achtergrond

Geenstijl

NIET OPGEVEN, @KLM-gedupeerden!

Het is iemand gelukt om z'n geld terug te krijgen

Vouchergate, het is nog niet voorbij gevlogen. Onder druk van GeenStijl, de Consumentenbond en Brussel (in die volgorde, ja) ging vvd-minister Corendon van Nieuwenhuizen toch ineens de wet weer handhaven tegen luchtvaartmaatschappijen zoals KLM, die hun klanten met tegoedbonnen het bos in sturen na het annuleren van een vlucht. Behalve dat de stervende zwaan zich nog steeds niet aan de wet houdt. Deze week wist KLM nog een extra schepje schoffering op die schending van het consumentenrecht te gooien, door een zogenaamde "topman" een bonus van acht ton uit te keren voor bewezen diensten over 2019. Opgehoest door klanten die wel hebben betaald, maar niet konden vliegen. MAAR ER IS HOOP. Op internet is een man opgedoken DIE ZIJN GELD TERUG HEEFT GEKREGEN. Hoe? Dreigen met storneren bij zijn creditcardbedrijf, en KLM helemaal kapotmailen tot aan eindbaas Pieter Elbers aan toe. Dus je weet wat je te doen staat: eerst via je creditcard een betwisting indienen (ICS-kaarthouders kunnen dat hierrr doen) en er dan lekker achteraan blijven mailen dus, of spammen desnoods, op AFKLMServices@icsits.com, email.reply@klm.com, refund.europa@klm.com, klm.web-response@klm.com, delegate@klm.com en Pieter.Elbers@klm.com (ook nog ff feliciflapstaarten met z'n Abraham, wellicht). Ze zullen het "zeer betreuren", dus dat is al winst. Hier een one button mails all-functie voor speedy boarding. Prettige vlucht naar voren!
Bonus Praatgroep: voor KLM-gedupeerden. Ook leuk voor aeroflotten polyglotten, want in alle talen.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.