Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Europese tak GroenLinks pist op lijk Anne Frank

European Greens naaien groen zonnetje op kleding vermoord slachtoffer massahysterie.

wat WAT

Als u dacht dat ze bij D66 raar omgaan met stockfotografie, dan kent u de European Greens nog niet. Dat is de Europese tak van GroenLinks, die onder leiding van """beeldvoerder""" (en vriend van de show) Sybren Kooistra het internet wil veroveren. En het internet verover je met lollige inhakers. Dus als de hele wereld stilstaat bij de holocaust, ga je aan de slag met je fotoshop-apparaat en plak je een groen zonnetje op de kleding van Anne Frank. U weet wie ook... Enfin. Overigens wil dit helemaal niet zeggen dat de carrière van Sybren Kooistra nu voorbij is. Je kunt met het misbruiken van de nagedachtenis van Anne Frank in ons land gewoon onderkoning worden. Zolang het beschuldigende vingertje namelijk naar rechts blijft wijzen, sta je sowieso aan de goede kant van de geschiedenis. 

"Some feedback" - LOL

Social

Debiele naoorlogs verzet suggestie blijft staan

Social

Reaguursels

Inloggen

Lijkt verdomd veel op het logo van BP, zullen ze blij mee zijn...

macdushi | 28-01-19 | 18:53

Dit is de spijker op de kop slaande titel der titels van GS.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 16:51

Walgelijke lijkenpikkerij. Misbruik maken van de slachtoffers van de Holocaust. Een groen sterretje plakken over een Jodenster? Hebben de Groenen helemaal hun respect voor slachtoffers verloren. Bah, bah, bah: zal NOOIT Groen stemmen!!

pollie4 | 28-01-19 | 13:05 | 1

Ik koop zelfs geen groene kleren meer. Qua kleur zelfs niet.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 16:43

Ik vind het best een puik plan om alle klimaatdrammers te voorzien van een zichtbaar te dragen groen/geel herkennningsteken zodra zij de straat opgaan. Maar dat zal vast niet de intentie zijn geweest van de plaatsers van deze Feauteaufuck...

Mark zit te Dutten | 28-01-19 | 12:45

Ze hebben de ophef opgepikt en het plaatje aangepast. Logo staat nu linksboven. Als je ff doorscrollt in hun twitters zie je dat het hun standaard opmaak is, met hun logo rechtsonder. Gewoon een kwestie van standaard-template en niet over nagedacht dus. Hierover miepen is ook een vorm van deugen. Verwachten nu al die boze reaguurders applaus voor dat ze aan de goede kant van de geschiedenis staan? Met je telebelgabo? Houteensop! Kom eens met echte argumenten waarom GL slecht is. Als GL echt zo slechts is, moet dat een makkie zijn toch?

vrijstijler | 28-01-19 | 12:19 | 11

Groen Links is slecht, want ze haten Joden, maar juichen voor iedere (islamitische) terrorist die Joden wilt uitroeien.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 16:37

Groen Links is slecht, want ze besluiten om als zogenaamde anonieme reaguurder hun antisemitische fouten recht te trekken met kutsmoesjes, zo doorzichtig als een raam zonder glas.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 16:39

Groen Links is slecht, want.... ik kan zo wel een dag en nachtje of 100 doorgaan.

Makkie hoor.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 16:40
▼ 8 antwoorden verborgen

Het is onthutsend om iedere keer weer te zien dat links tracht de moslims van nu op één lijn te stellen met de vervolgde joden uit WOII. Een vergelijking die totaal mank gaat en beledigend is voor de slachtoffers van de holocaust. De joden waren goed geïntegreerd of zelfs geassimileerd. Dat kun je van veel moslims die nu in Nederland zijn helaas niet zeggen. Daarnaast trokken de joden niet onevenredig veel geld weg uit de verzorgingsstaat en kwamen zij, in tegenstelling tot de hordes immigranten die de afgelopen decennia naar Nederland zijn gekomen, niet negatief voor in allerlei statistieken........
Je kunt lang blijven wegkijken van alle negatieve gevolgen van de globalisering en de daarmee gepaard gaande immigratie maar vroeg of laat keert de wal het schip en breekt de pleuris uit en dan gaan er dingen gebeuren waar eigenlijk niemand achter staat maar dan is het te laat.....

JP1973 | 28-01-19 | 10:40 | 1

En moslims spreken vaak slecht Nederlands, of doen net alsof ze slecht Nederlands spreken.

pollie4 | 28-01-19 | 13:07
-weggejorist-
PamelaWray63 | 28-01-19 | 10:23

Zolang Groen Links de poorten open zet voor antisemieten zijn dit soort teksten volkomen respectloos naar alle nabestaanden.

BozePaarseMan | 28-01-19 | 09:55

Zou het soms zijn oorsprong hebben in 020-Gaza?

Nelis SplitBloes | 28-01-19 | 09:50

Blijkbaar moet links een lesje geschiedenis hebben. Hitler was een socialist (links). De Nazi's zijn links. De grootste massa moorden zijn gepleegd door links.

Musashi | 28-01-19 | 09:17 | 7

[email protected] En vergeet de communisten niet en zelfs katholieken... waar had Hitler geen hekel aan.

ger1306 | 28-01-19 | 18:01

@Pollie4
Hitler had geen hekel aan socialisten, hij had een hekel aan communisten.
En Hitler was een die-hard socialist.
Ik zou de geschiedenis van Adolf en zijn NSDAP er nog eens even op nalezen als ik jou was.
Hier bijvoorbeeld: meervrijheid.nl/?pagina=1199

Ravian | 28-01-19 | 23:09

@Ravian. Potverdomme, jongen. Dat kun je toch niet als bron opvoeren. Wikepedia of gesch. sites, boeken. Hitler had, kreeg de pest aan alles wat links was want die blieften zijn ideen niet. In jar 20,30 waren er knokploegen van beide zijden die altijd met elkaar in de clinch lagen. Jouw bron is fakenews.

ger1306 | 29-01-19 | 12:20
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Summer_Ruth | 28-01-19 | 08:45

Mocht u moeite hebben met het groene en rode boordlicht op schepen uit elkaar te houden? GroenLinks is fout.

forecastle | 28-01-19 | 08:17 | 1

Aan stuurboord (rechts) zit een groen licht. Aan bakboord (links dus!) zit een rood licht. Even ter verduidelijking.

pollie4 | 28-01-19 | 13:12

Typisch.
De klagers krijgen weer hun zin.
De EU had moeten zeggen: "ah, we zien het, dat was niet bewust de bedoeling". En het daar bij moeten laten.

mark1487 | 28-01-19 | 07:38 | 1

EU=EG

mark1487 | 28-01-19 | 07:38

Eng Clubje die Groen -Links , eigenlijk hadden ze lievers de Hamas vlag erop gezet .

liegende lippen | 28-01-19 | 07:23

Zal ik de Hitler vlag per ongelukt links op GroenLinks plakken. ? En na excuus naar rechts plakken?

Breakdance | 28-01-19 | 07:20

Hugo Boss is intussen bezig een leuk hipster uniform te verzinnen.

Lt-Kol Kilgore | 28-01-19 | 06:19

De originele fascisten en nationaalsocialisten beschouwden zichzelf indertijd noch als links (socialisme/communisme) noch als rechts (kapitalisme/democratie) maar een "derde weg".
Mussolini was begonnen als revolutionair socialist (klassenstrijd) maar tijdens de 1e wereldoorlog besloot hij dat iemands lidmaatschap van een land belangrijker was dan iemands lidmaatschap van een "klasse". De Nazi's beschouwden zowel het kapitalistische (heerschappij van Joodse bankiers) als het communistische systeem als joodse complotten en wilden een "socialisme" zonder vermeende "Joodse invloeden". Zowel communisme, fascisme en nationaalsocialisme waren totalitaire systemen waarin de staat alles was en het individu niets tenzij het individu nuttig was voor de staat. De term "extreem rechts" is verzonnen door de Soviet propaganda dienst om de minieme verschillen tussen communisme, nazisme en fascisme te benadrukken. Met ECHT rechts (kapitalisme/democratie) hebben nazisme en fascisme niets te maken.

petersteenkamp | 28-01-19 | 01:21 | 1

Zeg maar het hedendaagse globalisme..

killRoy1982 | 28-01-19 | 04:45

Krijg nog altijd een brok in mijn keel wanneer ik ''Het Achterhuis'' lees.
Arm, lief, begaafd meisje.
Alle dromen van zo'n kind geeindigd in een kuil van een massagraf in Bergen Belsen. Door het politieke onbenul van kritiekloze, gezagsgetrouwe sheeple, gelovigen in de ''rechtstaat'' de ''orde'' en de toenmalige staatspropaganda.
En het niets en niemand ontziende ideologische fanatisme van onverbeterlijke wereldverbeteraars.

Het komt allemaal gewoon weer door de voordeur naar binnen!
En het meest perverse en diabolische ervan is nog dat men jou, als je dit signaleert, N.B. gaat vereenzelvigen met diegenen die deze ellende hebben aangericht. Vanuit precies hetzelfde politieke onbenul en precies hetzelfde blinde ideologische fanatisme.
Je reinste omgekeerde wereld.
En daar menen ze zelfs nog dat arme vermoorde kind voor te kunnen misbruiken.

Ab Sconditus | 28-01-19 | 01:08

Echt een schandalige claim op de geschiedenis. Over de ruggen van slachtoffers een politiek gelijk fabriceren. Ook Jaques Wallage deed dit onlangs bij de herdenking van Hannie Schaft in Haarlem. Gewoon pervers.

Roger Gene II | 27-01-19 | 23:54

Hitler was links. Linkse politici zagen dit probleem al in 1945 en zijn daarom sindsdien Hitler extreem rechts gaan noemen. De NSDAP in Hitler's partij stond dan ook voor Socialistisch.

witdusracist | 27-01-19 | 23:47 | 6

Nationaal socialisme, international socialisme... Het zijn allemaal vormen van socialisme, waar het enkel draait om macht en het aanwijzen van een zondebok: in 1940 waren het de Joden en nu is het de witte hetero man.

witdusracist | 28-01-19 | 10:32

[email protected] lees de laatste alinea: socialisten moeten niet veel hebben van nationalisten en dezen hebben schaamteloos gewinkeld bij de socialisten. Dus wat zijn nationalisten? Heel goed :rechts. Dus hou op met bgeschiedvervalsing en leugens.

ger1306 | 29-01-19 | 12:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Groen Links vertegenwoordigt alles wat slecht was en is aan het Nazisme, Communisme, en Fascisme.
Het door GS vermelde “pissen op haar lijk” is dan ook het understatement van het jaar.
En het trieste is dat het overgrote merendeel van het kapot geïndoctrineerde stemvee dit niet eens in de gaten heeft.

Ravian | 27-01-19 | 23:41

"Ik vind Joden eigenlijk niet zo bij Amsterdam passen."

knutsel_ | 27-01-19 | 23:35 | 1

Mokum is dood.

Ruimedenker | 28-01-19 | 01:01

Marxisten... marxisten... hadden marxisten (in ieder geval een deel) ook niet iets tegen jeauden? Wilde Joe Stalin niet Dolfie overtreffen met zijn jeaudenjachten? Nogal wrang dan dit. En nog erger. Menig Groen(s)Linkser staat te demonstreren samen met antifa en moesliem extremisten... die nogal anti-jeauds zijn (onder het noemer anti Israel).

Pervers dit. Maar ja goed ik woon in een Groen(s)Links geannexeerde stad mij verbaast niets meer.

Graaf_van_Hogendorp | 27-01-19 | 23:11

De spreuk op de foto lijkt diepzinniger dan dat hij is. De loodgieter zegt: ja, die lekschade heb je nu eenmaal, dat is moeilijk te herstellen, maar als je het lek opspoort kun je voorkomen dat het nog eens gebeurt. Alleen krijgt de loodgieter daar nooit zo'n groen zonnetje voor. Het is verdomd oneerlijk in het leven. Maar ter compensatie heeft de loodgieter een veel hoger uurtarief dan Anne.

JvanDeventer | 27-01-19 | 22:39

Je kan als GL en D66 de geschiedenis herschrijven omdat de jeugdige aanhang geen weet heeft van de werkelijkheid van de Holocaust. Zij zijn door hun onwetendheid de werkelijke Holocaust ontkenners. En de Holocaust is ook maar een idee. Het is iets abstracts voor dit volk waar je alle kanten mee op kunt. Je kan het misbruiken voor jouw eigen politieke agenda als politicus van GL, D66 omdat de aanhang stomweg niet het intellect heeft en de verbeelding om te bevatten wat deze massamoord was.

forecastle | 27-01-19 | 22:05

Zit naar interview met Philo Begstein te luisteren.
Hij geeft aan dat techniek van de confiscatie een van de sterke punten van het fascisme was. Dit is "toevallig" ook het sterke punt van het communisme en van klimaatgelovigen. Confiscatie, herverdeling, semantiek. Tja.

Langshetrandje | 27-01-19 | 21:37

Huh?

Pislinq | 27-01-19 | 23:40

Ook Hannie Schaft is misbruikt ook al bij de laatste herdenking door Jacques Wallage. PVV was eigenlijk een soort nazi-partij... en Denk?: laten we ze welkom heten!

Roger Gene II | 27-01-19 | 21:18

Het begin en de solide basis van de carrière van Adolf Hitler was links. Namelijk de socialistische arbeiderspartij van die dagen (NSDAP). Een gegeven dat broederlijk en vakkundig weggepoetst is door de linkse pers en de linkse politiek in de decennia daarna.

Jahowiseffe | 27-01-19 | 21:09 | 6

Ok, kijk dan eens naar de carrière van Mussolini..... van socialist naar fascist.

piloot47 | 27-01-19 | 23:12

[email protected] Ook u kent kennelijk de geschiedenis niet maar meent er wel over te kunnen praten. Dat maakt u dan ook tot een Dumbo cq Dumba.

ger1306 | 28-01-19 | 18:06

[email protected] Ook Pim zocht het eerst bij de pvda maar die moisten hem niet, dus wat is je punt?

ger1306 | 29-01-19 | 12:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Doordat er immigranten komen, komen de spoken van het rechtsextremisme weer tevoorschijn? Dan zijn ze toch nooit weg geweest, en altijd in ons midden gebleven? Het zit gewoon in het Dna Problemen oplossen kan ook niet met extremisten van links of rechts.

Jan Onbewoond | 27-01-19 | 21:03 | 1

Volgens mij is uw bovenkamer ‘onbewoond’...

Veluwse-Eikel | 27-01-19 | 21:26

En op de eerste plaats blijft Geld de boosdoener van alle kommer en kwel. Als mensen er teveel van hebben, willen ze er nog meer van hebben. Het delen met elkaar komt niet voor.

Jan Onbewoond | 27-01-19 | 20:54 | 1

De boosdoener, op de eerste plaats, is niet geld maar afgunst.

Ravian | 27-01-19 | 23:28

Wat een bizarre situatie, Anne Frank aanhalen tegen extreem rechts, maar ondertussen de sluizen open zetten voor de echte antisemieten. Deze kronkel kan ik niet volgen. Is er een psychiater in de zaal?

Jankvogel | 27-01-19 | 20:54 | 1

Niet nodig . U weet toch wie wel of geen landverrader is ?!

ghetto-is-back | 27-01-19 | 23:37

Deugers zijn schaamteloos en respectloos.
De onderbouwing van een deuger is Ik/wij mogen schaamteloos en respectloos zijn want wij deugen en de rest zijn fascisten.

Jacktheflipper | 27-01-19 | 20:51

Mensen kunnen elkaar het leven zuur maken en de kop inslaan, als ze Politiek of Geloof bedrijven.

Jan Onbewoond | 27-01-19 | 20:50 | 1

En het begint al vroeg, als je zo de onverdraagzaamheid ziet van de Zweedse tiener met haar klimaatfascisme.

JohnJames_001 | 27-01-19 | 21:10

Maar waar zinspelen ze nou eigenlijk op? Moslims als de nieuw joden?

Gen. Maximus | 27-01-19 | 20:50 | 1

én klimaatsceptici als nieuwe fascisten. Heel kundig vormgegeven.

Langshetrandje | 27-01-19 | 21:31

Tsja... Enge club... Bijna Volkert vd G neigingen... Alles voor het doel.

kat-de-kat | 27-01-19 | 20:45 | 2

Schrap bijna maar.

Langshetrandje | 27-01-19 | 20:47

GL is eigenlijk RaRa, maar dat verkoopt niet lekker aan het deugvolk.

Ravian | 27-01-19 | 23:26

Het resultaat van deze Respectloosheid en gebrek aan beschaving uit zich in moord en doodslag.

Jan Onbewoond | 27-01-19 | 20:45

Respectloosheid en beschavingsloosheid ontstaat weer voor elkaar.

Jan Onbewoond | 27-01-19 | 20:44

toch geeft GL wel een eerlijk kijkje in de toekomst: wie nog een houtkachel heeft krijgt een GL-ster opgespeld.

skoftig | 27-01-19 | 20:32 | 1

Toch super co2-neutraal. Best lastig voor een deugkneus.

Pislinq | 27-01-19 | 23:42

Laat Sybren zich hier melden voor de discussie. Als hij durft.
Waarschijnlijk durft hij niet.
Dat zo pas echt laf zijn.
Dus Sybren: kom op en wees een vent.

ZZP-er | 27-01-19 | 20:21

Dit is het ware gezicht van GL.
Onthoud dat goed tot aan de a.s. verkiezingen en laat je niet verleiden door hun mooie praatjes die ongetwijfeld nog bij tientallen komen.
Groen en milieu, groen en klimaat, groen en auto, groen en illegalen, groen en groen....
Ze hebben de kleur groen ten onrechte gekaapt als zijnde hu idee. Is dus niet zo.

ZZP-er | 27-01-19 | 20:18 | 2

groen groen groen afgekleed met bruine laarzen.

Langshetrandje | 27-01-19 | 20:48

Rood rood rood met een groen masker.

Ravian | 27-01-19 | 23:23

Dus iedereen weet waar de toegenomen Jodenhaat vandaan komt, maar de mensen die daar op wijzen zorgen voor haat waarvoor de situatie van de Joden in WW2 model staat ?? Een grotere omkering van feiten kwam ik niet eerder tegen.

pleemobiel | 27-01-19 | 20:18 | 2

Ja triest en misselijkmakend. En dat voor hun eigen gewin.
Gatver.

ZZP-er | 27-01-19 | 20:19

De feiten spreken voor zich maar vaak juist de historici hebben moeite om deze feiten objectief te interpreteren.

sprietatoom | 27-01-19 | 20:28

Sybren heeft geretweet
Waar is dat feestje? HIER is dat feestje! https://twitter.com/groen/status/1089532580830027776

AntonJensen | 27-01-19 | 20:16 | 1

Ze denken dat ze wind in de zeilen hebben omdat er 70000 man demonstreren. Wat gooien ze veel zand in hun eigen ogen. Democratie is de dictatuur van de minderheid in hun ogen. Ongelooflijk.

Langshetrandje | 27-01-19 | 20:19

Het Groen Link, en European Green, heeft heel veel overgenomen van de RARa en CPN van 35 jaar geleden. Ander sousje, ander kleurtje, maar hetzelfde dogma. Nu met het klimaat trekken ze heel veel mensen, maar dat zelfde klimaat interesseert ze helemaal niks. Kijk maar naar het huis van Klaver.

AdPatat1960 | 27-01-19 | 20:15 | 4

En dan hebben we ook nog Roze Links, de werkgroep lhbtiq-emancipatie van GroenLinks.
https://www.parool.nl/opinie/-hard-nodig-dat-we-meevaren-voor-lhbtiq-vluchtelingen~a4622190/

AntonJensen | 27-01-19 | 20:20

Europegangreen

xavier | 27-01-19 | 20:21

CPN was ten goed.

ZZP-er | 27-01-19 | 20:22
▼ 1 antwoord verborgen

Als je nuchter naar de islam kijkt dan vertoont deze ideologie verpakt als godsdienst de meeste overeenkomsten met het nazisme. Aan de linkerkant ziet men de moslims als de nieuwe joden, echter de joden zijn nog steeds de joden die moeten vrezen voor hun lijf door de islam en zijn volgelingen. Heb hier veel met joden in Antwerpen over gepraat en ze snappen echt de ongebreidelde instroom van islamieten niet in West Europa, ook hebben velen plannen om te emigreren naar Israël.

sprietatoom | 27-01-19 | 20:04 | 8

ZZP-er - een ongemakkelijke waarheid maar het klopt als een bus.

Maris v.d Hof5393 | 27-01-19 | 21:50

ZZP-er | 27-01-19 | 20:14 Volkomen juist. Spijker - Kop

Olieboer | 27-01-19 | 21:54

De moslims en de nazi's hebben elkaar ook ondersteund in de tweede wereldoorlog. Alija Izetbegovic, de eerste president van Bosnia-Herzegovina, was een lid van de SS Handschar divisie tijdens de tweede wereldoorlog, een divisie van moslimstrijders die vochten voor Adolf Hitler. www.freerepublic.com/focus/news/747153...

Wladimir 1928 | 28-01-19 | 01:08
▼ 5 antwoorden verborgen

Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel opgedrukt als je anders denk dan linkse milieu maffia in dit land.

Niet links | 27-01-19 | 20:02

Ik heb zojuist heerlijk gegeten met topgezelschap, ben zo dom even rondje langs de velden te doen en krijg tranen in mijn ogen bij dit topic. Wat een verbijsterende productie van de Europese Groenen. Schandalig en onvergeeflijk. Schoften met een missie. Levensgevaarlijk bovendien.

Langshetrandje | 27-01-19 | 20:01 | 3

Als ik ze.... ratten..... noem beledig ik die slimme overlevers!

Als ik je vandaag zo lees, dan kan ik niet anders dan ervan uit gaan dat je me begreep gisteren. Maar goed, mis! Dan ook goed.

CalamityJane | 27-01-19 | 20:52

Kan slechts constateren dat ik uw betreffende tegel van gisteren geheel fout heb gelezen en in ieder geval niet heb begrepen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nu moeite heb de woorden "beelddrager van God".

Langshetrandje | 27-01-19 | 21:59

'Beelddrager van God' Dat waren niet mijn woorden heer!

CalamityJane | 27-01-19 | 23:05

Groen Links, de politiek erfgenamen van de CPN moet zo nodig weer naar rechts wijzen.

Laten we het eens hebben over Paul Rosenmöller, de oud politiek leider van Groen Links.

“Van 1976 tot 1982 was Rosenmöller lid van de maoïstische Groep Marxisten-Leninisten/Rode Morgen (GML).[1] Tussen 1981 en 1982 was Rosenmöller bovendien bestuurslid bij de GML. De GML streefde naar een communistische staat in Nederland en steunde verschillende communistische regimes in het buitenland. Zo werden bijvoorbeeld de moordpartijen van de Rode Khmer in Cambodja in het partijblad van GML ontkend. In een interview met de Haagse Post verklaarde Rosenmöller in 1979 dat Nederland ook van Mao "ontzettend veel [kan] leren". Hier voegde Rosenmöller nog aan toe: "Van wat [Mao] geschreven heeft ook. Wat hij in de praktijk heeft gebracht in China – dat is gewoon een voorbeeld, en nog steeds vind ik". In 1976 reist Rosenmöller af naar de Socialistische Volksrepubliek Albanië, een communistische eenpartijstaat. Hier wil hij leren hoe het communisme in Nederland doorgevoerd kan worden. Onder meer HP/De Tijd[2] en Villamedia[3] bekritiseerden Rosenmöller om zijn communistische verleden. Hierbij werden met name geweldbereidheid van de GML en de steun aan communistische dictators belicht.”

En dan samen met Jan Marijnissen (oud marxist-Leninist-Maoïst) zeuren over de foute vader van Maxima maar de lijken uit de eigen kast maar negeren.

BigKnor | 27-01-19 | 20:01 | 5

Paul Rosenmöller is ook nog eens Joods. Net als één van zijn grote voorgangers bij de CPN, Paul "Saul" De Groot. Ook al een groot fan van Stalin.

Oeleflaffel | 27-01-19 | 21:40

Lenin was ook Joods.

piloot47 | 27-01-19 | 23:20

piloot47 | 27-01-19 | 23:20
Een of andere overgrootmoeder was Joods, Lenin niet.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-01-19 | 23:56
▼ 2 antwoorden verborgen

De jodenster vervangen met je eigen symbool. Tja, als het onderwerp je eigenlijk niets interesseert, behalve dan dat je er goedkoop mee wil scoren, dan maak je zulke domme fouten. Wir haben es nicht gewusst. Och arme, geen deugmiles kunnen bijschrijven deze keer.

Sitting_targets | 27-01-19 | 19:56 | 2

Dit is niet goedkoop scoren en gebeurt zeker niet onbewust. Dit is doortrapt en geeft heel erg duidelijk hun intenties aan. De milieusceptici zijn de fascisten van vandaag en plegen genocide. Dat is de boodschap. Daar kun je het mee doen. Ze denken dat ze de wind in de zeilen hebben en pakken iedere millimeter ruimte die ze krijgen om "extreem rechts" (alles wat het niet met hen eens is) in een eng hok te schoppen.

Langshetrandje | 27-01-19 | 20:04

Het gebeurd zeker niet onbewust, het is tot op de millimeter geplande propaganda.

Ravian | 27-01-19 | 23:17

Ik neem aan dat meer mensen in de trein hoog op het politieke programma staat.

KlauwnBassie | 27-01-19 | 19:55

Als Anne nu nog zou leven dan zat ze weer in het achterhuis.

ZwarteRiek | 27-01-19 | 19:51

Er zijn teveel incidenten tegen Joden volgens Gerdi Verbeet vandaag. Hoe structureel wil je het geweld tegen Joden dan nog laten toenemen voor je van vervolging of bedreiging kunt spreken en uit welke hoek komt dat gevaar nu? Vraag ik me af.

En dit Europees groen wil datgene in de slachtofferhoek drukken waarvanuit een deel zich juist tegen de joden, sommigen zelfs in handelingen, keren. Het begint met wegkijken en vergoeilijken. Het valt wel mee. Maar zonder toekomstige weerbaarheid worden nog eens op een kwade dag Joden en Chrstenen afgevoerd?

Maar Europees groen waarschuwt tegen het nieuwe rechts. Degenen die duiden waar de dreiging vandaan komt moet het zwijgen worden opgelegd, gedemoniseerd? Hoe laag kun je eigenlijk zinken als Europees groen?

Jan, Leiden | 27-01-19 | 19:51

Ik dacht vandaag al genoeg overgegeven te hebben. Maar nee. Er kan nog meer bij.

bft | 27-01-19 | 19:41

Tut tut tut, ik zou hier toch geen kwade opzet vermoeden. Beetje ongelukkig dat het logo door hun huisstijl samenviel met de jaspand. Het kostte mij ook aanmerkelijk langer dan de gemiddelde crypto-fascist/kleurenblinde om de vergelijking met de Jodenster te begrijpen.

Diotima | 27-01-19 | 19:39 | 4

Ik vermoed geen kwade opzet, maar zie een gore leepheid om Anne Frank's beeltenis voor je stint te spannen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-01-19 | 19:43

Diotima | 27-01-19 | 19:39
Ma Idiot, je zou eens wat minder tijd onder je steen moeten doorbrengen, dan snap je dingen een stuk sneller.

the namster | 27-01-19 | 20:25

Het is mij een beetje te veel toeval om per ongeluk te wezen.
En zelfs als het toeval is, het is sowieso walgelijk om Anne Frank voor je antisemitische GL kar te spannen.

Ravian | 27-01-19 | 23:13
▼ 1 antwoord verborgen

Hier een artikel over het partijprogramma van de vooroorlogse SNB. Een enkel standpunt klinkt misschien wat gedateerd, maar de meeste deugers/ gutmenschen/ links tuig van momenteel zullen bij het lezen van de standpunten er toch hun vingers bij aflikken. Helemaal op het einde van het artikel blijkt dat de schrijver een tikfoutje gemaakt heeft met de naam van de partij. Geweldig! meervrijheid.nl/?pagina=72

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 19:37

www.hup.harvard.edu/catalog.php?isbn=9...
In 2018 verscheen het boek 'A Specter Haunting Europe - The Myth of Judeo - Bolshevism' (Een spook waart door Europa - De mythe van het Judeo-Bolsjewisme). In dit boek wordt uit de doeken gedaan hoe de mythe ontstond in 1919 en later door Goebbels en Arthur Rosenberg werden ingezet om de Joden als cryptocommies af te schilderen, twee-in-een waarvoor de Duitse burgerij hysterisch bang was. Ook nu zit in de anti-Rusland propaganda dikwijls een anti-Joods sentiment verborgen. Dit boek is ook zeer verhelderend, wanneer je wil weten hoe mensen onder de Nazi's in een voortdurende staat van hysterie/psychose werden gehouden, waardoor mensen naar hun Joodse medeburgers gingen kijken als waren zij inhumaan. Toen de Russen in 1944 Breslau (Wroclaw) bezetten, werden in DE verhalen verspreid van massale verkrachtingen etc. Dat is na 1945 door de Amerikanen grondig onderzocht: het bleek compleet verzonnen te zijn. Tot op de huidige dag worden gruwelverzinsels op het oosten geprojecteerd, terwijl misdaden tegen de menselijkheid van de andere kant worden goedgepraat of weggewimpeld met hulp van MSM. Ach, wie maakt zich druk over Witte Toyota's en hoax met Witte Helmen? Er is niets nieuws onder de groen-gele zon.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-01-19 | 19:37 | 5

De “Russen” hebben in de laatste fase van WW2, op etnisch Duits grondgebied, massaal gemoord en verkracht.
Maar de “Russen” van toen zijn niet de “Russen” van nu.
Het huidige Rusland heeft niets meer met de Sovjet Unie van weleer van doen.
Ook al doet de EU graag net of dat dit wel zo is.

Ravian | 27-01-19 | 23:10

Ravian | 27-01-19 | 23:10
Het boek over de Judeo-Bolsjewistische mythe gaat juist over berichten zoals u die verspreidt. Ik ga ook niets ontkennen, maar mythevorming is deel van de oorlogsvoering via de media. Dat gebeurt ook vandaag nog.

Eeuwig..Op..Vakantie | 28-01-19 | 00:01

@ Eeuwig.. Op.. Vakantie | 28-01-19 | 00:01
De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.
Dat de Nazi propaganda machine van gelegenheidsmuggen olifanten maakte doet niks af aan het feit dat er wel degelijk op grote schaal door het rode leger is gemoord en verkracht, dat er in de oostelijke etnisch Duitse gebieden genocide is gepleegd.
Het bedrog zit hem niet in het linken van het WW2 rode leger aan grootschalige moord en verkrachting, het bedrog zit hem in het linken van Stalin’s USSR aan de huidige Russische Federatie.

Ravian | 28-01-19 | 00:51
▼ 2 antwoorden verborgen


Schande !! Self-entitlement van het engste soort.

Ervaringsdeskundige | 27-01-19 | 19:35 | 1

Eeuwig.. Op.. Vakantie | 27-01-19 | 19:37 | Het boek mag goede elementen hebben, namelijk de stelling dat je de schuld van het communisme uiteraard niet richting "de joden" kan schuiven. Maar ik lees ook: "Drawing a worrisome parallel across one hundred years, Hanebrink argues that Europeans and Americans continue to imagine a transnational ethno-religious threat to national ways of life, this time from Muslims rather than Jews." Hier slaat Paul Hanebrink de plank volledig mis. Het anti-semitisme (altijd gebaseerd op jaloezie, de drijfveer van iedere socialist) is op geen enkele manier te vergelijken met de huidige angst voor omvolking en vernietiging van het vrije westen. Hitler vond zijn steun hoofdzakelijk bij de socialisten terwijl Geert Wilders zijn steun vindt bij vrijheidslievende mensen, dus totaal het tegenovergestelde!

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 19:49

Ik heb geen idee hoe en wie het zo heeft kunnen framen dat 90% van de bevolking rondloopt met het idee dat de Nazi's rechts waren.

Maar die verdient een nobelprijs voor de marketing. Ik ben het er niet mee eens maar wat heeft die gozer enorm veel voor modern links betekend. Zonder die nazi stok om Trump, Wilders, Baudet, AfD, FN etc mee te slaan had links he-le-maal niets te vertellen.

Historicuck_Han | 27-01-19 | 19:35 | 6

Langshetrandje | 27-01-19 | 20:05 Wat u opnoemt zijn/waren slechts zeer kleine schrabbelaars. Al hun doden bij elkaar opgeteld vertegenwoordigen slechts een zéér kleine fractie van de aantallen doden waar individuen zoals Hitler, Stalin, Mao en Pol Pot voor verantwoordelijk waren. En ik zou Chavez en Maduro en zelfs Kadhafi niet eens in het rijtje opnemen.

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 21:46

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 21:46
Ik vind het aantal slachtoffers alleen niet maatgevend. De aard (wreedheid) van het bewind doet voor mij evenzeer terzake.
Chavez en Maduro waren voorzitter van de Verenigde Socialistische Partij Venezuela, Kadhafi van de Libische Arabisch Socialistische Partij. Dat is even mijn punt en de lijst is overigens nog véél en véél langer (zelfs uiterst controversieel alhier)

Langshetrandje | 27-01-19 | 22:02

Dat is voor mij ook al heel lang DE grote vraag; hoe de communisten er na de oorlog in geslaagd zijn de Nazi’s aan de rechtse kant van het politieke spectrum te parkeren, en al doende het socialisme van elke smet ontdaan hebben.
Wat mij even zozeer verbaast is dat een anti-democratische van openlijk Stalin, Mao, en PolPot verheelijkende fans, en zelfs bewezen terroristen, vergeven partij in Nederland voor “fatsoenlijk” door kan gaan.
De honderden miljoenen slachtoffers van deze socialisten wegen blijkbaar niet mee op de deugmensen balans.

Ravian | 27-01-19 | 23:01
▼ 3 antwoorden verborgen

Die quote, die is van de ontwerpster van dat postertje. Of van het communicatiekutje die tot tranen toe bewogen is en er geen kwaad in ziet. Anne Frank, ik geloof er geen barst van. Schaamteloos misbruik van een vermoord meisje door goedvolk. Jak!

spinselsinjehoofd | 27-01-19 | 19:33 | 2

Die hele sector is ook al overgenomen door gleufdieren.

spinselsinjehoofd | 27-01-19 | 19:36

Eeuwig.. Op.. Vakantie | 27-01-19 | 18:38 Weet er meer van zie ik. Had er overheen gelezen, sorry EOV.

spinselsinjehoofd | 27-01-19 | 19:51

En ik maar denken dat het grootste gevaar in de wereld genderongelijkheid was.

Johan_Voorhaar | 27-01-19 | 19:31

Ze moeten zich kapotschamen!!! Als je het nazisme al wil gaan vergelijken met deze tijd, kom je uit bij linkse partijen, die de meerderheid hun zieke klimaatkerk en massa immigratie door de strot duwt want zij weten beter wat goed voor u is! De EU hoort daar bij, steeds meer ontpopt zich dat als een dictatoriaal instituut waar niemand geen grip meer op schijnt te krijgen, als we niet uitkijken staat er opeens een EU leger en EU politie die de rechtse meningen wel eens even aanpakt.. Voor dat werk zijn import Europeanen uitermate geschikt.. De angst voor rechts, voor Rusland, bullshit in kwadraat! Beter passen we op voor zieke lui binnen onze eigen grenzen en voor de islam en haar zieke anti westerse haatteksten die in de hoofden van moslims worden gestampt.

dutch bikkel | 27-01-19 | 19:30 | 1

Goed gezien Bikkel.

Ravian | 27-01-19 | 22:46

Vind eigelijk ook wel dat we mogen stil staan bij alle Poolse slachtoffers van de oorlog want dat zijn er ook ruim 6 miljoen, en de Pool stond ook echt op het lijstje met 1 van de racen die moest worden opgeruimd. Maar ja dan moeten zekere landen wel erken dat zeker een deel van die slachtoffers door hun kon worden verkomen hadden zij hun afspraken nagekomen, ook maakt het het feit dat de Joden een eigen staat kregen en de Polen nog eens 44 jaar onder een vorm van bezetting bleven natuurlijk ook een erg vervelend iets wat we liever negeren. Maar dat wordt ook natuurlijk leuk door de EU genegeerd net als het feit dat de op komende Joden en homo haat toch echt het gevolg is van de import Europeanen en hun intolerante geloof, en natuurlijk ook de oorzaak is van het opkomende rechts want hoe radicaler je links wordt hoe rechtser mensen lijken.

Fosite | 27-01-19 | 19:29

Ik vind dit een hele 'rare' actie. Je logo op de borst van het jasje van Anne Frank plakken op de plek waar vroeger een jodenster zat. Zoiets doe je niet per ongeluk. Ik vind het méér dan onbehoorlijk om eerlijk te zijn. Het is hetzelfde, als een reclame van Groenlinks op de slagboom van Auschwitz plaatsen. Waar haal je het lef vandaan? Zou ik bijna vragen.

kotelet | 27-01-19 | 19:26 | 1

Theo van Gogh had dit soort zaken goed in de gaten en schreef ooit:
"Op TV heb ik als mijn opvatting gegeven dat meneer de Graaf (D'66) het lijk van Anne Frank nog zou neuken 'als 'ie er een Kamer-zetel aan overhoudt'."

Wekkertje | 27-01-19 | 19:38

"Zolang het beschuldigende vingertje namelijk naar rechts blijft wijzen, sta je sowieso aan de goede kant van de geschiedenis."
Raar. Ik meen me te herinneren dat een hoop aanslagen en genocides zijn gepleegd uit naam van linkse doctrines en linkse terreurgroepen.

De waard zijn gast | 27-01-19 | 19:25 | 2

Ja maar dat willen al die linkse dus niet weten en doen lekker vingertjes in oortjes, de oogjes dicht en heel hard lalalala zingen.
Maar aanslagen en genocides zijn nooit de oorzaak van NORMAAL links en rechts maar het gevolg van een autoritaire regime die geen inspraak van het volk wil of tolereert, en vaak propaganda uitspuugt richting de politieke stroom die hun niet zint... Klinkt bekend of niet.

Fosite | 27-01-19 | 19:35

Fosite | 27-01-19 | 19:35 |
Klinkt bekend. Brussel is het Berlijn van de 21e eeuw.

De waard zijn gast | 27-01-19 | 19:40

Van alle stockfoto’s die je kan kiezen... daar kan zelfs D’66 niet tegenop.

Stormageddon | 27-01-19 | 19:24

Nogal een gotspe om miljoenen Joden hatende moslims Europa binnen te halen en dan te gaan zeuren over extreem rechts.

Wekkertje | 27-01-19 | 19:19

Niet alleen is de regering van Israël nu extreem rechts, ze hebben ook HELEMAAL niets geleerd van de holocaust blijkens de herhaaldelijke schending mensenrechten van Palestijnen. Gezien de eigen Joodse geschiedenis zou je toch beter verwachten. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Simpeler kan het toch niet?

Michael03 | 27-01-19 | 19:19 | 8

J6 man, waar haal je dit soort onzin vandaan... Als Israël zich niet verdedigd, dan bestond het nu niet meer. Jou wens-uitkomst als echte deug-antisemiet, toch?

Veluwse-Eikel | 27-01-19 | 21:45

Israëliërs zijn Palestijnen nitwit, net als Jordaniërs overigens.
Ga eerst je huiswerk maar eens maken.
Praten we verder als je weet waar je het over hebt.

Ravian | 27-01-19 | 22:42

Ow hebben we weer een onnozel figuur die voor Israel wel even. Beslist of bet zich mag verdedigen of niet. Ben je er al geweest of blaat je de linkse en /of moslim propaganda kwakkeloos na? Israel acteert op terroristen.Wist je dat het volk in de gaza verdubbeld is qua populatie en dat het Joodse volk wereldwijd nog steeds niet het aantal heeft van voor ww2? Wist je dat die grens bij gaza ontstaan is omdat die arme “palestijnen” bussen vol met Joodse kinderen bleef opblazen? Ik kots op hersenloze figuren zoals jou.
Ik ben blij dat Israel er is. Ook wij zullen daarheen verhuizen .

sarah1965 | 28-01-19 | 07:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Als ik straks geen groen zonnetje op heb, word ik opgesloten in een kamp van de Groene Khmer?

Dutch_Holland | 27-01-19 | 19:12 | 1

En vervolgens naar Brussel gedeporteerd waar u mag douchen bij aankomst.

smdyasc | 27-01-19 | 19:14

Ziek volk, die extreem linksers. Over populistisch gesproken....

bqbq | 27-01-19 | 19:11

Ik sla de (obvious) argumenten maar over... om te kotsen dit!

benjeallanggek | 27-01-19 | 19:10

Hebben die pathologische GL/D'66 wegkijkers en leugenaars nou echt niet in de gaten dat je niet eindeloos op anders denkenden kunt blijven inbeuken met valse beschuldigingen? Dat groene deugfascisme begint heel wat strotten uit te komen.

hertogvanzottegem | 27-01-19 | 19:08

Rutger Größ Hammassunk heeft zijn kast volhangen met Hugo Boss pakken. Daar is ie heel trots op.
Zijn huis heeft hij geschilderd met verf van IG Farben.
nl.wikipedia.org/wiki/IG_Farben
Bruinlinkse viespeuk.

Ruimedenker | 27-01-19 | 19:07 | 3

LOL!

smdyasc | 27-01-19 | 19:10

IG farben werd Bayer, Bayer kocht Monsanto, Monsanto is evil, Bayer is evil.

Johan_Voorhaar | 27-01-19 | 19:39

IG Farben = BASF, Bayer, Hoechst (dood) en Agfa.

smdyasc | 27-01-19 | 19:59

En ik maar denken dat de Islam een bedreiging is voor dit land. Extreem links is veel enger.

SoepKip | 27-01-19 | 19:05 | 4

Ja die akbars die met hun trucks van vrede door de kerstmarkt razen zijn geen pretje, maar wie laat er steeds meer binnen?
Je moet de verraders aanpakken voordat je je op de vijand richt.

Historicuck_Han | 27-01-19 | 19:26

Dat is zeker waar, vergeleken met deze opdringende engnekken . Zijn islamieten gewoon relaxte gasten

geenhakbar | 27-01-19 | 19:28

De Islam is het op te dweilen water, links is de openstaande kraan.

Ravian | 27-01-19 | 22:36
▼ 1 antwoord verborgen

Misselijk makend dit.

Muuke | 27-01-19 | 19:03

Grappig is dat de meeste Joden tegenwoordig extreem rechts zijn.

Balgesjaakt | 27-01-19 | 19:03 | 5

De Joden in Nederland zijn als de kanaries in de koolmijnen.

lacucaracha | 27-01-19 | 19:25

Bal. Daar geloof ik niets van. Misschien rechts, maar niet extreem rechts.

Je moet niet meegaan in de framing van de linkse deugjournalistiek. De FvD bijvoorbeeld is ook niet extreem rechts.

Laat de deugjournalistiek niet de spelregels bepalen, want dan verlies je altijd. Verwerp concepten, verwerp schema's, verbuig hun frame.

Sitting_targets | 27-01-19 | 20:11

Grappig is jouw kop in de wcpot en dan doortrekken

sarah1965 | 28-01-19 | 07:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Categorie: Ik roep heel hard dat ik deug en iedereen die niet meedeugt is een racist, een fascist en een antisemiet.
Met vrienden als dat.... Brrr. En het feit dat je een afbeelding van Anne Frank misbruikt om je eigen deugen te benadrukken, weerzinwekkend.

Graaisnaaiert | 27-01-19 | 19:00

Het allerergste vind ik nog dat als de Nazi's niet de macht hadden, dan was Anne met haar familie wel door de communisten in een werkkamp gestopt. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het de Linkse partijen die Anne Frank gebruiken tegen de opkomst van extreem rechts. Ware het niet dat communisten en socialisten ook geen fan zijn van het Joodse volk. Meerendeel word veracht vanwege het feit dat vele Joden rijk zijn en waren door het kapitalisme. Brrrrr doodeng volk.

Indoneesje | 27-01-19 | 18:58 | 4

Ach ja, speculeer er lekker op los. Als... als..., maar Jodenvervolging vind haar oorsprong toch echt bij de Katholieke kerk onderdeel van wat Wilders cs. onze 'Christelijk-Joodse(????) identiteit' noemt. Verder kan je Hitler en zijn ideeën toch echt niet links noemen. Eerder populistisch.

Michael03 | 27-01-19 | 19:29

Dat is wel een heel erg oude koe die je daar uit de sloot poogt te trekken Michael03, misschien moet je eens proberen de twee antisemitische olifanten in de kamer te ontdekken, ik zal je op weg helpen, de ene heet “Islam” , en de andere heet “Socialisme”.

Ravian | 27-01-19 | 22:32

@michael
Jouw tekst komt waarschijnlijk aardig overeen met het antwoord dat je zou krijgen als je in 1932 een foute Duitser zou confronteren met de zieke plannen van ene A. Hitler. (Gewoon even een Godwin tegenover jouw Godwin.)
En wat Ravian zegt.

benjeallanggek | 28-01-19 | 09:06
▼ 1 antwoord verborgen

Probleem is, de Nazis waren socialisten. Socialisme en communisme zijn een gefaald experiment. Deze vormen van ideologie hebben over de geschiedenis heen meer dan 400 miljoen doden veroorzaakt.
En iedere keer maar weer proberen de bevolking iets door de strot te duwen wat ze niet wil. En ze zijn allemaal erg verontwaardigt als je ze dit vertelt, want wee je gebeente als je ze gelijk trekt met nazis. Maar iedereen je wil opleggen en geen weerwoord tolereren en dat maar blijven volhouden tot er mensen vastgezet worden door de gedachtenpolitie, een ministerie van waarheid word opgezet, en mensen hun leven niet meer veilig zijn in een maatschappij die hun naar het leven staat, allemaal in het kader van de tolerantie die niet tolerant is, de vrijheid van meningsuiting waarbij de mening niet meer geuit mag worden...
Dat is nou precies waar het uiteindelijk allemaal om draait, dat nazisme en dat fascisme. De mensheid moet zich schamen dat dit weer gebeurt !!!

random_roadkill | 27-01-19 | 18:57 | 1

Zoiets, ja... we glijden ongevraagd weer af.

Veluwse-Eikel | 27-01-19 | 19:09

Gaat Ollongren, het beffetje van Trix, tegen dit nepnieuws van GroenLinks optreden?

smdyasc | 27-01-19 | 18:57

Rechts 'is fueling hate around the world'?! Koekoek. De halve wereld staat in brand door de islam, niet door neonazi's en niet door Wilders of welke rechtse idioot dan ook.

Hommel | 27-01-19 | 18:56 | 1

Fueling! Rechts is fueling. Dat betekent dus dat rechts ook slecht is voor het milieu. Want reken maar dat rechts geen biobrandstof tankt.

Sitting_targets | 27-01-19 | 20:18

Links doet er alles aan die burgeroorlog te ontketenen. De zelfbeheersing van´extreem´rechts maakt dat het zo ver nog niet is. Bloedzuigen linksen, blijven zuigen. Dan komt het goed!

CalamityJane | 27-01-19 | 18:55

Dacht dat het een nieuwe BP-reclame was.

Watching the Wheels | 27-01-19 | 18:54 | 2

Fueling the hatred with Brexit Petroleum.

Sitting_targets | 27-01-19 | 20:23

Of ... "Deze Holocaust memorial day wordt mede mogelijk gemaakt door LNG van BP". Zie ze daar wel toe in staat binnen een paar jaar.

Watching the Wheels | 28-01-19 | 01:45

Als je je werkelijk bezorgd maakt over het groeiend anti-semitisme in Nederland, dan zou je kunnen beginnen met de Linksche politieke partijen in Nederland op te heffen. En de instroom van Moeslims te beperken tot diegenen die werkelijk kunnen integreren en werkelijk een constructieve bijdrage kunnen leveren aan onze maatschappij. Zoals dat in Canada al decennia lang gebeurt.

ljcoster | 27-01-19 | 18:51

De EU in Brussel gebruikt niet voor niks gele sterren in hun vlag van victorie he?
Elk land z'n eigen Brusselse gele ster in hun geschiedenis... je moet het gewoon niet willen!

Welles! Nietes! | 27-01-19 | 18:47

Kutcommunisten, onder het mom van het "milieu" en waardeloze multicul verzieken ze hier het hele land.
Ik wil eigenlijk maar 1 ding weten; Hoe komen we d'r vanaf?

Ad Bervoets7847 | 27-01-19 | 18:47

Heeft iemand al tegen Sybren gezegd dat die bloem teveel blaadjes heeft?

ScumbaggusMaximus | 27-01-19 | 18:46 | 1

6 toch?

Pimp my Voortuin | 27-01-19 | 18:49

De EU is sowieso het verlengde van wat bloksnor ooit begon.

Mastermattie | 27-01-19 | 18:46 | 2

En Napoleon.
Beiden verslagen in Rusland.
En nu schijnt Rusland weer de vijand te zijn.

marjen | 27-01-19 | 18:49

En we rukken weer op, nu naar Oekraine onder leiding van Guy Verhofstadt en dat dikkertje.

Watching the Wheels | 27-01-19 | 19:01

Zum kotzen, om het eens netjes te zeggen.

XHannibalX | 27-01-19 | 18:45

De schaamteloze exploitatie van Anne Frank door dat nep-linkse vulles.. Gat-ver-damme.

echt_links | 27-01-19 | 18:45

Ja want dát is het echte gevaar mensen! Niet de religie van de vrede maar iedereen die zich een beetje zorgen maakt over de islamisering van Europa is natuurlijk al een nazi. Dus gaat links vol op het orgel tegen iedereen met een kritisch geluid dat links niet bevalt. Overigens willen groenen maar 1 ding: chaos, dood en verderf om hun mooie maakbare samenleving er doorheen te drukken. En dan vooral linksom.

Sliptong | 27-01-19 | 18:44 | 1

Ignoring the elephant in the room is fuelling hatred around the world.

Rest In Privacy | 27-01-19 | 18:48

Tja, A Frank wordt misbruikt om Europa klaar te stomen voor de omvolking. Verder zien we dat de mensen die aanzet hebben gegeven op de moord van Fortuin weer terug komen op hoge functies in de politiek. Onacceptabel, laat eens zien dat je meer kunt dan blaffen GS.

watazooi | 27-01-19 | 18:44 | 1

Het moratorium is verstreken met de invrijheidstelling van van der Graaf.

LiniaalRectaal | 27-01-19 | 18:59

Nou nou poe poe. Anne Frank met een groen logootje erop geplakt door een millenial stagiair nerd van een groene partij. Ik ben helemaal stuk. Waar is het infuus. Manmanman. (en zelf de holocaust herdenking verpimpen).

Pedronegro | 27-01-19 | 18:44 | 3

Dan zult u er vast geen bezwaar tegen hebben dat we een roze ster op uw jasje naaien.

ScumbaggusMaximus | 27-01-19 | 18:50

Kom maar op met die roze ster, het zal me jeuken. Stelletje symboolneuroten.

Pedronegro | 27-01-19 | 19:04

Ik prefereer een roze kroontje. Gezellig met gelijkgestemden naar de groene heropvoedingsboerderij ergens verstopt in de aardappelvelden van Yesse.

Rest In Privacy | 27-01-19 | 19:08

'The rise of the extreme left and islamic extremism is fuelling hatred around the world'
There, I fixed it

Rest In Privacy | 27-01-19 | 18:40

'The rise of the extreme right", daar bedoelen ze toch de AfD en de PVV en zo mee? Zeg maar de partijen die kritiek hebben op de EU en de massale islamitische immigratie? Dus die partijen die tegen een groot Europees Reich onder centrale (vooral Duitse) leiding zijn, en tegen het binnenhalen van de grootste Jodenhaters ter wereld? Zeg maar de partijen die geen herhaling willen van Hitler's Dritte Reich?

Dr. Snoepjes | 27-01-19 | 18:39 | 4

Partijen die kritiek hebben op het huidige beleid, de uitverkoop van West Europa. De ongelimiteerde import van mannen uit het Midden-Oosten en Afrika ongeacht hun geschiedenis en competenties en klaar zijn met de ontwrichtende werking van laaggeletterden agressievelingen op een moderne samenleving dat zijn de xenofobe, racistische partijen.

lacucaracha | 27-01-19 | 18:47

Partijen die kritiek hebben op het huidige beleid, de uitverkoop van West Europa. De ongelimiteerde import van mannen uit het Midden-Oosten en Afrika ongeacht hun geschiedenis en competenties en klaar zijn met de ontwrichtende werking van laaggeletterden agressievelingen op een moderne samenleving dat zijn de xenofobe, racistische partijen.

lacucaracha | 27-01-19 | 18:47

Elke vorm van kritiek op migranten, de islam maar ook de opwarming van de aarde, is volgens linkse doctrine per definitie extreem rechts. Eigenlijk bestaat rechts niet eens want dat is al extreem.

Sliptong | 27-01-19 | 18:51
▼ 1 antwoord verborgen

De uitspraak 'What is done cannot be undone' komt uit Shakespeare's Macbeth: www.enotes.com/shakespeare-quotes/wha... "Macbeth's guilty hallucinations with the blandest possible palliative. When Lady Macbeth herself succumbs to guilty dreams, she will sing the same tune, but in a different key. Sleepwalking, as has become her wont, she mutters, as if to Macbeth, "What's done cannot be undone" (Act 5, scene 1, 68)."
Ook deze uitspraak leent zich niet voor politiek gewin.

Eeuwig..Op..Vakantie | 27-01-19 | 18:38

Terwijl de groep die ze binnenhalen juist degenen zijn die antisemitisch zijn.

Patatter | 27-01-19 | 18:38 | 2

Intolerant, agressief er cetera.

lacucaracha | 27-01-19 | 18:39

Geweldadig...

Dr_antonickx | 27-01-19 | 18:42

Fascisme is links. Dus no surprise there. Ik ben niet verrast, dus snap de ophef niet.

postmodernismisdead | 27-01-19 | 18:38

Groen Links, de meest verderfelijke partij in ons parlement.
Hoorde een tijdje geleden een moslim een liedje zingen over Anne Frank op de melodie van Hans de Booy. "Iemand zei dit is Anne Frank. Ze moet nog naar het station." .........
Ik heb er van wakker gelegen toen ik dit hoorde. Groen Links schaamt zich nergens meer voor.

aamert | 27-01-19 | 18:35 | 1

Ik kende de grap niet. Het is zwarte humor, maar humortechnisch wel goed. En er blijkt kennis van de Nederlandse populaire cultuur uit. Dat zijn 2 pluspunten die moslimextremisten typisch niet hebben. Dus naast het zorgwekkende is er ook iets geruststellends.

Na de 2e wereldoorlog waren Nederlanders ook niet altijd even tactvol in hun humor. Denk aan het joodje, het broodje en de oven.

We houden het in de gaten.

Sitting_targets | 27-01-19 | 20:41

Ziehier het belang van gedegen geschiedenisonderricht aangetoond.

bisbisbis | 27-01-19 | 18:35

Waarom twitter gebruiken als je dit op maroc.nl
hoort te zetten.

Ruimedenker | 27-01-19 | 18:35

Zouden die viezeriken net zolang gewacht hebben tot het meerendeel van die generatie al dood of te dement is om zich te verweren,om het onderdrukking en neerslaan kunstje nog eens te doen? Je gaat je bijna afvragen wanneer de deportaties beginnen als je de beelden uit Frankrijk ziet met die gele hesjes.. vanmorgen zat er al zo'n gnoom te schreeuwen dat hesjes de fascisten en antisemieten waren. Vieze tofoe vreters.

Welles! Nietes! | 27-01-19 | 18:33 | 1

Jj denkt dat als de eerste generaties na deze holocoast totaal geen last meer hebben van de massamoorden op hun familie? Denk je exht dat dat bij 1 generatie ophoudt? Dat mensen van Joodse afkomst dit niet delen heeft puur te maken met het feit dat we afgeslacht werden puur omdat we van Joodse afkomst waren.
Ik word soms zo verdrietig van de achterlijke denkwijze over het Joodse volk.
En breek mij de bek al helemaal niet open over de verontwaardiging van de gele hesjes die te stom zijn om te begeijpen wat er antiesemietisch is aan hiun Rothshild bloedspandoeken. Zum kotzen!

sarah1965 | 28-01-19 | 07:36

"It was not intentional...."
Dat geloven we meteen. Not.

Schoorsteenveger | 27-01-19 | 18:32 | 1

Nee hoor, Helemaal toevallig. Sodemieter toch op met die perfide emo-chantage. Die hebben geen Cambridge Analytica nodig om te scoren.

kaasfondue | 27-01-19 | 18:51

Extreemrechts heden ten dage heulen met de Israëliërs.
Als Wilders extreem rechts is, hij is elk kwartaal wel een keer in Israël en ook mevrouw LePen heeft het gedachtegoed van haar pa begraven.
Orban heeft niets tegen Joden alleen iets tegen Soros.

Kortom Joden hebben eerder te duchten van liberaal/christelijk/sociaal links.

Johan_Voorhaar | 27-01-19 | 18:31 | 7

@marjen
Google eens op 'demiurg'.

LiniaalRectaal | 27-01-19 | 19:03

Christus, de 1e illusionist waar een verhaal omheen gesponnen werd om te heersen, te onderdrukken en waar al eeuwen oorlog over gevoerd wordt. Een massahysterie waar iedereen mee weg komt maar een kabouter gelover komt terecht in de psychiatrie.

MoonBeebe | 27-01-19 | 19:09

marjen | 27-01-19 | 18:37 |
Er is geen Christus. Zeker niet eentje die terugkeert. En je laatste zin raakt kant noch wal. Niet goed opgelet tijdens de laatste preek vanmiddag?

De waard zijn gast | 27-01-19 | 19:38
▼ 4 antwoorden verborgen

De haat van groen links tegen andersdenkenden, de haat van Moslims tegen andersdenkenden, twee loten aan de stam van haat. Mij een raadsel dat er zoveel mensen op deze haters stemmen.

bergsbeklimmer | 27-01-19 | 18:31

Met Groen (s)Link(s) in de oorlogsjaren had mevrouw Frank ook moeten verhuizen. De huizen belemmerden de groei van die schitterende witte paardenkastanje in de binnentuin.
Mooier bewijs dan het feit dat de boom recent overleed kan RGW niet aandragen.

F. Jacobse | 27-01-19 | 18:29

Wat zitten er toch een hoop randdebielen op links verschrikkelijk.

lacucaracha | 27-01-19 | 18:29 | 1

Louter randdebielen!

CalamityJane | 27-01-19 | 20:59

Kolderieke knipoog naar een onschuldig, verraade en vermoorde joodse tiener. Zo kennen we GroenLinks anno 2019 weer.

de Voorzittert | 27-01-19 | 18:29

What is done cannot be undone ...

Hemmenaar7 | 27-01-19 | 18:28

Sick fuck! De enige woorden die ik kon bedenken.

exqueeseme | 27-01-19 | 18:27

Strikt genomen is het geen groen zonnetje., maar een geel zonnetje in een groen veld. Maar goed: dit soort idiote beeld-kaping van een holocaust-slachtoffer dat wereldwijd bekend is door die jodenster is godgeklaagd.

Anne Frank heeft nooit een zonnetje gedragen op haar kleding. Wat een verschrikkelijke ellendelingen zijn er toch op de wereld om dit soort beelden over één van de meest aansprekende slachtoffers van één van de gruwelijkste gruwelijkheden te kapen voor groen gewin.
Walgelijk.

aamert | 27-01-19 | 18:26

Partij van Hitler was toch echt socialistisch. Dan nog arbeiders erin, en het is dubbel socialistisch.
Altijd weer de schuld van links.

Wim Venijn | 27-01-19 | 18:26 | 2

Anti-semitisme was en is grotendeels gebaseerd op jaloezie. "And it is no mystery why Leftists should be antisemitic. Hatred of success and prominence in others -- envy -- is the major driving force behind Leftism and Jews do have the perhaps unfortunate attribute of tending to be prominently successful in all sorts of ways." jonjayray.tripod.com/semitism.html

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:50

De Europese joden zijn gemiddeld ook intelligenter dan de overige mensen in Europa. En hoger opgeleide mensen zijn gemiddeld welvarender, een doorn in het oog van socialisten. immortallife.info/articles/entry/why-i...

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:54

Haha ongevraagd haar beeltenis gebruiken voor jouw agenda. Viesz jonguh

azijnseikerT | 27-01-19 | 18:26

Weerzinwekkend opportunisme.

Julius Pace Car | 27-01-19 | 18:25

Diep vanbinnen weten die communisten al hoe het gaat aflopen, ongestraft de hele midden en onderklasse over de kling jagen door die klimaat sektarische plannen wordt niet gepikt.

Ongeblustekalk | 27-01-19 | 18:24

Weerzinwekkend zelfgenoegzaam, dat deugvolk.

MickeyGouda | 27-01-19 | 18:23

Wat een ultieme schoft ben je dan.

superjan | 27-01-19 | 18:21

Groen links die groep die massaal Jodenhaters dit land binnenhaalt en onderhoud ook al zijn ze illigaal. Groen links die moskeeen beveiligen hoogst urgent vind en ondertussen Joden massaal dit land en Amsterdam uitvluchten.. Die Groen Links

fikkieblijf! | 27-01-19 | 18:19

Schrijfster en journaliste in spe, Anne Frank was behoorlijk intelligent en had de ge/misdragingen van volwassenen in haar omgeving feilloos door. Dit kun je niet zeggen van alle kapers van haar pennenvruchten, welke achteraf op haar kar zijn gaan meeliften...

Veluwse-Eikel | 27-01-19 | 18:19 | 1

Ze had talent voor schrijven. En ze zat opgesloten vanwege de nazi's. Door verraad stierf ze in een Nazi concentratie-kamp. Soms vind ik het genant dat nu de hele meeleest met haar persoonlijke notities.
Als de Europese Grienen ook maar enig moreel besef in hun donder hadden, spanden ze Anne Frank niet voor hun karretje.

marjen | 27-01-19 | 18:24

De tekst voor de ideologische spellingcorrectie van GroenLinks: The rise of the islam is fuelling hatred around the world ...

smdyasc | 27-01-19 | 18:18

Het is met rechts extremisten hetzelfde als met elfjes, kabouters, heksen en smurfen, je gelooft er in of niet.

De Briemusketier | 27-01-19 | 18:18 | 1

Links vecht zij aan zij met de moslims tegen de Joden.
Dat is de realiteit.
Dat deden ze ten tijde van WW2 trouwens ook al. Die N-socialisten vochten toen al met moslims tegen de beschaafde wereld.
Weinig veranderd sindsdien.

kempenaer | 27-01-19 | 18:38

Impliciet dansen op een graf, noem ik dat. En dat logo heeft wel iets weg van het BP logo.

isitsoornot | 27-01-19 | 18:17 | 1

Ik zie toch weer een gele ster op Anne d'r jas genaaid. Door een milieuextremist.

De Briemusketier | 27-01-19 | 18:21

Globalistische/EUrofiele/extreemlinkse mensen die zulke dingen over je zeggen vanwege vermeend meningsdelict mag je rustig de "nieuwe fascisten" noemen. Want dat zijn het, met hun mimer aflatende haatcampagne.

Jan Passant mk2 | 27-01-19 | 18:16 | 1

"Hitler was not only a socialist in his own day but he would even be a mainstream socialist in most ways today." jonjayray.tripod.com/hitler.html

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:46

Dan heb je de tweet van de Europoan Commission nog niet gezien! Op het as van de Joden is de letterlijke tekst

sarah1965 | 27-01-19 | 18:16 | 1

Europian

sarah1965 | 27-01-19 | 18:17

De partij van Groot Wassink durft weer eens iets te zeggen over het antisemitisme van de anderen. Blijkbaar vinden ze dat zij het alleenrecht op antisemitisme hebben.

spanarchist | 27-01-19 | 18:15

Degene die het zonnetje erop heeft gefotoshopped die moet kaalgeschoren worden en voor straf naakt voor het Anne Frank huis aan de boom vastgenageld worden, met z'n "we received some feedback".

Rest In Privacy | 27-01-19 | 18:12 | 3

Dat dus stelletje hufters

sarah1965 | 27-01-19 | 18:14

Komt er dan wel heel makkelijk vanaf.

Man-Van-De-Rekening | 27-01-19 | 18:17
-weggejorist-
F. Jacobse | 27-01-19 | 18:36

Je kan zeggen over Anne Frank wat je wilt, maar in haar tijd was ze behoorlijk groen bezig. Overdag spoelde ze nooit het toilet door en had ze de kachel uit staan.

Osdorpertje | 27-01-19 | 18:12 | 2

En ze at Halal.

Mark_D_NL | 27-01-19 | 18:14

En ze reisde met het OV, woonde in Amsterdam. Was een meisje. Verdomd. Jesse Klaver is een reïncarnatie.

Ggroengras | 27-01-19 | 18:23

Stuitend misbruik is dit

frisenfruitig | 27-01-19 | 18:11

Groen links =groenslinks

Maria B. | 27-01-19 | 18:11

Wie is sybren kooistra?

flesje | 27-01-19 | 18:10

Hahaha. Daar stond een Photoshop layer even verkeerd. Verder prima boodschap. Obligaat en hyper correct, maar niet echt wat mis mee.

Ggroengras | 27-01-19 | 18:10 | 7

Fascist!

CalamityJane | 27-01-19 | 21:02

"Wat gebeurt er later, Kalkie? "
Dan wordt het gras gemaaid...

Ravian | 27-01-19 | 22:12

@Ravian: over het algemeen doe je dat regelmatig om het een beetje strak en gezond te houden. Maar ik sta te trillen als een rietje..

Ggroengras | 28-01-19 | 08:04
▼ 4 antwoorden verborgen

Maar over de Anne's in de Sovjet-kampen hoor je ze niet.
En over de onschuldige adellijke Anne's die moesten lijden onder de bolsjewistische terreur (lees 'Verloren Adel' van Douglas Smith) heb ik ze ook nooit gehoord.
Vals sentiment van die linkse gasten.

marjen | 27-01-19 | 18:10

En ondertussen massaal jodenhaters naar de EU halen onder het mom van godsdienst van de vrede.
Zum kotsen.

Bon-sens | 27-01-19 | 18:10 | 2

Inderdaad zum kotzen!

sarah1965 | 27-01-19 | 18:15

Kan mijn walging niet verwoorden.

Montesquieue | 27-01-19 | 18:45

Ik voorspelde dit vanmorgen op het jodenherdenkingstopic en jawel, daar istie weer de opperkraai van Deaudgravers 66, Thom de Graaff kraai als vanouds weer met Anne Frank in de weer!

De Briemusketier | 27-01-19 | 18:10

Waar is de nuance waarbij dat "rechts populsme" (en alle partijen die in die hoek worden geschoven) meteen een vorm van nationaal-socialistme zou zijn. En dus automatsiche meer dan 20% van de bevolking opeens extreem rechts zou zijn. Is linker zijde van het politieke spektrum echt zo naief!? Over polariseren gesproken! Wanneer gaan die moraal ridders nu eens echt luisteren naar hun mede-mens!?

mazel_tov | 27-01-19 | 18:09 | 2

Inderdaad, ik hou mijn hart vast als deze linkse griezels het ooit voor het zeggen krijgen. alleen maar emoties en Totaal los van de realiteit

Harrie7949 | 27-01-19 | 18:14

De Hitler-mythe zegt dat Hitler extreem rechts geweest zou zijn. Hier verhelderende artikelen over de ware aard van het nationaal socialisme: gatesofvienna.blogspot.com/2009/05/hit...

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:40

Extremisten kun je niet hard genoeg de grond in trappen, precies waar ze horen. Linkse, Islamitische én rechtse. Want met alle begrip voor populistisch-rechts en Godverdomme zelfs Gristelijk rechts, moet ik niks van fascisten hebben.

Bigi Bana Boy | 27-01-19 | 18:09 | 5

Het werkelijke politieke spectrum loopt niet van links naar rechts maar van zeer veel naar zeer weinig macht voor de staat. Het verschil tussen communisme en nazisme is dan ook niet groot. youtu.be/45apySb26AE

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:34

Beste Bigi Bana Boy, Fascisme is iets anders als Nazisme, en wat jij “populisitsch rechts” noemt heeft met geen van beiden iets van doen.
Dat “populistisch rechts” van jou is momenteel zelfs de enige politieke stroming die geen antisemitisme faciliteerd, en in plaats daarvan zelfs antisemitisme bestrijd.

Ravian | 27-01-19 | 22:08

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:34
Verdiep je in de fundamenten van quantummechanica.
De meeste processen vinden gelijktijdig plaats.

bodemloos | 27-01-19 | 23:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Zoveel mis met die tweet dat je niet weet waar je moet beginnen. Zo vies ook de virulente jodenhaat onder moslims altijd maar te bedekken en niet te benoemen. Zonder daarbij overigens extreem rechts antisemitisme te bagatelliseren. Trouwens, antisemitisme is socialisten ook bepaald niet vreemd.

Bvdb | 27-01-19 | 18:08 | 3

Ik had het idee dat het met rechts antisemitisme allemaal wel mee viel, en dat het door de jaren heen steeds minder is geworden. Tot de import van bepaalde culturen waarin dit soort gedachtengoed normaal is op gang kwam. Inderdaad: "een klimaat scheppen". En opnieuw snapt links niet dat het rechts extremisme vooral een gevolg is.

Muxje | 27-01-19 | 18:11

Bvdb | 27-01-19 | 18:08 "Hitler was niet zomaar links; hij was zelfs groenlinks." meervrijheid.nl/?pagina=1199

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:25

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:25 |
Ah mooi, het verhaal waar ik net naar op zoek was in de context van dit GS-artikel. Thnx.

De waard zijn gast | 27-01-19 | 19:32

Dit is werkelijk Zum kotzen die fotoshop.

krelus | 27-01-19 | 18:07 | 1

Niet enkel de fotoshop is zum kotzen, dit hele de schuld voor groeiend antisemitisme op een niet bestaand extreem rechts proberen af te wentelen door een al jaren lang antisemitisme promotend Groen Links is zum kotzen.

Ravian | 27-01-19 | 21:59

Anne Frank draait zich om in haar graf.

Mark_D_NL | 27-01-19 | 18:06 | 5

Mark_D_NL | 27-01-19 | 18:06 Alleen als Anne Frank een graf heeft. Er stond ook nog een verbrandingsoven in Bergen-Belsen, maar die had veel te weinig capaciteit: i1.wp.com/historiek.net/wp-content/up...

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:18

Was die niet gecremeerd? Zal wel stoffen dan want als die bij elk misbruik van haar naam zich om moet draaien is het een ware dust devil in dat graf

miko | 27-01-19 | 18:19

miko | 27-01-19 | 18:19 Wij proberen hier de hoeveelheid fijnstof nog een beetje terug te dringen, maar door de walgelijke acties van Groen Links wordt dat dus te niet gedaan.

Wladimir 1928 | 27-01-19 | 18:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Prima dat links aandacht besteden aan de holocaust, maar als je de grens openzet voor jodenhaters ben je toch wel fataal naïef.

Papa Jones | 27-01-19 | 18:05 | 2

Precies.

letopuwzaak | 27-01-19 | 18:21

Mensen hebben het gewoon niet zo op parallele samenlevingen, of dat nou joden, moslims, hutus of tutsis zijn.

geenspam | 27-01-19 | 18:21

Het historisch besef is weer bedroevend

trottle | 27-01-19 | 18:05

The rise of the extreme right = the rise of Islam.

Fijnstoffer | 27-01-19 | 18:02 | 1

Maar een linksmensch kan dat niet zeggen
want dan zou hij stikken in zijn eigen denkwijze,
dus liegen en wegkijken en natuurlijk rechts=duivel retoriek
want zo rolt links gedachtengoed.

Halul gebakken | 27-01-19 | 18:56

Extreem rechts is nou niet echt de grootste bedreiging van de joden. Dat zijn op dit moment de moslims. Maar ja, dat mag je wel zeggen als je rechts bent en als je links bent kijk je gewoon weg.

WillemWordtWakker | 27-01-19 | 18:02 | 5

Ik sluit me hierbij aan en verlaat dit topic.

letopuwzaak | 27-01-19 | 18:19

Het is nog erger: wanneer je zegt dat moslims de grootste bedreiging zijn voor de joden ben je al gelijk een rechts-extremist, xenofoob, racist en nazi tegelijk, met een hang naar het koloniale verleden en enkel handdoeken in de kleur wit in huis, met daartussen verstopt een witte puntmuts met 2 kijkgaten.

De waard zijn gast | 27-01-19 | 19:29

Veel Amsterdamse joden durven tegenwoordig niet meer met een keppeltje op over straat te lopen en dat is niet omdat ze bang zijn door skinheads in elkaar te worden geslagen.

Tietmier | 27-01-19 | 19:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Fighting hate and intollerance everywhere...
Nou begin dan maar eens in ons eigen landje.

Petrus Poortwachter | 27-01-19 | 18:01 | 1

Of in Palestina met die poster.

kaasfondue | 27-01-19 | 18:46

Wat een weerzinwekkende lieden zijn die groenlinksers toch. Bah

Retepsteeltje | 27-01-19 | 18:01 | 5

@James Lastig | 27-01-19 | 18:33
Ik heb uw reaguursels over het algemeen erg hoog zitten, voor deze, dank voor het prima verwoorden van mijn gedachten.

Indoctrinatie middels onderwijs. Socialisme, dat is gewoon top. NATIONAAL-socialisme daarentegen... BRRR, slecht, evil, Hitler.

Op die gevoelens en gedachten, door jarenlange onderwijsdoctrines geïnjecteerd, drijft de EU. BRRR...

WasHetMaarMakkelijk | 27-01-19 | 18:42

Theo van Gogh ooit:
"Op TV heb ik als mijn opvatting gegeven dat meneer de Graaf (D'66) het lijk van Anne Frank nog zou neuken 'als 'ie er een Kamer-zetel aan overhoudt'."

Wekkertje | 27-01-19 | 19:35

De nieuwe nazi's.

Gewetenloos, hoog opgeleid, antisemitisch, beschermd door nazi-propaganda, zo goed als alleen maar blanke übermenschen op de partijbijeenkomsten... ex partijleiders die doodleuk poseren bij antisemitische Jodenhaterskraampjes, meelopen en mede-organiseren van Palestijns-symphatiserende, "Dood aan de Joden" scandeer-optochten...

Zoek de 7 overeenkomsten.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 16:48
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken