Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA wil kliklijn voor KlikTurken verbieden

klikkerdeklik

CDA denkt makkelijk te scoren door een KlikturkLijn te verbieden.

Nu is een kliklijn om KlikTurken aan te geven bij Erdogan wel een erg sneue kliklijn, maar was het bijvoorbeeld niet het CDA dat met een kliklijn kwam om rokers en cafés erbij te naaien - dat was óók een enorm sneue kliklijn (we zullen niet verder teruggaan in de tijd hoor, CDA). Enfin, als het CDA echt ballen had gehad, dan hadden ze tegen hun coalitievriendje Stef Blok voorafgaand aan diens bezoek aan Turkije gezegd: "En jij gaat die Turken eens goed de waarheid vertellen. Niet alleen omdat ze ons uitschelden voor nazi's en fascisten, maar ook omdat Turkije de mensenrechten schendt, omdat er honderden journalisten en politieke tegenstanders in de cel zitten, omdat de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting zwaar onder druk staan en omdat Erdogan gewoon een allround lul is." Maar nee

Stef Blok rookte, als een verraad aan alles waar wij voor staan, poeslief de vredespijp. Internationaal houden we gedwee onze mond, het CDA gaat Blok heus niet aanspreken op zijn laffe gedrag en bij een of andere Turkse KlikApp gaan we tof lopen doen. Ja, want die app praat niet terug. En dan nog he: alsof KlikTurken (ervaringsdeskundigen want dossier hier) te achterlijk zijn om te klikken middels een telefoontje of mailtje. Gaan we dat dan ook allemaal verbieden? Wat het CDA doet is scoren voor de bühne. Het is gewoon gênant, dat is wat het is.

Aap uit de mouw: het is voor de achterban!

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Wijze woorden van Ebru. Jammer dat 90% van de Nederturken haar haten.

ZegMaar | 05-10-18 | 19:12

Vergeet niet dat al die religekkies elkaar steunen, ondanks verschillende geloven. Ze weten dat, zodra de eerste religie valt, de volgende ook aan de beurt komt.

ZegMaar | 05-10-18 | 17:36

"dan hadden ze tegen hun coalitievriendje Stef Blok voorafgaand aan diens bezoek aan Turkije gezegd: "En jij gaat die Turken eens goed de waarheid vertellen.""

Dat gaat niet, want dan wordt er meteen weer een debat aangevraagd omdat een minister het waagt ergens de harde waarheid uit te spreken.

Hasj_en_Wietje | 05-10-18 | 17:21

Het wordt tijd dat Turkse afkomst Nederlanders maar eens gaan kiezen voor Nederland en assimileren en niet voor Turkije waar onze regering ook al compleet onder de plak lijkt te zitten (ook zeer kwalijk hoor, CDA!).

Wanneer ze zo'n kliklijn of klikapp willen gebruiken kunnen ze beter maar bij ome Erdo gaan wonen. Maar pleur alsjeblieft in dat geval op uit Nederland.

Jan, Leiden | 05-10-18 | 15:45

Stoere taal van het CDA, maar ondertussen hoor ik ze nog steeds niet over de invloed van Diyanet/MiliGorus op onze overheid en ons onderwijs en ook niet over de steeds groter wordende parallelle samenleving.
Voor elke verkiezing moeten ze even wat stoere taal uitkramen, in de hoop anderhalve zetel bij de PVV weg te plukken. Zeker in hun thuisprovincies Brabant&Limburg hebben ze het hard nodig.

LaatsteAvondmaal | 05-10-18 | 14:55 | 1

Ja Diyanet en Milli Görüş moeten bestreden worden. Dat zijn organisaties die onder controle staan van de vijandige dictator Erdogan.

Rest In Privacy | 05-10-18 | 20:09

Het blijft me verbazen dat deze, naar eigen zeggen intelligente partijen, zoveel moeite doen om moslims binnen te halen wiens geloof volledig draait om het vernietigen van alles en iedereen die geen moslim is.... dus ook deze christelijke partijen!
-
Moslims doen er niet eens geheimzinnig over!
Ieder moslim land laat zien elk ander geloof te onderdrukken.
-
Wat bezielt deze partijen?
Waarom deze zelfvernietigingsdrang?
Hebben deze partijen het nu echt nog steeds niets door?
Geloven ze nog steeds hun eigen onzinnige "multiculti=mooi" propaganda uit de 90'er jaren?

moitambien | 05-10-18 | 13:35 | 1

Nee ze gehoorzamen slechts de bevelen van Brussel

telelezer | 05-10-18 | 14:07

App downloaden en alle Erdosnor Turken invoeren. Klaar!

SolidRock | 05-10-18 | 13:02

Kunnen we niet beter Turken in Nederland verbieden?

Allah_buttplug | 05-10-18 | 12:30 | 1

Mag niet van onze Brusselse heersers

telelezer | 05-10-18 | 13:05

Laat die app nou maar.... Blok heeft net weer vriendjes gemaakt met Turkije we kunnen niet over alles blijven zeiken.

Petrichor | 05-10-18 | 12:29

Niet verbieden, dat is het domste wat je kan doen. Gewoon permanent aftappen, weet je precies wie je later het land uit moet donderen als het hier in Nederland uit de hand gaat lopen.

DMaN | 05-10-18 | 12:24

Sorry hoor Ebru, turken met 2 turkse ouders, zijn voor mij geen Nederlander.

Tupsah | 05-10-18 | 12:23 | 3

o.a Erdal Balci is meer Nederlander dan menig witte aanhanger van Groen Link,s D66 etc.

sastro | 05-10-18 | 12:41

sastro | 05-10-18 | 12:41
Onzin. Je verandert niet zomaar van nationaliteit omdat iemand je een gratis paspoort heeft gegeven. Je bent dat wat je ouders waren.
Iemand met 2 Turkse ouders is Turk. Ook al geef je hem 5 Nederlandse paspoorten.... Overigens hebben ze ook nog gewoon hun echte (Turkse) paspoort....

moitambien | 05-10-18 | 13:45

Witte aanhanger van Groenlinks? Is dat er eentje met bloedarmoede?

Rest In Privacy | 05-10-18 | 20:11

€1000 voor een student die een app in elkaar draait waarmee je toeterturken, sisturken, ik-praat-geen-nederlands-turken, Erdoturken, fuck-nederland-turken, kortom turken kunt aangeven.

Zeddegeizot | 05-10-18 | 12:21

Voor Alptekin. Van seculiere Turkse expats en Turkse expats die Nederlander zijn geworden die hier in Amsterdam lokaal al dan niet landelijk mogen stemmen weet ik toevallig dat vroeger de VVD inderdaad populair was maar tegenwoordig PVV en FvD want zij weten als geen ander wat geloof kan doen met je land maar ook zij weten dat als je dat zegt tegen de gevestigde orde dat er dan een blik van verwarring komt. Allochtoon? PVV? FvD? Ja maar, ja maar..... en dan het excuus: "Oh maar jullie zijn seculier, hoogopgeleid en wereldburgers dus geen echte Turken". gfycat.com/gifs/detail/alarmingaliena...

Basil Fawlty | 05-10-18 | 12:14

"DENK" en aanverwante verschijnselen zijn een grotere bedreiging voor de vrede en democratie in Nederland dan hackende Russen. The enemy from within is een groter gevaar dan the enemy from outside in dit geval. Het parlement zijn de vriendjes van Erdogan, want oh,oh hij mocht eens boos worden.

Goedzo | 05-10-18 | 12:09

Iets zegt mij dat het in de Apple store UYUMA is???

Allah_buttplug | 05-10-18 | 11:53

CDA doet wel meer voor de bühne, zie recent Toyotasvoor- religieusextreemuitgedaagdendebat en niet te vergeten Buma die mompelend campagne voerde met onder meer het afschaffen van dubbele paspoorten / nationaliteiten. Na de verkiezingen niets maar dan ook niets meer over vernomen.
Met dit laatste standpunt is overigens niets mis, maar pak eens door zou ik zeggen en kijk eens naar je peilingen. Als je vlees noch vis bent haken mensen af en dat is volkomen terecht.

bwanabanjo | 05-10-18 | 11:49 | 3

Buma verplaatst alleen lucht als die iets zegt. Nauwelijks in staat een directe duidelijke vraag te beantwoorden (Van Gaal bij Pauw) en nooit de daad bij het woord voegend. Misschien dat zijn achterban het vreet, de rest van de bevolking geloofd het al lang niet meer.

Ruikbaard | 05-10-18 | 12:19

@ Ruikbaard, de achterban lijkt er ook klaar mee te zijn en als ze dat signaal negeren kunnen ze beter om het laatste oliesel vragen.

bwanabanjo | 05-10-18 | 12:37

Inderdaad, dat hele CDA is net zo fake als Omtzigt.

obominotie | 05-10-18 | 12:37

Linkje naar de App graag. Alle GroenLinksers, Sylvana's, Antifa en ander tuig aanmelden. Ook de vervelende buren die naar Turkije op vakantie gaan kunnen erin. Iemand wat Turkse teksten om ze erbij te naaien?

Frau Merkel | 05-10-18 | 11:46 | 2

"Ook de vervelende buren die naar Turkije op vakantie gaan kunnen erin."
Pech voor je als ze Turkije daardoor niet inkomen, dan zijn ze extra snel weer thuis.
Maar als ze bij het verlaten van Turkije alsnog gepakt worden, dan veroorzaken die buren voorlopig geen overlast meer.....

michelpen | 05-10-18 | 11:56
-weggejorist-
Frau Merkel | 05-10-18 | 13:33

D66 stemmen is toch alleen nog voor Downie's?

Allah_buttplug | 05-10-18 | 11:46 | 1

Donuts, Downies & D66?

Graaisnaaiert | 05-10-18 | 12:26

Ik hoor de gutmensen al zeggen: "Ja, maar dat is onderdeel van hun cultuur. En DUS is het discriminatie om daar iets van te zeggen."
Buitenlandse moskeeën onder leiding van Diyanet?
Kliklijnen in het buitenland?
inderdaad allemaal Turkse kultoer....

michelpen | 05-10-18 | 11:45 | 3

Vergeet het tuuteren niet!

Allah_buttplug | 05-10-18 | 11:46

Is grote Blij!

Allah_buttplug | 05-10-18 | 11:47

Dus de Turken die hier zijn verkankeren ook nog eens ons electoraat!

Allah_buttplug | 05-10-18 | 11:44

Die tomeloze hypocriete incompetentie, die corruptie (lees lobbycratie) en politieke lafheid, krijgen jullie daar in deelstaat NL nu niet eens zo schoon genoeg van dat je met tien miljoen demonstranten naar het binnenhof trekt en die hele corrupte politiek kleurloze middenkliek (CDA-PvdA-VVD-D66) in hun blote kont een rondje door Den Haag laat rennen

litebyte | 05-10-18 | 11:44

Allemaal die App downloaden en vervolgens alle Turkse namen die je tegenkomt invoeren. De mannen van Denk zullen dit best goed vinden want die hebben NOOIT kritiek op de dingen die Erdogan verzint.

Aa@Hunze | 05-10-18 | 11:38

Waar is die app te downloaden? Het zou wellicht een goede zet zijn alle bekende Erdogan fanboys aan te geven met het verhaal dat ze stiekem toch Gulenisten zijn. Een soort van dubbelklikspionnen. Dat geeft de geheime dienst van Erdosnor een mooie bult werk.

goedverstaander | 05-10-18 | 11:28

Dit gedonder blijf je houden zolang mensen in meer dan 1 land mogen stemmen ( en ja Eva Jinek, geldt ook voor jou, niet alleen voor de Erdomannen hier, geldt voor iedereen met een dubbele nationaliteit ) dus de oplossing is heel simpel. 1 Nationaliteit en waar dat eventueel niet mogelijk zou zijn geen stemrecht in Nederland. Klaar.

Graaisnaaiert | 05-10-18 | 11:25

Stef Blok: Wat een slappe zak is dat toch. Intelligent genoeg om dingen te zien zoals ze zijn. Als hij zich onbespied waant, wil hij nog wel is een stoer praatje doen. Maar als hij daar later mee geconfronteerd wordt, als een slappe lul door het stof kruipen voor iedereen en alles, zolang hij z'n baantje maar kan houden.
Als Trump een alpha male is, is Stefje een Omega male.

Tronald_dump | 05-10-18 | 11:21

Wist je dat Graaf Denkulage stiekem een Gülen aanhangers is? En een liefhebber van geitjes. Zijn lievelingsgeitje, die hij in zijn slaapkamer bewaard is vernoemd naar de Turkse dictator Erdogan.

Osdorpertje | 05-10-18 | 11:09 | 2

"stinkt dat niet, in de slaapkamer?"

"nee, vindt geitje niet erg"

de visser | 05-10-18 | 11:12

Als er een geit in je darmkanaal zit, is het hek van de dam.

Pelforth | 05-10-18 | 11:17

Ah, men deed het voor de Turkse achterban. Het is maar goed dat het merendeel niet fascistisch is en ook geen dictator adoreert.
Oh nee, wacht effe...

De waard zijn gast | 05-10-18 | 11:08 | 2

atheïstisch stemvee | 05-10-18 | 11:17 |
Ah, ok, bedankt voor de link. Dan slaat het dus nergens op wat men beweert 'het voor de Turkse achterban' te doen, dat slijmen met Erdolfgan.

De waard zijn gast | 05-10-18 | 11:28

Stef Bloksnor

bisbisbis | 05-10-18 | 11:06

Dertig jaar achterstallig onderhoud. Tief eerst maar eens alle vertegenwoordigers en handlangers van de MIT (Turkse geheime dienst) het land uit, variërend van 'vertegenwoordigers' bij 'culturele raden', tot gemeenteraadslieden die hun macht en invloed misbruiken, tot politieofficieren die vrolijk vertrouwelijke informatie doorsluizen tot aan 'buurtmoeders' die in het wijkcentrum, op het schoolplein en bij de Lidl de hun toegewezen kudde controleren.
-
Als je zo'n grote bék hebt over sancties tegen het grote boze Rusland als er vier GRU - agentjes de boel proberen te hacken : begin eens bij de WARE vijand, de diepe Turkse staat, die met haar vijfde colonne met haar fijnvertakte netwerk 'haar' bevolking in dit land controleert en die als de poep ooit de propellor raakt in staat is om door middel van gewapende en getrainde strijdgroepen de Nederlandse economie tot op het bót te raken.
-
Actieve bestrijding van de Turkse overheid in Nederland NU!

bisbisbis | 05-10-18 | 11:04 | 5

De fascisten van DENK staan virtueel op 7 zetels, dat zijn Turkse, Marokkaanse en overige islamitische stemmen. NL heeft 1,2 miljoen van deze religieuzen binnen haar grenzen, stel dat de helft mag stemmen, dan zijn dat 10 zetels.
Ruw weg 70% van die kiezers is dus een gevaar voor de Nederlandse samenleving en het rot maar door.

Pelforth | 05-10-18 | 11:21

Pelforth | 05-10-18 | 11:21 |
En daar leg je de vinger op het ware gevaar. En er gaan ongetwijfeld mensen roepen 'ja maar dat is maar een klein deel van de bevolking'. Als dat 'kleine deel' gewapende strijd gaat voeren dan staat de overige 90% machteloos, inclusief ons slecht uitgeruste leger wat meer is ingericht op 'een heel klein knuistje maken' in buitenlandmissies dan het beschermen van de eigen bevolking.
Kijk alleen maar met relatief hoe weinig soldaten IS de macht had gegrepen in Syrië maar vooral ook in Irak.

De waard zijn gast | 05-10-18 | 11:33

@devisser
-
Als wij met z'n allen niet héél hard optreden, dan zal dat ook gebeuren.

bisbisbis | 05-10-18 | 14:35
▼ 2 antwoorden verborgen

Is er ook een meldpunt voor mensen die zich slecht kleden?

Ik bedoel, soms dan zíe je combinaties. Net ook weer iemand met van die gezondheidssandalen en dan witte sokken erin!

Nacho_Vidal | 05-10-18 | 11:03 | 5

Beetje wijvengezeik, dit.

A.U.EnLeven | 05-10-18 | 11:11

Ik wil een meldpunt voor parfumtemeiers. Dat er zo'n zoet stinkdier voor je door de kalver loopt waardoor je je hotdog echt niet meer wegkrijgt. Ik wil een nummer dat er dan meteen twee boa's met een vangnet uit de steeg komen als je belt.
Dit kan zo niet langer.

elfenstein | 05-10-18 | 11:21

lfenstein | 05-10-18 | 11:21
Hear hear.
Wil je dan ook iets doen aan die luchtjeswinkels waar iedereen aan elkaars polsen zit te snuffelen?
Of mag dan een goede bakkerij of vlees-schroei restaurant ook niet meer.

kloopindeslootjijook | 05-10-18 | 11:43
▼ 2 antwoorden verborgen

En Blok gaat op zijn knieën voor een dictator. Gênanter kan bijna niet. Dat Blok zich nog durft te vertonen op straat.

Therapietje | 05-10-18 | 11:03 | 1

Ja maar je vergeet, Blok is heel belangrijk hoorrrr. En dat vind blokje zelf ook. En net is hem ingefluisterd door bea en vrinden. Blok staat boven het gepeupel!

Mark_D_NL | 05-10-18 | 11:07

Enge toestanden, zo kan je zonder bewijs je vijanden erbij naaien, of zakelijke concurrenten of mensen die je gewoon niet mag met zo'n kliklijn.
En het probleem is niet als het in Turkije gebeurt, maar doordat het hier bevindt en ik er geconfronteerd mee word. Lange arm van Erdosnor.

DeutschlandUberAlles | 05-10-18 | 10:59

Er zijn ook meldpunten geweest voor overlast asielzoekers en Meldpunt Midden en Oost Europeanen (PVV, 2015), en een Polenmeldpunt
web.archive.org/web/20121128015542/ht...
De SP begon wat eerder (2005) een meldpunt voor 'concurrentievervalsing op de arbeidsmarkt die wordt veroorzaakt door de toestroom van Polen en andere Oost-Europeanen'.
Dus helemaal nieuw is het niet.
Alleen is de turkenkliklein niet meer dan een poging tot het smoren van tegengeluiden en bang maken van mensen. Niet echt fair en een open debat, zullen we maar zeggen.

kloopindeslootjijook | 05-10-18 | 10:55 | 2

De genoemde meldpunten waren binnenlandse aangelegenheden, bescherming van je vakgebied e.d. de turkse kliklijn gaat over turkse aangelegenheden, meer bepaald het DDR'en van je half turkse/half nederlandse medemens in turkije zodat ze de volgende keer als ze op bezoek gaan bij de familie spoorloos verdwijnen, vieze gulenisten dat het zijn.
Serieus verschil.

elfenstein | 05-10-18 | 11:12

elfenstein | 05-10-18 | 11:12
Zo bezien kun je ook je schouders erover ophalen. Turkse toestanden, het zal wel.
Blijft over hoe wij denken over wat je met mensen in het algemeen mag uithalen en of je daar aan mee wil doen in je eigen land. Dus gaat het over hoe wij daar tegenaan kijken.

kloopindeslootjijook | 05-10-18 | 11:42

en de sylvana NSB verkliklijn is geen enkel probleem.

mono-culti | 05-10-18 | 10:55

Hahaha, Grrristenen die het klikken verbieden.... Iets met vos en passie preken jumps to mind.
.
Laat die Turken lekker elkaar verklikken; hadden ze maar geen Turk moeten worden. En dan leren ze miscchien eens om dat achterlijke geitenneukersland waar ze vandaan komen, los te laten en zich als Nederlanders te gaan gedragen.

Brou Is Back | 05-10-18 | 10:53 | 1

Ze worden als Turk geboren hier in NL dus dat gaat nooit gebeuren.

Vonporumtotalos | 05-10-18 | 11:05

Partijpolitiek.
Vervang elke 'het CDA' door 'de politiek' en zie het probleem van dit stelsel.
Er is geen overkoepeling, dus elk partijgeneuzel is klein bier.

A.U.EnLeven | 05-10-18 | 10:52

Gülenisten die CDA stemmen ?
Eehhh, Gülen aanhangers zijn toch gewoon mossels, en dan stemmen op een christelijke partij ?

Wijze uit het Oosten | 05-10-18 | 10:50

Turkije is naar de filistijnen maar ze hadden gelukkig allah toch nog? Die ziet niet alleen alles, hij beschikt ook alles (inshallah). Wat moet je als vrome Turk dan in godsnaam met een kliklijn?

Rest In Privacy | 05-10-18 | 10:48 | 1

Tja, dat is de geestelijke spagaat die religie bij ieder intelligent, weldenkend en dus niet-religieus mens veroorzaakt.
.
Allah, God, Sinterklaas en andere fantasie-vriendjes zijn "surveillance systems" die door de machthebbers zijn verzonnen in tijden dat er nog geen camera's en internet was...

Brou Is Back | 05-10-18 | 10:56

Ebru kan goed vertellen wat de mensen willen horen.

Mark_D_NL | 05-10-18 | 10:47 | 1

ik had graag gehoord dat Turken ( oh oeps, Nederlanders) niet alleen rechten hebben maar ook plichten. Dat laatste vermelde ze volgens mij nou net niet.

MoonBeebe | 05-10-18 | 13:19

Het CDA heeft geen recht van spreken want het gaat om Turken met een eigen paspoort.
Het CDA kan zich beter inzetten om de door een aanzienlijk deel van haar leden bedreven gruwelen in bioindustrie te verbieden.

Musset | 05-10-18 | 10:46 | 2

In iedere industry heb je rotte appels. Bio Industrie is niets mee. Nederland verdient er goed aan en veel mensen verdienen hun brood ermee. En ook jij hebt een deel van je welvaart te danken aan die NL bio industrie. Dus niet zeiken en bak eens een karbonaadje!

Mark_D_NL | 05-10-18 | 10:49

't Gaat natuurlijk om het dubbele paspoort. En wat uw eetgewoonte betreft, gevoelig snaartje?

Musset | 05-10-18 | 11:49

Zeg erdo als jij een burgeroorlog wil beginnen doe dat dan lekker binnen je eigen landsgrenzen.

brughslurph | 05-10-18 | 10:45

Beste Ebru,

Ik als Nederlandse staatsburger van Turkse of niet Turkse afkomst dien helemaal niemand in Nederland. Ik dien Mark Rutte niet, Mark Rutte dient mij! En daar gaat het al mank.

De overheid dient naar ons te luisteren. En nu snap ik wel dat door democratische legitimatie ficties het niet altijd makkelijk is om 1 op 1 te horen wat de Nederlandse burger wil maar nu moet de democratische ruis toch wel op de achtergrond zijn.

Wij willen geen dramIslam
Wij willen geen Immigranten-fascisme

Wij willen als normale Nederlanders ons land verder opbouwen en onze eigen beslommeringen zo veel mogelijk proberen op te lossen, liefst om onze overheid heen werkend.

Je paradigma is je stigma!

Kaas de Vies | 05-10-18 | 10:43 | 3

Ebru typeert Mark Rutte wel als propagandist. Dat heeft ze wat mij betreft goed gezien.

de visser | 05-10-18 | 10:52

Hulde, daar is geen woord frans bij.
Ik zou nog willen toevoegen dat je de overheid beter kan decimeren tot kerntaken, dan hoeven we er ook niet meer constant omheen te werken. Maar dat zal wel niet gaan zonder ingrijpende veranderingen dus modderen we vrolijk verder.
NB: Ik denk wel dat nederlanders zo innovatief zijn omdat ze niet anders weten dan dat je om de regels en wetten heen moet om je doel te bereiken. Recent voorbeeld: de stint. Dat ding is 1 grote opeenstapeling van omweggetjes, geitenpaadjes en regelontduikertjes, anders was die er nooit gekomen. Jammer genoeg gaan daarna anderen er mee aan de haal omdat het origineel uiteindelijk verboden gaat worden (is al) en een grote fabrikant met de resten aan de haal kan gaan.
Maar het blijft leuk om een maas in de wet te vinden en er gebruik van te maken voor iets nieuws, dat doen we hier nou eenmaal.

elfenstein | 05-10-18 | 11:00

de visser | 05-10-18 | 10:52 |
Als je dat niet ziet ben je stekeblind. Makkie, ook voor Ebru.

elfenstein | 05-10-18 | 11:02

Decor is überall in die Welt anders, echter opvoering handelt keer op keer thema van bevrijder volk naar dictator volk.

william7055 | 05-10-18 | 10:41 | 1

Wel heel vaak tegen een knalrode backdrop. Ik zou juist zeggen dat het decor heel vaak griezelig veel op elkaar lijkt.

elfenstein | 05-10-18 | 11:16

Een meldpunt voor KlikTurken dan maar?

atheïstisch stemvee | 05-10-18 | 10:39

Waarom geen meldpunt?

Mark_D_NL | 05-10-18 | 10:38 | 5

@Schoorsteenveger
Iets met een dashboard waarop de leden kunnen aangeven hoe wij moeten stemmen. Denk zelf aan de naam "We the People"

atheïstisch stemvee | 05-10-18 | 11:05

@Mark, de lijst van 40 was al vol.

marcoplarco | 05-10-18 | 11:11

atheïstisch stemvee | 05-10-18 | 11:05 |
Rita Verdonk al gepolst? Die doet zeker weer mee.

Schoorsteenveger | 05-10-18 | 12:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Die kliklijn naar God bestaat nog steeds volgens mij.

Schoorsteenveger | 05-10-18 | 10:37

Wellicht een klikkliklijn oprichten?

Of... dubbel paspoort gebruiken om mensen die misdaden plegen in Nederland het Nederlandsschap te ontnemen.

Het dubbele paspoort is een zegen. Als we dat niet hadden hadden we ze nooit kunnen denaturaliseren... nu nog doen!

Kaas de Vies | 05-10-18 | 10:37

CDA verbieden AUB

Tronald_dump | 05-10-18 | 10:37

Niets zo hypocriet als een Grristen. Zo blijkt maar weer.

DrumPiet | 05-10-18 | 10:36 | 5

Grristen hypocriet of moslim dynamiet. Doe mij maar de grristen.

Leptob | 05-10-18 | 10:44

O, dus nu zijn alle Christenen ineens hypocriet? Lekker makkelijk, iedereen over één kam scheren en in een hokje duwen! En bedankt!

BaldEagle | 05-10-18 | 10:50

Wat een Christenfoob ben jij! Jij wil zeker de treinen weer laten rijden! Zo komen we nooit een de inclusieve samenleving die wij allen voor ogen hebben. Jij bent zeker zo'n fascistisch DENK-stemmer? *JOOP modus met een twist off*

NaughtiusMaximus | 05-10-18 | 13:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Er hoeft helemaal niet geklikt. Waarom denk je dat die turken scholen er gaan komen ? Alle neuzen gaan dan vanzelf dezelfde kant op, en de neuzen die niet komen opdagen, worden wel even gemotiveerd.

NerdAlert | 05-10-18 | 10:36

Elkaar verlinken in de Moslimwereld is even normaal als het liegen van Rutte's VVD.

Musset | 05-10-18 | 10:36

Nog veel sneuer is de steun van het CDA aan dit kabinet.

Glasgow Argus | 05-10-18 | 10:35

Dit is geneuzel, voor he kies vee!!!!! Maar beter de moslims elkaar laten naaien!!!

vanrechteren | 05-10-18 | 10:33

Zolang de moslims elkaar naar het leven staan, is er niets aan de hand om je druk te maken.

Pislinq | 05-10-18 | 10:32 | 1

Zolang ze het lekker in hun eigen moslimland doen niet, nee!

BaldEagle | 05-10-18 | 10:51

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland