Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wie is eigenlijk @VizierOpLinks?

Anoniem Twitteraccount maakt (extreem-)links helemaal gek met scherpschrift op de rand van het betamelijke

Hij (het is een hij) zou aan "doxxing" doen en alleen al om die reden geen bron mogen zijn in berichtgeving van MSM-kranten of de Staatsomroep. Maar het was dit Twitteraccount dat het concept partijprogramma van Bij1 als eerste openbaarde (waar we onze reaguurders een boel leesplezier mee gaven), en natuurlijk degene die OvJ Jacobien Vreekamp koppelde aan KOZP, de vrijspraak van Akwasi en de twijfelachtige banden tussen zwaar gesubsidieerde "antiracisten" en het voorheen geblinddoekte arrondissementsparket te Amsterdam. Wie zit er achter het account?

OK, spoiler: wij weten het ook niet. We kwamen een geinige extreemlinkse website tegen die feitelijke constateringen en een analyse van taalgebruik stuivertje laat wisselen met vanuit conclusies terugwerkende vooringenomenheid tegen rechtsmensen. Een tabelletje bovenin en een onleesbaar stroomschema onderaan suggeren zelfs dat GeenStijl (-redacteuren) achter het account zouden zitten. Dat zou raar zijn, want wij hebben hier al een podium dat ietsje groter is dan een klein Twitteraccount (dat overigens de afgelopen week verdubbelde in volgersaantallen).

Wat @VizierOpLinks interessant(er) maakt ten opzichte van andere anonieme accounts, is dat er een sterke combinatie van cultural references, kennis van wets- en wobsystemen en een feilloze spelling van de Nederlandse taal door het account verweven is. Ook laat @VizierOpLinks zich niet snel uit de tent lokken door haters (of juichaapjes), blijven reacties meestal binnen het betamelijke en ligt er een laagje sarcasme onder de doorgaans rationele respons. Op een website die in het profiel gelinkt staat, worden enkele pamfletten tegen (neo-) Marxisme gedeeld, alsook een boek van Martin Bosma. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de soms scherpe maar vaak ook woke-verdwaalde Chris Aalberts of de agressief-activistische advocaat Sidney Smeets helemaal apeshit gaan op het account: hier twittert iemand met kennis van bepaalde zaken, en daarmee feitelijke inhoud boven water haalt over diverse personen in - met name - het KOZP- en BLM-circuit.

Effect boven retoriek
Gezien de goede beheersing van taal en zichzelf, kennis van zaken in bepaalde richtingen, schatten we de persoon achter het account op een man van tussen de 35 en de 45, hbo of hoger opgeleid en actief (geweest) in de media, ambtenarij of mogelijk de rechtspraak. In de manier waarop het account info wil (‘in DM, niet openbaar’) schuilt zowel een zeker ‘fatsoen’ als een streven naar effectiviteit: als er ongefundeerde scheldlaster in de mentions opduikt, werkt het niet. DM suggereert vertrouwelijkheid. Het zou een teleurgestelde CDA’er kunnen zijn. Met één been in de bestuurlijke wereld, met het andere in de conservatief/cultuurchristelijke, maar met het oog op effect boven retoriek - zonder de stijlvorm uit het oog te verliezen: Vizier wil graag ooit eens #werkenbijdeNOS.

We weten dat een (afgewezen) Wob-verzoek afkomstig is van Vizier op Links (hier in 1, 2, 3, 4 screenshots)- althans, dat heeft hij ons zelf medegedeeld nadat we bovenstaande vraag stelden in DM. Dat verzoek ziet op extreemlinks antifa- en BLM-activisme, specifieker rondom de totstandkoming van de (uit de hand gelopen) demonstratie tegen het standbeeld van JP Coen in Hoorn, afgelopen juni. Op 8 september suggereerde @VizierOpLinks al dat Akwasi zou worden vrijgesproken - wat op 11 september ook gebeurde. Daarna werden de Romeinen in media, cultuur & advocatuur helemaal Gallisch - en probeert men "een Twitterstorm" de schuld te geven van het falen van het Openbaar Ministerie om regie te houden over ratio en rede in de rechtstaat.

We weten dus niet wie er achter het account zit, maar we vinden het zeer vermakelijk hoe hij zich op bepaalde mensen richt, die prompt imploderen onder de aandacht.

Update 21 maart 2021

Een persoon of personen rond het account hebben zich inmiddels verlaagd tot intimidatie-tactieken, waarbij op de huizen van (linkse) doelwitten stickers worden geplakt die suggereren dat de linksmens in kwestie in de gaten wordt gehouden. Onder andere GroenLinkser Huub Bellemakers en universitair docente Nadia Bouras zijn hier al doelwit van geworden. Dergelijke lafhartige acties, hoe ‘klein’ ze ook zijn of lijken, fnuiken een open debat in een vrij land. Net als  verf op de voordeur van Baudet of een steen door de ruit van een PVV’er. Derhalve vinden we Vizier op Links heden beduidend minder vermakelijk dan ten tijde van het schrijven van dit topic. Anders gezegd: rot op met je gore intimidatie, mafkees. 

Social
Social
Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Als de woke linkse elite apeshit gaat op dit account, dan is deze persoon goed bezig. Nergens reageert de mens immers heftiger op dan op de waarheid die niemand mag weten.

Rest In Privacy | 16-09-20 | 16:43 | 1

Nergens reageert de mens heftiger op dan op het inzinken van een waarheid die niet de zijne was. Of ze zich mentaal ingraven tegen die waarheid of hem omarmen, maakt niet uit, het uit zich in extremisme. Net als born again christians.

Sans Comique | 16-09-20 | 20:10

Vizier op Links is niet "anti-links" zoals de extreemlinkse website zegt. Maar kaart hypocrisie en corruptie aan binnen de linkse (elite) kringen. Ergens heb ik dan ook een sterk vermoeden dat dit persoon zelf vrienden/familie binnen die 'linkse' kringen heeft rondlopen waar hij zijn informatie van krijgt.

Ik vermoed dat het eerder een persoon is die links wilt opvoeden. Echter, PVV is ook sociaal gezien zo links als maar kan, eigenlijk zelfs "old school links" zoals de SP ooit was.

LangeTijdGeleden | 16-09-20 | 16:00 | 1

Dat is inderdaad de grote grap dat "links" dat zelf niet ziet. Alles wat maar een beetje op tegengas lijkt of zoals je zegt, de gruwelijke hypocrisie aantoont wordt meteen bestempeld als extreem-rechts, alt right of whatever. Het is werkelijk van de zotte.

En wat je zegt, de PVV is linkser dan de meeste partijen die Nederland "rijk" is maar niemand van die pannenkoeken die het objectief zo kan zien, want Wilders. Te triest voor woorden.

Vanilla | 16-09-20 | 18:24

Voormalig journalist bij een bekend medium, heb ik dan weer als geïnformeerd vermoeden. Ook stukje ouder dan de schatting. Aan de andere kant, Het is ook een type dat gelukkig vaker voort blijft komen alsof het uitgebroed maar steeds wordt.

GeenAccount | 16-09-20 | 13:50 | 1

Zijn taal gebruik/jargon is te modern voor iemand van >60 jaar.

Grachus | 16-09-20 | 18:15

Volgens mij is Rutte hier het brein van.

Bolder | 16-09-20 | 13:46

Links is hier ook ontzettend corrupt. En dan kun je daar ook heerlijke artikelen over schrijven. Geef maar toe: als ze gewoon normaal waren zou GeenStijl geen reden tot bestaan hebben.

Rest In Privacy | 16-09-20 | 13:43 | 1

De boeken van Peter Siebelt zijn ook aan te raden.

laatjenietkisten | 16-09-20 | 17:11

Widtvoet.

Krachtkoe | 16-09-20 | 13:33

Heb mij ooit laten vertellen dat het salueren met de rechterhand een overblijfsel is uit de riddertijd. Die tilden zo het vizier op van hun helm om te laten zien dat zij goed volk waren. Geen vijand.
Verder gok ik op iemand uit de kring van Russell's Teapot van de site saltmines of cultuur onder vuur.

Piet Karbiet | 16-09-20 | 12:29 | 1

Die rechterhand-saluut is een overblijfsel uit een tijd dat men pompeuse en lachwekkende rituelen moest verzinnen voor hun legers. Er moet immers íemand geweest zijn die zei; "he, laten we het zo es doen". En zitten er niet wat jaartjes tussen het laatste gebruik van de vizierhelm en het begin van het gebruik van de rechterhand-saluut?

En wat zegt Wiki?
Herkomst
Het salueren van militairen vindt zijn oorsprong in het kort afnemen van de hoed als respectbetoon voor een meerdere. Omdat grenadiers geen hoeden droegen maar mutsen, hoefden zij niet de muts af te nemen, maar mochten zij volstaan met het kort aantikken van de muts met de rechterhand. Deze eenvoudige vorm van salueren is vervolgens voor alle militairen gebruikelijk geworden.

Er zijn meldingen dat het groeten stamt uit de middeleeuwen. Als ridders te paard in volledige harnas elkaar kruisten (al dan niet voor een steekspel) werd het vizier geopend om het gelaat zichtbaar te maken. Dit vooral als teken van wederzijds respect. Dit handgebaar lijkt sterk op de hedendaagse groet, maar de gelijkenis houdt geen bewezen verband in."

HA! In Your Face.

Geintje natuurlijk, ik ben dol op zulke oorsprongverhalen. Die van de stropdas, daar zijn ook legio verhalen over in omloop. Daar het zich in het verleden afspeelt is iedere verklaring een schot in het donker.

Sans Comique | 16-09-20 | 20:26

Overigens, "Vizier op Links" doet dus wat echte journalisten eigenlijk zouden moeten doen. Maar helaas niet doen, want zelf extreemlinks.

En zo krijgt een extreemlinkse Staatsomroep honderden miljoenen subsidies om problemen *niet* uit te zoeken, terwijl ook diverse "onafhankelijke" MSM allerlei subsidies krijgen om zaken *niet*.uit te zoeken.
Vizier op links doet gratis het huiswerk van de gesubsidieerde "kwaliteitsmedia".
En deze persoon/personen worden straks van twitter gegooid.

Dandruff | 16-09-20 | 10:58 | 11

@Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:56:

Je gaat zoals gebruikelijk niet in op de genoemde feiten.
Dat MSM zoals NRC dit probleem niet alleen missen, maar zelfs de boodschapper aanvallen spreekt boekdelen. En natuurlijk heb ik jou tot nu toe slechts een paar miljoen voorbeelden gegeven, en kun jij dit als incidenten beschouwen. Maar waar blijven jouw 1 voorbeelden dat er tegenover die miljoenen voorbeelden ook 1 tegenvoorbeeld staat?

Stel dat jij voor een weddenschap ooit eens een keer zou proberen om een volle minuut lang niet op de man te spelen, en uitsluitend inhoudelijk zou reageren.
Waarover zou die discussie moeten gaan, om jou een kans te geven dat jij die weddenschap wint?

Dandruff | 16-09-20 | 14:06

Al ben ik het niet helemaal eens met D, kom een met feiten dat de media niet achter de deugzieke moraal aanloopt? Neem bv buiten de npo de 7 grootste kranten, pak het numeriek aan en kom dan eens met cijfers die jou stelling ondersteund, dat gaat het niet worden. Deugziek gedrag prevaleert. Kritiek is niet gewenst.

donkieshot | 16-09-20 | 16:38
▼ 8 antwoorden verborgen

Er komt een man bij de doxxer.

Carryon | 16-09-20 | 10:49

het maakt eigenlijk niet uit wie het is. Tegengeluid tegen de zwakzinnige linkse kerk is altijd goed. Ik lees hier ook allerlei reacties van mensen die duidelijk links zijn en zich het liefst hoorbaar maken aan het hele land. Maar zowel links als rechts is gewoon oliedom. Er moet geld verdient worden en er moet vreten gebouwd worden en zo min mogelijk mensen (al veel te veel van). Dat is pragmatisch oplossingen bedenken en uitvoeren. En in plaats daarvan zit iedereen op zijn eigen kutpaard te wedden en zo komen we er absoluut niet. Denk niet links of rechts maar aan de kleur van geld... dat zorgt er namelijk voor dat elk plannetje uitvoerbaar word. alle andere meuk zorgt daar niet voor!

azubneritan | 16-09-20 | 10:28

Hij is dus al de lul. Zie zijn account. Zeg @vanRossem, Wellicht wat ruggensteun voor andere (zekere roze) belanghebbenden van hem en zijn input?

DeJemelscheet | 16-09-20 | 10:11 | 5

Het lijkt me stug dat die naam de zijne is.

hettie | 16-09-20 | 10:33

Zou het Ruktor zijn?

Le Roi | 16-09-20 | 10:48

@hettie | 16-09-20 | 10:33: Lijkt inderdaad niet zijn naam te zijn want in zijn tweet hierover zegt hij: 'dus mijn identiteit had zomaar op straat kunnen liggen'. Hád dus op straat kunnen liggen.

Pretzel Logic | 16-09-20 | 12:02
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Sosti | 16-09-20 | 10:07

Klimaatreligie en rasicmeproblematiek in Nederland worden gebruikt om de zakken te vullen, het oplossen van de problemen is secondair daarom voorzie ik een gouden toekomst voor dit account.

FogerRederer | 16-09-20 | 09:55

Als je zelf anoniem blijvend oproept tot het exposen / doxxen van onderwijzers, ambtenaren en andere mensen enkel omdat je het niet met ze eens bent, begeef je je echt op een pad richting fascisme.

Japannert | 16-09-20 | 09:44 | 14

@Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:46: Keer op keer heb je de kans om inhoudelijk te reageren. In plaats daarvan speel je altijd op de man als de boodschap je niet aanstaat. Wat mij betreft ben jij de reden waarom de block functie is uitgevonden.

Emilioot | 16-09-20 | 12:49

@Emilioot | 16-09-20 | 12:49:
Welke inhoudelijk reactie zou bij jou uberhaupt werken Emilioot? Ik heb dit al duizend maal gezien hier, dan wordt gevraagd om een inhoudelijke reactie, maar vervolgens wordt alles genegeerd, verdraaid, omgekeerd, niet gelezen, kortom: Er is met sommigen hier echt geen land te bezeilen. Het heeft te maken met een reeds vaststaand wereldbeeld, waarbij verder alleen nog maar wordt gezocht naar bevestiging van het eigen verhbaal. Vandaar dat jij van de block-functie gecharmeerd bent. Dan hoef je niets meer te lezen van andersdenkenden. Lekker in je eigen bubbel.

Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:59

@Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:18:

Ik zeg toch nergens dat iedereen extreemlinks is?
Probeer gewoon eens een paar keer per jaar in te gaan op wat er is gezegd.

In de bronnen die je uiteraard niet aangeklikt hebt, staan voorbeelden van opgelegde censuur, van machtsmisbruik, van belangenverstrengeling, van leraren die kinderen indoctrineren, etc.
Als je niet weet wat daar mis mee is moet je je eens inlezen in de geschiedenis van al die linkse heilstaten, van Lenin via Hitler tot Pol Pot.

Dandruff | 16-09-20 | 14:17
▼ 11 antwoorden verborgen

Soms moet je een geheim lekker geheim laten. Ik wil niet eens weten wie 't is, enkel dat ie doorgaat met waar ie mee bezig is

Derkaderr | 16-09-20 | 09:42

Vizier op links moet uiterst voorzichtig blijven en niet overmoedig worden (hij heeft te veel lol in zijn nog niet traceerbaar zijn) en
regelmatig zijn omstandigheden en achtergronden veranderen. De jacht is geopend en men zal alles op alles zetten hem te vernietigen. Dit is geen spelletje meer.

B. Randnetel | 16-09-20 | 09:23 | 1

Ik hoop dat die een VPN ofzo gebruikt, de eerste de beste persoon die een linktip stuurt met een tracking website weet van de hoed en den rand. Maar ik zal vast niet de eerste persoon zijn die hier aan denkt...

Brofist | 16-09-20 | 09:34

Stijl van Jan Dijkgraaf, maar met de tijd en drive van een geïrriteerde pensionado

van heinde en verre | 16-09-20 | 09:21

Die Alexander Samson van "die geinige extreemlinkse website" is een behoorlijk geobsedeerd, autistisch tiepje, met z'n stroomschema. Goeie genade.
En dan die militaire baret, waarmee hij op Twitter staat, hahaha. Die ziet zichzelf als een soort geheim agent.
twitter.com/rts_asamson?s=09

Snoess | 16-09-20 | 09:16 | 1

Hij is ook helemaal niet vooringenomen...

Guido | 16-09-20 | 10:35

Bij de vorige verkiezingen nog een marginaal clubje, maar men timmert aan de weg. Een club om goed in de gaten te houden #Afrofobie
ubuntuconnectedfront.com/

RickRD | 16-09-20 | 09:11

It wasn’t me.

postmodernismisdead | 16-09-20 | 09:03
-weggejorist-
jacques | 16-09-20 | 08:56 | 2

Er is weinig rechts aan. Het legt alleen maar bloot hoe links activisme de maatschappij corrumpeert.

BozePaarseMan | 16-09-20 | 08:51

Ik vind doxxen altijd een hele laffe manier van ''politiek bedrijven''. Maar ja, hij target wel de mensen die ook aan doxxing doen, dus heel rouwig ben ik er niet om.

HeinzKetchup | 16-09-20 | 08:42 | 1

Identiteitspolitiek, critical race theory, komt allemaal voort uit de Marxistische leer vd Frankfurter Schule. Oprichters van BLM zijn zelfverklaarde Marxisten. Misschien noemen linkse meelopers zichzelf geen Marxist maar dat is wel de ideologie achter het hedendaagse linkse denken. Maargoed, leuk geprobeerd om te doen alsof dit asllemaal hysterie is. Iedereen die ook maar een beetje oplet ziet dat achter alle linkse oproerkraaiers dezelfde Marxistisch/communistische aanstichter zit.

Janndeman | 16-09-20 | 12:07

Het woord "marxisme" vind je de laatste tijd alleen in rechtse kringen. Een one size fits all, zonder echte betekenis of relevantie. Overgewaaid uit de VS, die al decennia geobsedeerd zijn door marxisten, een verzamelnaam voor alles wat linkser is dan bij ons de PVV zou vertegenwoordigen. Daar weten ze ook helemaal niet wat het betekent, maar er wordt heel veel over geluld door rechtse talkshow hosts. Alle demonstraties zouden door "marxisten" worden aangestuurd en op de universiteiten zou het allemaal nog veel erger zijn.

Allemaal bangmakerij, zoals altijd gevoed door een vage angst van verlies van de eigen positie. Alsof de Amerikaanse samenleving geen echte problemen kent waartegen legitiem protest kan ontstaan. Ze zijn daar volledig aan het doorslaan een ik zie de hysterie over marxisten hier ook toenemen.

Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 08:37 | 17

@Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:07:

Zijn daar hele winkelstraten platgebrand, ja of nee?
Zijn talloze familiebedrijven daardoor failliet, ja of nee?
Zullen grote bedrijven liever uit die buurten wegblijven, ja of nee?
Kost dat de bewoners van die wijken geld en banen, ja of nee?

Als je deze minuut eerlijk bent heb je alle vragen met "ja" beantwoord.
Anderen voor complotwappie uitschelden maakt die feiten niet ongedaan.

PS; mensen in ongeluk storten om de revolutie te versnellen; Marx noemde dat "verelendung". Zo'n raar idee is dat dus niet.

Dandruff | 16-09-20 | 14:29

@Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:45:

Noem anders eens 1 (één) voorbeeld van MSM die af en toe eerlijk over de BLM-rellen hebben bericht. Die bijvoorbeeld bereid waren om in 10% van hun berichtgeving te verklaren;
- dat racisme in de zaak Floyd niet bewezen is;
- dat 2 van de 4 agenten zelf van kleur waren;
- dat ook agenten recht hebben op een eerlijk proces;
- dat blanke criminelen vaker worden gedood dan zwarte criminelen;
- zowel procentueel als absoluut;
- dat 20% van de agenten op straat zwart is;
- dat dat percentage in de probleemsteden nog hoger is;
- dat racisme bij de Amerikaanse politie dus wel mee zal vallen;
- dat black-on-black geweld het echte probleem is;
- etc?

Ik ben benieuwd..

Dandruff | 16-09-20 | 14:40
▼ 14 antwoorden verborgen

Laat hem maar een stevig web weven door alle losse punten met elkaar te verbinden, en ook te bewijzen dat die verbindingen niet op toeval berusten.

getzappad | 16-09-20 | 08:36

Of het zo'n goed idee is om een obscuur, raak, rechts Twitteraccount zo in het zonnetje te zetten, weet ik niet. Er zijn wel mensen voor heel weinig geband van Twitter.

konjodebonjo | 16-09-20 | 08:20 | 1

Twitter is niet het enige podium in deze wereld.

getzappad | 16-09-20 | 08:38

Meer rechts tegengeluid is van levensbelang. Onze samenleving is al veel te ver in handen geraakt van gestoorde activisten en marxisten. Zelfs bestuurders zijn er gevoelig voor, vooral de jongere generatie die erg gevoelig is voor invloed van activistische figuren en clubs. Het is bijvoorbeeld ongelooflijk dat KOZP- en BLM-terroristen bij Rutte ontvangen worden! Ooit was er een tijd dat dit volstrekt ondenkbaar was.
Van SP tot en met VVD is men in de ban van het antifa-geweld, doodsbang voor racist uitgemaakt te worden en druk bezig met zoveel mogelijk deugen en de extreem linkse activisten naar de mond praten.
Ik dacht eerst nog dat men bang was voor deze activisten, maar ik denk dat het veel erger is: de propaganda uit de activistische hoek is extreem effectief en heeft grote invloed op velen, zelfs op goed geïnformeerde en hoog opgeleide bestuurders. Dat is deels te danken aan de gigantische linkse invloed op ons onderwijs, al sinds de jaren 70. Dat betekent dus dat er al zeker 3 generaties met dit linkse en links-liberale vergif zijn geïnjecteerd. Wat de propagandabazen in de vroegere Sovjet-satellieten nooit lukte, lukt hier dus prima. In die oude USSR-wereld deden mensen netjes wat de staat vroeg, maar achter de voordeur veegden zij hun reet er mee af. Dat is nu anders, veel mensen twijfelen nu niet meer aan de juistheid van de (cultureel) marxistische dogma's en nemen die als in beton gegoten waarheden aan. Ik hoor dat dagelijks om me heen, bij collega's, bij familie, bij buren. Schrikbarend hoe deze mensen meepraten met extreem linkse activisten en daar geen enkel vraagteken bij durven plaatsen.

Nederlander65 | 16-09-20 | 08:10 | 5

@Japannert | 16-09-20 | 10:04:
Geheel mee eens. Volgens sommigen, waaronder Van Rossem, leidt polarisatie tot mooie dingen, in ieder geval tot een nieuw evenwicht, maar ik geloof daar helemaal niets van. Het leidt uitsluitend tot ellende. De geschiedenis heeft dat zo vaak aangetoond.

Wat wel telt is een evenwichtig beeld neer te zetten gebaseerd op een eerlijke waarneming van de werkelijkheid, wars van ideologische vooroordelen. Dat laatste beneemt de mensen hier nogal eens het zicht. Overigens is dat niet alleen voorbehouden aan rechtse wappies, ook links lijdt aan deze aandoening van de waarnemingsspier.

Maar ja, een evenwichtige waarneming mist vaak de extreme stellingname die zoveel ophef geeft dat men erop reageert. Het is spannender om te komen met ophef dan met een genuanceerd verhaal.

Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:53

@Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:53:

Polarisatie bevrijdde ons van kerk en adel, gaf rechten aan arbeiders, vrouwen en minderheden, gaf zelfs een stem aan dieren en milieu. Polarisatie kan leiden tot felle discussies, maar daar is niks mis mee zolang mensen elkaars mening respecteren. Ruzie maken, en daarna samen een biertje pakken.

En dan komen we bij jouw soort.
In elke discussie andersdenkenden beledigen, uitschelden. In elke discussie het gebruik van censuur, schijnprocessen en geweld verdedigen.
Dan wordt polarisatie inderdaad heel naar.
Maar ligt dat aan de Vrijheid van Meningsuiting, of aan degenen die anderen die vrijheid willen ontzeggen?

Dandruff | 16-09-20 | 14:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Oei. Het doen uitlekken van de extreemlinkse geheimen van extremistische actiegroepen valt intussen vermoedelijk wel onder "hoogverraad", vanwege de betrokkenheid bij OM, rechterlijke macht en de coalitie.

Staatsgeheimen op straat doen is strafbaar! Ik wens de waakhonden van de media en hun bovengenoemde partners wijsheid bij het opsporen, vervolgen en veroordelen van den daders.

Sla ze neer, met uw gebundelde staatsmacht, mijn beste_kameraden!

(of beter: doe DEZE opsporing & vervolging net zo lamlendig zoals u dat gewoon bent bij de ECHTE criminelen)

Jan Passant mk2 | 16-09-20 | 08:09 | 5

@Jan Passant mk2 | 16-09-20 | 10:40:
de nietmachine bleef haken

Jan Passant mk2 | 16-09-20 | 10:46

@Jan Passant mk2 | 16-09-20 | 10:40:
Zeg eens Jan, ik laat me geen landverrader noemen. KLaar met die stupide verwijzingen naar "fascisme"? Het wordt een beetje sleets, mafkees.

Beste_Landgenoten | 16-09-20 | 12:24

Oh, over het uitlekken van staatsgeheimen gesproken. Werk aan de winkel voor de bezoldige- en vrijwillige hulp-pieten van het nieuwe_oude socialisme.
Het laatste nieuws over het Wuhan-virus van de beste_kameraden van de CCP. Deze Chinese virologe klapt uit de school bij Tucker Carlson:
www.youtube.com/watch?v=qFlqXPl_hZQ&a...

Jan Passant mk2 | 16-09-20 | 14:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Doxxing goedpraten, valt me dan weer er tegen en riekt naar hypocriet.

menage | 16-09-20 | 07:57 | 5

@Noor | 16-09-20 | 08:21: Zeker! @Menage probeert kritisch te blijven, lijkt mij prima. Blijf vragen, blijf denken mensen.

Otto Normal | 16-09-20 | 08:33

Fight fire with fire.

knutsel_ | 16-09-20 | 08:41

@Chuck the plant | 16-09-20 | 08:18: De linkse ratten hebben of geen baan te verliezen, of het is juist een pre. Dat zet ook wel aan tot denken.

Vanilla | 16-09-20 | 18:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Mooi die onthullingen, knap staaltje onderzoek , las op Zijn twitteraccount dat jeugdjournaal zelfs vol zit met GL redacteuren , pffff.... Vizier op Links wordt nu weggezet als zijnde fascistisch ( echt weer zo n grachtengordel reflex) , ik zeg : steunen !

Dreeke | 16-09-20 | 07:55
-weggejorist-
Odin | 16-09-20 | 07:47

Ik denk dat hij Repelsteeltje heet. Overigens valt hier wel een les te leren voor menig reaguurder. Er wordt gerefereerd aan het goede Nederlands van deze meneer, wat bijdraagt aan zijn geloofwaardigheid. Schrijf dus gewoon correct Nederlands en je wordt echt serieuzer genomen. Ook in je tegels.

Barend Braakbal | 16-09-20 | 07:34 | 2

Dat scheelt veel. Ik lees mee in veel fora op facebook (en reageer daar ook vaak) en steeds weer valt mij op hoe slecht de beheersing van de Nederlandse taal is. Alles in kleine letters, interpunctie weglaten, kromme zinnen of zinnen die niet goed lopen. Veel vloeken en schelden, dreigementen enz. Dat neemt helemaal niemand serieus.
Leuk wordt het altijd als ik zulke schrijfsels van taalcommentaar voorzie. Dan vliegen mensen (vaak niet eens de schrijver zelf) in de gordijnen en beginnen te vloeken en schelden tegen mij vanwege de kritiek op het taalgebruik. Wat je dán allemaal om je oren krijgt! Ik leg dan uit dat taalgebruik heel belangrijk is en dat taalfouten beslist de aandacht afleiden van de boodschap. Zinloos, tegen dovemansoren gericht.

Nederlander65 | 16-09-20 | 08:04

Deels eens. Mekkeren over een typefout in een inhoudelijk prima in elkaar stekend sterk reaguursel, vind ik persoonlijk echter een teken van zwakte. Te veel in gaan op vorm en niet inhoud.

Le Roi | 16-09-20 | 08:48

Het zijn de russen! Jaja,"fake" news ofzo en dan van Twitter gejorist.. kunt eroo wachten.

boerk | 16-09-20 | 07:29

In combinatie met se7en zie ik hier een mooi stukje journalistiek richting de verkiezingen. Al denk ik dat er niet een vizier op het vizier moet komen, dat kan nog wel eens negatief uitpakken. Bijvoorbeeld dat de beste man gewoon stopt met twitteren.

Koekkeloere | 16-09-20 | 07:25

Misschien de auteur van het boek "eco nostra"?

Alexander | 16-09-20 | 07:19

Het is niet één persoon.

BakkerHenk | 16-09-20 | 07:13 | 1

Helden zijn het!

oldskoolhollander | 16-09-20 | 07:34

Het is lastig om nog iets positiefs te in bizar links welke meelopen met de extremisten van antifa, blm, kozp, die zo ver staan van het redelijke links waar ik mij op veel punten goed in kan vinden.
Vervelend dat figuren binnen partijen als Groen Links en D66 hun kop naar dit activisme laten hangen en meedoen met het demoniseren van alles wat niet politiek correct is, zoals hen tegenwoordig wordt geleerd.
Blijkbaar is iets vinden wat om je heen geroepen wordt belangrijker dan iets begrijpen.
Ik neem aan dat het iedereen opvalt dat deze zieke activistische kliek dezelfde retoriek als de nazi's en communisten gebruiken. Ben je niet voor ons dan ben je tegen ons en anders, zo niet ---> demoniseren.
De cancelcultuur is overigens van alle tijd, de geschiedenis staat bol van voorbeelden waarin de ene groep, met geweld, moet plaats maken voor de andere.
Of zoals gekke Simons het riep in een tv programma, die wilde dat anderen plaats maakte voor haar dochter, positieve discriminatie met als reden dat de normale weg bewandelen te langzaam ging. Hier zijn wel bewegende beelden van.
Ontzettend goed dat hij/zij deze volslagen doorgeslagen nonsense van dit soort foute types aan de kaak stelt.

donkieshot | 16-09-20 | 06:41

Waar blijven de procedures tegen de club mensen die IS-achtige doodsbedreigingen tegen Wilders uiten?

Komt dat omdat ze Velleman en Vreekamp op die zaken zetten?
twitter.com/GepkeLeeft/status/1305483...

SIogra | 16-09-20 | 06:08

Profile:
-hij komt wel op GeenStijl: bijv. de zinsnede: wat was hij denkende. Ook zeer snel dit topic getweet.
Hij is een computernerd. Hij heeft bitcoins (gemined), hij is zeer intelligent IQ van 130 and beyond.
Hij heeft skills met VPN, bitcoin, gaming, wat niet meer.
-hij is een gamer. Hij kent Shootergames. Hij speelt shootergames zelf. Ook het woordje vizier wijst misschien daarop.Hij heeft een avatar/nickname in het spel die iets verwijst naar zijn politieke voorkeur, bijv. commyshooter of zoiets, maar wel heel diep verborgen . Je zou hem daar kunnen ontmoeten tijdens een online game. Hij is behoorlijk zelfingenomen met zichzelf:
Helemaal klaar met de manier waarop het establishment de rode loper uitrolt voor linkse activisten. Als ik erachter kom welke Officier van Justitie deze deal heeft gesloten gooi ik alles op straat.
Hij gaat dreigen.
Hij is arrogant:
Ik wist dat men (GS, TPO en anderen) het zou oppakken en mij niet als bron zou vermelden. Ik ben te radicaal voor ze. Vandaar ook het watermerkje. Gewoon voor de leuk.
Hij heeft geen christelijke roots; zeer weinig tot geen toespelingen uit de bijbel etc.
Hij is blank.
Hij heeft Atheneum + rechten +Nederlands gedaan.
Hij is nog redelijk jong: want gaming /bitcoins/geenstijl bezoeker. Dus zeg ik 25 tot 32.
Hij heeft bril/lenzen wegens studiebol.
Hij is waarschijnlijk niet al te popi bij de dames, oftewel niet super aantrekkelijk.
Heeft gewerkt in juridische kringen, waarschijnlijk verbonden met de Stopera/Amsterdam, kreeg ook veel vertrouwelijke info onder ogen.
Wat is zijn motief?
Hij wil graag de slimste zijn.
Hij wil niet openlijk strijden.
Hij is zeer, zeer precies. Bijvoorbeeld ècht, inclusief accentteken, nergens is ook maar één spelfoutje te vinden.
Hij is ook zeer goed in Engels.
Hij komt niet uit de arbeidersklasse.
Hij kan enig kind zijn.
What does him tick?
wraak, spelletjes spelen, oprechte woede, frustratie,
Ik denk een combinatie van een superioriteit-complex, enigszins oprechte woede, genieten van wat hij aanricht achter een veilige VPN wall.
Soms is hij heel vilein. Zeker als hij niet gerespecteerd word.

Doet me denken aan de BTK seriemoordenaar. (Bind-Torture-Kill)
Wordt woedend als hij geen credits krijgt voor zijn daden. Geeft valse sporen af.
Speelt spelletjes.
Deze tweet zegt heel veel:
Ik wist dat men (GS, TPO en anderen) het zou oppakken en mij niet als bron zou vermelden. Ik ben te radicaal voor ze. Vandaar ook het watermerkje. Gewoon voor de leuk.
Hieruit blijkt:
-arrogantie
-veel bezig zijn met hoe hij overkomt
-nogmaals een bijdehante opmerking en vileine steek onder water: vandaar het watermerkje: hij wil de eer voor zijn geweldige speurwerk op de internets.
Dat dit toevallig de linkse politieke sjoemelaars zijn is misschien maar bijzaak.
Oftewel: een niet gerespecteerde, gewaardeerde gamer die ook niet zo makkelijk de vrouwtjes kan krijgen, ondanks zijn opleiding, studie, intelligentie, middle class opvoeding.
Ook nog eens enig kind.
Moeder en vader waarschijnlijk ook hoog opgeleid, niet al te veel aandacht voor hem.
Zit ik goed?
In ieder geval, er is een drijfveer van psychologische aard. Een gevoelige snaar die ergens geraakt wordt.
Nou, hoop, dat je lekker zit te gniffelen bij dit verhaal, en maak geen fouten uit emotie, hè.

En wees blij dat je zoveel aandacht krijgt, want dat wil je toch?

King of the Oneliner | 16-09-20 | 02:33 | 4

Mwah ik weet niet of ik het eens kan zijn met geen tegenspraak kan hebben of gek wordt zonder aandacht. Daar vind ik hem/haar dan te koel voor reageren. Meestal gaat zo iemand oom pokoloko als zijn gezag / kennis / statuur in twijfel wordt getrokken of wordt ondermijnd.
Ik denk aan een klein clubje, zoals anonymous.

boerk | 16-09-20 | 08:24
-weggejorist-
azubneritan | 16-09-20 | 10:24

Mooie oneliner. Kort ook.

Carryon | 16-09-20 | 10:57
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Basil Fawlty | 16-09-20 | 02:05 | 1
-weggejorist-
Basil Fawlty | 16-09-20 | 02:02 | 2

Het is een soort anonymous figuur. Voor de onthulling van iemands identiteit stelde hij een beloning van 100 euro in bitcoins in het vooruitzicht. Een dergelijk bedrag voor informatie t.a.v. een onbeduidend AFA lid stel je alleen in het vooruitzicht als je goed met Bitcoins hebt verdiend. Daarnaast handig met computers dus eerder in staat om informatie al dan niet illegaal, te achterhalen. Keep up the Good Work!

Grachus | 16-09-20 | 01:28

Account zal binnenkort wel verwijderd worden door de Twitter Übermensch.

inCol | 16-09-20 | 01:26

Top!
Ik ga deze site vaker bezoeken.

SNAFU | 16-09-20 | 00:18

De linkse kerk aan de kaak stellen.
Totdat niemand er meer omheen kan.
Een nobele missie.

de honden blaffen... | 16-09-20 | 00:17

Verbazingwekkend dat er nog mensen zijn die dit kabinet extreem rechts noemen. We hebben in jaren niet zo’n links beleid gehad als nu. Activistisch links zit inmiddels in de hele maatschappij verweven. Overheid, scholen, zorgverzekeraars, telecom, zorg, politie en ga maar door.

BozePaarseMan | 16-09-20 | 00:17

Vermakelijk en polariserend, net als de rest van de theoretisch 30miljoen wel/niet/beetje en toekomstige Nederlanders. De strijd is de afgelopen jaren al beslecht. Alle maskers zijn al af. De als ik het maar goed heb strijd wordt in de toekomst niet via de computer of tv gestreden. De geschiedenis leert dat dit via moord en doodslag gaat. Rutte weet het en het is zaak om zoveel mogelijk gelden veilig te stellen via dubieuze dealtjes. Om dan ook maar met een Engelse slogan af te sluiten. Good luck to the sheaple.

InSight | 15-09-20 | 23:45

"De typisch ‘extreemrechtse, intellectueel populistische, “realistische” GeenStijl-speak." Haha. Overigens moest ik zelf denken een specifieke man uit Hoorn die ietsjes ouder is dan 45. Deze man is het gewend om zijn vizier te richten op zaken die niet kloppen. Misschien verveelt hij zich tegenwoordig :-)

Henk5 | 15-09-20 | 23:35

Chris aalberts is nooit scherp, slechts erg begaan in het uiten van zijn linkse psychose.

Joostmochtnietsweten | 15-09-20 | 23:34 | 2

Je zal maar opgescheept zitten met zo’n extreem linkse docent. Ik zou een andere universiteit kiezen.

BozePaarseMan | 16-09-20 | 00:13

Heb medelijden met Chris. Homofiel, Jutter bij TPO. Kan dus nergens goed doen.

Haberdoebas | 16-09-20 | 07:17

Bosma. En ik zou het prachtig vinden, maar laat het maar niet bekend worden.

Gazzerop | 15-09-20 | 23:16 | 2

Nou ja, die homofluitjes site toont mijn ongelijk (gelukkig) aan.
Want dat heeft die einstein blijkbaar ook onderzocht.
Echt benieuwd op wiens subsidie iets als dit draait.
Er wordt echt wel werk van gemaakt. Het is verder dik doen met niks, daar niet van, maar toch...

Gazzerop | 15-09-20 | 23:37

@Gazzerop | 15-09-20 | 23:37: kan ook UWVer(s) zijn die dit doet als tijdverdrijf. Lijkt me een prima dagbesteding.

boerk | 16-09-20 | 08:27

Op dat linkje van die "geinige extreem linkse website" valt op dat alles uit de kast wordt gehaald om de eigenaar van het Twitteraccount te achterhalen. Met als hoogtepunt een heus huzarenstukje in visio met een stroomschema met GeenStijl erin. Hoe verzin je het.
Wat wel eng en typerend voor zo'n eng clubje, is het feit dat er enkel op deman gespeeld wordt. Als het allemaal onzin is wat er op het account Vizier op Links wordt gemeld is er toch niets aan de hand en ga er inhoudelijk op in. Maar dat lukt op de één of andere manier niet.
Maar het verzet tegen iemand die je eigen geschapen wereldbeeld omver trekt met argumenten en feiten is natuurlijk eng en moet bestreden worden, je zou jezelf toch ook eens wat nuchter nadenken eigen maken.

bananabanana | 15-09-20 | 23:13 | 2

Ik heb het/haar/hem/hun gefund via paypal, maar ja dat deed ik ook met ON.

Acidstain | 15-09-20 | 23:17

Dat visio schemaatje. Goeie genade.

Henk5 | 15-09-20 | 23:40

Als ik moet gokken, denk ik iemand bij het OM.

Doctor Honoris Causa | 15-09-20 | 22:50 | 1

Een andere gok: kijk naar de hoofdletters: VOL. Vollenhove?

EEnzame SchizofrEEN | 15-09-20 | 22:52

Volgde dat acoount niet echt ( heb ook geen kwetter ) maar het is wel de moeite waard. Kudo's en ga zo door.

Graaisnaaiert | 15-09-20 | 22:49

Dat de auteur(s) zouden Fortuyn aanhanger(s) kunnen zijn en uit Rotterdam komen.
Wat mij betreft kan of kunnen ze al niet meer stuk.

EEnzame SchizofrEEN | 15-09-20 | 22:46

in dit land is niet iets, dat is waar het op lijkt. Kan best een ideale mollenvanger zijn.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 22:42 | 1

Een mollenvanger? Zonder deze openbaring zou vrouwe justitia in Amsterdam niet zijn betrapt zonder haar blinddoek op. Dus niet al te deep-state denken.

bananabanana | 15-09-20 | 22:54

Toch is dit een teken van deze tijd...
Het nieuws van Vizier op Links, is eigenlijk onderzoeksjournalistiek. Maar in deze tijd kan je dit niet trots met je naam eronder in de krant (of op het web) zetten. De repressie is te groot.
Dit voelt meet als een geheime verzetskrant zoals het Parool dat was, met berichten die de bezetter niet zal dulden.
De kanarie in de kooi spreekt. Wij leven nu in tijden van bezetting.

Munchhausen | 15-09-20 | 22:40 | 7

@EEnzame SchizofrEEN | 15-09-20 | 22:49: FvD valt nogal mee, het demoniseren is daar wat te doorzichtig geweest. De meesten hebben het echt wel door, enkel in subsidietenten moet je het X66/PvdA/GL gedachtengoed niet in twijfel trekken. Er is daar maar één waarheid en de ander is per definitie slecht (alles op emotie en nul op inhoud).

bananabanana | 15-09-20 | 22:57

Een staatsgreep in slow motion.

laatjenietkisten | 15-09-20 | 23:06

@Omebert | 15-09-20 | 22:42: precies: FvD en Wilders zijn een mijnenveld, zeker als je in het onderwijs zit, zoals ik.

Spie | 15-09-20 | 23:43
▼ 4 antwoorden verborgen

Die vent is in ieder geval een held. Die onnozele zaak tegen die 25 facebookers had met een boete en een excuus wel klaar kunnen zijn. Maar het moest en zou helemaal uitvergroot worden. Jammerrrr dan

Omebert | 15-09-20 | 22:35 | 4

Omdat ze een voorbeeld willen stellen wat er met je kan gebeuren als je niet links denkt en doet.

laatjenietkisten | 15-09-20 | 23:10

@Keutels | 15-09-20 | 22:53:
Deze 25 moesten het bewijs zijn van vervolging van niet bestaand anti-zwartdiscriminatie. Clarice heeft namelijk belangrijke vriendjes.
Wilders wordt al jaren bedreigd en beveiligd, ik kan mij niet heugen dat er 25 Turken of andersgekleurden en bloc zijn veroordeeld. Het hadden zomaar ook 25 helper-whities geweest kunnen zijn, die willen ook wel eens gewelddadig kunnen zijn.

Analia von Solmsch | 15-09-20 | 23:15
▼ 1 antwoord verborgen

Soms moet je niet willen weten, wie er achter een account zit. Gezien de sfeer in ons land, kan dit zomaar verkeerd aflopen voor de persoon of personen. Voorlopig doet het account prima werk, en dat is voldoende.

Klappernoot | 15-09-20 | 22:33 | 3

Je zegt het, ik denk het. De enge clubjes als BIJ1 met een ridicuul verkiezingsprogramma floreren in het huidige klimaat. NIDA en DENK maken hun opwachting in de commissie stiekem in het volgende kabinet PvdA/GL/X66. Het begin van de armoe in Nederland, het gratis geld raakt een keer op en verandert socialisme in alles wat fout is.

bananabanana | 15-09-20 | 22:41

Ook zorgwekkend, dat zo'n hondenfluitjes site actief bezig is te achterhalen wie er achter een account zit. Waarvoor? Het laat zich raden; het zal vast niet zijn om bij de bron een bos bloemen langs te brengen, vrees ik.

EEnzame SchizofrEEN | 15-09-20 | 22:51

@EEnzame SchizofrEEN | 15-09-20 | 22:51: Ze willen weer een Volkert in stelling brengen.
Met constante hersenspoeling,daar zijn ze heel goed in.
Bovendien moeten ze eens aan het echte werk,men heeft kennelijk veel te veel vrije tijd voor dat amateuristische gespeur naar de identiteit van een critische held.

De Profundus | 16-09-20 | 02:36

Skankhunt42 zit erachter.

Harry Turtle | 15-09-20 | 22:33

Ik zeg wim-lex

Omebert | 15-09-20 | 22:25 | 2

Nee voor dit account heb je een IQ van boven de 120 nodig. Sorry.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 22:35

Zou wat zijn, dat ie tracht te redden wat er te redden valt.

bananabanana | 15-09-20 | 22:58

Is ongefundeerd zeggen dat iemand een racist is niet strafbaar? Laster.

SIogra | 15-09-20 | 22:24 | 1

Dat is Max Pam nu aan het uitzoeken. Hij heeft aangifte gedaan tegen ene Sybren Kooistra, een maand geleden, maar ik kan de column die erover gaat helaas niet lezen, alleen voor abonnees.

grietmetgroenefiets | 15-09-20 | 23:05

Ik ga toch voor Bosma.

Barbatruuk! | 15-09-20 | 22:20

Alexander Samson ziet achter iedere boom of struik een nazi.
-
Nazi's praten natuurlijk allemaal in codes en verborgen boodschappen ('hondenfluitjes') en in alles kan een geheime boodschap besloten liggen.
-
Zolang als je maar links genoeg praat, en vooral niet binnen de groep opvalt door een originele gedachte, humor, sarcasme of ironie, dan sta je aan de goede kant van de geschiedenis - en anders komt Alexander even langs in zijn hoedanigheid als heksenmeester. Hij heeft er een complete site over bij elkaar gegeitenbreid.
-
Stalin legde ook dit soort paranoïa aan de dag; hij liet zijn getrouwen in een appartementencomplex vlakbij het Kremlin in Moskou wonen en op gezette tijden, liefst zeer hoorbaar en in de vroege ochtend, werd er in dat complex een familie van bed gelicht waarvan de echtgenoot in de ogen van Stalin een dubbele boodschap had afgegeven en derhalve 'ontmaskerd' moest worden. Een paar dagen later zagen doodsbange partijgenoten een gemarteld wrak voor een 'Volkstribunaal' verschijnen, dat na het uiten van de nodige 'zelfkritiek' een verborgen boodschap opbiechtte - in de ijdele hoop dat zijn 'bekentenis'' de rest van zijn familie van marteling, verkrachting en goelag zou redden.
-
Alexander Samson ziet ultrarechtse kamelen op het behang, is zeer waarschijnlijk een tikje monomaan, en waarschijnlijk ook een beetje autistisch. En het zou om geamuseerd te grinniken zijn - als het niet zo'n serieuze lading had: de Samsons van deze wereld willen mensen dwingen tot het juiste denken, het juiste uiten en het juiste gedrag.

bisbisbis | 15-09-20 | 22:15 | 1

En hij is te ong om bij '88 eerst aan voetbal en San Marco te denken.

Guido | 16-09-20 | 10:41

Is het Telegram account @VizierOpLinks ook echt? Voordat je iets naar Antifa stuurt.

F.Klondyke | 15-09-20 | 22:15

Hoe is het eigenlijk met Berbaar?!

Paulzitineenkaul | 15-09-20 | 22:12 | 5

We kunnen ondertussen wel concluderen dat het een permaban betreft.

LiniaalRectaal | 15-09-20 | 22:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Pieter van Vollenhoven

bots! | 15-09-20 | 22:12

Doet me denken aan een twitter account tijdens de Gezi protesten in Turkije. Ik weet de naam niet meer maar was ook een account die heel beschaafd en met zeer sarcastische humor het bloed onder de nagels vandaan haalde van de Erdo fanboys. Ze konden hem niet vatten omdat hij achter meerdere VPN's zat en Ankara werd zo kwaad dat ze de lokale twitter afsloten maar iedere Turk met een buitenlands VPN kon Twitter en zijn account blijven ontvangen. Ghehehe.

Basil Fawlty | 15-09-20 | 22:02

Dus iedereen zoeken welke bekende figuur dit dan is. Het moet toch wel iemand van een bepaald gewicht zijn denk je dan.
En ondertussen is het gewoon een of andere vettige gast die toevallig altijd op het bankje voor het cafe zit te zuipen waar al die lui komen om te brallen over hun heldendaden. De lokale dronkaard is in dit geval een ex-ambtenaar die uitstekend nederlands schrijft én de materie begrijpt waarover gebrald wordt.
-
Of het is ongeveer het scenario van "thank you for smoking" waar een tabakswoordvoerder helemaal leegloopt bij een geil journalistje die vervolgens zijn hele kliek d'r bij lapt.
Spannend hoor, dit. Ik ga dit volgen. Moet ik nou twitter nemen of blijft GS 'm doorzetten naar de vogellozen?

elfenstein | 15-09-20 | 21:59 | 3

Kun je ook zonder twitter account volgen (zoals ik). Gewoon zijn pagina bookmarken en zo nu en dan bekijken.

Basil Fawlty | 15-09-20 | 22:05

Precies wat ik dacht, waarom kan het niet gewoon een grote onbekende zijn? Als je goed zoekt is alles vindbaar. Hij denkt en doet precies als ik. Anoniempje

entredeuxbieres | 15-09-20 | 22:30

@Basil Fawlty | 15-09-20 | 22:05:
Jazeker kan je dat.Zo doe ik het ook.

komtdatschot | 15-09-20 | 23:04

Ik begin langzaam weer hoop te krijgen, dat het tij in Nederland, voor wat betreft het linkse gedram en intimidatie, begint te kantelen.
Ook VizierOpLinks is een podium die de misstanden aan de kaak stelt net als Geen Stijl. In mijn omgeving word de linkse kerk letterlijk verketterd.
Leugenaars, zakkenvullers, schuim der Natie, geschiedenis vervalser etc. om een
paar kwalificaties te noemen. In maart volgend jaar hoop ik met een grote grijns op het gezicht naar de verkiezingsavond op TV te kijken.

QPO69 | 15-09-20 | 21:58 | 4

Typische samenvallende tijdsverschijnselen.
Links op zijn hoogtepunt. Plafond.
Banken staan op het laagte/laagste
punt.
Corona op onduidelijk punt.
Koning Willem Alexander sneed enkele vreemde ?!?! punten aan.
Alles loopt op een hoop.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 22:12

@CalamityJane | 15-09-20 | 22:12: De koers-winstverhoudingen van vele aandelen zijn sinds de internetbubbel niet zo hoog geweest.

F.Klondyke | 15-09-20 | 22:24

ik hoop met je mee maar zie het absoluut niet. In Maart een grijns? Rutte staat gewoon weer op winnen. En de goednieuws-show is nog niet eens op volle toeren aan het draaien.

Ir. Wilhelmus | 15-09-20 | 22:26
▼ 1 antwoord verborgen

Soldaat van Oranje is niet meer, zou dit dan de Soldaat van het Realisme zijn?

bananabanana | 15-09-20 | 21:58

Always be your most charming self. Unless you can be Batman. Then be Batman.... Go @Vizierop Op Links Go!

Odin | 15-09-20 | 21:58

Ik zag van de week een flinke kerel met een militaristische rechte rug prepaid beltegoed kopen bij de Jumbo. Cash afgerekend uiteraard. Toen hij de cassiere ook nog eens groette met "hou hem rechts hé", moest ik direct aan Vizier op Links denken... En ook een beetje aan Gerard Joling, maar dat terzijde.

Lood om oud ijzer | 15-09-20 | 21:57 | 1

Ik zou 'm de volgende keer een sixpackje pils kado doen. Heeft ie wel verdiend.

elfenstein | 15-09-20 | 22:00

Ik denk dat Ronald Plasterk hier achter zit.

Sunir | 15-09-20 | 21:55

In anders nieuws... Nu ook brand op Samos. Kunnen we weer 100 niet bestaande kinderen verwelkomen. Wat zei Wilders vorige week ook alweer over die brand in Moria?

www.destentor.nl/buitenland/brand-bij...

BakkerHenk | 15-09-20 | 21:55 | 2

Dit was te voorzien. Wat mankeert er toch aan die linkse politici dat ze dit niet (willen) begrijpen. Uiteindelijk heeft de linkse kliek heel veel bloed aan hun handen.

Andorian | 15-09-20 | 22:07

@Andorian | 15-09-20 | 22:07:
Fascinerend hoe ze op JOOP proberen dat geklooi bij het OM proberen goed te praten.
Maar aan de andere kant ook weer doodeng.

Rico Tampeloerus | 15-09-20 | 22:17
-weggejorist-
Toetsenbordcomplex | 15-09-20 | 21:54 | 3

“HBO of hoger opgeleid”.. really Van Rossem?!:-D

Nick_Star | 15-09-20 | 21:53 | 2

Beetje hautain is het wel ja, want met een fatsoenlijke mavo van vroeger kunnen ze natuurlijk nooit goed nederlands. Tsk.

elfenstein | 15-09-20 | 22:02

Martin Bosma.

Zbrodj | 15-09-20 | 21:52

Zijn koninklijke hoogheid Willem Alexander? Of Max.

mr.money | 15-09-20 | 21:52 | 1

Nee sorry met een IQ van zo rond de 100 redt je dit niet. Daarnaast spreken ze beide geen perfect Nederlands. Ik hoor altijd een Duits en een Spaans accent. Spijtig.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 22:01

Hartje @Vizier. Ga zo door!

Juffrouw op de fiets | 15-09-20 | 21:51

Ik gok op een hoge ambtenaar in groot Amsterdam... iets met jurist. Zou zelfs backbencher kunnen zijn in de gemeenteraad. Wie weet...

Analia von Solmsch | 15-09-20 | 21:50 | 1

Een onlangs gepensioneerde jurist bij de AIVD?

CiTy3 | 15-09-20 | 22:21

Maar klopt het allemaal -dus feitelijk- wat onze Vizier schrijft? Heeft iemand dat gecheckt?

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:50 | 8

Nee natuurlijk niet, hij heeft dat hele verhaal van Akwasi en Vreekamp zelf verzonnen en nu gaat iedereen leip op hen. Lachen man.

netniet | 15-09-20 | 22:14

Okay, dus niemand heeft het echt gecheckt.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 22:18

@Kuifje-naar-Brussel | 15-09-20 | 22:18: Heb je die site van hindenfluitje doorgenomen?
Er staat dat er berichten zijn, die niet kloppen. Ergo, er zijn dus ook berichten, die wel degelijk kloppen.
Naar de verhouding juist-onjuist mag men raden, het effect is groot, vooral als het om juiste informatie gaat. Dan kan de faeces van het plafond worden geschraapt.

EEnzame SchizofrEEN | 15-09-20 | 22:44
▼ 5 antwoorden verborgen

Op joop is het anders maar stil over Vizier Op Links.

komtdatschot | 15-09-20 | 21:50

De onderkoelde toon en het onberispelijke Nederlands doen wijlen Zentgraaff als auteur van @VizierOpLinks vermoeden. Hij beschikt ook over het vermogen om zwierig mee te draaien in christelijke kringen, alsof hij er helemaal deel van uit maakt. Constantijn Roelofs schrijft nu voor Elseviers Weekblad, maar dat is lang niet zo tijdrovend als zijn inzet voor GS. Hij kan @VizierOpLinks er gemakkelijk bij doen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 15-09-20 | 21:42 | 3

Zentgraaff kom geen enkel samenhangend betoog schrijven, ik dacht werkelijk dat het een vrouw was, maar bleek een puberale volwassene.
Kortom, Zentgraaff valt af.

Analia von Solmsch | 15-09-20 | 21:48

@Analia von Solmsch | 15-09-20 | 21:48: Nietus.

henkvaningrid | 15-09-20 | 21:54

Geert zal het vast niet zijn. Want die is weliswaar wel maestro op het gebied van linkse hobby's, maar laat zich liever niet op dat openbare stankriool zien.

Nivelleermarionet | 15-09-20 | 21:41 | 1

Lol, pardon? Zit geweaun op Twitter heur.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:43

OMG, de socialisten zijn weer op oorlogspad..!

Sw.Dwaallicht | 16-09-20 | 00:25

Het maakt niet uit wie het is, sterker: het is beter als niemand weet wie het is. Account kan dan lekker vrijuit informatie delen.

Gewone_mevrouw | 15-09-20 | 21:38 | 3

Zoiets als reaguren onder nick zeg maar. U zou best eens helegaar geen mevrouw kunnen zijn. Of gewoon.

elfenstein | 15-09-20 | 21:42

@Analia von Solmsch | 15-09-20 | 22:07:
Ik woon ook niet echt op een rotsblok in duitsland hoor.

elfenstein | 15-09-20 | 22:45

Misschien is het Tante Bel wel....

LoesjeP | 15-09-20 | 21:36 | 3

Die heeft al 3 banen geloof ik dus dat lijkt me sterk

jaimelavie | 15-09-20 | 21:42

Ik hoop het niet. Als ze geheime stukken en inside info uit haar werk zou lekken of zelfs aanwenden om mensen mee te beschadigen is ze strafbaar as hell.
Maar zo dom is ze niet, bovendien kan zij op haar positie weer hele andere dingen magistraal mooi doen. Syllie op haar nummer zetten bijvoorbeeld, is ze echt een ster in, genieten!

elfenstein | 15-09-20 | 21:46

Nee veel te ingetogen dat account en te weinig stijlvormen. Kevin Kreuger past meer bij dat account maar die is het ook niet vermoedelijk.

Graaf_van_Hogendorp | 15-09-20 | 21:53

Bedoelen ze met Vizier Op Links dat het vizier van andermans pistool op extreem links is gericht?

hoogstetijd | 15-09-20 | 21:35 | 2

Die heeft u op joop gezien, toch?
De afbeelding bij het account toont een verrekijker met twee antifa vlaggetjes erin gesjopt. Dus nee, dat bedoelen "ze" denk ik niet. "Ze" willen denk ik gewoon de corrupte en geinfiltreerde rooie rakkers exposeren voor wat ze zijn: staatsondermijnende marxistische gekken.

elfenstein | 15-09-20 | 21:40

V for Vendetta

BASinnic | 15-09-20 | 21:34

Prachtig zo iemand. Blijf vooral doorgaan! En ik heb het al eerder gezegd hier: als de instelling waar ik voor werk het in z'n hoofd haalt om ook mee te doen aan die woke massahysterie, met richtlijnen verspreid via de interne mail of via het intranet, dan zal ik niet aarzelen om dat te lekken naar Geenstijl. Nagel ze maar aan de schandpaal! Het is het enige machtsmiddel dat wij hebben. Dat het mijn eigen werkgever is neem ik dan maar op de koop toe.

halbstark | 15-09-20 | 21:34

Ja, wie zou daar nou achter zitten :-)

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:34 | 5

Kaas de Vies, wie anders.

elfenstein | 15-09-20 | 22:04

Poetin? O Nee ik bedoel Trump. Slechte verliezer dat je bent.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 22:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Pieter Omtzicht die het écht niet meer trekt om z'n klep te houden en ondertussen een gigantisch geheim dossier heeft opgebouwd van alle linkse ellende die hij wel ziet en wij niet.
En anders is het Batman 2.0, Twitterbatman ofzo. Is dit het begin van een modern sprookje, een held in de duisternis die publiceert wat niemand anders durft? Ik vind 't helemaal mooi in ieder geval, laat maar zien al die linkse gluipers die overal de zaak saboteren, het zijn er volgens mij nog veel meer dan je zou willen.

elfenstein | 15-09-20 | 21:33 | 4

@henkvaningrid | 15-09-20 | 21:35:
Batwoman. Ook goed, wel zo inclusief ook en de lol zou nog veel groter zijn indien blijkt dat het een dame met een kleurtje is. Niet dat ik weet hoe de vrouw van dhr. Omtzicht eruit ziet, overigens.

elfenstein | 15-09-20 | 21:37

@elfenstein | 15-09-20 | 21:37: Mw Omtzigt is een Arabische Christen. Dus kleurtje, afkomstig uit een ander land (niet westers), maar wel Christen. Moeilijk.

Arachne | 15-09-20 | 22:35
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben het niet.

Van Urk | 15-09-20 | 21:32

Nog eentje van Vizier.(klik link)
Hoi, @LisetMeddens
van @FossielvrijNL
. Graag zou ik willen weten van welke partijen de 327.123 euro subsidie komt, die jij noemt in je jaarverslag (die met de hysterische cover). Kan ik daarvoor je accountant bellen, Van Tunen en Partners BV?
twitter.com/VizierOpLinks/status/1298...

komtdatschot | 15-09-20 | 21:32 | 3

Daar komt toch gewoon keurig antwoord op.
What's the problem?

jaimelavie | 15-09-20 | 21:41

Even die website bekeken, hrt enige dat ze lijken te doen is protesteren. Plannen of iets constructiefs is niet te vinden. Wij zijn tegen fossiel, maar wij maken wel gebruik van Twitter en facebook die energie slurpende datacenters nodig hebben. Vraag mij af of Lisetje thuis al fossiel vrij is.

Andorian | 15-09-20 | 22:18

VizierOpLinks heeft deze topic geretweet, het is een fan!

Acidstain | 15-09-20 | 21:32 | 1

Smile, je staat op Geenstijl!
*zet dát maar op je shirtje*

elfenstein | 15-09-20 | 21:36

Dus als je het niet eens bent met dit liegende dogmatische volk en je houdt bij de feiten ben je extreemrechts.
"Willst du nicht mein Bruder sein, so schlag' ich dir den Schädel ein" zegt BIJ1 of die kwee van een Schimmelpenninck in feite, te stom om te begrijpen hoe vreselijk fout ze bezig zijn, in niets verschillend van WERKELIJK extreemrechts - wat in feite altijd al extreemlinks was. Tegen stupiditeit is geen kruid gewassen...
Zou haast zin krijgen om me een stuk in mijn kraag te zuipen, wat een nachtmerrie maakt dit tuig van onze maatschappij.

Eric Newby | 15-09-20 | 21:31 | 7

@Eric Newby | 15-09-20 | 21:46: Ach, heb altijd een redelijk dikke huid gehad. Verder een beetje relativeren en dan afsluiten met de gedachte dat als ik destijds niet cold turkey gestopt was ik het niet lang meer gemaakt had.

Links betekent per definitie gesmiespel en gekonkel met als onvermijdelijke uitkomst dat het vroeg of laat uitkomt. Zoals nu, en dan geniet ik toch weer even. Sorry van die idiote zin halverwege.

Kinkfactor | 15-09-20 | 22:46

@sprietatoom | 15-09-20 | 22:21: Dank u. Voor het cold turkey stoppen met Brandaris was een licht hartaanvalletje nodig. Gelukkig zit ik vlakbij het Cathrien in 040, waar ze het dotteren zo ongeveer hebben uitgevonden. Enfin, dat hou ik inmiddels ook al weer drie jaar vol, zonder dat ik een "zucht" moet onderdrukken.

Ging allemaal van een leien dakje, waarschijnlijk gesteund door het feit dat ik redelijk hoog schijn te scoren op de Asperge-schaal.

Kinkfactor | 15-09-20 | 22:50
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik steun graag mensen die er hun werk van maken om te roeren waar het stinkt.
Hoe kan ik "ViezierOpLinks" steunen zonder dat hij lastig zal worden gevallen door allerlei types.

Brabeaulander | 15-09-20 | 21:31 | 6

Op die site van hem staat een paypal link

mona-toetje | 15-09-20 | 21:42
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
ik.zou.haar.doen | 15-09-20 | 21:30 | 1

Wat ik me dus afvraag is, hoe goed moet je zijn om anoniem te blijven? Is een VPN genoeg? Of moet je toch werken met een cash aangeschafte 2de hands telefoon met prepaid kaart, en dan verkleed bij de McDonalds op de Wifi gaan zitten twitteren?

Andersdenkend | 15-09-20 | 21:30 | 5

VPN = nee.
Cash telefoontje = ja.
Cash laptop = ja.
Mc Do = nee. Spul is niet te vreten en je wordt d'r vet van.
Tethering = top.
Nummertje was toch al anoniem dus zolang je in beweging blijft is er niks aan de hand. Kan je ook in een bos reaguren, veel fijner. Alleen niet te lang, post wat je wil/moet posten en weg. Nooit thuis doen, dat dan weer niet.

elfenstein | 15-09-20 | 22:35

@Ir. Wilhelmus | 15-09-20 | 22:28: Met een beetje zoekwerk heb je zo iemand zijn IP-adres te pakken. Daarna heb je nog 255 fysieke adressen over. In een van deze huizen woont de persoon.

Haberdoebas | 16-09-20 | 07:36

"Burner" telefoontje, tablet of laptop: ja. VPN hangt er erg vanaf. In principe hang je alleen maar een extra knooppunt/lijntje tussen jou en de website die je bezoekt. In eerste instantie ben je dan anoniem maar de beheerder van dat lijntje heeft jouw eigenlijke IP adres. Bovendien kunnen er weer anderen over dat lijntje 'meekijken'.

Le Roi | 16-09-20 | 08:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Toen ik nog op Twatter zat was ik ook een beschaafd en kwam graag met grafiekjes en feiten op de proppen, net zoals @VizierOpLinks. Als we in links-rechts hokjes gaan denken in het politieke spectrum, val ik het meest onder 'alt right'. Ik heb het minste affiniteit met lui die in het linkse politieke spectrum vallen, BLM`ers, lui die zich associëren met Antifa, mensen die zich bezig houden met racisme, discriminatie, cultuurpolitiek en genderwaanzin, et cetera. Maar ik heb net zo min met rechtse schreeuwtokkies die alleen maar "Ga terug naar je eigen land kutneger!!111" roepen.

En toch, ondanks dat ik altijd beschaafd ben gebleven. Is meermaals mijn toenmalige werkgever gemaild ("Kijk eens wat Le Roi voor racistische onzin op Internet gooit, zo iemand wil je toch niet in je bedrijf hebben werken??"), en is mijn account uiteindelijk geblokkeerd omdat een tweet van mij zich schuldig zou maken aan discriminatie/racisme. Het was een Tweet uit een reeks waarin ik keurig cijfers afkomstig van het CBS m.b.t. criminaliteit en recidivisme onder (jonge) Marokkanen deelde.

Toen was ik wel klaar met Twitter. Mensen als @VizierOpLinks kan ik alleen maar respecteren, maar Twatter is wat mij betreft verworden tot een echo chamber met linkse zelfpijperij.

Le Roi | 15-09-20 | 21:30

slim, Geenstijl zit er dus achter.

kunnen we ook geld doneren? Hoe eerder zit soort engerds (antifa) worden gecanceld hoe beter. Bestrijden met eigen middelen!

topgozert | 15-09-20 | 21:28 | 4

@sprietatoom | 15-09-20 | 21:31: goed, laten we vooral focus houden op die vervelende linkse gasten. Tijd om zelfde cancel methodiek te gebruiekn als die nare nrc adverentie boycotters.

topgozert | 15-09-20 | 21:57

@topgozert | 15-09-20 | 21:57:

Ben al lang blij dat er zoetjes aan wat gezond tegengas komt. Maar we zijn er nog lang niet want extreem links zit op veel sleutelposities.

sprietatoom | 15-09-20 | 22:25
▼ 1 antwoord verborgen

Onderstaande is ook wel scherp van Vizier.(klik link)
Joanna den Blijker werkt bij het @jeugdjournaal
en haar timeline is één en al Groenlinks, BLM en anti-FvD. Samen met eindredacteur @JorisMarseille
duwt ze enthousiast linkse propaganda door kinderstrotjes. Je kunt Joanna tegenkomen (en bedanken) in haar woonplaats Amsterdam.
twitter.com/VizierOpLinks/status/1302...

komtdatschot | 15-09-20 | 21:27

"Een tijdje geleden schreef ik een stuk over het Vizier Op Links, de slappe hap van de afgelopen tijd in Twitterwereld..."
dogwhistles.blog/2020/07/28/vizieropl...
Komt je dat even terug with a vengeance om je in je reet te bijten.

SIogra | 15-09-20 | 21:26 | 1

Stalker.

koolteer | 15-09-20 | 21:58

Ja, vizier op links weet dingen. :-)

zevensprong | 15-09-20 | 21:25

* Sydney Smeets aan * Een racistische blogger en een hater — en daarom moet je eventuele legitieme misstanden die hij blootlegt gewoon negeren * Sydney Smeets uit *
nos.nl/artikel/2348220-taakstraffen-g...

SIogra | 15-09-20 | 21:24

Het is gigantisch grappig:

Dat extreem links, met het continu aan duiden als “ extreem rechts racisme” van alles wat feitelijk midden tot (extreem) rechts is, maakt dat juist alle meningen van midden tot (extreem) rechts mainstream wordt.

Door “rationele midden menigen” onder éen kam te scheren met “extreemrechts meningen” horen al die meningen nu tot 1 groep en is die gezamenlijke groep dus fors groter dan de extreem linkse groep.

Tee Of Cup | 15-09-20 | 21:23 | 1

Dat hele links en rechts bestaat niet joh.

Het is slechts een verzuiling die in het heden plaatsvindt om de twee groepen aan beider zijde der geschiedenis te kunnen duiden.

De meerderheid zwijgt. Is niet links, niet rechts en zit vooral niet op Twitter.

Mensdier | 15-09-20 | 21:28

Ik denk Fatima Dakmar.

Ruimedenker | 15-09-20 | 21:23

Ah @Huub Bellemakers die op 20 julij vraagt of @VizierOpLinks al stuk is.
Deze TL is een genot om doorheen te scrollen. Ze komen allemaal boven drijven.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:22 | 1

En ook geen RT maar gelijk een screenshot van deze ontzettend moedige en grappige oproep. De vizierman/-vrouw kent de trucjes.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:28
-weggejorist-
Barbatruuk! | 15-09-20 | 21:20 | 3

Ik verwacht overigens dat VizierOpLinks binnen een week van Twitter is verdwenen. Die linksen zitten de hele dag (toch niets beters te doen) de beste man/vrouw bij de Twitter politie te rapporteren.

UpdateAvailable | 15-09-20 | 21:19 | 1

Nee hoor. Ze proberen dat al maanden. Terwijl hij pas een paar maanden bezig is. Hij krijgt telkens keurige rapportjes terug van twitter dat er niks aan de hand is. Hij doxt ook niet echt. Alle informatie die hij geeft hebben de ijdeltuitjes zelf op Twitter of Insta gezet. Hij is slim en geestig.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:27

Als Oom Donald iets twittert, wordt die tweet gedeletet. Maar dit werkeloze en gewelddadige uitschot kan ongestoord zijn gang gaan.

hoogstetijd | 15-09-20 | 21:17 | 2

Laten we Amerika asjeblieft buiten de discussie houden, de situatie daar heeft geen zak te maken met de onze. Al geloven deze hersendode gekken iets anders.

Eric Newby | 15-09-20 | 21:59

@Eric Newby | 15-09-20 | 21:59:
a newbie?

hoogstetijd | 15-09-20 | 22:56

Ik was het niet, geen inteligentie, ique, verstant van komputers, of van polietiec.

dus.

GKJP | 15-09-20 | 21:17 | 3

Bin jij ijgenlijk wel naar sgool geweest? Maar jou Nederlands is noch altijd beter dan die van Rachid, Mo en zijn broer die ook zijn oom is...

eerstneukendanpraten | 15-09-20 | 21:39

@eerstneukendanpraten | 15-09-20 | 21:39:

Jawel, maar ik had vanaf de lagere school al hele korte dagen.

Je weetd tog!!!

Of zoiets, heb een eigen huis, dus altijd werk, zo ook nu, eindelijk aan de kost, en nog lang niet klaar. Godver.

Eigenlijk wil ik gewoon dat alles terug gaat naar, mwoah, een jaartje of dertig terug.

GKJP | 15-09-20 | 21:43

Als één van de weinige echt gecertificeerde profilers in Nederlandje , is het allemaal niet zo moeilijk. We gaan af op de ruimschoots beschikbare gegevens.

De unsub

- beschikt over ruime insider knowledge over het reilen en zeilen binnen de Stopera
- weet van de nodige lijken in de kast in Amsterdam, openbaart ze en is derhalve niet echt een ambtenaar die voor zijn levensonderhoud van de Gemeente Amsterdam afhankelijk is
- is dus waarschijnlijk een politicus die een eigen bolwerk recentelijk verloren heeft zien gaan
- is niet dom, maar wel gewetenloos gegeven alle red herrings
- ziet geen kans zich op reguliere wijze te profileren
- is dus waarschijnlijk zelf links, maar net niet goochem genoeg om alle laatste linkse hypes te manipuleren
- of is te zeer doordesemd van een sociaaldemocratische achterban dat hij waarschijnlijk geen enkele kiezer meer over houdt
- is waarschijnlijk besneden.

De unsub is Lodewijk Asscher.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:17 | 9

@entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:57: Go Snorn Yourself. En een welgemeend proost natuurlijk. Tussen twee biertjes, is dat eigenlijk hetzelfde als in between relationships?

Af en toe geen trek in bier kan de beste overkomen, maar dat vreselijke quasiromantische gezanik. Wat moet je daar als echte vent nou mee?

Rest In Privacy | 15-09-20 | 22:07

@Hetkanverkeren | 15-09-20 | 22:07: Hoef je niks mee. Ik hou van bier zuipen. Ik woon in de Entredeuxmers, France. Gewoon flauw woordgrapje, Proost!

entredeuxbieres | 15-09-20 | 22:21
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik had nog nooit van deze @VizierOpLinks gehoord, maar ik doe dan ook helemaal niet aan Twitter, Facebook, Instagram, and what have you? Wel lees ik regelmatig de Joop en FrontaalNaakt om te zien hoe men bij de Gutmenschen en rabiate links-extremisten denkt.

Dit las ik vandaag op FN over @VizierOpLinks:

"Met de zaak Akwasi ging het niet anders: een uitzonderlijk smerig sujet op Twitter, een anonieme troll die zich ‘Vizier op Links’ noemt en die linkse activisten intimideert door hun portret, woonplaats, werk- en opdrachtgevers en extracurriculaire bezigheden te publiceren, had ontdekt dat de officier van justitie, die had besloten om de zwarte activist Akwasi niet te vervolgen wegens bedreiging van Zwarte Piet, samen met een andere zwarte activist in het bestuur van het Meldpunt Discriminatie Regio Amsterdam had gezeten en dus niet onafhankelijk kon zijn geweest."

Nou, als je de totale lul Peter Breedveld op de kast weet te krijgen, moet je toch wel iets goed doen, lijkt me.

Dr_Johnson | 15-09-20 | 21:16 | 2

Beetje vreemde conclusie. Die gast gaat in elk stukje overal op die manier van 'op de kast'. En natuurlijk helemaal van iemand die anti-inks is.
Het is een sleets maniertje geworden zelfs; heb er al jaren niet meer gekeken maar herken het gelijk, die toon.

Beau_Reaal | 15-09-20 | 21:20

Ik kijk er eens per half jaar wel eens. Nog steeds even gestoord en vijandig als altijd.

knutsel_ | 15-09-20 | 21:57

Prachtige Twitter header ook.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:15

Het is Van Jole. Die is stiekem rechts, maar de Vara betaalt zo goed.

gestoptmetroken | 15-09-20 | 21:14 | 4

@ZOMG | 15-09-20 | 21:17: Zal je zien dat 'ie doorgaans zwarte onderbroeken draagt. Qua #blackshortsmatter.

henkvaningrid | 15-09-20 | 21:20

Dat daar nog een vrouw onder wil liggen is haast een wonder. Of je moet Asha ten Broeke heten...

eerstneukendanpraten | 15-09-20 | 21:21

De Witte Onderbroek is niet slim genoeg.

SIogra | 15-09-20 | 21:40
▼ 1 antwoord verborgen

Dan kan het niemand anders zijn, dan dat het [naam mag hier niet genoemd worden] is, denk ik.

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:14 | 5

Obert Ensen? Nee niet slim genoeg en.... heel belangrijk hij verdient hier geen geld mee.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is een man , plusminus 40+ jaar zonder kinderen (anders heb je wel wat beters te doen), met een zeer goede opleiding, die een hoge ambtenaar is in Amsterdam, daardoor goed ingelicht is, knarsetandend moet toezien dat GroenLinks en BLM schreeuwers het beeld bepalen, hen daarop fijntjes weet te pakken, en ook nog eens bang is voor zijn baantje.
Oftewel een sneaky bastard. Ik denk ook nog eens dat ie heaumeu heeft.
Scherm dan met open vizier.
Zelfde als dat kattegejank over het UWV van 10 jaar geleden. Had dan eens je mondje open gedaan, i.p.v. lekker ook meeprofiteren van de chaos.
Sorry hoor, ik ben helemaal klaar met al die slimme blanke mannetjes in maatpak, terwijl ikzelf hier onder aan de ladder de kastanjes uit het vuur kan halen.

De laatste keer dat ik gepiepeld ben, was in 34 BC, toen er zogenaamd geen plaats was in de herberg en Marietje zwanger was, maar niet van mij.

King of the Oneliner | 15-09-20 | 21:13 | 5

@* Il Principe * | 15-09-20 | 21:19: lol en lekker afgeranseld worden en met grote kruizen sjouwen voo je lol. Ik denk dat je op een spoor zit. Ga er een boek over schrijven: The Gay Jesus. Kassa en ophef in amerika.
En van dat geld kunnen WIJ, idee is van mij of course, weer naar de hoeren. of zo.

King of the Oneliner | 15-09-20 | 21:26

@* Il Principe * | 15-09-20 | 21:19:
Ik heb het idee dat ie het over de pa van Capitein Iglo heeft, niet over Iglo zelf, laat staan zijn voorkeur voor vissticks.

De Briemusketier | 15-09-20 | 21:28

"Het is een man , plusminus 40+ jaar zonder kinderen (anders heb je wel wat beters te doen)". Dank daarvoor, je suis VizierOpLinks ook een beetje

Cum_skwat | 15-09-20 | 21:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Hilarisch ook hoe Chris Aalberts op Twitter de NOS ter verantwoording riep. Hoe kon de NOS de info van Vizier op Links omtrent Jacobien Vreekamp nou serieus nemen, terwijl Vizier op Links getweet had dat Aalberts in de Hemonystraat in de Pijp woonde!
Hahaha. Heeeerlijk.

Snoess | 15-09-20 | 21:13

Die Sidney. Ik ken niemand die het een goede beslissing van het OM vindt, dus niemand vindt het een goede beslissing van het OM.

Daat wordt in de panelen van GS toch heel anders over gedacht..

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:12

Kent u de fabel over de gans/kip met de gouden eieren?

pjotr nicknaamtov | 15-09-20 | 21:11 | 2

Ja, die kreeg zweren aan de reet. Allergisch, weet je.

threeheadedmonkey | 15-09-20 | 21:16

Best grappig en nuttig zo'n luis in de pels.
Humor ook.
Quote Tweet
Sylvana Simons
@SylvanaBIJ1
Ik zit al vanaf 8u vanmorgen in totale verbijstering.
@VOL
Ik ook toen ik jouw partijprogramma las.

jaimelavie | 15-09-20 | 21:11

QAnon toch?

henkvaningrid | 15-09-20 | 21:10 | 3

Q'aplah!

threeheadedmonkey | 15-09-20 | 21:11

@threeheadedmonkey | 15-09-20 | 21:11:
Ben even vergeten wat Q'aplah betekent. Klingon, Vulcan of Cardassian denk ik. Vermoedelijk het omgekeerde van Pah'takh. Denk ik, maar ik laat dit graag aan de taalkundigen van de United Federation of Planets over.

Nivelleermarionet | 15-09-20 | 21:32

Wat mij al een tijdje dwars zit is dat hij bij het kadaster geen informatie kon krijgen over de panden van Akwasi omdat die informatie afgeschermd is. Wat volgens zijn zeggen alleen gebeurt bij mensen die beveiligd worden door de overheid? Hij heeft wel beloofd dat hij er toch wel achter zal komen. raarrrrrr.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:09 | 4

Deze panden heeft hij toch goudeerlijk verdient door zijn rap- en woordkunsten?

Xbitt | 15-09-20 | 21:14
-weggejorist-
UpdateAvailable | 15-09-20 | 21:17

@Xbitt | 15-09-20 | 21:14: Ja maar daar zou hij met al zijn zwarte trots toch juist open over moeten zijn? Hoop dat hij uitgerookt wordt.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:22
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vermoed dat Trump hierachter zit.

Poesman | 15-09-20 | 21:08

Als hij een zeer goede beheersing van het Nederlands heeft, ligt zijn leeftijd waarschijnlijk zo'n 10 jaar hoger dan aangegeven.

UpdateAvailable | 15-09-20 | 21:07 | 5

@Nuuk | 15-09-20 | 21:12:
Onderzoeksjournalistiek is denk ik nog te hoog gegrepen voor E. Vlaardingerbroek. Die is beter in nabrallen van rechtse mannen.

BigBaron | 15-09-20 | 21:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit is precies dezelfde tactiek die links op al jaren toepast op zijn vijanden.
Neem bijvoorbeeld deze website van linkse activisten die iedereen fotograferen en archiveren die zij als extreem rechts beschouwen. En in de ogen van een communist ben je al gauw extreem rechts.
kafka.nl/demonstratieoverzicht/
Een andere extreem linkse organisatie, ontstaan uit de kraakbeweging is Bureau Jansen en Janssen (naar de karakters uit Kuifje). De A.I.V.D. volgt ons? Nou dan volgen wij hun terug. En is een nuttig hulpmiddel voor Antifa en andere groepen om uit het zicht te blijven.
www.burojansen.nl/
Extreem linkse terrortisten houden er niet van om bekeken te worden.
Van de week zag ik een filmpje van een groep Antifa demonstranten die een winkel aan het plunderen waren en meteen ging er andere Antifa demonstranten omheen staan die met grote zwarte paraplu's het zicht probeerden te belemmeren zodat niet vanaf de straat gefilmd kom worden hoe Antifa demonstranten winkel aan het plunderen waren zo dat ze ook niet geïdentificeerd konden worden.
Zelfs journalisten als Andy Ngo worden zeer vijandig bejegend als zij tijdens demonstraties over Antifa rapporteren. Zo sloegen hem gewoon het ziekenhuis in.
Het is goed dat extreem links in de gaten gehouden wordt. Ook met dit soort burger initiatieven. Maar extreem links is al zo ver in het openbaar ministerie doorgedrongen dat er waarschijnlijk niks mee gedaan wordt.

Osdorpertje | 15-09-20 | 21:07 | 4

Andyis een homo van Vietnamese afkomst, dus natuurlijk is hij dan een "white supremacist". Lijkt me allemaal vrij logisch.

ZOMG | 15-09-20 | 21:24

Lees het boek " de 4de wereldoorlog, van Marxs naar Allah" dan snap je de haat van links tegen het westen.
Overigens ben ik nu bezig met het noek " tips tegen tralies" ook weer zo'n handleiding voor die antifa gasten. Hierien wordt exact uitgelegd hoe je de politie het meest kan sarren. Geeft je een inkijk in deze gevaarlijke gasten.

shimanski | 15-09-20 | 21:24

Inderdaad, links doet dit al decennia, lees de boeken van Peter Siebelt er maar op na.

laatjenietkisten | 15-09-20 | 21:34
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zou niet zo zoeken naar zijn identiteit. Hij wil duidelijk anoniem blijven en weet wel wat boven water te krijgen. Gun hem z’n rust.

beldewouten | 15-09-20 | 21:04 | 1

Eensch, gewoon in alles rust zijn/haar werk laten doen.

Graaisnaaiert | 15-09-20 | 22:34

Het is van Rossem zelf.
Het foutvrije Nederlands gaf het weg.
Haha, sliep uit!

King of the Oneliner | 15-09-20 | 21:04 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

De gewone links georienteerde mens is helemaal niet van de BLM of Piet schoppers. Die mens is vooral voorstander van een eerlijker wereld waar voor ieder gezorgd wordt wanneer dit noodzaak is.

AntiZanicz | 15-09-20 | 21:03 | 2

Jammer dat ze niet verder kijken, voordat ze met hun utopische zweefhoofd, in het stemhokje hun keuze maken. De gewoon links georienteerde politieke partij is er n.l. wel van.

entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:17

@entredeuxbieres | 15-09-20 | 21:17: Er is niets utopisch aan. Uw vrijheden en welvaart zijn verkregen door de linkse stromingen sinds 1900. U gelooft toch niet dat rechts beleid van toen geleid zou hebben tot AOW, Zorg, Huisvesting, Kiesrecht. Dat iedereen hier leeft als een vorst is alleen te danken aan links.

AntiZanicz | 16-09-20 | 08:31

Die analyse van Alexander Samson whahahaha! Hohohohoh! Wat een mafklapper. Met zulke vrienden heeft links geen vijanden nodig.

MikeTheBull | 15-09-20 | 21:02

Hij/zij/het weet het goed af te schermen. Nog geen enkele link kunnen ontdekken. Hulde, privacy first. Ga zo door!

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:02

Voorwaardelijk sepot van Akwasi is geen vrijspraak, maar een soort schikking. Wel schuldig aan het het feit dus en derhalve ook een aantekening in justitiële documentatie.

Buerman | 15-09-20 | 21:01 | 1

Doe een WOB-je en verbaas je zelf: die aantekening komt niet. Vergeten, in een la, vergissing... kies maar!

Analia von Solmsch | 15-09-20 | 22:27

Vizier is de Andy Ngo van de lage landen. En dat (s)links zo boos is, is te verklaren. Andy is al eens half doodgeslagen door antifa meer dan een jaar terug. En wordt tot op de dag van vandaag met de dood bedreigd door die (s)linkse honden omdat hij hun naampjes publiceert. Wat niet de bedoeling is want useful idiots van anitfa wil lekker anoniem kunnen rellen en hun handlers bij de overheid willen dat ook.

Dat Vizier daarom een laf anoniempje is begrijp ik wel, die wil niet met een gat in zijn kop eindigen zoals Ngo.

Graaf_van_Hogendorp | 15-09-20 | 21:00 | 5

@Graaf_van_Hogendorp | 15-09-20 | 21:09:
Ja dat hebben We in het programma van Bijeen kunnen lezen hoe gezellig dat gaat worden, een blank land dat door een handvol negers met een kronkel in de hersens gedicktatort word.

Gaat de surinaamse gemeenschap in Nederland nog wat ondernemen tegen deze negers die de blanke kip die de gouden eieren legt willen slachten of zie je er zelf ook uit naar een Zwarte Dictatuur in Nederland ?

De Briemusketier | 15-09-20 | 21:13

@De Briemusketier | 15-09-20 | 21:13:
Net als de "negers" in Amerika boeit het de gemiddelde Suri prof geen zak behalve wanneer ze kunnen profiteren. Alleen race baiters/hustlers/grifters/pooiers verdienen aan hun huidje.

Ja je ziet veel zwarten plunderen en in de camera f*ck the popo gillen terwijl ze met een stel schoenendozen buiten een geplunderde winkel lopen. Maar ze hebben 0 ideologie. Itt de marxisten die achter deze organisatie zitten.

Silly Syl, Akwarium, Airfryer, HalveGario etc zijn dan ook niet het gevaar. Het gevaar komt uit witte (s)linksen die zijn geradicaliseerd en in onderwijs, bestuur, media en cultuur sectoren opereren. Die willen hun marxistische Heilstaat en terug naar 1984. De gemiddelde zwarte wil lekker chillen en cashen.

Graaf_van_Hogendorp | 15-09-20 | 21:24

@Graaf_van_Hogendorp | 15-09-20 | 21:24:
Oja natuurlijk, het is altijd de schuld van blanke Nederlanders, dat was ik even vergeten. Het is inderdaad wel lekker om een kleurtje te hebben tegenwoordig, je hoeft als neger zelf nergens meer over na te denken tegenwoordig.

De Briemusketier | 15-09-20 | 21:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Nog 10 van dit soort accounts graag.

keistad | 15-09-20 | 21:00

Wat? Een anoniem account met invloed van een niet overduidelijk VARA-lid? Release the NPO hounds!

Rest In Privacy | 15-09-20 | 20:59

Martin Bosma?

BBRDWR | 15-09-20 | 20:59 | 3

Die kwam bij mij ook in het lijstje voorbij.

keistad | 15-09-20 | 21:00

Neen. Mis namelijk de plichtmatige verwijzingen naar moorden op witten in Zuid Afrika.

Graaf_van_Hogendorp | 15-09-20 | 21:03

Ik denk dat Bosma en Baudet dit account samen beheren. Twee zeer goede scherpe humoristische krachten met corrigerend gedrag naar elkaar (en als pseudoniem toch wat vrijer).

LuNaTeeQ | 15-09-20 | 22:14

Plottwist: ik ben het.

Ik dacht , ben nu toch bijna ontmaskerdt, dus dan kan ik het beter zelf maar vertellen.
Het was leuk, zolang het duurde.
Maar er ging gewoon teveel tijd in zitten.
Bovendien, Het Systeem moet je niet bevechten, maar je moet Het Systeem trollen.
Waarvan akte.
BTW: alles schreeuwt Martin Bosma.
Thierry heeft geen tijd voor deze hobby's, die moet een land leiden.
Zoek de mol, The Third Man, double spy, , uiteindelijk is het wel uit te zoeken wie het is, maar allemaal te tijdrovend.

King of the Oneliner | 15-09-20 | 20:59

Freek de Jonge!

_washier | 15-09-20 | 20:58 | 2

Weten we het zeker dat het Akwasi het niet is? Deze persoon is (ook) een woordkunstenaar.

Xbitt | 15-09-20 | 21:07

Mooie dingen. Ergens een Gofundme?

Panos88 | 15-09-20 | 20:57 | 1

Een aantekening: liever ophouden met 19 jarigen met een lullig baantje doxxen. Is nergens voor nodig.

Panos88 | 15-09-20 | 21:08

Ik heb een hekel aan raadspelletjes.

HoerieHarry | 15-09-20 | 20:56

Vizier op GS. Ook een goeie. Leesplezier. Echte journalisten. Erelid. Trots. Steun vrije wereld.

Normpje | 15-09-20 | 20:54

Als je denkt het is een man 35-45, dan is het waarschijnlijk een 25-jarige blonde studente Rechtsfilosofie die het zat was om haar uiterlijk te worden beoordeeld op dat degeneratieve medium genaamd Twitter.

Mensdier | 15-09-20 | 20:54 | 10

Nasty!

LiniaalRectaal | 15-09-20 | 22:33

ik zeg 45+
Wat mij opviel in het taalgebruik is, dat er niks aan opvalt.
Geen regio-gebonden of subcultuur gebonden woordgebruik.

zetje01 | 15-09-20 | 22:46
▼ 7 antwoorden verborgen

Maar is, hij, zij, het ook reaguurder? En wat is dan de nick? Heeft Joris geen vergelijking software.

P-unit | 15-09-20 | 20:54 | 8

Russell's Teapot?

Piet Karbiet | 16-09-20 | 12:26
▼ 5 antwoorden verborgen

Helemaal mee eens. Geweldig account. Ik check een paar keer per dag op een nieuwe rel.

Snoess | 15-09-20 | 20:53

Leuke account, kende ik nog niet, misschien werkt hij wel bij het OM? Of ergens op een ministerie? .

Wel komisch trouwens dat Amsterdam geld blijft wegsmijten met subsidies terwijl de kades instorten omdat ze niet onderhouden worden.

Diederik_Ezel | 15-09-20 | 20:52 | 2

Zeker komisch, kom niet meer bij.

Erikjan79 | 15-09-20 | 20:56

Had je maar niet aan de kade moeten gaan wonen erikJan.

NeedIsaymore? | 15-09-20 | 21:13

Heb al een tijdje het idee dat men in het zwarte wespennest van 020 regelmatig voor overleg bij elkaar op de koffie gaat, om te kijken of men de gemiddelde Nederlander nog harder kan trollen en sarren.

Tot en met medewerkers van het Openbaar Ministerie aan toe, en wie weet nog meer.

De Briemusketier | 15-09-20 | 20:51

Dolf Jansen.

RickTheDick | 15-09-20 | 20:50 | 1

Wat kan ie rennen hè

Rest In Privacy | 15-09-20 | 21:06

"Het zou een teleurgestelde CDA’er kunnen zijn. Met één been in de bestuurlijke wereld, met het andere in de conservatief/cultuurchristelijke, maar met het oog op effect boven retoriek"
Pieter Omtzigt?

Mastermattie | 15-09-20 | 20:49 | 1

Dat lijkt me niet. Niet brutaal genoeg.

threeheadedmonkey | 15-09-20 | 20:53

VizierOpLinks heeft de toekomst, op beschaafde en feitelijke wijze het ontmaskeren van ernstige politieke en justitiële misstanden op Twitter, hulde!

smdyasc | 15-09-20 | 20:49 | 1

Feiten bestaan niet meer. Twee klachten van een snowflake en Twitter gooit het account dicht. Welkom in 2020.

Roeieber | 15-09-20 | 22:53

Doxxing is niet leuk dus waarom op zoek naar wie er achter een anoniem account zit dat kennelijk waardevol werk doet, en dat kan doen juist vanwege die anonimiteit?

hettie | 15-09-20 | 20:48 | 1

Het doxt niet zomaar, tís een prima antwoord op het oeverloze geblaf en gedreig op links. Want die antifa klantjes zijn dol op anonimiteit met hun maskertjes. Dit mag je overigens aan de rechterkant ook doen wat short betreft.

Shortganger | 15-09-20 | 20:52

Racisme! Subsidie!

Rest In Privacy | 15-09-20 | 20:47 | 1

Het gaat ook al lang niet meer om "La-la-la... Geld" maar om "Huil-huil-huil... Geld".

Sleeter | 16-09-20 | 10:46

Het anti-Nederland Comite in 020 uit Suriname en Ghana wordt in kaart gebracht begrijp ik. Dat werd tijd. Als afrikanen je als Nederlander de cultuuroorlog verklaren is het wel zo fijn dat We weten wie het zijn.

De Briemusketier | 15-09-20 | 20:45

Volg hem/haar/hun ook al een tijdje en hem/haar/hun doen het stikgoed.
Hem/haar/hun heeft al menig linkse wappie ontmaskerd,met als gevolg dat menig linkse wappies hun account opgeheven hebben of hun account afgeschermd hebben.
Applaus en een diepe buiging voor Vizier Op Links.

komtdatschot | 15-09-20 | 20:45 | 2

Wel apart dat de defensie in dit geval ondergronds is en de terroristen publiekelijk bekend zijn.

De Briemusketier | 15-09-20 | 20:47

@De Briemusketier | 15-09-20 | 20:47: Zo apart is dat niet, dat was 80 jaar geleden ook al zo.

robbie103 | 15-09-20 | 22:11

Ik hoop dat deze meneer anoniem blijft en lekker blijft roeren waar het stinkt. Kudos!

threeheadedmonkey | 15-09-20 | 20:45

maakt theoretisch ook niet zoveel uit, het haalt vaak de angel uit een zaak, en kiest, zoals dat in querulanten term heet, de high road. Dat irriteert vooral links, wat leeft van de confrontatie.

Shortganger | 15-09-20 | 20:44

Weensie? of Hiddema. En misschien wel iemand waarvan je het helemaal niet verwacht. Een PPVV'er sluit ik uit, die roepen gewoon alles in het openbaar. Ik gok eentje van de D66 of de VVD. Een CDA'er kan ook, maar niet die raar-schoen of Omtzigt. De eerste is te dom, de tweede te veel met zijn werk bezig.

Grasgriezel | 15-09-20 | 20:43

Wim Heitinga?

Harry Turtle | 15-09-20 | 20:43 | 2

De echte?

Parsons | 15-09-20 | 20:44

Hulde voor wie het account vulde!

padbuffel | 15-09-20 | 20:41

Waarschijnlijk Peter Siebelt.

Quincunx | 15-09-20 | 20:39 | 3

Overigens was het linkse schorriemorrie daar ook al achter en verklap ik daarmee niets (en ik weet het ook niet zeker). 't Vizier is de held die dit land nodig heeft en ik hoop dat hij nog lang hiermee doorgaat. Volg ook eens TruthHitsEvery1 op Twitter die vanuit een hele andere invalshoek de ruïnes van de rechtsstaat belicht.

Quincunx | 15-09-20 | 20:50

Dat zou zomaar eens kunnen!

Mastermattie | 15-09-20 | 20:54

@Quincunx | 15-09-20 | 20:50:
TruthHitsEvery1 heeft afgelopen week z'n eigen identiteit bekend gemaakt: Huig Plug.

Mastermattie | 15-09-20 | 20:55
-weggejorist en opgerot-
Fatwabuster | 15-09-20 | 20:36

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl