Oh boy. Man (20) mishandelt bejaarden op video, Trump mengt zich in discussie
NAW bij het internet bekend.
Social
't Zou je vader of opa zijn hè. Hier doet-ie het bij een oudere dame en de kans is aanzienlijk dat er meer video's zijn. Online circuleert de vermoedelijke NAW van de verdachte, maar dit lijkt in ieder geval z'n YouTube-kanaal. Detroit Police heeft de 20-jarige verdachte inmiddels gearresteerd. Online bestaat het beeld dat de verdachte een verzorger is, maar "The law firm representing the nursing home sent a statement in response to the incident late Thursday saying the attacker was not a long term resident, but had been admitted for rehabilitation and recovery on a temporary basis and the video had been recorded on May 15th." De verdachte was dus een tijdelijke mede-bewoner. Het slachtoffer liep niet-dodelijke verwondingen op en wordt behandeld in een nabij ziekenhuis. Enfin, vanavond meer, op de NOS.
Reaguursels
InloggenIk vind hier nog steeds niets over bij nos, nu, etc. Is het niet echt gebeurd?
Nou.... het heeft de ochtendkranten al gehaald hoor!
Ow wacht..... ze zijn nog niet wakker daar.
Filmpje zo veel mogelijk delen.
Gelukkig is er nog GS.
En sommige mensen zijn bang, dat ze na de dood in de hel komen.
Wel goed dat Trump zich persoonlijk bemoeit met zoiets. Laats ook met die lynchpartij door twee blanke mannen op een jogger. Prima vent!
Dat was geen lynchpartij. De 2 mannen trachten een citizen arrest uit te voeren, maar toen amoud de man met het geweer aanviel ontstond er een woesteling met als gevolg dat amoud, die hoogstwaarschijnlijk aan het scouten was om een huis te beroven, gedood werd.
Dit soort racisme, blijkens de woorden van de dader, is dermate normaal, geaccepteerd en ingeburgerd dat velen het niet als racisme zien. Ook hier in Nederland. Als niet getinte Nederlander lijk je het maar te moeten accepteren.
Je raakt deze beelden niet meer kwijt. Wonder dat de man nog leeft. Zoals meestal reageert Donald Trump menselijk en oprecht. Dat siert hem
@RealJamesWoods en @realDonaldTrump: zijn die mensen zelf bang dat ze zo belachelijk zijn dat ze menen dat mensen zouden denken dat ze niet echt kunnen zijn?
Overigens kan ik het filmpje niet afspelen, vroeger hoorde ik daar anderen ook wel eens over klagen, maar ik had het toen niet maar nu wel, maar uit de reactie van Ben Adam | 22-05-20 | 21:08 begrijp ik dat ik niets mis.
Bij mij werkt het ook niet via GS maar als je eerst de twitter link opent kun je hem vandaar wel afspelen.
@Urbanus_2.0 | 22-05-20 | 22:12: Merci!
Spijt dat ik het filmpje aangeklikt heb.
Deze drie seconden raak ik nooit meer kwijt dus.
Walgelijk. Pijnlijk walgelijk.
Niemand durft nog naar het zieken of verpleeghuis toe. Deze flauwekul komt in de VS allemaal bij de HHS , de FDA en het CDC vandaan. Als je wordt getagged als COVID-19 krijgt de service verlenende instantie een corona bonus van $10,000 en bij overlijden met een COVID-19 stempeltje nog eens $40,000. Als je als oudere gepensioneerde het dan niet red kan het zomaar gebeuren dat je voor een dag of twee in de marinade badkuip van Marina komt te liggen. Trump zit er bovenop en is volgens mij ook de reden dat funding voor de WHO toen is stopgezet. De WHO zat toen even op zwart zaad, maar geen nood Lady Gaga organiseerde subiet het WHO coronavirus benefiet concert, waarna Bill Gates en Hugo de Jonge de rest aanvulden. twitter.com/hugodejonge/status/125122... twitter.com/Jordan_Sather_/status/125... Tot dusver is nog niemand gearresteerd i.imgur.com/m2oH4tN.jpg
Flikker op met je complot geneuzel, ga bier drinken.
Hok Hugo op. Steek dat geld maar gewoon in de fik.
Laffe klootzak. Hoop dat ie helemaal beurs wordt gebeukt in het gevang.
Hij nodigde critici op zijn handelen uit om eens langs te komen. Hopelijk heeft hij veel visite gehad of krijgt hij dat in de toekomst.
Bite the curb!
* Klets, pats, bam * 'En deze iessj voor die Ghanese schlavernai... en deze voor die Mauretaanse schlavernai, deze voor Primark-fabrieken, en deze voor iesjlamsche onderdroekking en verhandeling von christenen in Noord-Afrika...'
'His name is Jaydon Hayden he is a patient/student at the Walter Reuther Psychiatric Hospital/ School in Westland, Detroit, MI. He only beats up the white elderly. Most of the people can't tell on him as they have Alzheimer and dementia.'
twitter.com/3rdBaker/status/126356657...
Told you so.
Hij had 'clapping crackas left and right' als ondertitel bij z'n Twitter, wat zoiets betekent als 'mept links en rechts spierwitte mannen'.
De wereld zou te klein zijn, als een blanke persoon dit zou hebben gedaan bij een zwarte/donkere/lichtgetinte/ al dan niet blanke persoon.
Even kijken wat de MSM hier van gaat vinden
hier nog een pareltje twitter.com/MurrayRSA/status/12637587...
Dat is nog niks, zoek maar eens op blanke boeren die uitgemoord worden op de meest beestachtige manier. Hoor je ook niemand over van de MSM. Vinden zij blijkbaar helemaal ok . Verbaast mij ook dat GS er nog nooit op is gedoken.
@Kim-Jung-Un | 22-05-20 | 20:28: Inderdaad, de blanke boeren, die zouden direct een verblijfsvergunning moeten krijgen van nederland, in plaats van die nepvluchtelingen die met hun bootje in griekenland aankomen.
Elke dag van z’n leven total loss laten trappen is de enige juiste straf
Moeder van Profundus is wel eens door
een(zwarte/donkere naar wat zij mij vertelde)ziekenverzorgster dwars door haar blouse geïnjecteerd.
Ik was stom verbaasd,toen ik het melde aan de afdelingsleiding keken ze alsof ze water zagen branden,en konden ze me niet vertellen wie dat geweest kon zijn.
Met schoonvader ook dingen in de “zorg” meegemaakt die schandalig waren.
Testje op medemenselijkheid zou voor alle zorgtaken een verplichting moeten zijn.
Typetjes als Arzu Aslan en Sylvana Simons zwijgen weer gewoonlijk. Ze hebben van hun eigen huidskleur hun beroep gemaakt. Andere feiten doen er niet aan toe.
De dag dat we van die twee, KOZP en dergelijke verlost worden roepen we uit tot nationale feestdag.
Tsjonge, wat is dit nou? Een paar topics geleden was het nog maar dor hout dat in de weg ligt en geruimd zou moeten worden. Nogal hypocritisch van de roze horde alhier, om nu het hebben van een hart te veinzen.
Durft iemand racisme te roepen?
Ziekmakend. Ik heb hier gelukkig wel vertrouwen in het Amerikaanse systeem. De beste man zal waarschijnlijk lang moeten brommen.
Of te wel, uit z'n poepertje bloeden.
Zelf ben ik meer van een goede harde tyfusklap op zijn bakkes en de politie waarschuwen. Maar ik heb ook broer die veel te groot is en daar heel anders over denkt. Die slaat hem lachend kapot als hij dit zou meemaken. Soms moet willen zitten is zijn credo.
Dit is het echte racisme in de VS. Terreur van zwarten tegen blanken. Als de politie ingrijpt wordt dat als racistisch betiteld.
Ook in NL. Blanke mannen van middelbare leeftijd zijn de meest gediscrimineerde groep
Murica kennende staat zijn dosis karma al helemaal op hem te wachten.
Ik zag hem wel meer dan three strikes uitdelen.
Meer dan three strikes en je krijgt levenslang.
Ik heb niet het idee dat Trump zich door de straten van NYC laat slepen...
Ik mag toch hopen dat hij zijn bovenstuk mag aanhouden
Welke vieze rat?
@Iknowall | 22-05-20 | 17:51:
Ik zie maar 1 vieze rat hier in dit filmpje.
Echt triest dat je dit moment aanpakt om trump de vieze rat te noemen en je boosheid niet richt op dit onmens
gelukkig hebben ze de doodstraf nog in US
Deze man gaat de doodstraf niet krijgen, gaat immers niet om moord.
Sowieso moet de doodstraf geen streven zijn. Google maar eens op "Zaanse paskamermoord", "Puttense moordzaak", "Schiedammer Parkmoord", "zaak Lucia de Berk".
In al deze zaken werden onschuldigen veroordeeld, ondanks ons relatief zorgvuldige rechtssysteem.
@Dandruff | 22-05-20 | 18:09: Bij Lucia de Berk was het aantoonbaar opzet.
@Frau Merkel | 22-05-20 | 18:18:
Klopt. En dat is voor mij een extra reden doodstraffen af te wijzen.
Ook aanklagers en rechters kunnen naast lui en onbelezen, dus ook bevooroordeeld of zelfs politiek extremistisch zijn.
De voorbeelden zijn weer legio:
- Zo werd ene Hans Janmaat, politicus, in zijn leven zo'n 300 (!!!) keer aangeklaagd en meermaals veroordeeld. Voor uitspraken waarvan juristen nu zeggen "volstrekt legaal".
- Ook tegen Wilders werden meerdere schijnprocessen gevoerd. Compleet met excessen zoals aanklager Tom Schalken die getuige Hans Jansen voor een etentje uitnodigt; minister Opstelten die het OM beveelt de oppositie aan te klagen; burgemeesters die met fanfare naar de moskeeën gaan om valse aangiften te verspreiden; noem maar op.
- Om over de vele schijnprocessen tegen oa Fortuyn, van Gogh, Hirsi Ali, en de BlokkeerFriezen nog maar te zwijgen.
Kortom, ik heb onvoldoende vertrouwen in ons rechtssysteem.
Invoering van de doodstraf zou tot drama's leiden.
Correct Dandruf, echter kun je nog steeds principieel voor doodstraf zijn, mits de randvoorwaarden zijn gewaarborgd. Er zijn namelijk gestoorde gekken die niet te genezen zijn. Roofdieren. Psychopaten. Die zijn tot in het einde der dagen een risico voor al het bewakend, behandelend, begeleidend personeel. Elke dode bewaarder of psycholoog is het directe gevolg van het in leven laten van dergelijke monsters. Een valse hond wordt afgemaakt, dat heeft een reden. Leestip: www.hetmoetrechter.nl/
Dutroux, Robert M. Panhuis. Ook op niet- doodstraf uitzonderingen.
@Joostmochtnietsweten | 22-05-20 | 19:53:
Probleem is dat de randvoorwaarden nu ook gewaarborgd zijn. Het is wettelijk vastgelegd dat alle voorbeelden die ik noemde onmogelijk zijn. Dat geldt zowel ongewenste dwalingen door bijvoorbeeld tunnelvisie of verkeerd begrepen wetenschappelijke theorieën, als opzettelijke misstanden zoals getuigenbeïnvloeding en politieke schijnprocessen.
Al die voorbeelden zijn dus mogelijk, en nog veel meer.
En daarom ben ik toch tegen de doodstraf. Zet schuldigen dan maar levenslang vast; dan kan een fout uiteindelijk toch deels nog worden rechtgezet.
@CalamityJane | 22-05-20 | 20:31:
Totdat jij de buurman van Robert M bent.
Je hebt hem eens wat spullen geleend, en die staan op een van zijn strafbare filmpjes. Misschien geeft M jou wel de schuld, om zelf zijn straf te ontlopen.
Lucia de Berk is op veel minder bewijs veroordeeld.
Zou die in de database van NPO staan voor de divibokaal?
Dat is toch een one liner van links, als er geen immigratie is wie moet ons dan straks verzorgen als we hulpbehoevend zijn.
.. de "handen aan het bed" die (o.a.) extreemGroenlinks met immigratie wil scoren om ons "vergrijzingsprobleem" te bestrijden.
Het zijn inderdaad linkerhoeken die dat beest uitdeelt.
@Jan Passant mk2 | 22-05-20 | 17:37: "vergrijzingsprobleem" wordt zeker opgelost op deze manier.
Je zou toch wensen dat hij een stoeprandje aantikt.
Nadat hij van de vijftiende verdieping uit een raam is gevallen..
Dat bedoelt u toch?
Met zijn tanden, en dat iemand hem dan op zijn achterhoofd trapt bedoelt u?
Maar dat is rasjiest....
@Disabeltje | 22-05-20 | 18:06: Die film laatst nog gekeken, blijft goed!
Ja, of met zijn hoofd op de rand van de badkuip.
.. DENK dat de media de tweet van de president toch wat erger vinden dan de daden van hun achterbanman.
De media wel ja, de mensen daarentegen...
Hier de vertaling voor de mensen die zo graag modieus Engels gebruiken om onze mooie Nederlandse taal te bevuilen: De mishandelaar noemt zichzelf een "teefkontnikker".
Schijnt een heel grote stam te zijn in gekleurd land.
Ik las teefkontlikker,
Dit is een hate-crime.
Nee, kan alleen maar als een blanke een niet-blanke mishandeld.
Deze figuur kan nog wel zelf de racist-kaart trekken door de bejaarde te beschuldigen van het zeggen van de N-word.
Veel reaguurders hopen dat deze laffe grafl*l straks regelmatig tegen een honderdtal corrigerende tikken aan gaat lopen in de gevangenis. Ik uiteraard ook.
Maar laten we wel wezen. De gevangenis is niet bedoeld voor dappere superhelden als Lucky Luke of Batman. Behalve misschien the A-team, maar dat zat nooit zo lang vast.
Gevangenissen zitten dus tjokvol gewelddadige overvallers, dealers (groeps-) verkrachters, pooiers, (huur-) moordenaars, lustmoordenaars; dat soort spul.
En racisme is in gevangenissen doorgaans een pro; zo'n beetje alle bendes zijn daarop georganiseerd.
Niet voor niets zegt "only black lies matter" altijd te streven naar grootschalig raciaal geweld; alleen zo kan "gewone" gewelddadige criminaliteit beter geaccepteerd worden, aldus blm.
Dus. Ik geloof niet dat deze engnek het erg zwaar gaat krijgen. Misschien glijdt hij uit over eens stukje zeep en raakt hij vanaf zijn nek verlamt. Dan mag hij van mij best 100 jaar oud worden; dat zou een mooi einde zijn.
Je zit ernaast. Zie mijn post hier beneden. Misschien! dat ie gered wordt door de African Americans in prison, maar dan zijn er nog zat kampen die deze jongen he-le-maal dood maken.
Het wel eens begrepen dat het merendeel van de gedetineerden onschuldig in de gevangenis zit. Tenminste dat zeggen ze zelf dan.
@Dubz | 22-05-20 | 17:13:
Dus mensen die vastzitten voor (bijvoorbeeld) het vermoorden van een winkelmeisje dat de kassa niet snel genoeg open kreeg, gaan straks broodjes moraal smeren?
Omdat dit gedrag *laf* is?
En een ongewapende kassamedewerk(st)er doodschieten is niet laf?
Als gevangenen jacht op hem gaan maken is dat omdat ze zin hebben in een relletje. Of omdat hij bij de verkeerde bende zit. Maar zijn laffe gedrag wordt hem echt door niemand kwalijk genomen.
Geloof me nou maar wanneer ze ook maar vermoeden dat hij het is die een oudje heeft mishandeld dat hij zijn zit niet gaat volmaken. In de VS is het niet als hier.
@Jan, Leiden | 22-05-20 | 17:55:
Gaat niet om NL of VS. Wat is de redenering van die gasten dan?
Bejaarde slaan = laf, maar winkelmeisje doodschieten = dapper?
Zelfs huurmoordenaars die een andere crimineel omleggen doen dat het liefst onverwachts vanuit een auto, of van achter in de rug.
Het zijn niet de fraudeurs en de foutparkeerders die in gevangenissen waar dan ook de dienst uitmaken.
Bestaan er vormen van gewelddadige criminaliteit die niet laf zijn?
Hoeveel procent van de gewelddadige gevangenen gebruikt principieel alleen geweld tegen sterkere tegenstanders?
@Dandruff | 22-05-20 | 18:24:
Het gaat om het weerloze aspect van deze daad. Als je dit doet, ben je in de gevangenis geen man en gezien worden als een vent is wat je levend houdt in de gevangenis.
Jij laat er je hollandse visie over vloeien. Het werkt niet zo.
@Dubz | 22-05-20 | 18:55:
Geen Hollandse visie, gewoon concrete feiten en basale logica.
Dat werkt beter dan het romantiseren van een wereld die draait om grof geweld en het recht van de sterkste.
Je bent ook geen man/vent als je;
- ongewapende winkelbediendes onverwachts doodschiet;
- vernietigende harddrugs aan kinderen uitdeelt;
- die verslaafde kinderen aanzet tot criminaliteit en prostitutie;
- concurrenten, getuigen, rechters of hun familieleden laat vermoorden;
- etc.
Zware criminelen hebben echt geen enkel eergevoel.
De bendes die de dienst uitmaken rekruteren kinderen om "het vuile werk op te knappen"; oftewel de kindsoldaten van andere bendes uit de weg te ruimen. Dat zinloze bendegeweld leidt in de VS dagelijks tot vele dodelijke schietpartijen. Waarbij vaak ook willekeurige voorbijgangers gedood worden. Omdat er met zware wapens vanuit rijdende auto's geschoten wordt, zelfs naast kinderspeelplaatsen. Allemaal weerloze slachtoffers.
Ook mensenhandel en prostitutie gaan gepaard met het regelmatig aftuigen van weerloze vrouwen en meisjes. Maar "pimp" (pooier) is een geuzennaam in de gevangenis. En tegenwoordig ook op MTV en cs.
Echte mannen?
Laffe ventjes zijn het.
@Dandruff | 22-05-20 | 19:24:
"Echte mannen?
Laffe ventjes zijn het."
Dat zegt toch al genoeg? Jij laat jouw visie er op los, maar ik heb een tip voor je. Stel, jij zit in de gevangenis met alleen maar criminelen, dan ben je niet automatisch de laagste soort crimineel. Dus als je banken berooft zit je ergens in de top 5 categorieën, maar als je kleine kindjes verkracht, dan wordt je kapot gemaakt. Dat is, omdat onder criminelen op z'n minst een vorm van respect MOET bestaan. Dat jij denkt dat de normale wereld geldt in de gevangenis zegt al voldoende....
Deze jongen gaat géén respect krijgen. Hij krijgt waarschijnlijk een speciale code bij zijn opsluiting en als ze die code achterhalen, of ze herkennen 'm gewoon, dan wordt ie kapot gemaakt.
Zoals ik hieronder post, kijk en luister naar de videos van Larry Lawton.
youtu.be/zkGF_8SegT8?t=859
@Dubz | 22-05-20 | 19:36:
Larry heeft een mening, die niet alle genoemde feiten weerlegt.
Zoals; het aftuigen van een weerloos meisje om haar tot prostitutie te dwingen is minstens zo laf als het aftuigen van een bejaarde. Jij kunt mij dat verschil niet uitleggen, en Larry ook niet. Maar meisjes aftuigen om ze in de prostitutie te dwingen wordt wel algemeen geaccepteerd in gevangenissen, en zelfs in de hele rapscene.
Jij stelt dat zware criminelen eigenlijk heel romantisch zijn.
Dat pooiers weliswaar hun "eigen" minderjarige meisjes verkrachten en laten verkrachten. Maar dat zij gelukkig wel keihard optreden tegen verkrachters buiten hun criminele bende.
Maar draait het hen dan om het delict, of om de bende?
Juist ja; om de bende natuurlijk.
Een bankovervaller die in zijn eentje werkt krijgt ook niet zomaar "respect" van zijn celgenoten. Daarvoor moet hij van zich af kunnen bijten, of zich aansluiten bij een bende.
Deze klootzak is een bokser, die dus van zich af kan bijten.
Die door zijn racisme bovendien als echte "N" zal worden bejubeld door een aanzienlijk deel van de gevangenispopulatie.
Zware criminelen zijn niet zo romantisch als je denkt. En dat weet je onderbewustzijn wel, want je hebt nog geen één voorbeeld gegeven van zware criminaliteit waarbij weerloze mensen worden ontzien.
Nog een leuk weetje over het Amerikaanse gevangenissysteem trouwens. Anders dan in Nederland wordt geweld binnen de gevangenis keihard aangepakt. Georganiseerd geweld tegen medegevangenen wordt dus meestal gepleegd door figuren die toch al levenslang hebben.
Die horen dus echt niet tot de 0,1% criminelen die lafheid soms afwijst.
@Dandruff | 22-05-20 | 20:14:
Ik link je naar iemand die daadwerkelijk 20 jaar in de cel heeft gezeten en nog steeds weet je het beter. Dit is wel mooi :D
@Dubz | 22-05-20 | 20:19:
Je verwijst naar een crimineel die criminaliteit romantiseert.
Dat mag, maar ik vind feiten belangrijker dan meningen.
Ook al is die mening deels gebaseerd op geromantiseerde ervaringen van een crimineel; dat maakt die mening niet minder *mening*.
Over de feiten hoor ik je niet.
Feit is dat jij en Larry's niet uit kunnen leggen wat het verschil is tussen het aftuigen van een bejaarde, of een minderjarige prostituee.
Dat verschil in lafheid is er niet.
Alles opgeteld geven jullie 0 voorbeelden van zware criminaliteit waarbij laf geweld tegen weerloze slachtoffers *geen* rol speelt.
Die vormen van zware criminaliteit bestaan namelijk niet.
Daarom l*l je er omheen.
@Dandruff | 22-05-20 | 20:42:
Gozer, je bent volledig het spoor bijster. Het gaat er helemaal niet om wat ik, jij, wij er van vinden. Het is de werkelijkheid.
@Dubz | 22-05-20 | 20:44:
De werkelijkheid bestaat uit feiten.
Daarom weiger jij steeds op alle feiten in te gaan.
Een bejaarde is net zo weerloos als een minderjarig meisje.
Punt.
Geen één van jouw nul voorbeelden maakt dat feit ongedaan.
Ook jouw nul voorbeelden van zware criminaliteit waarin laf geweld tegen weerloze slachtoffers wordt afgewezen, bewijzen niks.
Ik denk dat je de waarde van het getal 0 overschat.
@Dandruff | 22-05-20 | 21:18:
Maar je snapt dus nog steeds niet dat het in de gevangenis iets anders gaat dan in jouw wereld van feiten? :D
Ik heb echt zelden het idee dat iemand écht dom is, of doet alsof, maar je komt in de buurt van die 10 met een griffel.
@Dubz | 22-05-20 | 23:01:
Ik vraag jou 30 keer waarom het aftuigen van bejaarden laffer is dan het aftuigen van kleine meisjes. Je weet het niet.
Jij herhaalt steeds dat we niet naar de werkelijkheid, maar naar de romantiek moeten kijken. Je voert als bewijs aan dat een crimineel die op internet opschept over de gevangenis, jou heeft verteld dat het aftuigen van kleine meisjes net zo mannelijk en romantisch is als het doodschieten van ongewapende winkeliers. En onbekende ex-gevangenen spreken altijd de waarheid. Er zijn in de VS ook hooguit enkele tientallen miljoenen ex-gevangenen, dus zijn mening is behoorlijk representatief begrijp ik.
Maar laten we het anders eens omdraaien. Jij roept steeds dat laf geweld ineens heel mannelijk wordt als de dader een zware crimineel is, en/of lid van een gevaarlijke bende. In gevangenissen draait immers alles om romantiek.
Dus stel dat de klootzak in bovenstaand filmpje inderdaad een zware crimineel is, en lid van een gevaarlijke bende. Dan is hij volgens jouw definities dus ineens niet laf meer, maar "een echte vent"?
En je noemt mij dom?
@Dandruff | 23-05-20 | 09:28:
Ik ga het nog een keer proberen het uit te leggen.
Ten eerste; Ik stuur je een link naar een man die het gevangeniswezen in Amerika door en door kent. Hij geeft daarbij inderdaad af en toe de schijn dat hij het ophemelt, maar die stukjes moet je even negeren, want dat doet niet ter zake. Wat wel ter zake doet, is het feit dat, hoe en waarom.
Plus, die man is volstrekt niet onbekend, dat 't even duidelijk is. Jij kent 'm niet, maar ik heb het idee dat jij sowieso weinig buiten komt.
Het aftuigen van meisjes en het aftuigen van ouderen is wat mij betreft vergelijkbaar. Ik heb ook never te nooit ergens anders gesteld, jij doet alsof ik zoiets zou hebben gezegd. Ik kan me heel goed voorstellen dat elke crimineel die uit puur sadisme is overgegaan tot zijn respectievelijke acties het niet lang overleeft in de gevangenis. Het verschil zit 'm in het feit dat mannen die kleine meisjes doen over het algemeen verborgen worden door het systeem. Je krijgt geen ID mee in de gevangenis. Men zal je dus eerst moeten identificeren. In het geval van deze joker, heeft ie dikke pech. Dit is wereldnieuws, iemand z'n vrouw, oom, tante, mafiabaas of advocaat licht iemand binnen de gevangenis in, die gozer wordt gepakt. Dat wil niet zeggen dat het automatisch de dood betekent, maar hij wordt gepakt.
Waarom? Omdat het DOEL was om puur op sadistische basis weerloze ouderen in elkaar te stompen. Omdat elke mens die dit ziet aan zijn opa of oma denkt. Omdat je dit filmpje niet kunt kijken zonder die gozer persoonlijk aan een staak te willen rijgen. Criminelen hebben ook opa's en oma's, net zoals criminelen kinderen hebben. Tijdens het werk kan altijd wat mis gaan. Een caissière die komt te overlijden door paniek bij de overvaller, een mislukte kraak waar meerdere slachtoffers bij worden gemaakt. Emotioneel ligt het anders.
Je eindigt je stukje wederom met het idee dat ik vind dat iemand een vent is als ie lid is van een bende, of iets in die strekking. Ik zal daar ook nogmaals op reageren.
ik.. vind... niks
Ten eerste; Het maakt niet uit of je lid bent van een bende, in de gevangenis, het maakt wel uit of je je mannetje staat en hoe je binnen het gevangeniswezen bekend staat. Onder criminelen, net zoals motorbendes, net zoals mafia, yakuza, etc, bestaat eer. Ja, daar gaan we weer JIJ vind dat zoiets niet kan, maar JIJ bent blijkbaar ook niet in staat om je te verplaatsen in een wereld die jij duidelijk niet wil kennen.
Dus als je als child molester of grandparents molester binnen komt, dan ben je het laagst van het laagst.
De reden dat ik je dom vind, is omdat je het een jij-bak blijft maken en je trekt de volledige discussie uit z'n verband, haalt er dingen bij die nooit genoemd zijn en geeft wat jij van iets vind een prominente plek in jouw "realiteit". Wat wij roomwitte goede burgers er van vinden is irrelevant. Jij bent niet in staat om die scheidslijn te herkennen of toe te passen. Dat maakt je inderdaad niet bijster intelligent.
Precies, doodstraf en waarom geen doodstraf, wij zijn toch in God's evenbeeld geschapen, ergo herinvoering doodstraf voor dit soort onmensen.
@Theo-Pim-Riv | 22-05-20 | 17:10:
Google eens op "Puttense moordzaak", "Zaanse paskamermoord", "Schiedammer parkmoord" of "de zaak Lucia de Berk".
Zomaar even 4 moordzaken in het (relatief) gezapige Nederland.
Waarbij ons relatief eerlijke rechtssysteem onschuldige verdachten "schuldig" verklaarde. Terwijl er al enkele jaren later echt gehakt gemaakt werd van de "bewijslast". In sommige gevallen was er opzettelijk geknoeid met de bewijzen.
En over opzettelijke gerechtelijke dwalingen gesproken. Ene Hans Janmaat, politicus, is ooit ruim 300 (!!!) keer aangeklaagd en ook meermaals veroordeeld. Voor uitspraken waarvan elke jurist nu zegt "niks mis mee, eigenlijk".
Hij riep ook nog eens het "N" woord terwijl zijn slachtoffer blank is,het moet niet gekker worden.
Verwarde man lijkt mij.
Hij is volkomen bij zinnen. Die negers verkneukelen zich erover dat ze blanken in een schaamtespagaat hebben. Ze bitch ass nigga noemen is het summum van plezier.
Woont Arnon Grunberg niet in NY?
Ja, hij heeft het vliegtuig naar Detroit genomen om zich even uit te leven.
Dit is één van mijn nachtmerrie scenarios omtrent de multiculti samenleving, dat ik als kwetsbare bejaarde wordt mishandeld. Een andere is dat ik midden in de nacht wakker wordt van geroep over 'de geld, de geld, waar is de geld?!'
Ja, dit wordt ons voorland en erger, wen er alvast maar aan, mensen.
My name is Buck, and I'm here to fuck. Join the Pussy Bandwagon: www.youtube.com/watch?v=tlUuNg6PEXA Yeah, right.
Echt ziek dit... Een weerloze bejaarde tot bloedens toe slaan. Absoluut weerzinwekkend.
A negro a day, keeps the doctor away. Maar dan, your worst nightmare: www.youtube.com/watch?v=kvzIRuIg288 Orange is the new black.
Gvd. Stop mij maar in een open-carry bejaardentehuis in Texas of zo. Wordt liever neergeschoten door seniele Gerrit dan een speelbal voor dit soort ongedierte.
Al weken wordt je in de Amerikaanse media bestookt met de zogenaamde 'racistische' moord van die hardloper, die toevallig met gereedschap en zonder renkleding maar liefst 16 mijl van zijn huis in een opknapwoning aan het rondneuzen was. De 2 daders zouden door en door verrote racisten zijn die een hate crime hebben gepleegd, want slachtoffer was zwart. Eens kijken of dit geval ook zo breed in de media zal worden uitgemeten.
Maar dit is toch geen racisme? Dit is een verwarde kwetsbare jongeman die hulp nodig heeft, stelletje rechtse rakkers!
@ger1306 | 22-05-20 | 16:49: Misschien dat de oude man een racist is en hij de jongere erg gekwetst heeft, dat zou heel goed kunnen, maar daar staat hier hier natuurlijk weer niemand bij stil.
@ger1306 | 22-05-20 | 16:54: Ja echt, jij voert vaker monologen? Of vergat je even op je ander account in te loggen?
@ger1306 | 22-05-20 | 16:54: bij je eerste opmerking dacht ik mmm satire maar nu zou ik zeggen rot op mafkees.
@ger1306 | 22-05-20 | 16:49:
Waar zijn de stage plekken? Of kennen ze dat daar niet?
Hier in Nederland is de diversiteit maatschappij een doorslaand succes!
Kans is nagenoeg nul %
Nu hebben we toch langzamerhand een heleboel ellende voorbij zien komen, maar ik moet zeggen dat ik dit heel moeilijk vind om aan te zien.
Ik wilde reageren maar kan er de woorden niet voor vinden...
Ik ook niet. Wat moet je een laffe psychopaat zijn om dit te kunnen doen. Bah.
Die jongen moet straks in de bak niet zijn stukje zeep verliezen in de douche.
Deze jongen overleeft de gevangenis niet. Sterker nog, aangenomen dat ze hem herkennen in de gevangenis, zullen ze er een zaak van maken dat ie niet heelhuids door de eerste week in de gevangenis komt. Dit wordt absoluut niet geaccepteerd, net zoals pedofielen. Pedofielen hebben echter meestal geen media show. Deze jongen is het haasje.
Hoe ik daar zo zeker van ben, check het kanaal van Larry Lawton:
www.youtube.com/channel/UCzmkeda2XiYp...
Pedo episode:
www.youtube.com/watch?v=zkGF_8SegT8
De Twitters rookten vanmorgen al van verontwaardiging toen ik dit filmpje onder ogen kreeg. Heb het ook niet afgekeken want slechts enkele seconden na het begin tikte mijn bloeddruk al gevaarlijk hoge waarden aan. Niet vanwege de vermeende huidskleur van de dader, maar om zijn zeldzaam wanstaltige lafheid. Een oude weerloze man zo te lijf durven gaan. 'Mijnheer' schijnt ook nog bij de lokale boksschool aangesloten te zijn, wat het geheel nog iets maakt.
En de Democraten/ Progressieven mogen zich dit persoonlijk aanrekenen. Waarom? Dit is namelijk wat je krijgt wanneer je racisme naar de blanke bevolking toe bon ton maakt. Dan heb je de daad misschien zelf niet ten uitvoer gebracht, maar je hebt wèl de voedingsbodem gelegd!
Kijk zijn filmpje op yt 'Why black ppl became slaves'
Shock!!!!
En dan vraagt Trump nog: "Can this be for real?"
Ohhh. Zucht. En ** facepalm **
Ja. Dit soort dingen gebeuren soms echt. Racisme tegen blanken bestaat echt. En Trump weet dit, want dit is niet van vandaag of gisteren.
Gale Benson, 1972.
Amy Biehl, 1993.
Kriss Donald, 2004.
Zoek maar eens op.
En ons eigen land heeft ook zulke voorbeelden.
Anja Joos, Maja, de Rotterdamse metromoorden.
Als ik zin had om meer moeite te doen zou ik meerdere A4-tjes vol kunnen schrijven. Wie quasi-verbaasd vraagt "Can this be real?" heeft of oogkleppen op, of neemt je in het ootje.
Voorzitter GroenLinks-jongeren Noortje Blokhuis: ‘Zwarte man die blanken doodschiet omdat hij ze haat is geen racisme’
Zegt u nooit: ''Echt waar??" Nee, he, Trump afplassen, staat beter in het deugdagboek. Waarom publiceert u niet op Jeaup. Die vertoont dit bericht vast wel, oh, ogenblikje, een donkere dader? Nee, past niet in ons profiel.
Lijkt me een logische reactie. Jezelf afvragen of dit wel echt is. Het is namelijk stuitend, wat er gebeurt. Zo zou je die dader ook kunnen vragen: 'Are you for real?'
Je snapt de pointe niet. Trump tracht om iedereen hier naar te laten kijken. Hij wil dat de wereld juist niet wegkijkt bij dit soort sadisme zoals maar al te vaak gebeurd.
@Nehemia | 22-05-20 | 16:45:
Dat is ook een mogelijkheid, maar ik zou dan wel het iets anders geschreven hebben. ;)
iets spoort in je reactie niet. Het is TDS syndroom en dat maakt je reactie voor mij schijnheilig en nauwelijks oprecht. Zo het je uitkomt dus ,bah.
@arlen | 22-05-20 | 16:39:
Klopt, en daarna had ze getwitterd " Er bestaat niet zoiets als reversed racism omdat racisme stoelt op scheve machtsverhoudingen."
Wat niet klopt.
@gaffelbaard | 22-05-20 | 16:59:
Dat dus. Het woord "racisme" is gewoon een woord, waar een definitie op past. Bijvoorbeeld "onderscheid maken op basis van ras". Daarbij is de huidskleur van de persoon die dat onderscheid maakt volstrekt irrelevant.
Voor vaste kijkers van NPO, MTV en Vice die dit natuurlijk niet snappen; vergelijk het woord "racisme" eens met het woord "stoel". Mogelijke definitie is dan "zitmeubel voor een persoon". Volgens de linkse kerk is een stoel dus alleen een stoel als er een blanke op zit; als een uur later een zwarte man op gaat zitten is het geen stoel meer.
Zelfs onder GroenLinks stemmers moeten toch tientallen mensen te vinden zijn die snappen wat er mis is met die redenering?
@hertogvanzottegem | 22-05-20 | 16:57: Gaffeltje maakt zich alleen maar druk over Trump
En dan zijn er ook nog mensen die er een slaatje uit proberen te slaan. Al 30 dollar opgehaald:
www.gofundme.com/f/put-jordan-hayden-...
Is ook weer iemand die 'reversed racism' ontkent.
"... man who abuses the elderly ..."
Zie je? Alleen 'abuse'.
Nergens een woord over racisme.
Zal z'n vriendin wezen. Die wil ook van hem af.
Even dacht ik aan een uit de hand gelopen seksspelletje...
Staan de Jopen en de OP1-en en de NOS al op de kop? Oh nee de man zal zijn kleur waarschijnlijk mee hebben..... Berichtje ergens achteraf dus, zodat ze nooit kunnen zeggen dat ze het niet gemeld hebben.
Als het slachtoffer zwart was en de dader wit was dit racisme.
Nou is het gewoon een incident met ophef, jammer dat meneer is gearresteerd, ik heb wel goesting naar een manhunt, de dag is wat saai.
Dat zal in de Amerikaanse context zeker zo zijn, en dat maakt het dan weer een hate crime, waar weer hogere straffen op staan. De dader was óók opgenomen in het verzorgingstehuis - en aangezien er op het eerste gezicht fysiek niet iets met hem mis is vermoed ik dat er wel een schroefje hier en daar ontbreekt in de bovenkamer. Misschien wel twee.
@DebraCadabra | 22-05-20 | 16:23: het interesseert me niet of er een schroefje ontbreekt. Ik ben tegen het opnemen van psychische toestand of situatie bij het bepalen van strafmaat. Alleen de feitelijke situatie telt. Stel dat bijv. deze oudere heer met zijn vingers aan dochter van sla-meneer had gezeten dan zou het hele verhaal omdraaien.
Dat is alleen niet het geval, ook blijkens het feit dat sla-meneer ook andere bejaarden zo heeft behandeld.
Ik weet alleen niet... ís dit nou Bubba zelf of heeft Bubba ook zijn eigen Bubba?
@Knufter | 22-05-20 | 16:26: Ging mij niet om de strafbaarheid. Meer hoe die man in de gelenheid kwam om deze misdaden te begaan. Deze man had natuurlijk nooit in dat tehuis terecht mogen komen. Er zit een verhaal achter, zeg maar. Nogmaals, betekent niet dat ik vind dat zijn gedrag op een of andere manier te rechtvaardigen is.
@Knufter : dan 24/7 op CNN en MSNBC, Opeds in NYT en WaPo, Pelosi en Schiff gillend en met uitpuilende ogen vanuit Californië Trump beschuldigen en een nieuw impeachment procedure starten.
Every Bubba has his own personal Bubba. Creating an eternaty of Babba's. #Bubba4ever
Demonisch.
Ik heb net het filmpje uit het vorige topic vergeleken met dit filmpje. Ik vond de eerste leuker. Ik switch weer terug dus
Oef beerput.. Gaan we nu elke dag blanken zien die in elkaar geworden geslagen door (racistische) negers? Snel allemaal weer het hoofd in het zand steken.
Gelukkig hebben wij migranten/vluchtelingen die later voor ons zorgen als we oud zijn.
Wees niet ongerust, uw billen zijn te haram om aan te raken.
De aanwezigheid van de witte man was natuurlijk provocerend voor die jongen.
Hij kwam slechts voor zichzelf op, weerbaarheid is cruciaal voor dergelijke kansenjongeren.
Oudjes in kwestie hadden de Jim Crow laws opgesteld en uitgevoerd, logisch dat deze heerschap even Django Unchained gaat.
DEN HAAG - Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hopen dat moslims ondanks de coronacrisis toch een mooie afsluiting van de ramadan kunnen vieren. Het koningspaar wenst iedereen vrijdag op social media een fijn Suikerfeest toe.
Ramadan kareem!
- M Rutte
Wat kerst vroeger was. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen lijkt me?
James Woods is overigens hilarisch om op zijn tijdlijn te kijken. Van tijd tot tijd wordt ie weer ge(shadow)banned maar zijn roasts van Dems, MSM en zijn haters zijn soms vermakelijk.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Zeker het volgen waard. Trump overigens ook. Dat is echt de oppertrol op Twitter.
@CzMichiel | 22-05-20 | 16:07: Heel slim van Trump dat hij Twitter als communicatiemiddel gebruikt. In de MSM wordt hij toch 24/7 gedemoniseerd en dat heeft effect bij de volgers. Zo komt zijn boodschap zonder enige ruis of verkeerde interpretatie naar buiten.
Zal wel weggejorrist worden als ik schrijf wat ik denk. Dus dat doe ik maar niet.
In de gevangenis gaat deze gast nog wel wat lastigere tegenstanders ontmoeten.
Als ik zou tegelen wat ik deze meneer toewens dan ga ik een geruime tijd doorbrengen in Joris’ kelder...
Drugs are bad for you, mkay? En voor hulpeloze onschuldige slachtoffers.
mAaR iN iJmUIdeN wArEN HeT WItTeN dIE eEn BoA slOEgEn hEuR
Dat tuig moet ook gewoon opgepakt worden, voor rechter verschijnen en bij eerder 'contact met de politie' uit de ouderlijke macht plus her-opvoedingskamp op een booreiland, terwijl de ouders financieel voor álle kosten mogen opdraaien, tot aan de kosten van de schoonmaak van de rechtbank aan toe.
Nou Jaydon Hayden, Jij bent voor de komende jaren verzekerd van een quarantaine.
En dat is niet omdat Covid-19 zo gevaarlijk is.
Nu nog Juicy Smollier achter de tralies en Amerika is weer veilig: www.youtube.com/watch?v=wZXoErL2124
White lives matter!
Dat wilde ik gaan zeggen, maar eerst maar even door de reaguursels scrollen om te zien of niemand mij voor is. Jawel hoor.
@Nuuk | 22-05-20 | 16:15:
Je kunt ook op woorden zoeken. CTRL F
Enige genoegdoening is dat we weten dat je in de states voor 30 jaar weggaat.
Wanneer het duidelijk wordt wat hij heeft gedaan in die gevangenis haalt hij waarschijnlijk de 3 niet.
Ben benieuwd naar het idee erachter
maar maar Nederland staat ook op de kaart hoor: homohaters en boameppers
Geef die Boa's pepperspray en een knuppel.
Hoe moeilijk kan het zijn?
@HoerieHarry | 22-05-20 | 15:50:
Het nooit een goed idee mensen met een IQ onder de 80 wapens te geven. Daar komen alleen maar ongelukken van.
@2voor12 | 22-05-20 | 15:54:
Daar heb je wel een puntje.
Levensgevaarlijk, die mensen hebben al genoeg moeite met strikken
@2voor12 | 22-05-20 | 15:54: als ze dat alleen maar gebruiken tegen inteelt met een zelfde IQ is het niet erg.
Ja, een hufter, gelukkig heeft deze bejaarde het overleefd en hij is gelukkig nu gestopt. En Trump gaat daar nog steeds mee door.
Dat kun je niet zeggen van de vele duizenden bejaarden in de USA die door Trumps Corona aanpak van ontkenning en misinformatie onnodig overleden zijn.
Trump heeft bloed aan zijn handen. Dat niet alleen van Corona slachtoffers, maar ook bijvoorbeeld van kinderen die hij op heeft laat sluiten en/of voor altijd van hun ouders gescheiden heeft.
Dat heeft Rutte ook. Maar ja, orange man bad
mijn mond valt open. alstublieft houdt u 1,5 meter afstand van iedereen.
Wat een ruig verhaal zeg, heeft u ook bronnen?
.. Trump gaat daar nog steeds mee door had aan het eind moeten staan...
@Vlasbaard | 22-05-20 | 15:50:
Een voorbeeld :
www.newsweek.com/54000-fewer-american...
Ik zou bijna gaan huilen,...
Even een bericht voor de verzorgers van Gerard: wilt u er beter op toezien dat Gerard op tijd zijn medicatie tot zich neemt? En vermijd het woord 'Trump' in zijn nabijheid teneinde overmatig schuimbekken te voorkomen?
Heb je hersenrot? Die bejaarden waren toch gegaan. Wat je ook doet. Een virus is niet te stoppen. Ieder jaar vallen in het griepseizoen bosjes bejaarden. Niet te voorkomen. En met die kinderen scheiden was Oboema al mee begonnen. Toen hoorde je niemand erover.
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt. De staten zelf, gouverneurs, zijn verantwoordelijk voor het beleid. Blijkt dat de staten met dem gouverneurs achterlijke maatregelen nemen, om de economie te schaden en corona patienten in bejaarden centra op te vangen.
Je moet bij de WHO en de RIVM zijn die geruime tijd riepen met al hun 'expertise' dat er niks aan de hand was.
@drolloman | 22-05-20 | 15:58: Ja, maar oorlogspresident Obama is de messias van links.. DIe mag je niet aanvallen.
U vindt de dader een hufter. Daar ben ik het mee eens. Met de rest van uw verhaal kan ik niets. Te infantiel voor woorden.
ZOu u wat minder Niuwsbegrip willen napraten en uzelf in isolatie plaatsen tot u de leeftijd van 18 hebt bereikt?
Anders zijn we genoodzaakt uw moeder te bellen.
@drolloman | 22-05-20 | 15:58: Als je hersenrot hebt had je nog hersens maar Bij gerard zit niets in het hoofd.
@Rinet97 | 22-05-20 | 17:50: Goed opgemerkt. Ik heb hem toch nog te hoog ingeschat!
de rechterlijke macht zich hier niet mee laten bemoeien.
Tering Jantje. Waar is de Grand Wizard wanneer je hem nodig hebt. Effe snel naar de eeuwige jachtvelden met deze mafkees.
Stuur die Grand Wizard daar dan meteen achteraan a.u.b.
Tijd voor de Hell's Grannies:
www.youtube.com/watch?v=9_OIs49m56E
Monty Python - Hell's Grannies (1971)
Hoop dat deze hufter totaal kapotgeslagen in bloed wordt teruggevonden in de gevangenis straks. Bloed door het afvoerputje. Sorry, maar met dit uitschot heb ik geen medelijden meer. Tegen een oudje nog wel, dat arme mens. Kijken of hij nog zo stoer is straks tegenover zijn medegevangenen?
Mee ééns!
Die heeft de melk van zijn moeder niet gratis gekregen.
Waarom maken we ons hier in Nederland druk over? Who cares.
Zou geenstijl eerder sieren zich uit te spreken over tokkies op het strand van ijmuiden die BOA's in elkaar proberen te slaan.
Juist!
Dat is ook wel zeker de nodige aandacht waard, 50 man tegen 3 BOA's? En maar 3 opgepakt? Zou ze alle 50, ook de jenners en opstokers dus, paar maand achter de tralies willen zien. Tuig!
Helemaal mee eens.
Want wat is daar misgegaan?
Welke misdaad hebben die jongens gepleegd dat BOA's zich ermee moesten bemoeien?
Waarschijnlijk deden ze die dingen n jaar geleden ook.
Was het om de afstand was het om de groepsvorming welke tegenwoordig een misdaad is.
Houeensop met het criminaliseren van gewoon normaal gedrag.
En ja moet ik nu iets zeggen over het belagen daarna? Dat doe ik niet.
Men moet stoppen met obsessieve van de anderhalve meter, doe dat dan zul je ook geen agressie kweken.
Men is klaar ermee.
Commentaar bij OP1 gisteren: 'maar die jongeren hebben het ook heel zwaar'.
Jongeren? Het leek wel een roedel wilde dieren dat hun prooi insloot.
Enkel de D'66er aan tafel bracht nog lauwtjes in dat dit gedrag niet mag.
Die boa's moeten meteen hun werk neerleggen, laat anderen dit maar opknappen.
Mooi dat mensen in opstand komen tegen die smerige eencellige fascisten en hun fascistenregeltjes. BOA's zijn echt de laagste levensvorm op aarde die uitsluitend als doel hebben goedwillende burgers te terroriseren...
@Antiquerulant | 22-05-20 | 15:51: U bent een buitengewoon minderwaardige reaguurder.
@Antiquerulant | 22-05-20 | 15:51: Jij kunt er anders ook wat van, qua laagheid.
@Antiquerulant | 22-05-20 | 15:51:
Tuurlijk. Door asociaal gedrag op grote schaal zijn BOA's nodig. Als die vervolgens hun werk doen zijn het fascisten. En dat ze ook nog eens mishandeld worden is kennelijk prima. Flikker toch op, eencellige malloot.
Zag wel zo n blond dom wicht weer vooraan staan en "klappen" geven. Ik heb een mooi verhaal over een domme ging vechten voor een coffeeshop stond ook vooraan. Komen er 2 licht getinters uit de shop.Zijn natuurlijk als de dood dat zij de schuld krijgen (ze hadden er niks mee te maken) kortom weet zeker dat ze nooit meer vooraan staat en zeker niet bij een coffeeshop. En alle jongeren verdwenen
@piloot47 | 22-05-20 | 16:00: Marcel van Dam. Ben jij dat?
@Spring Bruissteen | 22-05-20 | 16:03: Inderdaad. We moeten respect hebben voor de geuniformeerde stoottroepen van Rutte en consorten die torenhoge boetes uitschrijven voor windowdressingpolitiek.
@piloot47 | 22-05-20 | 16:00: U komt ook niet erg slim over met uw slappe gelul over minderwaardigheid. Buitengewoon triest niveau.
@Nehemia | 22-05-20 | 16:29:
U bent ook zo iemand die een grote bek heeft over vrijheid en als er stront aan de knikker is als een bang muisje om wetshandhavers roept?
jesus zit nu 1 dag in de hemel. verveeld ie zich al ?
of is ie al met de vestaalse maagden aan het klooien ?
Nee hoor, net met een cursus Nederlandse grammatica begonnen.
Er zijn donkere mensen voor minder opgehangen daar in VS.
Ook gelijk schreeuwen om de citizen status. Alsof het wat uitmaakt of het een immigrant is of iemand die geboren is in Amerika
Nou, Als het iemand is die geboren is in Amerika, kun je hem daar niet mee pakken, namelijk, daarom. Je zou toch minimaal moeten willen dat zo’n kneus maximaal wordt gestraft of niet?.. en ja, als hij zijn status nog aan het afwachten is dan is dit niet echt slim, of wel?
Misschien kan de UN hier nog wat moois van maken qua bewoording: verzorger speelt tijdens Lockdown. (Open voor suggesties)
Pff, was dat voor een ziek mannetje zeg
Ik hoop op een lange, lange straf...
Sylvana regeert niet mee. Ze zit in de gemeenteraad.
Hij heeft ook een Mega-dropbox met meer onfrisse zaken. Is absoluut zwakzinnig. mega.nz/folder/ZX4kWA4S#82QgrztOZceYs...
Ziek man.
En het zelf filmen ook nog. Stoere kerel, pak dan iemand van je eigen formaat.
Trump reageert wel, nog steeds geen reactie van Claudia-Helsema-Jetten op het zoveelste homo-in-elkaar-rammen incident in Amsterdam.
Als je dan toch dat soort nieuws wil doe dan idd dat.
Kanjer is het. Niet normaal maken wat niet normaal is.
Zwijgen is ook een antwoord.
Schijnt dus dat hij alleen blanke bejaarden op deze wijze mishandeld; onverholen racisme van een lafbek.
Succes in de cel knul!
Om buikpijn van te krijgen, echt walgelijk
Zou mooi zijn als die gek de bak in draait
Eem volgeling van Pia Lijkstra op zoek naar organen. Jammer, allemaal gekneusd.
pbs.twimg.com/media/EYkteGeU0AIYYdh?f...
De bejaarde is blank en de dader zwart, was het andersom geweest waren er vast rellen uitgebroken ivm racisme.
en nu is het de schuld van die boze blanke racistische bejaarden die hem in dit filmpje natuurlijk aan het uitdagen en onderdrukken waren.
Dan was het berichtje ook niet geplaatst. Net als het boa-mepper verhaal met blanke daders.
Die wint de Divibokaal met gemak.
Erg,
Ook zo ver van mijn bed dat ik liever kijk hoe ze er hoer bij liggen. Dorp "deze hele wereld", kan me overal druk over maken, doet Trump wel voor me.
En waarom zou dit soort trivia uit verre landen hier in het prime-time nieuws moeten? Genoeg te melden over het eigenlandje.
Waarom niet? Racisme houdt niet op bij de grens lieverd.
Omdat datgene wat bij je buren gebeurt misschien een aandachtspunt voor je eigen huishouden zou moeten zijn.
@basweetutwel | 22-05-20 | 15:27: Het betekent ook dat hier niet voldoende echte zorgen zijn.
omdat black lives matter. en omdat bij1 en dat soort zieken hun theorettes uit de usa en de boeken aldaar halen. omdat zwarte piet niet kan want omdat usa en ome tom.
Ja laten we het gewoon comfortabel negeren en de oogkleppen op Nederlandje gericht houden. Lekker makkelijk en zo houd je je wereldbeeld smal.
Het doet denken aan een filmpje van een Chinese mevrouw die stukje bij beetje een jong katje langzaam doodtrapt.
Dat was deze gek, met iemand die er bij stond te filmen.
billyuniversal.blogspot.com/2010/06/li...
Waarom zou je dit doen?
Om te beginnen hangt het empathie-stekkertje los.
@kloopindeslootjijook | 22-05-20 | 15:14 |
Empathie stekkertje los? Die gehele software is overduidelijk nooit geïnstalleerd. En nee, ik heb het door u verstrekte filmpje niet gezien. Geen behoefte aan vanwege heel erg slecht voor de bloeddruk.
@Sjefke7807 | 22-05-20 | 15:44:
Klik maar, is geen filmpje. Staan wel antwoorden. En foto’s die je niet hoeft te bekijken.
Een beetje hetzelfde idee als de levende hond in een wok bak filmpjes waar dat kudtvolk vaak nog bij staat te lachen. Een misselijk klotevolk met een walgelijke cultuur, meer ga ik er niet van maken bij sommige Chinezen.
Ik weet niet wat ik erger vind. Die onvertaalde quotes, of die bejaardenmepper. Geintje, ik weet het wel.
nostyle.us
D66 thuiszorg
Iets met voltooid leven? Je hebt me weer helemaal opgevrolijkt, bedankt
@Diederik_Ezel | 22-05-20 | 15:24: at your service !
En de gouverneur van Michigan weigert commentaar te geven op deze mishandelingen. Wel zit ze bij Rachel Maddow Trump aan te vallen omdat hij geen mondkapje draagt.
Dezelfde gouverneur vond het wel een goed idee om verzorgingstehuizen te dwingen om corona patienten op te nemen. Bij executive order dwong ze deze tehuizen daartoe.
Trump Derangement Syndrom doodt meer mensen dan Corona.
@MaarFeitelijk | 22-05-20 | 15:16: ah, de Joper van dienst is weer uit zijn riool gekropen.
Glasgow: yep! TDS is the problem
@MaarFeitelijk | 22-05-20 | 15:16: vanuit Sint Petersburg willen wij u even vragen deze publiekelijke beschuldigingen te stoppen. Wij outen u toch ook niet als EU internettroll?
@Benesha | 22-05-20 | 15:23: Ik ben gewoon onbezoldigd burger. Duidelijk dat enig cynisme bij sommige posts niet op prijs gesteld wordt. Het is een schijnhandel om de ergernis wat stimuleren.
Waanzin. Zo loopt die dodenteller wel op. Dit is rationeel niet te verklaren. WTH is hier gaande?
Daar gaan ze echt lol mee hebben in "the pen"
They will tear him another one :)
@Makemyday! | 22-05-20 | 15:14 |
Maakt u daar maar "several new ones" van. Want net als bv kinderverkrachters kunnen dit soort daders ook gelijk naar de afgezonderde speciale afdeling omdat ze, indien tussen de "general population" gezet, het eind van de week niet zouden halen.
Hier heb je geen rechter meer voor nodig, lynchen die klootzak.
Gadverdamme wat een ondermens ben je dan. Behandelen als valse hond.
De vraag blijft... heeft-ie vooraf z'n handen wel goed gewassen? Voor je het weet loop je wat op tegenwoordig.
Divibokaal word weer uitgedeeld aan de reporter vanavond bij de nos
Het is nu wachten op de lieden, die van mening zijn dat de 'vermoedelijke dader' in elk geval geblurred wordt om zijn privacy niet te schaden.
Zo rollen we dus tegenwoordig. Vol met je bakkes in beeld een misdaad begaan, maar de wetten zijn dusdanig zacht, dat enkel de stinkende wonden overblijven.
En laat het grote down-play verhaal beginnen, de excuses stromen al binnen (nee, hij was maar even op de afdeling, hij was een tijdelijke bewoner, hij was...)
Die neger is een echte Lombroso.
Laag voorhoofd, ogen diep in de oogkassen, vlezige lippen en ga zo maar door.
Kortom, alle kenmerken van een echt stuk stront.
Aha, u is de criminalist/psychiater van dienst vandaag?
@haasjerepje | 22-05-20 | 15:41:
Jazeker.
@HoerieHarry | 22-05-20 | 15:47: Mag ik dan ook uw gestudeerde opinie over de volgende casus:
nos.nl/artikel/2334675-derde-verdacht... ?
@haasjerepje | 22-05-20 | 15:57: Niet geheel een jogger, zo wordt het gespind. De feiten zijn een beetje anders, op video bewakingsbeelden ziet men hem meerdere malen op verschillende dagen/tijdstippen hetzelfde pand (in aanbouw) betreden, zo ook op de fatale dag zelf waar hij aan het lopen was en weer het gebouw binnentrad, waarop een buur 911 belde. Die Amerikanen nemen dat "don't trespass" heel serieus, tot aan schieten aan toe, wat hier uiteindelijk ook gebeurde nadat hij wilde vluchten voor de politie.
Absurd zeker, dat schieten met de dood als gevolg, maar deze afro amerikaan was niet aan het joggen.
@thephysicist | 22-05-20 | 16:10: Wel, wel, is er ook nog een physicist van dienst in de zaal ….. .Ja, 'blame the victim' maar, i.p.v. een stel doorgedraaide 'trigger happy' 'Red Necks.
@haasjerepje | 22-05-20 | 16:28:
Ja het moet natuurlijk wel een lynching zijn, want alle blanken knallen zeer graag zwarten af. Kijk ook maar naar eens naar het nieuws, altijd gevallen van blanke agenten die zwarte ongewapende mensen dooschieten. Elke reden die je zou kunnen geven die een daad minder racistisch zou maken doet er natuurlijk niet doe. Het moet en zal rascisme zijn (Behalve als het van gekleurd richting blank is, dan is het door systematische onderdrukking en gebrek aan stageplekken)
*verder NOS lezen doet*
Wat een simpleton is het toch ook. Vier vragen stellen, waarvan de antwoorden al overduidelijk bekend zijn.
Trump heeft in ieder geval de aandacht voor dit voorval, zoiets zal je Halsema niet gauw zien doen......
Zie ik Rutte nog niet doen
Wat een simpleton ben je toch ook. Niets over de gruwelijke daad die gepleegd wordt, maar wel weer Trump bashen. Iedere mogelijkheid die er is, AANGRIJPEN!!
@Wrak | 22-05-20 | 15:17:
Nee, die is gelukkig wel goed bij zijn hoofd.
Je moet je als land toch kapotschamen voor zo’n dorpsgek als Trump.
@Friepeltje | 22-05-20 | 15:19:
Lijkt me toch duidelijk dat dat gruwelijk is. Ik hoef geen statements te maken voor electoraal gewin.
Simpleton. Dat schreef Berbaar ook altijd.
@DrumPiet | 22-05-20 | 15:20:
Hadden we hier maar zo’n ‘dorpsgek’ als Trump, dan zouden we er een stuk beter voor staan.
Mooi dat jij de kern van het probleem weet te duiden: Trump. Alle kwaad in de wereld komt door Trump en hij maakt alleen maar fouten. Zo, nu hoef jij voortaan niet meer te reageren. Ik heb je mening alvast samengevat. Droppo.
@cheops | 22-05-20 | 15:31:
Ja, hoe hij corona heeft aangepakt is echt bewonderenswaardig. Lol!!
@rob007 | 22-05-20 | 15:17: Drumpiet ook niet blijkbaar, die is al met andere zaken bezig .
@Friepeltje | 22-05-20 | 15:19|
Onverbeterlijk TDS, niets meer aan te doen. Het enige dat helpt is negeren.
@DrumPiet | 22-05-20 | 15:20: Gaarne uw palmares hier op GS plaatsen zodat de andere reaguurders eens een vergelijking kunnen maken tussen de uwe en die van de "dorpsgek"zoals u hem noemt
@DrumPiet | 22-05-20 | 15:43: Hij? RIVM bedoel je?
Gruwelijk, misselijkmakend en om te janken.
That is one disturbed individual.
Op 0.05 een mooie uppercut.
Best strakke combinaties ook.
@beldewouten | 22-05-20 | 15:30:
Mwoah. Zijn dekking zou iets hoger kunnen.
@DrumPiet | 22-05-20 | 15:44: Dat ligt een beetje aan de tegenstander. Dekking is hier niet nodig, kost energie.
@beldewouten | 22-05-20 | 15:52:
Is ook wel weer zo.
U heeft toch geen erectie gekregen?
Dit is wel erg racistisch onderliggen lijden. Alleen zijn witte puntmuts ontbreekt.
In Nederland is er toch die hindoestaanse jongeman die in Den Haag eo een fors aantal bejaarden heeft vermoord? (Insulinemoorden). Gestoorden zijn overal.
@Bataafje | 22-05-20 | 15:10: Dus?
Obamacare?
White lives matter too !
Was het een politieagent dan?
Joe frazier?
Volgens ooggetuigen reed hij in een gele Volkswagen.
Graag een vervolg aan dit filmpje plakken waarbij de dader centraal staat in combinatie met een kruis en spijkers.
vanavond op de NOS.... let maar weer eens extra op hoe de tweet van Trump belachelijk wordt gemaakt
Waarom zou zoiets lokaals uit dat derdewereldland op de NOS te zien moeten zijn? Dat het hier staat is al bijzonder. Nou ja, gezien de schrijver van dit artikel nou ook weer niet echt.
@DrumPiet | 22-05-20 | 15:11: Gaat nergens over, als het andersom was was het maar ene "incidentje" en niet vergelijkbaar met hoe de meeste zijn. 2 Maten meten.
NOS heeft vast een verklaring voor dit "incident".
@DrumPiet | 22-05-20 | 15:11: Want blanke bejaarden worden hier in Nederland natuurlijk nooit mishandeld. Wij zijn immers veul beter dan dat derdewereldland. Laat je nakijken. Dit is een wereldwijd probleem, ook hier.
@threeheadedmonkey | 22-05-20 | 15:34:
Toch raar dan dat Spartacus niet over mishandelde Nederlandse bejaarden schrijft?
@threeheadedmonkey | 22-05-20 | 15:34: Alleen al aan jullie antwoorden te zien weet ik dat ik nog immer gelukkiger ben door drumpietje te blokken. Als enige van alle reaguurders.
@Wiezewalakristalix | 22-05-20 | 16:39|
U bent niet de enige. Die zit ook bij mij, te samen nog met een paar andere onverbeterlijke lieden, achter de #block.
@Wiezewalakristalix | 22-05-20 | 16:39: hoho hier nog een.
Zo ziet het ware racisme eruit.
Hee, het is wel die 'person of colour' die hier het slachtoffer is hé. Die 'witte' oude man gaf kennelijk aanleiding - bijvoorbeeld door er gewoon te zijn. En dan mag er wat bloed vloeien.
13 doin 50
More stageplekken now!
Je ziet het, maar je gelooft het gewoon niet. En tóch is het zo.
Ik heb er echt geen woorden voor.
Traumatisch alleen al om te zien
Bizar! Hopelijk knopen ze hem aan de hoogste boom.
Ik ben overigens weinig fan van direct NAW gegevens het web op te slingeren op voorhand voordat definitief is vast komen te staan wie het is. Dat is in het verleden al meermaals niet goed afgelopen toen verkeerde mensen werden opgespoord.
Niet te hoog aub. Wil nog wel even die uitpuilende ogen en tong zien terwijl hij spartelt,
Is dat er een van de RIVM?
Jezus, verschrikkelijk. Je zal je pa, ma, opa of oma zo in elkaar geslagen zien worden. Daar draait je maag toch van om? Walgelijk!
Racisme.
Inderdaad zeg, die negerT zomaar vol in beeld brengen. Ies Racies!
@James Lastig | 22-05-20 | 15:04: Diversiteit
Altijd -1. Met de nadruk op altijd.
REAGEER OOK