Wie had de grootste! Laatste presidentiële rallies
Spannend allemaal hè
Trump hield er gister maar liefst vijf rallies in vier staten: (alle hyperlinks zijn videos) North Carolina, Pennsylvania, Michigan en Wisconsin. Biden was vooral een dag lang verdwaald in Pennsylvania, stopte even in Ohio en liet Obama het werk doen in Georgia en Florida. En we zeiden het al eerder, de peilingen vallen grotendeels in het voordeel van Biden. Maar het aantal mensen op bijeenkomsten pleit weer voor een landslide voor Trump. Gister tweette Biden dat "If I have the honor of being elected president, I will take care of your family like I would my own." Dus dat betekent dat iedereen ongeacht z'n gebrek aan expertise voor minstens $50.000 per maand voor een Oost-Europese energiemonopolie mag werken en dat is prachtig. Beelden van Biden rallies gister o.a. hier met Lady Gaga, hier, hier en hier. En wat opvalt is dat het """publiek""" nagenoeg niet in beeld is. Je zou je bijna afvragen waarom. Even serieus, waar is het publiek? Dit is Lady Gaga-onwaardig. Hier, waar z'n vrouw hem laat schrikken, zien we wel wat publiek trouwens, al houdt het niet over. Maar goed, vanavond dus VANAF 21:00 LIVE OP GEENSTIJL: election night live met Hans Teeuwen, Roderick Veelo, Theodor Holman, Geerten Waling, Zentgraaff en de hele GS crew!
Lol gvd wat heerlijk
Veel strijders in Kenosha, Wisconsin, bekend van tv
VANAVOND LIVE MET U
Social
'Blij' met steun krant Pittsburgh Post Gazette. Eerste Republikein sinds 1972
lol
Reaguursels
InloggenToch triest dat zo'n tweetje van Trump dan meteen allerlei Twitter flags krijgt en dat tweetjes van andere kandidaten, of van andere organisaties, gewoon zonder wat voor oormerk dan ook geplaatst kunnen worden. Terwijl we heel goed weten, zonder een aluhoedje op te hebben, dat andere partijen ook liegen en bedriegen. Case in point onze eigen bewindvoerders: voorbeelden te over.
CNN maakt op verkiezingsdag nog een promotie show voor Biden en Trump wordt daar afgemaakt. En dat wordt journalistiek genoemd. Vreselijk. Trump is een vreselijke man maar ik hoop mede om dit soort eenzijdige berichtgeving dat Trump wint. Wil dan ook gezicht van Twan Huys zien.
Het maakt mij persoonlijk niet uit wie er wint (al zou ik Trump stemmen als ik Amerikaan was), maar hoe de media uit zijn plaat gaat bij winst van Trump, hoop ik op zijn overwinning
Lachen joh. Als je die media kunt zieken is je dag weer goed!
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 14:41: Eigenlijk wel ja. Is mooi meegenomen.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 14:41: Ok, niet alleen de media, maar alle Libtards. Weken mooie televisie.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 14:41: die van mij wel ja.
Waar kan ik live tv zien van de Amerikanen. Fox of zo. Ik bedoel niet CNN want die heb ik al.
Op YouPoop Fox kanaal
Volgens mij gaat zo'n beetje elke Amerikaanse jijbuiser met een beetje volgelingen streamen en super chats innen. Keuze genoeg en je hoeft niet eens bij zo'n lame stream media zender te koekeloeren.
Spannend, kan vandaag voor het eerst een vrouwelijke president gekozen worden. Of denkt iemand dat Biden nog zelfstandig ademhaalt?
Biden bukt voor de islam voor een paar zeteltjes extra.
twitter.com/Muze211
Ik stem op geen van biden.
Bidenhand ;)
Sterker nog, ik heb ook geen voorkeur voor één van Biden. Veel reaguurders doen alsof winst een kwestie van leven of dood is, maar in de praktijk maakt het niet uit welke debiele bejaarde daar aan de macht is; je merkt er hier verdomde weinig van. Het enige wat impact heeft op je dagelijks leven is made in China op vele manieren.
Ziet er goed uit voor Trump:
'De eerste Amerikaanse verkiezingsresultaten zijn bekendgemaakt in de twee dorpen Dixville Notch en Millsfield in New Hampshire.
De Democratische kandidaat Joe Biden won alle vijf stemmen in het kleine dorpje Dixville Notch. De zittende president Donald Trump behaalde in Millsfield een meerderheid van 16 stemmen, terwijl 5 mensen op Biden stemden.'
m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/DMF2020...
Trump veel walging oproepend? Kan, hij is geen popie jopie allemansvriend zoals Odrama. Maar dat betekend niet dat zijn beleid slecht is.
Overigens waarom konden de Democraten na Odrama geen goede kandidaat vinden zodat ze de sprookjes van de Heilige Odrama voort konden zetten anders dan de feeks Hillary die pas weerstand opriep. Nu kunnen ze niets anders kan aankomen met een verwarde bejaarde met een bedenkelijke reputatie.
Ze dachten met types als Bernie Sanders en Kamela Harris minder kans te hebben. Dan maar een vaderfiguur al Joe Biden.
Beleid??
Welk een hoopvolle ontwikkeling voor echte democraten zou dat zijn. Vijf jaar massieve, extreem eenzijdige anti-Trump propaganda door een overgrote meerderheid van de Amerikaanse MSM, en toch de verkiezingen winnen.
Opmerkelijk om de hele pers af te schilderen als anti-Trump propaganda. Volkomen belachelijk stelling. Het idee dat "ze" het wel eens juist kunnen hebben komt niet bij je op, zoals het bij een vis ook niet opkomt dat er boven het oppervlak zich nog een hele wereld bevindt.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 13:00: Ik doe dat vanuit een achtergrond van meer dan 40 jaar beroepservaring in massacommunicatie, waarvan zowat de helft in academia. En volg al veel langer dan die vijf jaar eenzijdige anti-Trump propaganda zowat dagelijks - en dat met de nadruk op "analytisch" en "vergelijkend" - zowat alle grote westerse MSM.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 13:00: afgelopen 5 jaar wel is naar CNN gekeken? Hoeveel aandacht is er door de MSM besteed aan de normalisering betrekkingen VAE versus Israël ? Wat is er terecht gekomen van de beschuldigingen mbt de Russische inmenging? etc etc
@glaaf | 03-11-20 | 13:07: Russische inmenging is keihard aangetoond, echter samenwerking met het Trump-team dan weer niet. Dat had veel te maken met de getuigenis van Roger Stone, die beweerde daarover nooit contact te hebben gehad met de Russen. De man is echter veroordeeld voor meineed maar werd door Trump weer vrijgesproken. Kijk, als Jos Brech starks vrijspraak krijgt, ga jij dan ook van de toren blazen dat hij onschuldig als een lammetje is? Lees het Mueller Report eens, maar dan echt en dan ontdek je dat Trump door Stone, Barr en andere maatjes is gered. En dan hebben we de impeachment over de chantage van Zelenski nog niet gehad.
Nee het is geen anti-Trump propaganda, het is journalistiek zoals het hoort: De feiten brengen en die toelichten. Dat Trump alle regels schendt is een feit, geen mening, laat staan een gekleurde mening.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 13:17: Mueller’s investigation yielded no evidence of criminal conspiracy or coordination between the Trump campaign and Russian officials during the 2016 election.
@glaaf | 03-11-20 | 13:25: Wat iets anders is dan "geen Russische inmenging". En bovendien: Lees het Mueller Report nog eens door. Het is echt geen fraai verhaal voor Trump. Hij heeft puur gezwijnd omdat William Barr het rapport wist samen te vatten op een paar A4tjes met voor trump heel voordelige cherry-picks. Hij bestempelde dat zomaar als "het mueller report" en vergat de inhoud die Trump nadelig neerzette. Een schandalige vorm van corruptie.
en.wikipedia.org/wiki/Mueller_report
Zonder Barr's absolute loyaliteit aan baas Trump had dit rapport tot Trumps afzetting geleid.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 13:17: Koekoek.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 13:17: hoe zat het ook alweer met die zoon van Biden? Kijk, daar hoor ik je dan weer niet over. Ook jij ziet alleen de dingen die je aanstaan BL. Pot en ketel. Heel veel ketels.
Na de landslide van vannacht en het wakker worden morgenmiddag zie ik daarna @BesteLandgenoten (voormalige NSB groet) niet meer verschijnen in de comments.
@NorthStar | 03-11-20 | 13:48:
Is de zoon van Biden presidentskandidaat?
@NorthStar | 03-11-20 | 13:48: Doet de zoon van Biden mee aan de verkiezingen?
@Ikbeneenzelfbouwer | 03-11-20 | 13:48:
Voorlopig een steady voorsprong voor Biden en zelfs de Senaat wordt spannend. www.realclearpolitics.com/
Inditect, hij houdt het geld van de chinezen nog even onder zicj voor de big guy
Trump 2024!!!
Dat wordt dan Ivanka, de 1e vrouwelijke president
@Rotterdammert1965 | 03-11-20 | 12:58: Dat zou vet zijn. Denk dat heel veel Karens van t dak springen, lol
Don jr, met Donald sr als Vice President
Het wordt Stupid 2.0 tegen Reasonable 1.0.
Wat mij betreft duidelijk wie er moet winnen.
Maar Stupid gaat proberen deze verkiezings te stelen.
Let maar op. Daarna sluit hij zich op in de Witte Bunker.
Als die Biden waar je zo idolaat van bent onverhoopt wint dan is het voor de wereld te hopen dat hij het beleid van Trump voortzet. Maar het is maar de vraag of de ontspanning die zich nu in het Midden-Oosten dankzij Trump heeft ingezet bij Biden en de democratische havikken in veilige handen is. Anders ga je nog naar Trump terugverlangen!
@kunstliefhebber | 03-11-20 | 12:46:
Ja wat een vredestichter is het ook he? Gewoon de winnende partijen belonen met het formaliseren van de status quo. Een hele prestatie! Maar oke, ze slaan mekaar eventjes de hersens niet in en dat is al winst. En idolaat van Biden kan niemand zijn. Alles is echter beter dan Trump. Anderzijds, als de Amerikanen echt een idioot aan de leiding willen, staat het ze geheel vrij. Maar dan niet janken later, als ze opeens in een dictatuur blijken te wonen, waar de gewone burger geen kans meer maakt.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 12:54: Die dictatuur onder Biden is groter. Wat al te zien is aan de cancel culture als mensen ene andere mening hebben
Allemaal aannames BL.
En wacht dacht je? Dat Joe Biden het echt goed voorheeft met z’n medemens?
Op je 78ste nog de macht willen...... dat zegt toch al genoeg.
Joe is geen haar beter dan Don en zal alles zeggen om aan de macht te komen.
Links-populisme.
En Harris? Die is echt nog niet klaar om baas vd wereld te worden.
Verder BL, je hebt nul invloed op de Amerikaanse politiek en toch heb je een enorme aversie tegen Trump, maar je weet eigenlijk niet waarom.
Mensen stemmen Biden, niet omdat hij zo goed is, maar als proteststem tegen Trump.
Maar eigenlijk weten ze niet waarom ze zonodig tegen Trump stemmen.
Ok, Trump is een eigenaardig leider, soms zelf omstreden.
Maar om Biden hangt ook een vieze lucht, net als bij de Clintons.
Maar goed Landgenoot, we gaan het zien wat er aan de overkant gaat gebeuren.
Veel plezier komende nacht.
@Ruimedenker | 03-11-20 | 13:01:
"Verder BL, je hebt nul invloed op de Amerikaanse politiek en toch heb je een enorme aversie tegen Trump, maar je weet eigenlijk niet waarom."
Ik weet heel goed waarom. Een vulgaire, platvloerse leugenaar die al 4 jaar lang het Amerikaanse volk polariseert met de meest waanzinnige uitspraken en uitsluitend zijn persoonlijke belang stelt boven dat van zijn volk, mag wat mij betreft direct worden afgevoerd. Deze man is extreem schadelijk voor de vrijheid en democratie in de VS.
De man die (op tape!) al in maart blijk gaf de ernst te beseffen van de pandemie, maar desondanks tegen het volk daarover loog, zodat zijn economische succesnummers niet bezoeldeld zouden raken, is kwaadaardig bezig. Die verdient geen seconde langer om daar "leider" te zijn.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 13:04: BL, even serieus. Ik snap je aversie van de persoon Trump. You hate him or you love him. I get it. Maar dan toch even.
- Er werd voorspeld dat Trump de ene na de andere oorlog zou starten. Bleek niks van waar. Hij blijkt een vredesstichter in het Midden-Oosten. - Onder hem zou de hele economie naar de knoppen gaan en groot banenverlies zijn. Het tegendeel is waar. De economie deed het goed voor Corona en de werkeloosheid was bijzonder laag, ook voor de minderheden.
- Hij is uit het Parijsakkoord gestapt, maar als je het leest, dan is dat terecht. Wat hij wil is level playing field met China en India, die in het verdrag nog niet mee hoeven te doen, terwijl de Westerse wereld hun hele industrie moet opgeven. Een eerlijker akkoord is heel redelijk. China is namelijk geen Derde Wereld land.
- Hij handhaaft de wet inzake illegalen. Het woord illegaal zegt best veel, al blijkt dat bij de Democraten een hele andere betekenis te hebben gekregen.
- Hij zou racistisch zijn. Wat blijkt, hij heeft vele onderscheidingen in het verleden gekregen voor wat hij allemaal voor de zwarte gemeenschap heeft gedaan. In tegenstelling tot Biden, die allerlei racistische uitspraken in toespraken had (zie alle videos).
- Trump was rijk en verliest geld onder zijn presidentschap. Biden was niet rijk, maar is rijk geworden onder zijn VP-schap. Dus logisch om Trump te onderzoeken, en niet Biden.
- etc etc.
De aversie tegen Trump als persoon begrijp ik echt wel. Maar ik zie echt werkelijk niet in wat Biden te bieden heeft, wat zijn programma is en wat hij voor goeds gaat doen voor Amerika na 47 jaar kleurloos te zijn geweest en werkelijk niks aanwijsbaars te hebben bereikt. Ik snap het gewoon echt niet. Maar dat ga jij mij vast en zeker nu allemaal uitleggen.
Aanvullend op Boogschuttertje: Biden is als senator opgestapt vanwege integriteitszaken.... ik heb de persconferentie gezien waarin hij het aankondigt. En die man zou nu een integere president zijn? Waarom zie ik die info over Biden nergens?
@Boogschuttertje | 03-11-20 | 13:47:
Ik zie ook geen enkele eigenschap in Biden waarvan ik zou zeggen: Dat wordt een geweldige president. Maar echt alles is beter dan Trump, al moet ik hem 1 ding nageven: Hij is inderdaad geen oorlog begonnen. Dat op zichzelf is al enorme winst. Echter, de mate waarin hij de democratie afbreekt, de vrije pers tot vijand verklaart, iedereen met kritiek afserveert, als loopjongen van dicators onder de indruk is en bondgenoten van zich vervreemdt is uitermate schadelijk. Hij mag dan de economie niet teveel schade hebben berokkend, als we het oplopende tekort op de begroting maar vergeten, hij mag dan door een enkele zarte als geen racist bestempeld worden, dat valt behoorlijk in het niet bij zijn nadelen.
Maar zoals gezegd: Als de Amerikanen in meerderheid een idioot als president willen die zich afzet tegen wetenschap en kennis, tegen medische expertise en niets begrijpt van de wereld buiten de VS, dan mag dat gewoon zo zijn. Dan feliciteer ik ze met de Bokaal Der Stupiditeit en vrees ik dat deze trend ooit overwaait naar ons.
BL is verblind door haat. Daar helpen geen argumenten tegen.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 14:03: Je begon goed, met wat argumenten, maar dwaalt dan toch weer af. Ik mis de inhoudelijk discussie en de argumenten voor en tegen.
Wat betreft de media dan toch nog een korte reactie. Hoe ging de media om met Trump en zijn zgn escapades in Rusland wat nep bleek, is breed gerapporteerd in alle media. Toen het nep bleek, bleef het aardig stil. Nu dat er van alles over Biden uitkomt, blijkt de media niet heel erg geïnteresseerd, ondanks dat in ieder geval al aardig wat zaken waar blijken te zijn. Ofwel, de media plaatst zichzelf in de hoek dat je ze niet al te serieus meer Kunt nemen. En dat geldt beide kanten op.
En btw, Trump is echt niet stupid, in jouw woorden. Waar baseer jij dat op. Biden komt wel behoorlijk seniel over als je zijn speeches ziet en zijn antwoorden aanhoort. Wellicht dat je even uit je bubbel zou kunnen stappen en probeert wat objectiever te kijken.
Als ik de mugshots van Andy Ngo bekijk zie ik cackheads, gender LGHBT dingessen en hysterisch krijsend kutvolk wat plunderend en slopend door de city's trekken waar de Dem's de macht hebben.
Op welke partij stemmen die dan?
En als je democraat bent en daar woont ga je dan jezelf niet inmiddels afvragen of het stemmen op Joe wel zo'n goed idee is?
Misschien moeten jullie iets minder van die bagger op YT bekijken.
antifa stemmen bernie overigens. Met misschien het vrouwelijke deel (of wat ervoor door moet gaan) Warren/Klobuchar/Gillibrand.
Ja een flink deels zal Creepy Joe stemmen maar ik denk dat de meesten op straat gaan rellen dan dat ze gaan stemmen.
De laatste maand vind ik dat YMCA liedje ineens leuk. Klinkt lekker op zo'n rally.
Trump is 74 en Biden 77? Waar hebben we het in godsnaam over. Biden komt ook niet echt debiel over zoals Trumpf,idiote mof.
Ik weet niet waar he op reageert, maar Biden komt behoorlijk seniel over de laatste tijd.
twitter.com/MichaelCoudrey/status/132...
@Overmar | 03-11-20 | 12:42:
Maar Trump is wel coherent?
@* Il Principe * | 03-11-20 | 12:50: Ja. Wat vind je trouwens van dat Tucker/Joe videootje?
Omg, ik kom niet meer bij
@Overmar | 03-11-20 | 12:42: geweldig!
@Overmar | 03-11-20 | 13:13:
Tsja, slechte geluidskwaliteit en Tucker is altijd -1. De filmpjes van Sarah Cooper zijn een stuk leuker.
Ik ben duidelijk voor Trump al klinkt het ook wel aanlokkelijk dat volgens Biden en de Democraten alle problemen in de wereld snel opgelost worden en Covid zal verdwijnen als Biden wint. Erg aanlokkelijk. Jammer alleen dat er vervolgens geen manier is om hem aan zijn loze beloftes te houden. Dus, Trump!
Ik zou het eerder jammer vinden dat er geen wereld meer over zal zijn als Trump verliest. Het Postmodernisme met haar woke en slachtoffer blabla zal ons terug sturen naar minimaal het stenen tijdperk.
@mr_awesome | 03-11-20 | 12:52: Volgens hunzelf juist niet. Dan wordt alles geweldig. Uiteraard deel ik jouw mening dat ik ook denk dat het een grote teringzooi wordt en dat het lang zal duren voordat we daarvan hersteld zijn.
Trump is een slechte verliezer en anti democraat door nu al te zeggen dat hij de uitslag enkel respecteert als hij wint.
Dat heeft ie niet gezegd, dat is wat de media ervan heeft gemaakt. Hij accepteert de uitslag niet als er onrechtmatigheden worden geconstateerd.
Wat wel tot zorg zou moeten leiden is dat Biden de Mail company miljarden heeft toegezegd en daarmee hen een belanghebbende hebben gemaakt. Trump heeft juist gezegd dat dat extra geld niet nodig is om de stemmen via mail te organiseren.
Hillary accepteerde de uitslag ook niet dus verzon ze iets over inmenging van Russen en nog meer van die gekkigheden.
@BozePaarseMan | 03-11-20 | 12:22: jarenlang alles geprobeerd om de gekozen president onderuit te halen, kosten nog moeite gespaard. Dat maakt die liberals zo onsympathiek en Biden niet echt een warme man.
@van Oeffelen | 03-11-20 | 12:26:
In sterke tegenstelling tot de republikeinen onder Obama natuurlijk. Die waren heeeeel respectvol...
@BozePaarseMan | 03-11-20 | 12:22:
Dat was niet bepaald verzonnen.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 12:55: nou vertel dan maar.
Als Biden wint gaat onderstaande door
www.weforum.org/great-reset/
Als Trump wint niet
Dus hup Trump, knijp die centrale banken in de ballen
Hoe bedoel je? Trump heeft de overheidstekorten al voor corona enorm laten oplopen.
Biden bíj́na door z'n knieën
:)
Amerika,
Door en door,verrot,verziekt land dat moet nog leren volwassen te worden.
Dat een democraat deze verkiezingen gaat winnen was 4 jaar geleden al bekend.
Zelfs een half-dooie,zoals Biden met jaaaaaaarenlange politieke vriendjes die hem eindelijk zijn opgespaarde politieke “gunsten” uit het verleden gaan inwilligen.
Misschien dat 4 jaar verderop nog is leuke verkiezingen komen.
knap om 4 jaar geleden de pandemie al te voorspellen en BLM precies op tijd te activeren.
Hopelijk vergeet Biden niet dat het vandaag de grote dag is.
Boeit niet zoveel, dit is een verkiezing over Trump. Voor of tegen. Biden doet er niet zoveel toe.
Trump doet al voer jaar rally's, dan ben je dus niet aan het werk maar aan het hobbyen kan je ook zeggen op kosten van.
Als Trump wint kunnen we misschien een deal sluiten, alle Mexicanen ruilen tegen de Marokanen.
Doe maar niet. Die Mexicaanse drugsbendes zijn nog erger.
Alleen dan de vrouwen?
@RickRD | 03-11-20 | 11:37: idd! Wat ik heb gezien op bestgore nou.....
In de Mexicaanse drugsoorlogen vallen meer dan 10.000 doden per jaar.
Trump's claim dat stemmen geteld na election night ongeldig zouden moeten zijn, iets dat hij nu al een aantal malen heeft beweerd, is op niets gebaseerd. Bij iedere verkiezing ging het tellen door tot dagen later en niet voor niets is de overdracht van de macht maanden later. Na het tellen komt het kiescollege bijeen, die bepalen de winnaar. Maar let op, zodra Trump op voorsprong staat wegens de direct uitgebrachte en getelde stemmen zal hij eenzijdig de overwinning uitgeroepen. Daarna met een leger advocaten pogen om deze verkiezingen te stelen. Het worden nog onrustige dagen in de VS.
Nee hoor, gewoon een landslide victory voor de God Emperor himself.
@wilmeister00 | 03-11-20 | 11:33:
"God Emperor"??? Mijn hemel zeg, zo te zien heb jij wat fantasietjes over gedomineerd te worden door een sterke man.
@* Il Principe * | 03-11-20 | 11:43: Denk eerder een vleugje zuigend sarcasme.
@WayneGretzky*99* | 03-11-20 | 11:46:
nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Poe
De Toddler in Chief vindt het verschrikkelijk dat er zo veel mensen stemmen.
Als Biden wint is dat heus geen ramp, er zijn wel degelijk positieve consequenties aan verbonden. Ik noem er een paar:
- Joe zet de grenzen open voor moslim vluchtelingen. Wij in Europa kunnen ze vervolgens mooi doorsturen naar de VS.
- Elke democratische president voert oorlog, Joe dus ook. Goed voor de wapenindustrie. De oorlogen kunnen we in real time volgen via de media, spannend!
- De aandelen beurs zal flinke klappen krijgen. Kunnen we straks goedkoop beleggen!
- Melania kan zich eindelijk laten scheiden van Donald, krijgt een bom duiten mee en gaat in Florida wonen, ver weg van het politieke gekrakeel.
- De linkse journalisten en schrijvers komen zonder kopij te zitten; wat zouden ze moeten schrijven over zo'n saai en kleurloos figuur als Biden?
- De verhoogde bijdrage aan de NAVO verdwijnt in het vergeetboek. Belastingvoordeel!
Zomaar een aantal zaken die mij te binnen schieten, er zijn er veel meer. Laat uw fantasie maar eens werken, en houdt goede moed!
Leuk betoog. Zit ook nog wel wat waarheden in.
Als Biden wint hoef ik zijn woorden niet meer te verknippen in mijn mixen.
Dat doet ie zelf namelijk al. Scheelt een hoop werk.
Je vergeet nog een voordeel:
Biden gaat diversiteitspolitiek uitvoeren, zodat allochtonen en immigranten op basis van huidskleur posities in het bedrijfsleven bemachtigen. Dit zal deze bevolkingsgroepen zo tevreden houden, dat ze stoppen hun morele chantage. Ook zitten ze dan minder in de bijstand.
@heldheino | 03-11-20 | 12:01: rupsjenooitgenoeg. Reken daar maar niet op, die stoppen nooit.
Ik ben geen fan van Trump en Joe Biden vind ik een tamelijk zwakke kandidaat. Elke voorspelling van een bepaalde uitkomst is, gelet op het Amerikaanse systeem, puur koffiedik kijken, wie anders beweert laat de wens de vader van de gedachte zijn, en achteraf triomfantelijk roepen: ik had het toch gezegd, is nogal makkelijk, vanwege het feit dat gelijk hebben sowieso niet erg moeilijk is met slechts twee kandidaten.
Verder zou ik het van beschaving doen blijken als zowel links als rechts bij een overwinning enig respect kan opbrengen voor de verliezer, want hoe je het ook wendt of keert, ook de winnaar zal te maken krijgen met grosso modo de helft van het Amerikaanse volk dat niet op hem gestemd heeft. Triomfalistisch hanengekraai is daarom wel begrijpelijk maar getuigt niet erg van begrip, dat men hoe dan ook met elkaar door moet, binnen Amerika, binnen afzonderlijke Staten, steden dorpen en zelfs binnen gezinnen. Noch Trump, noch Biden zal Amerika tot de ondergang brengen, tenzij de winnaars de verliezers per se het bloed onder de nagels weg willen treiteren. Daarom wens ik alle reaguurders een fijne avond en dat hun kandidaat maar moge winnen. Succes!
nou... applaus voor jezelf. Gaap.
Als Trump wint dan wordt het koers houden en tegenstribbelaars aanpakken. Als hij verliest dan wordt het hevig verzetten tegen alles waar de Democraten mee komen. Op dit moment bestaat er geen midden meer. Het gaat hier om het voortbestaan van het vrije westen en daar ben je voor of tegen.
En dan durft Twitter nog met droge ogen te beweren dat ze objectief zijn. Objectief in hun broekje.
Nou.. Waar zou nu de sympathie liggen, Spartacus? Bij deze clown in het witte huis die in iedere zin drie leugens vertelt? Blijkbaar! Kraaltjes en spiegeltjes doen het anno 2020 nog steeds heel goed, dus. Zeker bij de reaguurders van GS!
Noem eens één leugen.
Rellen en terreur doet het kennelijk goed bij u.
The virus will go away in the summer when the sun shines! En vele honderden andere leugens. Moet ik ze echt allemaal gaan quoten? Gelukkig is er een website die ze allemaal bijhoudt.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 11:21: Wishful thinking is iets anders dan glashard liegen, beste landgenoot.
Tuurlijk, tuurlijk. Trump spreekt slechts in wensen, niet in feiten. *Kuch*
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 11:30:
U beweert dat Trump vaak liegt.
Ik vraag u om één leugen.
Ik heb hem niet van u gekregen.
U bent dus af.
@JackStick | 03-11-20 | 11:25:
Oh Trump is zeker ook woordkunstenaar geworden. Als hij iets verkeerds zegt is het nu opeens 'wishful thinking', volgende keer is het zeker sarcasme wat hij zegt?
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 11:21: Dat is geen leugen, hooguit een slechte voorspelling. Verder liegen alle politici, dat is niks nieuws.
@usb stok | 03-11-20 | 11:32: Niemand kan het Trump kwalijk nemen dat hij onjuist heeft voorspeld hoe het coronavirus zich zou gaan ontwikkelen. Liegen, oftewel de waarheid willens en wetens verdraaien, dat is vele malen erger. Ik zou daarom graag één voorbeeld willen zien waaruit blijkt dat Trump zich hieraan schuldig heeft gemaakt. Heeft u er een?
@JackStick | 03-11-20 | 11:37:
Windmolengeluid veroorzaakt kanker, aldus Trump.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 11:30:
www.youtube.com/watch?v=jp71VWgqURQ
Ga daar maar eens naar kijken, met je geframe over liegen.
@usb stok | 03-11-20 | 11:44: Klopt! Ik geef toe dat dit onjuiste informatie is, maar vergeet niet dat Trump zich hierbij andermans onderzoek baseert, dus het is niet iets dat hij uit zijn eigen duim zuigt: "Wind turbines cause cancer, according to a new poll from Yale and George Mason universities". Net zoals dat bleekmiddel tegen corona, het zijn niet dingen die hij zelf verzint, en al helemaal niet willens en wetens bij elkaar liegt. Liegen, nogmaals, is van een andere orde.
Leugens en politici is een pleonasme. De grootste leugenaar is fossiel Biden. No more fracking.
@JackStick | 03-11-20 | 11:52:
Wat is in jouw mening dan het verschil tussen onjuiste informatie en liegen?
Als iemand uitspraken en beweringen doet die op onjuiste informatie gebaseerd zijn, dan is dat per definitie toch liegen? Je vertelt immers niet de waarheid.
@usb stok | 03-11-20 | 11:58: Het verschil is: intentie. Of ziet u soms ook geen verschil tussen 'moord' en 'doodslag'?
@JackStick | 03-11-20 | 12:00:
Oke intentie dus, maar Trump staat wel willens en wetens te liegen. Weliswaar doet hij dat niet altijd met intentie en zijn dat dus onjuiste uitspraken van hem, maar liegen doet hij zeker wel. 2 Dagen geleden nog: "You see the way our people, they, you know, they were protecting his bus yesterday,"
Over het belagen van een campagnebus in Texas.
@JackStick | 03-11-20 | 11:52:
Jack jonguh, er is een hele website gewijd aan de leugens van Trump, inmiddels meer dan 20.000+ fact-checked leugens en onwaarheden. Je kunt als een blind paard achter zijn gelul blijven aanhobbelen of gewoon eens nuchter kijken naar de feiten. Die liegen er dan weer niet om.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 12:35: Noem er eens één dan. Noem aub eens een, in uw ogen, hele ernstige leugen van hem.
@JackStick | 03-11-20 | 12:47:
We hebben er al een paar genoemd, maar jij doet dat af als 'wishful thinking' en onjuiste informatie. Als je even je Trump-bril af doet en objectief gaat kijken, dan kom je tot de conclusie dat hij gewoon leugens vertelt. Verdere discussie is niet nodig.
Trump gaat bakzeil halen. Ga met genoegen dit bekijken morgenochtend. Wat zal ie fraude krijsen. Een klein kind die zijn zin niet krijgt. Will love it!
Ja ook ik zal teleurgesteld zijn als Trump niet zou winnen, maar goed life goes on. De globalistische "build back better" wereld en "agenda 2030" die ze nu door drukken gaat Trump ook niet meer tegenhouden, hooguit vertragen als hij herkozen wordt.
Maar mocht Trump willen dan gaan we in ieder geval weer mooie beelden zien van veel volwassenen die krijsen als kleine kinderen die hun zin niet krijgen. Will love it!
@Borrom | 03-11-20 | 11:27: Dat laatste lijkt mij kostelijk. Ben benieuwd met welke middelen dit gepaard gaat want de Democraten hebben inmiddels bewezen niet vies te zijn van geweld.
Carter, Reagan, Bush, Clinton, Bush, Obama, Trump. We hebben het allemaal prima overleefd.
Een wereld waarin Putin of Xi of <vul een brulaap in> de dienst uitmaken gaan we met heel wat minder kleurscheuren doorkomen.
Jij gelooft die EU propaganda dus over Putin?
Wat ik zowel in Putin als in Xi hogelijk waardeer en enorm mis bij de EU faalhazen, is hun terechte, gloeiende hekel aan islam en hun meedogenloze vervolging daarvan.
Over dat publiek was hij duidelijk. Paste niet in tijden van Corona. Dat GS die update gemist heeft...
Dat is inderdaad nogal dom van GS. Valt mij tegen van ze.
Is gewoon polletiek bedrijven over de lijken van vele Yanks, niks meer niks minder.
Haha, als Trump een toespraak houdt, heeft hij de stem van Joe Pesci in Goodfellas.
Met Pesci liep het slecht af in die film. Kon niet meer in een open kist.
Als dat ouwe lijk een speech houdt pleurt ie zelf halverwege in slaap of komt ie niet meer uit z'n woorden.
@WayneGretzky*99* | 03-11-20 | 11:44: twitter.com/MichaelCoudrey/status/132...
Hashtag BidenDidntKillHimself
Dichter bij de waarheid dan menigeen denkt
Alleen al voor de massale hysterie en de maskers die weer af zullen gaan bij links hoop ik dat Trump wint. Als Biden wint zal het internet weer overspoelt worden met provocerende linkse mafklappers die iedereen weer moeten verketteren, wint Trump zal het internet weer overspoelt worden met huilende linkse mafklappers die iedereen een racist vinden. Het tweede lijkt mij toch leuker, gun ze die overwinning echt niet.
Fascinerend hier dat als je Pro Biden bent je gelijk een lidmaatschap van Antifa en BLM in je portemonnee hebt.
Hoe zit dat andersom? Alle Pro Trumpers extreem rechts? Zwarte kousen?
Biden heeft zich solidair verklaard met BLM.
Voor zover mij bekend heeft Trump zich niet solidair verklaard met de KKK.
Maar dat is voor u waarschijnlijk een onbenullig detail.
Beide kanten hebben extremen. Biden en Trump zelf zijn helemaal niet zo radicaal als beide kanten schreeuwen. Trump is niet het einde van de wereld, Biden zal het land niet vernietigen.
Het voornaamste probleem hier is de extreme verdeeldheid. Hoe meer de yanks elkaar bezig houden, hoe minder tijd en middelen ze hebben om dictators in de rest van de wereld het leven zuur te maken.
Geen zorgen: de media heeft alle blanken al een extreemrechts-nazi-lidmaatschap gegeven.
Als je 'extreem rechts' en 'Zwarte kousen' op één hoop gooit, dan ben je wèl een licht hoor!
De pro Trumpers en zwarte kousen plunderen geen winkels en steken ook geen steden in de fik.
@HogeNood | 03-11-20 | 11:04: Ik denk dat je niet begrijpt wat ik probeer te zeggen. Beide uitersten zijn Trump stemmers.
@jemagookniksmeer Solidair met Proud Boys, neemt er geen afstand van.
@komtdatschot | 03-11-20 | 11:11: En alle Biden stemmers dus wel?
Maar het is idd de verdeeldheid die overal tegenwoordig heerst. Alles moet in hokjes geplaatst worden. De nuance is ver te zoeken.
Trump spreekt over de democraten steevast als "the radical left". Moeten wij de republikeinen dan steeds extreemrechts noemen? Er is geen grens aan de mateloze overdrijvingen en onwaarheden vanuit het Trump-kamp.
@DexterGordon | 03-11-20 | 11:11: Waarom zou je ook niet solidair zijn met de Proud Boys, dat zijn nationalisten, geen white supremecy, de leider van de Proud Boys heeft geen blank bloed in zich. Zijn vader is mexicaans-argentijns, zijn moeder afro-amerikaans.
@DexterGordon | 03-11-20 | 11:14:
Nou,het zijn de fans van Biden die de steden in de fik steken en de winkels plunderen.
Daar hadden de fatsoenlijke democratische kiezers allang afstand van moeten nemen.
Maar daar hoor je ze nooit over.
Heeft trouwens niets van doen met hokjes denken maar is wel de realiteit.
Antifa en BLM enerzijds en de Democraten anderzijds steunen elkaar voor 100%. Sterker nog, het geld dat door BLM wordt ingezameld gaat rechtstreeks naar de Democratische partij. Dus nee je vergelijking gaat niet op. Trump werkt niet samen met extreem rechts o.i.d. Biden werkt wel 1-op-1 samen met extreem links.
Wat een totale onzin allemaal weer. BLM en zeker Antifa zijn fringe-movements die nauwelijks enige connectie hebben met de democratische partij, laat staan met de meerderheid der democratische stemmers. Ik ga toch ook niet beweren dat alle pro Trump stemmers radical evangelicals zijn? Het is opmerkelijk hoe gemakkelijk de praatjes van rechts hierover worden geslikt als zoete koek.
Ik blijf het apart vinden dit soort reacties "Fascinerend hier dat als je Pro Biden bent je gelijk een lidmaatschap van Antifa en BLM in je portemonnee hebt.". En dat uit een hoek die zich al tientallen jaren van deze tactiek bediend om mensen met een rechtse mening weg te zetten. De laatste jaren zie ik steeds meer gehuil uit de linkse hoek over de zogenaamde "rechtse tactieken" en ze zijn blijkbaar te dom om te zien dat ze exact dezelfde argumenten op hun bordje gegooid krijgen waar ze zelf al jaren mee gooien. Hetzelfde hoorde je met de taal die Trump opeens zou uitslaan, maar ja Jan Maat, Wilders, Fortuyn etc zijn zichzelf idd nazi en rechtsextremist gaan noemen, dan hebben die linkse partijtjes alleen maar overgenomen zeker.
Links is een synoniem voor hypocriet.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 11:34: Er staan anders hartstikke veel bordjes Black Lives Matter” in de voortuinen van democrat stadjes. Ik moet daar vandaag toch zijn en kan er wel een foto van maken hoor.
@Beste_Landgenoten | 03-11-20 | 11:34: het doorlinken van BLM website voor geld kom je anders uit bij de democratische partij.
De Nederlandse kijk:
Verkiezingen VS een groot feest voor de democratie, tenminste als Biden wint.
Verkiezingen VS een groot feest voor de democratie, behalve als Trump wint.
In beide gevallen overigens geheel terecht dat er overal rellen en plunderingen ontstaan van links-democraten (lees; links-radicalen), geflankeerd door black lives matter en antifa terroristen. Immers haat tegen of wraak op Trump en zijn aanhangers is altijd vanzelfsprekend, logisch en geoorloofd, of ze nu verloren hebben of gewonnen. Dat hierbij voor miljoenen aan schade ontstaat en er vele onschuldige gewonden (en/of doden) vallen is in dat geval slechts "collatoral damage". Maar o wee als een "witte" politieagent een gewelddadige, plunderende witte of (nog erger) zwarte "radicaal/crimineel" zou neerschieten... dat zou zóóó erg zijn, dan mogen ze in Europa ook gratis mee gaan rellen. Veel erger ook dan al die honderden doden en gewonden die hier in Europa jaarlijks vallen vanwege islam-terreur, dat is immers slechts ook een gevolg van onbegrip en discriminatie. Daar mag je je niet over uitlaten, laat staan tegen demonstreren of rellen! Islam en Biden zijn beiden vrede, toch!?
Trump is de eerst Amerikaanse President in 70 jaar tijd die niet een oorlog in een arm land is begonnen.
Ik kan mij nog goed herinneren dat de docenten op de lagere school van mijn dochter in 2016 voor de klas verkondigden dat er oorlog zou komen als Trump de verkiezingen zou winnen...
Aan onze kant van de plas is maar weinig veranderd de afgelopen 4 jaar wat dat betreft.
Carter, Ford and Nixon all served after Eisenhower and did not bring the country into new wars.
Klopt niet Gulliver. Jammer, opnieuw....
Feitenvrij geschreeuw. Net als Trump.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 11:10:
Carter is de oprichter van de Taliban en Al Qaeda maar is inderdaad geen oorlog begonnen.
@DrumPiet | 03-11-20 | 11:17:
Als ik 40 jaar had geschreven was het wel juist geweest.
@Gulliver | 03-11-20 | 11:23:
Vraag is of het zo relevant is. Er geen president van de VS verantwoordelijk geweest voor zoveel drone-aanvallen als Trump. Dat is hoe dan ook niet vredelievend
@* Il Principe * | 03-11-20 | 11:47:
Nee hoor dat was Dronebama.
@Gulliver | 03-11-20 | 12:04:
Onzin, Sneaky Trump heeft de frequentie sterk opgevoerd en heeft er vervolgens voor gezorgd dat er bijna niet meer over wordt gerapporteerd. foreignpolicy.com/2020/05/22/obama-dr...
Ziet dan niemand dat Trump overduidelijk bezig is met een afscheidstournee? Gaat vanavond verpletterd worden. Niet wegens Biden maar wegens het feit dat hij geen vrienden meer heeft overgehouden. Een grote waffel jegens alles en iedereen is leuk en stoer maar in de grotemensenwereld blijf je daar geen president mee.
Trump heeft wereldwijd meer vrienden gemaakt dan Obama.
Maakt niet uit Hans.
We gaan ‘t zien.
Zijn duidelijk beelden van een winnaar die weet dat de zege voor het oprapen ligt.
Trump is Ajax en Biden is VVV.
Dat de economie groeide onder Trump vind je detail?
Nee, dat ziet niemand Hans. Omdat het niet zo is.
Want de enige "vrienden" die vandaag relevant zijn, zijn de kiezers. Elke andere "vriend" die zijn herverkiezing op niet legale wijze probeert te dwarsbomen, hoort achter de tralies.
@Gulliver | 03-11-20 | 10:56:
www.youtube.com/watch?v=6U1xts7SIdc&a...
Als niemand hem wil, waarom heeft de Pittsburg Gazette voor het eerst sinds 1972 een republikein gerecommandeerd?
Hansworst.
@doskabouter | 03-11-20 | 10:57: Maar verdiep je daar eens echt in. De economie was al groeiende vanaf de Obama periode.
@doskabouter | 03-11-20 | 10:57: Inmiddels niet meer, als je een beetje had opgelet.
So true
@keestelpro | 03-11-20 | 11:00: kranten kiezen geen presidenten
@heldheino | 03-11-20 | 11:00: kranten kiezen geen presidenten
@keestelpro | 03-11-20 | 11:00:
Ik kan mij ook nog een wedstrijd op een besneeuwd veld herinneren waarbij VVV met 3-0 van Ajax won.
@Gulliver | 03-11-20 | 11:27:
Ja dat was twee jaar daarvoor. Ik weet niet wat er sindsdien met VVV is gebeurd maar ze hebben nooit meer van Ajax gewonnen.
ajax.supporters.nl/historie/tegenstan...
@keestelpro | 03-11-20 | 11:33:
Fc Den Haag won in die tijd met 2-3 van Ajax in het Olympisch stadion.
Mooie wedstrijd ik was erbij.
Obama heeft de wereld niet beter gemaakt, waarom Biden wel?
Biden gaat nooit 4 jaar volhouden, dus HoerieHarris.
Sorry Harry...
Amerikanen zijn niet gek op communisten, zelfs linkse Dem’s niet.
Dus Trump, logischer kan het niet.
It’s true, dit worden de beste verkiezingen ooit, met een geweldige uitslag.
Ha! Je raad het al ..., 4moreYears Trump.
Als je een betere wereld bedoelt door heel veel negers achter tralies te krijgen dan zijn Harris en Biden absolute kampioenen. Raar dat men daar aan de progressieve kant zo weinig aandacht aan schenkt. Wat dat betreft zijn het echte yuppen kandidaten geschikt voor alleen stedelingen die bang zijn voor de waarde van hun vastgoed.
Volgens spiritueel coach Liesbeth bij Harry Mens gaat biden uiteindelijk winnen, terwijl het eerst lijkt of Trump gaat winnen.
@Deflatiemonster | 03-11-20 | 10:56:
Zwarten hun wijken uitjagen, omdat huizenprijzen de pan uit rijzen.
Ook een Dem- initiatief.
Zwarten zijn het zat, behalve dan de communistische, maar die maken weinig vrienden.
12 more years, zult u bedoelen.
@Ruimedenker | 03-11-20 | 10:58: daar woonden eerst blanken,dan werd er gedaan alsof de wijk verloederde met zwarten zodat die huizen verkocht werden aan zwarten waarvan de bank bij voorbaat al wist dat ze het niet konden betalen. Maar ja $$$$$
Ach, boeie. Ik woon er niet en kan er niet stemmen. Maak me liever druk om zaken waar ik wel invloed op heb.
Alsof u (of een ieder hier) veel invloed heeft op het land waar uw huis woont.
Het enige waar jij invloed op hebt is de temperatuur in je koelkast.
IJskast
Idem. Zal me een worst wezen allemaal. Onderbroeken kopen straks prioriteit van vandaag.
Je stemt niet om invloed te uiten. Je stemt omdat je een ideologie (of gewoon beleid van een partij) ondersteunt.
Even O.T
Ik kom er net achte dat er een nieuwe petitie ondertekend kan worden:
"Zet de koning op de Balkenendenorm"
Wanneer heeft een petitie voor het laatst resultaat gehad?
@Gulliver | 03-11-20 | 10:49:
Je moet ergens beginnen.
Flikker op naar N-Korea.
@Ruimedenker | 03-11-20 | 10:53:
Omdat?
@Tragicomix | 03-11-20 | 10:56:
Omdat ze daar geen koning hebben.
Bovendien hebben we momenteel veel grotere problemen in NL, Europa, dan het afzeiken van de koning.
@Ruimedenker | 03-11-20 | 11:01:
Onze koning heeft niets van die problemen, hij is bezig met speedbootjes en vakanties, en als beloning krijgt hij er 5% bij.
Ik ben niet tegen de monarchie maar wel tegen de ondoorzichtige belastingvrije uitbetalingen aan die miljonairs.
@Tragicomix | 03-11-20 | 11:10: Vind je dat de Koning een krantenwijk moet nemen?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 11:12:
Het vermogen van ons koningshuis wordt geschat op 900 miljoen tot 1 miljard.
Krantenwijk lijkt me niet echt nodig.
Ze hoeven het voor mij ook niet voor niets te doen, maar reële openbare vergoedingen zouden wel bij deze tijd passen.
@Tragicomix | 03-11-20 | 11:17:
En gewoon belasting betalen natuurlijk.
Vier jaar geleden was het nog leuk. Alleen al om die grauwe Wolf Blitzer naar de Situation Room te zien rennen bij CNN, priceless. Nu is de lol over en keert het verstand weer terug.
Andrew Neill keert vanavond eenmalig terug bij de BBC.
Ik ga Trump missen. Het waren 4 mooie jaren.
Het glas is half vol idd. U kunt namelijk nog 4 jaar lang van The God Emperor of Man genieten.
Ik heb het gevoel in roze Turkije te zitten soms. Iedereen vind wat van verkiezingen in een ander land. Hebben jullie, reaguurders, allemaal de Amerikaanse vlag al op de auto geprikt om tüterünt mee door ons Nederland te tütürün? Ik lees geen zinnig woord over of Biden of Trump beter of slechter voor ons hier, in Nederland zou kunnen uitpakken. Hier spreekt iedereen over wat goed zou zijn voor de mensen aan de andere kant van de oceaan: de Turken, oh nee sorry, de Amerikanen.
sinds 50 jaar waait alles uit de VS zo ongeveer over naar West-Europa. Daarom wil ik niet dat Biden c.s. daar de dienst gaan uitmaken. De wokeness, de BLM, de gender topics, socialisme. Dan liever een kapitalist die graag handelt.
Ok, komt ie. Het is voor Nederland beter als Biden wint, want hij zal de NAVO bondgenoten ontzien qua verhoogde bijdragen. Ook zal hij slapper onderhandelen met de EU wanneer het over handel gaat bijvoorbeeld en hij zal immigrantvriendelijk beleid voeren.
Voor de Amerikanen is het dus te hopen dat Trump wint..
Het gaat ons in zoverre aan dat als Biden wint het land de facto door extremistisch zwart en antifa geregeerd gaat worden. Hij word totaal onder de voet gelopen door die groeperingen binnen zijn partij.
Gevolg is dat deze groepen nog meer hun gewelddadige agenda naar het buitenland gaan exporteren. Hun doel is samenlevingen overal te ontwrichten, ook bij ons.
@small_town_dude | 03-11-20 | 10:50: ja dat is inderdaad een goed punt.
@Big_Tasty_met_bacon | 03-11-20 | 10:52: Ik moet steeds aan Nuland denken die zei: "Fuck de EU". Dat is gewoon de algemene mentaliteit van alle wereldmachten. Niemand gaat softer om met Brussel. Niet de republikeinen en niet en democraten.
@small_town_dude | 03-11-20 | 10:50: Precies dat ! Het maakt mij niet uit wie er wint maar de orthodoxy van de sjw/woke kerk brengt een liturgie voort dat zich hier in no-time verspreid. Zometeen moeten we allemaal op cursus om onze guilt te erkennen en behoort censuur in de media tot het nieuwe normaal. Trump is de enige leider die hier niet aan toegeeft en maatregelen treft.
@small_town_dude | 03-11-20 | 10:50: ik heb niet het idee dat het minder is overgewaaid door vier jaar Trump. Het kleurloze kopieergedrag gaat door, wie daar aan het roer staat maakt niet uit.
Bidden en Biden. Beiden ongezond.
Heb even in een glazen bol gekeken en die vertelde mij als volgt: volgens de voorlopige uitslagen gaat Biden winnen. Zodra dit bij Trump is ingedaald gaat hij een leger advocaten (die nu al in de startblokken staan) inschakelen om fitte voorkomen. Mijn glazen bol voorziet eenzelfde scenario als destijds met Bush en Gore dus het kan nog wel even duren voor de volgende POTUS definitief bekend wordt.
Dus CNB onafgebroken tot half januari?
Maak je glazen bol even schoon hij zit onder het kwijl.
Het wordt tijd dat jij weer eens gaat neuken, rare prater.
Had GS hier niet zo lang een artikeltje waarbij Hillary Clinton last minute zou gaan meedoen om het presidentschap? Bizarre fabels. Het wordt nog erger, over een jaar de eerte vrouw die ook nog negerin is, dan hebben ze het helemaal voor elkaar. Als passagier binnengekomen op het ticket van een oude socialist en beroepspoliticus.
Die voorspelling had ik ergens gelezen. Over de mogelijkheid van een congres van de Democrats om toch een andere kandidaat te kiezen dan Biden. Nee dus.
Biden heeft als smoes dat hij het klein wil houden in verband met corona maar er komt gewoon geen hond. Trump gaat zegevieren, gelukkig maar.
De rallys van Biden zijn als een verjaardagsfeestje waar niemand naar toe wil.
Volgens een deskundig op tv net geven Democraten wel toe dat er veel veen fans van Trump op straat zijn. Ze zagen ze overal.
SuperTrump vliegt morgen met een rode cape over Amerika om de bevolking te bedanken voor zijn herverkiezing.
In je dromen.
En de verslagen Dems breken de steden af. Alle democratische steden zijn al gebarikadeerd. Linkse watjes kunnen slecht tegen hun verlies.
Dat deze nachtmerrie maar niet uitkomt:
www.youtube.com/watch?v=HC-pOQhsr_c&a...
Raar filmpje, Harris is een nogal gematigde kandidaat.
@* Il Principe * | 03-11-20 | 11:54:
ghe, leuk voor wie van cynisch grapjes houdt
StaatsRadio 1 gaat nu ook weer helemaal los op Trump met vanochtend ook weer "toevallig" een Biden-aanhangster in de uitzending.
Ja, zodat alle Nederlanders op Biden gaan stemmen..
Zucht.
Laat ze dat vooral doen, zo onafhankelijk als ze zijn en altijd maar een kant kiezen, zolang ze alleen hun eigen publiek er mee lastig vallen =)
.. wist ze nog te omschrijven wat iemand beweegt een "Biden-aanhangster" te worden?
Ik betaal verplicht mee voor de propagandisten in Hilversum, ben intussen blij dat ze (nog) niet controleren of ik ook naar hun achterbakse vuiligheid luister.
@DrumPiet | 03-11-20 | 10:40:
Je zou gebalanceerd nieuws verwachten maar die is er gewoon niet. Bijvoorbeeld geen woord over het FEIT dat onder Trump het minimumloon in de VS omhoog is gegaan en de werkeloosheid onder de zwarte gemeenschap enorm is verlaagd. Waar het bij Obama precies andersom was.
Gewoon Feitelijk NIeuws zonder indoctrinatie.
@Jan Passant mk2 | 03-11-20 | 10:42:
Omdat Orange Man bad.
Meer eigenlijk niet.
@DrumPiet | 03-11-20 | 10:40: het is wel een voorproefje van de verkiezingen in Nederland. Gaslighting...
@small_town_dude | 03-11-20 | 10:45:
Onzin.
Nederlandse pers is volstrekt irrelevant. Als er iets urgents is, is twitter een betere bron. Als je iets wilt duiden zijn er honderden goede alternatieven online.
En als reality check: de Nederlandse pers mag helemaal niet stemmen in deze verkiezingen, net zo als alle andere Nederlanders.
Het feit alleen al dat men z'n panden dicht timmert voor als Trump niet wint, dat is echt de grootste propagande onzin.
Tot nu toe zijn het altijd de linkse strijders die de hele boel slopen, in het kader van gelijke rechten, eerlijke kansen voor iedereen en oja anti esthablishment gedoe. Maar ondertussen roert links de wereld. Boefjes.
Go Trump
Boefjes??? Criminelen zul je bedoelen.
Belangrijke indicator wel. Alles wordt dichtgetimmerd, dat betekent dus dat bedrijven verwachten dat Trump wint.
@Old_Spice | 03-11-20 | 10:43: Verwachten dat ze zowiezo wel geplunderd gaan worden door BLM en Antifa ongeacht wie er wint.
Alle rellen passeren na de verkiezingen. Dat is een terugkerende fenomeen dat hoort bij een verkiezingsjaar en de meeste Amerikanen weten dat inmiddels wel.
In Nederland zijn het vooral rechtse boeren op hun grote -door de bank gefinancierde- trekkers die een potje vernielen en intimideren.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:57:
Kun je wat van vinden. Maar diie boeren laten hun gezicht letterlijk zien én werken tenminste nog. Zegt dus wel wat over de intenties en oprechtheid.
Los daarvan, die paar keer dat ze 't baggerveldje in Den Haag tot pudding reden en een paar autootjes op de snelweg in de wegstonden, nou nou. Er zijn meer boetes uitgedeeld aan boeren als aan linkse relnichten in NL.
@Old_Spice | 03-11-20 | 10:43:
De ontwikkelingen staan lijnrecht tegenover de peilingen dus. Men is banger hun bedrijf te verliezen door antifa als door corona in de USA.
Hup George!
Als Biden wint, trekt @spartacus dan zijn conclusies?
#dtv
De conclusie dat hij democratisch gekozen is zoals het hoort?
En wat gaan de linksfascisten doen als Trump wint? Weer politieagenten vermoorden en winkels leegroven en de eigenaren dood slaan?
@2voor12 | 03-11-20 | 10:41: Gaan ze ook doen als Biden wint. Biden gaat het systeem echt niet veranderen, komen zijn eigen belangen en van zijn vriendjes in gevaar.
@2voor12 | 03-11-20 | 10:41: uiteraard, links grijpt altijd naar geweld uiteindelijk. De geschiedenis blijft zich herhalen.
Dan maakt hij een mooie transfer naar DDS.
Als Trump wint trekt Drumpiet dan zijn conclusies?
@Gulliver | 03-11-20 | 11:00:
En wie moet jou dan helpen tegen de wappies?
Succes valt niet af te meten aan aantal personen tijdens een rally, zoals de bovenstaande tekst doet voorkomen. Biden heeft bewust minder publiek want hij weigert superspreading events te organiseren. Het zijn kleinere drive inn rallies, waar heel bewust voor is gekozen. Of je het nu eens bent met Biden of niet, het toont in ieder geval iemand met verantwoordelijkheidsbesef.
Als ik de video's bekijk staan alle 50 man die gekomen zijn hutje aan mutje op elkaar. 1,5 meter schijnt daar 10 cm te zijn dus zoveel besef heeft hij ook niet.2.07.30 www.youtube.com/watch?v=NkS-TyO3aGc
Verantwoordelijkheidsbesef , ook richting zijn zoon Hunter?
Niemand wil bij een verliezer horen.
RKC trekt ook lege stadions.
Lol, de Democraten hebben corona nodig als claim op de White House en Biden heeft corona nodig als reden voor zijn achterblijvende turnout. Inspelen op de angst noem ik dat.
youtu.be/87SfLr2sJ_0
Go Harris! Vote for Biden..
Op basis van welke argumenten? Of alleen omdat de Trump anders herkozen wordt?
Hé kijk daar ‘s, alweer een dromedaris en een kip die half gaar is.
Dit moet een makkie worden lijkt me. En mocht Biden het toch worden dan zullen ze hem binnen een paar maanden omleggen of afkeuren, zodat Harris het kan overnemen. Biden kan nog geen simpele zin zonder autocue voorlezen en mompelt maar wat. C'mon man!
ik denk dat hij een hartaanval krijgt als hij morgen de uitslag ziet.
Hey @AntiZanicz, door wie wordt u eigenlijk betaald om hier voortdurend anti Trump nonsens te plempen? Tenminste, ik neem aan dat u geen normale baan heeft als ik uw reageergedrag zo observeer.
Er gaat een Trump-alarm af in een kraakpand, wanneer anti-Xanax haar gevonden telefoon aan moet zetten.
Maar goed. Zelden zoveel kroontje-geblokte reaguurders bijeen gezien in 1 toppik.
Vooral voor de globalisten zijn dit de belangrijkste verkiezingen ooit. Gaan zij, samen met hun partners van de CCP, de wereld eerlijk verdelen? Of blijft de VS als grootmacht bestaan. Met president Donald J. Trump als grootste struikelblok voor het opkomende nieuwe f-woord. En hun al dan niet door ome Sjors betaalde handlangers..
De vraag is wat het opkomstpercentage is. Veel Dems hebben de briefpost gebruikt, en die zouden anders misschien niet eens gaan stemmen.
Als de opkomst van 56,9 procent van 2016 overtroffen wordt zal het waarschijnlijk toch richting Sleepy Joe gaan.
Alleen het is een compleet stembiljet, zou zo maar kunnen zijn dat er een hoop Dems op Trump gaan stemmen gezien het platbranden van steden en plunderingen goedgekeurd door Biden. Niet voor niets dat er bijna een miljoen NY waren ontvlucht en dat was niet vanwege Corona.
Men stemt sowieso op Trump: of je bent voor Trump of tegen Trump. Volgens mij is er maar een klein groepje echt voor Biden. Dit wordt typisch zo'n 'rebound brexit' uitslag. Vooraf niet te callen. Het lijkt heel spannend maar uiteindelijk was het een duidelijke uitslag. Ik denk dat het nu ook gaat gebeuren. En als ik het mis heb, prima. Maar dat is wat ik denk.
Denk dat u zomaar gelijk heeft. Anders was Biden in de voorgaande 47 jaar wel president geworden.
youtu.be/gV0ujTVD9kI
Papa Joe, kokosnoot.
Biden is wensdenken Europa. Trump is realistisch Amerika. We gaan gelukkig nog vier jaar extra krijgen.
Dit worden niet zo zeer pro-Biden verkiezingen maar anti-Trump. En aangezien de laatste in vier jaar veel walging heeft opgeroepen, ook bij gematigde Republikeinen, is het duidelijk wat de uitslag gaat worden.
Oud en wijs ? Denk het niet !
Nee,u bent slim! (Kuch)
Die kans is vrij groot. Beschaafde mensen kiezen voor Joe.
Het wordt sowieso winst voor de Republikeinen. Of Trump wint vandaag weer. Of Biden wint, wordt snel vervangen door Harris, die BLM gedachtengoed omzet in wetgeving die zelfs de gemiddelde Democraat niet pruimt en daarmee de democratische politiek voor decennia doodmaakt.
Yep, het is gewoon een referendum over Trump. De democraten hadden iedereen kunnen nomineren. Jammer dat ze niet voor de grap een demente bejaarde hebben genomineerd. Oh wacht ...
Leuk zo op het podium met de maga petjes uit china om het publiek in te gooien. Al die wbshop spullen komen uit not-in-the-USA
De rallies zijn wel aardig maar die bezoekers zijn al fan. Nieuwe zieltjes win je niet met een leugen-salvo op een rally.
Nee heur.. Dit fabeltje gaat al een tijdje rond. Eerst checken, dan pas blaffen.
apnews.com/article/6391630154
@Meneert | 03-11-20 | 10:32:
Net als Anti-xanax denkt dat de rallies niemand overtuigen, overtuig je haar ook niet.
@Meneert | 03-11-20 | 10:32: afschuwelijk ja. Maar zo zien we wel hoe fakenews blijft hangen.
AntiZanicz | 03-11-20 | 10:29
Veel bezoekers (rond de 20 -25 %) van de Trump-rallies zijn "registered Democrats" zo blijkt. Die zien het niet zo zitten wat er tegenwoordig de dienst uitmaakt bij de Dems. Met het winnen van nieuwe zieltjes lijkt het dus wel goed te zitten.
De leugensalvo's van Biden/Harris worden vertoond op de Jumbotron op Trump's rallies inderdaad. Materiaal genoeg dankzij die twee.
Even over dat laatste tweetje Spartacus, en jouw commentaar daarbij, 'lol'. Wat is daar grappig aan? Je hebt zelf ook wel door dat dat je je ogen uit je kop moet schamen voor je kritiekloze support voor Trump, maar je countert de cognitieve dissonantie constant met ironie waarmee je bij niemand nog maar een glimlach tevoorschijn tovert. Hoop dat je je na vannacht eens gaat bezinnen op jouw treurige politieke filosofietje.
Hahaha jij bent echt lachwekkend
Ik vond het een leuk opbeurend filmpje. Maarja, is natuurlijk niet aan zure communisten besteed dat soort levensvreugde...
Je hebt je eerste liter azijn van de dag zo te lezen al achterover geslagen.
Wat zal jij morgen zuur wakker worden.
"countert de cognitieve dissonantie constant"
Ik had er nog een "c" ingegooid, die "d" misstaat een beetje.
Correlatie, of coherentie, of co-optieve, of desnoods klote.
De enige hersenhelften die ik hoor schuren zijn toch echt die van woestecentrist moehahaha. Snap je wel wat cognitieve dissonantie inhoudt?
@MikeTheBull | 03-11-20 | 10:58: ik niet maar ben blij dat ik het niet heb.
Biden is op 2 manieren al gekocht: zijn campagne heeft ongekend veel geld binnengehaald van sponsoren, die hij garanties heeft moet geven. En daarnaast de persoonlijke deals van Biden met bedrijven in Ukraine en China, die waarschijnlijk ook nog eens videos hebben van Hunter Biden met een crackpijp en minderjarige meisjes. Opa Joe gaat dus helemaal niets zelf bepalen: ofwel het zijn buitenlandse overheden, danwel sponsoren, en als laatste radicale extremisten (antifa) binnen zijn eigen partij. Zijn presidentschap zou een wereldwijde destabilisatie betekenen, maar waarschijnlijk wel met gelikte marketing en "beschaafde" woorden.
Qanon niveau wappie ben je.
Lachwekkende nonsens
Klopt als een bus, Biden was ook betrokken bij de Iran-deal, die was je nog vergeten.
Je klinkt als een wappie.
Wat mij opvalt is het totale gebrek aan energie en enthousiasme aan de kant van het Biden-kamp. En die matte vertoning is genoeg om in de polls voorop te gaan? C’mon man!
Trump’s boodschap is strijdvaardigheid, onwankelbaar optimisme en geloof in de toekomst. What’s not to like? Trump wint met een landslide.
Verschil tussen een Biden depression en een Trump boom. Linkse mensen willen zo graag in een communistisch bewind wonen. Waarom verhuizen ze niet naar China/Noord-Korea? Zijn ze te hypocritisch voor dat?
Reken er maar niet op. Bonkers Bonespur kletst maar wat en heeft eigenlijk geen benul wat hij nog moet.
@VoltaireJohn | 03-11-20 | 10:29: Bonkers Bonespur heeft een mooie economie geërfd. Echter nooit zo goed gedaan als Obama en nu is alles door zijn onbenul naar de kloten.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:30: lul niet
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:30: Haha, wat een prachtige spin: alles wat goed gaat is de erfenis van God Obama, alles wat slecht gaat is de schuld van Trump.
Calimero, is een heel lief kuikentje, ja dat is ik ook!
Biden is seniel maar niet gek.
Die weet zelf ook wel dat hij kansloos is tegen SuperTrump.
@Gulliver | 03-11-20 | 10:37: Je klinkt als een wappie als het om Trump gaat.
Go Trump! De enige echte POTUS. Trust me luitjes, met Biden is de wereld heel wat slechter af. Plus dat hij na een jaar in elkaar zakt en er een nog engere 'democraat' via de achterdeur naar binnen piept. #TOTUS
Dus eigenlijk 4 wasted years als Harris wint.
Komt Omzigt nog langs vanavond?
DIe stond eerst op de posters, nu niet meer.
Interessante poll track gebaseerd op kiesmannen:
ig.ft.com/us-election-2020/
Je kunt hier ook zelf je verwachting voor de ‘toss-up’ States invullen. Helaas, hoe goedbedoeld ik ook de verwachtingen invul, het ziet er niet goed uit voor Trump. Minstens 40 kiesmannen verschil in voordeel Biden.
Theorie & praktijk...
Zijn we als Biden wint dan ook van die Trump fantopics af hier op GS? Fingers crossed!
Four more years, man !
het is werkelijkwaar te treurig voor woorden, die door een zeer dun laagje ironie verholen balzak van trump in Spartacus' waffel.
@woestecentrist | 03-11-20 | 10:30: oei, moeilijke zin, kun je hem spellen?
@woestecentrist | 03-11-20 | 10:30: Sterkte morgenochtend.
Links is het nieuwe fascisme, beweren dat ze tollerant zijn, alleen tegen mensen met een gelijke mening. Een andere mening hebben is nazi zijn.
Links is altijd al fascistisch geweest.
Het is niet niet alleen het nieuwe maar ook het oude fascisme. Communisme, marxisme, stalinisme, fascisme, het is bewezen waardeloos, moordzuchtig, leugenachtig.
Eigenaar? Of droomauto?
groet van liefhebber.
@Nuchternederland | 03-11-20 | 10:33: Droomauto
Dit had ik wel even nodig. Thanks, Sparti. Na deprimerend Europa de positieve oranje energie door de aderen voelen stromen.
Dat homoliedje bleef vast over nadat Bruce Springsteen en de rest van het artiestenbestand geen theme song wilde leveren.
Ik zeg altijd, pak ze op de inhoud.....
Springsteen, uit het arbeidersmilieu, met zijn zeikliedjes over de harde werkers uit het midden van Amerika, en hoe moeilijk ze het hebben. Net als Jon Bon Jovi.
Als er echter 1 groep is in de VS die blij is met wat Trump voor ze gedaan heeft, is het die groep arbeiders wel.
En Springsteen en Bon Jovi? Die zijn voor Biden.
Het linkse standaard gedrag: de feiten passen niet bij je mening, dus dan negeer je de feiten gewoon.
@Nuchternederland | 03-11-20 | 10:31: Wat heeft Trump precies gedaan voor die arbeiders? Staat me weinig van bij.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 11:14: mij ook niet veel eigenlijk.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 11:14:
Banen? Bescherming tegen goedkope Chinese import ?
Zag gisteren nog even op het nieuws een vrouw met een MAGA pet in NY. Iemand vergeleek die met met de swastika en vertelde dat deze pet erg veel haat opriep. De vrouw zou moeten oppassen om niet te worden aangevallen.
Het is precies het probleem met de Democraten en hun tolerantie naar andersdenkenden. Dat de democraten niet iemand anders dan een geriatrisch patiënt naar voren hebben kunnen schuiven als kandidaat geeft het geestelijk failliet van die partij weer.
Vergelijkbaar met een Nederlandse vlag op je jas dragen tijdens een Antifa-protest. De grootste tolerantie-schreeuwerds, vrijwel altijd ter linkerzijde, vinden dat die tolerantie maar één kant op werkt.
Neem een anekdote en baseer er een theorie op. U doet het goed.
@BobDobalina | 03-11-20 | 10:30:
Als soortgelijke gevallen vaker zijn voorgekomen is het geen theorie meer, maar gewoon een constatering gestaafd door feiten.
Je zou hooguit kunnen zeggen dat het hier een anekdote betreft omdat de betreffende dame niet is aangevallen. Dat is redelijk zeldzaam in democratische bolwerken inderdaad.
@Wolveshead | 03-11-20 | 10:59: Als er een conclusie is te trekken, is het dat de tolerantie naar andersdenkende bijzonder laag is aan beide zijden van het politieke spectrum. Het achtervolgen van de Biden karavaan is daar ook een mooi voorbeeld van.
@BobDobalina | 03-11-20 | 11:44:
Als je het begeleiden van een bus naar de staatsgrens wilt vergelijken met het in brand steken van huizen waar Trumpsupporters wonen, met het executeren van Trumpsupporters op straat en allerhande fysieke belagingen die Trumaanhangers te verduren hebben gekregen, ben je wel een beetje van het padje af.
@Wolveshead | 03-11-20 | 12:19: nope. Nooit door mij gezegd. Lees het anders nog een keer. En probeeer het nog eens.
@BobDobalina | 03-11-20 | 12:30: en gewoon als tip sluit je ogen niet voor de andere kant van het verhaal uit bijv deze (ongetwijfeld te linkse) krant:
www.theguardian.com/us-news/ng-intera...
@BobDobalina | 03-11-20 | 12:30:
Het voorbeeld van het "achtervolgen van de Biden karavaan" werd hier toch echt door jou ingebracht. Hoe vaak ik het ook lees, dat staat er toch echt.
@BobDobalina | 03-11-20 | 12:34:
Deze voorbeelden verbazen me niet, dergelijke acties dienen scherp bestraft te worden, hetgeen gelukkig ook gebeurt
Jammer dat The Guardian daar niet ook een lijstje bij heeft geplaatst waar het geweld van de andere kant ook werd benoemd. Dat had namelijk wel van evenwichtige verslaggeving getuigd. Daar was de ruimte in de krant waarschijnlijk niet toereikend genoeg voor. Dat begrijp ik wel maar het blijft toch jammer.
@Wolveshead | 03-11-20 | 13:17: ja maar ik stelde het niet op een lijn met het vermoorden van een trump aanhanger. Dat is de draai die jij eraan geeft en vervolgens aanvalt.
De hele nacht opblijven om een overzees circus te volgen, wat nog weken, maanden, herkauwt zal gaan worden. Mij niet gezien. Ik zie de rokende puinhopen wel als ik morgen wakker word.
U kunt als alternatief misschien nog eens de dt-regels nalezen.
Rookt je vrouw in bed?
Je moet wel erg veel TDS (Twamp/Tjerrie derangement syndrome) hebben om niet in te zien dat het verschil in enthousiasme sneu en schrijnend is tussen Twamp en Sleepy Joe. Helemaal niemand loopt warm voor Basement Joe laat staan voor zijn "ideeën".
Deze verkiezing, net als de vorige, draait om Twamp. Twamp Twamp Twamp. En verder niets. Voor of tegen Twamp. En ja, als je alleen een keuze hebt tussen voor of tegen iemand, dan kan het zijn dat de voorstanders enthousiaster zijn en eerder naar rallies (en de stembus) gaan dan tegenstanders die verder geen reden hebben om te stemmen behalve dan tegen.
Daarnaast heeft Sleazy Joe last van de schisma binnen zijn partij. Het meest enthousiaste deel van de Dems willen Bernie. Maar krijgen neo lib/corporate Dems voorgeschoteld. En zijn nu boos. Moderates binnen de partij zijn niet half zo enthousiast als de far left flank, en blijven lekker binnen nu. De vraag is of ze naar de stembus rennen voor China Joe. Ik vermoed van niet.
Vaak wint de partij die ergens voor vecht van de partij die ergens tegen vecht omdat het gevoel diep zit. Maar bij Trump is het anders, de tegenstanders zijn zo opgefokt en fanatiek die komen alleen om te stemmen tegen Twamp en ze hebben geen idee waar ze eigenlijk tegen stemmen.
Het enige schisma wat sleepy joe heeft is wel koekje hij bij de thee neemt. Niet voor niks word hij de laatste weken bijgestaan door Obama. Verder dan een half uur ingestudeerde teksten en auto cue kan hij niet. Nee de mensen om hem heen komen aan de macht. Harris mag dit dagelijks gaan uitvoeren. Hij zal niks zelf doen. Hunter mag over zijn schouder gaan kijken want zijn credit is op. Dit is namelijk de voormalige kliek rond Clinton en Obama. Mocht Biden winnen kunnen we ons opmaken voor oorlog in het midden oosten en noord Afrika. Oplopend conflict met Rusland tot koude oorlog hoogte. De COVID dreun zal Europa zwaar raken en financieel op ons afgewikkeld worden net als de banken crisis.
Jazeker wel, want Creepy Joe houdt het nog geen half jaar vol en dan komt een eng wijf aan de macht die Creepy Joe nog een paar maanden geleden voor racist uitmaakte.
@BrutusBosch | 03-11-20 | 10:36:
Het was niet voor niets dat Pelosi het 25th Amendment al aanhaalde. Ook de diverse malen dat openlijk door zowel Harris als laatst door Biden zelf, wordt gesproken van een Harris-administration is een teken aan de wand.
Waarom zou de hashtag " canIchangemyvote" toch zo trending zijn de laatste tijd?
Ondanks de door Joe Biden beloofde massale "voter fraud" zijn de Democrats en hun partners niet helemaal zeker van de uitkomst.
Daarom is er nog een extra rally gepland vannacht door de peaceful protesters www.youtube.com/watch?v=Sr8xXr5iZG4&a...
Is er dan niemand die in after effects een keer de signature dance moves van Trump kan bewerken dat hij 2 lullen in zijn handen heeft of een zakdoek heen en weer door zijn oren schuift? Is dit alleen mijn zieke geest die niets anders kan zien bij zijn dansjes?
ja
Ik was altijd tegen team Lex en Max maar als ik dit allemaal zie, is een koningshuis als afleiding misschien toch niet zo gek.
Geen Omtzigt vannacht?
Volgens het partijprogramma moet hij om 23.00 naar bed.
Hij mag niet van Hugo de Jonge, zijn baas.
Ah, schattig... Spartacus zijn laatste jubelpost. Kom op knul, ik wens je een sportieve nacht.
Nooit eerder was een President zo populair bij de Amerikaanse bevolking als Trump.
Ja en ook nooit zo impopulair bij de andere helft.
Vanaf dag 1 de meest onpopulaire president ooit in de Verenigde Staten. Maar goed, feiten zijn vervelend.
@van Oeffelen | 03-11-20 | 10:16: De andere helft is niet voor Amerika, wat denk je zelf? Anti-Amerikaanse ideologie die ze daar hebben. Net wilde Kamala/Biden een Chinese communistisch sociale score systeem hebben. Daar houd je toch van van Oeffelen? Lekker communistisch zijn.
@Linkse Zakkenvuller | 03-11-20 | 10:19: Vanaf dag 1 de meeste populaire president ooit in de Verenigde Staten. Maar goed, MSM feiten zijn vervelend voor anti-Amerikaanse personen.
Nee joh, hij haalt het niet bij zijn voorgangers. Waarderingscijfer bijna nooit boven de 42 procent.
@VoltaireJohn | 03-11-20 | 10:22: Succes met de tranen vanavond.
https://www.marketwatch.com/story/only-one-president-in-recent-history-was-more-unpopular-on-the-first-day-of-his-reelection-year-than-donald-trump-2020-01-08
In ieder geval bij het deel met de grootste bek.
@Linkse Zakkenvuller | 03-11-20 | 10:26:
Wat zal de klap voor jou hard aankomen als Trump weer zou winnen. Wanhopig je weer vastklampen aan polls die keer op keer totaal onbetrouwbaar zijn. Heeft 4 jaar geleden ook zo goed geholpen.
Mij maakt het niet uit. Ook goed als Biden het word, Xi Jinping zal zich rot lachen.
@Linkse Zakkenvuller | 03-11-20 | 10:19:
Noem eens een andere President die zulke mensenmassa's op de been wist te krijgen.
@Gulliver | 03-11-20 | 10:40: Obama had veel meer mensen bij zijn inhuldiging dan Trump, Herinner me vooral een boel lege plekken, begin 2017.
@Gulliver | 03-11-20 | 10:40: Kennedy. Mensen waren gek met hem
Zag gisteren een kaart van een wedkantoor DraftKings met de vraag wie wordt in welke staat de winnaar. Colorado blauw voor Biden, rest van het land rood voor Trump.
Californië ook?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:25:
California lijkt me sterk. Da's een links bolwerk.
@keestelpro | 03-11-20 | 10:33: en wat te denken van NY?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:25: Ja.
twitter.com/DraftKings/status/1323294...
Heerlijk om hier ook weer de usual suspects nu al te horen gillen over hoe slecht Trump en dom zijn aanhangers zijn.
Hoe anders de Trump-aanhangers zelf die bescheiden afwachten wat de verkiezingen brengen. Blijkbaar leeft democratie meer bij de niet-Democrats.
We gaan de reacties afwachten na de definitieve uitslag.
Inderdaad, waar Trump allemaal voor uitgemaakt wordt door the usual suspects, dat is niet fraai meer.
En dan te bedenken dat ze er niet eens iets mee te maken hebben, want geen stemrecht. Beetje sneu dus.
@Nuchternederland | 03-11-20 | 10:26: En Trump zelf beledigt niemand?
U leeft duidelijk in een andere wereld.
www.youtube.com/watch?v=keUyJS6zLSk&a...
Omdat die zo mooi is. De muziek, de beelden, alles klopt. Kudo´s voor het marketingbureau dat hier verantwoordelijk voor is.
En met een knipoog naar 1984, zodat de Democraten weer helemaal beserk kunnen gaan.
Amerika. Kippevel.
Zo'n land mag nooit geregeerd worden door een malloot als Biden.
@keestelpro | 03-11-20 | 10:32: Malloot valt best mee.
Ze moeten hem dan alleen iedere dag herinneren dat hij de president is..
Het enige waar de financial markets niet van houden is onzekerheid. Dus als Trump en Co weken, maanden ruzie gaan maken over de uitslag en die niet erkennen.
Zal met ruim 60% van de stemmen voor Trump niet nodig zijn. Morgen feliciteert Joe Biden de herkozen President Ronald Reagan met zijn overwinning.
@Gulliver | 03-11-20 | 10:17: Hij verliest sowieso de popular vote, dus hij komt nooit boven de 50 procent.
@Gulliver | 03-11-20 | 10:17:
LOL. Truth over facts!
En hij had nog wel zo graag zelf senator willen worden.
het publiek van Biden houdt zich aan de coronaregels en blijft daarom thuis. Dit in tegenstelling tot de tokkies van Trump
Precies, dat is het hele eiereten.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:11: wishful thinking Kuif :-)
Nee, dat is het excuus, niet de reden. Vrijwel niemand is enthousiast over Biden, er zijn alleen heel veel Trump-haters.
Net zoals hier dat mensen zich netjes aan de regels houden. Zoals de Feestende massa's door heel het land.
publiek van Biden, je bedoelt alle zwarte activisten, werkloze latinos, 18-jarige studenten. Die zijn veel te druk met andere dingen bezig.
Dus onder de Bidenfans geen coronagevallen, dat is goed nieuws voor het R-getal.
Vooral mensen tokkies blijven noemen (linkse tactiek), dat zal ze over de streep trekken. Maar je hebt gelijk de Biden aanhang zie ik inderdaad geheel in zwart, onherkenbaar door de maskers door de straten trekken.
Ach wat een onzin. Het linkse tuig waren de eersten die de lockdownregels aan hun laars lapten. Zowel in de V.S. als hier in Amsterdam. En nu zouden ze allemaal netjes thuis blijven uit angst voor het virus? Grote lariekoek.
Dit is toch wel de leukste versie met aangepaste tekst op YMCA
www.youtube.com/watch?v=68ZxRY8Q6_0
Er sterven sowieso dagelijks tussen de 6.500 en 7.000 mensen in USA.
Schuld van Trump.
Whoops. Moest reactietegel op keestelpro 10:01 zijn maar hij was zelf al tot dezelfde conclusie gekomen. This message will self destruct in 5 seconds.
@_pacman_ | 03-11-20 | 10:13: Zit al een paar minuten te wachten.
@jemagookniksmeer | 03-11-20 | 10:10:-
Zonder Trump zou iedereen eeuwig leven.
En de verkiezingen zijn frauduleus, behalve als Trump wint.
Hetzelfde verhaal komt ook bij de Dems vandaan die roepen dat ze niet kunnen winnen bij ene eerlijke verkiezing. Anders gezegd als Trump wint dan is er vuil spel gespeeld.
@Rotterdammert1965 | 03-11-20 | 10:17: linkje?
Ook hier hoef je geen Trump-fan te zijn om te zien dat het liberaal Amerika niet te doen is om democratie, maar om hun eigen vorm van gerechtigheid. Als daar niet aan wordt voldaan, is alles geoorloofd.
Ja, Trump is een klotskop. Maar onder Biden implodeert de VS langzaam onder de factfree wokeness van de linkervleugel. Jammer dat er geen middenkandidaat is.
@De echte Stolwijker | 03-11-20 | 10:33: Biden is een middenkandidaat. Die gaat echt wel hard optreden tegen rellen en aanvallen op de politie.
Ik heb aardig wat vrienden en kennissen in de USA; dagelijks contact.
Sinds een dag of 3 gaat gaat het -als ze het over de verkiezingen hebben - over wie zich in 2024 kandidaat zal stellen voor de republikeinen.
Wat er vandaag gaat gebeuren is al geen verrassing meer.
en wie wordt het in 2024?
@small_town_dude | 03-11-20 | 10:15: Ivanka!
Ik hoor vanalles voorbij komen:
Pence
Trump jr.
Owens
Parnell
Noem
@small_town_dude | 03-11-20 | 10:15:
Een Trump.
Trump natuurlijk, kan hij 4 jaar lang Rally's houden, is het enige waar het hem om gaat.
@Linkse Zakkenvuller | 03-11-20 | 10:28: Alleen hoera en vooral geen boe-geroep. Daar heeft hij een hekel aan. Kim heeft zijn atoombommen ook met wat vleierij voor elkaar gekregen. Putin speelt hem ook als viool.
Comedy Central had gisteren het lef om een oud programma uit te zenden getiteld de Roast of Trump.
Die zender haalt/haalde alles uit de kast om Trump te beschadigen.
Doen ze goed.
Jeetje, nou dat gaat hem stemmen kosten.
Als je geroast bent, ben je nauwelijks nog chantabel. Alle ranzigheden uit zijn verleden zijn inmiddels wel de revue gepasseerd. Dat doet Trump alleen maar goed, denk ik.
De kracht van Trump is dat hij kan incasseren en zelfspot heeft.
Dat hij zichzelf heeft laten roasten siert zijn persoonlijkheid.
Als hij echt een soort van Adolf Hitler was zoals Biden letterlijk beweert zou hij dat nooit gedaan hebben.
Nou, dat heeft die idioot anders goed verdient.
Net als Biden trouwens, die seniele gek. Treurigste verkiezing ooit.
@pibasso | 03-11-20 | 10:14: In de VS kijken geen NL comedy central
@keestelpro | 03-11-20 | 10:19: U schrijft maar wat, is het niet?
Bonkers Bonespur kan niets incasseren en blijft een leven lang rancune houden naar ieder die hem 'dwars' zat. En hij is er trots op. De man is patiënt.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:25: Comedy Central is amerikaans, wij kijken het met ondertiteling. Reken er maar op dat de roast van Trump de afgelopen weken ettelijke malen is herhaald in the US of A.
Ze staan allemaal leuk te zingen en lullige toespraakjes te houden maar weten ze wel dat bidden hun belasting ontzettend gaat verhogen als hij wint?
Dems zijn hetzelfde volk als Nederlanders.
Het geluk van de USA is dat ze daar nog net in de minderheid zijn en onze pech is dat ze hier in de overweldigende meerderheid zijn.
Hij zal de rijken wel laten betalen. De middenklasse zal beter af zijn met Biden (uw bidden).
Biden. Moet ook wel, want de VS heeft een enorme staatsschuld.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:25: Als je de economie van een land om zeep wil helpen zijn er een aantal dingen die je kan doen: de rijken zwaarder belasten, een minimumloon invoeren of verhogen en de bureaucratie vergroten. Alledrie maken deel uit van het verkiezingsprogramma van Biden. Na 4 jaar dergelijk beleid zal er van de Amerikaanse economie en de kracht van de dollar niets meer over zijn.
Moge de beste slechtste winnen, sleepy Joe!
Ik zet mijn geld op hem.
Toch wel sportief dat Erik Mouthaan vanavond ook bij GS te zien is.
Dat dan weer wel, ook al vind ik hem een vooringenomen journalist.
@Suncatcher | 03-11-20 | 10:08:
Win or lose, bij Jinek zou Mouthaan een retorieke thuiswedstrijd kunnen spelen.
Wat een circus
Regilio Tuur heeft ook al gereageerd.
Ja, die is voor Trump.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:06:
Da's wel een bad omen.... XD
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:06: Doet zeker pijn gezien zijn huidskleur
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:06: Nee, dat is hij niet, moet je het artikel lezen.
Hij geeft aan dat Trump beter is voor de zwarte bevolking, maar dat zijn hart uitgaat naar Biden.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:06: Alle Regilio Tuur’s in de wereld zijn voor Trump.
@Rotterdammert1965 | 03-11-20 | 10:19: Mannen met losse handjes stemmen bij voorkeur op The Donald.
@Rotterdammert1965 | 03-11-20 | 10:19: IQ technisch behoort hij wel weer tot de doelgroep.
@BobDobalina | 03-11-20 | 10:26:
Gelukkig is de aanhang van de Dems qua IQ van een heel andere orde. Vandaar dat Cardi B. een van de uitverkorenen was om Biden te promoten. Mijn god...
@Wolveshead | 03-11-20 | 10:42: Ja erg is dat. De promotor van de republikeinen is ook al niet zo'n groot licht. Stelde eens voor om een atoombom op een orkaan te gooien. Of dacht Covid te bestrijden met het innemen van bleekmiddel. Wilde banen uit China terughalen maar laat zijn campagnemateriaal grotendeels in China maken. Loopt op te scheppen over het halen van een dementietest. Belooft een muur te bouwen op de mexicaanse grens en is niet verder gekomen dan 10 nieuwe kilometers (in 4 jaar tijd). Roept dat hij iets veel beters heeft dan Obamacare, maar heeft nog geen letter op papier gezet. Gebruikt een satirisch medium (de babylon bee) als bronvermelding.
@BobDobalina | 03-11-20 | 11:41:
Mwah, het gooien van een bom op orkanen werd door Axios gebracht maar door Trump ontkend. Beetje hij zegt/zij zegt dus. Factcheckers houden het blijkbaar op "unproven".
Hij heeft nooit voorgesteld om bleekmiddel in te nemen ter bestrijding van Covid, dat non-news is al eerder en vele malen ontkracht.
Zijn campagne materiaal (MAGA Hats) worden gewoon in de USA vervaardigd. Dat er namaak hats gekocht kunnen worden via bv. Amazon klopt, maar dat geldt ook voor Gucci etc. ook. Dat kun je Trump dus niet verwijten.
Biden wil al helemaal geen dementietest doen, dat is dus iets waarover Biden i.e.g. nooit over zal opscheppen. Dat is waar.
In totaal is er zo rond 300 miles aan muur gebouwd, dat dat niet allemaal nieuw is is correct. Maar een muur vol gaten moet natuurlijk wel eerst even gedicht worden nietwaar?
Obamacare is voor velen een ramp, de beloftes van Obama werden daarmee overigens ook niet waargemaakt als het ging om behouden van je arts, ziekenhuis etc.
En natuurlijk gaat Trump ook wel eens de mist in, zeker. Maar hij weet in elk geval waar hij is, tegen wie hij het opneemt in deze verkiezingsrace en hij gebruikt bestaande woorden. Dat kan van Biden allemaal niet gezegd worden.
@Wolveshead | 03-11-20 | 12:58: www.cnbc.com/2020/08/07/buy-american-.... www.nbcnews.com/politics/2020-electio.... www.youtube.com/watch?v=zicGxU5MfwE. En kom niet met: hij stelt alleen vragen. Je geeft dus toe dat de muur er niet is gekomen. Ook al zou Obamacare een ramp zijn het is beter dan niks en daarmee dus ook beter met het fantasie alternatief van Trump.
@BobDobalina | 03-11-20 | 13:27:
www.snopes.com/fact-check/trump-nuke-...
eu.usatoday.com/story/news/factcheck/...
www.politifact.com/article/2020/apr/2...
www.snopes.com/fact-check/donald-trum...
eu.usatoday.com/story/news/factcheck/...
Obamacare leugens:
reason.com/2020/10/23/on-obamacare-bi...
Dat Trump met een beter plan komt twijfel ik niet aan. Daar is immers niet veel voor nodig.
@Wolveshead | 03-11-20 | 13:47: als je maar gelooft
In Flint was Biden ook al zoek. Na drie keer roepen door Obama kwam hij aangehold. Daar is echt wel wat mee aan de hand. Maar nee, Trump dit , Trump dat. De MSM is failliet.
De democrats zijn verwende kinderen die opstandig worden als ze hun zin niet krijgen, beetje zoals groenlinks en de volgzame antifaatjes hier.
Oh wat zullen al die Trump aanhangers teleurgesteld zijn aan het eind van de week. Maar ja, Trump is zo'n liegende clown dat een nederlaag onvermijdelijk is. (hoop ik dan, want je weet het nooit helemaal zeker)
Als ie verliest is ie binnen de kortste keren failliet en draait hij de bak in.
You better wish what you hope for. Met Kamala als president.
@Glasgow Argus | 03-11-20 | 10:06: Lijkt me een capabele vrouw.
Het is allebei bagger. Persoonlijk hoop ik dan maar Trump. Alleen om die koppen van de MSM te zien. Kan ik er weer 4 jaar mee vooruit
@Glasgow Argus | 03-11-20 | 10:06: Die is zeer goed gekwalificeerd. Beter dan Bonkers Bonespur en GW Bush.
@kuifje wat een BS. Behalve meningen verkondigen als feiten ben je ook goed in wensdenken.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:07: Proest. Overal koffie op mijn screen.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:23:
Kamala, de openlijke communiste.
Geen wonder dat jij zo van haar gecharmeerd bent. Dat Kuif eveneens zo gek is van deze kameleon maar hier tegelijkertijd Rutte bejubeld, geeft wel aan dat het Kuif slechts om de hoeveelheid tegels gaat. Ach ja, de reaguurdersbokaal is voor sommigen kennelijk het hoogst haalbare doel in het leven.
Ach, dan hebben ze de maga petjes nog. Uit china. Op de foto zal de zelfverklaarde miljardiar er even vier van een dollar in het publiek gooien. Zonde want op de website kosten ze $50.. Volgens de gooier kan je ze op eBay wel voor Euro 1000 verkopen. Maar niet heus.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:05: Dat zit er dik in. Zelfs als het over vier jaar zou zijn. Als het land dan niet helemaal naar de kloten is en Bonkers het haalt. ZIjn gezondheid is een groot geheim maar hij is wel de best and healthiest president ever. Zegt hij zelf. Feitelijk is hij de slechtste ooit en de fitste is hij ook niet.
Het gaat ook niet om de meeste stemmen, de popular vote, maar om de winst, en dat is een heel ander gevecht.
90% tegen 10% kans
Het beloofd een hallucinante nacht te worden. Daarom heb ik de MDMA al klaarliggen.
Tot diep in de nacht? De uitzending was toch totdat de uitslag bekend was? Bummer...
Dat wordt een uitzending die minimaal een week duurt.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:05: Waarschijnlijk 4 jaar als jij en de Dems weer in ontkenning gaan.
Jammer dat het dit keer niet spannend is. Orange man heeft het dermate verkloot met zijn coronamanagement dat hij 3.5 jaar redelijk beleid binnen 4 maanden naar de afgrond heeft geleid.
Het is toch ook gewoon een sukkel, met zijn zwaar verliesgevende golfbanen en zijn smakeloze hotels en casino's.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:04:
Ah Trump is gewoon een sukkel. Bedankt voor de duiding.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:04: Maar hij is rijk en jij zit op geenstijl.
@keestelpro | 03-11-20 | 10:06: Ook nog eens een erg domme sukkel.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:07: sukkels blijven 24/7 per dag niet achter een scherm op GeenStijl.
@Suncatcher | 03-11-20 | 10:07: Trump zit op twitter. Dan toch veel liever GS.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:07: Gelukkig hebben we jouw ongebreideld intellect om ons aan te laven.
@Glasgow Argus | 03-11-20 | 10:10: Ik doe het met alle plezier. Kleine moeite.
Los van of je fan van Trump bent of niet: waarom heeft hij het "verkloot"? Het aantal besmettingen per 100k is er al een half jaar vrijwel permanent lager dan in het "liberale" Europa. Het aantal doden per 100k is in landen als België en Italië een stuk hoger. Trump is dan misschien een idioot, maar verkloot heeft hij het allerminst. Althans, niet erger dan de veelgeprezen Rutte. Ga er maar van uit dat Amerika minder beschadigd uit deze pandemie komt dan welk Europees land dan ook.
@Suncatcher | 03-11-20 | 10:07: dat is een hardnekkig misverstand, toch?
@De echte Stolwijker | 03-11-20 | 10:13: VS is minder dicht bevolkt dan veel Europese landen. En het virus landde er later, dus ze hadden een soort van voorsprong. Waar ze weinig mee hebben gedaan. Tegelijkertijd beweert Trump steeds dat het virus onder controle is en dat de VS het veel beter heeft gedaan dan Europa. Die beweringen worden niet gestaafd door de feiten.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:18: Er zijn ook veel steden in Europa van 10 miljoen inwoners en meer toch?
@van Oeffelen | 03-11-20 | 10:14: Hij is niet zo rijk. Bloomberg schatte hem ooit op 4 miljard, maar dat was waarschijnlijk te hoog. En de vraag is of hij voldoende liquide blijft om alle rente en aflossingen te kunnen betalen. DB, een grote kredietverstrekker aan Trump, wil van hem af. Verder valt op dat veel van zijn projecten zwaar verliesgevend zijn. En er lopen nogal wat zaken van de belastingdienst tegen The Donald. Dus of hij het hoofd boven water houdt....
Redelijk beleid? Het was een aardige erfenis. De man is de dom voor enig beleid. Kim heeft bommen en iedereen zit in de gordijnen.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:18:
Trump is realistisch. Hij heeft onlangs zelf het virus gehad en weet nu dat het met redelijk eenvoudige medicatie (dus geen vaccin) te genezen is. Wat zeg ik? Te verhelpen is.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:21: De trumpjes hebben helemaal geen eigen geld. Het is een ballon. Ze zoeken nu een manier om de staat voor de tekorten op te laten draaien. Eerder zitten ze straks in de bak.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Zolang Amerika niet met kop en schouders bovenaan staat in elke grafiek neem ik de kritiek op coronabeleid niet serieus. Zoveel landen zoveel verschillend beleid.
Hey van Oef, Rutte verkloot het al jaren aan een stuk inclusief Corona en die wordt ook gewoon herkozen.
@keestelpro | 03-11-20 | 10:22: Hij moest meteen naar het ziekenhuis, kreeg geavanceerde en dure behandelingen en lag meerdere malen aan het zuurstof.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:18:
Dus eigenlijk hoor ik jou pleiten voor een tabel met positieve testen gecorrigeerd voor bevolkingsdichtheid. Hoe lager die is, hoe hoger de lat. Laat maar zien dan. Gestaafd door de feiten, zoals je zegt.
En definieer "onder controle". Alsof we in Europa zo lekker gewerkt hebben op dat vlak. Als je alleen controle hebt ten koste van een gesloopte samenleving...
Weet je wat pas controle is? Een samenleving die kan doorfunctioneren waarbij we de ouderen en kwetsbaren beschermen.
U leeft blijkbaar in een andere dimensie.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:24: Regeneron uit de testfase! Hij wel.
@De echte Stolwijker | 03-11-20 | 10:29: Ik geef een reden waarom sommige Europese landen veel besmettingen hebben. In Europa hebben we Covid ook niet onder controle, maar geen enkel staatshoofd dat het tegendeel beweert -zoals Trump. Of dat openlijk de verantwoordelijke wetenschapper(s) aanvalt, zoals The Donald steevast bij Fauci doet.
@van Oeffelen | 03-11-20 | 10:44: Het liep hem waarschijnlijk dun door de broek.
De verkiezingen worden gewonnen door wie de stemmen telt.
En dat zijn altijd medewerkers van de overheid. Tja...
Onzin
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:20: Anders had Trump in 2016 al niet gewonnen.
@keestelpro | 03-11-20 | 10:04: Nou. Dan zal Trump wel winnen. Of is die swamp nou nog niet gedrained?
Het publiek van Biden zijn virusbange wappies. Dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen. Hoewel deze linkse wappies wel massaal de straat op gaan om flatscreens te plunderen om te protesteren tegen anti zwart politiegeweld.
Gister weer duizend doden in de VS.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:04:
Leugenaar. In Amerika sterven op iedere willekeurige dag minimaal 7000 mensen. Moeilijk hè cijfers. 't Is ook een land met 328 miljoen inwoners.
Met +/- 350 miljoen inwoners willen er nog wel ‘ns een handjevol de pijp uit gaan ja.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:04: Elke staat is verantwoordelijk voor de te nemen maatregelen. Dus onzin van Trump inzake corona kunnen ze naast zich neer leggen.
@keestelpro | 03-11-20 | 10:09: Duizend Covid-doden Kees. Moet ik hier een linkje plaatsen?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:10:
Da's veel te weinig Kuifje. Dat zijn statistieken van niks.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:10: Op een bevolking van 300.000.000, exclusief 30 miljoen illegalen, is 1000 doden peanuts.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-11-20 | 10:04: Die doden zijn totaal irrelevant.... even als je linkjes.... je kan er namelijk niet uit op maken of ze met of aan Covid-19 zijn gestorven!
Pure bangmakerij is het enige wat jullie kunnen inbrengen........ je tuint met je ogen open in de retoriek van Mark Rutte een co.... ik had je wat slimmer ingeschat!
U heeft werkelijk helemaal geen idee.
@Suncatcher | 03-11-20 | 10:13: dagelijks. u kletst maar wat uit een gespeelde stoerigheid.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:19: hee, het Trump alarm is Feitelijk weer afgegaan! Welkom terug.
@AntiZanicz | 03-11-20 | 10:18:
Alvast nazorg voor morgenavond. Sterkte.
twitter.com/TuckerCarlson/status/1323...
REAGEER OOK