Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rare Samira van @D66: "Anti-genderbewegingen (?) zijn niet welkom in het Europees Parlement"

Anti-genderbewegingen, zijn die tegen genders?

Samira Rafaela, alweer zo'n ronduit rare D66-vrouw met die kenmerkende, gefragmenteerde crazy eyes en Wassila Hachchi/Nilüfer Gündoğan-energie. Dus uiteraard werden de klachten over haar machtsmisbruik gegrond verklaard en uiteraard dreigde ze de partij op te breken, want zo zijn een bepaald soort vrouwen met een splijtende inborst dat daar toch telkens opnieuw boven komt drijven nu eenmaal.

Maar goed, wat willen de Liberalen van D66 nu weer verbieden in het Europees 'Parlement' [het is geen parlement]? Het zijn "anti-genderbewegingen". Ze zegt bovenstaand: "So I hope that (...) with my colleagues in the European Parliament, we can really analyse closely where we can dismantle these anti-gender movements. I hope that the European Parliament will decide that some of these anti-gender movements should not be allowed here in this parliament, we should not accept their narrative, we should not accept the way they think about human beings. Whether it's about the LGTBI community, women, trans people. We cannot allow them to be part, or to participate within democratic institutions."

Wat daar dus ongeveer staat is dat het bevragen van het gangbare transgender-narratief geen plaats mag hebben binnen 'democratische instituties'. En er in het Europees Parlement geen plaats mag zijn voor de suggestie dat genderdysforie in veel gevallen secundair is aan een primaire vorm van psychologisch leed en dus helemaal niet de 'aandoening' is die zo agressief geaccommodeerd of gevierd moet worden. Er geen plaats mag zijn voor het fenomeen dat de komende jaren exponentieel toe zal nemen: van transitiespijt en detransitie. En er geen plaats mag zijn voor de conceptuele gevolgen van het letterlijk accepteren van de ideologische geloofsgetuigenis "Trans Women Are Women".

In het EP geen plaats voor conceptuele kanttekeningen bij deze gedachteschool

Social

ok

Reaguursels

Inloggen

"Democratie is te mooi om zomaar met iedereen te delen".
Ooit een sarcastische omschrijving van apartheid in Zuid Afrika.
Nu de serieuze instelling van "het radicale midden" aan de macht. Dat buiten de democratie om allerlei voldongen feiten organiseert; EU, overbevolking, islamisering, afschaffing welvaart, onhaalbare "milieumaatregelen" die de miljarden jaren oude samenstelling van de lucht moeten veranderen, etc.

Dandruff | 29-04-23 | 07:59

Mijn horizon houdt op bij twee genders (we gooien toch zo graag Engelse woorden in onze Nederlandse zinnen), mannetje en vrouwtje, lekker overzichtelijk. Anti-gender is een onzin uitdrukking, je moet behoorlijk geschift zijn als je tegen een geslacht bent, want dan ben je tegen jezelf.

De hele LHBTQI kliek is ook behoorlijk discriminerend, want als je al mensen in een (heel klein) hokje wil stoppen dan moet het allergrootste hok, hetero, voorop staan.

bergsbeklimmer | 29-04-23 | 07:31

Ik lees hier veel over D66, maar niet over VVD dezelfde partij in het EU-"parlement". Zij spreekt dus niet alleen namens drammers66 maar ook namens de andere "liberalen". Horen wij daar nog iets van beste vrijheidslievenden.

bergsbeklimmer | 29-04-23 | 07:15

Regenboognazi’s!

Zeddegeizot | 29-04-23 | 07:11

Wil iemand Samira misschien uitleggen wat democratie betekent?

Het wordt onderhand een beetje genant.

Flapoor | 29-04-23 | 07:01

Er komen rapporten binnen over vrienden van de tuinkabouter die onderweg zouden zijn om Caledonia te ontzetten.

hallevvezool | 29-04-23 | 06:56

Heel eerlijk de meeste gleufdieren hebben deze travestie zelf toegestaan. Dan lossen die zooi ook maar op! Maar in de tussentijd wil ik dan transgespuis niet om mij heen. Middelgrote mand.

Aarsvogel | 29-04-23 | 06:32

Mijn vrije mening over omgebouwde mannen is natuurlijk belangrijker dan het geklaag en gedram van dat kleine gnoompje. Maar goed, fijn dat ze ondanks haar overduidelijke beperkingen toch een leuk betaalde baan heeft.

Zoelense Hobbyboer | 29-04-23 | 06:31

Madam wil dus de verkeerde mening in het EU parlement gaan sanctioneren. En wat dan te doen met alle mensen wiens mening door de gesanctifieerden vertegenwoordigd worden? Wil ze die ook gaan sanctioneren? Ziet deze vrouw niet dat ze hetzelfde doet als de bruin/zwarthemden van de 30er jaren?

Gladiator Fap | 29-04-23 | 03:27 | 1

Dat waren andere tijden waarbij er veel chaos en armoede in het verslagen Duitsland heerste. De paralel welke ik kan trekken is dat uitsluiting van normale inzichten in de politiek verstrekkende gevolgen kan hebben.

Wat mevr. Rafaela betreft, ik opteer voor een cordon sanitair rond muppet partijtje D66, tevens de zaken zien zoals ze zijn: mevr. Rafaela plugt agenda achterban 0,001% in het EU parlement. Misbruik makend van Overheidsgelden en oproepen tot polarisatie t.o.v. het overgrote deel v.d. gemeenschap aldus.

Unsinkable-Sam | 29-04-23 | 03:53

En hoeveel euro’s van belastinggeld krijgt zo iemand betaald..
Werkelijk 0 besef van echt werk.
Wat kunnen deze mensen eigenlijk nog meer behalve volledig losgezongen zijn van de realiteit?
Ga stenen leggen, koken, een bus rijden, doe iets voor je geld.

Maya de Blij | 29-04-23 | 01:02

Wat verlang ik naar een grot, vuur, vlees en een vrouw.

B2 | 29-04-23 | 00:44 | 1

and wine.....

oblix | 29-04-23 | 02:28

Was het maar Décolleté66, dan hadden we er nog iets aan.

Monkey Cabbage | 29-04-23 | 03:42

Dedain66
Demonen66
Drimmelen66
Defok66

Louter Leuter | 29-04-23 | 07:29

Dystopie66
Dom66
Dedain66

ffnietnu | 29-04-23 | 07:50

Er lopen er blijkbaar nog meer vrij rond als dat er zijn opgesloten.
Doe gewoon waar je zin in hebt, maar val er mij niet mee lastig.

Boeloeboe | 29-04-23 | 00:04

Zal bij de her-invoering van de dienstplicht nog best 'n gedoe worden met lieden die wel hun democratisch recht opeisen om als transorgel door het leven te gaan, maar omwille van het ontbreken van courante defenities dit recht niet te hoeven (willen) verdedigen.

Bluebarry55 | 28-04-23 | 23:39

Dit soort oprispingen van uitsluiting is simpel te verklaren: het consolideren v.d. macht. Nog even wat wetten en wetjes er doordrukken zodat het pad naar normalisering geblokkeerd is. De volgende stap is hierdoor te voorspellen: na laster, karaktermoord en uitsluiting komt stage 7 (limited destruction). Nee, ik zeg niet dat ik dit wens, ik zeg dat dit patroon conform de escalatie ladder van Friederich Glas loopt, 2nd level, stage 6: Treat strategies. en.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Glasl... Kortom, nog eventjes afwachten uit welke hoek deze limited destruction komt…

Unsinkable-Sam | 28-04-23 | 23:35

Op het volgende partij congres wordt Democraten (19)66 officieel omgedoopt in Dictators 23.

Klaagbaan | 28-04-23 | 23:33

Ze hebben nog steeds 10 zetels. Ik snap het niet, en jij ook niet. Kom je op de vraag van Kaag, wie zijn die mensen..

Ouwe Semelaar | 28-04-23 | 23:05 | 1

Haha, digitaal is alles mogelijk! Bijkomend is een 0 niets, dus blijft over 1 zetel. Die kant gaat het wel op...

Unsinkable-Sam | 29-04-23 | 03:56

Die gozer met die baard heeft duidelijk meer subsidie nodig om het af te maken ...

Lysian | 28-04-23 | 23:03

Bij D66 wordt je blijkbaar pas toegelaten als je kompleet krankjorum bent.

Lysian | 28-04-23 | 23:01

Je moet maar durven: de anti-genderbeweging als anti-democratisch benoemen (zijn ze niet)... en vervolgens voorstellen om die niet meer in het parlement toe te laten? Geeft wel een aardig inkijkje in de echokamer tussen de oren van deze nitwit.

Muxje | 28-04-23 | 23:00

Ieder normaal mens moet toch meewarig schudden met zijn hoofd als hij types als Samira Rafaela ziet. Dat wordt dus serieus op de EU D66 lijst geplaatst en ook nog eens gekozen.
Overigens. Marieke Hoogwout. Zin beginnen met "Want frankly..." Dat zal wel populair zijn in uw kringen maar niet doen. Dat is zeer lelijk qua taal vooral als de rest van de zin Nederlands is. Je kunt ook "serieus of eerlijk gezegd" zeggen of de gehele zin in het Engels. En dat voor een vrouw die later in een boekhandel wil wonen (volgens uw Twitter account).

Basil Fawlty | 28-04-23 | 22:59 | 6

@Basil Fawlty | 29-04-23 | 00:44:
Willekeurig strooien met (vermeend) Engelse woorden in een zin staat zo werelds. Laat zien dat ze belezen zijn. Zogenaamd diepzinnig. Dat het vaak volslagen onzinnige wartaal is, dat zien ze niet. Bij de roverheid en bedrijven heeft men daar tegenwoordig ook veel last van met hun Taak Forces, Outbreak Management Teams, targets en zo voorts.

Louter Leuter | 29-04-23 | 07:40

@Louter Leuter | 29-04-23 | 07:40: waarschijnlijk zeer vaak in het vliegtuig om ergens de lokalen te vermaken met steenkolen Engels en raar gedrag.

ffnietnu | 29-04-23 | 07:54
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoe is D66 toch afgegleden van "meer democratie" naar "enkel stemrecht voor gelijkgestemden "?
Want daar komt dit betoog eigenlijk op neer.

Lijkvocht | 28-04-23 | 22:59 | 3

Sinds ze niet meer snappen "wie die mensen toch zijn"

Muxje | 28-04-23 | 23:03

Aanhangers van morbiditeiten in een politiek partijtje verenigd. Dit zou jou toch moeten aanspreken naar ik meen..

Unsinkable-Sam | 29-04-23 | 04:04

HAFMO, waar ik overigens nooit op gestemd heb, ligt inmiddels erg diep in zijn graf. Tendens dieper.

Louter Leuter | 29-04-23 | 07:43

Die met die baard had geen beste ombouwset.

Pretzel Logic | 28-04-23 | 22:51

De gender, dat is gewoon een beek in Eindhoven

Shoarmamasutra | 28-04-23 | 22:37 | 1

Bij Eindhoven, en is een armzalig beekje. Nomen est omen. De Tongelreep daarentegen...

Louter Leuter | 29-04-23 | 07:49

LHBT freak show.

hoestmogelijk | 28-04-23 | 22:35

Ik voel me vandaag een aardappel. Dus iedereen die niet vindt dat ik bij de groente hoor is af.

Teluitjewinst | 28-04-23 | 22:28 | 5

Heb je net gekookt en opgegeten. Je was lekker, bedankt.

DanskeRob | 28-04-23 | 22:55

Aardappels worden in Nederland niet beschouwd als groenten.

Lijkvocht | 28-04-23 | 23:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Anti-lobotomie bewegingen bedreigen de rechtsstaat. Of zoiets.

Egerius | 28-04-23 | 22:20 | 1

Er wordt wel degelijk in het lichaam corrigerend gesneden, alleen op een heel andere plaats

Shoarmamasutra | 28-04-23 | 22:39

Daar hebben we de gedachtenpolitie weer....

Roos | 28-04-23 | 22:19 | 1

Dictatuur 66.

DanskeRob | 28-04-23 | 22:57

Las onlangs deze kritische analyse in de Volkskrant (longread) over de zogenaamde Dutch Approach over aan minderjarigen toegediende hormoonremmers vóór het begin van de puberteit als inleiding naar de al snel volgende nog radicalere ingrepen. Een even gedegen als schokkend verhaal. En dat zou dus niet mogen. Lees het! www.docdroid.net/BjxrPos/the-dutch-ap...

GingerTed | 28-04-23 | 22:05 | 7

@TanteJuut | 28-04-23 | 22:40: Juist. Die screening was streng en is effectief gebleken.
@ReyNemaattori | 28-04-23 | 22:41: Deels door de toegenomen acceptatie: men is absoluut veel minder bang om hierover te praten dan slechts 5 jaar geleden. Dus komen er meer uit de kast. Maar het is ook zo dat kinderen, met name pubers, nogal van het experimenteren zijn, die willen dingen proberen, aandacht trekken, en grenzen opzoeken. Maar dit is wel even wat anders dan een jointje roken. Eensch met TanteJuut dat de screening streng moet blijven... maar een jongere die daadwerkelijk gender dysforia heeft, die is op veel manieren wel gebaat bij een vroege start met de hormonen. Dat zouden we niet uit moeten sluiten. De daadwerkelijke transitie pas bij 18, hormonen eventueel iets eerder.

Muxje | 28-04-23 | 22:58

@Muxje | 28-04-23 | 22:58: waarom zouden hormonen helpen bij gender dysforie? Ze veranderen niets aan het feit dat je het geslacht blijft dat je bent geboren. Transities? There's no such thing.

allemansvijand | 29-04-23 | 00:24

‘In transitie’ betreft gewoon code taal voor dat ze diegene voor een hoger doel mogen verminken. Het wordt tijd dat deze dark cult onderzocht wordt en stopt. Behalve bij uitzonderlijke en/of medische gevallen. Terug naar de basis en vooral wegblijven uit het politieke discours.

Unsinkable-Sam | 29-04-23 | 06:16
▼ 4 antwoorden verborgen

Geef mijn portie maar aan Fikkie. Non Binaire man met borsten en baard is een vrouw. Dan ben ik er ook 1. Kale man, waarvan al zijn haar naar beneden is gezakt met Piemel is een vrouw.

