Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jihadrapper Marouane 'Ik zal je hoofd eraf slachten' Boulahyani verliest Nederlanderschap

Weet u nog? Nederlander Marouane Boulahyani, die rapper die jihadist werd, toen dood ging en vervolgens herrees.

Nou, hij rees misschien naar Syrië, maar terug naar FORT HOLLAND wordt een stuk moeilijker. Want per 21 januari 2019 is "het Nederlanderschap van Marouane Boulahyani, geboren op 11 februari 1995 te Rheden, met toepassing van artikel 14, vierde lid, van de Rijkswet op het Nederlanderschap ingetrokken." Jammer, het waren 24 prachtige jaren en we zullen je onthouden als een zachtmoedige jongen die ergens in geloofde. "Neem wraak namens de onschuldige burgers die zijn gedood door de coalitie, zodat er gerechtigheid plaatsvindt. Voer de jihad in de Benelux in door overvallen te plegen met de intentie een deel van het geld naar islamitische staat te sturen (…) en door aanslagen te plegen op plaatsen waar agenten, militairen en leden van het Koninklijk Huis komen." Ook verliest Nederland in Boulahyani een dichter van formaat: "Fok je met mij, zal ik je hoofd eraf slachten. Ik kom onverwacht als een fokking inbraak. We komen binnenvallen, het is een snelkraak. Je ziet me niet, als een geest in het donker." Nou makker, we wensen je het allerbeste en zien je binnenkort bij Top Notch.

Reaguursels

Inloggen

Het is alleen zo jammer dat dit zelfde Nederland die hem zijn NL-schap afpakt ook op bijna geen enkele manier in staat zal zijn zijn terugkeer en eventuele daden te voorkomen.

De waard zijn gast | 22-01-19 | 18:49


Weer een islamitisch rolmodel minder.

Ach ja, ze overleven het wel met al die islambillenlikkende beroepsdeugers op bestuurlijk niveau, zowel landelijk als provinciaal.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 18:43

Tien tegen een dat dat stuk vuil weer een of andere slinkse truc toepast om toch gewoon Nederland weer in te komen. Ook niet zo moeilijk, zonder grenzen enzow...

TonyMontana010 | 22-01-19 | 18:22

Hij "rees" naar Syrië?
Serieus, Spartacus?

Tapu | 22-01-19 | 17:07 | 1

als vervolg op "herrees" niet slecht bedacht..

Mayan | 22-01-19 | 17:38

Toch blijf ik erbij dat preventief ruimen de meest praktische oplossing was geweest

cybernijntje | 22-01-19 | 16:01 | 2

Postnatale abortus mag ook

Theo Reet | 22-01-19 | 16:23

Brinkhorst, waar ben je.

revolte | 22-01-19 | 20:32

Knulletje zal wel geschrokken zijn.

Okkie Trooi | 22-01-19 | 15:55

als dat makkelijk gaat dat uitwijzen van Nederlanders en paspoort inleveren ,gaan ze waarschijnlijk ook wel denken aan sommige partijleiders.want via rechtszaken lukt het maar niet om ze het zwijgen op te leggen.
Dat is het gevaar van dit soort populisme ,ga liever zo`n vent ophalen en berechten en op water en brood met een speklap

pedro300 | 22-01-19 | 15:42

Nieuwe variant op die pedonaam verzinnen, hup op een bootje kleine 100 meter roeien en hup, nieuwe ronde, nieuwe kansen

BillyVetnippel | 22-01-19 | 15:12

*kuch* Verkiezingsretoriek *kuch*
Ventje zal wel in beroep gaan en zo niet, hebben we altijd nog belangenclubjes die dat namens hem wel gaan doen. En na Maart zal de drive er bij Halbers ook wel een beetje uit zijn om door te pakken dus proefballon/hete lucht/sisser.

Graaisnaaiert | 22-01-19 | 14:01

Nou zeg, een sprankje rationaliteit bij de NL overheid,
tav van een lichtgetinte crimineel nog wel.
.
Maar ik ben voor gelijke behandeling hoor,
trek het EUschap van de witte Sea Watch bemanning ook maar in,
vanwege structurele criminele staatsondermijnende activiteiten.

hotmint | 22-01-19 | 13:54 | 1

@ Hotmint: het lijkt me een koud kunstje voor een OSINT specialist van GeenStijl om de namen en rugnummers van de bemanning van de Sea Watch te achterhalen. En dan ook graag publiceren waar het geld vandaan komt. Postcodeloterij? Soros? Bureau De Helling? Wageningen? Volkert?

theo-is-dood | 22-01-19 | 15:03

1. Eén. Maar liefst één terrorist waarvan het Nederlanderschap wordt afgenomen. Dat schiet net zo lekker op als het uitzetten van dat gezin dat hier al 9 jaar woont met drie kinderen. De hele kamer en kabinet zijn al dagen in rep en roer vanwege dit ene gezin terwijl er tientallen binnenkomen per dag.

Sans Comique | 22-01-19 | 13:41 | 1

Leden van het koningshuis noemen in je bedreigingen. Dat is kennelijk de grens.

Ramsesz | 22-01-19 | 14:38

Zó ! Dat zal 'm leren.

demaup | 22-01-19 | 13:17

Nog meer van die gasten eruit en de AOW is weer betaalbaar.

ja,diedus! | 22-01-19 | 13:14

Nu de rest nog.

watergeus | 22-01-19 | 13:13

Een Marokkaan met een Nederlands paspoort is nog geen Nederlander. Misschien wil Ans Boerka 'm nu van valse papieren voorzien? Anders het fokking-allerbeste jonge!

Cor Netto | 22-01-19 | 12:59 | 2

Eigenlijk zouden we gewoon een deel van IS-gebied moeten bezetten en er een kolonie voor "onze" ISlamitische paspoorthouders moeten stichten. Zij blij, kunnen ze terug naar de 7e eeuw en hoeven ze niet tussen ons hoeren, kaffers, homo's en ongelovige varkensvreters te leven en knapt ons landje er ook een heel eind van op. Win-win. Welke partij durft dit aan om in het program op te nemen?

Graaisnaaiert | 22-01-19 | 14:18

Waarom is een foto van Ali B gebruikt?.

Pelforth | 22-01-19 | 14:41

Maar hij kan toch wel gewoon nog asiel aanvragen onder een andere naam? Of in een ander Westers land zoals België? En dan net over de grens gaan wonen, dat doen de Hollanders immers ook.

mozaard | 22-01-19 | 12:45

En die gaat dan in beroep. En de rechter geeft hem gelijk. En hij krijgt gewoon zijn paspoort terug en vraagt dan een oetkerink aan.

burgertime | 22-01-19 | 12:25 | 1

Yep, maar dan zijn de verkiezingen weer geweest

Zorc | 22-01-19 | 12:39

Eindelijk is er een verstandig besluit genomen door dit kabinet. Ach, en mocht dit stuk stront toch op en slinkse manier over de Nederlandse grens is kunnen komen, slacht dan zijn hoofd eraf als u hem ziet beste landgenoten en voer het resterende deel van dit stuk vuil aan de varkens. Ow, dat is waar ook: Zelfs de varkens trekken hun neus hiervoor op. Mocht je dit lezen in die zandbak lul, kom maar.

jale | 22-01-19 | 12:24 | 2

Zouden er verkiezingen op komst zijn?

Harrie7949 | 22-01-19 | 12:27

Dat kabinet laat me niet lachen ,eigen wetten ,Eu wetten ,UN verdragen hebben ze getekend met een naieve of duivelse hersenwerking, gaat dus niet door.

pedro300 | 22-01-19 | 15:38

Mooie neus ook.

IkwilJinekwel | 22-01-19 | 12:23

Waarom heb ik altijd als ik hoor over Nederlanders in Syrië een korte flash van Boer Klaas die met zijn hooivork ten strijde trekt tegen IS?

Spartaan1888 | 22-01-19 | 12:19

Wat ik me dan wel weer afvraag is, als hij zich straks in Griekenland ofzo aanmeld als Syrische vluchteling, wat er dan gebeurt.

marrretje | 22-01-19 | 12:19

Misschien dat ie binnenkort "Ans Nusra" kan vragen om papieren te regelen zodat hij het land weer kan enteren... Het zijn natuurlijk ook "onze jongens" daar... Toch Ansje...?!

Nemo_Tenetur | 22-01-19 | 12:16

Deze procedures moeten natuurlijk minutieus voorbereid worden om geen onschuldige mensen hun Nederlanderschap af te pakken. Nu vraag ik mij af: Kunnen we niet beter geld stoppen in onderzoek naar deze personen, met als doel het intrekken van het paspoort, dan ze te de-radicaliseren en begeleiden als ze weer terug komen? Lijkt mij veel kosten effectiever en zo voorkom je dat terugkeerders de samenleving kunnen ontwrichten. Je kunt dus besparen op de huisvesting, psychologische zorg, begeleidingen en wellicht ook op veiligheidsdiensten die een oogje in het zeil moeten houden.

pale-blue-dot | 22-01-19 | 12:13 | 1

"om geen onschuldige mensen hun Nederlanderschap af te pakken."

Maar wat beschouw jij als onschuldig? Ik vind al die Syriëgangers die Nederland met opgestoken middelvinger de rug hebben toegekeerd om daar toe te treden tot IS, per definitie "schuldig", ook al hebben Ilham, Melis, etc misschien niet persoonlijk het mes gehanteerd waarmee onschuldige mensen het hoofd is afgesneden. Ze wisten allemaal toen ze vertrokken waar IS voor stond en wat IS daar deed, en door zich daar aan te sluiten hebben ze die terreur gefaciliteerd, ook al kookten ze alleen maar een potje voor manlief en verwisselden ze luiertjes bij hun kindertjes (zoals ze allemaal zonder uitzondering beweren).

Het is voor mij meer dan genoeg reden om bij allemaal collectief het Nederlanderschap in te trekken. Want hoewel ze nu nog steeds officieel (ook) Nederlander zijn, horen ze hier in geen duizend jaar meer thuis; we kunnen ze missen als kiespijn, en ze zijn totaal niet welkom.

Het zou ook een les moeten zijn aan alle vele duizenden sympathisanten hier in Nederland. Nu is de les: je kunt je in Nederland en buiten Nederland zo gek gedragen als je wilt, mensen vermoorden, hun huizen inpikken, Nederland en de Nederlanders haten, en wat al niet, aan het eind van de rit volgt hier altijd weer een "tweede kans" (met natuurlijk een sociale huurwoning, een uitkering en toeslagen). Door ze collectief te denaturaliseren maak je aan die sympathisanten duidelijk: nee, je kunt niet maar alles doen; er zijn harde grenzen, en bepaalde gedragingen hebben wel degelijk consequenties, vervelende consequenties.

Dr_Johnson | 22-01-19 | 14:12

Het nederlanderschap ontnemen van een niet meer levende terrorist...... Harbers wil een wit voetje halen bij het stemvolk

D.Ormin | 22-01-19 | 12:11

Nou, het begin is er, het kan dus wél !
Of zijn er soms verkiezingen op komst ?

Bolder | 22-01-19 | 12:07 | 1

Die wet is al jaren in de maak en kan nu worden toegepast.

Ggroengras | 22-01-19 | 12:11

ABC,tje zoiets.
Volgens mij lopen er nog welwat van die wannabe osama,s rond met een dubbele nationaliteit.

als we die dubbele nationaliteit nou eens helemaal verbieden, dan komen we nog eens ergens, en dan worden de polderjihadi,s gewoon statenloos.

Gerrit gordijnstok | 22-01-19 | 12:03 | 1

dit is nou eens een voordeel van Dubbel Paspoort zo kun Je ze het Nederlanderschap ontnemen en Ze naar Land van 2e Paspoort moven .
Statenloos kan niet i.v.m. VN regels .

liegende lippen | 22-01-19 | 12:55

Gewoon even naar zijn vriendjes lekken dat hij eigenlijk voor de MIVD werkt.

Lifecanbesimple | 22-01-19 | 12:01 | 2

En nu is hij ook NEEderland uitgezet of niet? Want als hij nu illegaal in Nederland verblijft maakt hij in Amsterdam nog kans op een appartement met Miele! Kotsziek word je van dit achterlijke 'beleid'!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:04

De MIVD heeft geen straatvuil in dienst hoor! Praat uit ervaring!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:37

Hmm ..., Harbers, VVD, verkiezingen, bühne, kiezers, geheugen, goudvis ...
Onnozel Ned. volk: "is toch wel sielug!" Dus! Eind maart 'n nieuwe en gratis ingerichte woning in Amsterdam want, "arme jonge heeft al genoeg meegemaakt" ...

Laagopg,dramnegertd | 22-01-19 | 12:00

Nou........... poeh hee...... het nederlanderschap ingetrokken... DAT zal hem leren!!!
Diep onder de indruk val dees kansenparel NL snikkend verlaten, echt waar!

Waar hij heen gaat? Gelukkig heeft hij twee paspoorten (hij wel.... ) dus hij gaat braaf naar marokko, dat hem met open armen ontvangt, om daar Marokko te verrijken.

Wat zegt u? Marokko wil hem niet?? Nou jaaaa zeg... discrimicisme!! Stef Blok zal VRAGEN stellen, want zoveel racisme kan gewoon niet!

klimgek | 22-01-19 | 11:55 | 1

Kan ie altijd nog asiel aanvragen toch?

Rdock | 22-01-19 | 12:10

Zijn zandnegerpoepertje gaat nog vele avontuurtjes meemaken daaro in El ZandBakistan, mocht hij daadwerkelijk worden uitgewezen.

Ding wordt na verloop van tijd groter dan zijn mond met zijn meisjesachtige verschijning. Zelfs Demmink zou hem doen, weet u wel.

Mocht ie toch weer proberen om terug te komen, let loose the drones of war!

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:47 | 1

Fijne jongen die Demmink!

Rest In Privacy | 22-01-19 | 13:32

Kan zonder tussenkomst van rechter las ik vanochtend. Enig idee iemand waarom ze hier dan jaren voor nodig hebben? En waarom er nog dubbel nationaliteiten terug toegelaten zijn / worden?
Ga eens doorpakken labbekakken, van alle dubbelnationaliteituitreizers een enkele maken. Schriftelijk verweer dat nog steeds is toegestaan ampel overwegen en dan standaard gemotiveerd afwijzen. Zijn alle formaliteiten keurig vervuld en wordt duidelijk dat je gedragingen, daden en motivaties consequenties hebben. Nieuw voor al die huilstruiken maar opgroeien gaat met vallen en opstaan.
Het staat Kalverboer, Boersma cum suis uiteraard vrij om af te reizen om te troosten, les te geven of gewoon going local te gaan. We all benefit.

bwanabanjo | 22-01-19 | 11:46 | 2

Dit is juist een voordeel voor de overheid Zo kan je het Nederlanderschap afnemen en Ze naar Land van 2e Paspoort moven .

liegende lippen | 22-01-19 | 12:57

eerst zien dan geloven

pedro300 | 22-01-19 | 15:39

Oh ja die lelijke neus.

Ray69 | 22-01-19 | 11:43

Ik heb de persoonlijke mening, dat dit soort gasten net als dolle honden afgeschoten moeten worden, voordat zij nog meer (onschuldige) slachtoffers maken. De franse en engelse methode zogezegd.
Als je de interactieve kaart van syrie volgt zijn er toch heel wat prominente 'IS' ers die 'op een mijn rijden', of 'omkwamen bij een wegversperring'.
Ik heb wel eens in mijn kennissenkring geinformeerd, of zij zouden meebetalen aan een crowdfunding van waaruit een paar koerdische 'zelfstandige ondernemers' er voor zouden zorgen dat deze 'Nederlandse' lieden nooit meer terug kwamen.
De antwoorden zouden u verrassen.
Dit hele denkbeeld is natuurlijk allemaal fantasie en zo.

Roadblock | 22-01-19 | 11:43 | 1

Dag "Marouane", hopelijk word men in NL nog eens wakker, en neemt men al die "Marouanes" die dit afval zo fantastisch vind, oma's beroofd, plofkraken pleegt, je dochter een hoer noemt hetzelfde gebeurd.

Wienerschnitzel mit | 22-01-19 | 11:42

Even voor de duidelijkheid en als punt van overweging. Deze, en andere, jihadisten zijn ook kind geweest en zelfs vaak in Nederland geboren!

Mariolo | 22-01-19 | 11:42 | 2

En wat is dan precies het probleem ?

Lt-Kol Kilgore | 22-01-19 | 11:59

(Terrorist) spelen in een leger anders als het nederlandse en opgerot en weg ermee. En nooit meer terug. Ze hebben hun keus gemaakt en dat zou hier ook moeten.

tweetybird | 22-01-19 | 12:46

Doei geitenneuqer!

funkyd | 22-01-19 | 11:38

Leve de verkiezingen.

gerrie de perrie | 22-01-19 | 11:36

Een fokking inbraak, het is een snelkraak, het doet denken aan de raptekst van DHC - 180 CC van vroeger. Wat is de moslimjeugd sindsdien geëvolueerd zeg www.youtube.com/watch?v=Nj1LpCTeQPM.

JackStick | 22-01-19 | 11:35 | 2

“Ben een deskundige op het gebied van kraken, ik kom door de (sic) raam of door (sic) de daken”. Duidelijk waar Marwan z’n inspiratie vandaan haalt idd.

E-Burke | 22-01-19 | 11:46

Zwarte Piet?

marrretje | 22-01-19 | 12:06

We lezen in 1992 maakte toenmalig MP Lubbers het mogelijk voor immigranten voorheen aangeduid als gastarbeiders, het mogelijk de Nederlandse nationaliteit te verkrijgen. Dit met het oogmerk zo werd verondersteld dat deze en hun KINDEREN de ruimte en tijd zouden krijgen om in te groeien in de Nederlandse gemeenschap, zonder dat ze de banden met hun oorspronkelijke gemeenschap hoeven door te snijden, wie kan daar nu tegen zijn, als er geen substantiële bezwaren aan kleven? Aldus de Volkskrant 3 juli 1996 artikel Dubbele nationaliteit laat allochtoon ONS? land ingroeien. auteur Wil Tinnemans. Er is sindsdien veel verandert zowel met dat gegeven ,,ONS,, land en o.a. getuige dit item kinderen immigranten. Want zo blijkt dit item laat ons wederom zien dat dat,,ONS,, land als wingewest gezien wordt immigranten in HUN jihad tegen dat ,,ONS,, land, programma,s als Opsporing Verzocht bovenstaande enkel ondersteunen, kan dus helaas substantiële bezwaren aanvoeren!

william7055 | 22-01-19 | 11:35 | 1

Hij wordt bedankt! We hebben er steeds grotere de ellende van. Zelfs een politieke partij met dubbele nationaliteiten, dus onbetrouwbaar, eraan overgehouden.

bqbq | 22-01-19 | 11:52

Zou de reden zijn dat deze maatregel bijna niet wordt uitgevoerd dat ze doodsbang zijn voor deze Syrië gasten en ze niet kwaad willen maken door hun Nederlanderschap af te pakken ? Want iedereen ter wereld kan hier zomaar binnenwandelen in de EU en Nederland ook al is er geen greintje bewijs dat er al veel terroristen zo binnengewandeld zijn.

sprietatoom | 22-01-19 | 11:33 | 1

"dat ze doodsbang zijn voor deze Syrië gasten en ze niet kwaad willen maken door hun Nederlanderschap af te pakken ?"

Nee, dat denk ik niet. "Kwaad" - op Nederland, op het westen, op ongelovigen, op onze vrijheid, moderniteit, democratie, seculariteit - waren ze toch al. En hier zomaar binnenwandelen? Ja, als je op Schiphol bent of bij de Nederlandse grens, maar je moet wel eerst helemaal hier geraken, en vanuit Syrië is dat zonder Nederlands paspoort toch echt een stuk lastiger dan met. Bovendien, als het al lukt, kun je hier in Nederland nergens aanspraak op maken, zal vrij snel ontdekt worden wie je bent en word je opgesloten tot je uitgezet kan worden.

Nee, ik vermoed dat zijn Nederlanderschap is ingetrokken, net als bij die paar eerdere gevallen (want ik herinner me nog goed dat Stef Blok in september 2017 als demissionair minister op tv verscheen om mee te delen dat bij 4 Syriëgangers het Nederlanderschap was ingetrokken), omdat er kennelijk toch bewijs bestaat dat hij daadwerkelijk gemoord heeft en/of bij gevechtshandelingen betrokken is. Dat weet ik uiteraard nier zeker, en er worden verder geen mededelingen over gedaan, maar wat kan de reden anders zijn? Die Marouane zit al heel lang bij IS, en dat dreigement van koppen eraf slachten is ook al oud. Dus nogmaals, ik vermoed dat er concreet bewijs tegen hem bestaat. Concrete bewijzen uit die contreien krijgen is heel lastig, vandaar dat er maar een handjevol gedenaturaliseerd is. Juist daarom pleit ik ervoor om lidmaatschap van IS en de aanwezigheid in Syrië als enig criterium te hanteren: dan kun je al die lui met één pennenstreek hun Nederlanderschap afnemen, en hebben ze in Nederland niets meer te zoeken, althans niet legaal. Good riddance to bad rubbish.

Dr_Johnson | 22-01-19 | 11:51

Ging dit verhaal alleen over zijn neus?

de dorstige | 22-01-19 | 11:31

Leeft ie nog dan?

JanVergoor | 22-01-19 | 11:30

Ha leuk! Die foto waarop ie zit te kakken. Ach ja shithole contries en zo. Maar geen WC bril is vaak ook hygienischer.

GormSuil | 22-01-19 | 11:30

waarom de neuk is het zo moeilijk om te eisen dat je in dit land maar 1 paspoort kunt hebben? Als Mocro's blaten dat ze die nationaliteit niet KUNNEN verliezen dan zijn we toch snel klaar? Ga maar klagen in Rabat of zo, maar dat NL boekje krijg je niet.

zeiksmurf | 22-01-19 | 11:29 | 2

100% mee eens!

Gerrit gordijnstok | 22-01-19 | 12:06

'Ga maar klagen in Rabat of zo'! LOL!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:38

Nou hè hè, het werd ook wel eens tijd. Zijn die verkiezingen toch nog ergens goed voor.

J. Jarig | 22-01-19 | 11:29

Zolang de grenzen wagenwijd openstaan heeft dit geen zin.

de uitbater | 22-01-19 | 11:29

Wat doet Marokko eigenlijk met landgenoten die lid waren van IS?

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:28 | 2

Ophangen.

Wienerschnitzel mit | 22-01-19 | 11:43

Ben bang dat onze rapper als ie op NLse bodem verblijft of aankomt met succes een asielaanvraag kan en zal doen. Want kans op doodstraf door politieke/geloofsovertuiging in het eigen land dreigt.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:48

Die veertien stukken nageboorte van gisteren bewijzen dat we nog veels te veel van dat uitschot binnen onze landsgrenzen hebben.
Is een “ Three Strikes Out” regeling een idee ?

Wijze uit het Oosten | 22-01-19 | 11:27 | 1

Yes, it is. Indien onomstelijk bewezen, ja dan wel te nee.

Maar als het vergrijp te erg is en het is bewezen dan is een enkeltje dooistraf ook goed.

Anlegen........................ feuer!

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:30

Hé, is dit niet het nieuwe neukertje van gansje Ansje?

echt_links | 22-01-19 | 11:25 | 1

DIe neukt alles, ze kan het zelf niet eens meer bijhouden.

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:32

Maar zijn kinderen (?) mogen wel blijven. Door een huilende CDA, Gristenen en DDR66. De vvd wacht nog even tot de verkiezingen voorbij zijn en dan is het "wir haben es nicht gewusst", om vervolgens ons land verder de afgrond in te duwen.

Kamervraag | 22-01-19 | 11:22

Dit soort lieden zijn de spreekwoordelijke kankergezwellen van de maatschappij. Weg ermee.

Sunabalk | 22-01-19 | 11:21 | 3

Nou also also also..... kanker heeft nog meer waarde..... denk ik?

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:33

Dat treft te vaak de goeden!

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:49

Kanker is simpel te genezen met Natriumbicarbonaat (bakkersgist) uit de supermarkt. Helaas zijn linkse en mosselse kerkgangers niet zo gemakkelijk te genezen van hun sprookjesgedachten.

TriestGeval | 22-01-19 | 12:12

Het me niet zou verbazen als deze gast maling heeft aan het vonnis en gewoon in Nederland blijft, of anders (na ev. uitzetting) zo snel mogelijk terugkeert, legaal of niet. En niemand die dan wat doet...

jegrotenachtmerrie | 22-01-19 | 11:20 | 1

Lees het artikel even. Hij zit nog in Syrië

sarah1965 | 22-01-19 | 12:16

Één enkele persoon. Gister nog de video waarop te zien is hoe een hele bende cultuurverrijkers een onschuldige jongen op een gruwelijke manier aan het aftuigen en kopschoppen waren. Graag ook deze straatterroristen een enkele reis naar huis! En ik vermoed dat we dan helemaal niets hebben aan onze eenmalige held Harbers.

Wladimir 1928 | 22-01-19 | 11:18 | 2

hebben jullie Tommy al een kaartje gestuurd? Ik wel, vanmorgen op de bus gedaan, kleine moeite groot plezier, kom op doe het gewoon even, die jongen verdient steun.

pino2 | 22-01-19 | 11:23

Heeft Tommy geen vrienden, grote broers of papa, aangevuld met grote sterke jongens die die klootzakjes ook kennen? En dan kijken hoe heldhaftig ze zijn wanneer je ze alleen treft zonder klootzakkenvriendjes. Btw zo groot en sterk hoef je eigenlijk niet te zijn tegenover zulke losers.

Mariolo | 22-01-19 | 11:38

De kop is eraf.
Aangezien alles in dit land altijd aarzelend en in navolging van precedenten moet geschieden, hoop ik dat deze maatregel nu vaker en sneller wordt toegepast.

kapoerewiet | 22-01-19 | 11:18

O, de neus is geen Nederlander meer? Mijn moeder is erg verheugd met dit nieuws. Artikel 14 vierde lid van de rijkswet. Het kan dus wel.

tata1981 | 22-01-19 | 11:17

Het grappige is, links wil zo graag islamknuffelen.

Maar zij zullen de eersten zijn die worden vernietigd als den moezelman aan de macht komt.

Oh, zoete ironie....

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:16 | 6

@Calamity
Zo is het, meid.
Kan mij de laatste tijd, sinds 2015, echt niet meer aan de indruk onttrekken dat hier een doelgericht en lange termijn plan achter zit. De lynxen aan de basis zijn niet meer dan nuttige idioten, die ons en elkaar met de beste bedoelingen de meest vreselijke dingen aandoen. En ze zijn er zich, door hun ideologische blindheid, eenzijdig binaire geestesgesteldheid en domheid, niet eens van bewust waar ze eigenlijk mee bezig zijn.

Maar de top van politiek, bestuur (en ook het bedrijfsleven) weten dat bliksems goed. Of zouden het althans moeten weten. En dat is een heel verontrustend en beangstigende gedachte. Ook zonder dat je je daarin overgeeft aan speculaties en complottheorietjes over de New World Order, geheime genootschappen, etc..

Ab Sconditus | 22-01-19 | 14:34

@Calamity
Zo is het, meid.
Kan mij de laatste tijd, sinds 2015, echt niet meer aan de indruk onttrekken dat hier een doelgericht en lange termijn plan achter zit. De lynxen aan de basis zijn niet meer dan nuttige idioten, die ons en elkaar met de beste bedoelingen de meest vreselijke dingen aandoen. En ze zijn er zich, door hun ideologische blindheid, eenzijdig binaire geestesgesteldheid en domheid, niet eens van bewust waar ze eigenlijk mee bezig zijn.

Maar de top van politiek, bestuur (en ook het bedrijfsleven) weten dat bliksems goed. Of zouden het althans moeten weten. En dat is een heel verontrustend en beangstigende gedachte. Ook zonder dat je je daarin overgeeft aan speculaties en complottheorietjes over de New World Order, geheime genootschappen, etc..

Ab Sconditus | 22-01-19 | 14:34

Dubbelpost.
Sorry.
Server error 503

Ab Sconditus | 22-01-19 | 16:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Ach, er lopen er nog een paar honderdduizend rond van dit soort in Nederland. Maar een begin is een begin.

Pislinq | 22-01-19 | 11:15 | 1

Is allemaal hysesetreireieiee, geen greintje beweijs.

Ongestelde linkse muts-modus uit.

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:17

Ongewenst verklaard, mooi zo! Nu handhaven...

Injegezicht | 22-01-19 | 11:13 | 2

Helaas, hij kan beroep aantekenen. Dat zal hij wel doen, met een van de gewetenlozen uit het advocatengilde, door onze belastingcenten betaald (en anders wel uit de Arabische giften van een of andere haatmoskee, ook weer mede mogelijk gemaakt door onze belastingcenten.)

kapoerewiet | 22-01-19 | 11:22

Hoezo handhaven? Daar is nog niets over besloten. De overheid zoekt nog steeds een wetsartikel waar in staat dat handhaven moet, maar voorlopig is dat nog niet te vinden.

Schadenfreude | 22-01-19 | 11:24

Heel Links Holland wil voor hem ook het kinderpardon.

Pleegzuster B | 22-01-19 | 11:13

Voor een jodenhater heeft ie wel "de Neus" van den jood.

God bless Israel, never stop!

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:12 | 3

Ja viel mij ook op. Nu hij ook herrezen is uit de dood zie ik toch enige overeenkomsten met die andere Jood die uit de dood herrezen is. Zijn wij getuigen van het ontstaan van een nieuwe religie?

Sunir | 22-01-19 | 11:15

Sunir | 22-01-19 | 11:15

Geen idee, ik ga eerst even een stuk koe/hamburger opeten. Maar houd me op de hoogte.

Kop Kaaz | 22-01-19 | 11:28

Sunir
Hihi !

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:56

Waar blijft topic over de sneeuw? Hier is het wit buiten dus alle alarmen horen af te gaan, NS kan geen trein meer laten rijden, verzekeraars draaien overuren, glij partijen op de weg en vallende bejaarden die hun heupen breken. Waar blijft het nieuws? Die jihadstrijders heb ik nu wel gehad, laten we het over de sneeuw hebben........

pino2 | 22-01-19 | 11:10

Maar wat is zijn Joop.nl gebruikersnaam?

Repetitive Beats | 22-01-19 | 11:10 | 1

Han van der Horst

Sunir | 22-01-19 | 11:16

Meer, meer, meer van dit. En, neuk je de moeder en alles wat deze zandhappers anderen toewensen. One down, more to go.

PijlVader | 22-01-19 | 11:09

Die bedreiging naar imperator Willy en zijn familie heeft m de das omgedaan.

Lt-Kol Kilgore | 22-01-19 | 11:08

".... door overvallen te plegen met de intentie een deel van het geld naar islamitische staat te sturen"
Tja, het blijven criminele uitkeringstrekkers.

Wekkertje | 22-01-19 | 11:08

Nou, dat schiet lekker op. Landverraders horen niet verbannen te worden. Bij landverraad ga je net een treedje te ver. Daar past geen verbanning, maar de kogel. Kijk, stel dat deze knakker nog leeft, dan is er een gerede kans, dat hij via de vluchtelingenstroom gewoon weer een nieuwe nederlander kan worden. Of een nieuwe duitser of misschien zelfs wel een nieuwe moldaviër in de nabije toekomst. Je moet dit soort lieden opsporen, opjagen en omleggen. Verbanning zou wel aangemoedigd worden onder de allochtoonse gemeenschap, om hun gajes kwijt te raken, maar daar moet dan ook informatieplicht tegenover de instanties in ons land tegenover staan, om de drie O's soepeltjes te laten verlopen.

lokoolokie | 22-01-19 | 11:08 | 2

Die gaat eerst paar maanden in België onderduiken (oftewel gewoon openlijk verblijven bij "vrienden") en dan is hij weer terug in Amsterdam.

Reagurend_Nijlpaard | 22-01-19 | 11:10

Nee, om uit te reizen moet je een paspoort hebben. Dus hebben we z'n vingerafdrukken. Meneer maakt geen kans meer en is af.

Nice_Wheels | 22-01-19 | 11:10

Alleen die vieze, vette, dikke plofkop al van hem. Tuig van de richel. Misselijk stuk vreten.
Zo... ik kan er vandaag weer even tegen. Laat die vliegsneeuw nu maar komen.

Paaldanseres | 22-01-19 | 11:07

Prima dit. Hadden ze vaker mogen doen met dat jihadistentuig.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:07 | 1

Dat hadden ze niet vaker moeten doen.
Dat hadden ze jaren eerder moeten doen, dan had het nu niet zo vaak gehoeven en veel ellende gescheeld.

Mr.Crowley | 22-01-19 | 11:21

Geen frikandellen en hutspot meer voor hem.

Nacho_Vidal | 22-01-19 | 11:06

Dit hebben ze vast vanochtend doorgedrukt omdat Kees de Koning meestal pas om 10:15h wakker wordt op werkdagen.

Draak uit Brabant | 22-01-19 | 11:06

Wie krijgt zijn uitkering nu?

De Ana(a)list | 22-01-19 | 11:03 | 6

Bij bekering hoort geen uitkering.

Sunir | 22-01-19 | 11:17

Repetitive Beats
Ach, het zijn voorlopige aanslagen hé. Dat scheelt.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:25

Hahaha

Repetitive Beats | 22-01-19 | 12:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Haha kutventje met je besneden lulletje. Dat je een mooie bunkerbuster op je hoofd mag krijgen. Ongezien wens ik je 72 varkens!

pibasso | 22-01-19 | 11:03

En nu nog ff zijn data doorsturen naar de Franse Special Forces, inclusief DNA en vermoedelijke verblijfplaats.

The2Amendment | 22-01-19 | 11:03

Ans Boersma al om haar mening gevraagd - of nam haar advocaat weer op?

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:02 | 2

Ans heeft het te druk. Nogal veel aanloop.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:20

Ja gut, dan moet je ook geen valse paspoorten regelen voor Syriers voor de prijs van een goeie beurt in bed.
Als dat bekend raakt, dat gaat het mis natuurlijk met die aanloop.

Bright side: Ze hoeft ze niet meer op te halen op Lesbos.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:38

Als weet hoe we in Nederland illegalen een woning compleet ingericht verstrekken mag je aannemen dat hij straks met open armen ontvangen wordt door Harbers.
Wel als de verkiezingen geweest zijn natuurlijk

Therapietje | 22-01-19 | 11:00 | 1

Wat is een harbers? Klinkt goor en onbetrouwbaar.

Mark_D_NL | 22-01-19 | 11:04

Oei een stem minder voor GroenLinks

Repetitive Beats | 22-01-19 | 10:59

Ik hoop dat het helpt, maar twijfel er toch wel behoorlijk aan. Het gaat hier om mensen die andere onthoofden, niet om een of andere verkeersovertreder. Alsof een vals paspoort moeilijk te krijgen is. De enige oplossing is actief opsporen en uitschakelen. Dat kan doodschieten of een soort Guantanamo oplossing zijn. Dit zijn papieren oplossingen.

dyslexieman | 22-01-19 | 10:59 | 4

Berbaar | 22-01-19 | 11:03 Doe eens normaal. goed. Wat vind jij dan normaal? Dat we miljoenen uitgeven om in een zandbak te zitten (Mali, Afghanistan) waar geen terroristen die ons willen/kunnen raken zitten? Of vind jij het normaal dat we het risico lopen dat dit soort figuren weer binnen komen? Of ben jij zo iemand die zich beschermt voelt door een papieren werkelijkheid? En het is niet één lutser, het zijn er behoorlijk wat geweest. En die zijn allemaal staatsgevaarlijk. Waarom ging Frankrijk, het VK, de VS, Rusland en ik weet niet wie nog meer er wel naar toe om daar dit soort figuren om te leggen?

dyslexieman | 22-01-19 | 11:39

Stel dat je zo'n smurf tot voorbeeld stelt en hem op een mooie, high tech manier te pakken neemt. Een bom met zo'n camera in de punt, bijvoorbeeld, maar dan met 100 fps net op het eind zodat je hem in slow motion ziet schrikken, dan janken, dan in zijn broek pissen, en dan *boem* doen.

Misschien, als je heel goed kijkt, zie je hem nog zeer teleurgesteld kijken naar die 72 druiven...
en.wikipedia.org/wiki/The_Syro-Aramai...

Best een mijoentje of 2 waard, lijkt me. Ter lering ende vermaeck.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:45

HP | 22-01-19 | 11:45 IS heeft ons als westen de oorlog verklaard. Nou, dan kan je het wat mij betreft ook krijgen. Alles uit de kast, om deze vijand te verslaan en duidelijk te maken aan anderen wat er gebeurt. Alsof Israel een kosten/baten analyse maakt.

dyslexieman | 22-01-19 | 12:23
▼ 1 antwoord verborgen

Dit is artikel 14, 4e lid: " Onze Minister kan in het belang van de nationale veiligheid het Nederlanderschap intrekken van een persoon die de leeftijd van zestien jaar heeft bereikt en die zich buiten het Koninkrijk bevindt, indien uit zijn gedragingen blijkt dat hij zich heeft aangesloten bij een organisatie die door Onze Minister, in overeenstemming met het gevoelen van de Rijksministerraad, is geplaatst op een lijst van organisaties die deelnemen aan een nationaal of internationaal gewapend conflict en een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid".

Dit lijkt mij op heel wat meer van dit soort gastjes van toepassing. Blijkbaar is het niet een vanzelfsprekendheid dat dit artikel wordt toegepast. Waarom???

Kukooo1 | 22-01-19 | 10:58 | 3

Omdat je het moet kunnen bewijzen.

E-Burke | 22-01-19 | 10:59

Deze wet is pas sedert september 2017 operationeel. Ik vermoed dat ze ook slechts met een paar gevallen zijn begonnen om te zien wat de reacties van de advocatuur en Rb zal zijn. Want ik neem aan dat je hiertegen ook in bezwaar/beroep kunt gaan. Testfase dus.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:04

Nou ben ik niet zo van allerlei wetsartikelen, maar voor zover ik weet was dit altijd al mogelijk. Nederlanders die in de Spaanse burgeroorlog of voor de Duitsers hebben gevochten in WO2 is het ook overkomen.

Kukooo1 | 22-01-19 | 11:27

Hij ziet er uit als een mak lammetje dus zijn kringspier zal wel wat te verduren hebben gehad tussen die jihadmietjes...

Ali Bi | 22-01-19 | 10:56

Mooi ik zeg moeten we veel vaker doen. Moeten we wel even zorgen dat die sneuneuzen op dat binnenhof ook oprotten uit dat torentje.Dan wordt het nog wat.

tweetybird | 22-01-19 | 10:56 | 1

Behalve Wilders, Baudet en Thieme dan! Eerst al dat allochtone triefel het land uit en dan focussen op Nederland! Krijgt het dierenleed in Nederland ook eens aandacht en hoef ik niet te emigreren!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:13

Nou zeg wat daadkrachtig, ze hebben nu dus bij 1 zo’n idioot zijn Nederlanderschap ingetrokken..... Hoeveel van dit type idioten lopen er in Nederland ongehinderd rond, al dan niet wapperden met een ISIS vlag? Hoeveel idioten komen weer terug naar Nederland na hun strijd in Syrië? Waarom komen zij sowieso terug naar dat in hun ogen o zo verrotte Nederland, veel hebben veelal een dubbele nationaliteit?

JI-HAAT | 22-01-19 | 10:54

Begrijp dit niet.. iedereen die hem kent vindt hem een aardige jongen,,,,

Blonde Nel | 22-01-19 | 10:53 | 1

Jaap Kooiman zou zeggen: ja, onder lijn drie!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:14

One down, two million to go.

nietsdoenerT | 22-01-19 | 10:53

Hij ziet er nog niet zo oud uit. Zal wel onder het kinderpardon vallen, toch?

Petrus Poortwachter | 22-01-19 | 10:52

Wat moet je met zo'n lijp. Het beste kan hij een dodelijk ongeluk krijgen. In elk geval iets wat niemand nog extra geld kost.

JvanDeventer | 22-01-19 | 10:52

hoger beroep = hierheen komen =- de bak in.
Dat hij oerdom is is wel duidelijk maar zelfs met die ene hersencel van hem zal hij begrijpen dat hij dat niet moet doen.
Dus hoger beroep helpt niet.
Dus zijn wij met zijn allen iets intelligenter geworden en heel veel beter als mens geworden omdat ambtelijk een gevaarlijk en etterend gezwel is verwijderd..

langzullenweleven | 22-01-19 | 10:52 | 2

Moet je om in beroep te gaan aanwezig zijn? In de huidige zaak die nog loopt wordt hij gewoon vertegenwoordigd door z’n advocaat.

E-Burke | 22-01-19 | 10:54

Dat kan hij zijn advocaat laten doen.
Als je in de Syrische zandbak zit is dat een redelijk plausibele verklaring om niet in persoon aanwezig te hoeven zijn.

Berbaar | 22-01-19 | 11:00

Naast paspoort afpakken actief jacht op maken met speciale commando eenheden om meneer eens en voor altijd richting zijn gewenste maagden te knallen.

Indoneesje | 22-01-19 | 10:52 | 12

Als mijn belastinggeld ergens goed aan besteed is dan is het wel opruimen van zandhappers.

Repetitive Beats | 22-01-19 | 11:30

Berbaar | 22-01-19 | 11:25 | Leer jij eens normaal te functioneren in de samenleving lutser. Laat staan op GS.

Indoneesje | 22-01-19 | 11:43

@Berbaar: heel Nederland zit vol met dit soort lutsers waar miljoenen aan gespendeerd worden ten koste van de Nederlandse burgers! Misschien te lang onder je steen gezeten? Of zijn de glazen van je roze brilletje soms beslagen?

BaldEagle | 22-01-19 | 12:17
▼ 9 antwoorden verborgen

Eindelijk een stukje erkenning. Feli.
Zijn de trotse ouders al om een reactie gevraagd?

Rest In Privacy | 22-01-19 | 10:51 | 1

*Ies goede jongen."

MickeyGouda | 22-01-19 | 10:52

School voorbeeld van een eersteklas weggooier.

Omebert | 22-01-19 | 10:50

Het neusje van de terroristische zalm.

BozePaarseMan | 22-01-19 | 10:50

ach, het koningshuis, wat schattig.

Zyprexa20mg | 22-01-19 | 10:50

Heau heau niet zo voorbarig, hij kan nog in beroep.

Berbaar | 22-01-19 | 10:48 | 3

En anders is er wel één of andere linkse actiegroep die het voor hem opneemt.

BozePaarseMan | 22-01-19 | 10:51

BozePaarseMan: klavertje-nul bedoel je of Roborob?

langzullenweleven | 22-01-19 | 10:53

@BozePaarseMan | 22-01-19 | 10:51
Neuh dat verwacht ik niet maar hij zal, als hij nog leeft, vast wel een advocaat hebben.

Berbaar | 22-01-19 | 10:58

Zul je zien dat over twee jaar zijn oetkiering nog steeds wordt overgemaakt.

kwark001 | 22-01-19 | 10:48 | 1

Wilde iets plaatsen van gelijke strekking.
Typisch Nederlands idd

deNettobetaler | 22-01-19 | 10:53

Voor het Franse systeem - terugkeer definitief voorkomen - is toch wel iets te zeggen.

MickeyGouda | 22-01-19 | 10:48

Oh het kan dus wel....

Feynman | 22-01-19 | 10:47 | 4

Nog een kleine 390.000 te gaan dus.

FrankVeer | 22-01-19 | 10:52

Het is een begin. Maar niet zo lang geleden kon dit dus überhaupt niet.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 10:58

@Langshetrandje: en die andere 12 lopen zeker ook allemaal nog in Nederland rond?

BaldEagle | 22-01-19 | 12:19
▼ 1 antwoord verborgen

En natuurlijk vergeet een sufkut ambtenaar zijn uitkeringen stop te zetten.

Pedronegro | 22-01-19 | 10:46

Lekker met zijn warme mutsje in z'n warme bloemetjes slaapzak met z'n moeder telefoneren of ze de was op kan komen halen.

Watching the Wheels | 22-01-19 | 10:46

Deze strijder meldt zich hedenmiddag in Amsterdam voor een passende woning en overige emolumenten passend bij zijn nieuwe status als illegaal.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 10:46 | 1

de boerkameester Halalsema ontvangt hem persoonlijk

langzullenweleven | 22-01-19 | 10:54

Nou nog even illegaliteit strafbaar maken... Anders heeft deze actie natuurlijk nul effect.

zwarte_weduwe | 22-01-19 | 10:45

Hee een Marokkaan ,nou ja , zal wel toeval zijn , ik ken ook een berg andere nationaliteiten die zo denken als deze charismatische psychopaat .

Koning BongoBongo | 22-01-19 | 10:44 | 7

Die gaan er t.z.t. ook uit! Of ehhhh.....!?

BaldEagle | 22-01-19 | 12:21

@De musso linie je bedoelt vooral bepaalde rot jeugd. Dat zijn geen echte Berbers. Die gebruiken dat alleen als een soort van Geuzenaam. Echte Berbers in dit land zal je haast nooit horen. Die laten de PVV en fvd het vuile werk opknappen hehehe

RotterdamCentrum | 22-01-19 | 12:47

@RotterdamCentrum

Die Berbers beschikten in het verleden wel over een enthousiaste VOC -mentaliteit
nl.wikipedia.org/wiki/Barbarije

pga | 22-01-19 | 16:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Intrekking Nederlanderschap bewust in de koelkast gezet. Electoraal willen scoren ? Als de regering zou luisteren naar de stem van het volk dan zouden al die IS terroristen incl. aanhang nog vandaag collectief het Nederlanderschap worden ontnomen. Ze hebben het voorgoed verknald.

suscrofa | 22-01-19 | 10:43 | 4

@KoningingBongoBongo
Goede vraag. Denk het niet. Van mij mogen ze ook op die zwarte lijst worden bijgeplaatst. Beste is natuurlijk dat ze gewoon hun levenswerk afmaken; als mislukt martelaar in de woestijn de pijp uit gaan.

suscrofa | 22-01-19 | 10:48

@Koning
Excuus voor de typo.

suscrofa | 22-01-19 | 10:50

suscrofa | 22-01-19 | 10:50
No hard feelings , ik heb nogal last van een mouche volante en daarom was het me waarschijnlijk niet opgevallen ...... wordt gek van dat ding ..

Koning BongoBongo | 22-01-19 | 11:07
▼ 1 antwoord verborgen

Komt gewoon via één of andere "vluchtelingen"route Nederland binnen. Geen probleem want de instanties zijn ziende blind en horende doof.
Kan ie hier verder gaan met zijn terreur.
Moordcommando ter plekke sturen en iedere jihadist met NL paspoort afschieten. Methode Frankrijk.

Opblaas_boot | 22-01-19 | 10:42 | 6

@Opblaas_boot: voor WO2 was de vijand nog niet onder ons, dat waren de potentiële heulers met de vijand, gewone Nederlanders dus en die deden dat voornamelijk ook nog om hun eigen hachje te redden! De Duitsers kwamen met veel bombarie en machtsvertoon de Nederlandse grens over om de boel te bezetten! Voor wat er tegenwoordig gebeurt is de basis destijds al gelegd toen al die 'gastarbeiders' rond 1950 zo nodig binnen gehaald moesten worden!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:30

@badeagle: heulers met de vijand zijn toch vijanden?

Opblaas_boot | 22-01-19 | 12:50
▼ 3 antwoorden verborgen

Doei, door ons vetgemest welvaartsvarken. Sterf maar lekker door de kogels van Assad.

LJBrinkhorst | 22-01-19 | 10:41

Waar is hij nu? Waar gaat hij naar toe? Houdt die intrekking van het Nederlanderschap iets in? Ik zit namelijk nog eens aan die smerige griezelturk te denken die die Nederlandse jongen invalide schoot. Was ook geen Nederlander, maar woonde hier wel gewoon.

Poesmobiel | 22-01-19 | 10:41

"Want per 21 januari 2019 is "het Nederlanderschap van Marouane Boulahyani, geboren op 11 februari 1995 te Rheden, met toepassing van artikel 14, vierde lid, van de Rijkswet op het Nederlanderschap ingetrokken."

Je ziet het, het kan dus gemakkelijk. Maar waarom dit niet collectief gebeurt bij ALLE smerige IS ratten is mij een raadsel. Het zijn allemaal potentieel levensgevaarlijke, ons hatende aliens. Dát was de reden dat ze Nederland, ondanks pogingen van politie/AIVD om ze tegen te houden, afreisden naar het kalifaat.

Ze zijn hier niet meer welkom, ondanks al die krokodillentranen over de "kleintjes", die niet gekozen hebben om in het kalifaat te wonen. Ik hoop vurig dat de regering zich nou eens niet veel gelegen zal laten liggen aan de Kalverboers en de Boersma's van deze wereld, en zich tot het uiterste zal inspannen om die ratten buiten de deur te houden. Het collectief intrekken van het Nederlanderschap zou daarbij een mooie, voor iedereen duidelijke eerste stap zijn.

Dr_Johnson | 22-01-19 | 10:39 | 3

Die "kleintjes" zijn daar al die tijd opgevoed en geïndoctrineerd om hier straks als zelfontbranders te dienen. Gevaarlijke tijdbommen die we hier absoluut niet terug moeten hebben.

2voor12 | 22-01-19 | 10:42

2voor12 | 22-01-19 | 10:42

O zeker, maar dat vind jij, en dat vind ik, maar de Gutmenschen blijven drammen dat die kinderen niet gekozen hebben. Alsof kinderen überhaupt iets te kiezen hebben; kleine kinderen zijn - altijd - afhankelijk van de keuzes van hun ouders, die zijn verantwoordelijk, en als 3-jarige Mootje over 10 jaar aan zijn moeder vraagt waarom ze in Syrië wonen en niet in Nederland, dan mag moeders het uitleggen.

Bovendien, je hebt natuurlijk gelijk: wat voor kinderen zijn dat en wat halen we ons op de hals om ze hier binnen te halen? Er 2 categorieën: de nu wat oudere kinderen (8 tot 12 jaar oud, schat ik) die vanuit Nederland op jonge leeftijd zijn meegenomen; die lijken mij inderdaad levensgevaarlijk, want die zijn volledig gehersenspoeld, opgeleid tot terrorist, en hebben vaak al "geoefend" op levende, onschuldige mensen. Dan de "kleintjes" die daar geboren zijn (leeftijd 1 tot 6 jaar, schat ik). Die vormen ca 66% van de kalifaatkinderen, zijn volgens mij officieel niet eens Nederlands, maar stateloos, en weten niet beter. Moet je die dan hierheen halen? Ook dat is zeer riskant. Als je ze in pleeggezinnen plaatst, is de kans zeer groot dat ze later problematisch gedrag (agressiviteit, verslaving, criminaliteit) gaan vertonen (over radicalisering heb ik het dan nog niet eens). De ervaringen met adoptiekinderen die op latere leeftijd (ik bedoel ouder dan een baby; zeg 3 tot 5 jaar) naar Nederland zijn gekomen, zijn zeer ongunstig, en dan kwamen die adoptiekinderen niet eens uit situaties zoals in het kalifaat en later in die Koerdische kampen.

Dus inderdaad, ook die kinderen hierheen halen is uiterst riskant, en m.i. dus uiterst dom. Laat ze maar daar opgroeien, dat doen echt wel meer kinderen daar, en ze "creperen" echt niet, hoor. Overigens, de "bezwaren" van de Gutmenschen die je altijd hoort als er hier een gezin met kinderen uitgezet wordt naar hun eigen land (zoals gistermiddag nog), nl dat ze dan naar een land moeten "waar ze nog nooit geweest zijn", waarvan ze "de taal niet eens spreken", dat ze vriendjes en vriendinnetjes moeten achterlaten, dat die verhuizing "schadelijk is voor hun ontwikkeling", en tegenwoordig ook zelfs hersenschade veroorzaakt, nee die bezwaren zijn er mbt de kalifaatkinderen totaal niet. Opmerkelijk vind ik dat altijd.

Dr_Johnson | 22-01-19 | 11:05

@Dr_Johnson | 22-01-19 | 11:05
De gezinnen die je altijd in Ik Vertrek op tv zie gaan toch ook gewoon met de kinderen naar een buitenland waar ze nooit eerder geweest zijn. En die passen zich daar heel goed aan.
Maar blijkbaar zijn asielkinderen heel bijzonder en kunnen alleen nog in Nederland leven.

2voor12 | 22-01-19 | 11:13

Die neemt de volgende route: Syrië - Libië - rubberboot - Sea Watch 3 - Zuid-Europese haven - Schiphol - AZC ergens in Nederland - asielvergunning onder de naam Mohammed Yusuf

2voor12 | 22-01-19 | 10:39 | 2

Of Malek Ramadan...

Nuchternederland | 22-01-19 | 10:41

maar verlult zich dan vervolgens want die IS-ploerten zijn niet echt slim en zijn beheersing van onze taal zal hem opbreken.

langzullenweleven | 22-01-19 | 10:55

Binnenkort verkiezingen zo te zien...

AntoniusVeenstra | 22-01-19 | 10:39

Blijf het vreemd vinden hoor; uitreizigers verliezen hun paspoort terwijl bejaardenmeppers, loverboys en ander dubbel-paspoort-tuig die in Nederland slachtoffers maken mogen blijven.....

prov1nciaal | 22-01-19 | 10:39 | 4
-weggejorist-
De musso linie | 22-01-19 | 11:37

@Berbaar: jij snapt nog steeds het begrip TUIG blijkbaar niet? Maar ja, jij snapt wel meer niet!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:32

provinciaal - soms gebeurt het wel. De moordenaar van oma Toni bv wordt na zijn TBS-behandeling meteen het land uitgezet. Die behandeling kan weleens heel lang gaan duren met langdurige perioden van onbegeleid verlof maar het klinkt goed.

Maris v.d Hof5393 | 22-01-19 | 12:36
▼ 1 antwoord verborgen

Ja mensen, de verkiezingen komen er weer aan. Dan worden er Turkse ministers en jihadisten uitgezet, en ineens staat de coalitie zogenaamd "op scherp" vanwege een kinderpardon en klimaat. Totdat u in maart weer braaf partij hebt gekozen in dit georkestreerde robbertje vechten, en het kartel (het blijft een mooi woord) u daarna uitlacht, en als een collectief de middelvinger geeft: verder met naaien!

kotelet | 22-01-19 | 10:39

Hey hier net nog een paar kandidaten gezien die voor artikel 14 vierde lid van de rijkswet in aanmerking komen om omgekat te worden tot stront,en het Nederlanderschap(voor zover dat ze dat waren)af te nemen.

www.geenstijl.nl/5145895/zoek-kopscho...

Welles! Nietes! | 22-01-19 | 10:38

Propaganda. Lekker deugen voor het stemvolk.

Toos Doos | 22-01-19 | 10:37 | 5

Toos Doos | 22-01-19 | 10:52
Wellicht is een (grote) meerderheid wel heel content of grotendeels content met de gang van zaken.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 10:57

Langshetrandje | 22-01-19 | 10:57
Wellicht is er ergens een paarse unicorn die al zwevend over de regenboog de ultraviolet-sternevels strooit boven de plekken op de wereld waar men het meest 'content' is.
In mijn wereld heet dat propaganda.

Toos Doos | 22-01-19 | 11:01

Toos, veel plezier in uw wereld.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Ans Boersma regelt wel nieuwe papieren.

marrretje | 22-01-19 | 10:37

En nu de rest van dat Murkenmeuk nog .
dat is een voordeel van dubbel Paspoort je kunt ze er 1 Nationaliteit ontnemen en Marokko mag Ze terug hebben .
Die teringzooi van die Haagse Hippies o.l.v. PvdA/GL en Rutte (VVD) is Giga wat Ze er hier allemaal heen en binnen gehaald hebben .

liegende lippen | 22-01-19 | 10:37

Pratende kakkerlak

Bushcrafter | 22-01-19 | 10:37

Ik begrijp dat het oude paspoort verlopen is en hij verzuimd heeft een nieuw paspoort aan te vragen?

Nuchternederland | 22-01-19 | 10:36

Vast nog wel een Ansje in de buurt die hem binnenloodst.

van Oeffelen | 22-01-19 | 10:36 | 1

Ow je was me voor

marrretje | 22-01-19 | 10:38

En het afnemen is zeker 12 keer toegepast. Ik neem aan dat het niet gaat over de meegereisde vrouwen. Die zijn namelijk 'zielig'.

Deflatiemonster | 22-01-19 | 10:35 | 3

En hun kinderen kunnen de van hun nationaliteit ontdane vaders weer naar Nederland laten komen door een beroep te doen op het recht op gezinshereniging op basis van het VN kinderrechtenverdrag.

Glasgow Argus | 22-01-19 | 10:44

Het is inderdaad om gek van te worden, maar links weet de regels altijd zo uit te leggen dat we moeten en zullen buigen en betalen. Waarom we hier als land in mee blijven gaan is mij een raadsel.

Kukooo1 | 22-01-19 | 11:06

Met een zogenaamd rechtse regering...

GekkeHenkieNiet | 22-01-19 | 13:25

Deze gasten zijn nooit nederlander geweest
en dat geldt voor al onze islamitische vrinden,
Eerst moslim, dan ingezetenen van het land van vaders herkomst
en als er stront aan de knikker is, dan graag Nederlander.

Halul gebakken | 22-01-19 | 10:35 | 1

Correctie: wanneer er voordeel uit te behalen is, vooruit dan maar, “Nederlander”

Glasgow Argus | 22-01-19 | 10:45

Hij heeft de neus van mijn Turkse bakker.

RickTheDick | 22-01-19 | 10:35 | 4

E-Burke - LOL.

kapoerewiet | 22-01-19 | 11:30
-weggejorist-
De musso linie | 22-01-19 | 11:33

Ik heb gewoon een Nederlandse bakker!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:33
▼ 1 antwoord verborgen

Ook graag doen met de jihadbruiden met hun kinderen aldaar.

Johan_Voorhaar | 22-01-19 | 10:35

Nieuwe papieren en hij wandelt zo binnen als een zielige Syriër die de rest van zijn leven onderhouden moet worden.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 10:34 | 1

Ook dat ja...

Graaisnaaiert | 22-01-19 | 14:39

.. nou ja, een paard kan begrijpen dat deze saga met de immer wederkerige jihad-kansenmens hiermee niet is afgelopen.
Binnenkort bij een theater of uitkeringsloket bij u in de buurt. Of misschien wel als nieuwe buurman.

Jan Passant mk2 | 22-01-19 | 10:34

Afnemen van een paspoort kan zonder tussenkomst van een rechter. Waarom duurde het dan zo lang?

Deflatiemonster | 22-01-19 | 10:34 | 2

Omdat je maar beter zeker kan weten dat aan alle juridische voorwaarden is voldaan, want je wil niet dat Marouane in beroep gaat en wint.

E-Burke | 22-01-19 | 10:36

De foto's en teksten spreken boekdelen lijkt mij. Beroep zou alleen mogelijk moeten zijn op eigen kosten wat mij betreft.

Kukooo1 | 22-01-19 | 11:04

Het is dus niet zo moeilijk! En nu nog bij die top 600 van wannabe gangsters ook hetzelfde doen, dan wordt Nederland weer een stuk gezelliger en denken fe nieuwe Nederlanders wel twee keer na voordat ze rottigheid gaan uitvreten. Want een levenslange uitkering missen is toch ook serieus geld.

dutch bikkel | 22-01-19 | 10:34

Wat is de onderliggende deal? Voor hem een paar honderd kinderen (kinderpardon)?

Mastermattie | 22-01-19 | 10:33 | 1

Dat scenario is veel te altruïstisch voor deze knakker.

MickeyGouda | 22-01-19 | 10:37

Verkiezingen komen eraan. vvd-tje gaat stoer doen. Ben benieuwd wanneer die dikke kabouter, dijkhofje heet die volgens mij, weer wat stoers gaat zeggen.

Mark_D_NL | 22-01-19 | 10:33 | 11

Langshetrandje | 22-01-19 | 10:52
Voor mensen met een iq onder de 130 is het een cirkelredenering, ja.
Succes met blijven geloven.

Toos Doos | 22-01-19 | 10:54

@Langshetrandje -Je is een stijlfiguur. dat aangeeft dat Nederlandje, de ministertjes, het 2e kamertje en de partijtjes te hoog op het paard zitten. Het komt aan want Nederlandje zie ik nu ook gebruikt worden door o.a. pritt. Dus het is aan het landen het gebruik van -je.....

Mark_D_NL | 22-01-19 | 11:01

Mark_D_NL | 22-01-19 | 11:01
Heeft u toch nog ergens een invloedje.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:06
▼ 8 antwoorden verborgen

Even kijken hoelang het duurt voordat dit teniet gedaan wordt door e.o.a. Europees Gerechtshof.

Meneert | 22-01-19 | 10:32

Dat is er 1. Nu de rest nog.
Sowieso vind ik het niet correct dat als je voor een ander gaat vechten je nog steeds Nederlander bent. Of dit nou gaat om die FARC-hoer of mensen die zich bij andere legers aansluiten zoals deze gast: Als jij vecht voor een ander ben je geen Nederlander meer, ongeacht of je dan statenloos bent.

BootleggersSmurf | 22-01-19 | 10:32 | 2

Het blijft bij 1, verkiezingen komen eraan.

Mark_D_NL | 22-01-19 | 10:33

Ben bang dat je gelijk hebt, deze landverrader had jaren terug al aangepakt kunnen en moeten worden.

BootleggersSmurf | 22-01-19 | 10:43

Wat zijn er toch mooie dingen mogelijk zo vlak voor de verkiezingen...

bleached | 22-01-19 | 10:32

Het kan dus wél!

Dommelsch | 22-01-19 | 10:32 | 2

En nu de rest van uitschot ook maar doen dan.

De Profundus | 22-01-19 | 10:52

@De Profundus: Mijn idee! Graag vandaag nog!

BaldEagle | 22-01-19 | 12:10

Is dat zo bijzonder? Gaat het maar om één gevalletje? Ik dacht dat er inmiddels al van heel wat doodseskaders hun Nederlanderschap was afgenomen. Dit voorspelt niet veel goeds....

antonconstandse | 22-01-19 | 10:32

Dat er maar velen mogen volgen......

Frietje_Oorlog | 22-01-19 | 10:31 | 1

Idd mooi werk dit, gaarne grote opruiming nu, ook al die kutkids, kunnen ze lekker van Syrië terug naar Marrokko

Hemmenaar7 | 22-01-19 | 11:48

Hij heeft hetzelfde kapsel als zijn oma.

Conan de Rabarber | 22-01-19 | 10:31 | 2

Dat kan jij niet weten, want die liep altijd onder een lampekap

marcoplarco | 22-01-19 | 10:34

Had zijn oma ook van die mislukte tochtlatten dan?

BaldEagle | 22-01-19 | 12:08
-weggejorist-
lihte_zeurpiet | 22-01-19 | 10:31 | 1

Ongezien de tyfus

marcoplarco | 22-01-19 | 10:31

Het komt op mij over als een verkiezingsstunt
De Telebelg in de eerste alinea "Staatssecretaris Harbers heeft hem zijn Nederlandse nationaliteit afgenomen", dat is wel heel erg doorzichtig!

Mastermattie | 22-01-19 | 10:30 | 4

Nu krijgen wat natturlijk het hoger beroep nog:
"Tegen de beschikking kan binnen vier weken volgend op de dag van deze aankondiging beroep worden aangetekend bij de rechtbank Den Haag. Het beroepschrift moet worden verzonden naar Rechtbank Den Haag"
Tegen de tijd dat die zaak dient zijn de verkiezingen ws al geweest en wordt meneer in het kader van een of ander verdrag weer in het gelijk gesteld, gok ik zo.

Mastermattie | 22-01-19 | 11:02

Mastermattie | 22-01-19 | 11:02
Daar gaat dus de stas niet over. Dat is dan aan de Rechtbank. De wet is nieuw. Bestaat pas sinds eind 2017 en er is dus ook nog weinig jurisprudentie. Er zijn pas 12 eerdere zaken geweest. Heb nog niet in beeld of daar al beroepen uit zijn voortgekomen. Vermoed echter dat het vooral draait om het bewijs wat er is dat de betrokkene daadwerkelijk lid was van een groepering zoals door de wetgever is bedoeld. Onderzoek in Raqqa in de registers van IS zal wel lastig blijken te zijn.

Rest In Privacy | 22-01-19 | 11:09

Ja hoor... de verkiezingen komen deraan. Wilders roept het al jaren en nu kan het opeens allemaal. Wat een laffe streek en wat een durf opeens. Het linkse draaien staat volop in de steigers. Laten we hopen dat het te laat is voor dat achterbaks volk en die hypocriete volksverlakkers daar in Denhagistan. Een vies en vuil politiek spelletje van Harbers, over de rug van een vettige jihadistische haatbaard.

#STEM ZE WEG IN MAART. STEM PVV OF FvD.
"What the hell do you have too lose?"

Paaldanseres | 22-01-19 | 11:39
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl