Buienradar: Nederland morgen verdwenen
Tegenvaller voor iedereen die met de trein of auto moet morgen. Die gele dingen doen het niet wegens druppeltjes op het spoor, en de rest van Nederland staat in een File des Doods, want dat is altijd zo als het regent. Blijft u maar lekker de hele dag in bed liggen, net als de neuspeuterende droogte-redacties van Volkskrant, NRC, Trouw en RTL Nieuws. Groetjes, KNMI.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Wordt ons ook al afgepakt: Code Geel, Oranje en Rood van het KNMI PER PROVINCIE
Die sjeu van u, weet u wel, wordt dat nog wat?
Onderwaterwereld GERED: VN-Oceaanverdrag van kracht
De internationale wateren binnenkort:
Vrijdag 'KRACHTIGE DEPRESSIE' met VEEL SNEEUW, KNMI roept rayonhoofden bijeen
Nee niet die rayonhoofden, nee niet eens rayonhoofden
LIVEBLOG SNEEUW DES DOODS
SNEEUW +++ LAND PLAT +++ CO DE ORANJE +++ LIVEBLOG
CODE GEEL DES DOODS! Onweer, regen en hagel in aantocht
En het is BENAUWD, ook dat nog!
