Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Timmerfrans geeft stemadvies bij Buitenhof

De politieke toekomst zat bij WNL vanmorgen. Het volgevreten kadaver van de morsdode sociaaldemocratie mag bij Buitenhof aan zijn eigen buffet aanschuiven.

HETE LUCHT ALERT

Blakend van narcistisch zelfvertrouwen is Frans Timmermans de brullende gasbrander onder zijn eigen euroblauwe heteluchtballon. De ene gratuite oneliner na het andere pijnlijke reepje proza tekent de electorale toernee van de vleesgeworden politieke penispomp, die vol ijdelze zelfzucht in het balgje blijft knijpen tot hij zichzelf kan pijpen - en dat ziet er net zo pijnlijk uit als het klinkt. Vandaag is Zijne Adelijke Autofellatio publieklijk te aanschouwen bij het altijd gewillig bukkende Buitenhof. Dus zuurstofkapjes op, we gaan gierend van het lachen aanhoren hoe Timmerfrans zichzelf en zijn persoonlijke Europese idealen gaat omzetten in meer, meer, meer stemmers op eurosceptische partijen. It's time!

Reaguursels

Inloggen

Jongens, betaal gewoon voor dat stockphoto materiaal... Wel zo eerlijk...

stichpimpelibok | 14-04-19 | 21:26

Timmermans was er vanochtend? Dan zal er wel wat te vreten zijn geweest.

Titaantje | 14-04-19 | 20:52

Heb het interview gezien, maar wat is Frenske toch een narcist pur sang! Het leek wel of hij het socialistische EU-evangelie opdreunde zonder enige vorm van realiteitzin en empathie ondanks de enkele kritische vragen welke door Matroos zijn gesteld. De kloof tussen EU-burger en Brussel werd pijnlijk duidelijk. De enige burger waar Frenske aan denkt is een broodje hamburger...

Slinkse Klerk | 14-04-19 | 19:35

Ik had nooit verwacht ooit de gedachte te krijgen om op zijne zelfingenomenheid te stemmen. Maar deze buitenhof aflevering heeft me aan het twijfelen gemaakt. Ja tuurlijk is hij niet de Messie van de Nederlandse politiek die hij meent te zijn. Maar ik krijg toch steeds meer sympathie. Je ziet dat zijn achergrond als diplomaten kindje hem parte speelt. Altijd alles goed willen doen, en declareren als fact of life is gaan bekijken. Maar ik denk steeds meer dat het mischien goed is zon verbinder. Die ondanks de altijd veranderende politieke omgeving, inzichzelf blijf geloven. Stel je voor dat hij er niet inkomt, ook al is de pvda gedecimeerd. Is de baantjes carrousel nog springlevend. Dalijk komt tie terug. En de 9-10 talen die hij vloeiend spreekt nog maar daargelaten.

Pedro el Negro | 14-04-19 | 19:33

Krijg gewoon zin om op Frans te gaan stemmen zolangzamerhand.

Bigi Bana Boy | 14-04-19 | 18:10 | 4

Als we mogen stemmen dat fransie op EU kosten elk uur een halve liter frituurvet gaat opdrinken stem ik voor.

timmey | 14-04-19 | 19:25

@timmey | 14-04-19 | 19:25: haha ja... gun hem nog de keuze uit een roomboter of crème brule shake ..

CododerDritte | 14-04-19 | 19:36
▼ 1 antwoord verborgen

Ze zouden vervolgd moeten worden als een criminele organisatie. Oplichters dat zijn het

Lieveschat | 14-04-19 | 18:04

Drain the EU-swamp ! Voel me totaal niet vertegenwoordigd door deze omhooggevallen salonsocialist.

sprietatoom | 14-04-19 | 17:01

Viel relatief mee. Presentatrice was redelijk kritisch, al bleef Timmermans een gebroken plaat met zijn gemeenplaatsen. Enige bizarre opmerking van de tafeldame was dat de EU te “meegaand” zou zijn met de Brexit. Maar aangezien ik toch de moeite heb genomen dit Euvangelie van Franciscus de Bruggentimmeraar aan te horen, hierbij mijn bijbehorende glossen:

-Grote gevolgen harde Brexit? Zo groot als voor alle andere landen die géén lid zijn. Als de EU haar markt zo afschermt dat het “grote gevolgen” heeft voor de rest, misschien ligt daar dan probleem en oplossing? Of valt het wel mee, en dus de Brexit ook?
-Britten zijn verdeeld, maar de EU niet? Door wie komt dat?
-Verkiezingen\tweede referendum. Ik hoop dat in dat geval de Brexit een nog grotere meerderheid krijgt, omdat men de politieke machinaties van de Bremoan\Brussel zat is.
-31 Oktober harde grens voor Brexit, gaan we je aan houden...
-Conflict Ierland door nieuwe grens? Welke deskundigen zijn het daarover eens? De IRA ontwaakt uit haar coma omdat men een grenscontrole krijgt opgedrongen die GB niet wil, maar Brussel op wil leggen. Gooi desnoods Noord-Ierland uit het VK en laat het ze uitzoeken als zoveelste onderhorige van de EU. Sowieso is gescheiden blijven van Ierland omdat zij katholiek zijn niet van deze (diversi)tijd.
-Hij wil de EU markt “beschermen”? De EU stond toch voor vrijhandel?
-VK wil eruit, want wil vrijheid. “Dat kan” zegt Frans? Geeft hij nu impliciet toe dat de EU niet vrij genoeg is?
-Dat het VK minder autoindustrie krijgt bij Brexit. De EU vernietigt banen in het buitenland door protectionisme en gebruikt dat als argument tegen Brexit en voor lidmaatschap en “vrijhandel”...
-Beweert dat de EU zogenaamd geen campagne tegen Brexit voerde terwijl de media aldaar vrijwel alleen over “rampen” pra(at)ten bij Brexit. Ongeveer hetzelfde blaatverhaal als hij doet.
-Waarom hebben Britten niet veel te zeggen als ze meedoen met EU-verkiezingen? Staat dat in de Grondwet\Het verdrag van Lissabon? Frans beweert dat ze geen stem hebben over de komende vijf jaar, maar toch “alle rechten” houden tot hun vertrek. Één van die twee beweringen klopt dus niet.
-Indirect bevestigt Frans nogmaals dat Brexit, Nexit en overige Exits nodig zijn als pressiemiddel voor hervorming, aangezien hij overduidelijk de EU niet wil hervormen naar “minder” zolang er geen stormloop naar de nooduitgang plaatsvindt en het “sentiment” op hand van de EU lijkt te zijn (of zo gesponnen kan worden).
-Hij verwart voor Europa zijn met voor de (centraliserende) EU zijn. Sowieso hoor je eindeloos “Europa” en “Europeanen” i.p.v. EU en nationaliteiten die er onder leven.
-Betaalbare woningen geldt niet alleen voor A-lokaties als A’dam of Londen waar iedereen blijkbaar wil wonen. En is in de rest van NL puur een gevolg van Nederlandse politiek van kunstmatige grond- en bouwschaarste. Daar hoeft de EU niets tegen te doen (al zou dat me persoonlijk uitkomen). Bovendien kan ook de EU niet op magische wijze zonder kosten (die een ander moet betalen) de woningvoorraad in grootsteden uitbreiden of herverdelen zonder anderen uit te sluiten.
-Pensioenen: ja, de EU wil gráág onze grote pensioenpot beheren. Maar is geen betere investeerder of belegger dan een professional of leek. Daarentegen houdt ze via de ECB expres de rente laag van (staats)obligaties, waardoor onze fondsen ondanks megapotten kunstmatig moeten korten en een beursbubbel is gecreëerd die bij inklappen door flinke rentestijging ook enorme financiële schade kan aanrichten, vele malen groter dan Brexit.
-Diversificeren (echte diversiteit en kracht dus) verlaagt het risico, ook bij de bootjes-analogie. Liever vele losse bootjes die je van elkaar kunt loskoppelen of gezamenlijk vrijwillig dezelfde koers varen, dan één Titanic of roestvast aan elkaar geketende bootjes die gezamenlijk naar de haaien gaan.
-Populisme pur sang: grote bedrijven betalen te weinig belasting. Alsof het niks gaat kosten voor de gewone burger qua lasten of werkgelegenheid wanneer je de belasting op hen verhoogt of verplaatst. Hoezo “gewoon” belasting betalen? Misschien gewoon je eigen verzekeringspremies betalen en voor je dagelijkse boodschappen betalen wat het kost.
-Lost het iets op als landen zich losmaken van de EU? Jazeker. Je bepaalt zelf wie je land binnenkomt en hoeveel belasting bedrijven en burgers moeten betalen bijvoorbeeld. Daar heb je geen EU voor nodig tenzij je graag een monopolie of kartel wilt vormen om de belasting zo hoog mogelijk op te krikken. Suggestie van “minimum” belasting voor bedrijven zegt al genoeg. Een EU die bedrijven kan leegknijpen kan en zal ook jou leegknijpen.
-Levert de Brexit nou echt wat op? In welke zin? Financieel, dat hangt van de welwillendheid en redelijkheid van de EU en het VK af. Vrijhandel o.b.v. elkaars regels werkt prima. Qua autonomie en zelfbeschikking valt dat moeilijk in geld uit te drukken, wat kennelijk voor sommigen de enige maatstaf in het leven is.
-Hervormen, prima, maar niet in jouw richting van meer “eerlijke” EU, maar minder EU in het algemeen. Zonder teveel EU, is er ook geen anti-EU “sentiment” meer.
-We kunnen niks beslissen zonder toestemming van de andere lidstaten over visa voor notoire landen. Dat zouden we dus wél moeten kunnen in eigen huis. Je vraagt ook niet de meerderheid in je straat of je jouw eigen deur op slot mag doen, welke gasten je binnenlaat en of en hoe je je huis mag\moet schoonmaken.
-Identiteit is belangrijk. Als we moeten accepteren dat mensen zich identificeren als zwart, vrouw, seksueel of genderdivers, moet je je ook blank, man, hetero of Nederlander kunnen voelen. Als andere volkeren na de koloniale periode recht hadden op een eigen nationaal thuis, waarom wij niet?
-Je kunt je wellicht gelukkig voelen in een land waar je niet op elkaar lijkt en andere namen hebt, maar de kans op etnische conflicten en spanningen, en de opkomst van extremistische groepen is daar groter. Uniformiteit vragen de meeste rechtse of liberale stemmers ook niet om. Simpelweg meerderheid blijven qua taal en westerse (rechts)cultuur en het opgaan van immigranten daarin, i.p.v. een (neo)verzuilingsmaatschappij bestaande uit allerhande permanente (botsende) kolonies, dat is voor mij al voldoende.
-We kunnen wel degelijk grensoverschrijdende zaken zonder “Europa” regelen. Gewoon gezamelijk en vrijwillig dezelfde (omkeerbare) wetten invoeren en belasting heffen op import die niet aan onze interne regels voldoet. Zijn andere landen het niet eens met die regels, houden ze intern andere normen aan. Wel zo democratisch ook.
-Welke diversiteit geeft ons kracht en rijkdom? Hogere werkloosheid onder allochtonen, hogere misdaadcijfers en bijbehorende kosten, hogere kans op terreur, opkomst van de extremere politiek en hardere tegenstellingen die je zo betreurt? Je hoeft niet half China, India of Marokko hierheen te halen om bami, kerrie of couscous te kunnen eten of hun land en cultuur te bezoeken zonder dat het bij ons een bezoeking wordt. Die “diversiteit” terugdraaien levert minder misdaad, minder sociale lasten en minder etnische spanning op. Win-win voor iedereen behalve degenen die leven bij de gratie van andermans problemen.

Dus nee, Timmermans. Hou je liever aan je eigen Europese principes: monopolievorming en teveel macht (die je wel ziet\inbeeldt bij “grote bedrijven”, maar niet in Brussel) is de Duivel, die zo snel mogelijk moet worden uitgebannen.

Wol | 14-04-19 | 16:14 | 5

Dit reagluursel mag het hoofdartikel zijn!

squadra | 14-04-19 | 16:32

Er is dus 1 van de 3 kijkers bekend, dank voor deze bijdrage maar wie kijkt er naar Buitenhof en wie kijkt er uberhaupt TV??

Rico den Hollander | 14-04-19 | 16:37

Bij Buitenhof krijgen de gasten de gespreksonderwerpen eerst in detail voorgelegd, maar bij Frans merkte je dat sommige van zijn antwoorden direct uit het hoofd waren geleerd omdat hij de exacte vraagstelling al kende. De snelheid van reageren. Het euh wat achterwege bleef.

De vals kritische noot en het 'doorvragen' was er niet bij. Zo geeft populistsiche Frans iedere keer aan dat de EU beter moet, maar er wordt nooit aan hem gevraagd HOE en in welk TIJDSBESTEK? Hij roept dat namelijk al 10 jaar (feit!)

litebyte | 14-04-19 | 17:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Veel naieve "zwevende" kiezers nemen het gezwets van Timmerfrans aan als zoete koek. Gelukkig is het juist deze groep die meestal bij de EU verkiezingen niet gaat stemmen.
Wij tegenstanders van nog meer EU dictatuur zouden daar dankbaar gebruik van moeten gaan maken door nu juist WEL te gaan stemmen!

telelezer | 14-04-19 | 16:05 | 1

Wie bedoelt u met 'wij'? Vind u het goed dat ik individualist blijf en mijn eigen gedachten heb?

Red shirt | 14-04-19 | 16:12

Alles wat vóór Nederland is en dus nationaal (in het belang van het eigen land) ,daar is Timmerfrans tegen. Hij en zijn Eurofile (billen) maten zoals Verhofstadt zijn de vleesgeworden (ultra) linkse socialistische-liberalen van de nieuwe EUSSR de voortzetting van het marxistisch-leninistisch-liberaal gedachtengoed.
Ontwaakt verworpenen der Aarde... de EUSSR weet wat goed voor u is! Lieden als Wilders en Baudet zijn een levensgrote bedreiging voor de aanhangers van de Internationale....

Eendragtmaaktmagt | 14-04-19 | 15:50 | 1

We moeten ons goed realiseren dat Merkel ooit geworteld was in de DDR Communistische partij, en dat haar EU leermeester Barroso, een Marxist is. Dat verklaart een hoop: elk land even arm en de "elite" schatrijk.
Ik zeg (vrij naar Karl Marx): Anti-EU kiezers aller landen, Verenigt U..!

telelezer | 14-04-19 | 16:10

Blubberflans heeft Baudet een 'idioot' genoemd. Weet niet of dat nou zo'n slimme zet was van Malle Fransie...

Zenzeo | 14-04-19 | 15:42 | 4

Dat demoniseren heeft met de staten verkiezingen ook tegen de demoniseerders gewerkt.......

bqbq | 14-04-19 | 19:12

Misschien zit er iets in de lucht in Brussel.
Al die gasten die het daar voor het zeggen hebben gaan rare dingen zeggen.
Het moet wel een Russisch of Chinees complot zijn

Jacktheflipper | 14-04-19 | 20:04

Aandacht van je vette EU pens afleiden doe je immers zo ... zo blubbert onze Frans

CododerDritte | 14-04-19 | 20:22
▼ 1 antwoord verborgen

Als de interne natie-concurrentie finaal is weggenomen zal europa eindelijk inslapen. Slaap zacht ouwe seniele reus.

Cobalt bomb | 14-04-19 | 15:30 | 1

Vroeger zei men over het Ottomaanse rijk dat het de zieke man van Europa was. Maar nu blijkt dat Europa zelf een heel ziek continent is...

De Turken zullen er wel smakelijk om kunnen lachen.

Graaf_van_Hogendorp | 14-04-19 | 15:33

Toevallig 2 seconden gezien. Het ging over een harde Brexit die eruit kwam. Ik dacht even dat het over constipatie ging, met dokter Timmermans.

Papa Jones | 14-04-19 | 15:21

Binnenkort Timmerfransje en Paul de Leeuw samen als "de Dikke & de Dikke".

Dubbel irritant en ingenomen.

Heeft Fransje een mooie showcase : Paul adopteerde 2 afrikanen, is ook links, en ook vet.

Dikke vriendjes ;)

Fagein | 14-04-19 | 15:08 | 5

Vette mensen zijn inderdaad makkelijk op hun gebrek te wijzen. Point and laugh!!

Cobalt bomb | 14-04-19 | 15:32

Vetklappen zijn al van jongs af aan gewend om de borden van anderen leeg te eten.
Logisch dat je dan EU-socialist wordt.

Gulliver | 14-04-19 | 18:08

@Fagein | 14-04-19 | 15:13: Het lijkt erop dat u beter als het gelig-kleverige vocht op uw moeders rug had kunnen eindigen zoals ze gewend was.

Overnijd | 15-04-19 | 07:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat ongelofelijk goed geschreven, het venijn druipt ervanaf, I like it!

Datsun_Cherry | 14-04-19 | 14:58

Timmermans deed weer een fraai stukje framing:vragen stellen bij de consekwenties van de huidige volksverhuizing is gelijk aan het opstoken van de crematoria in Auschwitz, of zo.

Analia von Solmsch | 14-04-19 | 14:56 | 1

De enige die stookt is Franske, immers Junkcer (sic) is de machinist van de terreurlocomotief.

Cobalt bomb | 14-04-19 | 15:33

Als mensen struikelen in het leven dan kan Frans daar smakelijk om lachen.

Shareholder II | 14-04-19 | 14:37

Heb zowel WNL als Buitenhof gezien op uitzending gemist.
Verschil tussen nieuwe politiek ( Baudet ) en oude ( Timmermans ) kon niet duidelijker zijn dan in deze uitzendingen.
Baudet is helder en duidelijk wat hij wil en Timmerfrans lult maar een eind in de ruimte en wordt nergens concreet. Dankzij Timmermans weer een paar zetels extra voor Thierry.

oakmont | 14-04-19 | 14:32 | 9

""maar zijn ideeen zijn onuitvoerbaar""
@Red shirt | 14-04-19 | 15:02:
Maar waarom..!!: omdat Thierry net als Fortuyn en Wilders kapot gedemoniseerd gaat worden en gesaboterd zal worden dmv. cordon sanitaire door de heersende machtshebbers, met hun giftige tentakels als een kankervirus uitgezaaid in onze politiek, ambtenarij en rechterlijke macht.

telelezer | 14-04-19 | 15:33

@Diddykong92 | 14-04-19 | 15:26: De man is vermoord en dat had nooit mogen gebeuren. Voor mij is dat een inktzwarte bladzijde. Fortuin was een marxistische socialist die bij ongeveer iedere serieuze partij heeft aangeklopt. Ik heb met hem gewerkt en was een lastige man.Als columcolumnist was hij goed maar geen politicus.

Red shirt | 14-04-19 | 15:53
▼ 6 antwoorden verborgen

Timmermans zou eerst eens bij Jeroen Pauw moeten aanschuiven voordat andere NPO/VARA programma's de rode loper uitleggen voor een propaganda show. Jeroen Pauw kreeg hem in het nauw waardoor hij vond dat hij moest pochen over mondkapjes.

Duifmans | 14-04-19 | 14:19

wat zei malle Francientje nou,dat er zoveel mensen aan Brussel vragen om problemen te helpen oplossen,die NL niet meer aan kan? Kunnen wij die correspondentie eens een keer inzien,leugenaar?

hertogvanzottegem | 14-04-19 | 14:16 | 4

Los van dat het fake news is van Frenske. De EU kan er zeker wat aan doen. Verdragen Marrakesh en Parijs verscheuren, buitengrenzen sluiten, onderhandelingen voor de toetreding van Turkije en Oekraine per direct staken, alle EU burgers weer een intern visumplicht en geen export mogelijk maken van uitkeringen.

Gaat niet gebeuren natuurlijk maar de EU heeft zeker mogelijkheden om wat aan de woningnood te doen...

Graaf_van_Hogendorp | 14-04-19 | 14:26

@DebraCadabra | 14-04-19 | 14:22:
Woningen zijn niet meer krijgen door het schandelijke huizentekort, veroorzaakt door
1/ het (auf Befehl van Brussel) verplicht toelaten van vijandige buitenlandse investeerings corporaties, die de prijzen tot onbetaalbare hoogtes opdrijven
en
2/ door de (auf Befehl van Brussel) krankzinnige vloedgolf van immigranten.
Omdat Balkenende(CDA) en trawanten ons land (dmv Lissabon grondwet) verkwanseld hebben, bezitten we geen eigen soevereine regering meer (de werkelijke macht zit immers in Brussel), en staat ons volk machteloos en worden we steeds verder kapot gemaakt ten gunste van de grote corporaties en de sprinkhanenvloedgolf aan immigranten

telelezer | 14-04-19 | 15:44
▼ 1 antwoord verborgen

Die linkse partijen krijgen bij de NPO ruimbaan om hun stem te laten horen, waar enkele andere partijen nauwelijks te horen zijn bij de NPO. Ik hoop als deze partijen het voor het zeggen krijgen, dat ze eerst de hele linkse bolwerk van de NPO opdoeken.

Niet links | 14-04-19 | 14:14 | 1

Kijk even naar het programma de klas van vanavond wie daar 4 aflevering voor een klas staan.

taylor 1000 | 14-04-19 | 14:16

De vvd-top (Rutte/Dijkhof) aan het juichen bij PSV/Philips.
Voor het doelpunt of de baantjes ?

Kamervraag | 14-04-19 | 14:14

Ach als ik die interviewdame was geweest had ik Zimmerschwanz nog meegeholpen met het insmeren van zijn eigenroem. Op naar de nul zetels voor de PvdA. Voor alle duidelijkheid, het zijn dit soort politici die deze partij kapot hebben gemaakt, niet de stemmers.

SugarCandyMountain | 14-04-19 | 13:58 | 2

Exact. Door dit soort lieden zijn de voormalige PvdA stemmers naar de politieke flanken verdreven; SP, FvD en PVV. Die komen nog wel eens op voor de werknemers en hun pensioen. De middenpartijen zijn veranderd in kosmopolitische dromers en zwevers.

Mammeloe | 14-04-19 | 14:14

""Op naar de nul zetels voor de PvdA""
@ SugarCandyMountain
Helaas is PvdA nu (in de peilingen) alweer gestegen naar 13 virtuele zetels
home.noties.nl/peil/
Het teleurstellende is, dat de meeste nieuwe FvD kiezers van de PVV komen, die nu (in de peilingen) de nieuwe Partij van de Acht zetels is geworden. Om te janken, want ik had gehoopt dat FvD die zetels bij de kartelpartijen zou weghalen, maar nee, de meerderheid van het naieve kiesvee blijft blind kartel stemmen..!

telelezer | 14-04-19 | 15:54

Ik ben voor Europa, dus tegen de EU: Het politieke misbaksel van machtsmisbruikers en geschiedenis-ontkenners. Elke zichzelf overschattende heerser die Europa wilde claimen heeft gefaald om zeer goede redenen. Die oorzaken zijn niet veranderd. Dit zijn geen 'nieuwe' tijden.

van heinde en verre | 14-04-19 | 13:51

The times they are a changin!
And he didn't see it comin'

Peniskokertje | 14-04-19 | 13:49

5m24s ... toen ben ik gestopt.
Hek ik iets gewonnen?

Het Licht | 14-04-19 | 13:49 | 1

Een seksspeeltje met het aangezicht van Timmerfrans erop. Have fun...

Graaf_van_Hogendorp | 14-04-19 | 14:02

Buitenhof... is dat niet dat programma waar Marcia Luyten haar samenzwerings- en nazifantasietjes mag spuien? Waar ten halve keren de vlucht naar voren betekent?

Parel van het Zuiden | 14-04-19 | 13:48 | 6

@Mannes | 14-04-19 | 13:58:

Hmm u kijkt vast naar een andere jort als alle andere.Wat begrijpt u niet aan de nieuwe partij naam. GroenVVD.

tweetybird | 14-04-19 | 14:17

@Red shirt | 14-04-19 | 15:20:

Ligt eraan hoe je ertegen aan kijkt. Rutte is centrum (s)links op heul veul vlakken. Samen met de rest van de partijtop blijkbaar. De VVD achterban is doorgaans een stuk minder verliefd op (s)links, dat blijkt ook uit peilingen. Enige discrepantie is waarneembaar.

Graaf_van_Hogendorp | 14-04-19 | 15:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik geef mijzelf ook een stemadvies.
Pro sociaal
Anti neoliberaal
Anti klimafaat
Anti ontwikkelingssamenwerking
Anti EUSSR
Pro Asfalt
Pro Kernenergie

Nu nog een partij hierbij zoeken.

ProAsfalt | 14-04-19 | 13:46 | 3

tip... FvD

Kostradamus | 14-04-19 | 13:50

je bent in elk geval met deze gezonde lijst natuurlijk wel iets met -ist of (f)oob.

hertogvanzottegem | 14-04-19 | 14:14

Timmermans had als taak om de regeldruk te verminderen. Dus is de regeldruk ontploft. Daarnaast heeft Brussel ruzie met nagenoeg de gehele oosterflank en heeft Engeland afscheid aangekondigd. Kortom. Er is geen grotere faalhaas in de geschiedenis van de EU dan Timmermans. En beheel conform EU traditie presenteert hij dat als een gi-gan-tische triomf.

Zeddegeizot | 14-04-19 | 13:45

Heb ik weer . Ga ik ff naar Buitenhof zitten kijken en luisteren, komt die varkenskop ineens op het scherm.Ik ben intussen ( en 2 biertjes verder)weer wat opgeknapt.
Wat een zelfpijper is dat zeg.

gerrie de perrie | 14-04-19 | 13:38

Dank weer voor de gratis reclame voor FvD en PVV, Frenske!

EefjeWentelteefje | 14-04-19 | 13:35

Normaliter gaat die vooringenomen pulp van Buitenhof aan me voorbij, boeit me ook niet zo.
-
Maar vanmorgen eens WNL teruggekeken met stevig onderbouwde argumenten vanuit de mannen van FvD en goede kritische vragen vanuit de interviewer (waarom zit hij niet iedere avond op de plek van Jinek of Pauw, hij kan het wel!).
Dan het pijnlijke contrast met Fransie Timmermansie, inderdaad wat een mooie aaneenschakeling van algemene loze kreten. Geen concreet antwoord en die meid gaf de hoop halverwege dan ook maar op, om een inhoudelijk concreet gesprek te voeren met Franske.
O ja, welopmerkelijk hij gaat de EU hervormen en verbeteren? Dus met andere woorden hij heeft er samen met z'n vriendjes Verhofstadt, Juncker, Schulz enz. een bureaucratisch geldverslindend gedrocht van gemaakt. Nu hij dat ook inziet gaat hij het veranderen? Iets eerder zou handig geweest zijn ook vanwege de Brexit (kunnen wij nog meer in de drankpot van Juncker stoppen).
Onbegrijpelijk dat zo'n zemelaar en inhoudelijk lichtgewicht zo veel geld kan binnen harken in die EU. Bij de NPO kunnen ze er wat van, maar in de EU spannen ze de kroon.
-
Overigens nog een must read tip bij de collega's in de andere media the post online, het briefje van Jan over de schijnheiligheid van het mondkapje van TimmerFransky en een frame bij Jinek vanuit een of andere madam van de PvdA over Hiddema. Spijker-Kop.

bananabanana | 14-04-19 | 13:35 | 3

NPO is EU minnend.

abeltasman | 14-04-19 | 14:06

U bedoelt Attje Kuiken, die keihard zat te liegen, dat zij na afloop de ouders van Anne Faber gesproken had, en dat die het optreden van Hiddema een heel naar moment vonden.
www.ad.nl/politiek/familie-anne-faber...
Wat dat betreft heeft de PvdA nog niets van zijn gluiperigheid verloren.

Roadblock | 14-04-19 | 14:43

De Fransen timmeren aan de weg. Brexit is voor hen een kans hun zin door te drukken. Voor Nederland echter wordt de EU zo steeds meer en meer onleefbaar.

www.volkskrant.nl/columns-opinie/fran...

Sitting_targets | 14-04-19 | 13:33 | 4

Kan je even de tekst copypasten? Paywall.

De Eierbal | 14-04-19 | 13:53

Nee de Fransen timmeren aan de fundamenten van deze huidige Franse Republiek. Alleen Macron c.s. timmeren aan de weg voor een andere EU met als "leading nation" het altijd verliezende Frankrijk. En het ouderwetse Frankrijk en het in zichzelf genomen Frankrijk.
Nee daar gaat het roer om met deze gele hesjes (de tweede revolutie) en dan volgt Frankrijk en haar inwoners weer gewoon zoals het hoort. Het is wel een beetje een wensdroom, maar Macron heeft het moeilijk en gaat natuurlijk falen. Dat hele politieke Europa idee gaat falen. Het enige wat moet is het economische Europa! Duw die politieke unie in de afgrond met haar EU adel. Weg er mee.

AMX pri | 14-04-19 | 14:20

De Fransozen zijn dan ook straatarm geworden door de invoering van de Euro. Niet dat het bij ons veel beter gaat,maar als ik die arrogante Rothschild bankier die daar President is hoor praten,daarbij vergeleken is Rutte nog een beginner. Het probleem van de € heet Frankrijk en haar jaarlijks terugkerende gapende gat in de Franse handelsbalans. ( waar NL van profiteert) Frankrijk móet uit de Euro; het land is compleet failliet; werknemers gaan er met 58 jaar nog steeds met pensioen en wij ( Draghi van de ECB) financieren dat gapende gat dmv het aanzetten van de monetaire drukpers. "We created € 2,4 triljard Euro out of nothing". De ECB koopt al die waardeloze Franse obligaties op die natuurlijk nooit afgelost worden.

Eendragtmaaktmagt | 14-04-19 | 16:02
▼ 1 antwoord verborgen

Wat zal die Lodewijk Asscher eigenlijk denken als ie in de spiegel kijkt? Partij gedecimeerd, niks bereikt met die Participatiewet, geen arbeider die hem nog steunt, gevlucht naar de flanken, een programma vol nutteloze internationale ideeen. Zwart Piet vernield etc.

Mammeloe | 14-04-19 | 13:33 | 8

@AMX pri | 14-04-19 | 14:23:
Ik vind nadragen, wat iemand zijn familie gedaan heeft zwak.
Net zo zwak als het gelul dat Hiddema's vader en broer lid van de NSB waren, en dus...

Roadblock | 14-04-19 | 14:51
▼ 5 antwoorden verborgen

Rare tijden! *Honk* *Honk*

waxmask | 14-04-19 | 13:32 | 2

Clownworld.

Janndeman | 14-04-19 | 14:41

Timmerfrans is zelf een soort omgekeerde ballon. Met gebakken lucht that is

amateurrr | 14-04-19 | 13:27

Deze sociaal-democratische ( kots) mooiprater begon in 2014 met ruim 270.000 euro en inmiddels inclus alle vergoedingen 360.000 per jaar .. Kijk .. dat is nog es vooruitgang!

daytripper | 14-04-19 | 13:26 | 2

Als hij dan nog belasting betaalde, hadden we er tenminste wat aan.

Frau Merkel | 14-04-19 | 13:43

@Frau Merkel | 14-04-19 | 13:43:

Die belasting voor hem betalen wij dan weer. Helaas .

tweetybird | 14-04-19 | 14:20

Laten ze eerst maar eens beginnen om te vragen wat hij al die jaren als nepcommisaris heeft weten te bereiken voor Europeanen in het algemeen en Nederlanders in het bijzonder. Verder als een verbod op plastic rietjes en het intimideren van democratisch gekozen populistische politici zal hij niet komen.

down | 14-04-19 | 13:22 | 7

Gisterenavond bij 'Het oog op morgen' een interview met europarlementariër Wim van de Camp (Wim wie? CDA, motormuis, gay). Vraag van de interviewer van dienst: 'wat hebt u in die 20 jaar dat u in het europarlement zit bereikt?' (Hij vertrekt) Het antwoord zal niet verrassen: Wim kon h e l e m a a l NIETS substantieels noemen. Nog nooit zo iets triests gehoord uit de mond van een 'parlementariër'. Nou ja, behalve van Frenske (wil je Frenske omschrijven zeg dan paff) dan.

piloot47 | 14-04-19 | 14:40

www.geenstijl.nl/5147180/en-dit-is-du...
Oh, maar hij heeft wel wat bereikt, hij heeft samen met de andere CDA-ers indertijd meegestemd om de politieke immuniteit van mevrouw Le Pen op te heffen, nav het publiceren van IS-gruwelfilmpjes door Le Pen.
Ik heb hem, en mevrouw Esther de Lange er nog op aangesproken, hoe zij zo de vrijheid van meningsuiting konden verkwanselen.
Meer dan een bericht dat mijn mail beantwoord zou worden heb ik nooit teruggekregen.

Roadblock | 14-04-19 | 15:01

@tweetybird | 14-04-19 | 14:24: GL zul je nooit op consequent gedrag kunnen betrappen; natuur willen behouden in Nederland en tegelijkertijd geen een op de massa immigratie willen zetten ( jaarlijks een stad ter grootte van Deventer erbij). Het groen is niet meer dan een dekmantel om een extreem socialistisch beleid te kunnen doorvoeren.

Franker | 14-04-19 | 15:18
▼ 4 antwoorden verborgen

Depositphotos? Zullen ze blij mee zijn! Laat me raden; de stagaire...

Stijlloze bezoeker | 14-04-19 | 13:20

Sociaal Democraten ?
Oh, ja, zo noemen Neo-Marxisten zich tegenwoordig.

Bolder | 14-04-19 | 13:19 | 2

Kijk, als ik mijzelf bombardeer tot sociaal, dat impliceert, dat jij, van het andere "kamp", daarmee dus niet "sociaal" bent. Dan ben jij automagisch "asociaal".
Kijk, X66ers noemen zich "sociaal-liberaal". *proest*.
Dat betekent 2 dingen voor echte liberalen:
1. jij, als echte liberaal, bent GEEN sociaal-liberaal, en daarmee een asociaal-liberaal.
2.het betekent ook, dat binnen de VeeVeeDee, Mark Rutte jarenlang gekenschetst is als de "linkse tak, de sociaal-liberale tak" van die falende fuifpartij.
-
Maar nu komt het, er is ook nog punt 3:
VVD'ers, kunnen, juist door die sticker van X66, "sociaal-liberaal, nu heel hard uitroepen: zie je wel: zij zijn "sociaal-liberaal", en DUS zijn wij de echte liberaal!"
-
En dan verschijnt die teflongrijns in die teflonbek van onze M.P. en dan pak je de stats van Maurice de Zonde erbij, en dan weet je: we are doomed.
Veroordeeld tot een polderend, alles tot in de puntjes afwegend, weer polderend, nog harder polderend, daarmee niet op de echte wereld lettend, POLDERlandje. "We" staan erbij en "we" kijken ernaar.
-
Ik zou hier geld voor moeten vragen.

chicago river | 14-04-19 | 14:08

@chicago river | 14-04-19 | 14:08:
Een column bij de volkskrant?

Roadblock | 14-04-19 | 15:04

Dat enge geframe dat FvD extreem-rechts zou zijn, wanneer houdt dat nu eens op, stelletje Marxisten?

Jan, Leiden | 14-04-19 | 13:19 | 2

not,Jan. Is theologie met wanhoop gemengd.

hertogvanzottegem | 14-04-19 | 14:24

Wilt u nu ook nog de allerlaatste leus de demonisering van de extreem linkse afnemen. Ze hebben al niet zoveel meer als alleen dat.Namelijk iedereen die tegen ze is als fascist of extreem rechts wegzetten.

tweetybird | 14-04-19 | 14:28

Alweer een topic over Timmerzwansch ?
Zoveel drank heb ik nou ook weer niet in huis om dit dragelijk te maken.

Wijze uit het Oosten | 14-04-19 | 13:18 | 4

Het is een beetje overkill, dat gezegd hebbende, is het ook wel een gewillig slachtoffer.

Muuke | 14-04-19 | 13:34

Nou begrijp ik drucker pas. Die zit iedere dag met die sukkel opgescheept.

tweetybird | 14-04-19 | 14:29
▼ 1 antwoord verborgen

Iemand die zijn gewicht nog niet in de hand heeft kan die dan wel een werelddeel leiden?
Je maakt toch ook een dronkenlap geen kapitein op een schip, wel?

Connie_Cacken | 14-04-19 | 13:17 | 3

Nee, chef van de EU.
Daarom wordt de EU door Trump geminacht.

ZZP-er | 14-04-19 | 13:24

Nee, die dronkenlap maak je baas van de EU.

Osdorpertje | 14-04-19 | 13:24

@Osdorpertje | 14-04-19 | 13:24:

En die baas van die EU steelclub verteld ons daarna dat we gezonder moeten leven. De ene iedere dag ladder zat en de ander iets van een boel overgewicht. Mooi man. En zo'n club moet je dan serieus nemen.

tweetybird | 14-04-19 | 14:31

Toch zal ik mij zijn glansrol in de Veiligheidsraad n.a.v. de MH17-ramp altijd herinneren. Jammer dat hem hiervoor een Louis d'Or is onthouden.

ik_wacht_niet | 14-04-19 | 13:16

De tune van Buitenhof is kewl: Steve Martland, "Dance 2".
www.youtube.com/watch?v=Z5RXKG2Z7Zw
Niks eenzijdigs aan, net zomin alsdat de interviewers van "toen", m.n. Paul Witteman, Clairy Polak en die krullebol (Peter van Ingen?) gewoon steengoed waren. Later kreeg je minder scherpe mesjes uit de bestekla.
Naja, over de doden niets dan goeds.

chicago river | 14-04-19 | 13:16 | 3

Paul Witteman zakte bij mij door het ijs na een intervieuw in buitenhof met een imam van een Eindhovense moskee die weigerde om Nederlands te spreken en communiceerde via zijn zoon die er bij zat over de voor en nadelen van het slaan van je vrouw.

Mr.Crowley | 14-04-19 | 15:56

Overigens was Paul Witteman er ook bij toen Marcel van Dam Pim Fortuyn uitmaakte voor een minderwaardig mens.

Mr.Crowley | 14-04-19 | 15:59

Beide uitzendingen live gezien op tv en ze staan me de rest van mijn leven bij.

Mr.Crowley | 14-04-19 | 16:00

Meanwhile - eerste kasseien...

wezen | 14-04-19 | 13:14

Laat Frans maar lopen... hij verdient 31.000 per maand en lacht ons allemaal uit.
Timmermans en Juncker laten ons zien wat Brussel is.
Een stelletje ambtenaren met dikke lonen... aan wie wij ieder jaar 8 miljard euro contributie moeten betalen.
Eerdaags vertrekt Rutte naar Brussel --> hij denkt waar Frans zit daar wil ik ook naar toe *** de club van zakkenvullers ***

sociaal_econoom | 14-04-19 | 13:14

de zg kracht van diversiteit genereert juist massief extreem rechts..........
daar hoef je geen sociaal psycholoog voor te zijn.
Men is wel klaar met polderen, debatteren etc etc etc. en maar wat doet u nu in de kamer nog voordat er een foute zin is gemaakt............

2CVOcean | 14-04-19 | 13:14

Vleesgeworden Politieke Penispomp. LOL. Overigens bestond er al een meldpunt linkse indoctrinatie bij de NPO? Of heeft Lodewijk Asscher gezegd dat we onze PvdA politici moeten vertrouwen?

Rest In Privacy | 14-04-19 | 13:13

En weer een dikke dosis free publicity voor Thierry cs

Langshetrandje | 14-04-19 | 13:10 | 1

Exact. Ga zo door zou ik zeggen. Echter, nu men zelf langzaamaan (denk ik) ook wel merkt dat de framing juist averechts werkt, zal het doodzwijgen wel grotere aanvang gaan nemen. Voor volgende verkiezingen broeit in de kartelkoker alvast het: "kijk wat er met de vorige verkiezingen gebeurd is; er valt met hen geen fatsoenlijke coalitie te vormen dus uw stem op FvD is een verloren stem".

dopinie | 14-04-19 | 13:32

Een Unie met 28 landen maar Duitsland en Frankrijk bepalen zo ongeveer alles. Zeker straks zonder de UK. En geen Europese burger profiteert van dit circus.

Mammeloe | 14-04-19 | 13:08 | 1

Niveautje Griekenland, en dat gelijkgeschakeld voor alle-maal! Zing dat maar mee, allemaal!
*pling, plopje, plingelingeling*
Nivelleren is een FEESTJE! *fiiieeuwwt!*

chicago river | 14-04-19 | 13:31

Als ik dan toch voor een Hel moet kiezen, dan die Hel van het Noorden ipv deze Hel uit Brussel/Straatsburg/Heerlen.

de directeur | 14-04-19 | 13:07

Engnek... Ik stem hoe dan ook met een flinke baggage aan anti eu engnekken sentimenten... brrrrr .. dunning kruger all around.. dat zelfingenomen geschreeuw van die enge eu freaks geeft me kippenvel.

ScheveHarry | 14-04-19 | 13:05 | 1

Frans heeft helemaal geen nek.

Mr_Natural | 14-04-19 | 13:08

Een korte meditatie op Timmerschwanz met de titel Everything Zen:

Ik, Frans Timmermans
Zwaartekracht in den vleze
Ondraaglijk verlicht.

Dan ben je eigenlijk te goed voor deze wereld, maar kies je er toch voor om je leven in dienst te stellen van de mensheid. Laat ik er verder niet al te veel woorden aan vuil maken.

Hetkanverkeren | 14-04-19 | 13:05

Mag ik een medaille omdat ik het heb uitgekeken? Man. Ik heb pijn aan de oren, de ogen, het brein. Alles. Ik vind het zelf een hele prestatie.

DeJemelscheet | 14-04-19 | 13:03 | 4

Schouderklopje voor uzelf, held!

MickeyGouda | 14-04-19 | 13:05

klapklap!

Ik was na drie zinnen al in staat een rangeerterrein op te zoeken.

Joffri | 14-04-19 | 13:06

Voor u een ridderorde.... nog net op tijd qua uitdeelmoment.

de directeur | 14-04-19 | 13:09
▼ 1 antwoord verborgen

Iedere keer als de naam Timmermans valt, is mijn dag verpest. Naar buitenhof kijk ik allang niet meer.

Mr.Crowley | 14-04-19 | 13:02

"Frans Timmermans doesn't do what Frans Timmermans does for Frans Timmermans. Frans Timmermans does what Frans Timmermans does because Frans Timmermans is... Frans Timmermans."

Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 12:59

Je mag alleen hopen dat eens de dag van afrekening komt. Buitenhof die meewerkt aan de ondergang van Nederland en deze praalhans het podium te geven, afschuwelijke stemmingmakers!

lanexx | 14-04-19 | 12:58 | 2

PraalFrans ..

ChatBot | 14-04-19 | 13:34

lanexx | 14-04-19 | 12:58
@ChatBot | 14-04-19 | 13:34:
LOL!
Tis zeker niet schraalhans keukenmeester, waar Franske zich dan ook maar ophoudt.

chicago river | 14-04-19 | 13:55

Ik moet Buitenhof nog terugkijken. Het is knap dat GS om 12:04 al weet dat Timmermans een stemadvies gaat geven. Dat kan je natuurlijk ook zeggen van Baudet en Eppink bij WNL. Overigens bleek dat Eppink in 2014 tegen de Brexit was vanwege de economische belangen van Nederland. Zou dit niet zijn eigen belang zijn geweest? Is de EU dan pas de laatste jaren bureaucratisch en megalomaan geworden? Hoe dan ook, de inzet voor een samenwerkingsunie met soevereine staten kan ik wel waarderen, maar uiteindelijk zal de FvD toch moeten kiezen voor een Nexit. En hoe gaat het dan met de economie? Dit risico durft Baudet c.s. denk ik ook niet te lopen. Met de FvD en de PvdA op de zondagmorgen is de NPO mooi in balans. Jammer dat er totaal geen aandacht is voor de oudste marathon van Nederland: Enschede. Maar dat ligt natuurlijk ver buiten de Randstad.

Mannes | 14-04-19 | 12:57 | 1

Ik was 12 jaar geleden voor de Euro, en ben pas een paar jaar geleden wakker geworden. Nu wil ik met spoed uit de Eurozone want NL gaat gewoon de rekening van Griekenland, Italie en Frankrijk betalen => transferunie.
Ter vergelijk dan zijn die Britten met hun Brexit al van het gezeik af.

Beroep = Boerenlul | 14-04-19 | 16:01

Hij gaat z'n gang maar.
Iemand vroeg gister "wie wil er nou WEL politiek bedrijven op basis van haat en verdeeldheid, geloof dat het @mosterd was?
Mijn antwoord was: Sylvana Simmons, Paul Rozenluller, Tunahan Kuzu, Anja Meulenbelt (doof-socialistische haatheks) en "wijlen" de uberDeuger en tomeloze Palestijnenpijper Dries van Agt.
.
Toevallig zitten we hier buiten in de tuin buitengewoon boreaal bier te drinken, en ik kom erachter dat ik in dat rijtje vergat: Franz Timmermanz, de verdeeldheid zaaiende, maniakale, narcistische, volgevreten, machtswellustige, socialistische, oppurtunistische, EU-technisch-dichtgetimmerde, in 666 talen vloeiend kwelende, flauwe grappen makende, "mijn soort volk" continu beledigende Heerlenaar die voor Roda JC en nog 4 andere clubs "supporter" is in NL.
.
Het enige dat die volledig onbetrouwbare clowneske kerel support, is zijn eigen ego.
Frans Timmermans. Zijn achternaam niets waard. Proost ende *PLOP!*

chicago river | 14-04-19 | 12:56 | 3

Dussss-eh, je mag 'm niet, chicago? Lol.

MickeyGouda | 14-04-19 | 13:10

Lol, beiden.

Muuke | 14-04-19 | 13:40

Islamknuffelaars die zeggen voor vrouwenrechten te zijn hebben óf ongediagnosticeerde schizofrenie óf het zijn aartstleugenaars. Allebei kan natuurlijk ook. Nu hoef ik als kiezer sowieso niet zo nodig specifiek te worden aangesproken op mijn vrouwzijn. Beschouw mij naar gewoon als een burger met de bijbehorende grondrechten. Dat doe ik zelf namelijk ook.

MickeyGouda | 14-04-19 | 12:55 | 4

Hear hear.

Muuke | 14-04-19 | 13:41

Je wordt tegenwoordig gebanned van Facebook als je het Iraanse vrouwen volleybal team van 1970 naast dat van 2019 post . Heel confronterend voor de wegkijkers , die ingezwachtelden van nu versus de vrije meiden van toen.

www.dailymail.co.uk/news/article-6919...

Zwizalletju | 14-04-19 | 13:51

@Zwizalletju | 14-04-19 | 13:51:
Bijzonder ziek gedrag van Facebook. De realiteit mag blijkbaar niet meer getoond worden. En het zijn toch geen gruwelijke beelden die anderszins misschien zouden choqueren...

Superkwatta | 14-04-19 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen

Het is dat Franske een grote dikke vetpens heeft,
anders zou hij zichzelf de hele dag wel willen pijpen.

Halul gebakken | 14-04-19 | 12:50 | 1

Hij zou de halve dag al kwijt zijn met het zoeken naar zijn orgaan ergens in een broeierige huidplooi.

Mr_Natural | 14-04-19 | 12:57

Met zo'n obese dikke pens, gecombineerd met veel vreten (heel duur en op onze kosten) en veel zuipen (ook heel duur en ook op onze kosten) is het helemaal niet onmogelijk, misschien zelf wel wenselijk, dat Timmerfrans eerdaags een hartverlamming krijgt. Laten we hopen dat Juncker dan te dronken is om het alarmnummer te bellen. "Franske, zal ik er nog eentje voor je inschenken? Hips."

Osdorpertje | 14-04-19 | 12:48

Leuk die foto maar ik had de hete lucht uit een meer toepasselijke opening laten komen.

Mr_Natural | 14-04-19 | 12:48 | 2

Zo wordt gebakken lucht gemaakt en onze Frans stelt dat gewoon in ruimhartige hoeveelheden gratis beschikbaar voor iedereen. Net als de gebakken peren. Neemt dan genoegen met een lullig filmpje en wij hier maar grappen maken.

Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 14:00

@Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 14:00:
Fransje wordt er goed voor betaald

Jacktheflipper | 14-04-19 | 20:12

Nu in Buitenhof een irritant aanmatigend wijf dat u wel eens even gaat vertellen hoe het zit, omdat ze liever staat te ouwehoeren dan dat ze staat te strijken.

De Briemusketier | 14-04-19 | 12:46 | 1

Nog zo'n godvergeten EUrsocist die spreekt over Europa terwijl ze hoort te spreken over de EU.

litebyte | 14-04-19 | 12:47

Wat een vreselijke populistische enge intrigant is Timmermans. Als je het anti-EU (niet anti Europa) gevoel nog meer voeding wil geven dan moet je deze EUroscist in elk praatprogramma zijn gesponsord 'half uurtje' laten spuien.

Timmermans met dezelfde holle populistische frasen als voorheen - "nee de EU is niet perfect laat ons samenwerken om de EU te verbeteren." Hij roept dit al letterlijk 10 jaar.

De minachting en denigrering voor de kiezer die er van EUroscisten als Timmermans uitgaat is wel van zo'n schrikbarend niveau - je kan nationalitische partijen bijna geen betere tegenkandidaat geven

litebyte | 14-04-19 | 12:45

Me een uur lang dood ergeren aan Frans Timmermans in Buitenhof of Parijs-Roubaix bij de Belg.... Hmm... Moeilijk...

VanBukkem | 14-04-19 | 12:43 | 1
-weggejorist-
Rest In Privacy | 14-04-19 | 12:45

Frans heeft spiegels in plaats van behang in zijn huis. Kan hij de hele dag naar die huichelachtige vadsige kop van hem kijken.

De Pilsvogel | 14-04-19 | 12:42

Goering kon tenminste nog goed vliegen.

superjan | 14-04-19 | 12:41 | 2

Rudolf ook.

Zwizalletju | 14-04-19 | 12:48

Inderdaad, Fränzl kan alleen maar duiden als het fout gaat met vliegen.

Ernst Oosters8389 | 14-04-19 | 13:19

"Vleesgeworden politieke penispomp".
+miljoenmiljard.

Rest In Privacy | 14-04-19 | 12:40

Is de houdbaarheidsdatum van dit heerschap de laatste tijd nog gecontroleerd?

ArieR68 | 14-04-19 | 12:38

Dat Timmerfrans zichzelf kan pijpen lijkt mij sterk. Daar is ie veel ste dik voor. Die heeft zijn lul al in geen tijden gezien, laat staan dat ie h'm in z'n mond heeft gehad.
Over was het soms overdrachtelijk bedoeld?

Osdorpertje | 14-04-19 | 12:37 | 3

Daar heeft hij zijn buklaven voor........ man/vrouw/onzijdig, Frenske wordt graag gepijpt maakt hem niet uit door wie.....

Fatwabuster | 14-04-19 | 12:50

Zulke dikke mannen hebben altijd zo'n klein piemeltje dat je hem nauwelijks vinden kan, laat staan pijpen.

Francisca | 14-04-19 | 13:21

u snijdt wel degelijk een praktisch probleem aan. moet aan gewerkt worden...

hertogvanzottegem | 14-04-19 | 14:31

Frans zit er uitsluitend voor zichzelf.

tsjajaja | 14-04-19 | 12:35 | 2

Nope frans zit er voor zijn eigen partij. De nexit.Frans doet zijn werk altijd heel goed. Na ieder optreden van hem zijn er altijd weer meer mensen voor een nexit. Ik zeg tot mijn eigen verbazing. Deze man zit geheel op zijn plaats daar.

tweetybird | 14-04-19 | 12:41

"Haal kracht uit de diversiteit" zegt bolle Frans. Wat betekent dat gelul in de oplossing van problemen die werden benoemd?
Hij "gaat niet in zee met extreem-rechts". En weg is de bolle. Presentatrice vraagt niet eens wat hij daarmee bedoelt. Wat een afgang.

Fijnstoffer | 14-04-19 | 12:34 | 3

Ik heb juist het idee dat deze "verplichte en opgedrongen" diversiteit de bron is van de vele problemen waar we mee te kampen hebben. Diversiteit is op zich niet slecht zo lang dit zich op een natuurlijke, biologische manier in een eigen tempo kan ontwikkelen. Helaas hebben deze EUrofielen daar geen tijd voor want hun droom moet uitkomen als zij nog leven en hun narcisme nog kunnen voeden!

Harrie7949 | 14-04-19 | 12:40

Volgevreten Limbeau trekt grote broek aan en doet een megalomaantje in Buitenhof. De presentatrice van dienst heeft vijf dagen later nog pijn in haar aars.

De Briemusketier | 14-04-19 | 12:40

Zou Timmerfrans diversiteit van politieke opvattingen hebben bedoeld.., politici die de SJW- en globalistische agenda niet onderschrijven?

therealbraindump | 14-04-19 | 12:55

Bla bla bla 'we willen geen land waar iedereen op elkaar lijkt en Klaas heet' blablabla 'we halen zoveel kracht uit diversiteit' blabla.
Wat een lading bullshit krijgen we weer over ons heen.

Kwijldraad | 14-04-19 | 12:32 | 1

Doe mij maar meer Klaas-Jan Huntelaar en Klaas Dijkhoff. En wat te denken van Sint Ni klaas? Die bolle is van de pot gerukt met zoveel bullshit.

aamert | 14-04-19 | 13:17

Het enige positieve van de EU is dat op termijn de oranjes definitief de pleiterik moeten maken, dus niet af en toe 5 jaar verkansie maar echt heus zonder dollen permanent optieften. wegens overbodige bestuurslaag. Daarom willen de Britten er uit, maar dat wordt behalve hiero nergens hardop gezegd.

De Briemusketier | 14-04-19 | 12:31

Alleen de aanwezigheid van Frenske is al reden genoeg om uit de EU te stappen...

Ommezwaai | 14-04-19 | 12:31

Haal kracht uit de diversiteit!

Kijk.

We moeten als landen in Europa divers blijven. Niet in de EU-eenheidsworst mee en zomaar onze verschillen opheffen op cultureel, financieel, politiek en fiscaal gebied. Blijf divers....

Of bedoelt Frenske het niet zo?

Overnijd | 14-04-19 | 12:30 | 2

Bedoeld hij meer blanken?

Harrie7949 | 14-04-19 | 12:35

ik hoor frenske net zeggen dat het FvD pro Eu is. Wat kan die man liegen, en wat is Buitenhof toch een partijkartelvehikel dat diep bukt voor de loopjongens van het multinationalgrootkapitaal. Het is een pervers en decadent gebeuren daaro in het mediapark.

De Briemusketier | 14-04-19 | 12:35

Fransje krijgt kritiek over eerdere uitspraken over Baudet, is hij niet gewend.
Dan gaan we maar verder over diversiteit, want diversiteit is goed....

Croxifoxio | 14-04-19 | 12:30 | 2

Diversiteit is een EU dingetje, die willen meer negers. Dat is overigens alleen op het europese continent aan de orde.

De Briemusketier | 14-04-19 | 12:37

Een van de vele gescripte 1-2tjes zodat hij kon inkoppen met FvD standpunt Nexit

HdJ | 14-04-19 | 12:52

He daar hebben we zumkotzenfranz weer.

jos verstoppen | 14-04-19 | 12:30

Daar ga je scherp van zien. FRANS of masturberen met een kaasschaaf? (geen linkje vanwege regel 34)

Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 12:42

Was het overigens niet Timmerfrans en de destijds vrouwelijke voorzitter van de PvdA (naam even ontschoten) die Job Cohen een mes in de rug hebben gestoken?
Alles voor Timmerfrans zal die gedacht hebben...... smerig vette incompetente narcist!

Fatwabuster | 14-04-19 | 12:30 | 1

Gewoon genieten in zeven talen. Ik offer een lopend buffet. Wel schrijf je FRANS TIMMERMANS standaard in hoofdletters, wist u dat? Thugs.

Aap Noot Miesje | 14-04-19 | 12:30

Zit te kijken nu, die man is echt niet helemaal goed. Baudet zei het al bij WNL op Zondag. Leeft geheel in zijn eigen wereldje en zegt te weten wat er speelt onder de volken binnen de EU, niets is minder waar dan dat laatste.

Halal gehaktbal | 14-04-19 | 12:29

Timmerfrans denk dat hij bij het jeugdjournaal zit met z'n bootjes. De renaissancevloot ziet hij niet. BOEM.

Han-Xi | 14-04-19 | 12:29

Sorry, ik ga niet kijken naar deze volgevreten kwal. Kijk ook al jaren niet meer naar NPO 1,2,3, en 4. 99% smerige linkse propaganda waar ik voor pas, ik weet het nu wel. Altijd weer dezelfde ,bangmakende op emotie gebaseerde bullshit en leugens.

Zwizalletju | 14-04-19 | 12:27

Ik vond het verhaal over kleine bootjes die uit grote bootjes komen heel erg leerzaam. Ik wist dat echt niet.

Mazzelstof | 14-04-19 | 12:27 | 1

Hij praat tegen je of je 12 bent. Laat ik dan ook als een 12 jarige antwoorden. Ik wil niet in je bootje Frenske!

Overnijd | 14-04-19 | 12:28

Tut, tut, @GS
Een klein beetje meer inhoud graag
bij deze pro FvD indoctrinatie ;-)

hotmint | 14-04-19 | 12:27

'ijdelze', 'publieklijk''
Misschien toch even nalezen voor je op publish klikt.

bintang | 14-04-19 | 12:25 | 1

En vergeet 'Adelijk' niet.

bintang | 14-04-19 | 12:26

Timmerfrans is de Jan Karbaatbroer van Ivo Niehe,vol van zichzelf en fantastisch in talen.

Jimmy Mc Clure | 14-04-19 | 12:25

Heb het 15 sc volgehouden. #eitjepellendoet#

Koffie ? | 14-04-19 | 12:24

De FVD-mannen deden het geweldig heden ochtend bij WNL !!

Remi 1 | 14-04-19 | 12:24 | 1

Kijken daar meer mensen naar dan naar Buitenhof?

gestoptmetroken | 14-04-19 | 12:34

De EU is het volgevreten zelfvoldane smoelwerk van het nieuwe fascisme.
Geen stampende laarzen en blokkende snorren meer, zoals bij de oude socialist uit de vorige eeuw die zij nog steeds als moreel kompas gebruiken, maar zemelende dronkenlappen, giechelende hofnarren en collaborerende media-clowns.
Voor de rest hetzelfde streven naar totale macht over de media en het onderwijs, beperking van vrije spraak & gedachtewisseling, opoffering vragen/eisen voor Grote Idealen. Globalisme is ook weer het doel. Met 1 grote corrupte centrale regering die het dagelijkse leven tot minuscule details wil regelen/verordenen.

Noem het gerust de Derde Wereldoorlog tegen alle westerse samenlevingen. De strijd is al jaren bezig en immigratie klimaat racisme zijn de knuppels om de gewone burgers in permanente staat van beschuldiging/onderwerping te brengen. Met de islam als wapen ingezet tegen de man in de straat.

Geschoren bloksnor Timmermans is maar een dikke baksteen in de muur rond de globalistische plantage. Een muur niet gericht tegen vijandige inbraak - maar om de slaven binnen te houden.

Jan Passant mk2 | 14-04-19 | 12:24 | 3

Die was raak!

vluchtelingallergie | 14-04-19 | 12:28

Juist Jan. Met veel verbazing moet ik constateren dat veel mensen in mijn directe omgeving nog steeds in deze propaganda blijven trappen. Als ik er dan iets van zeg krijg ik als weerwoord steevast de NPO oneliners te horen! Totaal geïndoctrineerd door de staatsomroep met hun EU propaganda!

Harrie7949 | 14-04-19 | 12:31

De EU is verworden tot een gevangenenkamp van Europese volkeren met de Duitsers als kampbewaarders en collaborerende Fransen als hun hulpjes die een paar graantjes mee mogen pikken. Maar het zijn opnieuw de Moffen die de rest van Europa hun zin aan het opdringen is. Ze leren het nooit.

Superkwatta | 14-04-19 | 13:55

Ik vrees met diepe vrees dat die man nog in sprookjes gelooft...

eerstneukendanpraten | 14-04-19 | 12:24 | 1

Meneer Timmermans leeft zijn eigen sprookje - en dat doet hij ten koste van alles en iedereen en tot het bittere eind.
Heb je wel vaker met dat soort idealisten, die hebben altijd een olifant met een grote snuit nodig om ze uit te blazen. De wederopbouw daarna heeft de EU alvast getorpedeerd door zoveel mogelijk ons vijandige culturen hier te huisvesten.

Jan Passant mk2 | 14-04-19 | 12:50

Buitenhof is inmiddels ook een anachronisme... Dat deftige muziekje, van die linkse boven ons gestelden die op beschaafd NRC-niveau met elkaar in gesprek gaan onder leiding van Paul Witteman, die inmiddels ook rijp is voor een aanleunwoning en incontinentieluier. Kan gewoon echt niet meer, zooo last year...

Motleycrew | 14-04-19 | 12:23 | 1

Oh ja Paul Witteman (Bloemendaal 1945, UvA, PvdA, Vara, NPO) die in 2017 met droge ogen tegenover Sid Lucassen beweerde nog noooooit van het Cultuurmarxisme gehoord te hebben. Hij is zelf het vleesgeworden bewijs van de Lange Mars door de instituties van de linkse kerk. Die flapdrol is af.

Mammeloe | 14-04-19 | 12:33

Kom kom, het *journalistieke* programma Buitenhof maakt maar één keer per week reclame voor de EU en het heersende partijkartel. Alleen op zondag; de rest van de week zijn ze volledig neutraal.

Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Negatieve stemming hier altijd.

Dandruff | 14-04-19 | 12:21 | 3

Zie het als een zondagsdienst van de Evangelische Kerk der Nuance, van de Laatste Heiligen der Deugd.

Rest In Privacy | 14-04-19 | 12:25

Jij hebt gisteravond wel erg veel gezopen. Effect is nog steeds aanwezig.

Rheia | 14-04-19 | 12:28

@Hollende_Kleurling | 14-04-19 | 12:25:

Eens, alleen zou de NPO dat dan ook zo moeten noemen.
Nu denken tientallen, misschien wel honderden mensen nog steeds dat Buitenhof soms een beetje journalistiek bedrijft.

Dandruff | 14-04-19 | 13:06

Godverdomme in 20 seconden al weer dezelfde onzin gehoord;

1. Dankzij de EU is er op het brits schiereiland al 20 jaar geen oorlog...

2. Enorme economische malaise wanneer Brexit zonder afspraken...

3. Alle mensen die er verstand van hebben zijn het er over eens....

* Met muisje op kruisje klikt, ik kan er ECHT niet meer naar luisteren.

Joffri | 14-04-19 | 12:20

En toch gaat Europa gewoon door.

captainobvious | 14-04-19 | 12:20 | 1

Gewoon niet hoor. Het is langzaam maar zeker aan het desintegreren. Europese burgers beginnen door te krijgen dat ze opnieuw onderworpen en overheerst worden door Fransen en Duitsers.

Superkwatta | 14-04-19 | 13:52

Ik heb die fascistische blaaskaak al vaak genoeg aangehoord, dus pas!

Mr_Pikibelly | 14-04-19 | 12:20 | 1

Blakende fascistische,narcistische blaaskaak.
Goed voor 30k euro p.m.
Nou jij.

De Profundus | 14-04-19 | 13:35

Meer timmerfrance.

van stampij | 14-04-19 | 12:19

Een nacht in de marinade.
Per kilo wildzwijn, enkele uien grof gesneden, 3 tenen knoflook, grof gesneden, een fles rode wijn,10 jeneverbessen, 8 eetlepels azijn, zes takjes tijm.
Goed door elkaar mengen.
Zeef de vloeistof zodat je die kunt hergebruiken.

Snijd van het wildzwijn de hardste pezen weg (schaar gaat ook)

Goed in kleine porties bakken, met peper en zout.
Twee tot drie uur sudderen op klein vuurtje.

Voeg ook het marinadevocht toe en een flesje wildfont.

Voor de saus: gebruik het vleesvocht en voeg eekhoorntjesbrood toe dat goed en mooi bruin en smakelijk voorgebakken is en een pak cranberries, voorgekookt tot prut. Maak de saus af met slagroom.

Oh SHIT, het is Timmerfrans. Ik dacht iets anders!

Angélica de Sancé | 14-04-19 | 12:19 | 1

Bedankt, dat wordt smullen maar ik dacht bij der Franzl eerder aan babi
pangang bereid in een smerige keuken.

Ernst Oosters8389 | 14-04-19 | 12:59

Ik zit het hier aan te kijken, en het klopt weer. Timmerfrans denkt dat de burgers allemaal nooit verder zijn gekomen dan de lagere school. En natuurlijk zoals de NPO roll'ed geen enkel weerwoord.

poiuytrewq | 14-04-19 | 12:19

Ik krijg altijd het idee dat Timmermans, Juncker, Judith Sargentini etc. gehypnotiseerd en gehersenspoeld zijn tijden satanische rituelen waarbij kinderen worden geofferd. Raar idee wel maar toch. Dat soort dingen gebeuren. En deze mensen komen op mij zo gestoord over dat het me niet zou verbazen. vandaar ook dat gevoel van een sekte dat je krijgt als je die EU idioten ziet. Want zeg nou zelf id het normaal dat een dronken idioot de baas is van de EU? Zou Rutte ook meedoen? Die is ook nogal dolletjes op Juncker en Timmermans.

Rheia | 14-04-19 | 12:17 | 2

Was eigenlijk van plan om nooit meer te reaguren, maar hier sla je weer de spijker op z'n kop, waardoor ik het niet kan laten.
Namelijk, je haalt die Pinokkio aan, die is toch ook geen 100%, dus die past prima bij dat zooitje wat u en mij helemaal leeg zuigt.
En opnieuw doe ik een poging om nooit meer te reaguren.

watmagjenogwel | 14-04-19 | 13:52

Ik vertrouw die Rose Pinokkio voor geen meter. Verraadt eenieder als hem dat uitkomt. Zelfs zijn eigen land en volk.

Superkwatta | 14-04-19 | 14:04

Frans Timmermans grossiert inderdaad in gratuite praatjes. Misselijkmakend figuur met zijn ridicule geaffecteerde Engelse accentje.
Ik vraag me af welke rol Bernhard en Beatrix gespeeld hebben in het overdragen van onze Nederlandse soevereiniteit aan hun eigenlijke landgenoten in Brussel.
Verder vraag ik me ook af of er meer bekend is over de achtergrond van de bijlmesman die Wilders wilde aan gaan vallen in Heerlen.

Superkwatta | 14-04-19 | 12:16

Timmerfranz graaft z'n eigen graf, is hij wel een tijdje mee bezig natuurlijk.

Mr_Natural | 14-04-19 | 12:16 | 1

Hij moet aardig diep graven en dat met zo'n dikke pens.
Respect!!.

Pelforth | 14-04-19 | 12:19

Brexit verlamt UK. Ja, door remainer May en het EU-tuig in Brussel.

Fijnstoffer | 14-04-19 | 12:15 | 2

Dat moet allemaal nog blijken, want die stellingen kun je pas toetsen als Brexit al een paar jaar achter de rug ligt.

poiuytrewq | 14-04-19 | 12:21

Dat lijkt me niet geheel de waarheid. Het is mogelijk om Timmermans een totaalfaal te vinden en die Brexit ook niet als een echt goed plan te beschouwen.

Dr_Prepper | 14-04-19 | 12:26

Bestaat de Partij van de Armoe nog? Ik dacht die allemaal al bij GroenSlinks zaten.

Winter_is_coming | 14-04-19 | 12:14

Spitsenkandidaat? Ik zie alleen de bolle vormen van volgevretenheid.

Fijnstoffer | 14-04-19 | 12:14

Geweldig omschreven. Word er helemaal blij van. Roflol.

Rest In Privacy | 14-04-19 | 12:13

Ik bof maar dat ik niet naar dit soort misselijk makende figuren hoef te kijken. Kunnen we die gast niet naar Turkije verbannen? Daar woont nog zo'n gek.

Rheia | 14-04-19 | 12:13

Dank voor de waarschuwing.
*Studio Brussel op zetten doet*

Mammeloe | 14-04-19 | 12:13 | 3

Lang niet gehoord. Erg gaaf.

Dirrek | 14-04-19 | 12:16

@Dirrek | 14-04-19 | 12:16: Yep, of probeer FIP Radio eens, alle soorten muziek, bijna geen dj's, geen reclame. Eclectisch.

Mammeloe | 14-04-19 | 12:26

@Mammeloe | 14-04-19 | 12:26:
Of radioparadise (met een geweldige app, 12 uur bufferen en een intercontinentale vlucht is uit te houden).

Enrique C | 14-04-19 | 13:12

Oh God, zat ik bijna NPO te kijken....

J-van-de-Bontekoe | 14-04-19 | 12:11

Ik ben er nu zeker van dat Timmerfrans eigenlijk voor Baudet en Wilders werkt. Met deze man krijgt iedereen een hekel aan de EU en gaat er snel een andere wind waaien in Brussel. Precies wat Baudet en Wilders willen, Wat een geniale zet van die twee om Timmerfrans daar voor te gebruiken!

ILF2 | 14-04-19 | 12:11

wie zaait zal oogsten,narcistische mafklapper 30ruggen per maand! comediant in de leer geweest bij die gek met dat te grote hoofd opsluiten dat gajes.

RenedieLange | 14-04-19 | 12:09

wie kijkt er ooit nog naar buitenhof dan? een verwaaide PvdAer misschien? een D666 drammer om nog meer te kunnen drammen, wie o wie

Rest In Privacy | 14-04-19 | 12:08

Alweer Timmerfrans sorry dit trek ik niet Van Rossem.

de uitbater | 14-04-19 | 12:07 | 2

Wees gerust het volgende topic gaat over een relevanter politicus: Rita Verdonk.

keestelpro | 14-04-19 | 12:09

#metoo

Botte Hork | 14-04-19 | 12:11

Timmerfrans is ook nog eens een afvallige D666er.
Ik kijk de samenvatting wel mijn vrienden van PSV hebben een kampioenschap te verdedigen.

keestelpro | 14-04-19 | 12:07 | 2

0-1..... *proest*

Fatwabuster | 14-04-19 | 12:58

2x in 1 weekend Timmerfrans......... je kan ook overdrijven Van Rossem!

Fatwabuster | 14-04-19 | 12:05 | 3

Zag hem laatst ook al in Polen mensen lastig vallen op hem te stemmen.

gato | 14-04-19 | 12:11

2 x Per week een gehaktbal was de afspraak toch?

Mr_Natural | 14-04-19 | 12:23

@Mr_Natural | 14-04-19 | 12:23: Ik ben nog bezig met de 1e gehaktbal van gisteren weg te werken..... en die viel niet mee

Fatwabuster | 14-04-19 | 12:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken