Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Frans Timmermans krijgt prijs van bomenslopers van Natuurmonumenten en jankt de krant vol

Vlieg 'm erin Frenske

Van alle instanties die een grote bek hebben over de natuur is dat muffe Natuurmonumenten (salaris directeur 179.000 euro, salaris directeur natuurbeheer 163.000 euro, salaris financieel directeur 155.000 euro) wel de stomste instantie van allemaal. Natuurmonumenten bezit 100.000 hectare grond en het enige wat Natuurmonumenten heeft gedaan is samen met hun partners in ontbossingcrime van Staatsbosbeheer gezonde bomen omhalen om deze biomassaal in een biomassacentrale te pleuren, lalalala geld en salaris, tot de achterban (65-plusser, elektrische fiets, Citroën voor de deur, een pullover over een overhemd, ANWB-abonnement, favoriete eten: kruimige aardappelen, favoriete activiteit: wandelen) een keertje in opstand kwam tegen deze malle bomengenocide. Natuurmonumenten heeft frequent flyer Frans Timmermans, een vlaai met een voetafdruk van een beest, nu uitgeroepen tot de ClimaClown van het jaar.

Frans Timmermans, die toevalligerwijs tegelijkertijd in de natste krant van het land mag uithuilen over 'het gebrek aan urgentie' met betrekking tot klimaatpraat in onze verkiezingscampagnes. Ja heel gek is dat, dat er in een tijd van een wereldwijde PANDEMIE waarin iedereen maar één doel heeft en dat is zo snel mogelijk weer een keer bier zuipen in een café weinig aandacht is voor een megalomaan plan van duizend miljard - een supranationaal eenzijdig doorgedouwd technocratisch plan uit Ivorentorenkust, een plan dat in geen enkel verkiezingsprogramma stond, een plan waar niemand voor of tegen kon stemmen, een plan met een inhoud waar niemand iets over kon zeggen, een plan met een financiële flexibiliteit als een olifant in een krappe gang, een plan uit de koker van iemand die is verkozen door precies helemaal niemand, maar ook een plan waar de gewone burger wél gewoon voor mag dokken. En wie mag verantwoording afleggen tegenover die burger? Landelijke en regionale politici, want Frans Timmermans doet het niet. Wat hij doet, is de krant voljanken met zijn larmoyante gedram. Nou Frans, we zijn eventjes te druk met financieel naar de klote gaan en helemaal fucking niemand op bezoek hebben hoor, met je gezeik.

Social

Reaguursels

Inloggen

Frans is een griezelige man die ernstig lijdt aan een Messias-complex. En dat in combinatie met een hoge functie bij de EU. What could possibly go wrong?

benjeallanggek | 05-03-21 | 08:57

Als ik lid was geweest van natuurmonumenten, had ik direct mijn lidmaatschap opgezegd.

mr_awesome | 04-03-21 | 22:54

Das toch die man in t kleine cafe aan de haven, zonder hoedje?

nobodiesunmighty | 04-03-21 | 22:40

Hier hebben ze nu een "Wonen in de natuur". Wat betekent dat heel rijke mensen daar huizen mogen bouwen en dan het bos omkappen. Dat mag namelijk als je rijk bent. Of Links want dan heb je het hout nodig voor je pelletkachel.

Patatter | 04-03-21 | 22:36
-weggejorist-
Short | 04-03-21 | 20:39

Over Timmerfrans hoef je niets meer te zeggen, hooguit wat extra pek over hem uitstorten.
Dat dat Natuurmonumenten zo'n erge club was wist ik niet.
Het is een Nederlandse club met Nederlandse leden, maar wanneer ze iets willen aankondigen of anderszins iets "officieels" willen zeggen, schakelen ze over op het Nederengels. "En de winnaar is..", dat kan natuurlijk niet. Zomaar je moerstaal gebruiken, nee. Dan valt het teveel op dat we niks te melden hebben.

JvanDeventer | 04-03-21 | 20:11

GREAN DEAL, wat is dan de deal? Milieu-wappies geven veel geld uit voor hun linkse hobbies en de werkende mens mag dat gaan betalen. Is er een poster met " STOP TIMMERMANS?"

FastHollander | 04-03-21 | 19:35 | 3

Een deal suggereert een overeenkomst,die kandeze ongekozen mega kwark kwal nooit overeengekomen zijn want daar zijn minstens twee partijen nodig,het volk en de ondemocratische milieu drabbers.

Coolcalmcollected | 04-03-21 | 21:44

De Green Deal is de deal tussen Timmermans en Samsom die tegen beter weten in nog geloven dat biomassa duurzaam is. Benieuwd hoe die twee de geschiedenis in gaan.

NPOlitiekgekleurd | 04-03-21 | 21:59

Frans Timmersmans representeert de club die de grootste dreiging voor de democratie in Nederland vormt sinds 1929 .... en waar Rutte graag z'n billen voor uit elkaar houdt !

J.Thee.Cohen | 04-03-21 | 19:34

Blij dat jaren geleden lid af ben geworden van dit zure clubje groene fascisten.

NorthStar | 04-03-21 | 19:09

KOTS! Had u niet even kunnen waarschuwen?

tantesidonia | 04-03-21 | 18:32

Timmermans is een crimineel. Niets meer of minder. Hij zou aangeklaagd moeten worden en zijn familie dient zich te distantiëren van hem. Door hem gaat het met de economie en klimaat bar slecht en dat gaat de komende generaties de kop kosten. Enemy of the state in plaats van prijswinnaar.

ILF2 | 04-03-21 | 17:59 | 1

Inderdaad, toen hij geen minbuza mocht worden heeft ie een half jaar als een kind dwarsgelegen op onze kosten. Maar dat was in ieder geval nog onschadelijk voor ons. Nu hebben ze hem in Brussel afgescheept met een groen hobby projectje omdat ze na zuiplap Juncker geen vreetzak Frenske wilde. Maar zijn ego is ondertussen zoveel gegroeid dat hij nu geen genoegen meer neemt met lekker niks doen van belastingcenten. Hij gaat gewoon effe duizend miljard erdoorheen jagen ter meerdere eer en glorie van dikkop frenske.

hustler01 | 04-03-21 | 18:14

Trouwens, is er iemand binnen die zieltogende PvdA die Frans vertelt dat je door niemand serieus wordt genomen met het voorkomen van Paulus de Boskabouter?

wapster | 04-03-21 | 17:52

Natuurmonumenten is ook helemaal ingepakt door de milieumaffia. Corruptelingen zijn geïnfiltreerd in alle 'goede' doelen organisaties zodat de klimaatkolder ongeremd door ieders strot geperst gaat worden.

revolte | 04-03-21 | 17:50

1000 miljard?
Dat is gek. Alleen al die idiote warmtetransitie kost Nederland €40.000 x 9.000.000 woningen = 360 miljard. En dan heb ik het nog niet gehad over de bedrijven.
Klopt het dan dat van die 1.000 miljard van Timmermans de helft wordt gedragen door de Gekke Henkie van Europa?

wapster | 04-03-21 | 17:47 | 1

Ja maar wapster, dan kunnen die fooitjes voor de directie van natuurmonumenten er ook wel vanaf. Gelul in de marge.

Schwanzeleber | 04-03-21 | 18:00

Ik had onder de noemer "Natste Krant van Nederland" zeker de Volkskrant verwacht.

Geenstijl zit vol met verassingen

100.000 ha, dat is 1000 km^2, dat is 31,6 x 31,6 km...

Schwanzeleber | 04-03-21 | 17:46

Kunnen we die vetbol niet gewoon doodzwijgen tot het moment dat hij echt dood is.

likdoorn | 04-03-21 | 17:41 | 2

Vraag Henk Krol hem te feliciteren voor zijn verjaardag (6 mei wordt hij 60). Werkt altijd.

TheseDays00 | 04-03-21 | 17:46

Die vetklep wil zelfs in het paniekgriep seizoen iedereen op de kast jagen om zijn corrupte globalistische agenda erdoor te jagen. Frenske, ga eens naar de psychiater.

revolte | 04-03-21 | 17:58

Hallo Geenstijl! Ik begrijp best wel dat jullie willen berichten over Frans. Dat mag ook, want het leven is nu eenmaal af en toe ontzettend kut. Maar laat dan wel aub die foto van die volvraat weg! Ik stel voor dat er dan gewoon een foto van een boerin geplaatst wordt, weliswaar van de boerinnenkalender. En als je die gehad hebt misschien van zo'n Israëlische vrouwen met wapens enz. Waarom meteen die foltering telkens weer. Als ik Allah een hoofd kon geven zoals die zou moeten zijn geweest, dan die van Frans.

ET007 | 04-03-21 | 17:33

Dat wordt dan Natuurmonumenten opzeggen. Wat een verraad. En inderdaad, ook hier in de Kennemerduinen worden massaal gezonde bomen gekapt onder het mom van lebensraum voor... geen idee.

forecastle | 04-03-21 | 17:30 | 1

Natuurmonumenten krijgt 1,4 miljoen van de Europese Commissie. Kunnen jou contributie wel missen.

ambtman | 04-03-21 | 19:12

Er zijn maar weinig mensen die ik een zieke toewens. Erg weinig.
Frans is er wél één van. En.snel.ook!

DatInternetDingetje | 04-03-21 | 17:28

Frans heeft er wel last van gehad dat de kappers dicht waren en niet gevlogen mocht worden. Een lange baard en maar staan wachten in de lounge. Nou kan dat laatste snel weer ingehaald worden.

TheseDays00 | 04-03-21 | 17:11

Toch raar dat die mislukte PvDA érs dan weer ergens anders opduiken en dan beheer hebben over dikke portefeuilles belastinggeld?
Wouter Bos/Jeroen Dijselbloem / Frans Timmermans / Diederik Samsom zitten allemaal in projecten van ons belasting geld.

Datgingniegoed | 04-03-21 | 16:55 | 1

PECHTOLD (CBR)

FastHollander | 04-03-21 | 19:37

Ik ben benieuwd hoeveel leden dit hun kost. Ben nu toch wel nieuwsgierig wie er in het bestuur zit daar. Natuur-Monumenten er zit veel waars in 'Go woke, go broke'

HetLichtInHetZuiden | 04-03-21 | 16:26 | 3

Het kost ze exact nul leden.
Heb je het idee dat leden van natuurmonumenten ooit nagedacht hebben over het nut van natuurmonumenten? Dat ze geld geven 'om ook iets te doen', of zou het wellicht zo zijn dat ze geld geven om te deugen?

DatInternetDingetje | 04-03-21 | 17:30

Rypke Zeilmaker heeft het allemaal duidelijk uitgelegd bij de blauwe tijger.

revolte | 04-03-21 | 18:03

Haha... het regent opzeggingen bij Natuurmonumenten nu de ene PvdA-er (Dijsselbloem) de andere (Timmermans) een veer in de reet steekt. Komisch.

Amsterdamsko | 04-03-21 | 16:08 | 1

Je moet geen lid noch vrijwilliger willen zijn van een club OvdA-club waar de directie een half miljoen in zijn zakken steekt. En dan ook nog eens vol gas overal kappen voor de biomassahonger.

5611 | 04-03-21 | 20:06

Als het dan zo urgent is waarom behoren Bourgondische politici als Frans dan nog steeds tot de vervuilende jet set

thanseeuwen | 04-03-21 | 16:05 | 1

don't do as we do. Do as we say

1977 | 04-03-21 | 20:05

Naast dat het duizend miljard kost blijf ik graag aangeven dat het effect op de verhoging vd temperatuur niet meetbaar zal zijn. Uiteindelijk draait alles om 2 dingen: wat kost het en wat levert het op?

TheGreatGrumbler | 04-03-21 | 15:48 | 4

@bolletje kaas. | 04-03-21 | 16:40: Tja.... bezit is dé reden waarom landen existeren, sinds we gestopt zijn met rondrennen op deze planeet, zo'n 10.000 jaren geleden. Dat gaat ie met zijn andere kale kameraad regelen? Mooi zo. Ik wil dan wel dat al die gasten die alles bezitten ook niets meer gaan bezitten, als eerste. Dat wordt lachen. En er is geen 'baas' of geen 'bazen' meer. Alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn meer gelijk dan anderen' wordt per vandaag afgeschaft. Akkoord prijswinnaar!? proficiciat!

nobodiesunmighty | 04-03-21 | 16:52

Ik zou toch graag nog een bolletje kaas willen bezitten tegen die tijd.

TheGreatGrumbler | 04-03-21 | 17:50

De klimaatplannen van Nederland met grofweg een halvering van de CO2 zou een temperatuurverlaging opleveren van 0.00003 graden. Nederland is economisch ongeveer 1% van de wereld. Ervan uitgaande dat het BNP recht evenredig is met de CO2-uitstoot zou een wereldwijde halvering van de CO2-uitstoot dus een temperatuurverlaging opleveren van 0.03 graden.

5611 | 04-03-21 | 20:14
▼ 1 antwoord verborgen

Wanneer hebben we ook al weer op deze meneer gestemd zodat hij op deze belangrijke Europese zetel kwam te zitten?

Meneert | 04-03-21 | 15:43 | 1

ehhhhm nooit

kale tornado | 04-03-21 | 16:56

Een ding moeten we Timmerfrans nageven, bomen groeien o.a. dankzij de CO2 van al zijn vliegreizen. Zo doet ie ongemerkt toch iets goeds.

Harry.Langezwaal | 04-03-21 | 15:37

Timmerfrans, de vleesgeworden decadentie in zijn ivoren toren te Brussel zal het plebs wel even vertellen hoe ze moeten leven. En dat terwijl meneer zelf een CO2 voetafdruk heeft waar ik minimaal drie levens voor nodig zou hebben om tot eenzelfde resultaat te komen. Je moet maar durven. Biomassa is allesbehalve "groen". Die centrales zijn gewoon houtkachels, maar dan héél groot. Als het meneer echt ernst zou zijn met het milieu/ klimaat, dan zou hij wel grootschalig inzetten op kernenergie terwijl er gewerkt wordt aan Thoriumcentrales of koude kernfusiecentrales. Nee, we pleuren heel het land vol met alles vernietigende hakselmolens en zonnepanelen waaronder het bodem/ waterleven totaal verdwijnt. Om over het niet-recyclebare restafval na de levensduur van die dingen maar te zwijgen.

Sjefke7807 | 04-03-21 | 15:36 | 3

Ik heb ook niks tegen houtkachels, ik heb er zelf ook een. Ideaal voor als er zoals een paar weken terug een berg sneeuw valt, er gaat in mijn geval uitsluitend snoeihout en verpakkingsmateriaal(pallets etc) in.

In principe kun je biomassacentrales wel groen maken door weer aan te planten wat je opstookt, je hebt dan een kleine koolstof kringloop van 30-50 jaar in plaats van dat je fossiel koolstof vrij maakt dat al miljoenen jaren geleden uit de kringloop is gehaald. Probleem is vooral dat Nederland simpelweg niet groot genoeg is om én alle azielzoekers, én alle landbouw, én alle nederlanders én overal bomen te plaatsen. Er moet dus gekozen worden, het is al wel duidelijk waar deze keuze op gevallen is.

