Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trump gaf "belangrijkste speech ooit", overweegt MinJus te ontslaan wegens geen bewijs fraude

45 minuten lang claimen dat hij niet verloren heeft.

"Geef nooit op" — Peter Jan Rens. Bovenstaande speech drie kwartier lang over hoe het categorisch uitgesloten en onmogelijk is dat hij heeft verloren. Echter, zijn eigen Minister van Justitie, een hyperloyale bondgenoot die meermaals ingezet leek als persoonlijke belangenbehartiger, berichtte gister dat "the U.S. Justice Department has uncovered no evidence of widespread voter fraud that could change the outcome of the 2020 election." Geheel on brand overweegt Trump hem nu dus te ontslaan, al lijken adviseurs hem daar tot nu toe van te weerhouden. 

Een transcriptie met factcheck van bovenstaande speech vindt u bijvoorbeeld hier, en het heeft er wel echt alle schijn van dat het voornamelijk bestaat uit halve waarheden en hele leugens die alleen nog in de fringe gangbaar zijn. Daar staat trouwens wel tegenover dat Trump op 24 november nog tweette dat voorbereidingen voor machtsoverdracht getroffen worden, mocht hij zijn zaak alsnog verliezen. "Our case STRONGLY continues, we will keep up the good fight, and I believe we will prevail! Nevertheless, in the best interest of our Country, I am recommending that Emily and her team do what needs to be done with regard to initial protocols, and have told my team to do the same." Dáár staat echter weer tegenover dat Trump naar verluidt niet van plan is naar Bidens inauguratie te gaan, en in plaats daarvan tijdens Bidens inauguratie zijn eigen campagne voor 2024 af gaat trappen. Groots hoor.

Onderstaand Georgia's Voting System Implementation Manager, de conservatieve republikein Gabriel Sterling, die écht helemaal klaar is met al het gedonder, en dan heeft hij het niet over antifa.

Voting System Implementation Manager Georgia, een conservatieve republikein

Was deze Trump-getuige... beschonken?

Social

Reaguursels

Inloggen

Treurig wederom als een 'journalist' geen verstand van zaken heeft. Volgens de wet mag iedere kandidaat de uitslag betwisten en aanvechten, simpel. Pas op 6 januari is de DEFINITIEVE uitslag. Wat de media ook zegt..

Dwars-Ligger | 04-12-20 | 11:55

Mooie is dat hij straks gewoon aan zijn tweede termijn gaat beginnen, let maar op!

Spychopaat | 04-12-20 | 08:40

Dat funny blonde heeft haar kostje gekocht, die zit in de volgende saturday night live

dr_heckle-mr_right | 03-12-20 | 23:15

Kan mij niet voorstellen dat iemand in NL zo'n verkiezingswijze prima in orde zou vinden.

Briefje met handtekening = stem. Heel frappant.

Bij mij kriebelt het al dat bij EU verkiezingen veel mensen (EU-buitenlanders in NL) 2x mogen stemmen en ik maar 1x.

sjef-van-iekel | 03-12-20 | 22:10 | 2

Dus iets wat niet kosjer is dat dat kosjer gevonden wordt omdat controles te tijdrovend zijn.

sjef-van-iekel | 03-12-20 | 22:12

Donnie blijft een held. America first, fuck de globalisten

KeizerTraianus | 03-12-20 | 21:41 | 1

Donnie is rijp voor het gekkenhuis...

panthoseen | 03-12-20 | 21:59

@Frau Merkel | 03-12-20 | 23:20: Misschien kan je dat boek op Marktplaats aanbieden.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 23:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Waarom zijn mijn leuke Biden Persiflage filmpjes verwijderd? Is toch leuk na 4 jaar Trump grappen!

Harrie7949 | 03-12-20 | 19:44 | 1

Hoog tijd dat deze criminele vastgoed clown her Witte Huis verlaat, kan zijn opvolger weer proberen de Verdeelde Staten van Amerika te verenigen.

Spiderman1 | 03-12-20 | 19:03 | 4

Hij begint in ieder geval door diverse lobbyisten op hoge posities te zetten. Money talks en het plebs kan mooie woorden krijgen en verder niets.

Salutis Humanae | 03-12-20 | 19:55

@Salutis Humanae | 03-12-20 | 19:55: With Biden: Black Rock rules.....
the world.

piloot47 | 03-12-20 | 20:29

@Salutis Humanae | 03-12-20 | 19:55: Biden vult het moeras weer met een brandslang.

Ivoren Toren | 03-12-20 | 22:18
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een mafketel..... zijn er nog reaguurders die in hem geloven?

panthoseen | 03-12-20 | 18:06 | 7

Ik heb Biden nooit geloofd. Een mafketel is het inderdaad.

Frau Merkel | 03-12-20 | 23:21
-weggejorist-
Koffie ? | 04-12-20 | 03:26

@Koffie ? | 04-12-20 | 03:26: Die heeft gewoon gewonnen.

Rest In Privacy | 04-12-20 | 08:41
▼ 4 antwoorden verborgen

Onderzoek naar Dominion machines werd gedwarsboomd door de Dems en een lagere rechter. Speciale rechtbank voor appeal geeft toestemming voor een emergency appeal om alsnog landbreed de machines te mogen controleren.

m.theepochtimes.com/sidney-powells-el...

Rest In Privacy | 03-12-20 | 18:00 | 5

@Jan Passant mk2 | 03-12-20 | 18:05: Echt waar: hoe lang houd je jezelf nog voor de gek? Zo'n blinde devotie voor een leider die zo vaak liegt, onzin verspreid en de ballen verstand heeft van niks, maar vooral een grote bek heeft. Sorry, maar ik kan niet anders zeggen dat een zeker iemand vroeger alleen maar kon dromen van zo'n devotie.

GekkeLorrie | 03-12-20 | 19:42

In appeal wordt de zaak ook gewoon weggelachen. Sidney Powell is compleet gestoord.

Japannert | 03-12-20 | 19:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Intussen in Engeland wordt het wel duidelijk dat de ongekozen globalisten demense zat zijn. Gehoorzamen moet u, of anders.

Een verkiezing stelen met dat soort ambtenaren en drie letter agencies moet een koud kunstje zijn.
Zie: "Paul Weston: A Message For Commissioner Dick - I Do Not Consent"

Een werkende link plaatsen mag blijkbaar niet meer van joris.

Jan Passant mk2 | 03-12-20 | 17:49 | 3

Komt niet door Joris maar door je zwitsal.

Ivoren Toren | 03-12-20 | 17:52

@Ivoren Toren | 03-12-20 | 17:52:
ah. Die had ik nog niet gezien. Cadeautje van de vorige keer dat ik niet in het gelid meeliep.

Jan Passant mk2 | 03-12-20 | 17:55

Nooit opgeven en alles uitzoeken tot het laatste stembiljet.

komtdatschot | 03-12-20 | 17:29

Vraag me af wat er nog te bewijzen valt over stemfraude als de enveloppen met poststempel er niet meer zijn. Wel cruciaal om te bepalen welk biljet op welke datum binnen is gekomen in welke envelop.

Blijf me erover verbazen dat uit 1 stad 180.000 stemmen zijn geteld met een uitslag van 100% Biden.

Rotterdammert1965 | 03-12-20 | 17:27 | 3
-weggejorist-
piloot47 | 03-12-20 | 20:37

@piloot47 | 03-12-20 | 20:37: In Nederland mag je volgens mij ook in een andere plaats stemmen dan in je woonplaats.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 20:39
-weggejorist-
Dickk | 03-12-20 | 17:06 | 1

Arme Trumpers, het is ook niet makkelijk toe te geven dat je vier jaar bent belazerd door een geschifte psychopathische oplichter.

thijs4419 | 03-12-20 | 16:57 | 5

Zijn beleid was prima. Waren 4 goede jaren. Jammer dat ze voorbij zijn. Nu krijgen we een andere geschifte psychopathische oplichter die m.b.v andere geschifte psychopathische oplichters een beleid gaan voeren. En ik betwijfel dat zijn beleid ook maar een beetje zo effectief was als dat van Trump.

quantumcollider | 03-12-20 | 17:05

@miko | 03-12-20 | 17:16: Klopt. Ik schreef won, maar ik bedoelde verloor. Met 3 miljoen en met 7 miljoen, zoals het er nu uitziet.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 17:45
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
KlauwnBassie | 03-12-20 | 16:57

Meer problemen voor The Donald, als we de Telegraaf mogen geloven:

Stond prins Andrew op videotapes van Epstein die in Rusland belandden? Speelden die videotapes ook een rol in de diplomatieke contacten tussen Trump en Poetin? Onderzoeksjournalist en Pulitzerprijsgenomineerde Barry Levine mag dan in zijn driehonderd pagina’s tellend boek De Spin over Epstein een aantal nieuwe onthullingen hebben gedaan, hij is nog lang niet tevreden. Verbijsterd over alle losse eindjes in de zaak van de misbruikmiljardair uit hij vermoedens die hij zelf niet rond kon krijgen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:44 | 14
▼ 11 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Harrie7949 | 03-12-20 | 16:29
-weggejorist-
Harrie7949 | 03-12-20 | 16:29

Gelukkig is er ook goed nieuws. Trump stopt met het bouwen van de muur tussen de US en MExico............. Hij heeft alle bouwmaterialen nodig voor de bouw van gevangenissen. Het worden n.l. hele luxe!

Harrie7949 | 03-12-20 | 16:17 | 6
-weggejorist-
Harrie7949 | 03-12-20 | 16:27
-weggejorist-
Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 16:34

Jaja, Gitmo verbouwen kost wat. Helemaal als de Bidens, Epteines en Demminks eisen gaan stellen.

nuchterland | 03-12-20 | 17:02
▼ 3 antwoorden verborgen

Tja.. dan kan die meneer uit Georgia wel zo boos zijn, Brian Kemp, de Gouverneur daar is door hele serieuze mensen van hele serieuze misdrijven beschuldigd. Zijn enige reactie tot nu toe? Proberen verder onderzoek naar verkiezingsintegriteit tegen te houden. The Donald isn't done, and this isn't over. Just saying..

beetje.jammer.dit | 03-12-20 | 16:15 | 3

Welke serieuze mensen?

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:22

Kom eens door met een goed verhaal? Ik ben benieuwd naar welke misdrijven en door wie?

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 16:23

Inderdaad just saying hollow words.

Elpefo | 03-12-20 | 18:51

Deze wil ik jullie ook niet onthouden. Een BLM activist in schaapskleren die de taal van fatsoenlijke mensen niet helemaal begrijpt en ook niet begrijpt waarom ze in een hoorzitting zit! Dit volk zou toch eens aan de macht komen, bbrrrr

www.youtube.com/watch?v=U9j-EPl47YQ

Harrie7949 | 03-12-20 | 16:10 | 2

Zeer eloquent samengevat door de dame die haar erop aanspreekt.

kapoerewiet | 03-12-20 | 16:14

@kapoerewiet | 03-12-20 | 16:14: Dat BLM type laat dus precies haar echte gezicht zien (althans dat antifa mondkapje verhinderd dat). Die zit er niet voor het volk maar voor zichzelf en wellicht haar eigen volk!

Harrie7949 | 03-12-20 | 16:19
-weggejorist-
kapoerewiet | 03-12-20 | 16:10 | 1

Blijft altijd fijn om Trump en zijn cultisten te zien verliezen. Kan niet wachten op de final episode, wanneer hij met zijn geverfde vetkop het witte huis uit wordt gerold en zijn cultisten uiteindelijk de hoop volledig opgegeven hebben. Hoorde laatst iemand huilen bij Rush Limbaugh, verrukkelijk leedvermaak. youtu.be/T3KlBeJq-xM

Rationele Mocro | 03-12-20 | 16:08 | 2

Ik denk aan Walk of Atonement van Game of Thrones, al bellen rinkelend een non die er achteraan loopt: "Shame.... shame.... shame"!

GekkeLorrie | 03-12-20 | 19:37
-weggejorist-
Koffie ? | 04-12-20 | 03:32
-weggejorist-
KillerK | 03-12-20 | 16:04 | 2

Sjors Dubblejoe Boes verloor ook alle rechtzaken, tot aan SCOTUS. Die won hij en werd POTUS nadat klimaat goeroe Gore 37 dagen president elect was geweest...

Triest dat de zogenaamde "onafhankelijke pers" hier geen objectief beeld van de wantoestanden mbt de verkiezingen aldaar kan geven.

Die zogenaamde dronken vrouw heeft toch echt wat te melden hoor, net als zovelen die een affidavit hebben ondertekend. Liegen is 10 jaar de bak in, dat onderteken je niet zomaar...

Witte de With | 03-12-20 | 15:54 | 9

@Kuifje-namens-Brussel | 03-12-20 | 16:46:

Ach kuif, ik begin met aan te halen dat Boes Boes ook allemaal rechtzaken had verloren tot aan SCOTUS. Die werd wel gewonnen, en de toenmalige president elect ook toen geen president. Net als nu...

Dat je Bill Bar aanhaalt geeft mooi aan dat je het echt niet snapt. Via justitie zou het een jarenlang traject worden, daarom gaat het via een andere juridische weg. Tot aan SCOTUS en dan wint Trump.

Witte de With | 03-12-20 | 17:38

@Witte de With | 03-12-20 | 17:38: In alle rechtszaken tot nu toe werd geen enkel concreet bewijs getoond. Want ja, in de rechtszaal sta je onder ede en kun je niet met allerlei wappie-beweringen aankomen. Team Trump heeft nog een kleine twee weken en dan is het echt over en sluiten.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 17:49
▼ 6 antwoorden verborgen

Dit gedrag van Trump begint langzaamaan op een poging, of zelfs op een staatsgreep te lijken, wat volgens mij hoogverraad is en dus strafbaar.

Naall | 03-12-20 | 15:54 | 5

@Witte de With | 03-12-20 | 16:42: Dat horen we al maanden. Ook in dit geval geen concreet bewijs.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:47
▼ 2 antwoorden verborgen

We moeten niet verwachten van Trump dat hij ooit verlies zal toegeven. Dat doen narcisten namelijk nooit. Zijn realiteit is dat hij zo geweldig is dat hij onmogelijk de verkiezingen verloren kan hebben DUS er moet wel fraude gepleegd zijn. Logica van een narcist. Toegeven aan verlies zou zijn hele zelfbeeld vernietigen, dat gaat niet gebeuren.

Thomtidom | 03-12-20 | 15:46 | 2

Indeed. Hij zal nooit toegeven al had hij in alle staten verloren. Dat was alleen maar extra "bewijs" geweest van fraude.

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 16:12

prima omschreven

Loempia | 03-12-20 | 16:42

Hereby I thank all the usefull idiots and the big corporations for hiding my pedo behaviour and telling that the orange man is bad. My special thanks goes to the judges for legalizing this fraud election.

A.I. van Dee | 03-12-20 | 15:41 | 2

ook slokje te veel op?

Thomtidom | 03-12-20 | 15:51

De pillen slaan nog niet echt aan, hé.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 15:52

Het niveau van de mensen die Trump verdedigen wordt steeds lager, deze dame heeft zeker een slok te veel op.

Thomtidom | 03-12-20 | 15:40 | 1

Het ietwat intelligentere volk heeft al lang dat zinkende schip verlaten. Dit is waar Trump het mee moet doen.
Verloren zaak dus.

RandyBiel | 03-12-20 | 16:32

Of er grote fraude is gepleegd die de uitkomst zal herzien valt te betwijfelen. Dat er sjoemeld wordt en fraude wordt gepleegd is zeker, laat dat nu maar aan het licht komen. Mooi voorbeeld ex maffia lid en capo regime in de Colombo family, Michael Franzese melde op zijn youtube kanaal vol trots dat hij heeft gestemd iets dat hij voorheen niet mocht vanwege federal convictions. Hij vroeg zich wel af waarom hij nu wel mocht stemmen. Waarschijnlijk heeft de staat California hem foutief een biljet gestuurd beargumenteerde hij.. En de ironie: met de verkiezing werd ook een referendum gehouden over het herstellen van stemrecht voor convicts.. Thats how they roll. Hij heeft ook mooie verhalen hoe zijn vader Sonny, underboss in de Colombo family, destijds met de casa nostra de Kennedies hebben geholpen tijdens verkeizingen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 15:39 | 5

@Harrie7949 | 03-12-20 | 16:14: Ik ben niet links, maar ik probeer me wel aan de feiten te houden. En die zijn in deze overduidelijk: geen noemenswaardige fraude.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:24

@Kuifje-naar-Brussel | 03-12-20 | 16:24: naar welke feiten refereer je precies? Heb je alle feiten al gecheckt? Zijn alle zaken volgens jou al behandeld?

Je bent bevooroordeeld tav Trump. Meestal duidt dat op links. Maar maakt niet uit. Het is je vergeven.

nuchterland | 03-12-20 | 17:06

@nuchterland | 03-12-20 | 17:06: Er zou sprake zijn van een gigantische fraude en er is nog steeds geen opvallend bewijs. Trek je conclusie.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 20:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Ondertussen sterft er een nijntje-elf per dag aan de Chinese kuch. Misschien dus wel de belangrijkste toespraak, inderdaad dus.

houdtstand | 03-12-20 | 15:32 | 1

idd. 2000 per dag en still going strong. 3000 per dag rond einde van het jaar.

Hiesjes | 03-12-20 | 15:46
-weggejorist-
WirMachenMusik | 03-12-20 | 15:19

Wat het pleidooi van die system implementation manager een stuk sterker zou maken is als hij ook de Democraten op zou roepen om geweld en intimidatie af te wijzen. Sinds maart is er een onafgebroken stroom van geweld, vandalisme, brandstichting en zelfs moord door BLM en Antifa in de VS. Dat is de context waarbinnen dit zich afspeelt en die mede gezorgd heeft voor de huidige sfeer. Dat werd echter aangemoedigd door Biden en Harris, bijvoorbeeld door camagnegelden in te zetten voor de borgtocht van arrestanten.

Ivoren Toren | 03-12-20 | 15:08 | 9
▼ 6 antwoorden verborgen
-weggejorist-
nonfortiscedtenax | 03-12-20 | 14:58 | 1

Als Trump niet wint dan gaat 'ie alsnog winnen. En als ie echt niet wint. Dan kunnen de democraten en specifiek Biden rekenen op 4 jaar lang rechtzaken en onderzoeken. En onrust in US. Sowieso.

nuchterland | 03-12-20 | 14:54 | 11

@nuchterland | 03-12-20 | 16:03: En je weet hoe Trump op tijd de zeteltjes heeft geregeld. Deze man is een strateeg die in het rijtje hoort met Alexander de Grote en Churchill.

Harrie7949 | 03-12-20 | 16:25
▼ 8 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
propaganja | 03-12-20 | 14:51 | 2

Vier jaar geleden had ie mazzel en nu heeft ie pech. Een zittende regering krijgt vroeg of laat altijd het sentiment tegen zich. Wellicht dat het over 4 jaar zomaar weer kan lukken om de verkiezingen te winnen, zeker gezien de enge praktijken van de democraten de laatste jaren. Hoewel ik in eigen land (centrum)rechts stem, ben ik altijd op hand van de democraten geweest. Tot een paar jaar geleden, toen enge linkse clubjes en zaken als identiteitspolitiek de toon gingen bepalen. Amerika kan z'n borst nog natmaken.

Akiron | 03-12-20 | 14:34 | 1

De aankomende twee jaar worden interessant; wanneer de grote boeman Trump weg is zullen de twee kampen binnen de Democratische Partij het met elkaar aan de stok krijgen.

quantumcollider | 03-12-20 | 14:40
-weggejorist en opgerot-
hellothere | 03-12-20 | 14:29 | 2

Er mag maar 1 persoon kwaad zijn over de verkiezingsuitslag en dat is Putin. Die heeft voor twee overwinningen betaald.

De komende 12 jaar zijn de democraten aan zet.. 1x Biden en 2x Harris.. Tot die tijd: suck it up

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:26 | 3

Biden heeft alleen maar gewonnen omdat men tegen Trump stemde. De komende vier jaar krijgen de de Democrates de strontdouche over zich heen voor alles wat er fout gaat in Amerika.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:02

@Gulliver | 03-12-20 | 16:02: Biden maakt een veel serieuzere indruk dan Trump, die een erg slechte manager is en nauwelijks dossierkennis heeft. Zijn al een paar aardige boeken over geschreven.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:04

.. maar goed. Na 20 januari kan alles weer van het oude worden. Amerikaanse militairen komen dan weer zonder ledematen of in een box terug uit oorden waar nooit iemand van hoorde.
Iran krijgt weer pallets vol dollars om het staatsterrorisme een nieuw leven in te blazen. Het MO wordt weer een eindeloze strijd. De Verenigde Nazi's hervatten de gezamenlijke strijd tegen Israël. Tsaar Poetin krijgt zijn sinistere macht weer terug op het wereldtoneel. Noord Korea en Iran hervatten hun nucleaire bewapening.
China heerst weer.

Let op wie dat toejuichen, ken uw vijand.

Jan Passant mk2 | 03-12-20 | 14:25 | 19

Verdomd, je hebt de pillenronde weten over te slaan in Huize Avondrood. Tsaar Poetin heeft nooit last gehad van Donald, integendeel, dus hoe werkt dat in je hoofd?

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 16:15

@Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 16:15:

Dit bewijst hoe onwetend jij bent: in Syrie is een hele gevechtsgroep van Russische huurlingen (lees: Russische special forces aangestuurd vanuit Moskou) vermorzeld door de Amerikanen toen die SDF terrein binnendrongen ten noorden van Deir Ez-zor. Poetin testte of Trump de confrontatie aan durfde te gaan in Syrie, en Trump antwoordde ja.

Dus... hier is je pilletje.

quantumcollider | 03-12-20 | 17:29

@Japannert | 03-12-20 | 16:09:

Tuurlijk joh. Isolatie Iran. Vrede Israel met verschillende golfstaten. Stoppen van steun aan Islamistische groepen in Syrie.

Maar doe vooral alsof jij weet waar je over praat.

quantumcollider | 03-12-20 | 17:31
▼ 16 antwoorden verborgen

Beetje vooringenomen berichtgeving, Timon. Dit soort selectieve bagger ben ik van jou niet gewend.

Georgia heeft niets geverifieerd, alleen dezelfde ballots opnieuw geteld. Ja duh!

En nee, die vrouw was niet dronken, de speech van Trump en ook bijv. de Michigan House Oversight Committee verhoring geeft getuigenis na getuigenis en het enige waar jij mee komt is was die vrouw dronken.

Wat moeten we daar nou mee? Voortaan wat minder met Nijman optrekken aub.

hallootje kadootje | 03-12-20 | 14:24 | 15

@hallootje kadootje | 03-12-20 | 16:07: Omdat er geen enkele aanleiding is om iets onderzoeken? De verkiezingen zijn volgens de wettelijk bepaalde procedures verlopen, er is geen enkel serieus bewijs of indicatie aangeleverd, door wie dan ook, dat er niets zou kloppen. Er is dus geen enkele aanleiding om een onderzoek te doen.

Japannert | 03-12-20 | 16:11

Dat is geen argument. Er is heel wat meer aanleiding om onderzoek te doen dan voor het onderzoek van 4 jaar naar de banden tussen Rusland en Trump. Dat is met twee maten meten door vooringenomenheid.

Gewoon onderzoeken, waar zijn ze bang voor? Het gaat niet om een pannenset die verkeerd geleverd is.

hallootje kadootje | 03-12-20 | 16:26

@hallootje kadootje | 03-12-20 | 16:07: Gaan we dan ook onderzoeken dat jij vorige week bij die winkel van Victoria's Secret hebt ingebroken?

Rest In Privacy | 03-12-20 | 17:08
▼ 12 antwoorden verborgen

Het is na 4 jaar vrede weer hoog tijd voor een verwoestend optreden van de Amerikanen op het wereldtoneel.
Biden en Kamela staan al te trappelen in de coulissen.
Benieuwd wie of wat er dit keer de sjaak is?
Maar laten we eerst even SCOTUS afwachten, wellicht heeft ome Donald toch ergens een geitenpaadje gevonden.
Bedenk net bij het woord geitenpaadje dat hij onze aartsleugenaar Rutte ook al zo'n geweldige kerel vond.

Eppo | 03-12-20 | 14:20 | 2

Antwoord op je vraag: Iran.

Varende_Reaguurder | 03-12-20 | 14:26

Verstandige dingen zegt die mevrouw met die grote bril. Hadden wij maar dat soort patriotten!

oldandwise | 03-12-20 | 14:18
-weggejorist en opgerot-
derkccs | 03-12-20 | 14:16 | 3

The Popular Vote gaat al richting de 7 miljoen voorsprong voor Biden. Toch een landslide. En dat tegen de zittende President.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 14:14 | 10

@Dr_Johnson | 03-12-20 | 14:3 hte verschil is boven de normale 5% verschil.. dus voor Amerkiaanse begrippen wel degelijk significant.

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:50

@Japannert | 03-12-20 | 14:35: Ja, dat is inderdaad wel een groot minpunt van het systeem. Je kunt in theorie 50 miljoen stemmen meer hebben dan je tegenstander, en toch de verkiezingen verliezen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 17:10
▼ 7 antwoorden verborgen
-weggejorist-
666angel | 03-12-20 | 14:10 | 2
-weggejorist en opgerot-
Motleycrew | 03-12-20 | 14:10 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Ik zou de reactie van Trump willen zien als er een journalist bij het vragenuurtje eens zou zeggen: je hebt gewoon verloren Donald ga golfen.

kneuterzak | 03-12-20 | 14:10 | 1

hij golft al regelmatig

G.U.R.U. | 03-12-20 | 16:59

Trump heeft de Nieuw Normale verkiezingen verloren. Het is heel interessant op te letten wie deze Zuid Amerikaanse Junta-toestanden toejuichen. Blij omdat hun mannetje op die manier kon winnen.

Het werpt wel een schaduw vooruit hoe ook onze verkiezingen geregeld kunnen worden. Zodra "onze" 100% links-globalistische media niet meer geloofd worden door teveel van demense (die nog de moeite nemen te gaan stemmen).

De verkiezingen van 2016 viel de gebruikelijke verdachten ruw op het dak, nooit hebben zij die uitslag geaccepteerd. Brexit was ook zo'n tegenvaller van democratie. Zulke uitslagen doet de achterkamertjes aan "ingrijpen" denken.
"Onze regering" is daar wel rijp voor, gezien de tronies in vak K.

Jan Passant mk2 | 03-12-20 | 14:07 | 5

Jan kijkt niet op een complotje meer of minder.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 14:22

ik.. al was het alleen maar al omdat die sneue tokkies die eromheen blijven zweven en de meest trabiate onzin die ze uitkramen te genieten/

Mijn god.. wat hoef je tegenwoordig toch weinig te doen om echt de achterlijkheid van mensen boven zien te komen drijven. Heerlijk. Het leven is gewoon een soap geworden en de helft speelt een rol voor het genoegen van de mensen die de wereld vorm geven..
Mentale slavernij.. zo zou je het ook kunnen noemen.

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:35

In de wereld van de valsspelende Trump is verkiezingsfraude in een democratisch land natuurlijk een piece of cake.
In de echte wereld is dat verdomd moeilijk.

Wilhelm Tell | 03-12-20 | 14:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Het was al erg genoeg dat het machtigste land ter wereld 4 jaar lang een 'lobotomized moron' als president had, maar hij moet nu eindelijk eens zijn domme, leugenachtige bek houden en oprotten.

Dr_Johnson | 03-12-20 | 14:04 | 8

@Kuifje-naar-Brussel | 03-12-20 | 14:36:

Kuif, ik heb dat!

Vroegah, heel lang geleden - tweede helft jaren 90 - toen bedrijven en scholen nog de zg PC-privé regeling hadden, kon je bij mijn onderwijsinstelling een computer met grote korting aanschaffen, op voorwaarde dat je je 'committeerde' om het Europees Computer Rijbewijs te halen; bestond uit 6 of 7 modules, waarin programma's als Windows, Word, Excel, Access, Power Point en ook internet werden behandeld. En ik heb het toen gehaald, als één van de weinige collega's (de meesten gaven er nu twee modules al de brui aan, of deden helemaal niet mee).

Dr_Johnson | 03-12-20 | 14:56

@Dr_Johnson | 03-12-20 | 14:56: Niet voor niks, je bent dan ook een van de betere reaguurders. Zo'n internetbewijs betaalt zich dus wel degelijk uit!

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:01
▼ 5 antwoorden verborgen

Het wordt met de dag hallucinanter, en een deel van demense slikt het voor zoete koek. Hilarisch dat die in die politicus Giuliani onder ede wilde stellen maar er direct wat paniek uitbrak en dat natuurlijk werd voorkomen. Zo veel "evidence" en toch alle rechtzaken verliezen, wat een ondermijnend en autoritair. What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence. Ciao Donald

Uqbar | 03-12-20 | 14:01 | 1

* wat een ondermijnend en autoritair gedrag

Uqbar | 03-12-20 | 14:02

Toch behoorlijk treurig en zorgwekkend hoeveel mensen er in Nederland zijn die blijven geloven in de leugens die Trump verspreid. Je zou verwachten dat, omdat we in Nederland zijn en niks te maken of te winnen hebben met die verkiezingen men objectief kan kijken naar de hele situatie maar dat blijkt een utopie.

Capt. Iglo | 03-12-20 | 13:53 | 5

@daan me de korte ach | 03-12-20 | 14:53:
Wappie.

De Eierbal | 03-12-20 | 14:57

@De Eierbal | 03-12-20 | 14:57:

Wow. Geweldig antwoord. *langzame klap*

quantumcollider | 03-12-20 | 15:06

@De Eierbal | 03-12-20 | 14:57: Er is stiekem meegeluisterd met de redactieoverleggen van CNN. Deze gesprekken worden nu geopenbaard. Hoor je hoe ze afspreken Trump geen podium te geven, zijn argumenten nooit te rapporteren, etc. En dat noemt zich een nieuwszender. Sorry to break te news for you.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Die Trump-wappies zijn echt ongelooflijk: alle rechtszaken verloren, zijn advocaat is een uitgerangeerde clown en zijn eigen DoJ zegt zelfs dat er geen fraude is gepleegd. En toch geloven alle idioten dat Trump alsnog president wordt. GGZ moet nodig worden opgeschaald binnenkort.

Ad Hominem | 03-12-20 | 13:50 | 7

@Kuifje-naar-Brussel | 03-12-20 | 14:09: Ze hebben er een teruggetrokken, omdat al werd gedaan wat gevraagd werd. Ze hebben gewonnen dat de machines niet mochten worden verplaatst, leeggemaakt, etc. (wat overigens tegen het rechterlijk bevel toch is gedaan).

Waar de meesten naar verwijzen zijn rechtszaken door private parties, niet zijnde Trump. Het team van Trump heeft 3, misschien inmiddels 4 of 5 rechtszaken aangespannen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 14:32

@Boogschuttertje | 03-12-20 | 14:32: Met nul resultaat dus. En diverse staten hebben de uitslag al geratificeerd, dus die acties van Trump en consorten leiden tot niets.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:06
▼ 4 antwoorden verborgen

En nog steeds niemand die een stukje over Joe Biden tikt.

KlauwnBassie | 03-12-20 | 13:39 | 1

Die komen er nog genoeg, maakt u zich geen zorgen...

SterF... | 03-12-20 | 13:49
-weggejorist-
A.C.H.M.E.D | 03-12-20 | 13:38 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Totale mafklapper. Wat denkt hij nou? Compleet van het padje, het begint gewoon zielig te worden.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 13:37 | 1
-weggejorist-
Frau Merkel | 03-12-20 | 14:49

Men zegt dat Hillary een slechte verliezer is.

Itastijl | 03-12-20 | 13:40
-weggejorist-
R. Skickr | 03-12-20 | 13:34 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Al deze shit had makkelijk voorkomen kunnen worden. Uiteraard hadden ze uberhaupt niet met het fraudegevoelige stemmen per post moeten starten. Covid is geen excuus. Daarnaast hebben heel veel staten en landen Dominion verboden wegens fraudegevoelig. Maar goed. het zij zo.

Maar alle shit van discussie kan heel eenvoudig voorkomen worden. Audit de resultaten. Simpel. Laat de wet toe. Worden de resultaten bevestigd, kan Biden met steun president zijn en kan Trump zijn verlies nemen. De vraag rijst waarom er zo de best gedaan wordt om niet te auditen? Waarom niet? Waarom wordt alles tegen de wet in vernietigd (moet 22 maanden bewaard worden) en worden de machines snel weggehaald?

Waarom niet gewoon alle 500+ getuigenverklaringen onder ede op straffe van gevangenisstraf niet gewoon onderuithalen. Alle statistische analyses weerleggen door een goede audit. Waarom niet toegang tot de software van de code geven om te controleren wat er in staat. Waarom niet verklaren dat de machines tegen de wet in aan het internet gesloten waren en Terabytes op- en neervlogen over het internet? Waarom niet de eigenaren van Dominion dwingen te verschijnen voor de commissie om wat duiding te geven aan wat vraagjes?

Gewoon, net als de accountant of de belastingdienst ook doet bij een paar eurootjes verschil in de aangiftes. Gewoon ff auditen. Het gaat tenslotte ergens over. Had al afgerond kunnen worden als ze gewoon mee hadden gewerkt ipv er alles aan te doen om een deugdelijke audit uit te voeren.

Och, vragen, vragen vragen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 13:32 | 13

@De Eierbal | 03-12-20 | 14:58:

Hij komt tenminste met inhoud. Wat voeg jij toe aan dit topic? Of aan de wereld?

quantumcollider | 03-12-20 | 15:09
▼ 10 antwoorden verborgen

Alles wat Trump is niets anders dan wat vele fascisten voor hem gedaan hebben, hij volgt het handboek tot op de letter.

" His primary rules were: never allow the public to cool off; never admit a fault or wrong; never concede that there may be some good in your enemy; never leave room for alternatives; never accept blame; concentrate on one enemy at a time and blame him for everything that goes wrong; people will believe a big lie sooner than a little one; and if you repeat it frequently enough people will sooner or later believe it "

Uit 'A Psychological Analysis of Adolph Hitler', een rapport gemaakt tijdens WWII in opdracht van de Amerikaanse regering

Japannert | 03-12-20 | 13:27 | 6

Ah, de godwin. Ik vroeg me al af waar hij bleef

Hoezo ben ik een lul | 03-12-20 | 13:43

@Ulyanov | 03-12-20 | 13:43:
Qua militair wel, maar daar heb je dan ook andere kwaliteiten voor nodig.

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 13:55

"never allow the public to cool off"

Euh, wie hield het vuurtje nou vier jaar lang opgestookt, Trump of de democraten en media?

Gen. Maximus | 03-12-20 | 14:01
▼ 3 antwoorden verborgen

Trump gaat winnen. En zeg niet : "dat kan niet". Want wat niet kan, is nog nooit gebeurt. The opera is not over before the fat lady sings.

streknek | 03-12-20 | 13:19 | 5

Heeft heeft al verloren... en dan kun je niet meer winnen...

SterF... | 03-12-20 | 13:52

@streknek | 03-12-20 | 13:55: voor jou niets... de rest krijgt de bevestiging waarom je dat soort onzin zegt en we weten allebei dat je maatschappelijke positie ook iets met een t en d is...

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik was altijd wel een Trumpie, maar ik word nu toch een beetje moe van hem.
Intussen is "een toespraak houden" Nederlands en "een spiets geven" iets anders.

JvanDeventer | 03-12-20 | 13:15

Van Trump wordt wel een beweerd dat hij lijdt aan het Dunning-Kruger effect. Dat hij te incompetent is om zijn eigen falen in te zien. Dat hij echt gelooft dat er fraude is gepleegd want hoe kan hij anders de verkiezingen verloren hebben.
Ik wens de Amerikanen veel plezier met hun Joe Biden die ze zo graag wilden hebben, de oorlog die hij gaat starten om de defensie industrie tevreden te houden, en vooral met president Kamala Harris die zijn plek in gaat nemen zodra hij de pijp uit gaat.
Trump mag dan wel een idioot zijn, met Biden gaat het echt niet beter worden.

Osdorpertje | 03-12-20 | 13:15 | 4

Het kan nooit slechter worden dan het met Trump was.

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 13:21

@Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 13:21: Het kan natuurlijk altijd slechter. Of het gaat gebeuren is een tweede. Ik help het u hopen, maar ik ben ietwat ongerust.

ZOMG | 03-12-20 | 13:27
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
suikerbiet | 03-12-20 | 13:15 | 17
▼ 17 antwoorden verborgen

Als je denkt dat na het debacle met Clinton ‘the swamp’ deze verkiezingen nog een keer het risico op vier jaar Trump gaat nemen is hopeloos naïef. De regels door COVID, de poststem. Stemcomputers, meer dan genoeg mogelijkheden om te manipuleren. Na de verkiezingen en het tellen zijn de computers opgeruimd, de stem biljetten niet meer van elkaar te scheiden. De telling goedgekeurd en de kiesmannen gaan er doorgeduwd worden. Netjes afgerond. Zie daar maar eens te gaan bewijzen dat dit niet klopt. Binnen korte tijd. Nee dat gaat the orange man niet redden.
Daarnaast heeft hij ruzie en problemen gemaakt met iedereen. Mensen ontslagen. De fbi, doj, legertop, cia. Geen oorlog geen regime change. America first. Veel van deze organisaties hebben een heel andere filosofie over wat de usa is en moet doen. Daarnaast gaat het over heel veel geld, budgetten, winsten. Deze organisaties doen niks anders dan landen manipuleren, oorlogen starten, mensen doen verdwijnen. Onder de vlag van COVID was een paar kiesdistricten in de usa een makkie. Team Trump is veel te naïef geweest. Dit zou een grootschalig landelijk onderzoek moeten zijn onder leiding van de fbi, beetje zoals Russia gate. Maar daar gaat echt niemand aan beginnen. Your out Donald.

P-unit | 03-12-20 | 13:13 | 1

Omdat er niks is.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 14:33

Weten jullie wie ook niet wilde toegeven dat hij had verloren?

RickRD | 03-12-20 | 13:09 | 7
-weggejorist-
Ulyanov | 03-12-20 | 13:41

Alexander Pechtold

swapper | 03-12-20 | 13:44

Dat is een inkoppertje: de lavendelprins natuurlijk.

Dr_Johnson | 03-12-20 | 14:01
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Ulyanov | 03-12-20 | 13:04 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Wie ik schokkend vond bij het proces vond was representative Johnson.
Ze was verbaal agressief en bot. Gedroeg zich disrespectvol en intimideerde een getuige door alleen naar haar volledige naam te vragen. Verder natuurlijk alles wat je verwacht van een Marxist: Alles gaat om identiteit en het feit dat de getuigen niet uit Detroit kwamen was voor haar reden om ze af te schilderen als leugenaars. Onderzoek deze persoon eens GeenStijl

ProFail | 03-12-20 | 13:00 | 6

@ProFail | 03-12-20 | 13:19: Ah, er zijn twee Reps genaamd Johnson. Verwarrend.

Overigens snap ik niet waarom GS haar zou moeten onderzoeken: het gaat om een achterhoedegevecht in de VS, terwijl we hier zelf binnenkort verkiezingen hebben die voor ons veel belangrijker zijn.

ZOMG | 03-12-20 | 13:22

@ZOMG | 03-12-20 | 13:22: Ok, dus vanaf nu moet Geenstijl zich alleen bezighouden met zaken in Nederland? Er werd een getuige live op tv geintimiteerd door een democraat, vond ik nogal nieuwswaardig. Maar ok, wie zal er winnen? VVD? CDA? Zal Omzigt het tij kunnen keren?

ProFail | 03-12-20 | 13:44
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Raetsheer | 03-12-20 | 12:55 | 2

Mijn buurman zei op Hyves dat ie een straaljager met Bidenstemmem zag over vliegen. De Demonrats hebben echt geen schaamte. Iedereen zit in de swamp en het strekt zich uit over de hele wereld. Alleen de stoere, onverschrokken, intelligente leider Trump kan ons nog redden nu.

ZureKoek | 03-12-20 | 12:53

Ooit een Amerikaanse president mee gemaakt die normaal was?

Raetsheer | 03-12-20 | 12:52 | 4

De scheermes, omg wat een voetballer.

Raetsheer | 03-12-20 | 13:02

Je moet ook wel een beetje getikt zijn om die verantwoordelijkheid te zien en overtuigd te zijn dat jij de beste persoon op de planeet bent om hem te dragen.

houdtstand | 03-12-20 | 13:42

Uit noord, midden of zuid?

swapper | 03-12-20 | 13:46
▼ 1 antwoord verborgen

Kom er maar in, Trump apologeten!

Het "complot" tegen Trump neemt nu toch behoorlijke proporties aan. Eerst waren het alleen de Democraten, maar inmiddels omvat het ook al de republikeinse toezichthouders in de staten, vele Republikeinse gouverneurs, de FBI, de CIA, zijn trouwe loophond Bill Barr, een flink deel van de Republikeinse partij en ALLE rechters die zich inmiddels over "de enorme hoeveelhein bewijs" hebben gebogen. Ook die zitten in het complot. Dat is nog een hele organisatie geweest voor George Soros en wijlen president Hugo Chavez!

Maar mensen: Dit is het patroon dat Trump zijn hele leven al heeft: Nooit een verlies toegeven, alles ligt altijd aan de ander en de werkelijkheid bestaat uit wat Trump zelf vindt. Feiten tellen niet. Glashard liegen, overdrijven, onder druk zetten en dreigen, inclusief lawsuits, behoren tot zijn normale repertoire.

En ja, mogelijk KAN je frauderen met stemmen en je kunt vast de code aanpassen van stemcomputers en je kunt vast een keertje je dode oma laten stemmen, maar er is geen enkel bewijs geleverd van grootscheepse fraude. Fraude kan theoretich, maar is echter niet aangetoond. Wat zegt dat dan? Dat het er echt wel is, maar dat niemand het kan vinden? Dat is toch een onhoudbare stelling, Trumpies!

Maar iets zegt me dat ook dat er niet toe doet, dat Trumps beweringen voor waar worden aangenomen ondanks alle feiten, rechterlijke uitspraken en niet-gevonden fraudebewijzen. Trump is een religie.

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 12:52 | 14

@Masteryu | 03-12-20 | 13:53: In Texas hebben meer dan 100.000 mensen gestemd op Trump die niet eens bestaan in het bevolkingsregister.. Hoe verklaar je dat dan?

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:40

@Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:40: Auditeren, en weghalen als dat zo is. Laten we dat dan gewoon voor alle staten waar discussie kan bestaan, doen. Het enige dat Trump overal voor elkaar probeert te krijgen is een audit. Maar ja, dat willen de Dems niet zo heel graag. Waarom niet, vraag je je dan af?

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:29
▼ 11 antwoorden verborgen

Ik ben dankbaar (weet niet aan wie trouwens) dat ik 4 jaar erg veel lol heb gehad. Ik weet dat dit mij automatisch rechts maakt want volgens een linksmens is de wereld, en zeker haar leiders, niet om te lachen, omdat de rode knop op elk moment kan worden ingedrukt, maar ik heb me kostelijk vermaakt.
Vraag me wel af wie er de schuld gaat krijgen als blijkt dat over een jaar of zo BLM nog meer uit de hand loopt dan afgelopen jaar. Met terugwerkende kracht Trump neem ik aan?

skoftig | 03-12-20 | 12:52 | 5

@Sunir | 03-12-20 | 12:58:
Vroeger hadden ze dat wel, als op zaterdagavond bij de VARA een cabaretier Balkenende ging nadoen.

skoftig | 03-12-20 | 13:01

Ja want biden is blm en zo. Lekker zwart wit wereldbeeld.

BobDobalina | 03-12-20 | 13:11

dan is het nog steeds de schuld van Trump, en zelfs de zwarte doden en toename van de ongelijkheid onder Obama zijn de schuld van Trump. Punt. Als je het daarmee niet eens bent dan ben je zelf een white supremacist.

small_town_dude | 03-12-20 | 13:19
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
IkWilOokWatZeggen | 03-12-20 | 12:52 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Als eigenaar van/journalist voor GeenStijl zou ik me een beetje schamen voor het publiek wat op mijn medium afkomt. Het is toch pijnlijk te zien hoe de tendens in de roze panelen is dat elke splinter bij de "ander" gezien wordt, terwijl de balk aan "eigen kant" volledig wordt gebagatelliseerd? De splinter zien is goed, de balk negeren is onvergeeflijk fout en hypocriet. Hoe men nu bijvoorbeeld nog achter Baudet kan staan is mij een raadsel. Hoe men achter Trump kan staat niet, maar hoe men achter Trump's claims dat de verkiezingen onrechtmatig verlopen zijn blijven staan, is mij eveneens een raadsel. Het is te zielig voor woorden hoe hier in de panelen wordt gesmeten met complotten, al dan niet aangepast en verdraaid zodat ze in het straatje blijven passen, en hoe reaguurders de YouTube-filmpjes aan elkaar rijgen als "bronnen".

SnelleSlak | 03-12-20 | 12:51 | 4

Ach het onderschrijft maar weer eens dat er meer idioten buiten het gesticht rondlopen dan erbinnen.

ijstijger | 03-12-20 | 13:10

Toch opvallend dat je dit wel hier kan zeggen maar op Joop niet. Daar houden ze niet van kritiek.

Deflatiemonster | 03-12-20 | 13:20

Mijn angst is dat het hier dezelfde kant op gaat als in de VS. Mensen zijn makkelijk beinvloedbaar, en populisten en schurkenstaten zoals Rusland hebben veel meer middelen tot hun beschikking dan vroeger om te beinvloeden

Ik vind het vrij eng om te zien hoe fake nieuws en populistische framing de afgelopen jaren vat heeft gekregen op een aanzienlijk deel van de reaguurderspopulatie.

Japannert | 03-12-20 | 13:55
▼ 1 antwoord verborgen

Ja orange man bad..
Zie nog Wolf Blitzer Nancy Pelosi letterlijk smeken om
een deal met Donald te sluiten zodat de ergste nood voor de armste
mensen verholpen konden worden.
Ging niet gebeuren, Nancy kon niet verkroppen dat Donald dan de credits kreeg.
Dan maar geen hulp.
Gelukkig heeft Nancy zelf nog een appeltje voor de dorst van 100 miljoen.
Nancy is een democrat en doet volgens eigen zeggen alles voor het volk...

overVolland | 03-12-20 | 12:50 | 1

Als je haar maar goed zit.

KlauwnBassie | 03-12-20 | 13:19

Zal vast niet helemaal lekker gelopen zijn die verkiezingen, echter heeft Trump dat vieze 'spel' evengoed verloren. Je kan niet anders dan concluderen dat hij zijn verwijten nergens hard kan maken. Biden wordt de nieuwe president, wat je daar verder ook van mag vinden. Het ontslaan van die Barr gaat natuurlijk geen bal uitmaken.

Trump wordt harder aangepakt dan nodig en heeft het niet zo slecht gedaan als velen denken. Maar hij heeft zelf weinig gedaan om wat aan die perceptie te doen. De vorm blijft een zwak punt, o.a. te zien aan de mensen die hij om zich heen verzamelt. (Guiliani etc.)

StiekemeBunzing | 03-12-20 | 12:49

Man man wat is die Timmerfrans een alleskunner. Nu ook al gebarentaal op het lijstje van talen dat hij spreekt. Wat een man!

Heau even | 03-12-20 | 12:47

Oude Biden heeft de meeste stemmen gekregen ooit in de geschiedenis van de Amerikaanse verkiezingen, dit zegt mi alles
Wie nu nog niet gelooft in fraude die slaapt maar lekker verder

Mich2007 | 03-12-20 | 12:47 | 19

@Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 13:49: Zeker wel. Er zijn ook statische analyses op de staten uitgevoerd, en daar komen geen hele bijzondere zaken naar voren. Dat is juist een van de indicatoren dat er mogelijk iets aan de hand is.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:19

@Japannert | 03-12-20 | 13:56: Vanuit zijn kelder? Welke speeches? Welk programma? Tot op heden is er geen fatsoenlijk programma. Niemand weet waar hij voor staat. Alleen maar belastingverhoging, Covid wordt ff opgelost en de grenzen gaan open en alle illegalen worden gelegaliseerd. Lijkt me niet het programma waar een gemiddelde Amerikaan op stemt.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:21

@Japannert | 03-12-20 | 14:01: Tel daarbij op de nationale coverage en de hele spending valt weg op lokaal gebied. De Dems hebben plaatsen in de house verloren, hebben heel veel minder counties gewonnen dan onder Obama, etc etc.

Maar om de discussie te stoppen lijkt het dus een goede oplossing om te auditeren. De vraag blijft open waarom de Dems dat perse niet willen. Lijkt me een goede extra stimulans voor draagvlak voor de uiterst zwak gedragen Biden. Want zelfs zijn 'stemmers' zeggen voor 46% dat ze niet voor Biden hebben gestemd, maar tegen Trump. Dat is geen draagvlak.

Ofwel, auditeren.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:26
▼ 16 antwoorden verborgen

't Populisme staat weer goed op de kaart deze dagen, met mafketels als Trump en Baudet.
Wat normale mensen al mijlenver van te voren zagen aankomen lijkt nu eindelijk ook de landen een deel van de aanhang van die mafketels.

RandyBiel | 03-12-20 | 12:46 | 1

Nu nog de vraag of het goed of fout populisme is? Volgens Rutte zelf deed hij ook aan populisme, maar wel aan goed populisme.

swapper | 03-12-20 | 13:50

Vier jaren Trump waren leuk. Het was lachen om zijn strapatsen, China kreeg op zijn donder, eens een keer geen oorlog in het M.O., vredesverdragen met Israël en... de volledige ontmaskering van de Amerikaanse (en deels ook Nederlandse) 'journalistiek'. CNN's "Fiery but peaceful protests" was nog wel de minste.

Maar vier jaar zijn genoeg. Trump, het is tijd voor change. Gun de geriatrische, demente meisjessnuiver ook een kans.

Varende_Reaguurder | 03-12-20 | 12:45 | 2

Hij heeft mooie dingen laten zien en hij heeft minder mooie dingen laten zien. Hij heeft veel kiezers achter zich gekregen en hij heeft nog meer kiezers tegen zich in het harnas gejaagd (al was daar vaak niet veel voor nodig).
Na het tijdperk van God Emperor Trump is nu het tijdperk van geriatrie aangebroken.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:51

China is niet onder de indruk. Mexico niet, Canada niet, Zweden niet.. de hele EU niet.. Noord Korea niet.. Iran niet..

Iedereen is gewoon een beetje aan het lachen en wachten hoe de VS weer terug op het wereld toneel wil komen en wat ze daarvoor moeten inleveren.

Trump zal herdacht worden als het moment dat de VS definitif haar leidende rol in de wereld kwijt raakte aan China en de EU..

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:58

Toch snap ik Trump wel, dit was de allereerste keer in de geschiedenis dat de verkiezingen op een andere manier zijn gehouden, en waarbij de vele mail-in-ballots werden toegestaan. Ook heeft Trump vooraf aan de verkiezingen al zijn afkeur laten blijken, en gaf aan dat het fraudegevoelig zou kunnen zijn, maar de Democraten wilden er niets van weten, zonder met bewijs te komen dat Trump onzin praat, hij praatte gewoon onzin, klaar, zonder enige onderbouwing. Maar nu lijkt het net alsof Trump de aanklager is, en hij dus de enige is die maar met bewijs moet komen. Maar nogmaals, het is de eerste keer dat de verkiezingen op deze manier zo zijn gegaan, dus er is helemaal geen bewijs dat niet NIET fraudegevoelig zou zijn, maar team Biden hoeft helemaal niet aan te tonen dat alle stemmen eerlijk zijn verlopen. Zij krijgen het voordeel van de twijfel, zonder aan te hoeven tonen waarom. Alsof het al aangetoond is, of zo, en Trump daar tegenin gaat. ik zou niet weten waarom het niet andersom zou zijn. En ik hoor de anti-Trumpers al denken, nee Jack, de bewijslast ligt bij de aanklager, maar dat is dus niet zo. Ik begrijp niet waarom bij deze welles-nietes discussie alleen degenen die 'nietes' zeggen het maar moeten aantonen, omdat er een soort algemene consensus zou zijn dat 'welles' per definitie gelijk heeft. Hoe dan? Waaruit blijkt dat dan? Waarom moeten we dat maar van kennisgeving aannemen? Men vertrouwt er ook maar gewoon op dat het stemmen eerlijk is gegaan, maar kan niets aantonen. Toch zijn mensen hiervan heilig overtuigd, en dat is volgens mij puur gewoon omdat ze Trump out of office willen hebben, niet omdat ze rationeel en logisch kunnen onderbouwen dat het stemproces volledig zuiver op de graat was.

JackStick | 03-12-20 | 12:45 | 10

@JackStick | 03-12-20 | 13:27: Omdat het stemproces goed gereguleerd is en er allerlei wettelijk vastgelegde controlomechanismen zijn, waarbij vertegenwoordigers van beide partijen ook een rol in hebben. Er is niets dat erop wijst dat de verkiezingen niet volgens die regels en controlemechanismen zijn verlopen, of dat die controlemechanismen te kort zijn geschoten.

Het simpele feit dat er mensen hard schreeuwen dat dat niet zo is veranderd niet aan dat simpele feit.

Dat degene die stelt bewijst is overigens een fundamenteel basisprincipe van het recht.

Voor Biden is er simpelweg niets om te bewijzen.

Japannert | 03-12-20 | 14:10

@Japannert | 03-12-20 | 14:10: Hier vlieg je toch wel ff gigantisch uit de bocht. Er zijn tig getuigenverklaringen onder ede, dus bewijs, dat jouw controlemechanismen dus niet hebben gewerkt en daarmee tekort schoten.

En Biden is inderdaad onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. En toch voelt het bij een verkiezing niet helemaal ok. Je fraudeert en de ander moet aantonen dat jij gefraudeerd hebt in een paar weken tijd. En anders kom je weg met fraude. En de wet lijkt ook al geen waarde meer te hebben bij de Dems.

Bewijsmateriaal van verkiezingen moeten 22 maanden bewaard blijven. Waarom is in de belangrijke staten dit bewijs grotendeels vernietigd? Er is een rechterlijk bevel dat er niet met de machines geknoeid mag worden, zodat ze onderzocht kunnen worden. En hoppa, weg zijn de machines.

UPS mag geen stembiljetten vervoeren (vraag me niet waarom, maar dat is zo). Op een video komt UPS een vrachtwagen vol stembiljetten afleveren in dozen (moeten normaal speciaal verpakt zijn).

Je kunt het zo gek niet bedenken, of het is gebeurd bij deze verkiezingen. Het is bijna lachwekkend, als het niet zo triest was.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:00

@Boogschuttertje | 03-12-20 | 16:00:
"Bewijsmateriaal van verkiezingen moeten 22 maanden bewaard blijven.'

Dat alleen al. De brieven worden na een check van de handtekeningen - die dus wel is uitgevoerd in Georgia - gescheiden van de enveloppen, om privacy-redenen, een zeer logische zaak bij verkiezingen, waar niet achterhaald dient te kunnen worden wie op wie heeft gestemd. Die data is prive en dit is het mechanisme. Dat is dus - per definitie - niet nogmaals te checken. Daar kan jij je heel druk over maken, maar dat is geen bewijs van fraude of zoiets, maar gewoon het gevolg van de gevolgde en al jaren gebruikelijke procedure. Ben je het daarmee niet eens dan heb je wettelijk geen mogelijkheid meer dit opnieuw te verifieren. Dat is dus een feit. Anderzijds kan je ook niet volhouden dat er "dus" is gefraudeerd zonder met je bewijs te komen. Het lijkt erop dat je een aantal essentiele zaken gewoon niet begrijpt.

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 16:41
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik zou best wel een Baileys met haar willen drinken hoor.

FogerRederer | 03-12-20 | 12:42

Het is een narcist en heeft nooit tegen zijn verlies gekund. Meer is er niet aan de hand en zo simpel is het. Dit is zijn manier om achteraf te kunnen zeggen, kijk maar ik heb niet verloren. Het grootste probleem is echter niet Trump zelf, maar een groot deel van de Republikeinen die hem steunen en de complottheorieën bij een hele grote achterban in stand houden. Juist deze (machtige) personen moeten zich openlijk keren tegen Trump om te zorgen voor een sterke koers vanaf rechts. En een waardige. Ik heb niet veel met de linkerflank van het land, maar deze gang van zaken schaadt wel degelijk de democratie daar.

GeenZin | 03-12-20 | 12:39 | 6

@Varende_Reaguurder | 03-12-20 | 12:48:
"Het is een narcist en heeft nooit tegen zijn verlies gekund."
Hij is inderdaad zelfverzekerd en een vechter die nooit opgeeft. ;)
Maar vecht hij voor zichzelf of voor zijn land?

kloopindeslootjijook | 03-12-20 | 12:55

ekzaktlie

Beste_Landgenoten | 03-12-20 | 13:09

@kloopindeslootjijook | 03-12-20 | 12:55:
Hij is een politicus. Voor elke politicus komt het ego op de eerste plaats, de partij met het oldboys netwerk op de tweede plaats en het land pas op de derde plaats.

Varende_Reaguurder | 03-12-20 | 14:30
▼ 3 antwoorden verborgen

Best kwaadaardig wat Trump doet. Hij vindt winnen belangrijker dan het democratische systeem van zijn land. Er zijn best veel malloten die de oranje man geloven. Zelfs in de panelen.

beldewouten | 03-12-20 | 12:39 | 3

Het tegenovergestelde is waar

Mich2007 | 03-12-20 | 12:48

@Mich2007 | 03-12-20 | 12:48: Best goedaardig wat Biden doet. Hij vindt verliezen belangrijker dan het totalitaire systeem van een ander land. Er zijn best veel genieën die de bejaarde man niet vertrouwen. Zelfs bij Joop?

beldewouten | 03-12-20 | 12:52

Die reaguurders in de panelen hebben een Trump nodig.. geestelijk..
Als de president van het machtigste land op aarde een volslagen idioot is, wat maakt jou dat dan als aanhanger?...

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:42

Over Biden's presidentschap zal altijd een donkere wolk van fraude en bedrog blijven hangen. Al kan er weinig juridisch waterdicht gemaakt worden, dan nog blijven er teveel "toevalligheden" over. Een paar verdachte zaken, ok. Maar 20? En dit zijn gedocumenteerde feiten, geen complottheorieën.
www.zerohedge.com/political/20-allege...

Leipniz | 03-12-20 | 12:39 | 6

@Japannert | 03-12-20 | 13:33:
Ik zou zeggen, lees het artikel eerst eens en geef eens aan wat er volgens jou niet klopt. Kun je niet. Liever haal je de boodschapper onderuit door de site te laten "analyseren" door een algoritme dat erop gemaakt is om de complete alternatieve media belachelijk te maken. Treurig.

Leipniz | 03-12-20 | 14:21

@Leipniz | 03-12-20 | 14:21: Nee.. jij beweert iets. dan moet JIJ dat aantonen. Niet omdraaien.. We zijn geen Nazis... toch? TOCH?

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 15:02

@Epistulae_Morales | 03-12-20 | 15:02: Nee Epi..., hij beweert iets en doet er een bron bij. En dus kun je zien waar hij zijn bewering op baseert. Daarmee voldoet hij aan het aantonen van zijn bewering. De ander kan zeggen dat hij het niet leest of zoiets. Maar je kunt zijn bewering niet onderuit halen zonder tegenargument of reactie op zijn onderbouwing.

En stoppen met je nazi zooi. Zeker als je er zelf niks van begrijpt.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Bij Thierry hadden jullie (GS) volkomen gelijk, dat is een lul eerste klas, maar bij Trump slaan jullie de plank helemaal mis. Jammer.

Motleycrew | 03-12-20 | 12:38 | 3

Een lul, maar wel een mooie lul

Fijn_dat_je_er_bent | 03-12-20 | 12:39

Dat zei men hier in het begin ook over Thierry.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:41
-weggejorist-
666angel | 03-12-20 | 12:38 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Het is werkelijk bespottelijk dat ze claimen dat er geen bewijs is. Het hele internet staat vol met statistische analyses op basis van de officiële data waaruit blijkt dat wat hier gebeurt is volledig statistisch onmogelijk is. Met al die hearings komt nu van alles naar buiten bijv. in Arizona:
www.youtube.com/watch?v=kU5tQDwjOF8
www.youtube.com/watch?v=5fJO3iwhmQg&a...
Of in Pennsylvania:
www.youtube.com/watch?v=cGGlnHe3Rgc
Niks daarover in de MSM uiteraard. En dan hebben we het nog niet eens over de eindloze reeks aan getuigenverklaringen. Trump post op z'n eigen youtubekanaal video's van al die getuigenverklaringen tijdens al die hearings. Zeer de moeite waard.
www.youtube.com/Donaldtrump/videos

En de lijst met bewijzen wordt nog steeds met de dag langer en langer en langer...

Antiquerulant | 03-12-20 | 12:38 | 20

@TancredvanTiberias2 | 03-12-20 | 12:42: Het is wel een indicatie. Net als dat het een indicatie is dat hij 212 minder districten heeft, maar 13 miljoen meer stemmen. Heel veel indicaties rechtvaardig verder onderzoek dat bewijs op kan leveren voor de indicaties, of die de indicaties onderuit kunnen halen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:07

@Harris Pilton | 03-12-20 | 13:03: Erg sterk inhoudelijk betoog. Ga kleien of zo, als je niks toe te voegen hebt.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:09

@Dhr. W. Anhoop | 03-12-20 | 14:22: Helemaal correct, jouw stelling. Het probleem is dat je toestemming moet krijgen om het bewijs te mogen verkrijgen (zie de rechtszaken, hearings, etc.). De vraag is telkens om een audit te mogen doen, om de machines te mogen onderzoeken, etc. Wat er dus aan de hand is, is dat tegenwerking wordt geleverd aan het verkrijgen van hard bewijs. Verklaringen onder ede zijn overigens gewoon bewijs. Maar statistische analyses niet. Wel weer dat de machines aan het internet gekoppeld waren, wat wettelijk niet mag. Ook dat bewijsmateriaal vernietigd is, ondanks dat dat niet mag. Hier zijn bewijzen van.

De hele tegenwerking voor bewijsvergaring is een van de redenen dat het zaakje stinkt. Als er niks te vinden is, dan voer je gewoon een echte audit uit. Geen hertelling, want die slaat nergens op.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 16:15
▼ 17 antwoorden verborgen

Is Timmerfrans nu gebarentolk geworden?

Fijn_dat_je_er_bent | 03-12-20 | 12:37

Stop the Steal

RickTheDick | 03-12-20 | 12:37 | 1

#StopTheSteal YES!

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:38

Gisteren Biden gezien met zijn gestuntel met mondkapje. De wereld gaat nog gekke dingen meemaken. Ik voorspel u: voor 20 januari is meneer vertrokken.

Normpje | 03-12-20 | 12:37 | 1

Absuluut niet. Dit is wat de Deep State juist wil. Een fijne media die Biden looft, zodat hij denkt dat hij fantastisch is (hij is gekozen om zijn simpele ziel). Ondertussen kunnen zij de dienst uitmaken en belangen dienen waar ze zelf van profiteren, maar het Amerikaanse volk totaal niet.

heldheino | 03-12-20 | 12:42

Het zou GS sieren als ze getuigen lieten zien die werkelijk iets te melden hebben, in plaats van een beschonken vrouw, die uiteraard alle aandacht krijgt van de MSM.
Luister maar eens naar wat computerdeskundige Shiva Ayyadurai vertelt over frauduleuze software waarmee de verkiezingsresultaten zijn gemanipuleerd.
Dat hoor je natuurlijk niet in de MSM, en helaas kennelijk ook niet bij GS.
www.youtube.com/watch?v=5fJO3iwhmQg

Motleycrew | 03-12-20 | 12:36 | 4

Haha! "dat hoor je natuurlijk niet in de MSM" is wel zó'n overmatige door complotwappies gebruikte term, dat iedereen die 'm bezigt zichzelf bijna automatisch diskwalificeert voor ongeacht welke discussie.

Je weet dat er in de Verenigde Staten vooral op papier wordt gestemd?

Pontius Vulgaris | 03-12-20 | 13:17

@Pontius Vulgaris | 03-12-20 | 13:17: Intelligente en constructieve reactie ! En ik kan wel merken dat u aandachtig heeft geluisterd naar het verhaal van dhr. Ayyadurai en dat u totaal niet vooringenomen bent, zoals de meeste anti-Trump wappies.

Motleycrew | 03-12-20 | 13:35

Sterker nog.. de rechtbanken wachten ook al meer dan een maand op bewijs..

Kom daar dan eens mee. Totnutoe heeft hertelling alleen maar een te groot Trump voordeel aangetoond... Dus weet wat je wenst..

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:43
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind de manier waarop hij ten onder gaat hilarisch. Op OAN is een rechtzaak te volgen waarbij getuigen naar voren worden geroepen waarvoor zelfs Rudy zich lijkt te schamen. Michael Flynn deelde eem bericht waarin men oproept martial law uit te roepen en het leger nieuwe verkiezingen te laten leiden. Het wordt tijd dat Colin Powell Amerika laat binnen vallen; operation redneck freedom.

ZureKoek | 03-12-20 | 12:34

Er is van alles mis met de Amerikaanse verkiezingen. De grootste grap is nog wel dat Biden meer stemmen 'gehaald' heeft dan Obama.

Maar dat wij of Trump verwachten dat het netjes zou gaan is gewoon compleet naief.

van heinde en verre | 03-12-20 | 12:34 | 3

Stemgerechtigde bevolking is met 33 miljoen toegenomen sinds 2008 + historische opkomst. Wat vind je daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen?

Waarom etaleer je jezelf als zo onwetend en dom? Waarom zou je dat jezelf aandoen?

Linkse Zakkenvuller | 03-12-20 | 13:13

@Linkse Zakkenvuller | 03-12-20 | 13:13: Precies er is door de Obama admin keihard gewerkt om die lui binnen te halen.

KlauwnBassie | 03-12-20 | 13:27

De hele reden dat Trump won is dat veel Democraten 4 jaar geleden niet gestemd hebben. Dat, en Putin natuurlijk..

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:45

Stop making stupid people famous. Dat zou al een hoop ellende schelen.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:33

Hahah

Lievewitteman | 03-12-20 | 12:34

Nice try

DrFibonacci | 03-12-20 | 12:37

De allersimpelste campagneslogan ooit "Orange Man Bad" was supereffectief. Welke les kan daaruit worden getrokken?

van Oeffelen | 03-12-20 | 12:31 | 5

@E2 | 03-12-20 | 12:36: Ho ho, hij was 4 jaar geleden gewoon gekozen, niet neergezet. Benoemen doen we alleen in bananenmonarchieën.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:38

Als jij denkt dat dat het enige waarop campagne gevoerd is bewijst het alleen maar dat jij je puur baseert op een paar headlines in de media, of op pro-Trump kanalen die inzoomen op die aspecten en roepen dat dat het enige is wat de Democraten zeggen. Er zijn genoeg inhoudelijke punten langsgekomen, ook bij de grotere debatten.

TancredvanTiberias2 | 03-12-20 | 12:45

De les dat het niet gaat om wat je kunt of wat je reeds gedaan hebt, maar dat het gaat om welke kleur je hebt.
Als orange man bad is, is dan white man good?
Of is orange niet gekleurd genoeg en moet het nog meer tint hebben?
Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me ineens dat de les ook kan zijn dat alles van Oranje gewoon slecht is. Hmmm,.. Ik geloof dat ik vandaag war eerder aan de cognac ga. Proost en Houzee!

grapo | 03-12-20 | 13:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Barr is misquoted door verschillende MSM, de DOJ heeft daar een statement over naar buiten gebracht.

einz | 03-12-20 | 12:29 | 2

En hier reageren al die anti-Trump trollen weer niet op. Die doen liever alsof ze dit bericht nooit hebben gelezen. Want dit soor informatie past niet in hun propagandaverhaal.

SkepticalRealist | 03-12-20 | 18:43
-weggejorist-
Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:29 | 15
▼ 15 antwoorden verborgen

Hahahaha. Hij kan het niet verkroppen dat ie van 'de slechtste kandidaat ooit' verloren heeft. Manmanman, hou er toch mee op, volslagen mafketel!

Enter Yeti | 03-12-20 | 12:29

Meneer ga lekker naar huis, golfen, veel beter.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:28 | 1

Hij is al thuis. Tot half januari zelfs.

LuNaTeeQ | 03-12-20 | 12:32

Deze week retweette Orange Man iemand met de twitter-handle/naam Cat turd over de vermeende fraude en dat het allemaal heel erg was. Dus ja. Cat turd.

filosofem | 03-12-20 | 12:27

Wat een intens zielige mafkees is het.

menage | 03-12-20 | 12:27 | 2

Verschil tussen Trump en Baudet: de eerste is high op bigmacs, de tweede op coke.

oldandwise | 03-12-20 | 12:27 | 2

Van die laatste weet ik er nog wel een. Komt regelmatig op t.v. om het volk de les te lezen.

Lupuslupus | 03-12-20 | 12:28

@Lupuslupus | 03-12-20 | 12:28:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/359231/speech-rutte-gebaseerd-op-bedrijfsfolder-coca-cola

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:32

Is die attentieprostituee nou die heldhaftige een eerzame kroongetuige waar Giuliani een halfuur over heeft staan ratelen in zijn persconferentie?

Joris Beltsin | 03-12-20 | 12:27

Hoewel ik geen fan ben van Democraten of Biden, zal ik blij zijn als die oranje kleuter weg is uit het Witte Huis. Wat een aanfluiting. Gezien het feit dat er toch 70 miljoen vetkleppen voor hem gestemd hebben is mijn laatste greintje respect voor Amerika sinds Trump echt verdwenen.

Hedieho | 03-12-20 | 12:25

't Logische gevolg van een zwakzinnige verkiezen tot president. Gelukkig zijn we er binnenkort van af.

RandyBiel | 03-12-20 | 12:25 | 2

Zodra Biden zo dement is dat hij niet meer weet wat hij in de Oval Office aan het doen is.

2voor12 | 03-12-20 | 12:26

@2voor12 | 03-12-20 | 12:26: MOet je je voorstellen.. dat je van een demente verliest./ Dat maakt jou een ???

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:46

Hij is nu van roekeloze idioot naar pathetische roekeloze idioot verworden.

hotmint | 03-12-20 | 12:25 | 2

Ik verwacht binnen 3 jaar weer een nieuwe zinloze oorlog in het Midden Oosten met Amerikaanse inmenging. Je kunt veel zeggen van Trump maar niet dat hij een warmonger is zoals de democraten (en de Bush-era republikeinen). Amerika first was helemaal zo gek nog niet voor de rest van de wereld. Maar veel plezier met Bieden de komende vier jaar hoor (of Harris, dan komt die derde wereldoorlog er zeker).

snakedogman | 03-12-20 | 12:31

@snakedogman | 03-12-20 | 12:31: Jawel, Trump heeft qua beleid ook zeker dingen goed gedaan. Maar qua persoon en werkwijze deugt / spoort hij m.i. gewoon niet.
En wat hij nu aan het doen is, is "in woorden" een anti-democratische staatsgreep. Ik snap ook wel dat het vooral inhoudsloos blaffen en fantaseren is tot zijn vertrekdatum. Maar ik vind het niet kunnen voor een POTUS.
Voor iemand die ook de "nuclear football" in bezit heeft.

hotmint | 03-12-20 | 14:10

Poststemmen is gewoon fraudegevoelig en iedereen weet dat.
Daarom willen ze hier straks dan ook geen poststemmen invoeren maar noemen ze het briefstemmen.

2voor12 | 03-12-20 | 12:24 | 4

@Xraslot | 03-12-20 | 12:32: Overduidelijk my ass. Nep hearings doen, omdat niemand onder ede durft te getuigen.

DrFibonacci | 03-12-20 | 12:41

niemand weet dat want het is helemaal niet fraudegevoelig. In decennia is er nooit wat aangetoond of gebeurd.

AntiZanicz | 03-12-20 | 13:06

@AntiZanicz | 03-12-20 | 13:06: De struisvogelhouding: zolang ik niets zie, is het er niet. Zolang ik die hoorzittingen niet kijk en al die gezworen verklaringen niet lees, bestaan die niet.

SkepticalRealist | 03-12-20 | 18:41
▼ 1 antwoord verborgen

Trump doet me denken aan Baudet, vraag mij niet waarom.

Acidstain | 03-12-20 | 12:23 | 4

Die associatie had ik ook de afgelopen weken.
Baudet spant wel de kroon als onberekenbare drama queen.
Maar ja, zijn impact is ook maar klein tov Trump, dus is dat minder erg.

hotmint | 03-12-20 | 12:27

Omdat Baudet fan is van Trump en daar veel van kopieert. Net zoals hij met de illusie rondloopt dat hij de nieuwe Pim Fortuyn is. Megalomanie.

Nicolas Arcissus | 03-12-20 | 12:44

@Nicolas Arcissus | 03-12-20 | 12:44: Eerder Messias syndroom. Had Pim ook. Net als Bono, Beyonce en Messias Benz.
Het is ook veel voorkomend bij vloggers.

AntiZanicz | 03-12-20 | 13:06
▼ 1 antwoord verborgen

Tja de linkerkant van het politieke spectrum is besmet met islam knuffelaars, zelf kastijders en gevaarlijke utopisten, de rechterkant met gestoorde narcisten met een emotionele ontwikkeling die op het niveau van een 7 jarig kind is blijven steken. Beste is gewoon een zakenkabinet met niet teveel geld en kapsones. Kan de maatschappij, de wetenschap en het bedrijfsleven de kar trekken.

Galois256 | 03-12-20 | 12:22 | 1

Heb je het nu over Nederland? Want hier zit de overheid inmiddels overal.

Conifeer | 03-12-20 | 12:25

Ook voor deze Republikein geldt. Too little, too late. Voor hem geldt niet eens 'beter ten halve gekeerd'. Na 4 jaar die narcist in het Witte Huis te hebben gediend komt het te laat eindelijk in te zien wat zijn President werkelijk is. Een volksmenner van het ergste soort.

forecastle | 03-12-20 | 12:20 | 10

@DrFibonacci | 03-12-20 | 12:42: Fox is zich al bij de volgende administration aan het inlikken. Verder hebben ze een haat-liefde verhouding met Trump, want enerzijds zorgde hij wel voor de hoogste kijkcijfers ooit, maar anderzijds heeft hij ook de macht om ze (beetje) kapot te maken. Fox is niet klaar met hem, Fox is opgelucht dat ze klaar met hem kunnen zijn.

heldheino | 03-12-20 | 12:47

@Pimp my Voortuin | 03-12-20 | 12:25: Ik ben geen Amerikaan en daarom ook niet voor Biden en co. Dat is in de eerste plaats des Amerikaans. Ik constateer slechts wat ik zie als ik Trump zie en hoor. De man die iedereen een loser noemde tot krijgsgevangen US soldaten maar nu zelf een loser is in deze verkiezingen. En dat de rest van de wereld beter af is met Biden is inderdaad verre van zeker. Dit afgezien van het feit dat de USA al lang voor Trump tot een lemen reus is vervallen. De impact op ons hier in het westen zal nauwelijks merkbaar zijn. Frankrijk met Macron, die nu de dienst uitmaakt in de EU wil zeker niet meer naar de oude situatie waarin de USA de lakens uitdeelt in Europa. Geen idee wat uw wens is in deze, maar met Trump weer aan de macht was de scheiding der machten versneld. Met Biden zal het wat langzamer gaan, maar het gaat gebeuren dat de EU zich niet meer achter de rug van de USA kan verschuilen.

forecastle | 03-12-20 | 15:26
▼ 7 antwoorden verborgen

Dit begint steeds meer op marketing voor een aankomend mediabedrijf te lijken.

kloopindeslootjijook | 03-12-20 | 12:20 | 1

Of gewoon een Presidentskandidaat die zijn constitutional rights ánd duties uitvoert. Er zijn honderden signed affidavits, en inmiddels tientallen testimonials, waaruit blijkt dat de verkiezingen echt niet goed zijn verlopen. Biden gewonnen? Yeah sure... De Dems verloren talloze huiszetels, Biden heeft overal minder gescoord dan in 2016 enkel in Atlanta, Wisconsin, Detroit en Milwaukee, waar honderdduizenden stemmen in het holst van de nacht zijn gedumpt. Allemaal voor Biden. Wake up, je wordt voor de gek gehouden.

Rest In Privacy | 03-12-20 | 12:37

Geen plaatjes en uitleg over de Dominion machines. Dat deed Colin Powell bij de VN toch beter.

impy | 03-12-20 | 12:19 | 1

en dat was ook niet waar.

AntiZanicz | 03-12-20 | 13:04

Dit is een kleuter die staat te janken omdat hij niet tegen zijn verlies kan.
Ik ben niet anti Trump of pro Biden, het maakt mij niet zoveel uit wie er chef in de VS is.
Maar kom op gast, er is nul bewijs. Niets. Zelfs de republikeinse rechters vegen de vloer aan met de rechtzaken. Je hebt gewoon verloren.

JanVergoor | 03-12-20 | 12:19 | 6

@Pimp my Voortuin | 03-12-20 | 12:27: zo makkelijk: de (al jaren volledig anti Trump) media zeggen "geen bewijs" ook al is er genoeg bewijs. Gemiddelde reaguurder: "kom op, er is geen bewijs" (want dat heb je gelezen in de media dus is het zo? Diezelfde media en big tech die al vier jaar hebben verkondigd dat ze er letterlijk álles aan zullen doen om Trump weg te krijgen?).
Men is er hier blijkbaar nog steeds van overtuigd dat democraten geen vuile spelletjes spelen.

snakedogman | 03-12-20 | 12:39

@VoltaireJohn | 03-12-20 | 12:28: Je snapt er zelf geen klap van. Een getuigenis is iets anders dan bewijs, je moet eerst een rechter overtuigen. Dat is nog niet gebeurd.

DrFibonacci | 03-12-20 | 12:45
▼ 3 antwoorden verborgen

Opvallend dat met 1 getuige en geen bewijs de democraten een gehele rechtszaak etc. kunnen opzetten om het leven van iemand kapot te maken. Maar met duizenden getuigen (en zoals gezegd hier geen bewijs) mag het niet en mag er geen onderzoek komen.

Blauwe Wafel | 03-12-20 | 12:18 | 1

Vindman was Republikein en het onderzoek is door het ministerie onder Republikeinse leiding gedaan. U lijkt het eerder over Linda Trip te hebben.

AntiZanicz | 03-12-20 | 13:03

Je kan voor Trump zijn of tegen Trump maar dit is niet de manier waarop jouw president zou moeten winnen. Trump stond op verkiezingavond flink voor, toen stopte ze met tellen en de dagen erna ging biden als een speer omhoog. In pennsylvania kwamen er opeens 600.000 stemmen binnen. 597.000 voor Biden en 3000 voor ome Donald. Je hoeft geen econoom te zijn om te zien dat dat niet klopt. Biden heeft zelfs meer stemmen gekregen dan Obama, geloof je het zelf? May the best man win maar het moet wel op een eerlijke manier. Dit zaakje stinkt! De processen zijn maar net begonnen dus wacht maar af, dit wordt nog leuk. De race is nog LANG niet gelopen...

eD_levuiD | 03-12-20 | 12:18 | 15

Christus man, dit is toch al duizenden keren uitgelegd en verklaard?

Trump heeft zijn stemmers opgeroepen om niet per brief te stemmen (waarschijnlijk al met het idee om het hele briefstemmen na de daad via rechtzaken aan te vechten, wat nu mislukt), terwijl Biden dat wel.
Onder Republikeinen meer virusontkenners, die geen probleem hebben met naar de stembus te gaan. Verder in veel swing states ook al langer activiteiten om het aan stembureaus in democratische gebieden laag te houden, ook weer reden voor Democraten om per brief te stemmen. Democraten hebben gewoon veel meer per brief gestemd dan Republikeinen.

Japannert | 03-12-20 | 13:47

@Japannert | 03-12-20 | 13:47: Lol, 600.000 stemmen en 3000 Trump. Dat kan gewoon niet. Ik snap niet dat je dat niet inziet. Dat stemmen per post is al lang gaande in de VS en over het algemeen doen Republikeinen daar ook voor een flink deel aan mee. Dus wat je zegt is gewoon onzin.

eD_levuiD | 03-12-20 | 15:35
▼ 12 antwoorden verborgen

Mooi hè, hoe de "democratie" daar werkt.
Wit-Rusland, ook democratisch.
Syrië, ook democratisch...
Overal gedoe.

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:18 | 4

De vraag is of het daar wel zo democratisch toegaat. Of dat er een paar handige jongens zijn die vooral goed voor zichzelf zorgen.

kloopindeslootjijook | 03-12-20 | 12:24

@HansMeeuwen | 03-12-20 | 12:20: "dictator" ?
En Trump is al een keer president geweest, focus lag meer op Amerika dan bij de vorige presidenten die allemaal oorlogen begonnen.

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:25

Hier is het nog veel erger, wij kiezen 150 ja knikkers en vervolgens bepalen ongekozen ministers wat er gebeurd. De 150 ja-knikkers vergelijkbaar met Noord Korea zeker die tot de coalitie behoren schijten in hun broek voor de partij.

Conifeer | 03-12-20 | 12:32
▼ 1 antwoord verborgen

Bye bye Trump.

Poesman | 03-12-20 | 12:17

Ik denk dat elke verkiezing waarbij ICT systemen zijn gebruikt kwetsbaar zijn en dat wekt geen vertrouwen. Dat zie je nu terug in Amerika. Een zittende president is drukt op de zere plek, de plek van wantrouwen. Hij heeft daarmee zeker een punt. De vraag is alleen, als fraude mogelijk is moet de uitslag dan geaccepteerd worden.

WellusNietus | 03-12-20 | 12:16 | 1

Gezein de bevolking is het toch overduidelijk dat het risico bij de mensenlijke factor zit?
Tellen gebeurd trouwens handmatig.. de computer onthoudt alleen de getalletjes en laat mooie grafiekjes zien..

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:48

Ook al vertrekt Trump, het volstrekte nihilisme in de Amerikaanse politiek zal hier niet mee ten einde zijn. Want je weet nu al dat het weer minstens vier jaar moddergooien, obstructie plegen, rechtszaken voeren, afzettingsprocedures en oorlog in de media wordt, net als de laatste decennia gebruikelijk is. Wees nou maar blij dat je hier woont, waar de oppositie gewoon wel constructief kan zijn. Waar het landsbelang doorgaans voor het partijbelang gaat. In de VS is het hoofddoel al jaren het kapot maken van je tegenstander.

Bigi Bana Boy | 03-12-20 | 12:16 | 4

In welk lalaland woon jij dan?

citywok | 03-12-20 | 12:50

@Roze_bril_drager | 03-12-20 | 12:19: Het lijkt eerder andersom. Wat mislukt is. CNN is een serieus nieuwsbedrijf waar met solide journalistiek gewerkt wordt. Daar checkt men wel dood (in tegenstelling tot hier).

AntiZanicz | 03-12-20 | 13:00
▼ 1 antwoord verborgen

Four more years!

G.U.R.U. | 03-12-20 | 12:15

Die doventolk....
Waarom kan dat niet uitgezonden worden met ondertiteling of gewoon op kanaal 1 met meneer in beeld en kanaal 2 zonder.
Leidt zo af dat gezwaai, net een dirigent.

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:15

Beschonken? Die is gewoon lam. Wel een lekker wijf overigens. doet mij denken aan bangbus Rene.
Ik zie overigens nergens bewijs voor de fraude. Deze dame heeft het over een opkomstpercentage van 120%... incl overleden mensen. Dat is best veel zeg maar...

Behangdelul | 03-12-20 | 12:15 | 4

Ik heb het met zonder geluid aan bekeken, maar don't stick your dick in crazy.
Non verbaal straalt zij in ieder geval uit dat zij behoorlijk gestoord is.

pibasso | 03-12-20 | 12:22

@Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:19: het fapgeheugen is groot :P

Behangdelul | 03-12-20 | 12:50

er is geen enkel bewijs dat hen ondersteunt bij de mafkezerij.

AntiZanicz | 03-12-20 | 12:59
▼ 1 antwoord verborgen

Het gaat ook niet om widespread fraude. Het gaat om grote steden in de swingstates. En zolang de broncode van de gebruikte software niet openbaar wordt kan niemand met 100% zekerheid vaststellen wie de echte winnaar van de verkiezingen is.

Zuurteregelaar | 03-12-20 | 12:14 | 4

Dat is dus nog steeds behoorlijk groots en widespread. Maar uitgerekend daar komen de republikeinen niet mee aanzetten.

RandyBiel | 03-12-20 | 13:17

@Linkse Zakkenvuller | 03-12-20 | 13:07: niet waar.. Trump kwam na hertelling al meermaals lager uit.. Dus er was al in zijn voordeel 'gefraudeerd'

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:49

@Epistulae_Morales | 03-12-20 | 14:49: Je bedoelt die 2.000 stemmen in Georgia, die verder geen verschil maakte? Of die 132 stemmen die Biden in Wisconsin erbij kreeg?

Linkse Zakkenvuller | 03-12-20 | 16:55
▼ 1 antwoord verborgen

Die idioot (Trump) ontketent nog eens een burgeroorlog. Ik vind het eng worden.

aldus_mijn_moeder | 03-12-20 | 12:13 | 10

@HansMeeuwen | 03-12-20 | 12:19:
Nee.
De tijd dat Trump er nog zit is beperkt.
4 Jaar Biden en nieuwe oorlogen is realistischer. Nieuwe contracten met de defensie industrie enzo. Die onzin commentaren zonder inhoud slaan nergens op.

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:23

Nou, de media heeft haar werk qua angst aanpraten wel gedaan, dat valt moeilijk te ontkennen.

skoftig | 03-12-20 | 12:48

Niemand luister nog. Zijn belangrijke speech is niet eens uitgezonden. Alleen die horde mafketels (dik, groot ego, kan niks) gelooft deze Bonkers Bonespur nog.

AntiZanicz | 03-12-20 | 12:58
▼ 7 antwoorden verborgen

Je kan vanalles zeggen over de USA maar zij hebben wel een kerstman als doventolk.

Reebensteeltje | 03-12-20 | 12:12

Tijd dat die sore loser oprot

Diederik_Ezel | 03-12-20 | 12:12 | 3

Termijn loopt nog.

Roze_bril_drager | 03-12-20 | 12:14

Diederik_Ezel | 03-12-20 | 12:12
Na 4 jaar Biden balans opmaken.

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:16

Kom op zeg. Biden is een beetje verstrooid maar sore loser vind ik wel erg ver gaan.

keestelpro | 03-12-20 | 12:36

Wowww...Gabriel Sterling for president!

Baron_von_Rijswijck | 03-12-20 | 12:12

Don't give up, let's hold on !

van Oeffelen | 03-12-20 | 12:11 | 2

Dolly dots!

Jos Tiebent | 03-12-20 | 12:22

@Jos Tiebent | 03-12-20 | 12:22: in times of trouble it's so hard to find a friend!

van Oeffelen | 03-12-20 | 12:26

In ieder geval kan hij op 2024 gaan runnen. Ik ben er zeker van dat als mensen die op Biden stemden, gaan zien hoe hun economie ten onder gaat, dat ze zich gaan afvragen waarom dat zo is. Ze zullen dan eindelijk onderzoek doen naar de programma van Biden en hoe hun favoriete media logen en zullen ze bedrogen uitkomen na het zien van de verhoging van belastingen en extra kosten die ze voor op moeten draaien. Dit is vanuit economisch perspectief gezien, maar het heeft wel een grote impact. Zeker toen het economisch beleid van Trump de grootste Democratische gebieden hielp. En dan wordt zeker weten, in 2024 als Trump opnieuw voor de verkiezingen gaat, zullen de Democraten de meerderheid niet halen en zullen de rollen omdraaien: Republikeinen zullen de populaire stemmen hebben en daarnaast ook nog een landslide behalen.

Adriel | 03-12-20 | 12:11 | 5

En dus geven we de zorg maar de middelvinger? Helder verhaal. Trump heeft uiteraard ook goede dingen gedaan, maar die worden nogal overschaduwd door alle minder goede dingen. Lees maar eens, en kom daarna met uw oordeel.

pibasso | 03-12-20 | 12:25

@pibasso | 03-12-20 | 12:25: goh u heeft in anti-trump-boeken gelezen dat orange man=bad? Welk een verrassing.

snakedogman | 03-12-20 | 12:42

Voor Bonkers ging het veel beter, nu gaat het slecht en volgend jaar gaat het weer beter. Gezien de belabberde gezondheid zal Bonkers 2024 niet in gezondheid halen.

AntiZanicz | 03-12-20 | 12:56
▼ 2 antwoorden verborgen

ik denk dat de Russen verkiezingsfraude hebben gepleegd, impeach Biden

daan me de korte ach | 03-12-20 | 12:11 | 1
-weggejorist-
HansMeeuwen | 03-12-20 | 12:18

Wat mij betreft laten we Trump voor wat ie is danwel was. Er komen nieuwe tijden aan. Laten we bidden voor Biden en Trump loslaten. Ja, ik ben een Trumpfan. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Dag Donald, het was leuk. Bedankt.

Leptob | 03-12-20 | 12:10 | 4

Precies. Biden heeft gewonnen. Klaar. 4 jaar Trump was lachen en lol. Kijken wat er nu gaat gebeuren de komende 4 jaar. Vast ook lachen en lol.

Lorejas | 03-12-20 | 12:18

het was helemaal niet leuk, het was een ramp.

AntiZanicz | 03-12-20 | 13:41

@AntiZanicz | 03-12-20 | 13:41:

Onzin. Als persoon was hij misschien niet presidentieel, maar zijn beleid was prima. Maar ja, tegenwoordig willen mensen blijkbaar liever lief en nutteloos in plaats van grof maar effectief.

quantumcollider | 03-12-20 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen

Trump moet gewoon blijven zitten!

sjuul69 | 03-12-20 | 12:08 | 3

Aambeien. Af en toe staan.

Is dit nog nieuws? | 03-12-20 | 12:16

Dat kan. Gewoon de deur dicht en op slot. Geen toilet. En geen eten brengen. Kijken hoelang spekkie Bonkers blijft zitten. Hij wordt gewoon afgemarcheerd, desnoods in een dwangbuis. En hop naar een gesticht voor wat psycho-analyse. We zijn toch benieuwd wat er toch allemaal defunct is in die 'lege' schedel.

AntiZanicz | 03-12-20 | 12:55
-weggejorist-
Ulyanov | 03-12-20 | 13:06

Halfie Biden en zijn criminele vriendjes hebben de democratie in Amerika verkracht. Of je nu voor of tegen Trump bent: dit moet je niet willen.

keestelpro | 03-12-20 | 12:07 | 8

@ZureKoek | 03-12-20 | 12:41: wanneer heeft Bill Bar hier eigenlijk onderzoek naar gedaan? Niets over gehoord, maar komt "ineens" met de conclusie dat er geen bewijs is.

snakedogman | 03-12-20 | 12:44

U bent eigenlijk van de Putin brigades? Of van de redactie met de opdracht om wat te stoken voor de mouseclicks?

AntiZanicz | 03-12-20 | 12:53
-weggejorist-
Ulyanov | 03-12-20 | 13:01
▼ 5 antwoorden verborgen

Het is nu wel zielig aan het worden.

Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

Toetsenbordcomplex | 03-12-20 | 12:07 | 13

@miko | 03-12-20 | 14:49: Dat is zeker te bewijzen.. en dat zal ook gebeuren.. Het is niet meer tegen te houden.. dat is wat anders..

NB: Die onderzoeken die Trump heeft gemanipuleerd en gestopt staan on hold.. zijn niet afgerond..

Epistulae_Morales | 03-12-20 | 15:05

Wie? Biden?

Bink! | 03-12-20 | 16:38
▼ 10 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl