Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Prins Andrew verhangt zich binnenkort in een cel

Zou zweten als ie het kon

Jeffrey Epstein leeft! In ieder geval in de wereld van prins Andrew, want exact twee jaar na de discutabele dood van zijn voormalige Amerikaanse zakenvriend heeft de Brit nu een rechtszaak aan zijn broek. En dat allemaal omdat hij zijn kroonjuwelen niet in zijn broek kon houden. De nu 38-jarige Virginia Giuffre claimt dat Andrew haar meerdere keren bewerkte met zijn koninklijke scepter toen ze nog slechts zeventien jaar was en wil nu geld zien. Het misbruik gebeurde in de huizen van Epstein in Londen en New York en volgens de aanklacht was de prins op de hoogte van haar leeftijd en het feit dat ze het slachtoffer was van mensenhandel. "Twenty years ago, Prince Andrew’s wealth, power, position, and connections enabled him to abuse a frightened, vulnerable child with no one there to protect her. It is long past the time for him to be held to account", stelt de prinsheerlijke aanklacht, dus hij kan zijn borst natmaken. Andrew, op de foto hierboven te zien met Virginia in Epsteins huis, ontkende eerder dat hij het meisje ooit ontmoette, dus dat wordt lachen. De koninklijke familie zal zich maximaal distantiëren van de prinselijke escapades en Andrew mag blij zijn dat dit geen strafzaak is, want als hij achter tralies belandt is de kans groot dat er een onverwachte koninklijke begrafenis in agenda verschijnt.  

Reaguursels

Inloggen

Huh? Maar pedofilie in hogere kringen is toch een complottheorie?

Ben_Hur | 10-08-21 | 23:37

hij heeft alleen maar haar voeten gelikt en aan zijn taas gejast

DirkeBouten | 10-08-21 | 21:34

Gaat niet weg dit verhaal, maar of hij ook achter de tralies verdwijnt? Eerder ergens vast op een bescheiden landgoed, veel erger wordt het niet?

Jan, Leiden | 10-08-21 | 21:11

Het raadsel blijft: heeft de oude neukert een linkerarm van 3 meter ?

Uw Verzekeringsadvis | 10-08-21 | 16:58 | 3

Wel en rechterhand die al zijn vieze klusjes opknapt.

grapo | 10-08-21 | 17:58

Blijft een rare foto...je zou bijna denken aan een nepperd

Den-Pol | 10-08-21 | 18:01

Nee. Nee niet echt.

Whmm | 10-08-21 | 20:00

De documentaire op Netflix is zelfs voor iemand die houdt van ranzige schandalen, deprimerend. Als Maxwell gaat praten zijn een hoop celebrities de Sjaak. Hier kan menig complottheorie niet tegen op.

thanseeuwen | 10-08-21 | 16:53

Als republikein ben ik principieel tegen koningshuizen, en Andrew is ongetwijfeld een verwend joch. Dat neemt niet weg dat de principes van de rechtsstaat belangrijker zijn dan mijn mening over Andrew.

Je kunt niet 20 jaar na dato ineens aangifte doen van diefstal, bedreiging of (zware) mishandeling. En dus ook niet van verkrachting. Na zo'n lange tijd zijn er immers geen sporen meer, geen aanknopingspunten, geen getuigen, geen betrouwbare herinneringen van vermeende dader(s) of slachtoffer(s).

Het is algemeen bekend dat ieder mens zijn herinneringen voortdurend bijstelt. Daarom kijken we met plezier terug op onze schooltijd, dienstplicht en een baby in huis; terwijl dat destijds vaak toch flink tegenviel.
Een X percentage verliefde stelletjes zal via een perfect huwelijk eindigen in een rancuneuze vechtscheiding; waarbij zelfs de eigen kinderen als troef worden ingezet om de voormalige partner te straffen.

Dus ja wat hebben we hier; een oudere man met een jonge meid. Ze is niet ontvoerd, en we weten zelfs niet of er wel "iets" gebeurd is. We weten alleen dat hij haar even vasthoudt. Had die man natuurlijk niet moeten doen; maar we hebben het ook niet over een kind. Het is vrij normaal dat pubers al ver voor hun 17e over seks fantaseren, en er zijn er ook heel wat die dan al ervaring hebben.
En kent iemand de term "groupie"? Veel vrouwen vallen voor geld, macht, glamour, etc. Of ze vallen niet voor die man zelf, maar zien hem als een opstapje in hun carrière. Als ze destijds echt ergens toe werd gedwongen had ze dat al veel eerder aan moeten geven.

Dandruff | 10-08-21 | 16:22 | 4

Hier is geen sprake van een aangifte in strafrechtelijke zin. Dit is een civiele zaak, burgerlijk recht.
Citaat: The legal action also comes just days before the expiration date of a New York state law that permits alleged victims of childhood sexual abuse to file civil claims that might otherwise be barred by statutes of limitations.

theo-is-dood | 10-08-21 | 17:06

@theo-is-dood | 10-08-21 | 17:06:

Klopt, want in een civiele zaak is veel minder bewijslast nodig.
Maar "minder bewijslast" staat niet gelijk aan "meer schuldig".

Alles wat ik schreef over gebrek aan sporen, aanknopingspunten, getuigen en herinneringen na 20 jaar blijft kaarsrecht overeind staan. Er zal een hele grote zak geld geëist worden, en er zal een flinke publiciteitscampagne georganiseerd worden. Vooral die publiciteit zal leiden tot onderhandelingen waarna alles met een kleinere, maar nog steeds behoorlijke zak geld wordt afgekocht.

Dat heeft naar mijn mening niks met recht te maken. Het is een misdaad naar mannen die niks gedaan hebben, en het doet evenmin recht aan vrouwen die ècht iets is overkomen.

Dandruff | 10-08-21 | 18:07

@Dandruff | 10-08-21 | 18:07: Heeft alles met "het" recht te maken. In het strafrecht kent men daar plea bargaining en jury (wat de burger vindt) rechtspraak. Gaat om oplossingen.

P. Breidel | 10-08-21 | 20:01
▼ 1 antwoord verborgen

Dat hij zelfmoord gaat plegen hoort er bij. Het koningshuis moet een beetje schoon blijven. Er kan er niet eentje achter de tralies zitten voor seks met een minderjarige. Sorry Andrew, dit had je gewoon niet moeten doen.

Schwanzeleber | 10-08-21 | 16:17

De vraag die blijft spelen, wat heeft Virginia destijds op haar bankrekening bij kunnen schrijven?

josand | 10-08-21 | 16:04

Is dat al weer 2 jaar geleden? Tering Jantje, een jaar oké, maar 2 jaar. Ik vind dat die Andrew op die foto er maar raar uitziet, is tie het wel of tistiehetnetnie?

Tishetnetnie | 10-08-21 | 15:29

A statute of limitations, known in civil law systems as a prescriptive period, is a law passed by a legislative body to set the maximum time after an event within which legal proceedings may be initiated.[1]

Dus 21 jaar geleden is er iets voorgevallen. Hoe zou dat dan redelijkerwijs onderbouwd moeten worden? En het burgerlijk recht kent toch ook verjaringstermijnen?

theo-is-dood | 10-08-21 | 15:25 | 1

Ja, ik ben heel benieuwd hoe ze gaat bewijzen dat er iets is voorgevallen.

MAD1950 | 10-08-21 | 18:08

Toch vreemd dat het geen strafzaak is maar een civil case. Of heeft de DA deze aangifte nodig om een strafzaak te kunnen beginnen?

van Oeffelen | 10-08-21 | 15:10 | 2

Ze zijn bezig om de wet aan te passen. speciaal voor witte mannen

josand | 10-08-21 | 16:32

Als ik prins Andrew zou zijn of de " ultra intelligente" Bill Gates en ik zou willen n**ken, dan regelde ik dat lekker helemaal zelf en had ik een mannetje als Epstein niet nodig. Sukkels.

streknek | 10-08-21 | 15:01 | 1

Vreemd allemaal.

van Oeffelen | 10-08-21 | 15:11

Prins Andrew komt op tragische wijze om het leven nadat zijn auto is achtervolgd door journalisten op de eerste dag van zijn proces. Zijn auto raakt in een slip en crasht tegen een pilaar in een tunnel.

BoerKoekoek | 10-08-21 | 14:57

Het meisje lijkt niet echt onblij in de foto, of was deze foto misschien genomen op haar eerste werkdag samen met haar eerste klant?

MeisterPlatzBauch | 10-08-21 | 14:48

Veel vrouwen komen zoveel jaar na dato met verhalen op de proppen,en het lijkt mij veelal om het geld te doen.Als man ben je vrij kansloos in dit soort situaties.Toon als man maar aan dat het met wederzijds goedvinden heeft plaatsgevonden.

FuckMyLife | 10-08-21 | 14:48 | 1

Nou draait u de zaak om. Wellicht is er sprake van „ statutory rape“. Klik: en.m.wikipedia.org/wiki/Statutory_rap...

In common law jurisdictions, statutory rape is nonforcible sexual activity in which one of the individuals is below the age of consent (the age required to legally consent to the behavior).[1][2] Although it usually refers to adults engaging in sexual contact with minors under the age of consent, it is a generic term, and very few jurisdictions use the actual term statutory rape in the language of statutes.

theo-is-dood | 10-08-21 | 15:28

De "Big four-oh" komt eraan dus Virginia wil nog even haar vervroegde pensioen veiligstellen

BASinnic | 10-08-21 | 14:32

Misschien een rare vraag, maar waar waren haar ouders? Wat deden ze, woonde ze thuis, wisten ze hiervan en zo nee hoe dan? 17 is jong, niet jong genoeg om helemaal naïef te zijn maar wel jong genoeg om nog beschermd te moeten worden tegen bepaalde dingen. Oudere mannen met niet zo nobele intenties, bijvoorbeeld. Dus nogmaals: waar waren haar ouders?

Braboblanke | 10-08-21 | 14:21 | 5

En wat was haar lievelingskleur

ecobubble | 10-08-21 | 14:43

Roze (vleeskleurig).

Harrie-Couvert | 10-08-21 | 15:20

"Pap, mam, ik ga op vakantie met vriendinnen"
Meer hoef je in de meeste gezinnen niet te verkondigen op die leeftijd.

Trekbeest | 10-08-21 | 15:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Machtsmisbruik 23jarige prins 17jarige puber.

Kilroywashier | 10-08-21 | 14:18 | 3

Hij was 40 toen.

Sinterbikske | 10-08-21 | 14:43

@Kilroywashier | 10-08-21 | 16:12: Meisje 18 vent 41 geen misbruik, ook punt. Kan één dag tussen zitten. Hoe komt die meid op dat eiland in de Caraïben is interessanter.

P. Breidel | 10-08-21 | 20:08

Blijkbaar gelooft iedereen hier dat wicht op haar blauwe ogen, terwijl het haar vooral is te doen om een heleboel poen.

JanBrel | 10-08-21 | 14:16 | 2

Zeker ja, net als bij de situatie rondom die Johny de Mol - *Snif* "Ïk ben een chick, en ik ruik geld".

Anderzijds, "Prince" Andrew stond al jaren bekend als een feestbeest die ook daadwerkelijk klinkt als een rijk geboren, corrupt ventje.

The Queen doet het heel goed (Men heeft Prince Andrew niet voor niets vleuggel lam gemaakt), net als haar recent overleden man, Prince Charles en Prince William.

Prince "Hasbeen" en "Me-Me-Me-again!" - Waarvan aantoonbaar is dat ze in 'het interview door Oprah' fantasie verhaaltjes ophingen, zijn ook al van die probleem schoppers.

Nederlandop1 | 10-08-21 | 14:22

Haar advocaat krijgt bij succes 25-50%

theo-is-dood | 10-08-21 | 15:29

Om een 17 jarige kind te noemen vind ik wat stemmingmakerij. En besides spreek een willekeurige 17 jarige als kind aan en je wordt de huid volgescholden of kopgeschopt. Geloof niet dat ze t daar zelf mee eens zijn ook.

Flow82 | 10-08-21 | 14:09 | 3

Daarom zijn ze dan ook minderjarig. Kunnen soms heel volwassen overkomen maar uiteindelijk is dat meestal uiterlijk verschijn. Hebben ze goed over nagedacht bij het samenstellen van de wettelijke regels.

Moresnetunited | 10-08-21 | 14:22

Was een andere tijd.

Het brein erachter | 10-08-21 | 14:30

Google -age of consent-. Ligt die leeftijd op 18 in de deelstaat waar Andrew z’n witkwast zwaaide, dan is daarmee de strafbaarheid gegeven

theo-is-dood | 10-08-21 | 15:58

Epstein had geen “actieve herinnering” aan haar…

Bolder | 10-08-21 | 13:59

Dit is in het huis van Maxwell in Londen, niet in Epsteins huis

grachtengordel-muts | 10-08-21 | 13:54 | 1

U bent degene leunend in de deuropening?

MeisterPlatzBauch | 10-08-21 | 14:46

Slechts 17? Ik denk dat ze heel goed wist waar ze mee bezig was, namelijk geld verdienen. Daar is een naam voor, geen problemen mee trouwens. Maar het past prima in de huidige tijd om nu huilie huilie te doen en geld te eisen.

TheBigKirth | 10-08-21 | 13:50 | 4

Mjah kan. Aan de andere kant als je als royalty jonge hoertjes verzamelt in de bordeel van je pooier-vriend dan kun je ook een keer de rekening verwachten. Ook als die niet door de gewone Engelsman wordt betaald. Moet je gewoon niet doen alsof iedereen gek is. Heeft ie ook alleen zichzelf mee.

Mazzelstof | 10-08-21 | 14:01

@Mazzelstof | 10-08-21 | 14:01: Ja, is natuurlijk ongelooflijk stompzinnig van hem, geen meelijden verder. Gaat me nu even om de golddigger.

TheBigKirth | 10-08-21 | 15:08

En op een zekere leeftijd zijn je primaire assets verouderd en dan moet de diversificeren en een ander verdienmodel opzetten

BASinnic | 10-08-21 | 15:09
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb hier toch wel moeite mee. Tussen 16 en 18 is sex volgens mij geoorloofd bij wederzijds goedkeuren? Even opgezocht, in NY is het 17, haar leeftijd dus.

Ze staat ook nog eens met een grote lach op de foto, dus ze zal echt wel weten wat ze kon verwachten, en het lijkt me sterk dat er geen sugar te halen was bij deze daddy.

Weet dat er na MeToo veel meer sugar te halen valt, ook met terugwerkende kracht.

parlinone | 10-08-21 | 13:27 | 3

It's all about the money, it's all about the dum dum dummie die dum

PikinhetBlik | 10-08-21 | 13:42

Ja, in Nederland is sex toegestaan vanaf 16 jaar. Maar niet voor geld! Dan moet je 18 zijn.
Hoe het in Engeland is weet ik niet.
In de VS is prostitutie in bijna alle staten verboden. Nevada is een van de weinige staten waar prostitutie legaal is.

staat het bier koud? | 10-08-21 | 14:57

Je moet met je poten van minderjarige meisjes afblijven.
Dat klopt ,maar er is soms iets van ,maar dat meisje gedroeg zich toch heel anders en zag er ook nog eens meerderjarig uit.
Is er geweld gebruikt ,fysiek of mentaal en zijn er bewijzen hier voor.
Als dat niet vastgesteld kan worden is het ,met name als het al 20 jaar later is, toch wel discutabel wat er speelt.
Las dat in de Pompekliniek een TBSer 3 mensen probeerde te vermoorden.
Hij kreeg 18 maanden en een boete.
Dat vindt ik nu raar en veel vreemder als dit opgefokt verhaal.

pejoar | 10-08-21 | 13:19 | 2

Een boete, het gaat alleen maar om het geld toch?

Het brein erachter | 10-08-21 | 14:32

vind ik

Stratum | 10-08-21 | 14:56

Binnenkort een extra aflevering van The Crown.

Dickie1908 | 10-08-21 | 13:16

Maar hij kan niet zweten, wegens de Falklands.

Beste_Landgenoten | 10-08-21 | 13:12

Wel, op knakkertje de toepassing, hoe groter of kleiner de geest, het is en blijft ten alle tijden een heel groot smerig beest, zonder enig normbesef, het is ikke, ikke in het genoegen, de medemens moet niet zo drammen, wij zijn de elite en bij ons is alles toegestaan. Helaas voor deze stakker geldt ook het gezegde, het kwaad straft zichzelf vroeg of laat, hoop voor knakkertje dat het hem enig fout genot oplevert. Heeft hij zijn goede daad toch ten uitvoering gebracht.

wolfje65 | 10-08-21 | 13:02

Deze mevrouw, dient de zaak nu, omdat de Staat, waar zij dit moet doen, op het punt staat om de wetgeving te veranderen, waardoor zij anders haar zaak niet meer aanhangig kan maken.

Voor de guurders in de panelen, die zich afvragen hoe dit soort, destijds meisjes, terecht zij gekomen bij Epstein, hebben wellicht de documentaires gemist, waarin dit allemaal haarfijn naar voren is gebracht. Wellicht is de hamvraag bij de foto: Wat doen een Prins, een society en een multi-miljonair in de aanwezigheid van een meisje van 17 waarmee zij geen enkele (familie)banden hebben?

Laat de zaak maar voorkomen. Naast deze mevrouw zijn er nog tientallen anderen, die allemaal beklag hebben van gelijksoortige aard. Misschien wordt er eens iets duidelijk.

netniet | 10-08-21 | 13:01 | 3

Ik denk dat het vooral haar advocaat is, die de zaak stuurt. Om nog net even flink te kunnen cashen.

DenBeert | 10-08-21 | 13:14

Op welke documentaires doel je precies? Heb je een naam of link?

Frau Merkel | 10-08-21 | 13:15

@Frau Merkel | 10-08-21 | 13:15: de Epstein docu op netflix Filthy Rich, denk ik

grachtengordel-muts | 10-08-21 | 13:58

de 'zwaar getraumatiseerde' dame op de foto legt haar hand op de portefeuille van de heer in kwestie en wenst dit nu ook weer te doen denk ik.

Zyprexa20mg | 10-08-21 | 13:00

Och dat Prins Andrew de Sjaak was wist je al.

Maar hoe zit het met Trump (toch nogal bekend als pussy grabber en losbandig onzeker mannetje)? Clinton? Ook nogal bekend als losbandig type. Dersh? Die zijn onderbroek aanhield voor een happy ending?

Van mij mogen ze allemaal hangen.

Toch denk ik dat er hier een hoop zijn die arme Trump willen ontzien.

GrandMechantLoup | 10-08-21 | 12:58 | 19

Je bent waarschijnlijk in de war met Joe Biden, met talloze foto's waarop hij minderjarige meisjes duidelijk zichtbaar lastig valt.

Reaguurdeskundige | 10-08-21 | 13:59

@Inferi0r | 10-08-21 | 15:19:

Welke feiten?
Trump is van 1001 dingen beschuldigd waarvan er 1000 aantoonbaar gelogen bleken. Heb je al bewijs van die 1001e beschuldiging?
Niet?
Precies. Er was nooit bewijs.

En het zal je teleurstellen, maar een rechtsstaat werkt heel anders dan de "iedereen die genocide afwijst is een bewezen fascist" retoriek van links. Sterker nog, ook de aanvullende "iedereen die genocide afwijst is een bedplasser/jodenvriend/oranjehoofd en dus pussygrabber" retoriek van links is achterhaald.
In de echte wereld althans; in die van jullie helaas nog niet.

Dandruff | 10-08-21 | 15:36
▼ 16 antwoorden verborgen

'Virginia', betekent toch zoiets als ' maagdelijk'?

DeCynischeAmbtenaar | 10-08-21 | 12:58 | 1

Ze werd tevens overgevlogen naar naar een feestje op de US Virgin Islands. Ook al zo frappant.

goedverstaander | 10-08-21 | 13:04

Misschien had hij Berlusconi om raad moeten vragen. Die laat gold digging minors samen met hun mom vooraf een disclaimer tekenen.

isitsoornot | 10-08-21 | 12:56 | 1

Gekte op Sardinië.

van Oeffelen | 10-08-21 | 15:13

Hij zag er toen wel gezond uit, maar ja hij ging in die tijd ook direct na Sesamstraat naar bed.

skoftig | 10-08-21 | 12:56

Ik hoor de hele dag al op de MSM dat Epstein zelfmoord heeft gepleegd, is dat dan al onomstotelijk vastgelegd?

zoalsikhetzeg | 10-08-21 | 12:55 | 3

Juridisch wel ja maar dat zegt ook niet alles.

netniet | 10-08-21 | 13:02

Nou ja. Beetje Occam's scheermes. Trump nam hem niet langer in bescherming via Alexander Acosta. M.a.w. zijn leven had geen zin meer. Iedereen willen naaien zou niet tot iets goeds leiden. Blijven leven in de gevangenis ook niet. Kort gezegd. Epstein heeft er een einde aan gemaakt. En dat snap ik wel.

GrandMechantLoup | 10-08-21 | 13:03

Je moet wat als Gold-digger die destijds genoten heeft van alle benefits maar zich nu realiseert uitgedigd te zijn…

TinyTinus | 10-08-21 | 12:54 | 2

17 Years old child. Ja ja.

J.Cash | 10-08-21 | 13:10

Right Cash

Dickie1908 | 10-08-21 | 13:17

Ze neuken erop los, denk ook eens aan onze eigen prins B.

Drs. D. | 10-08-21 | 12:54 | 3

Badr?

skoftig | 10-08-21 | 12:56

neuken..? ik denk, dat pakweg 3 seconden nadat zij haar broekje heeft laten zakken de puddingbuks van his royal stiffness vanzelf helemaal leeg salvoot. Waarna zij de rest van de avond lekker in bad haar credits kan gaan tellen terwijl hij snurkend in slaap sukkelt.

Bucky_Lastard | 10-08-21 | 14:07

Ha. Alsof die Britten ooit gaan toestaan dat een lid van het Koninklijk Huis in de VS berecht gaat worden. Die zijn die affaire met dat diplomatenvrouwtje nog niet vergeten hoor...

Enter Yeti | 10-08-21 | 12:54 | 2

Het is een civiele zaak. Hij wordt dus gedaagd door die mevrouw, niet berecht.

austinhealey | 10-08-21 | 13:00

Ach , een veroordeling , daar zal het niet toe komen waarschijnlijk, maar de reputatieschade voor het Britse koninklijk huis zal gigantisch zijn.

me163komet | 10-08-21 | 13:12

Kansloos, gelukkig maar.
Je moet er toch niet aan denken dat dit soort schuim hier een verdienmodel uit kan trekken.

jemagookniksmeer | 10-08-21 | 12:53

Ok. Ik roep nu vast heel wat bagger over me af, maar als ik terugdenk aan mezelf als meid van 17, was ik geen 'vulnerable child'. Just saying.

kapoerewiet | 10-08-21 | 12:52 | 21

@Vlasbaard 14:51
In dat geval zou jij de crimineel zijn en niet de dertigplusser.

Jouw stelling was een algemene, dus niet noodzakelijk betrekking hebbend op deze casus.
Ik begreep het in ieder geval zo dat je het in alle gevallen niet gezond vindt als een dertigplusser sex heeft met een zeventienjarige.

HeerVanStand | 10-08-21 | 14:59

@heervanstand; het is me duidelijk welke seksuele voorkeur u heeft. Ik vind het inderdaad in alle gevallen ongezond zoals u 4 keer aangaf.
Wel fijn dat ik u even wakker heb gemaakt, al leert de theorie dat het een hardnekkige afwijking is.
Ik hoop van harte dat u geen kinderen heeft en hopelijk een partner als leeftijdsgenoot.
Proffesionele hulp is denk ik ook niet overbodig.
Sterkte

Vlasbaard | 10-08-21 | 15:09

@Vlasbaard 15:09
Uit deze uitwisseling op argumenten, waar je kennelijk moeite mee hebt, kun je niks concluderen over mijn seksuele voorkeur. Maar ik had al het vermoeden dat je daar wat moeite mee hebt: logisch redeneren en het trekken van logische conclusies. Een fijne dag nog!

HeerVanStand | 10-08-21 | 15:17
▼ 18 antwoorden verborgen

Rook, vuur, ophangen aan de ballen graag.

Remi A. | 10-08-21 | 12:49 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb helemaal niets met die Andrew, maar die Virginia interesseert me ook geen kudt, maar waar ik echt op hoop is dat ze de Clintons er op een dag bijlappen.

Stijlicoon | 10-08-21 | 12:46 | 6

@* Il Principe * | 10-08-21 | 12:49: Bill Clinton en de Lolita Express. Even googelen.

kapoerewiet | 10-08-21 | 12:55

@kapoerewiet | 10-08-21 | 12:55: google ook ff het schilderij van Bill Clinton in vrouwenkleding dat bij Eipstein aan de muur hing.

1977 | 10-08-21 | 13:12
▼ 3 antwoorden verborgen

Die foto is dus niet genomen in Epsteins huis maar dat van Ghislaine Maxwell in London.

UncleAlbert | 10-08-21 | 12:44 | 3

U herkent de inrichting?

Kapitein Sjaak Mus | 10-08-21 | 12:46

@Kapitein Sjaak Mus | 10-08-21 | 12:46: De foto is gemaakt op de overloop. Dat zie je ook aan de knop van de trapleuning linksonder. Het schilderijtje links aan de muur was (zomaar?) een cadeautje van Joe Biden aan Ghislaine. Ghislaine heeft de deur van de slaapkamer alvast open gezet zodat de smeerlapperij binnen enkele ogenblikken van start kan gaan.

goedverstaander | 10-08-21 | 12:53

Aan verdorven viespeuken zoals Andrew en Epstein maak ik geen woorden vuil, maar toch heb ik vraagtekens bij deze zaak. Die betreffen de rol van de betrokken meisjes zelf en die van hun ouders. Als zeventienjarige zou ik zelf anders hebben geacteerd, laat ik het zo zeggen.

MickeyGouda | 10-08-21 | 12:42 | 7

@goedverstaander | 10-08-21 | 12:44:
Die modellen doen dat ook. De grote gemene deler zal wel weer het geld zijn, en de dames nu zullen er nog niet vies van zijn.
Ik beschuldig niks en heb de waarheid ook niet in pacht, maar volgens de logica en tijdsgeest zal de weerstand afgekocht zijn en nu proberen een appeltje voor de dorst te ritselen.
Zo kan dus wat 20 jaar geleden niets zeggend was heden ten dagen je de kop kosten.
Dat U die lering eruit mag trekken met ik heb niks te verbergen.

enra | 10-08-21 | 12:56

@enra | 10-08-21 | 12:56:
Als je nou even die link gelezen had, dan had je geweten dat ze toch wel een paar grenzen overschreden hebben. Natuurlijk probeert het slachtoffer daar nu geld uit te halen, maar het is ook niet normaal wat ze met z'n allen met een minderjarig kind gedaan hebben en als je ziet hoe vaak ze verhuisd is in haar leven, dan lijkt het ook een leven lang vluchtgedrag. Zou me in haar positie ook niet senang voelen en misschien lost ze dat juist wel op door het in openheid te bespreken.

Watching the Wheels | 10-08-21 | 13:06

@Watching the Wheels | 10-08-21 | 12:51:
Een tipje van de sluier, bedankt Watching. Maar ik kan mij niet voorstellen dat ze allemaal een gemankeerde achtergrond hadden. Toch?!

MickeyGouda | 10-08-21 | 13:57
▼ 4 antwoorden verborgen

De genen van al die koninklijke nazaten zijn blijkbaar niet in beste vorm... inteeltverschijnselen wellicht?

xpto | 10-08-21 | 12:42

Dit is toch gewoon een klucht om naar te kijken?

The rich and royals die zich onaantastbaar waandenviespeukten er op los, maar vergaten even dat die onaantastbaarheid een waan was.

Wijze uit het Oosten | 10-08-21 | 12:40

Verrek, en ik maar denken dat Harry veel problemen maakt. Harry kan nu dus zeggen dat hij het paleis heeft verlaten, omdat hij angst had dat Andrew zijn vrouw gaat lastig vallen.

jan huppeldepup | 10-08-21 | 12:39 | 1

Ni weet ik op wie dat kind lijkt. Dank u.

netniet | 10-08-21 | 13:04

Zou hij zelf wakker zijn geworden met een klein Odolfje?
mbt ophef du jour inzake Sifan

Hemmenaar7 | 10-08-21 | 12:38 | 3

@goedverstonder: en waar is de link met prins pedo?

PlatgetrapteEierdoos | 10-08-21 | 12:51

Dat die Virginia een slachtoffer is geweest van mensenhandel lijkt me toch ook wel heel kort door de bocht. Dat ze er als jong, naïef meisje is ingeluisd destijds door geile beren met te veel geld en te veel macht, daar kan ik in mee. Maar het gaat haar nu om het geld, begrijp ik. Mijn zegen heeft ze. Kleed 'm maar uit, die Andrew.

Schoorsteenveger | 10-08-21 | 12:35 | 4

Ja en er wordt niet echt doorgepakt in de strafzaak dus ze wil toch iets bereiken. Met de dems in controle in Amerika gaat het namelijk weer rechtstreeks de doofpot in.

P-unit | 10-08-21 | 12:37

Of ze zo naïef is is maar de vraag hoor. De meeste zullen inderdaad naïef zijn, maar genoeg 17 jarige meisjes weten drommels goed wat er kan gebeuren als ze naar dergelijke "feestjes" gaan. Blijft natuurlijk wel een een feit dat die kerels van die meisjes af hadden moeten blijven.

Ruikbaard | 10-08-21 | 12:48

@haddem | 10-08-21 | 12:37:
Klopt maar die wordt dan aangespannen door hun DA (OM hier). Deze rechtzaak komt echter van Virginia Roberts zelf en wordt dan een civiele rechtzaak.

Basil Fawlty | 10-08-21 | 13:14
▼ 1 antwoord verborgen

Het is geen strafzaak maar een civiele procedure.
Ik denk niet dat Randy Andy hiervoor naar New York zal afreizen.

goedverstaander | 10-08-21 | 12:35 | 1

Inderdaad. Wordt denk ik een out of court settlement.

Basil Fawlty | 10-08-21 | 12:41

En ondertussen liggen de bureaulades bij de Nederlandse zedenpolitie armvol met zaken in ons eigen land. Aanranding, verkrachting, grooming. Elke dag nieuwe zaken, elke dag te weinig personeel, elke dag lekker seponeren. En die daders hebben allemaal een moeder.

Arjan9401 | 10-08-21 | 12:34 | 2

Daarom ga je dus ook niet meer naar de politie. Als de overheid zijn verplichtingen niet nakomt krijgt de burger zijn rechten terug. Dat stadium hebben we inmiddels.

Frau Merkel | 10-08-21 | 12:51

Wie is er de baas van de politie? De minister van Binnenlandse Zaken of die van Justitie? En hoe groot is de vinger die Rutte in deze pap heeft?
Follow the bestuurlijke lijntjes zal ik maar zeggen...

Aristotalloss | 10-08-21 | 13:03

Mijn schoonvader zei vroeger altijd.. hoe groter de geest hoe groter het beest....klopt helaas

Den-Pol | 10-08-21 | 12:34 | 3

Slimme man (maar die Andrew komt niet echt over als een licht).

Watching the Wheels | 10-08-21 | 12:35

Waar is het gedachtegoed van Prins Andrew te vinden dan (link)?

HogeNood | 10-08-21 | 12:36

Andrew staat bekend als een leeghoofd dus je schoonvader had het niet over hem

Tobi | 10-08-21 | 12:41

De enige die op deze foto ongemakkelijk aan het lachen is, is de prins. Precies op het moment flitst het chantage potentieel van deze foto door zijn hoofd.

Kosmo | 10-08-21 | 12:33 | 1

Maar hij lijkt ook trots met zijn 'trofee' in de arm.
Typisch zo'n makkelijk te chanteren, trieste narcist.

Aristotalloss | 10-08-21 | 12:54

*gaat alvast T-shirts bedrukken met de tekst: Andrew didn't kill himself*

duke_nukem | 10-08-21 | 12:33

Er schijnen tapes te zijn. Epstein en Maxwell wilden om een of andere reden altijd alles van hun hooggeplaatste gasten weten en namen alles op. Wie heeft die tapes nu?

McStuiver | 10-08-21 | 12:32 | 8

Als Maxwell ze heeft gaat ze die nooit vrijgeven. De tapes zijn haar levensverzekering. Ze zal gevangenisstraf krijgen, maar beperkt. Als ze levenslang krijgt heeft ze niets te verliezen en geeft ze de tapes vrij. Als ze de tapes nu geeft doet ze een Epsteintje. Ga uit de gevangenis zonder betalen.

Frau Merkel | 10-08-21 | 12:53

Ik vermoed hele machtige mensen.

1977 | 10-08-21 | 13:19

het is een broodje aap en stroman redenering

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:20
▼ 5 antwoorden verborgen

Viespeuk natuurlijk. Aan de andere kant, Virginia Giuffre heeft destijds niet tegengestribbeld omdat ze meende dat ze haar hoerige gedrag te gelde kon maken. Nu heeft ze de kans om dat alsnog te doen. Hypocriet en opportuun. Het lijkt wel of iedereen in die kringen ziek is.

wijsvinger | 10-08-21 | 12:31 | 2

Dat laatste zou zomaar kunnen kloppen

haddem | 10-08-21 | 12:33

ze is toen ook beloond.

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:19

Ze hebben er allebei zin in, dat zie je zo.

HeerVanStand | 10-08-21 | 12:31

Gaan nog een paar mooie seizoenen van de Crown te gemoed.

P-unit | 10-08-21 | 12:29

Ze kijkt inderdaad vreselijk angstig uit haar ogen, denk dat het gemiddelde loverboy slachtoffer of Yezidi's sexslavinnen er iets anders bij staan.

Bennie Boos | 10-08-21 | 12:29 | 2

Achteraf nog even willen cashen. Schadevergoeding, boek schrijven, bij Oprah in de uitzending enzovoort.

2voor12 | 10-08-21 | 12:32

@2voor12 | 10-08-21 | 12:32: Niet bij Oprah. Die zit ook gewoon bij de verkrachters aan tafel en op hun jacht. Ze is goed bevriend met bv. David Geffen en Hilary Clinton.

Toos Bevergeil | 10-08-21 | 14:12

Als ze het 20 jaar geleden in Nederland hadden gedaan dan waren ze op bepaalde vlakken vrijuit gegaan want prostitutie en pornografie van 16 en 17 jarigen werd pas verboden in 2002 volgens mij?,
www.zedenadvocaat.nl/kinderporno-tot-...

steekmug | 10-08-21 | 12:27 | 5

@Frau Merkel | 10-08-21 | 13:02: u weet niet wat porno is? seks hebben is geen porno.

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:19

@AntiZanicz | 10-08-21 | 14:19: Ik had het inderdaad beide moeten noemen. Gezien de context is een onderscheid tussen beide onderwerpen niet noodzakelijk. Brongersma van de PvdA zag dat onderscheid ook niet zo. Hij had de grootste collectie kinderprono van Nederland. Toen hij overleed stond er binnen de kortste keren een vrachtwagen voor de deur om de collectie af te voeren. Ed Nijpels had er ook wel zin in. Het geeft te denken..

Frau Merkel | 10-08-21 | 14:29

@Frau Merkel | 10-08-21 | 14:29: Kletsverhaal, hoezo zouden spullen weggegeven zijn?

AntiZanicz | 10-08-21 | 16:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Was Andy toen niet met Fergie?
Me dunkt dat een man daar zijn handen al vol aan had!

Kapitein Sjaak Mus | 10-08-21 | 12:27 | 2

Dat huwelijk strandde in 1996

Tobi | 10-08-21 | 12:39

Als hij een beetje gevoel voor traditie heeft hult hij zich voor de portretten van zijn voorvaderen in zijn allerfraaiste uniform en zet een klassiek pistool tegen de slaap, om de familie niet verder te beschadigen.

Spiderman1 | 10-08-21 | 12:26 | 1

Yep, en dat zal hem ook wel zachtjes ingefluisterd worden.

me163komet | 10-08-21 | 12:28

"It's good to be the Prince" - Mel Brooks jr.

funda | 10-08-21 | 12:25 | 5

@Aristotalloss | 10-08-21 | 12:48:
Momenteel heerst er een afrekencultuur voor die door jou genoemde cultuur, waarbij de beginnende actrices van toen -die nu succesvol en rijk zijn- alsnog de rekening voor bewezen diensten komen neerleggen.
"Me too" heet die uitgestelde rekening geloof ik.

me163komet | 10-08-21 | 13:19

It's good to be the king.....

Diepstrotje | 10-08-21 | 21:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Zijn kroonjuwelen: een harde gouden scepter met de grootste brok van de Cullinan-diamant als eikel?

wijsvinger | 10-08-21 | 12:23

Andrew denkt dat hij er mee wegkomt, wie denk hij wel niet dat hij is? Prins Bernhard ofzo?

Mr_Natural | 10-08-21 | 12:23 | 4

Was dat die pussygrabber die zijn eigen dochter wou daten?

funda | 10-08-21 | 12:27

Born with a stiff upperlip.

popeye-de-zeemeermin | 10-08-21 | 12:35

pr Andrew?

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:18
▼ 1 antwoord verborgen

Toch blijft het niet zo logisch dat hij zich breed lachend liet fotograferen en dan die arm van dat meisje voor die Maxwell die erachter staat, het lijkt een goede Photoshop wat niet wil zeggen dat hij er niet geweest is. Denk echter dat die foto gemanipuleerd is, om het "te bewijzen".

Watching the Wheels | 10-08-21 | 12:22 | 8

Andrew zelf zegt dat de foto fake is. Het is een foto van een foto van een foto dus het is slecht aan te tonen. Bovendien zegt Andrew dat hij op dat tijdstip op de kinderen paste. Hij had even verlof van de marine.

goedverstaander | 10-08-21 | 12:38

Het mooie aan Amerikaanse civiele zaken is dat je met flinterdun bewijs ook je zin kunt krijgen. Andrew wordt dus maximaal beschadigd (= genoegdoening) en mag daarna de poeplap trekken.
En wij krijgen alle vuiligheid te horen, mits het allemaal doorgaat en mevrouw niet wordt afgekocht.

Bakkeleures | 10-08-21 | 12:58

Het zou zomaar kunnen dat er ergens in Iran, een paar foto's van mij rondslingeren.
Jaren geleden, vroeg een Iraanse passagiere mij of zij een foto van me mocht maken achter het stuur van m'n stadsbus. Zij studeerde hier kindergeneeskunde, maar mocht in haar eigen land geen motorvoertuig besturen toen. Hetgeen zij diep betreurde. Is meegegaan naar 't eindpunt waar ik even de tijd had voor haar.
Heeft de foto genomen en een collega was zo vriendelijk er ook een van haar en mij samen te maken naast de chauffeurscabine, terwijl ik m'n arm om haar schouder had gelegd.
Na uitbundig bedankt te zijn, haar netjes bij de eerst volgende halte afgezet en haar veel succes gewenst. Heb haar nooit meer gezien. Mensen die deze foto's zien, zouden zomaar kunnen denken dat wij elkaar kenden of bevriend zijn o.i.d. hetgeen niet het geval is.
Dus zegt een foto op zich, volgens mij weinig over het al dan niet bestaan van een " relatie" tussen degenen op de foto.

LoesjeP | 10-08-21 | 13:51
▼ 5 antwoorden verborgen

Nee, ik denk dat Andrew het dringende advies krijgt -om verdere imagoschade aan het koninklijk huis te voorkomen- de eer aan zichzelf te houden en binnenkort "een tragisch ongeval bij het schoonmaken van het dienstwapen / jachtgeweer" heeft.

me163komet | 10-08-21 | 12:22 | 1

reken daar maar niet op. er komt geen uitlevering en jodocus gaat niet meer buiten UK op reis.

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:17

Zijn rechterhand tactisch geplaatst, om iets te verbergen?

Toetsenbordcomplex | 10-08-21 | 12:21 | 1

Een stijfje.

many-more | 10-08-21 | 12:22

Maar die verhalen over pedofielennetwerken van de elite waren toch complottheorieën van wappies?

Reaguurdeskundige | 10-08-21 | 12:21 | 8

Nee wat het wappie maakt is geen bewijs en op basis van twotter pedofielen ontmaskeren in Tom Hanks oid.
Mensenhandel ala eipstein speelt zich jammer genoeg in alle lagen af en overal, politie heeft er speciale teams voor.
Ga maar bewijzen dat iemand gedwongen is en liegt dat het uit eigen beweging is uit angst voor de gevolgen.

PaardenliefhebberVet | 10-08-21 | 12:40

@LangeT | 10-08-21 | 12:37:
Daar gaat het ook niet om, het gaat er om dat die meiden onder valse voorwendselen naar de woning van Epstein werden gelokt, en onder grote druk werden gezet om seks met mannen te hebben, gedwongen prostitutie dus.

me163komet | 10-08-21 | 12:42

@LangeT | 10-08-21 | 12:37:
Ik heb het om mijn 14e ook eens gedaan met een jongedame van 18 jaar...
*Duikt weg*

Ommezwaai | 10-08-21 | 12:46
▼ 5 antwoorden verborgen

"Randy Andy" heeft er vast geen actieve herinnering meer aan.

pibasso | 10-08-21 | 12:19 | 3

@Hemmenaar7 | 10-08-21 | 12:40: Misschien dat ze Bill Clinton ook nog wel oproepen als getuige. En als getuige kun je je niet beroepen op je zwijgrecht - als het tenminste niet over je eigen slippertjes with the law gaat.

Aristotalloss | 10-08-21 | 12:58

Virginia valt binnenkort van een keukentrapje, of de boel wordt afgekocht.

Hoe dan ook, Andrew gaat vrijuit.

James Lastig | 10-08-21 | 12:18 | 6

@me163komet | 10-08-21 | 12:36: Misschien dat de Koninklijke Wapendrager struikelt en onverhoeds een lading grove hagel in zijn gezicht lanceert? Een ongeluk zit in een klein loopje.

funda | 10-08-21 | 12:42

@me163komet | 10-08-21 | 12:24: Dan moet er wel een getuige zijn. Virginia gaat die rechtszaak niet halen. Of ze herinnert het zich ineens niet meer, maar heeft op miraculeuze wijze ineens een dikke bankrekening op de Caymans. Let maar op Andrew gaat vrijuit,

James Lastig | 10-08-21 | 14:00
▼ 3 antwoorden verborgen

En de tienerhoerenmadam op de achtergrond. Dat dat wijf nog met zichzelf kan leven joh.

LJBrinkhorst | 10-08-21 | 12:17 | 8

Was in Londen, niet USA

Kroondop | 10-08-21 | 14:12

het is gewoon werk, als het ware. Er zijn tienduizenden hoerendams. Als het ware. Voor het meisjes was het toen ook gewoon werk. De blijdschap over een leuke klant straalt er vanaf.
Het zijn nu krokedillentranen in een poging er nog wat geld uit te peuren. Onder mom de wereld te willen verbeteren. 18 is maar een juridische grens. Er zijn genoeg vrouwen die vanaf 14-15 frequent seksen, al dan niet betaald.

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:14

@Kroondop | 10-08-21 | 14:12: ook nog, in Europa wordt er boven 16 helemaal geen scene meer van gemaakt. voor het plezier of de poen maakt niet uit.

AntiZanicz | 10-08-21 | 14:15
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino