Joehoe Geert Wilders & de rest van de coalitie. Er kan nog wel wat meer af bij de NPO
Saneren en rap een beetje
'Parodie'
Laurens Dassen had een andere Thorbeckeprijs-winnaar in gedachte. #AILaat #BarLaat pic.twitter.com/X2aIIDIPEb
— Pauw & De Wit (@pauwendewit) December 17, 2024
Geen idee wie hier precies voor verantwoordelijk is (nou ja, uiteindelijk Jeroen Pauw) en geen idee hoeveel dit filmpje heeft gekost (hopelijk weinig, zal wel niet) maar HALLO GEERT WILDERS. PVV. LEF. MINDER. NPO. WAKKER WORDEN. Er gaat nog steeds veel en veel en veel en veel en veel en veel te veel geld naar de NPO. Dan maar een Koopmans reclame tijdens Heel Holland Bakt, dan maar een gelijk speelveld voor commerciële concurrenten zodat de VPRO haar hoofd eindelijk uit haar eigen kont kan halen, dan maar een misleidende aflevering minder van NOS Stories over Israël of Iran, als er maar gesneden wordt in het budget van het (geen publieke verantwoording afleggend) tuig dat ervoor zorgt dat we deze ellende over ons heen gestort krijgen. Geen cent meer naar Hilversum. Doe. Het. Nu.
Steun GeenStijl. Wij krijgen geen 979 miljoen per jaar.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
Sad. "Vlaams" "tijdschrift" "Knack" "snapt" "grap" "filosoof" "Maarten Boudry" "niet"
De grappenpolitie geeft iedereen een gele kaart of hoe werkt dit
NPO-platform deelt jubelend fragment van rapper die homofobe grap maakt op tv
Belangrijk dat daar ruimte voor is in een open samenleving

