Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gelukkig slachtofferfeest allemaal!

Vandaag geen brood van de Turkse bakker. Wel bloed van het balkon van de bovenburen.

Social

Vandaag vieren de moslims dat iemand ooit zijn zoon wilde offeren aan Allah, want in de doodscultus van de profeet wordt lijden, onderwerping en bloedlust nog altijd groots op een voetstuk geplaatst. In beschaafd Nederland anno 2018 worden geen weinig mensen meer geofferd, maar zijn de schapen de klos. Die krijgen onverdoofd het mes op de keel omdat we in Nederland anno 2018 nog altijd te bescheten zijn om het martelen van dieren uit naam van een religie een HALT toe te roepen. Je mag er niks van zeggen want ies rassies, en tevens is dit hoe we aan de het woord slacht-offer komen. Schuld van het de is-lam.

Leedporno

Bloed

Bloed

Bloed

Bloed

Bloed

Reaguursels

Inloggen

Wisten jullie, dat als de slacht langer duurt dan 40 seconden deze volgens de godsdients is ‘mislukt’ en het vlees bij het ‘normale’ consumentenvlees belandt zonder dat de producent dit hoeft te vermelden en u dus inherent schuldig bent aan halal slachtingen?

Haatejaculaat | 21-08-18 | 22:29 | 1

Bron?

RobertoX | 21-08-18 | 22:49

Als zon baardlul nou ook de halswervels doorjast bij de skapies en dit zo breekt is het beestje stuk sneller dood. Dan louter doodbloeden. Zo doet men het in NZ op de boerderij waar ik woonde soms als .22 niet aanwezig is. Nog niet fijn, maar iemand die weet wat hij doet met goed mes is het een lijden van een paar seconde. Maar vast niet zoals die droplul van een profeet dit deed dus niet gedaan...?Een rund is een ander verhaal. Zou absoluut verboden moeten worden. Doodbloeden van een hert kan al 20 min. duren. Laat staan een groot rund... 1x gezien hier in het slachthuis. Wat een wanvertoning.. hoe daar mee werd omgesprongen door lachende baardjurken...

Rietpieper | 21-08-18 | 21:49

Op radio tpo 2 vond dhr. Staverman het nodig, om er een vrolijk muziek- item aan te weiden. Maar ja; die gaat ook vrolijk op vakantie op de foto met een alligator met een dicht getapete bek. "Wat maakt 1 zo'n keertje nou uit? " Aldus action - Staverman.

koetje4040 | 21-08-18 | 20:03

Het mooie is dat de Moslims al deze dieren niet mogen laten lijden
"de essentie van de rituele slacht is het dierenwelzijn."

lees eens even hier:

www.al-yaqeen.com/nieuws/halalslacht-...

Ten Vierde......

Rene046 | 21-08-18 | 19:33 | 1

"dat de Moslims al deze dieren niet mogen laten lijden" ?? Volgens mij had die link naar al-taqqiya.com moeten zijn.

EnNouJijWeer | 21-08-18 | 22:13

Vanmorgen ook op het "nieuws" op de radio. Er zit nu geen zender meer onder die voorkeuze knop. Ga iemand anders lastigvallen met die sprookjes.

W_F | 21-08-18 | 19:21

Was 20 jaar geleden (toen het daar nog vredig en gezellig was voor toeristen) op vakantie in Tunesie en werd door een inboorling thuis uitgenodigd. Moest naar de wc, maar daar brandde natuurlijk geen licht en ik struikelde over een dood leeggebloed schaap. Ben nooit meer teruggeweest. brrrr. (allaaaah hakbarrr dus)

telelezer | 21-08-18 | 17:35 | 3

Wat een sneu wijf ben je toch.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 17:37

Ah vandaar dat ik allemaal bebaarde mannen in soepjurken en met puntmutsen tegen kwam toen ik vanochtend naar m'n werk ging. Hadden er vast allemaal een vrije dag voor opgeofferd.

Jippie | 21-08-18 | 18:50
-weggejorist-
duh! | 21-08-18 | 19:54

Graag ook onze cultuur weer in ere herstellen aub:
"Katbranden was een variant op het katknuppelen waarbij een of meerdere katten (in sommige gevallen een vos) in een ton of zak werden opgesloten waarna deze werd opgehesen en neergelaten boven een vuur. De mensen keken lachend toe terwijl de katten in uiterste doodsnood worstelden en krijsten terwijl ze levend verbrandden. Wanneer de katten uiteindelijk waren verkoold namen de mensen sintels mee naar huis omdat men dacht dat dat geluk bracht."

jacobh-59 | 21-08-18 | 17:19 | 2

dat is meer dan 100 jaar geleden. Voor het laatst gesignaleerd rond 1898

telelezer | 21-08-18 | 17:29

IS deed dat nog maar een paar jaar geleden met mensen.

matatwork | 21-08-18 | 20:04

Drukke dag voor het Dierenbevrijdingsfront, neem ik aan.

jacobh-59 | 21-08-18 | 17:03 | 1

naaahhhh die gaan alleen voor makkelijke publiciteit ............ dit kan wel eens gepaard gaan met dreiging en geweld waar de religie van de vrede patent op heeft. Hiermee neemt de interesse van het front ook snel af.

Ervaringsdeskundige | 21-08-18 | 17:16

Gewoon 1 pot nat stelletje hypocrieten

BlackRooster81 | 21-08-18 | 16:54 | 1

Je kunt me wel bijven vleien maar ik WIL NIET op jouw feestje komen.... Ik kom pas op jouw feestje als je plechtig beloofd dat het een afscheidsfeest zal zijn.

De Ana(a)list | 21-08-18 | 17:35
-weggejorist-
BlackRooster81 | 21-08-18 | 16:52 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Net in 030-Gaza:

Locatie: www.google.nl/maps/@52.0893425,5.0436...

Een witte truck staat vlees uit te laden. Tientallen auto's met leden van de religie van de vrede staan erop wachten en er wordt massaal met met vlees over de parkeerplaats gesleept.

Ik waande me even in Gaza maar bleek gewoon thuis te zijn. Ondertussen is de keuringsdienst van waren waarschijnlijk druk met de lokale chinees te controlleren.

Ervaringsdeskundige | 21-08-18 | 16:21 | 1

Kan me zo voorstellen...

03-4 over...
HB hier de 03-4, over
03-4 als je door passanten gevlagd wordt en iets te horen krijgt over (locatie) dan niet aanrijden, herhaal niet aanrijden, over
HB 03-4, u zegt niet aanrijden, over?
03-4 correct. Daar is even een tijdelijke situatie en wij zijn gevraagd uit te buurt te blijven, over en uit.

EnNouJijWeer | 21-08-18 | 22:19

En toen was de Gutmensch stil.

LasVegasTheGuy | 21-08-18 | 16:02

Ontwikkelde mensen houden niet van onnodig dierenleed en zijn daarmee automatisch tegen rituele slacht. Mensen die dat blijkbaar wel nodig vinden, kunnen in ettelijke landen in bijvoorbeeld Afrika terecht. A je to!

benjeallanggek | 21-08-18 | 15:51 | 3

Een beetje dierenleed op z'n tijd moet kunnen, vind ik.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 18:21

Lekker in Afrika blijven dan. De kans is klein dat je nog meemaakt dat de ontwikkeling daar een vlucht neemt.

benjeallanggek | 21-08-18 | 18:28

Ik neem zelf regelmatig een vlucht.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 18:35

Hier moet de Vegetariese Slager toch iets uit kunnen halen als marketingstunt. Vegetariese schaapstuckjes of Vegetariese lamsellende?

Swoop | 21-08-18 | 15:41

Nou Partij van de Dieren, laat nu maar eens zien aan welke kant jullie staan? Wordt het links of kiezen jullie echt voor de schaapjes? Tot nu toe is het oorverdovend stil. Thieme is blijkbaar op vakantie naar het andere eind van de wereld.

Swoop | 21-08-18 | 15:39
-weggejorist-
gestoptmetroken | 21-08-18 | 15:13

Nou zweer ik je dat ik vanmorgen in de regio Middenbeemster een "vent" met een schaap/lam in een oude auto rond zag rijden. Ik nog denken dat het een nabrander van de alcohol en cocaine van het afgelopen weekend was maar nu begrijp ik het....

De Ana(a)list | 21-08-18 | 15:06

Volgens mij is dit het enige onderwerp waarin we moslims niet de les kunnen lezen. Als ik zie wat er in de slachthuizen gebeurd, vraag ik me af of een schaapje slachten voor je gezin echt zo erg is.

Mr.Major | 21-08-18 | 14:24 | 3

alles wat er in slachthuizen gebeurt is hetzelfde als bij 'Halal' slachten, plus dat bij Halal slachten er een snede wordt toegebracht teneinde het beest in kwestie te doden, waardoor al het bloed uit het beest loopt en de lijdensweg door doodstrijd minuten langer duurt. Bij normaal slachten gebruikt men een schietmasker (no country for old men) dat binnen een fractie van een seconde een beest doodt. Dat is het verschil. Dus, ook die les dient gelezen te worden.

mental K | 21-08-18 | 14:37

gaat om de wijze waarop en niet om het slachten op zich. Gaat zeker wat fout in 'onze' slachthuizen maar de intentie is om de doodstrijd zo kort mogelijk te houden middels een stroomstoot of een kogel door de harses.
Daarentegen is het ritueel slachten in zowel het jodendom als de islam gericht op het ritueel en niet op het zo min mogelijk laten lijden van het dier in kwestie. Leegbloeden kan ook door de kop er ineens af te jassen maar moet vanwege de regeltjes in de sprookjesboeken langzaam gebeuren.

theJ71 | 21-08-18 | 14:37

U vergeet het reli riedeltje wat over het langzaam stervend dierenlijk wordt uitgepreveld. Ik wens die nasmaak niet.

Ramses Sappie | 23-08-18 | 04:22

In Nederland woorden oper jaar 600 miljoen kippen en 15 miljoen varkens geslacht, jullie dachten toch niet dat dat allemaal wel heel diervriendelijk is toch?

StevenQ | 21-08-18 | 13:55 | 4

Nope, maar het lijden is aanzienlijk korter bij normaal slachten dan bij Halal slachten. Verdiep je, het verschil is misselijk makend en aanzienlijk.

mental K | 21-08-18 | 14:38

En de moslim-slachtofferkaart wordt weer getrokken. Kwartet!

benjeallanggek | 21-08-18 | 15:02

StevenQ, begrijp ik het goed dat u het prima vindt dat Nederland islamiseert?

CalamityJane | 21-08-18 | 15:10
▼ 1 antwoord verborgen

www.thereligionofpeace.com/

Jihad rapport aug 11 2018 - aug 17 2018:
Aanvallen 37
Doden: 282
Gewonden: 251
Zelfmoordplofs: 7
Landen: 15

petersteenkamp | 21-08-18 | 13:36

Eerst was er de wolf, en vervolgens kwam de moslim. Je hebt hier geen leven meer als schaap. Vogelvrij verklaard door onze slappe regering.

Boer Willem | 21-08-18 | 13:30 | 1

Leuke poging, maar nee... niet grappig!

BluRay | 21-08-18 | 13:39

Stel dat het mogelijk is om een lam met een paar onschuldige (niets veranderende) varkenscellen te injecteren, wordt dan zo'n lam haram? Stel dat dit zo is, dan volstaat het om af te kondigen dat een actiegroep willekeurig in NL lammeren voorziet van zo'n injectie. Dan is de hele schaapskudde van NL haram. Maar, en nu komt de aap uit de mouw, de schapenboeren zullen dit niet toestaan, want ze verdienen dik aan dit soort bloedsport.

Eeuwig..Op..Vakantie | 21-08-18 | 13:13 | 1

Ik denk, als ze er achter komen, dat een paar moslims bij zo'n actiegroep ook iets gaan injecteren - waarschijnlijk rectaal-, natuurlijk niets veranderende moslim cellen.

The_Jackal | 21-08-18 | 13:18

Ik vermelde het al eerder in een andere post, maar dit is slechts het einde van de marteling, blijkbaar.
-Gent (socialistisch bastion, Belgie)-
Ik ging laatst naar de kinderboerderij met mijn dochtertje, waar 2 lammetjes waren gered uit een vochtige kelder alwaar ze in complete duisternis in leven werden gehouden, dit voor de rituele slacht.
Het bio-meisje-vrijwilliger-studentje wist te vertellen dat dit een "normale gang van zaken is" en dat deze "redding" slechts het topje van de ijsberg was. Vaak is het ook ̶m̶o̶e̶i̶l̶i̶j̶k̶ onmogelijk om begrippen als dierenmishandeling uit te gaan leggen aan het 'geïntegreerde' volkje. Mja, geluidsoverlast is bijvoorbeeld ook zo'n begrip dat niet bestaat bij deze nitwits die anderzijds zelluf wel 'alla' respect opeisen. Cursusje integratie? Iemand?

ozonone | 21-08-18 | 13:08

Hopelijk verslikken ze zich allemaal in die schapen ;)

RedwhiteNick | 21-08-18 | 13:06

Ach, ik zou niet al te veel zeuren als je als modern west europees land dit soort streken kan uithalen:

www.abc.net.au/news/2016-11-21/faroe-i...

En ook kinderen er vrolijk op laten inhakken. Familie-uitje..... Bah.

The_Jackal | 21-08-18 | 13:05 | 4

@stunter: ik ga wel fietsen hoor. Nooit een probleem geweest. Het gaat hier over een jaarlijks terugkerend islamitisch gebruik. Dus niet iets van Nederland alleen. Wel, het schijnt dat walvisslachten ook een jaarlijks feestelijke happening is. Waar kinderen ook vrolijk aan meedoen. Je kunt net doen alsof dat helemaal niet belangrijk is, of dat het hier niets mee te maken heeft, maar slachten van dieren is slachten van dieren. Er vloeit altijd bloed.

The_Jackal | 21-08-18 | 13:21

Het verschil, Shea Shepherd voert hier ieder jaar actie tegen , de PvdD dienen al jaren keer op moties tegen onverdoofd slachten , de mensen zelf zijn te laf, stem eens een keer allemaal PvdD of Wilders

psychopeter | 21-08-18 | 13:36

Jackal, omdat het daar gebeurt moeten we het hier ook normaal vinden?

CalamityJane | 21-08-18 | 15:19
▼ 1 antwoord verborgen

Slachtofferfeest, hoe kom je d'r bij.
Gelukkig blijf ik ver weg van iedereen die ook maar iets te maken heeft met dit "geloof" en zijn aanhangers die weigeren Nederlands te leren en niet bestaande feesten er bij verzinnen, man, man, man wat hebben we toch een ellende in huis gehaald dankzij 40 jaar volkomen wanbeleid.

Zwizalletju | 21-08-18 | 12:52

Optiefen uit Europa met die pleuris Islam!!!!

psychopeter | 21-08-18 | 12:47

Het is al 364 dagen per jaar slachtofferfeest binnen de Islam. Nu kunnen ze ook een bijdrage leveren om de echte slachtoffers van Mohammeds haatdoctrine te helpen. De echte slachtoffers, niet Hamas en de families van Syriëgangers en ander misdadig Moslimtuig.

Heiner | 21-08-18 | 12:37

Het is stil bij extreem links, wacht het is uit naam vd islam en dan is het ok natuurlijk.

Feroces | 21-08-18 | 12:36 | 1

Die flikkers zijn net zo erg

psychopeter | 21-08-18 | 12:55

Vreselijk, die beelden, maar veel erger vind ik de mono-"culturele" amerikaniseringstsunami die inbeukt op onze westelijke wereld: McDonalds, fastfood, foodtrucks, vegan, Starbucks, Amerikaanse "muziek"/"rap"/ "pop", perversiteiten, Madonna, Paris Hilton, Kardeshians, "talkshows" Engelse taal te pas en te onpas,"mie-toe" "Appleïsering" enz enz enz. En dit alles woekert overal, of je nu in Stockholm bent of Madrid, Berlijn of Amsterdam. De échte multiculturele verscheidenheid van ons continent sterft hierdoor een langzame maar zekere dood.

Sendis | 21-08-18 | 12:34 | 2

En anders kun je nog met onbeleefdheid aankakken, ook heel erg toegenomen. Of gebrekkige hygiëne, ook heul belangrijk.

sockpuppet | 21-08-18 | 12:47

Allemaal waar, het verval van een eerst uiterst hoge beschaving. Alles wordt aan alle kanten kapot gemaakt en verwoest. Het doet je veel verdriet aan als je deze tijd vergelijkt met bijv de maatschappij van de jaren 50 toen mensen nog respect voor elkaar hadden, weinig consumeerde en de straten nog schoon en veilig waren.

bicycle | 21-08-18 | 14:36

En mede daarom kan ik alleen maar pure minachting hebben voor dit schijtvolk.

tsjajaja | 21-08-18 | 12:33

Waarom mag ik als atheïst niet een schaap onverdoofd slachten, maar mijn islamitische buurman wel? Als dat geen discriminatie is, dan weet ik het niet meer.

canis lupus | 21-08-18 | 12:31 | 2

Dat wil jij als atheïst niet uit compassie voor het dier mag ik hopen

psychopeter | 21-08-18 | 12:57

bovendien is thuisslacht in nederland nog steeds verboden ook voor islamietjes.

stunter | 21-08-18 | 13:19

Ze kunnen beter allemaal hun zonen offeren.

MurkRatte | 21-08-18 | 12:26 | 1

Beter zichzelf offeren zul je bedoelen? Dat zou een wereldwijd probleem oplossen!

BluRay | 21-08-18 | 13:46

Vandaag is rood... de kleur van je ritueel geslachtte schaapie.

davimore | 21-08-18 | 12:09

Van mij mogen mensen geloven wat ze willen, zolang het vreedzaam is en 'het leven' wordt gevierd. Islam is bloederig, barbaars en moordzuchtig dus gediskwalificeerd. PUNT

Pierre Lebon | 21-08-18 | 12:06 | 1

Bij het Joden- en Christendom is het eigelijk ook daar waar het om gaat, het vieren van leven. Bij het Jodendom is het zelfs een zonde om "je leven niet te leven".

Bij de Islam is dat, als je de inhoud erop nahoudt, allemaal precies omgekeerd. Iemand die een echte Christen is zal proberen te leven zoals Jesus, het keren van de andere wang en nederigheid dus en de medemens vooral lief te hebben. Iemand die een echte Moslim is zal proberen als Mohammed te leven, veroverend met geweld en leugens om een hoop verderf te zaaien dus.

bicycle | 21-08-18 | 12:15

Ach ja, bij het ene geloof worden duizenden kinderen verkracht door godvrezende mannen en bij het andere geloof zit men nog in de middeleeuwen vast. Conclusie: Geloof is het probleem.

salsaparilla | 21-08-18 | 11:53 | 5

Nee, dat is een slappe poging tot topicverbreding, dus de spoeling dunner maken als het ware. Als je echt wilt vergelijken (nutteloos, want het een is geen tegenwicht tegen het ander), kijk dan waar het besproken en afgekeurd wordt en waar niet.

sockpuppet | 21-08-18 | 12:46

Nou nee hoor ,als een meisje voor de eerste keer ongesteld is geweest mag er volgens de Koran een piemel in!

psychopeter | 21-08-18 | 12:59

de algemene deler in je stellingen ben je zelf dus het probleem is salsaparilla

stunter | 21-08-18 | 13:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is niet moeilijk om de symboliek van dit "feest" te herkennen.
De schapen zijn wij en ons na-geslacht.
Het gebeurd voor onze ogen terwijl het zo simpel is om de immer naar bloed hunkerende islam buiten de deur te houden.
Maar nee hoor. Bagatelliseren en de deuren vrolijk wijd open houden voor de islam terwijl de geur van vers en geronnen bloed de dorpen en steden besmeurt.
De naïeve schaapjes zijn wij.
Opgeofferd ter ere van de islam heilstaat van vrede.

dijkbewaker | 21-08-18 | 11:48

Brrrrrr, die foto's. Het zou wel eens grappig zijn, als de schapen dit ritueel zouden omdraaien. Komt het UWV ook weer wat ruimer in de slappe was.

Pierre Lebon | 21-08-18 | 11:46

Als je barbaren importeert, wordt je samenleving meer barbaars. Zo simpel is het. Tenzij je doet wat je zou moeten doen met barbaren. Ze kort houden. Laten voelen wie hier de baas is en dat zijn niet die kutmoslims.

BrabantsVerzet | 21-08-18 | 11:44 | 1

Onze overheid denkt dat als je siroop in water doet, de siroop doorzichtig wordt en op water gaat lijken. Helaas is het andersom.

Sensemilla | 21-08-18 | 12:06

Kabinet komt met spoed bijeen. Dwingende motie van de Partij voor de Dieren ! Oh, nee, wacht, is Islamofobie

Bolder | 21-08-18 | 11:44

Loodgieters kunnen binnenkort weer uitrukken voor gestold bloed in de afvoer...

Lt-Kol Kilgore | 21-08-18 | 11:38

Ik zit me de hele tijd af te vragen waar ik nou was vorig jaar tijdens de slachtofferfeest, waarschijnlijk de kroeg of zo

mortgage_freeman | 21-08-18 | 11:35

Wat een verschrikkelijk achterlijk volk en geloof is het toch. Te walgelijk voor woorden. En dat zit hier, in beschaafd gebied, de ruif leeg te vreten. Wanneer worden we eens wakker.... Hallo??!!

Waakvlam | 21-08-18 | 11:35

Wolven die schapen dood bijten is ook een soort onverdoofd slachten.

marjen | 21-08-18 | 11:14 | 2

Dat vindt iedereen verschrikkelijk..

duh! | 21-08-18 | 11:38

Das' natoer....

litebyte | 21-08-18 | 11:50

Tis nie mijn type volk... (nu zal ik wel weer de racist en nazi zijn....)

Nimby_007 | 21-08-18 | 11:11

Dit is Nederland. Wij hebben niet voor niets een dierenwelzijnswet die ook van toepassing is op islamitische slachthuizen. Verplicht verdoven of verbieden die hap. Als je denkt verlost te worden door een ander hiervoor te laten lijden, heb je overigens een stuk of wat steekjes los.

suscrofa | 21-08-18 | 11:09 | 1

Bij iedereen die een geloof aanhangt is er een steek los.

BokoHalal | 21-08-18 | 11:28

Vroeg of laat loop je tegen de natuurlijke grenzen aan: waar halen ze al die schaapjes vandaan, met de huidige 1,7 miljard en 2 miljard moslims binnen 5 jaar wordt dat nog een hele klus. Dat wordt uitkeringen verhogen in verband met de gestegen schapenprijzen of er moet iets anders geofferd worden. Ibrahim gaf achteraf gezien dan misschien toch nog het goede voorbeeld.

kindapaas | 21-08-18 | 11:06

PvdD zal dit nooit tegenhouden , als zoals is gebleken de pvv een motie indient om ritueel slachten te verbieden, dan is de PvdD van het partijkartel verplicht om anders te stemmen ! je weet toch, PVV is meer slecht dan halal slachten van mensen of dieren.

SteveDV | 21-08-18 | 11:28

Hey stevedv. Je lult uit je nek. Kopieer hier maar die motie!

Rest In Privacy | 21-08-18 | 13:09

Nou nou, beetje rEpsEcT voor meneer soepjurk en mevrouw boerka he, we motten ermee leven van de poletiek. Jesse 'eikeltjespyama' Klaver kan niet wachten op de boten met ECHTE Zwarte Pieten aanleggen achter Centraal Station....

Jan Gordelroos | 21-08-18 | 11:05

De Sharia, die ze zo graag willen, predikt oog om oog.
Dus als elke ongelovige ritueel een Islamiet slacht doe je ze daar een groot plezier mee. Zo snijdt het halalmes aan drie kanten. Islamiet blij, wij blij, schaapies blij.

Drs. H. Wiegel | 21-08-18 | 11:04

Wij woonde in Nieuw West en hadden Turken beneden en boven ons wonen. Onze onderburen waren Turkse Tokkies. Etensresten en vuilnis werden in het portiek gegooid, ze waren analfabeet en ik denk eerlijk gezegd ook zwakzinnig en hun kinderen zijn grote criminelen geworden. Onze bovenburen waren beter ontwikkelt. Dat waren aardige mensen.. Alleen met het offerfeest was het niet fijn.dan stonden de plassen bloed bij ons op het balkon. Alle onderlinge problemen werden afgedaan met 'ja maar dat is nou eenmaal zo, dat is hun cultuur' en als je zei dat je daar niet op zat te wachten dan was je een racist. Nooit is aan ons gevraag of wij er akkoord mee gingen dat onze gezellige buurt veranderde in een multiculturele ellende. Je werd er gewoon mee opgezadeld. Wij zijn verhuisd en dat was de beste beslissing ooit.

osolemio | 21-08-18 | 11:02 | 2

Tsjaah, woonde er maar wat politici in je oude buurt. Dan was het allemaal nooit zo ver gekomen. Maar al die politiek correcte kartelsukkels wonen in enclaves met hun andere elitaire vrindjes; nooit last van de multiculturele mislukking.

benjeallanggek | 21-08-18 | 18:38

Woonden

benjeallanggek | 21-08-18 | 18:39

Maar goed, laten we de discussie afronden. Het is immers zeer theoretisch.
.
Immers, we importeren meer islam en dus meer halalpraktijken.
.
U gaf afgelopen verkiezingen weer een vrijbrief aan de politieke partijen die deze import faciliteren.
.
Dus. U vindt het echt niet zo heel erg hè.
.
Doei.

Parel van het Zuiden | 21-08-18 | 10:52 | 7

Kuif stemt vvd omdat hij vrijheid belangrijk vind. Zeker heel erg lang in een gesloten inrichting gezeten

Ben Hetzat | 21-08-18 | 11:16

Domme Kuifje, vrijheid is voor mij net als voor u het hoogste goed. Daar hoort al jarenlang geen stem op de vvd meer bij.

ristretto | 21-08-18 | 13:56

Ja, jij houdt van Italiaanse sterke leiders. Ieder z'n meug.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 14:13
▼ 4 antwoorden verborgen

In het Nederland van jaren geleden had je gewoon een probleem met justitie , als je je zoon zijn strot door wilt snijden ; ondat de bramenstruik datvtegen je zegt .
Tegenwoordig denk ik dat er niet zo heel zwaar mee aan getild wordt ; het verminken van je kind’s genitaliën , of dochterlief ruilen voor een auto met geile ome Ali is al lang en breed getolereerd .

sparrow | 21-08-18 | 10:48 | 1

Hangt wel een beetje van de auto af. Liever geen tweedehands. Of Frans.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 10:53

Dit soort volksvertier valt simpelweg niet te integreren. Niet. Niet. Nooit.

Leptob | 21-08-18 | 10:43

En natuurlijk gaan wij humaner om met het krijgen van ons vlees? Vlees eten doet zo en zo lijden. Misschien moeten we zo en zo gewoon wat minder vlees eten.

Hoofdbreker | 21-08-18 | 10:41 | 3

Dit heeft niets met de natuurlijke behoefte aan het eten van vlees te maken maar alles met een barbaars ritueel. Moslims kunnen ook gewoon een stukje vlees bij de slager gaan halen.

Gulliver | 21-08-18 | 10:47

"zo en zo" mooie.
Maar goed, waarom geen vlees eten? Hoeveel mensen moeten er dood gaan voor jouw moraal, want uiteindelijk zorgt het stoppen van vlees eten dat export van groenten en fruit daalt en import stijgt. Dus minder voor de arme landen.
En dan gaan al die arme mensen dood.

IPNP | 21-08-18 | 11:03

Yup wij gaan humaner om met het krijgen van ons vlees.

mental K | 21-08-18 | 14:41

Maar wij hebben de partij voor de dieren die treden gelukkig hard op tegen dit middeleeuws dieren gemartel .... toch Marianne ? kleine kans dat je dit leest want je reist heel wat af .

blauwe zander | 21-08-18 | 10:38

Bijna nergens ter wereld zijn ze zo lief voor dieren als in West-Europa, en daar mogen we best trots op zijn. Maar om nou te doen alsof mohammedanen in dezen wreder zijn dan andere niet-West-Europeanen is wat overdreven.

JTKDM | 21-08-18 | 10:34 | 8

Op de barbecue, Parel. Smaakt goed hoor.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 11:00

Stierenvechten wordt ook ter discussie gesteld in Spanje, ondanks dat het heel diep in de cultuur vervlochten zit. Dus dat is geen argument om schapen onverdoofd slachten acceptabel te vinden. Graag een beter argument sociaal_econoom!

Winter_is_coming | 21-08-18 | 11:08

JKTDM, ze zijn wreder!

CalamityJane | 21-08-18 | 15:26
▼ 5 antwoorden verborgen

Ok, dus een Turkse bakker hangt een briefje achter het raam over gewijzigde openingstijden i.v.m. feestje. Biefje is niet in een arabische taal maar in het Nederlands. Prima toch? Nee hoor! GS gaat zeiken dat het Nederlands van de bakker niet perfect is...... Zucht! Volgend jaar is dat briefje waarschijnlijk weer in het arabisch. Lekker bezig kut!

PS. ja, ritueel slachten is inderdaad barbaars.

dezakloper | 21-08-18 | 10:32 | 5

Je snapt het niet. Het feest heet 'offerfeest'.
Maar het briefje zegt 'slachtoffer-feest'.
Dat is een lach maar ook een dikke traan. Want slachtoffers zijn er te veel vanwege de islam.

marjen | 21-08-18 | 10:48

Ja kijk, als we de clou moeten uitleggen is dr niks meer an.

BozePaarseMan | 21-08-18 | 11:06

Je snapt dus de humor niet. Slachtoffer... moslim, zijsprongetjes naar slachtoffer-cultuur, 'nivelleren is een feest', daders-slachtoffers, moet ik nog verder gaan?
Het Nederlands van "de Turkse bakker in Amsterdam-West" is perfect.

Schoorsteenveger | 21-08-18 | 11:48
▼ 2 antwoorden verborgen

In Nederland is het elke dag slachtofferfeest.

Schoorsteenveger | 21-08-18 | 10:31 | 1

Kan zo op een tegeltje.

Zenzeo | 21-08-18 | 11:15

Halal slachten is een van de ergste vormen van dierenmishandeling die er zijn: https://www.youtube.com/watch?v=DCtVzu4IuSM&frags=pl%2Cwn

Boerkablaffer | 21-08-18 | 10:30

Ik heb in het Oude Testament gelezen:

''Toen hief Abraham zijn ogen op, en zag om, en ziet, achter was een ram in de verwarde struiken vast met zijn hoornen; en Abraham ging, en nam dien ram, en offerde hem ten brandoffer in zijns zoons plaats.''

Volgens mij heeft het offerfeest hiermee te maken.... als christelijk land zijnde dienen wij deze traditie te respecteren.

sociaal_econoom | 21-08-18 | 10:25 | 11

Steek je kop in elkaars kont en beaam dat jullie het zelfde ruiken.

Gulliver | 21-08-18 | 10:49

Gulli, wat ben je toch een emotionele vrouw.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 11:02

En toen offerde God zijn zoon een paar bladzijden verder en viel dat niet te overtreffen door normale mensen en sindsdien zijn bloedoffers in Christendom afgoderij. Dus is het geen Christelijke traditie. Wel een Joodse.

tipo | 21-08-18 | 11:06
▼ 8 antwoorden verborgen

Zolang ik in de polder allemaal witte busjes zie stoppen waarbij karkassen worden overgeheveld naar achterbakken weet ik dat er allerlei illegale zaken gebeuren. Waarschijnlijk gestolen schapen en over hoe professioneel die dam geslacht zijn wil ik niet eens nadenken

Ben Hetzat | 21-08-18 | 10:25 | 6

@Kuifje-in-Afrika | 21-08-18 | 10:50

Rondrijdende hyena’s.

Parel van het Zuiden | 21-08-18 | 10:55

Maar stelen mag toch niet binnen de Islam? Een goede modlim koopt een schaap. Ja toch? Niet dan!?

Winter_is_coming | 21-08-18 | 11:11

@Winter
Wel van ongelovigen...
http://westerse-beschaving.org/stelen/

benjeallanggek | 21-08-18 | 12:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Geen dag is een feest als er geen bloed bij is geweest.

Sinclair | 21-08-18 | 10:24

Ooit komen wij makke schapen ook aan de beurt.

Premier Trutte | 21-08-18 | 10:24

Uit de agenda van De Partij voor de Dieren:
'Dinsdag 21 augustus 2018. Horen-Zien-en-Zwijgen-dag. Geen vergadering. Marianne in retraite. Partijkantoor gesloten.'

De Vrijlansier | 21-08-18 | 10:21

Ik zie geen linksmens in talkshows klagen over deze moslim baarbaarheid.
Misschien omdat in tegenstelling tot de Nederlandse witman, reageert de Moslim wel geweldadig .... dus de linksmens 'passed' even bij dit topic (en ook andere topics) waar de religie van de vrede aan gerelateerd is. Nu snel de aandacht weer terug op de witman ... het is zo weer 5 december.

Ervaringsdeskundige | 21-08-18 | 10:21 | 1

Blankmens en Blankman.

gato | 21-08-18 | 10:52

Er valt een hoop aan te merken op islam maar laat Eid al-Adha nu juist iets barmhartig zijn en liefdevol. Niet voor de dieren die voedsel zijn maar wel voor mensen. Van de Wikipedia: "It honors the willingness of Ibrahim (Abraham) to sacrifice his son as an act of obedience to God’s command. Before Abraham could sacrifice his son, God provided a ram to sacrifice instead. In commemoration of this, an animal is sacrificed and divided into three parts: one third of the share is given to the poor and needy; another third is given to relatives, friends and neighbors; and the remaining third is retained by the family.". Eigenlijk gejat van de joden e.d. maar je kan natuurlijk overal over mekkeren (pun intended). Verder zie ik niet in wat er zo ernstig is aan vleeswaren delen met de armen, je naasten en je gezin. Tenzij je veganist bent. Maar die mensen zijn krankjorum. Overigens zouden alle mensen een keertje zelf een dier moeten slachten of als ze te laf zijn een keertje naar het slachthuis. Prettig is het niet, maar het smaakt goed.

DeKussendeWielrenner | 21-08-18 | 10:19 | 2

Ja, we zouden ook allahmaal een keer zelf moeten onthoofden om de ware religie te ervaren. Of een dag met een zak over je hoofd lopen. Of andere leuke religieuze dingen doen op vrijwillige basis verplicht moeten doen tussen het 5x bidden door.

Premier Trutte | 21-08-18 | 10:35

Wat ernstig is, is dat god met een kado tussenbeide moest komen omdat abraham op het punt stond z'n lieve zoontje te executeren, om te laten zien hoe gelovig hij wel niet is. dat hij daarna besloot om een deel weg te geven aan het goede doel maakt dit niet goed, maar is wel een hoopvol teken. namelijk dat het geloof toch nog probeert iets goeds te doen. (Niet meer dan bij andere religies of culturen, maar het is toch iets).

Het zegt wel veel over de cultuur vind ik, in christendom geeft de hoofdrol speler alles wat hij heeft en zn leven, dat is dan het streven van de 'good guys' in die cultuur. In de Islam geeft de hoofdrolspeler het leven van anderen. Dat wordt dan het streven van hun 'good guys'. Tja...

Dickiedickuitutrecht | 21-08-18 | 10:40

Als ze de echte traditie nu eens volgens, de WARE daar van de WARE religoe, dan offerden ze gewoon hun eigen zoon.
Wat een nep kudtfeest.

boerk | 21-08-18 | 10:19 | 1

Waarom denk je dat ze iedereen "broer" of "zoon" noemen.... kijk uit wat je zegt heh.

Premier Trutte | 21-08-18 | 10:37

Ook die 40 seconde regel. Ja je mag onverdoofd slachten maar dan moet het beest binnen 30 of 40 seconden dood zijn.

Halfslachtig Nederlands laf gedoe. Niet verbieden maar wel gedogen en niet handhaven dat soort lauwe pis.

Nog even en je mag aks moslim ongelovigen afslachten mits protocol a b of c.

Ik wil een Trump als premier.

Knufter | 21-08-18 | 10:15

Ik raak een beetje in de war met al die islamitische feestdagen zo. Ik dacht dat het met het slachtofferfeest de gewoonte was om met een vrachtwagen over onverdoofd winkelend publiek te rijden, maar goed als je het allemaal maar naar je zin hebt daar gaat het tenslotte om bij een goed feest.

Texacoballletje | 21-08-18 | 10:13 | 2

hahaha

skoftig | 21-08-18 | 10:14

Dit is humor om te lachen. Dank.

MickeyGouda | 21-08-18 | 10:23

Slachtofferfeest was toch op 11 september ?

Nujij sucks | 21-08-18 | 10:08

Een paar jaar geleden hadden de slachters van allah een video opgenomen van hun slachtpartijofferfeestje.Werden er een stuk of wat rode overals opgehangen en hun keel door gesneden.ik geloof dat het nog op GS heeft gestaan.

komtdatschot | 21-08-18 | 10:06 | 4

overal en oranje. Het komt nu wel heel dichtbij.

Premier Trutte | 21-08-18 | 10:42

Trump heeft ook oranje haar...

steekmug | 21-08-18 | 13:28
▼ 1 antwoord verborgen

Als Nederlandse vader nam ik mijn 4 jarig zoontje mee naar de kinderboerderij in de Leidse Merenwijk of die van Leiderdorp om de geitjes en de schaapjes te laten aaien door hem. Een islamitische vader neemt zijn 4 jarig zoontje mee om te laten zien hoe de geitjes en schaapjes de keel worden doorgesneden. Dit is zo'n beetje de kern van het verschil in de beleveningswerelden hier te lande.

Jan Boule | 21-08-18 | 10:05 | 3

Hear, hear!

benjeallanggek | 21-08-18 | 10:10

linkse mode aan : Jij hebt geen respect voor een ander zijn geloof.

Nujij sucks | 21-08-18 | 10:11

Met kerst een grote kalkoen op tafel. Met allemaal dingen in zijn reet gestopt. Culinair verwoord als gevulde kalkoen. Hertenbiefstuk er bij een meer van dat wild en gevogelte. En dat vanwege een vers geboren dobbernegertje die aan was komen drijven.

Premier Trutte | 21-08-18 | 10:48

Ik heb wel eens een schaap halal geslacht. Valt reuze mee, zeker als je een groot en scherp mes gebruikt.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 10:04 | 21

Klopt gekkie, Kuifje is eigenlijk een libertarier. Nederland is me te benauwd.
Kuifje-in-Afrika | 21-08-18 | 10:56

Maar wel vóór de sleepwet stemmen. Ben je niet gewoon schizofreen?

benjeallanggek | 21-08-18 | 12:37

Alle vrijheid voor de AIVD!

Rest In Privacy | 21-08-18 | 13:16

Dat zeg ik; je verwart nu libertarisme met anarchisme. Dat verklaart ook meteen al die linkse uitspraken.

benjeallanggek | 21-08-18 | 14:59
▼ 18 antwoorden verborgen

Hopelijk krijgen ze allemaal scheurbuik van het vreten van vandaag.
Ik neem aan dat hun medicijnman daar nog geen ritueel voor heeft gevonden om scheurbuik te genezen.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 21-08-18 | 10:04 | 1

Scheurbuik krijg je van te weinig vitamine c niet van barbaars gedrag.

Gulliver | 21-08-18 | 10:08

Maar, even aan Theo van Gogh denkend, wat waar is is waar, vandaag is de kans wel kleiner dat er op straat geslacht wordt.

skoftig | 21-08-18 | 10:03

Nu zie ik onderweg nog veel veewagens en dat in die hitte, verschrikkelijk.
Moeten ze ook wat aan doen, hier slachten, koelwagens en op naar een ander land.

gato | 21-08-18 | 10:03

Als schapen zullen zij volgen. Gedachteloos, niet zelf nadenkend, als leegomhulsel. Dit is wat van de volgelingen van de ideologie/doctrine Islam verwacht wordt. Briljant als je dit kunt bewerkstelligen, anno 2018.

De Evangelist | 21-08-18 | 10:02

Het is schandalig dat wij deze Midden-Oosten slachtwijze hier toestaan: dat geldt voor Halal en Rabinaal slachten. Nederland is een oer-pud West-Europees land met eigen slachtwijzen die er idealiter voor moeten zorgen dat het dier direct sterft ( in een paar seconden) en niet langzaam doodbloedt omdat z'n luchtpijp is doorgesneden. Wat dat kamelenvolk allemaal in eigen land doet moeten zij weten. Hier gelden onze wetten,normen en maatstaven.
Verbieden,vandaag of morgen. Volslagen belachelijk dat wij oorspronkelijke Nederlanders dit toestaan! Gewoon dierenbeulerij,niet meer en niet minder.
In NL hoort een "geloof" geen uitzonderingen te kunnen bedingen omdat zij bv in de sprookjes van Moeder de Gans geloven...
Alle winkels en/of slagers die dit vleesverkopen hun vergunning afnemen.

Eendragtmaaktmagt | 21-08-18 | 10:01

Kan kloppen. Geen moslim gezien op het werk nog. Niet dat er veel moslims in een bedrijf als deze werken. Maar toch. Wel fijn zo'n Hollandsch dagje.

VeelTeSteil | 21-08-18 | 10:01 | 3

Welke Sociale Werkplaats zit je dan?

Rest In Privacy | 21-08-18 | 10:03

LoL Kuifje, gedraag je

sarcastro | 21-08-18 | 10:06

Kuifje-in-Afrika | 21-08-18 | 10:03
Hehe. Dat is natuurlijk geheim.

VeelTeSteil | 21-08-18 | 11:39

Ik wil een verbod op de verkoop van Halal vlees. Gewoon simpel. En ook geen flauwekul met half Halal mes scherp mes bot, zus laten uitbloeden of zo. Gewoon verbod en geen discussie.

Als de pvv hier een punt van maakt trekken ze zo de halve partij voor de dieren binnen qua stemmers.

Knufter | 21-08-18 | 10:00

Inderdaad toevallig dat het slachtfeest nu op de ‘internationale dag van herdenking van en hulde aan de slachtoffers van terrorisme’ valt. Daarom hebben Nederland en Frankrijk er waarschijnlijk lafjes voor gekozen om er maar niets aan te doen. Je kan zo maar iemand krenken en dat willen we toch niet met zijn allen.....

benjeallanggek | 21-08-18 | 10:02

Herdenken, herdenken, ik zag twee beren broodjes smeren etc. Een internationale dag van vergelding zou meer zoden aan de dijk zetten imho.

sarcastro | 21-08-18 | 10:04

Ik heb steeds gedacht dat we voor dergelijk nieuws de msm hadden. Dom meisje.......

Francisca | 21-08-18 | 09:57

Hoe denk je dat je karbonade op je bord komt? Hoe denk je dat dat lekkere biefstukje op het schap in de supermarkt beland?
Ik snap dat het er smerig uitziet maar met alle respect.... als kind van een slager kan ik je beloven dat het gewoon slachten van een koe of een varken ook niet gaat zonder troep te maken. Bloed en ingewanden moeten er toch uit hoor!
Blijft dus het rituele aspect. Daar ben ik ook niet echt kapot van maar dat geld ook voor de joodse variant. Een koe in een kooi zetten en met een shietmasker een pin door zijn hoofd jagen gaat wat sneller maar als je er goed over nadenkt is het niet minder heftig. Tja.... op dit moment moet je toch een beest dood maken als je vlees op je bord wil.

NemesisNL | 21-08-18 | 09:57

Kunnen we een keer GEEN aandacht geven aan dat stomme k*tfeest? Al die islamshit krijgt al meer dan genoeg aandacht in allerlei media. Negeren is de boodschap. Ik ga op kantoor ook niet geïnteresseerd lopen doen richting een vastende collega. Moeten ze lekker zelf weten, maar hou op met al die overdreven aandacht voor een stel middeleeuwse gewoontes. Als het referendum de nek omgedraaid kan worden door het te negeren in de media, kunnen we dat bij dit soort dingen ook wel eens proberen. Zou me in elk geval een hoop ergernis schelen.

Braboblanke | 21-08-18 | 09:57 | 3

Nooit zwijgen. Er moet een einde komen aan dat onbeschaafde middeleeuws gedoe door de aan ons opgedrongen bevolkingsgroep. Aanpassen aan de westerse beschaving of anders maar oprotten naar hun barbaarse oorsprong.

wieowie123 | 21-08-18 | 10:15

Mijn moslimcollega attendeerd mij erop dat als ik cervelaatworst op mijn brood heb dit onrespectvol tegen haar is. Enkele witte collega's zijn dat met haar eens.

Degrelle | 21-08-18 | 10:28

Wie zwijgt stemt toe!

CalamityJane | 21-08-18 | 15:37

Linkse idioten die het offerfeest proberen goed te praten met dwaze vergelijkingen zijn van het zelfde soort minderwaardige mens die het vergassen van 6 miljoen Joden wel prima vonden. De beschaving van de mens valt af te lezen aan de manier waarop men met dieren omgaat.

Gulliver | 21-08-18 | 09:53 | 1

De barbaren zijn blijven hangen in een ideologie/doctrine die destijds al marketingtechnisch heel handig is op gezet door Abd El Malick, in 850 AD. Hij heeft de figuur Mohammed, gecreëerd. Ken de geschiedenis. Deze cult is zo groot geworden dat zelfs Abd el Malick dit niet had kunnen bevroeden. .

De Evangelist | 21-08-18 | 09:59

Partij van de Dieren is toevallig nog met vakantie... volgende week komen ze weer terug.

sociaal_econoom | 21-08-18 | 09:53

Zijn er ook nog vegetarische moslims in de zaal??

klinkklaar | 21-08-18 | 09:53

De slacht. Heus, dat is echt het meest verschrikkelijk aan Islam. Niet de algehele boodschap over onderdrukking, geweld, segregatie, en slaafs volgen.
.
Je weet dat je in een intens laf land woont als dit je speerpunt tegen islam is.
.
Pathetic.

Parel van het Zuiden | 21-08-18 | 09:53 | 5

@TheseDays00 | 21-08-18 | 09:55

Nee. De som der delen dekt de werkelijke bedreiging voor een Westerse samenleving niet. De totale mindset is namelijk een zeer vruchtare voedingsbodem die de wat meer activistische subgroepen moeiteloos tappen voor steun, vergoeilijking en uiteindelijk meer hulp.

Parel van het Zuiden | 21-08-18 | 10:02

Parel van het Zuiden | 21-08-18 | 10:02
Ik zie de bedreiging niet zo. Niet alleen komt die achterlijke leer uit het jaar 632, dat geldt ook voor organisatiemethoden, oorlogstaktieken, etc. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat die lui aanraken verandert in stront. Vandaar ook de continue frustratie, vlagverbranding, slachtofferschap etc. ook een eventuele clash hier gaan ze verliezen. Het wordt wel bloediger, en bloederiger, dan een slachtofferfeest, dat wel.

skoftig | 21-08-18 | 10:09

@skoftig | 21-08-18 | 10:09

Ik zie die clash hier liever niet. Dat is mijn insteek. Sorry, maar ik had andere plannen voor de toekomst (van mijn kinderen).
.
Laten we tijdens een eventuele clash niet vergeten wie dit voor elkaar demoniseerden.

Parel van het Zuiden | 21-08-18 | 10:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Als er bij verdoofd slachten nou chemicaliën kwamen kijken zou ik het nog kunnen begrijpen dat sommige mensen dat liever niet hebben, maar van wat ik heb begrepen is die 'verdoving' niet meer dan een dikke stalen pin die door het hoofd van het beest wordt geschoten voorafgaand aan het slachten. Volgens mij vinden de mensen van halal het noodzakelijk dat het die lijdt, anders kan ik het niet verklaren.

sarcastro | 21-08-18 | 09:52 | 1

dier*

sarcastro | 21-08-18 | 09:53

Enfin, morgen word je als dierenactivist gewoon weer voor Volkertje uitgemaakt.

Bakito | 21-08-18 | 09:52

In Nederland komen de excessen bij slachthuizen aan het licht en worden die, terecht, veroordeeld door iedereen. Elke rituele slachting is per definitie een exces, maar wordt dan ineens verdedigd door allerlei deugers en lafaards!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:51 | 4

Plus heel veel.

Gulliver | 21-08-18 | 10:10

Idem.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:28

Precies. Ongelooflijk dat dit in NL kan gebeuren. Opzouten met die burka's, opzouten met halalvlees en al helemaal opzouten met die kindbruidjes! Bah!

Hibiscus | 21-08-18 | 12:47
▼ 1 antwoord verborgen

Waar is nu het clubje AnimalRights met de schokkende beelden en harde acties?

Eppo | 21-08-18 | 09:50 | 3

Als ze geen witte mannen kunnen treiteren blijven ze thuis.

Makro777 | 21-08-18 | 09:51

Ja Volkert. wees eens concequent.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 09:53

Blanke mannen.

gato | 21-08-18 | 09:54
-weggejorist-
nemeton | 21-08-18 | 09:50 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik blijf erbij en herhaal het hier nog een keer wat ik eerder geschreven heb. Als ontwikkelde samenleving moet je nog fanatieker af willen afstappen van dieren slachten en overstappen op labachtige varianten. Om een nog groter contrast te laten zien dat slachten, zeker ook op deze manier, als moderne mensheid eigenlijk niet meer zou moeten kunnen. Als je die stap als samenleving zet, dan kun je dit soort slachtmethodes veel makkelijker bestempelen als primitief.

Wybe Wabes Abbema | 21-08-18 | 09:49

Tsja, die hele islam doodscultus draait om onderdrukking en blood&gore. Maargoed, dat is hun koeltoertje en daar heeft u als guurrechtse enge witnek niks van te vinden.

Ceristimo | 21-08-18 | 09:49

Ik vind het wel een mooie nieuwe traditie.
1x per jaar even stilstaan bij alle slachtoffers van islamitisch importtuig. En de islam wereldwijd.
Dan kunnen die duizenden mensen de verschrikkingen die de multiculturele samenleving voor hun meebrengt een plaatsje geven.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 09:47

Het meest schokkende vind ik nog wel die verkrachting van lidwoorden, iedere keer dat iemand 'de' zegt waar dat 'het' moet zijn gaan mijn nekharen recht overeind staan, hetzelfde met die/dat. Volgens mij doen ze het erom, want zo moeilijk kan het nooit zijn.

sarcastro | 21-08-18 | 09:47 | 3

Het is wat meid!

Rallywally | 21-08-18 | 09:52

@Rally
Goed bezig hoor knulletje!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:55

maar je weet toch: nu is algemeen beschaafd nederlands "DIE meissie"

telelezer | 21-08-18 | 17:25

Natuurlijk is dat gerelateerd. Wat moet een normale Nederlanden nou met een schaap in zn huiskamer?

Rest In Privacy | 21-08-18 | 09:49

Dat gebeurd vaker. Stelen van een onfgelovige is geen zonde.
http://westerse-beschaving.org/stelen/

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:54

Ik was laatst bij een bedrijf dat trots meldde dat de hotdogs in hun restaurant halal waren. Ik vroeg waarom ze voor dieronvriendelijk / onverdoofd geslacht vlees hebben gekozen en dat ik dat niet eet want dierenmishandeling. Ik kreeg toen een verhaal dat halal juist beter en biologischer is... Ik eet het niet.

Mesmer | 21-08-18 | 09:45 | 6

Ik mijd werkelijk àlles wat des islams is. Ik doe op geen enkele manier mee aan het faciliteren van de bezetter.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:21

Ja, dan wordt er gezegd dat halalvlees van dieren komt die een beter leven hebben gehad.
Waar zijn dan die weides waar die vrolijke dieren rondlopen, vraag ik me altijd af.
Ik zie nooit van die Turkse weideparadijsjes.

Carmelita | 21-08-18 | 11:02

@carmelita. Nee natuurlijk niet, daar zit een marketing strategie achter. Net doen alsof halalvlees super biologisch vlees is wat ook nog op een 'natuurlijke' wijze geslacht wordt. Dat is nl. goed voor het imago en acceptatie van de Islam.

BozePaarseMan | 21-08-18 | 11:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Eet maar lekker van dieren die gemarteld zijn het is een weerspiegeling van het fatsoensgehalte wat ze bezitten.
Dat dit zeer laag is staat bekent.

botbot | 21-08-18 | 09:45 | 2

Voor veel dieren is hun bestaan van geboorte tot aan afmaken een martelgang!

JI-HAAT | 21-08-18 | 10:12

Ja dat klopt helaas. Heeft alles te maken met het feit dat een dier niet meer gezien wordt als een medeschepsel - waar je zo goed mogelijk voor moet zorgen omdat het aan de mens is toevertrouwd - maar als een ding. Een ding zonder enig gevoel, zonder angst, zonder pijn enz. Gewoon een ding.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:19

Je kunt zeggen over joden/moslims wat je wilt, maar ze hebben in ieder geval wel respect voor varkens.

https://www.blikopnieuws.nl/nieuws/241921/varkens-vechten-tot-bloedens-toe-op-weg-naar-slachthuis.html

Bakito | 21-08-18 | 09:43 | 8

Het gaat hier over schapen rund, niet over varkens.

BozePaarseMan | 21-08-18 | 10:06

Bakito is zo'n alternatieve jij-bakker. Het onderwerp gaat over de ellende van ritueel slachten van schapen. Bakito gaat dat vergelijken met een situatie van varkens voor de slacht. Ook afkeuringswaardig, maar is wel een ander onderwerp. Net zoiets als het gaat over de islam met als reactie: ja, maar en het christendom dan? Heel flauw, vaak wel doeltreffend. Doelbewust de discussie plat leggen.

pietervz | 21-08-18 | 10:08

Bakito is een psychopaat die je uit de buurt van dieren en kinderen moet houden. Tyoes als Michael P zijn ook ooit als een Bakito begonnen.

Gulliver | 21-08-18 | 10:21
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist-
klantbert | 21-08-18 | 09:43 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

""Hier pak aan geit. Een mes in je keel. Beehhhhhh""
@ Bezorgde vader | 21-"08-18 | 09:30
Dat wordt dagelijks geoefend in moslimistan waar ze elkaar de strot afsnijden.
https://youtu.be/ZRasTCSevtQ?t=49
En Mo zag dat het goed was

telelezer | 21-08-18 | 09:42 | 1

Wanneer beginnen we nou eens met het eindelijk stoppen van nog meer import van die primitieve woestijn-haat-cultuur?
Als het te laat is? Oh wacht, maar dat is het immers al.

telelezer | 21-08-18 | 09:45

Bij onze supermarkt is het halalschap van diepvries snacks inmiddels even groot als de rest van het aanbod met als gevolg dat het aanbod en de voorraad steeds minder worden voor gewoon voedsel.

keestelpro | 21-08-18 | 09:42 | 1

Ik denk dat al veel mensen onbewust halalvlees eten. Die multicult wordt mensen door de strot geduwd.

Hibiscus | 21-08-18 | 12:51

Mutton.... yummies.

Dal_Riata | 21-08-18 | 09:42

Tja, vandaag zit inks in een morele spagaat: knuffelen we schaapjes of moslims? Kiezen of delen, want het leger van Allah doet niet aan compromissen.

MickeyGouda | 21-08-18 | 09:42 | 1

Nou voor mij is die keus zo gemaakt. Schapen horen bij het Nederlandse landschap.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:12

Ik las vanmorgen dat Marokko de dienstplicht weer wil invoeren (12 maanden) Gelukkig zijn de jongens en meisjes in Amsterdam West erg behendig met granaten en AK47s, dus begrijpelijk dat Marokko dat wil.

percy | 21-08-18 | 09:41 | 1

Marokkanen gaan zo Turkije achterna
NL mocro's straks nationalistisch geschoold weer terug naar Nederland.

''De koning schafte de dienstplicht in
2006 af.Nu wil hij hem herinvoeren om
het burgerschap te versterken.Hij wil
dat Marokkanen nationalistischer gaan
denken,zei hij gisteren.

Het is onduidelijk of de dienstplicht
ook geldt voor Marokkanen die ook een
andere nationaliteit hebben. ''
teletekst-data.nos.nl/webplus?p=126

pga | 21-08-18 | 09:45

Lekker zo op mijn nuchtere maag, flikker die gasten toch het land uit, stelletje barbaren

Mich2007 | 21-08-18 | 09:39

Veganistisch is fijn, maar dan zien we nooit meer lammetjes in de wei.

Moestuinier | 21-08-18 | 09:38 | 2

Hoezo? Vegetariërs dragen toch ook graag een trui van echt schapenwol?

keestelpro | 21-08-18 | 09:43

@keestelpro Moestuinier zei veganistisch.

koeberg | 21-08-18 | 09:58

Kan Ebru uberhaupt ergens om lachen, want het was zeker wel grappig.

menage | 21-08-18 | 09:38

"De slachtofferfeest"... serieus? Als bedrijf moet je je echt schamen wanneer je geen fatsoenlijk Nederlands kunt, ongeacht je kantenkring.

XverderNix | 21-08-18 | 09:36 | 2

Die kantenkring, krabt hoofd

menage | 21-08-18 | 09:50

@menage zul je altijd zien dat ik dan natuurlijk zelf een typfout maak :P

XverderNix | 21-08-18 | 10:45

O vandaar dat het gisteren bij de plaatselijke Lidl een wat vreemde sfeer was. Mannen in de werkbare leeftijd en hele gezinnen met hoofddoek moeders en dochters..ook opvallend het aantal Mercedessen op de beperkte parkeerplekken..

fikkieblijf! | 21-08-18 | 09:35

Slachtofferfeest: Echt een Freudiaanse verspreking.
Men viert er graag de slachtoffers.
Wat een bak ellende hebben we toch binnengehaald; alsof we niet genoeg hadden aan onze eigen problemen.

marjen | 21-08-18 | 09:35 | 3

Onzin met uw Freudiaanse verspreking. Het is correct spatiegebruik. Stukje goed doorbakken inburgering.

Van Urk | 21-08-18 | 09:41

Een nutteloze bak ellende, tot heden hebben ze geen huis of brug gebouwd, geen appel of aarbei geplukt, geen meter gras gemaaid. Wel al 3 generaties onze autoch omaatjes beroofd. Luns zei het destijds al: alleen Spanjaarden of Italianen als tijdelijke gast.

hagelkruis | 21-08-18 | 09:42

Etymologisch klopt het idd wel.

E-Burke | 21-08-18 | 09:44

Is er nog iemand wat kinderboerderijdieren kwijt?

Jan Passant mk2 | 21-08-18 | 09:34 | 2

Ik kan Flappie nergens vinden.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 09:35

Kent u het gezegde niet 'offerfeest, let op uw beest'?

keestelpro | 21-08-18 | 09:44

Het ergste is dat het in de huidige tijd in het belang van het dier totaal onnodig is. Maar daar heeft dat volk geen boodschap aan.

Reaganmania | 21-08-18 | 09:34

Wat was het vroeger toch mooi in Nederland toen er nog geen islam dominant aanwezig was en schapen nig veilig in de wei konden staan zonder ontvoerd te worden door Ali en zijn veertig mede rovers. De islam brengt alleen maar ellende, niets meer dan dat!

dutch bikkel | 21-08-18 | 09:31 | 3

Ondertussen snijden we de kippen bij Mc Donalds de keel door

menage | 21-08-18 | 09:39

Die kippen zijn eerst verdoofd. Maar schapen moeten bij volle bewustzijn de keel worden doorgesneden. Nogal een verschilletje.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:05

Menage weet het verschil tussen Mc Donalds en KFC niet eens. Als je te dom bent om te poepen moet je gewoon je mond houden.

Gulliver | 21-08-18 | 10:24

De schapen zijn de autochtone Nederlanders zelf. Als lammeren laten zij zich naar het hakblok leiden. De wil van Allah, zal geschieden. Vaarwel het land, der Lage Landen. Het is leuk geweest. De verlichting doorgemaakt en nu weer terug naar de duisternis.

De Evangelist | 21-08-18 | 09:31 | 2

Door onze eigen domme (kiezers) schuld hebben we geen regering die het volk beschermt; wij en onze kinderen zijn aan de heidenen (moslims) overgeleverd. En Brussel zag dat het goed was.

telelezer | 21-08-18 | 09:36

Is lam wordt schaap.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 09:36

Weerloze en onschuldige dieren martelen. Wanneer het gaat over "godsdienst" is kennelijk alles toegestaan en hoeven er ineens geen morele en ethische grenzen meer te worden gerespecteerd. In één woord: Walgelijk. Puur sadisme, met "godsdienst" gelegitimeerd. Meer is het niet.

Motleycrew | 21-08-18 | 09:31 | 2

"Puur sadisme, met "godsdienst" gelegitimeerd. Meer is het niet."

Helemaal correct.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:03

Eens!

CalamityJane | 21-08-18 | 15:50

België heeft het onverdoofd slachten verboden vanaf 2019. Waarom kan dat in Nederland dan niet? Hier is zelfs Groenlinks voorstander van de rituele slacht. Gewoon afschaffen en een verbod op importeren van dit vlees.

yacoda | 21-08-18 | 09:31 | 5

De Belgen pakken ook Turkse toeterstoeten aan (sorry linkje posten lukt me niet, maar staat in de telebelg), lukt om vage redenen in NL ook niet.

EefjeWentelteefje | 21-08-18 | 10:01

GL heult met de islam dus niet verwonderlijk dat ze voor rituele slacht zijn. Dat het in België wordt verboden (klasse !!!) betekent dus dat déze keer de EU er niets mee te maken heeft maar de lidstaten er zelf over gaan. Het laffe Nederland durft natuurlijk weer niet uit angst de moslims boos te maken. Want dan gaan ze rellen.

Lupuslupus | 21-08-18 | 10:02

Nou Lupuslupus, dan toch de ME erop afsturen, en laat ze maar ouderwets losgaan. Ach wat zou dat heerlijk zijn...

Degrelle | 21-08-18 | 10:15
▼ 2 antwoorden verborgen

De schapengenocide is weer begonnen. Een grote schande dat een zogenaamd beschaafd land als Nederland dit toestaat.

Gulliver | 21-08-18 | 09:30 | 8

@Gulliver.... nooit van metaforen gehoord snotneus! Projecteer je eigen achterlijkheid ff op iemand anders..... het liefst op jezelf, je nageslacht of je naaste familie!

Fatwabuster | 21-08-18 | 10:55

Je geeft nog steeds geen antwoord en bevestigt nogmaals je stuitende domheid.

Gulliver | 21-08-18 | 11:03

@Gulliver..... ga eens aan het werk snotaap, je zit hier als een repeteergeweer jan en alleman voor achterlijk te verslijten.
Voel jij je zo verheven ten opzichte van de rest...... je lijkt wel een moslim.

Pleurt dus op en val mij verder niet lastig.......... kssssssssst

Fatwabuster | 21-08-18 | 11:11
▼ 5 antwoorden verborgen

Meh meh ik slachtoffer. Hier pak aan geit. Een mes in je keel. Beehhhhhh.

Bezorgde vader | 21-08-18 | 09:30

Dol op moslims. Halal geslacht.

Permakwets | 21-08-18 | 09:28 | 2

Geen grotere barbaren op deze planeet dan moslims.

Gulliver | 21-08-18 | 09:32

Smaakt naar kip.

Rest In Privacy | 21-08-18 | 09:36

Gelukkig zijn allen schapen op de foto's getint.
Ze blijven elkaar naar de keel grijpen die Moslims...

steekmug | 21-08-18 | 09:26

Las een tijdje geleden dat een moslim muts vond dat wij niet moesten zeuren over het halal slachten.
Het schaap werd op een vredige manier, zonder stres verzocht om begrip dat zijn keel werd doorgesneden.

Onder welke steen heeft die teef geleefd?

Als je weet hoe een stres dat beest alleen al heeft als je hem naar de slachtbank trekt (want vrijwillig gaat die echt niet) en dat bloed ruikt, is er echt geen sprake van vredig en stressloos slachten.

Ik zie op de foto ook geen schaapjes met een tevreden grijns op hun bek.

jufrouw theelepeltje | 21-08-18 | 09:26 | 1

Die mensen durven ook met droge ogen te beweren dat die schapen in trance raken van het gebed.

E-Burke | 21-08-18 | 09:29

Heerlijk land van mij. Het land waar alles kan en mag zolang je maar geen verkeersboete krijgt, want dan behandelen ze je als criminelen.

Sibl | 21-08-18 | 09:24

In het oorspronkelijke verhaal, dat ook in de Bijbel staat, wordt Isaac dan ook niet geslacht, maar neemt een dier zijn plaats in.

relatief | 21-08-18 | 09:23 | 4

In de islam slachten te veel moslims zowel hun eigen zonen en dochters, als zichzelf, als de schaapjes als de zonen en dochters van anderen. Zij hebben het oorspronkelijke Christelijke verhaal niet helemaal begrepen. Houdt het bij schaap slachten, anders kunnen we eeuwig op wereldvrede wachten.

tipo | 21-08-18 | 09:28

De bijbel is meer dan 600 jaar ouder dan dat Mohammedaanse haatboek. Alles hebben ze verdraaid, Isaäc wordt Ismaël, Christus was/is niet de Zoon van God maar een 'profeet'. De lijst is veel te lang om hier te noemen. Het offeren van dieren in de Joodse geschiedenis was een verwijzing(!) naar het offer van Christus aan het kruis. Daarna was het offeren voor Christenen dus niet meer nodig.
En wat ik hier lees over een 'engel' die Mohammed dingen heeft ingefluisterd, dat kan niets anders dan Satan zijn geweest. De mensenmoordenaar vanaf het begin.
Waar Christus beveelt "heb uw vijanden lief en doe goed aan degenen die u haten" zegt de koran bijna 7 eeuwen later: 'dood aan de ongelovigen'.

Lupuslupus | 21-08-18 | 09:52

Ik ben niet van het religieuze gezwets maar het offerfeest bewijst dat de islam de religie van de duivel is.

Gulliver | 21-08-18 | 10:26
▼ 1 antwoord verborgen

Onverdoofd slachten. Een weke mensenterm. Een druppel bloed dat flauwvallen doet, zulke mensen. Het leven, de natuur, het wordt aan alle kanten verwoest door het consumeergedrag. Er wordt drukte gemaakt om drie spartels van een ondersteboven hangend schaap. Toch in de supermarkt zonder een enkel gewetensbezwaar een greep naar de tilapia, in de chemie gekweekt, omdat zo goedkoop. De vakman wordt verweten de rituele slacht. We staan met onze voeten in de microplastics. Leed?

Van Urk | 21-08-18 | 09:22

Als onverdoofd slachten verboden gaat worden gaan ook de joden weer zeiken want kosjer vreten.
Na twee zinnen gaat zo'n rabbijn met pijpenkrullen weer los over anit-semitisme en Holocaust.

leo de pejo | 21-08-18 | 09:22 | 2

Ja, daarom gaat het nog door.

gato | 21-08-18 | 09:31

Ja, dat onverdoofd slachten is uiteraard ook de schuld van de joden. Belachelijk dat stigmatiseren van moslims.

Degrelle | 21-08-18 | 10:08

Een be-eh-eh-eh-ehd day

Dr_Prepper | 21-08-18 | 09:21 | 1

please don't take a picture.

hallevvezool | 21-08-18 | 09:33

Ok.. je bent dan God. Maker van alles, heerser over het universum.
Wil je dan dat jouw onderdanen met zijn allen tonen hoe dankbaar ze zijn voor dit alles door jouw wezens zonder enige reden te slachten?
Of dat ze met zijn allen tig keer per dag met de neuzen naar Mekka gaan omdat daar ooit een meteoriet is neer geflikkerd.
Of dat terwijl ze allemaal in de zelfde god geloven mekaar duizenden jaren afmaken omdat de ene groep het boek iets anders heeft uitgelegd als de ander?
Godsdienst maakt meer kapot dan je lief is.

Hiesjes | 21-08-18 | 09:21 | 1

De Aarde bestaat al miljarden jaren en heeft al vele natuurgeweld en kosmisch geweld meegemaakt,de geindustriële mens is er nog maar pakweg 200 jaar.
En nou denkt de mens de mensheid te kunnen redden met een verscherpte klimaatakkoord???
Je kan beter bidden kost niks alleen wat tijd maar tijd is weer betrekkelijk.

steekmug | 21-08-18 | 09:40

Achterlijke cultuur

Enrique C | 21-08-18 | 09:21

Het schijnt dat je voor vlees eten beesten dood moet maken. Da's niet leuk voor de koeien, de varkens en zoals nu blijkt ook niet voor de schapen.

JvanDeventer | 21-08-18 | 09:20 | 1

Het gaat om de manier waarop. Maar je probeert je dagelijkse deugsticker te scoren, vermoed ik?

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:36

Ibrahim, Abraham.. Plagiaatverhaaltje waarbij ze even vergeten zijn dat een alwetende God dus kennelijk een met Jezus eerder inconsequent dingetje had neergezet wat door de praktisch opgeleidde mo moest worden hersteld. Let wel op dat een engel uit ook weer de eerdere bijbel dat moest influisteren bij mo. Dat die mensen de link niet leggen blijft een bewijs dat je iemand echt werkelijk ziende blind kan indoctrineren. Als je ze wakker gaat schudden gaan ze zelfs tegenstribbelen.

NiCeY | 21-08-18 | 09:20 | 3

Mensen die stemmetjes horen krijgen hier medicatie. Waneer ze dat niet krijgen vallen er doden (meestal zichzelf).

Hiesjes | 21-08-18 | 09:22

Sara werd zwanger van Isaac op 90-jarige leeftijd. Geen moslim of christen die dan denkt: "Goh? Dit geloof ik niet." Die kun je idd alles wijs maken.

tipo | 21-08-18 | 09:37

@tipo, Sarah kreeg haar kind 37 jaar voor haar dood. Zo onrealistisch is dat niet.

JTKDM | 21-08-18 | 10:39

Onverdoofd slachten, per direct afschaffen. Zum kotzen, die traditie.

ljcoster | 21-08-18 | 09:19 | 1

Hear, hear!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:37

"Moslim" staat synoniem voor onderdrukking, haat, marteling en moord. Alles moet dood, kapot. Vernietiging, uitroeiing, genocide, het word gewoon "getolereerd" onder met mom van "godsdienstvrijheid".

Dutchbeaurouge | 21-08-18 | 09:18
-weggejorist-
Bakito | 21-08-18 | 09:17 | 3

Zo. Lekker met je sandalen in het bokkenbloed.

Boris Poepnagel | 21-08-18 | 09:17 | 2

het is schapenbloed maar het gevoel zal hetzelfde zijn.... ;-)

Fatwabuster | 21-08-18 | 09:18

Bokken slachten is voor de elite. En de horens als trofee in het torentje van Rutte..

Rallywally | 21-08-18 | 09:26

Dit is cultureel wel OK maar die zwarte piet... pfff

Pedronegro | 21-08-18 | 09:16 | 2

Well said!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:37
-weggejorist-
klimgek | 21-08-18 | 09:39

Iemand "Kijken in de ziel" gezien, en zich ook heeft verbaasd hoe weinig die amorelen aan het woord zijn geweest?

Veel van de vragen en kwesties die de anderen wél beantwoordden gaat deze "religie van de wraakallah" ver te boven, maar had de slapende kuffar wél de kijk laten verbreden op het abjecte !

Leve het slachtofferfeest: u zou zomaar de volgende kunnen zijn.....

Mazoeza | 21-08-18 | 09:15

Mannen in jurken, ik weet het niet hoor maar Canal Pride is toch al geweest.

Johan_Voorhaar | 21-08-18 | 09:15 | 1

Homoseksualiteit komt niet voor bij mannen in jurken, daar zorgt Allah wel voor!

eerstneukendanpraten | 21-08-18 | 09:20

Lekker joh, die bloedige taferelen op de vroege morgen..... hebben die moslims helemaal geen gevoel voor de medemens?

Fatwabuster | 21-08-18 | 09:14

Als de islam het slachtofferfeest enkel op schaapjes uitoefende, dan is wereldvrede nabij.

Helaas wordt het islamitische slachtofferfeest nu dagelijkse en wereldwijd gevierd. De lijst van menselijke slachtoffers van islamitische feesten is oneindig lang: sceptr.net/2018/07/terreur-europa-ove...

tipo | 21-08-18 | 09:12 | 2

Doe ook even een lijstje van US/Navo bombardementen erbij waar hele landen werden ontwricht en honderduizenden op de vluht moesten slaan, ontelbare levens verloren door bombardementen uitgevoerd op leugens. Gewoon voor de balans. Terwijl de aanstichters van dit zooitje in het midden ossten en ondertussen ook hier gewoon mogen blijven zitten onder de vluegels van de Navo. Die smerige oliestaten die hun stront over de Moslims uitstrooien.
Want die moskeën die gesponsort worden door die oliestaten staan over de hele wereld. Zelfs in Marokko worden de salafisten als een probleem gezien.

Hiesjes | 21-08-18 | 09:30

@Hiesjes De NAVO heeft Genesis 21 en 22 ook niet begrepen. En te veel moslims hebben de islamitische kopie van dat stukje onwerkelijke tekst ook net begrepen. De boodschap is: God wil niet dat je je kinderen offert uit godsdienstwaanzin. Of zoals mijn messias onlangs zei: "Ga koken mens!" Die boodschap onderschrijf ik als atheist ook.

tipo | 21-08-18 | 09:44

Als we over dierenwelzijn gaan huilen dan kunnen we beter eerst met de bio industrie beginnen.

EnzoIshet3 | 21-08-18 | 09:12 | 2

Als je het één doet hoef je het andere niet te laten. Bovendien wordt er genoeg geprotesteerd tegen de bio-industrie. Ritueel slachten is de barbaarsheid ten top, in een beschaafd land zou dit nooit zijn toegestaan.

Maris v.d Hof5393 | 21-08-18 | 10:32

Hypocriet links maakt zich druk over de bio-industrie maar zwijgt als het graf over deze religieuze genocide. Een normaal mens keurt ze beide af.

Gulliver | 21-08-18 | 10:56

Moslims kunnen nu laten zien dat ze serieus willen integreren door te stoppen met deze weerzinwekkende barbaarse gewoonte.

yacoda | 21-08-18 | 09:11

Geloof is werkelijk het aller achterlijkste wat er is. En daarbij staat de islam op 1. Dat jullie mogen gaan als bovenstaande schapen.

PijlVader | 21-08-18 | 09:11

Als al ik omkijk in het toilet, dan zie ik daar de definitie van de islam liggen !

Mazoeza | 21-08-18 | 09:11 | 1

@Mazoeza
Lol!!,
dat schijnt er niet zo halal bij te liggen ;-)

kleurdoosje | 21-08-18 | 11:23

Het is inderdaad om te huilen. Dat we dat moslimvolk nooit meer kwijtraken. Kudt politiek.

Normpje | 21-08-18 | 09:10 | 2

Het is de bevolking, de landsaard, uw buren zo u wilt. Niet de politiek. Politiek is in een redelijke democratie het gevolg van de heersende moraal. In Zweden krijgt het bedrijf dat een moslima afwijst om het weigeren van een hand een boete van E 2800,--. In Zwitserland wordt een paar dagen later een moslima het burgerschap niet toegekend om het weigeren van een hand.

A.S. Perien | 21-08-18 | 09:20

@A.S. Perien. U heeft gelijk. De bevolking wil dit blijkbaar. Anders stemden ze wel op Geert.

Normpje | 21-08-18 | 09:45

Partij voor de Dieren oorverdovend stil .
Daar hoor je die Haagse Hippies niet over .

liegende lippen | 21-08-18 | 09:08 | 5

@Eeefje Voor PvdD is dat geen gemiste kans maar marketing. Thieme vermoord 1000en dieren door haar reisgedrag. Wanneer Thieme een echte was geweest had ze zich vastgeketend aan een Islamitisch slachthuis. Maar ja, Thieme is geldgeil... geworden.

Mark_D_NL | 21-08-18 | 09:16

Dier en Poes zit nu op feestboek wel te ranten naar de achterban vanwege dit 'feest'.
Helaas is het geheugen van diezelfde achterban niet zo best...
twitter.com/hulswood/status/100946564...

General Dripple | 21-08-18 | 09:18

liegende lippen | 21-08-18 | 09:08
Mooi man dat gelul in de ruimte van je dat de PvdD zwijgt als het over onverdoofd ritueel slachten gaat! De PvdD heeft zelfs: "initiatief genomen tot een wetsvoorstel om het onverdoofd slachten van dieren te verbieden". Maar het staat natuurlijk leuk om geheel zonder feiten maar wat te gaan zitten te blaten, je lijkt wel een dom schaap. De PvdD komt overigens met een nieuw wetsvoorstel om een algehele verplichting tot bedwelming van dieren voorafgaand aan de slacht er door te krijgen, geen uitzonderingen voor geloofsgehandicapten.
www.partijvoordedieren.nl/items/onver...

JI-HAAT | 21-08-18 | 09:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Als er in een Nederlands slachthuis een dier onverdoofd geslacht wordt dan zijn de rapen gaar en wordt een hele slachtlijn stilgelegd en een inspectie ingesteld. En omwille van het geloof is het gewoon toegestaan om onverdoofd te slachten. Dat is meten met twee maten en kan simpelweg niet.

Den duif | 21-08-18 | 09:07 | 2

Jij bent nog nooit in een Nederlands slachthuis geweest.....

Rallywally | 21-08-18 | 09:11

@Rally
Ik wel! Jij ook of alleen van horen zeggen?

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:44

'Toch nog even knuppeltje in hoenderhok gooit':
Een echte dierenvriend is niet alleen tegen halal slachten, maar überhaupt tegen het slachten van dieren. Als je het aan het dier vraagt wil het niet dood maar blijven leven.

Road to serfdom | 21-08-18 | 09:06 | 6

Road to serfdom | 21-08-18 | 09:06 | Ga jij dalijk eff naar Artis het leeuwenhok in en vragen of je niet geslacht mag worden maar vriendjes wilt zijn. Ik zie de uitslag wel in het 8 uur journaal.

Indoneesje | 21-08-18 | 09:30

Dus een mongool kan ook geen vriend van je zijn en is alleen gezelschap of voedsel (als je een kannibaal bent) want er is hier ook geen sprake van een gelijkwaardige situatie?

klinkklaar | 21-08-18 | 09:51

Waarom is er bij een mongool geen sprake van een gelijkwaardige relatie? Is hij/zij geen volwaardig persoon met eigen wensen en behoeftes? N.B. Ik schrijf ‘gelijkwaardige relatie’, niet ‘situatie’.

E-Burke | 21-08-18 | 09:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Waar is de partij voor de dieren. Dat letterlijk achterlijke ritueel slachten - door moslims en joden - moet onmiddelijk gestopt worden. Wakker dier?

KLK3 | 21-08-18 | 09:06 | 2

Partij vd dieren heeft al tweemaal een motie ingediend die verworpen is vanwege vrijheid van godsdienst.

Oblast68 | 21-08-18 | 09:10

Bizar veel politie op straat in Rotterdam... Reguliere controle of verhoogde dreiging?

Lood om oud ijzer | 21-08-18 | 09:05 | 3

Gratis vorkje mee prikken met de moslim-vriendjes?

Rallywally | 21-08-18 | 09:31

Testoron spiegels lopen op na dat gevreet.

De Profundus | 21-08-18 | 12:30

@ De Profundus: de testosteronlevels zijn bij die lui standaard al maximaal. Met slacht- & suikerfeest gaat het in een overdrive.

Haringkoning | 21-08-18 | 16:05

Ach, of ze nu verdoofd of onverdoofd worden geslacht. Feit is dat er dagelijks dieren worden vermoord voor zoiets primitiefs als vleesconsumptie.

DrumPiet | 21-08-18 | 09:05 | 8

@klinisch dood.......... tuurlijk Drumpiet deugt, net als die maten van hem/haar.

Fatwabuster | 21-08-18 | 09:21

DrumPiet | 21-08-18 | 09:05 | De mens is altijd primitief geweest, en heeft mede door het eten van vlees de huidige status van intelligentie bereikt. Er zitten namelijk essentiele voedingstoffen in vlees die planten en vlees vervangers nooit kunnen halen. Het is veelzeggend dat veel vegan's extra pillen moeten slikken om de tekorten aan te vullen. Maar goed, een slechte en domme tegel van iemand die zich boven het primitieve waant. Fijne dag nog lutser.

Indoneesje | 21-08-18 | 09:29

Vleesconsumptie is net zo "primitief" als schijten en neuken.

Dutchbeaurouge | 21-08-18 | 09:31
▼ 5 antwoorden verborgen

Ben dat volk zo zat!!!!

Ray Skak | 21-08-18 | 09:05

Eerst importeren en daarna gaan huilen..

Jimmy Mc Clure | 21-08-18 | 09:05 | 1

Ik heb helemaal niets geimporteerd ; tegen wie heeft u het ?

Koning BongoBongo | 21-08-18 | 09:36

Die islamieten weten tenminste nog waar Abraham de mosterd vandaan haalt.

Hetkanverkeren | 21-08-18 | 09:04

6 bn-ers tegen de klok. Ook slachtoffers eigenlijk.

koperbij | 21-08-18 | 09:04

Afschaffen die barberij! ......en dat onverdoofd slachten trouwens ook!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:03 | 4

http://www.knack.be/nieuws/belgie/onverdoofd-slachten-definitief-verboden-vanaf-2019/article-normal-871911.html

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:57

@benjeallanggek,
Zo, interessante ontwikkeling, ben benieuwd hoe dat uitpakt, want het zal wel gevolgen hebben. Er heeft maar 1 persoon op stoel 99 zijn stem onthouden, de rest was allemaal akkoord. De Belgen en hun keuken. Die eensgezindheid, dat krijgt men in Nederland niet voor elkaar.

kleurdoosje | 21-08-18 | 10:31

@kleurdoosje
Ik begin te twijfelen...
https://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec

benjeallanggek | 21-08-18 | 10:46
▼ 1 antwoord verborgen

Voor moslims is het toch 365 dagen per jaar Slachtofferrolfeest?

Kapitein Stijlvol | 21-08-18 | 09:03 | 1

+1

nonloso | 21-08-18 | 09:20

Denkt men hier tegenwoordig ook dat hun biefstukje of frikandelletje zonder bloedvergieten wordt gemaakt? Misplaatst superieriteitsgevoel waardoor wij in het westen graag zien dat dieren zo snel mogelijk massaal ter dood gebracht worden maakt ons niet ineens verheven boven iemand die een dier ambachtelijk onverdoofd slacht. Als je dit zielig vind wordt je maar vegetariër, want waar vlees gegeten word, word geslacht en waar geslacht word vloeit bloed. Heel veel bloed.

Godwint | 21-08-18 | 09:03 | 3

Ach gut!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:04

Alleen zijn onze slagers verplicht het te slachten dier af te schermen van de anderen zodat ze de slacht niet zien én worden ze snel doodgemaakt zodat ze niets meekrijgen van het slachten. Ook dat gaat wel eens mis, zoals we hebben gezien met de varkens, maar het uitgangspunt moet zijn dat ze minimaal lijden. Bij de moslimslager is van dat alles geen sprake! De dieren zien de slacht, geen snelle dood, dus buiten dat het dierenbeulerij is, is het ook nog eens rechtsongelijkheid! Nederlandse slagers moeten zich aan andere regels houden dan moslim/joodse slagers.

dutch bikkel | 21-08-18 | 09:10

Als je toch vlees eet, is het idee dat het dier een zo goed mogelijk bestaan heeft en zo snel en pijnloos mogelijk aan zijn einde komt. Daar hoort geen intensieve veeteelt en ritueel slachten bij. Beide zijn barbaars.

TheseDays00 | 21-08-18 | 09:11

Het bezweren van De Dood door te offeren aan De Dood. Duistere Krachten. Bij ons bijna geheel geseculariseerd. Liedjes zingen tijdens Pasen.

kaasfondue | 21-08-18 | 09:03 | 1

En de paasvuren uiteraard.

E-Burke | 21-08-18 | 09:04

Gelukkig hebben we voor 'ons' vlees, de slachthuizen in o.a. België nog.......

Nomenklatura2 | 21-08-18 | 09:02

Nou wil ik niet lullig doen, maar Abraham/Ibrahim heeft niet alleen een plek in de islam.

E-Burke | 21-08-18 | 09:02 | 10

@E-burke,
Ja, het verhaal staat in het Oude Testament, Abraham, maar daar blijft het bij, het wordt alleen voorgelezen, dus daar gaat het niet om: de Christenen hebben toch geen offerfeest met onverdoofd slachten?

kleurdoosje | 21-08-18 | 10:02

tostimaker | 21-08-18 | 09:39 Als je geïnteresseerd bent in de werkelijke betekenis is er een serie over bijbelse verhalen van Jordan Peterson op Youtube.
Deze aflevering moet het dan wezen www.youtube.com/watch?v=-yUP40gwht0

sockpuppet | 21-08-18 | 12:42

Dat is een lange video sockpuppet. Zeker niet samen te vatten in 1 alinea?

Rest In Privacy | 21-08-18 | 13:47
▼ 7 antwoorden verborgen

Sja... Ben geen fan van onverdoofd slachten. Maar laten we niet doen alsof het er in de doorsnee slachthuizen nou zo tof aan toe gaat...

Dr_Prepper | 21-08-18 | 09:02 | 6

@Dr_prepper Allemaal nepnieuws van de dierenactivisten (terroristen). In nederland worden dieren door de NL slachters netjes behandeld.

Mark_D_NL | 21-08-18 | 09:34

Hier komen de excessen bij slachthuizen aan het licht en worden die, terecht, veroordeeld door iedereen. Elke rituele slachting is per definitie een exces!

benjeallanggek | 21-08-18 | 09:49

Beste Mark, nieuws wat je niet aanstaat is niet automatisch nepnieuws. Dat is hetzelfde niveau als de uitbraaksels van een Sunny Bergman of de Asha ten Broeke. Net zoals we in Nederland een ernstig Marokkanenprobleem hebben is het zo dat de manier waarop wij met ons toekomstige eten omgaan ronuit belabberd.

Degrelle | 21-08-18 | 09:49
▼ 3 antwoorden verborgen

Heeft Rutte al één van die 313 voertuigen van Syrië voor deze clowns beschikbaar gesteld?

Tipped Relic | 21-08-18 | 09:01

Zie dierenpoes ook niet veel meer zeggen.

gato | 21-08-18 | 08:59 | 3

Dieren, en dierenleed, zijn voor Dierenpoes een verdienmodel. Ofwel, over de rug van dierenmishandeling geld verdienen. Idem aan de vluchtelingen industrie. Geen dierenleed meer, geen geld. Dus Dierenpoes hoopt dat dierenleed blijft bestaan.

Mark_D_NL | 21-08-18 | 09:11

Ik ben blij dat iemand dat eens zegt. Zo is ook GL gebaat bij nog grotere klimaatrampen, is het zwaar kudt voor de PvdA dat er geen arme arbeiders meer zijn en was de huidige MSM helemaal nergens meer als Trump niet was gekozen. Trap. er. niet. in.

skoftig | 21-08-18 | 10:01

Dierenmishandeling is alleen erg als het door blanke mannen gedaan wordt.

Guido | 21-08-18 | 11:21

ik sla wederom over. neem aan dat de diverse Agenten & overheidsdienaren vandaag hun sympathie betuigen voor dit primitieve gedrag.
Staan Sunny en Clarice al te demonstreren tegen zwarte piet?

Chemokar | 21-08-18 | 08:59

Tja, primitieve mensen gonna primitief gedrag. Zal vast nog wel iets anders gebeuren vandaag of a.s. vrijdag als het feest is. Hoe luidde die groet van Rutte ook alweer?

Nanker Phelge | 21-08-18 | 08:59 | 1

Wat een gaaf land hè...

Binkoo | 21-08-18 | 09:14

Kelen doorsnijden is bij het woenstijnvolk een gewoonte waar ze van kinds af aan mee opgroeien. Gelukkig wonen ze in de woestijn. Oh wacht...

Road to serfdom | 21-08-18 | 08:59

Heerlijk om de ochtend te beginnen met een verse kom onderbuikgevoelen-O's.

Wc-kip | 21-08-18 | 08:58 | 1

Ook die wordt uit de buikholte verwijderd, geen gevoelens meer, opgelost, ies klahr.

sockpuppet | 21-08-18 | 12:32

Moorddadig volkje die Moslims.

Mark_D_NL | 21-08-18 | 08:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken