Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GS SheikWatch. Zelfmoordaanslag-Sheik naar 040

daargajemafkees.jpgJorist GeenSheik.nl net de ene engnek uit Helmond, is het alweer tijd voor de volgende. Zojuist ontvingen wij een versleuteld bericht van onze in roze morphsuits gehulde observatieteams in de bosjes op grid 51°27'11.4"N 5°28'08.1"E. Via hun richtmicrofoons kwam hen ter ore dat de Al-Fourqaan moskee te Eindhoven - alweer (*)(*) - een hele grote SS'er (Saudische Sheik) heeft uitgenodigd om hun publiek te zalven (mirror). Sheikh Abdallah Al-Muslih staat voor de verandering eens niet bekend om zijn oproep tot het doorsnijden van kelen en verbrijzelen van schedels, het verdrijven van alle joden en christenen, of het plegen van quadrocide op joden, christenen, sjiieten en Armeniërs. Maar gewoon om het casual goedkeuren, en daarmee aanmoedigen van zelfmoordaanslagen. Één voorwaarde: doe het allemaal wel in een niet-islamitisch land, anders is het weer haram enz. Zie het gehele filmpje alhier. Zou PvdA-burgemeester Rob van Gijzel het al een beetje snaaien inmiddels? Die Waqf stichting en Al-Fourqaan moskee deugen niet, dus zet je eigen mannetjes daar eens voor de deur, ipv ons ermee te belasten terwijl wij een laagdrempelig lente-blog proberen bij te houden. datdanweerniet.jpg

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

exit religion | 14-05-15 | 13:19

Wel de koffieshop sluiten als er 10 gram teveel ligt!?!

BennieB1 | 14-05-15 | 13:18

Ik weet dat het aanzetten tot geweld verboden is..
maar ik ben zo onderhand wel geneigd een actie groep samen te gaan stellen die dit soort gasten opspoort en uit zet desnoods met geweld.
Onze overheid was niet bang ze aan te pakken in Afghanistan maar drinken hier in nl gezellig n bakkie thee ipv consequent optreden tegen dit soort verboden evenementen..
tijd voor harde actie!!

Afghanistan vet. | 14-05-15 | 12:33

Ik schaam me kapot dat moslims hier zitten te wachten op die sjeikprietpraat. En ik ben niet eens opgegroeid in een schaamtecultuur. Kun je nagaan.

McMarx | 14-05-15 | 07:05

Oh nee, ik hoor ze al janken van weer een voorbeeld van stigmatisering en discriminatie van lieve booslims in Nederlandistan! Maar hoe hard zouden ze schreeuwen als wij Israëliërs uitnodigen hier te komen preken die op YouTube filmpjes oproepen alle moslims te nuken?

Mike Gaatjeniksaan | 14-05-15 | 01:06

Pfffff schering en inslag tegenwoordig met die haatsjeiks. Wie tilt toch steeds de tegel op waar deze ratten met haatbaarden onder vandaan komen? Sluiten die haathutten die deze imbicielen steeds uitnodigen.

griffin peterson | 13-05-15 | 23:55

Ik ben tegen een bemoeizuchtige overheid, maar oprukkend islamfascisme mag nu wel actief bestreden gaan worden. Godsdienstvrijheid wordt de ondergang van dit land.

Dr_antonickx | 13-05-15 | 23:40

Jullie raden nooit wie er in de Raad van Shariatoezicht van de Saudi-Hollandibank zit. shb.com.sa/en/about/AboutSHB/ShariahBo...

Ja, dat is die bank waar de ABN-Amro 40% aandelen in heeft. Wij als NL-belastingbetalers dus.

Nou? Precies!

Sheikh Dr. Abdullah bin Abdulaziz Al Musleh

tipo | 13-05-15 | 21:58

En voordat jullie nu allemaal denken dat de schoonvader van Al-Musli een gematigde goedzak is, hij heeft onder andere de Saoedische fatwas geproduceerd die steniging van overspeligen, homoseksuelen en afvalligen voorschrijft.

Al Musli is dus nog extremer dan dat...

tipo | 13-05-15 | 20:46

Sjeik Abdallah Al-Muslih is de schoonzoon van wijlen sjeik Shaykh Al 'Uthaymeen. Die schoonvader had ook een mening over zelfmoordaanslagen: www.youtube.com/watch?v=SsvWqEyxqvQ

De mening van de schoonvader van Al-Musli: Zelfmoordaanslag mag niet, dan kom je in de hel, behalve als de islam er van profiteert. In de situatie dat je 10 of 100 ongelovigen meeneemt in je zelfmoordaanslag, dan profiteert de islam daar niet van, want die 10 of 100 ongelovigen zijn dan dood en kunnen dus geen moslim meer worden. Bovendien werkt het PR-technisch heel onhandig en riskeer je de kans dat er na een zelfmoordaanslag wraak op moslims genomen wordt, waar de islam ook al niet van profiteert.

Al-Musli die in Eindhoven wil spreken, ziet dat dus anders. Die ziet het doden van ongelovigen in landen waar de islam in oorlog mee is wel als iets waar de islam van profiteert en dus is het volgens hem wel toegestaan. Hij spreekt zijn schoonvader dus tegen.

De vraag of zelfmoordaanslagen toegestaan zijn, hangt er dus enkel van af of een Saoedi-Arabier vindt, dat het Wahabisme er profijt van heeft. Al-musli vindt dat het Wahabisme profijt heeft van het doden van ongelovigen in een niet-moslimland welke in oorlog met het Wahabisme is. Zijn schoonvader zag dat om heel opportunistische redenen (itt morele of menswaardige redenen) anders.

tipo | 13-05-15 | 20:17

Zelf zal die smerige rat geen bomgordel omdoen.
Pas op voor valse dienaren van God...

PG4161 | 13-05-15 | 19:16

Jullie haatsheikwatch is bitter hard nodig! Wat een ellendelingen en wat een randdebielen die ze uitnodigen.

Ergea | 13-05-15 | 19:04

HE geenscheik.nl zijn jullie er ook al eentje tegengekomen die wel Goedaardig is??

zo nee, wanneer? en waarom?

gentle_giant_58 | 13-05-15 | 18:51

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:47
De bewijzen zijn overall op internet in overvloed te vinden. Belangrijker is: hoe krijgen we gvd de ogen van onze politieke elite eens open zodat er actie ondernomen kan worden.

BlowingBubbles | 13-05-15 | 18:34

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:25
Daar ben ik nou ook zo bang voor, dat we zitten met een ambtenarenapparaat dat bestaat uit mensen die de ideologie van deze haatbaarden helemaal niet zo vunzig vinden. Er hetzelfde over denken. En de bevoegdheden hebben die visa steeds maar te verstrekken en er ook mee wegkomen iedere keer. Het is toch van de zotte dat dit maar door blijft gaan! Een grote middelvinger naar de Nederlandse bevolking, anders kunnen we dit toch niet meer noemen? En bij IND vrees ik min of meer hetzelfde...

BlowingBubbles | 13-05-15 | 18:26

Die "haat Sheikhs/imams" zijn dus gewoon gewilligd voor de moslim gemeenschap hier in Nederland. Ze delen dus hetzelfde gedachten goed, anders komen ze hier niet spreken. Dat is dus veel gevaarlijker dan zo'n tuinkabouter. Steeds duidelijker komt aan het licht hoe de moslims tegen niet moslims staan en niet dat het een paar radicalen zijn maar bijna de hele moslimgemeenschap in ons land.

Weldenkend Nederland weet het al maar links blijft maar wegkijken ook al zijn de signalen tegenwoordig tot in de hemel en open en bloot.

vinzDH | 13-05-15 | 18:03

Mag ik het nog eens zeggen? STAATSGEVAARLIJK!

aero911 | 13-05-15 | 18:02

Dit soort gevaarlijke idioten moet je gewoon preventief kapot schieten. Staatsvijand nummer 1 !

Islam zelf moet in zijn huidige vorm verboden worden. Druist regelrecht in tegen o.a. artikel 1 van de grondwet.

En wat al helemaal van de zotte is, is iedere cent subsidie die richting enige vorm van islam gaat, inclusief Islamitisch onderwijs. Geen cent moet daaraan besteed worden. Islam moet actief ontmoedigd worden , ook door de media en politiek.

Komsjo | 13-05-15 | 17:47

Minder
Minder
Minder

pennestront | 13-05-15 | 17:25

Er is geen enkele reden lieden uit het M. Oosten altijd een visum te weigeren tenzij op uitnodiging en met garantie van een hier geregistreerde onderneming (BV of NV met meer dan 100 werknemers) dat het om een zakelijk gesprek gaat. Kerken en stichtingen of door buitenlanders gerunde fake- bedrijfjes horen daar duidelijk niet bij. Bij de visumaanvraag hoort een duidelijke uiteenzetting van het doel van het gesprek en de maximale geldigheid is 2 x 24 uur. Net genoeg tijd om aan te komen vliegen en met de volgende vlucht te vertrekken. Met zulk soort visum voorwaarden houd je dit soort haatpredikers buiten de deur.

bdn01 | 13-05-15 | 17:18

Goed idee, laten wij hem ook op een schild vastbinden en vanuit Eindhoven richting Medina katapulten.

Baronwater | 13-05-15 | 17:12

Ik begin me nu wel af te vragen of er überhaupt nog islamitische prekers zijn die deugen. Kennelijk horen de moslims in Nederland graag haat preken tegen minder- en meerderheden in ons land.

Angelica | 13-05-15 | 17:07

Dit land is reddeloos verloren, dank GeenStijl for your efforts in deze. Dat notabene een weblog als waakhond moet fungeren. Maar dit land wil niet anders getuige de uitslag recente PS verkiezing. Boycot Geert opdat u nog steeds in onwetendheid verkeert.

RobberenRukkie | 13-05-15 | 17:00

1x is een incident
2x is toeval
3x is een patroon

Hoe veel jaren is dit al niet aan de gang? Zolang die HaatTempels er al staan?

Hoes Papier | 13-05-15 | 16:48

@CrapoTheGreat | 13-05-15 | 16:02
"hoeveel gemeentes een PVV-burgemeester heeft" ?? Op dit soort formuleringen val je af, dus... Verder val je ook af op niet herkennen van sarcasme en gebrek aan initiatief je in de sollicitatieprocedure te verdiepen.

Succes met uw verdere zoektocht naar een geschikte functie. Met vriendelijke groet, de sollicitatiecommissie.

TheseDays00 | 13-05-15 | 16:19

-weggejorist-

Campinggastje | 13-05-15 | 16:16

Eigenlijk is het ook wel weer hypocriet. Elke Sheik welke overtuigd bij de koran leeft kun je per definitie weren. Nu wordt het feitelijk een spelletje, zoek de uitspraken. Neem 10 islamieten van de straat en sla ze lang genoeg op de bek, 8 zullen toegeven dat de heuameaus, joden en ongelovigen niet op deze planeet thuis horen. En dat stoort mij, het feit dat deze religie ruimte geboden wordt, om vervolgens de confronterende uitspraken te zoeken.

Dat is net zoiets als Martijn zijn gang laten gaan, om vervolgens te speuren of hij kleine kinderen in de mond neemt. Verbaal in deze.

Daarbij ben ik een voorstander van het gecontroleerd laten radicaliseren. Logistiek stukken interessanter.

the_hammer | 13-05-15 | 16:10

^ @TheseDays00 Wie/wat bepaalt of je wel/niet geschikt bent? Nou ja, als je kijkt hoeveel mensen PVV stemmen, en hoeveel gemeentes een PVV-burgemeester heeft, is dat niet bepaald in verhouding

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 16:02

@ CrapoTheGreat | 13-05-15 | 15:35
Je wordt alleen burgemeester bij bewezen geschiktheid en capaciteiten. Alle pvv-kandidaten kwamen de test niet door. You do the maths.

TheseDays00 | 13-05-15 | 15:55

Wat XaleX_2 ^ zegt

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 15:49

Kan een GS advocaat niet een proefprocedure beginnen tegen zo'n moskeebestuur? Jullie hebben toch geld zat!

XaleX_2 | 13-05-15 | 15:35

Waarom bestaan er geen PVV-burgemeesters?

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 15:35

Van mij mag er een nieuwe wet komen die het mogelijk maakt om die betreffende moskeeën te sluiten als ze extremistische sektefiguren uitnodigen en daarnaast moet zo'n moskeebestuur vervolgd kennen worden voor het aanzetten tot haat en verdeeldheid in de samenleving.

XaleX_2 | 13-05-15 | 15:34

chicago river | 13-05-15 | 14:34
Met ´toendestijds´ is dus bedoeld: een paar jaar lang voor 2001.
Die vliegende Egyptenaar (en dus niet op een tapijt), kon probleemloos z´n vlieguren maken.
Maar tussendoor wel mooi bidmatsnuiven een paar duizend kilometer verderop, in het Nederlandse Eindhoven. De haat van z´n Egyptische haatleraar opzuigen.

In Eindhoven.

chicago river | 13-05-15 | 15:31

mirvink3478 | 13-05-15 | 13:38
Een opmerking die ook zo uit de mond van Elforkani had kunnen komen, van het CMO. De club waar onze overheid graag mee om tafel zit....

BlowingBubbles | 13-05-15 | 15:27

@CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:47
Dat hebben ze zelf allang gedaan.

rara | 13-05-15 | 15:23

Enne, kan iemand de NPO even wakker maken?

Ars Vivendi | 13-05-15 | 13:34

*Heel hard lachen doet*

BlowingBubbles | 13-05-15 | 15:22

Burgermans | 13-05-15 | 13:30
Ik zou zeggen probeer Dr Adnan Ibrahimi. Het zou leuk zijn als ze die en masse uitnodigen in onze moskeeen.

BlowingBubbles | 13-05-15 | 15:20

@Lewis | 13-05-15 | 13:45
Juist omdat de overheid, burgemeesters en justitie willens en wetens de andere kant opkijken en de boel ontkennen en bagatelliseren valt het extra op wat GS "ontdekt". Alsof je daar een heel ingewikkeld onderzoek voor nodig hebt.
Maar dat betekent ook dat moslims alles zullen proberen GS uit te schakelen en de NSB-overheid zal ze daar graag bij helpen. GS moet dus goed op zijn tellen passen en vooral inhoudelijk opereren zonder te kunnen worden beschuldigd van "haatzaaien".

PrinsesStoepje | 13-05-15 | 15:19

Flmpje van enge massa-demo van Pakistaanse mannen in het ooit Britse stadje Nelson, dat slechts 30.000 inwoners heeft, en waar het mohammedanisme nog net niet de grootste religie is, en de autochtone bevolking is gedaald tot 57%. En wat is de tekst van de muziek uit de loudspeakers.?? Kennelijk doet het er helemaal niet meer toe of de echte Britten dat kunnen begrijpen. Ze zijn een soort decorstukken geworden, die alleen met de verkiezingen hun onvrede kunnen uiten en mitsdien stemmen op de BNP. www.minutodigital.com/2015/05/05/gran-...

Ci Ty33 | 13-05-15 | 15:18

Het probleem is dat deze haatbaarden hun boodschap ook via de schotel en internet de oortjes van onze jeugd in krijsen.... Natuurlijk goed ze hier niet binnen te laten en de betrokken moskeeen te sluiten. Maar daarna..... websites en tv kanalen blokkeren? We kunnen niet anders dan constateren dat de haatboodschap kennelijk gewenst is door mensen onder ons.

BlowingBubbles | 13-05-15 | 15:16

Nederland zou gedoemd zijn zonder GeenStijl

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 15:14

Bravo Gs,jullie zijn tenminste wakker, dat kun je van onze overheden niet zeggen,stelletje sufkutten........

sjefdelimbo | 13-05-15 | 15:10

Je moet als overheid inmiddels toch behoorlijk
ver wegkijken wil je dit soort Trojaanse ploffende roofruiters niet onmiddelijk in de nek grijpen
en aan een 100% controle onderwerpen, waarbij
deze figuur op elk station of vliegveld op z'n sokken na in z'n nakie door een Röntgenscanner wordt gejonast.

Berthe | 13-05-15 | 15:09

Waarom zijn dat allemaal van die lelijke mannekes die haat prekers ?

Der Schnitzeljäger | 13-05-15 | 15:05

@CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:18
Die doen wat de Amerikanen ze opdragen. Daar speelt politiek nou juist geen enkele rol in.

Guy Veropzoudten | 13-05-15 | 14:56

Het enige waarmee de AIVD komt is, we hebben ze in de gaten. Ooit gehoord van een triester bedrijf?

lanexx | 13-05-15 | 14:56

Volgens mij zijn al die sheiks prima bekend bij de diensten, maar werken die (passief) juist mee aan wat het grotere doel is: de mensen tegen elkaar op zetten. Als je dat lukt als macht, dan kun je ze uiteindelijk ook het makkelijkst controleren.
En als de GeenSheik actie er weer een uitlicht, nou ja dan sturen ze er eentje weg voor de bühne.
Maar dit zal alleen maar meer gaan gebeuren en de 'powers that be' juichen het toe. Het waren eerst de Nazi's en daarna de V.S. en de Britten die de grote aanjager zijn geweest van het extremistich maken van de moslims. En ze kunnen ze voor allerhande klusjes inzetten nu. En meer en meer zijn die klusjes in Europa.

Guy Veropzoudten | 13-05-15 | 14:52

@CrapoTheGreat | 13-05-15 | 13:59
Je wil dat GS een soort sheik-recensies gaat doen? Het enige dat er over die predikers te zeggen valt is dat ze dom zijn. En verachtelijk wegens antisemitisme, homofobie en andere enge zaken.
rara | 13-05-15 | 14:02
<br>
<br>
GeenStijl kan zo BEWIJZEN dat het haatimams zijn.

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:47

Wie vertstrekt toch telkens dat visum!?
En waarom wordt het moskee-bestuur, na herhaaldelijk haatimams uitnodigen, niet op de vingers getikt?

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:45

Wat doen die foto's van Joop Doderer bij dit artikel?

bft | 13-05-15 | 14:42

Allah is groot, allah is machtig. Ja en ik heb een lul van 1 meter 80.
Sjonge jonge, wat een clowns allemaal. Lekker met zijn moeders tafelkleed om zijn harses te gaan staan prediken.

Die enge gluiperd van een burgemeester vertrouw ik ook niet verder dan ik hem kan gooien.

Helemaal Nietzsche | 13-05-15 | 14:36

In 2005 nam de regering de verblijfsbewijzen af van een het trio Bosnische, Keniaanse en Egyptische imams ´werkzaam´ in de Al Furqaan moskee.

De drie ´Wijzen´ dus.

Wie er toendestijds ook de ´lezingen´ bezocht? In fukking ´Eindhoven´? Mohammed Atta. Ook wel bekend als piloot, met een zeker ´kompas´. Gericht op die tweelingtoren in de rijkste en welvarendste stad van het rijkste en meest vrije stuk land op aarde.

chicago river | 13-05-15 | 14:34

@PowerTransistor

Er moet rond deze Nazi sjeiks net zo'n klimaat gecreëerd worden als dieven die het Jumbo personeel proberen te ontkomen en Pedo's die betrapt worden na een online afspraak met peuter.

Deze Nazi's willen dus dat Moslims andere groepen in de maatschappij of in andere maatschappij gaan aanvallen en vermoorden. Ik vraag me dus echt af wat het links grut in dit land tegen zichzelf zegt als zo'n jonge teenager in Limburg naar Irak afreist om zichzelf ten koste van vele doden op te blazen. Als ze weten dat er jonge moslims hier in Nederland gevoelig zijn voor deze speeches, maar om de moslims te appeasen maar liever niet ingrijpen. Vroeger was socialisme nog iets internationaals, betrokken voelen bij de wereldbevolking, maar het is al lang meer nationaal socialisme geworden. Terecht dan ook dat we ze hier steevast de NSB-ers noemen. Nauwkeurige omschrijving met waar ze mee bezig zijn inzake de moslims.

George van den Bergh | 13-05-15 | 14:33

Letten we wel op de context en toon? Zomaar baarden wegzetten als haatzaaiers is tendentieus en nodeloos kwetsend. Vraag maar aan Elatik.

aardappelninja | 13-05-15 | 14:32

Goed dat geensheik.nl met SheikWatch™ dit steeds aan de kaart stelt. Het geeft aan hoe lethargisch en stoïcijns onze regenten zijn ten aanzien van genocidepredikers en natuurlijk legt het ook bloot hoe vele gematigde moslims kennelijk toch verlangen naar dit soort islamitische wijsheid.

hallofreen | 13-05-15 | 14:32

Ali baba en de 1,4 miljard rovers.

Rien7847 | 13-05-15 | 14:31

@ Ad1617

Je 3 strikes and out idee is misschien een goed midden, maar waarom zouden we een moskee ermee weg laten komen dat ze zelfs 1 keer zo'n nazi laten komen om te spreken? Spreken mag over van alles, maar het prediken van geweld en aansporen om andere groepen in de samenleving aan te vallen is gewoon verboden. Waarom na 3 keer pas sluiten? gewoon, na 1 keer allemaal oppakken, strafblad en met strafblad mogen ze niet meer een moskee runnen. Als dat nog wel kan, onmogelijk maken. Als je ze leert dat het pas na 3 keer raak is, dan vragen ze straks om 5 waarschuwingen. Niks niet toegeven. Na 1 keer pats boem, afgelopen.

Ik wil ook dat we gaan kijken of we undercover teams in kunnen zetten. Dus niet deze gasten wijgeren, maar laten komen, laten denken dat ze veilig zijn en dan als ze tot haat aanzetten de cel ingooien en vervolgen. Gewoon Saudies gaan berechten. Heerlijk. Zij onthoofden toch atheïsten daar? Dat zijn mijn "broeders". Laat dat tuig de andere kant van de medaille maar eens voelen. Godsdiensthaat is niet toegestaan, cel in, op lijst Interpol zetten, zodat na celstraf die idioot nergens meer in Europa kan komen.

Ik ben helemaal klaar met deze ISIS rekruteerders. Het Islamo fascisme moet nu stoppen.

George van den Bergh | 13-05-15 | 14:21

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:18
VVD, D66 en veel CDA

Graaf van Egmont | 13-05-15 | 14:20

Ik ben erg benieuwd naar politieke achtergrond van onze AIVD-leden.

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 14:18

D'r komt een tijd dat we niet alleen vinden dat we dat soort haatpedo's uit die haathutten moeten trekken en dan een gierdouche moeten geven, maar het ook gaan doen.

PowerTransistor | 13-05-15 | 14:18

Wel grappig eigenlijk, heel links Nederland zat altijd te springen om meer, meer, meer islamieten en uiteindelijk zal dat in een burgeroorlog islamitische stijl eindigen, want dat is namelijk ook de islam, deze meneer legt het hen hier haarfijn uit.
Krijgen ze nog meer dan ze konden dromen, de wereldburgers onder ons, moslims vrijwillig vastgebonden op schilden en gelanceerd, zo in hun sociale mik!

Dibe | 13-05-15 | 14:17

Lang leve de vrijheid.

De Veroorzaker | 13-05-15 | 14:13

@rara | 13-05-15 | 13:15
Zie hieronder de volledige lijst!
1),.........

miko | 13-05-15 | 14:11

--sql error--
Griezelig om te bedenken dat dit al sinds 2003 in het vroeger altijd gemoedelijke Eindhoven gebeurt. Hoeveel vergif is er inmiddels door Saoedi-Arabië, Turkije enz in West-Europa geïnjecteerd???

fortz | 13-05-15 | 14:11

jammer, ik had hem graag gehoord. Wat is de man z'n visie op neuken met kleine geitjes?

Willy Keutel | 13-05-15 | 14:09

We moeten meer kijken naar het verre Oosten. Een beetje Australischer qua immigratie, een beetje Chinezer qua Islam, en een beetje algemeen Aziatischer qua beschermen van je eigen land en volk.
.
Mee in de vaart der volkeren. De Moslimwereld verdwijnt dan vrij snel uit het zicht van de achtersteven.

Parel van het Zuiden | 13-05-15 | 14:08

Zolang ze de aanslagen eerst oefenen in een moskee vind ik het niet erg.

Ing. eslapen | 13-05-15 | 14:06

Gewoon een paar Griekse eilanden door Griekenland laten inleveren als aflossing op hun 300-zoveel-miljard-schuld en er die moslidioten/emigranten opzetten, kunnen ze hun Eigen Hemeltje op aarde maken!!
Twee vliegen in 1 klap, ondergetekende denkt nu eenmaal graag in oplossingen

BoerinFrance | 13-05-15 | 14:06

Uiteraard wordt dit weer georganiseerd onder de vlag van "het gezin" zodat het allemaal heel vredig en altruïstisch lijkt. Ondertussen worden er fondsen en voetsoldaten geworven. Wanneer reageert de politiek nu eens pro-actief in plaats van afwachten tot GeenStijl de Youtube filmpjes gevonden heeft???

Dhr. de Wit | 13-05-15 | 14:04

Ja, het is vermoeiend, weer zo'n Sjeikbericht, maar het moet. Niemand anders doet het en deze mannen verzieken de geesten van onze moslimachtige medelanders. Hier hebben we over een jaar of 10 veel profijt van.

Asimov6 | 13-05-15 | 14:04

@CrapoTheGreat | 13-05-15 | 13:59
Je wil dat GS een soort sheik-recensies gaat doen? Het enige dat er over die predikers te zeggen valt is dat ze dom zijn. En verachtelijk wegens antisemitisme, homofobie en andere enge zaken.

rara | 13-05-15 | 14:02

Islam claimt per dag meer en meer Lebensraum.
Eerst was het nog een wapperend vingertje, en inmiddels zien we een volle wapperende hand.
Symbolisch.

chicago river | 13-05-15 | 14:01

De AIVD doet wel heel effectief aan crowdsourcing.

lustkapper | 13-05-15 | 14:01

@rara | 13-05-15 | 13:15
Nee. "Gematigde" imams zullen de superioriteit van moslims en de haat tegen ongelovigen echt niet weglaten. Ze zullen er alleen bij zeggen dat de moslims nog even mooi weer moeten spelen tot hun tijd gekomen is.

PrinsesStoepje | 13-05-15 | 14:01

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:23
Ik lees dat bericht en denk: iemand heeft mij ooit iets over taqqiya verteld en ik prik dus zo door die laffe teksten heen.
Bedankt proffessor Hans.

Graaf van Egmont | 13-05-15 | 14:01

GeenStijl, wederom, goed gedaan luitjes!
Nou maar hopen dat 't logge apparaat een keer aan de slag gaat. Het blijft toch dweilen met de kraan open, als de ontvanger & de afzender van die haatratten niet aangepakt worden, DAT is de ware islamofobie, het niets durven doen omdat het de islam betreft.

entiteit | 13-05-15 | 14:00

Moi2 | 13-05-15 | 13:48
Wegkijkend Nederland is allang blij dat Geenstijl wel kritisch is, gezien zij zelf daar de ballen niet voor hebben.

carramba | 13-05-15 | 13:59

Goed hoor GeenStijl, het waarschuwen en zo, maar waarom is er geen evaluatie als er daadwerkelijk een haatprediker is geweest? Waarom geen opnames maken van recente haatimam-bezoekjes in ons land, en daarmee bewijzen dat ie inderdaad haat gepredikt heeft, met als doel gegrond toekomstige haatimams te kunnen weren? Want hoe zit het nou met haatsjeik Al-Klabani, die uiteindelijke alsnog welkom was in 020? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/05/... Waarom hebben we niets meer gehoord over wat hij daar allemaal heeft lopen verkondigen? Mag er daarbinnen niet gefilmd worden of zo? (overigens, als dat zo zou zijn, is het vast niet omdat ze iets te verbergen hebben).

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 13:59

"De vorming van een islamitisch gezin in het Westen, met een vrouw in burka".
En die kans om 'kennis' te vergaren uit de mond van radicale sjiieten en die aldus 100% haaks staat op al die nare, westerse integratiecursussen.. wordt ze nu afgenomen.

Dibe | 13-05-15 | 13:58

Ze worden er ook niet knapper op he? Tjonge jonge wat een kanis en zo typisch, je zou hem niet Arabischer kunnen laten lijken in een cartoon.

The Unjorisable | 13-05-15 | 13:56

Ziek, zieker, Nederland.

WillemRuis | 13-05-15 | 13:55

Dank GeenStijl! Nederland zou een stuk lelijker zijn zonder jullie niet-aflatende alertheid op predikende haatbaarden die ons land willen vergiftigen met hun pre-middeleeuwse gedachtengoed.

Keerf II | 13-05-15 | 13:51

Een sigarenboer die onder de toonbank heroine aan kinderen verkoopt wordt ook gesloten.Dan gaan de rolluiken neer en is het einde verhaal. Zo moet je dit soort clubs ook zien en behandelen.

bello | 13-05-15 | 13:50

.. en al die oprechte ( dus 'goede') moslims hier ter lande die dit puur de zuivere leer vinden.... en die klaarkomen op dit soort gewauwel...
grenzen dicht aub.. en katapult die meneer op zijn eigen schild maar terug naar SA.
En ondertussen deelt Amerika al zijn militaire kennis en wapens met dit soort bevriende landen, binnenkort vliegt er nota bene een objectje naar Mars.. de VAE doen net of ze er ook bij horen, kijk ze eens mee de 'ruimte veroveren', ondertussen geven de Amerikanen al hun kennis even in handen van dat soort kalifaatbouwers.

Dibe | 13-05-15 | 13:50

@Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:35
Dat was dus een inktzwarte jaar.

Wonderful-Life | 13-05-15 | 13:49

Kennelijk valt bij multiculti geïndoctrineerd wegkijkend Nederland het muntje niet dat dit soort figuren niet komen als er maar een paar Nederlandse moslims zijn die willen dat ze komen.
Dit soort mensen komen alleen maar als heel veel Nederlandse moslims willen dat ze komen.

Moi2 | 13-05-15 | 13:48

@ eerstneukendanpraten | 13-05-15 | 13:30
Aan de categoriën Nobelprijzen is het al te zien dat het een complot is. Waarom een Nobelprijs voor de literatuur en niet 1 voor het meest consequent alles slopen wat hoger is dan 1 meter? Waarom een Nobelprijs voor de vrede, en niet 1 voor mode?

TheseDays00 | 13-05-15 | 13:48

Ook deze meneer ziet er hooggeleerd uit in de islamitische letterkunde.
Een totaalfascist dus. Maar wel eentje waar "onze" moslims hun zielenheil aan wensen te ontlenen.

Hoe lang nog moeten wij het monster "islam" koesteren alsof het een onderdrukt wezentje is?

Jan Passant mk2 | 13-05-15 | 13:47

Net zo lang in die ballon plijven prikken tot ie lek is.

larie | 13-05-15 | 13:47

en ook sheik al-muesli zal wel niet naar nederland komen.

heytse-loco | 13-05-15 | 13:45

Ze moeten langzaamaan gek worden van jullie.
GS is intussen veel meer dan een luis in de pels, eerder een T-Rex.

Lewis | 13-05-15 | 13:45

Probeer maar eens een baan als imam te vinden als je vredelievend en verdraagzaam bent...
rara | 13-05-15 | 13:39
=====
Een vredelievende en verdraagzame imam is een contradictio in terminis. Simpelweg omdat hij preekt uit een boek waarin staat dat elke niet-moslim onderworpen (en als dat niet lukt) gedood moet worden.

Lupuslupus | 13-05-15 | 13:45

@rara | 13-05-15 | 13:37
Vrolijke noot?
Das de realiteit :-)

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:45

Saoudi-Arabirië, ... produceert een constante stroom van godsdienstwaanzinnigen die de islamitische onzin eruit spuiten alsof het olie is. Het wordt tijd dat westerse leiders dat land eindelijk eens gaan aanpakken. Met hun miljarden oliedollars hebben de haatzaaiers extra veel macht om vele jihadisten vol te proppen met middelen, en om westerse leiders en politici te paaien zodat de islamisering geen strobreed in de weg gelegd wordt.

Fijnstoffer | 13-05-15 | 13:43

@upgent | 13-05-15 | 13:20
Islam = Radicaal
Islam = Haat

Dus ja, dan moet je beter gelijk alle moskeeën en islamitische scholen sluiten hoor.

Dat ze ooit toegelaten waren, vind ik al schandalig, de islam is tegenstrijdig met alle westerse grondwetten. Dus, verbied de islam, want de fascistische islam en het vrije westen kunnen nooit samen gaan. Het is OF OF, of vrijheid en democratie, of islamitische fascisme en onderdrukking. Wat willen wij?!

Wonderful-Life | 13-05-15 | 13:43

Het probleem zit hem niet zo in hetgeen iemand verkondigd, maar vooral in hen die de daad bij het woord voegen.

kweethetooknietbeter | 13-05-15 | 13:43

@Burgermans | 13-05-15 | 13:30
Probeer maar eens een baan als imam te vinden als je vredelievend en verdraagzaam bent...

rara | 13-05-15 | 13:39

Ik lig plat om de opmerking van de Eindhovense moskee-beheerder Nordin in het Trouw-artikel over dat twee omgekomen jonge Jihadisten uit zijn moskee komen:

"Dat de jongens het land verlieten zonder hun families in te lichten, waarop die aangifte deden van vermissing, en dat El Bakiouli op internet herhaaldelijk aankondigde te voelen voor de heilige strijd, zegt Nordin niets. ,,Het kan toch best zo zijn dat ze meer van de wereld wilden zien?''

mirvink3478 | 13-05-15 | 13:38

Predikers met vredelievende boodschappen bestaan niet.

SamKoeman | 13-05-15 | 13:38

'Het zijn allemaal individuen' Alexander Chamberlain Pechtold.

RobberenRukkie | 13-05-15 | 13:37

Allemaal gesponsord door het westen met olie Dollars, jaja, iedereen die autorijdt is dus indirect sponsor, des te sportiever de auto en dito rijstijl plus aantal gereden kilometers, des te meer u sponsort! Dat u het even weet ;)

dutchdj | 13-05-15 | 13:36

Het lijkt wel net als met drugs vervoeren, wij proberen het allemaal tegen te gaan, maar er wordt ZOveel drugs vervoerd, dat er altijd wel wat doorkomt. Hetzelfde met die haatimams, gewoon blijven proberen, ook al staat de SheikWatch op scherp, dan lukt het vast wel een keer. Met dank aan de linkse Nederlandse overheid zonder ruggeraat.

CrapoTheGreat | 13-05-15 | 13:36

Weet je wat al die Haatsheiks maar een keer moeten doen? Een keer goed neuken en iets anders doen dan hun haatboek lezen.

Zien ze nog eens iets van de wereld, de technologie die hij zelf -mis-gebruikt, de culturen en de prachtige volkeren zonder geloven die het veel beter doen dan het land waar ze zelf vandaan komen.

LangeTijdGeleden | 13-05-15 | 13:35

Niet in een moslimland ... dus Nederland is veilig ?!

James Lastig | 13-05-15 | 13:35

Is de vakantie van alle AIVD'ers inmiddels al weer voorbij?

Mesmer | 13-05-15 | 13:35

@Adversary | 13-05-15 | 13:32
Sinds de eerste moskee in Nederland een feit was?

1955 dus.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:35

Dit is een mooie ontwikkeling.
Het wordt steeds duidelijker dat de 'gematigde islam' niet bestaat, getuige het gegeven dat Nederlandse moskeeen types uitnodigen die aanzetten tot geweld.

Tegelijkertijd is het triest dat het opsporen/signaleren aan particulieren en bedrijven wordt overgelaten.
Onze overheid beschermt de bevolking niet!

Enne, kan iemand de NPO even wakker maken?

Ars Vivendi | 13-05-15 | 13:34

nog maar een keer:

In the bright, austere rooms of this city's Al-Furqaan Mosque, they heard sermons on the hell that awaits unbelievers and the benefits of resisting Western ways of living. The language was Dutch, but the message was imported from Saudi Arabia, via Saudi books and lecturers who taught a strict, orthodox interpretation of Islam. Mourat, an attendee who offered only his first name, said: "I don't want a separation of state and religion. I want Shariah [Islamic law] here and now."

For years, the Al-Waqf foundation's seminars have drilled extremist messages into the heads of thousands of young Muslims from across the Continent: Mixing with unfaithful is a form of pollution, Jews are to blame for much of what's wrong in the world, and the rest can be laid at the doorstep of the U.S., according to foundation literature and interviews with attendees.

The seminar's most famous graduates: half a dozen members of the group of young men from Hamburg, Germany, who plotted the Sept. 11 attacks.
[...]
Like many of the foundations, Al-Waqf is tightly linked to Saudi Arabia. Its headquarters are there, and wealthy Saudis dominate the board of the Dutch branch. Its courses reflect the puritanical strain of Islam promoted world-wide by the Saudi government.

Here in Eindhoven, the foundation's history is interwoven with that of the Cheppih family.

www.wsj.com/articles/SB105035557188924... (2003)

--sql error-- | 13-05-15 | 13:34

Nou, daar kan nog wel een paar miljoen subsidie naartoe.

En schreeuwen we even mee?

Weg met one !!!
Weg met ons !!
Weg met ons !!

Het zou echter wel humor zijn een zelfmoordaanslag te plegen op die moskee terwijl die haatbaard daar aan het preken is.

James Lastig | 13-05-15 | 13:34

Jongens jongens, al deze oproepen van dood, verderf en daadwerkelijk geweld en slachtingen ontstaan niet uit haat jegens de kuffar, maar uit liefde voor de Islam.
Dus kunnen we met zekerheid zeggen dat dit geen haatimams zijn maar liefdesimams.
Alllààààhhh Akhbærrrrr!!!!1

Ashtrey | 13-05-15 | 13:33

@rara | 13-05-15 | 13:28
Tja, in 2002 hadden de meeste Nederlanders (mijzelf incluis) nog nooit van taqqiya gehoord.

Inmiddels ben ik noodgedwongen beter bekend met alle haatterminologie dan de gemiddelde muzelman.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:32

Klasse dat Geenstijl dit nu doet. Maar wat wel aan me knaagt, is hoe lang deze haatbaardsjeiks al ongestoord lezingen houden in NL zonder dat een weblog er wat aan probeert te doen. Hoe lang al?

Adversary | 13-05-15 | 13:32

Typisch al die buitenlandse inmenging, je verwacht het niet.

carramba | 13-05-15 | 13:31

Beroep: haatverspreider/ronselaar/imam/sheik.

Wat doe je er aan?

Jerolimo | 13-05-15 | 13:31

Overheid, neem uw verantwoordelijkheid en grijp eindelijk in. Plank de Al-Fourqaan-moskee, zoals dat regelmatig gebeurt bij kroegen, koffiehuizen en waterpijp-lurklounges met hoge criminelenconcentratie.

De Vrijlansier | 13-05-15 | 13:30


TheseDays00 | 13-05-15 | 13:24

Moet haast wel, dat Nobelcomité moet wel helemaal door de Zionisten zijn ingepakt en dat al decennia lang. Toch jammer dat al die wetenschappers uit de islamitische wereld zo slecht op waarde worden geschat met al hun hun uitvinding zoals de, zoals de, ja wat dan, bomgordel...

eerstneukendanpraten | 13-05-15 | 13:30

Probeer maar eens een islamitische geestelijke te vinden die vrede en verdraagzaamheid predikt...

Burgermans | 13-05-15 | 13:30

Wellicht zou het goed zijn om moskeeën te gaan controleren en eventueel sluiten, te beginnen met deze.
.
Leg ze maar onder het vergrootglas van de FIOD, laat de politie - onaangekondigd - een huiszoeking doen i.v.m. wapens ("de moskeeën zijn onze kazernes.."), controleer de geldstromen enz. enz.
.
Maar neen, men laat de islam gewoon zijn gang gaan totdat er geen weg terug meer is en we in een burgeroorlog met de islamieten zijn terechtgekomen. Nou dàn heb je ook wat!
.
"Democratie is voor ons als een trein, zodra we ons doel (islamisering) bereikt hebben, springen we er vanaf. w.g.: Erdogan".

M.a.w.: we graven ons eigen graf.

Lupuslupus | 13-05-15 | 13:29

@Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:23
Normaal ben ik de laatste om over taqqiya te beginnen, maar dit lijkt me een duidelijk gevalletje.

rara | 13-05-15 | 13:28

Hij heeft z'n haattweets allemaal gauw verwijderd: twitter.com/Dralmusleh

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:28

Eej stichting wakker dier doe ook eens optreden tegen plofislamiet. Dank u.

huilie huilie | 13-05-15 | 13:28

Moslims voelen zich nu zekerder door aantallen. Ze zullen meer en meer eisen en meer hun masker laten vallen. Er is jammer genoeg maar één oplossing voor dit probleem. Want het is een probleem. De islamitische ideologie is totaal onverenigbaar met alles waarvoor wij staan.

Bomke Halsema | 13-05-15 | 13:28

Overal ter wereld brengt de islam al honderden jaren armoede, geweld en onderdrukking. Wie dat niet inziet heeft een staatsgevaarlijke ignorantie waartegen de samenleving zich hevig moet gaan verzetten.
Het moet eens afgelopen zijn met religieuze organisaties.

Antitheïst | 13-05-15 | 13:28

Prachtig haha, een engnek :)

Hoo Lee Phuk | 13-05-15 | 13:26

Waarschijnlijk zit er 1 of andere Yasmina Halfi al die visa uit te delen.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:25

Laten we er eens een regel van maken: Iedere moskee die 3 x een radicale prediker uitnodigt voorgoed sluiten.

En dat gezeur om een lijstje van "toegestane predikers" spant helemaal de kroon. Dat betekent dus dat de heren (dames zitten daar niet bij) moskeebestuurders hun heldere blik en gezond beoordelingsvermogen totaal kwijt zijn. Al teveel haatzeiks gezien denk ik.

Ad1617 | 13-05-15 | 13:24

Voor bomgordels geldt wat mij betreft hetzelfde als voor alle religieuze malligheid: prima, maar hou het achter je eigen voordeur.

Godsammekraken | 13-05-15 | 13:24

@ eerstneukendanpraten | 13-05-15 | 13:22
Neuh, zionistisch complot.

TheseDays00 | 13-05-15 | 13:24

Ik word wat moe van dat gesheik met die theedoekpromotors. Zijn er geen wetten voor om dit soort evenementen alleen te mogen houden met een speciale vergunning
Vast wel.
Men moet eens gaan handhaven ipv achter de geiten, oeps--> Feiten, aan te lopen.

Pastor Sippenhaft | 13-05-15 | 13:23

Als hij nou zo voordat hij hier komt dat zelfmoordbommen eens thuis, nog 1x om te oefenen, doet. Zelf naar hemel en de wereld een stukje mooier.

TheseDays00 | 13-05-15 | 13:23

LOL, Geensheik.nl op 4 mei geclaimed door 'evenementenorganisatie' Behelix B.V.

pruimzuur | 13-05-15 | 13:23


Cuyahoga | 13-05-15 | 13:17

Nu je erover begint, het aantal Nobelprijzen uit de islamistische wereld is minder dan tien. Die uit de joodse wereld echter meer dan 150 terwijl er pak hem beet 100 keer meer mossels zijn dan joden. Het zal wel weer de schuld van de blanke man zijn of een gebrek aan stageplaatsen en de overheersende schaamtecultuur.

eerstneukendanpraten | 13-05-15 | 13:22

Pak nu toch eindelijk eens een keer die gasten op die dergelijke triestigheid uitnodigen.... en sluit voorgoed de desbetreffende haattempel!!

Fatwabuster | 13-05-15 | 13:21

Niet in een niet-moslimland; zouden we ook moeten doen als het gaat om vage subsidies, uitkeringen naar buitenland en vrijheid van onderwijs, religie of mening indien ongewenst.

fingers | 13-05-15 | 13:20

Deze moskee blijft hiermee doorgaan en blijft dus provoceren. Hiermee laten ze ook zien dat ze volledig achter de radicale standpunt staan.
.
Het wordt tijd dat deze moskee, definitief zijn haatdeuren moet sluiten!

upgent | 13-05-15 | 13:20

Op de dag af 5 jaar geleden was deze al-Muesli in Antwerpen: twitter.com/nourdeenw/status/13268913...

Vraag me af hoeveel jaar haatsjeik Muesli al (ongespot door AIVD) z'n gif verspreid in De Lage Landen.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-05-15 | 13:18

Maar waar heeft hij zijn harem met meisjes van 9 tot 12 jaar eigenlijk gelaten?

eerstneukendanpraten | 13-05-15 | 13:18

Wat zullen die AIVDers blij zijn dat ze nu nog langer met hun duim in hun kont kunnen koffiedrinken. GeenStijl regelt het toch wel!

Godsammekraken | 13-05-15 | 13:18

Yup, weer een geleerde, dat zie je zo.
Hoeveel nobelprijzen zouden die gasten wel niet gewonnen hebben?

Cuyahoga | 13-05-15 | 13:17

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Wie laat dit soort engnekken steeds ons land binnen?

Omkoal | 13-05-15 | 13:16

Heeft GS ook een lijst met baardpredikers die wel welkom zijn? Bestaan zulke predikers wel?

rara | 13-05-15 | 13:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken