Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Jihadiste Mooie Angela voor de rechter

Angela Barreto voor het hekje

Sommige dingen zijn gewoon te mooi om waar te zijn. En andere dingen zijn dan weer heel erg lelijk. Zoals het feit dat 'Mooie Angela' vandaag voor een keurige Nederlandse rechter staat die allemaal keurige vragen gaat stellen om in een keurig proces op basis van keurige overwegingen tot een keurige oordeel in een keurig juridisch systeem te komen met een keurige gevangenisstraf als gevolg. Sterker nog: gisteren haalde Nederland keurig vijf andere jihadisten op voor nog eens vijf keurige rechtszaken. Terwijl. In het land waar Angela voor koos, het land waar Angela anderen naartoe lokte en het land Angela waarvan Angela nog steeds achter het gedachtegoed zegt te staan, in dat land, daar hakken ze gewoon je kop eraf. Livetweets na de breek.
UPDATE: OM eist zes jaar cel
UPDATE: Angela gaat mooi 4,5 jaar de cel in

Morgen op de Geenstijl:

Social

Reaguursels

Inloggen

Ach ach had dit tuig zich nou maar allemaal opgeblazen met een bomgordel ofzo, dan hadden we dit gezeik en bijkomende kosten in NL niet.

Lompelul | 04-02-22 | 20:47

Hoezo mooi? Ik zie alleen een boerka.

Flapuitx2 | 04-02-22 | 18:57

De journalisten Neurink en Van Wessel benadrukken dat vrouwen in het kalifaat ook andere taken hadden dan alleen huishoudelijke. ‘In het begin zag je dat IS-vrouwen zich bezighielden met de werving, met name de buitenlandse vrouwen werden ingezet om via internet in hun eigen land andere vrouwen te overtuigen om naar hun toe te komen’, zegt Neurink. Later werden vrouwen ook actief bij de Al Khansaa-brigade, de vrouwelijke zedenpolitie van IS. Volgens Neurink zijn ze direct betrokken geweest bij de slavernij en ontberingen van yezidi-vrouwen.

Waarom worden ze niet berecht voor het oorlogstribunaal?
Nee, we gaan voor de knuffeltherapie en denken we ze te kunnen deradicaliseren.
Geloof nooit dat dit te realiseren is, incl het uitschot wat ze voortgebracht hebben.

FapMaster | 04-02-22 | 18:55

Met dat gekke ding op kan ik niet beoordelen of Angela mooi is. Wel kan ik zien dat ze helemaal gestoord is, dat dan weer wel.

KritischeKrikker | 04-02-22 | 16:10

Over 10 jaar, na een grote aanslag op NL bodem, valt hier een toekomstig kabinet vanwege het huidige beleid om die malloten terug te halen.

sioux_ | 04-02-22 | 16:07 | 1

''... malloten''? Kan me niet herinneren dat nsb-ers destijds en ook nu nog zo liefkozend/bagatelliserend aangeduid werden. 'Landverrader' is nog wel de mildste betiteling die ik tegenkom. Wat maakt deze verraders (misdadigers?) minder verachtelijk? Dat ze hun misdrijven niet op Hollandse bodem begingen en er minder getuigenissen zijn? Voor zover ik heb kunnen lezen, zijn de misdaden die deze mensen op hun geweten hebben vele malen wreder dan waar de doorsnee nsb-er zich aan schuldig maakte, dus waarom zijn we nu zoveel meer vergevingsgezind jegens dit krapuul?

2tribes | 04-02-22 | 18:38

Ze heeft het goed begrepen - heel erg sorry zeggen te tegen de rechter, net als vroeger op sgool. 3 jaar waarvan 2 voorwaardelijk schat ik zo.

Otto Normal | 04-02-22 | 15:43

De islam is een wezensvreemde religie (CIT. KardinaaL Simonis) dientengevolge is dit ISIS-monster geen wezen.....

J.Thee.Cohen | 04-02-22 | 15:40

Normaal bij foto's van gevaarlijke criminelen worden toch de ogen(streek) zwart gemaakt en is de rest zichtbaar, waarom is dat hier andersom?

Caparzo*Inc | 04-02-22 | 14:46

Zielig doen, minder toerekeningsvatbaar, spijt betuigen, kamp was verschrikkelijk, wist niet dat het zo erg was, dof afstand van IS enz enz. OM eist nu slechts 6 jaar. Het werkt dus om zo weinig te krijgen. 25 jaar was voor mij toch het minste. Immers. Als het kalifaat nog bestaan had was ze vrolijk gebleven. Hypocriet wij.

Breakdance | 04-02-22 | 14:41 | 3

En dat worden er net zoveel plus wat voorwaardelijk dat ze met aftrek van voorarrest over twee weken weer op vrije voeten staat, ik weet niet wie er belang bij heeft om oorlogsmisdadigers op vrije voeten te zetten maar een aanfluiting is het wel.

bijna_raak | 04-02-22 | 15:12

Ze kunnen maximaal 15 jaar eisen. Met een boete van naar ik meen 80.000 euro? Die boete kun je laten hangen van een kale plofkip kan je niet plukken maar de eis kan toch gemakkelijk naar 15 jaar? Kan de rechter 14,jaar en 364 dagen opleggen of een bak TBS erbij want blijkbaar was ze naar eigen zeggen niet helemaal bij zinnen. Kunnen we nog jaren "onderzoek en behandeling" geven.
Dan heeft ze gezellig even wat tijd voor haarzelf.

SolidRock | 04-02-22 | 15:27

@SolidRock | 04-02-22 | 15:27:

"maar de eis kan toch gemakkelijk naar 15 jaar?''

Nee, kan niet, tenzij je ze echt kunt aanklagen voor specifieke misdaden (zoals dat voorbeeld in Duitsland dat ik hierboven ergens gaf). Maar als je verder niet kunt bewijzen dat ze ''iets'' gedaan hebben, blijft alleen dat lidmaatschap van een terroristische organisatie over, en daar staat een maximum straf van 6 jaar op; vandaar de eis van het OM in dit geval van mooie Angela.

Al die IS ratten weten dat, en willen dus dolgraag hier berecht worden: áls, en dat is een hele grote ALS, ze hier al veroordeeld worden tot die max straf, dan gaat daar eerst nog de tijd af die ze in voorarrest hebben gezeten, en daarna volgt nog de korting wegens 'goed gedrag'.

Maar als ze een beetje zielig doen en een beetje spijt vertonen (Angela: ''Ik was een dom gansje''), als ze twee of drie ''kleintjes'' hebben die hun liefhebbende moeder niet kunnen missen, dan staan ze in de regel weer op straat 'before you can say Jack Robinson'.

Dat maakt dat hele argument als dat ze ''straffeloos'' zouden blijven als wij ze niet op zouden halen om hier te berechten, zo enorm potsierlijk: hier, hier in Nederland blijven ze zo goed als straffeloos.

Dr_Johnson | 04-02-22 | 16:20

Welk een charmante zorgzame foto van dit ludieke stel

Slough | 04-02-22 | 14:33
-weggejorist-
newkidontheblock | 04-02-22 | 14:12

In de week dat Breivik te horen kreeg geen strafvermindering te zullen krijgen, worden IS-heksen geïmporteerd naar Nederland en krijgt een IS-terroriste en massa-moordenares 6 jaar cel opgelegd.
Verder gaat alles goed hier.

K. Westergaard | 04-02-22 | 13:58 | 1

"krijgt een IS-terroriste en massa-moordenares 6 jaar cel opgelegd."

Nee, er is nog helemaal niets opgelegd. Die 6 jaar is de eis van het OM. De rechter zal ongetwijfeld 'milder' oordelen.

Dr_Johnson | 04-02-22 | 14:11

En wat gebeurt er na die 6 jaar met mooie Angela? Zeker lekker comfortabel de WAO in, want psychisch niet in orde natuurlijk, mogelijk gemaakt met de centen van de verfoeide ongelovigen. Nog een geluk dat onze centen niet onrein zijn verklaard. Toch een mooie meevaller voor mooie Angela.

Bari Oomsma | 04-02-22 | 13:48 | 2

Inclusief allerhande toeslagen, want 70% van nooit gewerkt is niet zo heel veel.

Lorejas | 04-02-22 | 13:51

Na 6 jaar wordt ze toegelaten tot de VVD om een veiligheidsfunctie te bekleden.

Jubutje | 04-02-22 | 14:24

Wanneer de terroristen niet vanzelf komen haalt onze overheid ze gewoon zelf op, het nieuwe ELAN van de ouwe garde. En toch blijven miljoenen mensen op deze regeringspartijen stemmen. Vol overtuiging van hun goede keuze, en zeer verontwaardigd over de verkeerde keuze van deze woestijnratten. Mocht een van die teruggehaalde ratten hier ooit een aanslag plegen, hebben niet alleen zij bloed aan hun handen.

Mr. C | 04-02-22 | 13:29

Ik vraag mij oprecht af, waar in de geschiedenis van dit land we de mogelijkheid en de wil kwijt zijn geraakt om genocidale slavenhouders en terroristen voor goed weg te bergen.

Blauwpetje | 04-02-22 | 13:29 | 6

Die eenzijdige blik op de VOC is er goed ingeramd bij onwetend Nederland. De Afrikanen dreven al eeuwen slavernij. Ver voordat de VOC opgericht is. Ze verkochten hun eigen volk en het gebeurt nog steeds.

Maar laten we het vooral over de VOC hebben.

Tommi | 04-02-22 | 14:08

@* Il Principe * | 04-02-22 | 14:03:

Je kunt de oorlogsmisdaden van jouw bondgenoten niet eeuwig verdedigen met "ja maar 300 jaar geleden was 0,1% van de Nederlanders bijna net zo erg". Los van de vraag of dat waar is (nee), het is ook een zeldzaam domme jij-bak. Die daders zijn dood en onze samenleving is sindsdien immens veranderd. Deze daders leven nog, en hun "ideale samenleving" wordt door ongeveer een miljard aardbewoners onderschreven.

En linkse politici importeren, propageren en subsidiëren die haatdoctrine. Linken elke vorm van islamkritiek aan de nazi's; iets dat ze bij isis, hamas, fatah en cs nooit deden. Dat maakt de claim dat veel linkse politici de oorlogsmisdaden van isis net zo kwalijk vonden als legale en geweldloze islamkritiek vrij ongeloofwaardig.

Dandruff | 04-02-22 | 14:28

Blanken - witten hielden slaven, schandalig! Blanken - witten zagen in dat het fout was en schaften het af. Tegenwoordig hebben we Sylvana die ons er elke dag op wijst omdat het ook een verdienste is. Sylvana's verdienste wordt door de transpirerende hardwerkende Nederlander betaalt dus je zou kunnen zeggen dat Sylvana nou de slavendrijver is.

Slough | 04-02-22 | 14:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Verdient zij niet gewoon levenslang? Ze heeft geen spijt, nog steeds niet en spoort zelfs haar kinderen aan ongelovigen te doden. En dat tot op de dag van vandaag. Zo iemand verdiend geen tweede kans maar een enkeltje Never come back line.

Waakvlam | 04-02-22 | 13:21

En jawel, hoor, het OM eist 6 jaar gevangenisstraf, de maximum straf die opgelegd kan worden voor 'lidmaatschap van een terroristische organisatie'. Die straf is voor zover ik weet alleen een paar keer opgelegd aan mannelijke ISers, die bij verstek veroordeeld werden, en die nu nog steeds in Syrië zitten, of inmiddels dood zijn. Die 6 jaar jaar is bij mijn weten hier nog nooit opgelegd aan zo'n 'naïef jihadbruidje'. Want: ze ontkennen alles en ga jij maar eens bewijzen dat ze daar meer uitgevreten hebben dan ''voor de kindertjes gezorgd te hebben en voor manlief 's avonds een potje gekookt te hebben''.

Dus dat gaat die rechter niet opleggen. Een biertje zegt dat hij mooie Angela veroordeelt tot ca 2 jaar gevangenisstraf - maw exact de tijd die ze in voorarrest heeft doorgebracht - plus nog één of twee jaar voorwaardelijk oid. Ze moet natuurlijk een deradicaliseringstrajectje volgen, krijgt een sociale huurwoning en een bijstandsuitkering, en dan is het: ''Nou, veel succes, hè, Angela, en geen rare dingen meer doen, hoor!''.

Dr_Johnson | 04-02-22 | 13:11 | 5

@Dr_Johnson | 04-02-22 | 13:51:
En dan zijn WIJ de varkens? Hoe haal je het in je hoofd om zoiets überhaupt te bedenken.
Slaven kopen (ah dat was toch iets van de VOC "de uberwitmensch?") En het 'onrendabele kind" maar laten sterven want je kunt beddengoed of een bak stro niet schoonkrijgen ofzo?
Die gasten zijn de benaming mens ( en zelfs beest) niet waard.

SolidRock | 04-02-22 | 15:39

@SolidRock | 04-02-22 | 15:39:

"Die gasten zijn de benaming mens ( en zelfs beest) niet waard."

Vandaar dat ik het consequent heb over ''ratten''. Ik ''ontmenselijk'' ze daarmee bewust, maar goed, daar hebben ze het m.i. naar gemaakt.

"Zij'' hebben het consequent over ''ons'' in termen van ''ongelovige honden, varkens, en apen''. Hoewel ''wij'' het er niet naar gemaakt hebben. ''Wij'' hebben die lieden in onze westerse samenlevingen alle kansen geboden - via het onderwijs - om iets van hun leven te maken, en slaagt iemand daar om wat voor reden dan ook niet in, dan hoeft niemand in Nederland onder een brug te slapen en te bedelen. Dan zijn er 'sociale vangnetten' in de vorm van uitkeringen, begeleiding terug naar de arbeidsmarkt, omscholingstrajecten, etc. Dat alles hebben die ISers verworpen en de rug toegekeerd, om, tot hun kruintjes afgevuld met haat tegen ons en onze westerse normen en waarden, zich aan te sluiten bij de meest weerzinwekkende islamitische moordenaarsclub uit de geschiedenis. Ik heb geen enkele moeite om generiek over die lui te spreken als ''ratten''.

Dr_Johnson | 04-02-22 | 16:03
▼ 2 antwoorden verborgen

6 jaar, wat een lachertje. En straks weer allemaal verontwaardigd zijn als ze wel een aanslag pleegt. Lekker in Syrie laten wegrotten zonder proces. Arme Yezidi's.

Clavo | 04-02-22 | 13:01 | 1

Tja, zo slim zijn u en ik, maar onze "fantastische" regering vind het beter om ze hier te berechten.

Waakvlam | 04-02-22 | 13:27

Ik heb het al eerder gezegd. Gebruik de Franse methode. 0 terugreizigers. Jezidi of Koerdische snipers krijgen 5 k euro per kopschot. Goedkoop, schoon en snel. Wat wil je nog meer.

BoerKoekoek | 04-02-22 | 12:56

Als die Angela wég komt met rond de vijf jaar, dan komen die andere vijf kalifaatkippen straks voorspelbaar weg met rond de 3,5 jaar, want fimpjes weg, de camera's stonden uit en weinig concrete bewijslast.
-
Een trap in het gezicht van de Jezidi's en vreedzame Irakese en Syrische burgers. "Rechtsstaat' Nederland - wát een farce.

bisbisbis | 04-02-22 | 12:53

Wtf, 6 jaar maar omdat je even besluit real life call of duty te spelen met echte levens.

Kami sama | 04-02-22 | 12:44

Wat een bullshit trial is dit. Dit trieste geval zou geen vrucht meer mogen plukken van de Europese welvaartsboom. 6 jaar.. Waarom niet levenslang of TBS tot aan haar deaud?

keensteyl | 04-02-22 | 12:43
-weggejorist-
thuisaltijdlastig | 04-02-22 | 12:43

Achteraf zat iedereen in het verzet of wisten ze het allemaal niet.

Als bewijslast het probleem is, misschien is het dan tijd om de wetten te veranderen. Associëren met een terroristische organisatie, 25 jaar minimum in de bak. Bewijs is er gewoon dat ze daar naartoe gereisd is om "huisje, slaafje, massamoordenaar" te spelen in de zandbak. Je moet wel heel naïef zijn geweest als je niets wist van de verschrikkingen van het kalifaat. Daarnaast maakt het voor de wet als het goed is niet heel veel uit of je weet dat je in overtreding bent of niet

Terra | 04-02-22 | 12:42

Ik voorspel een glanzende carrière bij de VVD voor Angela

MinNegen | 04-02-22 | 12:30

En de kippen brachten de vos in de kippenren voor een goed gesprek.

Knufter | 04-02-22 | 12:23 | 1

OvJ: Deskundigen zeggen dat Angela nog steeds doorgaat met verketteren van andersdenkenden, zoals ze deed toen ze nog het gewelddadig salafisme aanhing. Kans op herhaling van extremisme en geweld is 'hoog'
D'66/VVD/CU en CDA importeren dus willens en wetens een volgende aanslag op onschuldige burgers in Nederland over 6 jaar. Te bizar voor woorden dit.

likeenseenijsje | 04-02-22 | 12:37

Iets wat mooi is kan soms best rot van binnen zijn.

B.agger | 04-02-22 | 12:08 | 1

Religie is per definitie niet iets moois...

Air van Boven Dorens | 04-02-22 | 12:27

Ik geloof pas dat Angela gederadicaliseerd is als ze een interview doet met een naaktreportage erbij.

Zeurders | 04-02-22 | 11:59 | 1

Ik geloof haar pas nadat ze een loodvaccinatie gehad heeft...

Air van Boven Dorens | 04-02-22 | 12:22

Lees net iets over stikstofsaldering en een paard...
Geldt dat voor dit stik onmenselijk wezen dan niet?
Stuur Angela terug naar waar ze heen ging, dan kunnen we haar stikstof-voetafdruk compenseren met een bouwactiviteit.
Een nieuwe gevangenis of zo.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 11:58

Ik kan er veel over vertellen,ook over de 4 a 5 nieuwe niqaab babes. Maar durf het niet, want ik wil mijn pensioen graag halen. Maar geloof mij de dames zijn baas,niet de overheid.

Beerndakbhar | 04-02-22 | 11:58

In Duitsland is afgelopen oktober een soortgelijke Angela (Jennifer Wenisch) veroordeelt tot 10 jaar celstraf.
Voor het laten verdorsten in de zon van een 5 jaar oud (!!!) kind omdat de ze in bed plastte.
10 jaar. Hoe kom je tot zo‘n oordeel??
Geef je Nazis ook een 2e kans?
Ik snap er h e l e m a a l niks van.

cocktail971 | 04-02-22 | 11:56

De Nederlandse regering haalt ze hier naartoe terug "omdat ze anders hun straf zullen mislopen", maar is het nou heel dom gedacht dat als je ze daar laat rotten, het de ergste straf is die je kunt krijgen en het een cadeautje is als je wordt teruggehaald? Misschien mis ik iets hoor.

Waakvlam | 04-02-22 | 11:49 | 1

Zo sta ik er ook in. Het is echt een hel om daar te zitten, met als extra bonus dat daar een hoop mensen zitten die je bloed wel kunnen drinken. Prima straf dus.

Lochos | 04-02-22 | 14:12

Ik kan niet oordelen of ze mooi is. Ik zie niks?

MunneMees | 04-02-22 | 11:45 | 2

Het gaat niet om uiterlijk, maar om haar karakter. Nou, en dat zit wel goed.

Waakvlam | 04-02-22 | 11:51

Als die rechter in zijn vonnis nou even niet vergeet om haar Nederlandse nationaliteit af te nemen, kan ze na het schoffelen meteen op het vliegtuig naar haar lievvies terug.

Pettertje | 04-02-22 | 11:40

uhm nee hou dat stuk tokkie bij je

stunter | 04-02-22 | 11:34

maar eerst 100 Mohammed-cartoons tekenen. Zo niet, retour afzender.

K. Westergaard | 04-02-22 | 11:36

Het Pastafarisme is een nep-religie voor mensen die de Principia Discordia niet gelezen hebben. All hail Eris!

ParadiseLost | 04-02-22 | 12:44

Kans op ontneming Nederlanderschap en uitwijzing?

AlexanderVissers | 04-02-22 | 11:24 | 2

Bewijslast zal wel het probleem zijn.

van Oeffelen | 04-02-22 | 11:33

Het probleem is dat als je het paspoort wegneemt die persoon opeens stateloos is (tenzij ze een dubbele nationaliteit hebben). En daar zijn weer allerlei regeltjes tegen, dus ze kunnen niet zomaar het Nederlanderschap intrekken.

usb stok | 04-02-22 | 11:44

Wat een verrotte bende is ook

Boompjeoud | 04-02-22 | 11:22
-weggejorist-
Nicolas1954 | 04-02-22 | 11:19 | 1

IS mannen krijgen in Nederland 3 - 5 jaar
IS hoeren krijgen 12 maanden
Deze hele poppenkast is een aanfluiting. Van die duffe D66 rechters die zich proberen in te leven in het bestaan van terrorhoeren en vervolgens met een flutstrafje komen daar schiet niemand iets mee op. Waanzin dat ze zijn teruggehaald. Overal zit een verhaal achter en alles kun je uiteindelijk terugbrengen naar een slechte jeugd, dan nog kunnen we ze beter in een Islamitisch land laten sterven. Schandalig dat ze hier voor een Nederlandse rechtbank worden berecht.

R. Skickr | 04-02-22 | 11:19

Voor de rechter? Tegen de muur!

TheBigKirth | 04-02-22 | 11:18 | 2

Onthoofden! van het dak gooien! Want wij willen die gewelddadige ISIS toestanden hier niet. Oh, wacht...

ParadiseLost | 04-02-22 | 12:46

Beste Angela, je bent gewoon af. Basta. Maar helaas, over een paar maanden of hooguit over een jaar of wat loop je weer over 's Lands trottoirs te waggelen in je parasol achter de duurste kinderwagen en zit je aan tafel bij de ether vervuilende zender Zwart. Te kakelen over racisme, vrijheid van godsdienst en meer van dat soort uitgeperste platitudes.

de directeur | 04-02-22 | 11:17

Verplicht 20 jaar poetsen bij Jazedi's na haar gevangenisstraf. Als ze enigszins tot inkeer was gekomen had ze zich ingezet voor deze geneenschap.

Dit is een Halsema'tje.

donkieshot | 04-02-22 | 11:07 | 1

Precies. Of lekker laten flyeren op de Gay Pride in haar zwarte gewaad. Voor dit soort mensen is de schandpaal ooit geintroduceerd. Fockin savages

keensteyl | 04-02-22 | 12:47

Kaag wil dolgraag zo veel mogelijk van dit soort figuren naar ons land halen. Ze is zelf getrouwd met een terrorist, want hoe je het ook wil zien: PLO blijft PLO ook al geef je het een andere naam.

Rutte interesseert het niet en verder is er een bestuurlijke elite die in niets anders kan denken dan protocollen met er over heen een sausje goede bedoelingen.
Zij beseffen niet (of het interesseert niet)dat dit roofdieren zijn. Niet onze gewone roofdieren die jagen voor voedsel, maar de roofdieren uit horrorfilms die doden om te doden. Ik geloof niets van het tot inkeer komen van dit soort vrouwen. Liegen mag tegen ongelovigen, en dat zijn wij. Het doel is straf ontlopen of zo kort mogelijk en vervolgens de draad oppakken. Het is wachten op een aanslag door een van deze parasol-vrouwen, of door iemand die door hen opgeleid is, of anderszins door hen geholpen is.

Zij hebben een keuze gemaakt voor islamitische staat, een land dat niet erkent was, maar wel degelijk bestond. Zij hebben zich schuldig gemaakt aan ongekende misdaden en wreedheden. Ik vrees dat onze rechtspraak in deze vast zal lopen omdat de bewijzen niet rond zijn te krijgen.
Kijk alleen al naar die Hilversumse kopschoppers. Hoeveel moeite kost het niet om daar een oordeel te vellen voor de rechtbank. Dat deze mensen als groep schuldig zijn, staat wel vast, maar het systeem van rechtspreken is eindeloos verzand in alles precies willen weten. Lukt al niet met iets wat in Spanje gebeurd is, en dus helemaal niet met wat in een niet erkent en chaotisch land als IS gebeurd is.

Nuuk | 04-02-22 | 11:02 | 2

Hier wordt islamitische terreur meestal gebagatelliseerd.
We geven 20 miljoen aan de Taliban ,alsof er ook maar 1 ambtenaar weet waar dat geld naar toe gaat en we halen terreur naar binnen zodat advocaten en psychologen uitgebreid bij M kunnen zeggen hoe gecompliceerd alles is.

pejoar | 04-02-22 | 11:23

Als je al die uitspraken zo leest op Twitter dan klinkt dit niet als een meisje dat tot inkeer is gekomen.... dit is een tikkend tijdbommetje

Behangdelul | 04-02-22 | 10:51 | 3

Tijd voor het Pieter Baan Centrum: verstandelijk beperkt, vroegjeugdig trauma, persoonlijkheidssyndroom. Einde magnifieke carriere in sprookjesland met sprookjesprins.

nobodiesunmighty | 04-02-22 | 11:04

Kom kom, ze bedoelt het allemaal niet zo slecht.
Zeker met zo'n mooie stageplaats bij de VVD in het verschiet.

Boeloeboe | 04-02-22 | 11:09

En dan kan Angela gezellig samen met haar 5 vriendinnen naar de keurige terroristenvrouwenafdeling in Zwolle. Wat kan er misgaan?

Pretzel Logic | 04-02-22 | 10:49 | 2

Dat gaan we spoedig zien, ben ik bang. Het keurige Zwolle zal niet lang zo keurig blijven.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 10:52

@Graaisnaaiert | 04-02-22 | 10:52:
Volgens mij stemmen ze daar trouwens vooral Groen Links en X66, dus ik voorzie stageplaatsen op cruciale posities om deze misleide, doch diep van binnen keurige Jihadschaapjes toch maar snel de samenleving weer in te loodsen.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 10:53

Deze processen moeten vooral een martelgang voor de nabestaanden van de slachtoffers van IS zijn, om dat gehuichel en goedkope dorpshuistoneel van die Jihadkippen te moeten horen en zien.
Mijn oplossing is niet Jorisproof maar ik ben van mening dat onze voorvaderen in de strijd tegen de Ottomannen en daarvoor de Saracenen wel wisten hoe ze deze katjes moesten aanpakken. Nu is het wachten op de volgende generatie haatbaardjes en plofkippetjes, en dan in onze maatschappij met enkel paspoort dus ook niets meer aan te doen. Laat ik het daar verder maar bij laten.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 10:43 | 2

Liever Turks dan Paaps aldus de Hollanders.

Cobarde | 04-02-22 | 11:02

@Cobarde | 04-02-22 | 11:02:
Ook toen al ja. Opportuun tot en met. Toch een stukje van onze volksaard waar ik niet trots op ben, al snap ik wel waar het vandaan komt.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 11:34

Zolang men maar beseft dat islam niets meer en niets minder is dan haat, wraak, geweld en terreur, doet men er goed aan een ieder die deze verderfelijke religie aanhangt, niet te vertrouwen. Een ieder die beweert dat er ook goede tussen zitten, zijn een gevaar voor zichzelf en anderen. Want als die zogenaamde 'goede' door zijn geloof geconfronteerd wordt met de keuze tussen u en islam, dan zal islam absoluut de voorkeur krijgen, anders ik hij/zij de klos. Kritische geluiden binnen de islam zijn niet gewenst, dan hanteert men een dodenlijst. Kent u nog andere religies in Nederland die dodenlijsten hanteren?

Broadsquire | 04-02-22 | 10:39 | 4

Het socialisme hanteert ook dodenlijsten, zie de moordenaar van Fortuyn die eerder verdacht werd van de moord op milieuambtenaar van der Werken. Het onderzoek werd na Volkerts arrestatie, uiteraard, nooit heropend. Het socialisme is trouwens de enige religie ter wereld die er ooit in slaagde de moordlustig van de islam te overtreffen. Met naar schatting tussen de 100 miljoen en 200 miljoen dodelijke slachtoffers in de 20e eeuw. Het is niet zo gek dat links zo pro-islam is; er zijn nogal wat raakvlakken.

Dandruff | 04-02-22 | 10:57

@Dandruff | 04-02-22 | 10:57: Inderdaad links staat altijd garant voor geweld, geweld intimidaties en terreureigenschappen zijn bij lieden van Groen Links een veel voorkomende zaak. Dat zij zich zo aangetrokken voelen tot islam is krekt kliek (zoals de Friezen zeggen).

Broadsquire | 04-02-22 | 11:31

jonge hoe kan je een subgroep verantwoordelijk houden voor een totale religie? KKK is toch ook gewoon christelijk maar compleet gestoord? Je praat alsof je een moslim was met je inside information maar volgens mij klopt daar niets van en ben je zo nederlands als een frikandel met zonder mayo

keensteyl | 04-02-22 | 12:49
▼ 1 antwoord verborgen

Ich have es nicht gewusst - 2022 editie.

Gualtiero | 04-02-22 | 10:39 | 1

Je zou denken geschiedenis daar leer je wat van. maar helaas sommige dus blijkbaar niet

speed48 | 04-02-22 | 11:42

De krokodillentranen vloeien weer rijkelijk. Takiyya alom, gelukkig gaat de rechter er vooralsnog niet echt in mee. Kan ze als straf niet infiltreren bij de taliban om op de hoogte te blijven van wat zich daar af speelt?

amateurrr | 04-02-22 | 10:35

Drie mannen...
Wat moet Allah daar nu weer van denken?

Duwbak_Linda | 04-02-22 | 10:34 | 1

"dat wil ik ook", bij voorbeeld?

Kapitein Sjaak Mus | 04-02-22 | 10:45
-weggejorist-
Ali_Bee | 04-02-22 | 10:33 | 1

"een kuffarland vol varkens".
Aldus vat Angela ons land even samen. Nu wordt ze hier gepamperd in een keurige, aangenaam verwarmde gevangenis, door de kuffar, die haar keurig terug gehaald hebben naar dit kuffarland.
Het is toch godverdomme te krankzinnig voor woorden, wat de Nederlandse regering allemaal uitspookt met die IS-wijven?
Ze hadden ze gewoon in Syrië moeten laten verrekken, maar nee, allerlei 'humane' idioten in Nederland, figuren uit de hoek van D66, GL, CU en nog zo wat, willen die dames weer op het goede spoor zetten. Wat niet gaat lukken, om van hun kinderen nog maar te zwijgen. Die gaan straks het criminele en/of terroristische pad op, tot schade van de Nederlandse samenleving.

KeesBruin | 04-02-22 | 10:33 | 4

Er is niks humaans aan het hierheen halen van mensen die ons haten. Het is ook niet idioot, het is gewoon kwaadaardig. Niemand kan mij wijsmaken dat die "humane idioten" het beste met NL voor hebben.

Dandruff | 04-02-22 | 11:01

Nederlandse Waffen-SSers zijn harder behandeld na de 2e wereldoorlog.

SDI | 04-02-22 | 12:12
▼ 1 antwoord verborgen

Alleen Allah zal het zeker weten maar ik durf er wel wat op te zetten dat deze gozer gedurende zijn wereldse verblijf heaumeau had.

_pacman_ | 04-02-22 | 10:33

Waarom worden andere gevangenen niet opgehaald uit het buitenland?

dhrat | 04-02-22 | 10:32 | 1

Omdat die drugsrunners en moordenaars als Joran hun misdaden hebben begaan in een erkende rechtstaat, althans een bestaand land met een soort van internationaal erkende rechtsorde. Dat zal althans het formele antwoord op uw vraag zijn.

_pacman_ | 04-02-22 | 10:36

Foei!
Niet meer doen hè.

Duwbak_Linda | 04-02-22 | 10:32

‘Als het aan mij ligt‚ zou ik ze allemaal doden’‚ zegt de 25-jarige Hanna. ‘Behandel ze zoals ze ons‚ yezidi’s‚ hebben behandeld. Dood ze allemaal’‚ zegt ook Khanu (42). ‘Verbrand ze’‚ antwoordt de 45-jarige Khansi‚ die net als haar 7-jarige dochtertje Lina in huilen uitbarst als ze vertelt hoe ze door IS-leden zijn behandeld.

De drie vrouwen zijn tussen de vijf en negen maanden vastgehouden door de groepering de Islamitische Staat. In de veilige Koerdische Regio in Noord-Irak‚ waarnaar ze wisten te ontkomen‚ vertellen ze‚ los van elkaar‚ hoe ze zijn doorverkocht‚ verkracht en vernederd."

www.amnesty.nl/wordt-vervolgd/behande...

Dr.Mabuse | 04-02-22 | 10:29 | 6

@Dan maar zo! | 04-02-22 | 10:55:
Het is daar al veel te laat voor. Net zoals bij die aanval op die reutjesgevangenis en die ontsnappingspoging van die vrouwen eerder.
Enerzijds is het goed dat die Conventie van Geneve er is, anderzijds vallen ze an sich niet onder de letter van die wet, als ik het me goed herinner ( want "Partizanen" en terroristen ).
Nou ja, water onder de brug, we zitten ermee en het gaat ons heel veel geld kosten en we kunnen geen enkel risico uitsluiten dat het alsnog misgaat. Aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen, heb er voldoende voor egwaarschuwd.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 11:00

@Dan maar zo! | 04-02-22 | 11:03:
Ik ben voor de gewenste aanpak die die drie Yezidivrouwen voorstellen, dat wil ik ermee zeggen.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 11:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Het mooie aan het ophalen van die andere vijf plofkippen is dat 'M' er een themaweek van kan maken. Makkie voor Margriet ook. Gewoon niets zeggen behalve aan het einde van elke uitzending 'helder!' roepen.

goedverstaander | 04-02-22 | 10:28

Zijn er al sexueel grensoverschrijdende vragen gesteld?

HeerVanStand | 04-02-22 | 10:26 | 1

Wat draagt u onder uw haattent?

Hiram | 04-02-22 | 10:33

Die keurige rechtsstaat heeft alleen nut als je hem ook wil behouden als de uitkomst gevoelsmatig klote is.

Komjehiervaker | 04-02-22 | 10:25 | 2

Het heeft alleen nut als je de keurige rechtsstaat ook volledig toepast en mogelijkheden benut.

Rest In Privacy | 04-02-22 | 10:29

Die keurige rechtsstaat heeft verzuimd om uitreizigers tijdige heel keurig te denaturaliseren omdat deze keurige rechtsstaat er vanuit gaat dat iedereen heel keurig een 3e, 4e en 5e kans verdient waardoor de verdachte/veroordeelde dan ook weer de kans krijgt om een keurig nieuw leven op te starten.
Mijn mening is dat sommige mensen zoveel verschrikkelijkse hebben uitgevreten dat daar niks keurigs meer van te maken is en we dat ook niet zouden moeten willen. Ik hou liever deze samenleving keurig en zet derhalve in om keurige mensen van buiten die hier positief aan deze maatschappij willen bijdragen om het nog een beetje meer keurig voor iedereen hier te maken. En daar past destructief afval niet bij.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 10:50

Op basis van de tweets; ze is een draaikont en wat was het allemaal toch spannend. Nu de taak alles zoveel mogelijk af te zwakken. Hup, 25 jaar de cel in.

Risingson | 04-02-22 | 10:25

Domme Angela was een betere benaming geweest.
Dat je ook werkelijk waar denkt dat door je te kleden als een pinguin Allah je een beter mens vind. Ongeacht de terreur en ellende die je andere schepsels van God aan doet.
Als je dan toch al beaamt dat je in Allah gelooft.
Dan ben je echt dom, net als al die andere nauwelijks geschoolde zielenpoten die zijn geronseld voor hun Heilige Oorlog.

Hiesjes | 04-02-22 | 10:24 | 1

Dat je denkt dat er een Allah bestaat lijkt me al voldoende voor het predikaat 'dom'.

R. Skickr | 04-02-22 | 11:12

Bekeerlingen zijn knettergek.
Arnoud, Joram, die Wildeman gast. Allemaal.

Eduardo- | 04-02-22 | 10:23 | 1

Meestal zijn het mensen die gefaald hebben in deze maatschappij en het dan maar eens over een andere boeg gooien.

Hiesjes | 04-02-22 | 10:26

Misschien ziet Bolkestein iets in haar.

Vacuumbom | 04-02-22 | 10:20 | 4

Binnen de VVD zal er ongetwijfeld wel een passende vacature zijn voor haar als ze weer vrijkomt. VOG wordt vanzelfsprekend ook zonder problemen geregeld.

Swaffelkaffert | 04-02-22 | 10:25

De Bolk heeft röntgen-ogen.

Kameraansteker | 04-02-22 | 10:25

@Jimmy Mc Clure | 04-02-22 | 10:24: Heur haar.

pendajo | 04-02-22 | 10:32
▼ 1 antwoord verborgen

Kom je in mijn praatprogramma ik bied meer dan die anderen.
Mag je ook je boek promoten.

wiers | 04-02-22 | 10:20 | 1

"Nou, de twitters zullen wel weer vollopen met opmerkingen dat jij me nu van een flatgebouw af wil gooien"
*met half bangelijk en half schertsende vragende oogjes Angela aankijkt*
"Hihihihihihihihhi" ( hysterisch zenuwachtig schril gelach van Angela waarop M semi-opgelucht maar een beetje meelacht ).

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 10:57

En dat halen we hier naar binnen? Het is zo overduidelijk dat ze een vies manipulatief stuk ongedierte is. Niet eens een mens, minder dan een hond. Nederland mag zich weer opmaken voor een paar jaren vol aanslagen. Hey maar er zijn hier wel mensenrechten... Nou wat zijn we weer bij daar mee... Wellicht kan ze nog bij de VVD in de tweede kamer

Linke Soep | 04-02-22 | 10:18

Bla bla bla bla bla 240 uur werkstraf.

Waakvlam | 04-02-22 | 10:17

Kan gelijk aan de slag als BOA. Mag ze dat mooie maskertje ophouden. Geen probleem. Dit zijn geen vijanden. Ze zijn lief. De vijanden zitten in Rusland. Die moeten allemaal dood van de 2e kamer. Die zijn niet lief.

Michaela85 | 04-02-22 | 10:17

Belachelijk om mensen hier te berechten voor dingen die daar zijn gedaan. Hier geldt een andere wet met andere strafmaten. Hoe is dat rechtvaardigheid voor de slachtoffers?

Trekhaas | 04-02-22 | 10:16 | 1

U dacht dat dit over rechtvaardigheid halen voor de slachtoffers gaat? Och arm schaap, wat een naïviteit toont u hier.

_pacman_ | 04-02-22 | 10:18

Normaal vindt berechting plaats in het land waar de misdaden gepleegd zijn.
Bashir Assad weet wel raad met deze gasten.
Kennelijk vindt de Nederlandse overheid dat we nog niet genoeg gezeik hebben met of omtrent de islamitische medemens.
Elke dag gezeik en spanning met moslims, elke dag en het wordt nooit minder, nooit.
Het wordt erger en erger.

Ruimedenker | 04-02-22 | 10:15

Wat een triestigheid..

Ben Adam | 04-02-22 | 10:15

'' Angela '' de Musical.

Jimmy Mc Clure | 04-02-22 | 10:15

Het enige dat we van die 'mooie' Angela zien, zijn de ogen.
Ik vraag me niet alleen af hoe de rest er dan uitziet, maar neem direct voor waar aan dat ze heel erg stinkt.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:14

Mooie Angela - ''Ik was een dom gansje'' - is in november 2019 door Turkije op het vliegtuig naar Nederland gezet. Als ze sinds die tijd tot aan haar rechtszaakje nu in voorarrest heeft gezeten, dan zal ze hoogstwaarschijnlijk veroordeeld worden tot een gevangenisstraf die exact gelijk is aan de tijd die ze in voorarrest heeft doorgebracht, en mag dan na haar ''veroordeling'' meteen de Nederlandse samenleving in wandelen. Als het tegenzit wordt zij bv tot één jaar gevangenisstraf veroordeeld, en krijgt ze ook nog financiële compensatie voor de tijd die ze onterecht teveel in voorarrest heeft doorgebracht.

Ook vandaag in de Volkskrant wordt er natuurlijk over die 5 ratten bericht die Nederland heeft ''opgehaald''. Dit staat er oa in het artikel:

"De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en de AIVD hebben beide gezegd: gecontroleerd terughalen is de veiligste optie.''

En verderop in het artikel:

"De SDF probeert westerse landen al jaren ertoe te bewegen hun burgers uit de kampen weg te halen; moorden door wraakzuchtige IS-aanhangers zijn aan de orde van de dag."

Maar die van ''ons'' zijn geen van allen moordzuchtig, hoor. Die zijn heel lief en naïef, en houden van Nederland en ons Nederlanders met onze westerse normen en waarden. Ook in het Volkskrantcommentaar wordt die ridicule, totaal onbewezen aanname dat 'gecontroleerd terughalen' van al die ratten 'veiliger' zou zijn dan ze daar laten, weer braaf herhaald:

"AIVD en antiterrorismecoördinator NCTV stelden duidelijk dat Nederland een extra groot risico loopt als het IS-reizigers niet zelf actief vervolgt.''

De aanname is dan dat als we ze daar laten, ze zullen radicaliseren (alsof ze dat nog niet waren), en later op eigen gelegenheid hierheen zullen komen om aanslagen te plegen uit wraak dat we ze niet opgehaald hebben. Het is rare, overdreven onzin. Als je van die lui collectief het Nederlanderschap intrekt, zullen er later vast wel een paar inderdaad in slagen Nederland binnen te sneaken. En dan? Ze kunnen nergens aanspraak op maken, zullen snel genoeg ontdekt worden, in ieder geval voor ze wapens, explosieven, etc hebben kunnen aanschaffen om een aanslag te plegen. Je kunt ze dan gevangen zetten tot het moment van uitzetting naar het land van hun andere nationaliteit.

Maar, zoals in haast alles, is Nederland een laffe, bange hond met zijn staart tussen de benen. Je ziet het ook weer mbt die Oekraïnecrisis: pas als 'de rest' actie onderneemt, durven wij ook toezeggingen te doen om wat scherfvesten te leveren.

Dr_Johnson | 04-02-22 | 10:14 | 5

Er vindt geen financiele compensatie plaatst bij een veroordeling, zelfs niet als de vrijheidsstraf lager uitvalt dan het voorarrest.

BobDobalina | 04-02-22 | 10:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Volgens de koran behoort Nederland tot het Huis van de Oorlog. Het is voor haar veel beter dat ze in het Huis van de Vrede gaat wonen. Zonder kafirs en varkens. Saudie-Arabie bijvoorbeeld. In de buurt van een hijskraan.

Piet Karbiet | 04-02-22 | 10:14

Alsof de Syriërs zelf niet kunnen bepalen hoe een oorlogsmisdadiger gestraft moet worden? Nogal neerbuigend. Laat het mens lekker daar en geef Syrië geld zodat ze het land nooit meer uit kan.
Die kinderen hierheen halen en bij een westers gezin plaatsen zou nog kunnen.

quazi | 04-02-22 | 10:13

Het blijft heel vreemd. Normaal staat het internationale strafhof vooraan om recht te spreken, in dit geval blijft het heel erg stil.

Ik las net op bbc.com een stuk over Allison Ekrem, een Amerikaanse Angela (die overigens wel wat daadkrachtiger lijkt te zijn geweest, meer actieve speler dan enkel doorgeefhoertje).

Het is heel vreemd dat een Amerikaanse vermoedelijk een andere straf gaat krijgen dan een Nederlandse, voor soortgelijke vergrijpen in hetzelfde land. Eigenlijk zou het of:
A) Lokale rechtspraak voor de vergrijpen in het land, land van herkomst kan vervolgens een zaak starten voor overtredingen van (bv) Nederlandse wetgeving, zoals dienstnemen in een vreemd leger.
B) Lokale rechtspraak kan het niet aan of vertrouwen we niet, dus alle zaken in een Internationaal Strafhof.

Andere opties zijn raar.

Sjors W. | 04-02-22 | 10:13 | 5

Ik mis sowieso bij elke terrorist de aanklacht 'landverraad'. Dat zou de eerste aanklacht moeten zijn.

Kameraansteker | 04-02-22 | 10:18

Juist. Dit slaat helemaal nergens op. Een slimme advocaat betoogt dat ze hier helemaal niet berecht kan worden. Terugsturen kan ook niet omdat haar mogelijk de doodstraf wacht. Kan ze zo door naar buiten met een schadevergoeding voor het voorarrest.

Trekhaas | 04-02-22 | 10:23

@Piet Karbiet | 04-02-22 | 10:15:
Ja, fair punt, zou ik even moeten nakijken. Amerikaanse kwestie is anders, maar de nationaliteit is dan vooral een onhandig gekozen voorbeeld mijner zijde. Het ging me meer om de mechaniek, en zoals Nederland die normaliter toepast.

Sjors W. | 04-02-22 | 10:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Haar broekpak heeft de zelfde kleur als de blaffert van haar bink.

Zitvlak | 04-02-22 | 10:12 | 2

Fashionista!

NeedIsaymore? | 04-02-22 | 10:15

Hier lult Angela zich niet meer uit.
Reken maar op minimaal 2 weken schoffelen.

Boeloeboe | 04-02-22 | 10:11 | 2

Waarvan één voorwaardelijk..

Wijze uit het Oosten | 04-02-22 | 10:15

@Wijze uit het Oosten | 04-02-22 | 10:15: En uiteraard financiële compensatie.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:17

Wat vindt Leo Lucassen hiervan?

thanseeuwen | 04-02-22 | 10:10 | 3

Euh, de Batavieren leverden na 12 v. Chr ook soldaten aan het Romeinse Rijk.

Piet Karbiet | 04-02-22 | 10:25

@Piet Karbiet | 04-02-22 | 10:25: LoL

Dan maar zo! | 04-02-22 | 10:58

Leo zag dat het goed was, zoals gewoonlijk.

KeesBruin | 04-02-22 | 11:07

Ik voorspel haar nog een mooie toekomst in de vvd of groenlinx.

Carlos_I | 04-02-22 | 10:10

Kan niet wachten op haar boek.

Kameraansteker | 04-02-22 | 10:10 | 1

Wacht maar, de Mol heeft nog een paar nieuwe televisiesterretjes nodig.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:17

Heeft ze ook recht op de 72 gigolo's, net als bij de zelfknallers?

Zitvlak | 04-02-22 | 10:07 | 1

Nee, ze krijgt 72 varkens mee. Goedkope kiloknallers.

Gravin v Kippenbouth | 04-02-22 | 10:30

Wat een schattig koppel, totdat....

Adriel | 04-02-22 | 10:07

IS was/is volgens mij geen 'erkende' buitenlandse krijgsmacht. (Antwoord Min.van Def.: Aansluiting bij een terroristische organisatie valt hier echter niet onder, omdat hierbij geen sprake is van een staat.19). Dat moet dus aangepast worden.

FrankVeer | 04-02-22 | 10:13

@FrankVeer | 04-02-22 | 10:13:
De organisatie beschouwde zichzelf als een staat, en riep die ook uit. In mijn optiek hoeft Nederland die staat niet te erkennen om toch dat artikel te kunnen gebruiken bij de veroordeling.

Rest In Privacy | 04-02-22 | 10:18

@FrankVeer | 04-02-22 | 10:13: Het is te zot voor woorden.
Omdat dus in ons landje, onder het genot van een kopje koffie en een gebakje besloten werd dat de IS géén krijgsmacht is...
Ik zou die mensen die dit beslissen wel eens een dagje of 7 in die situatie daar laten rondlopen en dan nog steeds met droge ogen horen beweren dat het geen krijgsmacht was.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:20

Deze mooie jongen van Angela is daar als ik het goed heb kapot geschoten .....

He died like a dog ....... and so should Angela

Ervaringsdeskundige | 04-02-22 | 10:06 | 3

Ik vind honden afmaken best wel een zielige gebeurtenis. Ik weet niet of dit een goede metafoor is.

BobDobalina | 04-02-22 | 10:35

@BobDobalina | 04-02-22 | 10:35:
Ze voldoet wel aan het profiel van de huidige vrouwelijke X66-stemmert, Bob. Avontuurlijk, ondernemend, verwondert zich continu over "wie die mensen toch zijn?" en gaat ideologisch over lijken.

Graaisnaaiert | 04-02-22 | 11:30

Angela dringt niet vóór bij de Albert Heijn.
Angela is gewoon een engeltje.

Ruimedenker | 04-02-22 | 10:06

Als zij nu daar gedood was, stonden er voor haar dan ook 72 maagden/knapen klaar, of hebben vrouwen een ander vooruitzicht in het hiernamaals?

small_town_dude | 04-02-22 | 10:06 | 3

Dan wordt ze een van die 72 maagden.

Schoorsteenveger | 04-02-22 | 10:09

Baretta was een betere achternaam geweest.

Sinterbikske | 04-02-22 | 10:06 | 3

of Beretta

wilmeister00 | 04-02-22 | 10:06

Vroegah had je nog Yoka Beretti
die had er twee

Tobi | 04-02-22 | 11:08

Staat ze links of rechts op de foto?
Alles kan tegenwoordig.

Kaas de Vies | 04-02-22 | 10:05

Je kan zeggen wat je wil, maar het is een mooie foto.

John McClane | 04-02-22 | 10:05 | 2

Don't let the looks fool you

wilmeister00 | 04-02-22 | 10:06

En waarom wilde ze ook al weer terug naar ons kuffarland vol varkens?

En hoeveel kuffars heeft ze vermoord?

En hoelang duurt het proces tot ze wordt vrijgesproken een huis en uitkering en Siemens krijgt?

Rest In Privacy | 04-02-22 | 10:04 | 2

En hoelang duurt het voordat ze de volgende onschuldige omlegt?

Kaas de Vies | 04-02-22 | 10:06

Miele oke ik zal het je vergeven Miele dus.

maagpilleke | 04-02-22 | 10:08

Angela zwaar straffen, absoluut. Er is geen betere manier dan door haar kinderen, liefdevol op te voeden tot rechtschapen burgers. Of een lange internering, doet ook wonderen.

Ant-NL | 04-02-22 | 10:04 | 2

Maar dan moeten er wel bewijzen/getuigen zijn. En dat kon wel een lastig worden. Ik blijf erbij: veroordeling moet plaatsvinden in het land waar de misdaden hebben plaatsgevonden onder de daar geldende wetgeving. Ook omdat eventuele getuigen en bewijzen daar gemakkelijker zijn op te sporen dan vanuit Nederland. En mocht dat een fatale afloop betekenen voor onze Angela en haar medestrijdsters, dan is dat helaas zo.

FrankVeer | 04-02-22 | 10:15

"Zwaar" betekent dus jaartje of twee, drie, waarvan vast iets voorwaardelijk en na aftrek van tijd die ze al in voorarrest heeft gezeten, volgende week weer buiten.

Met_baard | 04-02-22 | 10:20
-weggejorist-
borus | 04-02-22 | 10:02

Dit is een land vol aangeharkte dominees, niet te harden meer.

lanexx | 04-02-22 | 10:01
-weggejorist-
Broekpaling_bezitter | 04-02-22 | 09:59

Ze is nu weer o zo blij dat ze terug is in dit "kuffarland vol varkens".

Schoorsteenveger | 04-02-22 | 09:57

Iedereen doet wel eens iets waar je later spijt van hebt. Zielig hoor om hiervoor voor de rechter te moeten verschijnen. En dan al die mannen die nu naar haar kijken. Och arme ziel.

Hadena | 04-02-22 | 09:57 | 2

Ach, nou. 'T arme kind.
Het is aan uw opvoeding te danken dat u zo over 'die arme ziel' denkt.
Zij is echter opgevoed met de insteek dat u minder dan een varken bent, u met alle macht bestreden moet worden. Dat uw ziel enkel gered kan worden door te bekeren tot de religie van de (proest) '''''vrede'''''' en als u dat niet doet, u ter plekke mag doodvallen. Tenzij u een daadwerkelijke andere mening of partner heeft dan het kalifaat voorschrijft; in dat geval is folteren voor dit lieve kind het minste dat ze voor u in petto heeft.
Die ziel van haar, die is verdorven tot op het bot. Daar is geen eer meer aan te behalen. Dat komt nimmer meer recht.
Wat zou Nederland sieren? De doodstraf is 'barbaars' en 'uit de tijd', dit mens is een wandelende tijdbom qua gedachtengoed en dergelijke. Kortom, levenslang (en dan daadwerkelijk, levenslang). Dat zal uiteindelijk het minst gaan kosten, al was het maar dat het niet langer levens zal gaan kosten.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:12

@EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:12: sorry schizofreen, de wereld van tegenwoordig maakt mij sarcastisch.

Hadena | 04-02-22 | 10:56

In Giethoorn komt een woning vrij hoorde ik.

wilmeister00 | 04-02-22 | 09:57

Even doorbijten. Als ze hier uit komt komen de cadeautjes. En ze hoeft geeneens sorry te zeggen.
Een baan als BOA lijkt me wel wat als cadeau.

SIogra | 04-02-22 | 09:56 | 4

@Schoorsteenveger | 04-02-22 | 10:00 Talent Acquisition specialist.

Ashtrey | 04-02-22 | 10:07

Heeft iemand haar al het kaartje van Bolkenstein gegeven? Die kent wel een paar goede adresjes in Den Haag waar ze zo aan de slag kan.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:12

@EEnzame SchizofrEEN | 04-02-22 | 10:12:
Zuig adresjes?

Hendrikaatje | 05-02-22 | 03:00
▼ 1 antwoord verborgen

Angela B. Weer die B.

Mr_Natural | 04-02-22 | 09:56

Welke drillrappers zijn dit? Fris m'n geheugen op, noem 's wat hits?

Mr_Natural | 04-02-22 | 09:53 | 3

Bob de Bouwer.

Adriel | 04-02-22 | 10:08

Sugar Hill Gang - Rappers Drillight.

Jimmy Mc Clure | 04-02-22 | 10:12

Hello van Abdel

Piet Karbiet | 04-02-22 | 10:18

Treurig, ter plekke sneuvelen was de koninklijke weg geweest.
Ook treurig:
waar Angela anderen naartoe lokten
waar Angela anderen naartoe lokte

AntiZanicz | 04-02-22 | 09:52

Geen zorgen hoor Angela, over een paar jaartjes kan je als expert bij de VVD aan de slag.

usb stok | 04-02-22 | 09:51 | 1

Right

Den-Pol | 04-02-22 | 09:54

Hoe weten we nu of ze echt mooie Angela is? We hebben alleen haar ogen gezien.

small_town_dude | 04-02-22 | 09:50 | 1

Spreekwoord geloven op haar ogen tisssss.

maagpilleke | 04-02-22 | 10:10

Ik vind dat Yesidi-vrouwen moeten bepalen wat er met keurige Angela moet gebeuren

sallandstrots | 04-02-22 | 09:50 | 3

Ja maar ... ja maar, dan wordt dat misschien wel de doodstraf en dat is onmenselijk en onwenselijk. De Nederlandse staat moet daarom echt alles in het werk stellen om dat te voorkomen, ze terug te halen, en te zorgen dat het 'recht' zegeviert.

Dat je een risico loopt dat ze zichzelf over een paar jaar ergens op een winkelcentrum de lucht injaagt met medeneming van "ongelovige varkens" omdat men haar 'even uit het oog verloren was' is niet het probleem van het ministerie van justitie en de rechtbank, da's dan weer uw probleem.

me163komet | 04-02-22 | 10:02

Precies dat, maar de D66 rechter zal anders beslissen. Die hoer moet schoffelen.

pibasso | 04-02-22 | 10:06

Hier ben ik het ten zeerste mee eens, laat de Yezidi’s en de Koerden ze maar berechten.

Wijze uit het Oosten | 04-02-22 | 10:08

Soms werkt de democratische gedachte tegenstrijdig, soms....

Slough | 04-02-22 | 09:50

Het levert allemaal niets op en kost klauwen met geld. Om over de medische kosten nog maar te zwijgen. Die trut zit van top tot teen onder de bomgordelroos.

goedverstaander | 04-02-22 | 09:49 | 1

Wat? Druk op de zorg? *paniek knop indrukken doet*.

Charred_Metal | 04-02-22 | 09:58

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Bookmakers | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl