Khadija Arib wil lange lat over wappies Binnenhof
Voorzitter is demonstraties beu
Mevrouw de Voorzitter is het zat. Al die demomalloten van diverse pluimages (Chemtrails - 5G - Klimaat - Spoedwet - Mondkapjes) die maar bij het Binnenhof rondbanjeren, boe roepen, en bewindslieden van hun werk afhouden. Demo's worden volgens Arib steeds groter, vaker en ook worden kamerleden steeds meer AANGEKLAMPT zoals recentelijk de heer Omtzigt overkwam, die een compleet Pieter Baan Centrum achter zich aankreeg. Als een echte democraat is Arib niet tegen demonstraties, maar pleit ze om de luchtplaats van GGZ Nederland van het Binnenhof naar Malieveld/Koekamp te verplaatsen. Wij zijn hoofdelijk VOOR. En "Oprutten!" vinden we ook een prima plan. Zo zijn wij dan ook weer.
Reaguursels
InloggenHoeveel procent van deze mafkezen zal een baan hebben?
Steeds meer Nederlanders zijn de steeds verdere inperkingen van onze vrijheden door de regering ook zat, juist daarom zijn er steeds meer protesten.
Je kunt wat klagen over het type mensen dat daar loopt, maar de mensen die moeten werken die hebben er geen tijd voor, dus prima dat deze mensen dat dan doen.
Uiteraard moeten ze niemand daadwerkelijk fysiek wat doen.
Wat betreft de locatie, het is gericht aan het kabinet, er is dus geen betere locatie dan daar. Wel gemakkelijk zo, laat ze maar ergens anders demonstreren waar andere mensen er last van hebben in plaats van hier waar alleen de verantwoordelijke er last van hebben.
Tinus koop die jaren straatkranten verkocht. Helemaal wappie. Zei altijd : als ik de straatkrant njet had zou ik bij mensen achter het pinnen gaan staan. Euh.. Je kan ook werken?
Het gepeupel moet zwoegen , zwijgen en op afstand blijven van de Marokkaanse diva.
(wappies en handtastigen mogen de bullepees krijgen , die wel)
Volgens de demonstratiewet mag je overal en zonder aankondiging demonstreren in NL. Probleem ligt hier vooral bij gemeente en politie Den Haag.
Klopt niet.
Artikel 4 van de WOM (de 'demonstratiewet'):
1.De gemeenteraad stelt bij verordening regels vast met betrekking tot de gevallen waarin voor vergaderingen en betogingen op openbare plaatsen een voorafgaande kennisgeving vereist is.
2.De verordening voorziet ten minste in:a. regels betreffende de gevallen waarin een schriftelijke kennisgeving wordt vereist van degene die voornemens is een vergadering of betoging te houden;b. regels betreffende het tijdstip waarop de kennisgeving moet zijn gedaan, de bij de kennisgeving te verstrekken gegevens, en het verstrekken van een bewijs van ontvangst aan degene die de kennisgeving doet.
APV Den Haag:
Afdeling 2: Betoging
Artikel 2:3 Kennisgeving betogingen en vergaderingen op openbare plaatsen
1. Degene die het voornemen heeft op een openbare plaats, als bedoeld in artikel 1 Wet openbare manifestaties, een betoging of vergadering te houden, als bedoeld in de artikelen 3 en 4 Wet openbare manifestaties, moet vóór de openbare aankondiging van deze vergadering of betoging en tenminste 4 x 24 uur voordat deze zal worden gehouden, de burgemeester hiervan schriftelijk kennis geven.
@Hommel | 15-10-20 | 09:29: Doet me toch denken aan deze band die ongelooflijk duidelijk toekomst beeld had youtu.be/rAR6XKHfXY0?t=148
Als ik dit filmpje zie wil ik eigenlijk wel voor de VVD gaan stemmen, wat een treurnis, en zo des onnederlands.
Mevrouw de voorzitter moet eens zorgen dat debatten over de inhoud gaan en niet dat er 80% van de tijd gedebatteerd wordt over de vorm.
Dat kan ze niet want ze heeft voor de vorm geen natuurlijk overwicht in de Kamer, daarom hamert ze zo op de vorm.
@oh no | 15-10-20 | 08:05: Laat staan taalbegrip
Ze is PvdA'er, dus houd maar op.
Deze kan ook niet ontbreken. Wappie Erik Groenendijk (die klinkt als een Koot & Bie typetje) opgepakt bij het Binnenhof.
www.youtube.com/watch?v=4MajSTjYNB
Die wappies hebben wel erg veul vrije tijd. Geef ze een bezem en een vuilniszak,
. Dan kunnen ze helpen straatrotzooi op te ruimen. En hondenpoep. En Red Bul blikjes. Doe eens wat nuttigs, folks.
En mondkapjes!!
Hoe weet je dat nou man, er zijn ook mensen die buiten kantooruren om werken. Iedere keer weer dat flauwekulargument van ga eens wat nuttigs doen.
Red Bull blikjes? Deze mensen drinken goldenpower van de aldi, en als ze thuis zijn grote blikken pitt bier om te proosten op hun "successen"
Samen lekker boos en ergens tegen zijn en als de mensen naar buiten komen lekker roepen met z'n allen.
Spannend hoor.
Het schept wel een band. Een op niets gebaseerde band, maar toch.
Leuk, dat containerbegrip . 'wappies'. Altijd handig om de serieuze klachten te doen ondersneeuwen door de debielen en aandachtshoeren.
Nu ben ik ook wel van mening dat gezien de ernst hier gehandhaafd moet worden, ik ben alleen zo bang dat dit post-corona blijft.
Voor je het weet bestempelt Orwellkreng&co. de 'reaguurder' als 'wappie'.
Zij neemt geen enkele burger serieus, dus ik zou daar niet al te bang voor zijn.
"Demonstreren is een groot recht, maar het dient gedaan te worden op afgelegen locaties zodat wij het volledig kunnen negeren. Want fuck het volk."
-Khadija Arib
In Marokko stoppen ze demonstranten in de kraakwagen, ze was nog mild.
Ze heeft een punt, waarom moeten die klojo's daar week in week uit staan, ga aan je werk zou ik zeggen, en zeker als kamerleden daar veel gedoe hebben om binnen te komen. Laat ze 1x per maand daar demonstreren en de andere keren ergens verderop.
Nu was het t Binnenhof, Volgende keer t Torentje.
Wie vertegenwoordigen die gasten in de TK nou nog tegenwoordig?
1 ding is zeker, Het zijn niet de Nederlanders.
Weet u wat pas volkomen zeker is? Dat die randdebielen die 'wij zijn Nederland' staan te krijsen het volk niet vertegenwoordigen.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 21:08:
Jij bent geen vertegenwoordiger van het volk, zoveel is duidelijk.
Het is toch ook een vorm van dagbesteding voor beroeps steuntrekkers en andere mislukkingen. Eerst je uitkering ophalen, je toeslagen innen en dan gezellig naar Den Haag schelden op het systeem. Dat geeft betekenis aan je bestaan. En vergeet niet, de buitenlucht is een stuk gezonder dan het treetje Schultenbrau thuis.
Tja, En als straks de voordeur bij u wordt ingebeukt om dat u met teveel mensen in de woonkamer zit en hardhandig wordt gearresteerd, Niet gaan lopen piepen dan, he!
Het bevoor oordelen van deze mensen door u zegt meer over u dan over het volk dat hier staat te demonstreren.
Maar blijft u lekker maar lekker door slapen hoor en volgend jaar als een naïeve goudvis ,met het korte/lange termijn geheugen niet meer als 3 seconde, gewoon weer op hetzelfde kliekje stemmen.
Ik zou als ik u was ook gewoon eens wat meer in de buitenlucht gaan opzoeken of eens wat Schultenbrau gaan nuttigen en mischien dat dan die bovenkamer weer eens na behoren gaat werken.
@Datgingniegoed | 14-10-20 | 20:33: Ontspan en haal adem beste zwitsal. Je voelt je nogal aangesproken.
Daarnaast zit je vol veronderstellingen, dat helpt je ook niet.
Ik zou zeggen, ga aan je competenties werken.
Je taalvaardigheid is roestig.
Ook voor jou is er een betaalde baan. Het is de wil die het succes bepaald.
@Datgingniegoed | 14-10-20 | 20:33: ik ben ook kritisch op het hele gedoe, neem niet alles voor waar aan maar ga niet constant staan te demonstreren. Aan je werk, het zullen inderdaad wel veel uitkeringtrekkers en beroepsdemonstranten zijn. Door op een kritische partij te stemmen ben je ook goed bezig datgingnietgoed! En ik zag ook beelden van een agressieve kaalkop die opgesloten moet worden, Sodemieter op met die rare complottisten, ze haken er alles bij, corona, 5G, Demmink en pedofilie. Nog even en dan komt de moord op Kennedy ook nog in het grote complot, gekken!
Er is 1x per 4 jaar tijd om je ongenoegen te uiten. Dat is bij de verkiezingen. Daartussen word je geacht te werken, te kopen en je bek dicht te houden. Mensen die demonstreren zijn mal.
@Croisantneuf: over roestige taalvaardigheid gesproken. bepaalT.
@Croisantneuf | 14-10-20 | 21:39:
U slaat de plank/spijker compleet mis op alle fronten.
Maar goed, Had niets anders verwacht van een persoon met een geheugen en hersen capaciteit van een goudvis.
De weerstand tegen het huidige beleid vindt plaats in alle bevolkings groepen en er zijn mensen die juist door dit beleid hun werk zijn verloren.
Ik begrijp hun frustratie.
Maakt u zich vooral om mij niet druk want ik kan mijn eigen boontjes wel doppen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je als minister, los van de maatschappij het 'volk' erg beangstigend kan vinden wanneer ze het jarenlang liegen, bedriegen, draaien en doordrukken zat zijn.
Misschien is het dan eens tijd om te stoppen met luisteren naar de lobbyisten.. En met 'echte' mensen in gesprek te gaan, in plaats de voorgeselecteerde en gescreende 'burgers/figuranten'.
De minderheden waar ze nu naar luisteren en beleid op maken begint ook alleen maar erger en erger te worden.
Haha, die gekkies op het Binnenhof echte mensen? Wat heb jij gesnoven?
@mok | 14-10-20 | 20:22:
Ja, dat zijn echte mensen. In ieder geval geen NPCs. Dat is de 80% van de meute die we schapen noemen. Misschien kunnen ze het niet zo eloquent verwoorden, maar met het (onderbuik)gevoel is niets mis hoor.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 20:44:
De ware wappie herkent men aan het gebruik van het woord 'schapen'.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 21:10:
Slaap lekker. Tel de schaapjes maar, dat helpt.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 21:17:
Ik slaap sowieso al prima. Scheelt een stuk als je niet gehinderd wordt door waandenkbeelden.
Wappies. Rutte is geen volksvertegenwoordiger (meer). Hij is minister-president.
U heeft gelijk Rutte vertegenwoordigd al jaren lang het Nederlandse volk niet meer.
Ik heb altijd het idee dat Den Haag dit over zichzelf afroept door verkiezingsbeloftes te breken, wetgeving in te voeren die nooit in een verkiezingsprogramma heeft gestaan (divident belasting etc.), referenda te negeren, coalitie-akkoorden te maken in plaats van te stemmen in de 2e kamer, het referendum afschaffen en tegenhouden etc. etc. etc.
Aan de ene kant is dat zeer effectief en kan je snel wat er doorheen duwen, maar aan de andere kant creëer je zo'n groot wantrouwen dat je deze gekkies zelf laat ontstaan. Netto ben je dus veel langer bezig, en richt je veel meer schade aan dan wanneer de bevolking misschien een paar keer iets doms stemt met een referendum. Denk ook dat zo'n 2e corona golf er niet was geweest als dat wantrouwen een stuk minder was.
Mag iemand nog wel naar zijn eigen uitvaart?
Pas in zijn kist
Kan me voorstellen dat het lastig is als je geconfronteerd word met de gevolgen van je werk. Gaat nog wel meer worden deze winter.
Ja precies, zie hier het gevolg van bezuinigingen op de GGZ.
Eindconclusie: in Nederland mag je vrijuit agressief en intimerend demonstreren in de nabijheid van peuters en kleuters. Om zwarte piet af te willen schaffen.
Maar niet in de buurt van volwassenen, want die kunnen dat niet aan.
Mijn God, wat een land.
Scherp!
@Bataafje.
Eensch.
En dan gaan mensen hier nog lopen raaskallen ook. Iedereen lekker uitmaken voor wappie en werkloos. Het zal alleen maar verder broeien..
Een ziekenhuis, 100 bedden, een paar alternatieve "artsen" en een supermarkt. Bouw dit op een eiland in de Noordzee. En met de WVGGZ in de hand, plaats daar Baudet, Engel en zijn volgers. Een simpele afspraak. We bemoeien ons verder niet meer met elkaar.
Lijkt me wel wat. Graag wel wat ruimte om een fatsoenlijke staat op te bouwen. Eens kijken hoelang het duurt voordat je huilend naar je vrijheid verlangt als je dat straks allemaal is afgenomen op basis van
blijvende noodwetten die zogenaamd vanwege een virus (waar vrijwel niemand aan dood gaat) zijn ingevoerd met als enig doel om de bevolking volledig te onderwerpen aan het regime en verder het zwijgen op te leggen. Vrijheid steeds verder ingeperkt en uiteindelijk een soort van dictatuur. Wat zul je ervan genieten.
@Kopieerapparaat | 14-10-20 | 19:18: Wie heeft er precies belang bij het volk het zwijgen op te leggen? En waarom? Het klinkt voor mij als een GGZ-waardige uitspraak.
@LinkeLotje | 14-10-20 | 19:25: Wie heeft er dan belang bij om gans Europa om te volken? Toch gebeurt het. Wie wil een monster als de EU in deze vorm met meer, meer, meer macht? Toch gebeurt het. Zuid Europa financieel sponsoren, wie wil dat? Niemand. Alleen belanghebbenden. En dat is nou net het soort volk dat geen tegenspraak duld. Dus dient u dadelijk uw muil te houden van deze lieden en ze vooral niet in de weg te lopen.
@Kopieerapparaat | 14-10-20 | 19:34:
1/3 van de MEPs zit in de zak van Soros, GS heeft er nog een leuke pdf van.
Dan kan mvr.Arib beter even contact opnemen met haar Koning(Mohamed)
Daar laten ze er geen gras over groeien.
Heb gemiddeld over de hele dag gemeten meer last van het gezeur met deze bewindslieden, dan zij van een paar demonstranten.
Met het kleine verschil dat ik geen zin heb ze koek van eigen deeg te komen serveren. Anderen blijkbaar wel.
Enkele van deze zwakke doch antidemocratische figuren willen dat met geweld smoren?
Hmm.
Het kabinet hoefde maar 5 dingen te doen de afgelopen 6 maanden. Alle 5 gefaald. Ten koste van economie en samenleving. Lees www.briefjevanjan.nl/
Dan kun je dus echt helemaal niets en moet je opzouten. Die demonstraties komen ergens vandaan...
Jan met zijn gele hesje an....
Stuk voor stuk IQ 90... en dat blijken dan mensen te zijn die ook op Geenstijl zitten maar nu door de mand vallen omdat Geenstijl wel normaal nadenkt. "het lijkt Joop wel" "wat is er met GS gebeurd" "GS wordt betaald door de roverheid" etc. Je bent ook opeens "links" als je een mening hebt over de corona aanpak die voor de maatregelen is.
Spijker op de kop! Dom rechts is hier sterk oververtegenwoordigd.
Ik denk dat je geen demonstrant kent zwitsalletje
Laten we eerst beginnen hoe lang je GS al volgt, zwitsal.
IQ-leuteraarsalarm *blokje erover*.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 18:45: sinds het begon? Het hele betitelen als Zwitsal komt ook niet al te snugger over.
@Jan Passant mk2 | 14-10-20 | 18:49: Dat is een mooie, 'leuteraarsalarm'. Die houden we er in.
@Lupuslupus | 14-10-20 | 18:57:
Zo'n blokje is ook wel rustig. Alleen Kuif haal ik daar zo nu en dan ondervandaan.
@TheOneTruth.
Met deze opmerking plaatst u zich op het niveau van LiniaalRectaal. Maar omdat het een jij-bak is bevindt u zich in werkelijkheid onder dat niveau.
@TheOneTruth | 14-10-20 | 18:50:
Het is een legitieme vraag gezien uw zwitsal. Sinds het begin? En dan vinden dat er niks veranderd is? Uhuh.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 18:45:
Want een zwitzal laat zien dat je hier net bent?
Ik zie dat de digibeten ook het internet hebben gevonden.
@MogeWijEveOvergeve | 14-10-20 | 19:22:
Dat is inderdaad een van de mogelijkheden, die ik graag uitsluit. Ik heb ook nog een google search gedaan, en TheOneTruth was er nog niet voor 2020.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 19:06: nee, GS heeft hier de enige goede houding. Het heeft me enigszins verbaasd dat het niet echt matchte met de rechtse onderbuik, maar die is wel vaker zonder ratio. Dat het er zoveel waren was wel even een schok.
@TheOneTruth | 14-10-20 | 19:36:
Tja. Mijn moreel kompas zegt me iets anders. Meer zeg ik er niet over.
90 lijkt me aan de hoge kant.
@Jan Passant mk2 | 14-10-20 | 19:02: Ik ook. Net als landgenoten. Maar je kunt aan de reacties al zien dat zij eronder zitten ;)
Hé. Dat Binnenhof is ook van mij hè. Van ons. Wappies. De Nederlandse wappies. Betalen wij, nee, wij betalen ook mevrouw Arib, en dat hele circus daar, van onze belastingcenten. PvdA zeker. Achterban in de steek gelaten. Beetje respect mag best voor de burgers die u dient. Die paar wappies doen echt niemand kwaad. Zeg maar tegen de ministers dat ze de antifa eindelijk maar eens een keer aanpakken. Of verkrachters eindelijk eens vervolgen. Of mocrobendes die hele wijken met burgers terroriseren. Ja ik ben ook van law en order. Maar wel met andere prioriteiten. Namelijk burgers beschermen tegen criminelen. Gaat u nu ook weer gewoon aan het werk? (doet u verder best goed vind ik).
Yep, zo zit dat nu precies.
DENK dat deze demonstranten het ze (ook) proberen uit te leggen. Vandaar dat de knuppels ineens WEL weten hoe "handhaven" eruit kan zien. In zijn uiterste fase.
Op uw laatste zin is nog wel wat af te dingen hoor. Maar goed, daar gaat het hier niet om. Voor de rest roerend met u eens.
@Lupus.
Douze points.
@Bull-Sunnyboy | 14-10-20 | 19:13: Dank u.
Maar de voetbalsupporters. Die mogen de dames en heren politici op het Binnenhof toch nog wel van het beroep van hun moeder verwittigen? In de stadions kan het niet meer.
Zit Damian van der V in het parlement?
Nou, gezien de reaguursels en de poll zijn de helft van de reaguurders 'withete roze fascistjes' dixit Beau_Reaal. Dat wordt janken in de panelen over een paar maanden. Fucking nuttige idioten.
youtu.be/Uebc7xllnkI
Dus dit zijn dan ook wappies..?
Mensen die meer IQ hebben in hun duim alleen dan de schapen in hun hele lichaam!
Kijk, huiver en deel!
"opent filmpje, kiest een tijdstip na intro": eerste zin "I am a holistic dentist". *doet filmpje weer uit*... proest.
@TheOneTruth | 14-10-20 | 18:42:
Zegt meer over jou dan over het filmpje...
Schaap.
@TheOneTruth | 14-10-20 | 18:42: Heeft u zelf wel door hoe dom u overkomt, met uw zwitsalachtige 'dit is GS humor' sausje over een totaal infantiele mening?
@Beau_Reaal | 14-10-20 | 18:45: ik denk dat als ik bij jou dom overkom het niet echt veel indruk op me zal maken. Maar het is een vrij land, zeg wat je wilt! :)
Tuurlijk willen de marxisten geen demonstraties (tegen). Dat is alleen gedoe en dat wil je liever niet in een dictatuur. Is er al een 50 meter hoog standbeeld van Rutte?
Ik wil dat standbeeld wel maken. Ik ben eigenlijk woordkunstenaar, maar ik kan best (voor 4,5 ton) een betonnen voet met Rutte silhouet maken in roestig betonijzeren staven met veel teflon bedekt. Het standbeeld moet namelijk doorzichtig zijn. En glad. Heel glad. Glas zou dan logisch in aanmerking komen, maar dat is te mooi. Kunst moet namelijk lelijk zijn (zeg ik niet hè, zeggen al die elitaire weggooiers met moeilijke brillen) en zeker ruttekunst. Hij moet staan en neerkijken op dat stomme volk dat naar zijn beeld staat te gapen en dat ervoor betaald heeft.
Vermakelijk deze aanwinsten op GS. Ben bekend met de duiding en de waarheid die zij uitdragen (vanuit vrienkring) en nu ook via reaguurders komen de meest fantastische frames en fantasieën tot mij. De getoverde waarheidsvinding, Fun!
Marxisten? Waar haal jij je nieuws vandaan?
@DrFibonacci | 14-10-20 | 19:23: DDS. Of Breitbart.
Ik ook. Werk een beetje mee dan kan onze zaak open blijven. Zojuist bij supermarkt iemand uit zijn plaat tegen zijn vrouw omdat hij niet meer tegen die mondkapjes aan kon kijken. Doe niet zo moeilijk. Je hoeft niet van Hugo de Schoenen te houden, of van carnaval Klaas om je als een ongelooflijke lul te gedragen.
Die man is de enige niet hoor. Mensen worden helemaal gek van al die opgedrongen idiotie. Nederland is hard op weg om een open inrichting te worden. Vanmorgen ook dat gekke wijf in de supermarkt; 'een mondkapje is verplicht!'. De wenkbrauwen van de cassière zaten zo ongeveer bij haar haargrens. haha.
Maar mondkapje is muilkorf gekkie! Heb toch melij met die man die de vrijheid (zelfs bij gezellig supermarktbezoek met zijn vrouw) teloor ziet gaan.
Ondanks de bijna wanhopige verzoeken van velen of die mafklappers van Kozp alsjeblief niet tussen de kinderen konden gaan staan tijdens de intocht kon daar volgens de linkse deugbrigade absoluut geen sprake van zijn. Iets met het heilige recht om waar en wanneer dan ook te mogen demonstreren of zo iets.
En nu het demonstranten zijn die niet in het linkse deugstraatje passen moeten ze zeker opeens wel opbokken omdat ze irritant zijn? Dacht het niet he.
Ik denk, zou tijd worden. Zelf echt geen trek in anarchie. Doe maar lekker thuis en in de eigen alternatieve, steuntrekkende vriendenkring tegen de maatschappij zijn.
Hopelijk gaat Rutte snel in gesprek met die gasten. Kunnen ze hem direct de bewijzen voorleggen van alle acteurs die op de IC liggen.
Troost je met de gedachtte dat er straks geen intocht, maar wel een demonstratie is.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:28: Is demonstreren nu ook al anarchie?! Het wordt hier steeds gekker.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:28: Je bedoelt die acteurs die jaarlijks terugkeren vanwege de griep? Ook dan liggen de IC's overvol hoor. En dat is natuurlijk ook niet zo raar als je bedenkt dat onze grote leider de zorg jarenlang heeft uitgeknepen en compleet naar de tyfus bezuinigd heeft. Meer dan de helft van de IC bedden weg, terwijl de bevolking gestaag groeit, met name met dobbernegers uit de jungle die na een stukje speculaas 3 weken op de plee zitten en de eerste jaren zwaar op de gezondheidszorg leunen.
Arib is een vervelende 'in de rede val' Pvda minion met diva trekjes. R is een gladakker en O stemt gewoon met de fractiediscipline mee. Dagelijks dus minachting alom.
Denkende aan de topman van KLM/Airfrance in 2008 zou de 'Franse slag' er wat mij betreft best meer in de kijkert gezet mogen worden.
En die GS reporter uit die filmpjes is nu al 2x achterelkaar gebuttfucked door Kees vee in ze eige filmpjes.
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe het verbieden van WOB verzoeken leidt tot een minder aantal besmettingen?
Simpel: wat niet weet wat niet deert.
Arib zit er deze keer naast met haar oplossing. Demonstreren buiten het zicht van de Kamerleden schiet het doel voorbij. Dat de mening van demonstranten je niet aanstaat betekent niet dat je ze dan maar wegmoffelt. Zelfs al is het een suffe mening en zouden die viruswappies tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
.
Dat wappies wat beters met hun leven zouden moeten doen dan Kamerleden 'aanklampen' is iets heel anders. Je houd gewoon je handjes thuis. We kunnen alleen niet hebben dat de Kamervoorzitter een beetje ballotagecommissie gaat zitten spelen over wie er wel en niet in het zicht van de Kamer demonstreert. Daar gaat zij niet over.
Gewoon het waterkanon inzetten als ze niet ergens anders heen gaan
@priwax | 14-10-20 | 18:12: En voortaan meteen een toegangsverbod voor het 2e kamer gebouw indien u lid bent van een linkse partij. Vooral bij stemmingen.
De politici veroorzaken dit zelf. Ze oogsten wat ze zaaien.
Defund the politici
"Zo, was ik even heel erg netjes."
"Motherfucker, ik had Rutte ff bij zn ballen."
Man, man, man, man....
Je bent me net voor. Dit soort mensen dus, ja dan is het niet moeilijk raden wat er onder dat gedrag schuilgaat.
Dat is onmogelijk.
Wat een mooi land waar zo’n Titus wappie gewoon de MinPres aan kan spreken. In Murica had ie binnen 10 seconde met een knie in z’n nek gelegen en was de conversatie beperkt tot “I can’t breath”. Maar Arib heeft een punt. Als ze zo’n Omzigt-je doen mag de lange lat er over.
En het echoot na “Vrijheid, vrijheid, vrijheid, vrijheid!”
Ik zie niet in waarom dit niet in Amerika zou kunnen. Er ging geen enkele dreiging van de man uit, en openbare ruimte is openbare ruimte.
Dit ja. Maar dictatuur! De treurnis. Vooral die oorlogsvergelijkers. De verzetshelden in de duinen bij Bloemendaal draaien zich om in hun graf.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 18:33: Ga hat een keer proberen.
Die knie in de nek leggen is geen normale politieprocedure.
De VS politie wordt sinds anderhalf decennia getraind in andere methoden en zelfs in een ander land. Waar deze technieken wel gewoon, normaal en dagelijkse praktijk zijn.
Haha, al die withete roze fascistjes. Ze weten het allemaal zo goed: GGZ, wappies bla bla. Tuurlijk jongens. Het enige waar over gepraat mag worden is of we meer of minder lockdown willen. Elke andere discussie, elke andere mening, laat staan een demonstratie!, moet natuurlijk niet kunnen. Laten we nu gedwee achter vrijwel alle politici en alle MSM meelopen. En straks weer allemaal anti EU dit, anti immigratie dat en oh oh niemand komt voor Nederland op.
Maar wat is Nederland eigenlijk voor jullie, als jullie de democratische rechtstaat zo makkelijk door de plee spoelen?
Ik vermoed, bier, tieten en voetbal.
Bij mijn weten is Nederland nog steeds een democratische rechtsstaat. Ga anders eens in Noord-Korea kijken. Wappie.
Uw eerste zin maakt gelijk al duidelijk dat er met u geen zinnig woord te voeren is.
Da-haag!
@MogeWijEveOvergeve | 14-10-20 | 18:00: Ik kan eventueel zonder bier en voetbal.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 18:02:
Probeer de monarchie eens democratisch weg te stemmen.
Nou oké Bruce, je hebt gelijk. Maar wij zijn een goede tweede hoor.
Het is inderdaad tragisch om te zien dat de Spoedwet geruisloos is aangenomen en dat betekent defacto dat de Staten Generaal buiten spel is gezet. Blijkbaar interesseert de meesten dat geen ene hol.
@kindapaas | 14-10-20 | 18:06:
Das lastig inderdaad, maar voor de rest wat Bruis zegt...
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 18:02: Weet je wel hoe enorm deze paar honderd demonstranten worden aangepakt? Mensen krijgen thuis politie aan de deur als ze op social media aan hebben gegeven naar zo'n demo te gaan. De politiemacht is groter dan die bij Ajax-Feyenoord.
Vergelijk dat eens met andere demonstraties, bijvoorbeeld voor BLM.
Op papier is het beter geregeld dan in N-Korea, maar in de praktijk verschilt het niet zoveel.
Wat mensen hier dan vervolgens bezielt om hier ook nog eens op die mensen in te gaan hakken... Niemand die het grotere plaatje ziet?
sorry, ik vergat even dat jullie een enorme meerderheid vertegenwoordigen, hahahaha
@Beau_Reaal | 14-10-20 | 18:11:
En dat grotere plaatje is? En nu niet over de Illuminati beginnen graag.
@Beau_Reaal | 14-10-20 | 18:11:
We wonen in Nederland. Een land waar het volkslied over het buitenland gaat, en de "niet wappies" zijn daar harstikke trots op.
Laat ze lekker in hun waan en trek je eigen plan.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 18:15: Pff. Uw denkkader is wel heel beperkt blijkbaar. Het grotere plaatje is dat mensen de facto geen grondrechten hebben als ze een 'foute' mening hebben. Dat haat tegenover mensen met een afwijkende mening niet past in een democratie. Dat mensen diagnosticeren als GGZ-patient etc. hetzelfde is als mensen als dier zien; je gaat het ontnemen van hun rechten daarmee rechtvaardigen. Enz. En het grote plaatje is ook: ieder mens is gelijkwaardig, iedereen heeft recht op een eigen mening. De ene mening kan niet meer of minder waard zijn dan de ander
Sneu. “Op papier is het beter geregeld dan in N-Korea, maar in de praktijk verschilt het niet zoveel.” Als je onze maatschappij door die bril ziet, tja, dan zit je ècht wel ergens mee.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:23: Welke bril? U herhaalt een constatering van mij, maar daarin geef ik niet aan of, en zo ja welke bril ik daarbij op heb.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:23:
Dat lijkt me duidelijk, Noord- Korea bepaalt in ieder geval nog zijn eigen koers. Dat heeft Nederland eigenlijk nog nooit gedaan.
Linkse deugers sluiten andere meningen uit dus ook wappies mogen zich gewoon laten horen. Vvmu.
Linkse deugers/policor types zijn toch ook wappies ?
Ja, ergere.
Eerste linkje leidt naar "about:blank#blocked", en dat geeft het huidig tijdsgewricht uitmuntend weer.
Boehoehoehoe................ Ze kwamen voor "etiketje zelf invullen" maar toen was er niemand thuis.
Stelletje aerosolen
Als aerosol kregen ze misschien nog iets voor elkaar in hun leven
Khadija Arib, de enige Marokkaan die ik ken waar geen onzin uit komt.
Ik ken er nog wel een paar.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:56:
Dat acht ik niet onmogelijk, helaas ben ik nog niet verder gekomen.
Plus Bouazza. Dat is twee.
Dat zegt meer over jou dan over Marokkanen.
Mijn vriend Musta.
@Tragicomix | 14-10-20 | 18:00: Ik ken er gelukkig niet één en dat wil ik graag zo houden.
Deze vrouw is voorzitter van de 2e kamer, welke een onderdeel is van het Nederlandse Parlement. De voorzitter moet een Nederlander zijn, geen paspoorthouder. U noemt mevrouw een Marokkaan.
ik neem het op voor deze meneer: hij wil in dialoog komen; hij komt in dialoog en kapt het af daar waar de sociale onvrijheid in het geding komt.
Heb geen idee waar de man voor staat maar ik acht het niet relevant bij deze beschavingsvorm.
Deze toegankelijkheid van politici is een uitzondering in de wereld.
Het behoud van deze omgangsvorm prevaleer ik boven de kadergrens van de lange lat.
Ik ben geen voorstander van normloosheid maar absoluut tegen schurende
normen. Hoe groter de afstand hoe minder kans op een volwaardige dialoog.
Als je nou eens wat alinea's maak, is het misschien te volgen.
@Tragicomix | 14-10-20 | 17:54: Het gaat om de inhoud maar die staat u kennelijk niet aan..
@BozePaarseMan | 14-10-20 | 17:59:
Om te beginnen, voor welke meneer neemt zij\hij het op?
Warrig verhaal met heeeel veel spaties.
@Tragicomix | 14-10-20 | 18:03: De meneer uit het tweede filmpje, duh.
Wappies zijn ook een onderdeel van diversiteit.
Net als de bruikbare idioten. Leve de veelkleurigheid. Een breed palet is goed voor de veelzijdigheid.
@Nehemia | 14-10-20 | 17:52: Wappies zijn de bruikbare idioten. Nu wordt net gedaan alsof als je kritiek hebt op het beleid, je een soort Henk of Ingrid van Feesboek bent. Terwijl veel artsen en wetenschappers bijvoorbeeld ook kritiek hebben. Gefundeerder en minder extreme kritiek weliswaar
@Fijn_dat_je_er_bent | 14-10-20 | 17:57: Het valt me inderdaad op als je je niet kan scharen achter alle oekazes en bevindingen van het RIVM en Rutte en Consorten je al snel in de wappiehoek wordt geplaatst. Terwijl duizenden wetenschappers wereldwijd er eender over denken maar die krijgen geen voet aan de grond omdat ze zich niet aan het systeem conformeren. Ze krijgen geen podium en worden doodgezwegen in de mainstream.
Wij moeten rustig blijven en zij de tegensprekers helpen daarbij door te proberen ons aan het twijfelen te brengen.
Hierboven blijkt uit de prima reacties van Fijndatjeerbent en Nehemia hoe gevaarlijk die 'wappie' tendens is. Het is hetzelfde al vroeger met de heksenjacht op communisten onder McCarthy.
Er is wel een significant verschil in argumentatie van een aantal kritische wetenschappers en bv de adepten van W. Engel en de anarchisten. Een betrouwbare wetenschapper/medicus zal niet snel 5G, microchips in vaccinaties of bv de ‘deepstate’ meenemen in hun bevindingen aangaande covid-19.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:50: Betrouwbaar zolang ze uw mening verkondigen.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:50: Willem Engel heeft het voor zover ik weet ook helemaal niet over 5G, wappie.
@zijvanhiernaast | 14-10-20 | 18:50: Wie wel eens een van de toonaangevende techniekbeurzen heeft bezocht, heeft demonstraties kunnen zien van microchips/tracking devices in vaccinaties. Een vorm van population control en track en trace.
Een echte wetenschapper sluit niets uit.
En bij deze wil ik wederom mijn afschuw uitspreken over de eeuwigr ophemeling van tante Arib.
Want zo tof is mevrouw niet.
-"ja, maar ze is zo sympathiek!"
Ja godver, dat ben ik ook weleens, maar dan ik toch niet in de 2e Kamer met het Kromzwaard van Damocles boven de mensen hun hoofd te zwaaien.
Overgewaardeerd tot en met, die verder toch wel leuke, en op haar manier welbespraakte, ook nog knappe, tante. Arib.
u bent gewoon jaloers, geef maar toe
(bij Arib kom ik er nooit uit - moge duidelijk wezen. Voor mij is ze van een foute, volksverlakkende partij, en dan ga ik niet gauw met iemand mee, za'k maar zeggen.
Bosma (pvv) trouwens wel, die twee rijden regelmatig saampies naar 020.
Waar Arib hem uiteraard keurignet afzet.
Eindconclusie: Arib is supersympathiek, naar iets in mij vertrouwt haar niet.
Komt door haar achtergrond, rivier.
Hmmm... wellicht is het ook wel eens goed dat de "boven ons gestelden" (r.i.p. Theo) eens wat vaker worden geconfronteerd met het schuim van onze samenleving.
Heel veel burgers hebben namelijk dagelijks te maken met gestoorde buren die rare dingen doen waar zij veel last van hebben. Dit allemaal dankzij de bezuinigingen op de GGZ en slappe wetgeving.
Is niet zozeer slappe wetgeving maar keiharde bezuiniging op gezondheidszorg. Een bewussie dus.
Het is ook gewoon het gratis geld. Vroeger kon je je wel als een idioot buiten de maatschappij plaatsen, maar dan kon je ook geen eten kopen zonder inkomen.
Straks kan die man niet meer op de fiets naar zijn werk.
Nee, en hoe moet ie dan langs de oliebollenkraam?
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:57: moet de marechaussee dan voor hem halen denk ik
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:57:
Set up a perimeter, sheriff Terpstra.
Gelukkig hebben we geen politici zoals in Griekenland die worden vervolgd en veroordeeld wegens het uitspreken van hun mening. Of politici die al meer dan 10 jaar beveiliging nodig hebben wegens het uitspreken van hun mening. En worden vervolgd en veroordeeld wegens het uitspreken van diezelfde mening. Dus Arib heeft groot gelijk dat ze dit soort grote problemen direct wil aanpakken. Politici moeten uiteraard gevrijwaard blijven van burgers met een andere mening. Direct aanpakken, voor je het weet willen ze een referendum en ben je nog verder van huis.
Wappieroepers zijn vervelende herhalio's (al hebben ze een punt, maar het is beter om inhoudelijk te reaguren)
Wappies zijn ook een hardnekkig en ondermijnend fenomeen.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 17:51:
En het is heel sympathiek om steeds met hetzelfde groepje mensen ze lekker uit te schelden ipv inhoudelijk te reaguren. Klasbakken zijn jullie. Het leesplezier neemt bij mij in ieder geval af.
Het is een illusie om een zinnig gesprek met deze lui te voeren. Daarom is de enige juiste reactie.....
Wappie !!
@Patje2011 | 14-10-20 | 17:56:
Inhoudelijk reageren op malloten die beweren dat corona één groot complot is om de bevolking te onderdrukken? Er zijn grenzen.
@Patje2011 | 14-10-20 | 17:56: Jij bent geen wappie, Patje, maar sommige andere reaguurders wel. En dan moet je gewoon durven benoemen, vind ik.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 17:59:
Ik zou er dan niet eens op reageren. Maar goed daar geniet u niet van.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 18:01:
Haha ik zit op het wappierandje ;) Ik ga niet bepalen wat mensen wel en niet mogen zeggen hier, ik geef mijn mening dat het flauw en saai is en hinderlijk om te lezen.
Dit is het gevolg van een coalitie die voor een groot deel bestaat uit partijen waar maar een klein deel vd bevolking op gestemd heeft.
Ik vind dit stigmatiserend voor mensen in de GGZ
Je bedoelt het personeel?
Je beoordeeld Rutte op z'n communicatie skills en niet op z'n daden.
@Tronald_dump | 14-10-20 | 17:46:
Beoordeelde maar iemand Rutte (en zijn voorgangers) op zijn daden, dan was hij al een tijdje geen premier meer geweest...
Fluim voor Rutte?
@Tronald_dump | 14-10-20 | 17:46: Op zich is dat wel het belangrijkste als premier. Er wordt wel eens gedaan alsof Rutte in zijn eentje het hele beleid maakt, maar dat slaat nergens op uiteraard. Kun je het het kabinet nog steeds wel kwalijk nemen dat het al een halfjaar visieloos en zonder plan maar wat doet qua corona
@CalamityJane | 14-10-20 | 17:50:
Bij fluim voor Trump begint u acuut te steigeren, maar fluim voor Rutte is blijkbaar wel OK?
Pluim voor Rutte? Deze man zet Nederland op Marktplaats en pist tientallen miljarden belastinggeld weg.
@CalamityJane | 14-10-20 | 17:50: Oh Jane, wat vlieg je hier lelijk uit de bocht....
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 17:55:
Ach, Jane is een beetje verliefd op Trumpie...
Het was een vraag Bruce en Kuifje? Goed lezen. En nee .. geen fluim voor Rutte. Vind het wel leuk dat jullie ook eens steigeren.
@CalamityJane | 14-10-20 | 18:15:
Slap hoor, nu was het maar een vraag. Wel een heel suggestieve vraag dan.
SterF. Word jij de nieuwe minister in het volgende lolligheidskabinet?
@SterF... | 14-10-20 | 18:13:
Haha, zeg maar gerust idolaat.
Nee hoor Bruce. Echt niet. Ik had het al geschreven voordat ik nog eens terug las en zag dat er. ... pluim... stond
Echt waar.
Bruce. Idolaat is altijd nog beter dan haat. Vind je zelf ook niet?
Omtzigt heeft de pech bekend te zijn en heeft daardoor als een van de eersten meegemaakt dat het volk ook een grens heeft. De overheid is niet meer bang voor het volk en dat is een kwalijke zaak. Het volk komt vanzelf de beloofde cake halen. De situatie met Omtzigt was niet netjes, maar je kunt het ook overdrijven. Kom eens uit de ivoren toren als je hiervan onder de indruk bent. Ik heb dagelijk zo'n roedel om me heen gehad die allemaal wilden weten wat mijn probleem was. De politie komt dan echt niet hoor. Alleen omdat ze bij de Partij horen moeten ze anders behandeld worden? De watjes kunnen zelf eens buiten komen en zelf ervaren hoe het is om in hun gewenste utopisch multikul-turele heilstaat te wonen.
Het volk? Deze idioten?
Maar Omzigt, for crying out loud?!
De regering? Dè idioten?
When the people fear the government there is tyranny. When the government fears the people there is liberty.
@The2Amendment | 14-10-20 | 17:52:
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:41:
Idioten is relatief. Alles is een kwestie van perspectief. Voel je hem?
Correctie: 'volk' moet zijn 'dom volk'. Graag gedaan.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:57: "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots." Albert Einstein
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 18:23: Ik snap dat het dichtbij komt.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 21:34: Lol. Is goed jongen.
Komen weer allemaal reaguurders over dictatuur en weet ik wat allemaal maar ze wil het demonstreren helemaal niet verbieden, alleen verplaatsen naar een andere plek omdat al die idioten niet intelligent genoeg zijn om normaal in gesprek te gaan maar gelijk beginnen te schreeuwen en schelden of zelfs handtastelijk worden. Sowieso is het niet echt het moment om in gesprek te willen gaan als tweede kamerleden op weg zijn naar een debat. Ze mogen wat Arib betreft dus nog gewoon demonstreren alleen op een geschiktere plek en terecht.
Als ze hun bek maar houden dus. De volksvertegenwoordigers hadden al moeten weten wat er speelt. Logisch dat de onderklasse als eerste komt. De middenklasse is al weg.
Precies, je legt het goed uit. Iets met het houden aan spelregels.
Bij u in straat, maar dat wilt u waarschijnlijk ook niet...
@Frau Merkel | 14-10-20 | 17:42: Nederland telt een grote middenklasse. We zijn geen Rusland of Turkije of Marokko.
Op Antarctica is ook nog plaats om te demonstreren. Zelfs voor het witte huis kan het meestal gewoon.
@Bill le Koek | 14-10-20 | 17:43: ruimte zat op het Malieveld
@Frau Merkel | 14-10-20 | 17:42:
De onderklasse? Een zooitje randfiguren lijkt me een betere benaming.
@Frau Merkel | 14-10-20 | 17:42: Alles verloopt volgens plan.
Gehoord..... er zit een wereldwijde niet eerder vertoonde crisis aan te komen.
Spijt me, dit komt niet van mezelf maar het zet wel te denken. Alles wat er nu gebeurt lijkt een voor sorteren te zijn.
Nu dit weer. Als de pleuris echt uitbreekt meer kans op wilde horden werkloze hongerlijders op het Binnenhof.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:44: De helft van de berbers en een substantieel deel van de geitendrukkers zit hier, dus het is maar hoe je het bekijkt. De middenklasse heeft meer inkomen, maar ook meer belasting. Netto scheelt het amper wat. De middenklasse is een heel stuk kleiner dan gezond zou zijn. Om te beginnen hebben we al veel te veel ambtenaren.
@Spring Bruissteen | 14-10-20 | 17:46: De echte randfiguren zijn wat formeler gekleed en zitten in de Tweede Kamer of zijn lid van politieke partijen. Netto leveren ze niets op.
Het ziet er altijd zo ongemakkelijk uit, van die leipo’s die elkaar lekker via feesboek op hebben zitten stoken en dan in het eggie bij elkaar komen. Je voelt het gebrek aan eenheid, zowel in opinie als het handelen. Dat leidt dan tot treiteracties die de naam demonstratie niet waardig zijn. Vaak 1 of 2 raddraaiers en de rest die er schaapachtig achteraan loopt.
Deze mensen hebben hulp nodig.
Ja man, zou in de grondwet moeten komen man dat dit de naam demonstratie niet waardig is. Ze zouden eigenlijk een keurmerk moeten krijgen, van jou. Goed dat je er tussendoor loopt af en toe om te peilen hoe ongemakkelijk het allemaal is enz.
@Beau_Reaal | 14-10-20 | 17:42: Je mag best wel eisen stellen aan een demonstratie, vind ik.
@Beau_Reaal | 14-10-20 | 17:42:
Ook volgens de grondwet voldoet dit niet aan een demonstratie, uw punt is?
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:43: zeker. BLM mag altijd, een demo tegen islam of immigratie nooit. Zoiets neem ik aan dat u bedoeld.
@The2Amendment | 14-10-20 | 17:54: BLM is ook al een paar keer afgelast, meen ik me te herinneren.
@amateurrr | 14-10-20 | 17:46: Waarom zou dit niet aan een demoonstratie voldoen? Wat klets je nou?
@Beau_Reaal | 14-10-20 | 18:01:
Omdat in deze gevallen wetten en regels overtreden worden (oa niet hebben van vereiste vergunning). Lees de grondwet er nog even op na, goed boek.
@amateurrr | 14-10-20 | 18:52: Er is helemaal geen vergunning nodig om te demonstreren. De demonstratie moet slechts aangemeld worden. Met uw 'grondwet..'
Als we minder wappies willen, hoe gaan we dat dan regelen?
Meer geld naar de GGZ
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:37: Om te beginnen.
U kunt stoppen met reaguren?
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:37:
Exact. Daar zit hem de crux. Nu kan de politie het vuile werk opknappen.
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:37:
RIAGG terug. Begeleid wonen flink uitbreiden ipv dumpen in sociale woningbouw onbegeleid.
Oppakken en opbergen.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:41: Ja, ook geen slecht voorstel.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:41:
Ja precies. Sociale werkplaatsen terug. Laat ze iets onder begeleiding doen waar ze trots op kunnen zijn.
Zo los en onbeholpen in de maatschappij laten lopen, dat is voor niemand leuk.
De VVD opheffen lijkt me een goed begin. Hun megalomane globalistische koortsdromen drijven Nederland het ravijn in.
Als jij naar Brussel verhuist, Kuif. Is een begin.
Investeren in onderwijs/GGZ/begeleid wonen etc denk ik? Misschien is een klein % wappies wel niet te voorkomen
U doet nu aan groepsbelediging. Wappies zijn een ras. De voorgedrukte aangiftes liggen klaar.
@The2Amendment | 14-10-20 | 17:55: Dat wil ik nog wel eens uitgezocht zien door een goeie Officier van Justitie.
Nou zeg het maar Kuif. Meteen schieten of eerst een heropvoedingskamp? Of kom je nu met een genuanceerd antwoord? Heb eens een keer lef man.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 18:18: Doodknuffelen.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 21:35: Uh uh anderhalve meter hè.
Ik ben het ook zat.
Als het aan de politie vakbond ligt wordt u voorlopig niet meer zat.
@SinisterNL | 14-10-20 | 17:37:
Hij is goed!
@SinisterNL | 14-10-20 | 17:37:
+1 kudo.
@SinisterNL | 14-10-20 | 17:37: dan kent de politievakbond mijn schuur met de extra koelkastvoorraad nog niet!
Wat die gekkies doen is zeiken en zuigen, geen demonstreren. Juist dat soort idioten zijn mede de oorzaak dat de boel weer op slot moet, ironisch genoeg. Alleen zijn ze te simpel om dat (of wat dan ook) te snappen. Kneusjes.
Zo is het. Ze blijven nog wel netjes tegen Rutte itt. de aanval die Omtzigt moest incasseren.
Ja met een uitkering en de goedkeuring van Klaver en Halsema heb je meer dan voldoende vrije tijd.
Tijd om rond te lummelen en ontevreden te zijn dat er nog geen basisinkomen is.
Er moet meer macht komen bij de overheid, liefst centraal, in Brussel, om wappies tegen te gaan. Moeten we niet willen. Kneusjes zijn het. We moeten het wereldlijk gezag alle ruimte geven om onze levens in te richten.
Nou nou, rustig aan. De burger neemt gewoon een voorbeeld aan Halsema en Grapperhaus. De idioten bevinden zich in elitair gezelschap.
Hulde voor Khadija!
Wat Spring zegt. Helemaal mee eens.
Vanwege het feit dat ze Nederlands praat? Dat lijkt me niet meer dan normaal voor die functie. Ze gaat niet over de openbare orde en ze heeft teveel laten liggen toen het over democratie ging. Neem het referendum maar als voorbeeld.
@Frau Merkel | 14-10-20 | 17:45: ze is geen kamerlid
@Diederik_Ezel | 14-10-20 | 17:54: Ze had veel meer kunnen en moeten sturen als voorzitter van de Tweede Kamer. Als deze positie geen invloed had gehad, had Bosma dus gewoon de baan kunnen krijgen. Hij was zonder meer de betere kandidaat. Arib liet de coalitie met heel wat leugens wegkomen.
@Frau Merkel | 14-10-20 | 17:45: Nederlands praat? En hoe!
Als BLM/Halsema alle regels overtreed met een demonstratie van 10.000+ man, en het OM/politie wegkijkt, kun je niet verwachten dat anderen zich aan alle regels gaan houden.
Hoe kun je in godsnaam deze hersenlozen vergelijken met de demonstranten op de Dam.
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:35:
Ook al zouden deze mensen "hersenloze" zijn, moeten ze dan minder rechten hebben dan die mensen op de dam?
@Tronald_dump | 14-10-20 | 17:37:
Gezien hun gedrag: Ja.
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:38:
Naar goed links gebruik, de elite bepaald, het klootjes volk betaald en moet z'n bek houden.
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:35:
Iedereen is toch "gelijk", zeker volgens links?
Of alleen als je het met links eens bent?
@johndeer | 14-10-20 | 17:43:
Ik vond de demonstranten op de Dam heel beschaafd.
Behalve die volksmenner Akwasi althans.
Maar deze halvegaren van het filmpje... dat kán toch niet? Het ontsiert het Binnenhof.
@Tronald_dump | 14-10-20 | 17:41: Nou, deze hersenlozen betalen helemaal niks hoor.
Nog dommer dan het achtereind van een varken.
Die kosten ons alleen maar.
Die lui moeten uitkijken, want ik schat zomaar in dat ze een te veel van het Neanderthalergen hebben.
Aardige vent die Rutte, neemt er gewoon de tijd voor. Veel te aardig, waait met alle winden mee.
Handig toch. Zeker in een land als Nederland.
Demonstreren is een grondrecht.
Intimideren en ordeverstoring zijn dat niet.
Dat vind ik zo walgelijk aan antifa-demo’s.
Zolang de mensen zich gedragen vind ik het goed dat zij demonstreren.
Mensen die zich niet weten te gedragen moeten vooral niet de illusie koesteren uit naam van het volk te spreken, integendeel.
Ik heb ze geen geweld zien gebruiken zoals gewoon is bij die ANTIFA-demo's, dus de vergelijking gaat mank.
@Tronald_dump | 14-10-20 | 17:38:
Eerdere demo’s gemist?
@Ruimedenker | 14-10-20 | 17:40: Nee hoor. Wel zag ik ‘zogenaamde’ hooligans uit een ME busje komen om de boel op te stoken zodat dat op de foto werd gezet en op de voorpagina van de msm kwam te staan. Om aan te geven dat dat de demonstranten waren. Maar in werkelijkheid stonden de echte demonstranten op 1.5m afstand van elkaar te dansen op muziek.
Dus kom niet aan dat de demo’s tegen de maatregelen agressief zouden zijn, want de enige die agressief waren kwamen uit de ME bus nadat ze de media hadden opgeroepen daar foto’s van te maken.
Is GS werkelijk voor het totalitair onder de duim brengen van de bevolking? Ben je tegen maatregelen van het kabinet? Muil houden, luisteren maar zeker niet er tegen in gaan. Maar voor de bühne mag je demonstreren, zolang de elite je maar niet ziet. Ze zouden er last van kunnen hebben.
Merkels holmaat Stalin, weer uit zijn graf ?
@joppo0 | 14-10-20 | 17:33:
Er ist wieder da.
GS is voor de beschaving.
Dit zijn geen demonstranten meer, het zijn debielen.
“De bevolking”? Dat handjevol kruidenvrouwtjes, hardrockertjes, influencers, (r/w)appers en voetbal”fans”? Is dat “de bevolking” tegenwoordig?
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:37: Als ze zich misdragen, horen ze ook niet op het malieveld toch?
@Papa Jones | 14-10-20 | 17:37: En dan druk jij je nog vriendelijk uit.
@Kopieerapparaat | 14-10-20 | 17:38:
Klopt, maar dan vallen ze niemand lastig verder met hun obsceniteiten.
Er is een verschil tussen demonstreren en de irritante extreemlinkse onbenul uit te hangen.
@Bigi Bana Boy | 14-10-20 | 17:38:
"Hardrockertjes"?!
Wat hebben die jou misdaan dan.
Het verkleinwoord ook, Bigi.
@chicago river | 14-10-20 | 17:43: Ik bedoelde eigenlijk van die hysterische crustie meisjes met zo’n neuspiercing, zwart band t-shirt en zo’n vieze enge hond met zo’n zakdoek om zijn nek. Ik noem het maar even hardrockertjes. Misschien niet helemaal de juiste benaming.
Ik wil ook met Mark praten.
Maar dan wel over hele andere dingen.
Wanneer hij voor het laatst gehuild/gen*ukt heeft?
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:31:
Of: “Wanneer besloot je om naar links te rukken?”
"Op welke leeftijd en door welke aanleiding heeft u voor de Dark Side gekozen?"
Is goed, dat die mensen demonstreren. En mevrouw Arib is gevaarlijk bezig.
Maar ik heb hier al eens gezegd, laat die lui de pliesies en de Kmar maar bezig houden. Maak ze moe. Dan komt er een moment dat de gewaardeerde reaguurders die een keer met pek, veren en hooivorken naar het Binnenhof willen trekken, dat met minder gevaar voor eigen goed en lijf kunnen doen.
Wil niet opstoken hoor....
Geëdit, "willen" tussengevoegd..
Archie Bunker vatte het veertig jaar geleden al goed samen “Freaks were in a circustent”. Tegenwoordig staan ze voor de 2e kamer, op het Malieveld en zitten ze ‘s avonds bij Jinek. Anno 2020 eisen ze dat politici naar “het vollek” luisteren. Zo ver zijn we al afgezakt.
Archie Bunker zei wel meer dingen die waar waren.
De democratisering van de sociale media leidt tot allerlei uitwassen.
You didn't get the memo? Archie Bunker is cancelled. Zei wat stoute dingen in zijn tijd die nu niet meer kunnen.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:27:
Zoals mensen die klappies uit willen delen ?
U geeft een scherp beeld van het populisme.
@sprietatoom | 14-10-20 | 17:29: Zoals mensen die vroeger niet verder kwamen dan de sociale werkplaats en die nu zelfs het prachtige centrum van Den Haag weten te vinden.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:32:
Nou nou beetje aardiger voor onze volksvertegenwoordigers van Lange Poten 4.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:39: Ik heb het over de Gele Hesjes en aanverwante droeftoeters.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:45: He pacman! Hap hap hap!
Kunnen ze niet gewoon poortjes plaatsen? Ik kan me vaag herinneren dat ze dat al een keer eerder gedaan hebben.
Stel je voor dat je dadelijk geconfronteerd wordt met je constant falende politieke beslissen!! Dan wordt je ineens gedwongen wel 5 jaar wachtgeld te genieten voordat er een lucratief burgemeester baantje voor je vrijkomt, waar je weer kan falen tot je een ons weegt en je ineens gedwongen wordt wel 5 jaar wachtgeld te genieten! Totdat er een leuke binnen of buitenlandse post voor jou verzonnen wordt, waar je kunt falen totdat je een ons weegt en je weer 5 jaar wachtgeld krijgt! Totdat er dan bij een grote multinational een baantje voor je vrijkomt en je daar eindelijk kunt falen tot aan je pensioen!! Bijkans wordt er een braakliggend terreintje naar jou vernoemd wat kan uitgroeien tot potentie wijk!! Eeuwige roem.
Demonstreren is een grondrecht - en terecht. Je mag het gerust oneens zijn met wat en wie dan ook.
Maar evengoed blijf je met je tengels af van mensen in publieke diensten.
Je blokkeert volksvertegenwoordigers en kabinetsleden niet de toegang.
Ergo: Malieveld, en nergens anders. Op andere plaatsen? ME er onmiddellijk op af.
Wappie
Wappie
Wat een wappie-reactie.
Wappie
Piepwa
Je laat je mening maar in het stemhokje gelden, daarnaast kom je met gedegen onderbouwde feiten (lees: onderzocht en bewezen) een heel eind, ook bij GS. Heb je dat niet, dan ben je inderdaad een roeptoeterende wappie die anderen tot last is.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:27: koekkoek Kuifje
Wat een kortzichtig dom volkje is het, die GS-reaguurders. Ze zijn het niet eens met een mening, dus 'wappies, lange lat er over, bla bla'. Rijp voor een dictatuur. Ze snakken ernaar. En ondertussen vast allemaal fan van Fortuyn. Die zou zich omdraaien in z'n graf om zoveel a-democratische domheid.
Ik word ook wel moe van dat wappie geroep hier. Laat mensen toch een mening hebben en maak die mening inhoudelijk af. Het wappiegeintje kennen we nu wel.
@amateurrr | 14-10-20 | 17:28: mwah... het is nou niet dat de partijen erg veel moeite doen om hun verkiezingsprogramma uit te voeren. Voor de rest heb je wel gelijk.
Boo fucking hoo.
Eerst kwamen ze voor de wappies...
PRECIES DAT!
Vroeger had je alleen Micha Kat, tot die helemaal gek werd, nou komen dat soort figuren niet met busladingen maar met complete treinladingen de boel voor normale demonstranten verpesten, goed daar daar een halt toe geroepen wordt, ze mogen blij zijn dat ze niet opgesloten zitten maar dat betekent niet dat een goed idee is dat het complete gekkenhuizen toegestaan wordt de boel komen te verstieren.
Hij is inderdaad helemaal de weg kwijt.
Dat geilen op orde is iets voor autoritaire regimes en bekrompen eigenheimers. Het is een groot goed dat het centrum van de parlementaire democratie open is. Dat ook gekkies er veelvuldig gebruik van maken is dan maar een consequentie die je moet accepteren.
Ach, die Willem Engel is de zoon van die gestoorde huisjesmelker uit 010. Niks mis mee natuurlijk, maar zo gek als een deur. Geeft ook niet joh, de appel valt niet ver van de boom haha. Ga lekker door met je snode plannetjes.
Ja, malloten zijn het, of dat moeten we met z’n allen vinden. Die protesten gaan net zo lang door tot de rest van Nederland staat te roepen dat die noodwet er zsm moet komen en van kracht worden verklaard.
Net als dat we volgens de media met ons allen schreeuwden om strengere maatregelen terwijl iedereen alleen maar duidelijke maatregelen wou.
Duimschroeven worden aangedraaid tot het niet meer terug kan.
Niemand wil bij dit soort lieden geassocieerd worden, al krijgt het gros het niet eens mee en zijn ze te druk bezig met netflix en/of hun kroost.
Nederland gaat gewoon de komende maanden in lockdowns vermoed ik (niemand gelooft toch serieus dat de maatregelen 2 of 4 weken gaan duren?), en de kiezer zal dat beleid goedkeuren maart 2021.
Jammer dat die gasten op een idiote manier demonstreren en er dingen als 5G bijsleuren. Dat maakt dat niemand ze serieus neemt.
Want ze hebben zeker ook wel echte punten als het gaat om het op slinkse wijze buiten werking stellen van de Grondwet.
Dat is dreigen
@Leduc | 14-10-20 | 17:19: Nee hoor, ik ben Geert Wilders niet.
@Leduc | 14-10-20 | 17:19: zie het als een waarschuwing.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:21:
Wie is Geertje aan het bedreigen eigenlijk? Geertje wordt eerder bedreigd. Vandaar die Suit Supply meneren met kogelwerende vesten die om hem heen staan constant. En ook door een witte proleet, een crimineel genaamd Mark R., die dreigde zijn partijtje kapot te maken.
Te beginnen bij Kuifje
@MathiasRots | 14-10-20 | 17:27: Kuifje is een nette en gehoorzame burger die trouw belastingen betaalt en niemand lastig valt in de openbare ruimte.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:25: Minder, minder, minder en ik ga het regelen. Heeft de rechter hem onlangs nog voor veroordeeld.
Dat doen ze dus niet..... gewoon vreedzaam burgerprotest en ik weet dat de VVD niet met het gepeupel kan omgaan maar gelijk maar de grondrechten te beperken gaat ook wat ver.......... oh wacht!
Jouw vriendin Halsema moedigt de burgers van Amsterdam aan om feestjes door te geven aan de politie.......... NSB gedrag wordt gewoon gepropageerd.
Politiebond roept op tot een alcoholverbod......... en vriend De Jonge wil mensen verplicht in quarantaine zetten.
Zover zijn we als land afgegleden........ dit had zelfs jij in februari niet kunnen denken...... en dat alles om, hoe zei je het ook weer...... een pittig griepje toch?
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:30:
Denk dat de meerderheid van mijn medelanders crimi mocro's graag het land uit zou willen zetten. Maar u gaat natuurlijk net als de rechtbank ervan uit dat hij alle mocro's het land uit wil jagen, wat een onoprechte interpretatie is in context.
Dat heet een democratie. Maar wel klagen over china, rusland, wit-rusland etc. De ironie.
Daar word je sowieso opgepakt als je demonstreert. Hier alleen als je mensen bedreigt.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:19: Haha ja, daarom worden er mensen opgepakt hier die vreedzaam staan te protesteren. Hou toch op Kuifje. Je weet wel beter.
Ik sprak laatst een Noord-Koreaan en die had echt met ons te doen.
@Bigi Bana Boy | 14-10-20 | 17:22:
Leugenaar.
@libertat | 14-10-20 | 17:35:
Ligt eraan wat voor Noord Koreaan hij sprak. Een apparatchik daar zal het best goed hebben. Iemand die op de rijstvelden en in de mijnen moet arbeiten zal al blij zijn met een warm kommetje rijst en zeker ons niet benijden...
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:19:
Hier word je ook opgepakt als de politie, op last van de burgemeester, je sommeert om te vertrekken en je daar geen gehoor aan geeft. Vaak genoeg meegemaakt dat er niets aan de hand was om dat te rechtvaardigen. Je mag demonstreren, maar m̶e̶t̶ ̶d̶e̶ ̶r̶u̶g̶ ̶t̶e̶g̶e̶n̶ ̶d̶e̶ ̶m̶u̶u̶r̶ alleen als niemand er last van heeft c.q. je kan horen. Dat is gewoon een opschorting van het demonstratierecht.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 18:01: laten we ook de oma’s en opa’s niet vergeten die met grof geweld tegen de vloer werden gebeukt zonder enige schaamte. Dat is wat ze democratie in NL bedoelen. Maar antifa die de meest vreselijke dingen roepen worden met rust gelaten.
Als de PVV in maart de tweede partij van Nederland wordt krijgen we dan weer een voorzitter van een of andere splinterpartij? Wat een aanfluiting was dat.
Arib blijft dan zitten, verwacht dat Partij van de Armoe op een zeteltje of 10-15 komt afhankelijk van wie de stemmende ambtenaar lekkerder vindt, Asscher of de Jessias.
Wie stel je voor? Dion Graus? Dikke Barry?
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:19: Of de Kager plassen
@hertogvanzottegem | 14-10-20 | 17:22:
Die moet het meer hebben van studenten, onderwijs/rechtbank en NGO medewerkers en consultants. Helaas hebben we daar, net als ambtenaren, een hoop van.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:19:
Martin Bosma?
@naraga | 14-10-20 | 17:30: Moet ie wel zijn gebit laten saneren.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:19:
Bosma was al vice-voorzitter, zat al vele commissies zeer professioneel en onpartijdig voor, en is door vriend en vijand genoemd als beste kamervoorzitter. Maar een PVV'er was niet bespreekbaar, ook al is dat de tweede partij van NL.
En dan raar opkijken als allerhande mensen het Binnenhof optrekken....
Denkt u dat Arib weet wat ""aanfluiting "' betekend ?
Dat ze aan haar fluit willen ?
@libertat | 14-10-20 | 17:34: Democratisch besloten om hem geen voorzitter te maken. Dan moeten er maar meer mensen op de PVV stemmen.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:38:
Partijen op voorhand uitsluiten om mee te regeren is zeker ook democratisch volgens u...
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:34:
Hij spreekt anders prima verstaanbaar Nederlands. Kunnen we van Arib niet zeggen, ondanks een beter gebit.
@LiniaalRectaal | 14-10-20 | 17:57: Wel met liters consumptie. Zou jou als laborant toch aan het denken moeten zetten.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 18:00:
Zo zo, gaan we persoonlijk worden? Als dat je argument is tegen Martin Bosma ben je maar een oppervlakkig figuur, een stripfi... oh wacht.
@joppo0 | 14-10-20 | 17:36:
Betekent met een d schrijven is ook een aanfluiting.
Het is mooi dat politici in Nederland (nog) gewoon over straat kunnen, behalve Geert Wilders dan, zonder angst aangevallen te worden door idioten of schorem. Het zou jammer zijn als Mark Rutte met beveiligers moet gaan lopen omdat deze koekwausen steeds opdringeriger worden. Arib heeft gelijk.
Arib heeft helemaal geen gelijk. Ze trekt demonstreren en mensen aanvallen over 1 kam. Democratie moet maar wijken als het hun ongemakkelijk wordt. Iemand die een volksvertegenwoordiger beetpakt of dat drijgt te doen gelijk oppakken, de lat erover. Staan genoeg agenten daar. Maar om dan demonstraties weg te sturen. Lekker makkelijk want dan hoeft ze er zelf niet naar te kijken.
Conclusie Nederland dreigt een failed state te worden door wanbeleid. Pappen en nat houden is het motto.
Ja laat die coronawet er zsm komen..... dat zal ze leren....
u staat aan de kant van de machthebbers en noemt mensen met oprispingen van verzet,al of niet handig gebracht : 'koekwausen' De Tozen heden ten dage zijn knap gedegeneerd in hun vrijheidsdenken en democratische instelling. Ik noem u Kasja,dat past u beter. Kasja Rutte.
@hertogvanzottegem | 14-10-20 | 17:25: Ik begrijp dat u ook tussen de wappies met de opgeheven middelvingers bij het Binnenhof staat? Kasja Rutte is overigens leuk gevonden, beste duke!
Goed zo. Flikker nu maar eens op met dat gelul. We hebben nu wel even genoeg gezien van idioten als Engel, Ossebaard en die wapper Lange Frans. Leuk, je hebt je idioterie mogen verkondigen maar donder nou eens een keer op.
Vandaag kwam ik er ook weer één tegen. Die verkondigde dat het kabinet bewust het MKB kapot wil maken, alle macht aan multinationals wil geven zodat we daarna helemaal afhankelijk waren van de EU. En dat het coronavirus, als het al bestond, daar speciaal voor gemaakt is.
Waar halen ze het vandaan? Echt.
En dat soort idioten willen dan iedere keer koeken demonstreren. Daar moet je dan naar luisteren. En dan nog politici e.d. bedreigen ook nog. Arib heeft volstrekt gelijk. Het is klaar nu met die waanzinnigen.
Ik weet niet tegen welke luyden u het hebt,maar ' Goed zo Flikker op' zou van uw grote mate van zelfkennis en introspectie getuigen en ik rouw niet als u de daad bij uw woord voegt. Kartellisten lusten we heden rauw,zal ik maar zeggen,wel met calvé knoflooksaus,want anders is het spul niet te vreten.
Altijd weer leuk hoeveel problemen links heeft met afwijkende meningen. Je zou er ook eens naar kunnen luisteren, en uit het gewauwel de kern van de kritiek kunnen halen.
Maar nee wegkijken en afwijkende meningen neerzetten als "wappies", "gekkies". Framen heet dat in professioneel jargon.
"Het is klaar nu met die waanzinnigen.". Totdat iemand U tot de waanzinnige verklaart, dan is het opeens niet eerlijk....
Zie daar, Mussert is ook weer wakker.
@libertat | 14-10-20 | 17:31: Links? Waar zie jij links?
Onder het filmpje van Tinus zie je alleen anti regering berichten. Negatieve berichten worden zeker weggehaald. Zulke gekken horen in de ggz, of laat ze meehelpen op de ic/ziekenhuis.
Karib heeft gewoon gelijk! Aanpakken die koekwousen
Onzin. Het zijn niet mijn types, maar als volksvertegenwoordigers het volk gaan ontlopen, dan gaat er iets niet goed.
Ik ben een jaar of wat geleden ook eens naar het Binnenhof afgereisd, om de stemming over het referendum bij te wonen. Kwam anderhalve man (niet eens een paardekop) op af. Sta ik daar dus vrijwel in mijn eentje op het Binnenhof te wachten tot ik naar binnen mag, komen een paar politie-agenten vragen wat ik kom doen. Mind you, geen spandoek, netjes geklede man van boven-middelbare leeftijd. Toen was me al duidelijk dat de burger niet welkom is in het centrum van de macht.
Agentjes netjes afgepoeierd, want als burger leer je al snel dat confrontatie zoeken wel lekker voelt, maar geen resultaat oplevert. En een beetje burger zoekt resultaat (daarom is deze burger ook niet blij met ons politiek bestel; Nederland kan ZOVEEL MOOIER!).
@libertat | 14-10-20 | 17:28: Eensch!
Als iedere demonstrant meteen ieder kamerlid vogelvrij verklaart en net al een tijdje terug zo imbeciel doen tegen Omzigt, dan gelden democratische principes niet meer. Ongezien de tyfus voor dit soort tokkies.
Wat een hersenloos volk. Dit krijg je dus, als ze geen herrie kunnen trappen bij hun voetbalclub.
Zitten een boel PSV-fans tussen, zeker weten.
Hoe gaat het eigenlijk met al die Gele Hesjes Gekkies?
Ook in La Douce France lijken ze weer opgenomen te zijn op de gesloten afdeling van de instellingen.
Jan Dijkgraaf mag nog steeds briefjes schrijven.
@Kuifje-naar-Brussel | 14-10-20 | 17:20:
Ik zou een paar recente lezen, Jan is behoorlijk gedraaid.
Ja dat krijg je als je een halve zool als schoenen minister de burgerbelangen aan zijn laars lapt.
Rutte had tegen Tinus moet zeggen dat hij niet naar elke individuele kiezer luistert maar wel naar de volksvertegenwoordigers, dat is een van redenen dat wij stemmen.
Om vervolgens die partijagenda over boord te gooien?
@ik.zou.haar.doen | 14-10-20 | 17:24:
Volksvertegenwoordigers die komen van alle partijen in de 2e kamer. Rutte luistert weldegelijk naar die mensen. Of hij er iets mee doet is een ander verhaal.
En wij maar wijzen naar Loekasjenko en Rusland en zelf niet inzien hoe totlalitair onze overheid ondertussen is.
Omdat er 20 figuren, die vast horen te zitten vanwege hun gebrek aan verstandelijke vermogens, demonstreren ?
Zoek hulp bij de ggz...
@piet7003 | 14-10-20 | 17:14:
Als dat het argument is om demonstraties voor iedereen te verbieden.
Man man man. Wil je dat nu echt met elkaar vergelijken?
@piet7003 | 14-10-20 | 17:14:
Nee die met het gebrek aan verstandelijk vermogen zitten binnen, die demonstranten staan buiten.
Enne, we hebben nergens met elkaar afgesproken dat mensen wegens gebrek aan verstandelijk vermogen niet mogen demonstreren. Net zoals ze stemrecht hebben.
Anders zou ik de machtigste man van NL zijn, en geloof me, dat moet je niet willen.
@reade romke | 14-10-20 | 17:15: Ohoo dan achteraan bij de lange wachtlijsten aansluiten tegen die tijd dat men iets laat horen zijn de verkiezingen al 1,5 à 2 jaar voorbij met greet aan de macht.
@libertat | 14-10-20 | 17:24: Lariekoek een block krijg je.
Hoezo? Als het op anderhalve meter blijft moeten volksvertegenwoordigers gewoon aangesproken kunnen worden als ze aan het werk zijn.
Ok, maar dan wil ook verkleed als Zwarte Piet om de publieke tribune kunnen zitten.
Gewoon niet op ingaan, wat een mafkezen.
Dan eten ze toch cake, werkte geweldig goed.
Hebben ze in de Tweede Kamer eigenlijks iets te vertellen over Den Haag? Het is toch niet meer dan een hobbyclub die, als ze wat te klagen heeft, maar moet gaan klagen bij een loket het stadhuis?
Terecht punt. Arib gaat niet over de openbare orde in Den Haag.
@Frau Merkel | 14-10-20 | 17:33:
ik heb nou ook weer niet de illusie dat ze telefonisch een afspraak hoeft te maken om haar beklag te doen bij de burgemeester.
die lijntjes zullen heel erg kort zijn.
@General Dripple | 14-10-20 | 18:03: Ziedaar een voorbeeld van de inteelt- en vriendjespolitiek.
Tinus is stiekem toch een beetje onder de indruk. Eigenlijk wel schattig. Vooral hoe hij “motherfucker” zegt
Lijkt wel of men vindt dat we allemaal maar met angst en beven thuis moet gaan zitten.... dacht dat we in een land leven waar we vrijheid van meninguiting leven... of toch niet..???
Vrijheid van meningsuiting, soit.
Maar niet vrijheid van de volksgezondheid in gevaar brengen. Niet vrijheid van ongebreideld egoïsme ten koste van anderen die er niet om gevraagd hebben om door jou besmet te worden. Niet vrijheid van met je poten aan politici, en sowieso iedere ander, te zitten.
Geloof je allemaal niet in wat er op de wereld aan de hand is? Lekker thuis blijven en dat daar gaan zitten doen dan, besmet je anderen ook niet.
Opbokken.
Moet je tegen die debielen zeggen die Omzigt liepen te bedreigen.
Tinus doet net alsof hij een enorme snoek heeft gevangen.
Een slissende priesteres op het Nederlandse altaar, goed werk Nederland.
Hou je bek, wappie.
Zolang ze de communisten agenda doordrukken zal het demonstreren alleen maar erger worden.
Welnee, buiten deze wappies gebeurt er niks. Zie de trieste bedoening omtrent gele hesjes olv vriend van de show Jan Dijkgraaf. Of het trieste clubje van Wagensveld. Was ook een lachertje. De reactie van Arib verbaast me dan ook. Ze denkt zeker dat de witmang op het punt staat in opstand te komen. Nou in tegendeel. Die zijn bereid al hun vrijheden in te leveren in ruil voor een beetje zekerheid tegen de pinko pox (denken ze).
Alleen bij boeren en Friezen dien je nog enigszins op eieren te lopen als politicus, maar voor de rest hoef je alleen te vrezen voor anderskokenden in Vogelaarwijken. En die kun je afkopen met doekoe en religieuze toezeggingen (voorlopig dan).
Och heden, je moet je even aan regels houden en gelijk is het allemaal communistisch. Sommige mensen hebben geen opvoeding gehad lijkt het.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:16:
Slaapt u rustig verder.
@reade romke | 14-10-20 | 17:16:
Als het maar even was dan had ik er wellicht stukken minder problemen mee.
Kijk nog even het betoog van Martin Bosma vandaag, dan bent u weer helemaal bij.
Dat u me overigens meteen beticht dat ik geen opvoeding heb genoten zegt meer over u.
@_Zweevers_ | 14-10-20 | 17:31:
Ben realist. Change doe je door op andere partijen dan kartel te stemmen en de grote meerderheid van mijn medelanders weigeren dat. Dan krijg je dit. En buiten een paar wappies trekt niemand toch zijn scheur open, sterker nog ze krijgen 90% niet eens mee wat ze allemaal te wachten staat. Ze vinden het wel goed zo. En ze gaan zeker niet achter de wappies aanhobbelen. Alleen bij de boeren en Friezen was dat anders, maar die waren minder wappie.
@Graaf_van_Hogendorp | 14-10-20 | 17:36:
Dat u alle demonstranten meteen als wappies bestempeld is waar u te makkelijk over nadenkt. Ga zelf eens op onderzoek uit en kom met eigenhands ervaringen terug ipv. tv te kijken.
Tsja, je zal als gerenommeerd kamerlid toch geconfronteerd worden met de mening van *gewone mensen*... Het moet niet gekker worden zeg!
Jha stel je voor...
Waar zie jij op de filmpjes *gewone mensen*?
Ahhh over rasisme gesproken..
@De vries, Henk. | 14-10-20 | 17:10:
Ten opzichte van politici zijn het redelijk gewone mensen.
Ja, ze zouden die burgers af moeten schaffen.
Met demonstreren, waar dan ook voor/tegen, is niets mis. Met het intimederen van wie dan ook, en zéker volksvertegenwoordigers wel.
Ik heb helemaal niets tegen gewone mensen, noch tegen 'viruswaanzinnigen', of wappies, zo u wilt. Zolang de wappies niemand belagemn of intimideren hebben ze net zoveel recht op demonstratie als u en ik.
REAGEER OOK