Terreurliefje Aziz van Ans Nusra is toast
OM duikelt Syriër op in Duitsland die tegen Aziz al Hasood wil getuigen
Hadden we even gemist. Deze nieuwe ontwikkeling in de zaak tegen jihadverdachte Aziz al Hasood, de Baliesyriër die ook de deur bij Nieuwsuur platloopt, en tevens de ex van Ans Nusra-Boersma. U zag een balkloze foto van festivalfeestende Aziz als eerste hier op GeenStijl (dossier).
Partypeep Aziz heeft een groot probleem, want het OM heeft kennelijk iemand opgeduikeld die kan verklaren dat Aziz iets meer op zijn kerfstok heeft dan alleen maar 'licht administratief' werk en 'papier prikken' in Het Kalifaat. Deze Syriër uit Duitsland (gevluchte Syriërs in NL doen er het zwijgen toe na bedreigingen) zegt ongeveer wat De Volkskrant ook al ter plekke (lees deze gelikte productie) heeft vernomen. Een halve bus executeren, dan ben je geen kleine jongen, en dan hoor je in Amsterdam ook niet op bus 15, 18, 21 of 22 te zitten.
Leest u vooral die Volkskrant-repo nog eens door (klik 'gelikte productie'). Want dit is een cruciaal fragment.
Waar is de poen, Aziz? Onder het bed van Ans?
Aziz, die nu bij het 4 Mei Schreeuwkoor in PI Vught verblijft, ontkent via z'n advocaat Peter Plasman alles met klem, en zegt dat hij alleen maar een paspoortje vervalst heeft. Dat akkefietje heeft hem al zijn verblijfsvergunning gekost, en mocht hij vrijgelaten worden (dat kan, dit is Nederland) dan zou hij uitgezet moeten worden naar land van herkomst. Maar dit is Nederland, en we vinden het blijkbaar inhumaan om iemand die een halve bus heeft neergemaaid een enkeltje oorlogsgebied te geven.
Nu zult u zeggen. Wat moeten we hier nog met die vent? Optiefen naar Syrië, laten ze daar hun eigen shit opruimen en laat Assad zijn karwei afmaken. Maar dat ligt diplomatiek-juridisch allemaal lastig. Vergeet niet dat ze dan in Syrië zeggen, hiero hebben jullie 40 polderjihadi's, ruimen jullie je eigen troep ook maar op dan.
Rechtzaak gaat verder op 24 juli. Dus Aziz is er in ieder geval niet bij op festivals Down the Rabbithole en Tomorrowland (agenda).
Reaguursels
InloggenDat enkeltje Mars gaat ooit nog groot worden als we niet van het kartel af gaan komen hier.
dat werd vast een hele zware straf in Nederland van 100 jaar geleden nu een soft rechtertje nog even zijn vernietigende werk in de samenleving laten doen en over pakweg 5 jaar ach en wee roepen hoe we dit zover hebben kunnen laten komen
Aanval op een bus? Passagiers geëxecuteerd?
Hmmm. Kan dat misschien deze massa executie /-moord zijn geweest?
www.dailymail.co.uk/news/article-2153...
Laten we er nog een paar miljoen meer van binnenhalen om onze cultuur te verrijken.
Ongepast
@Jacktheflipper | 11-05-19 | 20:11: Ik neem mijn woorden terug. De aantallen slachtoffers van beide heren staan in geen enkele verhouding.
Ah, hij ziet er zo lief uit in dat shirt.....
Beste AIVD, kan die Aziz niet in Vught een andere Syriër tegen het lijf lopen die nog een rekening te vereffenen heeft? Gaarne de kist met Ans erop vastgebonden afleveren bij Assad. Dank u.
De Fransen lossen het simpeler op. 2x romp 1x hoofd.
@Trumme | 11-05-19 | 18:22: Dat is ook de beste manier.
@Heiner | 11-05-19 | 19:02:
De enige manier
@Jacktheflipper | 11-05-19 | 20:11: Het bewijs is klip en klaar. Vrijwel iedere Moslim die de laatste 4 jaar als dader betrokken is geweest bij aanslagen in Europa, had contacten met Syriëgangers of leden van ISIS of Al Nusra of was er zelf een onderdeel van .Zo ook deze Aziz. Iedere fatsoenlijke Moslim weet dat het de enige weg is om van het Moslim extremisme af te komen. Men leutert wat over de-adicalisering en programma's om de jongeren niet in handen van extremisten en Jihadisten te laten vallen, maar over het probleem zelf geen kwaad woord. Niet in de media, niet op demo's en ook niet door gerichte acties. Dan is dat geneuzel over uiterlijke opsmuk als hoofddoekjes, ramadan, iftars of halal eten wel een uitkomst. Hoeft men het tenminste niet over echte problemen te hebben. Dat zag je zelfs nog in het geval van de Turkse Islamitische viervoudige moordenaar Gökmen Tanis. Alles werd onmiddelijk uit de kast gehaald om het maar vooral niet te hoeven linken met extremisme.
www.youtube.com/watch?v=RxxMtNDl8_0
*mompelt iets over een greppel*
Als we eens wisten hoeveel IS soldaten daadwerkelijk onder ons zijn nu zouden we gelijk emigreren naar Canada.
Klopt dit is slechts het topje. Niet volgens Judith.
De meeste Canadezen zijn nog dommer dan Amerikanen daar wil je echt niet tussen wonen.
@Gulliver | 11-05-19 | 18:25:
Valt wel mee, ze hebben daar ook gewoon betaalbare gezondheidszorg en een beetje een West-Europese mentaliteit.
@Gulliver | 11-05-19 | 18:25: ik kan dat helaas niet bestrijden. Ze zijn wel veel relaxter, dant wel.
@sprietatoom | 11-05-19 | 19:01: Dat kan ik wel bestrijden, maar heb er even geen zin an. Overigens genoeg Syriers hier inmiddels, dus geen poep praten, sprietje
Toch heb ik soms de indruk dat de West-Europese justitie meer aandacht heeft voor veroordelingen van 90+ers die ooit vrijwillig een paar weekjes hebben helpen boekhouden dan voor veel ergere daden mogelijk begaan door onze Nieuwe Europeanen. In het eerste geval is gebrek aan bewijs bij onze gerontofobe juristen merkwaardig genoeg geen belemmering om tot een veroordeling te komen maar in het tweede geval wel.
tsjah.... inderdaad
Vandaag ook nog een jankverhaal in Trouw over ander soort tuig. Levenslang - uitzichtloos = zielig https://www.parool.nl/amsterdam/uitzichtloosheid-als-ultieme-straf-levenslang-dreigt-voor-vele-jonge-criminelen~bad78754/
ja ik zag het voorbij komen.
Ja, verdomme, dan moet je maar geen twee mensen vermoorden. Eigen schuld dikke bult.
Ja ongelooflijk er wordt alleen geschreven vanuit het perpectief van de dader
Over de slachtoffers geen woord.
Levenslang jazeker deze lieden blijven anders hun hele leven een spoor van ellende achter zich laten.
Don’t do the crime If you can’t do the time
Sorry, moet natuurlijk zijn Parool
Levenslang is inderdaad uitzichtloos.
Een spuitje is humaner.
Ans haal je uit Syrie ( of Turkije) maar de syrier haal je niet uit Ans natte deug...
Zo ga proberen mijn mening Joris proef formuleren want elke keer als er een Ans B (lees aNS B) op deze website verschijnt sterven er massaal reaguurder accounts: laten we deze mensen behandelen zoals de Russen de Duitsers in 45. Boom, touw, bier, nootjes en met een paar matties BBQ’en.
Precies Neo, maar ik doe hier weer een linkje over mensen die het wel willen oplossen;
www.sgp.nl/standpunten/d/doodstraf#st...
Het merkwaardige feit doet zich voor dat juist met name aan de Linkerkant men mordicus tegen de doodstraf is.
Behalve voor de leiders van PVV en FvD, heel bizar.
@Bolder | 11-05-19 | 17:25: ik ben er ook tegen en in de rest vd wereld zie je het ook steeds minder. Een staat hoort niet te doden of het moet in een oorlogssituatie zijn.
Onkruid ruim je op. En komt er nieuw onkruid dan ruim je dat weer op.....
Helaas heb ik vandaag mijn overleden Buxus haag op moeten ruimen , de Buxusmot heeft gewonnen. Ook dit is een strijd die niet de onze is maar wel hier in Nederland uitgevochten wordt....
Helaas heb ik vandaag mijn overleden Buxus haag op moeten ruimen , de Buxusmot heeft gewonnen. Ook dit is een strijd die niet de onze is maar wel hier in Nederland uitgevochten wordt....
@Hellooder | 11-05-19 | 16:37: Gecondoleerd.
@Hellooder | 11-05-19 | 16:37:
Uw pijn is herkenbaar. Wij zijn nu gegaan voor een volledige grindtuin, mede om Superior Bastard en zijn zitmaaier te ontmoedigen.
GL zit ook vol Onkruit, vraag maar aan één van de oprichters, Wijnand.
Wel oppassen wat je gebruikt. Anders ruimt het jou op:
www.nrc.nl/nieuws/2019/03/20/roundup-...
Zou Ans Boersma nu een rechtzaak tegen de Volkskrant aanspannen?
Met de alimentatie van haar miljonair kan ze die rechtszaak gelukkig zelf financieren.
Zo'n ansegans zit allang weer op de volgende foute pik joh. Malle tijden.
@Shareholder II | 11-05-19 | 16:17: dat vermoed ik ook, uithuilen en de volgende cultuurverrijker in de hut laten spuiten
@W_F | 11-05-19 | 16:08:
*kan* financieren... Gaat ze niet doen natuurlijk...
Zal wel niet, stond er een maand geleden al in, maar omdat jullie zo anti goede kranten zijn, is het hier tot nu, nooit terechtgekomen.
@Tishetnetnie | 11-05-19 | 17:02: Maar wat zeg je nou? Zijn er weer goede kranten? Welke is dat dan?
Je kunt het altijd proberen, procederen staat geheel vrij. En soms win je (helaas) ook nog eens:
www.nrc.nl/nieuws/2008/06/04/volkert-...
De polderjihadi's zijn in handen van de Koerden, dus mocht meneer terug worden gestuurd naar Assad dan stuurt Assad helemaal niks onze kant op.
Dat dit nieuws is, is een teken aan de wand.
/clichémodus uit
@jasvanbus | 11-05-19 | 15:31: ik kan er soms wel inkomen dat ze uit eigen veiligheid wat weghalen wat problemen kan veroorzaken, maar er stond niets verkeerds in en ook nog positieve reacties, dan snap ik het echt niet. Of de moderator moet zelf een Arabier zijn, dan snap ik dat het stukje over het besneden pikkie en harige lichaam kwetsend kan zijn.
@dutch bikkel
Overkwam mij daarnet op (tegel van 13:00 uur).
Niets schokkends in geschreven, dus waarom die is weggesjorist is mij een raadsel. Overigens zijn de commentaren - waaronder de mijne - daaronder in stand gebleven, dus Joris is wel heel erg willekeurig bezig hier.
Zit Ans misschien met een valse nickname op het NSB-knopje te drukken?
Ook smileys ed mogen niet
Haha, Ans is dus gewoon een GOLD DIGGER.
Haar geliefde slager heeft gewoon goed geboerd in het kalifaat.
Als je onder "boeren" mensen afmaken verstaat, ja dan wel ja
Dit werpt ook een ander licht op Ans Boersma. Een strafvervolging voor collaboratie en wellicht spionage lijkt mij wel op zijn plaats.
We hebben nog steeds een wet op politieke delinquentie.
Ze wordt vast heel zwaar gestraft, misschien wel 10 uur schoffelen
Ben me vrij zeker dat de mensen die kick out zwarte Piet stopten meer straf gekregen hebben als aNS B. krijgt
Maar mensen executeren/onthoofden is daar koeltoer, dus volkomen gepast.
Het is best wel moeilijk om links deugend te zijn. Komt de SP met een mieterse satire à la George Grosz op een kapitalistisch opbollende vreetbunzing, dan zegt je lijfblad Trouw dat je dit niet steengoed mag vinden, want: FvD. Vervolgens doet een journaliste waar heel de linkse kerk van droomt: bonkie bonkie in Stef Blok's witte Toyota, waarmee bussen worden klemgereden en passagiers worden geëxecuteerd. Want: de vijanden van Assad zijn de vrienden van links en dat bevestig je niet met een handdruk maar met een hoererende witte Toyota, die beroemd zijn vanwege hun woestijngaten bestendige vering. Nu gaat de hele LHBTI gemeenschap samenhokken in Tel Aviv's eurodroom en laat nu precies tijdens de douze points een afzwaaiende Hamasraket het plafond doorboren: hoe moet je dan links deugen?
toptegel@eop
Wauw, u kunt schrijven!
Gevangenis op De Dam, niet zo gek ver van de Balie dus.
Met maffe wijven als Judith en Ans maken we steeds minder kans.
Kom ook naar Polen, da muss man sich selber keiner runter holen. Sinterklaas
@Bwanabanjo:
Het ministerie van Slappe Knieeen en Daar Branden Wij Onze Vingers Niet Aan. Uit betrouwbare vernomen dat de blinddoek en weegschaal van Vrouwe Justitia binnenkort vervangen worden door Niqaab, kromzwaard en het opgestoken vingertje.
Vrees met je dat we dat nog gaan meemaken. In ieder geval het voorstel omdat dat verbindend en inclusief is.
Teiltje pakken doet.
@bwanabanjo | 11-05-19 | 14:48:
Een wijsvingertje, die bij hullie tevens dienst doet als middelvinger.
Wat ook wel even expliciet opgemerkt mag worden (impliciet al tussen de regels van het artikel): mooi stukje werk van de Volkskrant!
Uitstekend artikel, eerlijk is eerlijk. Je stapt ook echt een andere wereld in met volkomen andere zeden en gebruiken.
Je bek valt direct al open als je het volgende leest: "De naar Nederland gevluchte Fatah en Aziz al H. staan terecht voor deelname aan een terroristische organisatie in Syrië. Het OM vindt onderzoek daar te gevaarlijk. Ana van Es ging wel en vroeg familie en bekenden naar de broers, Anneke Stoffelen deed dat hier. Aziz was een Nusra-leider, wordt gezegd, en Fatah werkte in de Nusra-gevangenis."
Het OM weigert dus gedegen onderzoek te doen, onbegrijpelijk als je ziet wat gedegen journalistiek werk al naar boven brengt, het artikel kunnen ze een op een in het dossier duwen. Als excuus geldt vast dat al het werk dat ze aan de blokkeerfriezen hebben gehad niet in de kouwe kleren is gaan zitten.
Ministerie van Veiligheid en Justitie, oh nee, is een lachertje.
Wat me verder opvalt dat het familiehuis ed in een volkomen leefbaar gebied staat, kunnen dan alvast de overige familieleden weer teruggeshipt worden, er is geen reden om hier onder de noemer asiel te verblijven als de rest van het spul gewoon vrolijk in Syrië woonachtig is. En men ook nog tussentijds terug kon reizen voor een huwelijk.
Zijn gewoonweg opportunisten.
Verwacht ook binnenkort een doorwrocht plan om alle 70/75.000 Syriërs tussen nu en 2021 terug naar huis in Syrië te begeleiden (zonder uitzondering).
Beter voor ons en op termijn ook weer beter voor hun.
Het OM en gedegen onderzoek? Dat houdt zich momenteel intensief 24/7 bezig met het Wilders-hoger beroep. Prioriteiten!
@piloot47 | 11-05-19 | 14:31: Al sinds 2013 of 2014 inmiddels.
Deugmeisje en het monster, binnenkort de musical exclusief bij Joop vd Ende !
Als hij toen nog een Nederlands paspoort had dan is hij echt de sjaak. 51% (excl. boetes + maximaal 6 jaar op water en brood) en schuldig zonder rechtbank tot je zelf het tegendeel kan bewijzen.
Ik lees op dit moment de "liberation trilogy" van de historicus Rick Atkinson. Deel 1 gaat over de landingen in de Tweede Wereldoorlog in Noord-Afrika. Een thema komt diverse keren terug: "'Arabs in wool robes with pointed cowls flitted across the hills, stripping the dead [soldiers] of even their socks. Bodies lay spread-eagled, shockingly white.'"
Het enige dat Tunesiers, Libiers, Marokkanen en ander noord-afrikaans volk heeft bijgedragen aan hun *eigen* bevrijding in 1943, was dat ze dood geschoten militairen volledig ontdeden van hun laatste waardigheid. En dat in een erkende historische studie naar de gang van zaken in de Tweede Wereldoorlog.
In die zin zijn ze niet veranderd. Nu zijn oude vrouwtjes de klos van deze helden
Het Italiaanse woord voor massaverkrachting is marocchinate. Een stukje taalverrijking dankzij Marokkaanse WOII-soldaten die van hun werk hun hobby maakten.
Tot +/- 1830 was dat in Europa normaal. Soms leefden ze nog een beetje.
In het museum "Dokumentation Obersalzberg" in het Beierse Berchtesgaden, waar Hitler op de gelijknamige berg zijn buitenhuis had, liggen documenten waarin bewoners van het stadje verslag doen van de bevrijding door Amerikaanse en Franse troepen, op 21 april 1945. De Franse troepen bestonden deels uit gerekruteerde Marokkanen.
De burgemeester van Berchtesgaden had de bewoners met klem verzocht om zich naar de bevrijders toe coöperatief te gedragen, geen verzet te bieden en witte vlaggen of lakens uit de ramen te hangen ten teken van overgave. De bewoners die in die documenten verslag doen van die dagen, zijn het erover eens dat de bezetters zich zeer correct gedroegen.
Behalve de Marokkanen.
Die gewelddadig, intimiderend, plunderend en verkrachtend in het stadje huishielden. Voor dit barbarengedrag zijn ze niet lang daarna door het Franse opperbevel afgestraft.
Ik weet niet waarom, maar dat er iets fundamenteel fout is met dat Noord-Afrikaanse volk, is me al duidelijk sinds de jaren '70, toen ik Marokko en Tunesië bezocht. Beide bezoeken van meerdere weken, waren een kralenketting van negatieve ervaringen: jongeren die onze auto met stenen bekogelden, leugenachtigheid, bedrog, intimidatie en diefstal waren schering & inslag.
@Peter Emile | 11-05-19 | 15:52: Dat is cultuur en erfelijkheid. De Marokkaantjes die het in NL doen, kennen het vaderland alleen van vakanties en familiebezoekjes, maar de nare trekjes zijn nog steeds aanwezig,
Vrouwenkiesrecht, toch niet zo'n goed idee.
Heeft u dat hoge toontje omdat één van mijn sexegenotes u op enige moment een strategisch geplaatst knietje heeft gegeven?
@MickeyGouda | 11-05-19 | 14:10: Grab him by the balls.
@MickeyGouda | 11-05-19 | 14:10:
Typisch vrouwelijke reactie. Niet op de inhoud ingaan maar meteen vol in de emotie schieten en blind om zich heen gaan meppen.
Dank voor het bevestigen van mijn analyse.
@HoogToontje | 11-05-19 | 14:40:
Dankzij Aletta was de inhoud al lang een gepasseerd station. Wat ik erg vind, is dat één van de verworvenheden van de Westerse wereld van u op de schop mag in tijden waarin we juist samen zouden moeten knokken voor het behoud ervan. Ik ben eerst Nederlandse, dan vrouw. Dat pakt niemand mij af en dat laat ik ook niemand van mijn kind afpakken.
@MickeyGouda | 11-05-19 | 14:50:
*westerse*
Graag zou ik gezien hebben dat vrouwen het beter deden dan mannen in de politiek. Maar dat is niet zo. Ze zijn net zo corrupt, omkoopbaar en leugenachtig als hun mannelijke collega’s. Op een paar na. Maar ook op een paar mannen na.
Wat kiezers betreft: daar geldt precies hetzelfde. Vrouwen en mannen stemmen op het partijkartel. Ook zijn er mannen en vrouwen die begrijpen dat dat niet meer kan. Dat het anders moet. Dat Nederland op die manier op zal houden te bestaan.
Gelijkheid: in goed en kwaad.
Vrouwen hebben geen stemrecht in het kalifaat.
@onnosel | 11-05-19 | 15:02:
Ik heb het al eerder gezegd: juist degenen die zich "onnosel" noemen zijn het niet.
@MickeyGouda | 11-05-19 | 14:50:
Prima hoor, maar hoe komt het dat we in de ellende zitten waarin we zitten? Dat komt (mede) door vrouwen als Ans en het gedrag en gedachtegoed dat zij etaleren. Dat is typisch vrouwelijk en daar moet je evident niet teveel van hebben, zoals we dagelijks kunnen constateren. Het vrouwenkiesrecht heeft niet meegeholpen de poorten gesloten te houden (helpie helpie doen (en dan vooral voor exoten met baarden en hoge testosteronspiegels) is het hoogste gebod), laat ik het daar op houden. De vijand is immers reeds binnen de poorten en dat zal voorlopig niet gestopt worden.
@HoogToontje | 11-05-19 | 15:55:
Op één punt zijn we het eens: die instroom had nooit zo groot mogen zijn en moet stoppen.
Vergeet echter niet dat de eerste lichting politici die gastarbeiders binnen haalden vooral mannen waren. Den Uyl heeft daarin toch geen kleine rol gespeeld.
En ja, er zijn ook veel naïeve vrouwen, helaas. Maar kijk even naar de gemiddelde reaguurster: er zijn hier toch vooral vrouwen met realisme en gezond verstand.
Om dit nu gelijk op vrouwenkiesrecht te gooien? Het is een algemeen gegeven dat vrouwen geen goede inschatting kunnen maken van een man. Maar dat is andersom net zo. Hoe vaak een vriendin al niet heeft gezegd dat ik moest oppassen met dat kreng? En in het islamse is het nu eenmaal vaak dat de mannen gewoon westers gekleed zijn, alles doen wat god heeft verboden, en dan ook nog terrorist zijn. Die wijven zijn altijd gekleed als de usual suspects, kopvod of boerka. Je moet als man wel erg blind zijn om daar in te trappen. Mits je al de 0,1% kans krijgt. Wat je vrouwen wel kwalijk kan nemen, is dat ze een man kiest die zijn zusters, nichtjes en dochters te goed vindt voor die westerse mannelijke honden. Dat zij zich onderwerpt, haar keuze, maar ze faciliteert daarmee ook zijn gedrag jegens andere ongelovigen. die wijven zouden op zijn minst kaal moeten worden geschoren. Dat heet spugen op je eigen nest.
Die polderjihadi's daar zijn zat vrijwilligers voor te vinden die dat wel willen oplossen, waaronder ik. Zolang de onkosten maar vergoedt worden. Niemand die op hen zit te wachten. Zij willen ze daar niet, wij willen ze hier niet. Waarom zouden we het onszelf moeilijk maken?
Was er nu maar gewoon een stuk grond waar ze een islamitische staat van hadden kunnen maken...
@kweethetooknietbeter | 11-05-19 | 13:59:
(flauw grapje, uiteraard)
@kweethetooknietbeter | 11-05-19 | 14:08: met een korreltje zout genomen best te pruimen
Eruit met die vent.
Beetje off- en on-topic: in de Volkskrant vandaag een uitgebreid artikel over de islamisering van Afrika. Zonder omhaal van woorden, zonder verhullende terminologie - gewoon keihard aangetoond: Afrika wordt in hoog tempo geïslamiseerd. Lees en huiver, en kudo's voor de VK.
Ik verwacht binnenkort een vervolgartikel waarin hetzelfde wordt aangetoond over Europa. Iets dichter bij huis.
"Gewoon de naam 'Afrika' vervangen door 'Europa' en dat dan publiceren, zeker?"
Was het maar off topic, maar het zijn allemaal symptomen van hetzelfde probleem dat inmiddels op mondiaal niveau speelt. Hoe krijgen we deze plaaggeest weer terug in de fles?
Service: "Hoe de politiek islam Niger is binnengeslopen" https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/2019/islamisering-van-afrika-hoe-de-politieke-islam-niger-is-binnengeslopen/
Het VK is sowieso wokey wokey de laatste tijd. Vertrek van die hoofdredacteur misschien een omslag?
@JJMS | 11-05-19 | 13:59:
Zou zomaar kunnen. Afwachten wat er onder een nieuwe hoofdredacteur gaat gebeuren. Hopelijk een forse opruiming onder de columnisten - vraag me af wat er met huisgenote Sil gaat gebeuren na het opkrassen van huisgenoot P. En dat de lezers eindelijk verlost worden van het overschatte warhoofd Grunberg.
@Basil Fawlty | 11-05-19 | 13:57:
Bedankt!
@MickeyGouda | 11-05-19 | 13:57:
Ik vind plaaggeest wel een heel vriendelijke benaming voor de dodelijke ziekte die islam heet. Het is meer een 'outbreak'.
Complimenten aan de intelligente Carlijne de Vos
@piloot47 | 11-05-19 | 14:24:
'Geest' past beter bij de standaard uitdrukking, maar u heeft gelijk. Inhoud verloor het weer eens van vorm. ;-)
Interessant. Dank voor het plaatsen ( @Piloot47 ).
@MickeyGouda | 11-05-19 | 14:36:
Nou vooruit - 'zieke geest uit de fles' dan.
@piloot47 | 11-05-19 | 14:54:
Daar doe ik 't voor!
Om te zien & ervaren hoe 'islamisering' er uitziet, hoef je écht niet op onderzoek naar Afrika. Een middagje rondfietsen in Amsterdam-Slotervaart en Amsterdam-Osdorp is al duidelijk genoeg. Op zeer verontrustende, om niet te zeggen verpletterende wijze, zelfs.
En, via Afrika en de Midd. Zee, direct de EU in.
Resolutie 1743. Gaat gebeuren.
Jammer, het had allemaal zo romantisch kunnen worden met de nobele wilden van ISIS en de islamitische lentegevoelens die Deugmensen van 0bama tot en met Ans daarvoor voelden.
Er ging iets mis en niemand die Deugt weet waarom of zal dat ooit weten.
'Opruimen' lijkt me de centrale boodschap:
(dat kan vrij humaan, zeggen dat ze vrij worden gelaten, de deur open doen, en dan een nekschot; met een beetje passen en meten moet de overheid dat staatsrechtelijk voor elkaar krijgen, en anders passen we paar wetjes/richtlijnen aan)
"laten ze daar hun eigen shit opruimen en laat Assad zijn karwei afmaken. Maar dat ligt diplomatiek-juridisch allemaal lastig. Vergeet niet dat ze dan in Syrië zeggen, hiero hebben jullie 40 polderjihadi's, ruimen jullie je eigen troep ook maar op "
Echter, hij is geen Nederlander dus het is niet onze troep maar hun troep.
En als je van die IS ratten nu eindelijk eens hun Nederlanderschap intrekt, dan hou je alleen nog maar Marokkanen en Turken over en dan mogen Marokko en Turkije hun eigen troep opruimen.
Dat staat dus in de Volkskrant, de azijnbode dus.. Dan moet het hele verhaal dus automatisch op groenlinkse PvdA-leugens zijn gebaseerd en is Aziz in werkelijkheid volkomen onschuldig.
De poen lag in haar Turkse appartementje natuurlijk. Ik hoop dat alles in beslag genomen is. Nu die gast (en alle andere Syriers) het land uit. En NL uitreizigers lekker daar laten. Maak maar een dealtje met Assad, ook al kost dat duur. Denk maar niet dat Aziz de enige is die hier vertoeft en een vies verleden heeft. Stemzeweg!
Loopt die Ans nog steeds vrij rond?
@Peniskokertje | 11-05-19 | 14:28: ja toch. Oppleuren met dat trutje.
Het land van Rutte en Jetten, met hun D66-rechters, open grenzen en weg-met-ons mentaliteit. De islamisten zijn blij met al die sukkels. Want dit is maar een klein incident in de islamisering. Die gaat onverminderd door.
Deze kerel en zijn ""ex"-liefje lekker terug sturen naar de zandbak waar ze elkaar ontmoetten.
Ze kan maar beter kapster worden (ook geliefd en nuttig in de bak),
Volgens de universal crazy-hot matrix zou dat haar roeping moeten zijn
satire, of beslaat nu je zolderraam?
@Hemmenaar7 | 11-05-19 | 13:42:
Uit je vraag blijkt dat je denkraam beslagen is.
@piloot47 | 11-05-19 | 13:48:
soms, 'later op de avond' zijn de plemspels wel eens wazig geworden, maar ik verbaasde me hier wat over de Jan-van-Veen-beschrijving van Ans' Aziz
Geweldige analyse. Weet niet hoe ik je een duimpje kan geven, maar bij deze
@Hemmenaar7 | 11-05-19 | 13:56:
En dus ja: een vermakelijke satire.
@piloot47 | 11-05-19 | 14:27: uiteraard! En Kokosss dank u 👍🏻
Mijn buurvrouw vertrouwt geen Arabier. Als ze een man in een jurk ziet lopen, loopt ze een blokje om. Ze vindt dat niet normaal. Een man in een jurk. Ze vindt de manier waarop hun vrouwen zich kleden, helemaal bedekt, ook vreemd. Ze voelt zich er onbehaaglijk bij.
Er zijn mensen die haar vragen waarom zij zo denkt. Niet eens op een nette manier. Ze wordt voor alles en nog wat uitgemaakt. Zij moet Arabieren accepteren. Alles kan, alles mag. Dat is toch de Nederlandse mentaliteit? Dat is toch juist het leuke van Nederland? Daar zijn wij, Nederlanders, toch goed in?
Mijn buurvrouw is murw geworden van de informatie over moslims in de kranten, zelfs op het staatsjournaal. Aanslagen, veel doden. Vreemde namen, vreemde mensen - zoals zij stelt - die hier in Nederland en Europa dingen uitspoken die in haar jeugd onmogelijk waren. Die hier in Nederland vreemde gebouwen neerzetten met hoge torentjes en rare muziek. Gejammer. Zo noemt zij het. Mensen die anderen neerschieten, neersteken. Geen geweten, dat vindt zij.
Dan leest ze een artikel op internet of in de krant en vindt ze dat ze toch gelijk heeft en die anderen niet. Vreemde namen die mensen executeren, vermoorden, alsof het niets is. Alsof het geen mensen zijn. Aziz. Daar zit geen woord Nederlands bij. En heeft men hem welkom geheten in Nederland? Heeft hij zelfs een Nederlands liefje gehad? Hoe is het mogelijk.
Vreemdelingen die Nederland binnen wandelen zonder gecontroleerd te worden. Waar komen ze vandaan, wie zijn het, zijn ze betrouwbaar, hebben ze een strafblad? Misschien zijn het van die mensen die anderen doden? Ze weet het niet. Ze mijdt alles wat haar niet bekend voorkomt. Nederland wordt voor haar een steeds vreemder land. Naar de stad durft ze niet meer. Ze voelt zich er niet thuis. Ze blijft daar blokjes omlopen en komt nooit uit bij de plek waar ze zijn wil. Wat als… wat als….
Rare Nederlanders zijn er ook. Dat leest ze wel in de kranten. Maar toch heeft ze meer vertrouwen in de mensen die op haar lijken. Die op dezelfde manier zijn opgevoed. Die begrijpt ze beter. Daar kan ze gewoon mee kletsen. Daar heeft ze iets mee gemeen.
Ze kent de namen van Nederlandse partijen. Als ze vervolgens leest dat er ook mensen van Al Nusra en Isis hier rondlopen, is ze de weg opnieuw kwijt. Wat dat is, wat dat inhoudt, weet zij veel. Die mensen, die misdadigers, lopen hier wel vrij rond. In haar land. De politiek lijkt er geen moeite mee te hebben. De politie grijpt niet in. Waarom horen mensen met zulke namen en zulke groeperingen hier nu thuis? Zouden ze veel aanhangers hebben? Misschien wel. Onbegrijpelijk, vindt zij.
Al die vreemdelingen hier? Al die mensen die de raarste dingen uitspoken. Die haar land afbreken. Hoe zit het daarmee? Waarom, vraagt ze zich af. Waarom moeten hier mensen komen die haar en haar gewoontes niet accepteren en nieuwe gewoontes invoeren. Zijn wij niet goed genoeg?
Mijn buurvrouw komt steeds minder buiten. Ze vindt het eng. Ze durft niet meer. Ze sluit haar deuren en ramen hermetisch af. Zulke rare verhalen hoort ze over indringers, dieven en aanranders. Ze voelt zich niet meer veilig. Buitenlandse vetes die in haar land uitgevochten worden. Ze wil er niets mee te maken hebben.
Arme vrouw. Ze heeft geen leven meer.
Alleen verhuizen naar een plek waar de Islamofascisten het straatbeeld nog niet bepalen geeft hij haar een leven terug. Als je geld hebt vertrek je en ga je weg bij die haters en kuddedieren. Zo niet dan is het je tijd uitzitten. Waarna je in je wijk vervangen wordt door nieuwe fascisten die alwetend zijn.
Ha, buurman! ;-)
De weersberichten voor vandaag: hier en daar kunnen er wat slachtoffers vallen. Kans op een enkele handgranaat, vooral in de regio Amsterdam. Pas op voor stenenregens als u een kort rokje draagt. Er waait vandaag een islamitische wind en er kan sharia zand vallen. Bij de moskeeen zal het donderen. Pas op voor gladheid in linkse steden ten gevolge van slijmende PvdA politici.
Om uw buurvrouw te doen kalmeren:
www.youtube.com/watch?v=UG7vKn3i4k4&a...
Je suis buurvrouw.
Sja een 10 voor het stukje en ik begrijp jouw buurbrouw wel, zij is niet de enige, zeg dat maar tegen haar, voor wat het waard is.
Heeft Buurvrouw geen Buurman? Ik vraag dit voor mijn buurman.
kweethetooknietbeter | 11-05-19 | 13:43
De muziek hielp. Ik heb haar echter de naam van het draaiorgel niet laten zien.
Angélica de Sancé | 11-05-19 | 13:42
Ik ben de buurvrouw van de buurvrouw. Ze heeft besloten, na jouw weerbericht te hebben gelezen, vandaag thuis te blijven. Complimenten voor je gedicht. Fantastisch. Evenals dat weerbericht
Graaier | 11-05-19 | 13:37
Verhuizen doet ze niet meer. Daar is ze te bejaard voor.
Ansje is een linkse blijkijkert en iedereen die niet in haar wereldje gelooft is haar aandacht niet waard. Dat heet in linkse kringen 'inclusief'...
Zelfs de Volkskrant vraagt zich al af "Hoe herkent je een oorlogsmisdadiger tussen de vluchtelingen?"
Maar wat vindt Judith Sargentini (EU, Groene Khmer, Twitter) er eigenlijk van? Of kan het haar geen reet schelen en wil zij ook zo'n vergoeding als Sophie in 't Veld?
Judith vindt het hysterie.
@Jezus_Boeddha | 11-05-19 | 13:37:
Judith krijgt voor elke stompzinnige tweet vol taalfouten een extra bonus van Timmerfrans.
Hoe zit het met de vergoedingen van Sargentini? Het lijkt me sterk dat het niet net zo stinkt als die van Sophietje.
Ja hoor. Toast nog wel. In Nederland is iemand toast. Wordt toch eens wakker. In 0031 is iemand een vochtig eenhapscrackertje of hooguit een natte tostie. Daarbij heeft hij nog recht op een stuk of twintig tweede kansen. Die gast zit op rozen. Met je toast....
Abdelaziz zette de Balie op stelten
Terwijl hij Ans’ hart deed smelten
Hij greep onder haar bloes
En verwende haar poes
Zijn slachtoffers liggen op Syrische vuilnisbelten
Ze bleef hem trouw en beweert stellig:
Aziz is heel liev en best wel gezellig
En in elke strijd gebeuren er wel eens incidentjes
Voor deze Emir heb ik alleen maar complimentjes
Verwacht niet te veel, ik ben niet van bovenwijs
Denken doe ik lager, nog lager, jaah! van onderwijs!
Aziz mijn loverboy is heel bekwaam
Gelukkig maar dat ik me niet vlug schaam
Want in ruil voor valse papieren en m’n gewillige lijf
Werd ’t mogelijk dat ik nu dagelijks de liefde bedrijf
Onze lichamen werken als twee magneten
En zo help ik hem om Raqqa te vergeten
In zijn CV draait alles om diefstal en moord
Ja, in Syrië werd hij in zijn werk nooit gestoord
Zijn tandartsdiploma staat er niet in vermeld
Wel heeft hij ’n doctoraal in martelen en geweld
Abdelaziz zette de Balie op stelten
Waardoor hij Ans’ hart deed smelten
Hij greep onder haar bloes
En verwende haar poes
Zijn slachtoffers liggen op Syrische vuilnisbelten
Top weer.
Knap gedaan!
In 1 gedicht: Hoe Nederland door zijn barmhartigheid tevens zijn onschuld verloor. Adembenemend, letterlijk en figuurlijk. (recensie: onesizefitsall)
*Hoed afnemen doet..*
Nice. Knap gedaan. U heeft talent :)
Chapeau!
Maakt een buiging naar Angélica!
Treffend stukje poezie.
Prachtig gemaakt!
Heerlijk
Muziekje er bij?
Erg knap gemaakt en (helaas) maar al te waar.
Topper
"Nu zult u zeggen. Wat moeten we hier nog met die vent? "
Instap van het DSI, met een kill or capture, veelal jongens met een achtergrond in high-speed low-drag missies; die weten precies hoe ze dat moeten interpreteren. Ik snap niet hoe we hier zo godverdomd veel tijd voor moeten uitrekken, de beste man is een uitreizger geweest die voor een vreemde mogendheid heeft gevochten, een mogendheid die zonder aflaten extreme oorlogsmisdaden of andere misdaden tegen de menselijkheid beging. De moord op Yazidis, Christenen, lukrake executies en martelingen moet genoeg zijn om je voor altijd buiten spel te zetten in onze samenleving. Kill or Capture zeg ik je.
Dat Ans van niks wist en in naam van alleen de liefde hem heeft geholpen, ik weet het niet hoor, maar ja. Nouja krakaka-meneer onterecht verblijf in Nederland dank zij haar, en nu straks toch weer hopelijk retour, dan klopt het evenwicht weer in de kosmos. Maar ja, Nederland kennende... trouwens, nou we het er toch over hebben, hoe is het eigenlijk, met Ans, heeft ze al een nieuwe liefde enzo? En zo ja, wie nu weer?
Ze heeft nu een driehoeksverhouding met Arnoud van Doorn en een marokkaanse loverboy van 15 jaar oud. Er schijnt nogal eens ruzie te zijn want El Arnoldus wil dat jochie niet graag delen.
Mark 'Malek Ramadan' Rutte: Syrisch paspoort onder - RTL NIEUWS
bron/video: www.youtube.com/watch?v=WVyVG-lNoqg
Ans Boersma ........ wat nou als je vriendje hier op de A2 de passagiers van een Flixbus ter plekke executeert?
Welkom in Nederland waar iedere slachter een een tweede kans geniet.
Nou ziten er in een Flixbus voornamelijk Polen en Roemenen... Maar goed... Voor de beeldspraak is het duidelijk...
Mmmm dus ik mag een schuilplaats aanbieden aan terroristen? Ans schijnbaar wel... Waarom zit ze niet vast? Zielig ofzo?
Ans is links.
@Crusher | 11-05-19 | 13:11: GoedLinks?
@Jezus_Boeddha | 11-05-19 | 13:39:
Dat is net zoiets als droog water of koel vuur.
Die Tinkebell is volledig geschift en had al lang in een inrichting moeten zitten in een isoleercel met kussenwanden naast Napoleon en Caesar. Manmanman.
@Basil Fawlty | 11-05-19 | 13:43:
Precies.
Probleem is alleen dat we die gekken niet opgesloten kunnen houden;
nos.nl/artikel/2284047-thijs-h-ontsna...
@ Kompromat | 11-05-19 | 13:49:
Zal je vertellen. Zat gisteravond in de kroeg en toen kwamen we op dit drama en die persoon met wie ik aan de bar hing zei zonder blikken of blozen: "Ja het is toch verschrikkelijk voor de ouders van die jongen want zijn beide ouders hebben uitstekende banen."
Waarop ik ijskoud zei: "Die ouders interesseren mij geen ene bloody fuck. Voor wie het eerst, vooral en als enige een drama is, is voor de families van de slachtoffers."
Waarop hij snel zei: "Jaja dat bedoelde ik ook."
Nee lul dat bedoelde je niet anders had je het wel gezegd dacht ik. Trieste is, de cognitieve dissonantie zit er inmiddels zo diep in, erin ingeramd door de MSM en huidige scholing dat men niet eens meer doorheeft hoe stupide men is. Zeer zorgwekkend.
@Basil Fawlty | 11-05-19 | 14:09:
Tja, over het bedroevende niveau van velen (!) in onze samenleving raak je niet uitgepraat. Gelukkig kunnen we daar op GS altijd flink onze gal over uitspuwen.
Maar het is natuurlijk niet slechts een fenomeen van de laatste jaren. Kun je je het verzuurde linkse klimaat van de jaren 90 nog herinneren? Als je soms dingen terugleest uit die tijd.. De naïviteit, het gehersenspoel, de zelfcensuur in de media, de morele superioriteit, het “Nederland Gidsland-gelul” met bijbehorend dominee-gedrag.. Gatver!
En ja, vandaag de dag word je dus nog steeds met dat soort simpele zielen zoals in jouw kroeg geconfronteerd..
Het glas is halfvol of halfleeg.
Steeds meer Nederlanders zien het licht, zoals we met de Provinciale Statenverkiezingen (gewoon “Eerste Kamerverkiezingen dus) hebben gezien.
Ondanks mijn woede over de gang van zaken in Nederland ben ik hoopvol over de toekomst. Zelfs de grootste idioot zal niet in staat zijn vol te blijven houden dat het zo door kan gaan. En van teveel wegkijken krijg je nekkramp.
In die tussentijd reaguren we lekker verder, al is het alleen maar om al die hypocriete Deugmensen blijvend flink te kunnen sarren!
@Kompromat | 11-05-19 | 14:44: Vooral dankzij het kartel komen we maar niet van dit verzuurde klimaat. Dat valt niet eens PvdA, D666 of GL te verwijten. Die partijen zijn volledig de weg kwijt maar als je daarop stemt weet je dat je voor die richting kiest.
Voor CDA en vooral VVD ligt dat anders. Zou je de kiezers van deze partijen vragen hoe zij tegen het immigratiebeleid (en klimaathysterie) aankijken dan zal dat niet zo heel veel verschillen van bv FvD. Door stoerdoenerij van vooral de VVD net voor de verkiezingen stemmen deze mensen toch weer VVD in de hoop dat er iets aan gedaan wordt. Helaas, de dag na de verkiezingen gaat de VVD met GL praten en zijn alle stoere praatjes weer vergeten.
VVD en CDA zijn de hoofdschuldige aan het volledig uit de hand lopen van de immigratie en de klimaathysterie en plegen grootschalig kiezersbedrog. Het kartel moet kapot!
Een ooggetuige. Betrouwbaar hoor.
Juridisch gezien is Een getuige is Geen Getuige
"Mocht hij vrijkomen, dan wordt hij in theorie het land uitgezet. Maar vanwege de onveilige situatie in Syrië stuurt Nederland in de praktijk geen mensen terug daarheen. Ongewenste vreemdelingen komen dan in een soort niemandsland terecht, waarin ze illegaal in Nederland verblijven maar niet worden uitgezet."
En dus weer voor eeuwig en altijd hier blijven, op den duur toch huizen, uitkeringen, etc krijgen, waarna die ratten opgaan in de samenleving.
De wetgeving moet aangepast worden op dit soort lieden, zodat je ze er wel uit kunt schoppen, ook naar "onveilige" gebieden (zij zelf zijn er in hoge mate debet aan dat die gebieden onveilig zijn). Bovendien, Syrië is voor ca 95% weer veilig, veilig genoeg althans voor lieden die daar vandaan komen en daar thuishoren.
Hou je die ratten hier, of ga je ratten die daar zitten weer ophalen, dan wordt Nederland op termijn zelf een tamelijk "onveilig" land. Dat moeten we niet willen, en het is m.i. de allereerste opdracht voor de regering om gevaar en dreiging van buiten de landsgrenzen tegen te houden. Vroeger, de laatste keer in 40-45, bestond de vijand uit vijandelijke legers die je land binnenvielen. Tegenwoordig bestaat de - moderne - vijand uit lieden die ons en onze westerse normen en waarden haten, en die het liefst terreur zouden uitoefenen in de vorm van aanslagen. Die nieuwe vijanden moeten geweerd worden en, als ze zich in ons midden bevinden, er uit gepleurd. Kan dat niet volgens de wetten en de "verdragen", dan moet je die heel snel aanpassen, zodat het wel kan.
In theorie het land uit. Daar zit het probleem, de praktijk is helaas anders en men verdomd het te veranderen.
Ik las gisteren een stukje over rechters in Amsterdam die een man niet naar het VK wilden uitleveren vanwege de onmenselijke toestanden in de gevangenis aldaar. Ook iets met ratten. www.theguardian.com/world/2019/may/10...
̶F̶o̶r̶t̶ ̶E̶u̶r̶o̶p̶a̶ = Open inrichting Europa.
Kom maar schuilen in mijn kut, moet ze hebben gedacht.
En zo geschiedde.
"Mag ik dan in jou?"
@Pritt
Linkje naar ‘dossier’ is naar gewoon dit topic.
scrollebolle!
@Prof. D.A.H. Vintik | 11-05-19 | 12:47:
Ow kak.
Het verhaal in de Volkskrant even vluchtig gelezen.
Ik raak erdoor vervuld van haat en weerzin.
Ik mis voornamelijk de rectificatie van de aanduiding 'is hysterie' van dat GL-wijf.
@EefjeWentelteefje | 11-05-19 | 12:57:
Dat verhaal in de Volkskrant is inderdaad de perfecte debunk van de onzintweet van Sargentini. :-(
Links, net als toen.
Wellicht kan hij een TBS-kliniek besturen. Hij is er geknipt voor.
Ik las "Hij is er verknipt voor.."
@Wijze uit het Oosten | 11-05-19 | 12:43:
Allebei.
Dus ons Ans heeft een terrorist geholpen ? Dat lijkt me strafbaar.
Ja maar... Ja maar... links!
Kaas, vergeet niet: zielig, heel zielig dat ze dit heeft moeten doorstaan... Een echte cliënt is het.
Ans is ook vrij stil de laatste tijd. Wat heeft ze deze periode gedaan?
Een uitkering opstrijken, vermoed ik.
Wss niet veel, en anders waarschijnlijk niet veel goeds....
Goed thema: Down the rabbithole. De gang waardoor Alice naar wonderland ging. Ans in wonderland in de moderne versie.
En het gekke is dat de onderbuik al direct aanvoelde dat het verhaal van de Balie-syrier een langere en dikkere staart zou hebben dan de ontken-pers wilde doen geloven.
Het toedekken en wegsussen door zo’ n beetje de hele vaderlandse intelligentsia toont een beangstigend niveau van magisch denken en groepsdwang. Met zijn allen oogkleppen op en vingers in de oren, en maar schreeuwen dat er niks aan de hand is. Bizar.
De rol van Ans kan natuurlijk die van een groupie zijn, betoverd door het exotisch uiterlijk van haar woestijnbewoner. Ze zou, daarentegen, ook makkelijk een Nederlandse “little drummer girl” kunnen zijn in een cynisch spel gespeeld door een van de letteragentschappen.
Hoe dan ook, het fijne ervan komen we waarschijnlijk nooit te weten. Tomas Ross mag er een mooie roman aan wijden.
Echte VOC mentaliteit als ik dat zo lees.
Uiteraard... Het is ons 100% aan te rekenen dat de neef van een buurman wiens zusje de bedpotten schoonschrobte bij iemand die 400 jaar geleden rijk was, maar durf niets te zeggen over de "voc-mentaliteit" van nu. Zoals je Toyota's exporteren naar jihadisten enzo...
Ale er door foutjes gevaarlijke gekken op straat komen,dan kan hij toch ook per ongeluk op een vliegtuig gezet worden naar moskou.
In 1e instantie zou ik zeggen stuur hem maar naar Assad waar hij gefusilleerd wordt. Maar Moskou is beter, mits ze hem sturen naar de Black Dolphin alwaar hij levenslang zijn moorden kan overdenken. De strop of kogels is te makkelijk voor dit monster.
@Goofje | 11-05-19 | 12:40:
Die sturen hem just meteen door naar Syrië,ben je er vanaf ook.
Is hysterie!
Wie zei dat ook alweer?
Soof in 't Geld.
@Graaf_van_Hogendorp | 11-05-19 | 12:25:
twitter.com/judithineuropa/status/600...
@Graaf_van_Hogendorp | 11-05-19 | 12:25:
Soof in 't Geld. was van d666 en stal zichzelf alleen maar rijk
judith sargentini van groen links twitterde dat het hysterie was
twitter.com/judithineuropa/status/600...
@schone handen | 11-05-19 | 12:38:
Stem ze weg, dat tuig. #itstime
@Ars Vivendi | 11-05-19 | 13:11: En jij denkt dat ze dan gaan en wegblijven?
Lees iets over Robespierre en leer.
Een fijne kerel en derhalve bijzonder welkom in ons land!
Nee mafketel IEDEREEN is welkom in ons land... We gaan toch niet uitsluiten op arbitraire voorwaarden??? Racsist! Xenofoob! Bruinhemd! Hitler!
Ach, een islamiet mag ongestraft liegen tegen een ongelovige van Allah. Al is het de rechter. Dus paspoortje vervalsen, ammehoela. Deze man veroordelen als een oorlogsmisdadiger en een enkeltje onbewoond eiland naar keuze geven.
Die boze witte man, die is pas een gevaar voor onze democratie!
Onbewoond eilandje als in de put van een actieve vulkaan bedoel je...
Uit het artikel: "Hij prefereert de cel boven een bestaan in Nederland zonder geldige verblijfspapieren, zei zijn advocaat donderdag in de rechtbank Rotterdam."
Nou ik prefereer dat je gewoon oprot naar de hell hole waar je vandaan komt en nooit meer een voet in dit land zet. Proleet.
Helaas hebben (s)linksmensen het voor het zeggen in dit land. Die gaat nooit meer weg hoor. Beland na veroordeeld te worden in de cel en daarna in de bijstand. Om een gezinnetje te stichten van de miljoenen die hij ergens nog heeft (met behoud van uitkering uiteraard want overheid kan het niet bewijzen). Gaat in een warm land met pensioen (zonder een dag gewerkt te hebben) lekker rentenieren.
Ondertussen voelen gutmenschen zich zeer warm en genegen en vinden dat ze het juiste hebben gedaan door deze onverlaat door de belastingbetaler te laten huisvesten en ervoor te betalen.
Vergeet niet, er zijn hordes oorlogsmisdadigers uit de Joegoslavie oorlog en uit Somalie die tot op de dag van vandaag soldij trekken bij de overheid (en ervan een gezin hebben gesticht) en lekker in een sociale huurhutje genieten van de verzorgingsstaat. Terwijl ze eigenlijk veroordeeld zouden moeten worden in het land van herkomst. Maar helaas pindakaas, hordes tata's moeten zich goed kunnen voelen dus we moeten er maar mee leren leven (en hopen dat PVV+FvD ooit meer dan 20% van de stemmen gaan halen).
@ Graaf_van_Hogendorp | 11-05-19 | 12:25:
I know. Helaas herkenbaar. Maar die gozer is geen Nederlander dus laat Assad die troep maar opruimen. Hoop dat ze hem daar aan de hoogste boom ophangen als het waar is wat in het VK staat,
@Basil Fawlty | 11-05-19 | 12:46:
ahh basil, daar maak je een denkfout. Als hij 3 jaar in een Nederlandse cel heeft gezeten is hij hier "geworteld" en is hij gewoon te zien als Nederlander, zo gaat dat hier.
Daar berechten en de straf uit laten zitten.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Neem die hoernalist maar mee, kan ze direct verslag doen.
Ja maar... Zwarte Piet dat is pas erg.
En Baudet want die is xenofoob!
"Maar dit is Nederland, en we vinden het blijkbaar inhumaan om iemand die een halve bus heeft neergemaaid een enkeltje oorlogsgebied te geven"
Pardon? Die oorlog is toch inmiddels beëindigd?
Oprotten met die gast. Enkeltje zandbak aub.
En neem Ans Nusra maar mee...
@Graaf_van_Hogendorp | 11-05-19 | 12:19:
Exact. Wegwezen!
@ EefjeWentelteefje | 11-05-19 | 12:34:
Die Ans is een vixen bitch eerste klas. Uitermate onsympathieke blik in haar ogen. Brrrrrr. Zijn van die mensen waar je met een grote boog omheen loopt.
@Basil Fawlty | 11-05-19 | 12:43:
Inderdaad. En geloof jij die nonsens dat ze het allemaal zogenaamd niet wist? Van iemand die zich betitelde als 'journalist'?
Brrr inderdaad. Eng wijf.
@ EefjeWentelteefje | 11-05-19 | 12:59:
Genau. Die madamme is uitgekookt als de neten.
Het wordt nog wel een keer een geloofwaardig verhaal. Ansje is niet het naieve domme gansje, maar simpelweg een golddigger in linkse vermomming.
Inderdaad een gelikte productie van de Volkskrant. Gelukkig ook met plaatjes zodat ik er een beetje een beeld van kan krijgen.
Journalistiek geschreven als een roman met mooie woorden en pentekeningen.
Aziz & Fatah: een jongensboek dat werkelijkheid werd.
REAGEER OOK