Four More Years! Trump gaat runnen in 2020

Feest in de tent: Oom Donald gaat in 2020 gewoon nog een keertje winnen van een of andere democratische taart.
Mits hij gezond blijft natuurlijk, en dat blijft hij, want hij is misschien wel de gezondste persoon op aarde, hij heeft geen hart en hij is al helemaal geen mens van vleesch en bloed. Dat hebben we gelezen in de media. Maar lachen toch. De man ontslaat hier en daar wat mensen, roept wat brute dingen, regelt en passant effe eeuwige vrede met Noord-Korea en bij alles wat hij doet zet hij Amerika op één. Dat vinden ze in Michigan en Ohio en Pennsylvania hartstikke leuk en dus wordt hij in 2020 gewoon nog een keer verkozen. De Eelcootjes en de Erikjes snappen er helemaal niks van. Erik Mouthaan RTL Nieuws New York hoort toch echt andere dingen op de straat van New York City the City, maar de stemming is niet alleen op straat in je New York-bubbeltje te peilen. Het staat namelijk in de sterren: het eerste kabinet Trump-West met mevrouw Kardashian als first lady van allebei. Na Trump krijgen we acht jaar The Rock en dan is Barron Trump al aan de beurt om de dan 152-jarige Hillary Clinton te verslaan. MURICAAAAAAAAA!
Social
Social
Social
Social
Reaguursels
InloggenIndien de Democratische Partij met een goede kandidaat met charisma aankomt die tegen het midden aanschurkt én de Blue Color Amerikanen in de "Swing States" kan aanspreken, dan maakt Trump denk ik weinig kans.
Maar aangezien het tot-op-het-bot gepolariseerde Amerika ook in de Democratische Partij zichtbaar tot uiting is gekomen, bestaat de kans dat één of andere radicale linkse activist het in de "primaries" lukt boven te komen drijven (shit floats). Dom links weet altijd als geen anders goed z'n eigen ramen in te gooien.
In dat geval maakt Trump een goede kans. De vraag is of hij er daadwerkelijk nog wel zin in zal hebben. Lijkt me een enorme kutbaan.
Die pop dat is Boris Jeltsin, niet Trump.
Yes we Kanye!
De enige reden dat hij kans maakt is dat er geen tegenkandidaat is.
Verder is het grappig. Trump heeft het spreekniveau van een brugklasser. Vrijwel alle woorden zijn eenlettergrepig. Veel herhalingen. Veel nonsenswoorden. Geen bijzinnen. Veel zichzelf prijzen. Veel anderen afkraken.
Het spreekt een deel van het electoraat aan. Het deel dat zelf ook zo praat en denkt. Dat is de kracht van Trump.
Het is ook geen trucje. Hij heeft nog nooit, tenzij van papier, iets gezegd dat boven dat brugklasniveau uitkwam.
Dan Poetin, die uren lang een interview geeft elk jaar aan het publiek en allerlei vragen beantwoordt en dat met grote kennis en vaardigheid.
Trump is een domme botte hork.
En zijn kiezers zijn ook niet zo slim. Veel white trash. Dan weet je het wel....
Sinds Trump aan de macht is zijn er wereldwijd nog nooit zoveel pedofielen en Child Traffickers gearresteerd. Het probleem is dat, onder Clinton, Bush en Obama, Child Trafficking een ondergronds ingebed gedeelte is geworden van de huidige Immigratie wetgeving in Amerika waar mazen in de wet Child Trafficking ongemoeid laten. De Immigratie Wetgeving werd onder President Obama verzacht door een aangepast Immigratie Beleid in te voeren (DACA is een van de beleid orders). Deze beleid orders (executieve orders) zijn echter nooit als wet ingevoerd. Trump voert nu het restant uit van de bestaande Immigratie wetgeving. Voorheen heeft niemand ooit geweten wat er gebeurde met deze kinderen. Op z'n minst regelt Trump op dit moment goede zorg voor hen. Een man op jonge leeftijd die illegaal de grens overgaat moet nu aantonen dat z'n kind legitiem is, waar voorheen onder Obama er niemand iets om scheen te geven of de gepresenteerde familie eenheid echt was of een cover voor Child trafficking. Wat Trump hier in feite doet is de handelswaar van de Child Traffickers in beslag nemen, net zoals in het geval van drugs dealers de heroïne en cocaïne in beslag wordt genomen. Wat er hier gebeurt is dat de ondergrondse markt voor kinderen in Noord Amerika plat wordt gelegd. Het is dan ook uitermate interessant om te zien wie er nu in de media het meeste klagen en voor welke echte redenen.
Kerel, het is nog nooit zo goed gegaan in Amerika. Hij blaast iedereen na-reagan weg van het toneel. Op alle fronten is het + + + + oke behalve op het immigratiefront en andere stink parasiet tuig hobbies. Daar vallen de klappen. Snel, een oranje ballonnetje in de lucht sturen die op Trump lijkt, het is zo een kwade racist die Trump. Alle illegale mexicanen die toch een uitgebuit kutleven krijgen in Amerika weren, dat kan niet. Die moeten binnen gelaten worden zodat ze een uitgebuit kutleven kunnen hebben zonder greencard.
Trump spreekt vaak voor de vuist weg, en als hij een teleprompter gebruikt vult hij die tekst aan met ad hoc tussenwerpsels en improvisaties op basis van reacties uit het publiek. Daar houden de Amerikanen (allemaal deplorables).van.
Obama was een begenadigd voorlezer, al zijn prachtige professorale speeches werden voor hem geschreven door een team onder leiding van Jon Favreau (Yes, we can).
@beste landgenoten ,laat me niet lachen ,kruip toch onder de boom bij de trolletjes
Dus kortom, Trump is geen politicus. Daar hebben we er meer van nodig in de politiek.
Ik hoop oprecht dat het deze held gaat lukken. En die minkukels die trump haten omdat het van de NPO moet, slaap lekker. De beste man heeft gewoon gelijk over de EU. We hebben oneerlijke handelsakkoorden en daar wil hij van af. Waarom is het voor jou en mij ontzettend duur een mooie dodge of chrysler te kopen? Juist. Ook heeft hij gelijk als hij zegt dat Europa zijn eigen cultuur willens en wetens vergiftigd, Dat daar oorlog van komt in de toekomst is een logisch gevolg. USA gaat de boel in dat geval niet weer redden. Begrijpelijk.
Wie wil er zo'n kutauto kopen dan?
Het zijn prachtige auto's maar slurpen teveel benzine plus de wegen in ons landje zijn daarvoor niet geschikt. Weleens een 8-baans weg in Nederland gezien? Dus 16 in totaal? Nee he?
Daar hebben ze èchte auto's, hier alleen maar rijdende hutkoffers.
Weer vier jaar vol leugens en aanvallen op Europa. Olééé! Nog nooit zoveel zelfhaat gezien sinds Trump, zelfs Erdogan heeft meer respect voor ons.
Mooi he, democratie
Ik had de Amerikanen wat intelligenter ingeschat.
Wel grappig dat die linkse allemaal zo gewelddadig zijn. Ik zag geen op obama lijkende poppende slaan 8 jaar lang. De ogen zijn open, die lui zijn gewelddadig als ze hun gelijk niet krijgen en dat moeten we keihard aanpakken.
Een pop slaan doet geen pijn. Met je geweld.
Ardbeg | 15-07-18 | 20:47
Een pop ophangen in de Arena doet ook geen pijn. Waar over, terecht, wel ophef over ontstaat. Gutmenschen meten erg met 2 maten.
Ardbeg | 15-07-18 | 20:47 |
Maar een pop stompen (zeker als het zo gebrekkig gaat) is wel infantiel. Zielig ergens.
Nee, het gaat om wat je uit, Ardbeg, beeldspraak. Ow nee, trumpies zijn dom die snappen dat niet. Nu terug je links politiek correct stinkhokkie in.
Eind volgend jaar schaft Trumpmans de democratie af en benoemt zijn kinderen definitief tot kabinetsleden. Dat is het begin van de Trump-dynastie die blijft bestaan tot 2040 of tot de VS definief is verdwenen in zijn eigen steenkoolvervuiling, net wat eerder komt. Het zijn geweldige tijden voor fascisten (Brexit, Trump, LePen), dus de rest van het volk moet maar afwachten tot iedereen weer een beetje manieren gaat krijgen. Tot die tijd LEVE DE SCHREEUWERS! Dicht die grenzen! Gewoon harder schreeuwen, dan krijg je je zin!
Vergeet niet op een pop te slaan Donkeridioot.
Als je dat wel doet trouwen, het liefst huilend en schreeuwend met een rode kop. Maak er een filmpje van kun je uploaden voor de rest van San Francisco en de NPO.
Oei volgens heb je op een paar gevoelige Trumpiaanse teentjes getrapt Donkersloot. Anders reageren ze niet zo fel. Zitten een paar terechte puntjes in je betoog.
@Ardbeg
Volgens mij trapt Trump dagelijks op jouw lange NPO-tenen, knullemans.
Trump en Le Pen ken ik. Maar wie is die fascist Brexit?
#WalkAway
Echt zielig en hoe dat smerig deugdvolk tekeer gaat... Maar ja.. De nazi's waren toch ook socialisten ,en dus links?
Geweldige mam. Links leugenaar verliezen meer en meer terrein Trump is gewoon goed
Trump houdt in de tussentijd een onvervalste midterm verkiezingstournee, met de slogan : "Promises Made ; Promises Kept". Daar kunnen de phony EU leiders nog wat van leren. Over de 1000 Euro van Rutte zullen we het maar niet meer hebben. Het wordt langzaam duidelijk dat om een economie echt op te starten er aan de top een man moet zitten waarop de kleine man kan vertrouwen. TRUST COMES DOWN FROM THE TOP. Als de man in charge een leugenaar is of niet te vertrouwen, zal er weinig animo zijn om alles opzij te zetten voor een echt carrière pad of om een echt serieus bedrijf op te gaan starten.
Trump for President. Hij weet zo heerlijk al die linkse lui uit de kast te trekken! Laat ze maar protesteren, wij genieten van hun getreur!
Ik hoop van harte dat ie weer wint.
Trumphaters zijn het slachtoffer van de contra-evolutie waarbij mensen steeds lelijker, zwakker en dommer worden. Binnen 100 jaar loopt de linksmens weer op handen en voeten.
Weer terug bij af na de verlichting.
Het licht is bij de linksmens nooit aangegaan.
Gulliver | 15-07-18 | 17:39
De stekker zat er dan ook nooit in..
Dus wat leren we hier van? wil je bij fatsoenlijke mensen horen, die niet tot geweld overgaan waar het komt op andere ideeen, dan moet je je verre van links houden.
Helemaal goed. Dan kan hij de definietieve doodsklap uitdelen aan de amerikaanse deugmensen, obamafans en moslimknuffelaars. MAGA !!!!!
Waarom kreeg de Trump de Nobelprijs voor de Vrede nog niet ?
Als ik hem was zou ik hem weigeren.
Trump heeft alle prijzen al. Benieuwd wie de eerste is die een prijs van Trump krijgt. De TRUMP AWARD. Ik nomineer alvast Geert Wilders.
Waarom Obama hem kreeg in 2009 kan nog steeds niemand uitleggen.
Dat kan iedereen je uitleggen Beau maar misschien wil je het niet begrijpen.
Gulliver. De oud directeur van het Noorse Nobelinstituut, Geir Lundestad, had de prijs bedoeld als steuntje in de rug voor de ambitieuze plannen van Obama, maar die heeft zijn beloftes niet waargemaakt. Maar als jij me in 5 zinnen kan uitleggen waarom hij hem wel verdiend heeft, zou ik het misschien wel kunnen begrijpen.
Hij is zwart.
Gulliver. Aaaah, nu begrijp ik het. Zo had ik het nooit gezien.;)
Van al mijn Amerikaanse vrienden, kennissen en collega's die daar over t hele land verspreid zijn, zijn ze onwijs blij met Trump. Hun salarissen zijn hoger geworden, inflatie is amper gestegen maar economie enorm, banen sector trekt enorm aan en voor de eerste keer in de laatste 20 jaar hebben ze weer t idee dat Amerika beter en veiliger is geworden, mede door Trump.
En wat horen wij aan deze kant van t kanaal? Slecht dit, slecht dat, EU vind dit, EU vind dat, etc.
Tering wat een slechte verliezers zijn die EU idioten. Tevens ook elke handreiking die Trump doet richting EU wordt keihard afgeslagen door een dronkenlap en die Verhofstadt waarvan psychologen er over eens zijn dat hij enorme mentale problemen heeft.
Lilia2:
Geen emoji's gebruiken, je kan worden weggejorist en da's zonde.
@LuckyGirl
Hoe moet je emoji’s gebruiken in je reactie dan?
Ik heb mijn "Trump2020/KeepAmericaGreat" t-shirt al in huis
Er zullen dus mensen zijn die 8 jaar lang, zeg 15%, van hun productieve leven alleen maar haat hebben gehad en geventileerd. Dat moet toch consequenties hebben voor de mindset van het democratische kamp.
Nounou, dat was onder 8 jaar Obama zeker niet het geval?
Man man, wat een treurnis.
Zo zeg die linkse pathetische flikkers maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk. Het is weer om te janken zo triest. Veel misgegaan bij de aanleg en in de levens van deze droeftoeters.
ik ben geen linkse pathetische flinker domme hufter, maar four more years Trump is een absoluut doemscenario uit oogpunt van goede politieke, morele en economische zeden ..
Nou leg mij maar is uit waarom dat voor jou een absoluut doemscenario is? En wat voor invloed dat op jou leven heeft
ebt
evt invloed op mijn leven is niet relevant, doet niet ter zake ..
trump is een leugenachtige amorele hufter
dat gaat kennelijk allemaal langs je heen, nee strekt kennelijk tot aanbeveling een neemt hem voor je in
daar lijkt me geen kruid tegen gewassen
lost case ..
En held Kanye for vice president! En al die Hollywoodsterren die eerder hebben getwittert Amerika te verlaten als Trump President wordt hebben het land nog steeds niet verlaten.
Triest gezicht, al die useful idiots die opgezweept door de grote nieuwsbedrijven en de NPO's van deze wereld maar tegen Trump blijven demonstreren, en dat op kinderlijke wijze. Het is als een soort van klapvee bij een slechte tv-show.
eerst maar eens zien wat Murica van de midterms denkt
Wie van jullie denkt dat Hillary het nog een keer gaat proberen?
En waarom herkent mijn spellingscontrole wel Hillary Clinton en Trump niet?
kansloos maar toch proberen. www.foxnews.com/opinion/2018/07/15/wil...
Dank voor de link, W_F.
Kansloos indeed.
Op naar nog een historische nacht op GS, ik kijk er nu al naar uit!
Zou mooi zijn, kijk nu al uit naar de Trump can't win 2.0 filmpjes. Trump can't win 1.0 versie al minstens 25x bekeken en het blijft Hillarys: m.youtube.com/watch?v=YZ46I3kMOr0
Het probleem bij de Democraten is dat ze niemand anders hebben dan Hillary Clinton. De enigen die ze nog hebben zijn ofwel mensen die ouder zijn dan Hillary Clinton en Trump (bv sanders) ofwel mensen die zo links zijn dat ze zelfs naar Europese normen links zijn, en dus veel te links zijn voor de meeste Amerikanen.
Tja, da's eerder regel dan uitzondering, twee termijnen voor een president. Goed systeem dat het ook daarbij blijft. Mij verbaast eigenlijk nog het meeste dat zoveel mensen zwaar anti-Trump zijn, alsof de man de VS verandert in het Rijk van het Kwaad. Niet is minder waar. Er verandert in Amerika niet heel veel (wat geschuif met milieuwetten, maar ach, de VS is nu eenmaal een vieze plek wat dat betreft, wat geschuif met sociale zekerheid, maar ach, de VS is nu eenmaal geen Rijnland sociale democratie) en dat geldt ook voor het buitenland (VS gevangen in onmogelijke positie in het Midden Oosten, verminderde focus op West Europa, toenemende belangrijkheid van het Verre Oosten).
Behalve een hele hoop lawaai, zie ik niet veel anders dan de bewegingen in de Amerikaanse binnen- en buitenlandse politiek die er ook onder Obama waren.
Kan iemand uitleggen wat de desastreuze veranderingen zijn die Trump aanbrengt in de Amerikaanse politiek? (liefst zonder de woorden fascist en nazi want die zeggen zo weinig).
“Kan iemand uitleggen wat de desastreuze veranderingen zijn die Trump aanbrengt in de Amerikaanse politiek? (liefst zonder de woorden fascist en nazi want die zeggen zo weinig).”
@DebraCadabra | 15-07-18 | 14:45
Het opbreken van allerlei multilaterale verdragen of pogingen daartoe. Verdragen waar de VS aan meedoet: Klimaatakkoord, NAFTA, TPP, NATO, VN. Maar ook verdragen en allianties waar de VS niet aan meedoet: EU, AU..
Hij roept altijd heel hard dat al die deals heel slecht zijn voor de VS, heel slecht voor de handel van de VS en dat hij het liefst unilaterale deals wil. Probleem is een beetje dat bij alle multilaterale verdragen de VS de belangrijkste stem heeft en had, en de VS altijd het onderste uit de kan had en de andere verdragspartners relatief een nog slechtere deal hadden dan de VS. Dat is ook de aard van multilaterale verdragen. Niemand krijgt zijn volledige zin.
Het opschudden van allerlei verdragen en bondgenootschappen is soms wel eens nuttig, maar binnenlands heeft de VS er niets aan als alles maar wordt opgezegd en opgebroken. Het maakt de wereld politiek instabieler, maar de Amerikaanse handel is er ook absoluut niet bij gebaat. Er is geen product meer op de wereld dat 100%, van grondstof tot eindproduct in 1 land wordt gemaakt. Ook in de VS niet. Daar zijn nu juist die handelsverdragen voor. En meneer Trump wil daar allemaal vanaf. Klinkt leuk, betere deals met andere landen, maar het is een netwerk. Globalisme als ideologie is dan wel dood, globalisatie van de economie is dat absoluut niet.
Dat kan allemaal nog wel eens desastreus uitpakken. Protectionisme en isolationisme is eerder geprobeerd, toen het nog een stuk makkelijker was en de mondiale economie lang niet zo verbonden. Resultaten uit verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar elke keer dat het is geprobeerd werd het daarna oorlog.
@Stormageddon | 15-07-18 | 15:33
De vraag blijf altijd, hoe was de wereld er aan toe geweest met Hillary aan het roer van de VS.
Counterfactual history en “what if” geneuzel kan ik niet zoveel mee. Met enige zekerheid kun je zeggen dat in dat geval TTIP was doorgegaan en verder zou Poetin geen vrije hand in Syrië hebben gehad. Maar ja, hoe dat was uitgepakt is ook maar gissen.
Ik kijk gewoon wat er gebeurt, wat meneer T. doet, wat de gedachte er achter kan zijn en wat het gevolg zou kunnen zijn. Ik ben daar niet zo heel optimistisch over.
Toen Hellary de excuusneger souffleerde volgde er al catastrofe op catastrofe.
We mogen gelukkig zijn dat die waanzinnige heks niet zelf volledig achter de knoppen is beland. Zij loopt echt aan het lijntje van George Soros, de Europeanenhater pur sang.
@ Stormageddon | 15-07-18 | 15:33
"Het opbreken van allerlei multilaterale verdragen of pogingen daartoe. Verdragen waar de VS aan meedoet: Klimaatakkoord, NAFTA, TPP, NATO, VN. Maar ook verdragen en allianties waar de VS niet aan meedoet: EU, AU.."
En dit zijn je argumenten tégen Trump? Lekker lijstje is het: het klimaataccoord is vooral een enorme geldmachine waarin landen miljarden moeten inleggen, miljarden die dan door de klimaatkliek verdeeld gaan worden en waarbij grote vervuilers als India vervolgens geen keiharde doelen worden opgelegd. Dit is een recept voor zakkenvullerij op megaschaal.
NAFTA heeft sinds de jaren 90 bewezen zeer slecht uit te pakken voor de Amerikaanse arbeidersklasse, onder andere doordat fabrieken werden verhuisd naar met name Mexico; TPP zou eenzelfde soort ellende worden, maar nu met landen aan de overkant van de Stille Oceaan; leuk voor directeuren van multinationals, slecht voor de werkende klasse. Van de NATO/NAVO wilt hij dat iedereen z'n afgesproken deel gaat betalen of anders kappen ze ermee, lijkt me niet meer dan terecht. Daarnaast is de gezamenlijke vijand nu een heel andere dan toen het werd opgericht en is sowieso een herziening gewenst. De VN met z'n dubieuze leden faalt al jaren steeds keiharder, om over de EU maar te zwijgen. Die is verworden tot een antidemocratisch gedrocht met gevaarlijke machtsuitbreiding en expansiedrift.
Kortom, dit alles afschaffen of op de schop gooien is allesbehalve desastreus, maar juist dringend nodig. Ik zeg Go Trump.
@Stormageddon | 15-07-18 | 15:56
Kan je niet zoveel mee? Waarom refereer je dan naar oorlog?
Met wie is de kans het grootst? Dat is waar de Amerikanen hun keuze op gebaseerd hebben.
@Dr. Snoepjes | 15-07-18 | 16:14
Nee, je leest niet. Ik zie alleen een patroon in de buitenlandse politiek, en dat is het opbreken van, of pogen daaartoe, van multilaterale verdragen, zonder dat er iets voor in de plaats komt. Multilaterale en internationale verdragen tegen het licht houden en opschudden is nooit verkeerd maar opbreken is het kind met badwater weggooien.
Mr. T. Gaat als een dolle stier tekeer om al die zaken op te breken zonder plan en zonder beeld van de consequenties.
Het klimaatakkoord is een draak van een verdrag, maar ja... het biedt ook kansen. Je kunt de uitdaging aangaan en investeren in nieuwe techniek waardoor je uiteindelijk goedkoper zou kunnen produceren. Even los van het CO2 en klimaatgelul opzich. Dat akkoord gaan geen graad Celsius of Fahrenheit oplossen en en geen centimeter zeespiegel verlagen. Het gaat heel veel kosten, maar dat ging maanlandingsprogramma ook. De economische meerwaarde was ook gigantisch.
Opzeggen van NAFTA en TPP gaat het Amerikaans bedrijfsleven niet helpen. De multinationals niet, maar ook het MKB ook niet en de blue dollar workers al helemaal niet. De multinationals hebben NAFTA en TPP niet nodig om voor de wereldmarkt de laagste productie- en arbeidskosten op te zoeken. Geforceerd dwingen om in de VS te produceren maakte producten alleen maar duurder. Dat heeft een knock-on effect voor het MKB. Bijvoorbeeld: Elke kleine ondernemer die een vrachtwagen of pick-up moet hebben moet er meer voor betalen. Dat maakt alle prijzen dus duurder. Het probleem van protectionisme is dat je op een gegeven moment in een prijs-loon spiraal terecht komt. Daardoor lijkt de economie te groeien, maar je verslechtert in feite je internationale concurrentiepositie en dus ook je onderhandelingspositie bij unilaterale handelsakkoorden die Mr. T. graag wil. Canadezen gaan geen Ford Trucks meer kopen als Toyota’s de helft kosten. Kan geen enkele clausule van een handelsverdrag met Canada tegenop.
Nog even afgezien van het feit dat Ford het staal voor de auto’s uit Europa haalt, de plastics uit China, de accu’s uit Mexico. Enzovoorts. Hoge tariefmuren, om te zorgen dat de productie in de VS blijft, maken alle halffabrikaten en grondstoffen ook duurder en de afzetmarkt internationaal kleiner. Multilaterale handelsverdragen op zich zijn helemaal niet slecht, het gaat er wel om welke standaarden je hanteert.
Het punt is een beetje dat het opbreken van verdragen en bondgenootschappen niet in het belang van de VS is. Niet van het bedrijfsleven, niet van de banken, niet van de multinationals en niet van het MKB in de VS. Een slechte deal (die het voor de VS nooit is) is altijd nog beter dan geen deal. The Don denkt precies andersom: geen deal is beter dan een slechte deal, zonder hij weet wat de consequenties van “geen deal” zijn. En als hij het wel weet, dan vertelt hij het niet.
En het gaat ook averechts werken en dat zie je nu al een beetje gebeuren. Europese regeringsleiders keren zich van de VS af en de plannen voor een EU defensiemacht worden versneld. Dat vind jij misschien leuk, maar ik niet. Ook voor de VS is dat geen voordelige ontwikkeling, want daardoor kan de VS wel eens een stuk minder relevant worden in de geopolitieke verhoudingen, als de EU als machtsblok kan opereren.
Ik begrijp niet goed waar jij je optimisme vandaan haalt.
@MogeWijEveOvergeve | 15-07-18 | 16:52
Omdat Hillary heeft verloren. Haar agenda, haar programma is geen beleid geworden. Dus ik kan niks met “what if”. Dat is alleen maar speculatie.
Trump is er wel, die heeft een doctrine en een beleid en dat is wat ik schets: protectionisme, neigend naar isolationisme door het terugtrekken uit verdragen en internationale organisaties. In de geschiedenis van de VS is die politieke neiging altijd gevolgd door een oorlog. En ik zeg niet dat het onvermijdelijk is, of zelfs maar causaal, maar de correlatie is onmiskenbaar.
@ 19:07
"Het punt is een beetje dat het opbreken van verdragen en bondgenootschappen niet in het belang van de VS is. Niet van het bedrijfsleven, niet van de banken, niet van de multinationals en niet van het MKB in de VS."
Amazing, dit is de rede namelijk dat Trump verkozen is.
Misschien is er dan toch nog een lichtpuntje voor de hele wereld.
@MogeWijEveOvergeve | 15-07-18 | 17:20
Ja, dat kan wel zo zijn, maar de reden waarom iemand wordt verkozen hoeft nog niet waar te zijn of te kloppen. De uitkomst van dat beleid hoeft helemaal niet voordelig uit te pakken voor die kiezers. Het is het waarschijnlijk zelfs niet.
En een isolationistisch Amerika is ook voor de rest van de wereld geen lichtpuntje. Er zijn wel wat landen die het gat gaan opvullen, maar of je daar als Europeaan blij mee moet gaan zijn waag ik te betwijfelen. Kan nog wel eens veel drukker op de Middellandse zee gaan worden dan het was.
Als Europeaan heb je zelf gekozen voor je lot, is het niet?
Je moet niet zeuren als anderen niet meer mee willen doen.
Democratie, weet je nog?
@Stormageddon | 15-07-18 | 17:53
Shithole Europa wordt beschermd door subsidies voor de lokale markt, wat anderen niet in staat stelt een fatsoenlijke economie op te bouwen.
Jij bent duidelijk voor. Hoe zie jij dit als een lange termijn oplossing zonder dat de hele wereld naar Europa emigreert?
@MogeWijEveOvergeve | 15-07-18 | 17:58
Nee. Ik heb niet gekozen voor de EU. Ik heb er tegen gestemd. En ik stem niet voor het Europarlement, en ik heb niemand van de commissie gekozen. Dus nee.
En ik heb ook geen enkel probleem met Brexit, maar ik vind het wél absurd dat een president van de VS zich bemoeit met een bilateraaltje waar hij geen deel van is.
En wat de NAVO betreft: als de VS eruit willen vind ik dat ook prima, maar ik ben tegen een EU leger. Want ik erken de EU niet. Maar de VS willen er helemaal niet uit, hun strategisch militair belang is veel te groot. Waarom Donald zijn bondgenoten tegen zich in het harnas jaagt is mij een raadsel.
@18:12
Waar haal je vandaan dat ik voor protectionisme middels subsidies ben? Waar o waar heb je dat van mij gelezen? Verbijsterend dat je dat ergens uit concludeert. En “duidelijk” ook nog. Ik heb het daar nergens over gehad, niet eens impliciet. En als je al goed gelezen zou hebben dan kon je hooguit concluderen dat ik voor vrijhandel ben en voor handelsakkoorden. Alleen wel onder dezelfde voorwaarden en standaarden.
Dus ik begrijp niet hoe jouw bovenkamer werkt, het lijkt er vooral op dat die helemaal niet werkt en maar wat domme aannames doet op basis van helemaal niets, en alleen maar leest wat je wilt lezen en meent te kunnen invullen wat ik denk.
@Stormageddon | 15-07-18 | 18:43
Je hebt weer een hoop woorden nodig om naar de bekende weg te vragen. Ik ben duidelijk genoeg geweest.
Je bent helemaal niet duidelijk. Je concludeert iets over een onderwerp waar ik niet over geschreven heb op basis van niets.
Ik hou er wel van, beter niks dan een slechte deal, bouwen op slechte fundamenten of de hele boel afbreken en opnieuw beginnen. Uit Amerikaans oogpunt helemaal niet slecht.
@Stormageddon. Da's eigenlijk wat ik bedoel. Die instabiele wereld was zich al een tijdje aan het vormen, Trump is daar eerder gevolg dan oorzaak van. En wat die verdragen betreft: de VS zijn wel eerder uit VN onderdelen gestapt, het ondertekenen van het klimaatakkoord was denk ik voor de Amerikanen omstreden. NAFTA en de NATO bestaan gewoon nog, hoewel de laatste kraakt onder het Europese 'vredesdividend', Turkije en de relatie van de VS met de nieuwe Oost Europese landen. Ook daar, niets nieuws en zeker niets des Trumps. Opzeggen TPP vond ik wel verrassend, geen idee wat daar de achtergrond van is.
Mijn punt is dat Trump misschien wel het duwtje geeft, maar dat de richting waarin deze dingen zich ontwikkelen allang besloten lagen in de Amerikaanse politiek.
Het is niet veel anders dan dat op termijn de EU uit elkaar valt - er zijn toch zeker drie regio's te onderscheiden met een echt eigen cultuur (Zuid, Noord en Oost Europees) en vooral, belangen. Je kan daar toch echt Trump de schuld niet van geven.
Moet je voorstellen dat er zo'n pop van Obama zou zijn. Dan zouden de media moord en brand schreeuwen van verontwaardiging en "racisme" schreeuwen.
Ergens in de binnenlanden van fly-over country heeft ooit eens iemand een 0bama pop aan een boom opgehangen. Alle veiligheidsdiensten rukten uit om de dader op te sporen en in het gevang te werpen.
Ik denk dat Trump goede kans maakt om de volgende verkiezingen ook te winnen.
Dat om twee belangrijke redenen.
1: Trump doet het goed. De economie doet het goed; de werkeloosheid is laag (ook onder Zwarten en Latio's); hij heeft vredesbesprekingen met NK op gang gebracht; enzovoorts.
2: de Democratische partij is sterk naar links opgeschoven en dat brengt allerlei radicale kandidaten met zich mee zoals we nu zien gebeuren. "Blue collar "Democraten voelen zich niet meer thuis bij die partij net zoals veel arbeiders zich niet meer thuis voelen bij de PvdA.
Ik heb gelezen dat Hillary het nog een keer wil proberen. Als dat zo is dan is dat een derde reden waarom Trump grote kans heeft om te winnen.
Weet niet waar je gelezen hebt dat Hillary het nog een keer probeert maar deze nieuwe afgang zal ze zich zeker besparen. Ze is futloos en energieloos en maakt geen schijn van kans als de binnenlandse economie blijft draaien zoals deze nu doet, geen elke tegenkandidaat waarschijnlijk.
Ze liep de afgelopen week nog fel af te geven op Trump. Jezelf vervolgens niet verkiesbaar stellen zou een enorme afgang zijn. Gezondheidsredenen als excuus opvoeren zou eenzelfde afgang zijn. Ze doet gewoon mee, ze heeft budget en ze kan vast een groep mensen verzamelen (betalen) die haar elke dag vertellen dat ze gaat winnen.
@sprietatoom
Het verhaal dat Hillary het nog een keer wil proberen staat in verschillende Amerikaanse media. Ze schijnt zich voor te bereiden op 2020
O.a onder deze kop; 'Is Hillary Clinton secretly planning to run in 2020?"
Als je die kop in een zoekmachine plaats zie je het artikel.
Als Trump niet meedoet in 2020 dan denkt Hillary hoera, nu dat hij wel meedoet krabt ze zich hopelijk nog eens achter de oren.
Het stemt me hoopvol en vol vertrouwen dat deze mensen met niets anders kunnen komen dan ballonnen, kermis attracties en letterlijk Hitler. Dat betekent dat er echt heel weinig mis is.
Dit is ook nog in Londen, waar je niet eens voor of tegen Trump kan stemmen.
London is een stad geworden van- en voor verwarde mannen. Zelfs de politie en de burgemeester zijn verwarde mannen. De hele stad werd een links- islamitische kermisattractie.
Zou een bak zijn, dat ondanks alle haatcampagnes ten spijt, hij voor een 2e termijn wordt gekozen!
Mijn zegen heeft hij, best President ever, schopt alle heilige huisjes met flair omver.
Met zoveel tegenstand door zielige stumpers die hun verlies niet kunnen accepteren, en dan fier overeind blijven staan, wat een verschil met waar wij het moeten doen, inclusief rat Juncker, een schande, dat zo iemand uit de wind wordt gehouden, mede door Pinokkio.
Zijn grootste talent is dat hij zich niet bezighoudt met publieke opinie. Hij stopt alle tijd in het uitvoeren van zijn verkiezingsbeloftes. Hij krijgt in vier jaar meer gedaan dan welke president ooit. Misschien Duterte trouwens. Die pakt ook wel door.
@hustler01
kun je je voorstellen dat hij weer met nog meer beloftes aan gaat komen voor het volk die hij waar gaat maken... hij heeft het tot nu toe goed bewezen...
Hoop dat hij goede plannen gaat maken die het volk goed liggen.... succes verzekerd..
Leuk. "Onze" linkse feministen (m/v/o) overtreffen de meest primitieve moslims in de poepgatlanden in hun radeloze redeloze en reddeloze haat tegen de beste president van de wereld sinds St Juttemis.
Steek nog eens een stropop in brand. Sla een rubber dummie. Laat een ballon op. Voodoo helpt.
Het ergste wat Trump al die staatshulp behoevende schepsels aandoet is dat hij overal slaagt waar "onze" politici zo jammerlijk falen.
En hij komt verkiezingsbeloften na! Een compleet buitenaards concept voor de vijanden van onze samenleving die zich voordoen als "onze volksvertegenwoordigers".
Trump 2020.
Maar wat heeft hij tot zover bereikt?
Amen.
Volgens "onze" media helemaal niks. Maar dat was te verwachten. Wat was jouw score tijdens het Barby-poppen worstelen en ballonblazen, botbot?
botbot - hij ruimt het puin van zijn voorgangers op en dat doet hij voortvarend. Dat hij de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem heeft verplaatst zonder de voorspelde gruwelijke rellen zegt al genoeg over zijn gezag.
Of Trump goed of slecht is als president hangt vooral af van je eigen opinie. Wat wel interessant is dat er een babyboomer voor nodig is, om met dat '68 babyboomgeleuter op te houden. En dat doet hij vrij effectief. Wat me overigens in juich reacties hier verbaast: waarom zo happy met iemand die het fijn vindt als het hele zooitje hier klapt? Omdat 'we' dan de kans krijgen om als natiestaat weer verder te gaan? Succes met die gedachte, maar waarschijnlijker is dat nieuwe machtsverhoudingen dan zo gezet worden, dat wij de komende eeuw of langer gemarginaliseerd zijn.
@ Dr_Prepper | 15-07-18 | 14:35 |
Wat een onzin, als 1 land in staat is om beter handel te drijven dan nu gezamenlijk in de EU dan is het Nederland wel. Dus laat de EU maar klappen. We zijn in de EU al gemarginaliseerd, behalve als het op netto betalen aankomt.
pepper: ik ben opgegroeid met de blije beelden van de vorige EUropese eenwording die in elkaar klapte toen de Amerikanen voor de tweede keer sinds 1914 Europa uit de eigen gemaakte rotzooi kwam halen.
Ik hoop dat er een derde keer in mag zitten, want als ik zonnekoning Juncker met zijn gevolg zag wankelen in hun doelloze corruptie, zal ook dit "inklappen" weer volkomen van binnenuit Europa geïnitieerd worden.
botbot | 15-07-18 | 14:28
- Tegen alle verwachtingen in en massieve tegenwerking door de media - president van de VS worden
- Tegen de verwachting van alle deskundigen in, Kim Yong Un aan tafel krijgen. (Sindsdien geen raketproeven meer)
- De aards luie Europese regenten de mantel uitvegen over scheve handelsverdragen die ongunstig zijn voor het volk waarvan hij president is.
- Om dezelfde redenen China bitchslappen.
- De Oostindisch dove NAVO partners een schop onder hun hol geven dat ze afspraken dienen na te komen.
- De MSM van hun troon gestoten, wat gelijk een verklaring is voor hun abjecte haatcampagnes.
- Syrië overlaten aan Putin, dat haatnest is toch niet te redden.
- De Amerikaanse ambassade verplaatsen naar Jeruzalem, iets wat al zijn pluimstrijkende voorgangers beloofden maar nooit deden.
- Zinloze Obamacare beëindigd.
-wordt aangevuld de komende jaren.-
Zonder Trump waren alle NAFTA's en CETA's al ondertekend door onze leiders.
Hoe is dat goed voor NL dan, Dr_Prepper?
der_feldwebel | 15-07-18 | 14:46
Nee hij heeft niets concreets bereikt wel dat iedere wereldleider wel zo'n beetje klaar met hem is tot Poetin toe.
botbot | 15-07-18 | 14:50
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt hem niet dwingen te drinken.
Veel sterkte de komende jaren, je zult het nodig hebben. Ignorance is a bitch.
botbot:
Europese leiders zouden het fenomeen Trump ook kunnen aangrijpen om zelf de broek op te houden en geschiedenis te schrijven ipv het zich te laten dicteren.
Trump toont zich onberekenbaar voor die leiders, maar die leiders tonen zich onberekenbaar voor de volkeren die ze leiden: ons.
@botbot | 15-07-18 | 14:28 |
Man, man, man.... trek je oogluiken open en schep de stront er es uit.
Trump doet gewoon een medische keuring en dicteert dan zelf aan de dokter wat de uitslag is. Hij zal de gezondste president ooit zijn.
Valt op dat het merendeel alleen slapjanussen en werkschuwe uitkeringtrekkers zich zo tegen Trump keren of zich bij antifa aansluiten. Normale mensen die werken, logisch nadenken en verder willen om echt iets van een land te maken doen dit gewoonweg niet.
Heeft iemand een A. Penthouse pop te leen?
Das toevallig, "onze" Alexander staat net boven in zijn penthouse op een Trump-dummy in te stompen. Met een doos pleistertjes ernaast voor de au aan zijn handne.
Ik zou je de mijne lenen maar die is nog slechts herkenbaar aan de dental records.
Kopen? Kost niet duur:
www.lobbes.nl/speelgoed/poppen-en-knu...
Al die mensen die demonstreren tegen fascisme, haat en "bigotry";
Vinden de globalistische toekomst fantastisch,
Haten Trump,
Vinden mensen met andere (politieke) meningen maar enge Nazi's.
De ironie.
Als je alles vanuit amerikaans perspectief bekijkt dan doet hij het heel goed. Helemaal als hij er ook nog in slaagt om via Noord-Korea, Iran te neutraliseren. En daarmee de hele golfregio veiliger te krijgen. De tijd zal het leren, maar als dat lukt dan is dat heel knap, en krijgt hij inderdaad verdient een tweede termijn.
Foutje, bedankt.
Haha, die magere blaast Trump over 10 jaar nog omver!
Niet zelfs
Nog een keer Trump is gelijk aan nog een keer 4 jaar leven.
Blij als ik was om het Oekraïnereferendum en Brexit uitkomsten, niets was zo verlossend en feestelijk als Trumps overwinning.
Hillary, doe de wereld een plezier, leid de DNC nog een keer het graf in. want ik wil traantjes zien.
Go Trump!
It’s the economy, stupid. Als de boom nog eventjes aanhoudt dan is 2020 inderdaad een bekeken zaak (tenzij Bernie, wellicht... of een hele sterke kandidaat die we nu nog niet in beeld hebben. Maar ja, die zal dan wel Florida, Michigan en Wisconsin moeten winnen.)
Zakt de economie volgend jaar in, dan wordt het lastig voor de huisjesmelker.
The Don zal zijn excuses al klaar hebben: China, Europe, deep state, conspiracy, they’re killing us, it’s true! Maar ja, of die retoriek dan nog aanslaat bij de kiezers van 2016 is koffiedik kijken.
Is zoiets dan weer niet oproepen tot haat of geweld?
Ik ben benieuwd aan wie het nou weer gaat liggen, dat hij met 2 vingers in de neus herkozen wordt.
De Russen, Facebook, Fakenews, marsmannetjes.
De kinderachtigheid van nieuw links neemt griezelige vormen aan.
Ze kunnen het niet absoluut niet hebben dat hun Irreëele wereldvisie niet langer door iedereen gedeeld wordt. Omdat mensen niet achterlijk zijn en met hun eigen ogen zien dat het niet klopt.
Vroeger zei een echt-links politicus Jan Schaefer "In gelul kun je niet wonnen"
Nieuw links zou zich eens moeten realiseren dat je op slap gelul (multiculturele samenleving, wir schaffen Das etc) geen beleid kunt bouwen.
Twee vingers in de neus was het niet en zal het niet worden. Daarvoor is het land te verdeeld. Hij gaat niet op magische wijze opeens de helft van het Democratische electoraat afsnoepen. Komend najaar wordt wel een aardige graadmeter voor een paar swingstates.
En overigens ben ik het volstrekt met je eens: als de democraten en democratische kandidaten qua beleid, agenda en programma geen afscheid nemen van de SJW’s, 3d wave feminists en identity politics, dan verliezen ze sowieso. Dat is een doodlopende weg.
Volgende verkiezingen wordt een grote smeerboel. Alles zal over elkaar heen duikelen om de boel te verstieren. Trump mag natuurlijk nooit winnen. Hoe ze het gaan doen ???, maar ze gaan het proberen.
Ik hoop voor de gewone mensen dat Trump tot 2025 blijft.
beau van rtl
Ik denk dat de pers hun kruit nu wel verschoten heeft met smut over Trump.
Vorige keer kwam er een 10 jaar oud grab m by the pussy "interview" boven tafel.
Ik denk dat ze heel hard moeten zoeken, willen ze nog iets vinden wat al niet met volle gretigheid door de "objectieve" media openbaar is gemaakt.
Nou ja, ook alleen maar door het stelsel. In principe was links met meer, en nog niet eens met een kandidaat waar iedereen mee weg liep.
Trump ziet in velden noch wegen een Democratische tegenkandidaat, die hem kan afhouden van een tweede termijn. Het zij zo. Wat een zielig pathetisch dom land. Trump laat de Ruttes, Macronnetjes en andere slappe hap hun baby staatsmanschap voelen. Dat doet hij goed. Daar wordt hij zo dieper dan diep voor gehaat. Trump mag onvolwassen zijn; zijn tegenstanders zijn nog knulliger en vatbaar voor hysterie. Tegenover Trump moet je geen knikkende knieën en zwakke magen hebben. De MSM wordt verzwolgen in de eigen kots die ze op blijven walgen.
Trump weet morgen al niet meer wat hij vandaag allemaal zegt. Net als de gemiddelde kroegloper die op hem stemt.
Obama was twee jaar voor de verkiezingen ook totaal niet in beeld. En zelfs een jaar voor de verkiezingen nog volstrekt kansloos geacht om de nominatie te winnen. Dus je kan dat nu absoluut nog niet voorspellen.
Stormageddon | 15-07-18 | 14:03
Ik ben bang, dat de bureaucratie van de partijapparaten (Rep + Dem) zo byzantijns alle nieuwe talent verstikt, dat Trump's voorspelling niet ongegrond is. Alleen een nieuwkomer, zonder de slick van de partijmoloch, kan het tij keren. Wie weet, zaait Trump's olifantsgestamp in de porseleinkast deze onafhankelijke nieuwkomers.
Kuifje-in-Afrika | 15-07-18 | 13:55
Ach hoever is die zakkenwasser nu gekomen.
Het scheiden van kinderen van hun ouders was succes vol maar voor de rest zit hij weer in zijn hok te blaffen
Iedere wereldleider is nu wel zo'n beetje klaar met hem tot Poetin toe.
bot bot en kuifje. Kunnen jullie niet samen op vakantie. Gezellig een dag of 14 stom lullen met elkaar.
Kuifje-in-Afrika | 15-07-18 | 13:55
En wat is het netto verschil tussen het niet meer weten en Rutte's mantra "ik kan mij het niet herinneren" ?
botbot | 15-07-18 | 14:15
Je vraagt je toch af wat er mis is met al die wereldleiders tot Poetin toe.
Het is juist nog lang niet klaar, Trump begint pas.
Vragen of trump nederland erbij doet voor 8 miljard,kan er 250 miljard weer naar de belastingbetaler,komt er weer groei en volwassen geluk. Hoe mooi zou dat zijn.
Ik vind het bijzonder onbeschaafd, a sociaal en smerig de wijze waarop de linkse "democraten"in Amerika hun gekozen president behandelen.
Wat een hetze wordt tegen deze man gevoerd, ook door sommige Nederlandse namaak journalisten.
Ze kunnen niet hebben dat Trump niet tot het linkse elite corps wil horen en hun "de oren wast". Trump lacht en heeft lak aan hun nepotisme daar in Washington.
IN feite hebben Obama en vooral Hillary Clinton Amerika meer kwaad dan goed gedaan.
Jammer dat er ook in Nederland bijna niet genuanceerd over Trump wordt gesproken en geschreven.
Maar Trump heeft ten minste in een zaak volkomen gelijk: te lang heeft Europa militair op de zak van Amerika geleefd, hetgeen hun honderden miljarden dollars heeft gekost.
Opgebracht door de Amerikanen !
Een beetje kritisch de President volgen mag toch wel.
Zelfs op een onbenullige regionale radiozender meende de ochtendlul van dienst te moeten debiteren dat als hij alleen al de stem van Trump hoort, hij 'bijna moet kotsen'.
Kuifje-in-Afrika | 15-07-18 | 13:48
Zeker, hier zouden we onze eigen poltici ook eens moeten volgen. Wel hoop ik dat het meer inhoudelijk zal zijn, want gezeur of grote versus kleine handen en hoe dom iemand wel niet is hoef ik niet te lezen / horen. Dat laatste is m.i. ook het probleem met de berichtgeving rond Trump, ik haak gewoon af, het gaat te vaak om hoe dom mensen hem vinden of denken te moeten vinden, dat Melenia zijn hand niet vastpakt, dat zijn haar stom is, etc.. Laten we hier aub geen voorbeeld aan nemen. Het is gewoon slechte en vooral luie journalistiek.
02Neutraal. Heeft geen enkele zin om serieus in te gaan op het gezwets van Kuifje. Hij luistert niet en hij leest niets. Hij weet het allemaal al.
Nog mooier, met veel, ik denk de meeste dingen die Rutte en consorten in Den Haag hier afgelopen tijd uitgevreten hebben met hun stemmers,
Zou Trump zo hard mee om de oren geslagen worden zijn dat hij doof werd, maar hier ........... kritisch kijken hmmmmm
Natuurlijk gaat ie voor een tweede termijn. Als je zo goed ben als hij is, met zo'n sterk geheugen, zo'n feitenkennis, zo'n goede gezondheid, dan kan het niet anders of je gaat voor een tweede termijn.
Wel goed opletten dat je vlak voor de herverkiezing geen domme dingen roept over nikkers en pussy's, want dat kan veel stemmen schelen.
Hij moet zich misschien wel een beetje inhouden. Bij de Queen maakte hij ook niet zo'n goede indruk.
Hij werd niet als staatshoofd ontvangen, geen diner zoals Obama. mag niet bij huwelijk zijn.
Trump dacht , de pot op, jij bent mijn Queen niet en groot gelijk.
Bij de Queen maakte hij ook niet zo'n goede indruk.
Kuifje-in-Afrika |
O, jij was erbij ! Wat 'n bak.
Obama was ook niet bij het huwelijk, en die vinden ze wel leuk ook nog
PopeyeKamper. Wat een enorme 0etlul he die Kuifje. Wat een opmerking. Ik denk dat kuifje zelf best wel een goed indruk zou maken bij de Queen. Pfffffff en of dat belangrijk is, dat ouwe mens weet niet eens meer wat voor dag het is.
Och Beau, ouwe nicht, je gaat toch niet huilen? Doe vanavond even een tinto op het terras om te kalmeren. Proost!
Die gast gaat flink los op die pop zeg, in zijn beleving is het de echte Trump, hij gaat er helemaal in op.
Hij zal thuis ook wel een sexpop hebben.
Tragic 1911, Amerika heeft nog nooit een zwarte president gehad. Obama was wel de eerste president van gemengd ras. (alsof dat belangrijk is).Zijn moeder is toch echt een lelieblanke dame uit het MidWesten.
Als je moeder joods is, ben jij het ook. Als je moeder blank is, ben jij ook blank, hoeveel zwarten er ook overheen zijn gegaan, vertelt Anouk tegen haar kinderen.
Blijft lachen met die vastgoedproleet. Hij maakt overal ruzie, krijgt niks voor elkaar, en toch wordt hij door veel onrendabele reaguurders gesteund. Het type dat zelf niet kan nadenken en daardoor gelooft in een sterke man. Wonen ze in Turkije, dan stemmen ze op Erdo, wonen ze in Venezuela, dan zijn ze voor Maduro, en hebben ze een Amerikaans paspoort, dan gaan ze voor Trump.
Hillary had het vast veel beter gedaan hè?
Kuifje heb je vakantie of jezelf teruggevonden op zolder ofzo?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Geen aardige vrouw, maar wel veel competenter en intelligenter. Had ze ook niet meer stemmen dan Trump???
Fam. Clinton zijn miljardairs geworden met hun zgn. eigen fondsenwervingen.
Hileray sloot nog even een deal met Arabieren voor wapen leveranties, maar wel even een paar honderd miljoen dollar in haar fondsje daarvoor.Zij deed ook nog ff een toespraak houden voor bankiers op Wallstreet. Opbrengst een honderd duizend dollar. Kassa. En die wilden sommigen van jullie nog als president?
Corruptie ? "Natuurlijk niet".
Gisteren een fuifje in Afrika gehad? Rugpijn?
Welgemeend advies: stop met kijken naar de Nationale Propaganda Omroep (NPO), Kuifje-in-Afrika.
Haha wat zuur. Nix mis met deze president, behalve dat hij niet in je straatje past. En zoveel heeft Obama nou ook weer niet gedaan, of wat heeft ie eigenlijk gedaan? Ik hoor het graag van je.
Die zg proleet heeft het onbenul van overheid en apparaatski s heel goed door
Laat zich niet naaien door natte cake en onnutte emo s
NPO kan ik hier helemaal niet ontvangen. Ik ben onafhankelijk en denk kritisch na. Niet zoals het klootjesvolk dat steevast achter 'sterke leiders' aanloopt.
Wat een simpele en onjuiste kijk op de zaak. Als Obama, Kim aan de tafel had gekregen zou door de pers een nationale feestweek uitgeroepen zijn.
Ik denk dat reaguurders hier wel de laatste zullen zijn die achter een "sterke man" aan zullen lopen.
Onrendabel, alleen omdat iemand geen kroontje koopt zeker. Goed, ik reageer, ik sponsor GS op dit moment alleen door de advertenties te bekijken in al hun glorie. En als er een adverteerders-boycot komt dan zal ik doneren. Ik ga echter geen geld geven nu, ik heb ten tijde van de berichtgeving rond de sleepnetwet inhoudelijke reacties met verwijzingen naar o.a. een boek geplaatst en deze werden soms m.i. onterecht gejorist en er is geen reclamatie mogelijk.
Overigens geen kritiek op mensen die wel een kroontje van GS kopen, u steunt een van de weinige open discussie platformen die we nog hebben.
Op de site van Washington Examiner staan 81 zaken die hij al voor elkaar heeft gekregen. U krijgt geen link helaas want lui en zon en heet dus google het zelf maar uit. Stond ook iets in dat zijn tegenstanders niet verder komen dan dat 'ie een paar rechters heeft vervangen. Die lijst weerspreekt dat mooi.
Hmm mijn Amerikaanse vrienden praten toch anders.Loon gestegen.Belasting verminderd
En ga zo maar door
Meer banen
Bedrijven die terugkomen wegens gunstige belastingtariefen
Detroit bloeit weer op
Maar blijf dromen....
Op korte termijn pakt een belastingverlaging vaak goed uit, maar op langere termijn gaat het begrotingstekort omhoog en daarmee de rente. Over een paar jaar ga je de negatieve effecten van Trumps economische beleid zien.
Trump heeft niet echt mijn voorkeur maar wat een ongelofelijk trieste figuren op de filmpjes. En dan te bedenken dat dat mogelijk ook nog kinderen gaat produceren. Ellende en triestigheid in het kwadraat. Ik zeg, schop die schopper ook even flink voor z'n ballen, probleem opgelost.
Ik ga volledig met uw gedachten mee. Wat een stel losers zijn dat zeg.
Wat mij betreft een belediging van een bevriend staatshoofd. Ga je eigen politici schoppen, of meer effectief: ga stemmen.
Natuurlijk zijn dat zwakke mietjes, geen wonder dat Londen z'n shithole geworden is.
Tijd voor een Nobelprijs.
Als diegene die de pop gemaakt heeft er ook armen aan gezet had zouden ze, bang dat ze een klap terug zouden krijgen, het lef niet hebben om te slaan of te schoppen. Tegen iemand zonder armen durven ze wel, bah.
lol
Zoals de punching dummy in 'My name is Nobody'. www.youtube.com/watch?v=6Fq8putdd7A
Het vervelende is als Trump nog een termijn doorgaat dan gaat een beruchte Nederlandse politicus ook nog door. Want ja er is er maar 1 op de wereld die Trump de baas is, en die man woont in Scheveningen.
Zo veel maakt dat niet uit. Vraag het maar aan Halbe. Hij was er bij.
Nu ga je voorbij aan de persoonlijke adviseur van Trump nl Rutte
De mosselman?
Harstikke goed nieuws, zet hem op Trump.
Londen smerige stinkstad.
Wat een geweldig nieuws . Trump is de enige echte President die minimaal 3 Nobelprijzen werkelijk verdiend.
Wat een Topper !
Ik dacht dat heel veel rechtse mensen het verschrikkelijk vonden dat veel mensen Clinton een paar dagen voor de verkiezingen als overwinnaar bestempelden. Maar dat is blijkbaar geen probleem als het om een reactionaire populist gaat. Want dan ben je kritisch, ofzo.
Links en rechts zijn onzin, het gaat om de inhoud.
Lachwekkend toch, die zielige woedeuitbarstingen.
Trump heeft mooi gewonnen en daar kunnen ze niks aan doen (anders dan op den popje rammen).
Hup, boys! Ram ze!
Lachwekkend en zielig zijn inderdaad de enig juiste benamingen.
Volgens helderzienden wordt hij herkozen, maar impeached. ophra Winfrey wordt de kandidaat van de democraten maar verliest
Die zogenaamde 'helderzienden' zijn charlatans. Allemaal.
Jij kan het weten, als verontruste kleinburger.
ophra was dat niet die mevrouw die kijkers moest binnen harken met massa's cadeaus.....
Wat Trump roept wordt nu veel de draak mee gestoken, en vaak geeft hij als eerste de voorzet voor de inkopper, maar over een paar jaar, ik geef je het op een briefje is die stijl helemaal bonton geworden.
Zie de Jip-en-Janneke taal (toendestijds D66 leider blokfluiterT Hans Nogwat die ermee het schip inging, want als je van jezelf iets niet bent moet je niet gaan spelen, behalve spelen op je fluit, stupid. Politici die van zichzelf in duidelijke taal praatten, (een Marijnissen, een Wilders, een Baudet), een Agnes Kant, een Fleur Agema), kunnen die lesuren skippen.
-Zie Fortuyn partijpunten wbt migratie gewoon benoemen, gewoon, zonder meel in de mond, zeggen dat 'we' cultureel achteruit op een glijbaan hard achteruit zitten naar beneden roetsjen. Met je ogen zwalkend van links naar rechts en naar boven waar je glijtocht begon, want je zit achterstevoren op die glijbaan.
Alleen linkse kerklui kunnen hun nek zover draaien dat ze achteruit kunnen kijken in de toekomst.
Addergebroed. Slinkse lieve 'niemand wordt slecht geboren'. Dus vergeef ons onze blindheid (een Jan Tromp, die er 'na tig jaar achterkomt dat al dat geld naar Afrika achterovergeslagen werd door tig Afrikaanse Wijzen die hun landen niet op orde hadden en nog niet hebben. Aan all die lappe lijzen en lappe gijzen:
Well, let your mam suqck dick in hell@
Die eeuwige vrede met Noord-Korea is nog niet echt gelukt wb kernwapens hoor.
Un had namelijk een cunning plan.
Voorwaarde, US moet ook ontwapenen of anders no-deal en waarschijnlijk daarom voorlopig geen eeuwige vrede.
Dat had Trump toch niet meteen goed opgepikt.
Had Trump zijn persoonlijke adviseur Rutte (zoals Rutte zich zelf ziet) maar bij zich gehad, die had Un en Trump beslist wel even duidelijk de waarheid gezegd.
Trump heeft de smaak te pakken. Als zakenman zorgt hij goed voor de nationale belangen van Amerika. Het gevolg is dat de rest van de wereld, waaronder Europa, meer belasting moet betalen. Ook de opwarming van de aarde zal onverminderd doorgaan, want de hele klimaatdiscussie is natuurlijk onzin. "Europa" zal dus snel een vuist moeten maken, maar dat is hier ook geen populaire gedachte. Het is aan het Amerikaanse volk een juiste keuze te maken. En daar wonen vast wel verstandige mensen.
Hilarisch, dit heb ik ook gedaan als klein kind. Een episch gevecht verzinnen, goed versus kwaad, en dan vooral 'het kwaad' huisvesten in iets dat niet terug kan praten of slaan. Mijn vriendjes zaten in het 'goede kamp' en we wisten allemaal dat we de wereld gingen redden. Pak aan boom!/papier-maché!/klimrek!
HAHAHAHA
Haha, zoiets schreef ik ook net. Kinderen zijn hilarisch. Gewoon nooit opgroeien... en de wereldvrede staat voor de deur!
Ik had een flits van herkenning :)
Nu lekker naar buut'n, prettig weekend allen!
Fijne dag en proost!
begint geenstijl nu ook met trump bashen?
Trump doet het perfect als zaken politicus, beroeps pluche plakkers kunnen niet in zijn schaduw staan.
Kijken of ze ook een pop maken van echte dictators als Erdogan, Mugabe?
Mooi. Het is fijn om te zien op youtube onder de tag #walkaway hoe steeds meer zwarte stemmers van de Democrat plantation weglopen dankzij de ontzettend waanzin van links.
Eelco kan nog vier jaar langer van zijn gelijk getuigen en van zijn professionele dedain voor het volk, daar drijven types zoals Eelco op.
In de steden wonen alleen maar linkse uitvreters, degene die er geld verdienen trekken ‘s avonds en in de weekeinden naar de suburbs en de rest van het fatsoenlijke volk woont op het platteland.
Een verzwakte VS is goed voor de EU. Trump is een zegen voor Europa.
Een verzwakte US? Ehm, kijk dit filmpje maar eventjes en lees de bijbehorende artikeltjes. Goed voor je meningsvorming: www.cnbc.com/2018/07/09/the-us-is-win...
Dan heb ik slecht nieuws voor je. De VS zijn VOLLEDIG selfsupporting. Ze maken alles (High tech), hebben alles (grondstoffen) en kunnen alles (militair, technologisch, enz). Droom jij maar lekker verder maar America first werkt als een tierelier en de economie en banen groeien als kool.
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die realisme en eerlijk handelen (ja ook daar heeft Trump volledig gelijk) belangrijk vinden. Het schept namelijk banen i.p.v. oeverloos globalistisch gezever a la Halsema en consorten. Die alleen maar HUN baan veilig stellen en dol zijn op benoemingen.
ja-ja-nee-nee | 15-07-18 | 13:22
Die groei is vooral de verdienste van Obama.
ja-ja-nee-nee | 15-07-18 | 13:22
Made in China en ondertussen dromen dat je zelf nog selfsupporting bent. Vroeger was de VS de graanschuur van de wereld. Nu niet meer. Rusland produceert meer graan dan de VS. Idem dito voor vlees. Brazilië levert de US steaks. Zodra de fracking van oude olieputten uitgefrackt is (dat gaat snel), dan is de free ride over.
@ Bakito | 15-07-18 | 13:28 |
Trump heeft 10.000'en overbodige regeltjes geschrapt en een belastingverlaging doorgevoerd, wat nou Obama's verdienste ?
Juist self supporting. Amerika en Rusland doen het al.
Als nederland nu ook eens begint, Geen kippen uit de Oekraien of monsanto spullen, kunnen we zo uit de nexit.
Kom op, beetje snel, anders lopen we achter. Geef de boeren alle kans , wij kopen er .
Een zwakke dollar, meestal slecht voor de export. Wel goed voor Nederland, wij importeren vooral uit de VS.
Vs verzwakt niet het is juist andersom
Euro wordt steeds zwakker
Trump benoemt de waanzin van Europa en lijkt beter te begrijpen met welke problematiek we kampen dan onze eigen regeringsleiders.
Zeker.
Ze weten het wel in Brussel, maar willen een groot Europa met ellende.
Precies dat. Mooi samengevat.
Natuurlijk heeft Trump gelijk,
Overal schijten grote bedrijven alle kleuren van de regenboog.
En laat de EU nu aangevoert en bestuurt te worden door deze.. ERT
European Round Table...
Ballonnen en papier mache en een beetje zwak trappen. Lekker groep 3 niveautje weer. Daar gaan ze echt de wereld mee winnen! Ghehe.
Welk niveau is barbecue met varkens voor de moskee?
Ja, die hebben dan ook de wereld overwonnen? En wat heeft dat met mijn comment/trump bashen te maken? Ga je greenpies er straks ook nog bijhalen? Vragen, vragen.
Gelukkig trekken ze de stekker er niet uit!
Azie: Communist vs Kapitalist
Europa: Links vs Rechts
Amerika was Republikein vs Democraat
maar is nu Deugvolk vs Realisme.
Wat telt is vrijheid. Je kan zo de ideologieën wegkrassen die daar haaks op staan.
Amok_Run | 15-07-18 | 13:13
+1
Amok_Run | 15-07-18 | 13:13
mooie gezegt +1
Wil je weten waar Tump een beetje op lijkt, qua zijn insteek qua vanalles.
Lees 'de Anarchistische Bankier' (O banqueiro anarquista) van de schrijver Fernando Pessoa.
-"De anarchist wil vrijheid, hij heeft die vrijheid écht. De anarchist wil het geld de baas worden, hij is het geld de baas, het geld is hem niet de baas. "Maar je hebt toch tirannie geschapen", oppert Pessoa. Helemaal niet, antwoordt zijn vriend, die tirannie bestond al. Wat ik bevrijden kon, heb ik bevrijd, mezelf, en ik houd niemand tegen om dat ook te doen."-
Bedankt voor de leestip.
Jammer dat het Hillary niet geworden is. Dan hadden we voor eeuwig en altijd kunnen afrekenen met dat feministische geleuter van "als vrouwen aan de macht staan zou er geen oorlog zijn!". Maja wat verwacht je ook anders van mensen met het IQ en de kop van een aap. Dikke rofl.
Een oorlog met Rusland (incl. miljoenen doden) om te bewijzen dat die feministische mafklappers ongelijk hebben lijkt mij best ver gaan. Veel te ver.
En wat Trump betreft; ik weet nog steeds niet wat ik van de man moet vinden. Soms denk ik hij is heel goed bezig: May waarschuwen dat als het geen harde Brexit wordt (wat May dus niet van plan is) het VK een handelsverdrag met de VS kan vergeten en dan lees je een dag later dat hij gezegd heeft dat May een geweldige vrouw is, ze 'goede vrienden' zijn en geen woord meer over het handelsverdrag. Ik kan dat niet rijmen.
Hoezo, ze hebben 8 jaar een zwarte president gehad en ze vinden nog steeds dat ze gediscrimineerd worden. Sterker nog, ze zijn nog erger gediscrimineerd dan daarvoor.
@VTSje: Haha. Wel een dure prijs om dat duidelijk te maken...
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze het niet geworden is, want zoveel plaatsvervangende schaamte over het concept 'vrouw' had mijn eigenwaarde mbt dat 'vrouw' geloof ik niet aangekund. 't Is zo al erg genoeg.
Hillary had de afgelopen weken nog veel commentaar op Trump, dus ze moet nu wel opnieuw mee doen om nog recht van spreken te hebben.
@W_F. dat zou lachen zijn dan wint Trump elke verkiezing helemaal met gemak.
Lupuslupus | 15-07-18 | 13:06
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Ook al vaart May een ander koers, dan hoeft dat toch niet te betekenen dat het een naar mens is ?
Hillary zou puur en alleen nog meedoen om uit cel te blijven, niets meer en niet minder..
Trump komt op voor zijn kiezers! Hij doet wat hij belooft. Allemaal zielige meppertjes die protesters. Een ballon oplaten van Hillary in d'r luiers durven ze niet. Wat een helden. Go for it Trump, go, go, go!
Behalve als je homo bent dan
De afgelopen week heb ik weer genoten van een zijn eerlijkheid en openheid. En het feit dat hij gewoon doet wat hij beloofd heeft aan zijn kiezers. Die eerlijkheid en openheid mis ik al 20 jaar aan het binnenhof. Afijn, we lopen vaak wat jaartjes achter op Amerika. Hopelijk hebben we hier over een jaar of 5 een soortgelijk type. Een keer wat anders dan gladde beroepspolitici met een zeer beperkt normen en waardenarsenaal.
De man heeft geen manieren en zegt meerdere keren per week precies het tegenovergestelde van wat hij daar voor zei. Ik kan er werkelijk geen kaas van zijn standpunten maken. En hoewel ik zijn aanpak van de NAVO kon waarderen, heb ik geen idee van waar we met die kerel aan zijn. Daarnaast zijn makelaars en projectontwikkelaars de zonen van Satan. Allemaal.
Nou big boy, noem eens een voorbeeld van zijn tegenovergestelde uitspraken.
zwartzondersuiker | 15-07-18 | 13:09
U heeft het tripje naar het VK niet mee gekregen?
botbot | 15-07-18 | 13:18
U doelt op The Sun die een interview anders interpreteerd en Trump die dat verbeterde en het volledige interview heeft opgenomen en beschikbaar stelt voor ieders eigen interpretatie?
Of doelt u op dat iemand na een discussie ook wel eens van mening kan veranderen omdat de tegenpartij met goede argumenten komt?
Niet janken als het straks niet zo fijn uitpakt hé? Als we dat kunnen afspreken dan vind ik het allemaal prima.
Dat janken is meer iets voor de andere groep, ze doen het immers al jaren nu.
Lekker schreeuwen tegen de lucht want Trump doet de gevoelens oh zo pijn.
Heb conservatieven gezien die Obama enorm bekritiseerden (en terecht) maar zo gestoord als de 'libtards' zich gedragen heb ik nog nooit gezien, al kwam dat anti-brexit volk er ook wel aardig bij in de buurt.
Jij hebt liever een kernbom op je knar? Dat is wat je gekregen had met de geestesgestoorde Hillary.
Ondanks zijn overkomen als ongeletterde vermoed ik dat Trump beter Sun Tzu en Machiavelli heeft gelezen dan enig lid van de Clinton-familie.
Als conservatief gruw ik van liberaal-populisten.
Trump Trump Trump!
Al die Trump haat heeft het voordeel dat al die linksche kerkiërs zich nu laten kennen. Je weet nu wie het zijn. Kan handig van pas komen als je wil weten met wie je werkelijk te maken hebt.
Prima. Just fine, stook het vuur nog maar een paar jaar op - beter: laat het niet doven.
Trump is het beste wat de VS kon overkomen - zie alleen al die losercommentaren van die letterlijke losers van de NYT in docu Fourth Estate. Die koppen, die afkeer, de afkeer van het 'verliezen' zelf ze kunnen het allemaal niet verkroppen, wat? WIj? De weldenkende, alwetende burger, WIJ die weten hoe de wereld de andere kant op moet draaien dan natuurlijk bepaald? Staan met hun handen in het haar.
Over een tijdje trekken ze de haren van hun kop. Laat Trump de overcorrecte mallemolen maar goed vastlopen en de andere kant op laten draaien.
En laat Kanye 'I'm Black Jesus' West alsjeblieft z'n enge muil dichthouden (letterlijk). Nooit iemand gezien die ik beoordeel op z'n gezichtsuitdrukking, maar bij die West WEET je gewoon dat het een verongelijkt, aangevallen rupsje nooitgenoeg moet zijn. Stemmetje erbij, klaar diagnose.
Wat een zielige meppertjes. Echt. Voor de rest: go Trump !
Het alternatief is in 2020 oorlog in Europa zodra Hillary de macht zou krijgen.
Die heeft al eerder laten doorschemeren oorlog met Rusland op europees grondgebied te willen uitvechten.
Heeft u een bron?
Ja, zie al haar uitspraken over Poetin.
Klopt als je haar uitzendingen goed terug kijk wil zij dat inderdaad
Beter 8 jaar Trump dan 1 dag Billary !
Dat Trump nog een termijn doet voorspelde ik verleden jaar al.
Wat niemand wilt begrijpen is dat de meeste USAers tevreden over hem zijn, en dat wat hij doet voor zijn eigen land wel positief is.
Vooral dat laatste zijn we hier in het 4e rijk niet meer gewend.
Erik zegt het ook hoor: www.rtlnieuws.nl/buitenland/donald-tr...
Hij doet inderdaad precies wat zijn achterban wil zien. Dat het niet in het belang is voor diezelfde achterban, zoals een handelsoorlog maakt hem niet uit.
De onvoorspelbare en onbetrouwbare Trump zal de EU alleen maar hechter maken.
Lekker bezig troll
Nóg hechter?
Als hij zo onvoorspelbaar is, waarom voorspel je dan iets?
Krijg er pijn in m n rug van.
Nog hechter kan bijna niet... hahaha
Trump is de Boskalis in de westerse politiek. Reken er maar op dat hij velen de ogen doet openen en het loopt de gevestigde orde dun door de broek. DRAIN THE SWAMP!
De EU valt uit elkaar druif
Het tegenovergestelde van hechter.
Goeie nick trouwens.
LOL Je doet je naam eer aan... druif.
Zo kunnen we getuigen zijn van het tijdperk waar in de democratie uitgewerkt is.
Inderdaad, het was een goede poging maar het begint ernstig te falen.
Overbevolking maakt dat informatievoorziening nog enkel over primaire gevoelens zal kunnen gaan. Plaatjes, kleuren, banieren.
Moet je je voorstellen dat demonstranten in laten we zeggen Hongarije een "Bash Obama" pop neergezet zouden hebben. Zouden we toch weer met een hele hoop getriggerde deugers te maken gehad hebben.
Waar zijn die twitter-filmpjes opgenomen? Het lijkt er wel Piazzale Loreto, Milaan 30 april 1945.
Londenstan, waar cucks liever tegen een Trump pop meppen dan dat ze de islamitische bezetters over de grens knikkeren.
Ik verheug me nu al op nog 4 jaar zielige pogingen tot karaktermoord door zure linkse gefrustreerde TV "persoonlijkheden" en naieve geitewollensokken types die denken dat goudzoekers en landverhuizers daadwerkelijk vluchtelingen zijn.
En nog een keer een NOS die zegt dat Hillary niet meer kan verliezen en vervolgens in alle kiesdistricten net verliest.
Precies dat. Heerlijk op Joop weer die zurigheid lezen. Menigeen is nog in therapie na de overwinning van Trump en hatseflatse....2020 en half links ligt weer aan de beademing te schuimbekken. Geweldig!
Politiek is tot een ideologische strijd tussen miljardairs verworden.
Ik zou willen dat wij een Trump hadden.
Hier is het voorbij. Simpele reden: niemand gaat nog met een hooivork de leiders (kolerelijders is beter) spiesen en daarmee is het klaar. Democratie is een bescherming niet meer van de burger, maar van de bestuurders.
Doe mij ook zo'n bokspop maar dan van Rutte en zet die op het Malieveld.... of nog beter, vlak voor het torentje... sinds ik gisteren bij 1-Vandaag zag dat voor 70% van ons de VVD wel prima is.
Best wel kansloos, en zielig dit. Beetje niveau vlag verbranden.
... bij mij welde het beeld op van het standbeeld van Saddam Hussain, dat nét half van z'n sokkel getrokken was door een Amerikaanse bergingstank. Zodra het goed en wel op half zeven hing werd het door aangesnelde soepjurken bekogeld met sandalen ...
-
www.youtube.com/watch?v=hWxszYK6IPU
Het toont goed het moreel verval en failliet van links aan. Nergens meer mee om kunnen gaan, niet meer in staat uberhaupt maar te praten/kijken/redeneren naar andersdenkenden. Alles maar willen gaan verbieden.
Geschifte figuren. "Deugnazi's" worden ze in Huize Graaisnaaiert genoemd.
En voor iedereen die het maar rare Amerikanen vindt: wij stemmen massaal op de VVD, na al die jaren.
MAGA!
Verstandig, niets is zo frustrerend als beleid dat net effectief raakt, alweer gewijzigd wordt.
REAGEER OOK