'ABC News wist al DRIE JAAR over Epstein's dirt'
Complottheorieën. Zo moedigen de MSM ze aan.
ABC News: keurige middle of the stream Mom & Dad nieuwsvoorziening in Amerika. Jeffrey Epstein: playboy belegger billionaire die zelfmoord pleegde in zijn cel na terugkerende pedofilieverwijten. Project Veritas: schimmige undercoverfilmers die hun bevindingen met schreeuwende ZIEJEWELs online knallen. Wie moet je geloven, wat is er waar? FEIT is wel, dat we hier op een gelekte video ABC Good Morning America-anchor @Amy Robach zien, die in een "hot mic" gesprek met haar producer haar grieven deelt: zij had het Epstein-verhaal al drie jaar voor zijn dood, met getuigen en al. En namen, grote namen. Maar de zenderbazen vonden het te dun, er was bemoeienis van een koningshuis, en Hillary Clinton begon net aan haar presidentscampagne. Hoe Veritas aan de video komt, geen idee. Maar we horen Robach de waarheid ook niet ontkennen - enkel downplayen. De verklaring is gespind, de zenderbazen zijn ziedend, maar de video is echt. Nu alleen het verhaal zelf nog... Jammer dat Epstein deaud is, die had zomaar alles kunnen bevestigen. Of ontkennen. Of de vinger naar Bill Clinton kunnen wijzen. En zo leren we wederom hoe het internet een transparantie eist, die de Real World niet kan geven - want politics, en belangen, en poen. Maar het butterfly effect is real: iedere kleine leugen, heeft de potentie om een aardschok te worden in institutioneel complotdenken te verzanden. WEET U NOG WAT ECHT IS EN WAT NIET?
Reaguursels
InloggenHoorde laatst een heel goede definitie over de Amerikaanse democrats, ook geheel van toepassing op onze beste_trollen:
"Alles waar zij hun politieke vijand van beschuldigen is een projectie van waar zij zelf schuldig aan zijn".
De boeven kunnen niet geloven dat gewone burgers anders zijn dan zijzelf.
Iets met fascisme dan toch, Jan?
Feit is dat Epstein een pedofiel is, feit is dat Billy Clinton troostvrouwtjes nodig heeft. Feit is dat Epstein en Billy vriendjes waren. De cover-up rondom Epstein is dus nodig en is, blijkbaar, al meer dan drie jaar gaande.
Feit is dat het niet uitkwam tijdens de Clinton campagne. Feit is dat Jinek onze televisie verpest, terwijl ze had kunnen weten dat ze een aanranding hebben afgekocht voor 850.000. Feit is dat iedereen en zijn moeder in Nederland had kunnen weten dat Hillary's houding tijdens de Bengazhi hoorzittingen doorslaggevend was voor de overwinning van Trump.
Dit is pas het begin van een reeks lekken die project Veritas heeft verkregen vanuit ABC news. Dit is de opwarmer!
Heel Holland weet dat Koos H al lang met rechter lag te neuken en daardoor kon deze seriemoordenaar ze gang gaan,en het houd niet op he youtu.be/K-Cp73MtoOk WKR ! NL?
Willen jullie meer, of minderjarige vriendinnetjes?
Zijn er meer met een permaban die opeens weer kunnen reaguren?
De mijne was terecht overigens.
On topic: kunnen we Amerika niet gewoon Amerika laten zijn? Het ligt niet eens in Europa en een band zong al eens: dat land bestaat niet echt.
Ja ik ben er ook weer.
Maar niet lang denk ik.
He is al even geleden dat alle permabans werden opgeheven hoor;
www.geenstijl.nl/5144165/the-purge/
@frickY | 06-11-19 | 08:46: inmiddels is een nieuwe purge onderweg ...
@Analia von Solmsch | 06-11-19 | 09:14: benieuwd
@The Grim Reaper | 06-11-19 | 10:33: Wat doe je hier dan nog????
@frickY | 06-11-19 | 08:46: Mijn permaban dateert van na die opheffing
Ik heb met Epstein op de basisschool gezeten. Hij had toen al minderjarige vriendinnetjes.
lol
En ben jij tevreden met je uitkering?
@lanexx:
Omdat het recht van zelfbeschikking een onaantastbaar geboorterecht (vrijheid) en grondrecht (UVRM) is.
Het is een opbouwend proces van individuele soevereiniteit via volkssoevereiniteit naar nationale soevereiniteit.
Soevereiniteit kan het beste omschreven worden als onafhankelijkheid.
De functie van volkssoevereiniteit is die van volksgezag.
De functie van een nationale natiestaat is om het volk te beschermen tegen de helaas vijandige buitenwereld en voor haar welzijn en welvaart te zorgen. Vanuit de onafhankelijke positie kan ieder contact met ieder natie worden aangegaan.
Verkeerde knop en ingedrukt ... mijn reactie dient hieronder te staan in antwoord op @lanexx. Excuses.
De onderwerpen die in relatie staan tot Nederland zijn de donatie van de Nationale Postcode Loterij aan de Clinton Foundation (echt) en de joviale houding van Rutte bij Trump (onecht).
Nou en, moet je wereldnieuws gaan negeren en onder een kaasstolp gaan wonen. Ga eens in Engeland of VS kijken wat je daar van krijgt.
Ik vind best wat van Nederlandse media, maar hun betrekkelijk internationale blik prijs ik.
@Shoarmamasutra:
In dit topic wordt een vraag gesteld die ik (feitelijk) beantwoord. U dient dit te beschouwen als datacollectie (deskresearch).
De conclusie die u vervolgens trekt staat niet in verband met deze data. Ik wil niet beweren dat u dat suggereert, maar nationalisme te vereenzelvigen met isolationisme is onterecht en ongerijmd.
Vanuit strategisch perspectief is het overigens wel interessant om af te vragen waarom een Nederlandse organisatie zich inlaat met buitenlandse politiek en hierbij selectief één zijde kiest? Ook is het interessant om na te gaan of er enige politieke druk is gezet op de NPL bij het bepalen van de donatie aan de Clinton foundation?
Kortom, ik ben een voorstander van een soevereine nationale rechtstaat met internationale contacten. Ik ben ervan overtuigd dat de Nederlandse bevolking zeer goed in staat is om internationale contacten op individuele basis aan te gaan en te onderhouden. Op nationaal gebied kan het ministerie van BuZ zeer wel zorg dragen voor buitenlandse (handels)relaties (in nauwe samenwerking met het ministerie van EZ die gaat opereren vanuit een economische grondslag die bij het Nederlandse volk ligt).
Nederland mijn soevereine Vaderland.
@Shoarmamasutra:
Wil nog wel even toelichten waarom ik uw punt mbt de media onbeantwoord heb gelaten. Welnu, aan de gekochte media maak ik geen word meer vuil. Ik beschouw de gekochte media (en wetenschap) als feitelijke ondersteunende instituten van de overheidsmacht (aangestuurd door het partijkartel).
No offence, maar ik maak me geen enkele illusie dat ik op dit moment in tijd en met de overvloedige feitelijke informatie nog iemand kan overtuigen van het tegendeel.
... wat u beweert.
@Voight-Kampff | 06-11-19 | 09:43: Hoezo soeverein?
@lanexx:
Zie mijn reactie aan u hierboven onder @fuisClam. Heb abusievelijk de verkeerde knop ingedrukt. Excuus.
Ze vindt het met name erg voor zichzelf geloof ik, terwijl ze ten eerste slachtoffers had kunnen helpen en voorkomen, en ten tweede zelf blijkbaar zo dom was om het nieuws niet tòch naar buiten te brengen.
Amen.
Misschien wilde ze gewoon blijven leven?
Wat ik persoonlijk een beetje ongeloofwaardig vind is dat volgens deze vrouw "Buckingham Palace" verschillende keren contact zou hebben gezocht met ABC, met het verzoek om er vooral geen ruchtbaarheid aan te geven. Maar dat is toch te zot voor woorden ? Denk je nou echt dat Buckingham Palace zich in zo'n kwetsbare positie manoeuvreert door met een nieuwszender te gaan bellen ? En hoe gaat dat dan ? Ja hallo, met die en die, ik bel namens koningin Elizabeth, willen jullie alsjeblieft zwijgen over Andrew ? Serieus, daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Ik vind het toontje ook een beetje hijgerig, met die stilstaande "trillende" beelden. Net iets te gelikt allemaal om ECHT geloofwaardig te zijn. Maar misschien ook niet. Het blijft natuurlijk wel heel erg vreemd dat Ghislaine Maxwell nog niet naar buiten is getreden met een verklaring, want zij weet echt alles, ze was immers overal bij. Dus ook haar leven loopt gevaar.
Weet je nog die hetze van de Rijksvoorlichtingsdienst toen die video van een dansende Maxima gepubliceerd werd, en vrijwel alle media die weer prompt offline haalden?
www.geenstijl.nl/5147663/wie-is-hier-...
Dit zal vergelijkbaar zijn.
De machthebbers gaan ver.... heel ver.
Veritas, good job.
Undercover beelden bij CNN waren ook nice :)
Ik weet wel wat echt is of niet. Even dwars door de tuin:
# Echt: EU, GW niet door volk geschreven, de monarchie, de trias politica als grabbelton van baantjes voor het politieke partijkartel, rechters die hun bijbaantjes niet in het register vermelden, hoge huishoudschulden, huishoudens die niet van de economische groei hebben geprofiteerd, corrupte media, gekochte wetenschap, staatskapitalisme, Pim Fortuyn (rust zacht) die is vermoord, Hans Janmaat die is gedemoniseerd, Geert Wilders die wordt vervolgd door het partijkartel, het onnozele Nederlandse volk dat geen flauw benul heeft van macht, het hoge aandeel van de overheid in de economie van 37% BBP, de particratie, de onaantastbare overheid, de illegale oorlogen die Nederland heeft gevoerd in Joegoslavië - Libië -Irak en Syrië, de illegale politieke partijen, de verzorgingsstaat, de onwetmatige arrestatie van Gregorius Nekschot, het onaantastbare OM waar pedofielen rondlopen, onrechtmatige belasting op arbeid ...
#Niet echt: soevereiniteit, euro munt, democratie, vrijheid, veiligheid, het onderzoek naar MH 17, alle debatten in het parlement, de volksvertegenwoordiging in beide Kamers, representatieve democratie, de scheiding van machten in de trias politica, het kiesstelsel, de Nederlandse rechtstaat, de positie van koningin voor Maxima, stemmen zonder last ...
Dit.
Prachtige opsomming van alt-right talking points inclusief de verwijzing naar pedofilie binnen het OM.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:52: maar daarmee niet onwaar.
@Beste Landgenoten:
Goedemorgen. Nogmaals het advies om toch even mijn democratische vaardigheidstestje te doen.
U heeft werkelijk geen enkele sjoege van soevereiniteit, zelfbeschikking en vrijheid.
U bazelt maar wat over alt-right zonder dit zelfs maar te definiëren. Heb werkelijk geen idee waar u het over heeft?
Ik neem u niets kwalijk, want u bent nu eenmaal als slaaf geboren en weet niet beter.
Tenslotte ... en dat is best heel erg leuk; u bent ook een soevereine mens die in vrijheid is geboren en over het natuurlijke grondrecht van vrijheid beschikt. Alstublieft!
Ik ga mijn best voor u doen om u een menswaardig bestaan te bezorgen met een echte volksvertegenwoordiger. Kortom, een omgeving van een rechtstaat waarin u zich naar eigen behoefte kan ontwikkelen, zonder een overheid die u in uw nek staat te hijgen. Een rechtstaat onder volksgezag.
Ik voorspel dat u straks mijn grootste fan wordt.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:52: Mooi man. Noem het alt-right, dan hoef je verder niets meer te doen met lastige argumenten zo...
@Voight-Kampff | 06-11-19 | 07:24: Waar kan ik mij aanmelden?
Zou me een eer zijn.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:52: Niet doen man. Voight-Kampff (overigens onder mijn favorieten) is een paar maatjes te groot voor u. Trollen (Alt-Right???) kunt u beter doen bij reaguurders van gelijk /lager niveau. Waar ik mezelf overigens ook onder schaar. Nu tekent het zo verschrikkelijk af. Tot snel en prettige dag!
@GS: Kunnen jullie naast “favorieten” ook een “humor” bookmark aanmaken?
Voigt van hoog nivo... Pseudo intellectueel gebabbel is het op zijn best maar hij is duidelijk de weg een beetje kwijt.
@Beste Landgenoten:
Good boy. U begint langzaamaan bij te draaien. Het gaat de goede kant op.
U is praktisch. Fijn. Dan herinner ik u nog even aan mijn drie openstaande vragen mbt de grote broek die u heeft aangetrokken:
1. Bent u competent mbt bèta-wetenschap?
2. Wat is uw procentuele score mbt mijn democratische vaardigheid testje?
3. Wat is de definitie van alt-right?
Graag herinner ik u eraan dat deze vragen uitsluitend voortkomen uit wat u ter berde heeft gebracht. Indien u uzelf wilt ophangen dan schop ik de stoel wel onder u weg. Dat is overigens niet mijn intentie. Ik doe het met pijn in mijn hart. Maar om u opnieuw op te bouwen is het noodzakelijk om u in psychologische zin helemaal af te breken (te slopen). Zachte heelmeesters .....
Een klein beetje hulp van uw kant wordt op prijs gesteld, daar we dit proces medicatie vrij gaan doorlopen. Daarom verlang ik van u vooralsnog geen gehoorzaamheid, maar onvoorwaardelijke onderwerping. Het genezingsproces wordt hiermee aanzienlijk versneld. Later kunnen we de teugels eventueel laten vieren.
Haha Voigt. Je zou Baudet zelf kunnen zijn. Of eentje vlakbij. Maar goed, bekeer me maar, doe je best. Al blijft er bij mij steevast een graatje in de keel steken als ik "partijkartel" lees. Dat soort verzonnen verzameltermen om de andere kant in hokjes te plaatsen slik ik slecht. Vandaar dat ik terugkom met alt-right talking points.
@BesteLandgenoten:
En waar blijven uw antwoorden op mijn drie vragen???
Noot: Mijn begrip 'kartelpartij' is een conclusie en geen kreet. En en die vergelijking met Baudet; ik zou Baudet nog wat kunnen bijspijkeren op het gebied strategie en tactiek (geen pedanterie). Neemt niet weg dat Baudet veel potentie heeft. Zet wel mijn vragen bij zijn zelfkennis, organisatiekunde en staf.
@BesteLandgenoten:
Hup, walk the talk; definitie alt-right?
@De Profundus:
Hartelijk dank. Voel me vereerd. We zijn al met z'n tweeën. Volgens de kiesdeler 2eK-verkiezingen 2017 hebben we nog 5.368.361 medestanders nodig voor 76 zetels. We hebben een begin van een beweging. We gaan door :)
@Voight-Kampff | 06-11-19 | 15:41: U is vanaf nu met z'n driën, als u mij toe staat mij aan te sluiten.
Clinton Body Count
Complot theoriën zijn natuurlijk nooit waar.....
tpook.nl/2019/11/05/5-real-us-governm...
Sommige wel maar dat betekent geenszins dat alle waar zijn.
En al je voorbeelden zijn meer dan vijftig jaar oud. Twee van de vijf geen conspiracies maar gewoon geheime militaire projecten zoals Manhattan Project en operation Northwood was niet meer dan een setje wilde gedachten over de aanpak van Cuba. Alleen Tonkin geldt als echte conspiracy en dan nog.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:11: ze zijn allemaal meer dan 50 jaar oud... en hey wat toevallig, na 50 jaar worden geheime stukken van de amerikaanse overheid openbaar.
Jarenlang was het bestaan van de NSA ook een conspiracy theory. En low and behold, de NSA bestaat echt.
Kom eerst eens terug met conspiracies van de laatste zeg maar tien jaar. Ik heb er eentje voor je. De groene mannetjes op de Krim die toch wel Russische soldaten waren. Bijvoorbeeld.
Veritas... altijd interessant. Ik ben de laatste tijd zo veel verhalen tegengekomen die een aardschok teweeg hadden kunnen brengen, maar die nooit tot volle bloei zijn gekomen. Het is maar net welke nieuwsboer wat wil horen. En de rest zwijg je dood. Net zo betrouwbaar als geschiedenis, dus.
Zieke geesten met kinderen? Bhagwan.
www.hpdetijd.nl/2009-11-13/kinderen-v...
www.ze.nl/artikel/215106-seks-en-cens...
www.scmp.com/lifestyle/article/216391...
Vergeet ome Mo niet.
En Maria was ook trouwens pas 16.Jozef bijna met de VUT.
@Shoarmamasutra | 06-11-19 | 08:54: ja maar die kregen toch "zomaar" een kindje. Ze was nog maagd, toch!? Toch!?
www.ad.nl/buitenland/twee-nonnen-zwan...
Ach,seks seks seks
Heeft er toch eentje kans gezien iets te ketsen down in Africa www.skoften.net/skft/72229/een-kleine...
Tja,er was tegen Epstein net zoveel bewijs als tegen Trump nu. Genoeg meisjes en vrouwen die ze beschuldigen maar bewijs is moeilijk.
Ik denk dat er ook wel wat reportages over The Donald liggen te wachten.
als je alleen al kijkt hoe hij met zijn dochter omgaat.
Maar hey,Liberace was ook niet gay toch?
Natuurlijk, orange man bad.
Als je alleen al kijkt hoe hij met zijn dochter omgaat?! Wauw. Uw dochter heeft het contact verbroken?
Miko lijdt aan TDS
TDS, is dat zoiets als islamofobie?
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:13:
Nee, een persoon kan je niet vergelijken met een ideologie.
Off topic maar relevant hoe verrot het politieke bedrijf ook in Nederland is.
PvdA steunt motie van wantrouwen tegen Bijleveld niet.
Nee dat kan ik begrijpen, die zien over anderhalf jaar de zeteltjes en de macht alweer hun kant opkomen. Dus dan nu een beetje lief blijven voor de VVD.
Bah, vanavond had het kabinet kunnen vallen maar de PvdA speelt weer eens voor Judas.
Shit, heb ik een in potentie spannend moment gemist?
Nieuwe coalitie na volgende verkiezingen; VVD, CDA, D66, PVDA, (GL)
PvdA steunt motie van wantrouwen wel, dus zapata liegt weer eens.
@Jan Dribbel | 06-11-19 | 02:02:
SGP de hielenlikker van het kabinet in dit geval.
Tsja. En dan PVV en FvD die tegen een motie stemden om anti-homo geweld te veroordelen in Oeganda. Die partijen hadden toch zoveel op met de homofiele medemens? Oh nee, alleen als de islam ermee kan worden gepakt... Dat was ook zo.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:15: gratuit motie ‘ver van huis’ zonder consequenties om voor eigen publiek te deugen, of ging de indiener persoonlijk naar Oeganda om even orde op zaken te stellen? Zulke onzin in de kamer zou ik ook niet steunen.
Oh dan telt het niet? Het signaal was helder. Het ging niet om het steunen van homo's, het was immers ver weg in Afrika en de Poolse en Hongaarse conservatieve vrienden moesten te vriend gehouden worden. Dus werd geheel opportunistisch tegen die motie gestemd. Met zulke vrienden heb je als homo geen vijanden meer nodig.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:55: Oeganda zit in geen enkel samenwerkingsverband met noch de EU of Nederland waarbij w iets af zouden kunnen dwingen, dus ja nutteloze motie die ‘niet telt’ als je niet bereid bent om hem gewapend af te dwingen. Gepreek voor eigen parochie van fatsoensrakkers
Dat machthebbers soms rare dingen die is een feit. Maar geen redenen om dan maar halfies als AJ serieus te nemen. Er zijn betere kandidaten.
Woops, verkeerde plek. Maar ook hier misstaat deze briljante tegel natuurlijk niet.
@beldewouten | 06-11-19 | 00:47: Briljant ? Wat een zelfoverschatting.
Na deze video bekruipt je toch het gevoel dat macht corrumpeert. Wie zijn allemaal daar in dat huis van Epstein geweest en vooral wát deden zij daar? Die dood van Epstein kwam voor een aantal veel te goed uit misschien? Toch benieuwd wat het hele verhaal toen zou zijn geweest.
Misschien inderdaad dat het hebben veel geld of veel macht corrumpeert. Het kan ook zijn dat er geen magie in het spel is en het systeem zo is ingericht dat het juist selecteert op mensen met al de verkeerde morele eigenschappen om maximaal macht en geld te vergaren.
@Mazzelstof | 06-11-19 | 05:22: daar zit zeker iets in. Wij zijn daar gewoon te braaf en eerlijk voor.
@Mazzelstof | 06-11-19 | 05:22:
Zou ook goed kunnen. Maar van origine veel macht en geld komt ook voor, denk aan koningshuis?
@Mazzelstof | 06-11-19 | 05:22:
Yup, besprak toevallig vandaag letterlijk hetzelfde met een collega.
Volg Shaun Attwood op youtube. Heeft veel meer info.
Known for ecstasy distribution in the 1990s... that's the info I just needed.
@litebyte | 06-11-19 | 00:46: Ah, dat is lekker kort door de bocht. Als je ziet waar de "elites" zich zoal schuldig aan hebben gemaakt (kuch kuch cia in the 80's), dan is xtc distributie niet zo heel heftig. Daarbij kan iemand ook verbeteren.
LOL @ ca. 1’20”
youtu.be/awLypCmCQ4s
Maak daar maar 1'50'' van.
@mozaard | 06-11-19 | 00:43:
Ja maar het item begint daar, en dan de punchline.
@mozaard | 06-11-19 | 00:43:
Nou vooruit, vanaf dan maar.
G*dT, kijkend naar de video verscheen aan mij in een droomgezicht kabouter Entropie, die bekende geholpen te hebben bij het einde van Epstein;-)
Op idee gebracht door het lezen van ‘Tossen met de kosmos’ geschreven door George van Hal.
*CcMed*
"Steve,
If you read this it means I didn't make it back. It also means you've broken a filament controlling a thirteen second delayed trigger. End of game.
Bang you're dead." youtu.be/JSCid-iOoe0
Heeft Epstein niet ergens een dergelijk briefje achtergelaten?
Onlangs was vrij groot in het nieuws dat onderzoek aantoont dat met name rechtse kiezers (PVV, FvD, 50Plus etc.) geloven in complottheorieën. Die constatering werd uiteraard vrolijk rondgetoeterd door de zogenaamde kwaliteitskranten.
De vraag is echter of argwaan een verkeerde levenshouding die enkel voorkomt bij rechtse kiezers. Deze tegel bewijst het tegendeel. Journalisten kunnen er ook wat van.
En dan nog: is argwaan niet een basisvoorwaarde voor goede journalistiek? Een goede journalist wantrouwt de macht en gaat zelf op onderzoek uit. Het laatste is wellicht het enige verschil tussen journalisten en met mensen die in complottheorieën geloven. Maar beiden hebben een gezonde dosis argwaan gemeen. Want zeg nou zelf: tegenwoordig weet je bij God niet meer wat echt waar is en wat niet.
Altijd een gezond wantrouwen hebben. Dat bespaart je een hoop teleurstellingen in het leven.
Wanneer je geen argwaan meer hebt geloof je alleen nog wat ze je willen laten geloven. Onderzoek dus alles en overdenk alles nu het nog wel kan en mogelijk is. Het zal de langste tijd hebben gehad: zelf kritisch nadenken, analyseren en bestuderen. Het is bij velen niet meer gewenst dat we dit nog doen.
Er is een verschil tussen op feiten gebasseerd journalistiek onderzoek en het achterlijke roeptoeteren door commerciele narcistische complot clowns zoals Alex Jones (extreem voorbeeld.)
Je hebt ook complot gekkies die denken dat Alex Jones bewust wordt ingezet om complot theorieen te ridiculiseren.
@litebyte | 06-11-19 | 00:42:
Doet denken aan een sketch van Monty Python dat je op een gegeven moment niet meer weet wie de psychiater is en wie de patiënt.
@sprietatoom | 06-11-19 | 00:48: Idd! :-) Wantrouwen kan gekmakend worden... letterlijk dus.
Misschien zijn de zelfstandig denkende mensen wel rechts en is links gedachtengoed een gevolg van niet zelf na kunnen denken en de groep volgen.
(zoals oa de originele nationaal SOCIALISTen , anti-fa, Mao zn aanhangers, klimaatidoten , SJW-ers etc etc.)
Geloven in complotten is van een andere orde dan een gezonde dosis argwaan.
@Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 06:00: Klopt. Ook voor jou.
Reactie ABC: it didn't meet their standards...
Iemand verbaasd? Niemand toch?
- Neem de aloude smeerpijperijen in de Bohemian Grove.
- Op politiek vlak de democratie-ondergravende activiteiten van de Bilderbergers.
- Dat Tony Blair, George Bush nog rondlopen, toch schandelijk, na het grondig kapotmaken van Irak.
- Obama en Sarkozy mangelden Libië en geen haan die er naar kraait.
Het komt iedere keer weer neer op de ziekelijk grote ego's en gevoelens van almacht bij diegenen die qua geld en/of macht aan de top staan. Men acht zichzelf onkwetsbaar en meestal zijn ze dat ook. Bussiness as usual.
Kun je natuurlijk allerlei juridische haarkloverijen op los laten want de juridische afdelingen van dat soort bedrijven schieten meteen in een viagrakramp als ze dit soort zaken horen, maar het zou wel eens goed zijn, als zo'n bedrijf als ABC met de grond gelijk gemaakt zou worden. Potje politiek "disrupten", om het eens op zijn digitaals te zeggen.
Overigens hoop ik dat mevr. Clinton zo dom is om weer de presidentessestoel te begeren. Het hele Amerikanem-beïnvloedings-circus zou haar qua gezondheid wel eens de kop kunnen kosten. Scheelt weer een oorlogsliefhebberes.
Opgeruimd zou heel netjes staan. Evocatus
PS
Epstein? U weet toch? Nou dan.
/Men acht zichzelf onkwetsbaar en meestal zijn ze dat ook. Bussiness as usual./
Gevaarlijker is, en dat is een kenmerk van psychopaten is dat ze zichzelf onfeilbaar achten en vinden dat ze het gelijk altijd aan hun kant hebben.
Zelfs als onomstotelijk bewezen is dat ze gefaald hebben kunnen ze dat niet toegeven. Zie Blair en Bush. (of noem maar de gemiddelde politicus)
U vergeet Evocatus op het einde.
Jammer dat het ons hier in Nederland ontbreekt aan klokkenluiders zoals Project Veritas. Klokkenluiders die de verrotte NPO, NOS + hun collaborateurs ontmaskeren. De eenzijdigheid binnen de staatsomroep is zo overduidelijk. Al decennialang wordt ons verteld wat we moeten denken. Een klein groepje nieuwsmakers heeft indertijd hun ware aard laten zien in de demonisering van Pim Fortuyn. Tot op de dag van vandaag gaat men gewoon door met het brengen van selectieve verontwaardiging en het zaaien van verdeeldheid. Schande !
thekarskenstimes com
Ik zit al heel lang te wachten op die ene per ongeluk openstaande microfoon bij de NOS. Bijvoorbeeld op het jasje van Marcel Gelauff.
Arnold Karskens, en er zijn er nog wel een paar. Maar die komen dus nergens meer aan de bak en kunnen geen droog brood meer verdienen. Onze MSM en zogenaamde kwaliteitspers zijn alles behalve onafhankelijke media.
.... maar ze kunnen toch altijd uploaden naar Wikileaks (vanaf een computer in de openbare bibliotheek, gekleed in een trenchcoat met kraag omhoog en hoed op)?
karskens heeft zichzelf belachelijk gemaakt door achter allerlei wilde verhalen aan te hollen.
Epstein heeft MLK vermoord. Toen hij nog een kleuter was!
Beste_Landgenoten | 06-11-19 | 00:02
Ook is hij in 1865 gesignaleerd in het Ford's Theatre in Washington ….
Niet alleen vermoord, ook daarvoor nog keihard van achteren gepakt.
Allemaal makkelijk verklaarbaar dmv tijdreizen.
@Aap Noot Miesje | 06-11-19 | 01:19: Tijd is maar een verzinsel, Aap.
@Oprisp | 06-11-19 | 01:27:
youtu.be/2385JcQql38
Courtney Love waarschuwde in 2005 al voor Harvey Weinstein. En toch kon hij nog tien jaar zijn gang gaan. Moet toch een enorm (wereldwijd) netwerk zijn om al die gasten uit de wind te houden.
Veel mensen waarschuwden voor Courtney Love toen ze met Kurt Cobain omging.
@Glasgow Argus | 06-11-19 | 00:00,
Hahahahaha, sorry, geweldige opmerking.
@Glasgow Argus | 06-11-19 | 00:00:
#cobaindintkillhimselfeither
Wel, in ieder geval kun je stellen dat als er iemand was die dat mogelijk kon weten dan was Courtney Love i.i.g. zeker één van hen. Zij hoort immers ook bij de personen die omcirkeld zijn in Epstein's zwartboek:
images.gawker.com/iosrmz31x0hhx9ik0hi8...
Nee, dan Vader Abraham..
Zeer eenvoudig: “ geld dat stom is, maakt recht wat krom is”
Toch mooi, de boodschap van de eindbaas.
Wow. Die Amy Robach heeft zo te zien al wel "eea laten doen" maar zelf zou ik haar dus ook doen.
Ik ken haar van heel dichtbij. uit de tijd dat ze in de heli traffic reports deed en dan ieder morgen langs kwam om bij te tanken. Ook toen al was het een aandachtshoer die niet veel kon zonder teleprompter. Vandaar dat ze haar in die heli hadden geparkeerd.
Ik vraag me af welk leed deze man veroorzaakt heeft. Het was strafbaar, net als 5 km te hard rijden op een snelweg. Maar het is niet zo dat hij met 100 door de bebouwde kom heeft gereden.
Nou misschien is het geen goed idee om gedrogeerde meisjes van een jaar of 16 te laten misbruiken door viezeriken die al behoorlijk belegen zijn en die denken daarmee weg te komen omdat ze zogenaamd tot de machtigen der aarde behoren?
Berlusconi lustte er ook pap van. Kwam er ook mee weg.
@Zapata10 | 05-11-19 | 23:54: Eens laat dat gezegd zijn. Dat is geen goed idee. En het ervoor betalen maakt het strafbaar. Maar dat vroeg ik me niet af.
@R. Skickr | 06-11-19 | 00:05: Verplaats je dan eens in de geest van die meisjes die naderhand gewoon weer als oud vuil gedumpt zijn. Gebruiksartikelen voor wat misdadige lieden met een super groot ego.
Pedofilie netwerken beheren en afpersing is wel iets zwaarder vergrijp als 100 door een woonerf.
Afgelopen zondag de F1 in Austin.
De eigenaar van het circuit heet ook Epstein.
Klein wereldje.
Meen je niet! En hij leeft nog?
De manager van de Beatles was ook een Epstein en die deed het met jongens.
@Zwizalletju | 06-11-19 | 00:08:
En die Epstein pleegde ook zelfmoord.
Heb je die kittens gebruikt voor je bami of je nasi?
@Zoloft | 05-11-19 | 23:43: mihoen.
@Zoloft | 05-11-19 | 23:43: Neen, in mijn kelder gezet. Daar gebeuren geen gekke dingen. Dat kan een kind wel zien
@schijtzat | 05-11-19 | 23:45:
Ook lekker.
Heel goed : drudgereport.com/ (10,081,554,096 views PAST YEAR , 10 miljard kliks. )in de gaten gehouden. Staat bij mij 24/7 aan.
www.drudgereportarchives.com/data/201... .
Moron story gelezen, complete massacre door gangs uit Mexico. Wtf, kinderen, moeders..
Een zichzelf herhalend patroon, de misbruikers op het hoogste niveau die beschermd worden, er mag niet over gerapporteerd worden. Zoals bij de BBC, daar wisten ze in ieder geval al vanaf 1978 van het misbruik van Saville, zijn er koppen gerold? Nee.. www.youtube.com/watch?v=ter2lQu0LJM
Deze vrouw kijkt terug met spijt dat er toen niets mee gedaan is, dat is ongelofelijk naïef. Ze realiseert zich blijkbaar niet dat rapporteren hierover in dat stadium wellicht ook haar dood had kunnen worden. Als het over de BBC gaat denk dan aan Jill Dando.
Ach of het misbruik binnen de katholieke kerk. Aan de buitenkant zulke aardige en nette mensen. Die ook nog eens een hoogstaande moraal uitdragen.
Ik begrijp dat de meeste mensen nu eenmaal gezag en idolen nodig hebben maar die stupide verering voor de zogenaamde elite, de koningshuizen of beroemdheden. Soms denk ik wel eens dat er een heel kleine groep is die gewoon gebruik maakt van de achterlijkheid van de meeste mensen. Is ook wel logisch aangezien het gemiddelde iq van de Nederlander 106 is.
@Zapata10 | 05-11-19 | 23:48: Het is juist in die kringen de manier om je even te laten gaan. Iets doen wat extreem fout is, omdat de hele dag je onder een vergrootglas ligt. Meesten van die lui weten niet beter, want hun voorouders waren net zo verrot. Overal bastaard kinderen achterlatend, door (af)gedwongen onbeschermde seks (ondergeschikten naaien is ook verkrachting).
Het zal een illusie blijven, maar meisjes meer weerbaarheid meegeven van huis uit is voor een kleine groep weggelegd, de rest blijft in aanbidding kijken naar het geld. Zoals Zapata zegt, er wordt gebruikt gemaakt van pure achterlijkheid.
De poes of de poen. Meer niet.
Overigens speelt dit soort dingen al járen hier in de polder. Je mag hopen dat, als deze beerput aan de overkant van de vijver ontploft, ook de polderlandse drek eruit spuit. Want die is er.
Mensen moeten het eerst écht willen weten.
Nope gaat niet gebeuren. Nu wil ik niet de misantroop gaan uithangen alhoewel ik daarvoor wel goede redenen heb maar als er eens iets uitkomt wordt het direct gedownplayed, krijg je damage control, worden wat mindere goden geofferd en daarna is het weer business as usual want nieuws is vluchtig en andere zaken trekken alweer de aandacht.
Getuigen... een interview met dat Giuffre meisje. Wat ik er van lees is dat het. Op die foto's van Giuffre staat niks dat het voor de rechter vol houdt, anders was dat al boven tafel.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat het niet is gebeurd. Epstein was een smeerlap en die anderen vertrouw ik ook niet. Maar ik snap wel dat ABC's juridische afdeling dacht 'mwah...'
"we had everything"
Wacht maar even rustig af, er komt binnenkort meer.
Dat weerhield ze er niet van om, in het geval van Kavanaugh, vol op het orgel te gaan, over iets dat mogelijk misschien 40 jaar geleden gebeurd zou kunnen zijn.
@Glasgow Argus | 05-11-19 | 23:39: ja, maar wat is dat dan? Foto's, leuk. Wat staat er op de foto's? Dat Giuffre op feestjes was? Dat ze aan het neuken was? Bestaan er andere foto's waarop ze staat te lachen?
De 18 of 19 jarige Lewinsky is de verliezer van de Clinton affaire, Bill komt er niet vanaf maar het wordt hem lang niet voldoende aangerekend. Die honcho's bij ABC hebben er naar gekeken en gedacht 'dit durven we niet aan met wat we hebben'. Die journaliste die al deze tijd haar mond gehouden heeft en nu een keer gefrustreerd stoer doet alsof ze het allemaal had... die is ook wel akelig stil geweest tot dit uitlekte, en loopt nu ook aan de corporate halsband.
Het hele zaakje stinkt maar Legal heeft het niet aangedurfd.
@Zoloft | 05-11-19 | 23:40: dat denk ik ook, maar drie jaar geleden moest je afgaan op het verhaal van dat ene meisje, met wat aanvullend materiaal dat we allemaal nog niet gezien hebben.
@Sjors W. | 05-11-19 | 23:46: ABC was niet zo terughoudend met Kavanaugh of de Covington-kids.
Chelsea krijgt bij een buitenspeldoelpunt het voordeel van de twijfel en Ajax krijgt hem afgekeurd. Bij ABC hebben ze de afweging gemaakt 'hoe sterk is dit bewijs en hoe goed zijn de advocaten die de tegenpartij kan inhuren'. Overduidelijk bang om het tegen deze machinatie op te nemen.
In het geval Kavanaugh was het tuurlijk politiek gekleurd, maar ook veilig in de meute. Iedereen coverde het dus je kunt je makkelijk in de meute verschuilen. Het is nieuws dat je brengt omdat het al nieuws is.
@Sjors W. | 05-11-19 | 23:46:
Niet dat ene meisje. Er blijkt een heel team van journalisten onderzoek te hebben gedaan.
@Sjors W. | 05-11-19 | 23:45:
“I don’t want to wind up like Caity Mahoney.”
@Zoloft | 05-11-19 | 23:54: "We suddenly had the Palace threatening us in a million ways". Inmenging van buitenlandse mogendheden in de verkiezingen is toch zo'n enorm punt?
@Glasgow Argus | 05-11-19 | 23:58:
Dat geldt blijkbaar niet voor iedereen maar wordt in de komende dagen hopelijk feilloos blootgelegd.
@Zoloft | 05-11-19 | 23:54: met dat ene meisje bedoelde ik de getuige, niet de journaliste. Stormageddon zegt het in de post hieronder ook: een getuige is niet genoeg. In Amerika gaat de hele doopceel op tafel: die getuige moet wel van absoluut onberispelijk gedrag zijn.
@Sjors W. | 06-11-19 | 00:03:
Begrijp je niet dat deze zaak, als geopenbaard, Hillary van het toneel had geveegd?
ABC, de zender die achter Hillary stond.
En wacht maar, er komt nog veel meer. Het blijft niet bij deze ene onthulling.
@Sjors W. | 06-11-19 | 00:03:
Een getuige van onberispelijk gedrag? Dan kunnen we die democratische klokkenluider gelijk een trap onder zijn reet geven. Die heeft vandaag zijn verhaal aangepast.
Voor Amy heel frustrerend, maar ik snap de head honcho’s van ABC ook wel een beetje. Want tja... 1 bron is geen bron. Als je informatie niet kan verifiëren, en je uit dergelijke beschuldigingen (ook al zijn ze achteraf waar), dan loop je als zender ook gigantische juridische risico’s.
Achteraf zeg je: ja godverdomme, had het maar gebracht dan was het kaartenhuis eerder in elkaar gedonderd, maar op dat moment, met slechts 1 bron... lastig.
Dan moet je al actiefoto’s of filmpjes van Bill of prins Andrew met de broek op de enkels op een minderjarig meisje hebben, anders heb je geen bewijs. Foto’s van die lieden in een privé vliegtuig bewijzen verder niks.
Wat dan wel weer raar is, dat ABC dat interview niet onmiddellijk na de vermeende zelfmoord van Epstein op zender gooide. Dat is wel heel vreemd. Dat risico zou ik als hoofdredacteur of zenderbaas onmiddellijk nemen. Maar ook dat bewijst nog geen complot waar hoofdredactie of leiding van de zender in zouden zitten. Het maakt ze wel en laf en incompetent. Sowieso.
"we had the foto's". Nog meer bewijs nodig, zo vlak voor de verkiezingen waarin ABC zei "I am with Her"?
@Glasgow Argus | 05-11-19 | 23:34:
Dat zeg ik... Wat voor foto’s? Dat is het punt. Broek op de enkels en snikkel in een kind, of gewoon met een glas in de hand in het vliegtuig van Epstein.
Dat eerste bewijst, dat tweede bewijst niets.
Valt me op dat er bij dit soort schokkende gebeurtenissen altijd net de camera ineens niet werkt of de beelden onbruikbaar zijn.
Ik weet al 20 jaar over de "dirt" van het OM. Heb al tog keer "Zie je wel!" geroepen als weer een kind verkracht werd. Best triest.
Als ik dit soort berichten zie ( mits bewezen ), denk ik altijd aan dit, " hoe groter de geest, hoe groter het beest ".
Epstein wist nog het langst van iedereen over Epstein.
Hij had zo'n ronselaar in diesnt.... die had een boekje.... dat is nu een soort van levensverzekering :-)
Hij zat er dan ook wel vuistdiep in.
Ze zullen destijds wel een goede reden hebben gehad om het uit het nieuws te houden. Om de Clinton te beschermen en zo Trump in de kaart te spelen.
En twatter begraaft #EpsteinCoverup. Meer dan 100.000 tweets en niet trending. NationalRedHeadDay met 4000 tweets haalt de top wel.
Twutter is irrelevant als je geen account hebt, goed je ziet het hier soms.
Niet helemaal correct Glasgow. Het was vanavond zelfs trending in Nederland.
@Zoloft | 05-11-19 | 23:23: wereldwijde trends gaan over #Cheaja, #Veltman, #Ajax
@Glasgow Argus | 05-11-19 | 23:25:
Het viel mij op dat #EpsteinCoverup bij mij trending was vanavond.
Ik ben het met u eens dat twitter er veel aan doet om Project Veritas aan het oog te onttrekken. #ExposeCNN was helemaal een drama. Tweets werden toen nauwelijks ververst. Dat is nu, gelukkig wel anders. Misschien voelt @Jack nattigheid.
Nu is read head day ook wel enorm belangrijk.
www.ebaumsworld.com/pictures/39-of-th...
Ik snap nooit zo goed wat er mis is met een theorie over een complot. En waarom je dan altijd van die pavlov "AlUhOeDjE" reacties krijgt van mensen met een wat eenvoudiger denkraam. Soms/vaak is er gewoon een complot. Mensen die info achterhouden. Of liegen met twijfelachtige motieven. Je moest eens weten.
Het getuigt op zijn minst van een ruimdenkende creatieve geest. Bovendien kan geen enkele scriptschrijver uit Hollywood op tegen de werkelijkheid die vaak nog bizarder is dan de fictie.
Het gaat om de complexiteit en hoe die zich verhoudt tot het complot wat het dommig kan laten overkomen als je daar in door schiet.
Julius Caesar was ook zo een Aluhoedje: Et tu , Brute.
Hoe kwam ie erop, die paranoide complotdenker.
WAAAAH! Nee ik weet niks.
Nee grapje, memes zijn echt.
And Epstein didn't kill himself.
James O'Keeffe is een dappere kerel. De M5M staan met hun broek op de enkels en ze zwijgen nu als het graf. ABC heeft een hoofdartikel over een hert in het water maar zegt niks over #EpsteinCoverup.
De moord op 9 vrouwen en kinderen in New Mexico met een NVIXM connectie zal ook wel worden begraven onder verhalen over Trump' s spelfouten.
Dit is een heel diep konijnenhol. Voordeel is wel dat de presidentskandidaat in-waiting Killary nu wel zal wachten met haar kandidatuur. Of niet, want ze verwacht als kandidaat aan vervolging te kunnen ontsnappen.
En, overbodig na het voorgaande, Epstein heeft geen zelfmoord gepleegd.
BBC News schrijft er wel over.
www.bbc.com/news/world-us-canada-5029...
ITM. Maar denkt u dat hij vermoord is of nog leeft?
@Pimp my Voortuin | 06-11-19 | 05:16: Volgens mij leeft hij nog, in ziekenhuis , toen verwisseld misschien met een ander. Of gewoon lege cel, want geen camera erop, geen mens hield die cel in de gaten.
Dat Project Veritas trekt heel langzaam het deksel van een ongelooflijke beerput.
Of het gaat als bij Dominique Strauss-Kahn, 'gewoon' vrijspraak.
Epstein is niet dood.
Jezus leeft
@R. Skickr | 05-11-19 | 23:31: Ghislaine Maxwell leeft. O nee...
Zo dood als een pier en kan niemand meer chanteren. En daar ging het om. Maxwell vinden ze ook nooit meer terug, die zal wel aan Jaws gevoerd zijn. Hoe is het toch mogelijk dat mensen zo naïef blijven. De meeste mensen op hoge posities zijn daar niet gekomen omdat ze zo aardig of slim zijn maar omdat het gewetenloze schurken zijn met vaak seksuele afwijkingen omdat ze daarmee ook hun macht kunnen bevestigen. Psychopaten en sociopaten.
Die mensen maken je gewoon koud als je een bedreiging bent net zoals de maffia dat doet.
@R. Skickr | 05-11-19 | 23:31:
youtu.be/e-IpDnkFxwk
De 'befaamde' patholoog Michael Baden die in het verleden ook de omstreden autopsies van John F. Kennedy en de ex-vrouw van O.J. Simpson overzag heeft verklaard dat het waarschijnlijk is dat Epstein is vermoord. Dan moet hij wel dood zijn toch? Of toch misschien niet? Ik geloof i.i.g. niets van wat die man beweert, dat juist hij is ingehuurd is al verdacht.
is dat gekrijs op het eind van de video nou Amy?
Waar k9an ik de échte deep fake van Amy Robach vinden? (En dan bedoel ik niet dit oeverloos en onbelangrijk geleuter...)
Wat een geweldige zender, dat ABC. Net als de krant The Washington Post. Ook al zo betrouwbaar. Zo presenteerden ze net de laatste peilingen over de presidentskandidaten en daar kwam Trump niet zo goed uit. Een bevinding van mediabedrijven waar ze hem haten. Ze zijn gewoon het verlengstuk van de CIA geworden met hun gelieg. En let ook eens op hoe vaak men in Hilversum stukjes van die partijen als inspiratie gebruikt voor tv-items.
gelukkig heeft Pauw: Ozkan Akjol, Arnon Grunberg, wijven over #metoo en Farid Azarkan om om andere dingen heen te lullen.
Kijk, kijk, de deughoofddoek zit weer pontificaal in zicht achter Pauw.
@piloot47 | 05-11-19 | 23:19:
Je had haar moeten zien hoofdschudden toen Tanaya Hoogwerf van leefbaar Rotterdam aan het woord was (oneens) of Farid Azarkan (eens), om duizelig van te worden.
Zou zoiets nu geënsceneerd zijn ?
kots&gruwel.
@sprietatoom | 06-11-19 | 00:09:
Agentuur hoofddoek en biased publiek te huur? Kan best.
Publiek gaat ook nooit los. Ongeacht het onderwerp. Zo keurig is betaald.
Ik beoordeel deze casus van neutraal tot licht Transvaal.
Fijn van Rossem en geen stijl dat jullie mijn plempsels lezen.
Oh en niet gek opkijken als Robach vandaag of morgen toevallig verongelukt in het verkeer.
Dat ook.
Nah, is complotdenken.
Die pleegt gewoon zelfmoord.
Met drie kogels.
In d'r achterhoofd.
Nee hoor, die weet ondertussen niet veel meer als de meeste van ons. Ze wist het alleen 3 jaar eerder.
@Hiesjes | 05-11-19 | 23:32:
Klopt, maar als journaliste. Met Bill Clinton in haar verhaal. In een verkiezingsjaar. Waarin ABC openlijk 'I'm with her' was. Groot verschil.
Wat een gruwelijk lekker mokkel zeg.
idd. looks and brains. geweldige combinatie.
Zit niet verkeerd in elkaar.
iv1.lisimg.com/image/19164065/740full...
Keurige ABC news!
Dat was toch ook de zender welke een filmpje van usa gun ranch uitzond als aanval van Turkije in Syrië?
Ja, beelden uit Kentucky: m.youtube.com/watch?v=Pf8PvDMPgI8
Ik wacht nog even de reactie van Kaas af voordat ik mijn mening laat uitkristaliseren en Epstein didn’t kill himself.
Eipstein is dood. Als zoveel mensen. Doorlopen en kijken naar onze eigen ellende.
Die Windsor is er nog wel ....... horen we dus helegaar niets meer van..... zal wel met dat gekke wijf(ex) van 'em in een leuk optrekje ergens in de Levant vertoeven..............!!(de storm uitzitten)
Hij is door moeke de kwien naar de Caraïben gestuurd hij moet daar goeverneur spelen dacht ik. William en echtgenote wou oom Andrew niet meer in de buurt van haar kinderen.
En zo kon Jeffrey nog 3 jaar lang doorpedoën met medeweten van een groot Network. Dat dat duidelijk is.
Eerst kenden ze hem niet maar vervolgens bemoeide The Palace zich ermee. Die bonzen bij ABC news zijn zo fout.
@Deflatiemonster | 05-11-19 | 23:09:
De bonzen van ABC zaten natuurlijk ook in de vliegtuigen
----
Sorry. Verkeerde reactie op verkeerde persoon. --Joris, dit is een misbaksel en mag weg. Sorry
@DeJemelscheet | 05-11-19 | 23:14: Don't beleive the hype.
Trump had een 'fall-out' met Epstein in 2004. Blijkbaar iets met een grooming poging door E van een (partime) medewerkster van T.
De advocaat van enkele van de meisjes heeft meerdere malen verklaard dat Trump een van de weinigen was die uitgebreid heeft meegewerkt aan het onderzoek.
"But Edwards is not alleging any wrongdoing from Trump; rather, the opposite. He said in a recent interview that he had served subpoenas on many connected people in 2009, and that Trump was “the only person who picked up the phone and said, ‘Let’s just talk. I’ll give you as much time as you want.’”
Edwards added that Trump “was very helpful, in the information that he gave,” calling it “good information that checked out and that helped us.” And, he said, Trump “gave no indication whatsoever that he was involved in anything untoward whatsoever.”
vind het opvallend stil rond deze man.. meestal gaat er wel een putje open!
Niet zo gek. Trump was klant. En de Clintons ook. Ergo; iedereen heeft baat bij stilte. Zijn ze het toch ergens over eens die Dems en de GOP. Ook mooi.
Kijk trouwens uit naar deel 2.
En misschien ook nog wel een deel 3.
En veritas zal nog wel meer topics in de pijplijn hebben zitten. M5M journalisten doen het niet.
Niks complot, Alex Jones bleek dus gewoon gelijk te hebben 3 jaar geleden.
Als er definitie alles als complot ziet, heb je vast een keer gelijk. Zelf een zwakzinnige als Jones.
Iets een complot theorie noemen wordt vaak als standaard truc gebruikt.
Als een bepaalde theorie, die als bedreigend wordt gezien voor de machts-status quo, waar is, zal men alles uit de kast halen om deze als complottheorie te bestempelen.
Zodoende kunnen ze deze theorieën en de mensen dit het beweren in diskrediet te brengen, en, verwarring zaaien.
Een soort rookgordijn zodat niemand meer gelooft wat de ander zegt.
Iets een complottheorie noemen wil echter niet per se zeggen dat er niet sprake kan zijn van een complot.
@Kijkeensaan | 05-11-19 | 23:12: vanzelfsprekend, sterker nog: het woord complottheorie ontkent dit mogelijke bestaan van het complot ook helemaal niet. Ik ontken wel het bestaan van een volledig volgroeid brein bij Alex Jones.
@Kijkeensaan | 05-11-19 | 23:12:
Het wordt pas eng als ze perfecte lijkend beeld en geluid de wereld in slingeren waar een bepaald persoon iets lijkt te zeggen terwijl dit gewoon een AI animatie is (deepfake), we gaan het nog veel gekker zien in de toekomst zodat niemand meer weet wat waar is. Dat heb je nu al zonder trucs in Amerika, wie te geloven ??
Alex Jones wordt van alle kanten aangevallen door democrats/socialisten/klimaatapen/globalisten. Niet omdat zij lachen vanwege onzin die uit zijn "aluminium hoedje" komt. Wel omdat daar onaangenaam veel van waar is. Misschien alles wel.
@Jan Passant mk2 | 05-11-19 | 23:51: Mijn idee
REAGEER OOK