achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

LIVE BOKSEN! Jake Paul vs. Tommy Fury

YouTube-sensatie tegen slecht boksende telg uit iconische familie

Leuk! De bokswedstrijd van het jaar voor totale kneuzen. Disney-ster en YouTube-icoon Jake Paul (broer van Logan) heeft een paar bejaarden en idioten omgekocht om te kunnen doen of hij kan knokken. Dat combineert hij met een ongelooflijk grote bek en een zooi volgers op YouTube en tadaaa, hij is een sensatie. Vanavond neemt hij het op tegen Tommy Fury, de geretardeerde halfbroer van Tyson Fury. Die Tyson is een absolute koning (zie z'n GeenStijl Record na de klik) maar die Tommy staat al jaren gigantisch voor lul. Ja, hij heeft een boxing record van 8-0, maar het is toch een beetje de Anna Kournikova van de ring. Looks good, fights terrible. Bovendien: het is helemaal niet leuk mensen aan te pakken op hun verstandelijke vermogens maar die Tommy Fury is fenomenaal DÓM. Hij kan nèt z'n eigen reet afvegen en daar houdt het dan mee op. Maarrrrr hij komt dus uit een lijn van in Manchester neergestreken Irish travellers, met allemaal van die Tyler Durden-Fight Club-types, met Tyson Fury dus als de koning op de apenrots. ENFIN, die knokpartij tussen Paul en Fury is een gigantische hype (in Amerika en Engeland), al is het maar de vraag in hoeverre de boel al is gekocht en verkocht door die charlatan van een Jake Paul. Er duiken online reeds schimmige scripts op, maar als Fury een échte Fury is ramt hij die Disney-clown natuurlijk gewoon de ring door. De boel is LIVE te zien bij... het Algemeen Dagblad. Undercard begint nu, hoofdgevecht vermoedelijk zo rond 22.30 uur Nederlandse tijd. Helpers weg!
UPDATE - Nou, we gaan beginnen. Fake Paul moest nog even een trucje doen voor de ring walk
UPDATE - Haha, volksliederen
UPDATE - Nou, dat was het. Wat een mal gevecht. Paul loeit een boel overhand rights, Fury (actiever, beter) glijdt een keer uit en dat zal het dan wel zijn. Die scheidsrechter liep als een beest in de weg, wat een ramp die gozer
UPDATE - Lol split decision voor Fury. Moet huilen. Geen topper, onze Tommy

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse

"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"

@Mosterd | 18-05-26 | 14:30 | 42 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.