QR-code verplicht voor leden Europees Parlement
Weten ze ook eens hoe het voelt!
Social
Leden van het Europees Parlement die tegen de QR-samenleving zijn en daarom geen QR-paspoort hebben, kunnen vanaf 3 november het Europees Parlement niet meer in. Dat hebben leden van het Europees Parlement die niet tegen de QR-samenleving en wel een QR-paspoort hebben, besloten. En nu maar hopen dat de Brusselse beveiligingbeambtes niet per partijlid A. Hitler van de Duitse NSDAP binnenlaten.
Reaguursels
InloggenEen qr code voor mensen met een gezond BMI? Dat zal Frans leren.
De EU is er, zo wordt ons al jarenlang vertelt, om met China te kunnen concurreren.
Dat we hiervoor zelf in China veranderen werd er niet bijgezegd.
Die ‘zendingsdrang’ van boven om die prik te halen is meer dan strontvervelend. #wilniet’gered’worden.
Prima, goed voorbeeld doet ...
helaas stranden op reli-wappies
en principielen die slecht kunnen rekenen...
Ik ben blij dat kerkelijken niet automatisch knielen voor vrijheidsberovende crisismaatregelen.
En op mensen zoals u mintje die hoog van de toren lopen te godwinnen, als ze mijn vrijheid afpakken en rechten schenden, heeft u niet door dat u ze dan ook niet meer heeft?
@Barre_de_k | 28-10-21 | 06:19: Voor deze keer ook blij dat kerkelijken in de politiek nog net wat meer te vertellen hebben dan de gemiddelde reaguurder. Ik weet dat je het nu van het CDA niet moet hebben met H. en de J, CU en SGP zijn nodig voor die veilige meerderheid en die twee partijen kunnen wel goed rekenen.
Dit is wel echt next level, angstaanjagend.
Als “zelfs” het EP een QR-code vereist van de eigen leden, waarom dan niet de NL politiek? En de rechtspraak, gemeentehuizen etc? De weg naar volledige maatschappelijke “Kaltstellung” van de ongevaccineerde is nog niet geheel geplaveid, maar er zijn zeker weer een rits klinkers bijgelegd hierdoor.
Bah.
Klopt, vaccineren is een religie geworden en heeft de westerse wereld in haar greep genomen.
Ach ja, dan laat je je chauffeur met qr code gewoon tekenen voor presentie. Opstrijken die knaken. Als ik geweigerd werd vanwege het achterlijke qr systeem en daardoor mijn werk onmogelijk gemaakt werd, ja dan deed ik het wel zo. Je kan het krijgen zoals je wil.
Schandelijk natuurlijk dat ondanks een perfect geldige QR-code volgens alle vigerende technologie en wetgeving het EU parlement niet toegesproken mag worden door de heer Adolf, waarschijnlijk wegens wat jeugdige misstappen. alsof die aartsluie parlementariers zelf nooit jong zijn geweest!
Top down strategie, nu volgt de rest vd overheid per land.
MEP Cristian Terheș mag anders met zijn BMI ook wel eens beter gaan oppassen dat hij niet per ongeluk toch besmet wordt. Misschien toch maar even een vaccin halen?
En wie gaat dat controleren?
Fijn om te weten dat de Europesche democratie veilig gesteld is voor ongevaccineerden.
Welke democratie ? hahah
Hoezeer ik het Europees Parlement minacht, ook voor hen geen QR ausweis, net als voor de rest van de wereld.
Ruim twee jaar nadat een mensen virus getest werd in een afdeling van een lab dat niet geschikt was voor het testen van menselijke virussen. Best wel snel voor de EU.
Dat is handig! Gewoon je politieke tegenstanders verbieden om deel te nemen aan de vergaderingen. Kunnen ze ook niet tegen je stemmen!
Als ze vanaf nu allemaal thuis blijven verandert er voor ons verder niks.
Nutteloos volk en nutteloos parlement.
Maarrum, waarom is Engels trouwens nog steeds de voertaal in het EU parlement..
Ze noemen het daar nu Iers.
liever engels dan mofs of stokbrodiaans
Engels tot ze het eens worden welke taal het moet worden. Het blijft dus Engels.
Noord Koreaans lijkt mij daar wel gepast..
Ik ben wel geprikt kan ik nu het tekengeld van een antievax EU lid op mijn rekening gestort krijgen.
Ik wil er ook wel voor reizen.
Hef dat parlement anders gewoon op. Scheelt een boel geld en niemand zal dat stelletje jaknikkers missen. Als echt parlement heeft het nooit gefunctioneerd en dat is ook gewoon by design. Een set opblaaspoppen is voldoende.
Ja, vind ik ook.
Nou, verbeeld je maar niks. Wappies worden doorgaans gejorist vanwege feiten die ze niet op orde hebben.
Snap het wel. Timmerfrans heeft zo'n hoge BMI dat het inmiddels een eigen risicogroep heeft. Europees erfgoed. Dat dien je te beschermen.
LOL, hulde
Ben zelf geprikt met Janssen (begin juli en sindsdien snipverkouden, maar dat terzijde). Tot mijn dood zal ik ongevaccineerden in hun keuze om zich niet te laten prikken verdedigen. Het is een fundamenteel recht waarbij je een hele rits (grond)wetten aan je kant weet. Zij die hen dat recht denken of menen te moeten ontzeggen zijn het niet waard om in een rechtsstaat te leven. Punt.
Hulde voor deze tegel.
Ik heb mij ook laten vaccineren, maar ik ben het 100 procent me je eens.
Snipverkouden, maar wel lekker los in de heupjes.
Dansen!
Eens. In een beschaafd land heeft iedereen een vetorecht over de vraag of er een injectienaald in zijn of haar lichaam gestoken mag worden. Dat is echt fundamenteel. Dwang en drang mogen daarbij niet uitgeoefend worden.
Eens, verplicht vaccinneren is veel te risicovol, mocht er ooit een nare totalitaire partij aan de macht komen bijvoorbeeld.
Zouden xe mensen die voor gedwongen vaccinatie zijn ook net zo welwillend staan tegenover China die de Oeigoeren gedwongen een naald in hun lijf drukken om dna af te nemen...?
Uw overtuiging waarbij u anderen het leven ontzegd in onze rechtsstaat zou meer passen in een dictatuur dan in onze democratie
Ik wist niet dat het al verplicht was, heb ik iets gemist?
(Grond)wetten/rechten worden meestal minder serieus genomen zodra iets op religie gaat lijken waarbij andersdenkenden weggezet worden zodat men zelf tot de verhevenden behoren. Elk tegengeluid wordt verketterd. Welkom in het nieuwe normaal.
Gelet op het algemeen geaccepteerde promiscue seksleven van het gemiddelde parlementslid aldaar zou het wellicht een goed idee zijn een QR-code te ontwerpen die behalve informatie omtrent Covid-19 ook aangeeft welke geslachtsziekten zoals Syphilis, Gonorroe en dergelijke het parlementslid heeft gehad of wellicht nog onder de leden heeft.
Goed idee, even je pas door het gleufje halen alstublieft.
Een gebakspas voor Timmerfrans een idee?
Ook in Brussel is er slechts nog plaats voor valse profeten.
EP moet zich vooral heel diep schamen voor de ontvlechting en het verval van Europa ,de ongekende geldroof de infux en eigenlijk alles wat WO3 met rasse schreden dichterbij haalt .Zij mogen bij uitstek een spuitje.
Slim hoor, je maakt als meerderheid wat regeltjes waardoor het voor de kritische stemmen moeilijker wordt om mee te doen.
Als de vaccins in werking afnemen - waar het steeds meer op lijkt - zullen we misschien over een goede maand, een exponentiële groei zien in het aantal IC opnames, bij de oudste generatie. Ook bij de verpleegkundige (die op dat moment zo hard nodig zijn), zal het ziekteverzuim aanzienlijk toenemen.
Maakt allemaal niet uit natuurlijk, want ook dan is het de schuld van de ongevaccineerden.
Maar gelukkig kunnen we wel nog steeds naar de bios en horeca. Dat scheelt een hele hoop, want de ouderen en kwetsbare komen hier zovaak... Dat zal het verschil maken
.
Waar de boosters voor de ouderen en kwetsbare wellicht het verschil kunnen maken, gaat Hugo dat uiteraard niet verkondigen dinsdag.
Die kiest ervoor om wéér die ouderen links te laten liggen, zijn o zo geile QR uit te breiden (we willen er zo snel mogelijk van af mensen), om vervolgens in 2022 (te vroeg in het jaar) met een massale boosterprik aan te komen kakken. Daarmee krijgt u dan weer een groen vinkje bij uw QR (we willen er zo snel mogelijk van af mensen).
Laat me raden.
Alle Europarlementariërs hebben dezelfde QR code.
Wedden!
Die vent achter microfoon; zwart haar met Brilcreme en een middenscheiding. Alleen het bloksnorretje en de stemverheffingen ontbreken. Ik zeg: een woke kleinzoon van.
#redfrenske
Maar als ze niet naar binnen mogen, krijgen ze toch zeker wel hun aanwezigheidsvergoeding?
Dat was ook de eerste vraag die mij te binnen schoot. Zo nee, dan zal de vaccinatiegraad wel omhoog schieten in het EP.
@nick.name | 27-10-21 | 17:52: ja inderdaad die doen alles voor geld.
Hun eigen geld.
Kijk maar naar Sophie van ‘t Geld.
Mijn dag kan niet meer stuk, Adolf Hitler krijgt een groen schermpje omdat hij keurig is ingeënt.
Volgens mij was het hele EP, inclusief gezinsleden (!!), al als eerste en met voorrang gevaccineerd toen de vaccins nog maar mondjesmaat beschikbaar waren.
Ja,.. als verwoed antivaxxer moet men toch weer met een complottheorie voor de dag komen om een betoog nog enig inhoud te geven.
Gelukkig.
Zijn er nog meldingen van opnames?
@botbot | 27-10-21 | 18:02: nou u boft, Rutte kan het u uitleggen!
Doet het Europees Parlement eigenlijk iets? De Commissie beslist alles en het EP mag toekijken.
Maar... wel lekker eten natuurlijk en dat doe je buiten de vergaderzalen. Ff inloggen en later uitloggen. Prima schijnvertoning.
Mensen hebben de keuze: vaccinatie of niet. Met het kiezen komen de gevolgen
Neen, met mensen die denken zich te bemoeien met andermans keuzes komen de gevolgen.
@Transgender-Airlines | 27-10-21 | 17:32:
Die mogen onder de gevolgen lijden zult u bedoelen.
Voorbeeld.
Iemand met kanker mag wachten omdat zijn bed ingenomen wordt door een ongevaccineerde.
Kunt u zich indenken door wat voor hel zij gaan uit angst voor uitzaaiingen als het zo lang duurt.
@botbot | 27-10-21 | 17:53: je kunt linksom (ongevaccineerde schuld geven) of rechtsom (zorg had opgeschaald kunnen worden) denken, maar het is meer fair om beide (of meerdere) inzichten mee te nemen.
@LuNaTeeQ | 27-10-21 | 18:12:
700 bedden worden bezet op dit moment door de ongevaccineerden 700 en nog verdommen zij het om de spuit te halen.
Als zij voldaan hadden aan hun burgerplicht hadden wij volop ruimte gehad om alle reguliere operaties uit te voeren.
Maar hoeveel moeten wij dan opschalen 2000, 5000, 10.000 of net doen in Roemenië wegens plaatsgebrek geen opnames meer.
@botbot | 27-10-21 | 17:53: U komt dagelijks met hetzelfde argument/voorbeeld. Wist u dat als sinds jaren mensen met kanker of andere ernstige aandoeningen sterven als gevolg van wachtlijsten?
Zo ja, maakt U zich daar al jaren kwaad om? Of is dat pas sinds het Nieuwe Coronanormaal? Voor de laatste keer, het ligt niet aan de ongevaccineerden maar aan de afgebroken zorg in Nederland waar onderhand geen zinnig mens meer in wil werken. Nou ja, behalve ik dan en een paar andere halve garen .
@judit | 27-10-21 | 18:33:
Er is niet op de zorg bezuinigd dat is de eerste onwaarheid die u verteld er is de laatste jaren voor miljarden naar de zorg gegaan.
Ze waren de achterstallige operaties al aardig aan het inhalen na de eerste coronacrisis.
Dat het niet aan de ongevaccineerden ligt is de tweede onwaarheid.
De specialisten geven zelf aan dat er niet genoeg bedden vrij zijn.
Als zij gevaccineerd waren hadden die 700 er niet gelegen zo simpel is dat.
@botbot | 27-10-21 | 18:58: De zorgcapaciteit is alleen maar afgenomen de laatste jaren. Terwijl de bevolking groeit, de vergrijzing toeneemt en de vraag naar zorg alleen maar stijgt. Vrij recent nog, in 2018, liep de zorg al vast vanwege de griepgolf toen. Maar als je last heb van een selectief geheugen dan weet je dat natuurlijk niet meer.
@zegmaarwij | 27-10-21 | 19:33:
Er is voor miljarden in de zorg geïnvesteerd . Feit.
Dus waarom komt u nu met onwaarheden opdraven.
Wat bezield iemand om zo te liegen vraag ik me dan wel eens af.
Tegen griep kan men zich laten vaccineren dus deze overbelasting in 2018 kwam wederom weer van de ongevaccineerden.
@botbot | 27-10-21 | 21:06: Aantal bedden in ziekenhuizen daalt
Het aantal ziekenhuisbedden in algemene en academische ziekenhuizen is volgens de jaardocumenten Maatschappelijke Verantwoording in de zorg in de periode 2009-2018 afgenomen van ruim 44.800 naar ongeveer 39.900 bedden (DigiMV(link is external)). Dat is een afname van ruim 16%.
www.volksgezondheidenzorg.info/onderw...
En nu ophouden met dat geblaat
@Diepstrotje | 27-10-21 | 22:03:
Vergeet u niet om te melden dat dat de bezettingstijd van de bedden door betere technieken veel korter geworden is.
Een paar voorbeelden.
Heup operatie vroeger minstens drie weken opname nu amper twee dagen.
Open hart operatie vroeger gemiddeld zes weken, nu drie tot zes dagen.
Dus de opname capaciteit is in feite vergroot.
Dus denk eerst even na voor dat u iemand adviseert om te stoppen met blaten.
@botbot | 27-10-21 | 21:06: Ben jij nu echt zo dom of gewoon aan het trollen? Ik denk het laatste. Toch?
Het is gewoon een feit dat de zorgcapaciteit is afgenomen de afgelopen tien jaar, dat de bevolking stijgt en de vergrijzing toeneemt. Bewijs dat het niet zo is en ik ga ermee akkoord dat je mij beticht van liegen. Er wordt al jaren geroepen dat de capaciteit niet toereikend is. Nogmaals 2018 was een goed voorbeeld. Laat maar zien waar jij je mening op baseert.
@zegmaarwij | 27-10-21 | 22:36:
Gaan we weer maar nu stap voor stapje 2018 met de griep epidemie. men kon zich toen al laten vaccineren tegen de griep.
De bedden werden ook toen geheel onnodig bezet door antivaxxers die het niet nodig vonden om zich te laten vaccineren.
Er waren in principe verpleegbedden genoeg maar te veel mensen die risico namen met hun gezondheid.
Het zelfde herhaald zich weer en hoeveel bedden moeten we voor die gasten opschalen 2000, 3000 of nog veel meer, jaar in en uit en wie gaat via zijn ziekenfonds premie al dat zinloos geld ophoesten?
Nu ga ik eerst even meuren maar morgenochtend ben ik er weer.
@zegmaarwij | 27-10-21 | 22:36:
En dan zijn er ook nog de klinieken.
Toegang van parlementsleden laten afhangen van een qr-code. Dat is nogal wat. Dat kan bij een fout of storing de democratie in de weg zitten.
dat zal wel los lopen
@nietnietniet | 27-10-21 | 17:31: Overheden en ICT... wat kan er nou mis gaan.
@nietnietniet | 27-10-21 | 17:31: Klopt, democratie in het europese parlement is toch al ver te zoeken.
Inderdaad, een storing, dat is nogal wat, dat moeten we niet willen met mekaar.
Hoe kunnen we dat voorkomen?
Oh jeetje, over een week of drie dit dus ook in de tweede kamer...
Van Kuzu weet ik dat dat hij gevaccineerd is.
Maar hij deed het met tegenzin..
@jaja | 27-10-21 | 17:31: Valt me mee van hem.
Europees Parlement voert coronapas in ,zou dit kunnen betekenen dat EU over paar maanden verplicht gaat worden om op je werk winkel of wat dan ook je corona pasje moet laten in checken, dat Europees Parlement met een smoesje gaat komen van wij zijn de eerste daarna volgen jullie.
Een opstap naar totale controle over de bewegingsvrijheid van iedere burger. Met een simpele click met de muis kunnen ze iemands code ongeldig verklaren zodat die geen kant meer op kan. En die dreiging zorgt er voor dat iedereen in het gareel gaat lopen.
ik ben voor !
Rutte kan dan komen met "tja, ik was tegen maar Europa he"
Klopt, staat in de planning.
Wees niet ongerust, zonder QR code doet u niet meer mee.
@nietnietniet | 27-10-21 | 17:32: en ik tegen.
Nu hebben ze een probleem om de presentielijst te tekenen en gelijk weer te vertrekken
De Grieken.
Nee joh, op de achterkant van de brief staat dat on gevaccineerde parlementariërs weliswaar niet welkom zijn, maar wel 100% uitbetaald krijgen. Inclusief alle -normaal delcareerbare- vergoedingen. Maakt u zich vooral geen illusies. U betaalt tenslotte.
Als je luizen hebt mag je ook niet naar school, want dan steek je de rest aan.
Als pyromaan mag je om dezelfde reden ookm niet naar school.
Echter bij de influenza. No problemo, kom binnen.
Alle kinderen verplicht kaal scheren voordat ze naar school mogen geeft extra zekerheid….
Deze vergelijking zou misschien ergens op slaan als je elke dag opnieuw moest bewijzen dat je géén luizen hebt.
En dan bedoelen ze niet alleen bij de horeca van het EP?
In Nederland zou dat niet kunnen onder de noodwet, meen ik.
Demissionaire knakkers en de spoedwet want crisis. Oftewel: alles kan, hoe onbegrijpelijk ook.
Wat erg, nu hebben ze te maken met dezelfde regels als die ze anderen opleggen.
Als dat maar goed gaat.
Nu nog kan je weglopen bij een QR-test. Maar straks beslist de rechter, net als bij een geweigerde blaastest, gewoon dat wanneer je niet hebt meegewerkt aan de QR-codetest je willens en wetens van plan was mensen in gevaar te brengen en meteen de maximale straf krijgt. Er komen QR-codetestfuiken aan! Oh ja, de belastingdienst is er ook bij.
Plausibel.
Als heel erg dikke en overvoede Europarlementariërs moeten worden ingeënt, gebruiken ze dan een extra lange injectienaald om door al dat vet heen te kunnen? ik vraag dit voor een vage kennis van me, laten we hem Franske noemen. Hij houdt niet zo van medische dingen en een gezond leven.
Is Franske gevaccineerd?
@thanseeuwen | 27-10-21 | 17:24: 4x4
Franske prijst al best lang producten op selltell aan, en dan kan ik er wel om lachen.
www.youtube.com/watch?v=3_a92XgSKjA&a...
Gelukkig was het toch al een uitgesproken nep-parlement, zonder de mogelijkheid om wetsvoorstellen in te dienen en daarover te debatteren, en zonder de mogelijkheid om de Europese Commissie de laan uit te sturen. Een stel plucheplakkers, weggooiers en zuurstofdieven.
Stofzuigerwurgers zijn het, allemaal!
Is er al iemand die een stembiljet met QR-codes heeft voorgesteld?
Vaxsisme!
Waarom heeft iedereen het maar over "oppositie monddood maken"of "de democratie uitschakelen". De democratie werkt uitstekend, de meerderheid (87 %) is gevaccineerd, en het is nog altijd zo dat in een democratie de meerderheid van stemmen telt. Dus ik zou zeggen: "even een prikkie halen, het doet heus geen zeer" en je geniet nog meer van je vrijheid ipv de kans op een buikligging op de IC !
Dat heet dan ook de dictatuur van de meerderheid en heeft niets met echte democratie te maken.
Aahh jaa ik weet het nog goed tijdens maatschappijleer.
Als de meerderheid zegt dat je je moet laten injecteren, ben je verplicht dat te doen.
@sinar2 | 27-10-21 | 17:15: Dat onderscheid is totaal aan het verdwijnen merk ik in gesprekken met mensen.
Democratie houdt volgens mij veel mensen kennelijk in dat je met de minderheid mag doen wat je maar wilt.
@elfenstein | 27-10-21 | 17:18:
Laten gaan is vaak het enige wat je kan doen.. Het heeft geen nut..
@C1O2 | 27-10-21 | 17:18:
Het is eigenlijk best eng om te zien dat het dunne laagje vernis aan het verdwijnen is en een totalitaire staat met een mee-marcherende bevolking nog steeds elk moment weer kan ontstaan. Dat het behoren tot een meerderheid ze speciale macht en superioriteit zou geven.
Grappig hoe er plots geen rekening meer hoeft gehouden te worden met een minderheid.... Mag ik aub zwarte piet weer terug, waarom moeten we rekening houden met een minderheid? Kan de LGBTHQI+ gemeenschap weer terug de kast in? Ook maar een minderheid die de meerderheid niet hoeft.
In Nederland ja.
Samen met alle EU landen, zeker de armere, mogen we blij zijn als we 60% halen.
@2Little2Late | 27-10-21 | 17:16: En gelukkig voor u heeft u zojuist inhoudelijk aan het debat niets toegevoegd
@neonreclame | 27-10-21 | 17:20:
Dat heb ik anders geleerd van mijn voorvaderen. Tegen engnekken moet je snoeihard optreden voor het weer te laat is. Geef ze 1 vinger en ze spuiten je hele arm vol met gif, in dit geval. Ik zal niet zwijgen, ik geef ze geen kwartier.
@Zoon van Boer | 27-10-21 | 17:21:
Nou de meerderheid houd wel degelijk rekening met de minderheid. Maar nu zie je dat de minderheid geen rekening wil houden met de meerderheid.
Okido..
Tegen Bottjes als Ezel heb ik geen zin...
@botbot | 27-10-21 | 17:30:
De meerderheid lijkt eerder te doen wat de meerderheid altijd doet: Alles wat niet mee wil doen met hun gekte verketteren, uitsluiten en nog wel erger ook als ik het zo eens allemaal lees. Die meerderheid kon en kan wat mij betreft volkomen de pip krijgen, van kuddegedrag komt niet veel goeds voor de buitenbeentjes. Feit van het leven en absoluut niet exclusief voor de hele coronagekte.
Het mag dan wel de waarheid zijn maar het druist wel tegen alle complot theorieën in, dus zal het u niet in dank afgenomen worden.
@elfenstein | 27-10-21 | 17:36:
Laat ik u nu eens gelijk geven.
Ik baal ook van het "kut" gedrag van de ongevaccineerden,. wel overal van mee profiteren maar te belaaitafelt zijn om er iets voor te doen.
@botbot | 27-10-21 | 17:40: ik werk, betaal belasting en premies. Wat wil je nog meer?
@botbot | 27-10-21 | 17:40:
Ik ben ongevaxxt omdat ik die verrekte kudtziekte al gehad heb. Doe maar hier die test en die code. tot die tijd, kop houden. Er zijn meer redenen om niet te vaccineren dan alleen de hatelijkheid die u ertegenaan projecteert.
Maar die 87% werd juist behaald mede door met uitsluiting te dreigen. Net als VVD stemmen een eis zou zijn om bier te kopen. Is toch geen "democratie"?
@elfenstein | 27-10-21 | 17:48:
Dat moet u niet tegen mij zeggen maar tegen de mensen die geheel onnodig op een operatie wachten.
@botbot | 27-10-21 | 17:55:
Niet mijn probleem en ook niet mijn schuld. Wat wilt u nou eigenlijk?
@botbot | 27-10-21 | 17:40: Waarvan mee profiteren?
@elfenstein | 27-10-21 | 17:58: sommige mensen hebben hun lotsbestemming gevonden in het 24/7 bashen van ongevaccineerden. Bekijk ook eens de interviews met de Belgische psychiater Matties de Smet op het youtube kanaal de nieuwe wereld over dit onderwerp.
@elfenstein | 27-10-21 | 17:58:
Nee, natuurlijk laat u dat koud anders had u zich wel laten vaccineren.
U geeft nu precies de egoïstische gedachte van een antivaxxer weer.
@botbot | 27-10-21 | 18:13:
Gaaaaaap. Wordt u dar no uzelf niet moe van, de godgansche dag dit soort bullshit uitkramen zonder daadwerkelijk te lezen wat de ander plempt? Ik hoef die kutspuit niet man, snap dat nou, ik had die corona al en het deed me niets. Nu heb ik een portie antistoffen in mijn lijf waar de gemiddelde vaxxer een week sttoned van zou zijn.
@elfenstein | 27-10-21 | 18:25:
Ach dat ik dat vergeten ben, stom,stom, stom, na een besmetting ben je voor je hele leven voor 100% immuun.
Ah dus zo werkt democratie?
Dus als een groter deel van de bevolking een door totale propaganda opgelegde mening heeft, mogen de grondrechten bij het grofvuil?
Enig idee waarom we een grondwet hebben?
Of is dat gedeelte nooit besproken tijdens maatschappijleer?
Zullen we voor wereldwijde democratie gaan dan? Leuk!
Bij deze zijn de gevaccineerden in de minderheid. U mag géén prik meer.
Kleine tip:
Zolang het wereldwijd nog niet al te denderend gaat en de vaccins snel in werking lijken af te nemen, zou ik me niet zo druk maken over die 13%.
@johnyl:
Marcel van Dam zei ooit iets tegen een onfortuinlijk iemand. Wat was dat ook al weer…
Nou ja, ik weet het niet meer precies maar ik vind het perfect van toepassing op u.
@Pietie | 27-10-21 | 18:03: sommigen denken nu dat het hun wereld is of zoiets..
Fortuin werd door een kleine minderheid verketterd en gedemoniseerd.. denkt u daar nog eens over na ...
@johnyl | 27-10-21 | 20:48
‘werd door een kleine minderheid (…)’.
Onder welk rotsmassief heeft u destijds vertoefd?
Ik kan nu beter uw niveau inschatten.
Dank daarvoor.
Ik begin het idee te krijgen dat e.e.a. ietwat begint door te slaan. Waarom kan ik bij mijzelf trouwens niet 'favoriet' aanklikken?
Ze volgen gewoon wat er in Canada, de VS en Australië gaande is.
Daar is je eigen lichaam al volledig eigendom van de staat, de EU zal volgen.
Kan alleen als je een geldige QR-code hebt.
Wie wil er een banaan? Ik ga zo weer en paar trossen halen.
Lekker
Ik voorzie veel thuiswerkers die op afstand de aanwezigheidslijst tekenen en zodoende ook nog de reiskosten binnenharken. Whynut.
Veel EU'ers huren een chauffeur in en zelf gaan ze met Easyjet.
@Mr_Natural | 27-10-21 | 17:14:
EUsyjet
Alarm. We are deeply under theat. Crisis, crisis, crisis.
Hier de RIVM cijfers van 1-25 oktober 2020 en de RIVM cijfers van 1-25 oktober 2021 waarover allemaal zo'n enorm kabaal wordt gemaakt in de pers.
In de periode 1-25 oktober 2020 overleden 885 mensen aan Corona en belandden 5337 patienten in het ziekenhuis.
In de periode 1-25 oktober 2021 overleden 21 mensen aan Corona en belandden 1386 patienten in het ziekenhuis.
Democracy, democracy, rights, rights, freedom, bla, bla, welterusten.
Het enige goede nieuws is dat de vaccinaties dus lijken te helpen.
@ReyNemaattori | 27-10-21 | 17:14: "lijken te" of leek te helpen.
We zullen het de komende maanden zien.
@ReyNemaattori | 27-10-21 | 17:14: klopt, ze helpen nieuwe mutaties in het zadel, helpen bij het slaan van een kloof in de samenleving en helpen het gros aan een gevoel van ""vrijheid terug door QR"".
Lijkt mij dat alle ambtenaren verplicht worden om zich te laten vaccineren. Waarom alleen EU parlementariërs? Hup, ook eerste en tweede kamer. Trek maar door naar lokale overheid.
Omdat dan bij complicaties na de vaccinatie je diezelfde overheid kan aanklagen. Door nu de schijn van vrijwilligheid hoog te houden (terwijl je het mensen die zich niet laten vaccineren effectief het leven onmogelijk maakt) sta je als burger wat dat betreft een stuk zwakker.
Wie in "mij" om dat anderen te vertellen, Marty Mcfly soms?
Best veel corona topics vandaag.
Gelukkig maar dat er geen fvd-ers meer in EP zitten dan.
Die komen er niet meer ook, ze kunnen nu veilig verkiezingen houden.
Das mooi! Kunnen ze niet meer binnenkomen om in te tekenen voor hun dagvergoeding!
Hoewel ik mij misschien om die reden wel zou laten vaccineren...
Hij is blijkbaar al binnen.
Daarom weet je dat het geen complot is, anders zouden ze allemaal niet gevaccineerd zijn.
je hoeft niet gevaccineerd te zijn om een QR code te bemachtingen..... en al helemaal niet als je in het centrum vd macht zit
EU parlement is in de grand scheme of things ook maar een stel useful idiots.
hebt u de QR code van Beatrix gezien bij haar bezoek?
Al zou de helft wegblijven mist men nog niets.
Komt de helft wel opdagen? ik vind die zaal altijd leeg.
De democratie gebruiken om haar uit te schakelen.
Je ziet het gewoon hier weer gebeuren.
Naar verluid zo’n 80% ziet het niet.
Paar EP’ers minder, niemand die het merkt.
DIkke varkens daar zullen wel bang zijn dat Opperdikvarken Frenske niet meer met miljardjes kan strooien.
Alle varkens gaan een keer naar de slacht.
Of de destructor.
Geweldloos de oppositie uitschakelen.
De agenda ontvouwt zich.
Heel goed. Goed voorbeeld doet vast volgen.
@elfenstein | 27-10-21 | 17:07: Ik ook hoor...
@elfenstein | 27-10-21 | 17:16: Vrijheid en gelijkheid kunnen op gespannen voet met elkaar staan. Een te grote vrijheid gaat ten koste van gelijkheid, maar andersom geldt hetzelfde. Kortom Ik heb even nagedacht over hoe een democratie werkt, maar helaas de ideale democratie bestaat niet. Voor een democratie is het van belang dat zoveel mogelijk mensen meedoen, insluiting is het devies, niet uitsluiting ! Dus ik zou zeggen doe lekker mee... laat je vaccineren !
@johnyl | 27-10-21 | 17:35:
Vaccineren doe je voor jezelf, voor je eigen gezondheid.
Die huidige uitbreiding naar "een gevaar voor de anderen" is volkomen ziek. Jammer dat maar weinig mensen dat willen inzien.
@DenBeert | 27-10-21 | 17:41: Nee lul, vaccineren doe je niet alleen voor jezelf. Dat doe je ook voor een ander. Als jij op de IC ligt te rochelen kan een kankerbehandeling of een staar operatie niet door gaan. Kijk even verder dan je neus lang is. Jammer dat jij dat niet wil inzien.
@johnyl | 27-10-21 | 17:35:
Nee, dat doe ik niet. En wat nu? Gaat u me nu iets aandoen of dwingen een spuit te nemen die ik niet hoef?
@JRShield | 27-10-21 | 17:45: ook maar niet meer in de auto stappen dan, stel je voor dat je een ongeluk krijgt.. op de tram wachten kun je ook maar beter niet meer doen... alles om de zorg te ontlasten..
@JRShield | 27-10-21 | 17:45: Voor een staar operatie naar de IC? Humorist.
@JRShield | 27-10-21 | 17:45: En dat geldt net zo goed voor alle niet-Corona IC-bed-bezethouders. Als die er niet liggen kan een ander er gebruik van maken. Heb je wel eens rondgereden in Nederland, zomaar door de randstand heen, en om je heen gekeken hoeveel mensen er niet in dit kikkerlandje zijn en je er dan niet over verbaasd hoe belachelijk weinig 942 bedden is.
Laatst in het ziekenhuis in schiedam geweest, was aardig rustig daar, geen corona patient gezien, ook niet op eerste hulp
@JRShield | 27-10-21 | 17:45:
Kleuter
REAGEER OOK