Zo lust ik er nog een paar. Mijn auto met 6 versnellingen en stuur is ook een vrouw.

EmilioEsteves | 28-04-23 | 22:04 | 1

mijn auto is stiekem een straaljager,maar als ik dat uitleg aan oom agent word ik niet serieus genomen .hoog tijd dat er ook voor auto's in transitie een beetje erkenning komt.

bowlfabriek | 28-04-23 | 23:45

Tijd om het EP guurrechts te maken.

sjef-van-iekel | 28-04-23 | 21:53 | 1

Laten we het gewoon gezond realistisch noemen. Vakjesdenken is voor die anderen.

NiCeY | 28-04-23 | 22:02

Joodse moeder en een Afrikaanse vader. En Samira is een overtuigd moslim.

Après toi | 28-04-23 | 21:52 | 2

En ze draagt klompen.

Xbitt | 28-04-23 | 22:02

Je zou bijna denken dat ze juist daarom iets heeft meegekregen over facisme maar kennelijk is dat niet binnengekomen in dat D66 hoofd.

whitechocolateface | 28-04-23 | 22:08
-weggejorist-
Softbrain | 28-04-23 | 21:43

Samira de Robespierre

batvoca2 | 28-04-23 | 21:39

Hoe vindt de CU het eigenlijk dat D66 niet in het scheppings-, maar in het herscheppings-verhaal gelooft en dat ze de CU willen verbieden?

Blauwpetje | 28-04-23 | 21:35

Een vent met een baard en borsten die zegt dat hij een vrouw is, werd vroeger tenminste fatsoenlijk en hartelijk uitgelachen. Nu niet meer.

SNAFU | 28-04-23 | 21:33 | 3

Sterker nog, die kwam (volkomen terecht) in het gekkenhuis.
Tegenwoordig is het linkerdeel van het Europees Parlement zelf het gekkenhuis geworden.

staat het bier koud? | 28-04-23 | 21:51

Goed voor jarenlang gesubsidieerd inkomen en aandacht van de crazy world.

Troyan horse | 28-04-23 | 22:30

@staat het bier koud? | 28-04-23 | 21:51: het wordt allemaal gevoed vanuit de Verenigde Naties. (Ik denk dst ze Natie verkeer geschreven hebben.)

DanskeRob | 28-04-23 | 23:00

Eindelijk! D66 gaat nu dus de grootste anti-gender beweging van ze allemaal aanpakken! De Islam. Go get them Jetten...

HetLichtInHetZuiden | 28-04-23 | 21:29

Trans Women Are Women, ik dacht dat we dat leerstuk inmiddels hadden begraven na die afgang van Nicola Sturgeon? Ach, ik hou ook niet van partijen (of mensen, of organisaties etc.) die vinden dat mensen niet zichzelf mogen zijn. Die vent met die BH in het filmpje bijvoorbeeld, ik vind het helemaal prima als je er zo bij wil lopen. Maar in het geval van die Isla Bryson zie je dat gedachtegoed 'je bent wie je zegt dat je bent' ook potentieel schadelijk is, daarom ben ik niet gerust als ik die Rafaela hoor.

Ik kan niet linken, maar er is een heel goed stuk geschreven over die Sturgeon/Bryson zaak en transatleten in vrouwensport in The Ruffian: Ian Leslie, Death of a Slogan, gratis toegankelijk. Leslie slaagt erin om hele zinnige kanttekeningen bij dat gedachtegoed te plaatsen zonder alles meteen af te doen als onzin.

Tashtego | 28-04-23 | 21:27 | 6

@LD69 | 28-04-23 | 22:34: En zo is het. Het stuk legt de vinger precies op de zere plek maar blijft respectvol. En het laat zien dat in het geval van transvrouwen in de vrouwensport de slinger al de andere kant op aan het bewegen is, weg van de informatie vernietigende machine waar Revel het over heeft, in de richting van gezond verstand.

Tashtego | 28-04-23 | 22:46

@Tashtego | 28-04-23 | 22:46: Dat gezond verstand was er altijd al bij de transgenders die massaal zijn weggelopen van de door wokies overgenomen LGBT-beweging. Die zien zichzelf als het door hen gekozen geslacht, maar snappen dat dat niet hetzelfde is als een biologische versie. En dat bijvoorbeeld als ex-man meedoen in vrouwensporten neerkomt op doping.

Muxje | 28-04-23 | 23:06

@Muxje | 28-04-23 | 23:06: Dat wist ik niet, maar het verbaast me niet. Zie ook de boekrecensie waar het stuk van Leslie mee eindigt:

"For me, the recipe for being trans and being happy, was to accept certain hard truths. I’m never going to be a woman, like my sisters are women. Some people are always going to see a male when they look at me. Those are the facts of my life. It’s still a good life."

Dat lijkt me een gezonde houding.

Tashtego | 28-04-23 | 23:27
▼ 3 antwoorden verborgen

De russische propaganda hoeft helemaal niet hun best te doen. Gewoon zulk soort mensen die gender problemen hebben of zoals samira met dwang de gender er in willen slaan kopiëren en met russische ondertitel op tv laten zien. Gordon zijn liefdesleven is daar ook interessant. Denken ze daar dat we allemaal zo denken en knotsgek zijn.

jan huppeldepup | 28-04-23 | 21:21 | 1

En mogelijk werkt dat als een rode lap, al was het maar dat ze ons uit medelijden uit ons lijden helpen.

ReyNemaattori | 28-04-23 | 22:47

Ik zal het even uitleggen. Je moet erkennen dat iemand een lesbische trans-gender shemale kan zijn. Maar met die kennis mag je niks doen, want je mag niet discrimineren. Waarschijnlijk mag je niet zeggen dat het onbelangrijk is, wat iemands gender is. Maar ik denk wel dat toegestaan is om te zeggen het in vele situaties irrelevant is. Het luistert nauw hoe je erover uitspreekt. Het is een toets, net zoals hoe je Scheveningen uitspreekt. Een nuance verkeerd leggen is dodelijk.

Gemak | 28-04-23 | 21:20 | 4

Zolang je over eieren loopt en tussen de lijntjes probeert te dansen van de regels die ze hebben opgesteld en elkaar contradicteren (ie. vroeg of laat zul je falen), heb je helemaal geen hersenbandbreedte over om nog iets nuttigs te doen.

ReyNemaattori | 28-04-23 | 22:48

Sjors?

Lysian | 28-04-23 | 22:53

Mag je wel tegen zo iemand zeggen dat hij/zij/x erg in war is en dat je hij/zij/x heel veel sterkte wenst?

ZomaarEen | 28-04-23 | 23:55
▼ 1 antwoord verborgen

Ze verwoordt het ongemak wat leeft bij 0.1% van de bevolking. Gelukkig is ze oud en wijs genoeg om alleen een democratische beslissing te nemen.

donkieshot | 28-04-23 | 21:18

".. we should not accept the way they think.."
Ah, dus D66 gaat alweer een stap verder en wil nu mensen buitensluiten die iets in hun hoofd hebben zitten wat de partij niet zint. Dus je hoeft niet eens meer je mond open te doen en iets te zeggen, je hoeft alleen maar iets te denken en de D66 Denkpolitie klopt op je deur.

Schoorsteenveger | 28-04-23 | 21:16 | 5

@Grachus | 28-04-23 | 21:18:
Daar heb jij dan weer gelijk in. Ze trekken nu alle registers open. Denkpolitie66.

Schoorsteenveger | 28-04-23 | 21:21

Inderdaad, het staat er gewoon met zoveel woorden. De D66-gedachtenpolitie houdt u in de gaten.

KeesBruin | 28-04-23 | 21:52

Een studiegenootje van me beweerde ooit eens dat het "wetenschappelijk" bureau van D'66 onafhankelijk zou opereren van de partij en daardoor geregeld andere geluiden dan de opvattingen van de partij zou laten horen.

nikolaos | 28-04-23 | 22:38
▼ 2 antwoorden verborgen

“We should not accept the way ‘they think’……
Dus zelfs denken gaat dictator66 verbieden. Kaag zag dat het goed was.

HoniSoit | 28-04-23 | 21:15 | 1

Doen ze in NK, Rusland, Turkije en China ook.

Ray Skak | 28-04-23 | 21:19

De nieuwe fascisten zijn de antifascisten.

De nieuwe democraten zijn anti-democratisch.

Gelukkig heb ik 1984 gelezen en begrijp ik het allemaal wel.

Zomaarwat | 28-04-23 | 21:14 | 4

@therealbraindump | 28-04-23 | 21:21: Precies. Consider this: “If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five per cent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated. The Party could not be overthrown from within. Its enemies, if it had any enemies, had no way of coming together or even of identifying one another.”. Begrijpen we de deplorableshaat ook weer.

Zomaarwat | 28-04-23 | 21:37

@TanteJuut | 28-04-23 | 21:16: Het is een uitgewerkt verhaal, gebaseerd op het communisme in Rusland. Het is meer van “de geschiedenis herhaalt zich” terwijl de mensen die dit veroorzaken zo hard zeggen bezig te zijn de mensen te bestrijden die voor die herhaling zouden zorgdragen. Het boek is echt geniaal en inmiddels in het Westen 1-op-1 op de huidige situatie te leggen.

Zomaarwat | 28-04-23 | 21:43
▼ 1 antwoord verborgen

Oneens. Je moet het gesprek met kritische mensen niet uit de weg gaan. Je moet het gewoon nog een keer goed uitleggen.

TanteJuut | 28-04-23 | 21:12 | 1

Juist! Anders snappen ze het niet helemaal en leggen we het voor de zoveelste keer uit. Dom volk.
*neus optrekt

Flightless bird | 28-04-23 | 21:35

Een HAVO meisje van kleur, dat elke ochtend voor de spiegel haar mimiek en Engels oefent, om met 250k per jaar beloond te worden.
Wat een gruwel, wat een ellende anno 2023.

Inhoudelijk ga ik er niet eens op in. De droefenis. Stik in je L

WasHetMaarMakkelijk | 28-04-23 | 21:12 | 1

Vroeger gaf je ze een My First Sony karaokesetje. Konden ze "Borderline" van Madonna meebleren...

Graaisnaaiert | 28-04-23 | 21:49
-weggejorist-
Lukiluuk | 28-04-23 | 21:08 | 3

Hebben dit soort verwarde personen dat zich volksvertegenwoordiger noemt eigenlijk enig besef van hoezeer ze zelf de weg kwijt zijn cq in een tunnelvisie zijn beland?
Wat ik eigenlijk mis op GS is regelmatige artikelen over hoe de rest vd wereld langzaam maar zeker ons de rug toekeert vanwege dit soort wappies.
In bijv Afrika zijn ze ons steeds meer volkomen zat met onze opgeheven vingertje en onze dubbele moraal. Afrika sluit steeds meer China en Rusland in de armen en ook van het midden oosten hoeven we weinig meer te verwachten. Een steeds groter deel van de wereld denkt niks meer en minder dan dat wij knettergek worden of het al zijn

ZomaarEen | 28-04-23 | 21:08 | 2

Yep, er zit geen testeron meer in de EU

Nico1000 | 28-04-23 | 21:32

De rest van de wereld zou achter de Westerse gidslanden aan moeten lopen.

Lol.

Zomaarwat | 29-04-23 | 06:58

99% van die transmensen heeft een zware psychische aandoening. In plaats van die mensen te helpen wordt het idee gevoed dat ze niks mankeren en maak je het nog erger. Ik stel daarbij dat die mensen die hieraan meewerken minstens zo ziek zijn.

Stonecity | 28-04-23 | 21:05 | 1

Dan ben je wel behoorlijk druk geweest met je veldonderzoek.

TanteJuut | 28-04-23 | 21:18

Elk letterbak type wil graag gelijkheid en respect, ( en terecht ook) maar ik heb nog nooit zo verschrikkelijk veel verschillende hokjes gezien met al die gendertoestanden van tegenwoordig.

SNAFU | 28-04-23 | 21:04

Net als je de Jerry Springer onderwerpen als: My transgender poodle was raped by the neighbour's Nazi Rotweiler. Should I let him have an abortion?" kwijt denkt te zijn, komt D66 wel weer om de bocht.
Gender bestaat niet, geslacht bestaat, gedrag bestaat, chirurgie bestaat, hormonen bestaan, raar gedrag bestaat ook, net als amputatie chirurgie en medicijn misbruik, maar gender bestaat helemaal niet. Gender is niet gedefinieerd, niet vast te stellen, het is hooguit een vaag concept.

Blauwpetje | 28-04-23 | 21:02

D66 staat niet voor democratie, verre van zelfs, het zijn de grootste anti democraten. Mensen die hierop stemmen moeten eens goed in de spiegel kijken en bepalen hoe ziek ze zijn.

Dit is de grootste tumor in Nederland, je vraagt je elke keer weer af, hoe ver blijft dit gaan? In mijn optiek zijn we al te ver heen.

Meningen verbieden omdat ze je niet aanstaan klinkt als 1984.

Laten we eerlijk zijn een vrouw met baard, is geen vrouw, maar een freak!

swagmachine | 28-04-23 | 21:02 | 3

Een vrouw met een snor vind ik echter wel lekker, als hij maar laag genoeg zit.

jan huppeldepup | 28-04-23 | 21:16

@jan huppeldepup | 28-04-23 | 21:16: Een vrouw met haar op de'r tanden. Kun je die wel aan met dat gehuppel van je?

Grachus | 28-04-23 | 21:22

In de optiek van d66 verbieden ze foute meningen. En dat is niet alleen toegestaan, dat is een moreel gebod. Want voor het weet is weer 19.. en rijden er treinen richting .......

Arachne | 28-04-23 | 22:06

Ik kom er voor uit, ik ben Tramseksueel. Net lijn 14 nog een beurt gegeven.

Kaal-dik-en-lelijk | 28-04-23 | 21:01 | 3

En ik ben bike-curious, vroem vroem!

Cunucu | 28-04-23 | 21:09

Ik ben non-lineair, met mijn kromme.

Blauwpetje | 28-04-23 | 21:13

Ik ben Bi.
Bijzonder, wel te verstaan.

Andersdenkend | 28-04-23 | 21:28
-weggejorist-
Ichneumonidae | 28-04-23 | 21:01

We laten niemand vallen....... behalve..... en..... En..... En.... En. d666 op zijn best.

dathoujetoch | 28-04-23 | 20:59 | 1

We sluiten niemand uit zolang ze het met ons eens zijn.

BoerKoekoek | 28-04-23 | 21:26

Als homo schaam ik me voor LGBT; ik wil niet in hetzelfde rijtje als “al die anderen”.

Als je normaal behandeld wil worden, gedraag je dan ook normaal.

Raskut | 28-04-23 | 20:58 | 3

Makkelijk lullen ja, maar ik heb toevallig wel last van 'normaalschaamte'.
Wat mot ik daar dan mee?

Ichneumonidae | 28-04-23 | 21:02

Ja maar het hele land is homofoob, transfoob, racistisch en nazi dat is wel een probleem

jeweettochniet | 28-04-23 | 21:03

Vroeger kon je vrouwen met een baard gewoon op de kermis gaan bekijken.

Nonkel Frituur | 28-04-23 | 20:57 | 4

Dit! The freakshow!

swagmachine | 28-04-23 | 21:03

Wel eerst betalen, nu dus gratis!

Prof.Dr.Mr.Ir.Z | 28-04-23 | 21:11

Nu in de tweede kamer. Gratiesss

BoerKoekoek | 28-04-23 | 21:27
▼ 1 antwoord verborgen

Thanx. Was al een hele tijd op zoek naar dit filmpje. Lukte me niet om het op YT te vinden.

LucaBrasi | 28-04-23 | 21:19

Heerlijk dit. Wat nog mist is een Iraans vlaggetje op die drones.

Graaisnaaiert | 28-04-23 | 21:20

@Graaisnaaiert | 28-04-23 | 21:20: Er is een land dat spionage en bewakingsapparatuur (surveillance) verkoopt aan dictaturen, waarmee zij hun bevolking onder de duim en in de gaten kunnen houden. De knowhow is verkregen door de directe naasten volledig te controleren en af te knijpen. Hun vlaggetjes past uitstekend op deze drone. Tip: het is niet Iran.

Arachne | 28-04-23 | 22:12

Frans ginder is là-bas.
Maar dat zal weer niet bedoeld worden.

Schadenfreude | 28-04-23 | 20:56

Als je niet denkt zoals wij lig je eruit. Feitelijk gewoon fascisme. Wat een bruinhemden daar bij D66.

intrigant | 28-04-23 | 20:56

Misschien een idee om €25000,- boete te geven aan iemand die iets negatiefs zegt over Lettertypes?
apnews.com/article/fact-check-canada-...

Kon zo gauw het Geenstijltopic vinden hierover.
Ik zoek het er even bij…
Maar goed, de gekte uit Noord-Amerika komt hierheen en kennelijk willen we ze overtreffen.
Krankjorum.

Ruimedenker | 28-04-23 | 20:55 | 1

Maar, wordt het niet eens tijd voor Eliteland?

Beste_Landgenoten | 28-04-23 | 20:53 | 4

Is er al op de Lange Houtstraat, dat Partei Bureau waar de instructies vandaan komen.

dathoujetoch | 28-04-23 | 21:02

Hou dat alsjeblieft uit de buurt van Marken.

piervisser | 28-04-23 | 21:03
▼ 1 antwoord verborgen

Praten over gender terwijl er elk uur een scheepslading aan figuren komt binnenvaren met een bijzondere kijk op man/vrouw relatie. Dit continent is af. Wat een ellende

davidhasseltoff | 28-04-23 | 20:52

Ja gvd nu ist klaar hè.
Kappe met die onzin.

RickyLaRue | 28-04-23 | 20:52

Zo een niqaab is zo slecht nog niet. Iedereen kiest zijn gender, maar niemand loopt er mee te koop. Iedereen heppie de peppie. Die ouwe geile profeet Muhamed was zo gek nog niet.

Mokum Kosher | 28-04-23 | 20:50 | 1

Heb de koran ooit gelezen (ik geef toe, ik was dronken), maar profetieën heb ik daar niet in gelezen.
Moslims hebben het vaak over de profeet, maar wat profeteerde hij eigenlijk? Dat Afghanistan een wereldmacht zou worden?
Kan het, helaas, nu niet meer nagaan, want de dundrukversie (destijds dfl 10) heb ik gebruikt als pleepapier.

Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:54

Ook wel weer lollig om te horen van D66, een partij die je niet eens naar de ondergang hoeft te wensen.
Doen ze zelf al. Petje af.

Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:48

Er bestaan alleen maar mannen en vrouwen. Van welke anti-genderbeweging ben ik nu lid, Samira?

Patraque | 28-04-23 | 20:48 | 1

Er bestaat ook nog zoiets als een hermafrodiet. En daar mag best wel wat aan gesleuteld worden om het kwartje 1 kant op te laten vallen.

Andersdenkend | 28-04-23 | 21:25
-weggejorist-
Weerduivel | 28-04-23 | 20:46

Zo dus, er is geen plaats meer voor gender denialists? Het wordt wel erg sober zo langzamerhand..

Beste_Landgenoten | 28-04-23 | 20:46 | 1

Gelukkig ben ik geen gender ontkenner. Ik erken beide biologische geslachten. Al het andere is slechts een bedenksel of een foutje van de natuur.

intrigant | 28-04-23 | 20:59

Mannen met baard en tieten, mannen zonder baard met tieten, vrouwen met baarden met of zonder tieten.
Ik geef het op.

Jan Dribbel | 28-04-23 | 20:46 | 6

Mannen met een poes!

Prof.Dr.Mr.Ir.Z | 28-04-23 | 21:13

Misschien leuk baantje voor jou, gender checker? De hele dag in broekjes kijken.

Beste_Landgenoten | 28-04-23 | 23:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Doet mij denken aan Trudeau….
People with “unacceptable views”….
Heel eng als mensen denken te kunnen bepalen wat jij mag denken en/of zeggen.

Ruimedenker | 28-04-23 | 20:45 | 1

Hillary Clinton met haar "deplorables".

Patraque | 28-04-23 | 20:50
-weggejorist-
Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:45 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Je hebt gelijk Spartacus, het is wachten op de golf van mensen die gruwelijke spijt hebben van hun transitie. Dit begint al op te komen en de verhalen zijn hartverscheurend. Het zou een reden moeten zijn om eens flink op de rem te trappen.

ZOMG | 28-04-23 | 20:44 | 3

Geen medelijden met die idioten, succes ermee!

swagmachine | 28-04-23 | 21:08

@swagmachine | 28-04-23 | 21:08:
Als iemand psychische hulp nodig heeft en hij/ zij krijgt dan te horen dat de problemen zullen ophouden als ze in het juiste lichaam zitten. Wat doe je dan? Die mensen hebben hulp nodig, en niet van kwakzalvers. En ja, er zullen echt wel mensen zijn die in "het verkeerde lichaam" zijn geboren. Die had je vroeger ook, maar niet in die mate zoals tegenwoordig.

Andersdenkend | 28-04-23 | 21:23

Dat hele parlement is Trans. Een klein Straatsburgs mannetje in een dik Brussels vrouwenlijf....of vice versa.

Kaal-dik-en-lelijk | 28-04-23 | 20:40

Ik heb toch altijd het idee dat als je de gemiddelde D66-prominent bekijkt, dat ze niet helemaal goed bij hun hoofd zijn..

UltraViolence | 28-04-23 | 20:39 | 1

Dat zoekt elkaar op dus ik denk dat het ook zo is.

ChalinaRosa | 28-04-23 | 21:04

D(ictatoriaal)'66 weer bezig?

At_Dawn_They_Sleep | 28-04-23 | 20:38

Ze ligt niet zo goed meer binnen haar partij en dat neemt me voor haar in. Maar het blijft natuurlijk wel een D66'er. D66'ers vinden zichzelf moreel superieur en iedereen die niet denkt als D66 minderwaardig. Omdat ze zo superieur zijn, hebben D66'ers het recht andersdenkenden de mond te snoeren. Jammer, meid, dat je zo denkt.

MAD1950 | 28-04-23 | 20:38

Het wordt steeds doller, extremer en maffer bij DDR66... aub verkiezingen en tot 0 zetels reduceren die secte..

Nederlanddraaitdoor | 28-04-23 | 20:36

Andere meningen over bewust onduidelijk gehouden en immer uitbreidende gender ideologie worden niet toegestaan. Dit is puur fascisme. En dan de mond vol hebben met “democratie”. Laat me niet lachen.

Gladiator Fap | 28-04-23 | 20:34 | 2

Deze mensen ontkennen de keiharde biologische feiten, menen dat ze die naar believen kunnen manipuleren, wensen niet met de absurditeit van hun denkwijze te worden geconfronteerd en willen daar sancties aan verbinden.
Inderdaad, fascisme in optima forma, en het sluipt onze maatschappij steeds verder binnen. Het is al aanwezig op de basisschool (!). Wie beschermt onze kinderen tegen deze gevaarlijke gekken?

Here's Freddy | 28-04-23 | 20:47

@Here's Freddy | 28-04-23 | 20:47:
Foutspraak. Het is Kindcentrum.

Arachne | 28-04-23 | 22:16

Man breaks Trans-woman powerlifting record by 100 pounds to prove a point www.sportskeeda.com/health-and-fitnes...

Ik snap sowieso niet zo goed waarom iedereen het over gender moet hebben. De Britten noemen het niet voor niets "private parts". Dit komt een beetje over als iedereen met tepelhoedjes, tieten of penis aan het helicopteren is om hun gender van de daken te schreeuwen. Zeer oppervlakkig, ik zou liever kennis willen maken met iemand ziel.

Feynman | 28-04-23 | 20:33 | 2

Och, het grootste sociale handicap van velen is egocentrisme. Ze hebben er alles voor over om in de schijnwerpers te staan. Aandacht, ten koste van alles.

wijsvinger | 28-04-23 | 20:47

Heel vreemd inderdaad. Hier leggen ze feiten naast zich neer, maar als je dat doet omtrent klimaatverandering ben je in hun ogen fout bezig. Die mensen zijn gewoon heel erg in de war.

Mokum Kosher | 28-04-23 | 20:54

Het zoeken naar vijanden om oppositie uit te schakelen is een onmiskenbaar ken,erk van dictatoriaal denkende mensen. Termen als “dom, onderbuik, stom, willen niet begrijpen, ondermijning, snappen het niet”, zijn het vocabulaire van de anti-democraat.

Het is wachten tot er brand uitbreekt in het ‘parlement’ en een onwelgevallige de schuld gaat krijgen.

Dit ‘parlement’ heeft al eens een proefballonetje opgelaten om anti-Europese partijen niet mee te laten doen aan verkiezingen.

Nuuk | 28-04-23 | 20:32 | 1

Ik moest automatisch aan iemand denken bij al die termen.

Kowalski11 | 28-04-23 | 20:39

Ik mag hopen dat dit niet geaccepteerd wordt. Dit is echt doodeng.

halfvolle glas | 28-04-23 | 20:32

Net wat honing gegeten. Ik voel me nu best wel beer.
Straks even een zalmpje uit de koelkast slaan.

Usumani | 28-04-23 | 20:29 | 2

Honing is voor mietjes. Een beetje vent kauwt op bijen

Happy People | 28-04-23 | 20:35

Een mededeling dat andere geluiden dan het D66-getoeter niet welkom zijn, strookt eerder met de nazigeluiden in de jaren dertig, het gekakel van Kom Jong de Oen nu in Noord Korea en andere misselijkmakende dictaturen dan met het begrip Democratie waar dat minderwaardige clubje hier zijn naam aan ontleent.

langzullenweleven | 28-04-23 | 20:28 | 1

Lenin, Trotski en Stalin deden het al in de jaren 20. Compleet met goelags, psychiatrie, martelen, schijnprocessen en standrechtelijke executies. Cheka. Maar ja, Stalin was een bondgenoot. Kun je niks van zeggen.

Arachne | 28-04-23 | 22:20

Overigens nog een reden om zulke mensen het EP uit te trappen: er zijn allerlei echte problemen waar de EU mee te kampen heeft (energietoestanden, oorlog, terreurdreiging, asielproblematiek, mislukkende integratie van allochtonen, criminaliteit, et cetera). Daar moet veel tijd en aandacht in gestoken worden. Tijd en middelen verspillen aan wokeprobleempjes hoort daar niet bij.

Hommel | 28-04-23 | 20:28 | 2

Afhankelijk van de lidstaat waarin je woont is de EU zelf ook een probleem van behoorlijke omvang

intrigant | 28-04-23 | 21:02

Jawel. Daarmee leidt je de aandacht van de daadwerkelijk problemen (voor de burger) af en blijft de discussie uit de gevarenzone. Stel je voor dat burgers met elkaar over de echte problemen gaan praten. Er zou zomaar eens een opstand kunnen ontstaan.

Arachne | 28-04-23 | 22:22

Ik kan me de tijd nog herinneren dat gender- en wokegeneuzel stomweg niet bestond. Je had toen kerels van de verkeerde kant en vrouwen met baard en snor. Die werden weggestopt en verzwegen. Dat was ook voor hunzelf goed, omdat ze wisten waar ze aan toe waren. Tegenwoordig is alles woke en fluïde, wat verwarring en onzekerheid zaait. Zelfs pure hetero's (m/v) worden daar ongerust door.

Nivelleermarionet | 28-04-23 | 20:26 | 3

Nou, dan zijn ze toch niet zo puur hetero.

Papa Jones | 28-04-23 | 20:27

Ben helemaal voor ruimte voor iedereen om gelukkig te worden, maar niet door anderen te irriteren.

hooibergje | 28-04-23 | 20:31

Gewoon om lachen die onnozele flauwekul. Het grootste deel van de bevolking neemt het niet serieus.

intrigant | 28-04-23 | 21:05

een great reset dmv WOIII of bijbelse plagen zou de Europese Unie goed doen , let the cleansing begin

HetOorAakel | 28-04-23 | 20:26

Gaan de uitgeslotene de uitsluiters uitsluiten in het kader van inclusiefiteit?

Yor_Kok | 28-04-23 | 20:25

Er zijn in deze panelen enkele reaguurders die zich nogal eens beklagen over het feit dat GS zo vaak D66 op de korrel neemt. Maar jongens, ze VRAGEN er toch ook gewoon om?
En verdomd, als het niet waar is: telkens weer die mateloze intolerantie, die neiging om alles wat ze niet aanstaat te criminaliseren en te verbieden. Wat dat betreft is D66 intussen zo links als de neten, ook al hangen ze op economisch gebied het neoliberalisme aan.

KeesBruin | 28-04-23 | 20:23 | 5

Nee geef je groot gelijk deze keer

Beste_Landgenoten | 28-04-23 | 20:48
▼ 2 antwoorden verborgen

Zo iemand moet toch meteen met pek en veren weggejaagd worden uit dat EP, omdat ze niet alleen de VVU wil inperken maar ook de vrijheid van het hebben van een (andere) mening! Voer voor de toespraken op 4 en 5 mei.

Hommel | 28-04-23 | 20:22 | 3

Ja eigenlijk zou er geen plek moeten zijn voor dit soort gedachtegoed in het Europees parlement.

Duwbak_Linda | 28-04-23 | 20:24

@Duwbak_Linda | 28-04-23 | 20:24: Juist wel. Het geeft het volk brood en spelen. En terwijl het volk die kant opkijkt, ziet het niet wat er aan de andere kant gebeurt. Zodra ze het in de gaten hebben, is het te laat.

Arachne | 28-04-23 | 22:24
-weggejorist-
Kaal-dik-en-lelijk | 28-04-23 | 20:21 | 1

AG de meeste gekken lopen buiten. Hier weer een voorbeeld van....

benikookalgek? | 28-04-23 | 20:20

Een chirurg heeft mijns inziens ook meer verantwoording dan te vragen of iemand echt omgebouwd wil worden tot man danwel vrouw.

Andersdenkend | 28-04-23 | 20:20

Jezus, ligt het aan mij ik zie Jezus (die zich schaamt voor zijn tieten ?).

Low battery | 28-04-23 | 20:20

Ha Spartacus, vraagje: de “wil tot ontroering”… ik heb hier echt dagen over geprakkiseerd, en kom tot de conclusie dat “vervoering” beter zou werken, zeker in licht van het neo-religieuze aspect van dit type ideologieën. Wat zou je van deze aanpassing vinden?

The-loopy-cowboy | 28-04-23 | 20:19 | 6

Gaaf!

The-loopy-cowboy | 28-04-23 | 20:37

Ja goeie! Bedacht gisteren dat behalve over klimaat en identity politics gen Z zichzelf ook graag mag ontroeren in oa muzikale formats en 'reality' shows...

2tribes | 28-04-23 | 21:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Kunnen toch gewoon een brief sturen met daarin 5 woorden: wij doen NIET meer mee! Doei! (Sorry, zijn er 6)

sgaapje | 28-04-23 | 20:19 | 1

Het is u vergeven. Ik ben voor.

marcoplarco | 28-04-23 | 20:24

Vroeger was "de vrouw met de baard" een kermisattractie, en niet geheel onterecht zou ik zeggen, als ik bovenstaande foto bekijk.
Maar wat voor malligheid die 'gender-community' ook mag opdissen, ze moeten niet andersdenkenden de toegang tot het parlement gaan verbieden. Zo werkt de democratie dus niet.
En, natuurlijk weer iemand van D66 die zoiets voorstelt. Wat is die partij toch ongelofelijk ver afgedwaald van haar oorspronkelijke denkbeelden en idealen. Een totalitaire pluchepartij van het ergste soort. Bah!

KeesBruin | 28-04-23 | 20:18 | 4

ANW: Onze voorouders gingen naar de kermis om naar vrouwen met baarden, levende rompen en malloten te kijken.

drs.Nee | 28-04-23 | 20:27
▼ 1 antwoord verborgen

Vanmorgen lippenstift opgedaan, dus nu vrouw.

Kaal-dik-en-lelijk | 28-04-23 | 20:18 | 3

De p van psychiatrisch patient, staat die al in de lhbtnogwat lettervermicelli?

Graaisnaaiert | 28-04-23 | 20:20

@ grasnaaiert. Ik vraag het even aan nurse Ratched.

Kaal-dik-en-lelijk | 28-04-23 | 20:54

Kaal dik en opgespoten?

TanteJuut | 28-04-23 | 21:04

Nee, ik laat mijn weekend niet vergallen door zo'n type dat weer eens iets op moet dringen. Ga weg.

Met_baard | 28-04-23 | 20:18

Een man is Sportvrouw van het jaar, of nee sorry transgender.
Een man is het gezicht van een parfum merk, of nee transgender.
Een man is het gezicht van Bud Light, of nee een transgender.
Het gaat goed met het feminisme!

polletjepiekhaar | 28-04-23 | 20:16 | 2

Ja dit is de kern he! Vrouwen worden hier gecancelled waar ze bij staan, en ze juichen het nog toe ook.

We gaan terug naar de middeleeuwen waar alle vrouwen rollen in toneelstukken alleen maar door mannen gespeeld mochten worden. En vrouwen niet mochten meedoen aan de olympische spelen. Straks hebben we olympische spelen met mannen en ‘vrouwen’ die allemaal trans zijn!

Waarom laten vrouwen dit gebeuren? Stockholm?

In de Twitter feed was een rake opmerking van een vrouw die zich afvroeg waarom transmannen veel minder prominent aanwezig zijn….

Als_je_me_nou | 28-04-23 | 20:39

Wat heb je toch een kutleven als je je de hele dag met dit soort flauwekul moet bezighouden. Zelfs als je veel geld mee kan verdienen is het gewoon kut. (of lul, ligt aan je gender)

Wiezewalakristalix | 28-04-23 | 20:16

De EU is verworden tot niets meer dan een corrupt verdienmodel voor incapabele bestuurders en linkse lobbygroepen.

smdyasc | 28-04-23 | 20:15 | 3

Helemaal correct. Het stomste van het stomste is uit landen weggesaneerd naar Brussel onder het mom van ´zijn wij er vanaf´.

ChalinaRosa | 28-04-23 | 20:20

Dat heeft u goed gezien? Neemt u genoegen met de broodrooster of gaat u een ronde verder voor de koel/vries combinatie?

sgaapje | 28-04-23 | 20:22

Ik weet niet hoe mijn mede-reaguursters erover denken, maar persoonlijk neem ik er aanstoot aan als mannen met een baard en borsten letterlijk een travestie maken van het vrouw-zijn. Een vrouw is meer dan een buitenkantje. Hetzelfde geldt voor een man. Naast de biologische verschillen zijn er ook nog de verschillende belevingswerelden. Op deze manier wordt alles plat, eendimensionaal en karikaturaal.

MickeyGouda | 28-04-23 | 20:15 | 23

@Grachus | 28-04-23 | 21:39: Totdat zo iemand op uw werk verschijnt; in de rol van een leidinggevende (niet noodzakelijk de uwe). U krijgt dan van hogerhand opgelegd dat u deze persoon als vrouw moet zien en, en daar gaat het om, moet erkennen. Zo niet, dan moet u een traject volgen. U zult buigen en bukken, want baan en inkomen.

Arachne | 28-04-23 | 22:28

@Arachne | 28-04-23 | 22:28: Tsja, we hebben moedigen nodig die zeggen 'so be it'. Echte transen zouden zo'n positie nog wel kunnen,bemachtigen en dan zou ik zijn/haar geslacht ook zo zien. Schreeuwende relnichten en 'activisten' zijn psychologische te instabiel om een leidinggevende positie te kunnen vervullen. Kan alleen in een GL stad bij een bevriende en vooral zwaar gesubsidieerde ngo.

Grachus | 28-04-23 | 23:25
▼ 20 antwoorden verborgen

Verboden kleuren, interessant. Welke kleuren zijn dat?

Mr_Natural | 28-04-23 | 20:13

Is er eigenlijk nog een reden te verzinnen om wél lid te blijven van de EU looney bin?

marcoplarco | 28-04-23 | 20:13 | 2

Vanwege de militaire ambities is het een soort Navo zonder Turkije geworden. Veel verder dan 1 reden kom ik niet.

W_F | 28-04-23 | 20:20

Nee, is er niet meer.

ChalinaRosa | 28-04-23 | 20:24

Zit ik er ver naast als ik veronderstel dat er zo'n 8 mld genders zijn?
Zo heb ik bv wel eens jeuk aan m'n kudt, terwijl ik gewoon een lul heb.

Dan is het vrij zuur als mensen je alleen al om die reden wegzetten als een anti-alfabetmens.

Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:13

Komt men/iets t.z.t. enige skeletten onderzoeken;
1/vrouw
2/man

3/ is er niet.

bij gelegenheid | 28-04-23 | 20:12

Wie is Frankly?

paninikoek | 28-04-23 | 20:11 | 3

Dat is een grap van Leslie Nielsen.
To be Frank and Ernest. I am Frank in Chicago and Ernest in New York

Osdorpertje | 28-04-23 | 20:14

Eigenlijk zou Heineken in het ziekenfonds moeten zitten.
Er is geen betere manier om mannen borsten te geven.
Voor de non-biernaire man, weet je wel.

Osdorpertje | 28-04-23 | 20:10 | 2

Inderdaad in bier zitten veel vrouwelijke hormonen.
Je gaat er slap van lullen en je kan geen auto meer rijden

bakenstuurboord | 28-04-23 | 20:28

Heheh

LD69 | 28-04-23 | 20:49

Over Geen Parlement gesproken; hoe staat het eigenlijk met die eeuwigdurende zomertijd? Duurt lang.

Verder merk ik dat ik moeite heb met dat er altijd maar weer wordt ingehakt op d66. Doet pijn.

Duwbak_Linda | 28-04-23 | 20:10 | 7

@marcoplarco | 28-04-23 | 20:14:
Trouwens: was dit flutpartijtje destijds, 2007, tevens mede-verantwoordelijk om geen referendum te willen ná de uitkomst van het Verdrag van Lissabon?

bij gelegenheid | 28-04-23 | 20:21

Kom op Duwbak, een blauwtje lopen bij Kaag is nou ook weer niet het ergste wat een mens kan overkomen.

Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:27

Ik wil je geen pijn doen hoor, maar het altijd maar weer willen uitsluiten van mensen, een omroep of partijen of zo ongeveer iedereen met een andere mening of zienswijze kun je toch wel extreem noemen.

ChalinaRosa | 28-04-23 | 20:28
▼ 4 antwoorden verborgen

Die Oli mag van mij een vrouw zijn, maar dan wel een lelijke vrouw. Godsammekrake, het ziet er toch niet uit zo?

SterF... | 28-04-23 | 20:09 | 3

Als mijn zoon zo thuis zou komen net als die Oli schopte ik hem toch gelijk weer de straat op. Dan gaat hij voortaan maar z'n eigen leven leiden maar dan zonder mij.

Sjakie | 28-04-23 | 20:18

Ik zeg niks, ik denk alleen maar. Zolang ze dat tenminste nog niet verbieden.
Nou, vooruit, dan toch. Ik denk dat iemand als die Oli de letterbrijbeweging meer kwaad dan goed doet. Als in, "ik wil aandacht, geef me aandacht, toe dan, niet negeren, kom dan, wat vindt je van me, nee echt, gewoon eerlijk zeggen, boehoehoe, niet dat, niet zo, jij vuile transf00b..." etc.

Graaisnaaiert | 28-04-23 | 20:19

Ze voelen zich onaantastbaar, maar de vlam kan zo in de pan slaan en dan gaan ze, net zoals bij eerdere usurpators, tegen muur, aan het touw, op de brandstapel, onder de guillotine. Ga vooral zo door. Niet dat ik dat wil, maar soms is een reset inderdaad nodig.

Mokum Kosher | 28-04-23 | 20:09 | 2

Jij zegt het, ik denk het.

Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:14

ik verbaas me al jaren dat het nog niet gebeurd is. Hoe lang pikken normale mensen deze waanzin nog?

Jafco | 28-04-23 | 20:19

Er is geen woningnood, ze moeten meer gestichten bouwen. Patiënten genoeg die nu nog vrij rondlopen....

Jafco | 28-04-23 | 20:07

Maar als U in wilt checken voor de dagvergoeding om vervolgens meteen weer uit te checken bent u natuurlijk wel welkom in het gebouw van het Europese Parlement.

Osdorpertje | 28-04-23 | 20:06

Een zeer zorgvuldig gekozen aandachtsmomentje, zullen we maar zeggen. Overigens movet mijn gender helemaal niet maar staat het als in beton gegoten, zo vast. Saai he?

Graaisnaaiert | 28-04-23 | 20:06 | 4

@Graaisnaaiert | 28-04-23 | 20:07: Het is wat fatsoenlijker om het niet over reaguurders te hebben die niet of ws niet online zijn.
Vieze hetero dat je d'r bestaat!

Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:15

@Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:15:
Ah, verrek ja, das Parteikantoor is dicht, ze zitten nu in de file, vanavond moeten ze ongetwijfeld weer overwerken, vraag ik het ze dan wel. Scuzie moi.

Graaisnaaiert | 28-04-23 | 20:26

@Ichneumonidae | 28-04-23 | 20:15:
File ? Waarschijnlijker is dat ze nu in crisisberaad zijn over deze faux-pas van hun Europese Parteigenoot.

LD69 | 28-04-23 | 20:44
▼ 1 antwoord verborgen

Mij bekruipt steeds vaker het gevoel dat ik in een eeuwigdurende Jiskefet-sketch zit...

Zenzeo | 28-04-23 | 20:05 | 3

The lunatics have taken over the asylum.....

Jafco | 28-04-23 | 20:08

Combi met the Truman Show. Om je te testen doen we dit.

TheseDays00 | 28-04-23 | 20:09

Met dat verschil dat dit intussen écht is, en Jiskefet vandaag de dag gewoon verboden zou worden.

KeesBruin | 28-04-23 | 20:50

De opdracht voor dit weekend: verzin een eigentijdse mening over het beschreven fenomeen maar voorkom te allen tijde je gezonde verstand te gebruiken.
Maandag overhoring.

LD69 | 28-04-23 | 20:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl