Het OM wil 3 x zoveel IS-ers ophalen
Joh. Wat kan er fout gaan?
Het Openbaar Ministerie heeft afgelopen maanden 29 VERZOEKEN tot repatriëring van naar het Kalifaat uitgereisde onthoofders gedaan. Eerder dit jaar waren dat nog 10. Op de nieuwe lijst staan voor het eerst ook mannen. Eerder waren het vooral zielige vrouwtjes met hun zielige kindertjes die allemaal totaal onschuldig zijn aan verkrachtingen, onthoofdingen, exexuties en gays van flatgebouwen afsmijten. Maar nu mogen van het OM ook hun mannen terugkomen om hier voor de D66-rechters gebracht te worden voor een stevig FOEI-gesprek. Het Openbaar Ministerie in Den Haag ligt vlakbij Het Malieveld (google maps) en is met trekkers of ander groot materieel makkelijk bereikbaar.
Reaguursels
InloggenTjonge laat ze dan ook gelijk hier in Nederland een politieke partij oprichten...
Ik ben voor terughalen.
Allemaal tegelijk in een Boeing 737 MAX met de vliegroute over Oekraïne en Adreas Lubitz als piloot.
De meeste zijn niet te vervolgen wegens moeilijke bewijsvoering, heel apart dat het OM denkt dat te kunnen.
Meest aparte is wel dat gezeik over werkdruk als er binnenlandse vuiltjes moeten worden opgeknapt, maar zodra er ISers moeten worden opgehaald, militairen die hun werk hebben gedaan ( vijanden afknallen ) vervolgd, anti KOZPers wangslijm afgenomen etc etc. er volop tijd en mankracht blijkt te zijn.
Ruimen die mislukte advocaten !
Dus het OM bepaald wat er moet gebeuren op BZ ?
Ik dacht het niet..
Ik neem mijn eigen maatregelen. Veel succes er verder mee.
wedden dat we binnen een jaar horen dat de teruggekeerde strijders een uitkering krijgen, voorrang voor een woning, subsidie voor hun ideologische "congressen", gratis les in een taal naar keuze (Nederlands is uitgesloten), opvoedkundige zeilvakanties naar de Middellandse Zee en uiteindelijk een schadevergoeding voor wat ze hebben beleeft in een oorlogssituatie.....
Niks an de hand mensuh,gaat u maar rustig slapen, want wij hebben binnenkort BOA’s bewapend met wapenstok en pepperspray.
Rutte heeft toch gezegd dat ie ze niet terug wilde hebben? Als je met het OM kan monkelen over de onderzoeken omtrend MH 17 of over de aanpak van een lid van de oppositie, kan je het OM ook hier over onderhouden. Overigens denk ik dat ze ook niet te lang een last voor de Koerden of Syriërs moeten zijn. Een zeebegrafenis is het allerbeste.
Als er geen Jihadisten zijn, heb je er ook geen last van. Een Nederlandse moordenaar of verkrachter die in het verre oosten wordt opgepakt, wordt ook niet teruggehaald. Die hangt uiteindelijk ook aan een touw. Waarom moet dat hier anders? Omdat het grootste deel Marokkaan is? Of omdat ze het leven van een 7e eeuws woestijnrover uit Mekka wilden naspelen? Gelukkig ageren Moslim organisaties in NL luidkeels tegen repatriëring. Zij willen graag dat deze Islamitische moordenaars en verkrachters hun straf in Syrië niet ontlopen. Oh wacht even. dat laatste klopt niet.
Denk dat men wil weten in welke Nederlandse moskee ze opgeleid worden zijn ... lol
De wil van dit volk, uw zand heldinnen. They're coming back home!
Nu nog een nationaal lied met de W van Willen.
Moeten we er niet eens wat van zeggen?
[angrymonkey.gif]
Ik heb begrepen dat Assad en Putin in Syrie alles weer onder controle hebben. Dan kan de berechting daar weer gewoon plaatsvinden.
De enige les van onze koloniën die we in onze oren hebben geknoopt is "hoe worden we een bananenrepubliek ".....
Zouden het Nederlandse agents kunnen zijn? Onderdeel van een special forces operation?
Men moet deze IS strijders absoluut niet terug halen naar NL, en zeer zeker niet de status van POW geven, want dan zou men daaraan rechten kunnen ontlenen.
"The Geneva Convention and the 1907 Hague Convention strictly regulate the treatment of wartime prisoners. Captured enemy soldiers cannot be tortured or executed if they were wearing their country’s uniform when caught. They cannot be put on display or publicly humiliated, nor can they be overworked or punished for no reason".
Generaal Eissenhouwer begreep dat maar al te goed en noemde de gevangen genomen strijders "Disarmed Enemy Forces".
Op deze manier kon men de vele ex Wehrmacht soldaten onder zeer slechte condities in z.g. "Rheinwiesenlager" onderbrengen.
Wellicht is dit een manier om met deze IS strijders om te gaan?
(Door NL loopt immers ook de Rijn, en weilanden zijn er genoeg)
Achtergrond informatie Rheinwiesenlager: allthatsinteresting.com/rheinwiesenla...
Achtergrond informatie Disarmed Enemy Forces:
en.wikipedia.org/wiki/Disarmed_Enemy_...
Daar Islamitische Staat door niemand erkend is, hebben ze ook geen echt uniform, Je moet je afvragen of de verdragen over de behandeling van krijgsgevangenen hier wel van toepassing zijn . Echte krijgsgevangenen krijgen doorgaans ook geen proces. Ze blijven tot nader order gedetineerd en kunnen onderhand worden ingezet bij werkzaamheden in het land waar ze verblijven en er is werk genoeg in Syrië en Irak. Kleine hint, na de bezetting lag de hele duinenrand van Terneuzen tot Den Helder bezaaid met landmijnen en munitie resten. Soms ook twee landmijnen op elkaar. Wie zou dat nou geruimd hebben? Krijgsgevangenen of Nederlanders?
Ze hebben geen uniform, dus kunnen ze als spion worden aangemerkt. Die hebben in oorlogstijd geen rechten, althans niet dezelfde rechten als geüniformeerde militairen. Aangezien je hun strijdmakkers niet wilt laten weten dat die spionnen gepakt zijn, is de enige goede oplossing dwangarbeid, een massagraf of een brandstapel. Dat kan in stilte gebeuren.,Vooral niet aan de familie vertellen.
De lieden van het OM creëren hun eigen werk. Uiteraard voor zichzelf, maar ook voor dozijnen advocaten die geen enkel gevoel van schaamte hebben.
Ondertussen worden iedere dag mensen in dit land overhoop geschoten en heeft maffia alles voor het zeggen. Processen zoals tegen Holleder nemen jaaaaren in beslag. Neem als tegenwicht het Neurenberg proces tegen nazi's en daar ging het heel wat sneller. Geert Wilders is ook zo'n geval waar jaren werk aan zit. Uiteraard had hier helemaal geen proces moten zijn, maar ja, het levert brood op de plank op.
Ondertussen blijft men deze, al dan niet vermeende terroristen, "Syriëgangers" noemen. Het zijn geen gestrande vakantiegangers die onze hulp nodig hebben!
De oorlogsmisdaden door deze figuren zijn begaan in Syrië. Ik neem aan dat daar dus ook hun berechting moet plaatsvinden. Of je nu wel of niet eigenhandig je zgn tegenstanders daar uit de weggeruimd hebt dmv onmenselijke folteringen en afslachtingen, de meesten daar wisten wat er gebeurde in naam van IS. Zij waren allemaal deel van die foute club en moeten dus net zoals destijds de Nazi's in Neurenberg ook berecht worden. Laat Europa maar mooi een rechtbank in dat land financieren inclusief grootschalige gevangenis welke mbv Syrie en Europese legereenheden bewaakt gaat worden. Iedere IS-er berechten en het Islamitische recht daar maar laten zegevieren. Ze wilden toch Sharia, nou dat kunnen ze krijgen maar ik heb een vermoeden dat de IS-ers dit ineens niet meer zo zien zitten want dan duurt je leven ineens niet meer zo heel erg lang denk ik.
De overheid mag blij zijn dat de gewone burger geen tractor heeft.
Wat moet je als "gekozen bestuurders (sic!)" je volk toch haten....
Het probleem denk ik niet dat deze groep mensen geen diarree is, maar dat het _onze_ diarree is. Het zijn Nederlandse staatsburgers die vanaf ons land in Syrie zijn gaan lopen etteren. Syrie en de koerden zijn op dit moment niet in staat om deze mensen op te vangen/gevangen te houden. Als je niks doet, worden ze vroeg of laat vrijgelaten. Hier heb je er misschien nog wat controle op.
Het is wel een lastig probleem. Daar laten is niet aardig en eerlijk voor de mensen daar. Hierhalen is niet aardig voor de mensen hier.
krijgsdienst voor een vreemde natie leidt tot toch verval van staatsburgerschap?
@ole guapa | 24-10-19 | 12:52: aanvulling: ik heb het even uitgezocht: ja de wet geeft de mogelijkheid om deelname aan IS als krijgsdienst in naam van een vreemde mogendheid te interpreteren. We kunnen ze dus hun Nederlands paspoort ontnemen, vooral omdat ze vaak ook nog een tweede nationaliteit hebben. Daarmee zijn ze niet meer ons probleem:
In het Wetboek van Strafrecht staat de term in artikel 101 (treden in vreemde krijgsdienst) en 205 Sr (werven voor vreemde krijgsdienst). Met betrekking tot artikel 205 Sr werd de term reeds bij de totstandkoming van het wetboek breed geïnterpreteerd. Smidt geeft aan dat: ‘ook al geschiedt de werving niet voor ene erkende mogendheid, maar voor opstandelingen.’25 Aan die gedachte is tot op heden vastgehouden. Artikel 205 Sr is in 2004, tegen de achtergrond van het kunnen nemen van maatregelen tegen jihadstrijders, gewijzigd zodat ook het werven voor gewapende strijd strafbaar is geworden.
Bron: militair rechtelijk tijdschrift: puc.overheid.nl/mrt/doc/PUC_39515_11/...
@ole guapa:
Dank voor de moeite en het inzicht.
@ole guapa | 24-10-19 | 12:59: Dank je voor het uitzoekwerk. Maar dan hou je nog het probleem dat iemand niet statenloos kan zijn. Ik vermoed dat bijv. Marokko of Turkije deze mensen ook niet graag terugziet (anders zou het probleem inderdaad opgelost zijn.). Je moet het dan ook nog even kunnen bewijzen. En dan nog zadel je Turkije of Marrokko dan met deze drek op (zal ze misschien wel afleren om te roepen dat je altijd een Turk of Marokkaan bent.).
Allah gespuis.
Dus, het OM wil Jihadi's die hun daden daar gepleegd hebben hier berechten, maar Jawed "van gisteren" die zijn momentje van verwarring hier heeft ondergaan ( de arme schat ) moet hier ook worden berecht in plaats van in Duitsland of, logischer nog, Afghanistan.
Wat is het nou, OM? Berechten door het land waar de verwarring heeft toegeslagen of berechting door het land waar het verwarde slachtofffer vandaan komt? Allebei kan niet, wij zijn namelijk - buiten het Internationale Strafhof, die trouwens ook in New York en in Geneve zitten - geen straftrechtfabriek, geen justitiele multinational, geen juridische overslaghaven. Dus, nogmaals, Jawed, of Jihadi's? Zeg het maar...
De Britten en Fransen hebben een paar jaar geleden goed naar de wijze lessen van een Koerdische commandant geluisterd. Zijn oplossing kostte minder dan € 1,-., nl. een AK-47 kaliber 7.62 mm patroon. Horen, zien en z... zand erover.
Mijn idee ook
Gewoon zand erover, spaar je ook nog die kogel uit.
Helemaal van de pot gerukt:
www.demorgen.be/nieuws/syriegangers-e...
IS-strijders
Syriëgangers eisen 7.500 euro per persoon, per dag dat België hen niet probeert terug te halen
De brutalen hebben de de halve wereld.
@MistaRazista | 24-10-19 | 12:17:
Ze voelen het aan he, dat de politieke druk om ze terug te halen toeneemt. Krijg je van dat slappe knieenbeleid in bepaalde landen in West-Europa. Hoeveel Jihadi's zouden er eigenlijk vertrokken zijn vanuit Tsjechie? Slowakije? Roemenie? Hongarije? Bulgarije? Hoor je eigenlijk nooit wat over.
*cynisch snikje onderdrukt*
Ik zou ze graag een schadevergoeding betalen als ze maar daar bleven. Ze kunnen het toch niet ophalen, dus het is alleen maar budget. Valt vast na hun dood vrij aan de staat. Rustig laten zitten en het probleem lost zichzelf op.
@Graaisnaaiert | 24-10-19 | 12:26:
Niemand weet hoeveel uit welk land. Zou inderdaad interessant zijn. Maar false of geen papieren leveren ook geen betrouwbare cijfers.
Erdo heeft nu blijkbaar hele ladingen
(kampen)vrijgelaten en na Irak transporteert, dus het is afwachten wat we nu werkelijk krijgen in aantallen.
Voor en achterdeur.
Ze hebben het grootste deel van de kiezers achter zich staan, net als in Nederland, dus ze zijn kansrijk.
Bij het ophalen van dit culturele, verrijkende moorddadige intelect, wat het laatste beetje logica vernietigd, zou ook vanuit dat perspectief van 5 mei huichelaarsdag best een nationale feestdag gemaakt kunnen worden. Echter, NL heeft na het infantiele verraad van het Sinterklaasfeest, kerst (nu winterfeest), Pasen (nu voorjaarsfeest) eindelijk de eindoplossing in deze "alles kan en mag" gevonden om the whole shebang richting islamisering te schuiven en NL/Europa te mennen onder een middeleeuws geestelijke beperking.
Is al bekend hoe NL straks, bij het voltooien van het omvolkingsprogramma en werkend Nederland niet meer bestaat, het gratis van alles gaat financieren en de euro officieel bankroet is?
Amerika zal bij dit eindspel als Phoenix uit z'n as herrijzen. "We make America great again". Da's Trumpiaans goed doordacht.
En te bedenken, dat dit hetzelfde OM is, dat al volledig risotto gaat bij het zien van een puberale pseudo Neo-Nazi.
Is het niet zo, dat het OM aangeeft wie zijn willen vervolgen? Dat betekent nog niet dat het OM die personen ook daadwerkelijk naar Nederland wil halen.
Ze gaan die mensen vast heel errug goed in de gaten houden. Zodat ze na een aanslag precies weten wie het heeft gedaan.
Dader was bekend bij OM en politie.......
Misdadig gedrag door de instantie die criminelen moet vervolgen!
I rest my case.
Ondermijning van diegene wat ons zouden moeten beschermen. GVD laat die psychopaten waar ze zijn de Iraki’s en Syriërs zijn beter in staat om te levelen op middeleeuws niveau dan wij en dan ook volgens traditioneel middeleeuws regionaal recept ermee af te rekenen. En als, als het ze dan lukt om via andere wegen hier shit te willen bouwen kunnen mogen ze dan omkomen bij hun arrestatie. Laten we geen voorschot nemen op toekomstige aanslagen O.M.!
Namen en rugnummers van mensen bij het OM bekendmaken die deze verzoeken indienen. Is een beetje vuil maar het doel heiligt de middelen.
Wederom met oprechte deelneming voor Nederland bij het lezen van dit zoveelste doodvonnis. Maar waarom zouden deze zogenaamde 'isis' strijders niet 'gwn' de huurjongens kunnen zijn die in 's Neerlands en door de overheid gefinancierde Toyota Hilux barrels rondtoerden in hun project "koppensnellen Syriërs allemaal de moeder" en nu teruggehaald dienen te worden om daarna stilletjes, met behulp van 'onze' corrupte overheid, van de radar te laten verdwijnen.
Voor al degenen die hier in de Roze Panelen roepen dat we clementie moeten hebben met deze Kalifaat kinderen:
Kijkt u maar eens goed naar de bijgevoegde foto. Dát is wat men terug wil laten komen om ze dan vervolgens bij uw en mijn kinderen op school te zetten na een halfzacht deradicalisatie projectje. En u denkt werkelijk dat kinderen die dit soort abjecte daden op het geweten hebben nog te resocialiseren zijn? Zeker als je daar bij in ogenschouw neemt dat er een hele totalitaire doctrine achter zit die helaas tegenwoordig ook in ons land opgeld doet. Het rochelt hier ondertussen van de madrassa's *kuch* Haga College *kuch* die er vergelijkbare denkbeelden op na houden. Deze Kalifaat Orks zullen in de welbekende buurten als helden worden onthaald en het is wachten op Mo of Ahmed van driehoog-achter die in hun voetsporen wil treden om zo het Paradijs met de 72 druiven te bereiken. En de regering zou voor een tribunaal gedaagd moeten worden wegens het opzettelijk in gevaar brengen van de onschuldige ongewapende burgerbevolking die met de fallout mag dealen wanneer het onvermijdelijk fout zal gaan.
Ik heb nog niemand horen roepen hier.
Was de slogan van WarChild niet jaren lang "Je kunt een kind wel uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit een kind?"
mohammedanen worden behandeld als domme kleine kinderen en en al jankend en stampend mogen ze met veel wegkomen met name in de sfeer van geweld en elkaar afslachten.
Kortom....... een vergunning om wreedheden te begaan.
29 namen
OnderMijning
Helaas is een overheid zonder ruggengraat ook een overheid.......
Terroristen die in dienst zijn (tegenwoordige tijd!) van een vreemde mogendheid, genaamd het kalifaat, actief hierheen halen, waar ze naar alle verwachting binnen de kortste keren, met de haat tegen westerse democratische samenleving nog welig tierend in hun hoofdjes, hier weer vrij op straat lopen.... Dat is niet "geen ruggengraat hebben". Geen ruggengraat hebben is: criminele geluks-migranten ondanks aanwezige wetten niet uit durven zetten "omdat het land van herkomst niet meewerkt". Het actief terughalen van terroristen is van een heel andere orde dan niet aanwezige ruggengraat. Hier moet je zelfs eigenlijk best grote kloten voor hebben...
---
Landverraad
Landverraad is een verzamelnaam van misdrijven waarbij de externe veiligheid van een land in gevaar wordt gebracht. Hieronder vallen onder meer het doorspelen van staatsgeheimen aan een vreemde mogendheid en het medewerking verlenen aan een vijand in oorlogstijd. Bij militairen wordt gesproken van militair verraad.
---
En helaas zonder mandaat eveneens!
@peterdh | 24-10-19 | 10:53: Een kleine Godwin, maar wel handig ter vergelijk: In 40-45 meldden zo'n 25.000 Nederlanders zich vrijwillig aan om te moorden, martelen en roven voor de Nazi's.
Zo'n 19.000 overleefden het, waarvan 6.000 na de oorlog in Duitsland bleven. Die zijn nooit gerepatriëerd door de staat. Ook de 3.000 die in Russische kampen zaten niet.
En die wel ZELF terugkwamen gingen als landverrader linea-recta de cel in.
bron: www.nrc.nl/nieuws/2019/09/26/himmlers...
75 jaar later zingt het OM 'wees welkom in mijn land!'
Ja, de ergste vijanden van onze samenleving zien verwarde mannen als hun kameraden in den strijd.
Voor wie zich nog steeds afvraagt waarom "politici" of "ambtenaren" of "ze" zo naïef zijn dat de ongeremde import van deze heren doorgaan:
Neen, "ze" zijn niet naïef.
Zelfs wanneer het hoofdafhakkers zijn moeten de verwarde mannen allemaal in het AZC bij u om de hoek. Met voorrang op naar miele en gratis sociale woning.
De overheid gaat er vanuit dat iedere gestoorde te genezen is. Als je in een ziekenhuis werkt zie je gewoon dat er ziektes zijn die niet te genezen zijn. En ziektes in het hoofd zijn vaak niet te genezen. accepteer dat en handel er naar.
@boerzoektscheet | 24-10-19 | 11:12: Het lukt Sander Dekker al niet om Michael Panhuis, Ronald van Zwam, Vally Veldhoen, Johannes van Eijk en Dennis P. op begeleid fietsverlof te sturen zonder brokken.
Kom op beste politici, even oefenen: "Wir haben es nicht gewusst"...
Tja als deze zielige mensen na een foei gesprek toch weer hun vervelende isis streken niet kunnen bedwingen, laten ze dan eerst familie van deze ambtenaren en rechters uitzoeken om zich uit te leven.
Binnenkort ook in uw theater.
Man man man, wat een oppervlakkige en onjuiste generalisaties. GeenStijl-onwaardig.
Het is God’s wil...?
Mozes kriebel!?
Tsja, analoog aan het laten overnachten van pedoseksuelen in de kinderslaapkamer....
De voorzitter van de pedofielenvereniging
Het kan niet anders dan dat er een masterplan achter ligt.
Eerst zachtjes masseren dat zielige jeugdige kindertjes terug mogen komen, als de ophef verdwenen is ook andere haatlarfjes. Daarna moederlief natuurlijk, want kinderen mogen volgens internationale verdragen niet van hun moeders gescheiden worden. Als dit na enig morren geland is mag pappie ook terugkomen.
En zo gaat het gebeuren. Waarom is mij niet helemaal duidelijk, maar de deal met SA enkele decennia geleden zal er wel ten grondslag aan liggen.
Er zit geen masterplan achter. Het zijn 2 culturen die elkaar niet begrijpen. Wat in onze cultuur als barmhartigheid wordt gezien wordt in de andere cultuur als weekhartig en dus zwakheid gezien. Ergo, ze zullen ons niet dankbaar zijn. Ze zullen onze ''zwakheid'' verder misbruiken. En wij zullen als een moederkloek die nu eenmaal niet anders kan deze adders/koekoeksjongen aan de borst blijven drukken.
Ze kunnen de rechter tegenwoordig beter de linker noemen. We leven in een linksstaat. Met mevrouw Rens als rechter krijgen zij straks effectief 3,4 jaar, want ze moeten immers nog iets van hun leven maken.
Ik denk dat ik met Belgische jihadister ga trouwen. Krijg je 7500 per dag dat ze in Syrië zit.
@arlen | 24-10-19 | 10:20:
Waarom niet gelijk met twee jihadsters trouwen?
@kortebroek | 24-10-19 | 10:46:
Kijk maar uit, er kan zomaar een kerel onder zo'n parasol zitten. En jij maar denken dat het een 90-60-90 wijf is.
Als je destijds vrijwillig bent afgereisd naar de zandbak om deel te nemen aan een terroristische orgabistie verspeel je mi alle rechten die samenhangen met het Nederlands paspoort.... als er over een aantal jaren aanslagen worden geplaagd door dat tuig zal de regering geschokt reageren en zeggen dit hadden wij niet voorzien.... en gaan daarna door met hun dik betaalde baantjes caroussel
''Orgabistie''. Heb het even gegoogled maar geeft geen lingo. Wel een mooi woord.
@endofdays | 24-10-19 | 10:13 |
Of u uw antisemitisme even elders wil gaan uitventen. Er zijn zat websites/ groepen alwaar uw abjecte gedachtegang beter tot zijn recht komt.
@Joris van dienst; Kunt u deze vuilniszak even aan de straat zetten. Kan hij zo mee met de ophaaldienst want de stank die uit deze tegel opstijgt is niet te harden. Alvast dank.
@Sjefke7807 | 24-10-19 | 10:32:
Waren alle mensen maar zo oprecht als Benjamin N. En Barbara S. met het quoten van agenda's. Het zou een hoop raadsels oplossen en antwoorden op de "waarom" vragen geven.
@Sjefke7807 | 24-10-19 | 10:32:
Ben heel benieuwd hoe u dat in antisemitisme hebt vertaald?
Wie zijn ‘ze’?
@woordgrap van de dag | 24-10-19 | 11:14:
Is dit een woordgrap van de dag?
U bent een soort Karl Marx.
Misschien kunnen ze hier BOA worden, die hebben nogal wat moeite om kansenparels in het gareel te houden, las ik.
Maar dan moet je niet gaan klagen als zo'n BOA iemand standrechtelijk executeert. Voor fout parkeren of zo.
'Zo meneer wat heeft u gedaan in Syrië?'
'Lekker gekookt'
Oke, hier een levenslange uitkering, startgeld, zakgeld, begeleiding, meer tijd vrijheid en kansen dan Nederlanders.
Je vergeet de welgemeende excuses en bijbehorende schadevergoeding omdat de kok in kwestie pas na een paar maanden is opgehaald.
Ik maakte gaten in het hoofd van mensen, euh... vulde gaten! Vulde gaten.
Ik was Tandarts met een universitaire opleiding.
En hun gevluchte slachtoffers zijn ook hier OH nee de Yezidi's mosten terug, wel boeren 50% inkrimpen ze gaan maar wandelen et bos in maar geen immigratie quota??
En het bennuh nu ook drie keer zoveel verwarden!!
Ja hoor, Trump afzeiken omdat hij de koerden zogenaamd laat zitten,maar ondertussen IS moordenaars terughalen en loslaten op je eigen burgers.
Gaaf land!
'Joh. Wat kan er fout gaan?'
Als wij de dijken gaan verwaarlozen vanwege stikstof kunnen we ook IS-ideologen teruggeven aan de Neder-moslims; daar hoeft geen complot achter te zitten. Hoe de perceptie van moslims zelf is, is natuurlijk heel interessant op dit punt. Maar ja, dat is generaliseren en generaliseren is een wetenschappelijke methode en dat moeten we niet willen tenzij het bijdraagt aan de vernietiging van de West-Europese cultuur.
Dit zijn Nederlanders en die moeten we terughalen.
We hebben hier mensen uit alle landen van de wereld zitten. Sommige van hen moeten worden uitgezet omdat ze hier een onterechte of foutieve asielaanvraag hebben gedaan, zijn uitgeprocedeerd, een misdrijf hebben gepleegd waarvan onze wet zegt: "nou, dan moet je het land uit" of om andere redenen dienen zij dit land te verlaten.
Echter, keer op keer, krijgen wij van onze volksvertegenwoordiging te horen dat "dat niet mogelijk is omdat het land van herkomst niet meewerkt". Ik snap het niet. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dus letterlijk de hele fucking wereld kan zeggen: "wij willen dat tuig hier niet hebben, wij hoeven onze criminele onderdanen niet meer, ze hebben het hier verkloot, ga weg!", maar dat wij, blijkbaar als enige land ter wereld *niet* kunnen zeggen: volgens onze wetten en regels zijn deze mensen hier niet welkom, dus hoppa eruit?
Wij zijn als dat slappe nerdje uit de brugklas wiens lunchgeld iedere dag wordt afgepakt en een paar klappen krijgt om vervolgens in zijn bek gespuugd te worden en niet voor zichzelf op durft te komen en een klap terug geeft omdat: "mama heeft gezegd dat je niet mag slaan".
En het wordt goddome nog erger. Dat zielige miezerige slapjanusje gaat nu zijn lunchgeld netjes ongevraagd brengen. Dat wil zeggen: Wij gaan die terroristen nu *hierheen* halen! What the fuck!?
Ten eerste moet van het hier heen halen niet eens sprake zijn. Wij gaan toch met ons zotte hoofd geen terroristen met haat tegen de niet-westerse samenleving hier importeren, dan spoor je toch niet? What's next? Pedofiele verkrachters bij kleuterscholen onderbrengen? Pyromanen in een vuurwerkfabriek herbergen?
Wat ze moeten doen, is dat tuig daar laten. Met een vliegtuig vol reeds hier illegaal aanwezige uitgeprocedeerde wannabe-geluks-migranten uit betreffende land daar heen vliegen en zo op de landingsbaan uit het vliegtuig zetten en met gepaste spoed omkeren en terug vliegen, om de volgende lading op te halen. Laat ze het daar maar uitzoeken, met hun "willen niet meewerken". Flikker op.
Maar nee, wij gaan ze ophalen. Ophalen. Wij willen niet alleen meewerken met hun terugkeer. Nee wij gaan actief stappen ondernemen. Wij, stelletje slappe zakken hooi, gaan een extra baantje nemen om meer lunchgeld aan de pestkoppen te kunnen geven. Om ze helemaal een plezier te doen smeren we nog wat poep op ons gezicht, want dan hoeven die pestkoppen hun handen niet vies te maken. Allemaal omdat we zo goed zijn. Bah. Wat een slappe zakken zijn we toch.
Inderdaad - als er al sprake is van terughalen dan pas NADAT ze in het land waar ze misdaden hebben gepleegd (of dus gewoon bij de verkeerde club hoorden) zijn berecht en hun straf hebben uitgezetten. Maar wel graag van te voren bij verstek veroordelen voor het steunen / actief betrokken zijn bij terrorisme en dergelijke, ofwel gewoon hun NL paspoort afpakken waar mogelijk en anders gelijk na aankomst in NL het NL vonnis uitvoeren. Ze hebben er immers zelf voor gekozen om bij IS te gaan, dan mogen ze ook zelf de volledige consequentie ervan dragen en ervaren.
@peterdh | 24-10-19 | 10:04 |
Uw frustratie in deze is geheel de mijne, mijn waarde @peterdh. Ook ik zit weer eens head deskend achter mijn tikplank bij het zien van het absolute ònbenul dat hier tentoongespreid wordt door "onze" Overheid. Als je de gruwelijk wandaden pleegt die het merendeel van deze IS-Orks gepleegd hebben verspeel je mijns inziens álle rechten die je als mens denkt te hebben. Het enige waar je dan nog recht op hebt is een oorlogstribunaal en de daaropvolgende gepaste straf. "U gaat niet langs "Af" en krijgt geen $ 200" zullen we maar zeggen. Deze lieden hier loslaten op de onschuldige burgerbevolking is abject en misdadig te noemen. Wat hebben we in hemelsnaam gedaan om zó door onze Overheid gehaat te worden. Om over de klap het in gezicht van de vele onschuldige slachtoffers en nabestaanden van deze Orks uit Mordor maar te zwijgen. Die moeten dit toch met verbijstering aan zitten te zien?!
Als het OM een foutje maakt zit een Nederlands klein-bier-crimineel (Johan van Laarhoven) langer dan 5 jaar vast in een Thaise cel. Met geen mogelijkheid er uit te krijgen.
Ga je in Syrië de beest uithangen, halen ze je per direct op in de business class.
Berechten in het land waar de misdaden zijn begaan is de enige juiste oplossing. Naar Nederland halen is volkomen krankzinnig omdat de bewijzen van de misdaden en de nabestaanden van wat deze monsters hebben aangericht niet in Nederland te vinden zijn maar in Syrië/Irak. Als ze naar Nederland worden gehaald en 'berecht, haha' lopen ze binnen de kortste keren weer vrij rond als wolven tussen de schapen. Want: 'gebrek aan bewijs'. Het is vurig te hopen dat het kabinet zich met hand en tand blijft verzetten tegen deze ronduit criminele plannen van het OM. En als het kabinet dat niet doet zal de bevolking in actie moeten komen d.m.v. massa demonstraties want de kruik is allang gebarsten.
De plannen van het OM zijn ingegeven via de minister vanuit het kabinet en Brussel. Vooral Ollongren hanteert hier de agenda.
Ze zitten allemaal bij elkaar op enkele locaties in Syrie. He pssst koerdische bewakers, ga even weg om middernacht, dan gooien we er een MOAB op om 1:00 uur, zo ... opgelost.
Dat het kabinet zicht "blijft verzetten tegen de plannen van het OM"... Op welke wereld leef jij Goofje?
Dit is de wens en het beleid van het kabinet. Dit is "wat de Nederlander wil". We zetten mensen die hier niet welkom niet uit. We zetten criminele asielzoekers niet uit. We zetten uitgeprocedeerde, illegaal aanwezige geluksmigranten niet uit, we doen niks. Ja, weet je wat we doen? We gaan nog een stapje verder... We gaan ze ook *halen*! Dat is het "verzet" van het kabinet waar jij over praat. Niets doen, achterover liggen, klappen ontvangen, omdraaien en voorover bukken met hun broek op hun enkels... Dat is hoe hun "verzet" er tot nu toe uit ziet.
Onlangs nog een jubelstuk gelezen van 020-D66-fractievoorzitter Van Dantzig waarin hij stelt dat Amsterdam olv burgemeester Halsema staat te popelen om IS-kindertjes liefdevol te ontvangen. Want Amsterdam heeft know how en diversiteit, bla bla bla.
Geen idee waarom deze lui zo eager zijn om IS-types terug te halen maar uiteindelijk lijkt het wel te gaan gebeuren.
Er moeten tal van voorzieningen worden getroffen om IS broedsel op te kunnen vangen en daarvoor worden de subsidiekranen vol open gezet. De deugers staan al klaar met hun emmers en jerrycans om het maximale eruit te kunnen halen.
Natuurlijk gaat dat terughalen door. Rutte c.s. sputteren nog wat tegen voor de vorm - om Wilders niet in de kaart te spelen - maar ik geef het nog 3 maanden voor de eerste moordenaars worden binnengehaald op jou en mijn kosten. En natuurlijk staat GL te popelen in Amsterdam.
@HaatbaardKnipper | 24-10-19 | 10:23: Ja het is gewoon kabinetsbeleid, ze hoeven niet eens tegen te sputteren want ze zijn op vakantie.
@I.P standing up | 24-10-19 | 10:22:
Ja, reken maar dat er een heel leger aan 'experts' gereed staat om met bakken subsidiegeld aan de slag te gaan met dit IS-volk. Dat wordt weer lekker experimenteren met de NL-samenleving als proeftuin.
Iedereen hier die denkt dat het om berechting gaat slaat de plank volkomen mis. Het gaat hier met name om de individuele en collectieve veiligheid die de overheid wordt geacht te waarborgen.
(terzijde: de twee andere redenen voor rechtvaardiging van het bestaansrecht van de overheid zijn vrijheid en eigendomsrecht).
Indien de bestuursovereenkomst tussen volk en overheid wordt geschonden door schending van het grondrecht van vrijheid, dan verliest de overheid niet alleen haar bestaansrecht maar valt de bescherming weg van de overheid mbt veiligheid van het individu en het volk. Dan is het eenvoudig; ieder voor zich en God voor ons allen.
Tot zover de theorie mbt de organisatie van de samenleving.
Welnu, in de praktijk laat zich de vraag stellen wat u gaat doen op het moment dat u of één of meerdere leden van uw familie of vrienden het lijdend voorwerp wordt van die psychopaten die moedwillig worden ingebracht in een samenleving van geweldloze en ongewapende burgers?
Voor alle duidelijkheid; wij zijn een volk dat is opgeleid in denken en de dialoog zoeken. Met deze vertragende reflex is men kansloos tegenover gewelddadig primair gedrag van psychopaten die geen hinder ondervinden van een geweten.
Denkt u hierover maar goed na, ieder moment dat u de deur uitstapt van uw woning en gaat bewegen in de samenleving.
Eensch, daarbij hebben "zij" al een netwerk opgebouwd van "willing" en georganiseerd in een reeds bestaand (Europees) structuur.
Wapens zijn binnen handbereik.
De gewone Nederlander werkende van 8-17:00 en 2 uur in de file staat om de lasten te kunnen betalen, is kansloos. En heeft helemaal geen tijd of zin om hier ook in te verdiepen ondanks dat ze het gevaar wel zien. Voor je t weet staat de popo op de stoep, ja.. dan wel.
vrijheid = veiligheid; door schending van het grondrecht van veiligheid.
Waarom is het OM zo pro-terroristen? Begrijp er helemaal niets van...
Ik begrijp dat wel. Omdat ze niet over de geestelijke vermogens beschikken om de informatie te verwerken dat zijzelf, inclusief hun familieleden en vrienden, ook worden blootgesteld aan die gewelddadige psychopaten die straks vrij in de samenleving rondlopen.
De moderne slaven van links. Ophalen en uitbuiten voor subsidies en toeslagen is hun plan. Zelfs bewezen ISers zijn niet veilig. Nou ik zie ze wel op de school van mijn kinderen verschijnen om hun haatlarven te halen.
Europa is decennia geleden al tijdens een oliedeal vergeven aan de islam. Dit heeft niets met democratie maar alles met globalistische oligarchie van doen.
U begrijpt het.
Geweldig het OM ondermijnt de rechtsstaat. En dat in het land waar het Internationaal strafhof is gevestigd, berecht ze daar dan.
Waarom zwijgt toch iedereen?
OM: de club die Wilders vervolgt om een uistpraak waar veel mensen achter staan maar ongekende moordenaars veiligheid wil bieden.
@HaatbaardKnipper | 24-10-19 | 09:59: zo ongeveer ja, het is geloof ik verboden om daar het juiste label aan te verbinden dus dat doen we maar niet
A'dam 13 Augustus 2021: "De verdachten van de autobomaanslag vorige week op de Dam, waarbij 123 dodelijke slachtoffers vielen waren bekenden bij de AIVD en de politie, en maakten deel uit van de in 2019 gerepatrieerde ISIS aanhangers. Er waren echter geen redenen om de verdachten de afgelopen maanden extra in de gaten te houden omdat hun re-integratie therapie zeer positief leek te verlopen."
Een helaas niet onrealistische voorspelling.
Dit is toch om gek van te worden! Hoe krankzinning moet je zijn om dit te willen. Godverdomme zeg!!
Zie het van de positieve kant. De vrede heeft onderhand wel lang genoeg geduurd.
Ah joh wat meer of minder gezinshereniging. Alsof dit gespuis kwaad kan.
Het is mooi hoe iedereen vergeten is hoe de gevangen in de kooi die levend verbrand werden krijsten en gilden van de pijn. Hoe iedereen de liquidatie filmpjes van de journalisten vergeten is, hoe iedereen vergeten is wat IS de bevolking van Syrie heeft aangedaan. Prachtig hoor zo'n vergevingsgezind land, hoe de kalifaat kippetjes niet wisten hoe ze snel genoeg Nederlands moesten verlaten om in het kalifaat bij hun haatbaarden te gaan wonen. Hoe diezelfde kippetjes nu ruim 100.000 per dag eisen als ze niet terug mogen komen naar Europa. Het is schandalig, het zijn oorlogsmisdadigers in 40-45 werden vrouwen voor heel wat minder kaal geschoren.
Dat dus, IS gangers hebben de Nazi's overtroffen in hun misdaden en die achtervolgen we vandaag de dag nog. Hierheen halen, voor het nationale gerecht of het internationale gerechtshof in Den Haag en levenslang, geen 20 jaar met vervroegd vrijkomen, maar 200+ jaar.
Om de slachtoffers van dit geboefte maalt helemaal niemand.
Zonder rechtvaardig en bestendig strafkader is het terughalen van oorlogsmisdadigers en terroristen is dit roekeloos. De eerste taak van de overheid is het beschermen van haar eigen burgers. Als burger heb je rechten en plichten, en datzelfde geldt voor de staat. Als volwassen mannen op grove wijze hun plichten verzaken tegenover de staat en deze zelfs afzweert in den vreemde, dan is die staat niet meer gehouden aan haar plicht.
Burgerplichten bestaan niet. Gelukkig maar.
@postmodernismisdead | 24-10-19 | 09:59: Ga eens werken, wellicht dat het kopje 'ingehouden loonheffingen' op de jaaropgaaf je wat zegt daarna.
@HaatbaardKnipper | 24-10-19 | 10:04: Hahaha.
@HaatbaardKnipper | 24-10-19 | 10:04:
Belasting is niets anders dan gelegaliseerde diefstal.
Ik zou zeggen, eerst berechten in Syrië voor hun misdaden, dan hun straf daar uitzitten en dan op eigen gelegenheid terugkomen. Als je zelfstandig daar naar toe kunt gaan kun je ook zelfstandig terugkomen.
En dan net zo behandelen als Nederlanders die zijn geëmigreerd en weer terug komen. Daar doet de overheid helemaal niets voor. Geen uitkering, geen sociale huurwoning
Wat wil je nou? Eerst Trump gelijk geven dat we onze rotzooi moeten opruimen maar dan wel die rotzooi niet willen opruimen.
Het probleem is onze zwakke rechtspraak die gedomineerd wordt door progressief wensdenken.
IS rotzooi opruimen via uitlevering aan Assad's geheime dienst of Irak. Weten er wel raad mee.
Erdogan zit Noord-Syrië etnisch te zuiveren van Koerden, en de reactie van ons kabinet is 29 IS-terroristen een geheel verzorgde vakantie in Nederland aan te bieden.
Niemand, echt niemand in dit land trekt hiervoor naar Den Haag om te protesteren.
Misschien ééntje dan, met een speklapje.
Alleen bange mensen protesteren.
Wat een enorme verrassing... VVD kan weer lachen en grijnzen. Want ze zijn zo streng voor terugkeerders, maar... hun handen zijn gebonden aan de "rechtsstaat", zoals een potentieel ontkeelde gebonden is aan zijn IS'ers. Want het OM gaat over de vervolging van demense en de onmensen. Niet het volk, niet de meerderheid, niet het parlement, niet de regering bepaalt wie er wel of niet de grenzen overkomt. Nee zeg, dat doen de rechtbank, het OM, de EU, de VN en de verdragen die eerdere regeringen zonder democratische meerderheidsbeslissing zelfs maar van het electoraat uit die tijd, voor alle meerderheden nu en in de toekomst hebben bepaald.
En natuurlijk "liefdadigen" zoals het Rode Kruis die op Teletekst alweer stonden te grienen over de "erbarmelijke" situatie in één of andere gelukszoekerskamp in Bosnië of zo. Want geen water, geen elektra, zelfs geen fut om een latrine te scheppen. Wat een bijdrage gaan die leveren hier in het westen. Schouders eronder mentaliteit. Heet ook weer "de jungle" net als dat kamp bij Calais, want iets origineels bedenken is men ook nog te lui voor. Eigenlijk zouden ze terug moeten naar de Derde Wereld waar wellicht het ietsje minder erbarmelijk is, waar miljarden mensen wel braaf blijven wonen, maar het moge duidelijk wezen welke richting het Rode Kruis en de media ze met hun krokodillentranen proberen op te duwen: door uw strot. Maar maakt u geen zorgen, het OM en de regering zijn hard bezig om uw strot wat ruimer te laten maken.
Niks mis met ze ophalen. Moeten ze ook in NL aankomen of mogen ze ook ergens anders worden afgeleverd?
In de krater van de Vesuvius zijn nog wat plekjes vrij.
@laurentius | 24-10-19 | 09:45: "biobrandstof"
Van 5km hoog in zee laten vallen is wellicht een goede optie?
Can you say: Guantanamo Bay ?
Beleidsplan op rijm:
We rijden met de troïka door 't eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
@laurentius | 24-10-19 | 09:45: Wilt u mijn geliefde vulkaan a.u.b. niet bevuilen met dit soort hersenloos genetisch schroot?
Iedereen moet de politieke partijen bestoken met telefoontjes en mails en via de sociale media. Wat een ongelooflijke morons daar op het OM.
Wie in godsnaam bedenkt zoiets? Er komt een burgeroorlog met dit soort idiote beslissingen van het OM. Alleen de politiek kan daar nog iets aan doen.
Tja, het kiesstelsel bestaat uit evenredige vertegenwoordiging en helaas niet uit een districtenstelsel (met de 355 Nederlandse gemeenten als districten).
In een districtenstelsel woont een volksvertegenwoordiger naast u, bij u in de straat of in de buurt. Dan komt u hem/haar tegen bij het uitlaten van de hond of in de kroeg. Dan kunt u elkaar in de ogen kijken en kunt u uw opdracht mondeling verstrekken aan uw vertegenwoordiger in het parlement.
M.a.w. indien u dus belt en/of mailt, dan doet u dat naar het partijkartel dat verantwoordelijk is voor de maatregel waartegen u protesteert. Lijkt me weinig zinvol.
U en ik zijn kansloos.
The system is fixed.
Zomerhit 2020
www.youtube.com/watch?v=M0d4qM7gCH8
En wat kost dat en wie betaalt dat weer?
Daarna vrijspraak door gewiekste advocaten en daarna levenslang een uitkering voor de hele familie . Ipv levenslang opgesloten in de cel.
En een mooi huis.
Kijk nou gvd eens naar de foto bij dit artikel. Daar zie je toch duidelijk de haatlarven? Niets hier naartoe halen. Uitsluitend repatriëren van al die religieus gehandicapte hersenlozen die ze de afgelopen jaren hebben binnengelaten. Ook de Erdo-fans mogen wat mij betreft linea recta naar het rectum van hun geliefde leider. Ga daar maar lekker bléren naar die kutallah van jullie.
Zo te zien haat jij hen net zo erg als zij ons, en met haat kun je haat niet bestrijden. Dus wat is je oplossing?
Wat een vooroordelen weer. het is helemaal niet gezegd dat ze mensen hebben onthoofd. Het is heel goed mogelijk dat ze daar naar toe zijn gegaan, om , met gevaar voor eigen leven, de hulpbehoeven, de zieken en de gewonden, te verzorgen en te verplegen. En waarschijnlijk ook nog nadat ze eerst de hulpbehoeven, de zieken en de gewonden hebben moeten verplatsen naar een relatief veilige locatie.
een soort Rode Kruis. Jij werkt zeker voor deze overheid
ik zou solliciteren naar Brussel, je lijkt me volledig in t profiel passen
Zou zo maar kunnen inderdaad. Echte goeierds die Syriegangers in de meeste gevallen. En de aarde is plat. Niet geloven wat de NASA allemaal zegt.
Ze zullen altijd zeggen dat ze slachtoffer zijn. Vooral als de ondervrager een witte ongelovige is.
@Acidstain | 24-10-19 | 09:48: Blanke ongelovige.
Het OM importeert IS'ers, hoezo verdienmodel?!
nou denk ik niet hoor..... additioneel toch echt ook 1 of 2 FOEI gesprekken.
Best mogelijk, hij beoefende tenslotte links gedachtengoed. Schoot wat door, ach.
Ja dus mooi niet he. Niet alle dieren zijn gelijk blijkbaar. Als ze een ex nazi vinden ookal was het ventje 17 en mocht ie alleen langs de hekken lopen, dan wordt ie aangeklaagd voor medeverantwoordelijkheid bij alle moorden in dat kamp.
Wanneer je naar IS kijkt dan was iedereen ineens een kok en hadden ze niets met moorden van doen dus laat maar terugkomen.
Dat het gestoord is, is nog een understatement
Oh, heerlijk landje. NL was vruggah zo sááááiiiii, uitroepteken. (blij dat het leven eindig is)
Europa is zwak. Onze “linkse” nederige opstelling, omdat we ruim 100 jaar geleden “fout” zijn geweest, zal van ons continent een chaos maken.
Stop goede doelen Afrika maar ga handel drijven
Stop met uitkleden leger maar maak er weer een trots leger van.
Stop met het hielen likken en neem een standpunt in.
Stop met weglach premier Rutte
Ik zou op U stemmen....
Ja dat vat het zo'n beetje wel samen.
Ik vrees rechter dat de betonrot al te diep zit om het nog te redden zonder het eerst af te breken.
We zullen ze aanpakken met keiharde maatregelen. Zo zullen we ons kwetsbaar opstellen. Ze goede voorlichting geven. En ....... een website en een folder maken. Ze zullen sidderen van angst.
Een folder in het Arabisch, uiteraard.
Geen vlog-cursus?
Je bent wel erg hard en wreed Bigi voor die arme IS weldoeners.
Wisten we al, zagen we aankomen, niet verrast dus.
Maakt het probleem niet minder.
Feit blijft dat het “Nederlanders” zijn.
Wij hebben dus veel grotere problemen, vwb wetgeving en het aanpassen van wetten. Verbied dubbel paspoort.
Verder: we kunnen niet van Syrië/ Koerden en zelfs Turkije verwachten dat zij onze “landgenoten” vasthouden.
Stop ze in een vliegtuig en laat ze dat zelf opblazen.
Nee, het Nederlandse paspoort had afgenomen kunnen worden. Onwil dus.
Overigens eens met het verbod op dubbele paspoorten en het eisen van een Nederlandse nationaliteit voor politici, leger politie en andere overheidsdiensten.
Dat we het niet aan de Koerden mogen overlaten is wel juist. Want waarom hun opzadelen met een probleem dat in feite voor een flink deel een Europees probleem is? Blijft staan dat we er veel meer ter plekke hadden moeten elimineren.
Want eenmaal in een Nederlandse rechtbank weet je het wel weer.
Ze hebben gevochten bij een mogendheid die in oorlog is met ons. Dus de grondwet voorziet al in straffen daarin, hoogverraad. Alleen nu blijkt nooit iets bewezen te kunnen worden. Hoe deden ze dat vroeger dan?
@ristretto | 24-10-19 | 09:30: Helaas hebben we in Nederland een paar 'goede voorbeelden' die aan moeten tonen dat een dubbel paspoort geen enkel probleem is; Aboutaleb, Marcouch.
Op basis van deze 'grote' groep wordt enig argument onderuit geschoffeld.
Je kan niet mensen stateloos maken. Verder meet je met twee maten op het moment dat je alleen de mensen met een dubbel paspoort straft met de afname van de NL'se nationaliteit. De mensen zonder dubbel paspoort kunnen dus niet gestraft worden met afname van nationaliteit. Rechtsongelijkheid en zo. Helaas pindakaas.
@Diotima | 24-10-19 | 09:35: het toestaan van 2 paspoorten voor slechts een beperkt aantal nationaliteiten is al meten met twee maten.
Een Nederlander die gepakt wordt met drugs in Thailand wordt gewoon in Thailand berecht. Zie niet in waarom het voor deze " Nederlanders" anders moet zijn.
He ja, de oplossing voor alles, een sterke man die rechterlijke macht vertelt wat ze moeten doen. Echt, puik plan, wat een ontroerend pleidooi voor de dictatuur!
Jij hebt echt niet door hoe goed je het hier hebt.
@Diotima | 24-10-19 | 09:38: Nee, dan een minister van justitie die het OM vertelt wat ze moeten doen, namelijk een niet gewenste politicus vervolgen. Wakker worden, die dictatuur is er al hoor.
Ik zal het even uitleggen. Het bestuursmodel is gecorrumpeerd; bewust. Of Geert en Thierry ook deze analyse hebben gemaakt weet ik niet. Wel weet ik dat zij beiden het gecorrumpeerde bestuursmodel niet ter sprake brengen en er zelf in willen gaan functioneren. Dat is niet mogelijk zonder ook op den duur misbruik van het systeem te maken en eveneens partijkartel te worden.
Door Diotima reeds correct opgemerkt, dit leidt tot dictatuur.
Kortom, er zal niets veranderen totdat het gecorrumpeerde bestuursmodel wordt aangepakt en drastisch hervormd t.g.v. het volksgezag.
Noot: volksvertegenwoordigers behoren géén politici te zijn!!
Blijft een lastige kwestie. Ze zitten in een slecht bewaakt kamp zonder enig uitzicht op berechting. Die kampen worden vroeg of laat opgedoekt en dan? Zouden ze meer wrok gevoelens hebben als je ze daar laat of als je ze terughaalt? Emotioneel gezien zeg ik laat ze lekker rotten maar veiligheid technisch is terughalen misschien verstandiger. Keep your friends close but keep your enemies closer.
De bewijslast is zwaar, dus ze komen er met een fopstraf van af. Closer kan het niet worden.
Volledig mee eens.
In een zuivere oorlogssituatie heb je volkomen gelijk; beter de vijand in eigen kamp houden om ze te berechten.
Echter, in dit geval lijkt het er sterk op dat het OM in deze de vijand is, dichterbij kan je ze niet halen.
Er is nog een veel goedkopere en definitievere optie maar die mag ik van Joris hier niet melden.
@The2Amendment | 24-10-19 | 09:45:
Net als IS bedoelt u?
Het OM is een crimineel instituut.
Fop straffen voor criminelen, lekker loslaten in de maatschappij, en het afschrikken van burgers door zwaar straffen die zich híer tegen verweren.
Eén blik op het Wilders proces of de Blokkeerfriezen, en je weet waar het OM voor staat.
@SanderEvers | 24-10-19 | 09:28: Het OM heeft een deal gemaakt: 1-op-1 ruil van 29 staatsgevaarlijke BlokkeerFriezen met lieve jongens die in de zandbak speelden.
Dit gebeurt natuurlijk onder internationale druk. Trump roept terecht al heel lang dat we vanuit Europa onze verantwoordelijkheid moeten nemen voor deze mensen. Het probleem is echter dat we simpelweg niet in staat zijn om adequaat te berechten. Ons rechtssysteem is niet (meer) ingesteld op de barbaarse misdaden die gepleegd zijn. De beste oplossing zou zijn als EU een overeenkomst te sluiten met één van die zandbaklanden en dáár de faciliteiten op te zetten voor berechting, voltrekking en opvang van familieleden. Veiliger en goedkoper dan dat uitschot terug te halen naar Europa.
Ja precies een soort Nürnberger Tribunaal maar dan ergens in die regio, dat is wat er nodig is. Dan horen we waarschijnlijk de Arabische versie van “Ich bekenne mich im sinne der anklage fur nicht schuldig” veelvuldig voorbij komen. Vervolgens een paar weken proces en daarna het hele zooitje veroordelen wegens genocide en misdaden tegen de menselijkheid. Schavotje bouwen en het enige passende vonnis voltrekken door ze een voor een op te hangen. Overblijfselen daarna verwerken tot varkensvoer en vervolgens overgaan tot de orde van de dag. In die hoedanigheid mogen ze overigens best terugkomen naar Nederland, dan hebben de boeren er ook nog wat aan.
Er zijn mensen in de provincie die heel boos aan het worden zijn, daar is het boeren-uitstapje kinderspel bij. Politiek en bestuur..... geduld is niet eeuwig
Als ik IS-er was dan zou ik nu beven van angst. Het OM zal ze wel behoorlijk in de hoek gaan zetten! (240 uur werkstraf en verplicht DNA afgeven!!)
Het OM is stuk en ik weet niet eens of ik wel een nieuwe wil.
Het OM trekt zich totaal niet aan van de Nederlanders, het zal ze een worst zijn. Ze leven in een ivoren toren.
Referenda zijn er uit gegooid en nu dit.
Wanneer stopt de haat naar de autochtone Nederlanders en de geassimileerde allochtoon? Waarom blijven die d666 rechters aso's uit den vreemde beschermen en dezelfde tot zelfs meer rechten geven dan een autochtone Nederlander? Dit tuig terughalen maar Nederlandse burgers die in het buitenland vastzitten door corrupte rechtsgang laten barsten! Dit land is overgenomen door volksverlakkers, idioten met achterlijke visies over een wereld waar regenbogen zijn en iedereen gelijk, maar owee als je tegen die visie ingaat, dan mag je kapot! Want zelfbehoud van je volk en vaderland was ooit het hoogste streven, nu een misdaad bij de geesteszieke elite.
Een heel goede vraag. Er zijn vele complot theorieën te vinden, van een foute EU tot geheime groeperingen en verborgen agenda's.
Het probleem is dat al die complotten telkens weer lijken te worden bevestigd. Het komt er dus op neer dat er ambtenaren in de top van Nederland zitten (want de kamers zijn maar fronten, bezet door plucheplakkers die voor een hoop geld de kop van jut spelen als er daadwerkelijk stront aan de knikker is), die al dan niet bewust afstevenen op een totale ontwrichting van Nederland. Dit speelt onder meer de EU in de kaart, want makkelijker is een overname straks niet als het land feitelijk failliet is.
Als postzegeltje is de vraag ook, hoe sterk je staat als je wél autonoom zou zijn, dus zonder EU, met een gezonde financiële situatie. In dat geval wordt je aantrekkelijk voor overname.
Antwoord: niet voordat de samenleving homogeen is.
Sterkte.
Bestonden die IS'ers maar uit stikstof. Dan was het probleem binnen een paar dagen keihard aangepakt door het OM.
En die teruggehaalde strijders gaan zich keurig gedragen en gaan het toneelstukje volhouden dat ze zijn afgeknapt op het kalifaat. Maar ondertussen brengen zij wel een ontzettende berg ervaring en kennis over oorlogvoering en terrorisme naar Nederland, die zij gaan overbrengen naar alle puisterige 14 jarige Mootjes. En over een paar jaar heb je in NL honderduizenden radicaaltjes die met het schuim op de bek klaar staan om jouw keel door te snijden.
And so it goes.
Haal de beulen terug. Is de manier om echte vluchtelingen het land uit te krijgen.
Eigenlijk zouden we dan ook alle syriers die min of meer geleden hebben door die idioten met een nederlands paspoort (ik weiger die mensen nederlanders te noemen (ik vind de omschrijving mens al niet lekker)) naar nederland moeten halen omdat nederland hen schade- en smartegeldvergoedingen schuldig is. Een soort van herstelbetalingen voor wat nederlanders mensen hebben aangedaan.
@Zendavesta | 24-10-19 | 09:20: dat is al drie keer gebeurd in Zuidoost tijdens de eerste opvang van vluchtelingen. Daarna was er “aparte “ opvang voor homo’s en andere “slachtoffers”. Koekoek. De beulen is geen strobreed in de weg gelegd.
@Zendavesta | 24-10-19 | 09:20:
U hoeft niet te wachten , dit is reeds voor gekomen.
Onder strenge voorwaarden ben ik niet tegen het terughalen van deze terroristen. En dat is dat ze bij terugkomst dezelfde behandeling krijgen als onze foutste landgenoten uit de tweede wereldoorlog. Maar dan hebben we wel andere rechters nodig. Want het zooitje wat er nou zit is helemaal begiftigd van het idee dat iedereen een tweede kans verdient. En dat is niet zo.
Precies, VanBukkem: geen tweede kansen voor deze onmensen!
@MickeyGouda | 24-10-19 | 09:19:
Calamity, mocht je tandenknarsend meelezen met de panelen - ik weet dat dit er één is die ook jou aan het hart gaat - goeiemorgen & hopelijk tot spoedig lezens.
@MickeyGouda | 24-10-19 | 09:23:
Bedankt nog Mickey, opa krijgt al weer praatjes.
En dat geld? Dat hebben ze hard nodig hier.... wat een bende.
Is Jane zoek?
@Ruimedenker | 24-10-19 | 09:30:
Môge! Naar ik van l@etopuwzaak heb begrepen staat ze in het strafhoekje.
NIet zeuren mensen. Mede mogelijk gemaakt door het volk zelf. Lekker VVD, D'66, CU etc stemmen. Dan krijg je dit in je winkelmandje. Verplicht afrekenen, dat wel.
Ik vrees voor de onmacht van Nederland en Europa om onze samenleving te beschermen en voor gerechtigheid te zorgen voor de slachtoffers van deze walgelijke figuren. We weten allemaal dat deze personen medeverantwoordelijk voor zijn geweest het meest pure kwaad van de afgelopen 10 jaar. We weten dit omdat ze met deze geweldsdaden hier gvd zelf actief leden hebben lopen werven. En nu gaan we ze terughalen en zal onze rechtstaat niets anders kunnen doen dan ze een fopstraf opleggen door gebrek aan bewijs en wetten. Dit terwijl als er één groep is die het verdient om voor eeuwig in het diepste hol gegooid te worden, het deze figuren zijn. "Zielige" vrouwen die in het zwart gekleed onder de mantel van anonimiteit het in de tentenkampen desalniettemin niet konden laten om hun verderfelijke ideologie te blijven praktiseren en tenten van critici in de fik staken (met hen er in). Natuurlijk tijdens het moorden in het khalifaat niet vergeten wel genoeg kinderen te krijgen, als verzekeringspolis. Je hoort de pedagogen en kinderpsychologen zich alweer in de handjes wrijven bij de kans om deze kinderen te redden. Maar wat we ons moeten realiseren is dat de enige les die deze groep (en anderen) uit dit avontuur gaat trekken is dat ze er mee weg zijn gekomen en het kunnen navertellen. Dat is meer dan hun vele slachtoffers kunnen zeggen. In onze vrije samenleving staat het hen vrij hier straks een boek over hun gloriejaren te gaan schrijven.
Namen en rugnummers graag van de mensen die deze exercitie in gang (willen) gaan zetten. Het zal er uiteindelijke toch wel van komen, wat ik u brom. Maar als het dan fout loopt -en dat gaat gebeuren-, dan hebben we in ieder geval de namen en rugnummers van de verantwoordelijken nog. Wellicht dat onze boeren dan op de proppen komen met een passende straf.
Ommezwaai, het zijn juist de onzichtbare topambtenaren bij onder meer het OM. Die zijn onschendbaar. Pas als er aantoonbaar en bewijsbaar door zo'n persoon iets wordt uitgehaald (hallo, Demmink!) komen ze heel even boven het wateroppervlak, om snel weer door 'collega's' van de radar te worden geholpen.
Het zittende regime komt wel een keer aan zijn einde, maar dan neemt het alles mee in zijn val. De val van de Sovjet-Unie was éénmalig, maar de val dictaturen gebeurt met regelmaat. Ook het zgn. vrije westen stevent af op zijn eigen uur van de waarheid. Het financiële systeem is verrot en corrupt, maar als dat het enige was... zie Snowden. Het uur van de waarheid komt eraan, het moment waarop leiders vluchten en regeringscentra worden ontruimd. Waar? Hier.
Als je het mij vraagt is dit al in gang. En niet met toeters en bellen, gewoon via de keukendeur de maatschappij weer in.
OM.... dat staat toch voor Ongelofelijke Malloten???
Die M staat volgens mij voor Misdadigers..
@Pritt, doe eens de link toevoegen van het berichtje? Aan het kaartje van het Malieveld heb ik niet zoveel
Je zal toch jaren gewacht hebben met je jonge gezinnetje op een sociale huurwoning en dan naast zo'n jihadheks met een paar BLOEDJES van kinderen terechtkomen die een gesubsidieerd dak boven d'r hoofd krijgt. Bausparkasse bitte!
Ja je zou dr bijna Duits van gaan praten, hoewel ze daar tegenwoordig zo mogelijk nog gestoorder zijn dan hier
Nederland moet en zal kapot, en het zittende regime gaat hierin nog slagen ook.
Unfuckingbelievable. Waarom blijkt het altijd nog veel erger dan ik dacht?
Omdat het volk naïef, niet opgeleid (om in een democratie te functioneren) en ontwapend is. O ja, en de meeste belastingen op voorhand worden ingehouden en aldus geïncasseerd; taxation without representation. Dit is het wel zo'n in beetje in een notendop.
[Zucht...] Zit bij hoge uitzondering het kabinet eens een keer op het goede spoor -niet terughalen die lui- gooit het OM weer roet in het eten. Ik vraag me wel eens af of die toga's wel op dezelfde planeet leven als wij.
Ze wonen er niet naast en ondervinden er geen nadeel van. Dan is het makkelijk om royaal te doen. Deze gestoorde geloofsfanatici zouden verplicht minimaal een jaar in dezelfde wijk als de rechters moeten wonen.
Dit is dus hoe je je eigen samenleving verneukt.
Je begint bijna te geloven dat dit allemaal een vooropgezet plan is. Maak het land keer op keer onveiliger zodat er, als er iets gebeurt, makkelijk weer privacy of vrijheidsbeperkende maatregelen kunnen worden doorgevoerd om de macht van de overheid over de burgers te vergroten.
jij hebt het door!
Het wachten is op de eerste aanslag. Daarna moet iedere gedupeerde de overheid aansprakelijk stellen voor het niet vervullen van de meest basale taak van de overheid, namelijk de veiligheid zo goed morgelijk proberen te garanderen voor de burger. Het is gemakkelijk aan te tonen dat dit bijna stelselmatig wordt gesaboteerd door bijvoorbeeld het OM
Gelukkig u snapt het ....
@pibasso | 24-10-19 | 09:12: Dat Pikmeerarrest is de dood in de pot geweest voor verantwoord overheidsoptreden. Niet de overheid zou aangesproken moeten worden in dat geval maar de kwaadaardige idioten in persoon die dit soort dingen bedenken.
Het wordt tijd dat de paus de orde van de Tempeliers nieuw leven inblaast
nos.nl/artikel/259057-breivik-blaast-...
Kruisridders op een tank, ik zie het al voor me.
Make Istanbul Constantinople Again, Deus Vult! ---> Zoiets?
En de hele wereld kijkt vol afgrijzen en vooral verbazing toe hoe die leiders in Europa, ooit het boegbeeld van beschaving, uit eigen beweging hun burgers uitleveren aan de moordzuchtigste sadisten van de planeet "omdat ze goed willen doen".
Was t maar waar, ik denk eerder leedvermaak, dit lijkt me een goed moment voor Rusland om binnen te vallen overigens, we zijn weerloos
@pomodorus | 24-10-19 | 09:08: Ik denk niet dat Poetin een stel dorpsidioten genaamd Europa aan zijn portefeuille wil toevoegen....
@pomodorus | 24-10-19 | 09:08: ga vast rode vlaggen maken om onze redders te verwelkomen.....
Beetje old-style misschien, maar toch.
@J-van-de-Bontekoe | 24-10-19 | 09:24: Groene vlaggen dan haha. Groen Links is al groot hier. Dat zijn communisten.
@pomodorus | 24-10-19 | 09:08: Wellicht is dit het beste scenario voor Nederland. De asielinstroom staat dan direct op nul. En we hebben gelijk sterk leiderschap. Niet het beste, maar nu is het ook ruk.
Ik kijk er niet eens meer van op, immers OM=D66 bolwerk vol met wereldvreemde uitvreters.
Na een fopstraf gaan de IS heksen verder met waar ze gebleven: het uitbroeden van nog meer haatlarven en geheel betaalt door de belastingbetaler.
Wie volledig Islamitisch wil leven, is beter af in een Islamitisch land waar Allah voor ze kan zorgen.
Na hun rechtzaak in Irak/Syrië kunnen ze fijn meehelpen aan de wederopbouw van datgene wat ze zelf kapot hebben gemaakt.
Als je alle overheidsbesluiten eens op een rij zet, dan kan je niets anders concluderen dat onze bestuurders in een zwaar bewaakte instelling voor geesteszieken horen te zitten.
Wie? Wie bepaalt dat binnen het OM ?
En in opdracht van wie? Of onder druk gezet door welke minister?
In opdracht van de minister die weer opdracht heeft gekregen uit Brussel.
Want Europa móet nu eenmaal islamitisch worden zoals ooit afgesproken met het Midden-Oosten.
@ 2 voor 12,
En toch wordt er steaks over ruim een jaar bij dd tweede kamerverkiezingen weer vrolijk op de partijen gestemd die dit mogelijk maken.
@me163komet | 24-10-19 | 09:11:
Ja de macht van de aan de overheid onderhorige media is groot. Het NPO, SBS en RTL kijkende volk word dom gehouden
Welke straf? De enige getuigen van de misdaden liggen met een los hoofd in de zandbak. En dat volk kennende zullen die elkaar nooit verraden.
Dus die staan zo weer op straat. Ik bedoel: dat zijn in de ogen van moslims "helden" die zo weer in de moskee nieuwe zieltjes voor de jihad gaan werven.
Wat een goed nieuws zo vroeg in de ochtend.
Ik vond de overheid al nalatig in deze casus. Deze helden hebben jaren afgezien in de zandbak en worden nu aan hun lot overgelaten door onze regering.
Rutte en cs. dachten zich er met een paar Toyota's af te maken. Maar zo werkt het niet in de grote mensenwereld. Blij dat ze tot inkeer zijn gekomen. Beter ten halve gekeerd....
Blij dat ik een medestander heb, want ik dacht er net zo over. Deze helden en heldinnen die lijf en leden in den vreemden in de strijd gooiden voor onze toekomst kunnen wij niet zo aan hun lot overlaten. Terughalen en laten wij hen op 5 mei ook gaan eren.
Als een drugssmokkelaar in Thailand of Colombia wordt gepakt, komt ie daar voor de rechter, als een Nederlander iemand in New York vermoord, komt ie daar voor de rechter.
Er is werkelijk geen enkele reden om dan in geval van terrorisme plotseling een uitzondering te maken. Tenzij het OM graag terroristen naar Nederland importeert.
Gelet op de links politieke aansturing van het OM ( proces tegen Wilders, berechten van meerderjarige verkrachters onder jeugdrecht) lijkt het sterk op wederom een door omvolkingspolitiek en islamisering ingegeven actie van het OM.
Overigens is dit ook de schuld van de politiek die weigert een wet te maken waarbij standaard de Nederlandse nationaliteit wordt ontnomen van Syrië- gangers en weigert de bezem door OM en rechterlijke macht te halen.
U weet dat de Nederlandse Staat al 10.000 euro heeft uitgegeven aan alleen vliegtickets vanwege die drugsdealer in Thailand?
@kapotte_stofzuiger | 24-10-19 | 09:04:
Was ook opeens een verandering van beleid.
@kapotte_stofzuiger | 24-10-19 | 09:04: Die dealer zal wel huisleverancier van iemand hoog in de Nederlandse eliteboom zijn.
@kapotte_stofzuiger | 24-10-19 | 09:04:
Er is ooit een Van Damme opgehangen wegens drugshandel, waarschijnlijk er ingeluisd door Nigerianen.
@marcoplarco | 24-10-19 | 09:14:
Nee, omdat Nederland die mensen niet in een tropische cel laat wegrotten voor iets waarvan we hier niet vinden dat het een halszaak is. Het blijft cru, want je weet dat er in die landen de doodstraf staat op drugssmokkel.
@kapotte_stofzuiger | 24-10-19 | 09:04: men doet wel eens pogingen de straf hier te laten uitzitten ( wat op zich al discutabel is als het misdrijf dáár gepleegd is), maar het proces heeft toch echt daar plaatsgevonden.
@Diotima | 24-10-19 | 09:27: Het is net als bij dat IS uitschot; Daden hebben consequenties. Die mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun daden, en als zij het risico op de doodstraf voor drugssmokkel in Thailand op de koop toe nemen, dan is dat hun probleem en niet het onze.
Wat verrassend! Was natuurlijk totaal niet te voorzien of zo.
SPOILER ALERT:
Wij gaan ook dik betalen voor de safe zone van Erdoğan en politiek diep buigen om maar in Europeesch verband de Duitsers en Fransen aan tafel te krijgen omtrent Syrie. Sommige dingen veranderen niet in dit land, niet vanzelf in ieder geval.
Ophalen? Prima, maar dan ook standrechtelijk executeren op het malieveld door de beul van het OM. Gelijke monniken,.....
Vierendelen met trekkers, maar ja, die mogen het Malieveld niet meer op.
Ik dacht dat het OM al overbelast was. En de politie en veiligheidsdiensten die deze mensen in de gaten moeten gaan houden.
En jeugdzorg. En het onderwijs, die het nu al te druk heeft met onze eigen jihaad kweek welk wel al Nederlands (soort van) spreekt.
Daarbij is het verkrijgen van bewijs en het horen van getuigen nagenoeg onmogelijk.
Maar ja, net als de advocaat van de stationssteker bepleitte: wie zegt dat deze mensen in de toekomst niet kunnen deradicaliseren? Nou... Ikke
Waarom is die FARC chick hier niet berecht?
Communistische groepering, dus niet gevaarlijk genoeg. Bovendien al Nederlands, dus niet geschikt voor het omvolkingsprogamma.
@kapotte_stofzuiger | 24-10-19 | 08:55:
Maar deze ISIS strijders zijn ook Nederlands.
Berecht? Er is een bestand tussen FARC en de regering, en als dat stand houdt kan je er vergif op innemen dat veel FARCens de politiek in zullen gaan. Met een beetje pech komt die chick hier over 10 jaar terug als ambassadrice van Colombia.
@Kaas de Vies | 24-10-19 | 08:57:
De kinderen niet (althans, geboren in het kalifaat)
@kapotte_stofzuiger | 24-10-19 | 09:03:
Een van de ouders is toch Nederlands? Dan kind ook.
Juichberichtje hedenmorgen op de NOS: er zijn "maar" 7100 asielzoekers in de laatste 3 maanden gekomen. Voornamelijk uit Syrië, Eritrea, Nigeria en Turkije.
Ik voel me verrijkt!
En dat komt niet door inval in Noord Syrië, zo snel kunnen ze niet lopen.
En die laatste 3 landen, kan je allemaal van terugsturen.
relatief veilig, veilig, veilig, veilig. ik zeg allemaal terug.
Dat zijn er 7100 teveel.
@ikworstelengadouchen | 24-10-19 | 08:53: In het geval van Turkije wil het land ze ook nog eens heel graag terug hebben. Dus daar heb je ook niet het excuus van het land van herkomst werkt niet mee. Maar goed er is hier nog altijd een oppermachtige politieke en ambtelijke stroming die alles in het werk zal stellen om die mieles uit te delen.
Bij dezelfde NOS
''COA zoekt nieuwe asielzoekerscentra
Er zijn duizenden nieuwe plaatsen
nodig voor asielzoekers.Het COA is op
zoek naar nieuwe centra.Gemeenten die
al een centrum hadden,krijgen het
verzoek om gesloten centra te heropenen
en sluitende centra wordt gevraagd om
hun contract alsnog te verlengen. ''
teletekst-data.nos.nl/webplus?p=109
Per saldo kans op CO2-verlaging of mogen toekomstige besparingen voorlopig niet meer.
Werkelijk op alle fronten doemen er steeds meer waanideeën op . Het begint er echt op te lijken dat het land systematisch naar de kloten moet worden geholpen .
alleen in ruil voor Arie Boomsma.
Hoe wil je híer bewijslast verzamelen? Al die gasten zouden levenslang moeten krijgen, maar dat gaat nooit gebeuren. Een paar jaartjes en dan worden de wolven op ons losgelaten.
Nederland is vol.
Heeft Nederland als enige jurisdictie?
Nee.
Ik zou het moreel en ethisch logisch vinden als ze in Syrië en Irak worden berecht. Daar zijn ze naartoe gegaan en hebben ze slachtoffers gemaakt.
Heeft het Nederlandse OM ooit zo hun best gedaan voor repatriëring van andere verdachten van een misdaad? Een zeldzaamheid.
Ik word zo hoorndool van die ondermijnende selectiviteit. Het OM is echt stuk, meer dan het UWV.
Je zou toch werkelijk gaan geloven dat hier de opzet achter zit om in Nederland aanslagen uit te lokken, met als doel dat die zelfde overheid daarna haar eigen bevoegdheden kan vergroten, en de rechten van burgers nog verder kan inperken. Een andere reden om dat soort moorddadig tuig terug te halen wil mij niet te binnen schieten.
U vergeet nog het Europese leger wat achter de schermen wordt opgetuigd.
Emigreren nu het nog kan, voor je het weet deel je gezellig een trein, bus, winkel, of straat met hele lieve IS mensen. Die allemaal onschuldige huisvrouwen of koks waren. Complete waanzin! Het gehele kabinet dient per direct vast gezet worden voor landverraad. Er mag geen ruimte zijn voor de SS stormtroepen van de Islam in Nederland, period!
Prima voorstel, alleen... Waarheen? De islam is als een niets ontziend kanjergezwel dat zich globaal blijft verspreiden.
Het hele kabinet vastzetten lijkt me erg vervelend voor Geert en Thierry. Maar de rest zou inderdaad op water en brood achter de tralies moeten. En 1000 euro herstelbetalingen voor elke autochtone Hollander (m/v/x).
@EEnzame SchizofrEEN | 24-10-19 | 09:05: Tsjechië, Slowakije, Hongarije, het zuiden van Polen: allemaal prachtige gebieden binnen de EU waar de religie van de vrede nog geen voet aan de grond gezet heeft.
Ik begin steeds meer begrip op te brengen voor aluhoedjes en kaalkopjes die beweren dat Westerse overheden een programma hebben om autochtone bewoners te vervangen door moslims, het liefst van de geweldadige soort.
Ophalen, en bij Assad of in Irak afleveren. Daar zijn de misdaden begaan, daar moet je berecht worden. Tot ziens!
ik zou ISers zeker niet bij Assad afleveren. Ik acht de kans namelijk groot dat hij ze de keus geeft; of ik laat je hier "verdwijnen", of je stapt op een bootje en vertrekt naar west europa als "vluchteling". Gezien de hulp van het westen aan alles en iedereen die anti Assad is denk ik dat Assad ook nog wel bereid is om ze daarna van wapens te voorzien als vriendelijke tegenprestatie voor de westerse houding tegen hem.
Gedoseerd aan een aantal Koerden voeren dan maar.
Eén vraag aan het openbaar ministerie: waarom? Er rust geen enkele wettelijke of morele verplichting op het OM om dit na te streven, terwijl bij voorstaat vaststaat dat de bestraffing in Nederland op geen stukken na recht zal doen aan het vergeldingsbeginsel bij het soort misdaden waar het hier om gaat (in het buitenland begaan bovendien).
Ik loop elke ochtend met de honden langs een opvang van het leger de Heils.
Dat is zielig. Niet die islamistische broedmachines en hun gebroed.
Om nog maar te zwijgen over de hard-core strijders van de ideologie van de 'vrede'. Volledig doorgedraaide, geïndoctrineerde en verknipte figuren die ter plaatse voor een tribunaal dienen te worden geplaatst om vervolgens uit de samenleving dient te worden gehaald en gehouden.
Maar nee, het OM besluit in haar 'wijsheid' dat ze beter weet. Niet gehinderd door enig inzicht wil ze de ellende in huis halen. Maakt ook niet uit, want de mensen van het OM komen verder nauwelijks in aanraking met de rest van de bevolking, die ondertussen met de gebakken peren (inclusief bomgordel) zit.
Wil of moet?
De asielcentra zitten vol lees ik net op een website van nu. NL.
Ze gaan nu zelfs de beschermde opvangunit van LHBQT-ers opstellen aan hetero's.
Wat halen we toch binnen.
Precies. En op datzelfde nu wordt gezegd dat er geen woning meer is te krijgen zelf niet in de randgebieden. Dus deur op slot. Oh wacht we hebben geen sleutel.
Het paard van Troje Kaas
Niet 'we' Kaas. 'Ze' ! Een heel verschil.
Dat is nog het ergste, dat asielzoekers die vanwege hun geaardheid zijn gevlucht nog eens getreiterd worden door andere asielzoekers. Dan heb je wat mij betreft je retourticket verdiend.
Goed voor het diversiteitsbeleid bij het OM.
Ik vind dat we de gevallen kameraden ook dienen op te graven en een vol ceremoniele begrafenis dienen te geven.
Waarom laten we die helden niet bijzetten in Delft?
Dat OM moeten we echt opheffen, die lui zijn zo gestoord.
Iedereen kon dit zien aankomen toch? Eerst maandenlang in de MSM de geesten van het witte proletariaat klaar maken om de sielugge ISIS moffenhoeren en hun haatlarven terug te halen. Maar daarna volgen de ISIS SSers vanzelf onder het mom van "gezinshereniging" en "berechting" (hoe wil OM dat doen zonder getuigen eigenlijk?).
Uiteindelijk komen honderden van die lui (de haatlarven compenseren weer de omgekomen SSers) weer gewoon terug. Incluis volledig verzorgde uitkering- en toeslagenpakket.
Vergeet niet in 2021 kartel te stemmen nukubu. Meer massa immigratie (van ISIS), meer klimaatbelasting voor het proletariaat, meer EUSSR...3x hoezee!
Het is inderdaad ronduit stuitend. Een weldenkend mens kan dit nog niet eens verzinnen, laat staan in praktijk brengen. Het Openbaar Ministerie bestaat kennelijk uit mensen met een ideologisch vertroebelde geest die als gevolg daarvan gevaarlijke keuzes maken en niet het belang van Nederland en het Nederlandse volk dienen.
Er valt weinig te berechten. ... heel IS bestond - als we de verhalen mogen geloven- uit koks , administrateurs en hospiks. Geen van allen ooit een geweer gebruikt en alleen één keer met een AK 47 in de handen gestaan voor de herinneringsfoto.
Je zou bijna denken dat onze overheid een hekel heeft aan haar autochtone burgers.
Joh. Nee. Echt?
Snap serieus niet wat erachter zit, dat tot de nok toe faciliteren van Islam. Bijleveld gaat recruteren onder Zuidafrikanen - want gemeenschappelijke cultuur - maar ondertussen halen wij wel mensen die haar punt onderstrepen en daar de vreselijkste misdaden hebben begaan/mede helpen mogelijk te maken gewoon hiernaartoe voor berechting. Hoe wil je dat doen? Bewijslast is lastig dus zijn er getuigen nodig. Deze moeten lijfelijk aanwezig zijn want de verdediging wil ze ook kunnen ondervragen ( en terecht ). Nou, dan kun je 10 - 30 van die figuren hierheen halen ( kost eenn hoop ) met het risico dat ze eenmaal hier ook meteen asiel aanvragen. Complete idioterie van dat OM. Hebben ze niet iets beters te doen, Wilders of Blokkeerfirezen kaltstellen ofzo? Ook waanzin maar het kost in ieder geval een stuk minder en levert ook geen directe bedreiging op voor de gewone Nederlanders.
Berechten, gebrek aan bewijs.
En de Koerden laten stikken. Makes sence.
Jaaaaaa, dat geeft wel weer hoe idioot, onbekwaam, immoreel en totaal onverantwoordelijk onze overheid functioneert.
Waaróm??
Omdat we over een periode van meer dan 50 jaar geleid en tot slaaf zijn gemaakt van een klasse bureaucraten en bestuurders die niets liever zien dan westerse rechten en vrijheden kapot te maken; allemaal onder de naïeve veronderstelling dat ze alles veilig kunnen maken, of de kwaadaardige veronderstelling dat ze hun eigen stelling ten opzichte van het volk willen verbeteren.
.
Een wortelloze clique globalisten die nergens echt thuis is en er bij gebaat zijn de natie-Staten te vernietigen die hun macht in de weg zitten.
"Om ze te berechten" bwhahahhahahahaaaaa! Ja een tik op de hand en als straf een levenslange bijstandsuitkering en verder alles extra-gratis op onze kosten. Oh en kickbokscursus erbij natuurlijk. Vreemd hoe de overheid er alles aan doet dat burgers zich niet kunnen en mogen beschermen en tegelijkertijd het land volduwen met potentiele massa-schutters en lui die met een truck op groepen mensen in gaan rijden...
Maar oh wee, als je dat onder eigen naam of, nog erger, in een kamer (huis- dan wel tweede-) durft te zeggen. Dan staat het groen-witte front direct op de barricades om je te villen.
Binnenkort in de wijk bij u om de hoek en de kinderen op school bij die van u.
Wat kan er in godsnaam misgaan...........
Mocht er ooit eentje uit zijn vel springen dan hoop ik dat het ergens in benoordenhout is.
@Pibasso, niks, want mocht er wat gebeuren - een aanslag o.i.d. en jij protesteert dan ben je een vieze 9racist en staat er een heel OM klaar om jou a la Wilders te vervolgen.
Een truck is ouderwets. Er wordt nu al gebruik gemaakt van een ambulance die hulpl aan het bieden is bij een ongeval *Oslo*
REAGEER OOK