Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dat kleine groepje scootmobielers heeft het weer eens flink verpest voor de rest

deze idioot ging razendsnel

Een sleutelmaker uit De Bilt weigerde een scootmobieler. Hij had vervolgens het College voor de Rechten van de Mens aan zijn fietssleutel hangen.

Ook in De Bilt heeft een klein groepje scootmobielers het weer eens verpest voor de rest. In de meeste gevallen zijn het lone scootmobielers. Kijk, onze buurman is ook scootmobieler en dat is een heel aardige man. Die maakt altijd goede donuts tijdens de bumperweek, genaamd "Rammen Dan". Bij ons in de klas zat vroeger ook een scootmobieler en die ging naar de universiteit. Heus, echt niet alle scootmobielers zijn radicale scootmobielers. Derhalve is het vraagstuk dat alle scootmobielers afstand moeten nemen van door scootmobielers veroorzaakte ongelukken zeer irrelevant. En nog even over die vrouwen op die scootmobiels, die kiezen daar zelf voor. Dat zijn sterke, onafhankelijke en dappere scootmobielers. Het wordt tijd dat we eens stoppen met die scootmobielofobie, oke? Scootmobiels horen thuis in Nederland. En ze krijgen hun eigen parkeerplekken. Wen er maar aan.

Scootmobilisering van Nederland Ons Land in beeld

Verdomme zelfs de politie op een scootmobiel

Reaguursels

Inloggen

Briljant, dat professioneel zeiken.
Nu blijkt, dat een scootmobiel meer irritatie bij de burger opwekt dan Pechtold en de Islam samen, wil er ook een.
Vrooom, vrooom. Tokkie-mobiel in cardinals -rood met porschevleugels.
Maar motor met zijspan uit de oorlog is ook goed. Met bril en helm dan.

MistaRazista | 29-03-18 | 01:21

Goeie tip voor een spannende Nederlandse misdaadserie. De scootmobiele brigade in actie. Achtervolgingen met scootmobielen van drugscriminelen op hun scootmobielen. Spannend.

marjen | 29-03-18 | 00:23

Ik zie nogal wat bejaarden en/of mindervaliden haters hierboven. Zouden zij geen ouders of oudere bekenden hebben, en zo ja: die zijn dan natuurlijk ook nutteloos en van geen waarde, dus weg er mee? Het zijn er te veel om op te noemen, maar wie de schoen past .....

Al met pensioen | 28-03-18 | 23:12 | 1

Nog onverlet dat ze zelf ook in de toekomst (of wellicht nu al) nutteloos zijn

Ben Hetzat | 29-03-18 | 12:42

Als het scootmobielverkeer niet wordt gereguleerd, dan zie ik geen bezwaar mijn Canta tussen de schappen van Appie te jagen. En er zitten ruitenwissers op.

Rest In Privacy | 28-03-18 | 22:43 | 2

Waar is trouwens mijn zwitsal gebleven!

Rest In Privacy | 28-03-18 | 22:48

Zelfs je zwitsal pakken ze af! Het moet goddome toch niet gekker worden! :)

peterdh | 28-03-18 | 23:19

Waar zijn de beelden van de ondernemer?

Mannes | 28-03-18 | 22:17

Umfufu doet niets! Toe Umfufu. Doe iets! #scoetoe #poepoe #zwartepiets

LibertasSimplex | 28-03-18 | 22:15 | 1

I want half !

Lt-Kol Kilgore | 29-03-18 | 06:40

Wat een misselijk gedoe zeg met dat 'oordeel' van ze:
mensenrechten.nl/publicaties/oordelen...

Mevrouw zit dus eerst de deur te molesteren, wil vervolgens niet geholpen worden om binnen te komen en zet een grote muil op. Meneer zegt dat ze dan maar lekker op moet tyften en vervolgens gaat ze thuis het bedrijf zwart zitten maken op internet en klagen bij het collega blablabla. Dit college zegt in feite dat meneer wel gelijk had, maar dat hij toch slecht is, want scootmobiel. Meneer z'n bedrijf wordt door het slijk gehaald en de klaagster blijft lekker anoniem. Kan ze wel MS hebben, maar dat betekent niet dat ze het recht heeft om anderen het leven zuur te maken.

sarcastro | 28-03-18 | 21:38 | 1

Dat is weer interessante achtergrondinformatie. Mevrouw heeft zich onhebbelijk gedragen en gaat de zaak dan aanklagen. Terwijl de man nota bene aanbiedt te helpen, waarna mevrouw de hulp weigert.
Echt, sommige mensen gedragen zich ZO waardeloos.
Maar dat 'college', dat zijn linksen die graag ondernemers het leven zuur maken.

marjen | 28-03-18 | 22:29

Ja daar gaan we allemaal weer lekker: de jongeren en ouderen tegen elkaar op zetten. Goed gedaan hoor. Aandacht afleiden van de echte problemen, zoals immigratie, armoede, misdaad, te dure zorg, EU-dictatuur, enz, enz

telelezer | 28-03-18 | 21:31 | 1

Ik ben het zo eens met deze tegel, we {jong en oud) hebben een aantal gemeenschappelijke problemen die veel belangrijker zijn.

Ben Hetzat | 29-03-18 | 12:39

Ik ben zelf ooit in de supermarkt bijna aangereden door een scootmobiel die minstens 25 Km/u reed. Kon net opzijspringen omdat de bestuurder me toeriep: “Opzij! Ik ben gehandicapt!”. Dat gaf hem dus het recht om iedereen opzij te jagen. Maar gelukkig veegde hij wel een gangpad bij Appie Heijn schoon waar normaal gesproken altijd dikke vette oerlelijke voddenbalen met hoofddoek en bijbehorende snor het pad versperren. Zo zie je maar, elk nadeel heeft zijn voordeel.

Nivelleermarionet | 28-03-18 | 21:03

Een creatieveling
https ://ibb.co/bY62fS

Papierversnipperaar | 28-03-18 | 20:51

Weer een topic wat aan Monty Python te linken is. Zou het opzet zijn? Zou MP gemaakt zijn om ons te laten gewennen aan de absurditeiten die nu gebeuren?

Mark Verheijen | 28-03-18 | 20:50

Monty Python komt op Netflix. Sluikreclame dus... Daar ben ik geen premium reaguurderT voor geworden

SerTheFun | 28-03-18 | 21:39

In mijn stamkroeg komen vrijwel dagelijks twee van die scootmobielers. Die moeten zo'n ding omdat ze enorm last van hun rug hebben. Die staan dan ruim een uur zonder problemen te biljarten. Op de terugweg is het wel nodig, dat karretje. Met zoveel pils en jenever achter de huig is lopen wel een uitdaging. Maar je kan ze dan beter niet op hun gang naar huis tegenkomen als argeloze voetganger.

artie | 28-03-18 | 20:17 | 3

Laat J-van-de-Bontekoe dat maar niet horen want je krijgt ongezien de typhus van 'm met zulke uitspraken.

Mark Verheijen | 28-03-18 | 20:19

Mark Verheijen | 28-03-18 | 20:19
En dat weerhoud ons om ongefundeerd kwetsend te zijn?

miko | 28-03-18 | 21:03

@miko | 28-03-18 | 21:03 |
Nee hoor, maar ik wordt een beetje moe van die gasten die niet lezen wat ik plemp.

Mark Verheijen | 28-03-18 | 21:27

Een scootmobilist moet zich wel goed realiseren dat hij/zij een motorvoertuig bestuurt en dat, hoewel ze van het voetpad/trottoir gebruik mogen maken, ze te gast zijn in dat voetgangersgebied en zich daarnaar moeten gedragen.
Het is niet voor niks dat een scootmobiel valt onder de WAM en dus een verzekeringsplaatje heeft. Bij een ongeval tussen een scootmobiel en een fietser of voetganger geldt evenals voor andere motorvoertuigen een omgekeerde bewijslast.

Memek | 28-03-18 | 20:10 | 2

Een scootmobiel is geen motorvoertuig.

Ries13 | 28-03-18 | 21:45

@Ries13: Natuurlijk wel... daarom ook wettelijk verplicht verzekerd (WAM).

appeltje2010 | 29-03-18 | 10:14

Nederland verworden tot een belgenmop. Maar ik kan er niet om lachen.

Montesquieue | 28-03-18 | 20:09 | 1

We hebben het hier over het Hof Rechten vd Mens - Baudet ageert in zijn boek tegen dit soort supranationale instituten die het "recht" toepassen op basis van zeer wankel en schimmig moralisme.

kapoerewiet | 28-03-18 | 20:37

OT. Iemand die ook de boel heeft verpest. Maar blijkbaar kan het wel; uitzetten.
www.hln.be/nieuws/binnenland/raad-van...
Raad van State verwerpt cassatieberoep van haatimam Dison: hij kon zonder problemen het land worden uitgezet

Normpje | 28-03-18 | 19:53

Volgens de Koran zijn scootmobielen haram.

Rest In Privacy | 28-03-18 | 19:52 | 2

Omdat ze geen benzine verbruiken?

Ongeblustekalk | 28-03-18 | 20:00

Nee, omdat de Profeet zelf op latere leeftijd op een scoot-kameel zat. En we dienen de Profeet in alles na te volgen.

Boer Kini | 28-03-18 | 20:25

Ooit kozen mensen er na 80 jaar boodschappen te hebben gedaan er zelf voor om thuis maar eens een goed boek te gaan lezen. De babyboomers echter kiezen ervoor de rest van de mensheid hun hinderlijk aanwezigheid tot hun laatste ademsnik te laten voelen.

Francisca | 28-03-18 | 19:45 | 7

Pia?

Zo Ontzettend Moe | 28-03-18 | 20:19

Toch vraag ik me af of de kinderen die de babyboomers hebben opgevoed (de millenials) niet een stuk ergerlijker en schadelijker zijn. Misschien is het om het even.

VreemdEend | 29-03-18 | 03:03

@VreemdEend: De kinderen van de babyboomers zijn niet de millennials., tenzij je de 'babyboomers' doortrekt naar 1970 of zo (die indruk heb ik wel eens, dat alles dat ouder dan 40 hier een babyboomer heet) Dat is generatie X. De millennials (aka Generatie Y) zijn hun kinderen.

Mbovenka | 29-03-18 | 12:49
▼ 4 antwoorden verborgen

Een oordeel van het College voor de rechten van de mens heeft echt geen enkele gevolgen. Gewoon lekker doorgaan met scootmobielers de toegang ontzeggen.

barryvantiggele | 28-03-18 | 19:43 | 3

Bevolkt door Marxisten.

Boer Kini | 28-03-18 | 19:49

Opdoeken die handel en in de plaats een College voor de Plichten van de mens instellen, waarin we heel discriminerend zijn wie er zitting mag nemen.

VreemdEend | 29-03-18 | 03:01

Alsof iemand grondwettelijk het recht heeft om sleutels te kopiëren of zo...

Badd Pritt | 29-03-18 | 19:28

Ik hoor mensen klagen over de snelheid en aangereden worden en dergelijken. Zou bijna allemaal opgelost zijn als er een soort rijinstructies gegeven zouden worden. Zo'n scootmobiel is immers wel wat ingewikkelder dan een fiets en de gemiddelde scootmobieler is niet de meest handige harrie. Ik weet van familie dat ze zo'n ding van de gemeente kregen zonder enige uitleg. Gelukkig kon ik diegene het een en ander uitleggen en ben ik wel eens samen met de fiets mee wezen rijden. En je schrikt je dan kapot hoe vaak 't bijna fout gaat. Van te laat richting aangeven tot voorrangsfouten tot scherpe bochten te snel willen nemen waardoor je net niet op de kant ligt. Hier is echt een rol weggelegd voor de verstrekker.

VeelTeSteil | 28-03-18 | 19:42 | 2

Mee eens, lessen voor de scootmobieler is geen overbodige luxe.

lingo star | 28-03-18 | 19:50

Ik heb een andere ervaring; mijn familielid kreeg uitgebreide instructie. Is denk ik afhankelijk van de leverancier.

darius | 28-03-18 | 20:03

Ook ooit zo'n idioot meegemaakt die de elektrische schuifdeur op het werk kapot reed en vervolgens probeerde er vandoor te gaan alsof er niets gebeurd was.

Tapu | 28-03-18 | 19:41 | 1

Veel oudjes denken sowieso overal mee weg te komen want zieligheidskaart. Ook 'vergeten af te rekenen.' Niet cool.

VeelTeSteil | 28-03-18 | 19:45

Ik rijdt er zelf noodgedwongen ook in en erger me rot aan de 9 van de 10 scootmobiels.
Rijden inderdaad als een kip zonder kop en moeten inderdaad in de meest krappe winkel.
Ik laat hem zelfs bij de meest ruime supermarkt buiten staan en gebruik een karretje als rollator. Ménsen die totaal niet kunnen lopen hebben een rolstoel al dan niet elektrisch. Op het voetpad mag je max 6km/h !

faqalto | 28-03-18 | 19:39

"Ja, dokter, ik ben te dik om nog te kunnen lopen"
"Hier, ik schrijf een scootmobiel voor dan hoef je niet meer te lopen en word je nog vetter"

Waar ik woon lopen ze gewoon met een stok. Rustig aan. En blijven dus actief.

Hufterst | 28-03-18 | 19:34 | 3

Dit dus.

DrumPiet | 28-03-18 | 19:43

Ik vermoed dat waar jij woont, de straten ook gewoon nog worden geveegd met een bezem. Effectiever en goed voor de conditie.

kapoerewiet | 28-03-18 | 20:40

Gaan ze mooi nog sneller dood. Rendement is dan best ok, 3 maanden uitkering scheelt al een scootmobiel.

Badd Pritt | 29-03-18 | 19:27

Ik zie de scootmobiels altijd staan bij de jumbo,ze springen er uit lopen snel boodschappen te doen en ze springen er weer in.En dat gaat niet rustag aan.
Tokkie ding.

pegaje | 28-03-18 | 19:32

Kijkend naar de achterlijke snelheid waarmee menig mindervalide en/of faker zulks in zo'n kreng door ons buurtwinkelcentrum kart, krijg ik soms het gevoel dat men erop uit is om zoveel mogelijk lotgenoten te creëren.

MickeyGouda | 28-03-18 | 19:29 | 2

"wollt ihr den totalen scootmobiel krieg?"

Boer Kini | 28-03-18 | 19:38

Daar heb je wel een punt, en boa’s staan om een hoek te gluren om een moedertje met 2 volle boodschappentassen aan het stuur van haar fiets te betrappen omdat er niet op de stoep gefietst mag worden. Terwijl zo’n scootmobieler veel meer schade aan kan richten als hij iemand omver rijdt. Stel regels op, dat gebruikers van scootmobielen op de stoep niet harder dan 5km/uur mag, dus niet harder dan stapvoets.

JI-HAAT | 28-03-18 | 20:58

Willen jullie meer of minder verkeersdrempels in voetgangersgebieden?

atheïstisch stemvee | 28-03-18 | 19:28

Dit is geen bejaardendiscriminatie, bejaarden achter rollators zijn veel bescheidener en bezorgen geen overlast.

lingo star | 28-03-18 | 19:26 | 2

Ook bejaarden aan een wasrek pretenderen dat iedereen voor ze opzij gaat in een winkel en op straat. Babyboomers zijn namelijk al heel hun leven gewend hun zin te krijgen ten koste van alles.

Francisca | 28-03-18 | 19:49

Fransisca: u weet overduidelijk niet wat babyboomers zijn. Die zijn in de 5 jaar ná de oorlog geboren en zijn dus nog niet bejaard, maar nèt op pensioenleeftijd. Hun ouders zijn op dit moment de grootste groep scootmobielers.

wazakzegguh | 29-03-18 | 09:50

Regelmatig word ik door scootmobielers omver gereden, omdat ze denken zich overal met een rotsnelheid voort te kunnen bewegen. Het zijn asociale tokkies, vooral die grumpy babyboomerbejaarden.

lingo star | 28-03-18 | 19:24 | 2

Klopt

pegaje | 28-03-18 | 19:33

Dat dus.

Parsons | 28-03-18 | 19:42

En nogmaals en collectief ongezien de typhus voor iedereen die een scootmobielgebruiker direct typeert als tokkie, kutbejaarde, nutteloos etc.

J-van-de-Bontekoe | 28-03-18 | 19:24 | 12

@ Parsons, ok, heb ik niks gezegd. En nee, godzijdank zit ik niet in zo’n kloteding. Maar ik neem aan dat de meeste Scoot Angels hem daadwerkelijk nodig hebben.

J-van-de-Bontekoe | 28-03-18 | 20:59

@ Miko, zie verder boven.

J-van-de-Bontekoe | 28-03-18 | 21:01

J-van-de-Bontekoe | 28-03-18 | 20:59
Dat is nou net het probleem, de meerderheid heeft ze NIET nodig. Heb geen enkel probleem met hoigbejaarden of invaliden in zo, n ding en op bet fietspad vind ik ook prima maar bier scheuren ze met max snelheid door een overdekt winkelcentrum. Gewoon asociaal. Er zou een vergunningstelsel moeten komen om met die dingen op de stoep te rijden. Als je niets mankeert valt dat ding gewoon onder de categorie bromfiets.

Ben Hetzat | 29-03-18 | 12:31
▼ 9 antwoorden verborgen

Scootmobielen horen bij Nederland. Ze hebben geholpen bij de Bevrijding van Nederland. En bij hun veroveringen waren ze tolerant jegens andere weggebruikers. Sommige zijn besneden. So what! Bij ons kreeg de scootmobiel toch ook pas begin 20-ste eeuw stemrecht? En we hebben ze nodig tegen de vergrijzing. We moeten leren leven met witte, gehuurde scootmobiels. Totale veiligheid bestaat niet.

Boer Kini | 28-03-18 | 19:23 | 2

In Catalunya heb ik er nog nooit een gezien, ook geen rollators.
En de meeste in mijn dorp zouden ze toch echt nodig hebben.

gato | 28-03-18 | 19:32

Misschien niet geschikt in dorpen met steile weggetjes. Sowieso ontwikkel je een stevig stel benen in zulke dorpen, denk ik.

marjen | 28-03-18 | 19:59

Die Joseph Swanson is dan wel weer grappig.

miko | 28-03-18 | 19:18

Zij bedreigen ons land, met Scootmobiele Brigades.

LibertasSimplex | 28-03-18 | 19:17 | 3

De 5e colonne van Trojaanse scootmobielen!

atheïstisch stemvee | 28-03-18 | 19:25

atheïstisch stemvee | 28-03-18 | 19:25 |
Moet van Scoetmobrussel.

LibertasSimplex | 28-03-18 | 19:38

LibertasSimplex
Met hun Kraft durch Freude Scootmobielen!!!11

atheïstisch stemvee | 28-03-18 | 19:40

College voor de rechten van de mens klinkt heel gewichtig. Feitelijk hebben de uitspraken geringe juridische waarde. Vroeger heette dat "college" nog commissie gelijke behandeling. Een stelletje linkse activisten die belabberde "uitspraken" doet. Niet te serieus nemen.

Vula | 28-03-18 | 19:16 | 1

Eigenlijk is alleen keihard uitlachen op zijn plaats.

Badd Pritt | 29-03-18 | 19:25

Op scootmobielen zitten bejaarden.

Bejaarden zijn kudt!

Wees geen bejaarde.

Parsons | 28-03-18 | 19:16 | 12

VeelTeSteil | 28-03-18 | 19:23
Hoezo? Is dat een verkeerd punt??

miko | 28-03-18 | 20:21

De waard zijn gast | 28-03-18 | 19:24
85 % dus de kans dat jij,.....

miko | 28-03-18 | 20:22

@Parsons:
De hoge zwarte laarzen staan zeker al gepoetst in de kast?

Al met pensioen | 28-03-18 | 22:38
▼ 9 antwoorden verborgen

Kortom, dit is er één in de categorie 'diskriminasieeeeeee!!'

henk1948B | 28-03-18 | 19:16

Die dingen worden ook te kwistig uitgedeeld door zorgverzekeraars en gemeentes. Het mag wel eens wat minder.

brutus68 | 28-03-18 | 19:15 | 2

Een instabiele 3 wieler is gratis... een stabiele 4 wieler kost poen !

Jimmy Mc Clure | 28-03-18 | 19:24

Jimmy Mc Clure | 28-03-18 | 19:24
Een driewielige is stabieler en gebeuren minder (omval) ongelukken mee dan een vierwielige.

Vanilla | 29-03-18 | 09:05

Heel veel scootmobielers kunnen echt wel een klein stukje lopen. Hoe komen ze anders in en uit die dingen? Met een hijskraan?

070 | 28-03-18 | 19:15 | 2

Ja, dus?

De waard zijn gast | 28-03-18 | 19:26

Dus kan je het ding ook buiten laten staan en die winkel in lopen. Dat 'dus'.

Mbovenka | 29-03-18 | 12:42

De aller allergrootste misvatting is dat scootmobielers zielig zijn en ten alle tijden ontzien moeten worden.
Een scootmobiel is voor de eesten een gewoon vervoermiddel met zeer veel mogelijkheden die je met ieder ander vervoermiddel niet hebt. Je mag er mee naar binnen in winkelcentra, voetgangergebieden in supermarkten, warenhuizen etc noem het maar op. Mensen maken ruimte voor je en met enig geluk krijg je voorrang bij de kassa. Iedereen kan zo'n ding aanschaffen, veel handiger dan de fiets of lopen zo'n rijdende boodschappenkar. In Nederland is het een doorgeslagen commerciele handel en langzamerhand een plaag met al die privileges. Uiteraard heb ik het niet over de hulpbehoevenden die er echt afhandelijk van zijn, maar het gros is echt in staat om te lopen. Ik woon deels in Parijs en daar zie je ze heel zelden.

darius | 28-03-18 | 19:14

Die dingen zijn ook helemaal niet bedoeld om zomaar even mee een winkel binnen te rijden. Zeker kleinere winkeltjes niet. College van de Mensenknechters moet derhalve gewoon weer even pas op de plaats maken en 't mondje houden. Mevrouw mag vast met een rollator wel naar binnen en als ze helemaal geen stukjes kan lopen hoort ze in een elektrische rolstoel thuis.

VeelTeSteil | 28-03-18 | 19:12 | 5

@VeelTeSteil | 28-03-18 | 19:18 |
Exact. We hebben al genoeg niet-meebuigers die nergens genoegen mee nemen terwijl de hele maatschappij zich moet aanpassen. En dat Artis-verhaal vind ik een mooi voorbeeld hoe het wel kan. Dat komt natuurlijk omdat het om dieren gaat; de hond en de dierentuindieren. Die passen niet altijd bij elkaar, net zoals sommige culturen.

Mark Verheijen | 28-03-18 | 19:26

@Mark Verheijen 19:14
Lopen met een blinde geleidehond is vragen om problemen...

naik65 | 28-03-18 | 20:52

Inderdaad, rolstoelen zijn een flink stuk wendbaarder en ook gemaakt voor binnen... scootmobielen absoluut niet en derhalve kan je daar denk ik alleen iets mee in de AH of winkels van vergelijkbare grootte.

appeltje2010 | 29-03-18 | 10:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Maar daar ontwrichten ze de maatschappij niet mee, alleen de milieugekkies doen moeilijk over de wijze waarop men naar een laatste rustplaats gaat.

Mark Verheijen | 28-03-18 | 19:12

Scootmobielen en een lage bloedsuikerspiegel gaan vaak samen. Er hoort nog een kenmerk bij, maar dat mag ik niet zeggen want rifratten is inmiddels een ras.

Frau Merkel | 28-03-18 | 19:09

Zodra mensen in/op scootmobiels zitten zijn ze redelijk nutteloos,net als scootermensjes. Kunnen we die niet gewoon euthanaseren?

miko | 28-03-18 | 19:09 | 8

J-van-de-Bontekoe | 28-03-18 | 19:20
En jij herkent sarcasme nog niet als een koe je bek vol schijt en zegt: DIT is stront. En nu,vort,terug in je mand.

miko | 28-03-18 | 20:44

@ Miko, ach ja, u heeft gelijk, ik was iets geïrriteerd dus excuses.

J-van-de-Bontekoe | 28-03-18 | 20:56

miko | 28-03-18 | 20:43
Een couscous vreten die kritisch op de islam is. Suuuure.

VeelTeSteil | 28-03-18 | 22:11
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik kan dat begrijpen. Bestuurders van gehandicapten scooters kunnen vaak niet rijden. En vaak zijn sleutelmakers in hele kleine winkels gevestigd. Voor dat zo'n scooter zich daar heeft omgekeerd heeft ie al de halve zaak omver gereden.
Zet je scooter buiten neer, doe 3 stappen en je ben bij de toonbank.

Osdorpertje | 28-03-18 | 19:08 | 1

Klopt. Als je zo'n ding van de gemeente krijgt krijg je amper uitleg over hoe zo'n ding werkt. Vaak genoeg gezien dat oudjes dan in voetgangersgebieden de gashendel indrukten en meteen weer loslieten ipv via de draaischijf of knoppen de snelheid te verlagen. Is altijd weer wegduiken geblazen.

VeelTeSteil | 28-03-18 | 19:14

Maar je zit toch niet vastgeklonken aan je scootmobiel. Je kunt je er toch van los maken.
De arme winkelier had niets tegen de vrouw in zijn winkel. Hij had alleen iets tegen de scootmobiel.

marjen | 28-03-18 | 19:08

Skudmobiels, die wil je niet in je zaak.

Mr_Natural | 28-03-18 | 19:06

Als je gvd geen scootmobiel in je zaak wilt dan komt er geen scootmobiel in je zaak. Hoe moeilijk is dat. Mijn schoonmoeder reed tien jaar geleden een hele AH naar de vaantjes. Ze staan er nog de blikken tomatensoep te stapelen. Moordmachines zijn het. Met je schildpad en je haasje....

Pedronegro | 28-03-18 | 19:06

Je ziet vooral moslims in zo'n ding.

Mark_D_NL | 28-03-18 | 19:05 | 6

Hier bij mij in het dorp zie je alleen maar echte Nederlanders in zo'n ding rijden, maar ja, hier wonnen gelukkig ook geen moslims.
Hoe dat dorp heet? ja dahaaaaaaggggg.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 28-03-18 | 19:48

Vaak van die dikke vrouwen die na het baren van 7+ kinderen niet meer kunnen lopen.

artie | 28-03-18 | 20:00

Ik zie vooral morbide obesitas op wielen, die vaak ook een rookspoor achterlaten hoewel zij elektronisch worden aangedreven.

OverdaanDerOnderheid | 28-03-18 | 23:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat college zouden we gewoon eens moeten negeren. Geen aandacht meer aan geven. Dat hoeft namelijk ook niet en dan verdwijnt het vanzelf.

Mesmer | 28-03-18 | 19:05 | 2

Dat verdwijnt pas als de soepsidie stopt.

Guido | 28-03-18 | 20:41

Negeren? Civielrechtelijk aanklagen voor smaad en laster.

sarcastro | 28-03-18 | 21:25

De scootmobiel is verworden van een hulpmiddel voor mindervalide bejaarden tot tokkievervoermiddel voor obese lamzakken die te beroerd zijn om te lopen om hun zware shag bij de Aldi te halen.

DrumPiet | 28-03-18 | 19:03 | 8

Ik leg alleen uit wat je werkelijk zei.

smdyasc | 28-03-18 | 19:44

smdyasc | 28-03-18 | 19:44
Nee, je legt uit wat je zelf zei.

DrumPiet | 28-03-18 | 19:52

@Allemaal
Lees de kop van het topic eens.

Mark Verheijen | 28-03-18 | 20:03
▼ 5 antwoorden verborgen

Welke kleur had die scootmobiel?

Mr_Natural | 28-03-18 | 19:03 | 1

Ik heb een mooie donker blauwe via het CAK .

telefoontje | 29-03-18 | 06:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken