Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

MH17. Verdachten kunnen niet worden uitgeleverd

bertkoenderstrekeenflesopen.pngWe wisten het eigenlijk al en nu weten we het zeker: er komt geen internationaal tribunaal om de daders van de aanslag op de MH17 te berechten. Als het OM het onderzoek (waarin nog wel eens iets fout gaat) heeft afgerond worden de daders bij een Nederlandse rechtbank vervolgd. Nou, GeenStijl, dan zal er ergens in de Kamerbrief wel weer een zinnetje staan waar jullie broek van is afgezakt, of niet? Reken maar van yes mensen. Komt ie. "Met betrekking tot eventuele verdachten die de Oekraïense of Russische nationaliteit hebben en die in hun eigen land verblijven, moet worden geconstateerd dat zij naar verwachting niet kunnen worden uitgeleverd, omdat de Oekraïense, respectievelijk de Russische grondwet de uitlevering van eigen onderdanen verbiedt." Wij volgen dit dossier niet zo, maar de kans dat er opeens Ghanese dan wel Cypriotische verdachten op de radar van het OM gekomen zijn, lijkt ons miniem. Blok en Koenders geven in de brief toe dat een internationaal tribunaal dit probleem wellicht niet gehad zou hebben, maar kennelijk zijn onze diplomaten er niet in geslaagd zo'n tribunaal bij elkaar te diplomeren. Dan heb je dus gefaald. Maar niet getreurd! "Er blijft overigens een (theoretische) mogelijkheid dat een verdachte zich vrijwillig naar Nederland begeeft om hier terecht te staan." Ah! Dat is fijn! Die Oekraïeners kunnen tegenwoordig visumvrij naar de EU reizen, dus dan komen ze vanzelf hierheen. Mooi man, die onderste steen.
SPINACCOUNTS ARE GO!

Reaguursels

Inloggen

Dat Rusland en Oekraïne geen ingezetenen uitleveren wist men natuurlijk al vanaf dag 1. De prutsers komen er nu pas mee.
Ook de VS levert geen ingezetenen uit.

Lupuslupus | 05-07-17 | 20:40

Dan wel niet de onderste steen boven. Maar toch een kiezel gescoord

Graaf van Egmont | 05-07-17 | 20:41

O en kijk dat volgevreten sujet zitten met zn fles wijn. Neem er nog een zou ik zeggen.

Lupuslupus | 05-07-17 | 20:41

Oekrainers kunnen dan wel visumvrij reizen, maar het ligt meer in de lijn der verwachtingen dat de daders Russisch zijn (o.a. Strelkin) dus daar gaat het visumvrij regime dan weer niet voor op.

devil13 | 05-07-17 | 20:43

Als er iets symbool politiek is, dan is het wel deze rechtszaak.
Heeft geen enkel ander nut dan geld over de balk smijten, de daders zullen nooit of te nimmer achter tralies komen. Gegeven dat überhaupt al bekent zou worden wie er verantwoordelijk zou zijn.

dr.andus | 05-07-17 | 20:43

Dit is een raar verhaal, boven de Oekraïne werd een Maleisisch vliegtuig uit de lucht geknald met een Maleisische registratie en een Maleisische bemanning (die niets fout deed). Gezien vanuit het internationaal recht was het Maleisisch grond gebied aan boord tijdens de vlucht. Last but not least er zaten naast Nederlanders ook Maleisiërs in het vliegtuig.

Nu zal Nederland zich even met de zaak bemoeien en bepalen dat ondanks al het bovenstaande Nederland wel even recht zal gaan spreken over de daders. *Een merkwaardige gang van zaken.*

Kleine hint is misschien dat in Maleisië de doodstraf nog actief is.

Beroep = Boerenlul | 05-07-17 | 20:45

Niet zo zeiken Ronaldo, we hebben immers wel een mooi baantje voor Franske overgehouden aan die 289 doden.
En dat is ook heel wat waard, iemand op een hoge positie die opkomt voor de Nederlandse belangen.

Harry Turtle | 05-07-17 | 20:45

Joe Timmermans maakt even een nieuw bordje.

Deksmaat | 05-07-17 | 20:45

Timmerfrans en zijn fake ring verhaal ter ere en glorie van Timmerfrans en zijn carrièremove. Dat is wat wél ooit voor een tribunaal moet komen. En het feit dat de Nederlandse regering een week wachtte om de velden binnen te treden. Hadden binnen 24 uur het terrein moeten invallen met commando's en tanks. Misselijkmakend.

de Voorzittert | 05-07-17 | 20:47

Dit was dus nepnieuws: *Premier Rutte blij met berechting MH17-daders in Nederland*.
www.ad.nl/binnenland/premier-rutte-bli...

Rot blij op, Rutte.

Lewis Lewinsky | 05-07-17 | 20:48

Bij de documentaire op NPO2 deze week was men er van overtuigd dat de Russen het gedaan hebben...zucht.. als het een BUK was: Deze werden inderdaad in Rusland gemaakt en er zijn 26 BUK systemen aan Oekraïne geleverd. ( x 3 raketten per batterij.) Op de TV zei men dat de grens met Rusland potdicht zat tijdens de ramp. Wat er na de beschieting met de installatie is gebeurd praat men niet over. Waar is ie heen gegaan? Men gaat er niet op in. Het blijft allemaal een schimmige zaak. Amerika weet met zijn satellieten precies wat er is gebeurd en kan zelfs een geweer zien
vanuit de ruimte. Waarom geen openheid? Vreemd allemaal.

070 | 05-07-17 | 20:49

En Rutte maar goedkoop scoren over de lijken van de slachtoffers met zn dadere hier berechten. Om te kotsen die vent. Welke daders??? Niets heeft 'ie.

Acar_ketimun | 05-07-17 | 20:49

Wat had je dan verwacht met Mark de Lachende Paling aan het stuur.
Lekker lafjes schuilen achter de rok van Merkel.
Eigen initiatief tonen en opkomen voor de slachtoffers is het laatste wat Mark de Lachende Paling gaat doen.
Principes zijn ondergeschikt aan de vette handelsakkoorden bij Mark de Lachende Paling.

pontius | 05-07-17 | 20:53

Hadden binnen 24 uur het terrein moeten invallen met commando's en tanks. Misselijkmakend.
de Voorzittert | 05-07-17 | 20:47
.
Huh? Tanks?

Lupuslupus | 05-07-17 | 20:57

Beetje dom verhaal. We weten vanaf dag één al dat welke veroordeling dan ook per verstek zal gaan. Dat wist je. Vanaf dag één. De Russen leveren geen onderdanen uit en als er Oekraïense onderdanen betrokken zijn (wat best zou kunnen) dan zitten die in Rusland of Donbas en daar kan je ze ook niet pakken. Overigens denk ik dat Oekraïne eventuele Oekraïense medeplichtigen maar al te graag zou willen uitleveren maar de kans is ongeveer 0%.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 21:02

Rutte wist van de risico's door een briefing met een diplomate drie dagen vóór de aanslag. Hij heeft nix met de info gedaan. Hij verklaarde later de briefing tot staatsgeheim. Radioprogramma Argos heeft het toch een jaar later kunnen openbaren.
Rutte is een stuk pus.

Deksmaat | 05-07-17 | 21:03

@De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 21:02
Ehm.. 'de drie', die vanuit de Serven verantwoordelijk waren voor de massamoord in Srebrenica zijn toch mede door de lange arm van Nederland en vol blijven houden daarin (Verhagen oa) voor het hekje gekomen. Duurde even.. maar toch gelukt.

nickolaas | 05-07-17 | 21:08

Een massamoord op honderden NLers. De onderste steen zou boven komen. 2 potentiële schuldigen; Rusland of Oekraine. Maar goed, we hebben de EU (gefaciliteerd door PRO-EUers). En laat die EU nu net volledig en voor 100% de kant gekozen hebben voor Oekraine. Herinnert U zich nog het referendum ? En dat het er TOCH doorheen gedrukt is ? Die zo broodnodige EU die oorlogen zou voorkomen, heeft mij ongevraagd in een conflict met Rusland gebracht. Sterker nog; ten tijde van een massamoord op NLers koos deze onzalige EU de kant van 1 van de mogelijke verantwoordelijken. Nu zijn we 3 jaar verder. De mogelijke verantwoordelijken lopen hier vrolijk het land binnen dankzij de EU, dit verdrag, dankzij de VVD, de PVDA, D66, CDA en noem ze maar op. Hier stemde de meerderheid van de Nederlanders op en voor. En zo leefde bijna iedereen vrolijk en gelukkig verder. Die levens van MH17 doen er niet meer toe. Vergeten en vergeven. Dit is de wereld waarin de meerderheid blijkbaar wil leven. Wat zijn we toch een mooi, fatsoenlijk en fijn land he *traantje weg pinkt samen met Timmerfrans*.

Tutanchamon | 05-07-17 | 21:09

Interessant:
twitter.com/Januszdoradca/status/8605...

twitter.com/Januszdoradca/status/8325...

Er is niet eens bewijs dat het een BUK was, laat staan wie het gedaan heeft. Maar barbertje moet hangen natuurlijk.

La Bailaora | 05-07-17 | 21:11

"Wat er na de beschieting met de installatie is gebeurd praat men niet over. Waar is ie heen gegaan?"
070 | 05-07-17 | 20:49

Die hebben ze als de wiedeweerga terug naar Rusland gereden zodra ze erachter waren dat ze geen Oekraïens toestel naar beneden hadden geschoten, maar een burgerluchtvaarttoestel. Er zijn zelfs foto's van gemaakt: een oplegger met drie BUKs ipv de gebruikelijke vier.

"Het blijft allemaal een schimmige zaak."

Ach welnee. Men weet precies van welke plek die BUK is afgevuurd en door wie; er waren na het neerhalen meteen opgetogen gesprekken tussen Russisch-gezinde Oekraïense rebellen en Russen dat ze dat toestel uit de lucht hadden geschoten - allemaal snel gewist na ontdekking van de vergissing - en die kut Russen probeerden met onzin theorieën de schuld in de schoenen van Oekraïne te schuiven.

Dat Rusland de daders niet uitlevert is niet de schuld van Nederland. Ik denk dat over een aantal jaren, als Poetin ooit van het toneel verdwenen is, en een nieuwe Russische leider weer toenadering tot het westen zoekt, die daders opeens als wisselgeld op een presenteerblaadje in Den Haag zullen worden afgeleverd. Iets dergelijks zag je ook met de aanslagplegers van Lockerbie. Toen Khadafi Europa weer nodig had, werden die lui snel uitgeleverd.

Dr_Johnson | 05-07-17 | 21:16

Volgens BBC panorama een uit de klauwen gegierde CIA operatie, vandaar dat er niemand kan worden veroordeeld.

cat22 | 05-07-17 | 21:16

Tutanchamon | 05-07-17 | 21:09
Vergeven en vergeten doe ik nooit. Aan boord zat een vriendin, Dafne Nieveen:
www.perthnow.com.au/news/western-austr...
Tenenkrommend hoe Rutte en zijn veertig rovers hiermee zijn omgegaan en verder wat de Voorzittert zegt op 20:47.

Deksmaat | 05-07-17 | 21:20

Er is maar een belofte die Rutte wel nakomt en dat is de belofte die hij zichzelf elke dag maakt als hij voor de spiegel staat: blijven lachen.
Veiligheid en justitie in handen van de VVD heeft toch echt maar een typered VVD ding aangetoont: vuiligheid en jeuzelen.

Memek | 05-07-17 | 21:25

Even serieus, er is toch echt helemaal niemand met een functionerende hersenpan die dat verhaal over "berechting in Nederland" überhaupt serieus heeft genomen als een positieve ontwikkeling? Ondanks dat het zo werd gebracht in de media, maar wie verwacht daar nog enige kwaliteit van.

J.van-Bontekoe | 05-07-17 | 21:26

Oekrainers kunnen dan wel visumvrij reizen, maar het ligt meer in de lijn der verwachtingen dat de daders Russisch zijn (o.a. Strelkin) dus daar gaat het visumvrij regime dan weer niet voor op.
devil13 | 05-07-17 | 20:43

De enigen die hier baat bij hebben gehad waren de Oekrainers, dus die staan bovenaan het verdachtenlijstje. Een of andere malloot heeft Oekraine aan het JIT toegevoegd, opdat de onderste steen nooit bovenkomt. Bevel van Brussel.

accijnstoerist | 05-07-17 | 21:30

www.facebook.com/permalink.php?story_...

Zal er wel niks mee te maken hebben dat Putin de Rothshilds ze land had uitgezet.
1 dag ervoor was het BRICS verdrag getekend(Putin vloog ook terug rond die tijd),1 dag erna de invasie in paljassen gebied van Israel.
Het neerhalen van MH17 was tijdens een "spoof"training van het NAVO leger wat al jaren constant >oefeningen houd rond de Russische grens?
Google spoofing is,of operation tridant<en dan kan je weer verder gaan op drietand enzo.
De bankiers zijn hun grip op de slaafjes(wij)aan het verliezen.
Steeds meer mensen gaan inzien dat de media ons via tel-a-vision ons een waarheid verteld die niet de waarheid is.

hebbuh | 05-07-17 | 21:36

Boekesteijn begint een beetje de nieuwe Jan Smit/Paul de Leeuw te worden! Stond hier in de suup de hele tijd te eten terwijl hij met de cassiere praatte. NIet om aan te gluren.

Einde van de Domheid | 05-07-17 | 21:36

Ik ga er vanuit dat de verantwoordelijken voor het bewust door laten vliegen boven de OeKraine, ondanks diverse aanwijzingen voor de aanwezigheid van luchtdoelraketketten in oorlogsgebied en met een bereik van meer dan 10 km, ook opgepakt en berecht gaan worden. Dit zal de top van de KLM moeten zijn, de minister van Defensie, minister Plassterk, etc. Zij zijn de primaire veroorzakers/uitlokkers van dit "incident".

ad melkert | 05-07-17 | 21:37

Wat nou 'disaster' rot op ga dood. Iederee met een halve hercencel snapt dat het Ukraine was

Bokito ergo sum | 05-07-17 | 21:38

Prima business, voor D66 adviseurs, juristen en andere 'professionals'. Dat wordt jarenlang graaien waarbij je nu al weet dat het niets oplevert.

Het lijkt wel een overheids ict project.

Falen & eypos graaien maar...

Poekieman | 05-07-17 | 21:38

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 05-07-17 | 21:39

Gelukkig is het glashelder wie er achter deze false flag opp, sorry: aanslag, ohnee: tragische gebeurtenis zit..

Maarja, mag een paar levens kosten natuurlijk om de boeman in de hoek te zetten, tevens heeft Frenske er ook nog een leuk baantje aan overgehouden.

Zie uit naar de dag waarop Frenske ergens zaterdagsmiddags op een markt in de hijskraan gaat, wat een schade heeft die mongool aangebracht, 10-tallen miljarden down de drain vanwege meneer z'n ego.

Onze man in Mockba | 05-07-17 | 21:39

ad melkert | 05-07-17 | 21:37

Laten we, als we toch op die manier bezig zijn ook nog even Ad Melkert aanklagen voor zijn hoofdrol in het demoniseren van Pim Fortuyn, waardoor een klimaat geschapen werd waarin een gekkie als Volkert van der Graaf zich gelegitimeerd voelde om hem in koelen bloede om te brengen.

accijnstoerist | 05-07-17 | 21:43

@J.van-Bontekoe | 05-07-17 | 21:26
Ik vrees dat er heel wat Nederlanders zijn die in dit nepnieuws getrapt zijn. Zestig procent van de volwassen bevolking, denk ik.

Lewis Lewinsky | 05-07-17 | 21:43

Oekrainers kunnen dan wel visumvrij reizen, maar het ligt meer in de lijn der verwachtingen dat de daders Russisch zijn (o.a. Strelkin) dus daar gaat het visumvrij regime dan weer niet voor op.
devil13 | 05-07-17 | 20:43

De enigen die hier baat bij hebben gehad waren de Oekrainers, dus die staan bovenaan het verdachtenlijstje. Een of andere malloot heeft Oekraine aan het JIT toegevoegd, opdat de onderste steen nooit bovenkomt. Bevel van Brussel.
accijnstoerist | 05-07-17 | 21:30

Niemand heeft baat bij het uit de lucht schieten van een burgertoestel, Ukraine niet en Rusland niet. Ik denk dat de Russen (Lavrov heeft recent toegegeven dat Rusland actief was in Donbas hoewel dat niet nodig was om de olifant in de hoek van de kamer te zien) onder leiding van Igor Strelkov MH 17 per ongeluk uit de lucht hebben geschoten denkende dat het een Ukrainsch transportvliegtuig was. De grens in Oost Ukraine was onder controle van de Russen dus het wapen (332) is snel weggevoerd naar de plek waar het vandaan kwam (Kursk). Niemand gaat terecht staan die daadwerkelijk geschoten hebben want, na goed Russisch gebruik, zijn die niet meer in leven. Overige getuigen en opdrachtgevers hebben een- of krijgen op het juiste moment een hartinfarct. Mocht het zo zijn dat er ooit nog iemand zijn straf uit zal zitten, is dat niet voor een drastische wijziging in het Russische regime.

devil13 | 05-07-17 | 21:44

Alle uitkomsten van mh17 rapporten, had ik na een week al kunnen vertellen...

Schepvogel | 05-07-17 | 21:47

Rusland levert wel Oekraïners uit. Ukraine levert wel Russen uit. Zaak is dus om verdachte op het juiste grondgebied te krijgen.

tipo | 05-07-17 | 21:51

Je zal maar nabestaande zijn van één of meerdere slachtoffers bij deze aanslag.
Je leven een hel in één telefoontje of deurbel.
En dan verteerd door verdriet óók nog deze poppenkast van wereldwijd liegen, bedriegen en halve waarheden voor de kiezen krijgen.
Rutte, Timmermans, Koenders en iedereen die in deze kwestie dingen onder de pet houdt, zou zich de ogen uit het hoofd moeten schamen, en verdient het niet om bij het menselijke ras ingedeeld te zijn.
Bloedzuigers zijn het, letterlijk.

Jackanders | 05-07-17 | 21:52

Lewis Lewinsky | 05-07-17 | 21:43
Het is niet eens nep/fake nieuws, de inhoud van de berichtgeving klopt wel, alleen niet één journalist ofwel verslaggever die dit niet als positief bracht en geen kritische vragen stelt. Als bijvoorbeeld de vraag waarom het interessant is waar een verdachte berecht zou worden als er voorlopig geen enkele verdachte in beeld is. En dat voorlopig, tja, wie verwacht nog echt dat er iemand wordt aangewezen?

J.van-Bontekoe | 05-07-17 | 21:53

Ik kan mij niet onttrekken aan het gevoel dat de regering meer weet en het onderzoek bewust tegen werkt.
Het doet er niet toe of het separatisten, Russen of Oekraïners waren. Wat er wel toe doet is dat de regering het in de doofpot wil stoppen. Onze regering.
De rampplek wordt 3 maanden lang niet bezocht, de radarbeelden worden niet opgevraagd, het onderzoek wordt overgelaten aan een van de betrokken partijen en nu krijgen eventuele verdachten een vrijbrief om niet te getuigen.
Dit stinkt meer dan een Dirty Sanchez.

Osdorpertje | 05-07-17 | 21:55

De schuldigen/daders zijn de mensen die verantwoordelijk zijn voor de vluchtroute van de MH17. Die lijnvlucht had nooit boven een actief oorlogsgebied mogen vliegen. Een regio waar in dezelfde week nog vliegtuigen waren neergeschoten. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het vreemd dat zij niet het hoofdonderwerp in het onderzoek zijn. Nog vreemder dat is dat dit niet speelt in de media.

XaleX_2 | 05-07-17 | 21:58

Ach, Timmermans en Koenders hebben er toch een prachtig baantje op na gehouden...wat zeuren we dan!!!

Oepsie1234 | 05-07-17 | 21:59

Niemand heeft baat bij het uit de lucht schieten van een burgertoestel,
devil13 | 05-07-17 | 21:44

Jazeker wel, direct na de aanslag ontving Oekraine de eerste 5 miljard euro om de oorlog tegen de eigen bevolking te financieren, want de VS had immers daags na het neerhalen al 'bewijs' van Russische betrokkenheid (ligt zeker naast het bewijs voor Saddams weapons of mass destruction). De rechten van de schaliegasvelden in de donbass waren als onderdeel van de cia-coup overigens al aan Biden beloofd. Het stinkt uren in de wind.

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:01

nickolaas | 05-07-17 | 21:08

Met hulp van Servië.

Poetin gaat niemand uitleveren. En we (het publiek) hebben al namen en rugnummers. Die zitten in Rusland. Het openbaar ministerie heeft ongetwijfeld nog veel meer namen en rugnummers maar die gaan echt niet uitgeleverd worden. Vergeet het maar. Nee zodra het onderzoek is afgerond krijgen we hooguit de namen, rugnummers en een veroordeling bij verstek. De daders en medeplichtigen zitten lekker in Rusland op een grasmaaier van hun pensioen te genieten.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:05

@XaleX_2 | 05-07-17 | 21:58
Hier wordt vrij duidelijk uitgelegd hoe het één en ander in zijn werk is gegaan. Hoofdzaak is dat de Nederlandse overheid zich wel degelijk bewust had kunnen zijn van de gevaren boven Oekraïne en dus Malaysian en KLM had kunnen waarschuwen. Dat heeft de overheid nagelaten.
www.vpro.nl/argos/media/afleveringen/...

Neem een een uurtje de tijd om te luisteren. FYI het vluchtplan kwam uit Kuala Lumpur.

Beroep = Boerenlul | 05-07-17 | 22:05

-weggejorist-

hebbuh | 05-07-17 | 22:06

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:01

Luister pik. Het is simpel. Machtsspelletje van Poetin voor invloedssfeer en MH17 was een ongeluk. Niet meer niet minder. Elk ander verhaal is gewoon een schandalige spuug in het gezicht van de nabestaanden. Flikker op met je aluhoedjes kul.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:08

En we (het publiek) hebben al namen en rugnummers. Die zitten in Rusland.
De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:05

Fake news alert

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:09

Ook opmerkelijk: In de sovjet tijd was Oekraïne de voornaamste wapenproducent. Niemand heeft echter ook maar één Oekraïens bedrijf gevraagd of die de herkomst van de SAM fragmenten kon identificeren. Wel werd direct de verklaring van de Russische fabrikant dat deze niet van hun productielijn afkomstig kon zijn als leugen afgedaan. Het is tevens bekend dat de BUK m1 bij diverse voormalige sovjet- en satelliet staten nog steeds in actieve staat is, maar niet in de Russische federatie waar hooguit enkele voertuigen mogelijk nog als museumstuk gekoesterd worden. Toch wordt het minst waarschijnlijke land waar de Telar vandaan had kunnen komen als zekere herkomst aangehaald. Zoals hierboven al aangehaald heeft Oekraïne 26 BUK installaties - dat zijn dus al minimaal 78 Telars.

We weten niet wie er geschoten heeft en sowieso niet wat ze probeerden te raken want Oekraïne had zijn primaire radar in onderhoud (midden tijdens een oorlog), USA classificeerde de beelden als geheim en Rusland dacht stik de moord maar met je ongefundeerde beschuldigingen. Het voornaamste doel van het onderzoek was om Porosjenko te vrijwaren ten behoeve van de belangen van Soros e.a., maar het was dus wel mooi Porosjenko die de crash site beschoot terwijl onze onderzoekers daar rondliepen.

Moet je nagaan. Wordt je eerst uit de lucht geschoten, laten ze vervolgens je lijk maandenlang in het veld rotten en rijten vervolgens wat er nog over is uit elkaar door er met mortieren op te schieten. En ondertussen Mark Rutte maar politieke spelletjes spelen. Dat is gewoon bijna net zo erg als een lam na zijn dood in muntsaus verdrinken.

Pierre Tombal | 05-07-17 | 22:10

devil13 | 05-07-17 | 21:44

Precies. Het is walgelijk dat een zooitje volidioten en internet amateurs met een groter ego dan herseninhoud er meer van willen maken dan het is.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:10

Elk ander verhaal is gewoon een schandalige spuug in het gezicht van de nabestaanden. Flikker op met je aluhoedjes kul.
De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:08

Mark Rutte en het JIT zijn degenen die met hun neponderzoek in de gezichten van de nabestaanden spuwen. Niemand zit hier trouwens op jouw nepnieuws te wachten.

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:13

Ik neuque jullie allemaal de moeder zei de overheid tegen haar bevolking. En geef ze eens ongelijk!

McMarx | 05-07-17 | 22:13

De meesten weten wel er echt achter zit, maar ik heb aan Poroshenko beloofd dat ik het onder geen beding zou verklappen. Een man een man - een woord een woord.

Nehemia | 05-07-17 | 22:15

Was het niet Soros die de Oranje kleurenrevolutie in Kiev heeft doen losbarsten in nauwe samenwerking met de CIA en oh jah = Soros is tevens de financiële suikeroom van Bellingcat.
.
'Bellingcat werkt aan Russische site met geld van George Soros'
www.nrc.nl/nieuws/2016/05/31/onderzoe...

Nehemia | 05-07-17 | 22:19

-weggejorist-

Nehemia | 05-07-17 | 22:19

Precies. Het is walgelijk dat een zooitje volidioten en internet amateurs met een groter ego dan herseninhoud er meer van willen maken dan het is.
De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:10
Of minder.....

J.van-Bontekoe | 05-07-17 | 22:19

Excuus voor de dubbel Joris. Ging iets mis.

Nehemia | 05-07-17 | 22:20

De regimechange in Kiev heeft Amerika maar vijf miljard dollar gekost. Als je alleen de geldprinter hoeft aan te zetten - is dat een koopje natuurlijk.

Nehemia | 05-07-17 | 22:22

Nehemia | 05-07-17 | 22:22

Precies. En de rest van de rekening wordt gewoon bij de eu neergelegd. De Nederlandse belastingbetaler die hier een ongezouten mening over had, werd met een ongeldig inlegvel het bos ingestuurd. Klusje weer geklaard voor Mark.

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:29

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:29
Het is alleen zo verrot lullig voor de nabestaanden die weten dat dit een beerput is die zijn weerga niet kent. Een hard gelach.

Nehemia | 05-07-17 | 22:32

Pierre Tombal | 05-07-17 | 22:10

Wat is er mis met jou? Buiten het feit dat je uit je nek lult.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:32

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:32
Was het niet zo dat jouw vriendin een Oekraïense was?

Nehemia | 05-07-17 | 22:35

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:38

Accijnstoerist, het grijpen naar complottheorieën op basis van matig onderbouwde onzin is niet goed voor je brein, het gaat er op een gegeven moment van koken en dat voelt niet prettig. Ook gaat er enige suggestie van unieke kennis van uit die je hoogstwaarschijnlijk niet hebt. De waarheid is in deze de meest simpele, MH17 was op de verkeerde plek op het verkeerde moment met een bende idioten op de grond die niet in de gaten hadden dat het doel een burgertoestel was. Aan ingewikkelde en vergezochte theorieën heeft niemand behoefte, de waarheid, als die ooit boven water komt is voldoende en ik veroorloof mij te stellen dat die bij lange na niet in de buurt komt van wat jij beweerd.

devil13 | 05-07-17 | 22:40

Nee, maar je kan ze wel prikken... eh, volgens mij is de commander al helemaal weggepromoveerd of dood... las ik ergens...

Doe mij maar twee ! | 05-07-17 | 22:40

Als de slet niet scheldt,
is de waarheid niet gemeld.

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:40

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:43

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:40

Als je onfatsoen wil zien moet je naar geen stijl komen. Maar er veranderd niets hoor. Jij loopt nog steeds uit je je nek te lullen. En dat heeft in deze context iets heel vies en ranzigs. Het is goor. Het is bijna verraad. Maar dan moet ik altijd weer nadenken dat je waarschijnlijk niet beter weet of kan. Dat je eigenlijk een beetje zielig bent.

Nogmaals. Flikker op met je debiele complottheorieën die over lijken gaan. Je bent een schoft als je dat doet. Niet meer of minder.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:46

Christus, wat zullen die Maleisiërs en die Australiërs een spijt hebben dat ze Nederland het 'voortouw' in het 'onderzoek'hebben laten nemen.
-
Ze dachten natuurlijk zaken te doen met een modern Noordwest-Europees land, waar men zaken efficient aanpakt en waar een man een man, een woord een woord is.
-
Ze konden natuurlijk ook niet weten, dat ze in werkelijkheid te maken kregen met de Europese carriéreambities van een lachende clown.

bisbisbis | 05-07-17 | 22:47

@De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:32
Je bedoelt te zeggen dat jij denkt dat lamsvlees en muntsaus wél bij elkaar horen? Of heb je iets in te brengen tegen de genoemde feiten?

Pierre Tombal | 05-07-17 | 22:47

@XaleX_2 | 05-07-17 | 21:58
Heel simpel. Die route is met opzet gekozen. Men moest namelijk kost wat kost bewijzen dat de coupe-plegers het land volledig onder controle hadden. Twee mogelijke uitkomsten:

- Vluchten verlopen goed: Bewijs geleverd.
- Er wordt er een uit de lucht geschoten: We wijzen naar Rusland hebben hebben de volledige propaganda molen al voorbereid.

Een zogenaamde win-win situatie. En die 300 slachtoffers, ach, die gaan op de grote hoop.

TheEgg | 05-07-17 | 22:47

Ik kan me goed herinneren dat er voor minder een oorlog is uitgebroken. Doe de Russen eens de oorlog verklaren? Je hebt nu een goede reden!

Mr_Pikibelly | 05-07-17 | 22:48

-weggejorist-

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:50

-weggejorist-

Nehemia | 05-07-17 | 22:50

accijnstoerist | 05-07-17 | 22:09

Ik zou bijna denken dat je ervoor betaalt krijgt. Maar helaas als je uurtje-faktuurtje doet voor het Kremlin zou je goed zijn. Ben je niet. Dus ben je niets meer dan een agitprop nuttige idioot voor het Kremlin. Best zielig.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:50

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:43
Ik was in de war met reaguurder Nonkel - die had een Oekraïense vriendin. Vandaar.

Nehemia | 05-07-17 | 22:51

22:50
EU natuurlijk.

Nehemia | 05-07-17 | 22:53

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:54

-weggejorist-

Nehemia | 05-07-17 | 22:57

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:57

2.) daders en medeplichtigen zullen nooit in levende lijve berecht worden.
De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:54

Klopt, het mag niet boven water komen van Mark en Brussel dat onze kersverse associatiebondgenoten erachter zitten. Ligt electoraal niet zo lekker. Daarom zit Oekraine ook in het JIT. Beleidskeuze.

accijnstoerist | 05-07-17 | 23:00

-weggejorist-

Onze man in Mockba | 05-07-17 | 23:01

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 23:03

Waarom staat die verrekijker op tafel?

Watching the Wheels | 05-07-17 | 23:05

"MH17 witnesses are slowly being ‘liquidated’ by Russia, Ukranian investigators claim"

www.news.com.au/travel/travel-updates/...

Qwrk_II | 05-07-17 | 23:05

onafhankelijke experts.

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 23:03

JIT: Wij van Oekraine adviseren Rusland.

accijnstoerist | 05-07-17 | 23:06

-weggejorist-

Nehemia | 05-07-17 | 23:08

Nehemia | 05-07-17 | 23:08

Gaat ie niet doen, want een narcist als hij moet alijd het laatste woord hebben. Het wordt dus een latertje voor hem. Is niet erg, want hij hoeft morgen toch niet naar het werk. Dit is zijn werk.

accijnstoerist | 05-07-17 | 23:12

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 23:13

"We weten niet wie er geschoten heeft en sowieso niet wat ze probeerden te raken"
Pierre Tombal | 05-07-17 | 22:10

Dat weten we wel, en eigenlijk al vrij snel na het hele gebeuren. De Russen hadden BUK installaties naar Oost-Oekraïne (Donetsk eo) gedirigeerd en voorzagen de rebellen daar die voor afscheiding van Oekraïne en aansluiting bij Rusland waren van heimelijke militaire steun.

Wat ze probeerden te raken - en in eerste instantie dachten ze ook daarin geslaagd te zijn - was een Oekraïens transportvliegtuig. Debielen hadden niet in de gaten dat MH17 veel hoger vloog (kruishoogte commerciële luchtvaart: ca 10.000 meter), maar zo'n BUK haalt dat wel, hoor.

Hetgeen me brengt bij het verwijt van sommige mensen hier dat de leiding van KLM/Malaysia Airlines "schuldig" is aan deze ramp. Achteraf is het makkelijk praten, maar die "luchtoorlog" speelde zich dus inderdaad op aanzienlijk lagere hoogtes af. De kruishoogte van 10.000 meter werd als "veilig" beoordeeld. Dat sommige airlines het zekere voor het onzekere namen en toch "omvlogen", tsja, met de kennis van nu kun je makkelijk zeggen: zie je wel. Maar de enigen die "echt" schuldig zijn, is de eenheid van de betreffende BUK installatie die "op de knop" heeft gedrukt.

Voor de rest, De Koreaanse Slet en devil13, ik zou me niet al te druk maken over al die aluhoedjes hier. Daar kun je het nooit van winnen, is mijn ervaring. Voor je het weet beginnen ze weer over 9/11 en dat dat een "inside job" van de CIA was. Nou, sterkte maar.

Dr_Johnson | 05-07-17 | 23:13

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 23:13
Je moet je wel goed aan je dagelijkse dosis pillen antipsychotica houden slet. Dit gaat niet goed.

Nehemia | 05-07-17 | 23:14

Dr_Johnson | 05-07-17 | 23:13
Vooral goed het NOS journaal blijven volgen - luidt het devies.

Nehemia | 05-07-17 | 23:19

Pierre Tombal | 05-07-17 | 22:10
Ba-dumm tssss!! LOL , humor van de bovenste plank +5

Cobalt bomb | 05-07-17 | 23:25

Het is mooi geweest. Ik ga pitten. Morgen weer centjes verdienen.
.
"George Soros – Speculant op wereldschaal, politieke beïnvloeder, aanstichter van revoluties"
.
Dit is het handschrift van George Soros.
Het spreekt voor zich dat Georgië geen uniek geval was. Zo was er de Oranjerevolutie in Oekraïne....

www.novini.nl/george-soros-speculant-o...

Nehemia | 05-07-17 | 23:32

@De Koreaanse Slet: iemand die zijn visie moet verdedigen met uitsluitend ordinair goedkoop gescheld en verder geen enkel steekhoudend argument, die slechts z'n eigen hoogmoedswaanzin etaleert, is per definitie een onbeschofte nitwit en heeft geen gelijk.


Ik vrees dat de nabestaanden van deze vreselijke ramp voor eeuwig in de kou blijven staan.
En notoire leugenaar Rutte blijft hysterisch lachen.. terwijl Frans zuurstofkapje Timmermans selfies maakt van corpulente Frans en blubberBert Koenders weer eens afreist naar de binnenlanden van Afrika om zich te laten fotograferen met negerkindjes.

appelvink | 05-07-17 | 23:34

De Koreaanse Slet | 05-07-17 | 22:43
heb ik ook gezien en de persoon bedoelde natuurlijk de balkan.
maar je hebt ook laten vallen dat je een directeurtje van een internetbedrijfje in :Estonia, Latvia, Lithuania bent. (ga je eigen gangen eens na, niet te volgen)
We weten wel dat je met pijn in je hart vertrokken bent uit je o zo geliefde bik sittie naar de andere kant van het ijzeren gordijn waar de mannen nog de ploeg trekken en de vrouwen het hout hakken. Alles voor de slavische liefde (en veel grond).

Cobalt bomb | 05-07-17 | 23:35

@Dr_Johnson | 05-07-17 | 23:13
In geen enkele rapportage is sprake van een BUK installatie. Er wordt enkel verwezen naar een eenzame Telar die vergezeld werd door een soort van Jeep.

De herkomst van die Telar is twijfelachtig omdat zoals gezegd dit een verouderd model is dat in de Russische federatie niet meer gebruikt zou worden. Dit type is echter wél in actieve dienst bij het Oekraïense leger.

Vrij stellig, maar het verklaart nog steeds niet of dat transportvliegtuig er wel of niet was. Dit zou op zijn minst een onderzoek waard geweest zijn, maar het JIT neemt genoegen met informatie die afkomstig is van transponders terwijl militaire vliegtuigen over het algemeen zonder transponder vliegen (en dus niet zichtbaar zijn op de betreffende beelden).

In 1988 schoot een Amerikaans marineschip een Airbus 300 verkeersvliegtuig uit de lucht omdat ze deze aanzagen voor een vijandige F14. Mocht je het verhaal over 'mistaken identity' willen volhouden dan bestaat er reeds jurisprudentie die zegt dat hier geen veroordeling uit kan volgen. Sterker nog: degene die opdracht had gegeven tot het neerschieten kreeg achteraf een medaille.

Er was eerder die week al iets op 6-7km hoogte neergehaald. Dat ze niet met antieke enkelschots remington geweren doelloos in de lucht stonden te schieten wisten we al. En we wisten ook dat het enige materiaal dat ze konden hebben dat op die hoogte iets kon raken dat ook op beduidend grotere hoogte zou kunnen. En boven alles konden we raden dat ze triggerhappy zouden zijn omdat we de beelden van plat gebombardeerde stadjes hadden gezien. Het was een risico en we wisten het, maar niemand deed iets.

Het complete dossier is pretentieus, onvolledig en heeft een compleet verkeerde doelstelling. Mocht je denken dat onder al die zwarte strepen die wij mogen zien het meest belangwekkende staat, denk nog eens. Die zwarte strepen zelf zijn het meest belangwekkende element van het dossier. Haal ze weg en het enige dat overblijft is 'Lorem ipsum dolor sit amet'

Pierre Tombal | 06-07-17 | 00:21

De moordenaars gaan vrijuit en dat land mag als beloning bij de EU. Zo gaat dat hier. Kop houden en belasting betalen.

Patatter | 06-07-17 | 00:32

Wat een overheid.. wat een leiders. Ga eens presteren en bewijs je amibitie. L!

Floer | 06-07-17 | 00:41

-weggejorist-

Superkwatta | 06-07-17 | 00:46

-weggejorist-

Superkwatta | 06-07-17 | 00:51

Dit is een raar verhaal, boven de Oekraïne werd een Maleisisch vliegtuig uit de lucht geknald met een Maleisische registratie en een Maleisische bemanning (die niets fout deed). Gezien vanuit het internationaal recht was het Maleisisch grond gebied aan boord tijdens de vlucht. Last but not least er zaten naast Nederlanders ook Maleisiërs in het vliegtuig.

Nu zal Nederland zich even met de zaak bemoeien en bepalen dat ondanks al het bovenstaande Nederland wel even recht zal gaan spreken over de daders. *Een merkwaardige gang van zaken.*

Kleine hint is misschien dat in Maleisië de doodstraf nog actief is.

Beroep = Boerenlul | 05-07-17 | 20:45
-

Maleisie heeft zowel Bush als Blair veroordeeld voor oorlogsmisdrijven.
Als deze heren voet durven zetten op dat land gaan ze achter tralies.

Verder geloof ik die BUK theorie niet zo.

Alleen al om deze casus (schaliegas, Burisma, Joe en Hunter Biden, John Kerry en zijn Heinz stiefzoon) ben ik blij dat we gevrijwaard van mevrouw Clinton zijn gebleven.

Ben-Bataaf | 06-07-17 | 00:51

-weggejorist en opgerot-

Superkwatta | 06-07-17 | 00:54

Haha lachen met dat NL, en dan rubberen rukker met z'n onderste steen......

Wienerschnitzel mit | 06-07-17 | 00:56

Burgervliegtuigen toestaan boven oorlogsgebied. Sleur eerst die verantwoordelijke Europeanen voor de rechter, daar hoor je geen hond over, en die zijn eenvoudiger te berechten. Navo noch Rusland zullen ooit hun daden openlijk verantwoorden binnen een generatie, daar is de oorlog te koud voor.

Abject | 06-07-17 | 01:26

Die onderste steen zit goed vast gemetseld. Boven komen doet het nooit.

Ca12ny | 06-07-17 | 01:30

Zoek uit of de partijen die de keus tot overvliegen van dat stuk van de Oekraïne maken beïnvloed zijn om economische belangen boven de veiligheid te stellen.

Abject | 06-07-17 | 01:34

-weggejorist-

Onze man in Mockba | 06-07-17 | 01:42

@De Koreaanse Slet
Wat je zegt ben je zelf. Aanval is de beste verdediging, zoiets dergelijks? Wat ik me wel eens afvraag, ben jij zo geboren of zo geworden? "Don't kiss the beast", Prince zei het nog.

VerenigingVanDieven | 06-07-17 | 03:46

Rutte zal later de geschiedenis ingaan als de Minister President die met een ónschuldig gezicht 300 burgers (waarvan 198 van zijn eigen bevolking) onder een zwarte grote steen heeft gestopt, met zijn 'ramp'scenario.

Het was geen ramp maar een moord,een massa moord op onschuldigen burgers.

Het zal voor hem vooral een ramp zijn en blijven..zijn naam verbonden aan MH17 en de dikke EU vinger naar de overgrote meerderheid, welke Nee zei in een referendum over een associatie verdrag met de Ukraine.

De steen die nooit boven mag komen.

fikkieblijf! | 06-07-17 | 07:04

Het is schrijnend hoe weinig de m.s.m. hier aandacht aan geeft. Diep en diep triest.

Mo het varken | 06-07-17 | 07:36

Uit het door @ Lewis Lewinsky | 05-07-17 | 20:48 gelinkte artikel.
"om de strafvervolging van de verdachten van de MH17-ramp in Nederland te regelen"
regelen, ritselen, hosselen, bedisselen, versieren.
En Stef en Bert hebben gelogen.

Artikel opgeslagen in de map tribunaalstuken.

hallevvezool | 06-07-17 | 07:50

En dit demonstreert weer de betrouwbaarheid van ons politici. Het kwartje van Kok, de 1000,- euro van Rutte, de onderste steen van Rutte.

ILF2 | 06-07-17 | 08:06

De ondersre stwen jomt dus never boven lamlul Rutte. Met je commentaar blij te zijn met beslissing berechting in nederland..Engeen journalist die een kritische vraag stelt...Wat een land is dit geworden......triest

cruzio2525 | 06-07-17 | 08:23

De onderste steen. ...excuses

cruzio2525 | 06-07-17 | 08:24

Het is een schande dat men de nabestaanden steeds met die illusie tracht zoet gehouden. Ook de NOS laat weer hoogleraren aan het woord die uitleggen waarom het zo'n goed idee is ze hier te berechten.

Simon_GS | 06-07-17 | 08:29

And this, ladies and gentlemen, why you should never fly above the war zone...

wezen | 06-07-17 | 08:45

-weggejorist-

j_oor_n | 06-07-17 | 08:45

Russische hufters hebben dit gedaan. Het gaat er nu alleen nog om tot hoe hoog in de chain of command er gerechercheerd mag/kan worden. Hoe dichter bij Putin hoe gevaarlijker het wordt.

van Oeffelen | 06-07-17 | 09:13

Ieder mens met een normaal verstand wist meteen dat er nooit iemand een straf zou gaan uitzitten als schuldige aan deze ramp. Je kan veroordelen, met welk strafhof dan ook, tot je eens ons weegt en daar blijft het bij. Een overheid die daders achter de tralies gelooft is volstrekt ongeloofwaardig en ze weten heel goed dat ook geen burger daar in gelooft.
Helaas voor de Nabestaanden die constant misleid worden door de slappe ruggengraten in Den Haag.

Therapietje | 06-07-17 | 09:19

Ken je dat verhaal van die Oekraïnse MH17-getuige die een vraag stelde bij een lezing op de VU?
Hij kreeg als antwoord dat ie een door Poetin gezondene was:
Hier het fragment van enkele minuten:

youtu.be/d0S-h8X86kw

MUST SEE!

En als je nu denkt: wat doet die schimmige Oekrainer daar in dat publiek? (Dat is wat de persvoorlichtster ook uitte die avond). Dan mag ik me mededelen dat ondergetekende deze MH17-getuige over de lezing heeft getipt EN een tolk voor hem heeft geregeld. En reken maar dat het een echte getuige is, daar kun je bij mij wel van op aan. als je meer info wilt, kun je op youtube reageren op het filmpje.

j_oor_n | 06-07-17 | 09:36

Als nou de PH-KBX zomaar uit de lucht valt, zou dan de onderste steen ook de onderste steen blijven?

squadra | 06-07-17 | 10:23

Pierre Tombal | 05-07-17 | 22:10
De enige die na veel gezeur radarbeelden heeft ingeleverd is Rusland. Om de een of andere reden schijnt niemand dat belangrijk te vinden. Wat staat er op die beelden ? Als het een fake is waarom krijgen we dat dan niet te zien ? Hoe kun je op een andere manier objectief bepalen waar en door wie de raket is afgevuurd ? Waarom gaat men uit van de Russische regering of Oekraiense individuen ? Heeft Oekraine geen regering ?

boccelullus | 06-07-17 | 10:32

Wat een farce!
Net als IS strijders die in Syrië dood zijn gegaan hier alsnog gaan berechten.
Totaal koekoek hiero dit land.
(oh en dan advocaten van Syrië-gangers die nog beweren dat het geen onwil is dat cliënten niet hier voor rechtbank verschijnen, maar "lastig om terug te komen".)
Mei 2020: "In het kader van het onderzoek naar de MH-17 ramp (*proest, ramp*) deelt de rechtbank hierbij mede dat het niet mogelijk is om eenduidig een dader aan te wijzen." Case closed en Rutte kan trots zijn op zijn "fijne land".

Is dit nog nieuws? | 06-07-17 | 10:40

j_oor_n | 06-07-17 | 08:45
Hartelijk dank voor een mooi moment. Wie is die bokkelul naast Pieter Omtzigt?
Over een ongemakkelijk momentje gesproken.

Cobalt bomb | 06-07-17 | 11:00

Haha zo mag ik het horen Cobalt bomb. Tja, wie dat is. Ik wil 'm eerst zelf nog even aan de tand voelen eigenlijk voor z'n identiteit naar buiten gaat..

j_oor_n | 06-07-17 | 11:09

-weggejorist-

j_oor_n | 06-07-17 | 11:16

@boccelullus | 06-07-17 | 10:32
Behoudens door Omtzigt heeft niemand daar echt om zitten zeuren hoor. De Amerikanen gaven een tekeningetje met de melding dat de rest geheim was en Oekraïne vertelde dat ze net die dag alles uit hadden staan vanwege onderhoud. Heel geloofwaardig ja. In het materiaal van de Russen die er veel dichter op zaten (Rostov is dichterbij de crash site dan Kiev) was niemand geïnteresseerd. De reden dat die informatie uiteindelijk toch publiekelijk gedeeld werd was om een bom te leggen onder het lorum ipsum rapport van het JIT. Volgens de alu hoedjes (DKS e.a.) zijn de beelden natuurlijk hartstikke fake en daar hebben ze als geweldig argument voor dat de beelden niet direct al werden gedeeld. Iets met kip en ei en het antwoord is god.

Pierre Tombal | 06-07-17 | 12:05

@cat22 21:16

MH17 had opdracht een 50KM noordelijker route te nemen, was het eerste wat ik destijds hoorde. Bij de toen gangbare route was er niets gebeurd. Waarom hoor je hier niets meer over? Volgens mij stinkt de zaak. Die opdracht komt in elk geval van de verkeersleiding.

Saxofoon | 06-07-17 | 13:11

Saxofoon en Pierre Tombal, dank voor jullie mooie uit het hart gegrepen reacties.

j_oor_n | 06-07-17 | 13:29

@Saxofoon | 06-07-17 | 13:11
Ik weet een ding zeker, bij de eerstvolgende ramp worden overal screenshots van gemaakt en met een timestamping server digitaal ondertekend. Veel informatie is op professionele wijze van internet geschrobd.

VerenigingVanDieven | 06-07-17 | 13:51

Nou Saxofoon, ik help het je hopen, maar ik denk dat er, gezien de vorige schimmige vliegramp in 2010 was (Poolse president aan boord) (afgezien van de MH370) dat het nog wel een paar jaar duurt voor ze het weer aandurven een dergelijke bak onzin de wereld in te helpen.

j_oor_n | 06-07-17 | 14:17

Op 14 juli 2014 werd een antonov vlieguig neergeschoten aldaar.
Op 16 juli de KL4103 die opeens MH17 heet. In Amsterdam heeft die vlucht echt KL4103, als naam van de combi vlucht.
-
De Ukraïne heeft de luchtradar midden in een oorlog uit staan.
Er is een geheimhoudingsverdrag tussen de Ukraine en Nederland.
De Ukraïne mag Nederland aanwijzen als dader.
Het eerste JIT rapport heeft het over oude (=Ukraïne) buk scherven van inslag.
Het tweede JIT rapport over nieuwe (=Rusland) scherven.
Het rapport heeft de 14 juli antonov crash geschrapt.
De Ukraïnse luchtverkeersleiding heeft het vliegtuig een andere route gegeven op het laatste moment.
Een AIVD rapport stelt nadrukkelijk dat er tot 16 juli geen Russische BUK's in de Ukraine waren, volgens betrouwbare NAVO bronnen.
-
De cockpit voice recorder opnamen zijn nooit vrij gegeven.
-
Kortom de Ukraïne heeft wellicht geschoten om de Russen hierna de schuld te gaan geven.

Raider Twix | 06-07-17 | 14:56

Onder Mark Rutte en Diederik Samsom zijn opzettelijk 298 mensen geofferd om Rusland en Putin zwart te maken.
Dat is massa moord.
-
Dus waarom staan Rutte en Samsom niet terecht?

Raider Twix | 06-07-17 | 15:01

Dank aan 'Europees Nieuws en Meer' en 'Thierry Baudet' die de video inmiddels op facebook gedeeld hebben en duizenden hits hebben veroorzaakt.

j_oor_n | 06-07-17 | 17:33

j_oor_n | 06-07-17 | 17:33
Interessant verhaal wat strookt met o.a. een opname van de BBC van een vrouwelijke getuige kort na de crash. (Wat vele pogingen om te Jorissen van YouTube heeft overleeft)
Wees je wel zuinig op deze persoon zodat deze niet verdwijnt onder de onderste steen?

Eppo | 06-07-17 | 19:05

Ja, ik houd de stenen wel weg voor 'm, Eppo!

j_oor_n | 07-07-17 | 09:21

REAGEER OOK