Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Valse christenhond' Knevel zwijgt over islam

Andries Knevel wil zichzelf niet meer censureren over christenvervolging door de islam. Dus is ie volgens PvdA-prominent Sander Terphuis een 'valse christenhond'

Malle twitterfittie dit. Sander Terphuis - agnost van Iraanse afkomst - vocht bij de PvdA ooit tegen tegen Didi Samsom om de strafbaarstelling van illegaliteit en werd in september 2017 lid van de ChristenUnie om bij die kleine regeringspartij invloed te houden op dat onderwerp. En nu scheldt ie ogenschijnlijk zomaar uit het niets Andries Knevel uit voor "valse christenhond" omdat die laatste openlijk durft te erkennen dat hij zichzelf censureert over christenvervolging, omdat beroepsmoslims en hun dramlinkse Helper Whiteys prompt met een GroenLinks Gesprekskoffer voor je neus opduiken om je als racist en islamofoob aan het kruis te hangen als je de islam durft aan te wijzen als gewelddadig gif. NOU, QUOD ERAT DEMONSTRANDUM, zo zeiden de Latijnen altijd als ze zichzelf censureerden maar toch ff een punt wilden maken.

hahaha lol echt niet

Reaguursels

Inloggen

Sander Terphuis een beetje hakken op een Christen gekkie .... maar die partij van jou (PvdA) waren wel de grote roergangers die het onrenddabel moslim volk hier naartoe gehaald heeft.

Ervaringsdeskundige | 25-04-19 | 20:29

Nou die Andries Knevel kijkt nu wel drie keer uit voor hij iets weer zegt dat Ayatollah Terphuis ontrieft.

Mazzelstof | 25-04-19 | 18:34

Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, zegt men wel eens.
Ik denk dat het een goede zaak is dat Andries Knevel dit noemt. Er zijn vele andere BN-ers die dit - uit angst - nog steeds niet durven.

Die Islam-debat-vrees van Andries Knevel is terecht. In alle OIC lid staten en OIC waarnemende lidstaten christenen vervolgd worden door moslims. Het logische gevolg daarvan is dat veel moslims die naar Europa zijn gekomen christenen discrimineren of vooroordelen tegen hen hebben.

gaffelbaard | 25-04-19 | 17:55

LOL die schijnheilige leuze...
All humans being are born free and equal in dignity and rights..
Pasen is toch al voorbij....

Rene046 | 25-04-19 | 17:46 | 1

... but fat PvdA pigs are more free in rights than others.

Pierke Pierlala | 25-04-19 | 19:01

Is Terphuis nou pissig omdat Knevel eerder zelfcensuur toepaste, of omdat hij nu voorneemt voortaan openlijk kritiek te geven? Ik snap het echt niet. Ik wist trouwens ook niet dat Terphuis zo grofgebekt was. Raar. Account gehackt?

Bulloch | 25-04-19 | 17:45

Terphuis, excuusmo, die met zijn pvda kaart op zak simpelweg een nieuwe naam kon uitkiezen -kom er maar eens om als nederlander- vergat al snel aan wie hij zijn goede leventje te danken had. Om Andries Knevel uit te schelden is hij weer even ouderwets islamiet: Mensenrechten zijn er niet voor iedereen.
Goed gedaan Andries Knevel, tijd dat ook de voorhoede van tv land zich eens gaat uitspreken over de wantoestanden in deze wereld. De angst voor de islam in dit land wordt gevoed door bangerikken die veel te veel ruimte laten voor wat hier al minstens een halve eeuw bestreden en weggejorist is. Lang leve je eigen cultuur in je eigen land.

eastender | 25-04-19 | 15:57

"Ggristenhond" heeft berouw getoond en beterschap aangekondigd.
Ik, geen liefhebber van vreemde religies zoals het christendom op het Europeesche continent, vergeef Andries Knevel zijn zelfcensuur.

Sander Terphuis, wiens voornaam zand bevat en van achteren op een hoger niveau woont dan het gepeupel van de lager gelegen vlaktes, gebruikt een in moslimkringen gangbare kreet om andersgelovigen mee aan te duiden.
Is geen pers, maar een mogelijke cryptomossel die aan christentje vervolgen doet.
Menne tekkkel aan je scheen.

hallevvezool | 25-04-19 | 15:45 | 2

Het rijmpje is niet af.
Schop hem gerre verre heen.
Wat een engnek.

Langshetrandje | 25-04-19 | 16:26

Die Sander Terphuis (geboren als Ahmad Queleich Khany) heeft zeker nog nooit gehoord van genetische afwijkingen door inteelt.

Nelis SplitBloes | 25-04-19 | 15:21

Moet Knevel mee oppassen want voor tie het weet vliegt er weer een kerk in de fik.

komtdatschot | 25-04-19 | 14:53

Ik mag die Sander altijd wel. Volledig vernederlandst!

Schepvogel | 25-04-19 | 14:28 | 1

Inclusief biernek.

Langshetrandje | 25-04-19 | 16:26

Sander Terphuis, verachtelijk mens.

Montesquieue | 25-04-19 | 14:09 | 1

Mens? Uit respect voor honden wil ik hem daar niet mee vergelijken.

Solar666 | 25-04-19 | 14:14

Grappig hè, de "christenhonden" censureren zichzelf leidend aan het syndroom van de andere wang. De vermomde stiekeme islamisten ala Sander Terpstra voelen zichzelf inmiddels sterk genoeg om uit de kast te komen.

bwanabanjo | 25-04-19 | 14:06 | 1

Dus vroeger was hij een islaMIETJE?

Solar666 | 25-04-19 | 14:15

Christelijk Nederland begint kramp in de onderbuik te krijgen. Respect voor Knevel dat opstaat en zich uitspreekt. Nu de rest van de schapen nog.

Ton8695 | 25-04-19 | 14:00 | 2

Volgens het gezegde kan het hard gaan met schapen.

Solar666 | 25-04-19 | 14:16

Knevel en zelfcensuur. What's in a name...

Burt Cokain | 25-04-19 | 13:48

Moedig, Andries! Wij zitten hier allemaal veilig achter een alias.

djtdlg | 25-04-19 | 13:29 | 2

Serieus, rot op. Ik dacht dat demense hier allemaal hun échte naam gebruikten!

Mr Dixit | 25-04-19 | 14:05

@Mr Dixit | 25-04-19 | 14:05: Ik wel.
Take care.

PopeyeKamper | 25-04-19 | 14:15

Mooi, als Knevel de nieuwe El Cid wil spelen dan heeft hij mijn zegen. Ook Christenen worden uiteindelijk vermoord door de zusters/broeders uit Mekka. Zie Shri Lanka.

SugarCandyMountain | 25-04-19 | 13:28

Dat moet een hoax zijn.

Julius Pace Car | 25-04-19 | 13:16

Iemand wel eens van de grote verdrukking gehoord hier? Moet voor Knevel ook allemaal niet als een verrassing komen...
Hoort er allemaal bij. Komt allemaal goed.

hoejeheette | 25-04-19 | 13:16

Zouden de christenen Knevel en die naïeve Segers (CU) zich realiseren, dat als de islam de baas wordt in Nederland ( c.q. Europa) en de sharia wordt ingevoerd, zij als eerste zullen worden onthoofd ?
Zijn zij zo arrogant dat zij denken dat dit hen niet gebeurd?
Stom dat deze toch, wellicht, intelligente mensen die zo onderschatten.
Waarom moeten wij al deze mensen hier faciliteren met moskeeën, scholen, buurthuizen etc. etc. etc.?
En Knevel en Segers zitten te slapen.
Probeer eens een christelijke kerk in een Arabisch land te bouwen.
Onmogelijk, dat wel !

outdoor | 25-04-19 | 13:08 | 5

Outdoor.. je doet je naam geen eer aan.. Ga eens naar een Arabisch land. Ik heb er in menig gewerkt. In Algerije genoeg kerken gezien en in Casablanca (voor jouw gemak; dat ligt in Marokko) staat er een heuse Kathedraal...

staples | 25-04-19 | 14:17

Nee, niet als eerste.
Als eerste gaan de sexueel 'afwijkenden', overgestapten (/afvalligen), blasfemisten, en ongelovigen.
Daarna de Joden.
En daarna de andersgelovenden, waaronder de christenen.

Afhankelijk van lokale tradities, alsmede plaatselijke stromingen binnen de islam, kan de volgorde enigszins afwijken.

michelpen | 25-04-19 | 14:47

In Libanon heb je grote Grieks-Orthodoxe en Armeense Christelijke gemeenschappen. In Iran kan het ook gewoon. Iran is alleen geen Arabisch land, maar Perzisch.

Vuurwezel | 25-04-19 | 15:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Iemand werkt voor een omroep, is christen en heeft nooit gemerkt dat christenen systematisch achtervolgd en gedood worden. De vervolging van christenen is niet groeiende. De vervolging van christeren is er altijd geweest. Vanaf de dag dat de islam ontstond. Velen hebben met hun leven betaald, omdat ze christen waren. Heel veel martelaren zijn er geweest. De islam komt nu dichtbij. Infiltreert Europa en ons land. Zij wachten tot er genoeg van hen zijn. Dan zullen de christenen en westerlingen in het algemeen met hun leven betalen. Europa zal niet veilig meer zijn.
Berichten van intimidatie, van infiltratie, niet opzoeken en delen is een halsmisdaad. Deel je zulke berichten niet, dan ben je deel van het probleem. Dan ben je net zo schuldig als degenen die de misdaden uitvoeren. Andries Knevel loopt achter. Hij zal zich in onze geschiedenis van de afgelopen dertig, veertig jaren moeten verdiepen. Hij zal het moeten geloven, wat mij niet makkelijk lijkt voor iemand die altijd heeft gedaan alsof er niets aan de hand is. Alsof de islam geen ideologie is, maar een vreedzame godsdienst.
Mensen die nu Knevel als doel uit zullen kiezen, zijn vijanden van onze democratie. Het zijn mensen met een andere agenda.
Het zal veel makkelijker voor hem zijn de ogen te blijven sluiten. Net doen alsof er niets aan de hand is in ons schitterende Europa. Geen vuil over hem heen te krijgen.
Ogensluiters. Mensen die niet willen dat anderen hun ogen wel open doen en gaan nadenken. In Nederland wordt al minstens 30 jaar gediscussieerd over de islamisering. Hoe kan het in vredesnaam dat iemand van zijn leeftijd, van zijn positie, er nooit mee in contact is gekomen, nooit contact heeft gezocht. Nooit nieuwsgierig is geweest of er iets van waar zou kunnen zijn.
Moge God de schellen van zijn ogen laten vallen. Moge God zijn ogen open laten houden. Moge hij de waarheid vinden. Voordat er miljoenen doden vallen.

onnosel | 25-04-19 | 12:39 | 3

allen die anders denken dan moslims zijn "vervolgbaar" en "vernietigbaar". Dus ook Christenen, Moslims, Joden, agnosten en ga zo door. afvalligen", degenen die vanuit de islam zijn overgestapt naar agnosticus of anderszins, zijn in hun ogen de ergsten. Oh, en homo's, lesbiennes mogen Head down vanaf een gebouw worden gedumpt en vrouwen zijn minderwaardig en hebben geen rechten.

langzullenweleven | 25-04-19 | 12:48

Wat ik vooral merk is dat ze er niet over willen horen, ze leven als christenen op een eigen roze wolk en torsen het schuldbesef mee van jodenvervolging en projecteren dat (onterecht mijns inziens) op de Islamieten.

Want wanneer je ze er mee confronteert is het vaak alleen "hmm.." kort "ja" met niks erachter van ik hoorde je wel. Hardnekkig blijft de christelijke goegemeente geloven in een gematigde Islam, terwijl die Koran uiteindelijk heel erg gewelddadig en onderdrukkend is naar niet gelovigen, christenen én joden als slaven dan wel 2e rangs burgers voor hen als gelovigen beschikbaar.

Koran is gewoon niet verenigbaar met het gelijkheidsbeginsel van onze Grondwet lijkt me dan?

Maar er wordt liever niet over gesproken in de correct politieke roze bubbel. Wellicht niet totdat het te laat is.

Jan, Leiden | 25-04-19 | 16:27

@Jan, Leiden | 25-04-19 | 16:27: Niet mee te praten, die lui. Ze komen ook altijd met anekdotes over lieve moslim buren en het zijn zulke fijne collega's. "We zijn toch allemaal mensen?". Verstand op nul en vol op de emotie. Het grote plaatje gaat ze boven de pet. In voormalig Joegoslavië kwamen ze van een koude kermis thuis, maar ze willen het gewoon niet weten. Want dat heeft consequenties, namelijk de werkelijkheid onder ogen zien. Gelovigen hebben daar nu eenmaal grote moeite mee.

Wiebenick | 25-04-19 | 17:40

Volgens mij is dit een kwestie van “een onhandige tweet”.
Ik begrijp uit de tweet niet waar Andries mee gaat stoppen. Stopt hij met zelfcensuur? Dat lijkt me dan toch toe te juichen. Of stopt hij met delen van berichten over geweld tegen christenen? Of met debatteren over de islam?
De tweet van Thierry gisteren was een stuk duidelijker.

Stormageddon | 25-04-19 | 12:39

Hij stopt met zwijgen? Poeh, dan is zijn politieke carrière ook meteen over..
Of is dit een PR-dingetje voor aankomende verkiezingen?

boerk | 25-04-19 | 12:35

Sander de Worstelaar houdt Knevel scherp in de gaten, dat blijkt.

Musset | 25-04-19 | 12:34 | 2

Sander komt uit Iran of Irak, heeft heel slim een andere naam aan genomen, valse naam eigenlijk, onder dekking van de Pvda kan hij een grote muil hebben richting NL-ers.

Uw Verzekeringsadvis | 25-04-19 | 13:05

@Uw Verzekeringsadvis | 25-04-19 | 13:05: Dekking van de PvdA? Nou dan heeft hij geen beste dekking meer.

Solar666 | 25-04-19 | 14:17

Sander Terphuis, was beleidsambtenaar bij de Directie Vreemdelingenbeleid van het Ministerie van Justitie.
Interessant dat je dan vanuit je PvdA achtergrond een felle tegenstander bent, van strafbaar stellen van Illegaal verblijf.
Hoe combineer je dat met je funktie?
vragen vragen.

Roadblock | 25-04-19 | 12:32 | 3

infiltrant?

langzullenweleven | 25-04-19 | 12:44

@langzullenweleven | 25-04-19 | 12:44:
Nee hoor, hij heeft hier nooit een geheim van gemaakt.
Het zegt mij wat over de denkrichting van Directie Vreemdelingenbeleid van Justitie, als een persoon met die uitgesproken mening daar kan functioneren.
Ik denk niet dat hij enthousiast zal meewerken aan regelgeving voor het aanpakken van illegalen.
Oh, Ja hij schrijft ook voor Joop.nl

Roadblock | 25-04-19 | 12:54

Takiyya.

Solar666 | 25-04-19 | 14:18

De koptekst is fout. Knevel zwijgt NIET meer over islam. En Terphuis is een afvallige. Nog erger dan gristenhond volgens de islam.

laatste_waarschuwing | 25-04-19 | 12:27 | 1

Och, ze moeten allebei dood volgens de qur'an.

Roadblock | 25-04-19 | 12:33

weer een Iraniër die als onkruid is overgevlogen vanuit dat land om hier ellende en onrust te zaaien.

langzullenweleven | 25-04-19 | 12:24 | 1

Volgens mij kun je voor de nationaliteit gewoon de religie invullen, dekt de lading in het algemeen.

Solar666 | 25-04-19 | 14:19

We leven in een land van vrije meningsuiting. Het NIET benoemen van dit soort zaken is het begin van de zelfvernietiging.

WillemWordtWakker | 25-04-19 | 12:18

Dat Andries aan zelfcensuur deed, lijkt mij logisch met zo'n achternaam.

ik_wacht_niet | 25-04-19 | 12:18 | 1

Plus veel

andalucia | 25-04-19 | 12:54

⋆facepalm⋆
"Rikko Voorberg zei naar aanleiding van het lidmaatschap van Terphuis in het EO-radioprogramma Dit Is De Dag: 'Laat de ChristenUnie een andere naam verzinnen, zodat de verwijzing naar het christendom eruit verdwijnt.'"
visie.eo.nl/2017/09/een-pvdaer-die-li...

Slogra | 25-04-19 | 12:16

Die Terphuis is niet goed bij zijn hoofd. Negeren is het beste.

Vula | 25-04-19 | 12:15

Geen fan van Knevel, maar die Sander Terphuis is echt een flapdrol. Zelden zo'n niet constructieve politicus gezien

JanFTE | 25-04-19 | 12:12 | 1

Dit. Knevel is met betrekking tot dit onderwerp in ieder geval eerlijk.
Ben overigens benieuwd of hij nu daadwerkelijk gaat ophouden met zijn zelfcensuur.

EefjeWentelteefje | 25-04-19 | 14:47

Ach, de laatst 50 jaar zijn er overal op de wereld godsdienstoorlogen, op Ierland na bij altijd tussen moslims en christenen. In Afrika omdat moslims in diverse landen de sharia wilden invoeren, in midden oosten/azië en balkan inzake verdeling grondgebieden tussen moslims en christenen. In die conflicten speelt dat christenen wel standpunten innemen.

In het westen (europa) speelt een raar fenomeen zich af , regeringen zijn vaak losgekoppeld van religie door scheiding staat en kerk. De regeringen treden daardoor dus feitelijk niet op tegen parallele invoering van sharia door bepaalde bevolkingsgroepen. Voorbeelden zijn Uk, Fra en Dld. Uitvoeringen van shariastraffen zoals onderdrukking en eerwraak worden behandeld als individuele overtredingen en niet als onderdeel van een illegaal rechtssysteem.

Gevolg: de mensen en de bevolkingsgroepen moeten het onderling zelf maar uitzoeken, de overheden proberen het probleem vooruit te schuiven en hopen dat het probleem zichzelf oplost door een combinatie van paralelle samenlevingen icm deelintegratie. Risicovol gedrag door deze overheden.

Zo’n twitterfittie is slecht een klein spettertje wat omhoog komt vanuit die stinkende put.

Tee Of Cup | 25-04-19 | 12:10 | 3

Precies! Het privilege van religie woekert achter de voordeur. Onze eigen Jehovah's spelen daar ongehinderd voor eigen rechter. Pedo's worden niet aangegeven aangezien er bijbels gezien 2 getuigen nodig zijn, en als bonus geldt berouw na de zonde als een vrijbrief. De slachtoffers dienen hierover hun bek te houden, anders zijn ze zelf binnen no time persona non grata. De verslagen van deze schertsvertoning worden verborgen gehouden en onder geen beding vrijgegeven. Als dit geen staat binnen de staat is, weet ik het ook niet meer.

Wiebenick | 25-04-19 | 13:39

@Wiebenick | 25-04-19 | 13:39: klopt wel, echter jehova’s hebben geen oorlogen gestart, andere religies wel, momenteel is een zeer bekende religie wereldwijd actief. Daar ligt een hoog risico.

Tee Of Cup | 25-04-19 | 15:34

@Tee Of Cup | 25-04-19 | 15:34: De jehova's hebben inderdaad geen oorlogen gestart, wel kunnen pedo's zich ongestraft aan hun kinderen vergrijpen. Ook erg. Wij willen hier geen sharia rechtbanken, dan dit ook niet toelaten. Ze houden strafbare feiten achter. Ze krijgen godbetert een ANBI status. De staat is medeplichtig, mooier kan ik het niet maken.

Wiebenick | 25-04-19 | 16:50

Gristenhond? In Brazilië zijn ze met een drugskoerierende papegaai in de weer die "Mama, de politie!" roept wanneer de flikken binnenkomen: www.dailymail.co.uk/news/article-6956... Ze hebben de papegaai gearresteerd en sindsdien houdt het dier zijn bek.
Wat betreft Knevel: hij papegaait de houding van de Christenunie, die meteen "Mama! de Politie!" roepend in de gordijnen vliegt, wanneer Klaas Dijkhoff openlijk kritiek uit over het onderwijs in Nederland van religieuze snit. Het is hard nodig om het onderwijs in Nederland weer te hervormen, maar religieuzen blijven als pasja's op hun machtspositie zitten, met als gevolg: salafistische indoctrinatie, gestudeerd in GB en ten leste: boem!

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-04-19 | 12:02

Om even de taal van zijn soortgenoten te gebruiken; hij moet zijn typhusbek houden.

Mammeloe | 25-04-19 | 12:00

Het is simpel: die Terphuis snapt gewoon echt de twiet van Knevel niet.

Poesmobiel | 25-04-19 | 11:57

Knevel geeft precies aan dat burgers al lang niet meer durven te zeggen wat ze vinden. Die opzet van de islam is in ieder geval al gelukt. In plaats dat de volksvertegenwoordiging opkomt voor de eigen bevolking heeft het zich aangepast aan de wensen van islam om elke kritiek vanuit de bevolking op dit "geloof" de kop in te drukken.

Ruikbaard | 25-04-19 | 11:57 | 2

Precies!

Schuldenbrau | 25-04-19 | 12:51

Exact. De eerste die erkent dat hij zich zelfcensuur heeft opgelegd.
Misschien onder invloed van de gebeurtenissen in Sri Lanka.
Dat er maar veel mogen volgen.

Roadblock | 25-04-19 | 12:57

Mensen die aan zelfcensuur doen zijn laf. Ze weten dat er een probleem is en doen er niets aan. Pleur op Andries! Je bent het leven op deze mooie planeet als Christen onwaardig als je je laat onderdrukken. Is Jezus daarvoor gestorven??

Rheia | 25-04-19 | 11:56 | 3

Alweer een held op een toetsenbord gevonden.

Langshetrandje | 25-04-19 | 12:27

Hij zegt toch juist dat hij stopt met die zelfcensuur.....? Dat lijkt me juist verstandig

laurentius | 25-04-19 | 12:59

Mensen die het durven erkennen, zijn mensen die fouten durven toegeven.
Ga jij de eerste steen werpen Rheia?

Roadblock | 25-04-19 | 12:59

Het is goed Andries. Alles begint met onder ogen durven zien wat volgens jou het probleem is en hardop uit te durven spreken wat je denkt. Laat je niet afleiden door demonen.

superjan | 25-04-19 | 11:56

Human rights defender... LOL!

De Libertariër | 25-04-19 | 11:55

Religie fittie, 2 schijnbare intelligente mensen die van slag raken door hun Godje. En dat in 2019. Tsja. Rare lui die gelovers.

Mark_D_NL | 25-04-19 | 11:55 | 1

Al die niet-gelovers zijn top toch?

drs. P | 25-04-19 | 15:44

Het woord moslimhond bestaat dus nog niet?

Patje2011 | 25-04-19 | 11:55 | 7

Geitenneuker is voldoende.

Roadblock | 25-04-19 | 12:40

@Pierre Lebon | 25-04-19 | 12:39:
Huh, ten eerste twijfel ik heel erg aan uw verhaal, en ten tweede zullen de andere wandelaars reageren met: Goh, ze laten ook alles op proefverlof.

Roadblock | 25-04-19 | 13:01

www.geenstijl.nl/5147347/christenhond... Ik had vroeger een joekel van een Deense Dog/labrador? kruising en die heette gewoon Zwarte. Ja, het beest was over de veertig kilo en pikzwart. Moet ik hem dan Blackie noemen of zo? Dat is leuk voor een poedeltje. Mijn vader voorzag problemen en stelde nog Pietje Bell of Pieterman voor. Dat kon toen nog in de nineties.

Zwarte, dus. Dat was 'op het durp' best geinig maar toen ging ik in de stad wonen. Gelukkig ben ik een aardig mens en die doggo was ook fantastisch, dus ging dat zelfs in mijn achterstandswijkie gewoon goed. Geen pak slaag mee opgelopen lol.

edit: Mijn volgende Deen gaat "Vrijdag" heten. Maar dan moeten we weer op de buiten wonen. Anders is het zielig.

treintrien | 25-04-19 | 13:10
▼ 4 antwoorden verborgen

Valse honden zijn honden die bijten zonder directe noodzaak, gewoon omdat ze of bang zijn of gestoord.
Knevel bijt niet maar likt alleen maar, dus ik snap het niet?
ZZanderr leg eens uit?

Nuchternederland | 25-04-19 | 11:54

Ik heb Andries Knevel altijd een enge man gevonden. Maar hij wil waarschijnlijk langer leven dan Theo en houdt daarom zijn bek.

Alleen zullen de "echte islamkatten" zoals Sander Terphuis dit nooit begrijpen.

hangtiet met knoop | 25-04-19 | 11:53 | 1

Terphuis identificeert zich niet als moslim, maar zo'n trotse 'Pers' als Ellian is het in ieder geval niet.

Slogra | 25-04-19 | 12:13

De naam Terphuis is onzin, net als Van Gulden in Amerikaanse series als ze een NL naam willen gebruiken.

Nuchternederland | 25-04-19 | 11:50

Jaarlijks worden 150.000 Christenen vermoord om hun geloof.
In het Midden-Oosten (lees alle landen met een moslim meerderheid) worden alle Christenen gediscrimineerd, gekleineerd, als minderwaardig behandeld enzovoorts, behalve in Israël.
Partijen die zichzelf hierover censureren werken er aan mee dat dit ook hier gaat komen.

watergeus | 25-04-19 | 11:47

En ook nog eens een vale gristenhond, met z'n grijze haar! Zeau.

Kapitein Stijlvol | 25-04-19 | 11:45
-weggejorist-
Mark zit te Dutten | 25-04-19 | 11:45 | 1

Sarcasme?
Oefent zich in trumptwiet?
Vreselijke kater?
Dus: verklaar je nader.

Schadenfreude | 25-04-19 | 11:44

We worden de komende dagen overspoeld met "slachtoffers" bij DWDD. Nieuwzuur, Jinek, Pauw, Buitenhof. Want zulk nieuws is Rassiesties en geef recht op een verblijfsvergunning. Begrepen ?!!

Kamervraag | 25-04-19 | 11:43

Als je met pensioen bent zoals Knevel, dan moet je stoppen het volk lastig te vallen.
De man kan blijkbaar niet zonder aandacht.

HoerieHarry | 25-04-19 | 11:42 | 2

Waarom mag iemand die met pensioen is, geen misstanden benoemen?
Is hij trouwens met pensioen?

Nuuk | 25-04-19 | 11:47

@Nuuk | 25-04-19 | 11:47:
Ik hoop dat hij met pensioen is.
Want toen hij nog regelmatig op TV te zien was stoorde ik me mateloos aan deze man.

HoerieHarry | 25-04-19 | 11:50

gristenhond is nog altijd met een g op geenstijl.
Beter een gristenhond dan een moslimpoedel zullen we maar zeggen.

IkWilOokWatZeggen | 25-04-19 | 11:42 | 1

ik zeg ook effe wat,
https://www.youtube.com/watch?v=lWn5hDklUlI

Rivpim | 25-04-19 | 11:53

Wel een heel emotionele reactie van Terphuis. Hij moet het nader verklaren. Kan hij doorgaans prima.

Peniskokertje | 25-04-19 | 11:41 | 2

Ja, mag hij ook eens verklaren waarom hij deze moslimuitdrukking gebruikt.
Grappig is, als je terug gaat zoeken waarom moslims honden haram vinden.
De grote MO beval het doden van alle honden (vooral de zwarte) en behalve jacht en waakhonden, omdat de engel Gabriel niet wilde verschijnen omdat er een hond in het huis was.
www.faithfreedom.org/comics/09.htm

Roadblock | 25-04-19 | 12:11

De besneden heiden terphuis laat weer eens zien hoe de islamisten ècht over ons denken.

CLoVis | 25-04-19 | 12:16

Knevel ziet zijn fout in en gaat zichzelf niet meer censureren. Dat is toch prima?

Mahatma | 25-04-19 | 11:40 | 1

idd hij gaat het debat niet meer uit de weg, maar U kan zien hoe de trollen dit een geheel andere richting in willen duwen, daar zijn het trollen voor dat dan weer wel

Rivpim | 25-04-19 | 12:00

Terphuis, moest hem ff googelen. Eng!

LoesjeP | 25-04-19 | 11:39 | 2

Had 'm jaren geleden al eens gezien op de telebuis. Toen sprong ik in een impuls achter de bank.

suscrofa | 25-04-19 | 11:47

@suscrofa | 25-04-19 | 11:47: Kunt U nagaan, hoelang ik al niet meer naar de Nederlandse kwelbuis kijk! Was ik waarschijnlijk meegesprongen!

LoesjeP | 25-04-19 | 11:54

Heerlijk hypocriet hoe vele reaguurders hier inhakken op het woord “christenhond”, dat juist op GS -vaak nog als gristenhond geschreven- al jaren gebruikelijk is om geloofsgekkies te duiden. Los daarvan: opvallende stap van Knevel. Eén van de weinige publiek bekende Christenen die regelmatig vragen stelt bij zijn eigen gelijk. Naarmate hij ouder is geworden, zie je twijfels. Het siert de man dat hij deze uit; binnen zijn kring is dat niet altijd geaccepteerd.

andalucia | 25-04-19 | 11:38 | 1

Exact!

Superior Bastard | 25-04-19 | 11:52

Heeft de PvdD al gereageerd?

Mr_Natural | 25-04-19 | 11:38

Ik denk dat die Sander Terphuis de enige is, die dit ongegeneerd mag roepen. Die gast is altijd vrij duidelijk in zijn standpunten, en ook zijn naamsverandering naar een Nederlandse is tot nu toe een plausibel iets. Dan ga ik niet gelijk roepen dat er nog hoop is, want dat is er niet meer voor dit land, maar deze man is niet de vijand. Dan is Knevel vele malen gevaarlijker, met zijn zelfcensuur uit angst.

LV-223 | 25-04-19 | 11:35 | 2

Waar hij dus mee stopt, zegt hij ....

laurentius | 25-04-19 | 11:38

U zegt: Deze man is niet de vijand.
Ik heb deze man eens horen pleiten voor het ongelimiteerd toelaten van immigranten, en dat illegaal verblijf nooit strafbaar gesteld mag worden.
Dankzij deze man en zijn PvdA zitten we nu met met een onbekende hoeveelheid illegalen, die niet opgepakt kunnen worden.

Roadblock | 25-04-19 | 12:45

Nooit geweten dat Sander ook nog paragnost is.

HoerieHarry | 25-04-19 | 11:34 | 2

Dan ben jij geen paragnost.

Mr_Natural | 25-04-19 | 11:36

https://www.youtube.com/watch?v=m2ywOMvZiNc

Rivpim | 25-04-19 | 11:37

De trollen komen onder hun steen vandaan, terwijl ik lees dat Andries Knevel het debat niet meer uit de weg gaat. Hij stopt met het ontwijken, duidelijk.
Plus één voor Andries Knevel.

Rivpim | 25-04-19 | 11:34 | 2

We hebben hier al jaren gelijk en de draai van Knevel bewijst 't.

Slogra | 25-04-19 | 11:40

Het probleem met reaguurders is, dat ze zo snel willen reageren, dat ze geen tijd hebben voor "begrijpend lezen".

Janas | 25-04-19 | 12:06

Een heftige reactie van de heer Terphuis. Dat kan natuurlijk ook wel want het het gaat immers over een Christen. Christenen gaan het in het westen door toenemende aversie van de huidige bevolking (zie voorbeeld heer Terphuis) en door toenemende islamisering net zo moeilijk krijgen als Joden.

BozePaarseMan | 25-04-19 | 11:33

Leuk dat die student die 500 E reiskosten per dag van een Prof in openbaarheid bracht. Jammer dat de rest hem nu fout vinden.

ger1306 | 25-04-19 | 11:33

Leuk plaatje.
"Alle mensen zijn gelijk, maar sommige mensen zijn meer gelijk"

Osdorpertje | 25-04-19 | 11:33

Als je aan zelfcensuur doet dan plaats je niet nog even een tweet (equivalent voor vroeger met een roeptoeter van het dak schreeuwen) waarin je precies aangeeft waarover je jezelf zelfcensuur oplegt. In zoverre heeft Sander Terphuis natuurlijk gelijk.

Rest In Privacy | 25-04-19 | 11:33 | 2

Hij stopt dus met die zelfcensuur... vandaar !

laurentius | 25-04-19 | 11:35

U draait de zaak bewust om, daar A. Knevel juist aangeeft het debat NIET meer uit de weg te gaan. Trollen wordt steeds moeilijker heh.

Rivpim | 25-04-19 | 11:36

Zo zie je maar weer dat uiteindelijk de arabische import, hoe westers die zich ook voordoen, zich toch tegen ons keert als het er op aan komt.

2voor12 | 25-04-19 | 11:31 | 4

@LV-223 | 25-04-19 | 11:38:
Iemand voor valse christenhond uitmaken laat zijn ware aard zien.
Trap niet in zijn mooie praatjes.

2voor12 | 25-04-19 | 11:51

@LV-223 | 25-04-19 | 11:38:

Sander Terphuis is oa de reden dat de PvdA nog maar 9 zeteltjes over heeft in de TK. Als onvermoeibare pleiter voor open grenzen, een welhaast ongelimiteerde opname van vluchtelingen, en allemaal generaal pardons, heeft hij zelfs de meest verstokte PvdAers van die partij vervreemdt. Die zijn allemaal overgelopen naar FvD en in mindere mate GL; niet naar de SP, D66, of het CDA, want die verliezen ook alleen maar.

Door zich 40 jaar lang te profileren als de Partij voor de Allochtonen zijn ze erin geslaagd zichzelf te decimeren. En nu lopen zelfs de allochtonen over naar DENK. Knap werk, PvdA!

Dr_Johnson | 25-04-19 | 12:32
▼ 1 antwoord verborgen

wat een pipo.... zou Knevel hem ook een islamitsche geit mogen noemen of is dat discirminazi ?

ikworstelengadouchen | 25-04-19 | 11:30 | 2

Zeg.

Mammeloe | 25-04-19 | 11:56

'Valse christenhond.'

Zo dan, zet die kerel zichzelf even weg als stereotiepe 11e-eeuwse mohammedaan. Ik dacht toch dat dat soort terminologie alleen gangbaar was onder moslimtokkies, maar blijkbaar dus ook bij 'nette' politieke partijen.
Maar prima hoor. Weer een bevestiging van wat iedereen al wist.

Braboblanke | 25-04-19 | 11:30

Terphuis heeft gewoon gelijk. Schijnheilige tweet van Knevel, die even zijn teen in het water steekt om te voelen hoe koud het is en er vervolgens niet inspringt. Laf proefballonnetje.

Wim141 | 25-04-19 | 11:29 | 6

Mja, Knevel deugt natuurlijk niet want wit en christen.
Die geitenneuker deugt natuurlijk wel, want buitenlander en links.

Roadblock | 25-04-19 | 12:19
▼ 3 antwoorden verborgen

Verwarrend allemaal.

laurentius | 25-04-19 | 11:29

Je zit dus bij de CU en gaat dan iemand voor Christenhond uitmaken... Ik mag hopen dat dit einde lidmaatschap betekent; of is zijn account plotseling "gehackt"?

Goldfinger | 25-04-19 | 11:29 | 1

Meneer de geitenneuker heeft alleen het lidmaatschap van de CU erbij genomen (Hij is nog steeds PvdA) om lekker te kunnen ageren op partijvergaderingen.
Dat noem ik een mol.

Roadblock | 25-04-19 | 12:21

Die zelfcensuur tweet van Knevel kan je op twee manieren lezen.

swassannuf | 25-04-19 | 11:29

Pvda -> CU ?! Die Sander Terphuis moet toch haast wel een ongegeneerde draaikont zijn die met alle winden meewaait. Een nietszeggend mannetje met hamsterwangen en een brilletje op zijn neusje dus.

suscrofa | 25-04-19 | 11:25 | 3

Zoveel verschillen die partijen inhoudelijk niet, zeker als het gaat om het opengooien van de deuren van Nederland voor de hele wereld. Maar neem aan dat hij niet meer welkom is bij de CU nu ?

sprietatoom | 25-04-19 | 11:28

Onderschat hem niet. Hij is al jaren met succes aan het ageren tegen strafbaar stellen van illegaal verblijf.

Roadblock | 25-04-19 | 11:31

@sprietatoom | 25-04-19 | 11:28:
Dat laatste zou fijn zijn, een politieke exit na zijn avontuur bij de CU. Zoals Roadblock opmerkt schijnt hij tamelijk succesvol met zijn one-issue agenda.

suscrofa | 25-04-19 | 11:46

Wat viel er te bewijzen dan?

Flentyx | 25-04-19 | 11:25

Waarom wordt de man Christenhond genoemd GS?

drs. P | 25-04-19 | 11:24 | 2

Lees anders het artikel even.

Superior Bastard | 25-04-19 | 11:28

Dat proberen we uit te zoeken. Was het een wrange grap van Terphuis of vindt hij dat Knevel daadwerkelijk een 'valse christenhond' is als voormalig-socialist nieuwgeboren-christen zijnde ? Het is een raadsel vooralsnog..

suscrofa | 25-04-19 | 11:51

Ik vraag me al geruime tijd af wat het toch is met links en agressiviteit. Is het een geestesziekte? Is het genetisch?
Als men alleen op de rechterflank wordt aangepakt voor het minste of geringste word je dan overmoedig?

Slogra | 25-04-19 | 11:24 | 1

Nee, het is dat arbeiders zich groot konden neuqen door het kinderbijslagwetje uit 1946 van Drees. Als die koters zijn nu linkse kerkiërs.

Ikbeneenzelfbouwer | 25-04-19 | 12:13

Hmm niet erg divers en inclusief van meneer. Zou het meer boreaal willen noemen

Zatkniss | 25-04-19 | 11:23

Niemand zich ooit afgevraagd hoe de voorouders van Andries die achternaam zijn toebedeeld?

Kan niet wachten to zijn biografie uitkomt : "Ik, Knevel"

Fagein | 25-04-19 | 11:22

Ja, christenen worden behoorlijk vervolgd in bepaalde landen - veelal waar het geloof van de vrede het voor het zeggen heeft - en daar mag ook wat mij betreft best meer aandacht voor zijn. We hebben met Pasen nog een fraai voorbeeld gezien in Sri Lanka.

Aan de andere kant: Andries Knevel is één van de drie of vier mensen in Nederland die werkelijk letterlijk gelooft dat Jezus na zijn kruisiging eerst klinisch, compleet, morsdood was, en even later weer springlevend. Ik kan het niet helpen, maar zo iemand kan ik toch echt niet serieus nemen.

Dr_Johnson | 25-04-19 | 11:22 | 8

@Zilvermeeuw87211 | 25-04-19 | 11:49

Ja hoor, whatever.

Dr_Johnson | 25-04-19 | 12:19

@Dr_Johnson | 25-04-19 | 12:19: Dat whatever is een reactie op dus niet weten wat je hierop zou moeten antwoorden? Tegenwoordig zijn alle spirituele stromingen met geloof in “het universum” alom geaccepteerd hoe vaag en zweverig ook en ben je als je geloofd meteen een gekkie ik blijf dat bizar vinden...
het tussen het geloven in God en alle andere geloven is dat je idd alleen maar hoeft te geloven wat Zilvermeeuw schrijft thats it! Verder hoef je geen goede werken, allerlei meditaties, biechten, bidmatjes vijf keer per dag uit te vouwen of anderszins om ergens goed terecht te komen in het “universum”... hoe simpel en liefdevol wil je het hebben. Je whatever vind ik echt een zinloze bijdrage die getuigd van onwetendheid en desinteresse en laatdunkendheid over een medereaguurder, zeg dan niets!

Magerder | 26-04-19 | 12:38
▼ 5 antwoorden verborgen

Weer iets dat wetenschappers op weg kan helpen om het vraagstuk "nature" versus "'nurture'" te beantwoorden. Terphuis, hoogopgeleid, vanaf 1990 genoten van de Nederlandse vrijheid en bekend met de daarbij behorende normen en waarden en tóch komt er een stukje verborgen anti-Westers sentiment bovendrijven. Dat "Christenhond" zit in zijn DNA. [X] ongeschikt

MickeyGouda | 25-04-19 | 11:21 | 7

@Superior Bastard | 25-04-19 | 11:30:
Moeten individuele reaguurders last hebben van een soort van collectief geweten Klootzak? Wat doet u dan hier in godsnaam.

Langshetrandje | 25-04-19 | 12:45

Mickey, dat hoop ik dan maar. Zie hele reactie!
@Langshetrandje | 25-04-19 | 12:45: Zou het langzamerhand doordringen bij die individueel hier dat iedere ongelovige als christenhond gezien wordt. Het wordt n.l. best wel een beetje tricky. Of je nu een kerk of wat ook bezoekt.
Bij ieder religie heb je ´gekkies´. Voorlopig is er maar een soort gevaarlijke gekkies. Alles in belangrijkheid.
Bastard is niet goed wijs!

CalamityJane | 25-04-19 | 12:58

@MickeyGouda | 25-04-19 | 11:59:
" Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat geen reaguurder deze term bezigt met een achterliggende haatgedachte."
"Ik verdenk .."

LOL!!

Superior Bastard | 25-04-19 | 13:09
▼ 4 antwoorden verborgen

"Terphuis blijft naast Christen Unie-lid ook gewoon verbonden aan de PvdA vertelt hij in een interview met het Nederlands Dagblad. Hij sluit zich bij de christelijke partij aan zodat hij op congressen het woord mag voeren over zaken die hem na aan het hart liggen zoals de positie van vluchtelingen en (het voorkomen van) de strafbaarstelling van illegaliteit."
Wij noemen dat gewoon een valse Iraanse PvdA mol.

Roadblock | 25-04-19 | 11:21 | 1

Geen christenhond maar een islamvarken.

Langshetrandje | 25-04-19 | 11:24

De EO is al jaren bezig om de islam in een goed daglicht te plaatsen, Andries zal zich toch wel aan het script blijven houden als goed Christen.

sprietatoom | 25-04-19 | 11:21

Sander Terphuis, geboren als Ahmad Queleich Khany. Tsja, dan weet je het wel weer.

Badr Haary | 25-04-19 | 11:20 | 1

Paard van Troje bij de Gristenunie.

kaasfondue | 25-04-19 | 11:33

Die malle Pers kan blijkbaar nog altijd geen Nederlands lezen. En zijn reactie is heel inclusief. Lekker laten gaan joh.

Papa Jones | 25-04-19 | 11:19 | 2

Want.... bang voor lange tenen van moslims?

kaasfondue | 25-04-19 | 11:34

Bij christenhond moet ik altijd aan een Sint Bernhard denken.

Mr_Natural | 25-04-19 | 11:19

Knevel uitmaken voor 'christenhond'. Die Iraniër kan zijn moslimzijn verloochenen (voor de Bühne) (en zijn Iraanse naam maar de vos verliest wel zijn haren, nooit zijn streken. Dat blijkt.
Ben al 20 jaar geen lid meer van de E.O. (hoewel ik vanaf het ontstaan van de EO lid was) omdat ze meer en meer politiek correct werden.
Dat Knevel dat nu toegeeft en daar spijt van heeft, siert de man. Maar ook hier geldt: eerst zien, dan geloven. Dat de EO de vervolging en dood van miljoenen(!) Christenen jaren lang niet heeft durven benoemen getuigt van een grenzenloze lafheid Èn daarmee de ultieme verloochening van Christus.
Petrus verloochende de Heiland 3x: de laatste keer zelfs met een vloek omdat hij zó bang was dat hij er ook aan ging. Dat heeft hem later bitter berouwd.
Bij Knevel is er geen enkele sprake van geweest dat hij 'eraan zou gaan' als hij het zou hebben opgenomen voor de vervolgde en vermoordde Christenen.

Zilvermeeuw87211 | 25-04-19 | 11:19 | 1

De EO is al bijna net zo politiek correct als de paus. De paus kijkt nog actiever weg bij het afvoeren naar de eeuwigheid van christenen dan den Joodsche Raad onder aanvoering van Asscher en Cohen deed met joden in den oorlog.
Ja, de oorlog van de oude socialist uit den vorige eeuw, het morele kompas van links/globalisme/EU.

Jan Passant mk2 | 25-04-19 | 11:29

Ahmad Queleich Khany dus.
Je kan je naam wel aanpassen om vooroordelen te voorkomen maar als je vervolgens zulke tweetjes het internet opgooit bevestig je ze alsnog.

Malediction | 25-04-19 | 11:18

Deed Ahmad Queleich Khany (artiestennaam Sander Terphuis) maar aan zelfcensuur.

Dommelsch | 25-04-19 | 11:18 | 3

What’s in a name

Trumme | 25-04-19 | 11:20

S. Terphuis, het is een grapjas.

Mr_Natural | 25-04-19 | 11:20

Moslims moeten oppassen voor deze man, want onderhuids denkt hij net zo over hen – ook al weet hij het wellicht zelf nog niet.

Terphuis heeft een 'internethead' en hij praat ook als zodanig. Misschien moet hij maar uit beeld.

Slogra | 25-04-19 | 11:17

De schijnbaar meest verlichte mohammedanen geef je het voordeel van de twijfel maar de desillusie zit in het voordeel van de twijfel ingebakken bij die lui.

Han-Xi | 25-04-19 | 11:17 | 1

"Meest verlichte mohammedanen"? Wáár dan? Ze bestaan niet. Ze zweren de islam af of ze blijven er deel van uitmaken, zoals deze 'Sander Terpstra': een wolf in schaapskleding. " Knevel 'Christenhond' noemen is daarvan een overduidelijk bewijs.

Zilvermeeuw87211 | 25-04-19 | 11:29

Het gaat niet altijd goed met mij, vaak zelfs ronduit slecht.
Meestal ben ik met mezelf en alles in gevecht.
Toch denk ik vaak als ik weer boos mijn voordeur stoepje boen:
wel fijn dat ik 't niet met Andries Knevel hoef te doen...

42 | 25-04-19 | 11:17 | 1

volgens mij stopt Knevel toch met zelfcensuur ?

Baron de laclou | 25-04-19 | 11:15 | 1

Zo las ik het ook!

zetje01 | 25-04-19 | 11:37

Sander Terphuis die zijn islamitische naam heeft ingeruild neemt iemand de maat voor wat betreft zelfcensuur?

Wat een gekkie!

Fatwabuster | 25-04-19 | 11:14

Dank voor de link. Die zou veel meer gedeeld moeten worden. (Voor degenen die nog steeds hun kop in het zand hebben).

Zilvermeeuw87211 | 25-04-19 | 11:22

Bedankt voor de link. Misschien krijgen we ooit een paus, die het belang van de vervolgde christenen verdedigt inplaats van zich in te likken bij de geitenneukers.
www.opendoors.nl/ranglijst

Roadblock | 25-04-19 | 12:24

Alweeeeeer een topic over 030. Housop.

Langshetrandje | 25-04-19 | 11:14

Christenen worden bijna net zo bloederig vervolgd als "witte mannen" in Zuid-Afrika, maar volgens de nieuwe fascisten die nu eenmaal de redacties van onze gevestigde media in handen hebben is het niet-inclusief, extreem-rechts en zelfs racisme om daarover te praten.

"Easter-Worshippers" mogen ze genoemd worden, maar alleen wanneer de doden op zulke hoge stapels liggen dat er niet over weggekeken kan worden gedurende de dag of drie dat die stapels in het nieuws blijven.

Jan Passant mk2 | 25-04-19 | 11:13 | 3

Is er al nieuws over de rokende bouwvakkers op de Notre Dame?

Langshetrandje | 25-04-19 | 11:15

Langshetrandje | 25-04-19 | 11:15: dat nieuws komt er niet meer, dat is allang over het randje van de multiKul-wereld gevallen. Een hele platte 15e eeuwse wereld.

Jan Passant mk2 | 25-04-19 | 11:16

Dus Andries is verlost van zijn knevel?

Croxifoxio | 25-04-19 | 11:12

Andries is een goeie christenhond. Hij is gewoon bang omdat hij weet. Ik weet ook. Weet u?..

Ali Bi | 25-04-19 | 11:12 | 3

We weten allemaal. Alleen die grote olifant midden in de woonkamer die zien we maar liever niet.

copywriter | 25-04-19 | 11:14

Straks komt er nog een brede maatschappelijke discussie en staan we er mooi op internationaal als Islamofoob.... Denk aan de multinationals jongens, dit moeten we zo niet willen, je weet hoe Rutte er in zit

Kladderadatsch | 25-04-19 | 11:11

Wordt vervolgd, neem ik aan?

Mr_Natural | 25-04-19 | 11:09 | 1

Geen zorgen, de Gristenen worden vervolgd.

Pedronegro | 25-04-19 | 11:31

Typisch dat een debat altijd over de islam gaat, nooit 'met de islam'.

Croxifoxio | 25-04-19 | 11:09 | 5

Vandaar de aanhalingstekens...
Maar speciaal voor u: met een afgevaardigde van de islam.

Croxifoxio | 25-04-19 | 11:17

Zo’n debat met de islam komt er altijd op neer dat er van die kant altijd heel snel wordt beweerd dat de aanslagplegers “geen echte moslims zijn” en dat echte moslims dit nooit doen. Opvallend wel dat er kennelijk flink wat onechte moslims zijn die namens de islam aanslagen plegen. Begrijpt u dit nog?

Paramaribo | 25-04-19 | 11:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Zou het niet kunnen dat het SARCASTISCH bedoeld was? Lijkt me gewoon een tongue-in-cheek opmerking.... Iraniërs hebben toch wel gewoon gevoel voor humor?

small_town_dude | 25-04-19 | 11:09 | 3

Zet er dan een knipoogje bij.

Muxje | 25-04-19 | 11:11

Als in mal Christenhondje van me?

Kladderadatsch | 25-04-19 | 11:12

Andries is een Held !
Ik zeg dit zonder enige ironie.

Eindelijk iemand van de NPO, zogezegd, die dúrft.

Remi 1 | 25-04-19 | 11:09 | 2

Evil Knevel.

Mr_Natural | 25-04-19 | 11:11

Ohh Yee en wat nu?

TilburgDeGekste | 25-04-19 | 11:08 | 1

No fucks are given **bloos**
But blows? hmmm, blow in nose,, blow on job, blow job...

Hemmenaar7 | 26-04-19 | 00:32

Ik verwacht binnenkort veel berichten over vervolging van christenen.

Is dit nog nieuws? | 25-04-19 | 11:08

De man is een karikatuur van zichzelf. Na dat Jort Kelder hem de oren wist te wassen met de homoseksualiteit van Jeroen Snel als verslaggever van de EO, viel Knevel al door de mand. Niks meer van over. Een Muppet. Karikatuur.

Rollins | 25-04-19 | 11:07

Je haalt het Midden-Oosten niet eenvoudig uit een vluchteling. Onthoudt dit aub bij het beoordelen van de huidige asielzoekers/vluchtelingen/gelukzoekers. Op een dag keren ze zich tegen je.

Fedde71 | 25-04-19 | 11:07 | 3

Doen ze nu al.

copywriter | 25-04-19 | 11:15

@Fedde71 | 25-04-19 | 11:39: hoezo?
Een asielzoeker slash vluchteling die zich niet gedraagt?
Waar?
Wanneer?
Nee toch?

J-van-de-Bontekoe | 25-04-19 | 12:52

Jongens, doeslief! Ook Sander met zijn besneden piemoltje

pibasso | 25-04-19 | 11:06 | 2

nou, de p is de letter met het streepje naar benee, en tevens is dit niet poeslief hoor!

Hemmenaar7 | 25-04-19 | 11:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken