Echt waar: zwarte vrouw wordt nieuwe 007
Opgetikt door The Mail on Sunday en inmiddels overgenomen door legio reputabele kranten, dus waar.
Het als voldongen feit gepresenteerde gerucht van een "anonieme insider" luidt als volgt:
"There is a pivotal scene at the start of the film where M says 'Come in 007', and in walks @Lashana who is black, beautiful and a woman. 'It's a popcorn-dropping moment. Bond is still Bond but he's been replaced as 007 by this stunning woman. Bond, of course, is sexually attracted to the new female 007 and tries his usual seduction tricks, but is baffled when they don't work on a brilliant, young black woman who basically rolls her eyes at him and has no interest in jumping into his bed. Well, certainly not at the beginning."
Daniel Craig, die er trouwens al twee films geen zin meer in heeft, is dus nog steeds James Bond, maar het heilige serienummer gaat nu dus naar een dame van kleur. Komt volgens de insider allemaal "thanks to the intervention of feminist TV writer Phoebe Waller-Bridge." Er mag op set trouwens ook niet meer van "Bond girls" gesproken worden, "We were all told that from now on they are to be addressed as 'Bond women." Dit wordt trouwens de nieuwe Bond woman en ze mag er zijn. Zoals blijkt uit de onderstaande beelden van de begrafenis van de franchise, heeft iedereen er enorm zin. Nou, gelukkig hebben we de beelden nog, want Casino Royale en daarna Goldeneye zijn de beste ooit @ me niet kliko.
De nieuwe 007 is in ieder geval stijlloos...
Reaguursels
InloggenStraks is een Bond film geen happening maar, maar gewoon een film..
Ghostbusters met vrouwen was ook zo'n succes.... hahahahahahajahahajajHhhhhHaha
Wat een 7's weer.
Weetje, Bond's nummer was ook 7777 in You only live twice.
Ik snap het gewoon niet.,, het is alsof je naar een ijssalon gaat waar ze alleen rijst verkopen..
James Bond 007, losjes gebaseerd op Prins Bernhard. (Der Alte) heeft donker haar, engelse onderkoelde humor, kan alles besturen en iedere vrouw krijgen die hij wil en hoe hij het wil.
De volgende James Bond moet natuurlijk een 12 jarige gehandicapte transgender in een rolstoel worden. Anders is er sprake van Ageisme, Genderisme en Ableisme.
Schema van intersectionality (de opvolger van het Marxisme) :
www.frontpagemag.com/sites/default/fi...
Het was al een hele ophef toen de eerste blode Bond zou komen. Ach, nu hebben we een zwartje, ook goed toch?
Blonde
Wat een gejank hier in de panelen. De helft heeft volgens mij het artikel niet eens gelezen waarin duidelijk staat dat James Bond gewoon James Bond blijft. Stelletje wijven.
00 negro
Ik download hem gewoon niet.
Dat zal leren, dat schorem!
Ze liggen op she-ma met 00neger
Waarom moet alles kapot worden gemaakt door politiek correct links?
Triple Zero - 000
Get woke, go broke. Ik ga de film niet komen in ieder geval
Kijken*
Is die donkere vrouw de nieuwe bond-girl ? Prima, niks mis mee, toch ?
Heeft dan niemand gelezen dat Daniel Craig gewoon James Bond blijft spelen?
007 = James Bond. Niet 1 of andere excuus Truus minderheid
Hij is zijn nummer ook al eens kwijtgeraakt in "you only live twice".
Ik zou James Bond wel doen trouwens.
RIP James Bond 1962-2019.
Precies dat. De films lopen zo hard omdat het gewoon een traditie is geworden. Daar komen de mensen voor, niet omdat het puur de naam James Bond draagt. Als je dan de hele opzet zo gaan aanpassen zal het wel snel gedaan zijn.
Ik ben blij dat ik als tiener de jaren 80 heb meegemaakt. Toen waren de films nog leuk, origineel en niet besmet met het deugvirus.
Als tiener zal het toen vast fantastisch zijn geweest maar films van voor 1990 kijk ik per definitie gewoon niet. Je kan 3 keer schijten, 6 keer trekken, 2 keer de hond uitlaten en nog heb je niets van het verhaal gemist.
@Forex | 16-07-19 | 00:28:
De films van Sergio Leone, Don Siegel, Francis Ford Copolla, Lucas, Spielberg, Stanley Kubrick en Oliver Stone. Voor 1990 werden er nog echte films gemaakt.
@Lafayette | 16-07-19 | 05:03: zal wel een generatiekloof of nostalgie zijn dan, maar in mijn top 25 staat er geen enkele voor 1990.
Forex: Wauw! Zo'n simpele redenering heb ik een lange tijd niet gehoord.
My name is Bond. Janneke Bond. Sweet white wine please. One. In a deep champagne goblet. Shaken, not stirred.
And with a large pickle in it..!
Bond films zijn al jaren niet meer te pruimen. Gewoon een trend die doorzet dus.
Proefballonnetje? In ieder geval wel weer een storm in een glas water. We hadden al Grace Jones, we hadden Halle Berry, Pussy Galore, Emma Peel....
Mensen raakten al van de leg door 'blonde Bond'.
Zolang Christoph Waltz maar weer Blofeld is vind ik het allemaal best.
De westerse beschaving is reddeloos verloren.
Gevoel voor drama heeft u wel mevrouw.
Er zijn maar 3 Bonds voor mij.
I) Roger Moore
II) Sean Connery
III) George Lazenby
De rest zijn conciërges van de bovenstaande 007's. Dalton was leuk in de Rocketeer en verder een crap Bond. Brosnan is voor de special snowflake generatie die hem vooral kent van de PS spel Goldeneye. En ik geloof niet dat ik een film van Craig heb gezien.
Dan kun je net zo goed een Grace Jones wannabe als 007 maken, franchise is al lang overleden.
Ik vond Pierce Bronson het wel aardig deed..
Brosnan deed het prima.
Niet helemaal een eerlijke Top 3 van je, als je blijkbaar nog geen Craig Bondfilm heb mogen aanschouwen.
Mooi... Doeg 007,ik haak af
Bond is wat mij betreft al begraven toen Daniel Craig de rol overnam. Die blonde kabouter is nou niet het woest aantrekkelijke type waar vrouwen massaal voor vallen. Hij lijkt eerder op die Oosteuropese spion Kronsteen uit From Russia with Love. Dus met zo'n niet-overtuigende James Bond kunnen andere veranderingen me niet zo veel meer schelen.
Oh lekker wijf! Zij mag van mij best James Bond zijn. Wat dames betreft ben ik niet zo moeilijk. Wat betreft de heren zie ik het liefste films met een blanke held. En die mag best een creoolse side-kick hebben, maar dat moet niet de hoofdrolspeler zijn. Dan haak ik af. Over smaak valt niet te twisten.
Komen dan wel minstens 10 knappe schaars geklede acteermodellen - lees: mannen - bij natuurlijk. Ze kan niet onder doen voor de mannelijke varianten!
@Jan, Leiden | 15-07-19 | 19:44: Nou je het zegt! Ze moet wel een Bond zijn, anders is de hele film alsnog overbodig. Harem aan mannelijke sletjes die zich aangetrokken voelen tot onze 007. Deze ga ik zeker kijken. Niet in de bios maar komt goed.
Op die spaarzame momenten, dat ik 's avonds in mezelf nog even praat met mijn vader (hij overleed in 1990) gaat het bijna altijd over James Bond, en ik moet dan altijd weer opnieuw aanhoren dat Connery de beste was.
Hoe, in vredesnaam, breng ik dit treurige bericht over.
Nou, hij blijft nog even de beste?
Altijd liefhebber geweest van de 007 reeks, tuurlijk waren er goede en mindere tussen.. maar hier stopt het ik doe niet mee aan policor bullshit
En de schurk vertelt 007 over zijn plan; 007 gilt mensplaining mensplaining
En de 007 daarna wordt een transgender lilliputter?
Ian Fleming draait 300 tpm in zijn graf.
Er komt rook uit zijn graf!
Voorspelling.
De 007-Bond film met een vrouw wordt tegelijk de laatste 007-Bond film.
Alsof je in de plaats van mannenvoetbal ineens krijgt aangepraat, dat je vrouwenvoetbal 'ook' mooi vindt.
Want:
-ook twee elftallen tegenover elkaar; ook twee maal 45 minuten; ook dezelfde spelregels; met alleen maar een kleinere speelveldjes (want de dames worden te moe).
Dat heet dan 'knollen voor citroenen' aangesmeerd krijgen. Boerenbedrog. Fake.
(ik herinner mij de afgang van de vrouwelijke versie van 'Ghostbusters'; wat 'n flop)
Moraal: alles wat door de poezelige vingers van feminisme, socialisme, sjw-black-lives-matter-verongelijktheid en gütmenschen-prietpraat wordt aangeraakt; is plastic, nep en niet-succesvol.
Sorry; maar dat is niet omdat we het de vrouwen niet gunnen. Of omdat we het de anders getinte medemensen niet gunnen. Of omdat we de vrome wensen van de idealisten niet een kans willen geven.
Maar de kwaliteit is gewoon slechter, ómdat het niet geloofwaardig is.
De de grote (commerciële) cijfers bewijzen het telkens opnieuw: precies zoals het bij democratie werkt: iedereen wordt wel eens bedrogen; en sommige mensen zijn telkens weer opnieuw te bedriegen. Maar de meeste mensen zijn niet elke keer opnieuw te bedriegen.
Exit vrouwelijke 007-Bond dus.
Vreselijk zeg, maak dan gewoon een nieuwe serie met een zwarte vrouw in de hoofdrol. Ik vind haar ook totaal niet aantrekkelijk.
Cleopatra Jones!
Wie is die lelijkerd naast Lashana ?
Die gezichten van die drie. Echt van: joepie! Ja jongens, deugen doet soms ook pijn.
Of zoals een oud hollands spreekwoord al zegt: "De vader is de wens van de gedachte".
Ja, wanneer wordt een vrouw nou Chef Kok?
Liever een zwart model dan een verdienmodel?
Flames to dust lovers to friends why do all good things come to an end
www.youtube.com/watch?v=4pBo-GL9SRg
Had Grace Jones geen tijd?
We hoeven niet te gaan kijken natuurlijk. En waarom moeten alle mannelijke figuren vervangen worden met vrouwen? Kunnen ze zelf niets origineels verzinnen?
In elke recente films en series zit tenminste EEN neger.
Deze neger speelt meestal een rol van commandant, rechercheur, rechter, dokter, politicus, politieagent enz.
De rol voor "slechterik" of "racist" is dan altijd een blanke man, erg deugdzaam dus.
alle recente films :-)
Ja en vooral realistisch.
De neger als de held die de wereld komt redden.
@etterletter | 15-07-19 | 17:39: Oh, dan gaat het wel goed komen met Europa dus. Kan ik weer lekker gaan slapen.
*Sjeeeeessss*
Verzin eens wat *nieuws* voor mooie minderheden...
Vanwege het doorslaand uber deuggge gaat Trump zijn tweede termijn winnen.
Jep, ik volg voor de grap wel es de occupy democrats pagina.. nou ja grap t is om te janken.
Ja, je kunt er op wachten natuurlijk...
panorama.nl/entertainment/films-en-tv...
Het is wachten op de remake van Oom Tom z'n hut gespeeld door een blanke... Oh wacht.
Maar ze voldoet toch wel aan de LGBTQ eis? Wordt een leuke bondreeks, met net zo'n scene als de balltorture scene uit Casino Royale...
Nu ja, van het vrouwenvoetbal heb ik ook alleen maar het laatste kwartiertje gezien. Je hoeft niet te kijken natuurlijk. Wat duurde het trouwens lang voordat ze bij de bal waren. Dat was het eerste wat me opviel. Maf trouwens dat "de vrouw' 'zich opdringt in typisch mannenbolwerken. Kunnen ze niet met iets nieuws of eigens komen?
wat een horror beslissing .
James bond gets woke ,,,
www.youtube.com/watch?v=_xzXM5qsFbk
Ian Fleming draait zich om in zijn graf.
Dan is dit de eerste bond film die ik absoluut niet ga bekijken. Er zijn tenslotte grenzen.
Ik kijk al bijna geen nieuwe films meer, want het is tegenwoordig allemaal politiek gemotiveerd. Alsof het blanke publiek opgevoed moet worden en tevens met valse argumenten multiculti wordt geïndoctrineerd.
Historisch gezien identificeerde je je met James als "man" die Geheim agent was, leuk speelgoed had en uiteraard "mooie vrouwen". Die dan super onrealistisch de boel naar zijn hand ging zetten en de wereld redde.
Waar moet ik me als kijker nu mee identificeren? Niet echt hele slimme zet. Ga wel kijken maar wacht wel tot hij op Netflix staat.
That was that then.
Dan wordt dit de eerste Bond die ik download ipv in de bios ga zien.
Ga je überhaupt kijken???
Okee, maar dan moet Donald Duck ook een kut krijgen.
Met veren, want grooming is tegenwoordig onnatuurlijk.
Katrien bedoel je
@menage | 15-07-19 | 17:48:
Nee, dat is het lesbische vriendinnetje van Donald kut.
Ze zullen het wel laten om in een keer over te gaan naar een deugacteur. Wordt in deze film natuurlijk een samenwerking tussen ouwe Bond en nieuwe Bond om bij het publiek te kunnen meten hoe dit mens aankomt. Overigens is het karakter dat Flemming voor ogen had niet meer te vertalen naar 2020; als je als man tegenwoordig een deur openhoud voor een vrouw ben je op z'n minst een viezerik of niet goed snik.
Ian Fleming draait zich om in zijn graf...
Gvd verzin dan gewoon een nieuw spionage karakter voor een franchise. Waarom moet dit dan weer persé leiden tot het aanpasssen van een bestaande figuur? Fantasieloze eikels
Dat zegt mevrouw Bond aan het einde van het filmpje. Ze mag haar cultuur vertegenwoordigen in een grote franchise. Dit is niet fantasieloos, dit is compleet doordacht. Dit is hoe Hollywanda opereert anno nu.
Uitwissen van de (blanke) westerse cultuur. Iets anders kan ik er niet van maken.
008
@Pieter_Auper | 15-07-19 | 16:51: James Bond is geen Hollywood productie. Is Brits. Het wordt ook Brexit voor Bond.
@@WiN™ | 15-07-19 | 17:24: 008 (voor de jonkies hier) was vroeger de Nederlandse inlichtingendienst. Toen het land nog normaal was en terreur nog niet bestond. Je kon ze gewoon met je draaischijftelefoon opbellen.
@A.S. Perien | 15-07-19 | 18:37:
Om telefoonnummers op te vragen. 002 was de tijd, 003 het weerbericht.
t is dat ie dood is , anders had ik Richard Pryor wel zien zitten als de nieuwe Bond / 007 , als 't toch allemaal kapot moet , dan maar goed .
In de nieuwe Charlies angels speelt 1 Aziatische transgender.
Al Jolson was een betere keus geweest.
Ik kijk momenteel een boel 10/15 jaar oude blockbusters. Heerlijk die censuur vrije films uit het pre-deug tijdperk. Films met een smoel!
Ja ben ik ook aan het doen. Vergelijk eens Predator V1 tegenover de nieuwe, of Ghostbusters. Of nog veel erger: Alien + Aliens tegen die 2 nieuwe dollen van films. Die lui in Hollywood snuiven te lang coke en dat heeft de hersens aangetast.
@Moonwarrior | 15-07-19 | 16:52: Neen, die snuiven babypoeder, van ritueel geslachte christelijke kinderbilletjes.
Good luck at the box-office! "Get woke, go broke"
En zo mooi is ze niet, met dat opgeblazen gezicht. Als je een mooie vrouw nodig hebt, en ze moet donker zijn, probeer dan Halle Berry te strikken voor die rol.
Of een gehandicapte met een dwarslaesie ofzo. Of met reuma.
Dus May Day wordt Bond? Verwarrend.
De slechterik in deze film wordt gespeeld door:
magaimg.net/img/8gt8.jpg
"Stunning" is wel een goede omschrijving als je het letterlijk neemt.Allejezus wat een lelijk wijf. Somalie gemixed met dikbilkoe, zoiets. Brr...
De ooh’s een aah’s uit de linkse policor deughoek zijn al bijna hoorbaar.
Waarom geen genderneuktraal personage ?! Dit riekt naar racisme!
maar wat als de film flopt? Je kan dan niet zomaar weer een man aanstellen als Bond. Dus we moeten er maar vanuit gaan dat het James Bond tijdperk van bijna 60 jaar tot een einde is gekomen.
Deze film flopt niet daar wordt zelfs kunstmatig wel voor gezorgd. Ziet u niet dat dit symbool staat voor het einde van het blanke patriarchaat. Voelt u de emotie?
Ze hebben het slim aangepakt. James Bond blijft James Bond en kan dus ook altijd als James Bond een nieuw verhaal binnenlopen. Er zijn allerlei scenario's te bedenken om hem weer het nummer 007 terug te geven, zonder dat de deugmensen dat als een patriarchaal misogyne aanval kunnen uitleggen.
Dat nemen de psychopatische deugers graag op de koop toe. Er gaat wel meer kapot door hun toedoen maar wat rot hun het?
@Schoorsteenveger | 15-07-19 | 16:27:
De geruchten beschrijven de openingsscène, en die kan natuurlijk waar zijn, en dat het script dan vervolgt als één grote flashback over hoe James Bond tijdens de laatste missie omkomt of vermist raakt en de negerin de collega is tijdens die missie. De slotscène kan dan zijn dat James Bond in de openingsscène binnenwandelt met de droge opmerking “the rumours of my death have been greatly exaggerated”, of zo. En dat de negerin dan gewoon 008 of 009 blijft.
Pure speculatie natuurlijk, maar zo’n Sherlock-achtige twist zou nog prima kunnen. Dan kan er gewoon naar een blanke Britse acteur worden gezocht om de rol over te nemen en voort te zetten in de volgende film.
Michael Sheen of zo. Of Matt Smith.
@Stormageddon | 15-07-19 | 17:29: Of Wayne Rooney.
Verschrikkelijk hoe deugmensen ons proberen op te leggen hoe wij moeten denken. Ik kan mij vroeger herinneren dat ik commentaar kreeg van mijn ouders dat ik naar de kapper moest, des te vaker ze het riepen dat ik moest gaan te langer het duurde voordat ik ging. Natuurlijk wist ik dat ik naar de kapper moest maar des te meer je dingen je strot induwt krijgt des te harder je het uitkotst.
Ach, dit is gewoon een filmmaatschappij die denkt eieren voor zijn/haar/hun geld te kiezen en zich aanpast aan een veranderende moraal. De oude Bond-verhalen waar mannen nog mannen waren en vrouwen nog Bond girls, die komen nooit meer terug. Ben er niet te rouwig om, er zullen nieuwe vormen gevonden worden om datgene erin te stoppen wat er gewoon in hoort: een flinke dosis goed vormgegeven erotiek, een klein scheutje platitude, een snufje ranzigheid en een toefje vooroordeel.
Mannen zijn, gemiddeld 50% sterker in het bovenlichaam en qua benenwerk ook sterker, dan vrouwen. Daarnaast hebben mannen een sterkere bottenstructuur en werken hun spieren sneller en meer krachtig. Verder hebben ze een grotere longinhoud, essentieel voor het gebruiken van spieren. Gewoon wetenschap. Het is nu al zeer onwaarschijnlijk dat een man, zoals 007 wordt afgebeeld, van alle mannen wint. Zeker gezien zijn postuur, alleen doordat het film is neem je dat voor lief. Alleen nu gaat deze film absoluut ongeloofwaardig worden, indien deze vrouw JB zou gaan spelen. Ik zou haar niet gaan kijken in ieder geval. Vrouwen die , net zo sterk zijn als mannen, in een film lukt dat nog, is een sprookje namelijk. Mannen die vrouwen worden, mogen al meedoen in diverse sporten in de VS. Daar doen deze, mannen zich identificerend als vrouwen, het beter dan de vrouwen die van nature vrouw zijn. Heel vreemd allemaal, zou niet mogen, want er zijn absoluut geen verschillen tussen mannen en vrouwen (ideologie gebaseerd op een zeer dodelijk maoïstisch sprookje). Alleen de werkelijkheid is geen sprookje.
Dan ken jij Pippi Langkous nog niet.
@modderator | 15-07-19 | 15:59: pippi heeft gewoon een overschot aan testosteron
In een film is alles mogelijk.
Misschien een transgender? Moet toch te doen zijn om de hormoonspiegels zodanig te beïnvloeden dat "the best of both worlds" wordt bereikt. Sean Connery met dikke tieten.
Geen zwarte transgender..???
Mwa. Wel een spoiler of niet. Op zich geen probleem mee als 007 een zwarte dame wordt. (Lara Croft is ook cool)
Maar is dit niet een beetje een spoiler? Hou het dan geheim. Ik heb nu weinig zin om de volgende Bond film te bekijken. Ik skip dan liever door naar de nieuwe 007.
Lara Croft wel ja maar 007 hoort een blanke hetroman te zijn.
Moet je eens een revisie maken van 'Uncle Tom's cabin' met een blanke, heteroseksuele man in de hoofdrol. Kijken wat er gebeurt.
‘The colour purple’ met blanke man lijkt mij ook wel wat.
Of "Shaft" met Daan Schuurmans. "Foxy Brown" met Nicole Kidman. "Black Panter" met de cast van "Friends". Hou toch op met deze multicul shit. james Bond is gewoon een blanke seksistische politiek-incorrecte killer. Daarom gaat hij al 55 jaar mee!
Straks Porgy and Bess opgevoerd door blanke acteurs?
Lasanja Lynch ? Het is inderdaad behoorlijk stil geworden rondom Loretta Lynch en de Tarmac meeting met Bill Clinton over klein kinderen ...
Heeft Suse van Kleef al gereageerd?
Uiteindelijk gast het erom of het een goede film wordt. Al zijn er ook slechte films die ik toch kijk, want tieten.
Tieten, schieten en helikopters, meer heb je voor een goede film niet nodig.
Imdb: 1,8/10
Wohee dubbele deugpunten! Vrouw EN zwart. Het lijkt hier wel de NS reclames (Natural Woman LOL).
Halve deugpunten. Waar is haar lichamelijke of geestelijke handicap? Nou?! Waar is haar overgewicht? Nou?!
Grappig dat mensen het originele artikel niet lezen. Zij is 007 voor heel even en dus NOT de nieuwe JB.
Never say never again, was een van de titels. Als de opkomst in film theaters dezelfde trend laat zien als Town Halls en Rally's georganiseerd door Democraten dan voorspel ik een abrupt einde voor James Bond. Zeg maar een soort Green New Deal voor Bond films met AOC als 007. Zoals men vroeger al zei : dat regelt zich allemaal vanzelf.
Felix Leiter werd zwart, moneypenny werd feminist, M werd vrouw en Q werd metroseksueel. We zullen zien wat Bond wordt, maar we weten zeker dat Blofeld een boze blanke man blijft.
M is nu weer een witte man
Wat omgebouwd?
Alle reclame filmpjes zijn ook aangepast aan de politieke behoefte te de-discrimineren.
Nog nooit zoveel blije mensen van kleur gezien in de reclameblokken.
Is dit nou cultural appropriation. Ik snap niet waarom ze een bestaande filmserie willen veranderen, net zoals met Disney films. Maak iets nieuws en bedenk naar hartenlust nieuwe personages.
Bij James Bond denk ik niet aan een (gehandicapte, transgender) zwarte vrouw, maar aan een classy posh British gentlemen. Als 007 ofJames Bond de codenaam is voor meerdere geheim agenten door de jaren heen dan zou ik hem gespeeld door Idris Elba ook nog wel accepteren, maar nu gaan ze zo over de top dat ik er al bij voorbaat geen zin meer in heb.
Ze kunnen niets nieuws meer bedenken in Drolliewood. Alleen maar deel zoveel van oude franchises, met steeds meer computer effecten. Daarom ga ik al een jaar of tien niet meer naar de bios, teveel uitwisselbaar spul.
Je begrijpt het nog niet. Het gaat om blanke helden van de blanke cultuur te kakken te zetten en de nek om te draaien. Het is een soort sluipmoord, die de massa pas ontdekt wanneer die voltrokken is.
Schandalig, negers een nummer geven!
Alleen nog een rap nummer als opening, dan is alles compleet
Ach waarom niet, misschien heeft Q nog wel een leuk wapen. Een dildo met een pistool erin ofzo.
Hoe dan ook, in vind het wel wat hebben en anders is het in ieder geval wel. Kijken wie er nu weer racisme gaat schreeuwen.
Alle westerse waarden moeten kapot.
En alle waarden wat niet westers is... je mag er nog niet eens naar wijzen.
Really really awkward.
"Westerse waarden"
Heeft er weer geen ene fuck mee te maken. Iets blank en man houden is geen Westerse waarde. Geboren worden is namelijk geen waarde.
@Ray Slaat nergens op. Agente 007 verdedigt die waarden met haar leven!
Ik heb het over het neerhalen van blanke iconen en de aanval op elke westerse traditie.
Het is een plaag.
@menage | 15-07-19 | 15:16:... en dat bewijs jij zo beetje met elke reactie!
@Shareholder II | 15-07-19 | 15:47: ik hoop het, en graag bij haar eerste optreden al !
@Harrie7949 | 15-07-19 | 16:47: Hb ik in ieder geval gelijk, jij hebt alleen maar een belediging. Waarden hadden we het over toch? Laat me niet lachen.
Ik vind 'r niet eens aantrekkelijk. Van die slaperige ogen, gadver nee hoor.
Dit dachten ze met Ghostbusters ook te doen een paar jaar geleden. Uiteindelijk een ontzettend slappe kutfilm die tientallen miljoenen verlies draaide.
Dan nog liever Timothy Dalton terug als 007..... of desnoods George Lazenby!!
ben benieuwd wat haar drankje gaat worden
Chocomel, links gedraaid van ecologisch verantwoorde geitenmelk...
bessen-jus, stirred, not shaken.
@GWB | 15-07-19 | 15:15:
grijns
@HAL 9000 | 15-07-19 | 15:12:
Ho ho, dat is niet vegan he!
Naar George Orwell:
Every record has been destroyed or falsified, every book rewritten, every picture has been repainted, every statue and street building has been renamed, every date has been altered. This process is continuing day by day and minute by minute. History has stopped. Nothing exists except an endless present.
Alleen wordt er niks overgeschilderd, er komt gewoon een nieuw deel, De oude films kan je nog gewoon huren voor in je vhs.
@menage | 15-07-19 | 15:17: Hoho, zeg dat eens tegen Star Wars fans.
@Deflatiemonster | 15-07-19 | 16:28: Die hebben ook nog steeds deel 4 5 en 6. Heck, zelfs 1 2 en 3.
Dit is gewoon een bewegelijk agressieve openingsbod om uiteindelijk terug te vallen op een mannelijke neger Bond. Media speelt mee.
Niet inclusief genoeg! Ik stel Caitlin Kuik voor die invalide Bij1 dwaas want dit kan echt niet!!1!! /deugmodus
Vond Red sparrow wel een goede film, of atomic blonde.
Vrouwelijke agenten die hun werk doen.
Laat 007 gewoon een man blijven.
Vermoed dat dit een proefballonnetje is. Even kijken wat de social media doen en dan de keutel weer intrekken.
In de jaren 80 had je bikkels zoals een Sylvester Stallone,Bruce Willes,Arnold Schwarzenegger,Chuck Norris,Dolph Lundgren enz enz.
Moet je kijken waar ze de laatste jaren mee aankomen.
Zie vooral die marvel films.Een stelletje watjes bij elkaar die wat staan te huppelen voor een groen doek.
Enige film die eruit springt was 300.Weet niet of die ook van marvel was.
Die bikkels zaten aan de steroids en acteerden ook gewoon.
In 1976 al hadden we Travis Bickle.
Er zijn nog wel coole actiefilm acteurs. Ja niet meer van die steroidebommen maar Liam Neeson en Jason Stratham zijn wel okay.
Vergeleken met Clint Eastwood zijn dat allemaal jeanetten.
300 was wel erg gay.
Alles wat blank is moet kapot, dat 007 in de boeken een blanke man uit GB is doet er niet toe, er wonen nu negers in GB en die zijn een enorme aanwinst gebleken en super loyaal naar het gastland. Wat een zieke wereld is het aan het worden. Uiteraard boycotten deze waanzin en klaar.
Ik zou haar doen.
@Shareholder II | 15-07-19 | 15:01:
jij durft.
@komtdatschot: hoezo? jullie zijn hier toch allemaal geheimagenten aan het uitdagen ;-)
@Shareholder II | 15-07-19 | 15:08:
Tsja,dan moet je het zelf maar weten.Heb mn best gedaan.
Het goede hieraan is, dat je eindelijk die boxset kunt kopen met alle bonds. De volgende kan je gerust uit de collectie houden.
Denk dat ze bewust voor een manwijf hebben gekozen, want het lijkt er steeds meer op dat men zowel traditionele mannen als vrouwen willen opheffen.
Vanaf nu alleen nog maar androgiene mensachtigen, die beide geslachten hebben en eventueel in staat zijn om kinderen te baren. Hoewel? die zullen wel in klooncentrales worden geproduceerd.
En over een paar jaar wordt Bond vervangen door een robot, of een hybrid met hi-tech prothesen en chipimplantaten aangestuurd door een Ai-systeem.
RIP James Bond. De zoveelste franchise die naar de klote gaat door het diversiteitsgedram. Kan mooi aansluiten in het rijtje Star Wars, Star Trek, Terminator, Doctor Who, Ghostbusters.... (vul maar aan).
Hou nog even een slag om de arm, want dit bericht kan ook satire zijn, je weet het nooit bij de Daily Mail.... dus Poe’s Law is van toepassing.
Zie ook de Avengers: zelfs Captain America moet weer zo nodig zwart worden.
Het is treurig dat zwarten zelf geen enkel icoon voortbrengen, maar welke malloten vinden dat wij onze blanke iconen dan maar beschikbaar moeten stellen omdat die zwarte wegloopvaders nooit een rolmodel voor hun kinderen zijn?
Het westen wordt steeds meer één groot heropvoedkamp waarin het blanken onmogelijk wordt gemaakt hun eigen leven met hun eigen cultuur te leiden.
@Madame Poitiers | 15-07-19 | 15:05: Heel juist verwoord. Behalve als het op naaien aankomt hebben ze geen blanke hulp nodig. Dat kunnen ze wel alleen af!
"Star Trek"
Lol, dan weet je echt niet waar je het over hebt. Uhura zegt hoi. Janeway zegt hoi.
@Madame Poitiers | 15-07-19 | 15:05:
Ben nooit fan geweest van de Comics franchises en dan nog prefereer ik DC boven Marvel. Alleen MIB, Guardian of the Galaxy en Deadpool waren aardig. Maar dan alleen vanwege de humor. Dat zijn eigenlijk comedy’s i.p.v. goede SciFi en fantasyverhalen. (MIB was ook nog goede SciFi - tot aan de derde. De nieuwste is ook helemaal kut).
Anyway: Marvel is idd ook helemaal geïnfecteerd met het woke SJW virus. Dus de comedy is er nu ook helemaal uit. Want tja... grappen... die kwetsen altijd. Of zo.
@menage | 15-07-19 | 15:20:
Dat waren goeie vrouwenrollen en goeie actrices. Geen probleem mee. Ga voor de lol even kijken naar STD. Het is om te janken.
Bowlestrek heeft het verschil prima uitgelegd.
www.youtube.com/watch?v=PPig_16OcHw
www.youtube.com/watch?v=VAaG9fV_ylc
Het geinige is dat The Orville, bedoeld als satire op Star Trek, zowel qua verhalen als qua acteerwerk eigenlijk vele malen beter is dan de huidige Discovery.
@Madame Poitiers | 15-07-19 | 15:05: Nou, ze hebben 'Shaft toch? Hoewel, dat was zo treurig dat ze er zelf niet naar keken.
@Stormageddon | 15-07-19 | 15:30: Dan heefthet gewoon met kwaliteit te maken, en niks met SJW gedoe. Star Trek is de meest progressisve tv serie ooit. Vanaf dag 1 al stonden er vrouwen, aziaten en negers gewoon on deck.
Ik mag hopen dat we ooit naar de sterren gaan en Klingoins tegenkomen, kunnen we dit soort verschilzoeken ook achter ons laten. Gedoe om een kleurtje of piemel.
@Stormageddon | 15-07-19 | 15:23: Nieuwe Spiderman was triest. Peters klasje was een Flexa-staalkaart met een hoofddoek ertussen gepropt.
Wat is die filmwereld verziekt.
@menage | 15-07-19 | 15:36:
De kwaliteit van STD heeft dus ALLES met SJW gedoe te maken. Het is de hoeksteen van elk verhaal geworden. Waar diversiteit en wat je zou kunnen noemen “equal representation”, in de eerdere series niet meer waren dan een gegeven, een omstandigheid waarin de verhalen zich afspelen, is het nu de boodschap van de verhalen en de boodschap van de casting.
Dat is het verschil.
@Madame Poitiers | 15-07-19 | 15:44:
Nog niet gezien. Hoeft dus ook niet. Ik wacht wel tot die een keer op TV voorbij komt en er werkelijk niks anders op is en ik ook niks anders te doen heb.
Spider-Man heeft me, net als de meeste Marvel superhelden, sowieso nooit kunnen bekoren.
Wederom " positieve" discriminatie. Ale het maar een vrouwelijk, minderheid, religieus onderlegd, gendervloeibaar en liefst nog gehandicapped persoon is dan openen alle deuren zich zowat automatisch.
In ieder geval ben ik nu uitgecheckt voor de verdere vervolg episodes.
Bah.
Cool !! Het zal mij benieuwen. +7
Veel 007's zijn eigenlijk low-budget kutzooi. Maar soms zitten er best aardige tussen. Iedereen zijn voorkeuren hier.
Wel VREES ik de scenes waarin de blanke stud als lustobject op bed gesmeten wordt, om de dag mee af te ronden. Verder speelt hij amper een rol. Gaat es een drankje halen of wisselt wat fiches in. OMFG...
Ik mag niet te veel scenario verklappen.. maar Hollywood kwartiermakers slapen al geruime tijd in diverse Friese hotels..
Dit is alsof je Kunta Kinte door Justin Bieber laat spelen.
Of de film over het leven van Oprah Winfrey door Dolly Parton.
Want James Bond bestaat echt. Facepalm.
In de volgende Hitler documentaire zal hij gespeeld worden door een gekleurde mevrouw.
Elke film en serie moet tegenwoordig de progressieve religie opdringen aan het volk. Hollywood en alle vergelijkbare westerse instituten hebben de propaganda tot ware kunstvorm verheven. Makkelijk is het wel, een film is eenrichtingsverkeer. Je laat gewoon zien hoe het moet zijn, en zo is het.
James Bond was dus toch dood te krijgen. Een geweldig succes voor de diversiteitsinquisitie.
De gedwongen feminisering van het decadente Westen zal vrouwen uiteindelijk en dus de samenleving niet goed doen. Ik ben voor gelijke rechten maar dit is een diep moeras waar vrouwen met minder zullen eindigen. Ja, ik heb een glazen bol.
Ben groot James Bond films liefhebber maar dit zal dan de laatste worden, die ik ga bekijken en de dvd van zal kopen.
boycotten die crap
en allemaal een imdb account aanmaken om een dikke vette 1 te geven
dat zal ze leren.
Ariel is onlangs ook een zwart vrouwtje geworden. Het is wat, die klimaatverandering.
Ben benieuwd wanneer ze Hitler zwart gaan maken in wo2 films
Toch vraag ik mij af, ze kan niet zwemmen, heeft nephaar, haar vader is blank, dat moet toch problemen geven in de zee?!
Als het toch een vrouw moest worden waarom dan niet op z'n minst een lekker wijf ipv dit geval waar ik m'n hond van af zou trappen
Omdat men voor een militante lesbo gekozen heeft. Ze zal ook vegan zijn en heldervoelend, en tevens in het bezit zijn van meerdere ‘genders’ die ze kan uitspelen op haar tegenstanders.
James Bond is deaud
Hello Janet Bond
@Shareholder II | 15-07-19 | 14:56: Ik ken nog wel een Jane Bond van vroeger.. 'Thunderpussy' was een van haar topfilms destijds
Die film over Freddy Mercury had ook gewoon een vrouw moeten zijn. Zo komen die zangeressen nooit in de picture.
De deugmillenial-van-dienst op FunX.nl noemt ze deze actrice Afro-Amerikaans. Terwijl ze volgens mijn informatie in elk geval Brits is.
Afrobrit dus. Wat een racisme daar op fonix
Dit is net zoiets als de Nederlandse Canon veranderen. Als je wilt dat er meer aandacht komt voor slavernij, dan kan dat gewoon hoor, middels uitgebreide themaweken, schoolfilms, apart hoofdstukken in geschiedenisboeken, uitje naar een slavernijmuseum, noem maar op, maar nee hoor, dè Canon, waarin blanke mannen een hoofdrol spelen, moet worden aangepakt. Dan heb je dus een heel ander doel dan kinderen slechts op de hoogte willen stellen van het slavernijverleden, dan wil je gewoon de blanke man in een kwaad daglicht stellen, om daarmee kinderen te indoctrineren, niet om kinderen duidelijker in te lichten over deze zwarte bladzijde van de geschiedenis, maar om ze politiek te sturen, om stemvee te kweken. Dit nu, met deze nieuwe Bond, valt binnen diezelfde categorie, want in plaats van gewoon een nieuwe actiefilm te beginnen waarin een zwarte vrouw de hoofdrol speelt, omdat zwarte vrouwen natuurlijk ook actiehelden kunnen zijn, is dat niet genoeg, maar moet symbolisch de blanke man, James Bond, vervangen worden, om daarmee te hinten naar een inclusievere samenleving. Nou vindt ik dat van die Canon nog een stukje erger dan dit, aangezien James Bond doorgaans een film voor volwassenen is, dus ze gaan hun gang maar daar in Hollywood, maar met Canon dwing je het indoctrineren af, en dan knapt er iets in mij, net zoals zo'n demonstratie van KOZP, dat gaat echt veel en veel te ver. Misschien dat de kinderombudsman eens iets kan doen om onze kroost te beschermen voor grote mensen politiek. Oh, wacht: nos.nl/artikel/2135146-kinderombudsma...
Na 1 keer is het afgelopen met deze flauwekul, want uiteraard gaat er geen hond naar een zwart mokkel als 007 kijken.
@Madame Poitiers | 15-07-19 | 14:33:
Dit dus inderdaad. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als blijkt dat er nog geen 10% van de verwachte bezoekersaantallen worden gehaald.
Wie gaat de blanke "Kunta Kinte" spelen?
Wie zich hier druk om maakt moet zich wel erg tekort gedaan voelen in het leven.
Geestig. Hetzelfde kan natuurlijk gezegd worden over de lui die een boekenreeks met een vast karakter weggooit om te deugen. Nu moet nog het alcoholgebruik eruit, de benzineslurpende auto's en het vele geweld. Graag vervangen door suikervrije smoothies, OV-vervoer en diplomatiek overleg.
Een vrouw??? En hoe gaan ze dat dan doen met alle technische snufjes van M of Q? Die gaan toch niet mee op missie op telkens uitleg te geven? En scenes met snelle auto's die wellicht achteruit ingeparkeerd moeten worden? Nee, ik denk niet dat het een goede zet is.
Ja dat gaat wat 'takes 'kosten dat inparkeren ;-)
De snufjes worden voortaan verzorgd door E (Earl). "Ey joh sexy mama....... I,ve got some new nizzeling sizzeling stuff from Amazon up here." "Eyo check this out: the Philips Airfryer!"
Ach, waarom ook niet. Na Roger Moore, met Moneypenny en Q, is het nooit meer wat geworden.
Roger Moore vond ik persoonlijk de zwakste ... vooral fysiek leek het een houterig watje.
@Koning BongoBongo | 15-07-19 | 14:32: Maar hij had een droge humor wat ik binnen Engelse Bond verwacht.
Ga ik echt niet zien. Ik vind het al kut toen M een vrouw moest worden.
First Blood zou dan wel weer door een meisje gespeeld kunnen worden.
En Greta Thunberg wordt de villain in de nieuwe zwarte ♀♀7
Die voor het eerst ongesteld wordt?
James Bond staat symbool voor het patriarchaat: die tijd waarin blanke mannen nog mannen waren. Hij is de vrijgevochten dominante seksistische macho mét karakter. Alles waar feministen een hekel aan hebben. Natuurlijk moet dat gesloopt worden.
Zie trouwens ook wel mogelijkheden.... Als het leven van dat irritante mormel van het WK verfilmd gaat worden, Megan Rapinoe, dan stel ik voor dat we Marc Marie Huijbregts vragen...
Brilliant ! Zie het al helemaal voor me.
Volgens mij hebben ze niet helemaal begrepen waarom de bond formule zo lang goed gewerkt heeft..
.. maar goed. Films waren altijd al een beetje voorspelbaar. Zo droeg vroegah de held een witte hoed en de boef een zwarte.
Tegenwoordig is de filmheld minimaal zwart, vaak vrouw, bij voorkeur moslim. De boef ziet er meer uit als een karikatuur van "de witte man".
Ik denk dat Hollywood subtiel een soort van boodschap wil meegeven.
Zolang de Cultuurpolitie mij niet afmarcheert naar de kassa van de bioscoop. Of anderszins mij verplicht te betalen voor die troep?
Ze doen maar.
Weg met de blanke man van middelbare leeftijd.
Ik heb gisteren, vol genoegen overigens, de live verslaggeving rondom de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016 teruggekeken. Als ik voor elke keer dat er over ras en "uneducated white men" gesproken werd, een euro had gekregen, dan had ik zelf met dat bedrag een serieuze gooi kunnen doen naar het presidentschap in 2024.
#WegMetOns
"Basket of deplorables" somde het aardig op. En dan maar zeiken dat ze niet op je stemmen.
Geef mij maar films als Goodfellas, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Snatch. Ook bepaalde oorlogsfilms die laten zien hoe het echt was en dus gewoon pijnlijk om te zien zoals ''Come and See'' en ''The Pianist"' om niet te vergeten hoe gruwelijk het was, spreken mij meer aan.
www.youtube.com/watch?v=iLjuY1LeWMY (trailer come and see)
@bepaalde oorlogsfilms; Rambo en hot shots niet te vergeten.
@Wim_Kut | 15-07-19 | 14:19: LOL
Ach, BBC docu drukt ook een neger in een schip vol Vikingen. En bij Mary Queen of Scots was het ook 'zoek de neger'. Doet lachwekkend geforceerd aan. En mocht bovenstaand Bond verhaal kloppen dan haak ik af. Genoeg is genoeg.
Regisseuse van Mary Queen of Scots:
When I sat down with [the studio] early, before we got down to a lot of stuff, I said to them, ‘Just so you know, I’m not doing to direct an all-white period drama. That’s not something I’m going to do.’ And they were really hugely supportive of that."
Filmindustrie is - zoals alle leuks op deze wereld - uitgevonden, ontwikkeld, groot gemaakt en in stand gehouden door blanken. Van zwarten komt niks, uit Afrika noch diaspora. Er is geen enkele culturele uitwisseling tussen blank en zwart, het enige wat er gebeurt is dat blanken alles weggeven aan zwarten en er policor bij moeten zeggen "dat diversiteit verrijkt".
En Elvis heeft de rock 'n roll uitgevonden...
Wordt tijd dat haagse Harry de stem van Elsa in Frozen 2 inspreekt. Dat mag ook wel eens addressed worden. Bart Simpson wordt ook al jaren door een vrouw ingesproken!
Blofeld is in deze nieuwe film een non-binary transgender met een hond.
Maar ik hoorde ook dat de nieuwe Shaft uit gaat komen met een blanke hetro man als Shaft!
Sorry, ik ben gestopt met het kijken naar Bond films toen ik 7 jaar was. De reden? Te kinderachtig.
Heb ook nooit voor de inhoud gekeken , wel voor de gimmicks .
De dochter van Doctor No is bij MI6 geïnfiltreerd, zou een leuke plot zijn.
Het stereotype was toch de blanke vrouw die door een groot geschapen neger wordt uitgewoond, en nu krijgen we een blanke man die zijn slaafnegerin uitwoont? Laat de Amerikaanse problemen alsjeblieft in de VS en de achterlijke identity politics in de deugzones van de Amerikaanse steden. Ik kijk de oude James Bonds wel. Ongezien de typhus met die handel.
Ze heeft in elk geval een boos, chagrijnig en verontwaardigd bakkes. Een echte feminste cq. moderne hedendaagse vrouw in optima forma.
Ik hou het lekker bij de ouderwetse ECHTE vrouwen.
Dus Sylvana was ook een mogelijkheid.
@Cammy | 15-07-19 | 16:51: Dat dat weer niet. Je moet wel iets kunnen voor een rol.
'My name is Cunt. Jane Cunt.'
De toon is gezet; een enorme grafsfeer, dat belooft veel goeds, net zoals die Ghostbuster-remake, dat was ook al zo'n eclatant succes.
Ja vooral toen er ophef over ontstond was het smullen. De film was trouwens echt zwaar kut
Tranen met tuiten.
Prachtig hoofd! Komt helemaal goed als ze ook goed kan skiën, bungy jumpen, auto's total loss kan rijden en natuurlijk mannen kan verleiden tot goedkope sex.
Waarschijnlijk is he een zwarte pot die de wijven voor de neus van bond wegkaapt.
Okay.... sinterklaas wordt een neger en piet blank, batman wordt ook een vrouw, de kerstman een dikke neger.... alles kan kapot.om maar te deugen.
Dan over zeg maar 100 jaar de zaak weer omdraaien met KOWP enz.....
Laat de brexit maar komen. Hopelijk kan Engeland dat gewauwel van deugjewelletjes links laten liggen.
Dan zal Morgan Freeman wel voor Q spelen.
Nee, die speelt altijd God, hij is er zelf in gaan geloven.
Ook weer stuk... Lijkt me zo verrot. Krijg je een rol in één van de meest succesvolle filmreeks, is het niet vanwege je talent maar omdat je een kut hebt en je hele gezicht toevallig bruin is. Wie bewijzen we hier precies een dienst mee?
Nou,de kuch Amerikaanse democratische film industrie en de dems in de VS
Dat was het eigenlijk wel.
@komtdatschot | 15-07-19 | 14:10: Eens, maar hier gaat dus geen hond naar kijken...
Een vrouwelijke 007. End of cycle.
Na het vernemen van het nieuws dat James Blond voortaan door een negerin wordt vertolkt werd het zwart voor mijn ogen, en zie ik het verder donker in voor wat betreft deze europese blanke traditie. Het is de zoveelste zwarte bladzijde in het toch al inktzwarte multikulboek. Ik ga nu even een teiltje zoeken, want er moet neaudig een chinees naar buiten.
RIP 007
Ow sorry, Trans was mij al voor...
Ik hoop echt dat dit niet waar is. James Bond is een character en entertainment gericht op mannen. Waarom zou diezelfde doelgroep nu ineens een vrouw (waar men zichzelf minder mee kan identificeren als man zijnde) omarmen als geheime spion.
Wij mannen willen een mannelijke spion, die rond-neukt, schiet, raced, vliegt, met gevatte opmerkingen en af en toe een hete vrouw reden.
Het is het principe van oud spy films met een vleugje Film-Noir. Het gaat niet om de vrouw in deze films maar juist om de man.
Waarom kan de studio niet gewoon een nieuwe francise maken (008?) met een vrouwelijke spion voor het vrouwelijke publiek?
Dat wil deze vrouw ook. Een lekkere vent die koelbloedig is, mooie meiden versiert en stunts kan.
@Madame Poitiers | 15-07-19 | 14:15: En uiteraard voor de vrouwen die dit ook willen (wil niet zeggen dat James Bond alleen voor mannen is, er zijn inderdaad ook genoeg vrouwen die dit willen zien).
@Xarkov. Dat, dus. Google op "Ghostbusters" en "flop". In de eerste hit wordt precies beschreven waarom het omkatten van een "mannen-film" een financieel fiasco wordt.
MMW: Er komt geen vervolg.
Nee hoor, Bond blijft gewoon Bond, heeft alleen even z'n rugnummer ingeleverd want ziet het leven van de zonnige kant in de Cariben. Dus is z'n 007 licentie uitgeleend aan dat gekleurde vrouwtje, tijdelijk, meer niet. Een hele hoop heisa om niks dus. Volgend jaar in 'Bond 25' gaan we het allemaal zien.
Eindelijk. Jij snapt het tenminste.
James Bond is meer dan een nummer. Zijn character en zijn acties/keuzes draaien juist om mannelijkheid en testosteron. Denk oa. aan vechten en vrouwen redden/versieren.
Ik wacht met smart op een film over WO II, waarbij Hitler door een neger wordt gespeeld.
Nee, door een homofiele Jood,natuurlijk.
Hahahaha, echt een goede tegel.
@streknek | 15-07-19 | 14:07: U zou verbaasd zijn hoeveel er op auditie zouden komen. Overigens, Springtime for Hitler.
Hahhaha. Nu nog even wachten op de blanke Shaka Zulu, de vrouwelijk Shaft, de Fresh blanke Princess of Bell Air, de Bad Boys 4 film met blonde mannen, en.... wat zegt u? Die gaan niet komen?? Oke.. maar wat is dit dan? Ahh nu begin ik het te snappen; meer diversiteit betekent alleen maar minder blanke mannen.. ok. Is dat niet racistisch?
Lassie schijnt vertolkt te gaan worden door een autistische haan, de BFG door een Sebegalese dwergpoedel en Alice in Wonderland wordt Alex in de Bijlmer, waar Alex gespeeld wordt door een Chinees met 1,5 been.
@Graaisnaaiert | 15-07-19 | 14:05: Wim Lex in de Bijlmer. Die moet er komen
Komt er ook een witte Shaft?
Yeah, he is a bad mother,...
Joehoe!!!
xxx hkv
Who's the hunky white motherfucker thats a sexmachine to all the chicks?
Die leren jas moet hij wel in de kast laten hangen want dat is niet vegan uiteraard. Het wordt dus Bruce Wilice of Clint Eastwood met een biologisch linnen jasje.
Wat een ophef weer.
Ik hoop niet dat dit de remake van Shaka Zulu met Brad Pitt als Shaka himself op het spel zet. Zin an!
Blanke mannen (lees: racisten) zouden eens een dagje of wat het werk moeten neerleggen. Kijken wat er dan van de wereld terecht komt.
Als de niet-blanke mannen daarentegen hun grote zielige zeikbek eens een dagje of 10 jaartjes of wat zouden wegleggen wordt het misschien nog wat.
En wat moeten de aziaten dan doen? Dat er, sinds de slavernij, door onze donkere medemens nog maar bar weinig werk verzet wordt is alom bekend, maar door onze Aziatische vrienden word wel degelijk veel werk verzet...
Ik heb overigens nog geen enkel blank personage vervangen zien worden door een Aziaat.... Ik heb ook nog niks meegekregen van aziaten die zich benadeeld voelen in hollywood...
@a4p | 15-07-19 | 14:09: komt omdat die net als Rotterdammers zijn.
Lijkt me sterk, dat de 'suspension of disbelief' van het publiek na deze film zó buigzaam zal zijn dat er daarna een zwarte vrouw kan zijn die James Bond heet.
Maar ze hebben het vast allemaal onderzocht en bepaald dat 007 als merk sterk genoeg is om de naam James Bond los te laten en een nieuwe agent aan het licentienummer te koppelen. Gewoon een kwestie van dit keer voor de première géén oude James Bond films op TV vertonen, zodat jongeren niet gaan vergelijken. Vervolgens gooi je er wat spectaculaire actietrailers tegenaan met de nieuwe actrice die iets cools zegt en hóp er komt publiek op af. Mopperende ouwe lullen achterlatend in filmforakrochten.
Aan de andere kant: als ze de Halle Berry spinoff al niet aandurfden, dan lukt het met deze uitstralingsloze dame al helemaal niet.
Het Is pas wat als ze de schofterige boef van de film speelt.
Ik vind het fantastisch!! Ik kijk al lang geen films meer om vermaakt of ontroerd te worden, ik ben slechts opzoek naar een activistisch pamflet.
Euh, James Bond is vervangen door een dertien in een dozijn meisje? Dat gaat vast een kaskraker worden.
Gezellig........... Samen met Sylvana Simons in een verder lege bioscoopzaal.
Nou nee hoor, ieder Gutmensch en zijn/haar/x politiek correcte moeder zal superlatieven tekort komen om de film te beschrijven.
Het wordt net als die Black Panther film; niemand zal een puntje van kritiek durven leveren want racisme.
Bij eventuele tegenvallende bezoekers aantallen zal dat worden aangegrepen om aan te tonen hoe in en in racistisch danwel seksistisch het Blanke Westen wel niet is.
Nee met deze film zal geschiedenis geschreven worden.. Of het nu een kutfilm is of niet...
@Remus McMillan | 15-07-19 | 14:08: Ach, den deugmens komt hier ook niet op af. Die gaat naar een franse filmhuis-film over moeilijke relaties. Om daarna af te toppen met een Chardonnay of een La Chouffe in de Loge. James Bond was altijd de massa. Toys for boys vrouwelijk schoon. Ja zeg maar het VI-publiek. Die blijven nu thuis.
Ben benieuwd hoe dat nou gaat werken met de neuk scenes van 00BLACK.
Wat me ergert is dat woordje beautiful. Ze is niet knap. Sorry, wie vindt haar nou knap? En wie beslist wat ik knap vind? Hollywood?
In dat geval bent u een racist.
@JackStick | 15-07-19 | 13:59:
Wie niet opstaat en applaudisseert bij het zien van een hooggeplaatste in de slachtoffer-hiërarchie, die is per definitie een racist.
@JackStick | 15-07-19 | 13:59: Dat is dan maar zo... Het zou er toch maar van komen.
Buiten dat het natuurlijk geen eer doet aan de filmreeks (Maar dat was met Daniel Craig ook al het geval. Ja dat werkte wel, maar vooral bij de voorheen niet bond fans) is het natuurlijk ook nogal racistisch en seksistisch. We weten tenslotte dan men bewust een donkere en eventueel vrouwelijke actrice kiest om een bepaalde politieke opvatting te pushen. Het is niet dat ze een nieuwe bond aan het zoeken waren en toevallig bij een donkere vrouw uit kwamen. (Dat kom je namelijk bij iemand terecht die ook wat betreft uiterlijk op bond lijkt). Bewust op ras en geslacht kiezen puur vanwege het ras en geslacht is zwaar racistisch en seksistisch.
In de verhalen van Ian Flemming maakt de kleur van de hoofdpersoon niet uit. De sekse weldegelijk. Maar goed, James Bond wordt dus Jamie Bont.
Bullsh*t. Bond is altijd al een blanke man geweest.
@Desphex | 15-07-19 | 13:55: en met blauwe ogen?
>>>James<<< Bond. Niet Janine Bond, niet Jenny Bond, niet Jennifer Bond. James. Waarom een vrouw? Waarom dan geen Kerstman Bond? Of een geCGI'de Trol Bond? Flikker eens op met dat inclusiviteitsgedram! Moeten we straks ook Charlies Angels laten doen door drie of vier geile kerels? Omdat we allemaal hetzelfde zijn?
uit dr No. Quarrel omschrijft hem als : An' fo you, cap'n, I get a misrable no-good whiteman from Betsy's.” als ze een soort van dubbels inzetten om de tegenpartij te laten denken dat ze ergens anders zijn. Je kan wel zeggen dat het niet expliciet is verteld, maar we hebben dus nu al 24 films met een mannelijke blanke James Bond gehad.
"Get woke, go broke."
Get woke, go broke.
Hier de niewe Bond in 2020 met zijn twee stoeipoezen.
www.facebook.com/jenniferhopelezzamst...
Kan gelukkig bij behoefden nog de oude Bond filmen bekijken, mogen ze de rest houden. ( my name is jamina Bond, oooooh jamin what you do with me).
Hierna maken ze een slaven film uit Afrika met allemaal blanke negers.
Zijn we niet een beetje aan het doorslaan als het op huidskleur en zoegenaamde racisme aankomt? Het niet selecteren van een acteur met een kleurtje heeft niet altijd met het kleurtje te maken. Simpelweg het boek dat verfilmd wordt, waarin toevallig de hoofdrolspeler blank is, is afdoende om een blanke acteur te kiezen. Wat volgt, een verfilming van het leven van Napoleon met Jandino of Sylvana (want Napoleon kan toch ook best een vrouw zijn) in de hoofdrol?
Was Napoleon dan een man?
Een dragqueen als Napoleon moet te doen zijn.
De enige goede Bond-films waren pakweg de eerste 10. Daarna gaat het nergens meer over.
Ik vind alles tot en met Timothy Dalton goed te pruimen. Vanaf Pierce brosnan boeit het me niet meer. Daniel Craig lijkt op een criminele oostblokker, dus een zwarte vrouw is al een hele verbetering.
@Middensteun | 15-07-19 | 13:59: ja en Dalton vond ik ook al wat afglijden.
@Middensteun | 15-07-19 | 13:59:
@Omebert | 15-07-19 | 14:30:
Voornamelijk omdat het steeds meer actiefilms zijn geworden. Als je kijkt naar de oudere films, met Sean Connery en Roger Moore, dan zijn het veel langzamere films, waarin de actie toch spaarzamer is en hebben zijn tegenstanders ook veel meer karakter.
James Bond, als franchise, is gewoon afgegleden naar standaard Hollywood explosie-vermaak, en dit is de nagel in de doodskist.
Arme Q, een vrouw rijdt geheid die auto in de prak.
Nog beter, de volgende film kan ze dan in een high speed rolstoel zitten, wat wil je nog meer, wat lesbische trekjes erbij en alles is eindelijk zoals het moet zijn... aldus.. tja..1 promille van de Bondfans en 99 % van de Bondhaters.
RIP007
Is het 1 april? Waarom toleren we de verkrachting van de blanke man?
James Bond moet een zwarte-, homoseksuele-, transgender-, lilliputter zijn!!! Die groep wordt zoooo vaak onderbelicht in onze samenleving. Dat is een kwalijke zaak. En dat zijn ook gewoon mensen!
Waarom maken we van de Kerstman geen vrouw? En die rendieren van de Kerstman, kunnen dat geen buffels zijn? Hans en Grietje zitten iedere keer te vechten tegen een heks. Waarom nou een heks? Waarom geen Linkse Social Justice Warrior?
Die zwarte vrouw zal haar rol goed spelen, sure, maar breng het dan gewoon uit onder de titel "Janine Bond 008". Als dat kijkers trekt kudo's! Mooi toch, zo niet stop toch eens met dat constant opgelegde "wij horen er ook bij"-gejammer...
Je vergeet nog dat hij ook bipolair moet zijn, is grote groep mensen, totaal onderbelicht.
James Bond komt terug uit pensioen en komter dan achter dat zijn serienummer is vergeven aan een vrouw van kleur. Due dan vervolgens naar oud gebruik door bond in alle posities genomen wordt.
@Glasgow Argus | 15-07-19 | 13:50: Don`t put your dick in a black hole.
@jan huppeldepup | 15-07-19 | 13:57: the black hole may suck you in...
Bond franchise is altijd kut geweest dus een vrouw in een kutfilm lijkt me niet meer dan normaal.
.. het begint bizarre vormen aan te nemen, dat Deugen. De jeugd is eraan gewend de godganse dag gehersenspoeld te worden door autoriteiten op school en social media, die weten al niet beter. Wie de jeugd heeft, die heeft de toekomst. Zoals iedere zichzelf respecterende dictator weet.
Ik zal zeker niet gaan kijken naar nog 1 product uit de clownwereld van Hollywood. Als echter deze demagogen van Deug zo hun miljoenen blijven binnenharken, dan doen zij het goed. Voor zichzelf.
La gaan joh,zodra de inkomsten tegen vallen is het al snel afgelopen met dat gezeur en gezeik.
Zeker. Marktwerking is echter een raar begrip in de globalistische wereld. Wanneer hun beroerde producten niet verkopen maken zij die gewoon verplicht in de aanschaf. Via de fiscus.
En verhogen de prijs en hun salaris.
Als ze net zoveel zuipt als de laatste Bond dan zie ik ophef (want jong/zwanger etc) in 3, 2, 1....
Ook geen alcohol meer want ze speelt natuurlijk een veganistische islamitische Bond. Dus alleen quinoa-sapjes. Stirred, not shaken.
Dan maar weer Danger Man / Secret Agent kijken met stijlvolle Patrick McGoohan, de man die tot twee keer de rol van Bond aangeboden kreeg, maar ervoor bedankte.
The Prisoner is ook een prachtserie (met mogelijk de beste titelsong ooit).
www.youtube.com/watch?v=dWTdmwwK-ME
Ik snap de ophef niet.
Ze gaan een millioenmillard in de film stoppen, die dan geen hond gaat kijken.
Dan zijn er twee scenarios:
a) Bond wordt weer een man without colour
b) Er zijn nog meer idioten die meer geld in een bodemloze put willen gooien (liefst met soepsidie)
c) het totale falen van deze film gaat de schuld van blank racisme zijn.
deze man is er ook op tegen
www.youtube.com/watch?v=u-xpb4eg6X8
Skyfall.
En verder is het inderdaad jammer dat de spin-off met Halle Berry er nooit gekomen is. Die vind ik nog steeds een spetter eersteklas, dus wie weet. Ooit.
Zal wel aan mij liggen, maar ze ziet eruit als een vent... doet me denken aan Michael Obama
Maar deze heeft geen bobbel in haar broekje, zo te zien.
@Glasgow Argus | 15-07-19 | 13:47:
... en wat gaat er nu gebeuren met Moneypenny, Q en M? Gaan die nu ook allemaal van sexe veranderen?
Btw, Skyfall is de beste bondfilm
Sorry, maar ik vond aan de films met Craig al niks meer leuk.
Geef er Craig geeneens de schuld van, maar ze waren gewoon slecht geschreven.
Heb de laatste delen 1x gekeken omdat ik het niet kon laten, maar had vervolgens geen zin om ze te willen begrijpen.
Het ging gewoon snel bergaf met die serie, enige verschil zal wellicht zijn dat ik het volgende deel wellicht zelfs helemaal niet meer ga kijken.
Mij maakt het niet uit hoor zijn toch kutfilms, maar je hoort vaak van die mensen dat als een blank persoon dreadlocks heeft of een kimono aan heeft, het ''cultural appropriation'' is. De andere kant op gaat het blijkbaar niet?
Een oude zwart pot met veel haar onder d'r oksels zou pas divers zijn. Is het trouwens nog steeds een blanke die het script moet schrijven?
Zou ze goed kunnen twerken?
In Skyfall werd ook al gesuggereerd dat bond ook bepaalde hand- en span diensten verrichte met mannen als de missie daar om vroeg. Zo progressief is de nieuwe nog te maken film helemaal niet.
Het probleem is dat zwarte mensen in een film bijna altijd witte mensen spelen, ze zijn zwart maar ze doen en zeggen dingen die blanken doen en zeggen. Soort Bounty’s.
Passen ze zich aan niet goed, passen ze zich niet aan ook niet goed
Get woke, go broke.
Welja, knoop d'r nog een hoofddoek om en maak haar lesbisch. Dit wordt een kaskraker!
Zou ook goed zijn als ze 8 maanden zwanger is.
En vegan en een klimaatactiviste.
En aan het einde van de film komt ze als transgender uit de kast.
En ze is ook Trumphaatster, maar dat spreekt voor zich. Dat thema wordt sowieso in het verhaal verhaal verwerkt.
Waarom niet een blanke en en zwarte versie?
Oh nee, dat schiet niet op want dan gaat iedereen naar de blanke versie.
In de niet-engelstalige wereld gebeurt niks? Gáááááp!
maar maar maar... ze is fucking dik! Laat het dan tenminste een lekkere chick zijn. Dit is alsof John Lovitz James Bond mag spelen. Rot toch op joh
Feminism ruining movies since 2010
Mijn eerste reactie; nou en?
James Bond is wel vaker van gezicht veranderd.
Mijn tweede gedachte, meer inhoudelijk; waarom?
Waarom geen nieuw verhaal met een nieuwe hoofdpersoon bedenken?
Geen inspiratie?
Per se willen deugen?
Per se de geschiedenis willen veranderen?
Zelfs films willen omvolken?
Ik kan geen enkele goede reden bedenken om een zwarte vrouw die rol te laten spelen. Zeker als ze niet eens ècht Politiek Correct dus oerlelijk, lhgbqwerty en geestelijk gehandicapt is.
Maar voor de rest boeiuh. Als de film maar boeit.
Eerst lezen, dan reageren
prima eerste reactie.
Ik ben de enige die het wel tof vindt volgens mij. Maar ik ben dan ook een Tomb Raider fan.
Ja maar dan kijk je naar Tomb Raider met een griet erin voor de griet en niet voor de kerel in een strak pakkie. James Bond is een kerel. Klaar. Punt. Maak dan een nieuwe serie met een vrouw en begin een nieuwe reeks. Nu voelt het als een replacementkiller.
@Dirk III | 15-07-19 | 13:40:
Kan me er niet druk om maken.
Zit nog even erover te denken maar dit is toch echt wel te verschrikkelijk voor woorden. Leuk met de jongens in de Bios Bond films kijken als ze straks groot genoeg zijn zit er dus niet in. Bedankt politiek correcte deugzeugen!
Totale onzin dit bericht, fake news. James Bond is en blijft gewoon een mannelijke James Bond.
Lul niet blanke mannen zijn KUT en zwarte mannen/vrouwen zijn de toekomst.
Wordt zeker net zo'n groot succes als het verkrachten van Ghostbusters. Niet dus.
Oh ja, die mislukking heb ik ook niet gekeken inderdaad. Dat zag er in de trailer al zo kudt uit dat ik deze al vergeten was.
Gelukkig! Net op tijd om op te nemen tegen de grootste vijand van deze tijd: de blanke CIS man! Alles wat er mis gaat in deze wereld komt door hem! Pak ze James!
Verander de naam ook gelijk in het zwarte doek.
Ariel gaat ook door $Disney$ correct gemaakt worden en wordt het lief blank meisje met rood haar en knikker-ogen vervangen door een zwarte meermin.
In Frozen 2 de coming out van Elsa.
Vroeger zaten er gesublimeerde boodschappen verstopt tussen de beelden, maar nu zijn alle trossen los bij Disney.
Rood haar is er door Disney bijverzonnen, ook ene pratende krab trouwens.
Maar goed, je kan je er als volwassen witte man je erg druk over maken, over een kinderfilm gericht op kleine meisjes. Je moet wat met je tijd.
@menage | 15-07-19 | 13:48: precies!
@menage | 15-07-19 | 13:48: inderdaad. Als volwassen man die verantwoordelijk is voor de opvoeding van kleine meisjes is het heel belangrijk om te zien wat voor ongefilterde propaganda over een kind wordt uitgestort. Ik laat mijn kinderen ook nooit onbegeleid naar het jeugdjournaal kijken.
@menage | 15-07-19 | 13:48:
Ah ja joh, sommigen schrijven zelfs hele artikels over het fascisme van Simba en Mufasa in de Lion King
@Glasgow Argus | 15-07-19 | 14:01: Moet je niet met roodharigen aankomen, die hebben namelijk geen ziel!!!
Dolph Lundgren als Martin Luther King, dat zou dan wel weer leuk zijn. Of werkt het maar in één richting? Oh wacht, ik weet het antwoord al...
Het is inderdaad nooit de 'andere' kant op...
@LuNaTeeQ | 15-07-19 | 13:47: Want de Gods of Egypt waren echt blank.
@menage | 15-07-19 | 13:48:
Ja, oude egyptenaren waren net zo blank als zuid-europeanen.
@naraga | 15-07-19 | 14:14: Spanjaarden dus, latino's. Of Turken
Die Poolse gastarbeider in het midden, in dat eerste filmpje, waarom heeft iemand die man eigenlijk ooit gecast als 007?
Chicken
Fried not boiled.
With extra water melon, ma'am?
Roflol!!!
Zucht.
James Bond is een blanke man. Maak voor mijn part 200 movies in het Bond-universum, leg de nadruk op zwarte vrouw secret agent nummer 008, trannie agent 008,5 , boeit me niet maar rot op met dat idiote diversiteitsgeneuzel.
Dit is geen James Bond, dit is het rugnummer. 007 kan iedereen zijn. Ze heet geen James Bond.
Goodbye mister bond. Nooit zal ik een cent meer uitgeven aan deze verlengde politieke propaganda.
De James Bond franchise is tegenwoordig in handen van Eon Productions, waarbij Eon staat voor “everything or nothing”.
Alles of niets, de hele inzet op zwart.
En dan, na alle #ophef en de voorspelbaar geflopte film een terugkeer naar het oude. Met een holografische Sean Connory. Of alle oude kijkers vluchten in het herbekijken van eerdere Bond films.
Want nostalgie verkoopt nog steeds het beste. En geld, daar draait alles om.
Heeft Arnold Weissenegger ook een rol?
Dat de film maar flink verlies maakt, dan is deze flauwekul zo over.
Kom op mensen, in 10 Kleine Negertjes van Agatha Christie komt ook niet 1 zwarte voor.
'Kom op mensen ...' > 'Kom, kom, mensen ...'
Kim Holland wordt voortaan door een man gespeeld.
Het gaat tussen Paul de Leeuw en Jim Bakkum wie de rol uiteindelijk mag gaan vertolken.
Grace Jones, the best Bondgirl ever!
Judge Dredd wordt ook vervangen door Judge Dress
Gaat hopelijk aan SJW succes ten onder zoiets dus.
Is dit geen vorm van Blackwashing?
Ja.
Maar dit is super-deug, dus dan is het okay.
Plus alles wat van oorsprong blank is moet worden vervangen. Kijk maar naar alle Hollywood-producties van verfilmingen van Griekse en andere Europese mythen.
'Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een goed idee is?'
Hoeveel betaalt Soros?
'Je kunt een zwarte wel laten pronken met blanke veren, maar ...'
Culturele toe-eigening/Zwarte Piet
Wat is er mis met karakters als Nick Fury, Ricardo Tubbs, Hightower, Morpheus Lando Calrissian, B.A. Baracus en Officer Dan? Speelden ze soms niet "zwart" genoeg? Prima acteurs, prima rollen en geen irritant yo-yo-yo-whazzup-geneger. Was dat niet divers genoeg? Moest er soms een of ander hip ghettopimprapsausje overheen worden gegoten?
Echt, ze maken problemen die er niet zijn.
Hahahaha, ik kijk de laatste met Daniel wel en daarmee neem ik dan afscheid van deze cultheld.
Ze nemen je ook echt alles af tegenwoordig. What's next?
Indiana Jones door een homo die bang is voor spinnen?
Lara Croft die opeens een dikke obesitas dame wordt want die zijn ook mooi.
Star Wars met alleen maar vrouwen.
Dirk III: Star Wars met alleen maar vrouwen?
Disney: Hold my Mickey waffle!
Zo denk ik er ook over
Een film met een vrouwelijke hoofdrol kan net zo goed zijn als een man, maar toch zal ik in dit geval geen bioscoopkaartje voor kopen.
Ja lekker, zul je altijd zien. Moet ze op missie naar het buitenland tijdens haar menstruatie. Ligt ze in de struiken met een snipergun op de boeven gericht en krijgt ze buikkrampen.
Man man man, het houdt niet op. Einde Bond-reeks wat mij betreft...
Daniel Craig kijkt alsof ie haar net naakt heeft gezien.....
haha! nice one..
Waarom komen de policoren wel weg met wat toch wel als een verkrachting of op zijn minst heiligschennis kan worden gezien?
Themesong: "Kiss the Bond".
Ik kijk nooit Bond films (wel in een zéér ver verleden), de meesten scoren onder de 7,0 bij IMDb en daar ligt voor mij de grens.
www.imdb.com/find?ref_=nv_sr_fn&q...
De laatste Bonds waren nogal meh. Ik mis de tijd van de echte slechterikken met roestvrijstalen lair en pluizige witte kat op schoot.
Was verkeerde link, deze moet het zijn: www.imdb.com/list/ls004489992/
Idriss Elba verliest het van deze plompmeid? tsaaa...
En Matthew McConnaughey krijgt de hoofdrol in de nieuwe Roots remake? Allright allright allright
Kan wel,andere zijn hem voor gegaan.
i.pinimg.com/originals/20/4b/ec/204be...
Welkom in de circustent allemaal, waar niks te gek is!
*toet toet!*
Clownworld!
We zitten wel op de eerste rij.
Het ministerie van Westerse politiek correcte propaganda draait weer op volle toeren.
RIP James Bond en weer een uitzaaiing van het ongeneselijke gezwel binnen de Westerse samenleving. Markering voor mij is en blijft in Nederland, 2x Paars en de eerste die door had dat het helemaal mis ging in Nederland (en andere landen idem) is omgelegd door de progressieve (linkse) sekte. Dank aan ieder die hier aan bij heeft gedragen door oa destijds op Paars gestemd te hebben.
#waarheidisbikkelhardauauau
James Bond is gewoon nog hetzelfde, naast dat het nu een donkere vrouw is. Ik snap het en ga door met de zelfkastijding, smerige racist dat ik ben.
Qua BH-maat matcht ze wel met Craig, helaas. Maar dat mag je misschien ook niet meer denken, laat staan schrijven.
Doctor Who hebben ze ook al verneukt.
Die was altijd al onzijdig, learn your history
Ik hoorde dat de verfilming van Dik Trom ook naar een vrouwelijke hoofdrol speelster gaat. Koste niet veel moeite om een geschikte vrouw te vinden.
Sharon Dijksma?
Asha ten Tuinbroeke?
Die dikke van de plus?
Weer een instituut kapot. Wat is het volgende? Maar hé we moeten deugen tot we ontploffen van policor
Het volgende dat kapot moet is Kerstmis. Let maar op.
@Lochos | 15-07-19 | 13:28: Kerst? Het Joelfeest zal je toch zeker bedoelen. Gewoon een mooi lichtfeest vieren, vrede op aarde, kwade geesten 'verdrijven', veel eten en drinken, en lekker uitrusten. En die 'kerst'boom? Die mag gewoon blijven hoor.
@Lochos | 15-07-19 | 13:28: Ik denk het volgende is bv voetbal voor landen teams. Veels te nationalistisch,Joh!
Ik zie liever Halle Berry
Het was vreemder geweest als de naam was Blond, James Blond.
Hoe help je een succesformule om zeep.... man man man... ben blij dat ik nog maar 30 jaar moet.... waar gaat deze wereld naartoe....
Pitspoezen weg, Walk-on Girls weg, nu ook de Bond meisjes
Ik vind haar niet mooi. En over smaak valt niet te twisten.
Ehm identificeert de nieuwe James Bond zich als man? Of gaat de serie verder als Jane Bond? En wie bepaald dat we alleen nog Bond- Women mogen zeggen?
Wat zou het dat een fantasieloze franchise meegaat met de policor tendens. Als mensen blijven kijken wordt het ultieme doel gehaald; geld in het laatje. Zo niet dan gaat men terug naar het oude concept, want uiteindelijk moet er wel geld verdiend worden. By-the-way, James Bond is ook al eens getrouwd geweest. Dat bleek geen succes. Misschien is de tijdsgeest zodanig dat dit wel een succes wordt.
Jane Bond is al lang geleden gemaakt. Jane had weinig om het lijf zeg maar.
En nog een lillekerd ook. Einde Bondfilms kijken voor deze jongen.
Dan gaan we toch lekker naar John Wick.
Dat laatste deel (3) was echt geen zak aan. Alleen maar vechten en schieten en dat alles om een paar medailles.
Leefde pedantgraaff nog maar om te zeggen dat Sjeems al sinds Live And Let Die regelmatig van de chocolaatjes snoept.
Ach, het waren mooie tijden, maar dit gaat (in ieder geval voor mij) niet werken. Volkomen doorgeslagen. Dat is hetzelfde als van Panorama een vrouwenblad maken. Ik vrees met grote vreze voor de toekomst...
Waarom is Jamina Bond niet gekleed in een burqa?
Gaat zij nu ook lekkere wijven versieren in de film ? Enne , parkeren met de bolide gaat ook nog een dingetje worden. Niet alleen voor de actie een stand-in , maar nu ook voor inparkeren.
lololol, het plot is ook al bekend: de grote boze eindbaas is een blanke (mischien zelfs ietwat oranje) man die nee zegt tegen de RAL code/tampon quota en moet kapot. aan het einde van de film danst iedereen de koembaja rond een kampvuur.
Een afrikaanse band is al gecontracteerd voor de titelsong "oega oega bond"
Lesbisch ook?
OMG wat een dooie vertoning! Helemaal geen zin in die film meer... Politiek correct doodt alle leven in de mensen en de maatschappij...
Boeiuh, ze gaan hun vrolijke gang maar in Hollywood. Als het je niks lijkt, gewoon niet naar de bioscoop gaan.
Ik zie de nieuwe Charlie’s Angels nog wel een keertje met drie mannen in de hoofdrol. Een omgebouwde , een travestiet en een geslachtloze verwijfde twijfelaar . Alles voor de hedendaagse deug. Er zal dan alleen nog een groepje gelijkgestemden naar kijken.
MIB is ook al om zeep geholpen met die malle PC-rolverdeling dus het instituut 007 (man, blank = racist bah) moet ook stuk. Nu nog Spiderman omkatten en we kunnen weer jaren vooruit.
Men in Black wordt People in Sepia
Ik hoop wel dat ze joods en lesbisch is,
Je vergeet besneden.
Werkelijk ALLES moet er aan geloven...
Binnenkort krijgen we ook een Asian shemale als vervanger van Tom Cruise in Mission Impossible.
Get woke, go broke.
SJW, de ziekte die meer kapot maakt dat je lief is.
Ian Flemming draait zich om in z'n graf en het vermeende rolmodel Prins steekpenning erbij.
Het is zoals tegenwoordig met het zoeken voor een baan; het gaat niet meer om geschiktheid voor de baan maar of je de "juiste" kleur hebt. Of de "juiste" religie ( =islam) enzovoorts.
Uiteraard is het origineel karakter Bond een blanke man en Engelse geheimagent.
Maar dat doet er niet meer toe in dit tijdperk van politieke correctheid.
Bond 25 zal de geschiedenis ingaan als de laatste Bond evah.
De enige echte James Bond is Sean Connery. De rest zijn nepperts.
Ik vond Roger Moore ook uitstekend
Daniel Graig deed/doet het prima
Count me out.....
Zo, eerst Star Wars om zeep geholpen, nu 007. Gaat lekker daar in Deug-ly-wood.
Wat dacht je van een aziatische Flash Thompson. Dwaasheid.
En vergeet Star Trek, Ghostbusters en Doctor Who niet. Allemaal kapotstuk.
en men in black en terminator ook.
Het spijt me hartelijk, maar als mij verteld moet worden dat een vrouw mooi is, dan haak ik af. Er zijn toch veel mooiere woemans of kollor? Deze is stuk.
Het moest tevens ook een pot zijn, dit is de laatste James Bond film dus alle minderheden moesten ineens een kans krijgen.
ik ga voor Candance Owens!
Maar enfin, Bond 25 wordt dus de laatste Bond film die ik ga zien
te grote reedt dus niet mijn smaeck, en vooral teveel policor gedram
Alle films motten tegenwoordig een wyvenversie krijgen; Ghostbusters, Ocean's Pussy, de lijst giet oan en oan
Dat het resultaat van die deugdramfilms zero nop is schijnt er niet toe te doen
NB Candace Owens is leuk maar -officieel- geen actrice
Pff, ieder zijn smaak, maar dit is niks voor van Oef. Meer iets voor Eddie Murphy.
Diversiteit is een feestje en iedereen is welkom. Behalve de blanke man. Move over, motherfucker!
Move over Honky!
Ian Flemming draait zich om in zijn graf...
Al een poosje, want James Bond is steeds minder en minder op het karakter uit de boeken gaan lijken.
What the deug!
... en dan een Chinees die Popeye speelt?
REAGEER OOK