ReyNemaattori | 04-03-21 | 16:39

@ReyNemaattori | 04-03-21 | 16:39: Die miljoen nieuwe huizen kunnen beter gebouwd gaan worden op een plek waar niet verwarmd hoeft te worden. Hup een nieuwe stad bouwen in Apothekië voor alle apothekers.

revolte | 04-03-21 | 18:09

is goed voor zijn carriere, zijn portemonnee en die van zijn vrindjes.

1977 | 04-03-21 | 20:06

Climaclown. Prachtig gevonden. Ik moest even gniffelen.

Ceristimo | 04-03-21 | 15:33 | 1

Ga ik onthouden, hopelijk.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:57

U bent weer zo druk als een baasje allemaal, met Uw gelegenheidsmilieu-activisme. Ik zal er U graag aan herinneren als het weer over het nakende rij-, stook- of vleesconsumptieverbod gaat.

Want dat de milieuterreur nog maar aan het begin van haar zegetocht staat, lijkt me een zekerheidje.

Guusneus | 04-03-21 | 15:30

Natuurmonumenten tekens op een miljard of wat. Je gaat diegene met de gouden bergen niet tegen de haren instrijken. Zou mij ook niks verbazen als deze prijs is gefixt door de PR- knuppel van Timmerlulletje.

Yeohan | 04-03-21 | 15:24

Klassieke signalen van een hype; de partijen die er tot hun nek in zitten drukken elkaar bossen veren in hun reedt.

Harry.Langezwaal | 04-03-21 | 15:17

De lobbypot om hem om te kopen was zeker leeg en nu proberen ze het dus op deze manier.

down | 04-03-21 | 15:13

@Mosterd Wandelen is toevallig wel heel gezond voor je en ik ben trouwens nog lang geen 65. LUL!!@!

Prof. D.A.H. Vintik | 04-03-21 | 15:09

Vergat nog wat, NM is ook 1 v/d de standaard bezwaarmakers bij nieuwbouw, die houden de woningbouw goed tegen.
Een hertje moet v/d IJssel naar het IJsselmeer kunnen huppelen en mensen kunnen ongezien de typhus krijgen die gaan maar in een tent wonen maar wel midden in 020 en niet in de "natuur " die we niet hebben.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:08 | 1

Er hoeven ook geen huizen bij, er moeten voordringers terug naar hun land om hun eigen land te helpen opbouwen.

revolte | 04-03-21 | 18:13

Timmermans verdient de "Golden Chainsaw Award" van Greenpeace. Hij is in feite de Europese Blairo Maggi.

drs. Levi Samsonov | 04-03-21 | 15:07

Dat populistische kleinburgerlijke gelul over salarissen ook altijd in Nederland. € 180K per jaar voor een directeur van een organisatie met een balanstotaal van 217 miljoen euro is natuurlijk helemaal niet veel. In het bedrijfsleven is meer te halen.

Hunter S. Thompson | 04-03-21 | 15:06 | 1

En een eigen omzet van 30 mio.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:09

Als ik die volgevreten en zelfvoldane grimas van Frans Timmermans zie dan wordt ik daar bijna onpasselijk van. Voor die bende natuurslopers is een uitbuikend wild zwijn zoals Frans Timmermans een prachtig boegbeeld voor dat soort natuurbeheer, het kan niet toepasselijker. Vreten en vernielen.

vanhetgoor | 04-03-21 | 15:04 | 1

Driewerf walging voor bolle Frans.

revolte | 04-03-21 | 18:16

Een half miljoen aan 'salaris' aanwezigheidspremie gaat al naar de directie van natuurmonumenten. Net zoals rode kruis en leger des heils, de vrijwilligers staat in de regen en kou graties en voor niks. En op de balans merendeel van de subsidies en donaties gaat naar de overhead , minder dan 10% naar waar het daadwerkelijk om gaat. En nooit de hand die voedt/subsidie geeft bijten. Geef hem een nietszeggende prijs dan voelt die zich geeerd

HetOorAakel | 04-03-21 | 15:02 | 1

Ok zo iets een factor 10 van de 700 op de loonlijst van NM bestaat uit vrijwilligers, kansloos volk.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:10

"Stoppen met zagen is de oplossing". Zet die motorzaag maar in de stoelpoten van die dikke proleet.

Joffri | 04-03-21 | 15:01

Die man vliegt per jaar meer CO² uitstoot bij elkaar dan ik in mijn hele leven produceer.

En dat vind ik niet erg, maar wel hypocriet.

frickY | 04-03-21 | 14:58 | 1

Maar hij is heel belangrijk, zegt hij zelf dus dan is dat zo.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:11

En dan te bedenken dat er helemaal niets aan de hand is met het klimaat.

Ongelooflijk dat dit nog niet zo lang geleden eens bedacht is en nu gewoon door politiek en media als waarheid gepresenteerd wordt. Trump is gek en we hebben een klimaatprobleem.

momusopus | 04-03-21 | 14:51 | 2

en bill gates wil een chip in je hoofd stoppen?

Kokkie_Balneger | 04-03-21 | 14:59

Maar dan zouden de journalisten toch wel aan de bel trekken? Sarcasme

1977 | 04-03-21 | 20:08

Tien jaar terug deze video gemaakt over Frenskes gezwets. Nog steeds aktueel. youtu.be/xgEcIQ_WoiU

TheoRichel | 04-03-21 | 14:51 | 1

Heel mooi... Je ziet overal dat geschiedenis-vergeten op alle vlakken van de maatschappij vertragend werkt, economie, geneeskunde, klimaat. Hoogmoed en domheid verpakt in een laagje pseudoslimheid (want ik heb een hoge opleiding genoten), het gebeurt zo vaak zeg... eigenlijk continu!

nobodiesunmighty | 04-03-21 | 17:06

Natuurmonumenten is inmiddels de Amnesty/Oxfam van de Nederlandse natuur.

amateurrr | 04-03-21 | 14:47 | 3

Klopt, hebben 100 miljoen aan kosten 30 % wordt gedekt door leden !

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 14:51

@Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 14:51: en de rest komt binnen via bedenkelijke subsidieconstrukties en schenkingen van Soros?

revolte | 04-03-21 | 18:21

Houden ze dan ook foute feestjes met kinderen en vrouwen uit arme ontwikkelingslanden?

5611 | 04-03-21 | 20:19

Of zoals Rutger zich al terecht afvroeg: "Voormalig PvdA-leider en rechterhand van Frans Timmermans, Diederik Samson erkent dat er nu hele bossen verdwijnen voor biomassacentrales en vindt aanscherping van de richtlijn nodig. Het verbranden van hout om energie op te wekken verliest echter aan draagvlak. En is dit überhaupt een duurzame manier van energieopwekking?"

honkslag | 04-03-21 | 14:45

Maar nog even over die kaalslag hè. Een hoop gejengel hieronder waarin de teloorgang van het woud wordt beweend.

Aangezien het gros van U in de Randstad woont, vraag ik me af over welk "bos" we het dan hebben. Het Bent"woud", het Krimpener"bos", Getse"woud"?

Voorheen jarenlang langs het Abtswoudse "Bos" gereisd hebbende kom ik sinds een paar jaar af en toe langs groengebied Purmerland, of nog erger: Een "landgoed" langs het Noordzeekanaal. Naargeestige waaibomenplantages in ruilverkavelde kleipolders.

Het "bos" is er strak in het gelid geplant in vierkante blokken ter grootte van een krant, zoals de dichter sprak (reeds in de jaren '30!).

Bossen vind je in de Randstad op hogere zandgronden en landgoederen, die niet geheel toevallig vaak samenvallen. Ze zijn eeuwenlang geëxploiteerd. Niks mis mee. Het resultaat is een in alle opzichten (planten, dieren, leeftijd etc) gevarieerd bos.

Een wereld van verschil met die luciferhouten aanplant die velen van U met "bos" verwarren. Daar is meer voor nodig dan een regiment snelgroeiers, gestoffeerd met een enkele merel.

Niets aan verloren.

Guusneus | 04-03-21 | 14:43 | 6

@kapoerewiet | 04-03-21 | 14:53: Naaldbomen. OK. Lees voor luciferhout maar mijnhout. Punt blijft dat houtmonoculturen niet voor "bos" moeten worden versleten.

De grootste soortendichtheden worden behaald in gevarieerde landschappen. Dat verzin ik niet, dat kan een blik op de Natura2000 kaart U en iedereen leren. Daar komt bij dat in zo'n monocultuur de bomen allemaal op hetzelfde moment oud en dus gevaarlijk worden. Dat het beheer dan op kaalslag neerkomt heeft te maken met het herstellen van de fouten uit het verleden die U succesvol als "natuur" zijn verkocht.

Guusneus | 04-03-21 | 15:17

Al die mensen die bij de echte crisis in de jaren dertig bomen geplant hebben met de werkverschaffing die draaien zich nu om in hun graf. Complete kaalslag in de duinen, waar hebben we dat aan verdient, al het wanbeleid?

revolte | 04-03-21 | 18:27

@Guusneus | 04-03-21 | 15:17: Kan zijn maar de ene monocultuur wordt vervangen door de andere. Het is net wat maar in de mode is. Nu wordt alles met veel bulldozeren en kappen omgevormd naar vochtig loofbos of moerassige muggenparadijzen.

5611 | 04-03-21 | 20:22
▼ 3 antwoorden verborgen

Duizend miljard.
Ik weet niet, maar sinds dat rapport laatst over wat 25 jaar migratie ons kleine landje heeft gekost klinkt het helemaal niet meer als echt heul veul geld.

Schoorsteenveger | 04-03-21 | 14:40 | 1

Die 400 miljard ging over alleen Nederland, die 1.000 miljard van Frenske is voor heel Europa. Blijft staan dat Thierry met zijn 1.000 miljard voor de Nederlandse klimaathysterie er waarschijnlijk niet ver naast zat.

5611 | 04-03-21 | 20:23

Intens bah, dit soort doorzichtige "vrienden voor vrienden" prijzen. Bij de jaarlijkse slagersworstenkeuring begrijp ik het nog dat elke slager nog met een prijsje thuis komt. Maar dit stinkt allemaal zo intens meuiig. Zelfs een stinkdier zou nog om zich heen kijken of niemand het rook. Misschien kan Job Cohen nog wat lovende woorden aan Zimmerschwans besteden.

Phantomas | 04-03-21 | 14:40

Hij ziet er inmiddels uit als Paulus de Boskabouter. Dus ik snap die prijs wel.

Prieelvogel | 04-03-21 | 14:40 | 3

Lol

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 14:52

Kabouter Plop

Gemeen Mosje | 04-03-21 | 14:57

Haha

Roze_bril_drager | 04-03-21 | 15:06

Weet je het verschil tussen Frans Timmermans?
Hoe groener des te jankt-ie.

Schoorsteenveger | 04-03-21 | 14:38

Zeer treffende beschrijving van de achterban van Natuurmonumenten! Als ik naar mijn ouders kijk, klopt het bijna helemaal.

Spring Bruissteen | 04-03-21 | 14:33 | 2

Ook wel de "Kampioen-generatie" genoemd; naar de titel van het ANWB-lijfblad. Voorin de kortingsbonnen voor leuke uitjes in eigen land, achterin de trapliften en steunkousen.

kapoerewiet | 04-03-21 | 15:01

Al deze dingen los je op door te vliegen liefst klm .

Bjorn19851111 | 04-03-21 | 14:31

Zo, ik ben uitgelachen en nu ga ik bedenken wat voor comment ik ga schrijven dat beledigend genoeg is. O, wacht..

Zoltan | 04-03-21 | 14:29

Frans Timmermans is een megalomane gevaarlijke gek die zijn naam in de geschiedenisboekjes wil hebben als de Franklin Roosevelt die Amerika met de New Deal uit de Grote Depressie haalde zo wil Frans Timmermans. Ja, wat wil Frans Timmermans eigenlijk behalve belachelijk veel geld weg geven zonder daar voorwaarden aan te stellen.
Hij noemt het wel de Green Deal, maar als de Oost-Europese en de knoflooklanden de milieudoelstellingen niet halen mogen ze het geld wel houden. Eigenlijk wil Frans Timmermans de geldpersen laten draaien zonder dat er tegenvoorwaarden zijn gesteld.

Osdorpertje | 04-03-21 | 14:25 | 5

Zwaar getraumatiseerd omdat zijn vader een onbetekende ambtenaar was en hij werd gepest door kinderen van belangrijkere ambtenaren, dat doet gekke dingen met een mens, en dat zien we tot op de dag van vandaag aan zijn onmogelijke gedrag..

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:14

@Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:14: de wraak van het monster, vroeger door de pastoor genaaid, nu naaid hij terug tegen de hele bevolking.

revolte | 04-03-21 | 18:33

@Hevvlan Demuru | 04-03-21 | 14:30: Hij kan in 37 talen 1.000 miljard door de plee spoelen!

5611 | 04-03-21 | 20:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je echt een eerlijk en voor een beter klimaat en wereld bent dan betalen we over alle import emissie toeslagen. Klimaat gekken van D66/GroenLinks willen alle bedrijven de grens over gooien en biomassa brandstof importeren evenals de rest van de producerende en vervuilende producten... beetje ons eigen straatje schoonvegen en lekker beweren dat biomassa en hout stoken neutraal is door elders weer bomen aan te planten. Hoe krankzinnig en asociaal ook.

Hollandse_blauwe | 04-03-21 | 14:25 | 1

juist, maar hout stoken in de houtkachel mag dan weer niet.

homieguerneville | 04-03-21 | 14:28

Bolhoed op en zingen over smurfen en wuppies, dan krijgt hij ook nog een exportprijs!

#prijzencircus

Jos Tiebent | 04-03-21 | 14:25

Ach, hij is nou eenmaal een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger.
Oh, wacht...

JackStick | 04-03-21 | 14:24

Tja wat moet je zegge...........

rein9576 | 04-03-21 | 14:23

Lichaamsvet kan ook omgezet worden in energie waarom daar niet meer de focus op .

Bjorn19851111 | 04-03-21 | 14:22 | 1

Biomassa

Watching the Wheels | 04-03-21 | 14:24

Maar wie ontbosst Frenske?

Deksmaat | 04-03-21 | 14:21

Die #Timmerfranz is wereldberoemd geworden door de slechtste ingestudeerde snik en gebroken strot die ik ooit gehoord heb.
youtu.be/DJ1CXLwwQcg

Breinbrouwsels | 04-03-21 | 14:20

Ik weet dat dit grenst aan discriminatie en wellicht racisme. Maar ik heb gewoon moeite met zijn kop. Als ik een foto van hem zie, dan laat mijn onderbuik mijn anus knipogen. Ik kan er niks aan doen.

Leptob | 04-03-21 | 14:19

"Onze" politieke leiders hebben in 2015 een aantal (17) hoofddoelen afgesproken - de zogenaamde 'Societal Development Goals' (SDGs). Dit via VN discussies/afspraken.
Die SDGs varieren van educatie tot gezondheidszorg, armoede, en ook 'natuurlijk' Climate Change..
Allemaal zeer nobele doelen.
Onder iedere SDGs vallen dan een aantal 'sub-doelen' -- specifieke objectieven.
Al deze doelen werden opgesteld via verschillend werkgroepen met 'experts' uit verschillende disciplines.
in 2015 hebben het Copenhague Consensus Centre & Australia Consensus Centre vervolgens een aantal economen (waaronder een aantal nobelprijswinnaars) laten kijken naar prioriteiten binnen deze SDGs, op basis van kosten-baten.
Een zeer redelijke benadering, omdat (publiek) geld nu eenmaal niet ongelimiteerd beschikbaar is om investeringen te maken om dergelijke doelen te bereiken.

Conclusie: specifieke doelen op basis van 'climate change' komen helemaal onderaan in de lijst van de prioriteiten - en voordat geld te besteden aan climate change is het rationeel veel beter om eerst in andere SDGs te investeren.

hele klimaatveranderingsverhaal is massa-histerie - en in principe zegt eenieder die strijdt voor investeringen in climate change programs dus dat andere SDGs minder belangrijk zijn.. (dus kindsterfte etc. niet zo'n prioriteit voor deze mensen).

MaximusAurelius | 04-03-21 | 14:19

En wie is de voorzitter van Natuurmankementen? Jeroen Dijsselbloemetjes
www.natuurmonumenten.nl/nieuws/jeroen...

Van die pvda'ers die elkaar prijzen geven, prachtig. Zou trouwens ook wel een mooie baan voor Hugo de Jonge zijn met die bloemschoenen.

Watching the Wheels | 04-03-21 | 14:19 | 2

Moet je op de site eens de voorwaarden voor gebruik van bedrijfskleding lezen voor 'vaste vrijwilligers'. De Hollandse zuinigheid straalt ervan af.

DeCynischeAmbtenaar | 04-03-21 | 14:34

Weet je wat goed is voor natuur en klimaat?
Als Franciscus zichzelf naar Uranus schiet.

Ruimedenker | 04-03-21 | 14:18

Misschien mogen ze als wederdienst Frenske wel opstoken, biomassa genoeg! Daar heeft Amsterdam wel een halve dag stroom van!

Morgenstern064 | 04-03-21 | 14:18

Haha het regent opzeggingen bij natuurmonumenten!
Hele zure zure regen.
En terecht!!

laurentius | 04-03-21 | 14:17 | 1

Soms vind ik het jammer dat ik geen lid ben van dit soort clubs, kun je ze niet opzeggen. Van de andere kant: je kunt ook gewoon zonder lid te zijn een opzeghingsmail sturen. Als ze dan na veel zoeken antwoorden dat je geen lid bent mail je terug dat het voor de zekerheid was.

5611 | 04-03-21 | 20:30

Groenste politicus....

Hoeveel kerncentrales heeft hij al laten plaatsen en hoeveel bomen heeft hij al geplant ? En met de trein op een snelle en effeciente manier door Europa, ? Hoe zit het daar mee ?

Tot dan moet frans vooral zijn bek houden en is hij zeker niet groen.

Lt-Kol Kilgore | 04-03-21 | 14:16

Frenskeis vooral bezig voor zichzelf. Een soort klimaat Zonnekoning alleen een kasteel als Versailles ontbreekt nog. Maar Frenske werkt hier aan.....

Blonde Nel | 04-03-21 | 14:16

Ik ga, na 13 jaar lid te zijn geweest, m'n lidmaatschap opzeggen. Als ze dit soort idioten de hemel inprijzen en 'man-of-the-year' maken hebben ze mijn steun niet meer nodig. Dan lopen ze maar naar... naar... naar frenske.

GWBA | 04-03-21 | 14:15 | 1

Ja, maar.... ja, maar..... dat salaris van die 48 arme directeuren daar dan?

Lorejas | 04-03-21 | 14:27

Frans zou eerst eens moeten stoppen met teveel eten. Want het is me toch een dikke! En dan stoppen met het eten van dieren op de kosten van de belasting betalers. En dan altijd de trein nemen en niet meer naar Brazilië vliegen om daar met de Belgische minister overleg te voeren die 2 straten van hem een kantoor heeft. Dan pas lullen over natuur en zo..

MeneerGuggenheimer | 04-03-21 | 14:14 | 2

Laat hem zich toch helemaal volvreten tot ie barst.

Roze_bril_drager | 04-03-21 | 14:16

Niet het zo bekijken dat Frenske zoveel dieren op eet dat er minder diervoeder nodig is en dat is goed voor het milieu.... of zoiets.

5611 | 04-03-21 | 20:32

Welke urgentie eigenlijk? De urgentie om het landschap te industrialiseren met windmolens en zonneparken? De urgentie om nog meer mensen op te nemen als vluchteling en zo het woningtekort op te drijven en nog meer open ruimte op te offeren? De urgentie onze productie nog duurder te maken door inefficiënte klimaatmaatregelen, waardoor de vervuilende concurrentie uit India en CHina nóg meer kan gaan produceren? Of wacht, de urgentie om het enige zinnige alternatief voor de enorme energiebehoefte in dit land - kernenergie - weg te stemmen?
Wat mij betreft zijn er maar twee dingen urgent:
1. Dikke Europese carrièrepolitici afschaffen
2. Veilige kerncentrales bouwen.

Hommel | 04-03-21 | 14:14 | 2

Tsja, ik zou zeggen; nee tegen de VVD.

D-Fens_1963 | 04-03-21 | 14:23

De ene hand wast de ander.
1000 miljard te verdelen in de klimaatcarrousel.
Opzichtige vriendjespolitiek.
Lekker likken voor een nat uur.

Ruimedenker | 04-03-21 | 14:14 | 1

Precies NM ziet de miljoenen al weer naar binnen rollen.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 14:57

Bossen in Nederland kappen voor biomassacentrales?
Ik dacht eerst dat het een grap was

laurentius | 04-03-21 | 14:11 | 8

@Watching the Wheels | 04-03-21 | 14:30: Dat is waar ook Jeroen is daar de capo di tutti capi, slechtheid vermomt als redelijk mens.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 14:58
▼ 5 antwoorden verborgen

Ben best voor milieu en klimaat, maar bij het zien van Timmermans,Kaag, en Klaver schiet ik in de protest modus dat ik geen enkele maatregel meer trek. Milieu en klimaat verdiend betere vertegenwoordigers, sympathiekere houding en meer betrokkenheid kunnen bewerkstelligen.

dhrat | 04-03-21 | 14:11

Agnes Jongerius (fnv/pvda) heeft in het euronepparlement ook weer iets onzinnigs voor elkaar gekregen www.lc.nl/economie/EU-wetgeving-moet-... je mag voortaan een beter functionerende of meer ervaren werknemer niet meer meer betalen voor hetzelfde werk. Vrouwen, bejaarden, gehandicapten, topverkopers of beginners ... als je hetzelfde werk doet, dan verdien je hetzelfde (koekoek). Zijn die mensen compleet wereldvreemd of zo? Hebben ze totaal geen ervaring met hoe het werkt of zo?

Watching the Wheels | 04-03-21 | 14:10 | 2

Nee, dat staat er niet (helemaal). Ze willen het wel graag zoals u beschrijft maar dat is vooralsnog niet haalbaar. In dit voorstel ligt de bewijslast bij een werkgever om aan te tonen dat een evt verschil in loon gerechtvaardigd is. Het antwoord: "omdat Piet 30 jaar meer ervaring heeft, diverse aanvullende cursussen heeft gedaan en 20% meer omzet draait dan Laqueesha" is dus nog altijd een valide argument om Piet beter te belonen. Omstandigheden qua functie-inhoud en personen die het uitvoeren zijn zelden of nooit 1:1 vergelijkbaar waarmee dit wetje een papieren overwinning is. Mijn persoonlijke mening over Jongerius laat ik gemakshalve maar achterwege.

_pacman_ | 04-03-21 | 14:24

@_pacman_ | 04-03-21 | 14:24:
Er staat: "Grotere werkgevers worden in een voorstel van de Europese Commissie verplicht looninformatie jaarlijks te publiceren en mogen sollicitanten niet meer naar vorige salarissen vragen." Het zijn communisten.

Watching the Wheels | 04-03-21 | 14:34

Lidmaatschap opgezegd. Dan liever lid van de Donald Duck.

Zack Hooi | 04-03-21 | 14:10 | 1

Die deugen ook niet, er is zelfs een hallelujah €U versie uitgebracht.

revolte | 04-03-21 | 22:05

Weet je waar ze ook massaal bomen aan het slopen zijn?In het Krimpenerbos. Echt bizar, ze zeggen de bomen zijn ziek, nou met die bomen is niks mis. Het beleid is ziek. Gaat waarschijnlijk allemaal de verbrandingsoven in. Echt schandalig de hele biodiversiteit is naar de klote.

Tishetnetnie | 04-03-21 | 14:10

Walgelijke vent, hij is de realiteit met de samenleving helemaal kwijt.
Het is symbolisch dat hij met een privé jet reist, en het klootjesvolk, kan helemaal voorlopig niet met het vliegtuig op vakantie op een normale manier.
Het is zo makkelijk, met een waanzinnig salaris, idioot dure klimaat maatregelen invoeren, terwijl de meeste mensen de strop om de nek hangt.

allesmoetkunnen12 | 04-03-21 | 14:09

Uit het artikel in Trouw over kerncentrales: “Ik heb geen problemen met dat debat. Verscheidene Europese landen hebben al besloten om nieuwe kerncentrales te bouwen, maar je moet een goede kosten-batenanalyse maken.

Wel gvd toch! Windmolens en zonnepanelen en alle ellende mag bijna onbeperkt kosten, maar bij kerncentrales moet er ineens een goede kosten-baten analyse gemaakt worden. Franske is niet helemaal eerlijk in zijn verhaal lijkt mij.

Sinterbikske | 04-03-21 | 14:09 | 1

Weet pas sinds kort dat je eerst 3 miljard ! mag aftikken en dan pas verder praten over een te bouwen kerncentrale, duur gemaakt door de idioten in 070.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:00

Frenske wil bomen slopen voor het klimaat.
Frenske wil de natuur slopen voor het klimaat.
Frenske wil de zee slopen voor het klimaat.
Frenske wil je portemonee slopen voor het klimaat.
En Frenske wil je vrijheid slopen voor het klimaat.
Frenske, kan je effe jezelf slopen voor de mensheid?

Zeddegeizot | 04-03-21 | 14:07 | 1

Scheelt wel 0,0000000000003 % aan opwarming, zijn we wel failliet maar toch.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:01

Wat heb ik deze 'man' al heel vaak een heel stel enge ziektes toegewenst, maar het bord voor zijn bolle pvdarmoede, kop houdt helaas alles tegen.

deja_view | 04-03-21 | 14:06

Om het te vieren heb ik vanochtend mijn diesel 5 uur stationair laten draaien

Turbulentie? | 04-03-21 | 14:02 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Daar is ie weer, de klimaatkeizer.

Nog gevlogen laatst Franske ?

Roze_bril_drager | 04-03-21 | 14:01

Alleen al het kijken naar die foto van hem bij die privéjet maakt me misselijk.

ceesreis | 04-03-21 | 14:01 | 2

Alleen al het kijken naar die foto van hem maakt me misselijk.

small_town_dude | 04-03-21 | 14:05

Als je weet, wie al die plannetjes voor die Zimmerschwanz bedenkt, word je spontaan ongesteld : ....
Juist ja de ex-vice premier pvda
vleespet

mameloe | 04-03-21 | 14:09

Wat heeft ie gedaan om winnaar te worden?
Zijn baard laten staan zodat ie meer op een boswachter lijkt?

Turbulentie? | 04-03-21 | 14:00 | 1

Je bedoelt: Vader Abraham...... waar komen jullie toch vandaan: uit de doos van tante sjaan

mameloe | 04-03-21 | 14:12

Al die nepprijzen die overheidsinstanties en figuren elkaar in de hol stoppen doet allemaal lekker commumistisch aan.

haddem | 04-03-21 | 14:00

In de jaren 60 en 70 wisten we al dat het zo niet verder kon gaan. We zijn dus al 50-60 jaar het onvermijdelijke aan het uitstellen. Kan je wel zeuren dat we moeten gaan investeren in de toekomst maar is dat niet een beetje egoïstisch? We zijn van het roekeloze beleid uit de vorige eeuw nogal rijk geworden. Dat zijn grote problemen die we moeten oplossen. Misschien niet voor ons, maar tenminste voor onze kinderen en kleinkinderen en hun kinderen. Ik ben opgevoed met de boodschap om de wereld een beetje beter achter te laten dan je hem hebt gevonden. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Kan je op van alles en nog wat zeuren maar dat zet geen zoden aan de dijk. Je laten beïnvloeden door de propagandisten van de olielobby is ook weinig verstandig. En daar moet bij gezegd worden dat ik ook weinig hoop heb voor de huidige plannen. Maar dwarsliggen zodat de rijkste bedrijven ter wereld nog meer geld kunnen verdienen lijkt me in ieder geval niet de juiste houding.

Schout-bij-Nacht-J | 04-03-21 | 13:59 | 3

Met afhankelijkheid van vogelblenders is de olie (fossiele) business gegarandeerd van afnemers. Een stabiel net krijg je namelijk niet met een fluctuerend aanbod.

haddem | 04-03-21 | 14:01

@haddem | 04-03-21 | 14:01:
Dit dus, niet voor niets dat de Vattenfalls van deze wereld zo zitten te pushen op wind- en zonne-energie. Het geeft ze dan nog meer macht om hun fossiele centrales gaande te houden.
Ze zijn wel heel bang voor kernenergie waar ze geen wurggreep op hebben.

2voor12 | 04-03-21 | 14:10

Dan zou je beter iets kunnen doen aan de sluipende omvolking. Je (klein)kinderen die nu op de basisschool zitten, zullen op het einde van hun leven een minderheid in eigen land zijn en dat gaat niet leuk worden.

5611 | 04-03-21 | 20:38

De ontbossing van Nederland moet echt stoppen. Natuurmonumenten en staatsbosbeheer zijn al een decennium bezig om de Nederlandse bossen te slopen onder het mom van het leefgebied van een bepaalde salamander, een kevertje of een lullig plantje. Iedere keer dat ik door bosgebieden wandel/fiets/mountainbike verbaas ik mij er over dat deze kaalslag wordt toegestaan in de aangeharkte tuin die Nederland heet.

therealbraindump | 04-03-21 | 13:59 | 1

Andere smoezen: boktor, uitheemse soorten die inheemse verdringen, ziektes en sinds kort ook de gezonde bomen kappen 'anders staat het zo raar'. Vult u maar aan.

Der Schnitzeljäger | 04-03-21 | 15:20

ik hoop dat ze neerstorten die megalomane idioten.

1977 | 04-03-21 | 13:59

Maar waarom niet de jessias?
Toch de verkeerde partij voor dijsselbloem?

Nuchternederland | 04-03-21 | 13:57

Even een tip voor Natuurmonumenten. De ecologische voetafdruk van een Nederlander is ca. 6 ha, die van een Keniaan ca. 1. Minder Nederlanders, meer Kenianen. Win-win situatie en groener kan haast niet.

En ik hoef er niet eens 1000 miljard voor te hebben.

Guusneus | 04-03-21 | 13:55 | 2

Sterker nog, over 50 jaar hebben we bijna 1000 miljard terugverdiend!

Guusneus | 04-03-21 | 13:57

Als je Frans Timmermans in je vliegtuig heb zitten dan kun je alleen maar vol gas met de afterburners aan opstijgen. Anders kom je niet los van de grond ben ik bang.

Croisantneuf | 04-03-21 | 13:55 | 7

@Dwarsdenker | 04-03-21 | 14:07: Sta je normaal gesproken nooit bij stil maar knap dat ze dat soort uitklapstoeltjes kunnen maken toch ? Ik zou denken onze Frans trekt de bouten uit de muur zodra hij op zo'n inklapstoeltje plaats neemt.

Croisantneuf | 04-03-21 | 14:47

Daarom heeft Frenske ook een privétoestel. Met andere mensen erbij komt dat toestel niet meer van de grond.

5611 | 04-03-21 | 20:41

@Croisantneuf | 04-03-21 | 14:41: het leegvreten van de Noordzee laat hij aan zijn zoontje over. Stichting de Noordzee voor globalistische roofbouw op de Noordzee.

revolte | 04-03-21 | 22:15
▼ 4 antwoorden verborgen

Als us Frenske verdrietig is dan eet hij altijd drie taartjes. Ineens.

pjotr nicknaamtov | 04-03-21 | 13:53 | 3

En laat hij nu nét systemisch depressief zijn....

bisbisbis | 04-03-21 | 13:57

Hahahaha!

Slough | 04-03-21 | 13:59

Weet u wie ook de hele dag taartjes zat te eten ?

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:59

Timmerfrans laat ook geen scheten omdat dat luchtverontreinigend zou zijn. Daarom staat ie zo bol.

Slough | 04-03-21 | 13:53

Haha franskie tuurlijk is hij de groenste politicus, hij zadelt de burgers op met die groene transitie gelden. Makkelijk als hij er niet de dupe van is of gaat worden.

swagmachine | 04-03-21 | 13:52

Ik ben geen lid van Natuurmonumenten, gelukkig niet. En ik wordt het zo ook niet.

DeCynischeAmbtenaar | 04-03-21 | 13:52

Het gebruikelijke gebrek aan verantwoording hoeven afleggen van de EU. Maar in dit geval op zich wel aan te pakken. Want wie heeft er voor jou gekozen? Je bent een PvdA-er, een partij die zichzelf zo gemarginaliseerd heeft dat ie niet eens meer mag aanschuiven als de belangrijkste partijen een verkiezingsdebat hebben.

TheEgg | 04-03-21 | 13:52

Ik ben lid van natuurmonumenten. Primair omdat die tegen windmolens en zonneweides zijn.
Maar Fransie is daar helemaal niet tegen, dus vind dit inderdaad wat dubieus.

C1O2 | 04-03-21 | 13:51

Frenske de liegende zachtaardige oplichter die door de corona crisis uit de media was verdwenen heeft een manier gevonden om weer publicitair boven te drijven. Geef natuurmonumenten een echt bestuur dat de natuur beschermd en Frens geen aandacht! Wordt de wereld echt mooier van.....

Roorda van Eyssinga | 04-03-21 | 13:50

Natuurmonumenten is één van de grootste subsidiehoeren van Nederland. Honderden miljoenen haalt Natuurmonumenten uit onder andere de groene EU potten waar Frans met zijn dikke handjes in kan graaien en kan zekerstellen voor Natuurmonumenten. Integriteit is heel ver te zoeken. Blijkbaar zijn ze de schaamte voorbij en hebben ze het lef om in alle openbaarheid te tonen dat ze elkaar helpen. Het kan ook zo zijn dat ze weten dat kudtburgers en stemvee in Den Haag hen toch niets kan en wil maken.

Graaier | 04-03-21 | 13:50 | 1

En dan al die vrijwilligers waar Natuurmonumenten op drijft...

DeCynischeAmbtenaar | 04-03-21 | 13:57

Ik zou bijna lid worden zodat ik m'n lidmaatschap boos kan opzeggen!

John McClane | 04-03-21 | 13:50

Dit zal de subsidiestroom EU - Natuurmonumenten bepaald geen windeieren leggen.

bisbisbis | 04-03-21 | 13:50

Ho Ho! Het is allemaal eerlijk gegaan. Ditmaal was er geen vakjury of een publieksverkiezing. De jury bestond dit keer uit een deskundige jury samengesteld uit werknemers van Natuurmonumenten. Dat partijgenoot Jeroen Dijsselbloem (PvdA) directeur van Natuurmonumenten is berust op louter toeval.

goedverstaander | 04-03-21 | 13:48

Frans Timmermans is in z'n eentje een PvdANDEMIE.

2021 sla ik ff over | 04-03-21 | 13:47

Zo, Natuurmonumenten heeft weer wat miljoenen binnengeharkt met gelik richting Timmerfrens.
Zitten de grootverdieners weer een paar jaar op rozen.

Ommezwaai | 04-03-21 | 13:47

Zelfbevlekkingsshow..

streknek | 04-03-21 | 13:46

Ik kan ook lekker groen doen. Dan gebruik ik vooraan kartonnen rietjes en ga dan 1000 miljard andermans geld opmaken. Maar het is denk ik simpeler. Natuurmonumenten wil gewoon extra subsidie van de EU. Die salarissen van de directie kan best nog wat omhoog.

HoniSoit | 04-03-21 | 13:46

Ik heb een beter en groener plan: 25.000 miljard euro investeren in duurzame ontwikkelingen voor deze en de komende generaties. Ja, u leest het goed hoor! 25.000 miljard. Waar kan ik mijn prijzen ophalen?

whitechocolateface | 04-03-21 | 13:46 | 3

Ik heb het even gecheckt bij het RIVM: vooralsnog is er geen enkele aanleiding te veronderstellen dat het milieu deze kant op komt. Bovendien wordt het klimaat altijd in klein gezelschap gevierd.

_pacman_ | 04-03-21 | 13:48

Volgens Hugo kan over 2 maanden de eerste boom de grond in. Aan het einde van 2021 zullen er 100 meloen bomen geplant zijn.

Prieelvogel | 04-03-21 | 14:25

Volgens mijn modellen kunnen er 10 veeboeren worden gered als deze man zijn methaanuitstoot weet terug te brengen.

Poesmobiel | 04-03-21 | 13:46

Wat een klef gezelschap, al die lui die elkaar privileges toewerpen. Zitten ze ook met elkaar in de darkroom?

De Pilsvogel | 04-03-21 | 13:45

Fransjes plan om honderd miljoen miljard Euro weg te geven heeft helemaal niets met het milieu te maken. Het is een grote herverdeling van de welvaart waar het rijke Noorden al haar geld overhandigt aan de voormalige Oostblok landen en aan de knoflook landen.

Osdorpertje | 04-03-21 | 13:42 | 2

En Frenskes baan zeker te stellen, dat is prioriteit I, de rest is bijzaak.

Slough | 04-03-21 | 13:54

Niet 100 maar 1000 miljard.

5611 | 04-03-21 | 20:43

Zo gaat dat toch altijd: ze geven mekaar medailles cq nominatie om te laten zien hoe belangrijk ze zijn.
Kijk mij deugen ........

Uranus1767 | 04-03-21 | 13:42 | 1

Was ook een goede gewoonte in de vroegere Sovjet-Unie.

5611 | 04-03-21 | 20:44

Heeft Frenske een coronabaard?

Aangezien kapsel wat lastig is voor de voluptueuze groene kabouter.

Toetsenbordcomplex | 04-03-21 | 13:41

Wat een patjakker is dat geworden, volgevreten van EU geld

stipjes | 04-03-21 | 13:41

Natuurmonumenten is inderdaad de natuurgebieden die zij onder haar beheer heeft dankzij de donaties van natuurliefhebbers commercieel gaan uitbaten middels houtkap voor de biomassacentrales. Met het geld dat ze daarmee verdienen kunnen dan plastic fietspaden worden aangelegd in de kaalgekapte gebieden.

_pacman_ | 04-03-21 | 13:41

Bij ons in de stad loopt een naar drank ruikende zwerver met een morsige, grijze baard constant in zichzelf te mompelen. 'Daar gaat vieze Frans weer', zeggen de voorbijgangers tegen elkaar.

gestoptmetroken | 04-03-21 | 13:41

Fuck? "Onze kinderen"? Heb ik die dingen dan toch? Na mij de zondvloed Frans.

Lorejas | 04-03-21 | 13:39

Het regent opzeggingen, doorgehakte zee-arenden en WC-eend-verhalen op het Twitter-account van Natuurmonumenten. LOL.

goedverstaander | 04-03-21 | 13:39 | 2

Maakt ze niet uit, dan vragen ze meer van de postcodeloterij.

2voor12 | 04-03-21 | 13:41

@2voor12 | 04-03-21 | 13:41: Maakt ze wel uit ledenaatallen zijn daar heilig die vermoorden hun eigen moeder nog voor een lidmaatschap die idioten, waarom, omdat alleen met een groot aantal ze hun l*l verhalen in 070 kunnen verdedigen.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-21 | 15:05

Groene Smurf.

Wijze uit het Oosten | 04-03-21 | 13:39

Met Frans win je de oorlog ook niet. Zal best de beste intenties hebben maar het is voor Europa zo belangrijk om energieonafhankelijk te worden. We kunnen alle gigantische problemen met het klimaat links laten liggen en nog steeds beseffen dat we echt heel erg hard aan de slag moeten gaan om onze energievoorziening geheel uit Europa te krijgen, en als dat eventjes schoner kan dan de techniek van de vorige eeuw is dat dikke winst. Maar dan moeten we wel investeren. Dat begrijpen simpele zielen niet. Maar aan de andere kant komen er maar weinig mensen met oplossingen. Misschien meer energie (pun intended) naar oplossingen en minder lullen en meer vullen.

Schout-bij-Nacht-J | 04-03-21 | 13:38 | 7

@2voor12 | 04-03-21 | 13:48:

Met kernenergie, ik ben in principe voor, heb je het NIMBY probleem en het 'waar laten we het afval' probleem. Gas wordt het ook niet, tenzij je het straks uit Qatar wil halen. Dus ja. We moeten oplossingen gaan vinden. We moeten energieonafhankelijk worden. Als dat groener/schoner kan dan is dat extra dikke winst.

Schout-bij-Nacht-J | 04-03-21 | 13:53

Je definieert het probleem nu heel anders dan dat de klimaatfetisjsten en daar kan ik iets mee.

5611 | 04-03-21 | 20:46

Ik heb het al vaker geroepen, warmtebatterijen. Sunamp, TNO, Google maar.

revolte | 04-03-21 | 22:26
▼ 4 antwoorden verborgen

Dijsselbloem (PvdA) geeft prijs aan Timmermans (PvdA).

2voor12 | 04-03-21 | 13:37

Een goede boom behoeft geen krans.

GekkeHenkieNiet | 04-03-21 | 13:37 | 2

Bij een goede boom zijn de takken dik genoeg voor een Frans.

gestoptmetroken | 04-03-21 | 13:43

En ook geen Frans

bisbisbis | 04-03-21 | 15:08

O wat is hij toch groen. Zeker gezien zijn vele vliegreizen en dat achterlijke gedoe om maandelijks dat hele EU gebeuren te verhuizen om dat Straatsburg ook zo enorm belangrijk is. Nee echt wat een voorbeeld voor ons allen. Natuurmonumenten... ga je heel diep schamen.

Waargaathetheen | 04-03-21 | 13:37

Prima verwoord. Geen zin om nog meer woorden vuil te maken aan die pathetische tuinkabouter.

ratelaar | 04-03-21 | 13:37

Vreselijke PvdA-baard.
Baard, geitenwollen sokken en sandalen.
Wat een klassieker. Een parodie op zichzelf.
Behaarde glimworm.

Ruimedenker | 04-03-21 | 13:36 | 1

LOL :-)

Smeggel | 04-03-21 | 14:30

Je roept een paar keer dat je 1.000 miljard Euro belastinggeld (voornamelijk opgebracht en op te brengen door de Noordelijke landen) wilt verbranden omdat je functieprofiel dat voorschrijft en plotseling ben je een prijswinnende groene politicus. Je moet de prijs maar durven op te halen. Maar ja Frans T. is schaamteloos als het over Frans T. gaat.

_pacman_ | 04-03-21 | 13:35

Dit doet pijn, te lezen hoe de directeuren alles opvreten en verkwanselen.
Als jochie, 50 jaar! geleden gespaard voor en samengewerkt met klassenleraar destijds om Natuurmonumenten te helpen. Wat een schoften.

Normpje | 04-03-21 | 13:35

Je moet wat met een salaris van 31.000 euro per maand.
Zit hier ook nog een geldprijs aan vast?

goedverstaander | 04-03-21 | 13:32 | 3

Voor 31000 per maand kan ik ook liegen dat 't hoest.

Slough | 04-03-21 | 13:57

@Slough | 04-03-21 | 13:57: Beetje meer nog:
Frans Timmermans (per maand):
Salaris Brussel: € 24.852,-
Onkosten € 3.875,-
Reiskosten € 6.875,-
Kantoorkosten € 3.435,-
Pensioen € 16.950,-

Maakt € 52.897,- per maand totaal.

goedverstaander | 04-03-21 | 14:26

@goedverstaander | 04-03-21 | 14:26: Reiskosten worden toch hopelijk wel gebruikt alleen voor treinen en geen vieze dikke Jaguars, Mercedessen/vliegtuigen want dat zou dan hypocriet zijn en daar zie ik Frens niet voor aan.

Slough | 04-03-21 | 14:41

Vreselijk. Rien Poortvliet had deze boskabouter ook kunnen bedenken overigens.

van Oeffelen | 04-03-21 | 13:32 | 1

Ik verwacht elk moment dat er blauwe figuurtjes uit alle hoeken en gaten komen als hij op tv is. Zelfs uit de waterkraan.

goedverstaander | 04-03-21 | 13:33

daaaag, donatie aan Natuurmonumenten.

Nuchternederland | 04-03-21 | 13:31

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com