Wie kijkt B&B Vol Liefde, eerlijk zeggen

Wij niet!!!
Kent u B. Paternotte (niet die van D66)? Zo'n politiek geëngageerde slimmerik. Avonden achtereen schakelt-ie in op RTL4 voor B&B Vol Liefde. "Historische tv", twitterde-ie gisteren zelfs. En dan volgt nu een uitleg van het mogelijke format van B&B Vol Liefde, door iemand die nog nooit iets heeft gezien van of gelezen over het programma. Een persoon (meestal genaamd Hans of Martijn) is de vrijgezelle eigenaar van een B&B. Het is iemand met een randje. Om te lachen, maar ook om van te houden. Ligt-ie hele dagen op klankschalen te rossen ofzo, of is-ie een verzamelaar van schele kikkers. Hans of Martijn is 57 jaar, een hopeloze casanova, maar ook een pechvogel. Z'n eerste leuke vrouw is overleden en nu is hij een supervader voor de kinderen, met die malle klankschalen van 'm. Nu komen er een boel mogelijke partners logeren in de B&B en dan wordt het een bloedgeile afvalrace wie er bij Hans of Martijn in het broekje mag. Als dat eenmaal is gelukt wordt iedereen helemaal gek, komt er een Bart&Sabine-moment en dan sprint kijker Sjaan weer naar de badkamer voor een intiem moment met de douchekop. Gisteren weer 1 mio+ kijkers voor deze sjo. Kranten staan er vol mee. Trending op X. Iedereen lult erover. De buren vragen ernaar. Eerlijk zeggen: kijkt u B&B Vol Liefde?
Kijkt u B&B Vol Liefde?
Eerlijk zeggen
Poll is Verlopen.
Kijkt u B&B Vol Liefde?
Eerlijk zeggen
Reaguursels
InloggenNog nooit gezien, kan het dus ook niet afzeiken of beoordelen. Gewoon geen behoefte aan.
Je zult de fantasie maar hebben om een oude lekkende doos in het buitenland te krikken, brrrrr. Veel kijkplezier hoor. En boer zoekt vrouw ook niet vergeten hè als het weer start. Zo romantisch.
"Kijkt u B&B Vol Liefde?" . . .
Als mosterd na d'n malle tijd,
om tûh beginnûn, hoe ver mag een mens in 'n oerwoud leven om nie eens dees titel te kennen?
Graag het adr van d'n bedenkster/er van dit "iets.
Kèp geen A-Sociale media
M’n vriendin kijkt, ik lees GeenStijl en kijk met een schuin oog mee. Best vermakelijk, tempo is echter zo laag, dat je er iets naast moet doen
Nou, nee
@ alle kijkers :
Waarom? Wat in Godsnaam heb je niets beters te doen dan dit te kijken?
Echt? Iemand? Wat is de meerwaarde in je leven als je dit kijkt?
Wie zijn toch die mensen die daar hun tijd aan verknoeien. Je had net zo goed wat tegels kunnen bakken.
Lijkt me een vrouwenprogramma net zoiets als romantische komedies, zapmoment.
Nooit van gehoord, is dat op Nederland 1, 2 of 3?
Bram in Noorwegen deed het best aardig met een paar leuke dames.En die Caroline is een prima vangst.
Best leerzaam programma voor hier hoor..
Verkeerde keuze van Bram,
De juiste keus was Anna(stasia) geweest.
Er waren drie redenen waarom.
Beetje in de grond poeren met een stokje, geiten aaien, en dan zeggen dat je het te druk hebt
Soms Pluto tv via vpn
Als je de aandoenlijke onbeholpenheid van het menselijk mating-proces ziet is het vrij logisch dat de meeste relaties sneuvelen.
het kan ook zo:
www.youtube.com/watch?v=wN9Jq3_Z-1M
Gearrangeerde huwelijken waren zo gek nog niet. Voor de neuqsex een maitresse of toy boy (afhankelijk van geslacht/persuatie). Maar verder een keurig gezinnetje waarin de kinderen zonder jeugdtrauma konden opgroeien.
Ik lees alleen het commentaar van Kouwes, telt dat ook?
twitter.com/dijkshoorn/status/1684865...
De vorige 2 seizoenen waren soms best aardige maar nu een seizoen waar de een nog gekker is dan de ander kan ik er niet naar kijken.
Natuurlijk kijk ik naar B&B vol liefde. Heerlijke tv. Je moet Bas en Jan horen beppen over dat programma in hun podcast, net twee wijven. Haha heerlijk!
Zijn er nog fans van 'Pawn Stars?'
Ik kijk er nog altijd graag naar.
Ja, moet altijd lachen om die ouwe gek (die allang dood is) maar irriteer me aan dat lachje van die kale. Tis natuurlijk allemaal in elkaar gezet maar wel leuk. Afleveringen zijn wel 10 jaar oud.
Mijn vader van 83 kijkt het.
Is altijd wel lachen.
Scripted reality inderdaad. De deals die worden gesloten zijn wel echt.
Jammer van die ouwe brompot. Die was best grappig ja.
Altijd opmerkelijk dat mensen met de meest bijzondere historische items naar een piepkleine pawnshot gaan.
Overigens verdienen ze goudgeld met hun tv-uitzendingen.
Chumlee tot wel 25.000 USD per aflevering(!).
Intusssen zijn ze alle drie multimiljonair.
Saaie versie van hardcore pawn. Alle afleveringen verslonden van laatstgenoemde.
@daytripper | 27-08-23 | 13:00:
Meh. Daar is altijd ruzie in de tent.
@leo de pejo | 27-08-23 | 12:38: Vandaar die eeuwige vriendelijke grijns van die goser, wat ik niet langer dan 5 min volhou
@leo de pejo | 27-08-23 | 12:38: En zijn ze in de nieuwe serie op Historie wel heel erg mager geworden. Poen, en vooral veel poen, maakt mensen weer gewoon proportioneel. Die luxe heb je dan kennelijk. In mijn omgeving groeien alle arme sloebers helemaal dicht en beginnen uit te zetten. Zeker met de huidige inflatie.
@Xaphan | 27-08-23 | 13:21:
Bedoel je History Channel?
Enige tv dat hier gekeken wordt zijn Netflix of Disney+ voor de kinderen. Kan mij niet heugen wanneer ik voor het laatst een tv programma heb gekeken
De TV is hier al jaren niet meer gebruikt, wel had ik ergens gelezen dat Ludo bij GTST gaat stoppen.
Ik heb alleen de Wikipedia-pagina bezocht. En begrepen dat ‘t programma ook op de Belg is maar daar anders heet.
B&B vol Vlaamse frieten??
Nee, nog nooit gezien en ik begrijp ook niet wat er aan is. In mijn beleving zoiets als boer zoek vrouw maar dan met b&b eigenaren. Het zal wel.
Ik heb Nee geantwoord, maar als de misses zit te kijken terwijl ik aan het gamen ben, dan krijgt je toch eea mee.
.
Persoonlijk zit dit programma direct tegen mijn irritatie grens aan:
Bepalen of je iemand leuk en/of aantrekkelijk vindt doet een mens in maximaal 5 minuten.
Dit urenlange gezever over wat al bekend is, voelt nutteloos en frusterend.
Oh ja, en alle mannen willen natuurlijk (uiteindelijk) sex, en alle vrouwen niet. Grmpf.
.
Ik heb wel 2 dames horen praten over de aantrekkingskracht van het programma. Die zien de kansloosheid van de relaties ook in, maar zijn genieten juist van de tenenkrommende sociale onhandigheid van de heren en dames en de uitgerekte, herhaalde afwijzingen.
.
Dus vrouwen zijn vreselijk... ;-) ;-) (let op de simleys aub)
Je weet pas écht of je iemand leuk vindt als je gesprekken voert en samen aktiviteiten onderneemt. Dat doe je niet in 5 minuten.
simleys.. Zijn ook best erg.
Al die vrouwen daar moeten "de liefde en aantrekkingskracht laten groeien" en doen er verschrikkelijk moeilijk over. De mannen zie je eigenlijk gewoon meteen scannen en die weten het binnen de kortst mogelijke tijd. Zoeken allemaal een vrouwtje dat wel gewillig is en niet te zelfstandig, maar dat mogen/kunnen ze niet zeggen want dat zou het programma reduceren tot wat het werkelijk is; een vleeskeuring. Maar goed, wijven willen COMMUNICEREN en denken allemaal dat ze de vlinders in de buik moeten voelen (alsof ze nog 16 zijn ipv de 60 die ze wel zijn) terwijl ze blij moeten zijn dat er een goede vent überhaupt belangstelling voor ze heeft.
@Papa Jones | 27-08-23 | 11:41: Precies dit ja.
De onbeholpenheid is ook kostelijk. Het spannende spel van versieren en verleiden hebben deze mensen - ondanks hun hoge leeftijd - totaal niet begrepen. Ze lijken werkelijk te denken dat de liefde gevonden kan worden door elkaar aan een wederzijds kruisverhoor te onderwerpen en via een wensenlijst vast te stellen of er wel voldoende gemeenschappelijke raakvlakken zijn. En dan alles aan elkaar in het moment supreme expliciet bevragen en direct kapot evalueren zodat elk restje spanning ter plekke sterft.
@Papa Jones | 27-08-23 | 11:41: Dat maakt het programma zo heerlijk menselijk. De zoektocht naar iets moeilijks op een pad wat haast nog moeilijker is, namelijk op tv.
Dit vind ik dan wel weer vermakelijk. Kunnen we het nog terug bekijken?
Nooit gezien, gaat niet gebeuren ook.
Heeft Frenske zich ook al aangemeld bij RTL met z'n hypotheekkasteeltje waarvoor hij (naar eigen zeggen) ook huur moet betalen? Maakt het voor hem allemaal wat betaalbaar.
Rijtjeshuis zei hij er zelf over!
"Bart&Sabine-moment"...
Damn, ook alweer 24 jaar geleden.... Ik word oud...
sop sop
Ik heb wel eens een aflevering gezien van een man en een vrouw die een wakeboard school begon in een schubbekuttenveendorpje in de binnenlanden van Spanje. Geen druppel water in de nabije omgeving. Toen ging bij mij het lampje uit en ben ik huilend naar bed gegaan.
Of een automonteur uit Brabant die vanuit het niets een haute cuisine restaurant in Frankrijk gaat beginnen maar dan beter. Is toch heerlijk om naar te kijken.
Ja, dat vind ik wel leuk om naar te kijken.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 11:29:
Als de mensen een beetje gewoon (herkenbaar) zijn en toch iets aparts doen, dan kan dat inderdaad leuke TV geven. De makers moeten dan wel enige afstand houden, simpel volgen wat er gebeurt.
@Nuuk | 27-08-23 | 11:35:
Bij Ik vertrek is het middel het project. Dan krijg je wel te maken met relaties en conflicten, wat ik uiteraard wel leuk vind, maar niet teveel. Het is herkenbaar en vermakelijk. Bij zo'n B&B gaat het echt om de personen en dan vind ik ze vaak vermoeiend. Geen zin in die karakters. Maar zo'n project met wat terughoudendheid volgen, vind ik heel leuk.
Slimme TV's kijken naar jou.
Kijk geen TV. Ja, de vrouw wel, maar ik kijk het niet. en dan moet er tijdens het avondeten opeens weer gepraat worden over Ru Paul (? Schrijf ik dat goed?). Het klinkt ontzettend ouwelullerig, ik weet het, maar ik heb echt steeds minder met wat mensen als vermakelijk zien. Het voelt een beetje problematisch om zo weinig connectie te hebben met de mensen die je lief hebt.
Ik voel met u mee. Bij ons staat BBC 2 bijna de hele dag aan. Een soort bewegend behang zeg maar. Alle series worden daar dagelijks herhaald, en daarna nog een keer. Is wel zo prettig want dan zijn de enge stukjes niet meer zo eng.
Herkenbaar. Ligt bij mij ook aan wisseldiensten en drukte.
Beetje mensen-moe soms.
Bed Bad en Croissants.
BBC dus.
Nooit gezien.
Kijken naar de opkomende vloed.
Net zo nutteloos, maar veel onderhoudender.
Tip voor landrotten:
Kijk eens een uurtje hoe mooi het gras groeit.
Of naar de robot die het gras kort houdt (heel rustgevend).
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 11:11:
U is een intellectueel!
Zoals wij wel weten uit de avonturen van Tom Poes en Olivier B Bommel, is afstand houden tot spirituele toestanden aan te bevelen.
De Zwarte Bergen en het donkere Bomen Bos, herbergen duistere zaken en wees op uw hoede wanneer u het pad kruist van een Meester in de zwarte kunsten als Hocus Pas. Zwammen en padden op uw pad, meneertje! Bij Zazel en Iod.
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 11:11: Robot is een dom ding, maakt geen onderscheid tussen droge en natte gedeeltes van aangepast langer en korter maaien heeft ie geen weet en het kan geen talud aan. Er gaat niets boven het heft in eigen handen nemen.
@Nuuk | 27-08-23 | 11:39: maar aan het einde maakt Joost gelukkig een eenvoudige maar voedzame maaltijd.
@Smoelensmid | 27-08-23 | 11:50:
Ik heb de robot dan ook niet zozeer voor mijn gras maar meer als speelmaatje voor de hond.
Zit mezelf nu al twee dagen te verbijten aan die hersenloze pulp op tv, omdat m'n licht dementerende en slecht ter been zijnde moeder een paar dagen oppas nodig heeft.
(Doe ik wel vaker).
Al die shownieuws-advertorial-meuk, Hart van zwakzinnig Nederland-nieuws, Meilandjes-gemekker, datingshows en ga maar door, hebben maar één doel naast geld genereren.
Eenzame bejaarden het idee geven dat ze niet alleen in huis zitten.
Het is eigenlijk een vorm van palliatieve verstervingszorg.
Terwijl de patiënt door de uiterst nauwkeurig vormgegeven mix van beeld, geluid en muziek in een vorm van hypnotische coma wordt gebracht wordt het brein langzaamaan leeggezogen tot de patiënt uiteindelijk wegens een gebrek aan cognitieve hersenfuncties overlijdt.
Pia Dijkstra en Corinne Ellenmeet zullen tevreden zijn.
Ik moet meekijken van mijn lieftallige vrouw en dochter. Maar ik ga dan stiekum op mn telefoon zitten reaguren.
Ge zit onder de plak, m'n beste!
MOET kijken??? En zij moeten meekijken met voetbal of Formule 1? Moet niet gekker worden.
@Kapitein Sjaak Mus | 27-08-23 | 11:10: valt wel mee hoor, zolang ik precies doe wat ze zegt is ze best lief.
Voor wie zich vandaag de pletter verveelt,
"Alles over B&B Vol Liefde 2023"
www.veronicasuperguide.nl/b-b-vol-lie...
Ik kijk alleen the First 48 op Crime Investigation. Super boeiend en het geeft altijd een mooi inkijkje in de slechtste buurten van Amerika.
Als je een week naar CI kijkt, ben je in staat om de perfecte seriemoordenaar te worden of een uitstekende ferensisch psycholoog, mits het in je zit. Dat kanaal is best een hele uitdaging om gewoon beschaafd te bekijken. Dat kanaaltje verderop kan er ook wat van. Dat heet ID, maar is in de basis natuurlijk gewoon CI of andersom. Dat kan ook.
Ik kijk zijdelings mee.. zet het zelf niet op, wat ik wel doe is altijd commentaar geven, en altijd erg ongezouten en grof.. krijg dan steevast.. laat mij nou even rustig kijken, jij zit toch met de comp te kutten..
Die Petri deed mij denken aan de verschrikkelijke lerares frans in mijn eigen schooltijd, ik had dan ook altijd een 3 op mijn rapport van dat vreselijke pottenkoppekutwijf..
Als tegenprestatie zet ik altijd Harry met zijn mooiste crematorium van Nederland op.. krijg ik weer commentaar.. Na ruim 40 jaar hier nog steeds huize B&B zonder saaiheid.. dat dan weer wel..
Welke laveloze gek kijkt er nou met plezier naar hitsige mensen die eigenlijk stiekem alleen een slaaf zoeken om het werk op te knappen. Dat programma heeft nog minder fantasie dan Chateau Meiland.
Maar Bas Paterjotte, die 'vent' lult makkelijk een halve podcast vol met zijn gedweep over de mensjes uit deze serie. Ik ben afgehaakt door die drek, de naam 'Nare Jongens' mogen ze wat mij betreft veranderen in 'Suffe Meiden'.
En hoeveel uur porno kijken jullie per week? Eerlijk zeggen.
Hoezo, 'week'?
Superweinig, er zijn dagen bij dat ik de paar uur nog niet eens aantik.
Ik ga trouwens wel porno kijken nou. Twee uur lang geen nieuw topic op GS.
Ik merk dat dit onderwerp nog best wel in de taboesfeer zit.
Het beste wat mij in het leven ooit is overkomen, porno !!
Ik kijk de film nooit af. Na een paar minuten ben ik er wel klaar mee.
Niet zo veel, ik sla het B&B gedeelte altijd over
@Mr_Natural | 27-08-23 | 11:09: eigenlijk goed punt. Porno kijken doe je immers toch niet zomaar in de trein, netflixen kan wel.
@anja | 27-08-23 | 14:15: wellicht is dat wel appels met peren vergelijken.. Porno kijken heeft tenslotte een ander effect op mensen, puur vanuit de (chemische) biologie bekeken.
@skoftig | 27-08-23 | 11:07: jij studeert porno??
0 tis altijd hetzelfde
Enge gozer met veel te grote pik ramt het ergens in
Cumshot en volgende....
En het vervelende is dat alle mannen het na willen doen zucht
Vandaar dat ze er ook zoveel nakijken
In het echt gebeird het niet
Of je moet er voor betalen
Dan dreunt die gene wel wat cliches op
Zoals wat istie groot
Wat doe je het goed
En ik kom kom kom
Als je jezelf verder wil kwellen kijk dan vanavond om 21:50 op NPO1 naar kasteelvrouwe Emmy.
Die Emmy trek ik dan weer wel.. aanpakkertje, ondanks dat die eigenlijk bouwkundig gezien weinig kan.
Basgier ja die hoor ik wel eens praten in een podcast.
Net zo’n bagger als Een jaar van je leven, Big Brother etc. Mensen die zo graag met hun kop op tv willen voor 5 secs of fame.
Nooit gezien. Ik kijk voornamelijk sport en nieuws en af en toe een film.
Mijn schoonouders kijken. Heb het op aanraden geprobeerd en hoopte op echte cult, zoals Probleemwijken. Binnen één minuut was ik genezen van deze kolder met kanslozen.
Heb een paar keer even meegekeken met vriendin die vond dat ik mee moest kijken omdat het zo leuk was. Was niet onaardig maar ik hou dat soort programma’s niet lang vol dus ik ben afgehaakt.
Wel veel oude lullen, zoals ik
Ingrid was wel ok
Ik kijk alleen F1, Southpark, deslimste mens en met het mes op rafel. Altijd op het tijdstip dat het mij uitkomt. Bij die kwissen weer ik ook nooit de cekebrity-vragen of vragen over tv programma's. En de deelnemers ken ik ook nooit. Wijk ik af van het gemiddelde hier?
Sorry voor de typo's
Ongeveer hetzelfde hier.
Pure armoede die tv van tegenwoordig. Na de intro van dit topic gelezen te hebben weet ik genoeg.
Ik houd het bij "chasing classic cars" en de oude seizoenen van deadliest catch. Ok, ook gescript, maar tenminste nog wat basisprincipes uit het zakenleven komen daar voorbij.
Antwoord B: Neen
Vroeger had je Pension Hommeles, dat was op de radio, toen moest je meer je eigen fantasie gebruiken.
Kun je zien dat GS vooral mannen herbergt en die willen sex zien. Dat zie je daar niet. Ik denk dat vrouwen meer naar dit soort programma's kijken. Ik zal jullie de uitleg besparen.
Sexist.
Gaarne!
Het zit vol met onaantrekkelijke en bejaarde mensen dus ik gok dat seks de laatste mannen weggejaagd zou hebben.
Nog nooit gezien. Op welk net op welke dag op welk tijdstip wordt deze zegen voor de mensheid uitgezonden?
Het word niet meer uitgezonden.
@W_F | 27-08-23 | 10:49: jawel vanavond de reunie, dus kijkon!
Nee. Ik sta op het ouderwetse standpunt dat je aandachtsjunks geen zendtijd en kijkcijfers moet geven. En los daarvan interesseert het doen en laten van zulke idioten me ook geen reet.
Wie naar dat programma kijkt is gewoon een gluurder. Ik keek gisteren over de schutting bij de buren en die zaten ook naar B&BVL te kijken, dus ook van die gluurders.
U keek of gluurde over de schutting naar de buren?
Ik heb geen televisie sinds 2006. Het jaar waarin ik reagluurster werd.
@Jan, Leiden | 27-08-23 | 10:45:
Ik noem het liever 'controleren'.
@kapoerewiet | 27-08-23 | 10:46: 2006 is toevallig ook het einde van de analoge TV uitzendingen (het was zelfs nog een keer uitgesteld, anders zou de staatsTV vlak voor de verkiezingen een deel van de kijkers kwijt raken)
Wees blij dat Ruimedenker niet naast je woont.
Ja, hier is het vaste prik, en daar schaamt niemand zich voor. Vooral die sekteleider in Frankrijk was dikke lol. Die kreeg echt serieus uitermate labiele vrouwen als date, inclusief echte Heks. Op Ingrid na. Die mevrouw had gewoon de foute afslag genomen en heeft zich net op tijd kunnen behoeden voor ergere zaken. Verder viel het erg op dat die jongeren allemaal met een ziel van 465 jaar oud rondliepen. Vroeger was je als jongere een losgeslagen projectiel, ipv een soort Metusalem.
U bent lid van het Humanistisch Verbond.
Echt buitengewoon interessant.
Ik zie het alleen als ik naar Vandaag Inside kijk.
De laatste keer dat ik tv keek....
"Geile wijven Sjonnie."
Dat was gisteren dus nog?
Het laatste programma wat ik op TV heb gezien was met een man met een soort vierkant hoofd die een Cavia genaamd Andre van Duin door een doolhof liet rennen (daarmee kon je dan een zogenaamde Gwwillll mee winnen). Dat vond ik zo'n dierenmishandeling dat ik sindsdien TV boycot.
Elsevier denkt er het zijne van, en we gaan allemaal weer terug naar een oertijd van dansen om een heilige eik, mensenoffers, piskijken.
www.ewmagazine.nl/kennis/achtergrond/...
Mijn enthousiasme begint te temperen. Vrouwen met klankborden die spiritueel menen te doen vind ik heel vermoeiend. Vaak zijn ze in het dagelijks leven helemaal niet relaxt.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:40:
U bedoelt spiruweel.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:40: leg uit vrouwen met klankborden. Bij gebrek aan televisie probeer ik me al jaren op basis van de reaguursels een voorstelling te maken van televisieprogramma's, zoals een blinde naar de bioscoop gaat.
@kapoerewiet | 27-08-23 | 10:49:
Ik heb het niet gezien.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:40:
Maar dat is het dus!
Onder dat sprituele laagje zitten zwaar gefrustreerde en valse loeders. En oliedom. En dat is toch best wel vermakelijk (een tijdje).
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:40:
Bij dit soort activiteiten denk ik dat het vooral iets is om interessanterig te doen. Dan is dat dus het doel en die klankschalen, heilzame stenen, mantra’s, meditatie enz, gewoon een middel.
Dat kan inderdaad alleen maar vermoeienis oproepen.
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 10:52:
Ah, ok:-) ik begrijp het. Dat is wel vermakelijk. Ik heb wel echt een aversie tegen zulke vrouwen, ik weet niet of ik er heel ontspannen van word. Maar ik begrijp dat het voor leuke afleveringen zorgt.
@Nuuk | 27-08-23 | 11:01:
Ja inderdaad, klinkt heel vermoeiend.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:40: ik moest lachen op de laatste zin; want heel herkenbaar. Ik word er ook altijd een beetje nerveus van.
@anja | 27-08-23 | 14:21:
En licht geërgerd.
Geregeld gekeken maar geen ene keer iets van sex gezien. Zelfs niet een tongzoen of kus. Ik wil ouwe alleenstaande mensen zien die zich overgeven aan keiharde pornosex. Daar denk toch iedereen (de hele dag) aan. Toch ?
Ik geloof je direct!
Die geitenbreier in Zweden is 30. Daar gebeurt ook niks. Al kan ik me voorstellen dat orale seks bij die veganistische grietjes een no-go is.
De reünie uitzending is vandaag, kunnen we zien wie er nog bij elkaar zijn. Ik heb er een paar weddenschappen op lopen.
Rien ne va plus.
Dat geld is niet meer van u.
Klinkt als een Tiroler film.
Er zit geen enkele vrouw in die je zou willen doen. Dat geldt volgens mij ook voor de mannen maar dat laat ik liever aan anderen over.
Daar houdt dan ook iedere vergelijking op. Of de producent moet de sappige beelden hebben achtergehouden. Misschien komt er nog een uncensored B&B vol Seks. Ik ga zeker niet kijken.
Het bokje stoot onder het rokje,maar dan in het Duits.Cultuur!.
Ik kijk het altijd bij de kapper
O daar lees ik altijd de privé
Het stond op toen ik m'n TV aanzette, ik heb het enkele minuten uitgehouden.
Ah, de bekende oude smoes.
Hoe desperate moet je zijn om aan zo'n programma mee te doen zeg..
What's next B&B vol overspel ofzo?
Holland’s next B & B’er in the Jungle.
Ik vond het basis programma Bed & Breakfast nog wel eens aan te gluren: gewoon ontvangen worden, je kamertje bekijken, ‘s nachts in je bed slapen, ‘s morgens ontbijt en wegwezen. Zoals een B&B bedoeld is.
B&B vol temptation on the beach
Bek Zoekt Breakfast.
@The Green*Machine | 27-08-23 | 10:43: Let je wel op dat dhr. J de Mol (of wellicht een van zijn minions) meeleest? Ik zie hier een potentiële kijkcijferhit.
Ik zit te wachten op De beste tandarts. Kijken wie het snelst zonder verdoving een kies kan trekken.
@Swoop | 27-08-23 | 11:15:
Hey hou es op, m'n wederhelft (tandarts) leest mee....
Heb wel een tv, alleen geen TV abonnement. Netflix etc. genoeg aan. Al dat andere propaganda en bobo's hoeven onze kids niet aan blootgesteld worden.
Ik ook. Doe slechts 1 serie per maand, daarvoor genoeg tijd voor andere waardevolle(ere) dingen.
Die TV programma's zijn een belediging voor m'n doorsnee verstand.
Kids? Kids? Oh, je bedoelt kinderen?
@Lorejas | 27-08-23 | 10:48: 'kids' wordt krampachtig gebruikt door ouders die zich ondanks hun kinderen toch niet oud willen voelen.
@kapoerewiet | 27-08-23 | 10:50: Precies...
kids? jij bent er ook zeker zo 1 die zegt, na een scheiding en opnieuw samen, het zijn onze bonuskinderen *kots kots kots * allemaal prinsen en prinsesjes
@gekutvandeoverheid | 27-08-23 | 11:18: Wat een gelul... ze zijn verreweg van prinsesjes.. Breken de hele zooi af hier.. Blijkbaar triggered het woord kids hier mensen die vroeger blijkbaar kids genoemd werden, toch prinsen?
Goede marketing van de NPO, ik had er nog nooit van gehoord en volgens Google was de laatste aflevering gisteren.
En een half miljoen mensen keken naast de Kwis met Ballen.
“Spelshow die draait om tien quizvragen, zes ballen en een vijfkoppig team boven een zwembad. Per quizvraag kiest ieder teamlid een antwoordoptie die is gelinkt aan een bal. Bij een verkeerd antwoord knalt de bal de speler genadeloos het zwembad in.”
Hoe fantastisch! Je zou er bijna weer een Ziggo abonnement voor nemen.
Of anders wel voor die hinnikende paardenbek van VI, René vd Gijt.
Wie kijkt er B&B?
Ik denk eerder, welke masochist kijkt er nog traditionele TV...?
Na de traditionele TV heb ik nog een tijdje naar een kleuren TV gekeken, maar dat is ook alweer lang gelden.
Handig als bewegend behang.
U moet nog 15 worden blijkbaar.
@Swoop | 27-08-23 | 11:16: nee hoor heb in mijn jeugd genoeg tv gekeken dat de reclames mij zo erg geworden zijn dat ik de traditionele tv al minimaal 15 jaar niet meer kijk.
Nee, dit is dus helemaal aan mij voorbij gegaan. Maar, ik moet eerlijk toegeven dat ik het concept van 'slow tv' voorheen wel kon waarderen. Had dit in mooie bergen of verre valleien afgespeeld, had ik het misschien nog teruggekeken.
Eh. Daar speelt het zich ook af.
Dan is Rail Away het ideale programma voor jou.
www.eo.nl/programmas/rail-away
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 10:20:
Ik ga me even inlezen! Heb jij gekeken?
@leo de pejo | 27-08-23 | 10:22:
Heb ik vaak gekeken, dank je. Vond ik leuk, alsof ik zelf op reis ging.
Bij Debbie in Spanje krijgen de heren de bergen er gratis bij.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:23:
De eerste aflevering niet echt, half meegekeken met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de tantrawijvon voorbij kwamen, ben ik actieve kijker geworden.
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 10:28:
Dus het is ook nog educatief. Ik ga het overwegen.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:36:
Als u zich wenst bij te scholen in de menselijke tekortkomingen dan is het zeker educatief.
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 10:54:
Ik kijk denk ik toch liever naar Ik vertrek.
Nee, ik kijk pornhub.
Op de tv?
Via de NPO?
Ik heb een collectie Betamax banden.
@Ruimedenker | 27-08-23 | 10:24: Grinch!
Wat is dat?
Ik heb nog wat plakkerige boekjes van m'n vader.
Ik kijk alles wat beweegt
@Cornelis12 | 27-08-23 | 10:31:
Ik kijk alles wat (nog) warm is.
Beffen & Baffen vol liefde?
Voor geen goud
Nee.
Jahoor daar durf ik wel voor uit te komen al is een hele uitzending wel een flinke zit. Valt me op dat de meeste mannen best ok zijn. Sociaal, charmant, meegaand, humoristisch of gewoon handig. De meeste vrouwen daarentegen hebben vaak een issue. Op een zekere leeftijd worden deze zogenaamde 'vrijgevochten' vrouwen meestal onhebbelijke loeders. Apart wel.
Die oudere dame in het wit in Portugal lijkt me wel oké. Misschien wat naïef. Plus kostte het veel geld om er zo goedkoop uit te zien.
Het viel mij juist op dat er heel weinig interesse door de man in de vrouw werd getoond. Daar hadden alle vrouwen zeker een punt. Zelfs die Petri.
Die worden op een gegeven moment 'meteen helemaal niet blij' inderdaad
Jazeker, en ik luister ook nog eens de Telegraaf podcast over het programma. De ergernis over het gedrag van sommige mensen daarin zou ik niet willen missen. Geniale televisie.
Heb al jaren geen tv abo meer. En als ik hoor aan welke rotzooi de gemiddelde kijker zich vergaapt: geen moment spijt van gehad nog. Neem nu iets als de Meilandjes. Nog geen minuut van mijn tijd ga ik daaraan spenderen. Pas als mijn leven totaal geen zin meer heeft en ik totaal nergens meer waarde aan hecht in het leven ga ik vrijwillig naar zoiets zitten kijken. En wtf is 'B&B vol liefde' nu weer? Klinkt als iets wat verdient om grondig geminacht te worden.
Posseur.
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 10:12: poseur?
@RigouReus | 27-08-23 | 10:15:
Uiteraard.
@Joris Beltsin ik kan het superioriteitsgevoel dat ik ontleen aan het feit dat ik geen tv abo heb doorgaans zeer goed in bedwang houden. Echter als ik getriggerd word door het tergende niveau wat doorgang vindt via de lineaire kanalen dan wil mijn 'mask of sanity' nog weleens afvallen en vleugjes van mijn werkelijke natuur onthullen. Waarvoor mijn welgemeende en nederige excuses, dat dan weer wel.
@MrBoxcuttr | 27-08-23 | 10:23:
Geheel aanvaard.
Nee, geen tijd, met pensioen.
Deze week voor ‘t eerst en tevens het laatst. Ik snap nu ook ook meer van het stemgedrag in dit land. Foeifoeifoei.
U heeft geluk. Het is afgelopen.
@goedverstaander | 27-08-23 | 10:15: nee vanavond de reunie, wel bijblijven heh
Nee. Hier kijken wij niet naar; wij kijken vrijwel geen liniaire televisie. Waar wij wel naar kijken is die caravantour van Max. Zo traag en zo wtf dat het ideaal is om te kijken voor het naar bed gaan.
Zeker als de caravanmover de geest heeft gegeven duurt zoiets een halve nacht.
@goedverstaander | 27-08-23 | 10:15: lol! Soms gaat de mover kapot en komt iedereen zich bemoeien met het inparkeren.
En die eeuwige jeu de boules.
ik laat mij altijd avonds informeren door de mannen van VI.......
Nee.
Als ik zelf een B&B begin, mogen ze daar de camera's een dag laten draaien.
Daar zal dan wel een kijkerswaarschuwing bij moeten...
Gewoon jouw format, met opgenomen materiaal, aan pornhub slijten. Verdient meer dan kamers verhuren.
Ik kijk het ook! Lekker samen met mevrouw Snaajoe. Lekker simpel. Zo kijk ik ook wel ik vertrek. Beetje hetzelfde als op een terrasje mensen kijken.
Idem
Ik vertrek heb ik ook een seizoen gekeken.
@letopuwzaak | 27-08-23 | 10:25: Moest wel lachen om je gortdroge comment, haha.
"Vanochtend heb ik, als altijd, matig ontbeten."
Nee. Geen tijd meer voor sinds ik weer als een waanzinnige tussen alle talkshows kan schakelen.
Ken het programma niet en mis daar, als ik het goed begrijp, niets aan.
Kijk liever naar vliegtuigongelukken op YT.
Op een gegeven moment zijn die toch ook op?
@Joris Beltsin | 27-08-23 | 10:08: Dat wel ja, maar er zijn ook veel filmpjes met mafkezen in een auto (vaak Russisch, daar hebben ze geloof ik allemaal een dashcam aan boord).
Daarnaast dierenfilmpjes, waarin het ene dier het levend graf wordt van een ander dier en waarbij het commentaar vaak vrij opgewekt is - iets wat mij dan weer verbaast.
De Romeinen hadden Brood en Spelen en wij hebben Uitkering en Televisie.
“Wat geweest is, dat zal er zijn, en wat gedaan is, dat zal gedaan worden; er is niets nieuws onder de zon.” (Prediker, 1000 voor Chr.)
Gezien de vele kook- en sportprogramma's is er weinig veranderd sinds die tijd.
B&B en BzV.... de laatste generaties die zich voormalig Nederland willen herinneren. Nostalgie die sinds de blokkendozen van Ikea bij de huidige overspannen (eigen) jeugd onbekend is. Over de jaarlijkse massa nieuwe landgenoten zullen we maar zwijgen.
Baard zoekt Vrouw en Boos & Baard?
Ik keek alleen naar Showroom en Jambers. Al die andere programma's daarna zijn slappe, uitgemolkte afgeleiden daarvan.
Kijk geregeld om mij als single beter te voelen. Je zal toch met zo'n Petri opgescheept zitten. Denk dat ik binnen een dag in een tbs kliniek eindig.
Levert op zich ook weer mooie tv op! :)
Inderdaad. Als dat de definitie is van een 'onafhankelijke en sterke vrouw'... dan ben ik liever single. Je moet iedere keer bij haar op eieren lopen heb ik het idee.
Misschien dat bij haar het terugkijken hetzelfde effect heeft als een spiegel voorhouden. Zij heeft hulp nodig zoveel is duidelijk.
Precies! Het bed is halfvol.
Bij Petri verschrompeld elke man.
Het programma is opnieuw het bewijs dat mensen die alleen komen te staan in korte tijd hun sociale vaardigheden verliezen richting een (eventuele) levenspartner. Is toch iets anders dan vrienden of collega's. Zo'n programma kan bijna niet mislukken als de doelstelling is dat alles mislukt.
De sociale vaardigheden gaan sowieso hard achteruit voor velen die langdurig in de schijnwerkelijkheid van het kleine scherm leven.
Wat zeg je nú??
Ik denk dat mensen die weer alleen zijn juist weer even tot bezinning komen.
@Papa Jones | 27-08-23 | 10:05: Ze zouden tot de conclusie moeten komen dat ze beter single kunnen blijven. Aan de meeste bezoekers zit ook een steek los. Het programma zou eigenlijk ''GGZ over de grens' moeten heten.
@goedverstaander | 27-08-23 | 10:10: Oh ja, maar dat is iets anders. Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt voor een relatie door hun gedrag.
Het is niet dat een relatie ze socialer maakt of zo.
Misschien moet ik het wel eerst leren waarderen.
Dat wordt dus volop trainen als ik dit zeau lees.
Dit soort programma's zijn precies waar Aldous Huxley lang geleden al over schreef o.a. in "Brave New World". Simpel vermaak voor de massa, om de massa dociel en tevreden te houden. Pulp tv om de kijker te laten ontsnappen uit de dagelijkse, betekenisloze sleur.
Welnee. Het is in eersder hardstikke angstaanjagend om met de onbeholpenheid van uw medemens geconfronteerd te worden.
En dan zeggen mensen dat dit land in ‘crisis’ is.
Ik zeg het niet eerlijk, dus ik kijk naar het programma.
Dit land is in meerdere crisis.
Zeg. Ik ben ook 57 en gepassioneerd vader. Verder houdt mijn 2e liefde nog van me maar ze is wel bipolair. Wat was de vraag ook alweer?
Of je klankschalen en/of schele kikkers hebt. Al dan niet in een B&B.
@JJMS | 27-08-23 | 09:56: Ow. Euh, nee. Wut?
Man-bijt-hond types op vakantie.
Ofwel: cast vreemde types, zet de tegenpolen bij elkaar (joepie, op verre bestemmingen kunnen ze niet gemakkelijk weg!), laat de camera's draaien en vergroot hun idiote gedrag in de montagekamer.
Dit vat het wel goed samen
Nee, ik vermoed dat het dezelfde soort voyeurisme cq vrouwenporno is als Boer zoekt vrouw.
Ik heb nog niet gekeken maar er is weinig keuze of je moet van programma’s houden die je al vijf maal eerder hebt gezien. Wat een armoe op die tv keuze uit een stel gemankeerden of de tiende herhaling.
Van de week was 'De Uitroeier' op op RTL7.
Welke film zou het vaakst op TV zijn geweest, uitgezonderd Home Alone?
U heeft geen streamingdienst?
Het ideale programma voor wie genot beleeft aan plaatsvervangende schaamte.
Wie kijkt er überhaupt teevee? Welk program dan ook.
Ik heb mijn TV treurbuis bevrijd door er alleen een streamingdiensten kastje aan te hangen.
Nu kijkt de TV vooral blij naar mij!
Goh nooit geweten, 20 procent van de reaguurders is vrouw.
TV op het aanrecht. Win-win.
*wegduikt*
"De GeenStijl-lezer is driekwart man, een kwart vrouw, en volledig toegewijd."
Bron:
magenta.gs/
Nee, nee.. ik zeg toch nee!!
Dus misschien toch af en toe wel?
@EEnzame SchizofrEEN | 27-08-23 | 09:59: Neeeeee nooit gezien.. wel stiekem www.youtube.com/@LLDL
Is dit op zo'n zender met reclame middenin de programma's?
Daar kom ik nooit.
Ik kijk op Videoland. Is zonder reclame
Tip van mevrouw Hein. Neem de programma’s op en als je gaat kijken spoel je door de reclame heen.
@apek00l | 27-08-23 | 09:48: Op Videoland zijn alle seksscenes eruit geknipt.
Voor een smart tv moet je bestwel smart zijn kwam ik paar jaar geleden achter. Vroegah was het plug en play en hooguit wat kabeltjes draaien en misschien een klap geven op een bepaalde plek.
Ik heb een retarded tv, want écht niet dat ik dat ding aansluit op internet!
Hier ontdekte ik gisteravond laat dat mijn televisie en telefoon met elkaar kunnen communiceren.
Groot was dan ook de verrassing bij mevrouw schizo, toen ik vanochtend vanuit de slaapkamer de televisie aanzette vanuit een slaapkamer.
She was not amused, zal ik maar zeggen!
@EEnzame SchizofrEEN | 27-08-23 | 10:03: instellinkje veranderen, en je kunt het ook vanuit de trein.
@Jos Tiebent | 27-08-23 | 10:59: inmiddels ook ontdekt dat ik zelfs vanuit de andere kant van de stad de televisie in mijn woonkamer kan bedienen.
Twee maal raden wie er thuis zich te pletter schrok.
Ik zou moeten kijken om BB tips op te doen...
Ik moest zelfs klankschalen googlen. Af en toe ben ik blij met wat ik niet weet.
Wat zult u een intens blij mens zijn.
Ga jij nooit naar de welness?
@Papa Jones | 27-08-23 | 09:46: is dat waar ik al die verlopen tattoos en geschoren geslachtsdelen mag bewonderen hangend onder blubberbuikjes?
@BobDobalina | 27-08-23 | 09:53: U bent in de war met de gaysauna.
@goedverstaander | 27-08-23 | 09:41: lol!
@BobDobalina | 27-08-23 | 09:53: Dat verveelt snel hoor.
@goedverstaander | 27-08-23 | 09:57: Nee dat is de gewone heterosauna.
Ik heb alle twee niet trouwens.
Knapperd!
@Papa Jones | 27-08-23 | 10:09: ik lees tatoeages, geschoren en blubberbuikje...
Nou PJ...?
@Roos | 27-08-23 | 10:19: Okee dat tweede wel, maar kórt.
Is anders géén gezicht bij mijn Sean Connery-voorkomen.
@goedverstaander | 27-08-23 | 09:57: ik ben er nooit geweest maar de homo’s die ik ken zijn behoorlijk afgetraind.
Back in Bowl-scene Die was wel leuk!
www.youtube.com/watch?v=bP5ssDGQ88k
@BobDobalina | 27-08-23 | 10:41: Contradictio in terminis.
¨De wereld wordt steeds platter¨ was getekend markies de Canteclaer,
Kwam laatst op Netflix een Australische serie tegen over mensen met Down-syndroom die elkaar gingen daten. Is dit ook zoiets?
Volgens mij heeft dit minder diepgang of niveau, als ik de tegels lees.
Nog nooit gekeken..... mis ik er wat aan.
Het gaat over het onvermogen van de mens. Er zijn zat reaguurders die dat hier dagelijks manifesteren maar als u er niet genoeg van krijgt, kan ik het van harte aanbevelen.
Een soort Boer zoekt Vrouw? Maar zonder boeren want die zijn tegenwoordig fout vanwege stikstof enzo?
Escapisme-tv. Hoe grimmiger de 'samenleving' (*proest*) wordt, hoe meer men vlucht in dit soort vermaak.
Twee woorden: Aldous Huxley.
Nooit gezien maar dankzij die klotetelegraaf heb ik het gevoel dat er niets anders bestaat.
Ik vind 't al erg dat ze bij VI steeds de nabeschouwingen over dat programma doen.
Idem.
Kijk nooit.
Geloof ik niets van. Wanneer opent u uw eigen B&B en wanneer beginnen de opnames?
@goedverstaander | 27-08-23 | 10:02: Nooit, alleen mijn eigen kinderen slapen in het Questhouse. Vorige week waren mijn zoon en kleinzoon er nog,
Ik zit van ellende al die CRI serie te kijken, maar die lopen allemaal door elkaar, was zeker teveel moeite om
even uit te zoeken wat deel 1 is tot 100.
@gato | 27-08-23 | 10:39: Miami, New York, New Orleans, Las Vegas. Elk ongeveer 14 seizoenen met met plm 20 afleveringen.
Ik ben een ongeregelde meekijker, want mijn vriendin is fan. De tenenkrommendheid spreekt mij wel aan.
Heb het een keer geprobeerd. Ik kan best wel genieten van ongemakkelijke tv soms, maar dit is zooo extreem 'cringy' zoals je dat tegenwoordig moet noemen, dat ik gewoon weg moet kijken of zappen. Het heeft op mij beetje het effect van een enge horror film dat je bijna door je handen heen gaat kijken. Echt niet te doen.
‘ Tenenkrommend’
Pleurt ff gauw op, ben geen wijf.
Ik mis de optie: moet wel kijken omdat partner (lees vrouw) baas is over de afstandsbediening.
Ik leef met u mee.
Heerlijk plat leedvermaak!
En dan dat soppende wijf dat zich 'spirueel' noemt en met wichelroedes (achterste voren vasthoudend) gaat kijken of de zonnevlecht al in d'r wortelchakra is ingedaald, of zoiets.
Spirituele wijven. In het gunstigste geval zijn ze onschuldig en alleen maar debiel. Vaker nog zijn het getraumatiseerde valse loeders. In de middeleeuwen wisten ze daar wel raad mee.
Ze gaan ook allemaal krijsen als je ze aanpakt op dat foptrauma van ze, wat ze al jaren spiritueel aan het herkauwen zijn.
Ze waren nog niet zo gek in de middeleeuwen
Goh, wat een erudiet publiek hier zeg.
Ja lekker geil he?
Wat zegt u?
.
.
U zei toch erotiek? Huh?
Oh sorry!
* google vragen wat erudiet betekent
@EEnzame SchizofrEEN | 27-08-23 | 10:09:
-
Een erudiet is een LHBGT+’er die bedekt is met smeerkaas uit een kuipje.
Wel weer een heerlijk guurrechts stukje over zoiets moois en warms als de liefde.
Het is toch mooi dat 1 miljoen mensen kunnen meegenieten met de kwetsbare en intieme momenten van mensen met een randje en dat RTL daar ongegeneerd geld mee verdient.
Het is dat ik heel veel andere dingen te doen heb, zoals eens aan mijn kont krabben en door het raam naar buiten staren, anders had ik gekeken.
*pinkt een traantje weg van ontroering*
Haha, klinkt als een zinvol leven.
Het gras groeit ook veel te snel. In de gaten houden.
@Joffri | 27-08-23 | 09:36: Ik zou dat niet weghalen daar, komt 2 keer zo hard terug.
@Joffri | 27-08-23 | 09:36: doe ik hier ook. Het is verdomme nog wel kunstgras.
Linkse deugmensen vinden het geweldig. Dan weet ik genoeg.
Vrijwel alle deelnemers komen met het vliegtuig, dus dat klopt wel.
Heb speciaal hiervoor weer eens mijn grootouders bezocht, want die hebben zo'n TV, maar ik vond er niet veel aan.
Ik heb wel wat fragmenten van gezien, maar geen moment gedacht dit te gaan volgen, het zijn moeilijke mensen allemaal en op zoek naar iemand die niet bestaat.
Idd. zoiets als vissers, wachten op iemand die je nog nooit gezien hebt.
Ik keek af en toe op de bank mee met vriendin lief, maar toen ik op werk merkte dat ik mee ging discussieren en zelfs namen had onthouden, toen dacht ik: “tijd om een therapeut te zoeken”
Hoor er veel over praten gisteren, maar nog steeds niet gekeken. Telkens wanneer ik iets probeer te kijken schakel ik toch meestal naar Disovery of NG eigenlijk.
Kijk wel eens naar programma's met inzet van brandweer en politie. Keek vroeger ook wel naar opname spoed in ziekenhuizen, maar trek ik ook niet meer eigenlijk. Tijdje Netflix gehad, ging toch ook weer vervelen. En VI is heel erg pro VVD weer, vast om eigen centjes te willen beschermen? Ook effe geen trek in dan. Tjah, pak wel weer een boek wanneer dat lukt voor een paar bladzijden. Maar continue druk in hoofd van medicatie belemmert toch geregeld het nodige. Luister wel meer muziek! Audiocast geïnstalleerd voor goede oude hifi stereoboxen om muziek te streamen van Spotify of radio. Wel prettig!
Het is een soort van Discovery. Met dien verstande dat alles dat wordt ontdekt compleet nutteloos en teleurstellend blijkt.
@goedverstaander | 27-08-23 | 09:34:
Afstompend dus. Nee, dank u!
Nog nooit gezien.
Gezien de recensie van @Mosterd mis ik daar niets aan.
Een echt leuke man associeer ik niet met klankschalen.
De-masculinisatie is zo hip, dat het begint op te vallen.
Gewoon heel hard op slaan. Met een hamer.
Een guilty pleasure moet ik bekennen. Ongecompliceerd vermaak. Niks mis mee ;)
Ik heb het niet gezien. Maar wel lullig voor Anna
De anorexia-versie van Asha Tuinbroeke, metinclusief tabakplukoksels.
Eerlijk. Geen flauw benul waar dit over gaat
Nee
Eens.
Ik kijk geen TV dus helaas zal ik deze historische en life changing serie moeten missen.
Ja hoor. Lache man 's avonds met vrouwlief even lachen om alle typetjes. En, nog mooier, géén BNers!
Nice
Sick
@haddem | 27-08-23 | 09:12: Stoked
@Dameskonijn | 27-08-23 | 09:15: Chill
Jottem
Oôôkwurt.
Ik kijk alleen de herhalingen.
Da's goedkoper ?
Nee, ik kijk al jaren geen TV meer. Qua programma's is het overwegend drie keer niks. Platvloerse reality poep. En als dat populair is, zegt dat genoeg over de mentale toestand van de gemiddelde kijker.
B zoekt vrouw wel gekeken is dit de uitgemolken variant ?
Nee dat niet, B&B is wel gemaakt door hetzelfde productiebedrijf als Boer Zoekt Vrouw. En B&B heeft een grandioze voice over van Jeroen Kijk in de Vegte.
@Dameskonijn | 27-08-23 | 09:12:
Dat herhalen van elke keer hetzelfde, zing programma's, datingprogramma's, Big Brother. Een beetje anders maar eigenlijk meer van hetzelfde.
Zo zinloos om daar kostbare levenstijd aan te verspillen.
Jazeker, zeer vermakelijk programma waarvan ik echt heb genoten.
Mijn vrouw kijkt het. Op de achtergrond hoor ik iedere avond Ton de Tantraman kwelen over zijn energieën, en een onvriendelijke vrouw het leven duiden aan de hand van voeten en tenen. Het is echt verschrikkelijk.
Ik keek het deels de afgelopen dagen. Ik zag er er iig niet zo goed hoe je op die manier een partner vindt. Volgens mij ook meer een programma voor vrouwen, meen ik op te maken uit het groot aantal vrouwen die in het programma central leek te staan en nogal kritisch over de aldaar aanwezige mannen was.
Family guy en de Simpsons mis ik als optie, als het de lineaire tv betreft. Anders is mijn keuze Rick and Morty
Zit er ook een grappige voice over bij? Soort animal crackers dus zonder Andre van Duin?
Nee. Tv gaat hier alleen aan voor voetbal.
Ja, ik ken het wel. Zojuist namelijk gelezen op GS.
Ken het alleen van VI.
Ik ook
Ik ook :)
Mevr. Degrelle eist het kijken van dit programma als voorspel.
Degrelle? Familie van Leon Degrelle?
nl.m.wikipedia.org/wiki/Léon_Degrelle...
Kijk, een pragmaticus zet de omstandigheden naar z'n hand en focust op wat wèl kan. Chapeau!
Kijk het niet. Hoor wel dat er een oud Frans docente van mij erin zit (Petri). Dat was al een trut eerste klas in de jaren 90!
Trut ok, maar was ze wel geil?
Die past wel enorm goed bij de schaaltjes van Hans!
Naar mens
@DankeSchon | 27-08-23 | 09:07: Haha zelfs dat niet! Brrr
Nou Mike, anno 2023 is het nog steeds een trut eerste klas kan ik je verzekeren!
@Dameskonijn | 27-08-23 | 09:13: Snap wel dat ze geen vent (meer) heeft.
Volgens mij haat ze mannen. Rare insinuaties, suggestieve vragen, constant blik op onweer, ik zou na 5 minuten toedeledokie zeggen
Vertel, vertel.
Om een kwakje in de kweek te leggen…
REAGEER OOK