Kermis ontruimd wegens 'u weet wel wie'
JONGEREN NATUURLIJK
De kermis in Zevenaar werd maandag ontruimd vanwege 'een grimmige sfeer' en geruchten over wapens. U weet wel wie. U ziet wel wie. Wij zien het ook wel. We zullen uit media & reacties opsommen wie:
"Jongeren"
"Verschillende groepen jeugd"
"""Zevenaren""" en """Didammers"""
"Raddraaiers"
"Groepen uit Arnhem"
"Schoften"
"Jongelui"
"Van die gasten"
"Ettertjes"
"Relschoppers"
"Jongens"
"Blagen"
"Stakkers"
"Klojo's"
Nou ja u weet wel wie
"Volgens burgemeester Van Riswijk heeft de politie de jongeren 'indringend aangekeken' en verzocht om het centrum te verlaten."
Reaguursels
InloggenMinder!
De bruiloft van Kees en Ans is ook weer uit de hand gelopen. Zal wel weer zijn vanwege die dekselse oom Gerrit en neef Bertus die het altijd weer moeten verpesten voor de rest van de familie De Vries.
beveiligingnieuws.nl/nieuws/politie-b...
Minder jongeren dan maar. Minder, minder, minder!
Veiliglanders ?
"De politie heeft ze indringend aangekeken'. Ik neem aan dat als Piet en Henk ergens bij een azan grimmig gaan lopen doen met wapens ze ook 'indringend aangekeken' gaan worden? Alleen dan niet door de politie?
Waren de Suikerfeestspinnen teveel roze gekleurd zeker ?
Volgens mij waren het Marokkanen. Dus?
Voorbilberbers, er zijn ook goede, niet veel maar toch ze schijnen er te zijn
De gemeente sprak zelf van “mensen met andere intenties”
Kermis ontruimd wegens 'u weet wel wie'
Alle mensen die het antwoord op deze 'vraag' weten,
worden die nu ook op een zwarte lijst gezet?
Die lijst, bestaande uit personen in het bezit van 'verboden kennis'.
Zwarte lijst? Zwart? Klinkt wel erg racistisch.
En de ondernemers zijn het lul. Eindelijk kermis..
Wat praten jullie toch raar, het zijn jongeren die hier geboren zijn.
Ze zijn net zo nederlands als jullie.
Oh sorry, ik beelde me even een politicus of journalist in.
De lat er overheen
Hoho, een profielschets is hier wel op z'n plaats. Ondermaatse capucioniërs met spillebenen hebben we niet zoveel aan. Toen de belastingdienst eindelijk eens de gigantische toeslagenfraude in kaart wilde brengen was etnisch profileren ook al uit dezen boze. Terwijl de etnische profielen zich al jaren hinderlijk opdrongen. Tja, dan ga je rare dingen doen. Gelukkig krijgt nu iedereen en zijn moeder ruimhartige compensatie, en kunnen personen met een dubbel paspoort hun riante stulpjes in een ver buitenland blijven bezoeken, terwijl ze hier de opgroeiende belhamels maar in toom moeten zien houden. Met al dat racisme en etnisch profileren. Een beetje compassie graag.
Het zal toch niet. En de goeden weer onder de kwaden lijden. Maar ze hebben zo’n slechte jeugd gehad. En er zijn geen jeugd werkers daar in Zevenaar. Dan krijg je dat.
Koters van Kleur bedoel je?
Weet precies waar de EU ze vandaan haalt, op aanwijzingen van de Verenigde Nazi's. Weet ook wie daarvoor tekende te Marra-kech.
"Hahaha".
Zevenaar....? Jezuschristus. Ook gevallen.
Ook daat is een gebrek aan stageplaatsen.
Van het volk waarvan je zou zeggen minder minder minder.
Na pakweg 2050, kun en mag je daar niets meer van zeggen; zelfs niet hoe het vroeger was.....
De meeste ruzies op een kermis ontstaan bij de schiettent en bij de boksbal.
@PerineumPiraat | 08-07-20 | 15:05: Juist!!! Maar de boksbal staat altijd vlakbij de botsauto's. ;)
Dat was vroeguh, heden ten dage hangt bepaald soort tuig, wat overigens geen euro uitgeeft, rond de botsauto's alwaar ze, gelijk aan hyena's, op jonge Hollandse meiden jagen.
Ze zouden de schiettent en de boksbal moeten verbieden. Die dingen veroorzaken altijd ruzie.
Wanneer wordt er thee gedronken met ze?
Na de gratis kickboksles in het buurthuis.
Weten ze het in Zevenaar ook eens een keer.
Laten wij met elkaar uithuilen en een tegel te bakken.
Mees, Alexander, Olivier, Diederik-Jan en Floris. Dat zijn echt de allerergste.
Alexander uit Utrecht?
Weer allemaal rotte appels die het voor de ene appel verpesten.
"Hangjongeren",
"Verwarde individuen".
’Nederlanders rellen in België, politie geslagen en uitgescholden’
"Jongeren" waarschijnlijk .
In België nog niet duidelijk om wie het gaat. Maar er bestaat natuurlijk een kans...
Moeten we niet willen al dat benoemen van de problemen hier. Het is toch godsgeklaagd dat we nu anno 2020 als de dood zijn om het beestje bij de naam te noemen. Baseren we de problemen niet op feiten. Duiden de statistieken niet aan dat toch wel heel vaak de Marokkaans-Nederlandse mannelijke bevolkingsgroep van 14-40jaar oud een overduidelijk hoger aandeel in de criminele/racistische/homofobische en allerlei andere vergrijpen heeft? Is het verkeerd om daar aandacht aan te besteden? Wat als dit nu een groep jongeren van Texel was geweest die overal ten lande al jaaaaaarenlang straat terreur bezigde. Dan werden die toch ook bij name genoemd. We hebben een probleem hier in Nederland me deze bepaalde bevolkingsgroep die zich maar niet kan houden aan onze gangbare wetten en omgangsnormen. Wordt het nu niet eens tijd dat vanuit alle politieke partijen nu eens een een gezamelijk antwoord komt voor dit probleem. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd denk ik. Wake up and smell the coffee, dit probleem gaat niet vanzelf over als er nu niet eens met harde hand word opgetreden. Wie is er gv.. nu de baas in dit land? Snotneuzen?
De premisse is dat wanneer je het benoemt de treinen direct weer naar het oosten gaan rijden. Een middenweg bestaat er kennelijk niet.
Inderdaad, en diverse politici hebben er wat van gezegd, van PvdA, CDA, GL, etc,.... maar toen wilders het zei, werd die aangeklaagd.....
Degenen die zich het zieligst voor kunnen doen zijn de baas, oh ja, en een grote bek op kunnen zetten en zich verschuilen achter iets wat ze geloof noemen. Aanhangers van een pedofiel hoe gek het ook klinkt.
How about this?
Strafbaar feit gepleegd:
Variant 1- Dader alleen buitenlandse nationaliteit: op de eerstvolgende vlucht naar land van herkomst en op zwarte lijst zetten, dwz. nooit meer terug.
Variant 2- Dader dubbele nationaliteit: Nederlandse nationaliteit ontnemen, gevolgd door variant 1.
Variant 3- Dader alleen Nederlandse nationaliteit: three-strikes-out principe hanteren.
Eenvoudiger kunnen we het niet maken.
Ik ben eerder voor zware dwangarbeid. Taakstraffen omzetten naar prestatie straf (wat wil zeggen dat ze geen tijdslimiet krijgen voor een straf, maar bv 500 ton grind moeten maken van een basaltkei met hamer en houweel of, 25 km berm van de snelweg schoonmaken) ipv 240 uur aanwezig zijn. Dan zou dave roelvink ook beter uitkijken, als hij moet gaan werken.
@brie-de-penis | 08-07-20 | 18:34:
Lol - ik ga mee met de basaltkei, of anders 2500 km berm; deal?
ik wil meer meer meer knuppelen
Marokkaanse jongeren doen het erg goed op het witte doek; ze doen het ook erg goed op kermissen*, scooters en minderjarige meisjes.
Deze grap was wel aan een update toe. Bedankt Zevenaar!
Ja nou? Nederland is nu eenmaal een immigratieland, ja?
Gek dat ik dat nergens terug vind op Wikipedia... Bron?
Verfrissende achtergrondiërs
Wat een drukte over zo relletje bij een boeren kermis.
Dit is het echte werk.
De Verenigde Staten zijn weer een stap dichter bij de burgeroorlog. Nu heeft de Republikeinse gouverneur van de staat Georgia, Brian Kemp, de inzet van de Nationale Garde in Atlanta bevolen nadat relschoppers het presidium van de federale politie bestormden. De schietpartijen in de stad zijn in de nasleep van de recente ‘Black Lives Matter’ rellen verdubbeld.
Ze hebben het dan ook te druk met boeren arresteren. Dat is namelijk geen etnisch profileren.
Marokkanen, Mocro's, Naffers, Zandnegers, moslims
Uw gaat door naar de volgende ronde gefeliciteerd
@oldskoolhollander | 08-07-20 | 13:35: Alweer een winnaarrrr
Finnen?
Groentemannetjes
Arnon Grunbergers.
Jordy's
Grimmies.
Wokies
Ghoulies
Spookies
Jongeren met andere kernwaarden dan die we gemiddeld in de samenlevering van jongeren verwachten.
Samenlevering = samenleving. Stop de tijd!
Tijd voor een constructief gesprek vanuit wederzijds respect
@Fijn_dat_je_er_bent | 08-07-20 | 13:40: respect is haram. Het bevat het fonetisch gespelde spec en dat komt van het varken.
@zevensprong | 08-07-20 | 13:27: Het is inmiddels 'samenoverleving' of 'samenoverlevering' geworden, helaas. We're dooooomed.
Als ik Trutte of de Jonge was, had er nog lekker een miljoen binnen gehaald!
En dan lekker de boeren wegpesten want zogenaamd stikstof en dan lekker de akkers volbouwen met huizen. Landbouwgrond opkopen voor een prikkie en doorverkopen voor de hoofdprijs als bouwground.
Blijf vvd66 stemmen mensen! Het gaat alleen maar beter worden!
Toch apart, we hebben een coalitie met CDA (boerenpartij), VVD (autopartij, lasten verlaging, meer blauw op straat), CU (Christelijke partij). En wat krijgen we?
@Ron_Paul | 08-07-20 | 15:08:
Een regeerakkoord met vooral punten die in geen enkel partijprogramma voorkomen. In zo een omgeving heeft een stemwijzer ook niet veel zin meer.
Turreke & marrekkane?
Één van de eerste kermissen sinds tijden wordt meteen verziekt door ‘zij die niet genoemd mogen worden’.
Ha die is mooi. ZDNGMW
@Canis.bonus.es | 08-07-20 | 14:20: Eens, Finnen doet onrecht aan de Finnen. "ZDNGMW" is een betere naam.
De kermis van Moergestel is ook al gesloten geweest wegens ongeregeldheden.
Geef ze een koekje van eigen deeg, en dan bedoel ik geen Brusselse Kermis.
Wat is daar nou weer mis mee?
Opsporing Verzocht types? BLM!
Tussen die van Diem en Zender botterde het nooit op de wederzijdse kermissen...
Kermiskleautzakjes.
Eigenlijk net zoiets als Scheveningen?
Weet u nog dat de MSM zei dat het een extreem-rechtse hoax was dat de autochtoonse bevolking vervangen wordt door allochtonen?
En wat lezen we van de week in het nieuws, rond 2050 heeft een ruim percentage van de bevolking in Nederland een migratieachtergrond.
Maar nee, was allemaal een hoax hoor.
We / ons nageslacht zijn eind van de eeuw een minderheid in Nederland.
Dat ‘wordt vervangen’ kunnen ze slecht handelen. Als je het positief brengt klinkt het minder ernstig.
In 1925 verscheen het boek Praktischer Idealismus van Richard Coudenhove Kalergi. waarin hij aangeeft dat door vermenging van de Europese bevolking met Aziaten en Afrikanen je een "ctoyen du monde sans qualités sp
" schept makkelijk te domineren door de heersende elites.
excuus : drukte op verkeerde knop..
13.42..... sans qualités spécifiques" schept makkelijk te domineren door de heersende elites. Sarkozy bijvoorbeeld zei in een lezing in 2008 op de Ecole Polytechnique dat de 'uitdaging ( défi) van métissage - rassenmenging- geen keuze is maar een verplichting( obligation). Deze lijn wordt tot op de dag van doorgetrokken door Merkel , Macron en Rutte met als gevolg dat nederland afgezien van enkele stadstaten het dichtstbevolkte land ter wereld wordt eufemistisch uitgedrukt door de media als "druk". Met zijn boek legt Coudenhove Calergi alsnog de basis van de hedendaagse EU politiek ten aanzien van de voortgaande immigratie.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.
De bedoeling is om de fatsoenlijke burgers uit te schakelen door een grote hoeveelheid andersdenkenden binnen te laten of ze nu mensen of niet. Cultuur wordt afgebroken, geschiedenis vervaagd. Consumentisme viert hoogtij. Fatsoen is verdwenen. De kleine groep fatsoenlijke burgers die geen blad voor de mond nemen om de politiek te wijzen op hun terkortkomingen verdwijnt lamgzamerhand. Alles wordt weggerelativeerd en maakt plaats voor onverschilligheid. Dan kan de elite verder gaan met zich te verrijken en te verheffen.
@usb stok, @BozePaarseMan
Vanuit hun standpunt gezien is dat geen vervanging maar een Onverwachts Exponentieël Groeiende AANvulling, mag ik voorstellen het verder te hebben over "Oegaans", dat klinkt neutraal genoeg en is eenvoudig toe te lichten met behulp van hun eigen publicaties.
Minder, minder, minder.
Niks,niks,niks
Blijft een beetje vaag dit.
Waren het autochtone kansenparels versus allochtone kansenparels of was het gewoon een mix?
Was vroeger wel lachen, de gabbers tegen de murken. Ruzie op de kermis en daarna matten op de parkeerplaats ernaast. Ik zat bij team gabbers
Goede ouwe tijd. 2 keer zo grote groep murken tegen kleiner groepje idealistische klimaatkids is geen partij.
Zandmannetjes.
Even een vraagje, wordt er hier nou gepleit voor etnisch profileren? Toen de belastingdienst dat deed steeg de verontwaardiging in deze panelen namelijk tot grote hoogte. Terwijl ook in de toeslagenaffaire sprake was van sterke oververtegenwoordiging van allochtonen. Is dat niet meten met twee maten?
Het is meten met de juiste maat
@Ron van Zon3948 | 08-07-20 | 13:14: Juist,rolmaat!
Dat is niet etnisch profileren, maar feiten benoemen. Maar ok ik haal de etniciteit eraf. Het zijn vrijwel uitsluitend jongeren met een laag iq, fatsoen en doorzettingsvermogen.
Waar mensen hier moeite mee hebben is dat door politieke correctheid het probleem niet benoemd wordt. Je mag niet zeggen dat allochtone jongeren voor overlast zorgen, ook al zijn het allochtone jongeren die voor overlast zorgen. En als je het probleem niet wil noemen, ga je het zeker niet oplossen. In het geval van de toeslagenaffaire lag het probleem bij de belastingdienst, en niet bij de allochtonen, dus zou het er in dat geval niet toe moeten doen.
@42 | 08-07-20 | 13:21: De belastingdienst moest als uitvoerende van de overheid reageren op een structurele megafraude, voornamelijk gepleegd door allochtonen. Dan ligt de oorzaak toch daar? Nog afgezien van het idioot fraudegevoelige toeslagenstelsel.
@Wiebenick | 08-07-20 | 13:31: De reden om tot actie te overgaan om fraude te bestrijden ligt daar in verscholen. Maar goed, is het fraude of is het de complexiteit. Boeit nu niet. Maar als je als belastingdienst zonder te kijken, jarenlang geldbedragen gaat terugvorderen en ook niet kijkt naar de bezwaren dan ligt de oorzaak niet bij de allochtonen maar bij een totaal incompetent en kwaadaardige organisatie.
@zevensprong | 08-07-20 | 13:41: Ik meende dat vooral het etnisch profileren de gemoederen hoog deed oplopen, terwijl ik dat in zo'n geval onvermijdelijk vind. Er werd jarenlang gigantisch gefraudeerd door allochtonen, maar dat gegeven raakte steeds meer op de achtergrond. De belastingdienst kreeg alle blaam. De grote groep (wie?) fraudeurs (hoeveel?) die al die jaren dus vele, vele (hoeveel?) miljoenen hebben weggesluisd werden en worden nergens meer genoemd. Onterecht, in mijn ogen.
@Wiebenick | 08-07-20 | 13:58: Dat is niet onterecht. De belastingdienst heeft de deur van de goudkluis wagenwijd open gezet voor fraudeurs. En als dan blijkt dat merendeel van de graaiende handen een bepaalde kleur heeft doet niets af aan het feit dat de belastingdienst de deur van de goudkluis wagenwijd open heeft gezet. En de uitvoer van de oplossing door de belastingdienst liet ook 'nog wel wat te wensen over', om het zo maar te zeggen. Je kan allochtonen van veel dingen beschuldigen, maar dit is echt met name een clusterfuck van de belastingdienst.
@42 | 08-07-20 | 15:22: Die frauderende allochtonen blijven fraudeurs, hoe je ook wendt of keert. Ze zijn niet ineens witgewassen omdat het toeslagensysteem dit uitlokte en de belastingdienst het niet kon handelen. De belastingdienst moest roeien met de riemen die ze had in een lekkende boot, tegen de stroom in, dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Toen bleek dat de "goudkluis" vooral door allochtonen werd geplunderd is er vooraleerst politiek correct weggekeken, en mochten ze daarna niet (meer) etnisch profileren. Ze hadden dus veel eerder kunnen ingrijpen. Dit is volgens mij de reden dat het uberhaupt zo'n clusterfuck kon worden.
“Van die gasten” is wel heel stigmatiserend natuurlijk
Ik denk dat jullie doelen op de rascistische uitspraken van PVDAers Oudkerk en Samson.
Als zij dit vooroordeel uit hun gedachten hebben weten te bannen, dan hoor ik graag: "hoe dan wel"
Dit willen die twee, toch niet voor zichzelf houden "Leer ons bij"
PVDA wil zo graag belerend zijn.
Kutvolk is geen ras...
Laten we het neutraal houden: zonnebanktypes.
Zodra er mocro's of turken meegemoeid zijn , dan zal de politie altijd de escalerend optreden. De kermis sluiten is de weg van de minste weerstand. Het. Is. Steeds. Weer. Capituleren.
En daarmee de ego's van de overlastgevers bevestigen. "wollah vriend/broer/chef check die macht die wij strijders hebben."
Wouw, wat een mooi stuk! Spijker. Kop.
Mooi epistel. Niks aan toe te voegen.
Dit is de tegel van de dag. Om in te lijsten.
De ranke vinger op de etterende zere plek, zoals altijd!
Kermis is net zo iets als zwarte piet, moet verboden worden.
Voor mij allemaal oud nieuws. Heb maandagavond effe op de plaatselijke FB berichten en wist toen genoeg. Heb ik overigens ook op GS geplaatst.
En zo kan ik een tsunami aan topics plaatsen over de wegkijkende media + politici.
Niet zeggen wie een probleem zijn. Voordat je het weet ben je zes jaar aan het procederen om je onschuld aan te tonen en bent U het probleem.
Ongeacht of dat nu wel of niet strafbaar wordt gesteld, roep ik in ieder geval dat we ervoor moeten zorgen dat we hier minder Marokkanen in dit land moeten hebben. Dan kunnen kermissen gewoon ongestoord doorgang vinden en wordt dit land een stuk leuker! En verder wacht ik de vooringevulde aangiftes tegen mij wel af.
Zou U die aangiftes per omgaande ook naar mij toe willen sturen aub,ben nl door de voorraad heen,en als ik U niet ontrief een leuk Parker pennetje erbij om ze in te vullen,alvast bedankt voor de getoonde moeite,
Mvg
Dirk doorsnee
De vloed van verdoezelnamen voor "jongeren" bewijst de griezelig grenzeloze
lafheid van de MSM en natuurlijk de NPO omvolkers. Demo door dames in
Scheveningen en de laffe doodslag in Bayonne, ook door straathyena's, was
alweer een Totaal Taboe!= Nederland, juli2020.
De T. deugd nog even, want een voetballer van Marokkaanse afkomst is iets overkomen. En dat zullen we weten!
Jongens genocide moet je leren, alles loopt volgens plan. Waarom toch steeds de behoefte om het te benoemen? Dat is alleen nodig als je een probleem wilt oplossen en dat willen we blijkbaar niet.
Knielen,nu
Kansenparels.
Ik heb het al eerder voorspeld.
Als de grens met Marokko dicht blijft, wordt het een hete zomer in NL, BE en FRA.
De geweldsinstructie voor de politie moet dan worden uitgebreid.
@canis lupus | 08-07-20 | 13:08: die slaan dan anti 1.5 meter bejaarden in elkaar op een demonstratie.
@canis lupus | 08-07-20 | 13:08: U, bedoelt bejaarden meppen .
De jeugd heeft de toekomst .....
Geenstijl is akelig stil omtrent boeren?
Ze twijfelen nog of dat Ronaldo of Bart het stukje gaat tikken...
Klopt. Bij beiden gaat het om demonstreren. Boeren demonstreren voor een beter beleid. Deze 'jongeren' demonstreren dat ze één zenuwcel bezitten.
Moet je nagaan wanneer ze zich echt gaan groeperen die "jongeren". Dan wordt het pas echt leuk. Maar is dit een gewenste ontwikkeling, groepen tegen elkaar opzetten, uitspelen en dan van boven de macht houden en mensen nog meer in de hoek drukken. Het is walgelijk wat we hier zien, en maar weinigen verdiepen zich er in. We worden kapot gespeeld in het westen. En de volgende slaaf van eu, vn, nwo, soros heeft zich alweer aangediend in de vorm van Hugo Schoentje. Met zijn broer bij Astra Zenica, 1 van de meest criminele organisaties ter wereld. De overheden in het westen zijn zo corrupt als de pest. En hele groepen lopen er achteraan. Het is verschrikkelijk om te zien hoe snel de omwenteling zich aandiend. Nu al zitten miljoenen mensen, vooral middenklasse, compleet vast. En maar juichen voor die "koninklijke familie" en maar zeggen dat je met stemmen invloed hebt... Invloed, in die fucking EU zit gvd geen enkel gekozen bestuurder!1!! Democratie hier in Europa is een lachertje, een fucking lachertje.
Vroeger had je in Haarlem drie kermissen rond Koninginnedag: in noord, centrum en Schalkwijk. Schalkwijk is de multiculturele wijk van Haarlem. Raad eens welke van die drie kermissen al heel wat jaren niet meer bestaat.
Alle drie, aldaar er al een paar jaar geen Koninginnedag meer is.
Wilde spruiten.
Tja. Wanneer gaat het ook bij de linkerhelft van Nederland dagen dat er écht een probleem is met Marokkaanse jongeren en dat dat écht niet de schuld van de samenleving is maar van de ouders en hun tekort schietende opvoeding? En dat je geen racist bent wanneer je die constatering doet?
Dat besef is er bij de linkerhelft van Nederland allàng. Maar niemand durft er iets van te zeggen. Liever je tienerdochter laten aanranden dan Wilders in de kaart spelen...
@bisbisbis | 08-07-20 | 13:03: Het klinkt heel cru, maar is een waarheid als een koe.
"Nou ja u weet wel wie"
Nou nee, eigenlijk weet ik nog niets. Misschien waren het wel onfrisse witte stinkblanken of zeau. Van die lui waar je niet teveel van op tv wilt hebben.
What are the odds...
Kermis gesloten?
Zit je dat tuig eigenlijk niet te belonen op deze manier?
Misschien kun je een een schadeclaim indienen als kermis bij deze jongeren, of hun ouders.
Die belhamels gewoon uitnodigen bij M vanavond.
"Ik ga altijd naar kk kermis met mijn pipa"
Helder.
Waarom niet meteen naar het torentje van Prutte?!
Weten we wel zeker dat die ene daar op de foto niet Akwasi is...?
Het Marokkanen probleem. Oh nee, dat mag niet. Je mag niets benoemen in dit land. Zelf man/vrouw verdwijnt. Ik heb die man gezien, sorry bedoel mens, of mag dat ook niet meer. We zakken steeds verder weg in het moeras van de deugcultuur. Onverschilligheid, tolerance en apathie are the virtues of a dying society. RIP
Entiteit mag misschien wel. "Verschillende jongere entiteiten..."
Pas op anders was je fout in de oorlog.
Intussen bij Politie zien ze de praktijk van elke dag.
Al lang gelden: Eric Nordholt, hoofdcommissaris en korpschef Amsterdam, "stelde, tegen de politiekcorrecte stroom in, onder meer de problematiek rond de criminele Antilliaanse jongeren en 'gelijkgestemde' Noord Afrikanen (Marokkanen en Algerijnen), het gebrek aan celruimte, de heenzendingen van verdachten, de aanpak van de georganiseerde misdaad en het vraagstuk van de duizenden illegalen in dit land onverbloemd aan de orde."
Mocht niet.
"Een volstrekte ontkenning van de maatschappelijke werkelijkheid"
was blijkbaar wel politiek toegestaan.
Alleen de suikerspin mocht blijven.
Het hele jaar Suikerfeest,
Hebben wij wel genoeg auto' s in Nederland om af te fikken tijdens deze happening?
Ik hoop het wel anders moeten wij weer bij onszelf te rade gaan waar wij nu weer in zijn tekort geschoten.
Willen we meer of minder van je weet wel wie ?
Platjes,minder aub.
Kwestie van profileren op basis van onfrisse achtergrond en ingrijpen, zodat het goedwillende volk gewoon z'n plezier kan hebben. Zo moeilijk is het allemaal niet, maar blijkbaar leven we in een tijd waarin het (lokale) overheden bang zijn om de rechtschapen burgers te beschermen, ten gunste van subversieve "jongeren".
Gewoon het probleem niet willen benoemen want benoemen staat gelijk aan erkenning van het falende beleid
gewoon even wat jongenwerkers er bij en dan komt het vast wel goed.
Didammers dat kan ik me wel voorstellen...
Maar wilt u er meer of minder van?
Allah snackbar!
wouw, scherpe bijdrage.
Ze hebben die kermis wel zelf opgebouwd.
Gromphadorhina portentosa,oftewel sissende kakkerlak gedijt goed in de lage landen.
Bayer bellen doet.
Schobbejakken. Schorriemorrie.
Dus in plaats van het tuig oppakken, wordt de kermis ontruimd en gesloten?
Kan de burgemeester echt niks beters bedenken?
We kiezen telkens voor de gemakelijkste oplossing zodat we het probleem niet moeten aanpakken.
Als het agrariërs waren geweest, werden ze opgepakt.
Burgemeester van Moergestel net zo n lafbek.
Eerst beveiligers het vuile werk laten opknappen, en daarna roepen dat politie goed werk heeft afgeleverd.
1209 vind-ik-leuks op Instagram ???
De multiculturele medemens hangt veel rond op dat platform.
Aan de andere kant moet je dit wel in perspectief plaatsen en corrigeren voor de verrijking die "ze" aan ons land toevoegen.
De afkomst is helemaal niet interessant. Gooi de raddraaiers een nachtje in de cel zodat de kermis gewoon open kan blijven. Doe dat consequent bij iedere gelegenheid en het wordt een stuk gezelliger. Nu is het voor het tuig gewoon leuk tijdverdrijf, zij gaan vrijuit en de kermis is de dupe.
Afkomst is wel interessant, een nachtje cel levert bij de een problemen thuis op en bij de ander status onder de groep, met ouders die het geen zier interesseert.
Gezien uw naam zult u er ook onder lijden. Als de kermis gesloten is kan de exploitant zijn geld niet witwassen.
Het is wel degelijk interessant, want als een bepaalde groep vaak betrokken is bij norm afwijkend gedrag , zou je daar als overheid beleid op kunnen maken. Als een overheid of regering dat wil, natuurlijk, maar weglaten of veralgemeniseren is zeker geen oplossing.
Het is weer eens de grote groep die het voor de minderheid verpest.
Gewoon een oproep van jongeren voor minder kermissen..
Ik wil graag meedoen aan de stemmingmakerij hier, maar dan eerst wat feitjes (of daar aanliggende feiten en omstandigheden) zien dat dit te maken heeft met wat de meeste hier roepen.
Tsja de suggestie wordt gewekt dat het weer om lichtgetintiërs gaat. Normaliter kan ik me daar wel in vindne, maar in dit geval laat de foto erboven toch een hoop blank en blond zien. Of is dit slechts een stockfoto?
Gefundeerde stemmingmakerij.
@Teeweetwee | 08-07-20 | 12:44: zie alleen blank blond naffer sletje
@Teeweetwee | 08-07-20 | 12:44: jup, alleen een blank meisje, gek genoeg kunnen ze dan wel een blanke huid accepteren. Droeftoeters
Weet je zeker dat je nick niet struisvogel moet wezen
Nee hoor. Alleen lekker met iedereen meeschreeuwen, terwijl ik hier nergens enige bewijzen zie dat Nederlanders met een tropisch stukje bloed hier debet aan zijn, doe ik niet aan mee.
We willen gewoon met het gezin naar Scheveningen kunnen zonder gezeik
We willen gewoon met het gezin naar het zwembad kunnen zonder gezeik
We willen gewoon met het gezin naar een park of een strandje in de zomer kunnen zonder gezeik
We willen gewoon naar de kermis kunnen zonder gezeik
Nota bene,
we willen gewoon dat vrouwen over straat kunnen zonder gezeik, onder andere in Enschede en Scheveningen
we willen gewoon naar de supermarkt kunnen zonder gezeik.
Doe gewoon eens normaal.
Wat er mis met je medemens met het gezin een vredige veilige leuke dag te gunnen na een week hard werken.
Wat een vervelende zelfzuchtige egotrippende types zijn dit.
We willen belasting betalen en verder moet je gewoon je muil houden.
Tja. U krijgt meer meer meer gezeik in de komende decennia. Hoop maar voor u dat er een plekje op de beveiligde compound over is straks.
Wat dacht je van Kijkduin net zoiets als Scheveningen tegenwoordig
Kan niet. Want islam. Wen er maar aan.
Op de foto's en video's hier zie ik veel blanke meisjes en twee donkere typen. Overdrijft GS een beetje?
Selectief fotograferen en filmen is een kunst die de MSM uitstekend verstaat. Net zoals die dobberboten waar opeens allemaal vrouwen en kinderen in zitten terwijl de realiteit is dat het in 90% van de gevallen om jonge mannen gaat.
Blanke wijven die vallen op de bad boy eigenschappen van de verrijkers. Ik treur er niet om als zij vervolgens worden uitgebuit voor sex onder dwang.
@BubbelWater | 08-07-20 | 13:11: Nou ja, hebben ze toch nog een beroep geleerd.
@jan huppeldepup | 08-07-20 | 13:53:
Ze waren altijd al jaloers op Simon de Pilaarheilige (=man), nu kunnen ze als vrouw zelf ook paalzitten en deugen tegelijk.
You can’t change what you don’t acknowledge.
Hier in Artis is het vrij rustig op de rots.
Wellicht weekeindverlof in de provincie.
Logisch. Ze zitten ergens anders.
We kunnen wel steeds een ander naampje geven aan Noord-Afrikaanse kanslozen, maar met dit tempo zijn we straks door de Van Dale heen.
Gelderland, duidelijk dit waren natuurlijk blanke lees: witte boerenzonen.
Allah Snackbar
Morgen is het vrijdag, we weten allemaal waar ze dan te vinden zijn.
Heb ik een dag gemist?
Morgen is het donderdag.
Je woont in Nieuw-Zeeland?
@Glasgow Argus | 08-07-20 | 12:36:
Donderdag mag niet meer want is vernoemd naar een germaanse god. Dus blank dus verboden.
Binnenkort komt er een airfryerdag voor in de plaats.
Een heel goede morgen !
@Mr_Natural | 08-07-20 | 12:37: kunt ge geloven dat ik door al die tijdzones en afspraken op den duur niet meer weet wat dag het is. Dat komt er van hele dagen in een bunker zitten met niks dan schermen en flikkerende meldingen om uw oren.
@2voor12 | 08-07-20 | 12:40:
Zal zeker verboden worden, maar heeft niets te maken met blank.
Donar (Thor) had een hamer.
Gereedschap en handwerk ligt nou eenmaal niet lekker bij de doelgroep.
Ik ga anders naar de grijpertjes kijken.
Extreemrechts tuig?
Waarom praat je met communisten?
Vreemd, Black Lives Matter is tegen discriminatie, dus zou die huidskleur geen rol moeten spelen maar alleen mensen beoordelen op hun gedrag.
In dit geval gedrag op een kermis. Wat is het probleem dan?
Of is het rondlopen met wapens en een grimmige sfeer maken minder erg als je een donkere huidskleur hebt volgens BLM?
"I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character."
Take it away kapitein Haddock: Bij de baard van de profeet, basji-boezoeks, bavianen, bedriegers, beeldenstormers, bosjesnegers, broekventjes, brutale rekels, donderduivelse analphabeten, inboorlingen, driedubbele overgehaalde kaffers, droge visjes eters, drommelse donderse kanaken, druifluizen, ectoplasma's, Ersatz-kamelen, halve maan-rovers, kwelgeesten, nietsnutten, nogaspekulanten, saboteurs, schobbejakken, slavenhandelaars, smerige bedelaars, tapijtenventers, woestijnvossen, zandvlooien.
www.youtube.com/watch?v=-1bSW4_gzqY Hobbelpaard van Troye. er komt een hele waslijst schitterende scheldwoorden voorbij.
Gewoonlijk komt naffer na driedubbel overgehaalde kaffer.
Scheve tobogan
'Nougat Speculant' blijft de mooiste.
Nou, mooi dat ze op deze manier willen meewerken om het "minder minder" van Wilders nog even in de juiste context te plaatsen.
Alles wat bij de ingang niet goed gecontroleerd kan worden met enig vertier (kermissen, amateurvoetbal, bioscopen, publieke zwembaden, speeltuinen en de attractieparken) zijn ten dode opgeschreven. Als gevolg daarvan zullen er private members-only varianten komen voor de welgestelden en de autochtone arbeider kan de tering krijgen.
De autochtone arbeider heeft helemaal geen tijd voor dergelijke frivoliteiten.
Er moet toch íemand werken?
Kunnen ze bij evenementen niet een grote hamlap ophangen die iedereen moet kussen alvorens je naar binnen mag? als zijnde traditie. Waarschijnlijk kan de nodige politiemacht dan gehalveerd worden..
Opsporing Verzocht gisteravond weer gezien. Lichtgetint, lichgetint, lichgetint, donkergetint, Noord-Afrikaans uiterlijk. Zo divers..
Murken en tarrokanen denk ik
U bedoelt Tarokkanen?
Vroeger verwees 'Je-weet-wel' naar gecastreerde katers. Onschuldig waren we.
Mooi hoor, je-weet-wel-jongeren.
Diverse jongeren?
Ik weet niet waar jullie het hierboven allemaal over hebben maar het waren volgens mij, zoals vrijwel altijd Kutmarokkanen. Met 'n grote K van hun moers flamoes..
Ja maar, dat is een etnisch profiel! Toen de belastingdienst eindelijk eens de gigantische toeslagenfraude in kaart wilde brengen was etnisch profileren ineens uit dezen boze. Terwijl de etnische profielen zich al jaren hinderlijk opdrongen. Tja, dan ga je rare dingen doen. Gelukkig krijgt nu iedereen en zijn moeder ruimhartige compensatie, en kunnen personen met een dubbel paspoort hun riante stulpjes in een ver buitenland blijven bezoeken, terwijl ze hier de opgroeiende belhamels maar in toom moeten zien houden. Met al dat racisme en etnisch profileren. Een beetje compassie graag.
Het moet eens afgelopen zijn met het labelen van jongeren. Verreweg de meeste jongeren gedragen zich in dit land normaal. Het gaat om Marokkanen. Geen jongeren.
Voor jongeren zijn kermissen inmiddels een 'no go area' geworden.
@MickeyGouda | 08-07-20 | 12:34:
Onzin. Wederom.
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:37:
Je mag me gerust blokken, hoor. Maar goed, altijd fijn om een onderbouwde tegenwerping te lezen. Uiteraard kunnen autochtone jongeren prima naar de kermis, mits zij een cursus zelfbeheersing en zelfverdediging hebben gevolgd en als back-up plan een verdedigingsmiddel bij zich dragen.
Filmpje gezien. Blanke jongelui die zich gedwee door politie weg laat jagen. Enkele creaturen met capuchons blijven hangen.
@MickeyGouda | 08-07-20 | 12:34: U heeft helemaal gelijk,voor de autochtone, normaal opgevoede kinderen inderdaad,wie vindt het fijn om zijn kind bloot te stellen aan die agressieve inteelt zandlombroso.
@MickeyGouda | 08-07-20 | 12:43:
Onzin
@DrumPiet | 08-07-20 | 13:06: ja dat weet jij. Want in die metropolis waar jij woont is niks aan de hand.
Een van de sollicitatieprocedures bij de politie: u mag kiezen, je schiet een Marokkaan neer, of een Turk, of een konijn... Waarom het konijn vraagt de sollicitant? Gefeliciteerd, u bent aangenomen. Cabaret he?
Mugshots en dan weten we wie.
Sinds wanneer mag je je eigen wapen niet meer meenemen naar de schiettent.
Mooi man die diversiteit. Echt een verrijking voor het nieuwe Afrika.
Volgende week weer 300/400 erbij ... straks weer kartel stemmen voor instandhouding van deze industrie.
Cultuurverrijkers...
Het wordt tijd dat die burgemeester eens aan de touwtjes gaat trekken.
Laten ze burgemeester Bruls invliegen. Die kan heel streng kijken en mensen vermanend toespreken. En heel Holland siddert.
Ja, hij heeft nu al genoeg balletjes opgegooid.
@piloot47 | 08-07-20 | 12:26: Met zijn dikke stinkkop
met wat machetes? skorpion vz.61? blote vuisten? waarover een meissie? eerwraak? softdrugs en afzetgebied? allemaal bepalend voor het daderprofiel zonder etnisch te profileren resultaat is hetzelfde
Laat hoodies maar eens vallen onder (te veel) gezicht bedekkende kleding en verbiedt het dragen maar. Is niet anders. Hoeveel tuig is vaak niet op camera en foto's herkenbaar omdat ze zo'n ding op/om hun kop hebben? Ik begrijp niet waarom men dit normaal vind.
ik denk dat we beter de politie en wetten kunnen verbieden, kunnen ze ook niets meer fout doen hoeven we ook niet te handhaven is er ook geen probleem meer.
Schaamtecultuur.
Ellende bij andere mensen veroorzaken is geen probleem, zolang ze maar niet zien dat jij het was.
Gewetenloos dus.
De mondkapjes zijn net verplicht geworden. Succes met verbieden.
Een op 1.5 meter scanbare onderhuidse QR code wordt zo langzaamaan toch nog acceptabel misschien.
Tja, wat wil je ook in een land waar 'jongeren' een aparte gebedsruimte eisen in de Efteling. Snap trouwens niet dat kermissen nog worden toegestaan in dit land. Niets dan ellende www.google.com/search?client=firefox-...
Waren het geen Duitse "jongeren"?
Nein!
Het ging om een groep lange teenieers, een groep onderbroekdouchers met handtas. een groep loverboys, en de top tien groep van opsporings verzocht .
Ik ga alvast de tekst zoeken van “Welkom, welkom in mijn land.”.
Niet doen, niet doen, zit minstens een week in je kop.
Van plastic handboeien naar plastic nekklemmen, een attractie op zich.
In 2050 is dat dus 70 % van de jeugd, je zal nu als blanke kinderen maken, die gaan een zware tijd tegemoet
Precies de reden dat ik en mijn vriendin ervan afzien. Ik wil mijn kinderen niet laten opgroeien in deze verklootte maatschappij.
@Mali | 08-07-20 | 12:27:
Dito
Geen vriendin nemen, kan ze ook niet "per ongeluk" zwanger worden.
Ik heb geen kinderen maar mijn zus wel. Ik vrees met grote vreze.
@Mali | 08-07-20 | 12:27: niet handig; selffulfilling prophecy.
Waarom zou je naar de kermis gaan? Heel Nederland is toch een schiettent?
Tassenknippers.
Zeg het dan...... Marokkaanse jongeren. Manmanman. Blijf het roepen. Meer, meer, meer.
Rassies!
Post dat op Instagram en je reactie verdwijnt.
Soms lijkt het wel of onze jeugd nog louter bestaat uit jongeren.
*woordkunstenaar is*
Het wordt met de dag erger in dit verkwanselde land, straks is de slappe hap in Den Haag "ontzettend" geschrokken als het volledig uit de hand loopt, Zevenaar ligt ver in de provincie... m.a.w. het hele land is reeds vergiftigd.Het lukt ze al 4 generaties in de randstad, in de provincie komt daar nummer 5 niet meer bij denk ik.
Man man man, het ging om 20 personen en er is niets gebeurd. Stel je toch niet zo aan.
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:19:
20 kutkinderen die het voor de rest verpesten. En nog zonder consequenties voor ze ook. Kan zomaar in Nederland.
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:19: Hallo held, vraag aan de kermismensen of zij dezelfde mening er op na houden nu zij weer gedwongen werden te sluiten.
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:19:
Stuitende reactie van kansloze held 'Drumpiet'. Er is niets gebeurd, dus we hoeven geen maatregelen te nemen. Nee, er moeten eerst doden en gewonden vallen, voordat onze held Drumpiet met deze jongeren in gesprek gaat, om te kijken waar het ze aan ontbreekt. Dit (onze held Drumpiet) is nu precies het probleem van Nederland. kop in het zand steken.... man man man man man man
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:19: Binnen tien minuten zijn het er veertig. Ze bellen elkaar.
Ze zijn maandagavond laat gesloten en dinsdag om 13.00 uur gewoon weer opengegaan, de dinsdag is ook volledig zonder incidenten verlopen.
Storm in een glas water dus.
@UnderCovert | 08-07-20 | 12:27: Altijd weer ontnuchterend om te lezen hoe 80 procent van Nederland denkt. Je blijft anders te makkelijk in je GS-bubbel hangen. Dank, Piet!
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:32: Mooi: bedankt voor het duiden.
*"wegkijken" opzoekt in woordenboek.
niets gebeurd oh daarom rukt al die politie uit om een onderneming te sluiten. aandachtstekort.
Zevenaar, grensdorp.
Altijd weer die belgen
Zo zo, ze zijn 'indringend aangekeken'? Poe poe zeg. Maar wee je gebeente als je op minder dan anderhalve meter afstand een gebakje samen eet, of ook maar laat blijken dat je naar een anti-corona demonstratie wilt gaat. Dat meten met 2 maten loopt echt de spuigaten uit in dit land, de politiek en politie proberen het nog niet eens meer te verbloemen.
Dat komt omdat we het allemaal als zoete koek slikken.
De politie tribaliseert en meet met 2 maten: opiniez.com/2020/07/07/nu-de-politie-...
@Piet Karbiet | 08-07-20 | 12:35: Algemeen bekend, maar ook de 'gemiddelde agent' neem ik dit kwalijk. Dit kan er namelijk óók voor kiezen om tegen de politiek correcte stroom in te gaan, of om Jan Modaal die met zijn Hyundai Getz 3 km/u te hard rijdt te waarschuwen in plaats van te beboeten. De 'gemiddelde agent' doet hier net zo hard aan mee, derhalve al mijn respect voor de politie de afgelopen jaren zo goed als verloren.
@Le Roi | 08-07-20 | 12:41: Tsja, de politie is natuurlijk hierachisch ingericht. De gewone agent kan niet zomaar zelf beleid bepalen, anders dan ontslag nemen.
@Piet Karbiet | 08-07-20 | 12:46: Grootvader vertelde dat in zijn jonge jaren "goede" agenten onderdoken.
Is er op die kermis ook een lage bloedsuikerspiegelpaleis?
Je kan er wel een suikerspiegelspin kopen.
Dat zie ik op de Volendammer Kermis nog niet zo 1 2 3 gebeuren. Daar lopen nog wel Obelixen rond.
Tsss. www.nhnieuws.nl/nieuws/231131/kermis-...
@RickRD | 08-07-20 | 12:26: Maar die kermis ging wel door lees ik.
@Piet Karbiet | 08-07-20 | 12:36: Ja, het nieuwe normaal. Ondanks meerdere aanhoudingen, vechtpartijen en een heterdaadje bij het dealen van drugs, spreekt de gemeente Edam-Volendam van een geslaagde kermis.
We zitten allemaal in de Hullie Culturie.
Gezellig spul staat er ook, rechtsboven op de foto. Welke debiel heeft ooit bedacht dat het een goed idee zou zijn om deze mensen massaal hier naartoe te halen?
D66 Glastra van Look midden jaren 70.
@ecologiste | 08-07-20 | 12:18: Van Loon
welke idioten stemmen nog steeds op de Kartel debielen,die dit om een veelheid van onlogische en schadelijke redenen vinden dat massa immigratie met name van islam een goed idee is/was? Idioten en debielen samen leveren weinig goeds op voor dit ooit zo gave land.
Reuzenratten?
In de boksautotjes?
@Kapitein Sjaak Mus | 08-07-20 | 12:23:
Met kameelstokken.
Binnenkort worden alle paarden en autootjes in de draaimolen vervangen voor kamelen.
@Mr_Natural | 08-07-20 | 12:25:
* eerbiedige buiging maakt *
Boksauto's.
@Mr_Natural | 08-07-20 | 12:25: Suikerfeestspinnen
Welkom bij de politieacademie. Het volgende vak voor 5 studiepunten heet "indringend kijken" tenor.com/search/captain-picard-facep...
Gevolgd door ‘etnisch deprofileren’. Succes, dames en ... uhhh mensen.
Het gaat al mis wanneer vrijwillig zo'n katholieke kneuzenkermis van onder de rivieren omhoog wordt geïmporteerd. Dat is vragen om teloorgang van de publieke ruimte. Thans hier op de jaarlijkse braderie van de plaatselijke kerk ook een draaimolen, en geen overlast van allerhande ondeugd.
Er ging een dreiging uit van 20 mensen met kapoesjons en mondkapjes op? Dat is het nieuwe normaal mensen. Jezus, waar slaat dit op?
Als de lokale driehoek instructies geeft ( en zelf ook weer krijgt ) om de-escalerend op te treden is dit het resultaat.
Verder is knokken op de kermis zo oud als de kermis zelf. Altijd gedonder op kermissen, overal ‘s avonds.
Moet je eens op de tilburgse kermis proberen de boel op stelten te zetten.
Binnen 20 seconden springen dan 10 agenten in je nek! De tilburgse kermis is dan ook goed georganiseerd op het gebied van veiligheid.
@von sokkenstopfen | 08-07-20 | 12:20: maar wel jammer dat dat nodig is.
Ja, alleen zijn die knokpartijen over het algemeen op hetzelfde principe als bij voetbalsupporters gebaseerd jongeren van partij A zoeken jongeren van partij B op om te knokken. Als neutrale burger met/of zijn kinderen heb je daar niet zoveel last van. Ze zijn niet op zoek naar jou en ze willen jou niet intimideren. Dit in tegenstelling tot het Riffijnse tuig.
"van die gasten met capuchons op en mondkapjes om"
Antifa?
Moeten we niet de straat op om te demonstreren dat er te weinig politiegeweld is in Nederland. Als mensen vragen om klappen dan moeten ze die ook ontvangen.
- Maak me gek, leg een knie in een nek -
juist, pak aan!
Indringend aangekeken, dat zal ze leren...
Zeker, wat zal dat een indruk gemaakt hebben.
Meer was blijkbaar niet nodig bij deze storm in een glas water.
Is een oude, beproefde politietechniek.
Als Veldwachter Zwart zijn borstelige wenkbrauwen optrok, trokken Hielke en Sietse alvast hun klompen uit om harder te kunnen weglopen.
@Kapitein Sjaak Mus | 08-07-20 | 12:18:
Ik kan de boerenkool bijna ruiken! Ik voelde me even weer Nederlander. Dank u, dank u.
Ik stel voor dat er een landelijk pasjessysteem met vingerafdrukherkenning komt die voor alle openbare gelegenheden geld als zwembaden, concerten, festivals, kermissen, kroegen en overige uitgaansgelegenheden geld. En raddraaiers die dan over de schreef gaan hun pasje blokkeren en ze dan 5 jaar lang nergens meer binnen mogen komen. Elders dan een nieuw pasje laten maken is dan onmogelijk, want het is een landelijk systeem en alleen
door weer opnieuw je vingerafdrukken te nemen kan er gecontroleerd worden
of je al een pasje had, dus een waterdicht systeem op die manier.
Zeecontainers zijn ook waterdicht.
Ik weet wel een betere manier, maar daarvoor heb je geen wegkijkers maar handhavers nodig binnen de driehoek en daarboven.
Ik ben voor
Mijn onderbuik rommelt behoorlijk, maar ik lees nergens (geloofwaardige) bevestiging dat het hier om (licht)getintiërs gaat. Iemand?
uw onderbuik heeft gelijk.
Op zich loopt er ook regelmatig heel wat blank tuig rond op kermissen
Dat inderdaad. Als je, wellicht terecht, insinuaties maakt, moet je het wel feitelijk kunnen onderbouwen. Ik wil het best geloven, maar dit is feitenvrije “journalistiek”.
@Bigi Bana Boy | 08-07-20 | 12:13:
Precies. Maar goed, Jan Salie kan even weer lekker schuimbekken achter het computertje, dat is ook wat waard.
@Fijn_dat_je_er_bent | 08-07-20 | 12:13: Klopt.
@Bigi Bana Boy | 08-07-20 | 12:13: Dat dus. Dat het lichtgetintiërs zijn ligt voor de hand, maar je moet de 'ontkenners' geen munitie geven door er naast te zitten. En wat @Fijn_dat_je_er_bent zegt, kermissen trekken sinds jaar en dag ook autochtoon tuig aan.
@Kees Maf | 08-07-20 | 12:22: Als de afkomst niet genoemd wordt.......
Ach de jaarlijks terug kerende zomer jihad is ook weer begonnen,wat een heerlijke traditie is het toch geworden dankzij laffe Nederlandse bestuurders.
Ach gut, het ging om twintig man, of vrouw, die door 10 agenten zijn verwijderd.
Overigens werd de politie van te voren gewaarschuwd door, eveneens, "jongeren".
Komt iedere dorpsrel hier nu op GS zodat men eens even lekker kan afreageren op het voorzetje van de redacteur?
Ja.
Komkommertijd begonnen.
Lul nou niet zo raar. De kermis ging dicht, ook voor normale mensen.
De redacteur verleid ons tot uitspraken die die zelf niet (meer) durft te doen.
Belgische jongeren.
Finnen
Naffers
Noord-Afrikanen
Berbers
Belgen
Ik kom nooit in die contreien, hebben we het nou over Noord-Afrikanen of niet? Of komen die daar niet voor? Hoe dan ook. Arresteer eens wat mensen. Er is blijkbaar een groep die het leuk vindt om herrie te schoppen en als dat zonder consequenties kan, is er voor deze groep ook geen enkele reden om te stoppen met doen wat ze leuk vinden.
Veel gezond verstand in 4 regels ... veel teveel voor het gemiddelde angstige Nederlandertje .. de-escaleren heet dat
Arresteren en consequent 47 uur en 59 minuten vasthouden, gewoon omdat het kan. Telkens weer. Na verloop van tijd dringt het wel in die lege schedels door dat het geen zin heeft.
Alleen is dat tegen het beleid dat onze overheid voorstaat: pappen en nathouden. Echt, als ik bij de wouten zou zitten dan zouden mn handen jeuken...
Foei!
Ach, een eeuw geleden hadden we al de "bekkensnijders" die de lokale kermissen bezochten om ruzie uit te lokken. Niets nieuws onder de zon.
Dat was in ieder geval volk uit de eigen gelederen, niet uit de parallele gelederen...
@Ad Hominem Tu Quoque | 08-07-20 | 12:11: De resultaten waren min of meer hetzelfde.
Lulkoek... dat ging om individuën , niet om groepen jakhalzen.
Klopt, hele meutes had je er van toen. Helemaal vergelijkbaar.
Lichtgetintiers
Alternatief gepigmenteerden...
@Air van Boven Dorens | 08-07-20 | 12:13:
Verminderd bleek.
Maar spraken de schobbejakken in casu vaak over een zekere celdeling ziekte? Want dan weten we allen welke achtergestelde en gediscrimineerde groep het betreft... *kuche*
"Verzocht" het centrum te verlaten? Maar de politie is toch de baas? Of leef ik misschien nog in het verleden?
Er is niets gebeurd, dus hoefde de politie niet in te grijpen.
Alleen als je als boer kenbaar wil maken dat je sector de nek wordt omgedraaid. Dan is er ineens wel daadkracht, want "zorgen over gezondheid en veiligheid".
Een paar pistolen meer of minder maakt niet uit. Guns don't kill people, people kill people!
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:11: Ook goeie morgen.
@DrumPiet | 08-07-20 | 12:11: Het is verboden om met wapens rond te lopen dus er is wel zeker een reden om wel in te grijpen.
Ik kan er even niet opkomen, hoe zei Rob Oudkerk het ook alweer?
iets met kudt, geloof ik
‘Nederlanders’ vergeten.
Authentieke Nederlanders komen al 25 jaar+ niet meer op de kermis wegens deze reden.
Idd. Alles verzieken ze...
@TonyMontana010 | 08-07-20 | 12:13: En het eerste bij de botsauto's. Het zijn primaten met oerdriften. Vreselijk soort dieren.
Vroeger waren het de kampers die de boel op de kermis verziekten. Of de laagschedeligen van de LTS (veel dezelfde trouwens). Nu zijn het blijkbaar... jongeren dus.
Destijds kon je gewoon benoemen dat het kampers of LTS-ers waren, nu mag je alleen nog maar jongeren zeggen.
Ook nergens meer zwembaden die een buitenbad met ligweide hebben.
Kan alleen als je een half dozijn beveiligers inhuurt, dus niet te betalen.
Ook al afgeschaft dankzij de nazaten van de Barbarijse zeerovers.
Willen jullie meer of minder "jongeren"
Minder! Nu!
Minder
Minder
Minder
"Volgens burgemeester Van Riswijk heeft de politie de jongeren 'indringend aangekeken' en verzocht om het centrum te verlaten."
Zo hee, "indringend aankijken", nou dat zal indruk gemaakt hebben zeg!
50 jaar terug werd in Gouda de Markt fysiek met de knuppel schoongeveegd wegens "overlast jongeren" (Molukkers)... daarna nooit meer last gehad. Nu is het zachte heelmeesters...
Blijkbaar heeft het geholpen, want ze zijn vertrokken. Al had ik persoonlijk ook graag wat persoonlijke interactie met de wapenstok gezien.
Wat kijk jij mijn?? Iek ssweer je stop daarmee.
@lovekila | 08-07-20 | 12:09: Zeg je nu echt dat er in Gouda geen overlast van finnen meer is? *proest*
@Behangdelul | 08-07-20 | 12:13: Nee, ik gaf een werkende oplossing aan. Iets wat helaas niet meer toegepast mag worden,want liever thee drinken.
"Belhamels"
"Schavuiten"
"Doerakken"
"Vlegels"
"Lorejassen"
"Schelmen"
"Rekels"
Was Corry er ook bij, bij die laatste omschrijving?
Nozems
U vergeet
"Wildebrassen"
"Boefjes"
"Raddraaiers"
En niet te vergeten "Vlerken".
baliekluivers
Mensen met een verfrissende achtergrond.
@whatsinaname | 08-07-20 | 12:17:
Eskimo's?
JK: goeie, die houden we er in!
"verwarde jongeren met een wetsovertredende achtergrond"
Kwetsbare jongeren uit een kwetsbare bevolkingsgroep.
Rapalje
@protonplopper | 08-07-20 | 12:12:
mossels drinken niet
Ik ben blij te lezen dat deze kakkerlakken hier nog net niet de status krijgen van "schobbejakken"..
Dan hadden we er echt naartoe moeten gaan. We zijn met meer.
REAGEER OOK