lachen, Dirty H. Heb zojuist even gekeken en bijna elke tweet sinds gisteravond, Trump. En u heeft absoluut gelijk, het gevoel dat hem beroerd. Als hij toevallig vanavond bij RTL nieuws komt…let maar op.
Swain the Dramp!
-
J. Biden. 2023.
probably
@BobDobalina | 16-05-23 | 14:27:
Biden is een soort Rob Jetten toekomstprojectie. Oud, verroeste lagers, vol met bugs, harde schijf met bad sectors, stof in de fans, spraakmodule verouderd, os wordt niet meer ondersteund of geupdate, beeldscherm ingebrand en de cameralens is matglas. Moet je afgedankte robots nou omsmelten, in een museum zetten voor de kids of hergebruiken als broodrooster?
In ieder geval zou ik ze geen president maken, dat gaat dus helemaal verkeerd zoals we nu zien.
@elfenstein | 16-05-23 | 14:35: vooralsnog doet hij het beter dan menig voorganger dus ik zou nog niet zo snel overstappen op een nieuw onbewezen type.
@BobDobalina | 16-05-23 | 14:38:
Eh, de echte versie van dit verhaal is veel beroerder. Letterlijk.
Ome Biden heeft er al twee flinke beroertes opzitten, eierdoppie eraf en alles. Artsen gaven 'm niet veel kans om ooit nog weer redelijk te functioneren en er is zeker schade aan z'n walnootvormige orgaan. Daarom kan hij zich heel veel dingen niet herinneren, komt er soms wartaal uit en verwisselt ie plaatsen, mensen en objecten of wandelt zomaar eens verdwaast richting het licht... Triest voor 'm, dat gun je niemand, maar daarmee is hij dus wel volledig ongeschikt om een machtig nucleair land te leiden. Robot Biden = out of order. Doe maar een nieuwe, of zet die rare oranje aardappel er weer neer, die bakt er ook niks van maar levert wel schitterende tv op, veel beter dan Sleepy Joe. Het is tenslotte nog steeds Amerika, dat land bestaat niet echt.
@elfenstein | 16-05-23 | 14:45: en dan doet hij het dus nog steeds beter dan een Trump. Moet je nagaan hoe goed hij zou zijn geweest als hij topfit was geweest. Weet Biden overigens dat jij zijn medisch dossier hebt?
@elfenstein | 16-05-23 | 14:35:
Leuke omschrijving,..
@miko | 16-05-23 | 15:00:
Schitterend....!!!
@BobDobalina | 16-05-23 | 14:51:
Zitten wij wel naar de zelfde film te kijken? Ik zie slechts een sokpop die probeert voor te lezen wat z'n baasjes 'm vertellen, en zelfs dat gaat regelmatig de mist in. Komop effe, ik vind het nogal ver gaan om van een heel land te verwachten dat ze klakkeloos aannemen wat zo'n beschadigde seniele gek zegt. Er zijn genoeg voorbeelden van Biden te vinden dat ie hele speeches verkloot, ineens over de auto van z'n tante begint ofzo, ik kan dat met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen, en met mij velen daarginder. Trump mag dan een rare vogel zijn, hij heeft ze tenminste nog wel allemaal op een rijtje en kan coherent meer dan twee woorden achter elkaar zeggen zonder dat er een souffleur aan te pas moet komen. Dan nog zou ik ook liever een ander model aan zien treden, zo'n groot land en dan moet het gaan tussen een brallende monopolyspeler en een kwijlende ondode? Iemand zit zich helemaal kapot te lachen in de regiekamer, kan bijna niet anders.
@elfenstein | 16-05-23 | 14:35: Haha.
Dus deze totale ondermijning van een President heeft geen consequenties?
En ze lachen zich niet eens dood bij de Democraten.
Dit zijn mensen die zemelen over een rechtsstaat en dergelijke en over een staatsgreep.
Het siert de VS dat er dan wel nog iets van zo een rapport komt. Dat betekent dat er hoop is.
Wat is het verschil met hoe Clinton werd getackeld door een republikeinse aanklager vlak voor de verkiezingen van 2016?
@* Il Principe * | 16-05-23 | 15:00: A. Toen was Clinton gaan President en B. Zowel qua timing van 'er is een vaccin' als het met alle geweld onder het desinformatietapijt schoffelen van belastende informatie over Biden, dat zou beter vergelijkbaar zijn. Alleen is er een verschil: Clinton was foute boel, bij Biden is het foute boel en bij de gehate Trump is alles pico bello in orde ;)
Volgens mij kunnen ze beter eens kijken naar alle onbetaalde rekeningen van Trump. Maar ja, dat is kennelijk is te min voor de FBI.
Doet de politie in Nederland ook niet als een lul mijn facturen niet voldoet.
Gaat dit over Donald T, de aanrander? Nooit geweten dat die T voor Trump stond.
Joe B. en Hillary C. ken je niet, want hun vermeende misdaden werden totnutoe niet eens onderzocht op strafrechterlijke consequenties. Sterker nog: vlak voor de verkiezingen schreven 50+ hooggeplaatste (ex-)inlichtingenkanonnen dat de PC van Hunter B. een desinformatiecampagne van Rusland betrof terwijl ze beter wisten.
En waar de C. en de B. voor staan, zullen we dus nooit weten.
Donald T. Die mede verantwoordelijk was voor de Sabijnse maagdenroof. Dit volgens een betrouwbare getuige.
Zou Trump ook apartementen krijgen?
@Zomaarwat | 16-05-23 | 14:31: wat doe je precies als je een misdaad op strafrechterlijke consequenties onderzoekt?
*ophef* yay
Wat missen we nu weer?
Goh, wat een verrassing
I was born in a crossfire hurricane
Rick Jagger
Het niveau van de discussie rond Trump is aanbeland op "Orange Man Good, versus Orange Man Bad" En dan zijn er mensen die denken dat als de Russen "Orange Man Good" roepen de Amerikaanse kiezers massaal om gaan. De spiegel liegt hoor.
Er is genoeg wat Trump fout heeft gedaan en waarom het niet goed is dat hij opgaat voor een tweede termijn.
Wel jammer dat dat onderzoek tegen de zoon van Joe Biden, Hunter Biden nooit door ging. Dat een complete junk voor $50.000,-- per maand werd ingehuurd omdat ie zo veel verstand had van de energie sector in Oekraïne i.gifer.com/RW8g.gif
Yep, daar kon hij heel wat lijntjes en hoertjes van betalen. Hoewel, volgens mij deed zijn nichtje het met hem voor alleen wat drugs.
Of de 20 bedrijven opgericht door familieleden tijdens het huidige presidentschap waar allerlei geld van o.a. sjineze doorheen gesluisd wordt:
oversight.house.gov/release/comer-rev...
@Stijl_Loos | 16-05-23 | 14:22: O wacht, ik link naar een onderzoek
Complete junk? Wat is er mis met een beetje recreatief drugsgebruik? Je dacht toch niet dat je het ver kon schoppen in deze wereld met altijd netjes je huiswerk maken en voor 22.00 in bed liggen?
@BobDobalina | 16-05-23 | 14:26: En vooral niet mekkeren over de inkomsten van Taghi. Gordon is dus niet de enige.
@BobDobalina | 16-05-23 | 14:26:
Dat drugsgebruik van Hunter Biden is niet een beetje en al lang niet meer recreatief. Geboren met een gouden lepeltje in zijn mond en vervolgens verknalt hij alles met zijn chronische drugsgebruik. En ondanks dat drugsgebruik. Ondanks alle auto's die hij dronken in de prak heeft gereden. Ondanks het geweld in mishandeling van zijn inmiddels ex-vrouw. Ondanks alle hoeren. Ondanks alles heeft Hunter Biden verbazingwekkend genoeg geen strafblad.
@dathoujetoch | 16-05-23 | 14:34: Ik begreep dat Taghi als bijna monopolist zich buitengewoon anti-competitief heeft opgesteld. Hij schijnt de concurrentie figuurlijk en soms letterlijk om zeep te hebben geholpen. Dat vind ik niet zo netjes. De consument is uiteindelijk toch de dupe.
@BobDobalina | 16-05-23 | 14:45: Snuf en Snuithe moet Ik ineens aan denken. Gek he?
Dus dit mag niet, twee mensen die vrienschappelijk met elkaar omgaan.
Weet je wat gaan doen, oorlog voeren, olie, graan , vele doden.
Juist.
De oorlogsmachine moet wel blijven draaien.
*in spanning afwacht op een uitgebreide analyse van dit nieuws door Antizanics, gokkend op het eerste woordje -> Onzin!*
Bonkers!
Sorry ik moest het gras maaien. Wellicht had de FBI wat minder voortvarend moeten zijn (hoewel drie jaar onderzoek niet als voortvarend klinkt). Duidelijk dat er wel genoeg gevonden is en iedereen die in het Mueller onderzoek gepakt is werd ook veroordeeld, heel vreemd. Terwijl Durham alleen maar vrijspraken verkreeg. Bonkers zat gewoon hartstikke fout en zit gewoon de zak van Putin.
@AntiZanicz | 16-05-23 | 17:27: Onzin
Fake news, gewoon doorlopen menschen.
Dat er onterecht onderzoek tegen Donald Trump werd gedaan betekent nog niet dat ie onschuldig is. Net zoals de er geen onderzoek naar Hillary Clinton werd gedaan niet betekent dat zij wel onschuldig zou zijn.
Maar uit onderzoek bleek dat hij wel onschuldig was. Onderzoek naar Hillary is in de doofpot gestopt.
@P-unit | 16-05-23 | 14:27:
Die draaide een hele e-mail server in haar kelder om te voorkomen dat haar e-mails ooit zouden worden ingezien. Net zo iets als Mark Rutte die altijd zijn SMSjes uitwist maar dan minder lullig.
@Osdorpertje | 16-05-23 | 14:34: met bleek en hamers de harde schijven en simkaarten vernietigd toen men onderzoek kwam doen. Niks mee gedaan.
Hij is enuuuuurm onderzoch.
er is wel onderzoek naar Hillary geweest en het was niet handig maar er is geen schade. Volgens het Mueller rapport is Bonkers gewoon schuldig, Mueller als marinier kreeg toch slappe knieen en durfde niet op een vervolging in te zetten.
Te verwachten is dat Bonkers toch wel in jail komt voor hoerenlopen, belasting fraude, bankfraude en top-secret documenten met dozen vol onttrekken aan de overheid. Vanwege zijn ego
@P-unit | 16-05-23 | 14:39: kletspraat, de server is gewoon onderzocht en er was geen lek en er niets vermist. De governement mail stond gewoon op de governement servers. Geheugen IC miet je wel erg plat slaan en schuiven zijn helemaal niet kapot gemaakt.
De dag dat meneer Trump - politiek gezien - vredig in zijn slaap omringd door zijn meest dierbaren, niet meer wakker wordt zal een zegen zijn voor de wereld.
Weg vrij voor een charismatische versie van DeSantis.
DeSantis gaan we nog flink last van krijgen op deze wereld. Ik weet dat u mij gaat bespotten nu, maar denk er over 10 jaar nog maar eens aan terug!
@DeWeerman | 16-05-23 | 14:13: DeSantis is een slimme vent, die met tegenzin moet navigeren in een MAGA-moeras om ergens nog tractie te krijgen. Met Trump uit het water, kan de GOP weer ademhalen.
@Linkse Zakkenvuller | 16-05-23 | 14:16: Ik help u hopen, maar zijn onderwijsbeleid in Florida doet mij toch anders vrezen.
DeSantis is een pedant Big Pharma-mannetje. Dan zie ik liever die oranje bommenwerper z'n gal spuwen!
@Linkse Zakkenvuller | 16-05-23 | 14:16:
GOP is al jaren gegijzeld dor rare relidioten en andeere gekkiees en de Dems door woke gekkies en nep progressieve.
@DeWeerman | 16-05-23 | 14:21: Omdat hij woke diversiteits programma´s aan universiteiten verbiedt, betaald door de staat Florida? Dan betalen wokies dat toch gewoon zelf of de universiteiten die dat zo graag willen. So what. Universiteiten zijn er om te studeren, te leren. Woke diversiteitsprogramma´s zoek je maar ergens anders op.
De FBI had ook geen reden om daags voor de verkiezingen een onderzoek te openen naar Hillary Clinton over een fucking email server.
Euh... jawel. Overigens schijnt Trump hetzelfde gedaan te hebben. Dat mag ook op de stapel van malversaties waarom Trump geen president meer zou mogen zijn.
Krijg nou tiedten, een onvervalste whataboutism.
@Trekhaas | 16-05-23 | 14:06: de alpha bank server? je weet dat dat ook bewezen nep is geweest. En de Hillary e-mails zijn bewezen echt gebeurd.
dat was inderdaad van flink grotere impact. ongeveer net zo erg als het op het schild hijsen van Bush terwijl Al Gore eigenlijk gewonnen had. Dankzij de chads en de inspanningen Thomas bij Supreme Court. Een paar 1000 miljard $ schade, 20 jaar oorlog en duizenden US doden en 100.000-den Afhangen enz.
Vier jaar onterecht Bonkers in het Witte Huis heeft USA totaal verruineerd.
Vier
@P-unit | 16-05-23 | 14:27: De email server van Hillary is nooit gekraakt geweest, Want UNIX. Uiteindelijk stonden er alleen berichten op met nodeloze CC
@AntiZanicz | 16-05-23 | 17:20: Die server is wel degelijk gekraakt. Maar goed, zoals wel vaker weet u het beter.
REAGEER OOK