Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Heel Holland Haat Sophie Hilbrand

RIP

Nu écht nieuws.

Nou mensen, tijd voor een stukje kwaliteitsjournalistieke verdieping tussen al die luchtige CDA-luim door.  Want iedereen heeft het wel over die Pieter Omtzigt enzo maar ondertussen is er niemand die zich afvraagt wat De Grote Denkers Des Vaderlands er van vinden dat Sophietje Hilbrand en haar exotische advocaat het getalenteerde duo Fidan & Renze uit de NPO drukken (schuld van woordkunstenaar Akwasi). Terwijl, heel eerlijk, in Nederland zijn dat de zaken die er toe doen. Gelukkig hebben we Mediacourant nog die voor het nageslacht bijhoudt welke BN'er wanneer wat van wie vindt zodat de culturele en filosofische pijlers onder Holland fier rechtop blijven staan. Zo wist Mediacourant een reactie vast te leggen van het intellectuele zwaargewicht Guido den Aantrekker, de bekende dichter en filosoof, tevens hoofdredacteur van het onderzoeksjournalistieke magazine Story. Guido, wat vind jij? "Ik vind het persoonlijk echt een schande. Als ik Sophie al zie zitten – ze hangt helemaal aan zo’n tafel – dan denk ik al: het wordt weer zo zuur. Ik denk dat het niet politiek correct en niet links genoeg was." Zozo! Die Guido! Eat that Slavoj Žižek! Maar Guido D. Aantrekkert is niet de enige Grote Denker. Een béétje ophefmening is nooit af zonder de bijdrage van Angela de Jong. Deze internationaal bekende essayiste en meervoudig prijswinnende literator voegt ook deze keer echt wat toe aan deze grote nationale netelige kwestie: "Ik ben niet heel snel sprakeloos, maar toen ik dit las moest ik wel even gaan zitten ja", tijpte Mediacourant op uit de mond van Angela de Jong. Geen klein bier. Als Angela de Jong even moet gaan zitten rommelt het aan alle kanten op de Gooische matras. Volgens Angela hebben Hilbrand & co. niet zomaar een dolk in de rug van Fidan & Renze gestoken maar "een complete Ikea-cassette." HAHAHA! Die Angela! Die spreuk kan zo op een tegel voor in de verkoop van de Action. IKEA-CASSETTE! Snaptuwel? *snif*

Uiteraard zijn dit slechts twee krachtige stemmen uit een kakafonie van uitgesproken meningen, maar helaas zit onze tijd er alweer op, anders hadden we maar wat graag aandacht geschonken aan alle prachtige, krachtige, hartverwarmende en diepzinnige meningen van die getalenteerde BN'ers waar Nederland zo eensgezind trots op is. Maaaaarrrrrrrrrr...gelukkig hebben we de tweets nog. Dag kinders! Weer veel hersenverweekplezier toegewenst en toitoitoi!

Reaguursels

Inloggen

Om nog wat kleur in te brengen hebben ze die criminele advocaat (broertje van Mussa) aan de haren erbij gesleept. Die vent is zwaar gematst door de deken en nu mag hij dan zonder enige ervaring een programma op de buis mee presenteren. Wat een enorme aanfluiting.

Jackson | 12-06-21 | 14:10

Waarom moet die Khalid beslist een programma presenteren? Wie heeft daar baat bij? Poosje geleden was dit al geprobeerd en mislukt wegens vermeende informatie lekken naar criminelen. Je zag hem toen samen met Peter Rrr aan elke praattafel verkondigen dat de heer Kasem echt wel deugd.
Sophie Hilbrand zal lachend een dolk in de rug van haar gasten steken en ze daarna vakkundig een oor aan naaien.

Magna_V65 | 12-06-21 | 14:06

Zodra Sophie op de buis verschijnt moet ik hoognodig naar de wc. Dus ik begrijp wel wat de NPO met gevoel van urgentie bedoelt.

Cor Netto | 12-06-21 | 12:43

Is die Hilbrand niet begonnen bij het commerciële infantiele beletjestrek tv sixpak op sbs

P-unit | 12-06-21 | 12:07

Dus die M gaat dan afgelost worden door Hilbrand? Godjezus, wat een armoede...

SterF... | 12-06-21 | 11:53

Zal Renze niet missen, als ik al keek dan zapte ik weg als hij leuk achter de piano ging doen.

Satria | 12-06-21 | 10:56

Fidan hoort daar niet thuis. Zij is daar veel te goed voor.

Drostemannetje | 12-06-21 | 10:18

Fidan lijkt me een leuke, intelligente en zelfbewuste vrouw, en kennelijk heeft BNN/VARA daar geen behoefte aan. Over dolkstoten in de rug door de racistische niks-kunner Akwasi of Sophie Hilbrand laat ik mij niet uit. Ik zie daarvoor geen bewijzen, en iemand haten die ik niet ken vind ik een beetje te simpel.

Maar het is duidelijk dat de hele NPO een linkse bubbel is die alleen voorstanders van raciaal geweld en religieus geweld aan het woord wil laten. Allemaal waren ze regelmatig welkom; hezbollah-terrorist Jahjah; hamas-fan Appa; schedelmeter Gloria Wekker; draaideurcrimineel Kempi; kopschopper Akwasi; allemaal. Wie dat vullis tegenspreekt is zijn baan kwijt.

"Leuk je te zien" zei "M" tegen isis-hoer Laura H, die veroordeeld is omdat ze islamitische porno (= onthoofdingen etc) naar haar familie had gestuurd. Maar tegenstanders van isis, zoals politici van PVV en FvD wil ze niet in haar programma.
En niemand bij de gesubsidieerde omroepen kijkt daar van op. Helder.

Dandruff | 12-06-21 | 10:12 | 2

Niet te vergeten de levensgevaarlijke terrorist Jael Jablabla.

Magna_V65 | 12-06-21 | 13:41

Wij verschillen van inzicht over de definitie hoer. Voor mij is een hoer een persoon die fysieke/seksuele diensten verricht tegen een vooraf besproken tarief. Dat kan in geld zijn maar ik sluit andere waarde goederen niet uit.
Voor mijn gevoel heeft mevrouw zich zelden laten uitbetalen daar zij er anders fysiek beter uit had gezien. Voor mij is zij niet meer dan een bovengrondse spermabank voor de ISIS boefjes aan het front.

F. Jacobse | 12-06-21 | 13:53

Heerlijk toch al die steeds agressiever wordende maatschappelijke tegenstellingen.

Slough | 12-06-21 | 10:03

Wie zijn al deze mensen??

clockandhammergame | 12-06-21 | 09:31

Dat BNN samen moest gaan met de VARA was het begin van het einde. Leefde Bart nog maar, die had zó een steen door de VARAruit gelazerd.

elfenstein | 12-06-21 | 09:07

Eén rake sneer van Fidan over emancipatie en het ontbreken ervan in de islam maakt 40 jaar opdringerige WELKOM-propaganda van VARA-types als Sonja Barend en Jack Spijkerman belachelijk. Dat is een beetje het probleem.

K. Westergaard | 12-06-21 | 08:20

Zelfs een keurige, genuanceerde maar kritische dame word dus gewoon spijkerhard door links de deur gewezen. Walgelijk.

DrachiR | 12-06-21 | 08:04 | 1

Deugen is de norm, deugen zult ge.

Slough | 12-06-21 | 10:05

Je weet hoe het is bij links: Maul halten und Gehorsam!

Rest In Privacy | 12-06-21 | 07:50

De publieke omroep dient alle gezichtspunten te vertegenwoordigen. Nu is het allemaal zo ongelooflijk eenzijdig. Veel te woke, veel te deugerig. Je broek zakt af van al dat politiek correct geneuzel. We worden een eeuwigdurend schuldgevoel aangepraat over de slavernij en hoe slecht we wel niet allemaal waren en nog best wel zijn. BNN/VARA kan me worden gestolen. En Sophie? Wat een deugdoos, niet normaal.

stiffy | 12-06-21 | 07:47 | 1

En laten we eerlijk zijn, hoe rechts zijn Klamer en Ekiz nou? Het zijn nou niet echt PVV’ers te noemen.

Panos88 | 12-06-21 | 08:13

Wie zijn dit allemaal?

haddem | 12-06-21 | 07:18 | 2

Weet ik veel. Een of ander links gedoe.

Rest In Privacy | 12-06-21 | 07:48

Dit dus

clockandhammergame | 12-06-21 | 09:32


Dus moeten we gaan staren naar deugmeisje Hilbrand ...........

Ervaringsdeskundige | 12-06-21 | 02:31 | 1

Ja, helaas. Ik kan er niet precies de vinger opleggen. Maar die Hilbrand komt op mij altijd over als nep, onecht, gekunsteld. Fidan Ekiz vergelijken met Sophie Hilbrand is wat mij betreft staren vanuit het licht naar het duister.

Butters | 12-06-21 | 03:56

Ook wel een beetje eigen schuld natuurlijk. Voor de NPO zijn moslims een beschermde groep in onze samenleving, daar uit je geen kritiek op.
Fidan Ekiz was een van de weinige die zei wat er te zien viel.

G.M.I.M. Pet | 11-06-21 | 23:55

U mag best een mening hebben, zolang het maar de mijne is #npo

mr_awesome | 11-06-21 | 23:38

Wtf is urgentie? Als je jeuk hebt op je rug en er niet bij kan, dat is urgentie!
Verder slap excuus van bnn-lul-baasje.
Ik gun die weggooier veel jeuk waar hij, sorry HET, niet bij kan. Met dit soort gelul ben je een piemeltje niet waard

pibasso | 11-06-21 | 22:42

Zal wel weer wat gemist hebben, pleuropformaliteit, Das toch NPO?

Maggiderin | 11-06-21 | 22:23

Ach ja... na een paar weekjes morren en huilen zit het plebs weer gewoon lekker pc&woke op de canape .. met lauw aldibier&taaie tjips.................

grapjasz | 11-06-21 | 21:55

Bert en Sophie zijn een lul.

jan druif | 11-06-21 | 21:48

Hilbrands sluit beter aan bij de bejaarde televisiekijkers. Fidan past beter bij een jongere generatie.

lekgoot | 11-06-21 | 21:31 | 3

@lekgoot: alsjeblieft zeg, ik als oudere kan die hillebrand met haar grote linkse deugschuif echt niet pruimen.. daarbij kijk ik eigenlijk nooit tv en al helemaal geen bnn vara

knalrode lippenstift | 12-06-21 | 07:54

@knalrode lippenstift | 12-06-21 | 07:54:

Penus Decoratus | 12-06-21 | 11:29

@Penus Decoratus | 12-06-21 | 11:29:
Foutje

Penus Decoratus | 12-06-21 | 11:30
-weggejorist-
Eddy67 | 11-06-21 | 21:21

Ja dat heb je ervan. Als je de Pim Fortuynprijs hebt gewonnen, wordt je gecanceld door bnnvara.

HoniSoit | 11-06-21 | 21:15 | 3

wie was die pim fortuin toch ook weer..?

grapjasz | 11-06-21 | 22:01

@D-Fens_1963 | 11-06-21 | 22:27:
Nee hoor, gewoon een slap BNN/Vara lid, die van zichzelf vindt dat hij reuze grappig is,pfffff

Penus Decoratus | 12-06-21 | 11:32

Hilbrand heeft de rimpels en inhammen van een 72-jarige, die krijgt zelfs autist Kockmann niet meer weggeluld.

hagelkruis | 11-06-21 | 20:52

Waarom een advocaat, Khalid, als je een journalist, Fidan, hebt??

Dat is voor mij een groot raadsel.
Hoop dat die baas van BNN VARA een keer in het ziekenhuis moet zijn en dat als hij een dokter verwacht, Khalid aan zijn bed staat.

Tegenwoordig kan iedereen maar interviewertje spelen.

Het is al schandalig dat Fidan weg moet, maar dan ook nog voor iemand die niet eens het vak beheerst, is toch helemaal denigrerend.

Roos | 11-06-21 | 20:49

Sophie Hilbrandt: "Als m'n haar maar mooi tegen de draad in, van links naar rechts over mijn schedel valt. Zo lekker dwars. Een verschrikking! Ja, een schandaal ook! Dat de Publieke Omroep zó gekleurd is en een openbare belediging van het Vrije Woord. BE-DROE-VEND!

DumboJet | 11-06-21 | 20:34 | 1

Is dat een verassing dan?

xtree | 12-06-21 | 10:05

Keek het niet, kijk het niet en wat er wel naar kijkt geeft met een jaar of 25 zn pijp aan maarten.

mundusvultdecipi | 11-06-21 | 20:25

Publieke omroep? Wat is dat? Schijn ik daar aan mee te betalen?

Deflatiemonster | 11-06-21 | 20:24 | 3

Ik tik in: "publieke omroep miljard per jaar" en ik krijg terug: "De publieke omroep geeft jaarlijks 1,2 miljard euro uit. Twee derde hiervan, ofwel 0,8 miljard euro, is afkomstig van belastinggelden." Dus jij en ik betalen 0,8 miljard voor iets waar we nooit naar kijken.

MAD1950 | 11-06-21 | 22:25

Ik wil niet lullig doen of zo maar: Hoeveel geld gaat er naar sport waar velen niet aan mee doen? Of musea waar ik nooit naar toe ga, etc, etc.

B.Chamel | 12-06-21 | 06:29

@B.Chamel | 12-06-21 | 06:29: Op het sportveld en in een museum proberen ze niet om jou een politiek correcte mening op te dringen (hoewel musea daar intussen voorzichtig aan beginnen). De publieke omroep probeert dat wel en is dus dubbel abject. Én programma's waar je niet naar kijkt én een mening die jou zou worden opgedrongen als je wel keek.

MAD1950 | 12-06-21 | 13:27

Hadden ze geen betere Marokkaan kunnen vinden?

van der g | 11-06-21 | 20:11 | 2

Ja, maar die kon geen verlof krijgen.

Mr_Natural | 11-06-21 | 20:23

Deze heeft rechtstreekse banden met Ridouan T.

Dus hij past mooi in het concept van BNN VARA. Die hebben liever een advocaat op het randje, dan een sterke vrouwelijke allochtone journalist als Fidan.

Roos | 11-06-21 | 20:51

BNNVara kroncrv vpro een pot nat deugende massa, je gaat nog verlangen naar de EO

thanseeuwen | 11-06-21 | 20:02

Ik vind Sophie Hilbrand echt heel viezig. Niet alleen nu, echt altijd al.

JohnLocke | 11-06-21 | 20:00 | 2

Eens. En sinds die Waldemar z’n slapje er tegenaan hangt is het nog een fractie erger geworden. Ik moet aan de term afgelikte boterham denken.

Super Vaagstra | 11-06-21 | 21:15

Een fles shampoo gaat jaren mee in huize Hilbrands

intrigant | 12-06-21 | 10:49

Lijkt wel of bnnvara programnadirecteurtje zn kop in zn aars moet steken voor de komende jaren.
Maar, zijn broodheren vinden het waarschijnlijk allemaal goed.

inCol | 11-06-21 | 20:00

Ik wist dat Sophie op maandag bij OP 1 was, dus die dag keek ik zeker niet. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg. Maar blijkbaar kunnen de bazen van de Vara haar wel pruimen.

Archimedes-2 | 11-06-21 | 19:58

Vroeger, toen Sophie nog nieuw bij BNN was, was het geloof ik wel aardig (hoewel ik toen ook al bijna geen TV meer keek), maar vlak daarna was ze opeens overal te zien. Oftewel, ze was gewoon "snoepje van de week". Toen had ik het snel gehad.

ZOMG | 11-06-21 | 19:57

Wie zijn die BNN/VARA/(pikZWART? Bestaan die nog? Heeft die club nog bestaansrecht? Je moet geestelijk wel erg aan het aftakelen zijn wil je daar lid van zijn. Die ongehoord grenzeloze naïviteit met die opdringerige drang om aan de goede zijde van de DEUGLIJN te staan. Prettig weekend allemaal.

Von Bliksum | 11-06-21 | 19:57

Sophie zag er toch wel echt heerlijk uit vroeger.

TheManiac | 11-06-21 | 19:55 | 4

Gevalletje "met de kennis van nu".

Lorejas | 11-06-21 | 19:58

Ja, maar je kunt geen carrière bouwen op er ooit goed uitgezien hebben.

Schoorsteenveger | 11-06-21 | 20:00

Dat is al lang geleden, zeker?

kleybeuker | 11-06-21 | 20:01
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind eigenlijk dat Johan Derksen naast Sophie Hilbrand moet zitten. Maar ik vind ook dat Johan Derksen Op1 moet doen. Journaals door Johan Derksen, Nieuwsuur, het Sinterklaasjournaal, elke uitzending voor politieke partijen en hij moet ook in Sesamstraat. Hij blijft maar hangen bij die kutvoetbal.

Leptob | 11-06-21 | 19:54

"... de gesubsidieerde pigment-meters van ‘ZWART’..."
Da's toch heel mooi en raak geformuleerd door Zihni.

Schoorsteenveger | 11-06-21 | 19:54 | 1

Hij is de laatste tijd wel op dreef.

ZOMG | 11-06-21 | 19:58

Tja, Fidan huilde niet mee met de wolven in het bos. De zieligheid industrie kon niets met Fidan. Teveel een vrouw die staat voor wat zij zegt en niet schroomt om de waarheid te zeggen. Een voorbeeld voor velen die zich liever in de slachtoffers rol hullen. Een meid met pit!! Lieve Fidan, wees trots op dit gebeuren want het laat zien wat voor schurken het zijn bij de NPO.
Daar moet je niet bij willen zitten. Is niet jouw soort. Mevr. Hillebrsnd past daar veel beter bij. Die perst zich maar al te graag in het keurslijf van de NPO voor de centen. Flapdrol 1 e klas. Geinstrueert door NPO interviews afnemen.

Fidan, jij bent puur en puur gebleven. In Nederland moet je daar helaas een prijs voor betalen.

Mispel | 11-06-21 | 19:54 | 1

Idd 100 % raak,helaas.Een vakvrouw ook,eigenlijk waanzin dat dit kan.

roberto9715 | 11-06-21 | 20:40

Nog nooit heb ik een aflevering van DWDD, de vooravond of op1 gezien. Een traditie die ik in stand houd. Desalniettemin wens ik Fidan wel het allerbeste, in tegenstelling tot alle linkse narcistische übermensche dwaaldeugers die haar opvolgen.

whitechocolateface | 11-06-21 | 19:53 | 3

Same here. Ik heb nu tv ingeruild voor Netflix en YouTube etc. Goedkoper en ik hoef geen films meer te downloaden omdat ze via de tv niet te pruimen zijn met 1 uur reclame ertussen.
Tv is tegenwoordig een reclame en meningen machine. Totaal overbodig.

Dirk III | 11-06-21 | 19:56

Android kastje kopen. Stream je je gratis de pokke.

Lorejas | 11-06-21 | 19:59

@Dirk III | 11-06-21 | 19:56: Vroeger sprak ik wel eens mensen die zeiden dat ze geen TV meer keken, hooguit af en toe een videoband huurden om een film te kijken. Ik snapte dat toen niet, tegenwoordig heel erg goed.

ZOMG | 11-06-21 | 20:01

Het allerergste vind ik nog dat ik hier verplicht aan mee betaal.

PremierKutte | 11-06-21 | 19:51

Weet nog dat mijn ouders voor de zenders Nederland 1 en Nederland 2 een acceptgiro in de bus kregen met de aanslag voor Kijk-en Luistergeld. Mag wat mij betreft weer terugkomen, want het massaal niet betalen van deze belasting laat zien wie werkelijk op 'urgentie' kan sturen.

Bluebarry55 | 11-06-21 | 19:51 | 1

Zal die oude wet wel aangepast dienen te worden. Ook al keek je niet of keek je alleen BBC: tv of radio in huis betekende betalen. Want dan "kon" je het Nederlandse signaal ontvangen.

Lorejas | 11-06-21 | 19:55

Nee, dan die advocaat !
Da's een klojo waarvan vaststaat dat hij meer z'n marokkaanse onderwereld bedient dan de Nederlandsche Beschaving en rechtsstaat. Ondank hetgeen die neusspreker De vries over 'm raaskalde.
En Sophie?
Die kan zo in het oude wijvenkabinet dat nooit afgestoft wordt. Wat een trut, acteren kan ze ook al niet (behalve als presentator.............

J.Thee.Cohen | 11-06-21 | 19:51 | 3

Is dit die lekke advocaat?

Dirk III | 11-06-21 | 19:58

@Dirk: Ja. Die met dat vreemde luchtje er om heen. Dat luchtje wat voor mij ondanks alle uitleg niet verdwijnen wil.

Lorejas | 11-06-21 | 20:01

@Lorejas | 11-06-21 | 20:01: Dat figuur staat onder bijzonder toezicht van een of andere overheidsinstantie, want hij schijnt linkjes met de mocfcromaffia te hebben. Dat mag en kan je niet hardop zeggen, maar waar rook is, is vuur. Daarom zou ik Peter de Vries ook nooit meer uitnodigen in een praatprogramma. Gewoon om zeker te zijn, want wie weet....

LV-225 | 11-06-21 | 20:40

Ach, de NPO... laatste bolwerk van de verzuiling, diep in de loopgraven van een oorlog die al lang verloren is.

FirstAnnual | 11-06-21 | 19:50 | 1

... maar nog steeds scheppen geld kost.

MAD1950 | 11-06-21 | 22:53
-weggejorist-
macrologus | 11-06-21 | 19:49 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Zojuist even de grote geest van Jan Wolkers gechanneld.
We hebben een fijn flesje open getrokken en hebben gesproken over zijn boek "Zomerhitte" en de verfilming ervan.

We zijn het eens. Het was niet zijn sterkste boek. Zoals hij zelf zei: "Wat wil je. Boekenweekgeschenken zijn altijd kut".
Ook de verfilming vonden we allebei niet de moeite waard.

Maar wat ons verbond was het idee: "Als je aan Sophie komt, kom je aan ons."

Kapitein Sjaak Mus | 11-06-21 | 19:49

Sophie is een links takkewijf en dat ga je terugzien in het programma. Ik kijken? No way José...

Blonde Nel | 11-06-21 | 19:45 | 2

Die andere wel? Advocaat met een raar luchtje?

Lorejas | 11-06-21 | 19:47

Als ik een preek wil horen ga ik wel naar de kerk. Die hele Sophie Hilbrand kan mij gestolen worden met haar linkse woke en policor gewauwel. Talking heads.

RadioControleDienst | 11-06-21 | 19:53

Wie kijkt hier dan nog naar. Wat is er interessant aan al die kwaakprogramma's die steeds dezelfde figuren laten opdraven met steeds dezelfde meningen ?
Wat wil je ermee, kun je zelf geen mening vormen en kijk je dan er naar om een mening te hebben ? Ik hoor nooit mensen over dit soort talkshows of programma's, ook niet buiten mijn eigen bubbel. TV is out of time, zoek wat anders om je te vermaken.

RadioControleDienst | 11-06-21 | 19:44

Ik was gisteren bij een paar oude mensen op bezoek, Die hadden een hele rare computer: supergroot scherm met een heel klein zwart toetsenbord. Reuze makkelijk, zeiden ze, je hoeft ook niet zelf na te denken, want er wordt gewoon gezegd wat je mening moet zijn.

skoftig | 11-06-21 | 19:44 | 1

Dat heb je goed gezegd, alleen die groep wordt kleiner en kleiner.

RadioControleDienst | 11-06-21 | 19:46

Persoonlijk zal het me worst wezen wie die drie bejaarden die nog naar de NPO, of TV in het algemeen kijken maar het feit dat die lui maar bezig blijven met het doordrijven van hun eigen gutmenschen gedachtengoed is natuurlijk altijd "zum kotzen".

zwellevertje | 11-06-21 | 19:43

Een linkse deuger met een moslim. Enige waar die het over eens zijn is dat de islam te gek is en daar zal het dus ongeveer elke uitzending over gaan.

C1O2 | 11-06-21 | 19:38

Ik heb twee weken geleden mijn televisie abbo opgezegd. Bagger met heel veel reclame. Wil daar niet meer voor betalen. Dat ik nu ook 123 niet meer zie omdat ik de setupbox in moest inleveren... Boeien!

Dirk III | 11-06-21 | 19:38 | 1

Kijk inmiddels al een jaar of vijf geen TV meer en heb dat ding een jaar of drie geleden de deur uit gedaan en echt, je mist HE-LE-MAAL-NIKS nieuws krijg je tien keer zo snel, tien keer zo neutraal en tien keer zo veelzijdig binnen via internet, dat ook nog eens zonder reclame, op een tijdstip dat het jou uitkomt en zo geconcentreerd of diepgaand als je zelf wil, eigenlijk heel vreemd dat zoiets als de NPO nog steeds zo zwaar gesponsord wordt.

zwellevertje | 11-06-21 | 19:47

Persoonlijk zou ik graag Matthijs terug zien op dat tijdstip.

*duiken gaat doen*

Lorejas | 11-06-21 | 19:35 | 6

De muziekkeuze was wel altijd top!

*muhaha: hoe krijg ik het mijn bek uit*

Lorejas | 11-06-21 | 19:44

Tafelheer, mag niet meer volgens de aankomende wet. (raadsman, , herenhuis etc,) dat wordt allemaal Raads-dinges , Tafel-dinges, Dinges-huis. Brandweer-dinges

robc | 11-06-21 | 20:02

Die heb ik een keer gezien. Mensgeworden treurwilg. Vleesgeworden pianomuppet. Kan niet iemand laten uitpraten al zou zijn leven ervan afhangen. Is ongeveer zo leuk als het langzaam aftrekken van een met de wond verkleefde pleister.

Mazzelstof | 12-06-21 | 08:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Het zal me een worst zijn wie dat programma presenteert: het blijft een kutprogramma op een kutzender met een stelletje kutlui aan het roer.
Weer een keer Guest House Paradise opzettende...

TonAlias | 11-06-21 | 19:34

Sophie heeft ooit eens haar tieten laten zien. Fidan niet.

Je weet wat je te doen staat, Fidan.

UnderTheDevil | 11-06-21 | 19:33 | 2

Ze heeft laten zien dat ze ze niet heeft.

WieboWW | 11-06-21 | 19:38

Hopelijk ziet Fidan de uitdaging in het evenaren van Sophie's voorbipsveegscene in Zomerhitte.
Tieten heeft zelfs Sylvana al gedaan, die lat ligt niet erg hoog.

Veepert | 11-06-21 | 19:40

Of zouden ze bij NPO teveel klachten hebben gekregen over Fidan.

En zouden dat dezelfde mensen zijn die ook nergens tegen konden bij 'De Nieuwe Maan' waar ze ook kon vertrekken, ondanks dat ze haar uiterste best deed neutraal en voorzichtig te blijven, maar wil dingen bespreekbaar wilden maken. Dat laatste kon niet. Dat was zogenaamd de vuile was buiten hangen. Blijkbaar willen dat soort types liever de waarheid niet horen.

kloopindeslootjijook | 11-06-21 | 19:31 | 1

Dus we kunnen concluderen dat op de deugweegschaal van bnn-vara een linkscorrecte mening zwáárder weegt dan een Turkse vrouw. Weer wat geleerd. Waarvan akte.

Zenzeo | 11-06-21 | 19:30 | 2

Ik denk dat Turkse mensen zo langzamerhand door Links niet meer als zielig en hulpbehoevend worden gezien. Dus de vijand.

skoftig | 11-06-21 | 19:46

@skoftig | 11-06-21 | 19:46: Oh, er zijn nog genoeg achterlijke Turken die zich het linkse vertroetelen laten welgevallen en zo netjes op hun plaats onderaan de ladder blijven.

Mazzelstof | 12-06-21 | 08:10

Ik heb alles gelezen, maar snap er weinig van. Je tv wegdoen is echt een zegen.

horsteknots | 11-06-21 | 19:27 | 6

Mister N,... dat is dan wel weer zo. Zoiets als ken uw vijand.

horsteknots | 11-06-21 | 19:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Gelukkig blijven er nog volop mooie programma's te bekijken, gisteren bijvoorbeeld:
18:00 NOS Journaal
18:15 EenVandaag
18:50 Sportjournaal
19:00 Welkom in hotel The Savoy
20:00 NOS Journaal
20:35 A perfect planet
21:30 The great British bake off
22:30 Op1
23:30 NOS Journaal
23:55 Op1 (H)
00:55 NOS Journaal (H)
01:20 EenVandaag (H)
01:45 NOS Journaal (H)
Ja, dan zit je toch de hele avond aan de buis gekluisterd?

Mr_Natural | 11-06-21 | 19:24 | 3

" A perfect planet " zou een avondvullend programma kunnen zijn...

neonreclame | 11-06-21 | 19:29

Gelukkig hebben we GS en internet.

robc | 11-06-21 | 19:31

Triestigheid. Er van uitgaande dat het Journaal al een herhaling is die vanaf 8 uur 's ochtends beetje bij beetje aangevuld wordt dan hebben we dus 4 programma's te zien gehad. Mag wat kosten die NPO.

Lorejas | 11-06-21 | 19:38

Ik kijk al tien jaar niet meer. Wie heeft ooit verzonnen dat de NPO een soort permanente meningenlawine moet zijn?

J.P.Drapeau | 11-06-21 | 19:24 | 2

Geen idee ook meer waar al die omroepen voor staan. Een en al dezelfde meuk bepaald door NPO netmanager.

Lorejas | 11-06-21 | 19:41

Sinds het de Nederlandse Propaganda Omroep is.

Rico Tampeloerus | 11-06-21 | 19:47

Ik val elke keer weer van m’n stoel bij zo’n NPO-topic. Wat houdt dit veel mensen bezig zeg… Heb geprobeerd het programma een keer te bekijken, maar na 2 minuten ging het over of de presentatoren wel of niet een muziekinstrument hebben leren bespelen in hun jeugd…

beldewouten | 11-06-21 | 19:22 | 2

Ja, dan zijn al die uitzendingen helemaal k*t natuurlijk. Dat zie je meteen.

kloopindeslootjijook | 11-06-21 | 19:33

Typerend NPO, goede presentatoren worden vervangen, door linkse nietsnutten, als bekend zijnde van spuiten, slikken of stikken en een dubieuze slinkse advocaat. Doordat echte oprechte meningsuitingen niet door de NPO worden gewaardeerd en daardoor wordt vervangen, door personen die precies doen wat de eindredacteur hen influistert in hun oortje tijdens de uitzending.

Goedverdoemme | 11-06-21 | 19:21

Frits Spits moest ik Googlen.

Bert Brussen | 11-06-21 | 19:18 | 9

@Bert Brussen | 11-06-21 | 20:42:
Je kent wel Eddy maar Frits niet? Je hebt vast een wilde jeugd gehad.

Mr_Natural | 11-06-21 | 20:49
▼ 6 antwoorden verborgen

Ach waait wel weer over... Kijkcijfers nul. He kasem thanks zing nog wat meer meer

niv01 | 11-06-21 | 19:18

Hahah heerlijk die comment van Livestro er tussen, zeker bang zijn dagelijkse portie negatieve aandacht te missen.

Panos88 | 11-06-21 | 19:17

Dit zat er natuurlijk dik in. De Turkse Furie bleek ontembaar en die past niet in het NPO-model. Ik hoorde die Rotterdamse vanochtend, maar zoals altijd had de andersdenkende maar een paar minuten op het mediaforum. En daar moet je dus blij mee zijn, want normaal zitten er alleen jaknikkers achter de microfoon. Ik las ergens dat die terroristeknuffelaar het tijdslot voorlopig gaat overnemen. Da's een soort extra men in de rug. En dat politiek correcte duo dat terugkomt? Hillebrand kan niet interviewen en die andere knakker zit er om de diversiteit. Welkom bij de NPO in 2021.

LV-225 | 11-06-21 | 19:16

Heb je een vrouw met een allochtone afkomst die iets meer begrijpt van o.a. de Turkse en islamitische cultuur, en die tegelijk niet altijd even braaf policor uit de hoek komt wat die dingen betreft. Die af en toe een andere invalshoek kan hebben.

Je zou zeggen: ideaal, vasthouden, levert zinvolle inzichten op.

Nee dus.

kloopindeslootjijook | 11-06-21 | 19:13 | 2

En een vrouw van allochtone afkomst die je probleemloos kunt verstaan.

antagonist | 11-06-21 | 19:24

Dat mag schijnbaar niet. Allochtone afkomst moet zich wel onderdanig naar de man gedragen met een hoofddoek en heeft liefst een besneden clitoris.

homieguerneville | 11-06-21 | 19:25

They smile in your face.

Mr_Natural | 11-06-21 | 19:12

Fidan is een echte vrouw, die eet tenminste gewoon een frikandel in de snackbar.

Brabeaulander | 11-06-21 | 19:12

Ik snap er allemaal niks meer van. GS zegt altijd NPO is totaal kut en linkse indoctrinatie dus ik kijk nooit. Maar zullen we het dan ook gewoon nooit meer over de NPO hebben? Ik kan nou niet mee praten. Dit is gewoon niet leuk zo.

Leptob | 11-06-21 | 19:12 | 3

Dan sla je deze toch gewoon even over? Niet iedereen hoeft over alles een mening te hebben hoor, dat is een hele rare opvatting die we wel de 'Hollandse ziekte' zouden kunnen noemen.

Zenzeo | 11-06-21 | 19:18

@Zenzeo | 11-06-21 | 19:18: klopt! Echter er zitten kleine verschillen tussen de Noord- en Zuid Hollandse variant. Maar ze lijken me beide verschrikkelijk om aan te lijden.

Veepert | 11-06-21 | 19:33

Het is niet geheel onbelangrijk de reguliere media die nog steeds het meest bekeken worden te monitoren op (de voortdurende) smaakmakerij, halve waarheden en bewussie-onwaarheden die op de onbewuste kijker worden afgevuurd. Dat is men moreel zelfs verplicht en hier gebeurt als op een van de weinige plekken goed onderbouwd wel degelijk.

NiCeY | 11-06-21 | 20:11

Fidan een vrouw die ertoe doet, met een mening die niet altijd past bij de NPO.
Heeft dit te maken met de Pim Fortuyn prijs?
Ik hoop dat Fidan snel weer ergens op een medium haar mening mag ventileren.

homieguerneville | 11-06-21 | 19:10

Zie ons shinen van wokeness. Pfffrrt.

073Cab | 11-06-21 | 19:09

Het woke en policor gedoe, en het moraliserend vingergewapper zal en moet je door de strot worden geduwd. Wat bereik je ermee ? Mijn aversie tegen dit soort figuren wordt alleen maar sterker. Uiteindelijk schieten zij in hun eigen voet want niemand kijkt die bagger meer, er zijn genoeg andere alternatieven.

RadioControleDienst | 11-06-21 | 19:09

Frits Spits die protesteert tegen zijn overlords?

BrutusBosch | 11-06-21 | 19:09 | 1

Frits Spits is trekt AOW en pensioen. Hij kan.

Arachne | 12-06-21 | 00:16

Heeft Sophie Hilbrand ervoor gezorgd dat Fidan kon opzouten?
Iemand anders neemt die beslissing toch.

kloopindeslootjijook | 11-06-21 | 19:06 | 2

Die beslisser houdt waarschijnlijk liever van een Hollandse flamoes.

antagonist | 11-06-21 | 19:12

De een zijn dood is de ander zijn brood. Principes tellen niet.

Toverkol | 11-06-21 | 19:40

Dit deugt toch helemaal niet, NPO?

Braco.me | 11-06-21 | 19:04 | 3

Nee, maar NPO he?

antagonist | 11-06-21 | 19:06

Dit is het nieuwe deugen.

Mr_Natural | 11-06-21 | 19:07

Nou volgens de NPO gaat dit enorm deugen. Het gaat zo deugen dat de kijkcijfers enorm omlaag gaan want veel mensen zijn er wel klaar mee.

RadioControleDienst | 11-06-21 | 19:12

Een grove schande. Fidan is een toonvoorbeeld voor de vrijgevochten moderne vrouw met een migratie achtergrond. Zo'n vrouwen zijn juist een aanwinst voor het publieke debat. Maar je kon hier op wachten want NPO: de omroep voor slechts een klein elitair groepje deugende 'Nederlanders' waar een eigen en controversiële mening je op uitsluiting komt te staan.

keestelpro | 11-06-21 | 19:03 | 5

Helemaal mee eens, Kees!!

Fidan is een fantastisch rolmodel, maar blijkbaar niet van het soort NPO in zijn hoofd heeft. Daar houden ze die toch niet van vrijgevochten vrouwen.
Schande en enorm gemiste kans!

Roos | 11-06-21 | 19:55

Volgens mij was was dit niet gebeurd als Fidan onder een hoofddoek zat.....

pibasso | 11-06-21 | 21:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Ja Jezus..!!

( Zeg even dat je al jaren geen tv meer kijkt.. Scheelt een Wie..?? )

neonreclame | 11-06-21 | 19:03 | 2

Ja, ga ons maar zeggen wat er gezegd moet worden.....

antagonist | 11-06-21 | 19:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl