Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Agressieve asielzoekers uit veilige landen krijgen eigen buslijn van terreurbukker @markharbers

De kop is postmodern Nederland in een notendop: bukken voor terreur, onder """leiding""" van law & order gelul & kolder-partij vvd

VVD. Altijd op weg naar de afgrond

Turken, Albanezen, Marokkanen: allemaal oprotwaardige opportunisten uit veilige landen die weigeren weg te gaan en zich zodanig misdragen in de publieke ruimte van de gastvrije polder, dat de vvd het beu is en ze met gepaste dwang over de grens flikkert bukt voor onderontwikkelde testosteronculturen en de sfeerverziekende tuigherkomstiërs dan maar hun eigen buslijn aanbiedt. "Veiligelanders", worden ze genoemd, deze "passagiers die proberen naar binnen te glippen zonder te betalen, halve kaartjes kopen of hun afgestempelde biljetten onderhands aan de volgende passagier doorgeven. [Chauffeurs] werden uitgescholden toen ze om vervoersbewijzen vroegen. De ergste lastpakken spugen, slaan op de ramen, vallen vrouwelijke passagiers lastig in de avonduren." Citaat uit NRC en als zelfs het Huichelblad hun nuffige Rokinredactie al verruilt voor de provinciale negorij om dit op te schrijven, moet het wel heel erg zijn. Die komen normaal alleen de Afsluitdijk over als ze demonstreernegers naar een Sinterklaasintocht begeleiden. 

Ook de Staatsomroep citeert al een letterlijk onderscheid tussen uitgeprocedeerd asielschuim dat weigert op te tiefen omdat Wil Eikelboom c.s. nog wel een juridisch truukje weten om de procedure te rekken, en 'normale' passagiers. Vraagje, zomaar: als zelfs de Inclusieve DIversiteitsdrammers al moeite hebben om dit recht te breien. Hoe lang denk je dan dat 'normale' mensen dit nog blijven pikken? De zogenaamde "agressielijn" gaat drie maanden op proef rijden. Dat is met een beetje doortuffen ruim genoeg tijd voor zeker dertig pendelritjes tussen Ter Apel en Albanië om het uitschot terug naar hun beginhalte te brengen. Maar ja. We hebben een laaf van Brussel als staatssecretaris, waar we voor dit soort dingen echt ff een Orbán als buschauffeur nodig hebben.
UPDATE: Niet alleen QBuzz in Ter Apel is het beu, ook Keolis in Borne krijgt een dikke staart van agressieve zwartrijdende asielzoekers. Mark! Nog een gratis buslijntje dan maar?

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
ik2! | 12-04-19 | 22:47

Als er dan toch gespecialiseerd vervoer voor deze groep, volledig aangepasten moet komen ,waarom dan geen luchtbrug naar de diverse landen van herkomst......

lilluke halve hoan | 12-04-19 | 16:15

Alleen acceptabel als er twee haltes zijn een halte bij het deportatie centrum en een tweede bij het vliegtuig naar de shithole van herkomst.

Musashi | 12-04-19 | 10:22

Mijn Nederland is een grote speeltuin geworden voor mensen die onze cultuur niet begrijpen Mijn Nederland was gezellig. Wij Nederlanders gaan met respect om met mede Nederlanders.
Jammer dat onze hopmannen en akela's ons mooie Nederland niet goed kunnen besturen. Jammer dat ons Nederland heel langzaam verdwijnt in een groter geheel. Dag mijn mooi Nederland.

Jonkheer-Carolus | 12-04-19 | 07:43

De brutalen hebben... precies

CododerDritte | 12-04-19 | 00:07

Natuurlijk! In plaats van dat schorem a.s.a.p. de EU uit te trappen krijg dat aso-asieltuig als beloning voor het treiteren en schofferen van de lokale bevolking een EIGEN BUSLIJN! Gestoord, compleet maar dan ook compleet GESTOORD!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:07

Beetje harder optreden helpt. Mensen die uit veilige landen willen vluchten als asielzoekers en niet normaal aanvragen.. Helaas gewoon terug laten zenden. Niet te lang wachten tot ze hier kroost hebben.

Jan Onbewoond | 11-04-19 | 20:17

OT: Overigens topik over Michel T?

Tbs'er die begeleider doodstak, nu celstraf en weer/meer/nog steeds TBS.

Ook dingen misgegaan in de kliniek, etc.

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 18:59

Als het zelf gekozen beleid u niet aanstaat, dan emigreert u toch lekker!!

Zie Andere Kant | 11-04-19 | 18:56 | 1

'Zelfgekozen beleid'? Door wie dan?

BaldEagle | 11-04-19 | 21:03

Er zijn nu ook plannen om bejaarden hun pinpassen + pincode af te laten geven bij de asielbushalte. Dat scheelt weer onnodig geweld en iedereen is weer blij.

K. Westergaard | 11-04-19 | 18:50

het werkt, het werkt... of het nu een moeder van Lily of Howick is of een Michael Panhuis die een behandeling voor zijn zedendelicten weigert, het werkt.. gewoon alleen aan jezelf denken en verder aan iedereen scheit hebben dan krijg je wat je wilt en eist..
moeder hup na 10 jaar alsnog in Hollandia
Panhuis zijn onschuldig slachtoffer volledig zijn perverse behoeften op uitgeleefd, zijn droom laten uitkomen ( RIP ANNE)
en asieltuig dat hier niets maar dan ook niets te zoeken heeft speciale priveleges bieden omdat ze zich absolute niet wensen aan te passen of zich enigszins als gast willen gedragen

fikkieblijf! | 11-04-19 | 18:10 | 1

Het stapelt zich gewoon op tot het kookpunt en dan breekt origineel de pleuris uit en is het hek echt van de dam!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:44

dan ben ik toch benieuwd... als die speciale bus er is mogen ze dan nog wel met de normale bus... of is dat dan discriminatie?

fikkieblijf! | 11-04-19 | 18:07

integreren moet je leren...vooral buiten de samenleving in aparte verstrekkingen. zodat eenmaal uit AZC je vooral als heel verwart de straat op mag, daar waar je vreemde wezens en onwilligen zult tegenkomen die jouw je privileges niet geven..maar met een beetje zwaardzwaaien kom je geheid weer terug in een speciale threatment en op maat verzorging..

welkom to the Zoo.. to the left you see a normal scool to the right you see dutch girls on bike, to the right... ho stop don't shoot, don't shoot

fikkieblijf! | 11-04-19 | 18:05

Discriminatie, racisme ! tenminste zo heette dit toen de donkere medemens nog achter in de bus moest plaatsnemen.
Nu krijgen ze een "aparte" bus...

iew | 11-04-19 | 17:44

Nog ff en Harbers doet ze hun pyjamaatje aan, helpt met tandjes poetsen en stopt ze in bed na voor gelezen te hebben uit de koran.

Uw Verzekeringsadvis | 11-04-19 | 17:34

Wanneer is dit mislukte experiment om niet-westers tuig onbeperkt binnen te laten en dan levenslang te subsidieren toch eens afgelopen? Dit is de schuld van stemmers, niet van de overheid!

wegrenner | 11-04-19 | 17:28 | 1

het begint net.. Marrakesh verdrag gemist?

fikkieblijf! | 11-04-19 | 18:06

Even denken... Wat hebben de meeste Nederlanders de laatste 55 jaar gestemd? Dus dan is hier toch niks mis mee?

4thoseabout2rockwe.. | 11-04-19 | 17:25 | 1

Inderdaad, dit is wat we willen. Het gaat nog geweldig genoeg met de meeste mensen.

hustler01 | 11-04-19 | 18:06

"Turken, Albanezen, Marokkanen: allemaal oprotwaardige opportunisten uit veilige landen die weigeren weg te gaan en zich zodanig misdragen in de publieke ruimte..."

Voor dit soort schooiers moet je heel snel speciale, nieuwe wetgeving ontwikkelen, die het mogelijk maakt ze gewoon in gevangenis te bewaren tot het moment van uitzetting, of tot ze zelf aangeven de gevangenis beu te zijn en terug te gaan naar hun eigen land. Wel checken dat ze dan inderdaad optiefen, natuurlijk.

Dr_Johnson | 11-04-19 | 16:55

Beter was het om een beveiliger op de bestaande bus te zetten. Een beveiliger met een uzi. Eens kijken of ze dan nog een grote bek hebben. Nu is er een precedent geschapen en krijgen alle aso azc’s een eigen bus. Gvd de VVD is helemaal de weg kwijt. Vooral sjaak harbers is compleet gek geworden. De teleurstelling van 2019, Harbers!

Rdock | 11-04-19 | 16:27

Waar is de “you hit me, i hit you harder” mentaliteit gebleven?

Ray69 | 11-04-19 | 16:15

Enkele reaguurders lachen zich nu rot, GS in paniek.
Kom op mensjes. Tis niet het einde van de wereld.
Denk positief.
Is een banen motor:
Chauffeurs gezocht voor mongolen.
In bezit van eigen vrachtwagen voor meegebracht gestolen goed.

Gokmaar | 11-04-19 | 16:12

Dit is precies wat de machthebbers willen ; overal poortjes , veiligheidscontroles, alles onder het mom van beschermen van de bevolking tegen het gespuis dat ze hier naartoe hebben gehaald . Met als doel absolute controle te krijgen over de bevolking. Heel erg ziek. Het enige wat wij als bevolking kunnen doen is onszelf organiseren.

Kim-Jung-Un | 11-04-19 | 16:08 | 1

WIJ ALS BEVOLKING? laamenielache.

Y&T | 11-04-19 | 16:36

Waarom Nederland in vredesnaam de verplichting zou hebben om dat tuig mee te nemen in een bus ontgaat me. Als ze al in een bus moeten, dan in eentje van Justitie met als bestemming de vreemdelingenbewaring. Opsluiten op een dieet van water en brood tot ze smeken om terug naar Marokko te mogen.

JvanDeventer | 11-04-19 | 16:04
-weggejorist-
lingo star | 11-04-19 | 15:57
-weggejorist-
Ciara | 11-04-19 | 15:57 | 1

Vindt t niet gek dat ze zich agressief gedragen, ze komen er mee weg. En dan zegt justitie en politie racist tegen de eigen bevolking als zij daar problemen mee hebben. Creëren van monster heet dat, succes ermee

rattenvanger XL | 11-04-19 | 15:57 | 1

Een

rattenvanger XL | 11-04-19 | 15:57

Nederland past zich voortdurend aan, aan dat gajes, tuig, dat schijt heeft aan Nederland en Nederlanders.
Ik krijg er huilbuien van ...

laurentius | 11-04-19 | 15:26 | 1

Ik word alleen maar pisnijdig! Iedere dag weer een beetje erger!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:47

Arriva had laatst op het perron in Emmen en Zwolle al een toegang en een uitgangscontrole zal mij niks verbazen dat dit komt door de nieuwe Nederlanders.

simpel_vruchtje | 11-04-19 | 15:15 | 2

Ik werk er. Daar komt het door ja.

ErwinDePerwin | 11-04-19 | 15:37

Eigen bussen ("slegs vir getinten")...? Zou het niet vele malen goedkoper zijn om op elke gewone lijnbus een paar stoere flinkbewapende marechaussees mee te laten rijden!? Zo wordt het gajes immers ook in hun eigen landen rustig gehouden.
Oh nee wacht, geen personeel genoeg, want ons leger en politie zijn immers (auf Befehl van Brussel) sinds Rutte aan de macht is kapotbezuinigd.
Zo worden we steeds meer overgeleverd aan onrust en, in de nabije toekomst, chaos. Zou dat soms zijn wat Brussel wil? Onrust zaaien om de nationale eenheid van de lidstaten te ondermijnen zodat we om een EU popo en EU leger gaan roepen!? Juncker zei immers ooit dat nationale eenheid het (tegen)gif is tegen de EU bureaucratie!
En "dat moeten we met z'n allen niet willen"

telelezer | 11-04-19 | 15:08 | 3

Spijker op zijn kop, bakken geld gaat naar deze boefjes derhalve bezuinigen op nuttige ambtenaren.

Uw Verzekeringsadvis | 11-04-19 | 17:36

Ja lijkt idd veel meer voor de hand te liggen, om een of twee potige beveiligers op zo'n busdienst te zetten, zou dat nou echt meer kosten dan het opzetten van een aparte lijndienst?

2tribes | 11-04-19 | 18:12

Exact! Dat is wat Brussel wil! Jij snapt het!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:49

Hoeveel zakgeld krijgen ze daar eigenlijk?

Ben er niet op tegen om een groot hek om zoon centrum te zetten, en het allemaal wat soberder te maken.

Het mag wat kosten!

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 14:40 | 2

Kennelijk niet genoeg "zakgeld" want de rest wordt erbij geroofd:
Ik citeer:
""Die middenstanders willen graag de schade kunnen verhalen op de ((AZC)) dieven, zoals ze dat wel op gewone Nederlanders kunnen doen. Harbers zei dat er hard aan wordt gewerkt om dat mogelijk te maken"
Watteh.....? "hard gewerkt om dat mogelijk te maken"... hahahahaha, wat een land.

telelezer | 11-04-19 | 14:58

Ongelovelijk weer dit! Het probleem weer niet aanpakken, maar nog faciliteren ook nog. Wat een waanzin. Die bus door laten rijden en in eigen land pas laten stoppen.

bqbq | 11-04-19 | 14:37

Ilegalen vertrekken pas als de levensomstandigheden in NL slechter zijn dan in de landen van herkomst. Zolang dat niet bij de bestuurders van dit land door dringt, zit je er mee opgescheept. Dus the way to go is interneren en voor alles laten betalen met waardepunten die ze bijvoorbeeld hebben gekregen door corveewerkzaamheden op hun opvangcentrum, mobieltjes innemen, geen enkele toegang tot sociale media, anders dan via een censor en geen toegang tot bankautomaten of transferbedrijven zoals Western Union of Moneygram. Geen contact met Nederlanders, anders dan werknemers van de opvangcentra of de IND/Avim. advocaten en eventueel ambassadepersoneel. Dezelfde mogelijkheden binnen het rechtssysteem als gewone NLers, dus niet meer "gratiesj" en zonder gevolgen tot Sint Juttemis procederen. Geen andere eisen aan het eten dan de puur medisch noodzakelijke eisen en eten wat de pot schaft en zo goedkoop mogelijk. Douchen met munten en tijdklokken (zoals op de camping, ja) Hongerstaker separeren en desnoods naar een andere verblijfplaats sturen. Dan heeft men nog altijd de basisvoorzieningen ide==============================

Misschien dat dat het leven is wat de illegalen prefereren.

Heiner | 11-04-19 | 13:51 | 1

@Heiner:
Corveewerkzaamheden? hahahaha
Ik citeer:
"Asielzoekers, als je ze zo mag noemen, in Alkmaar wensen geen wederdiensten te doen in hun gastsamenleving. Wij zullen hen verzorgen met bed, bad en brood en daarmee basta. Ze maken dus GEEN eigen toiletten schoon.""
https://www.geenstijl.nl/5141650/lekker-lunchtopic-wel/

telelezer | 11-04-19 | 15:11

Een aparte bus. En dat is de beste oplossing voor het probleem? Ik zou zeggen: het geld wat je uitspaart door die bus niet te gebruiken aan de politie geven onder de voorwaarde dat ze de betreffende klootzakjes ook grijpen en laten veroordelen. Lijkt me een betere oplossing voor het rechtsgevoel van veel reaguurders.

Schadenfreude | 11-04-19 | 13:33

Want waarom zou je handhaven als je uitzonderingsposities kunt creëren?

Als ik nu stop met de regels volgen, krijg ik dan ook een apart stukje grond waar ik niet aan de regels hoef te voldoen?

Noltie | 11-04-19 | 13:31 | 1

Nee dat geldt alleen voor moslims

telelezer | 11-04-19 | 15:14

Zou het een snelwegbus zijn?
.

Kijkeensaan | 11-04-19 | 13:20 | 1

Is die "we gaan ze halen" bus er nog?
Dan gebruiken om ze te brengen natuurlijk .

hotmint | 11-04-19 | 17:54

Misschien een idee om een aaantal leden van Satudarah of Hells Angels en aanverwante clubs in het kader van hun taakstraffen of resocialisate na detentie de pendelbus te laten besturen en de controle op vervoersbewijzen te laten uitvoeren.

BonSens | 11-04-19 | 12:52 | 1

vervoersbewijzen...?? Dat wordt toch immers gratis reizen (want sooo sielig)

telelezer | 11-04-19 | 15:16

Ik zal mij morgen ook eens misdragen in het OV. Lijkt mij wel iets, het ziet er uit als een prachtige luxebus ipv een standaard OV bak.
Of zullen een paar Handhavers / Politieagenten mij de bus uitsleuren, beboeten en mij de rest van de reis laten lopen? Ik heb immers een NL paspoort, ben blank en ommenabij de 50 met werk...

Jan Lange3373 | 11-04-19 | 12:36 | 2

Als het niet lukt om je eigen Luxusliner voor de deur te krijgen en je netjes zonder oponthoud aflevert op de plek van je keuze, aangifte doen van discriminatie?

Kachelboer | 11-04-19 | 12:53

Tja, dan ben je de loel in dit prachtige land.

bqbq | 11-04-19 | 14:39

Ik hoop van harte dat de VVD bij de eerstvolgende verkiezingen voor hun wanbeleid genadeloos zal worden afgestraft. Hun volksverlakkerij, landverraad, corruptie, vriendjespolitiek, leugens, bedrog, manipulatie en EU-gehoereer zijn simpelweg onacceptabel.

Motleycrew | 11-04-19 | 11:51 | 2

Gaat niet gebeuren: voor de verkiezingen wordt er waren stoere taal uitgeslagen over aanpak van misdaad, klimaatdrammers, misbruik van uitkeringen etc. en een hele meute stemt weer braaf Rutte

Zorc | 11-04-19 | 13:02

Je hebt nogal een hoge pet op van de intelligentie van die VVD-meute?

BaldEagle | 11-04-19 | 21:51

Ondertussen gaan de lasten natuurlijk wel omhoog; het kost wat om in "zo'n gaaf land" te wonen.

Goldfinger | 11-04-19 | 11:39 | 1

Mond dicht en doorwerken tot je 75e!

Slipsnifter | 11-04-19 | 13:27

Weet er waar ook bussen rijden met asielzoekers met losse handjes
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20190408_86125856/viertal-opgepakt-in-den-helder-na-diefstal-telefoon-in-anna-paulowna

Jan Leul | 11-04-19 | 11:38 | 1

En dan die achterlijke reacties van ene 'Evert van Bunnik' eronder! Enge linkse drol!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:56

Ik snap het niet; kunnen we deze knapen met Pasen zo hard op hun bast slaan, dat ze pas met Kerst weer behoorlijk kunnen lopen?

oliebolletje123 | 11-04-19 | 11:22 | 1

Pasen? Kerst? Maar dat mogen we toch immers niet meer zeggen; lentefeest en winterfeest hoor!

telelezer | 11-04-19 | 15:20

“Harbers zei dat er hard aan wordt gewerkt om dat mogelijk te maken. Zo zullen gegevens over de dieven volgens hem sneller moeten worden doorgegeven aan de organisatie die de schadevergoeding regelt.” Een organisatie die een schadevergoeding regelt voor winkeliers die het slachtoffer zijn van diefstal? Komt allen naar Nederland, daar mag je gratis en straffeloos crimineel zijn, wees welkom!!

zijvanhiernaast | 11-04-19 | 11:15 | 2

Dit is er al sinds de eerste grote groepen kwamen. De groepjes werden hier door de winkelstraat begeleid('leren pinnen') en schade en diefstal kwam iemand van de organisatie direct hierna vergoeden aan de winkeliers.

arabes_eut_domus | 11-04-19 | 11:36

Geen woorden voor, echt bizar

zijvanhiernaast | 11-04-19 | 20:50

ondergang van het westen / nl.

Schepvogel | 11-04-19 | 11:13

Waar is Berbaar?

Muuke | 11-04-19 | 10:51 | 3

Die gaat dit busje besturen ....
Men verwacht dat die uitvreters dan zeer snel terug willen naar land van herkomst ......

Pjotterdjotter | 11-04-19 | 12:04

Die is een busje kopen om hier lekker wat centjes bij te verdienen. Laat simpele mensjes zoals hier maar klagen, wij van de VVD profiteren wel. Toedels!

5611 | 11-04-19 | 15:00

Hopelijk is die pendelbus milieuvriendelijk en rijdt die op gas. Met de de uitlaat naar binnen.

Ruikbaard | 11-04-19 | 10:46
-weggejorist-
Waakvlam | 11-04-19 | 10:41

Ik mag wel hopen dat die bus groen is, stel je de ophef eens voor als het niet zo zou zijn.

jos verstoppen | 11-04-19 | 10:40

Goedemorgen.
Dit toont inderdaad de jammerlijk treurige mislukking van
- handhaving van de immigratie wetgeving
- pogingen tot integratie.
Hup uitzetbeleid....
.
PS En ik ben *voor* deze bus. Je kunt de bewoners daar niet opzadelen met straffeloos gedoogde criminelen, die hun kinderen bedreigen, tgv falende overheid.

hotmint | 11-04-19 | 10:40 | 1

Ik ben tegen deze bus en voor een heel hoog hek met 220 volt erop om dat AZC!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:57

Gisteren in de krant (Dagblad van het Noorden) dat het OM eens per maand naar Ter Apel komt, om op het aanmeldcentrum zitting te houden. Eens per maand worden dan 12 tot 14 'asielzoekers' voorgeleid bij de OvJ. Ze krijgen dan een schikkingsvoorstel, waarbij ze een werkstraf moeten uitvoeren om het aanmeldcentrum. Schoonmaken of tuintjes harken dus. Het gaat voornamelijk om winkeldiefstal. Bij recidive moeten de verdachten wel naar de rechtbank in Groningen. Ik haal daaruit dat grofweg iedere twee dagen een 'asielzoeker' voor het eerst wordt betrapt op winkeldiefstal in Ter Apel alleen. Daarnaast heb je nog de recidiverenden, zaken waarbij het niet bewezen kan worden en diefstal die niet direct wordt opgemerkt. Ten opzichte van de maatschappij misschien eerlijk als we beginnen met een groot hek om dat kamp te bouwen.

The_iron_boar | 11-04-19 | 10:40

Lees je mee, onnozele Jinek?

Rallywally | 11-04-19 | 10:38 | 1

O ja en vergeet al die steekpartijen van afgelopen week niet.

Rallywally | 11-04-19 | 10:41
-weggejorist-
r frier tuck | 11-04-19 | 10:36

Vroeger had je ook aparte delen in bussen voor bepaalde mensen in usa.

defrhymz | 11-04-19 | 10:35 | 1

In Zuid Afrika hadden ze zelfs aparte bussen. Oh wacht...

copywriter | 11-04-19 | 10:48

De overtreffende trap van zwak.
Vraag me af wat Grapperhaus stiekem voor zichzelf denkt. Wat steekt hier toch achter?

CalamityJane | 11-04-19 | 10:35

Strafrecht is altijd een afspiegeling van de maatschappij. Kijk naar Polen of Turkije: meer criminaliteit betekent andere strafmaten en strafmaatregelen. Een asielzoekerscentrum vormt helaas een maatschappij op zich en asielzoekers moeten daarom ook anders gestraft worden. Het stigma op asielzoekers bestaat alleen omdat WIJ toestaan dat allerlei ongeschikten telkens maar weer het centrum mogen verlaten. Als we zorgen dat de rotte appels hard worden aangepakt, terug gaan naar het land van oorsprong of als dat niet kan voorlopig in ieder geval geen verblijfsvergunning krijgen dan wordt het imago van zij die zich wel gedragen ook niet verpest. Je bent te gast, als je geen modelburger kunt zijn hoe graag wil je hier dan wonen?

uch | 11-04-19 | 10:35 | 1

"Als we zorgen dat de rotte appels hard worden aangepakt, terug gaan naar het land van oorsprong"
@ uch
Mag niet van 'onze' Brusselse meesters (want diescriminaasie en raasjiesme)

telelezer | 11-04-19 | 15:25

Ik zit er een beetje dubbel in. Enerzijds horen de asielzoekers niet beloond te worden met een eigen bus. Anderzijds gun ik het de bewoners van Ter Apel wel dat ze eindelijk zonder dit tuig met de bus kunnen reizen. Dat ouders hun kinderen weer zonder zorgen voor tuigproblemen met de bus naar Emmen kunnen laten gaan (ongeacht wat ze daar te zoeken hebben)... Ik kom af en toe in Emmen en reis dan soms terug met de bus naar Groningen. Het valt me altijd op hoeveel smerig tuig er op de bus naar Ter Apel staat te wachten. Ooit meegemaakt dat een groep Albaniërs (gok ik) er direct vanuit de trein enorme hutkoffers in bus 300 (Groningen) gooide, wild in hun eigen taal tegen de buschauffeur begon te schreeuwen, wijzend op een papiertje met de route naar Ter Apel en vervolgens weigerde de bus te verlaten. Je kunt het zien als een poging tot kaping van een bus (mooie aanleiding tot uitzetting), maar de opgetrommelde agenten deden het af met een verwijzing naar de juiste halte. Blijkbaar zijn ook zij helemaal moegebeukt door dit soort gezeik.

The_iron_boar | 11-04-19 | 10:30

Ik pas. Kan hier niet netjes op reageren.

Muuke | 11-04-19 | 10:27

Het is natuurlijk wel saai tijdens de reis als ze niemand lastig kunnen vallen.
Die emotie/onvrede moet er toch uit,heel slecht om dat op te kroppen.
Zo verleg je het probleem enkel.

zoufri | 11-04-19 | 10:25

Dit en soortgelijke gekte (schat de proceskosten eens van de procedure www.geenstijl.nl/5147139/moeder-lili-...) zorgt er voor dat er door werkend Nederland veel geld wordt binnengebracht maar aan de verkeerde dingen wordt uitgegeven. De belastingbetaler voelt dat als pijn in de portemonnee, ondanks alle leugens over stijgende koopkracht: www.telegraaf.nl/financieel/3427664/p...

DasNouJammer | 11-04-19 | 10:25

Halte 1: jatten bij de Spar
Halte 2: jatten bij de AH
Halte 3: jatten bij de Lidl
Halte 4: jatten bij de Drogist
Halte 5: jatten bij de Boekhandel
Halte 5: jatten bij de Gemeente
Halte 1-5: voor inbraken bij de ongelovigen
Halte 6: politie om met voorrang aangifte wegens discriminatie te doen.....

Elder of Z. | 11-04-19 | 10:23 | 3

Wellicht een spaarkaart voor de verkregen PV's
.Bij een volle kaart krijg je een Nederlands paspoort .

zoufri | 11-04-19 | 10:35

Elder of Z. | 11-04-19 | 10:23 | En voordat de terugreis plaatsvindt worden aankoopbonnetjes gecontroleerd, geinig.

PopeyeKamper | 11-04-19 | 15:56

Knettergek bestuur in dit land.
''Meneer Asscher,

Ik hoorde gisteren in het radioprogramma ‘1 op 1’ van Sven Kockelman dat PvdA-Kamerleden (groot)ouders van ‘Nederlanders’ die naar het kalifaat waren afgereisd helpen om hun nageslacht terug naar hier te krijgen.

Veel meer wilde de woordvoerder van de (groot)ouders er niet over zeggen, want hij moest alles twee weken geheim houden.''
tpo.nl/2019/04/11/briefje-van-jan-aan...

pga | 11-04-19 | 10:22 | 5

@Graaisnaaiert | 11-04-19 | 10:37:
Overigens zag ik na die aanslag van die Tanis in Utrecht een stelletje moslims spontaan naar die plek gaan, bloemen leggen en hun afkeuring tegen dat soort idioterie uit te spreken. Die mensen hebben goddomme meer fatsoen in hun lijf en zijn aangepaster dan dat PVDA-mormel Kirsten in bovenstaand linkje. Heerlijk om te lezen, die tweets, zit geen enkele tussen die het wel voor haar opneemt.

Graaisnaaiert | 11-04-19 | 10:46

@Graaisnaaiert | 11-04-19 | 10:46:
In Marokko idem dito .
Hield de lokale bevolking een wake met kaarsjes etc ter nagedachtenis van die 2 onthoofde Scandinavische vrouwen tijdens hun vakantie daar.

pga | 11-04-19 | 11:40
▼ 2 antwoorden verborgen

''Spijksma kon nog niet vertellen of de veiligelanders gratis met deze pendelbus kunnen reizen. 'Dat is wel in ons voorstel opgenomen, maar moet nog nader uitgewerkt worden. Er is nog niet tot in detail over gesproken', lichtte hij toe.''

Klefpraat voor ''Ja''

pga | 11-04-19 | 10:21 | 1
-weggejorist-
halfvolle glas | 11-04-19 | 10:30

Vermenging van culturen? Eerder een dodelijke gif met een catastrofale afloop. Het is ronduit crimineel wat in de afgelopen 30 jaar over deze vredige samenleving wordt uitgesmeerd.

Bill Cosby | 11-04-19 | 10:21 | 4

@Ommezwaai | 11-04-19 | 10:31: nou ze sputterde wel wat tegen zo van: "zien ze er dan anders uit, of gedragen ze zich anders. Ik weet niet waar mevr. J. woont, maar kennelijk komt ze niet vaak in aanraking met de Nederlander met immigratieachtergrond.

oliebolletje123 | 11-04-19 | 11:27

@Ommezwaai | 11-04-19 | 10:31:
Sterker nog, zojuist even snel een catalogus met de Conscious Collection van H&M doorgebladerd. Om mijn 1e indruk te bevestigen ben ik even kleurtjes gaan tellen en vond ik welgeteld 2 blanke blonde modellen in een blaadje met 58 pagina's. Best bizar en veelzeggend.

2tribes | 11-04-19 | 18:22
▼ 1 antwoord verborgen

1. Asielaanvragers, vluchtelingen, veiligelanders of hoe het allemaal ook mag heten, is gewoon een verdienmodel. We voegen aan het lange rijtje profiteurs nu Qbuzz toe;
2. Ik weet wat ik voortaan stem. Lezen jullie mee, Mark en Mark? 20 maart jl. was slechts een voorbode...

Amsterdamsko | 11-04-19 | 10:20

Terreur werkt, zolang er nog genoeg belastingbetalers zijn om de omvangrijke multiKul te betalen.
Meer EU graag, dat lost uiteindelijk alle problemen op volgens VVD, NOS, extreemLinks en het dolle kuiken van '66.

Jan Passant mk2 | 11-04-19 | 10:20 | 1

hahaha het dolle kuiken, ik moest lachen.

2tribes | 11-04-19 | 18:24

Het OM kan ze gewoon vervolgen DNA afnemen en dan als ongewenst het land uitzetten. Maar het zijn geen blokkeer Friezen. Prioriteiten daar gaat het om.

Trumme | 11-04-19 | 10:19 | 1

Welnee, want winkels en oude vrouwtjes beroven is immers niet erg (want koeltoerrrr). Maar als je je kinderen wilt beschermen tegen gewelddadige anti ZwartePiet krijsers DAN ben je een zware misdadiger en moet met geweld worden gedwongen DNA af te staan om zo voor altijd "opgespoord" te kunnen worden

telelezer | 11-04-19 | 15:32

Kan iemand niet een initiatief ontwikkelen door een bus te huren/kopen en ipv 'We gaan ze halen' dit om te zetten naar 'We gaan ze brengen'?

BonSens | 11-04-19 | 10:18 | 2

En dat gekke wijf uit Nijmegen daar haar taakstrafje laten uitvoeren?

2tribes | 11-04-19 | 18:25

Gelijke monniken, gelijke kappen: als ik meer dan 4 keer 1 km te hard rijd naar mijn werk, wil ik ook een eigen buslijn! Ik betaal er tenminste voor.

Killary | 11-04-19 | 10:17 | 4

@Killary | 11-04-19 | 10:33:
Sorry. Ik buig diep door het stof. Vergeef me, ik kan het niet helpen. Ik ben maar een oude blanke racistische kafirhond en ik moet dit soort dingen zeggen. Ik moet, begrijpt u wel? Het is een soort woede die ik van binnen voel. Waar is mijn land.

Nivelleermarionet | 11-04-19 | 10:38

"U bent bereid om te betalen Fout."
@Nivelleermarionet | 11-04-19 | 10:27:
'Bereid'...? Inderdaad Fout, want u MOET betalen

telelezer | 11-04-19 | 15:34
▼ 1 antwoord verborgen

Ze hebben de hele dag de tijd dus ik zie niet in waarom ze niet lopend naar hun bestemming kunnen gaan.

botbot | 11-04-19 | 10:14

Don't rock the boat, for God's sake.
-
Bukken. Buiken. Zwichten. Kop tussen de schouders en hopen dat het over gaat. En intussen lekker de bestuurder blijven uithangen. Na ons de zondvloed.

bisbisbis | 11-04-19 | 10:11

Jahoor, we hebben er vandaag weer gratis 30 bij, vers van de pers:
De vrachtwagen stopte rond 08:45 uur op de A2 ter hoogte van Gronsveld. Daar zijn ongeveer 30 personen uitgestapt die vervolgens de wijk in zijn gevlucht richting De Heeg. Daar zoeken agenten op dit moment naar de rest van de groep.

grindbak | 11-04-19 | 10:11 | 3

Gebeurt hier geregeld. Oostblokkische vrachtwagen, oplegger open, zooitje smerige dekens met volk er in in de berm - en weg. En de dag van de in imitatie Adidas-badslippers gestoken 'chauffeur 'is weer helemaal goed.

bisbisbis | 11-04-19 | 10:15

Onvoorstelbaar deze soap. Harbers ziet het aan in al z'n angst en domme bukkende luiheid. Man man, wat een vreselijke bende.

lanexx | 11-04-19 | 10:16

Gebeurd daar wekelijks. Heb het al meerdere malen zien gebeuren. Lopen ze je op de oprit tegemoet.🎶 Welkom in mijn land. 🎶

Roeieber | 11-04-19 | 10:47

Misdaad loont in dit land .

if you can't beat them, join them.

Je mag natuurlijk ook gewoon doorwerken tot je er bij neervalt en compleet uitgezogen bent .
Veel opties zijn er niet .

iopeth | 11-04-19 | 10:10 | 2

Stop je toch met werken ,ga je ook lekker in de zon zitten.

liegende lippen | 11-04-19 | 13:28

"Stop je toch met werken ,ga je ook lekker in de zon zitten"
@ liegende lippen | 11-04-19 | 13:28:
Als je een eigen huis hebt gaat dat moeilijk want dan moet je eerst bijna je hele vermogen inclusief eigen huis opeten voor je een bijstand-overlevings uitkerinkje krijgt.
Ergo: wij naieve ijverige Nederlanders zitten aan alle maar dan ook alle kanten in het dwangbuis-gareel gedwongen

telelezer | 11-04-19 | 15:39

Zomaar een idee voor nieuw onderzoek: De correlatie tussen het aantal abortussen uitgevoerd in een ziekenhuis en de nabijheid van asielzoekerscentra, waarin de omvang van het azc wordt meegenomen natuurlijk.

ridder pompompom | 11-04-19 | 10:10

Kan die lijn niet naar 020 doorrijden?
Daar kunnen ze nl niet genoeg van dit gajes krijgen...

NasiRames | 11-04-19 | 10:09
-weggejorist-
me,myself and IK | 11-04-19 | 10:08 | 1

Met een beetje VOC-mentaliteit pak je die hufters bij kop en kont op en sodemieter je ze zo in het vliegtuig naar Zandbakkië. Maar een beetje VOC-mentaliteit mag zeker ook niet meer van de Snowflake-brigade?

benjeallanggek | 11-04-19 | 10:07 | 1


Daarom ageren de immigranten ook zo heftig tegen onze VOC mentaliteit en helden;

telelezer | 11-04-19 | 15:41

Toch een mooie bliksemafleider deze ‘vluchtelingen’ uit veilige landen, die kunnen we mooi de schuld van alle problemen met vluchtelingen geven. De rest doet het zo goed he, tja alleen die veilige landen knakkers he, ja die verzieken het voor de rest.

Van de 100 vluchtelingen gaat 90% nooit iets bijdragen, een kosten- en lastenpost voor de komende 5 generaties alleen deze zogenoemde probleemgevallen laten dat vanaf dag 1 merken, de rest houdt zich koest tot na de verblijfsvergunning.

allesofniks | 11-04-19 | 10:06

hahaha met fred teeven als chauffeur hahahaha

Rest In Privacy | 11-04-19 | 10:04 | 1

Ja want soort zoekt soort, gaf ook miljoenen weg aan een crimineel in het landsbelang en oreerde ik weet alles en jullie weten niets, wat 'n lamlul.
Take care.

PopeyeKamper | 11-04-19 | 16:17

Deze bus zou maar één route moeten rijden. Een pendeldienst tussen het AZC en Schiphol, desnoods met een paar forse mariniers aan boord om eventueel protesterend AntiFa tuig uit de buurt te houden. Daarna allemaal in zo'n groot militair vliegtuig dat een berg mensen kan vervoeren en hòp, zo terug naar zand van herkomst. Het is wel een keer goed geweest met deze waanzin. De onzin komt me zo langzamerhand mijlenver de neus uit. Zéker wanneer je leest dat de Nederlander op iedere manier financieel gepakt wordt en er voor onze ouderen niets meer kan qua verzorging. Om over de hele Klimaathysterie maar te zwijgen. Ik ben dit alles zo ongelofelijk Z.á.t.!

Sjefke7807 | 11-04-19 | 10:03 | 5

Wat nog véél meer effect zou hebben: laat dat vliegtuig landen in Athene, Madrid of Boekarest. Daar zijn ze namelijk als eerste EU-land binnen gekomen - daar hadden ze zich moeten melden - daar hebben ze zitten slapen. Doe dat drie of vier keer consequent, haal de plaatselijke pers er bij ... en klaar.

bisbisbis | 11-04-19 | 10:19

Het is ook nauwelijks nog vol te houden. De allesvernietigende waanzin regeert.
*troosttaart aangeven doet*

Poesmobiel | 11-04-19 | 10:38

Je bent niet de enige die het k.o.t.s.b.e.u. is!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Als lafheid, schijnheiligheid en opportunisme aan de macht zijn, krijg je vanzelf dit soort, niet meer uit te leggen, waanzin.

superjan | 11-04-19 | 10:03

Waarom kon één veldwachter vroeger een heel dorp op koers houden...?? Tegenwoordig is de politie een lachertje in de handhaving, in aanzien. En als ze dan een doorgesnoven klojo bij de lurven pakken krijgen ze 2 jaar beroepsverbod en voorwaardelijke celstraf. In Weert hebben 10 mocro aso-zielers een schrikbewind uitgevoerd zonder dat iemand ingreep. Wat is dit voor een land geworden.

grindbak | 11-04-19 | 10:01 | 2

Dat doen die Clubs maar die Ze hebben binnen gehaald .
Die schuiven het weer op het bordje van het plebs .

liegende lippen | 11-04-19 | 10:11

@grindbak: ik kom regelmatig in Spanje en als je daar lelijke dingen zegt tegen een gezagsdrager, dan krijg je een pets voor je harsens. Misschien kunnen wij eens een detachement Mossos d'esquadra in huren om deze asielzoekerscentra te bewaken. Binnen de EU moet dat zonder meer kunnen en ik geef u op een briefje dat het gajes geen voet meer buiten het centrum durft te zetten.

oliebolletje123 | 11-04-19 | 11:36

Kan me beter van commentaar onthouden, straks krijg ik een ban of nog erger, een Zwitsal!

eerstneukendanpraten | 11-04-19 | 10:00

Op veel gebieden laat de overheid grote steken vallen. De meest elementaire taken worden niet (naar behoren) uitgevoerd. Slecht wegenonderhoud, slecht groenonderhoud, slechte handhaving (opsporing en afwikkeling misdrijven) etc etc

Stratum | 11-04-19 | 09:59

Kan Tom Staal niet gewoon eens een rondje Patatbalie doen met de vraag waarom de optie "ER UIT" niet gewoon op tafel ligt? Waarom rekken als 12 van de 10 indicatoren aangeven dat verblijfskans 0.0% is?

Captain Pervert | 11-04-19 | 09:58

ik heb een beter idee: stuur alle Marokkanen naar Albanie, alle Albanezen naar Tukije en alle Turken naar Marokko.

small_town_dude | 11-04-19 | 09:57

Ze stemmen toch zelf steeds weer op die Clubs die ze met de teringzooi van Haagse Hippies o.l.v. PvdA/GL -VVD opzadelen en opschepen .
In Gouda hebben Ze een veiligheidsplan opgesteld door Schoenmaker (VVD) je weet wel die nu COA voorzitter is ,en er nog meer van die Lui hier heen binnen haalt .
De Burger moet de terug kerende IS-ers maar in de gaten houden . Hun de zooi binnen halen en een ander mag het opknappen .
STEM ze WEG op 23 mei !

liegende lippen | 11-04-19 | 09:56

Beste Mark Harbers, dank voor deze beslissing. Het wordt voor de gewone man in de straat steeds duidelijker waar de kliek mentaal staat. De blanke witte hardwerkende man is gewoon voor jou en je coalitiecollega's een middel om het eigen persoonlijke verdienmodel (macht, aanzien, roem, geld, goedmens, carriere, etc.) te realiseren.

SugarCandyMountain | 11-04-19 | 09:56

Waarom moeten deze mensen überhaupt weg uit het asielzoekers centrum? Het Is niet dat ze nou een baan hebben ofzo......

En waarom zijn deze mensen, als we weten dat ze uit veilige landen komen, nog hier??!!
Laat ze oppleuren naar hun eigen kut land...

Mijn oma moet gvd (gedeeltelijk) haar eigen vervoer betalen, daar ze de streekbussen in haar buurt opgeheven hebben. Waarom wordt daar geen pendeldienst ingezet???

Dit laat maar weereens de reden zien om NOOIT meer VVD te stemmen: dit zijn hun oplossingen!!! Niet.te.geloven...

GSHiveMind | 11-04-19 | 09:52 | 3

ze moeten hun zakgeld toch ergens uitgeven

small_town_dude | 11-04-19 | 09:55

Uw omo moet wat agressief met haar rollator om haar heen meppen dan krijgt ze ook een eigen buslijn.

Lt-Kol Kilgore | 11-04-19 | 10:25

Oma is Nederlands, mag alleen betalen en het verder lekker zelf uitzoeken maar moet haar mond houden en vooral niet zeuren! Want we hebben zo'n gaaf land volgens de Staatsleugenaar!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:22

Wat. Een. Gaaf. Land. Is. Dit. Toch!!!

Ton8695 | 11-04-19 | 09:52 | 1

Je vergeet: "Niet. Meer!!"

benjeallanggek | 11-04-19 | 10:08

Sinds de overwinning van Baudet bemerk ik in ieder geval dat men bij Pauw, Jinek, DWDD, en de NOS iets minder hoog van de toren blaast. Bij die laatste passeren tegenwoordig zelfs Up! Network en Jensen de revue. We zien wel.

Slogra | 11-04-19 | 09:52 | 5

Is Jinek weer een beetje te pruimen? Ik vond dat in het begin wel leuk/sterk.

Programma, niet specifiek de vrouw.

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 10:01

@Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 10:01: Ik denk dat, van Pauw, Jinek en Matthijs, Pauw de beste interviewer is – waarschijnlijk mede omdat hij lange tijd in de leer is geweest bij Witteman.
Matthijs is absoluut geen doorvrager en Jinek onderbreekt te veel en heeft het insinueren nog steeds niet afgeleerd.

Slogra | 11-04-19 | 10:13

@Slogra | 11-04-19 | 10:13: imho is DWDD allang niet meer wat het was dus af.
Pauw vind ik te vaak een iets te hoog.. Telegraaf? gehalte hebben. Reden waarom ik bijv. Jensen ook niet kan aanzien. Dan kijk ik het liefs naar bijv. een Stephen Colbert als het grappig en snijdend moet zijn.
Vond het bij Jinek teveel in een SJW kliek geworden; wdb geen meerwaarde aan bijv. Nieuwkerk.

Ik ben maar een zeikerd :d. Ook Lubach vind ik te soft.

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 10:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Apartheid is en blijft een nederlands woord.

En sjips iemand was me voor..

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 09:51 | 2

Andere boeg: weet u wie ook zo hield van segregatie in bijvoorbeeld het openbaar vervoer?

Note to self: niet meer alle comments en linkjes eerst lezen

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 10:00

Bijna, het is een Afrikaans woord.
Dat talen op elkaar lijken betekend niet dat deze gelijk zijn.

arabes_eut_domus | 11-04-19 | 11:50

Geen enkele, zoals genoemd, oprotwaardige opportunist uit veilige landen heeft ooit moeten betalen voor vervoer of wat dan ook. Ze krijgen het hier allemaal!

Mariolo | 11-04-19 | 09:51

Mooi dat ooit internationaal geroemde "polderen".

Intussen is dat niets meer dan een smoes om nooit daadkracht te tonen, en de verantwoordelijken de ruimte te geven om telkens weer met slappe halve "oplossingen" te komen die geen oplossingen zijn maar gewoon een manier om de échte beslissing niet te hoeven nemen.

De olifant in de kamer kan altijd vermeden worden met een fris stukje "polderen".

Want daadkracht tonen in de immigratie arena; dat is politiek levensgevaarlijk. Voordat je het weet staan er 20 vingerwapperaars van D66 "racisme" te gillen. Met dank aan A. Pechtold voor het scheppen van dit precedent. Die met zijn achterlijke, eeuwige Deughysterie ervoor heeft gezorgd dat er helemaal niets meer gezegd kan worden op straffe van het eeuwige van 'racisme' beschuldigen.

Dat er verdomme eens een politicus op staat die wél het beestje bij de naam durft te noemen, het probleem identificeert en óplost. Wetten gelden voor iedereen, ja óók voor uitgeprocedeerden, voor mensen die hier niets te zoeken hebben, illegalen, voor misbruikers van het systeem.

Juist voor hén zou er bikkelhard gehandhaafd moeten worden. Geen uitzonderingen. Geen tranentrekkende lulverhalen over kindjes zus en zo veranderen iets aan de wet. Dat doen ze gvd ook niet als ik met een tranentrekkende kletsverhaal kom zodat ik een jaar geen belasting hoef te betalen. Schop die lui toch gewoon het land uit, enkeltje naar waar ze vandaan komen. Iedereen is die rukkers en uitvreters strontzat. Het ondermijnt alleen maar draagvlak voor anderen, die wel hun best doen om erbij te kunnen horen. Naar mezelf kijken ben ik een paar jaar geleden al op het punt gekomen dat voor mij ál die lui hetzelfde zijn. Het is gewoon niet te doen anders. Je moet ergens een streep trekken. En niet voor iedere scheet 3 jaar gaan procederen met als uitkomst de zoveel duizendste "uitzondering" die tóch maar weer mag blijven. Man, vrouw, jong, oud, huidskleur, afkomst, zielige verhalen of seksuele voorkeur; het boeit niet voor de wet. Je bent hier legaal, of je bent illegaal. Je maakt een kans, of niet. Ik zou er snel klaar mee zijn, de dossier stapel zou in een paar maanden tot niets gereduceerd zijn. Geen uitzonderingen, ik heb twee stempels, 1 met "blijven" en 1 met "per ommegaande retour". Dan maar een racist, dan maar onmenselijk. Liever dat dan over 20 jaar een land wat voor helemaal niemand meer leefbaar is.

Dutchbeaurouge | 11-04-19 | 09:47 | 6

@Dutchbeaurouge | 11-04-19 | 09:47 |
Wat sluit ik me volledig bij uw uitmuntende tegel aan, opnieuw. Men zou eens naar programma's als Border Patrol USA etc. moeten kijken. Kom je daar uit het vliegtuig en je hebt op de e.o.a. manier iets te verbergen? Hup, met een dikke laars in de k0ndT linea recta zo het eerste de beste vliegtuig in, terug naar land van herkomst. Je papieren niet op orde? Idem. Vermoedt men dat je illegaal wilt binnen komen in het land in kwestie? U raadt het al. En hier? Juist.

En ook ik betrap me op hetzelfde gevoel dat zich van u heeft meester gemaakt. Ik kan ze geen van allen nog luchten of zien. Misschien dat dit ook te maken heeft met het feit dat ik al zeker 26 jaar in een "Prachtwijk" woon en de hele ellende al zolang moet aanzien en mee maken. Waar ik ooit totáál onbevangen was wat betreft iemands komaf of religie heeft dit plaats gemaakt voor wantrouwen en afkeer. En dat terwijl ikzelf nu ook niet bepaald lelieblank ben. Om over mijn indiaanse tradities etc. nog maar te zwijgen.

Sjefke7807 | 11-04-19 | 10:07

'Racist'? Ik zie alleen de reactie van een realist!

BaldEagle | 11-04-19 | 22:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Absolute waanzin. En waar worden deze criminelen afgezet? Niet bij de beleidsmakers in hun wijk!

Montesquieue | 11-04-19 | 09:44

Dit is gevolg van exact dezelfde mentaliteit als wat er gebeurd met het VOC-cafe in Amsterdam. Intimidatie en agressie werkt.

Vroeger, kinderkens, was er een tijd dat je niet boog voor agressie. en al helemaal niet voor terrorisme. Nu zijn we in een tijd dat alle problemen met anderen éérst en vooral bij onszelf gezocht moeten worden. En de oplossing, vaak bestaand uit toegeven of inschikken, ook.

Ziekelijk.

DeJemelscheet | 11-04-19 | 09:41 | 1

Goeie tegel.

letopuwzaak | 11-04-19 | 10:00

Zweistaatenlösung.
Net als in Israel.
Simplesss...

wezen | 11-04-19 | 09:38 | 4

twee staten? U wilt uw land vrijwillig weggeven aan vijandelijke vreemdelingen?
Of mijn sarcasmeradar staat uit - hetgeen ik hoop.
Verder alles wat Sjefke zegt. (altijd).

letopuwzaak | 11-04-19 | 10:06

Helemaal geen verkeerd idee. Amsterdam onafhankelijk verklaren, hek erom zodat SJWers en Antifa er niet meer uit kunnen en vervolgens alle asieltuig daar dumpen. Dat volk daar is er immers dol op. En succes ermee!

5611 | 11-04-19 | 15:14
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom mogen ze eigenlijk van het terrein af?

Gen. Maximus | 11-04-19 | 09:38 | 2

Omdat je ze niet zomaar mag beperken in hun bewegingsvrijheid.

Rest In Privacy | 11-04-19 | 09:46

@Hollende_Kleurling | 11-04-19 | 09:46: ik meen mij te herinneren dat, wsl, een burgemeester zoiets wel heeft opgelegd. Soort huisarrest voor heel AZC.
Zal wel van korte duur zijn geweest.
Was ook met notoire overlastgevers afaik.

Kleine_Deugniet | 11-04-19 | 10:42

Krankzinnig. Het kleine Nederland manifesteert zich graag als een belangrijk deel van Europa (Verhoeven c.s.), maar is dus niet in staat een stelletje "veilige" asielzoekers in toom te houden. Moeten die nog wel betalen voor die bus, of krijgen ze gratis vervoer aangeboden? Verder zou het een goed idee zijn dit asielcentrum te verplaatsen naar bijvoorbeeld Wassenaar, zodat ook op dit gebied de lasten beter verdeeld worden. Ligt bovendien dichter bij Schiphol. Vliegen is tegenwoordig goedkoper dan autorijden, dus geef die lui een gratis ticket.

Mannes | 11-04-19 | 09:37

Apartheid !

demaup | 11-04-19 | 09:37

Noch in de ganse geschiedenis, noch in Game Of Thrones kon ik een voorbeeld vinden van een rijk of een land wat de poorten wagenwijd openzette voor de zelfverklaarde vijand.
Maar ja, toen ging de evolutie nog in voorwaartse richting...

Notenkraker | 11-04-19 | 09:36 | 6

@notenkraker. Ik snap de strekking van uw tegel en ben het er roerend mee eens.
En er valt lering te trekken uit de geschiedenis van landen die dit hebben gedaan.

letopuwzaak | 11-04-19 | 10:02

@Captain_Dipshit | 11-04-19 | 09:54:
Brussel is geen rijk of land, eerder een openbare stationsplee.
Brussel is de kampeertent van de EU.
Brussel is de moederstad van Molenbeek.
Brussel ligt in België, een land met meer dan het dubbel(!) aantal afgevaardigde politici en magistraten dan Duitsland.
Brussel staat symbool voor tenenkrommend amateurisme, met 19 burgemeesters voor een stad die twaalf keer kleiner is dan NY (1 burgemeester).
Nee, de vergelijking gaat echt niet op.

Notenkraker | 11-04-19 | 10:08

@Notenkraker | 11-04-19 | 10:08:
Brussel is de officiele hoofdstad van de EU (het Europeesche vierde rijk) net zoals Rome dat was van het Romeinse rijk...
Steeds meer macht wordt van de lidstaten afgenomen en in Brussel HQ onder gebracht...
Corruptie teelt wierig in Brussel onder leiding van de al machtige bedrijven Lobby net zoals de establisment in het Romeinse rijk corrupt was....
De decatentie in het Europees HQ te Brussel door volgevreten politicie is schrikbarend, net zoals de senaat in het oude romeinse rijk...
De Romeinen waren zo slim om hun legers in andere landen dan hun land van herkomst te plaatsen. De EU wil precies het zelfde doen met het Europeesche leger
dus ja die vergelijking gaat echt wel op....... het gaat waarschijnlijk nog een paar decenia (helaas) duren voordat het Vierde Europeesche rijk volledig ingestort is.... maar dat het gaat gebeuren staat vast

Captain_Dipshit | 11-04-19 | 10:37
▼ 3 antwoorden verborgen

Van Rossum, en ik zeg dit nooit, maar nu ga je hard tekeer.
Wellicht met een reden, die ik niet ken.

HoerieHarry | 11-04-19 | 09:35

Slecht gedrag mag niet beloond worden... De staatssecretaris zinspeelt er op dat er voor het vervoer betaald moet worden... Dat komt wel heel daadkrachtig over zeg

Romeintje2 | 11-04-19 | 09:33 | 1

Ze ontvangen wel ons geld om dat vervoer te betalen.

Fuckinghell | 11-04-19 | 09:35

Met het eigen gewin dat steevast vooraan staat bij onze bestuurselite zal er nooit verandering in komen. Echt nooit.

Dirk III | 11-04-19 | 09:33
-weggejorist-
Eminent | 11-04-19 | 09:31 | 1

In wat voor waanwereld leven onze linkse leiders. Elk weldenkend mens had dit tuig alleen uitgezet!

Maxx! | 11-04-19 | 09:31

Dus ze worden met hun eigen buslijn naar de winkels gebracht waar ze vervolgens winkeldiefstal gaan plegen. Wat zijn we toch een ongelofelijk goed land zou Frans Timmerfrans zeggen.
En links maar niet snappen waar al die zetels voor FvD vandaan komen...

Tapu | 11-04-19 | 09:31 | 2

En Jinek, met haar arrogante kop op tv, vraagt vervolgens of de mensen, die het lef hadden op een rechtse partij te stemmen, zich even publiekelijk voor schut willen laten zetten. Want dat kan echt niet! Elke ondernemer of burger die de dupe is van deze lui weet wel beter.

Dirk III | 11-04-19 | 09:37

Timmerfrans neemt nooit de bus, en hij heeft genoeg te vreten. Z'n hersens hoeft hij dus nooit te gebruiken, dus natuurlijk snapt hij dat niet.

Notenkraker | 11-04-19 | 09:39

Symptoombestrijding ipv aanpakken. Creëren van exclusiviteit ipv inclusiviteit. Het faciliteren van ongewenst gedrag. Dit kabinet heeft er voor doorgeleerd.
Nog even en er wordt een apart spoor aangelegd voor speciale hufterprooftreinen voor het vervoer van overlastgevende 'immigranten'.

otjemans | 11-04-19 | 09:30

Overal zijn wachtlijsten voor. Wonen, zorg alles is uitgeknepen en wordt doodgemanaged in dit prachtige paarse krokodillenland. Bejaarden kunnen op zondag soms nergens meer komen omdat buslijnen worden wegbezuinigd. Maar voor tuig is er altijd wel een potje te vinden. Wat een gajes is het toch en dan heb ik het niet over asielzoekers uit veilige landen maar over die totaal incapabele bestuurders die ons land kapot maken.

osolemio | 11-04-19 | 09:30

Er moet een plan zijn van boven ons gestelden. Dat moet. Dit is toch niet meer uit te leggen? Zo'n Identitair Verzet heeft volledig gelijk wat je ook van die club denkt. En wij werken ons rot en moeten betalen om achtergesteld te worden op elk vlak.

Repetitive Beats | 11-04-19 | 09:30 | 1

Een plan vergt intelligentie. Domheid is bijna altijd een meer voor de hand liggende verklaring. Het scheermes van Hanlon.

JTKDM | 11-04-19 | 09:39

Ik geef het op. Ik heb hier geen woorden meer voor.

halfvolle glas | 11-04-19 | 09:29

Mooi man, ik denk dat ik zo maar ergens drie kilometer te hard ga rijden, dan mag mijn daaruit ontstane bijdrage aan de overheid gebruikt worden om deze bus te financieren.

J-van-de-Bontekoe | 11-04-19 | 09:29 | 1

Dat is dus precies wat onze overheid doet, wie daar aan meewerkt is gewoon een landverrader en haat Nederland. In plaats van dat ambtenaren hun werk doen en illegalen uitzet zijn zij enkel en alleen bezig de belastingbetaler verder af te persen.

Solar666 | 11-04-19 | 09:32

Gister weer een mooie Docu gezien, zie hier wat ons te wachten staat !!!
Seattle is Dying ,dit is in San Francisco nog veel erger...
www.youtube.com/watch?v=bpAi70WWBlw

Torquemada | 11-04-19 | 09:28 | 3

Overal waar de mensheid aanwezig is is destructie en vernietiging. Geen verassing dus.

halfvolle glas | 11-04-19 | 09:31

@halfvolle glas | 11-04-19 | 09:31: vond er maar verassing plaats in sommige gevallen

Captain_Dipshit | 11-04-19 | 09:32

@halfvolle glas | 11-04-19 | 09:31:
Precies! Hoogste tijd dat de soort uitsterft!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:26

"Volgende halte: Marakesh!"

Conan de Rabarber | 11-04-19 | 09:27 | 1

De interpretatie van 'zorgplicht' door de overheid is in Nederland volledig doorgeslagen.

Rest In Privacy | 11-04-19 | 09:24

Het valt voor mij niet te begrijpen dat een asielzoeker uit een veilig land:
1. Hier onderdak krijgt
2. Hier bij crimineel gedrag gedetineerd kan worden
3. Daarna weer crimineel gedrag kan vertonen
4. Hier gedetineerd kan worden
5. Daarna weer crimineel gedrag kan vertonen
Zonder met een ferme schop onder zijn criminele rothol naar zijn thuisland getrapt te worden.
Dat valt gewoonweg niet uit te leggen.

Superior Bastard | 11-04-19 | 09:23 | 4

@2voor12 | 11-04-19 | 09:34: Ja de koning daar is allang blij dat hij van die ellende af is... en inderdaad gewoon alle ontwikkelings hulp en western unie transfers stop zetten en moet je eens kijken hoe snel hij ze op neemt

Captain_Dipshit | 11-04-19 | 09:46

@2voor12 | 11-04-19 | 09:34:
En omdat die struikrover zijn onderdanen niet terug "wil" nemen "moeten" wij ze dan maar opnemen? En "wij" zeggen dan, ok, nou, voruit, u mag blijven want anders bent u statenloos? Welke gek heeft dat verzonnen?

Graaisnaaiert | 11-04-19 | 10:33

Moet je bij Brussel zijn, daar zitten de übercriminelen die Europa in rap tempo willen vernietigen door deze gedegenereerde soorten hiernaartoe te halen en ze vervolgens in de watten te leggen op onze kosten!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:31
▼ 1 antwoord verborgen

Dan ook B zeggen en gratis hoeren aanbieden.
Dan worden onze meisjes niet meer lastig gevallen.
En vuilstortplaatsen voor de drugsafval in onze bossen.
En, en, en..
Manoman, de periode van de ultieme wijsheid is aangebroken!

bolletje kaas. | 11-04-19 | 09:23 | 2

Geef ze gratis drugs, zal de criminaliteit ook minder worden.

J-van-de-Bontekoe | 11-04-19 | 09:31

G*dT, in het sufferdje van Mokum worden de crimigranten ‘ongedocumenteerden’ genoemd en in de watten gelegd door GroenLinks ( oxymoron )!
*CcMed*

kapitein oosterlng | 11-04-19 | 09:21

Hoe opener de grenzen, hoe hoger de schuttingen en hekken om tuinen. Rutte wil dat "de maatschappij" zelfredzamer wordt, want overheid is geen geluksmachine, maar draait de cohesie die er nog is steeds verder de nek om. VVD (en CDA/66) weigert ten enenmale in Brussel een keer de poot stijf te houden, want "invloed houden op andere dossiers". Echt, fuck de VVD.

Rest In Privacy | 11-04-19 | 09:21 | 1
-weggejorist-
BaldEagle | 11-04-19 | 21:34

Wel Godverdomme, dat had ik 40 jaar geleden moeten weten. Toen we regelmatig na een avondje stappen met de taxi terug moesten omdat we met onze zatte kop de bus uit geflikkerd werden. We hadden kennelijk beter de chauffeur een paar keer in elkaar kunnen tiefen om zo onze eigen privé-lijn te regelen.
Ben overigens blij dat we dat niet gedaan hebben want er is toch nog zo iets als fatsoen.

Alco-de-Holist | 11-04-19 | 09:20 | 1

Binnen de islam hoef je niet fatsoenlijk te doen naar niet moslims, dat zijn ongelovig honden en dus minderwaardige mensen.

Solar666 | 11-04-19 | 09:34

Volgens de wet beëindigd het eerste delict de asielprocedure. Misschien moeten we dat eens gaan doen.

In Frankrijk is het compleet normaal mensen zonder vaste woon of verblijfplaats niet voorlopig in vrijheid te stellen. Zij wachten de complete strafzaak in detentie af.

Bij een veroordeling kan de asielprocedure direct worden afgehamerd.

Gewoon van politiecel naar huis van bewaring naar strafrechter naar gevangenis naar vreemdelingenrechter naar vreemdelingendetentie naar vliegtuig.

EU landen worden op onterechte gastvrijheid en uitkeringen vergeleken, het land met het slapste beleid wordt het meeste platgelopen.

Feynman | 11-04-19 | 09:19 | 3

"Volgens de wet beëindigd het eerste delict de asielprocedure."
Niet per se. Hangt van aantal factoren af, waaronder hoogte van straf bij onherroepelijke veroordeling.

Rest In Privacy | 11-04-19 | 09:26

Wij hebben een vouwwagen van Franse makelij. Elke zomer, als we dat ding aan het opzetten zijn, mopper ik dat de Fransen duidelijk niet aan logica doen. Ik neem dit terug, zonder voorbehoud.

MickeyGouda | 11-04-19 | 09:27

Met een generaal pardon los je dit op. Vervolgens een huis, geld, een miele en gratis zorgverzekering. Stem VVD !

genoegisgenoeg | 11-04-19 | 09:19

Wie wel eens een Hongaar heeft zien autorijden, weet dat dat laatste niet zo'n goed plan is (of juist wel, al vind ik het zonde van zo'n mooie bus). Twee vliegen in een klap: zet crimefighter Fredje Teefje achter het stuur. Die maalt sowieso niet om bonnetjes en aanverwante vervoersbewijzen. Scheelt weer een hoop uitgelokte agressie.

En de kans dat hij vette klootzak in het Albanees dan wel Riffijns verstaat lijkt me ook niet zo groot. Blijft het voor de beste man zelf ook nog een beetje gezellig.

Hetkanverkeren | 11-04-19 | 09:19

De overheid beschermd ons niet meer. Tijd voor wat knokploegen...

Bushcrafter | 11-04-19 | 09:19

Die bus brengt deze mensen toch wel naar het Binnenhof, en niet naar onschuldig Emmen?

frank87 | 11-04-19 | 09:18

Wat een clusterfuck is dit toch.

lacucaracha | 11-04-19 | 09:18

Prioriteit is nu eenmaal verkeersboetes. Uiteraard inclusief €9,00 administratiekosten want asieleisers kosten nu eenmaal veel geld.

The7thGuest | 11-04-19 | 09:17 | 1

Onze "rechtsstaat" in werking zullen we maar zeggen.

Geïrriteerde Ed | 11-04-19 | 09:26

VVD = Groenlinks

Kamervraag | 11-04-19 | 09:17

En weer niets hierover in onze Belgische telegraaf en ad. In de Belgische telegraaf wordt Baudet weer vreemd neergezet met een tekst die de lading amper dekt.

metdedag | 11-04-19 | 09:17

Hebben die veilige landiërs geen fiets of ander vervoermiddel (step, rolschaatsen, skateboard)? Of kunnen ze niet van hun gratis leef- en steelgeld een übertje doen?

batvoca2 | 11-04-19 | 09:16 | 1

De step, fiets en rolschaatsen moeten binnen de familie blijven.. Dus nee dat kunnen ze niet.. Aangezien hun halve familie hier al zit. De deportatie bus is een oplossing?

Twisted_Faith | 11-04-19 | 09:22
-weggejorist-
keestelpro | 11-04-19 | 09:16 | 2

De wereld lacht ons uit. En terècht!

Wij (NL) zijn het toonbeeld van slappelingen zonder daadkracht, die lijden aan een schromelijk eigen-cultuurrelativisme en makkelijk te overtroeven zijn.

HypoPseudo | 11-04-19 | 09:15 | 4

Het wordt vanaf de kleutertijd geïndoctrineerd.
NB: binnen 25 jaar maken de Chinezen en Indiërs samen tweederde van de wereldbevolking uit. Dus cultuurrelativisme gaat nog eens groot worden binnenkort.

Notenkraker | 11-04-19 | 09:44

@ 2voor12 Dát bedoel ik dus

HypoPseudo | 11-04-19 | 10:16
▼ 1 antwoord verborgen

Gewoon een kwestie van handhaven. Hand-ha-ven. Maar dat durft niemand meer in de Europese rechtsstaten, zelfs de rechtsere types niet, want je loopt zo tegen een Mitch Henriquez aan en dan heb je bloed aan je handen en is je carriere bezoedeld. Je superieuren steunen je bovendien nooit, bang als zij zijn voor de toorn van het goedvolk en de (sociale) media doen de rest. Geen bestuurder steekt nog een poot uit in dit land, logisch, als je niks doet kan je ook niet fout zijn. Turven, daar zijn we dan wel weer heel goed in. We houden t keurig bij allemaal, wat er fout gaat. Voor zover dat niet de gewenste uitkomsten van divers en inclusief beleid tegenspreekt uiteraard.

Magdatkandat | 11-04-19 | 09:15

'Slecht gedrag mag niet beloond worden', maar als je stelselmatig de buschauffeur bedreigt krijg je een eigen (gratis) buslijn. Is die stas wel goed bij zijn hoofd?

HenkvdMast | 11-04-19 | 09:14

Een uitstekend plan, zo'n pendelbus om ze terug te brengen naar Afrika. Of was dat niet het plan?

The_Black_Knight | 11-04-19 | 09:14

De volgende stap is een winkel waar ze gratis kunnen shoppen.

Earl_of_Doncaster | 11-04-19 | 09:11 | 2

Dat kunnen ze toch al in elke winkel?

Is dit nog nieuws? | 11-04-19 | 09:13

@Is dit nog nieuws? | 11-04-19 | 09:13: precies

metdedag | 11-04-19 | 09:26

Iemand in mijn directe omgeving heeft mij eerder deze week uitgelegd dat dit soort excessen ons probleem zijn en niet kunnen worden teruggevoerd op de culturele achtergrond van de betrokken. Om totale escalatie te voorkomen heb ik er wijselijk het zwijgen toe gedaan.

MickeyGouda | 11-04-19 | 09:11 | 2

Diegene had gewoon gelijk. Zij hebben niets en pakken wat ze kunnen. De overheden maken dat mogelijk door een uitermate slap asielbeleid.
Zo moeilijk is het niet hoor.

Superior Bastard | 11-04-19 | 09:27

@Superior Bastard | 11-04-19 | 09:27:

Ik verbreed de test nog even. Vindt u ook dat landsgrenzen een achterhaald en onhoudbaar concept zijn en dat er voor het oplossen van klimaatproblematiek en andere zaken een mondiale autoriteit nodig is, denk "Starfleet"? Voor de duidelijkheid: in dit scenario is cultuur ondergeschikt. Cultuurverschillen filteren zichzelf uit door adaptatie, vermenging en Integratie.

MickeyGouda | 11-04-19 | 09:35

Het hele OV is toch bedoeld voor dat soort tuig? Beetje Nederlander heeft gewoon een eigen auto.

42 | 11-04-19 | 09:09

What's next , Syrische koters die van de week in een speeltuin Hoofddorp 4 Nederlandse knullen neerstaken krijgen eigen speeltuin ?

Jan Leul | 11-04-19 | 09:09 | 3

Goed plan!

Is dit nog nieuws? | 11-04-19 | 09:12

Hé,waar kan ik dat lezen?

Jee-dee | 11-04-19 | 11:19

@Jee-dee | 11-04-19 | 11:19: Zie link:
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20190409_10430454/hoofddorp-in-rep-en-roer-na-steekpartij-in-speeltuin-conflict-tussen-twee-groepen-jongeren-speelt-al-langer

Jan Leul | 11-04-19 | 13:15

Deze Godwin en 'iets met treinen ipv bussen' is wel verdomde gemakkelijk.

Kevf | 11-04-19 | 09:09 | 3

In het oosten hoeven ze dit tuig al helemaal niet. De verstandige oostblokken houden de grenzen stijf dicht.

2voor12 | 11-04-19 | 09:11

De lijn moet ook eigenlijk richting het zuiden zijn.

Twisted_Faith | 11-04-19 | 09:27

@Twisted_Faith | 11-04-19 | 09:27: Dat is ie ook. Gaat van Ter Apel naar Emmen, dat is dus de goeie richting.
Jammer alleen dat ie niet verder gaat dan Emmen.

copywriter | 11-04-19 | 09:48

Er is een reden dat Nederland nog een democratie is en dat heeft vooral te maken met dat het niet de moeite is om het alternatief te gaan doen: de welvaart van de graaiers gaat er dan immers op achteruit.

We hollen wel steeds harder richting de voorwaarden van een dictatuur... Miljoenen ongeletterden. Die kan je beter aan het werk zetten in de mijnen of iets dergelijks en dat dan verkopen. En het is ook niet zo erg als ze dood gaan.

Welkom in Nederland 2.0!

minderweter | 11-04-19 | 09:08 | 1

"democratie "
Hahahaha

Is dit nog nieuws? | 11-04-19 | 09:11
-weggejorist-
Is dit nog nieuws? | 11-04-19 | 09:08

En hierom krijgen steeds meer mensen de neiging om geen enkele vluchteling meer toe te laten.
Alleen echte vluchtelingen tijdelijk maar dan ook niet permanent. Maar ja. Iedereen is welkom, welkom, welkom....

www.volkskrant.nl/kijkverder/v/2019/n...

Net op tijd ontkwamen ze uit Libië. Nu wachten honderden migranten tot het Westen hen komt halen

Is dit nog nieuws? | 11-04-19 | 09:07 | 2

Wat mij betreft is niemand meer welkom tenzij je hier op uitnodiging voor werk (dat je al hebt) komt, expats of Oostblok Kees dus. Mm

Iedereen die hier nu ongevraagd aan komt spoelen, mag eindeloos blijven, parasiteren en zich misdragen. Voor links iedereen ah sielug bij hebben ze het zo ver gekregen dat ze niet welkom zijn, hoe zielig ook. Van die lui uit Lybië word ik ook weer onpasselijk. Waarom is dit ons probleem?

5611 | 11-04-19 | 16:12

@5611 | 11-04-19 | 16:12:
Dit is ook niet ons probleem, er wordt ons probleem van gemaakt! Door Merkel en consorten en die engnek van een Rutte!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:38

De stas zou ook kunnen beginnen met het handhaven van Schengen en Dublin, waardoor parasieten uit Marokko, Albanie en Turkije direct weggestuurd kunnen worden - ze moeten zich aan de buitengrens van Schengen melden en niet hier.

Veilige landers kunnen heel snel geselecteerd en uitgezet worden wanneer ze niet aan visumvereisten voldoen.

Hele simpele maatregelen voorkomen veel ellende later. Optiefen met die uitzuigers.

Glasgow Argus | 11-04-19 | 09:04 | 2

De pc en de lafheid regeert!

pejoar | 11-04-19 | 10:29

Overheid en simpele en/of effectieve maatregelen MOEHAHA.

RickVogelschrick | 11-04-19 | 10:46

Deze ongein houdt nooit meer op met de huidige bestuurslaag.

Dirk III | 11-04-19 | 09:04

Mijn eerste gedachte was de lange lat er overheen en ga voortaan maar lopen of nog beter, het hele zooitje per bus afleveren in land van herkomst. Na een gesprek met mijn GL buren blijkt dat ik aan waangedachten lijdt en ga nu onmiddellijk naar m'n huisarts. Dat zal een kliniek oid worden. Tot over 2 jaar.

Jan Leul | 11-04-19 | 09:03 | 3

Beter ga je hier in deze GL stad niet naar de dokter met je diagnose.
Zit je ineens in quarantaine..

schoon-schip-maken | 11-04-19 | 09:09

Geef zodra je opgesloten zit even het adres van die psychiatrische instelling door. Kunnen we je een kaartje sturen.

RickVogelschrick | 11-04-19 | 10:44

Ja Jan, het is ook allemaal jouw schuld! We sturen je wel een cake met een zaag erin!

BaldEagle | 11-04-19 | 21:40

Die laatste zin, inderdaad: het is altijd de verantwoordelijkheid en de schuld van de nationale politiek, hetzij onvermogen, hetzij onwil.

JTKDM | 11-04-19 | 09:02

Kan die agressielijn niet drie maanden één richting op rijden?
Treinen naar het oosten zou een godwin zijn maar bussen zijn toch nog van smetten vrij?

keestelpro | 11-04-19 | 09:02 | 2

Pak dan geheel in stijl de trein..

schoon-schip-maken | 11-04-19 | 09:04

Zolang ze maar niet alleen achterin mogen zitten.

Jan Leul | 11-04-19 | 09:05

Tja, je kan er alleen nog maar om lachen en zorgen dat je er financieel zo min mogelijk aan bijdraagt..
Met te hard werken beloon je die mafklappers alleen maar.

schoon-schip-maken | 11-04-19 | 09:01

De uitkomst van een werkbezoek, een extra bus inzetten voor iets dat maatschappelijk allang opgelost had kunnen worden. Bijv. perk stellen met mensen die aggresief zijn ter voorbeeld. Of perk stellen met mensen die vervelend lopen te doen richting vrouwen. Zet toch gewoon een knokploeg in die lijnen mee, dan is dat gerotzooi gauw afgelopen. Soort boodschap uitstralen dat het anders werkt hier in Nederland dan hun eigen thuisland. Gatverdamme.

Jvanderlinde.net | 11-04-19 | 09:00 | 3

Dat het hier hetzelfde werkt als in hun thuisland bedoel je.
Dat "anders" is nou juist het probleem.

schoon-schip-maken | 11-04-19 | 09:03

Agressie loont. Ruim baan voor de hufters. Men gaat die agressieve winkeldieven nu (mogelijk gratis, voorheen moesten ze wel betalen) heen en weer rijden naar Emmen alwaar ze en masse de middenstand kunnen beroven. Een zaak van wetsovertreders nóg meer faciliteren in hun criminele gedrag. Wie bedenkt zoiets?

goedverstaander | 11-04-19 | 10:17

@goedverstaander | 11-04-19 | 10:17:
Ach. De middenstanders worden waarschijnlijk financieel gecompenseerd door e.o.a. instantie. Geld klotst immers tegen de plinten!?

RickVogelschrick | 11-04-19 | 10:40

Overlast wordt dus beloond. Dank, mijn bloeddruk is weer op peil.

keestelpro | 11-04-19 | 09:00 | 7

Het enige in Nederland dat feilloos werkt is de boetefabriek in Leeuwarden. Voor de rest is de overheid één grote faalmachine, uitsluitend gericht op het uitzuigen en knevelen van vooral de werkende bevolking. De dienstverlening die je zou verwachten is kwalitatief uitermate teleurstellend. Derhalve beschouw ik de overheid als volksvijand nummer één. Tegenwerking kan ik dan ook niet wakker van liggen. Men heeft niets goeds met ons voor, integendeel, zie immigratiebeleid, zie klimaathysterie.

5611 | 11-04-19 | 16:22
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken