StamCafé: ORANJE WINT EERSTE WEDSTRIJD - KONING DOET DANSJE
Niet knielen maar JUICHEN!
Bierrr, bitterballen en airfryers paraat. Het is nu tijd voor Ons Oranje dat het opneemt tegen een soepzootje sudetenrussische plofkippenboeren die de EU zijn ingerommeld door de VVD en Verhofstadt, terwijl we toch echt NEEN hebben gezegd, en die ook Portugal en Frankrijk piepelden (dus das geen kat int bakkie). Zeiden we Ons Oranje? Excuus: het is nu WieDeWeef ofzoiets (filmpje begint met een moskee ipv een molen). Superieur zeiken over Het Systeem kan bij dit heerlijke overzicht van NOS Sport in Beeld, waar maar weer eens blijkt dat "gewoon" 4-3-3 heus niet heilig is. Zelf zijn wij meer voor geitenpad 1-2-7, maar wie zijn wij, behalve 1 van de 17.502.220 bondscoaches van Nederland. Stekelenburg op doel. Weghorst in de punt (hele opstelling hierrr). 16.000 negatieve mensen in de Johan Cruijff Arena. Uw commentator is effing FRANK SNOEKS. Plezier!
JUICHCAPE: 1-0 WIJNALDUM "52
BITTERBAL: 2-0 WEGHORST "58
OEI: 2-1 Yarmolenko "73
OEPS: 2-2 Yaremchuk "78
NAAR LINKS: 3-2 DUMFRIES "83
Uiteraard...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Hoera, Nederland weer cocaïnekampioen van Europa
Althans, cocaïneverwerkingskampioen
ORANJEKOORTS. Nederland vreet Algerije op in voorbereiding WK
JUICHEN voor Onze Jongens
