Youp van 't Hek heeft corona
Eerste BN'er die eraan gaat
Dat was het dan voor coronalul Youp van 't Hek, we hebben 'm alvast weggekruist. De man die onderliggend lijden zo ongeveer heeft uitgevonden is nu het speerpunt van de Amsterdam-Hilversumse coronakliek. Youp behoort niet tot de risicogroep, Youp IS de risicogroep. Hartpatiënt, onwelwordingen, allround gezondheidsklachten: Youp is een ballon die continu zweeft boven een aansteker. En nu heeft hij corona. "De commotie is ronduit fascinerend. Terwijl dat virus niets meer is dan een stevig griepje met een iets grotere kans op de eeuwige jachtvelden", schreef hij nog heel stoer in een van z'n columns. Nou, we gaan het zien pik! Bekijk het van de positieve kant: als Youp dit overleeft, dan kan iedereen het overleven.
"Stevige griep"
Zelf net gecancelled door de inclusitie en dan dit tweeten. Facepalm.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Gideon van Meijeren gestopt met parlementaire enquêtecommissie Corona
Wil de WAARHEID toch niet weten
Vijf jaar geleden. Scholen dicht, lekker uit eten bij wegrestaurant In de Klaver te Niebert
De culinaire overwinning van het verzet
