Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Werkelijk niets mag meer: minister Yesilgöz gaat seks met lijken verbieden

Maar eigenlijk wel een goed idee

Klaar met het koude buffet

Ja, we weten het: in dit land is echt alles verboden en binnenkort mogen we dus ook al niet meer een ijskoude opentrekken. Geen laatste keer voor een stijve. Niet meer ketsen in de kist of batsen met de gebalsemde. Ministers Yeşilgöz en Bruins Slot luisteren naar het advies van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum en willen lijkschennis strafbaar stellen en dan is het gedaan met bonken op de begraafplaats. Alle extreem koude flauwe kutgrappen terzijde, is dat natuurlijk een uitstekend idee en raar dat het niet eerder is ingevoerd. Zo'n beetje ieder detail van uw leven is gevangen in de meest onbenullige regels, maar zodra u in de vriezer ligt is het vrij graaien. Grapperhaus wilde destijds niet aan een wetswijziging omdat #metoocold weinig voorkomt en het theoretisch bestraft kan worden via andere wetten, maar het lijkt ons dat we qua dergelijke activiteiten maar beter zo duidelijk mogen kunnen zijn. Als u een dierbare bent verloren en er later achterkomt dat iemand achteraf aan haar lichaam liep te friemelen, wilt u tenslotte geen risico lopen dat de dader zijn straf ontloopt door juridisch gehaarkloof. Dus hup verbieden dat koudkrikken: als we de pijp uit zijn verdienen we onze rust.

Reaguursels

Inloggen

Er is al een wet die dit allemaal regelt, dus wederom een draaiende draaideur toevoeging van mevr. Yesilgöz (VVD).

Dan de vraag: waarom een wet op een handeling die al geregeld is in een wet op alle schennis handelingen?

De formulering van mijn conclusie loopt spaak. Resume: apart, deze wet.

Unsinkable-Sam | 14-06-23 | 03:10

Eerst neuken dan praten gaat hier niet op

hotbrasil | 14-06-23 | 01:48

wat als je vrouw slaapt, mag dat wel?

Ir. Wilhelmus | 14-06-23 | 01:09 | 1

Op zich een volkomen belachelijke vraag. Echter, moeten echtlieden toestemming a.d. kerk, moskee of overheid vragen omtrent hun uitingen van gemeenschap? Als het a.d. kerk, moskee of overheid ligt blijkbaar wel.

Die bemoeien zich graag met het prive leven v.d. parochie, belijders of haar burgers.

Ir. Wilhelmus moet dus eerst zijn vrouw wakker maken voor toestemming, anders strafbaar.

Unsinkable-Sam | 14-06-23 | 03:25

De zoveelste aanval van het kabinet op de kleine geneugten van de gewone man.

l3art | 13-06-23 | 23:30 | 1

LOL!

At_Dawn_They_Sleep | 13-06-23 | 23:42

Is Rutte al weg?

Koppig | 13-06-23 | 22:44

Dat was een hoax.
Een urban legend dat Moslims nog een keer afscheidsex mogen hebben als hun vrouw is overleden.

Osdorpertje | 13-06-23 | 22:21 | 1

Nou, dat is onduidelijk. Een en ander hangt er vanaf hoe je de overlevering interpreteert. Liggen en slapen, de bijslaap? Er zijn koran geleerden die het wel toestaan, bijv binnen enkele uren na het overlijden.

geineonnuther | 13-06-23 | 23:04

Wordt een doodsaai seksleven dan ook strafbaar?

kortebroek | 13-06-23 | 22:13 | 1

Zolang Rutte premier is niet

ZonderNaam | 13-06-23 | 22:27

Laat me raden, dit stond weer niet in het verkiezingsprogramma van de VVD?

W_F | 13-06-23 | 22:01 | 1

Denk het niet, alles wat daar in staat doen ze meestal niks mee na verkiezingen.

ZonderNaam | 13-06-23 | 22:31
-weggejorist-
Timide_Aso | 13-06-23 | 21:52 | 1

Ik vraag me oprecht af; Hoe kan je als gezonde kerel nou opgewonden raken van een dooie? Dan zit er toch echt wel een schroefje bij je los hoor.

de Jager59 | 13-06-23 | 21:49 | 2

Waarom is de dader nou meteen een kerel?

Amsterdamsko | 13-06-23 | 22:04

Een lijk dat enigszins warm is kan snel geiler zijn dan een sekspop. Minuutje in de magnetron en gaan.

l3art | 13-06-23 | 23:32

Toch fijn dat juristen en politici hun prioriteiten zo scherp hebben.
Daadkracht (hm, per ongeluk dubbelzinnig) van dit kabinet en haar ambtenarren. Wat hebben we toch een gaaf land!

klimgek | 13-06-23 | 21:45 | 1

Staat er iets over in de DELA-polis?

Opajoop | 13-06-23 | 21:56

Is dit uberhaupt een probleem dan? Nooit onnodige wetgeving maken, wetgeving kan namelijk aangepast en opgerekt worden...

Bovendien, slagen ze er wel in om het goed te verwoorden? Wat is dan seks? Wanneer is dan iemand dood? Wat als iemand sterft tijdens seks?

Het lijkt mij echt een onzinnige verspilling van tijd en geld met een bijkomend groot gevaar dat de wet veel breder blijkt. Voor welk probleem is deze wetgeving nou een oplossing? Zit er een verborgen agenda achter?

Wat wordt de volgende stap? Bijvoorbeeld incest strafbaar stellen?
Incest klinkt heel naar (en met goede redenen, en jakkes), maar tussen instemmende volwassenen (die geen kind produceren) kun je je afvragen of dat inderdaad onethisch is.

Minderweter vindt dit ook allemaal viesbahverkeerd, maar dit soort wetgeving is erg eng. (Moet je ook alles maar willen verbieden wat je viesbahverkeerd vindt? Dan krijg je straks lijstjes met dingen die nog wel mogen, zoals welke huisdieren je nog mag (dit is al een ding, als je dat nog niet wist: google vooral op lijst met toegestane huisdieren). Onze overheid heeft hier een handje van.)

minderweter | 13-06-23 | 21:34

Het liep ook de spuigaten uit met die necrofilie overal.

SterF... | 13-06-23 | 21:08 | 3

Slayer heeft er wel een gaaf nummertje over geschreven....

At_Dawn_They_Sleep | 13-06-23 | 23:44

Precies!

At_Dawn_They_Sleep | 13-06-23 | 23:56

En seks met dode dieren?

Cornelis12 | 13-06-23 | 20:49 | 2

Gatver! Natuurlijk niet!
Alleen met levende.

Ruimedenker | 13-06-23 | 20:52

Ik weet niet waarom, maar nu moet ik ineens denken aan Tinkebell.

MAD1950 | 13-06-23 | 20:57

"Degenen die al dood zijn van binnen kunnen een aanvraag indienen (let op, pasfoto vereist) voor een necro-pas, welke na vijf jaar verlengd dient te worden bij het gemeentehuis."

Kouwe Kees | 13-06-23 | 20:48

ik vraag dit namens Jan Roos van Roddelpraat .
Dus sex met "veenlijk" Patty Brard mag ook al niet meer?

Baron_von_Rijswijck | 13-06-23 | 20:24 | 2

Laat Joris het niet zien...

Crematorium-de-Asbak | 13-06-23 | 20:25

Ik zou sowieso naderhand even een afspraak met de dierenarts inplannen.

omgponies | 13-06-23 | 20:36

Een tegenvaller dit. Ik had met net met STAP subsidie ingeschreven voor de cursus "Afleggen met respect" bij de lokale begrafenisondernemer.
Mijn inschrijvingsformulier is nog warm.

E.Colli | 13-06-23 | 20:22 | 1

Snel nu het nog warm is.

voorbips | 13-06-23 | 21:25

Bestialiteit is ook pas sinds 2010 strafbaar. De VVD en CDA hebben toen nog tegen gestemd want ze vonden het maar symboolwetgeving.

Joris Beltsin | 13-06-23 | 20:22 | 1

Alleen met instemming van het dier zelf.

Zeurders | 13-06-23 | 22:35

Er wordt hier wel lacherig over gedaan, mede omdat niemand het zich voor kan stellen, maar in verschillende moslimlanden is het dus via wetgeving, of een religieus decreet wellicht (wat ongeveer hetzelfde is in die landen), geregeld hoe lang (of hoe vaak) een man nog seks mag hebben met zijn overleden vrouw na haar overlijden. Misschien dat deze wetgeving daar dus ook wel tegen bedoeld is, gezien de populariteit van de islam hier momenteel.

Zum_Fotzen | 13-06-23 | 20:21 | 3

Zolang ze nog warm is, kan het ook niet veel kwaad.

Joris Beltsin | 13-06-23 | 20:23

Altijd weer die jongeren.

Deflatiemonster | 13-06-23 | 21:06

En de kinderen daarvan noemen we Marokkaanse Nederlanders.

voorbips | 13-06-23 | 21:28

Ben op leeftijd. Voor mij zit er alleen nog maar seks met levende lijken in.

Ruud Hazes56616330 | 13-06-23 | 20:15 | 2

Heel het leven de kans gehad een trits net iets te jonge vriendinnen te regelen en dan uiteindelijk zo eindigen... De tragiek van het bestaan..

Smoelensmid | 13-06-23 | 20:49

Ik denk er nog wel eens met een glimlach aan terug.

de Jager59 | 13-06-23 | 21:44

Vraag me af wie momenteel Silvio Berlusconi aan het doen is.. (wazige gedachte)

Crematorium-de-Asbak | 13-06-23 | 20:13 | 2

Balkenende is daar toch naartoe?

voorbips | 13-06-23 | 20:19

Als dit nu eindelijk illegaal en strafbaar wordt, waarom is illegaal verblijven in Nederland dan nog steeds niet strafbaar?

Dr. Worstenbroodje | 13-06-23 | 20:11 | 1

Hoho, dat is een echt probleem, daar hebben ze geen tijd voor in Den Haag.

voorbips | 13-06-23 | 20:20

De erfbelasting als meest verderfelijke vorm van lijkschennis wordt zeker weer ontzien?

Joris Beltsin | 13-06-23 | 20:11 | 2

Heel mooi.

voorbips | 13-06-23 | 20:22

Vandaar het woord erfelijk in verderfelijk

geineonnuther | 13-06-23 | 23:08

Wat moet je dan als man, als vrouwen alleenaar mooi willen lijken.

Santtulainen | 13-06-23 | 20:09

Meer landen hebben hier een oplossing voor. Zweden heeft bijvoorbeeld de sekswet, waarin is opgenomen dat er bij seksueel contact expliciete wederzijdse goedkeuring nodig is.

Zoelense Hobbyboer | 13-06-23 | 20:08 | 3

Tuurlijk met een revolver tegen je hoofd, teken je gewoon ff contact om te neuken. En achteraf graag een rating geven

Santtulainen | 13-06-23 | 20:10

Wie zwijgt, stemt toe

ZonderNaam | 13-06-23 | 22:29

Had verwacht dat dit een dood topic zou worden, maar het best lachen.

Sinterbikske | 13-06-23 | 20:07

"I particularly remember a heartwarming novel of his about a young necrophiliac who finally achieved his boyhood ambition by becoming coroner.."
www.lyrics.com/sublyric/65424/Tom+Leh...

MAD1950 | 13-06-23 | 20:05

‘Bij het krassen van de uil, schond hij weer een verse kuil’. Er mag ook niks meer in dit landje…

Spiderman1 | 13-06-23 | 20:05

Jeetje, echt alle lijken komen nu wel uit de kast bij Rutte.

omgponies | 13-06-23 | 20:05

Bruh…..

Plaque-doctor | 13-06-23 | 22:22

Je zal maar in Zweden wonen en je bent necrofiel kan je mooi tot in de eeuwigheid wachten tot hij/zij het seksueele toestemmingscontract ondertekend.

steekmug | 13-06-23 | 19:59 | 1

Had je tegel niet gezien voor ik reageerde, maar is in Zweden keurig in de sexwet geregeld. Geen knokkelsex daar.

Zoelense Hobbyboer | 13-06-23 | 20:12

Over de doden niets dan goeds, dus zeg na afloop altijd dat je het heel lekker vond, een complimentje laat niemand koud.

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:59

Ben zelf pooier, maar dat betekent dus dat ik geen begrafenisondernemingen meer opkoop.

skoftig | 13-06-23 | 19:57 | 1

Daar heb je het al: Death of a Salesman.

Nuuk | 13-06-23 | 20:02

You're so cold.
You're as cold as ice.
Ice, ice Baby.

Ik heb al die moderne popmuziek van tegenwoordig sowieso nooit vertrouwd.

Hetkanverkeren | 13-06-23 | 19:56 | 1

Ik moest lachen.

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 19:59

Een kleine dood in een lijk is toch niet zo erg?

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:56 | 1

Necromanticus.

SterF... | 13-06-23 | 21:10

Wel eens een lijk geneuqt na de crematie.
Was geen succes.
Was buiten in de wind.

Ruimedenker | 13-06-23 | 19:56 | 3

Contactlenzen kwijt en stoflongen zeker?

funda | 13-06-23 | 19:58

Dat wordt een dooie boel in de rechtbank bij de slachtofferverklaringen.

funda | 13-06-23 | 19:54

Kaas zegt dat ik toestemming heb. Dus Joris Kaas maar als ik iets verkeerds zeg, goed?

Drie verpleegsters staan om het lijk van een dode man. De eerste verpleegster zegt: "Zonde om daar niks mee te doen.'' En neukt hem. De tweede verpleegster zegt: ''Nu wil ik ook!'' En neukt hem nóg harder. De derde verpleegster zegt: ''Ik ben wel ongesteld hoor, maar daar heeft 'ie toch geen last meer van.'' En neukt hem. Opeens schiet de man overeind en de verpleegster begint haar excuses uit te stamelen over dat zij dacht dat 'ie dood was. De man zegt: ''Dat was ik ook, maar na twee hartmassages en een bloedtransfusie voel ik me weer helemaal prima!''

Hopelijk zijn de dames in dit zaaltje niet zo'n stel kille tantes als in de vorige zaal, of zal ik deze grappen maar gewoon in de vriezer schuiven? Misschien is het beter om niet over één nacht ijs te gaan?

*zenuwachtig naar Joris kijken doet*

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 19:54 | 2

Ik trek mijn toestemming terug wegens teleurstellende kwaliteit.

Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:55

@Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:55: Het laat jou koud?

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 20:01

Vroeger ooit een aanvaring gehad met een marokaan die ik (als beveiliger op een bungalowpark) aansprak op te veel herrie, waarop meneer meteen begon te roepen dat hij mijn kankermoeder ging neuken. Ik zei hem dat ik het niet erg vond dat hij opgegroeid was in een land waar het normaal is je maagdelijkheid te verliezen op een ezel, maar dode mensen opgraven gaat me wel heel erg ver. Krijg je een wat wat wat antwoord, en ik zei hem dat ik necrofilie gewoon vies vond, waarop ik hem ook nog uit moest leggen wat dat was. En toen zijn hij sorry sorry, dat was niet mijn bedoeling, maar ik denk eerder omdat zijn "vrienden " hem aan het uitlachen waren. Uitkomst, mijn moeder is niet dood, maar necrofilie nog wel steeds vies.

brie-de-penis | 13-06-23 | 19:53

Neuq je een lijk met of zonder condoom?
Gewoon gezonde belangstelling hè….
Verder niks ofzeau.

Ruimedenker | 13-06-23 | 19:53 | 2

Bij Artis is momenteel een interessante tentoonstelling, Micropia. Ga er eens kijken en dan mag u achteraf beslissen.

Joris Beltsin | 13-06-23 | 20:10

Meestal zonder. ... kans blijft op zwangerschap.... The world according to Garp......

onbekend | 13-06-23 | 20:16

Dan mag mijn buurman wel oppassen, want zijn wijf is of half dood of helemaal afgestorven

Mokum Kosher | 13-06-23 | 19:51

Gelukkig heb ik priapisme zodat ik zelfs na mijn dood een stijve heb.
;)

steekmug | 13-06-23 | 19:50 | 1

Dat is wel handig, dan schuift een geoefende pizzabakker je zo de oven in.

funda | 13-06-23 | 19:59

Geldt dat ook voor die levende lijken die je wel eens rond ziet lopen al dan niet op de tv?

NLgaatnaardeklote | 13-06-23 | 19:49

De edele sport van kerkhofmaken zit er niet meer in, helaas.
Sowieso, je bent geen heer als je het doet op de begraafplaats.
Je gaat het hoekje even om.

Kouwe Kees | 13-06-23 | 19:49

Kunstmatig in leven houden gaat nog groot worden. Hersendood is dood en levend.

Patje | 13-06-23 | 19:49

Nou die kun je dan weer van je bucketlist strepen.

Sinterbikske | 13-06-23 | 19:46 | 2

Fuckitlist toch;)

Smoelensmid | 13-06-23 | 19:51

Een koude pipi. Lijkt me niks.

Plukkieplukkie | 13-06-23 | 19:46

Als je iemand tijdens het neuqen vermoord ben je dan necrofiel?

Ruimedenker | 13-06-23 | 19:45 | 3

Nah. Hoogstens een beetje analfabeet. :)

knutsel_ | 13-06-23 | 19:47

Als je iemand vermoordt zonder t, dan ben je srafbaar.

Usumani | 13-06-23 | 20:44

Ah !!!
Dankzij Usumani snap ik knutsel nu….
Vermoort moet het zijn ;-)

Ruimedenker | 13-06-23 | 20:54

De vrouw van Daniel Koerhuis nu vaste klant bij willy,NL

Piet-Kietelaar | 13-06-23 | 19:44

Dus m’n vrouw is eerdaags strafbaar?
Ha! Dat zal haar leren.
Ik probeer altijd zo dood mogelijk te liggen.
Altijd onder het voetbal of als ik op GS wil.
Nu heb ik haar!!
Maar ja, hoe doe ik geloofwaardig aangifte als ik dood hoor te zijn?
Tips?

Ruimedenker | 13-06-23 | 19:44 | 1

Aangifte doen in je testament.

voorbips | 13-06-23 | 19:49

hmz seks met een gecremeerde kroket mag nog wel dan?

out-of-de-box | 13-06-23 | 19:44

Internet opzoeknet. Het Wikipedia-artikel 'Necrophilia in popular culture' geeft meer voorbeelden dan ik voor mogelijk hield.

J.P.Drapeau | 13-06-23 | 19:42 | 1

Ja, maar dat zal wel 90% death metal bands en horrorfilms wezen

ZonderNaam | 13-06-23 | 20:12

Lijkenvervoer is ook al zo lastig.
Ik heb wel eens iemand meegenomen als bijrijder in mijn busje. De man was ook redelijk ernstig ziek. Op een gegeven moment zakt hij in elkaar op die stoel. Is-ie-dood? Maar ik moest nog zo'n 80 Km, en ik had geen om ergens ver van huis met toestanden te maken hebben, dus ik reed maar door.
Op zo'n 25 Km van huis durfde ik hem een por te geven: "Ben je d'r nog?"
Gelukkig was hij alleen maar in slaap gevallen.

SNAFU | 13-06-23 | 19:41 | 3

Dus helaas geen seks?

skoftig | 13-06-23 | 19:46

@skoftig | 13-06-23 | 19:46:
Zoals ik het las wel, alleen bleek dat achteraf geen necrofilie geweest te zijn.

ZonderNaam | 13-06-23 | 20:11

Ze trok wit weg.. Ze deed wat stijfjes.. Haar reactie was onderkoeld.. Ze hield haar hoofd koel toen ze.. Zie je? Het is nu al te erg!

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 19:41 | 3

Ze was wel héél cool!

*wegduikt voor Joris*

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 19:42

Micropenis?

steekmug | 13-06-23 | 19:55

Het hoofd van mijn moeder hangt als een jachttrofee boven mijn haard, dat mag toch nog wel?

Patje | 13-06-23 | 19:40 | 1

Zolang je je leuter maar niet in haar mond steekt.

voorbips | 13-06-23 | 19:51

Ik roep alle necrofielen op: Kom uit de kist.

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:40 | 2

*Keihard lachen*!!

Nuuk | 13-06-23 | 19:42

LOL!!! U blijft een van mijn favoriete reaguurders wegens heerlijke humor. Waarvoor dank!

At_Dawn_They_Sleep | 13-06-23 | 23:50

De film Nekromantik voor liefhebbers.

thanseeuwen | 13-06-23 | 19:40

'Maar edelachtbare, ze bewoog nog!'
"Dat waren de wormen en maden."
'Bewijs het maar!'
*beetje in mond braakt*

Kouwe Kees | 13-06-23 | 19:38

Het laatste taboe.

thanseeuwen | 13-06-23 | 19:36

#metoocold is wel erg grappig lol.

knutsel_ | 13-06-23 | 19:35

En seks met zombies, mag dat nog wel?

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:34 | 9

@Mr_Natural | 13-06-23 | 19:44:
Die is ingewikkeld. In principe zijn ze dood, maar in films zie ik dat ze dan weer tot leven komen en ogen en hersens enzovoorts van levenden pakken. Doet Yesilgoz daar wat aan? Nee.

Nuuk | 13-06-23 | 20:17

Vraag ik me ook af voor een zombie hier om de hoek.

Zalwelweer | 13-06-23 | 20:43
▼ 6 antwoorden verborgen

Piemol in een warme paardendrol vind ik ook weerzinwekkend. Overheid dient zich niet met goede smaak bezig te houden.

xyzzy42 | 13-06-23 | 19:33

Tenminste een minister die weet waar de prioriteiten horen te liggen.

Hommel | 13-06-23 | 19:33 | 1

Precies dit, vreselijk druk zijn met zaken waar niemand last van heeft zodat echte prioriteiten op de plank blijven want geen tijd.

voorbips | 13-06-23 | 19:56

Ik controleer sowieso altijd of hetgeen ik penetreer nog ademt en op temperatuur is. Even neus dichtknijpen werkt vaak al. Als daar een reactie op komt bent je good to go

jeweettochniet | 13-06-23 | 19:33 | 3

Wiens neus?

Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:38

@Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:38:
Hahaha

Hebbiehemookweer | 13-06-23 | 19:47

En als je ineens een losse neus vasthoudt is ze al een maandje of wat dood

me163komet | 13-06-23 | 19:48

Maakt het enig verschil of je met een lijk aan het krikken bent of dat je hummus in een holle boomstam pleurt?
Zie het probleem niet zo.

Ichneumonidae | 13-06-23 | 19:31

Vanaf wanneer?
Ik vraag dit voor een vriend die morgen naar een uitvaart moet.

Flipper | 13-06-23 | 19:29 | 1

Wetsvoorstel is vandaag pas ingediend.
Veel plezier morgen.

Regentenstijl | 13-06-23 | 21:04

Nou, dan ga ik oma maar begraven. Het waren 3 mooie jaren.

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:28 | 2

Dank je lolbroek, nu eerst ff de koffie van mijn scherm vegen.

me163komet | 13-06-23 | 19:30

Toch wel haar AOW en pensioen laten doorlopen he? Ze mag er best voor betalen hoor!

Cunucu | 13-06-23 | 19:46

Ik kan zoveel misselijke grappen bedenken over dit onderwerp dat het mij verstandiger lijkt om jullie de vloer te geven, en gewoon te zeggen dat ik het wel goed vind zo. Ik denk dat bij mij ook alle stoppen doorslaan als één of ander ziek figuur zoiets doet met het lichaam van iemand waar ik een groot gedeelte van mijn leven lief en leed mee gedeeld heb. Wie zijn toch die mensen?

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 19:27 | 4

Je hebt mijn toestemming, dat moet genoeg zijn

me163komet | 13-06-23 | 19:44
▼ 1 antwoord verborgen

Het is weer heel eenzijdig de schuld leggen bij de levenden (en vast de blanke hetero man). Wie zegt dat het niet de lijken zijn die het initiatief tot seks nemen?

Nuuk | 13-06-23 | 19:26

Is een warme appeltaart dood of levend

jeweettochniet | 13-06-23 | 19:26 | 3

En, niet geheel onbelangrijk; is appeltaart wel vegetarisch?

VBO_B_Niveau | 13-06-23 | 19:27

Hangt er van af: komt die taart uit de oven of uit het crematorium?

Nuuk | 13-06-23 | 19:41

Als je het recept hebt opgeschreven mag je het zien als een contract ; dus, ja het mag!

Cunucu | 13-06-23 | 19:43

En wat te doen als ze tijdens de daad komen te overlijden?

Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:25 | 2

112 bellen en blijven beademen.

funda | 13-06-23 | 19:31

Eerst de mondholte en luchtwegen vrijmaken, daarna doorgaan met het advies van funda.

smdyasc | 13-06-23 | 20:09

Dus ik mag niet meer lijken likken?!
Of corpse hopsen?

Crankhead | 13-06-23 | 19:25 | 1

Je bent lid of je bent het niet.
Bravo!

Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:25

De verhoren van de slachtoffers duren eeuwig.

Patje | 13-06-23 | 19:25 | 2

En er zijn vast juridische problemen als blijkt dat de lijken oud genoeg waren om zelf te beslissen of ze seks willen.

Nuuk | 13-06-23 | 19:27

@Nuuk | 13-06-23 | 19:27:
Ik zeg altijd: 'die mensen hebben hun lichaam gedoneerd aan de wetenschap en ik bedrijf wetenschap'

Patje | 13-06-23 | 19:36

Laat mijn vrouw dit aub wel horen!
Zijn we daar ook weer vanaf.

Kaas de Vies | 13-06-23 | 19:24

Bestond er al niet iets als lijkenschennis? (Houdt mijn Google zoek geschiedenis graag kosjer)

Shadow112 | 13-06-23 | 19:24 | 2

Stil nou, het landsbestuur heeft even een win nodig.

funda | 13-06-23 | 19:31

@funda
Oke die gunnen wij ze dan maar, en met een kleine win in de pocket snel nu wegwezen juzulkdinges en cs. ;)

Shadow112 | 13-06-23 | 19:42

Het lijkt niet wat het is

Pekketrikker | 13-06-23 | 19:24

Ow te snel

- Het asielbeleid en de illigaliteit
- De Nationale politie
- Het communicatiemiddel C2000 werkt nog lang niet goed
- Groot deel automatisering is een zooitje

Op dit platform staan nog wel minstens 20 faal-topics vwb Law & Order
Heb er geen zin meer in.

dickwvf | 13-06-23 | 19:22

Ik heb wel is seks mat drank-lijken, zijn die in deze wet ook beschermd? En wat als ze de volgende ochtend wakker worden met hoofdpijn, ben ik dan ook schuld? Hoop dat BBB nog vragen gaat stellen.

jan huppeldepup | 13-06-23 | 19:22

Bent u necrofiel of niet? Doe de test.
Doe een Raket (Split mag ook) ongeveer een halve minuut in de vagina voor de seks.
En? Hoe is dat?

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:22 | 4

IK persoonlijk heb liever softijs (vanille)

paost712 | 13-06-23 | 19:25

Link graag.
Of is dit een eigen hersenspinsel.

NiCeY | 13-06-23 | 19:48
▼ 1 antwoord verborgen

Het griezelige idee alleen al: de ziel is er uit en dan met een dood lichaam sex. Dat komt mij zo luguber over als een scène van een horrorfilm. Triest dat de ethiek zo laag kan zijn gezakt dat het zelfs nu strafbaar moet worden gesteld. Maar ja, doe toch maar dan!

Jan, Leiden | 13-06-23 | 19:22 | 2

Erover praten is eigenlijk al te erg.
In dat geval kunnen wij allemaal een forse boete tegemoetzien.)

funda | 13-06-23 | 19:25

Met sugar mama mag nog wel hoop ik

jeweettochniet | 13-06-23 | 19:21

Laat Yesilgöz eens 'échte problemen gaan oplossen. Die zijn er genoeg.
- Persoonsbeveiliging faalt aan alle kanten met doden ten gevolg.
- Het OM zit wel heel vaak op een ander spoor dan de rechtbank.
- Alle explosies in vooral Rotterdam en Amsterdam zijn nog niet opgelost.
- Agent veroordeeld voor racisme nu leidinggevende Vreemdelingenpolitie.
-
-

dickwvf | 13-06-23 | 19:20

Wie van de 2 krijgt de boete?? (vraag het voor een vriend)

Crematorium-de-Asbak | 13-06-23 | 19:20

Geen gezeik, neuk een lijk.

Kill_Blinton | 13-06-23 | 19:20

Ik hoop wel dat er strafverzwaring wordt toegepast als de slachtoffers hulpverleners waren, of van een ander ras. Dat moeten we niet willen.

funda | 13-06-23 | 19:18

Is beffen ook seks?

Lucifer | 13-06-23 | 19:17

Als Rusland nu binnen valt hebben we een hoop lijken. Politie krijgt het druk met bonnen schrijven voor al die creeps.
www.omroepbrabant.nl/nieuws/4292450/h...

Meneertjehetheertje | 13-06-23 | 19:17

Tegen een ijskoud lijk aanliggen in de zomer is natuurlijk wel heerlijk.

Patje | 13-06-23 | 19:16

"theoretisch bestraft kan worden via andere wetten".
Gelukkig heeft Den Haag geen andere, urgente problemen. Hip hip hooray voor deze doortastendheid!

WasHetMaarMakkelijk | 13-06-23 | 19:16

Hoezo? Nog nooit een klacht gehad.

MorgenEenAnder | 13-06-23 | 19:15

Als je dat in mijn Toko flikt ga je direct de oven in..

Crematorium-de-Asbak | 13-06-23 | 19:15

successen moet je vieren op social media. Lukt het niet op hoofddossiers zoals ondermijning door de drugsmaffia , dan maar over lijken gaan

HetOorAakel | 13-06-23 | 19:15

Benieuwd hoe 'dood' precies in de wet opgenomen gaat worden. De laatste ademtocht, of pas de artsenverklaring, of pas als de aarde erop gaat.
Anders krijg je weer enorme juridische strijd tussen teams juristen omdat er tussen die momenten altijd weer mogelijkheden blijven zitten.

funda | 13-06-23 | 19:15 | 2

@impy | 13-06-23 | 19:22: Dan zullen overbelaste ziekenhuizen weer wat juridische problemen extra krijgen.
'Dokter X., u liep dus het mortuarium in, en daar zag u de verdachten?'

funda | 13-06-23 | 19:28

Wat een gezeur zeg, hoe moet ik dan aan mijn gerief komen?

LonelyWanker | 13-06-23 | 19:13 | 1

Ik snap dit ook niet, nooit geK(l)aag gehad.

Flightless bird | 13-06-23 | 19:22

nu of nooit #pakzijnschep.

hoffrevisited | 13-06-23 | 19:13

Dit doen vrouwen natuurlijk nooit net overleden man. Daar gaat mijn laatste kans op seks.

TheseDays00 | 13-06-23 | 19:12 | 2

lijk-stijfheid dan?
Was toch kortgeleden hierover een artikel te GS waarbij mevrouw ook het hoofd erafsneed tijdens de copulatie?

nobodiesunmighty | 13-06-23 | 19:25

Lijkstijfheid biedt u misschien kansen.

Jan van Haerlem | 13-06-23 | 19:26

Is er al een kaag-grap gemaakt? Of is dat joris-waardig?

BoerKoekoek | 13-06-23 | 19:11 | 1

Kan niet, Kaag smelt, net als in The Wizard of Oz.

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:14

Mijn ex deed gewoonlijk alsof ze dood was tijdens het vogelen.
Heb ik een strafbare daad gepleegd?

Nonkel Frituur | 13-06-23 | 19:11 | 4

Als ze daarna wel weer normaal reageerde zou je ook reanimatie kunnen noemen

ZonderNaam | 13-06-23 | 19:14

Ik meldde zo’n dood zeehondje altijd bij Lenie ‘t Hart

Trekhaas | 13-06-23 | 19:14

Dat noemen ze volgens mij een zeester.

Flipper | 13-06-23 | 19:23
▼ 1 antwoord verborgen

Is kannibalisme al wel expliciet verboden of kan ik nog wel de grill mee naar het kerkhof nemen?

ZonderNaam | 13-06-23 | 19:11

Sommige satire zal ook niet lang meer beschikbaar zijn:
https://youtu.be/H4qZ-dDciOs
De Necrofiel - Van Kooten en De Bie

funda | 13-06-23 | 19:11

Noteer dat necrofielen zich ook kunnen wenden tot Patricia Paay, dus ook in deze barre/gure tijden zijn er zeker voor hen alternatieven.

glebber | 13-06-23 | 19:10

Mijn buurvrouw heeft een tijdje bij een hulplijn voor slachtoffers van necrofilie gewerkt. De telefoon stond roodgloeiend.

goedverstaander | 13-06-23 | 19:10

Ik doe mijn lijken altijd in de kast voordat ik seks heb.

Mr_Natural | 13-06-23 | 19:09 | 1

Dat is wel oppassen als je de deur stevig dichtslaat.

funda | 13-06-23 | 19:11

@Louter Leuter | 13-06-23 | 19:16: Eerste LP die ik ooit kocht met mijn eigen centjes. Heb uuuuren lopen staren naar alle fotos, al snapte ik toen nog niet helemaal dat Alice & de boys er op de bandfoto "behoorlijk brak" en high uitzagen. Maar wat een goodies zaten er bij die plaat ! Trading cards, een biljoen dollar biljet, die hoes van slangenleer met embossed diamant, bedrukte binnenhoes. Er was zoveel om naar te kijken. Dat heb je dus niet met zo'n stomme spotify playlist. En de muziek kickte ook dik ass !

Asteroid-B612 | 13-06-23 | 20:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Shit, daar gaan mijn tripjes naar het kerkhof...

Trouwens, voor wie het onderwerp interessant vindt: er is een best wel vermakelijke Spaanse film over gemaakt, genaamd El cadáver de Anna Fritz.

Divergente_Integraal | 13-06-23 | 19:08

Die grapperhaus zei ook dat ie t pedohandboek niet kon verbieden. Het zijn gewoon luie donders. Dilan deed t in een handomdraai!

Einde van de Domheid | 13-06-23 | 19:08 | 1

Hij wilde zijn dispuutgenoten niet in problemen brengen

Trekhaas | 13-06-23 | 19:12

Wordt hier nu een probleem mee opgelost? Of is dit wetgeving voor de morele verontwaardiging? Is er ooit weleens een geval in Nederland geweest van iemand die lijken seksueel misbruikte? Nog los van dat zo'n iemand waarschijnlijk thuishoort in een psychiatrische inrichting.

Tarak | 13-06-23 | 19:07 | 3

Inderdaad, dit is natuurlijk helemaal geen echt probleem in dit land. Kortom symboolwetgeving.

HoogToontje | 13-06-23 | 19:08

Dit kabinet heeft het patent op het bedenken van oplossingen voor niet-bestaande problemen. Het leidt de aandacht af van de echte problemen die niet worden opgelost. Om de 14 dagen wordt er zoiets de wereld in geslingerd. En de media berichten er uitvoerig over.

goedverstaander | 13-06-23 | 19:13

Precies dat dus, een hoop gedoe om niks, of is er een trend gaande die nog onopgemerkt is gebleven voor het grote publiek.

Jan van Haerlem | 13-06-23 | 19:24

Geldt dit ook voor lijken die uit de kast komen?

smdyasc | 13-06-23 | 19:06 | 2

Alleen als ze ijs-en-ijskoud zijn!

Gravin v Kippenbouth | 13-06-23 | 19:07

Uit de kist mag ook?

Ommezwaai | 13-06-23 | 20:01

Sigaar delen mag nog wel?

impy | 13-06-23 | 19:04

En dode dieren dan, of worden dieren weer als minderwaardig weggezet?

funda | 13-06-23 | 19:04 | 2

Mag ik dan geen twee kipfileetjes met een elastiekje erom meer neuken?

Trekhaas | 13-06-23 | 19:06

Sex met doden. Lijkt me niks.

Glasgow Argus | 13-06-23 | 19:04

Dat was een raszuivere Zuidberg, Struikrovert!

skoftig | 13-06-23 | 19:04 | 1

Heerlijk!

Oude tijden…

Wijze uit het Oosten | 13-06-23 | 20:07

Potjandikkie. Daarvoor hebben we veel te weinig gevangenissen. d'r Moeten d'r minstens 5000 bij. Weer zo'n symboolwet waar je niks mee kunt.

nobodiesunmighty | 13-06-23 | 19:03

Goed bezig. Tot op de dag van vandaag lopen de slachtoffers van necrofilie tegen een muur.

goedverstaander | 13-06-23 | 19:03

Ik herinner me nog de eerste scene uit Kill-Bill 1...

Haberdoebas | 13-06-23 | 19:03

Nou, dat zal m'n moeder leuk vinden.

Mali | 13-06-23 | 19:03 | 1

Is ze gecremeerd? heeft ze misschien geluk.

nobodiesunmighty | 13-06-23 | 19:12

Maar als er nog wat leven inzit valt het nog net niet onder de nieuwe wet, begrijp ik.

funda | 13-06-23 | 19:02 | 5

@Croisantneuf | 13-06-23 | 19:04: Ja, ik zie de eerste processen al tegemoet. 'Maar edelachtbare, hij kreunde nog een beetje.'
'Dat laten we over aan de deskundigen, meneer'.

funda | 13-06-23 | 19:06

Handig ezelsbruggetje: Is het nog warm, dan mag je in de endeldarm.

Trekhaas | 13-06-23 | 19:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Was dat nou zo moeilijk? Maar goed, in coronatijd werden de grenzen van lichamelijke integriteit ook dicht benaderd, dus ik verbaas mij nergens meer over.

MickeyGouda | 13-06-23 | 19:02 | 4

@AntiZanicz | 13-06-23 | 19:16:
Laten we eerlijk zijn, deze wetswijziging zou nooit nodig zijn geweest voor de homeopathische verdunning van onze bevolking.

MickeyGouda | 13-06-23 | 19:21
-weggejorist-
Normpje | 13-06-23 | 19:29
-weggejorist-
MickeyGouda | 13-06-23 | 19:32
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland