achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Rattenleger wint veldslag in kazernekeuken

De commando's lopen in hun onderbroek op het slagveld, de oefeningen zijn levensgevaarlijk en Guy Verhofstadt staat met een container vol routers klaar om de boel over te nemen. En nou krijgen onze jongens en meisjes ook nog rats kuch en bonen voorgeschoteld die is aangevreten door ongedierte. "Naast de bekende tekorten aan munitie, reservedelen en de ontelbare eenheden met onvoldoende personeel, schotelt defensie haar medewerkers eten voor waaraan knaagdieren zich ook al tegoed hebben gedaan" aldus defensievabond VBM. Van de ratten besnuffeld. D66 heeft al voorgesteld dat de ongediertebestrijders heel hard PANG PANG naar de beestjes gaan roepen. Heerlijk zo'n bericht! 

Reaguursels

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.