Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Booslims boos op GeenStijl SheikWatch

moslimmibo.jpgWelkom op GeenSheik.nl, de almachtige schaduw-inlichtingendienst van Fort Holland. Het Contactorgaan Moslims en Overheid ging al helemaal conspiracy-rage op GS, en nu meldt ook Nasr El Damanhoury zich, de directeur van de stichting Waqf, die de schedelmalendekelensnijder-imam had uitgenodigd. Hij zit namelijk met een aantal vragen, want hij snapt het allemaal niet meer. "1) Welke predikers staan op de zwarte overheidslijst als zogenaamde 'haatimams', 2) welke criteria gelden daarvoor en 3) kunnen moskeebesturen daar ook inspraak in krijgen?" Wij zijn de beroerdste niet, dus hier uw antwoorden. 1) Er is geen zwarte overheidslijst, wel een roze redactie-lijst. We zouden willen dat het anders was, zodat wij gewoon over tieten, dildo's en travestieten konden bloggen, maar de AIVD is t/m mei 2030 met betaald verlof. 2) Als een spreker zich op welk moment in zijn leven dan ook heeft uitgelaten op een manier die ons doet afvragen of wij onze dochters toe zouden staan met hem trouwen, dan berichten wij hierover. Vervolgens gaan verantwoordelijke burgemeesters zich hetzelfde afvragen, en als het antwoord nee is drukken zij op een grote islamofoob-rode knop met het hoofd van Michiel de Ruyter erin gegraveerd, waarna zijn visum onmiddellijk ingetrokken wordt. 3) Laat je AIDS-patiënten bloed doneren? El Damanhoury jammert verder met: "Je creëert radicalisme als je elke spreker weert." Nee hoor Waqf-meneer. De islamitische ideologie creëert radicalisme. En hoe meer mensen die ideologie onderschrijven, hoe regressiever een cultuur wordt. Als u het niet erg vindt gaan we nu even een versleuteld bericht sturen naar onze observatieteams op grid 51.453158, 5.468918, om hen op de hoogte te stellen van uw onvrede.

Reaguursels

Inloggen

GS kan ook beter eens paar Texas Rangers gaan inhuren ter beveiliging.
Boze moslims kunnen snel ontploffen van boosheid.

fortz | 04-05-15 | 11:37

"Al-Qarni onterecht afgeschildert als haatimam"
2015 -- Al-Qarni is totaal onterecht afgeschildert als een haatimam vindt stichtingdirecteur El Damanhoury. "De Saudische overheid zou hem *nooit* laten reizen als hij extremistisch was" zegt Damanhoury terwijl hij zijn vingers gekruisd in de lucht houdt. "Hij haat haat. Hij is haathaatimam. Die haathaathaatimams bij Geenstijl dat zijn de werkelijke haters. Bovendien prefereerd hij de term Jihadimam.". Over de ophef over de intolerante anti-democratische opvattingen van de imam denkt El Damanhoury het zijne: "Zijn standpunt over de Joden is anders erg populair in het Midden-Oosten. Dat is onze enige maatstaf. Hoe kunnen wij nou weten hoe de Nederlandse cultuur hier op zal reageren?". El Damanhoury pleit voor inzage in de lijst. "Je kan mij niet wijsmaken dat er niet zo'n lijst bestaat. Met al die incidenten in Nederland? Ik wil dus voortaan alleen mensen uitnodigen die niet bekend zijn bij inlichtingenkringen.". Over deradicalisatie van jongeren en progressieve polderislam heeft hij nog wel de volgende tip: "We moeten meer Wahabistische prekers uit Saudie Arabie hier laten preken over omgang in de Westerse samenleving. Daar houdt je de radicalisatie juist mee tegen. Stel je bent een terrorist, of wil op Jihad. Als dan telkens je favoriete spreker wordt afgelast, dan kan je wel eens boos worden op je gastland, in plaats van afreizen naar Syrie, zoals elke ware Moslim dient te doen om die verrotte Joden en Christenen van dat schiereiland af te trappen."

Jérôme kan Vlaveren | 03-05-15 | 23:59

Wanneer nodigen ze eens een prediker uit die alle moslims oproept om terug huiswaarts te keren om duur hun religie in alle puurheid te kunnen bedrijven.

Eenzame Wolf | 03-05-15 | 23:54

-weggejorist-

Koonkluk Huis | 03-05-15 | 22:04

@2Montu | 03-05-15 | 20:29
ja die drogreden is natuurlijk absurd, maar helaas hebben we in NL hordes onderontwikkelde debielen die gewoon maar wat, iets, onzin, nonsens, emo's roepen, totaal geen kennis hebben van geschiedenis, 100% niet geremd worden door enige kennis... of van wat dan ook en echt met hun simpelheid denken dat zij wel wat voor elkaar krijgen... dat lukt alleen als zo'n mede-emo-debiel de ander is en daar krijgen we er ook teveel van.

Dibe | 03-05-15 | 20:53

Van een reaguurder op Powned.nl onder een tegel de tip gekregen deze docu toch vooral te kijken: Bitter lake van Adam Curtis . Op daily motion gewoon te vinden in drie delen: www.dailymotion.com/video/x2hdcji

Legt perfect uit waarom de Saudi's extremisme exporteren en waarom de genoemde haatimams juist uit dat land komen.

Het statement dat iemand daar heel populair is en dus geen extremist kan zijn slaat helemaal nergens op.

Montu | 03-05-15 | 20:29

1. Bent u van mening dat er bloed moet vloeien en schedels gespleten moeten worden, dat het erger is een karikatuur van Mo te maken dan mensen te vermoorden, dat joden en christenen dood moeten (en vul de haatlitanie maar in)? 2. Indien niet, waarom zou u er bezwaar tegen hebben als degenen die dat wel verkondigen geweerd worden? 3. Indien wel, verwacht u dan misschien toevallig dat uw eis tot inspraak ingewilligd zal worden?

Friedrich Frayek | 03-05-15 | 20:09

"Al Qarni was recently sued for plagiarism. After being found guilty of stealing the work of female writer Salwa Aededan, al Qarni's book La Tayass (Do not Despair) was banned and blacklisted by Saudi authorities. al-Qarni responded that he was following a precendent of plagerism by other Islamic scholars.[3] "
LOL, plagiaat en dan nota bene van een self-help boek... hehe, te triest voor woorden.. en dan noemt zich geleerde.. oh wacht die hebben we ok in NL ja plagiërende 'geleerden'.. wat een trieste snuiter, US mag hij niet in, ook nog, weg met die rat.

Dibe | 03-05-15 | 19:45

geensheik.nl is nog vrij...

Feuer Frei | 03-05-15 | 19:11

'De tragedie in de Verenigde Staten maakt het nog eens duidelijk. Het is niet genoeg waakzaam te zijn. We zullen de barricades op moeten om onze normen en waarden uit te dragen en te beschermen. Een koude oorlog met de Islam is onvermijdelijk!', Pim Fortuyn.

Kolbjorn Varmann | 03-05-15 | 18:35

Een fobie voor het Westen zou strafbaar gesteld moeten worden

Mark van Leeuwen | 03-05-15 | 18:33

-weggejorist-

Campinggastje | 03-05-15 | 18:26

Toch vraag ik me af of het verstandig is steeds op die radicale imams te wijzen. Je maakt ze ongewild tot een soort martelaren en je geeft ze ongevraagd veel gratis reclame en een groot podium. Ik denk dat het terecht is dat de AIVD zich hierover niet uitlaat.

Jezus_Boeddha | 03-05-15 | 18:08

Goh Booslims die ergens boos over zijn, dat gebeurt nou echt nooit.

Maarwiewastelefoon | 03-05-15 | 17:27

De Nederlandse overheid geeft geen zak om burgers, we zijn sinds 911 allemaal potentiële terroristen, of 't nu een haatprediker is of een keurige belastingbetaler, dat maakt volgens de staat niks uit. Treinwagons uit 40-45 hebben laten zien hoe betrouwbaar de overheid is, alsof we nog niks geleerd hebben... de grootste nazi's lopen in Den Haag, met de liberalen voorop.

Sweetlakecity | 03-05-15 | 17:17

@vinzDH | 03-05-15 | 15:59 "Japan heeft nergens last van die geeft moslims geen burgerschap en is oa verspreiding van de islam verboden"
.
Dat is gezien de bijzonder slechte ervaringen wereldwijd, uiteindelijk de enige nette manier om de eigen bevolking en samenleving in bescherming te nemen.

ben kokhals | 03-05-15 | 16:23

Moslims eisen al 7 eeuwen de 'zwarte doos' op. Niet waar dames??

gratias | 03-05-15 | 16:15

Staat de moskee in gouda er al!! nu de media druk eraf is zal het wel opeens door de gemeente raad zijn let maar op.

Japan heeft nergens last van die geeft moslims geen burgerschap en is oa verspreiding van de islam verboden. Kijk die snappen het tenminste.

vinzDH | 03-05-15 | 15:59

Haha ik heb ook even op die 'lokatielink' geklikt.
Het zal toch niet heel toevallig zijn dat die pleuris-moskee gevestigd is op de hoek van de Otterstraat en Wezelstraat ???

ArthurAlkmaar | 03-05-15 | 15:52

Als Moslims echt de wens hadden om zich aan Westerse normen en waarden te hechten in plaats van selectief gebruik te maken van onze vrijheden dan hadden ze eigen Nederlands sprekenende vredelievende sprekers. Het feit dat ze lui met stenentijdperk ideeën en anti westerse vrijheid gevoelens die voor niemand behalve baard en doeklui te verstaan zijn nodig hebben verteld mij al meer dan genoeg. Dit soort lui wil niets dan gebruikmaken van de vrijheden maar weigert daar zelf aan bij te dragen en erger nog ze zetten diezelfde vrijheden in om een ander in zijn vrijheid in te perken.

saidnowomanever | 03-05-15 | 15:42

@denoorman | 03-05-15 | 15:13 "De Islam is duidelijk een politieke ideologie gericht op omverwerpen van onze bestaande samenleving en democratie."
.
Volgens Indiase geleerden is het dan ook niet bedoeld voor introspectie en morele verheffing, maar een militaire doctrine voiceofdharma.org/books/tcqp/chi8.htm

ben kokhals | 03-05-15 | 15:34

'Moslims eisen zwarte lijst op'.

Want:

'Lijst is mogelijk gekleurd'.

Klopt. De lijst is zwart. Pikzwart.
De enige kleur die écht populair is bij moslims. Zie hun vlaggen, hun BMO's (Black Moving Objects), ook wel 'vrouwen' genaamd, hun baarden, hun hoodies en trainingsbroeken waarin ze overvallen plegen, de kleding van hun onthoofders, en zelfs de kleur van hun hoogste heiligdom: de Ka'aba.

Peter Emile | 03-05-15 | 15:28

Waqf is op zijn vriendelijkst gezegd een soort colporteur die collecteert en werft voor sharia-gerelateeerde projecten, en geïslamiseerde gronden en gebouwen vergaart en binnenhoudt. Dat is één. Saoudi Arabië is wahabbi is salafi is ISIS, en ISIS is een sharia gerelateerd "project". Dat is twee. Het is bekend dat er stiekeme recruterings-activiteiten plaatsvinden waar men overuren draait om versche moordlustigen te werven voor ISIS. Dat is drie. Volgt hieruit dat die karavaan van langswaaiende schedelmalendekelensnijder-imams iets te maken heeft met het werven voor ISIS?

ben kokhals | 03-05-15 | 15:25

Ook voor Eberhart geldt dat hij van woestijnbewoners afstamt,maar dan de intelligente stam , maar trek toch liever de anderen stamgenoten de moslims voor op Nederlanders .

blauwe zander | 03-05-15 | 15:18

Allemaal uitwassen van de politieke islam. Dit heeft niets meer met godsdienst te maken. De Islam is duidelijk een politieke ideologie gericht op omverwerpen van onze bestaande samenleving en democratie. Ze willen zieltjes winnen voor de poltieke strijd en voor de gewapende strijd. Vooral Christenmensen zijn erg naief en hebben het niet door.

denoorman | 03-05-15 | 15:13

Booslims kunnen te allen tijde vertrekken naar het beloofde land IS.

Zij niet meer boos, ik er geen last meer van.
Allemaal blijblijblij.

mallekater | 03-05-15 | 14:59

Booslims zijn altijd boos.
Dat is helemaal hun probleem.
Wie zich daar nog iets van aantrekt is gek.

mallekater | 03-05-15 | 14:56

Die Sheikh Bokito Klabanus schijnt overigens
direct na z'n opruiende praatjes in Groningen
door te reizen naar een moskeet in Amsterdam Oost om daar z'n heilige praatjes
te ventileren, want Eberhart is als burgervader
de beroerdste niet.

Berthe | 03-05-15 | 14:54

Heeft die Nasr al een boos briefje naar TMG gestuurd omdat de tussenkop "Lijst is mogelijk gekleurd" onnodig stigmatiserend is?

pietvanvliet | 03-05-15 | 14:51

Waarom vraagt geen enkele journalist, ook niet de mannen van GS, aan een Moslim. "wilt u het kalifaat of niet"? als zij niet direct gewoon "Nee" antwoorden dan weet je genoeg. Er moeten gewoon betere vragen gesteld worden. En dat doet men maar niet.. Het viel me ook op dat GS wordt ingepakt door mensen zoals Ozturk. Leuk babbeltje met deze zetel steler, lach, lach, maar echte vragen worden er niet gesteld. Vraag die kwal gewoon eens of hij een kalifaat wilt....

Mark_D_NL | 03-05-15 | 14:46

Zijn ze weer eens boos? Da's toevallig, ik ben onderhand ook een beetje boos. En ik denk dat ik niet de enige ben.

Suerte Piet | 03-05-15 | 14:44

Het korte leven op aarde vinden de booslims vreselijk slecht, maar het eeuwige hierna daarentegen bejubelen zij ,vandaar de zwarte doodskleding dat zij dragen .Ze willen ons net als de jehova's redden van de hel alleen bij hen geldt ,geldt niet bekeren tot de islam dan koppie kleiner.

blauwe zander | 03-05-15 | 14:40

Zo intens moe van die moslims..

Slipsnifter | 03-05-15 | 14:32

Beste Nasr, Wil je wat voor mij doen? Een lijst maken met Moslims uit Nederland die openbaar afstand nemen van IS. Dat mis ik eigenlijk een beetje, Moslims die zich uitspreken tegen deze gruwelijkheden va IS. Conclusie. Die ijst komt er niet, want deze Moslims zijn er niet. Er is geen gematigde Islam. Alle moslims ondersteunen de gruwelijkheden van IS door er geen afstand van te nemen in het openbaar. Ook u doet dat niet en zal dat niet doen. Want we weten allemaal wat u echt wilt. Toch, Nasr met je kleine plasser....

Mark_D_NL | 03-05-15 | 14:22

De islam, zo lees ik in inmiddels vele boeken en op vele websites, maakt een scherp onderscheid tussen ‘het gebied van de vrede’ (dar al salaam) en ‘het gebied van de oorlog’ (dar al harb). Het gebied van de vrede is het gebied waar de sharia geldt en de sharia staat haaks op bijna alles wat in de moderne Westerse cultuur als vanzelfsprekend wordt geacht: moderne rechtsstaat, naleven universele mensenrechten, openheid voor wetenschap, bereidheid tot redelijke argumentatie, tolerantie voor andersdenkenden, oprechtheid in discussie, enzovoort. Nederland valt in het gebied van de oorlog en is aldus frontgebied voor de moslims. Waarmee moskeeën en megamoskeeën zijn als hoofdkwartieren in de strijd voor islamisering, in de strijd tegen de kaffer, de ongelovige, de honden, varkens en apen. Zoals haatpredikers specialisten zijn in het de moslim bij de les houden, namelijk die van de verovering en islamisering van vijandelijk terrein. Zal de islam ooit iets snappen van de moderne open samenleving, de moderne wereldbeschouwelijk pluralistische samenleving, de samenleving die het mogelijk maakt dat mensen in een grote wereldbeschouwelijke verscheidenheid op een vredevolle en constructieve wijze kunnen samenleven? Of moet er vanuit gegaan worden dat zij hun zombie-achtige oorlog tegen de menselijkheid ook hier in Nederland steeds verder zullen ontplooien? Als dan dat laatste het geval is, dan moet men er niet verbaasd over zijn dat daartegen verzet rijst. En dat er bijvoorbeeld enig protest rijst tegen alweer een haatprediker.

Benedict Broere | 03-05-15 | 14:17

"Je creëert radicalisme als je elke spreker weert."

Jezus wat een slechte argumentatie. Tja, je kan van alles zeggen dat het radicalisme creëert wanneer jou clubje zijn zin niet krijgt.

Marniximus | 03-05-15 | 14:17

@Wijze uit het Oosten | 03-05-15 | 12:33
Ze heten niet voor niets booslims.

"Laat je AIDS-patiënten bloed doneren?"

Meestal niet, maar voor Nasr als ontvanger maken we graag een uitzondering.

Bruine Beer | 03-05-15 | 14:17

HoogToontje | 03-05-15 | 13:23
Het probleem is dat moslims zo versnipperd zijn en er geen overkoepelend corrigerend orgaan mogelijk is. Ze doen allemaal maar wat in die Arabische wereld. Het is toeval als iemand deugt dus niet gewelddadig wordt, maar als ze niet deugen, is het einde zoek.

Madame Poitiers | 03-05-15 | 14:14

In het Land van Inspraak is moeslim koning
althans, wanneer het aan de policor-gutmenschen ligt

Tobi | 03-05-15 | 14:07

@PrinsesStoepje | 03-05-15 | 13:54
Een arabische uni gedaan, nou nou. Dat profiel stikt trouwens van de typos en taalfouten, een soort engrish.

Wat Nederlands betreft heeft hij de PvdA taalcursus gedaan:
"Iek oitkiering wiel"
"Iek sielug sain"
"Iek boos zijn"
Geslaagd!!!

Dhr. de Wit | 03-05-15 | 14:04

K*%t, een "een" teveel.

SapperDeFlap2166 | 03-05-15 | 13:59

De islam wordt de laatste 1400 jaar vooral geplaagd door een een verlichtingsfobie.

SapperDeFlap2166 | 03-05-15 | 13:58

'Wilders mag zeggen wat hij wil en iedereen mag daarop reageren zoals hij (m/v) wil. Dat geldt ook voor haatimams, Annabel Nanninga's en zelfs voor Robs Wijnberg.'
Johnny Quid | 12-01-15 | 09:09 www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/...
Spreek je ook namens Quid, Spartacus?

Hoen | 03-05-15 | 13:57

Booslims lekker boos laten wezen.
Er is een uitweg voor ze : IS,Boko Haram, Al Nusra, Al Quaida........................
Het walhalla der booslims.
Opzouten, aftaaien en NOOIT meer terugkomen.
Neem je vrouw en kinderen mee, ze zullen je dankbaar zijn dat ze de hoer kunnen en mogen, cq moeten spelen voor je collega's.

Ik ben er nu wel klaar mee.

Wie het niet naar zijn zin heeft in dit land is vrij te moven naar betere oorden.
Graag zelfs, want dat geklaag begint te irriteren.

mallekater | 03-05-15 | 13:41

HoogToontje | 03-05-15 | 13:23
het is niet eens zozeer de islam; Saudi Arabie gebruikt de islam om het volk dom te houden en hun macht op de bevolking (ook in Europa) te vergroten.
Nogmaals de link uit 2003 www.wsj.com/articles/SB105035557188924... (must read) ; de saudies organiseren deze seminars door heel europa, hiermee worden jihadisten gerekruteerd en geïsoleerd. Al in 2003 was de rol van Al Waqf bekend, net als de saudische financiering en hun banden met een aantal 11/9 terroristen.

--sql error-- | 03-05-15 | 13:33

Bamboojay | 03-05-15 | 13:05
Persoonlijk een haar op mijn kop die overweegt Maleisie in te gaan. Gasten zijn in korte tijd, net als veel eilanden (Ambon) in Indonesie, nogal ´geradicaliseerd´. Ik laat m´n neus er niet meer zien, en daar heeft men zelf voor gezorgd. Of ze daar mee zitten, is 2. Oplossing anno nu: meer, meer, meer isolationisme op persoonlijk en politiek vlak. Is de enige weg.

chicago river | 03-05-15 | 13:30

--sql error-- | 03-05-15 | 12:40

Cookies op AIVD.nl
Mag AIVD.nl cookies op uw computer plaatsen om de site prettiger in het gebruik te maken?

Uhm... Nee?

Abject | 03-05-15 | 13:29

Weet je wie laatst in 020 leiding aan de workshops gaf namens de gemeente en het voorgezet onderwijs op een conferentie over radicalisering en tegen polarisatie? El Forkani. Hoezo slager eigen vlees keuren?

ristretto | 03-05-15 | 13:26

@ Madame Poitiers | 03-05-15 | 13:11

Het gevaar van de islam is niet dat de aanhangers dom zijn, het gevaar is dat de islam een kwaadaardige ideologie is. Vrij baan geven aan een dergelijke ideologie, welnu, dat zal leiden tot wat we op dagelijkse basis in het Midden-Oosten kunnen waarnemen: islam laat normale mensen tot beestachtigheden komen. Dat is het gevaar.

HoogToontje | 03-05-15 | 13:23

Misschien ben ik wat te cynisch geworden maar ik zie dit allesbehalve als een positieve ontwikkeling.
Het lijkt er meer op dat de duistere krachten binnen de islam, en dat zijn er een hoop, ook juist deze ontwikkeling aan het gijzelen zijn. De goegemeente zal deze inmenging waarschijnlijk zien als een signaal dat er sprake is van een zelfreinigend vermogen binnen de islamitische gemeenschap of iets dergelijks.
Net zoals 'NietMijnIslam' en 'Moslims In Dialoog' de policor goegemeente weer zand in de ogen hebben gestrooid.

Desmoulins | 03-05-15 | 13:19

Moslims beginnen door te krijgen dat de tijden voorbij zijn dat ze ons de "vredelievende" islam op de mouw konden spelden. We trappen er niet meer in, nou ja wij dan. De Van Aartsens en Voortmannetjes willen en zullen het nooit snappen.

PrinsesStoepje | 03-05-15 | 13:18

Moslims, en vooral hun leiders, moeten de conclusie trekken: de islam verdraagt zich niet met vrijheidsprincipes. Ga dus weg, terug naar je zandbakken waar de haatprofeet zijn hallucinaties had. Ga hier geen jihadje spelen of taqiyahtje. We hebben de islam al eens uitgekotst (Spanje, Wenen); verdwijn voordat we weer kwaad worden.

Fijnstoffer | 03-05-15 | 13:13

HoogToontje | 03-05-15 | 12:59
Gelukkig wel. Gelukkig zijn er meer en meer westerlingen die begrijpen dat discussiëren geen enkele zin heeft. En moslims hun zin geven helpt ook niet - een onevenredig grote groep is zondermeer verslaafd aan haat en ruzie, en die vinden altijd wel wat om over te krijsen. Domme mensen hebben nu eenmaal een vijand nodig. Dat vind je ook bij sommige niet-moslims, maar die hebben niet zo sterk de neiging om koppen af te hakken en te folteren.

Madame Poitiers | 03-05-15 | 13:11

Het is allemaal heel simpel, meneer Nasr El Damanhoury, directeur van de stichting Waqf, die de schedelmalendekelensnijder-imam had uitgenodigd. Iedereen die zijn/haar zintuigen mag gebruiken en conclusies kan trekken uit eigen waarnemingen weet het antwoord op al uw 5 vragen. De islam is daar nogal simpel en duidelijk in.

Helaas is dat dan ook gelijk het probleem, want juist dat zelfstandig nadenken MAG helemaal niet van de zwetende verdachten die nog steeds roepen dat de islam ons beste vriendje is sinds de geallieerden in 1945.
De simpele, doch met geweld ontkende waarheid is dat de islam helemaal geen vriendje van ons is.
In tegendeel!
Zoals u als Nasr El Damanhoury, directeur van de stichting Waqf als beste kan weten.

Alle vooraanstaande sprekers die u "geleerden" noemt willen niets liever dan een einde maken aan de scheiding van kerk en staat en de invoering van de sharia, een schimmig systeem dat alleen begrepen wordt door mannen die zeggen dat zij namens God spreken en daarom de totale macht hebben over leven en dood.

Zoals ook u, Nasr El Damanhoury, directeur van de stichting Waqf dat ook wil.
Ja, u zou ook op die zwarte lijst horen te staan. In plaats van aan het hoofd van een organisatie zo veel te veel subsidie krijgt voor zulke kwalijke zaken.

Komen wij bij het grootste probleem:
"onze" laffe regenten en- Gutmenschen.
Die laten telkens weer de moffen los; en stoppen steeds weer de Anne Franken achter de boekenkast.

Jan Passant mk2 | 03-05-15 | 13:07

Aangezien we altijd horen dat dit slechts een klein groepje fundamentalisten zijn.
Tsjernodebiel | 03-05-15 | 12:44
En dat kleine groepje wordt wel omringd door een paar honderd schoenuittrekkende, bidmatsnuivende, kont omhoog stekende geloofsgenoten door een gemiddelde week in het polderlandje, in Scandinavie, in zuid-Europa en de UK. Met een beetje kansberekening noem ik dat absoluut geen ´kleine groep´ meer.

Het broeit.
Het gaat een hete zomer worden.
Wat Piet Paulusma ook te melden heeft.

chicago river | 03-05-15 | 13:06

In Thailand werd het anders aangepakt. Na wat onrust is er 200 jaar geleden een edict uitgegaan dat alle opstandige moslims de doodstraf verdienden, en dientengevolge ook kregen. De (nog) resterende 5 procent van de bevolking die zich "islamiet"noemt, houdt zich sindsdien rustig.
De onderste 3 provincies van Thailand horen overigens bij Maleisie. De vrijheidsstrijders daar staan volledig in hun recht.

Bamboojay | 03-05-15 | 13:05

Het wordt tijd dat die overgrote meerderheid
van NL-ers die een hekel heeft aan opruiende
vieze profiterende baardpedoos nu eens aan
het woord komt. Als die meerderheid zegt deze
stinkende kleuterneuqers hier niet te willen,
dan heeft dat zooitje policorruptelingen in 070
daar maar gewoon voor te zorgen.
Zij staan bij ons op de loonlijst, niet omgekeerd.

pennestront | 03-05-15 | 13:05

Nasr vind de bestuurscultuur in saoedi Arabië blijkbaar normaal. Ik vind het toch echt middeleeuws. Dit soort types zit in bestuursorganen. Lekker die islam types

3Xniks | 03-05-15 | 13:05

Islamofiel | 03-05-15 | 12:35

Hulde, hulde, een antwoord briljant in zijn eenvoud. En het is de waarheid. Nogmaals hulde...

De Staatssecretaris | 03-05-15 | 13:03

Waarom moet je haatimams hierheen halen als je toch al weet wat ze gaan zeggen; Het Westen is slecht, Islam is goed. Alles afkraken maar wel overal op meeliften.

WillemRuis | 03-05-15 | 13:03

Meneer Al Darmmanhoerie vergist zich: zijn geloof roept op tot radicalisering en gezien het clubje Al Wafwaf waartoe hij zich aangetrokken voelt, is hij al een eind op weg. Door hem niet verder bloot te stellen aan extreme predikkers wordt getracht dit proces te stoppen. Er zou een witte lijst met verlichte predikers moeten ontstaan van Moslimgeleerden die oproepen tot verdraagzaamheid in het MO. Lijstje zal niet te lang zijn. Wij willen hier niet van die idioten die gaan oproepen dat hier een vergelijkbare situatie als in het MO zou moeten ontstaan met idiote voorschriften. Je laat ook geen dominee uit Staphorst naar Amsterdam komen om te vertellen hoe de gemiddelde hipster zijn leven moet gaan leiden.

Boerenbrandtlul | 03-05-15 | 13:01

---Totaal onterecht is de Saoedische sjeik Aaidh Al-Qarni afgeschilderd als een haatimam, vindt de stichtingsdirecteur. "In Saoedi- Arabië is hij een beroemde geleerde te zien op elk televisiekanaal. Zijn beroemdste boek 'wees niet bedroefd' is over de hele wereld vertaald."---
Ten eerste: Geleerd zijn én religieus, is een paradox. Iedereen is een geleerde als je geen enkele van je claims kunt bewijzen. We kunnen niets met enige zekerheid over welke god dan ook zeggen, iedereen die anders beweerd is op z'n minst dom, lijdt waarschijnlijk aan waanideeën, of is een enorme klootzak omdat hij/ zij macht ambieeert over anderen door te stellen dat hij/ zij god 'begrijpt' en Zijn woord spreekt.
Ten tweede, de argumenten dat in Saoudi- Arabië of welke plaatsen dan ook die onzin populair is, of het op TV is, bewijst niets anders dan dat Saoedi- Arabië qua geleerde mensen, intelectuelen, en algehele stand van gezond verstand bij de gewone burger nog een paar eeuwen achter loopt op de rest van de beschaafde wereld.

je therapeut | 03-05-15 | 13:00

@ Madame Poitiers | 03-05-15 | 12:54

Juist, het is allemaal sofisterij. Ik ben echter niet achterlijk, en met mij steeds meer westerlingen. We prikken tegenwoordig door die onzin heen.

HoogToontje | 03-05-15 | 12:59

Scheetje Beef | 03-05-15 | 12:46
Van zijn boek zijn 2.5 miljoen exemplaren verkocht, maar een Saudische schrijfster heeft hem wegens plagiaat voor de rechter gesleept en nog gewonnen ook, waarna dat boek in Saudi Arabië niet meer verkocht mag worden. Dat wordt er voor het gemak niet bij verteld.
muslimwomeninhistory.tumblr.com/post/1...

Schoorsteenveger | 03-05-15 | 12:58

@ Schoorsteenveger | 03-05-15 | 12:50.

Inderdaad, laar ze hier maar komen en zich duidelijk(er) profileren. Maar dan wel in een Sandbox-systeem. Dus als het uit de hand dreigt te lopen, project termineren en opnieuw beginnen.
Qua inhoud is er helaas nauwelijks tegen moslims te beginnen; hun primaire houding is dat je alles wat ze zeggen, wilt bespotten of nog erger. Daarnaast zijn ze niet gediend van enige kritische vraag. Ik heb een kennis wiens zoon moslim is geworden omdat hij op een moslim meisje viel. Inmiddels roept deze kennis ook te pas en onpas dat iets 'Wilderspropaganda' is. Bijvoorbeeld het bekende filmpje van een halalslagerij waar een kameel de keel wordt doorgehaald. Ik schreef er enkel bij wat de PvdD hiervan vond... Waar in dat verhaal Wilders ter sprake kwam? In haar commentaar...

EEnzame SchizofrEEN | 03-05-15 | 12:57

Minder
Minder
Minder

pennestront | 03-05-15 | 12:57


--sql error-- | 03-05-15 | 12:49

Dat zal toch wel AIDS zijn maar de islam is aan een flinke opmars bezig wat dat beterft heb ik me laten vertellen.

eerstneukendanpraten | 03-05-15 | 12:56

McMarx | 03-05-15 | 12:5
Mwah- dat frontaal in de aanval kon wel eens lelijk mislukken. Als je destijds de Hofstadgroep granaten laat regenen, dan doe je iets goed fout als binnenlandse veiligheidsdienst. Overigens, die Al-Qarni is ruckslictlos gewoon in Frankrijk en de VS geweigerd, zonder gezever of gediscussieer in het ´nationale debat´. En zo moet het ook. Regel je ´zendtijd´ maar op de zandbankzender 1, zandbankzender 2 en zandbankzender 3.

chicago river | 03-05-15 | 12:55

Moslim nodigt Arabische Hitler 2.0 uit voor preek. Mag niet: Zie je wel, voor ons geen VvMU!
Molsim wordt geconfronteerd met andere moslims die doen wat Arabische Hitlers 2.0 prediken: Het is de schuld van de Joden/ zionisten.
Christenhond/ ongelovig varken wijst op genocide gepleegd door moslims in een moslimstaat: Islamistische *OPHEF!1!* en boosheid.
Moslim is tegen kritiek op islam/ profeet, want belediging: Doet zelf beroep op VvMU om te beledigen en haat te zaaien.
Moslim schreeuwt moord en brand bij vermeende racisme/ achterstelling (deur-beleid, hoofddoekjes, handen schudden): Wijst moordaanslagen en terreur af, maar vindt dat hij/ zij het er zelf ook wel naar gemaakt heeft.
Ik begin een patroon te zien. U ook?

atheïstisch stemvee | 03-05-15 | 12:55

Mooie tekst, Spartacus.

Fijnstoffer | 03-05-15 | 12:55

HoogToontje | 03-05-15 | 12:52
Moslims hebben een heel andere opvatting van wat extremisme is dan westerlingen :-)
Zo geven zij ook een andere inhoud aan termen als vrede, eer, onderdrukking en wat zinvol is.

Madame Poitiers | 03-05-15 | 12:54

@Tsjernodebiel
Niet zo overdrijven. Zij lopen niet 14 eeuwen achter, maar slechts 7.

Ruud Hazes8197 | 03-05-15 | 12:53

'De Saoedische overheid zou hem (de haatimam, HT) niet toestaan te reizen als hij niet extremistisch was'
-
'In Saoedi-Arabie is hij een beroemde geleerde, te zien op elk televisiekanaal'
-
'Zijn beroemdste boek is vertaal over de hele wereld'
-
'Hij is keihard tegen radicalen, extremisten en jihadisten'
-
Oh gelukkig, nu ben ik gerustgesteld.

Zou de verblijfsstatus van Nasr El Damanhoury nog eens tegen het licht gehouden kunnen worden, in het landsbelang?

HoogToontje | 03-05-15 | 12:52

En Saoedie-Arabië neem ik als land, nog niet 1 inwoner, serieus. Theedoekdragers.

chicago river | 03-05-15 | 12:52

Zo'n lijst met haatpredikers is een mooie tool. Je kan 'm ook gebruiken om die lui juist wel uit te nodigen om hun 'zegje' te doen en dan frontaal in de aanval.

McMarx | 03-05-15 | 12:51

--sql error-- | 03-05-15 | 12:49
Doodsoorzaak # 1 in Afrika is overbevolking.

Madame Poitiers | 03-05-15 | 12:50

Hier worden, naar mijn overtuiging, kleine stappen voorwaarts gemaakt. Men reageert, en men begint heel voorzichtig, omdat het kennelijk niet anders meer kan, in te gaan op de inhoud. Dat had men liever niet gedaan natuurlijk, maar het moet nu.
Wat mij betreft, en ik val in herhaling, zou je die haatbaarden gewoon moeten laten komen en in de fout moeten laten gaan. Maar wel vastleggen, dossier opbouwen.
Waarom kunnen we die haatbaarden als zodanig identificeren? Omdat er bewijzen zijn, omdat hun rants zijn vastgelegd en voor ons allen beschikbaar gemaakt worden.

Schoorsteenveger | 03-05-15 | 12:50

Nasr: ´Mijn achterban was wel heel boos op mij.´
Ex-MIVD´er Ronald Sandee: ´Moet zeggen dat ik weinig dingen raar vindt die de man zegt´.
Koenders: ´Kunt u dat nog 1x herhalen, voor de zekerheid.
Gewone Nederlander: ´Zijn ze allemaal GEK geworden?´
Al-Afkarnen nie: ´De Westerse Wereld is GEK geworden.´
Moskeebesturen: ´Lijst zien. Lijst zien. NU!´

AIVD zou verdommme knettergek zijn als ze lijsten gaan openbaren. Maar ik sta anno 2015 nergens meer van te kijken, zo is het dan ook nog eens een keer.

chicago river | 03-05-15 | 12:50

Niets uitleggen aan die gasten. Is volkomen zinloos.
Het enige wat wij moeten doen, is onze grondwet handhaven en waar mogelijk islammalloten veroordelen en uitzetten.

Madame Poitiers | 03-05-15 | 12:49

eerstneukendanpraten | 03-05-15 | 12:45
doodsoorzaak nr.1 in Afrika?

--sql error-- | 03-05-15 | 12:49

Die hele islam en de moslims, is zo'n trieste bedoening. Treurigheid troef!

En ze gaan maar door met nog achterlijker worden en doen...

Creaguurdert | 03-05-15 | 12:48

Nondeju, volgens Google Maps maar 300 meter van huis. Toch maar naar België dan?

Palmares0 | 03-05-15 | 12:47

"In Saoedie-Arabië is hij een beroemde geleerde"
Whahahahahahahaha-ha *adem halen doet* whahahahahahahahahaha.
Een geleerde in sprookjesfiguren, how low can you go....

Scheetje Beef | 03-05-15 | 12:46

Booslim. Pleonastischer krijg je het niet.

Shape of Despair | 03-05-15 | 12:46

"3) kunnen moskeebesturen daar ook inspraak in krijgen?"

Scheiding van kerk en staat weetjewel. Oh nee niet? Wellicht een idee om je daar eens in te verdiepen. Doe dat vooral niet hier. Je mag je weer melden als je voor begrepen en akkoord kunt tekenen.

Godsammekraken | 03-05-15 | 12:45

Islam is als chronische diarree.

eerstneukendanpraten | 03-05-15 | 12:45

Zon preker is gewoon een stumpert die in het midden oosten nog redelijk modern overkomt aangezien ze daar 14 eeuwen achterlopen, niks aan te doen, lekker daar houden. Ik maak me meer zorgen om mensen uit de moslimgemeenschap alhier die het nodig vinden dit soort types uit te nodigen en het blijkbaar inspirerend vinden iemand over het uitmoorden van joden en westerlingen te horen praten. Aangezien we altijd horen dat dit slechts een klein groepje fundamentalisten zijn en ze niet representatief zijn voor de meeste moslims hier zie ik het probleem niet als we dit soort imams weren, en de uitnodigingverstuurders 24/7 laten observeren door de aivd (wanneer ze van verlof teruggekeerd zijn) want dit zijn blijkbaar die paar radicalen waar we hier niet van gediend zijn.

Tsjernodebiel | 03-05-15 | 12:44

Dus radicalen weren creeërt radicalisme.
.
Ja, het moslim/politiek correct verhaal wordt elke dag beter.
.
Je zou er bijna eentje worden, zeg.
.
*proest*

Parel van het Zuiden | 03-05-15 | 12:44

Heel gevaarlijk, de booslims en hun aanhang. Zij gebruiken de democratie om een theocratie door te drukken. Sharia is voor hen het hoogste genot. We moeten doorlopend op onze hoede zijn voor de booslims, de moslims, de haatbaarden, de is aanhangers, de taqiyya belijders, de terroristen cellen, de lone wolfs. Ja, je bent nergens veilig. Maar dat betekent niet dat je gedeprimeerd moet zijn. Wees altijd optimistisch, een goed gevoel hebbend, maar op je hoede. En zelf niet radicaliseren. Nergens goed voor. Je zet jezelf dan in een gevangenis. En dan doe je hetzelfde als de booslims. Altijd maar negatief. En vol haat. Leidt nergens toe.

blaater | 03-05-15 | 12:43

De islam is de kanker van de Westerse samenleving, en deze samenleving is inmiddels terminaal. Ondanks dit gegeven zoekt de doodzieke patiënt redding bij zij die deze samenleving blijven voeden met kankercellen.

Desmoulins | 03-05-15 | 12:43

"Je creëert radicalisme als je elke spreker weert."

Altijd weer die laffe chantagepogingen. Als je niet een beetje toegeeft dan zwaait er wat. ook nog eens by proxy. Laffe pisvlek.

Godsammekraken | 03-05-15 | 12:40

reGressie = rePressie neem ik aan

kindapaas | 03-05-15 | 12:40

Als ze nou zelf een zwarte lijst hadden gemaakt op basis van 'hmm we zijn in Nederland, die-en-die imam die moeten we hier niet willen uitnodigen'

Veldmaarschalk Sorry | 03-05-15 | 12:39

@Wijze uit het Oosten | 03-05-15 | 12:33
Nee, ze krijgen een stijve als ze iets vinden om boos over te worden. Cartoons van Mohammed zijn bijvoorbeeld haatporno voor die mensen. Ze zijn dol op cartoons, want dan hebben ze weer een pretext om dingen af te branden en mensen te vermoorden.

Maar ja, wat verwacht je van de aanhangers van de islam? Dat geloof is letterlijk gesticht door een pedofiele bandiet die tijdens zijn leven een hele stam heeft uitgeroeid door alle mannen te laten executeren en alle vrouwen en kinderen te verdelen onder zijn bandieten.

Nequebard | 03-05-15 | 12:38

Zo maken we taqiyya wel heel makkelijk...
Moskeebesturen inspraak geven is net zoals louter Arabisch sprekende imams inzetten tegen radicalisering.
Oh wacht...
De islam is haat. Vrij logisch dus dat zij die de boodschap van de islam verkondigen haatimams zijn.

Desmoulins | 03-05-15 | 12:38

zwarte overheidslijst? Misschien is een witte lijst van imams die _niet_ lopen te vuilbekken wel een stuk makkelijker.

Godsammekraken | 03-05-15 | 12:38

Nasr El Damanhoury heeft de verstandelijke vermogens van een kind van 6. Die radicaliseren ook als ze geen snoep krijgen bij de kassa.

Dhr. de Wit | 03-05-15 | 12:37

Hahahahaha, dat er nog meer geweigerd mogen worden. Sterker nog, dat er maar meer uit eigen beweging mogen vertrekken uit Nederland. Ik zal er alleen maar blijer van worden. Desnoods moet geenstijl ze vaker helpen uit Nederland te vertrekken, ga zo door geenstijl.

Stargate | 03-05-15 | 12:37

Goed uitgelegd en heel goed bezig GS

Ergea | 03-05-15 | 12:36

De enige toelaatbare sprekers zijn degenen die er voor pleiten dat de islam gaat passen in de Europese godsdienstvrede.
Maar dat geeft een probleem. Of ze zijn er niet (en dat is aannemelijk), of ze zitten in de gevangenis (en ook dat is aannemelijk) of ze worden niet uitgenodigd en als ik de islam goed begrijp is ook dat al zeer aannemelijk

Islamofiel | 03-05-15 | 12:35

De enige toelaatbare sprekers zijn degenen die er voor pleiten dat de islam gaat passen in de Europese godsdienstvrede.
Maar dat geeft een probleem. Of ze zijn er niet (en dat is aannemelijk), of ze zitten in de gevangenis (en ook dat is aannemelijk) of ze worden niet uitgenodigd en als ik de islam goed begrijp is ook dat al zeer aannemelijk

Islamofiel | 03-05-15 | 12:35

@Wijze uit het Oosten | 03-05-15 | 12:33
Daarvoor missen ze voldoende hardware boven de derde nekwervel. Twee toestanden mogelijk: woest of lamlendig.

Godsammekraken | 03-05-15 | 12:35

Kunnen die gasten ook nog wat anders dan boos zijn ?

Wijze uit het Oosten | 03-05-15 | 12:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken