Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Prins Harry: broer William viel me fysiek aan

(het ging over Meghan)

Na Harry en Meghan deel 1 en 2 op Netflix verschijnt volgende week dus ook Harry's nieuwe boek met weer ándere j'accuses. The Guardian zag exclusief een exemplaar in en kopte vanochtend "Exclusive: Harry writes in new autobiography Spare that William ‘knocked me to the floor’ during confrontation in London in 2019". Het boek heet Spare, wat vrij vertaald 'sparringspartner' betekent. 

Het relaas zelf én het feit dat Harry het zo gewillig lijkt te publiceren, zijn pijnlijk. We citeren even integraal, want zo doen kwaliteitskranten (wij) dat.

"Prince Harry recounts what he says was a physical attack by his brother, William, now Prince of Wales, as their relationship fell apart over the younger prince’s marriage to the actor Meghan Markle. Describing a confrontation at his London home in 2019, Harry says William called Meghan “difficult”, “rude” and “abrasive”, which Harry calls a “parrot[ing of] the press narrative” about his American wife.

The confrontation escalated, Harry writes, until William “grabbed me by the collar, ripping my necklace, and … knocked me to the floor”. The extraordinary scene, which Harry says resulted in visible injury to his back. (...) 

Harry said: “Are you serious? Help me? Sorry – is that what you call this? Helping me?”

That comment, Harry says, angered his brother, who swore while stepping towards him. Now scared, Harry writes, he went to the kitchen, his furious brother following."

De achtervolging wordt vervolgd in de keuken, na de breek

"Harry writes that he gave his brother a glass of water and said: “Willy, I can’t speak to you when you’re like this.”

He writes: “He set down the water, called me another name, then came at me. It all happened so fast. So very fast. He grabbed me by the collar, ripping my necklace, and he knocked me to the floor. I landed on the dog’s bowl, which cracked under my back, the pieces cutting into me. I lay there for a moment, dazed, then got to my feet and told him to get out.”

Harry writes that William urged him to hit back, citing fights they had as children. Harry says he refused to do so. William left, Harry says, then returned “looking regretful, and apologised”.

When William left again, his brother writes, he “turned and called back: ‘You don’t need to tell Meg about this.’

“‘You mean that you attacked me?’

“‘I didn’t attack you, Harold.’”

Harry says he didn’t immediately tell his wife – but did call his therapist."

Ja, wat hier nou van te denken. Een gemiddelde broederruzie tussen ongemiddelde broers?

En beeldvormings-technisch; komt Harry hier inderdaad uit de verf als de beheerste, moderne, aangepaste man, the bigger man? Of heeft het toch iets kleinzerigs?

We laten het ditmaal aan u.

BREEK

Social

Reaguursels

Inloggen

Het zal in een paar meer families zijn voorgekomen dat broers wel eens een handgemeen hadden, maar nu vraag ik me af waarom Harry hier mee naar buiten komt en het niet tussen zijn broer en hem en bij zijn therapeut heeft gelaten. En dus niet dit met Meghan had gedeeld. Heb dan ook het idee dat Meghan ermee aan de haal wilde om de familie in een kwaad daglicht te stellen? Heb verder het idee en gevoel dat Harry alleen in haar belevingswereld mag passen en daardoor zeer geïsoleerd is geraakt? Of lijkt dat maar zo dat zij alles voor hem bepaalt? Nee, heb geen vertrouwen in die Meghan eerlijk gezegd. Want dat ze vroeger altijd maar eenzaam was werd ook al eens sterk ontkracht dacht ik door haar familie en vrienden? Hierdoor lijkt het dat Harry in 1 groot toneelstuk wordt getrokken waarvan zij de regie heeft? En nu lijkt het erop dat zij de oorlog heeft verklaart aan de monarchie van het Gemenebest. Of lijkt dat maar zo?
Het is al ingewikkeld genoeg de monarchie van UK voort te zetten, vind dit bijzonder spijtig voor Charles en William.

Jan, Leiden | 05-01-23 | 23:01

Was die jankerd niet enorm boos op de media ??? Maar ja, geld moet ergens vandaan komen

Winston1 | 05-01-23 | 20:58

Nu komen ook nog de sexavonturen van Harry aan het licht. Maar als alles al bekend is voordat het boek van hem uit komt gaat geen mens het toch nog kopen?
Ach de Engelsen kunnen zich er voorlopig nog aan verkneukelen.

Kattie | 05-01-23 | 20:15

Wie heeft ook al weer in actieve dienst gezeten?

NUik | 05-01-23 | 19:16

Paar dagen geleden las ik nog ergens een kopje: ik wil mijn broer en mijn vader terug. Nu veegt hij zijn broer wederom door de stront. Gaat zo niet lukken natuurlijk... Ik vond het altijd wel een leuke gozer, voor het megan tijdperk zegmaar. En voor mensen die altijd lopen te jammeren over die vervelende media aandacht zoeken ze wel erg vaak de media op om te jammeren...

PlatteHoofd-IpneHaar | 05-01-23 | 17:54

Hup William !

Febofiel | 05-01-23 | 17:37

De Vollidiot onthult terloops hoeveel taliban hij heeft uitgeschakeld. Alsof daar harmonieus op gaat worden gereageerd door 'stan.

Rammstein | 05-01-23 | 17:09

Ik heb ook ruzie met mijn broer. Al 30 jaar. Voor 100 miljoen wil ik best wel even uitleggen hoe dat precies zit.

Octavio | 05-01-23 | 17:05


Ik ben ook wel eens in de drinkbak van mijn huisdier gevallen.

Die moest operatief verwijderd worden uit een plaats waar the sun never shines.
Het was niet bepaald een staatsbegrafenis, dus.

Maar dit terzijde, het kwam wel erg dichtbij zo, wou ik maar zeggen.
But life goes on.

King of the Oneliner | 05-01-23 | 16:35

Dus we krijgen spare zijn verhaal over de heir. Geen woord over wat hij dan deed en zei wat zijn grote broer door het lint liet gaan. Is veel gezeik van die twee vooraf aan gegaan. Kan niet anders.

P-unit | 05-01-23 | 16:31

Sorry, geen tijd hiervoor. Ik ben nu bezig met het doorgronden van het prijsplafond. Harry can wait!

Amsterdamsko | 05-01-23 | 16:08

“Difficult and abrasive” lijkt me niet ver van de waarheid zitten qua typering van dit omhoog gevallen narcistische trutje.

_pacman_ | 05-01-23 | 16:00

Laatste keer dat ik iets over de dames zei koste me dat dertig dagen in de GS Tower,... ik sla even over.

miko | 05-01-23 | 15:56 | 1

Wat hebben ze ammaal met je uitgespookt, die 30 dagen..?

omanders | 05-01-23 | 18:19

Ik begin die verhalen van Harry's heldhaftigheid in Afghanistan zo wel steeds minder te geloven.

drs. Levi Samsonov | 05-01-23 | 15:50 | 1

O, jij geloofde daar nog in?

Schoorsteenveger | 05-01-23 | 16:25

Broers vechten wel eens.

Nederlanddraaitdoor | 05-01-23 | 15:45 | 2

En het komt in de beste families voor!

pinokia | 05-01-23 | 16:10

Ja alleen in de geschiedenis van het Britse koningshuis was dat meestal te paard en te zwaard.

sioux_ | 05-01-23 | 19:04

Het zijn net mensen.

ratelaar | 05-01-23 | 15:42

Harrie weet zijn jank-verhalen wel goed uit te melken.
Een dag of wat terug wilde zijn "zijn broer terug".
Smullen hoor, deze opgeblazen niksigheid.

hotmint | 05-01-23 | 15:25

Ooit liep Harry met een hakenkruis om zijn arm op een feestje.
Werd Apache pilot en vervolgens uitgezonden naar Afghanistan.
Sinds hij met dat Meghan mormel het bed deelt is het een whining wanking woke sukkel.

leo de pejo | 05-01-23 | 15:25 | 1

Ja en Harry zegt nu dat destijds William en Kate hadden gezegd dat ie dat Nazi pak aan moest trekken en ze zich bescheurden toen ie dat ook echt deed... Volgen mij liegen hij en prinses pushy de hele boel bij elkaar.

nowomowa | 05-01-23 | 17:26

Wat een jankert is het zeg. Een beetje zielig doen met miljoenen op je bankrekening.

omwenteling | 05-01-23 | 15:20

"Harry says he didn’t immediately tell his wife – but did call his therapist."
Wat een softe sneeuwvlok.
En al deze haat komt voort uit het feit dat hij natuurlijk heel goed weet dat Charles zijn vader niet is en William zijn halfbroer. Dat is de frustratie van zijn leven.

darius | 05-01-23 | 15:11

De figuur Meghan Markle lijkt mij toch wel een beetje het probleem hier.

Schoorsteenveger | 05-01-23 | 15:09 | 1

Rasies!

Abrasive!

Maar zo een type heeft ook wel in de roos geschoten met zo een Harry. En volgens mij nog elke dag. Ok, flauw, dat laatste. Wat een nare mensen!

Zomaarwat | 05-01-23 | 18:22

Republiek en snel aub. Ik ben dit gejank van over het paard getilde zogenaamde roayalties zo zat.

Sieg Hein | 05-01-23 | 15:09

Broers vechten weleens met elkaar ja, dat komt in de beste families voor blijkbaar, maar om na een klap meteen de therapeut te consulteren is een teken van onvermogen om zelf je problemen op te lossen. En dan is die vent ook nog apachepiloot in Irak geweest, hoe is hij ooit door de psychologische test gekomen ?

Jackson | 05-01-23 | 15:05 | 2

Jij gelooft zeker ook dat de familie van Oranje al generaties lang alleen maar gymnasiasten en geslaagde studenten aflevert?

Mbovenka | 05-01-23 | 16:12

@Mbovenka | 05-01-23 | 16:12:
Ja uiteraard, of denk je soms dat media, onderwijs en defensie allemaal in het complot van volksverlakkerij zitten ?

Jackson | 05-01-23 | 17:08

Ik volg dit totaal niet. Van een afstand gezien vind ik het maar een stelletje proleten. Ben ook gestopt met het kijken naar SUITS , want daar bleek die Meghan in voor te komen en dat kan ik niet loskoppelen.

Zwizalletju | 05-01-23 | 15:04

Achgerrum, menneke (aait virtueel over zijn bolleke.)

hoffrevisited | 05-01-23 | 15:01

Hoe is het met Pippa? Die zag er destijds beter uit dan Megan en Kate bij elkaar.

small_town_dude | 05-01-23 | 14:58 | 1

Immers: in het bezit van prima kondt

reagierder | 05-01-23 | 19:15

Misschien al vermeld in de comments maar "Spare" betekent "reserve", niet "sparringpartner".

oldandwise | 05-01-23 | 14:49 | 1

Inderdaad, en zo zal het ook echt wel bedoeld en gevoeld zijn.

Shoarmamasutra | 05-01-23 | 16:53

Als je Charles zijn jeugd ziet in de series The Crown, hij pastte totaal niet op de scholen waar hij naar toegestuurd werd. Bij grote competities was hij steeds de laatste en de jankebalk. Als Camilla Shand niet te vroeg en te vlug met die Parkle Bowles was getrouwd, was er nooit een Diana geweest, en ook geen William en Harry.

DitjaarkrijgikAOW | 05-01-23 | 14:42 | 2

Volgens mij was 't verhaal dat Camilla in die tijd niet gezien werd als geschikte partner voor een kroonprins(ie. Charles zou nooit toestemming krijgen van Elizabeth), in hindsight had dat vele schandalen kunnen schelen.

ReyNemaattori | 05-01-23 | 14:55

@ReyNemaattori | 05-01-23 | 14:55:
Ik dacht dat ze geen kandidate meer was omdat ze al was getrouwd toen Charles op huwelijkspad ging.

DitjaarkrijgikAOW | 05-01-23 | 17:05

Wat een slet

DeaconDrCrane | 05-01-23 | 14:40 | 1

Pompslet

inCol | 05-01-23 | 17:05

Much ado about nothing?

EEnzame SchizofrEEN | 05-01-23 | 14:38

Harry and Me-again.

SoepKip | 05-01-23 | 14:35

Vond Harry altijd wel een toffe peer, beetje in het leger z'n ding doen.

Maar sinds hij bij Meghan onder de duim zit is hij zichzelf niet meer. Denk dat die jongen z'n "therapist" meer nodig heeft vanwege Meghan dan vanwege z'n relatie met zn broer.

Borrom | 05-01-23 | 14:32

Als ik kijk naar m'n vader en m'n ooms en naar m'n eigen broers, dan was het altijd ruzie en hommeles, grote bek en geweld. Mijn vier zonen hield ik voor: nooit samen iets doen, ieder zijn eigen ding, wel elkaar helpen. Maar ondanks dat hebben ze al mot voordat ze iets doen. Zelfs tweelingbroers doen als Harry en William. Hopeloos.

Daarom denk ik, broedertwist is fact of life, deal with it and have no expectations. Doe als die oom Edward, ga je eigen ding doen en doe toedeloe.

Mijn drie zussen hebben trouwens telkens zussendag in het land maar twee kafferen die jongste dan af omdat ze teveel aandacht scoort en een grotere creditkaart heeft.

Jaloezie is zo'n rare emotie. Net als linkse kerkiërs, die gaan je pesten omdat ze denken dat bij jou het gras groener is terwijl je dat zekf niet zo zag.

DitjaarkrijgikAOW | 05-01-23 | 14:22

Harry en Meghan. "Het rood en het zwart" van Stendhal.

Madame Poitiers | 05-01-23 | 14:14 | 1

Rien ne va plus.

Hebbiehemookweer | 05-01-23 | 16:36

Sparetacus.

Madame Poitiers | 05-01-23 | 14:11

Nooit geweten. De vertaling van:
We harry betekent wij plunderen leeg.
Vooruitziende blik van Diana

MorgenEenAnder | 05-01-23 | 14:10

Harryschopper. Ik vind leuk.

zwenkwieltje | 05-01-23 | 14:07

Harry says he didn’t immediately tell his wife – but did call his therapist.

Man, man.

TheBigKirth | 05-01-23 | 14:07

Nou, dat hutje in Verwegistan heeft je Engels geen goed gedaan @Spartacus. :)
Leuk gevonden hoor die vrije vertaling van je, maar "Spare" is gewoon "Reserve" he, als in "reserve rib". Verder, dat geneuzel over hoe slecht die en die wel niet is, het zal allemaal wel.
"Maar de vertaalveloedering mijnheer, Dat Blijft!!"
En zo.

Ad Pendix | 05-01-23 | 14:06 | 6

Goed dat u het aanhaalt. Had ik hier nog helemaal niet gelezen.

goedverstaander | 05-01-23 | 14:10

@Madame Poitiers | 05-01-23 | 14:08: OpenDeur strategie. Mag vast in deze eerste week.

Ad Pendix | 05-01-23 | 15:37
▼ 3 antwoorden verborgen

Meghan heeft het verpest voor haar zelf en aanhang.
Je zag het al op de bruiloft, neger hier, neger daar, chauffeur, zanger.
Zag je vroeger nooit daar in de familie.
Je kunt dat niet een twee drie veranderen.

J.Cash | 05-01-23 | 14:03 | 2

De linkse pers was destijds dolblij met het verbindende zwart in het Britse koningshuis.

Madame Poitiers | 05-01-23 | 14:13

Die Edward had heel zijn leven een neger als kamerheer. Later neemt de papa van Didi Fayed die over.

DitjaarkrijgikAOW | 05-01-23 | 14:27

Prins Harry: broer William duwde een hamster in mijn reet.

panthoseen | 05-01-23 | 14:03 | 1

Hetzelfde zoals Ron dat bij Carlo deed.

zaaddodende pasta | 05-01-23 | 14:13

Dat wil je toch niet als buren hebben?
Charles die al vreemd ging toen Diana nog leefde.
Mum die zonder rijbewijs door de tuin ging crossen met een auto.
Twee hanige broers die elkaar al schreeuwend te lijf gaan
Andrew die niet van je jongste dochter kan afblijven.
Je bent er mooi mee klaar als dat naast je woont.

Zapata10 | 05-01-23 | 14:02 | 9

@J.Cash | 05-01-23 | 14:09: De moordpartijen op zowel familie als op het volk en de talloze oorlogen onderling geven aan dat het niet zulk fris volk was. Al niet ten tijde van de Magna Carta, niet ten tijde van de Tudors, niet ten tijde van de Rozen oorlogen en ook de geschiedenis van deze familie is niet fris. Veel plezier met die lui in je straat.

Zapata10 | 05-01-23 | 14:12

@Zapata10 | 05-01-23 | 14:12: Heb ook wel verhalen gelezen over de daden van die oudjes, maar van de doden niets dan goed, zegt men. In ieder geval, vele oorlogen gevoerd door de eeuwen heen. Dan een gebroken gezin, waarvan vader zich niet van de beste kant liet zien, nu koning. Zonen zijn daardoor beschadigd, trouwen alletwee met feeksen van vrouwen en dat is dan een oude adel, over de rest van de familie nog maar niet te spreken.

gato | 05-01-23 | 14:46
▼ 6 antwoorden verborgen

Klinkt als een gezonde broer broer relatie. Oh nee ze zijn al volwassen. Zouden ze de publicitaire poet wel samen delen?

Whisky | 05-01-23 | 14:02

Al dat gelul over de kleur van die baby ook. De kleine spruit kon niet eens lichtzwart zijn met maar één-zestiende neger in de genen. Gaat Meghan (met één-achtste neger) nog herstelbetalingen eisen voor het onbewezen feit dat the Royal Family met een kleurenwaaier de verloskamer binnen beende? Of is die 150 miljoen dollar van Netflix eerst wel even genoeg?

goedverstaander | 05-01-23 | 14:02 | 2

Dat spruitje heeft dan recht op 1/16 herstelbetaling.

Madame Poitiers | 05-01-23 | 14:10

Heb ook een Renault Meghan gehad.
Die had ook veel aandacht nodig.

Kop zonder kip | 05-01-23 | 14:00 | 1

Kwaliteit zit in de naam.

MorgenEenAnder | 05-01-23 | 14:01

“Spare” verwijst naar een uitspraak van zijn moeder. Diana had Charles twee zoons gebaard, “an Heir and a Spare” - een troonopvolger en een “reserve”. Haar bruikbaarheid voor Charles en de monarchie was daarmee voorbij, en Charles ging achter Camilla aan.

Harry was de tweede. Vandaar de “Spare”.

Dus niet “Sparring partner”.

sacamano | 05-01-23 | 13:59 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Harry beweert in zijn boek ook dat William en Kate tegen hem hebben gezegd dat hij op een verkleedfeestje een nazi-uniform moest dragen. Het is altijd een ander z'n schuld bij deze geprivilegieerde jankerd.

J.P.Drapeau | 05-01-23 | 13:58

Prins Harry: broer William richtte Patriot-raket op mij
Prins Harry: broer William probeerde met decoupeerzaag mijn genitaliën af te zagen
Prins Harry: broer William ramde splinterige paal in mijn anus toen ik sliep

Etc. etc. etc.
*gaap*

Boris Poepnagel | 05-01-23 | 13:56

Het was toch een stoere marinier, oorlogsheld en wat nog meer? Dit leest meer en meer alsof Meghan hem heeft gecastreerd en hij niet meer voor zichzelf mag opkomen.

NaughtiusMaximus | 05-01-23 | 13:56

Kan niet wachten op de verhalen van Amalia, Alexia en Ariane over een paar jaar.

bots! | 05-01-23 | 13:55 | 3

Over Amalia is er al een boek verschenen met brekend nieuws! Ze schijnt dol te zijn op paardrijden.

Xbitt | 05-01-23 | 14:03

@Xbitt | 05-01-23 | 14:03:
-
Jóh! Dat zou je nou nooit durven vermoeden, al helemaal niet als je naar haar oma kijkt...

bisbisbis | 05-01-23 | 14:08
-weggejorist-
Argyronauta | 05-01-23 | 16:14

Het zijn dus gewoon tokkies.

Zapata10 | 05-01-23 | 13:54 | 2

Harry en Megan? Jazeker meer dan dat zelfs..!

aardv@rk | 05-01-23 | 13:58

Coronation Street, maar deze aflevering komt nooit meer goed. Een marinier die zo zielig uitklapt... daar krijgt hij zuipspijt van, zijn hele leven.

hagelkruis | 05-01-23 | 13:59

Veel kans dat de Duchess and Actress gezegd heeft: "Of je schrijft een warts-and-allbook, of ik ben weg met de helft van ons geld en dat wil je niet." En dat ze na een paar jaar alsnog vertrekt.

Prze***walski | 05-01-23 | 13:52 | 1

Tja, het is wel een plaatje. Snap wel dat hij veel over heeft voor die poontang. Maar ze zullen toch wel op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn? Alhoewel, "prenups" zijn voor Amerikaanse vrouwen volgens mij een soort taboe.

sioux_ | 05-01-23 | 19:09

Broers die vechten? Veel gekker moet het niet worden! (Ik ben met 4 broers opgegroeid). Afgrijselijk dat claimen van morele superioriteit en het weglopen voor de consequenties van je geboorte.

AlexanderVissers | 05-01-23 | 13:52

Ik vond Harry eigenlijk altijd wel de enige Royal die te pruimen was. Ik geloof wel dat ze fikse familieruzies daar hadden en hebben. Wat ik dan weer niet begrijp is dat de vuile was buiten hangen voor geld. Beetje smetje op het blazoen van Harry vind ik. Want als we eerlijk zijn zijn Royals wel een beetje het type Engelsen die zeggen "I'm not racist, I love black people, just look at how they look with those big lips, white teeth and funny hair. They're quite able athletes, dancers and musicians and sometimes rather smart in their own special way. They should just stop all that complaining about racisme and accept their place in history and society". Maar om dat nu in de pers uit te vechten vind ik nogal zwakjes.

KingOfTheLoonyBin | 05-01-23 | 13:47

Geen update over hamstergate op Geenstijl?
Jan en Dennis van roddelpraat hebben gisteren een naam genoemd.

SaabG | 05-01-23 | 13:47 | 5

Carlo B. van de TV K. begrijp ik.

goedverstaander | 05-01-23 | 14:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat is het toch eeuwig zonde dat Shakespeare niet meer onder ons is. Die had hier wel raad mee geweten.

"To hit or not to hit, that is the question!"

Kapitein Sjaak Mus | 05-01-23 | 13:47 | 1

Zal eerder “much ado about nothing” zijn…

Tollebol | 05-01-23 | 14:39

Engliesj

HogeNood | 05-01-23 | 13:46

Wat vind hun moeder hier nou allemaal van? Daar hoor je dus helemaal niks van he.

John McClane | 05-01-23 | 13:46 | 1

Die zit geparkeerd in een tunnelvisie !

Jimmy Mc Clure | 05-01-23 | 15:17

Glamorama revival?

redthehaghue | 05-01-23 | 13:45

Ik schat dat het huwelijk van Harry nog een jaar of vijf stand houdt,
dat ie met hangende pootjes terugkeert bij vader en broerlief.

drastic | 05-01-23 | 13:44 | 1

Nee, stevig ingesponnen voor de gerieflijke oude dag van Shelob.

Duwbak_Linda | 05-01-23 | 13:47

Het zal mijn anus oxyderen wat er aan de andere kant van de noordzee gebeurt.
Het Engelse koningshuis is nog erger dan waar ook ter wereld.
Harry en Larry of hoe die knakkers ook heten, zoek het lekker uit, het is inmiddels een miljoenen project geworden.
Mijn ding is het niet.

Zitvlak | 05-01-23 | 13:43 | 2

Beste Zitvlak, voor iemand het de anus oxydeert, het niet zijn ding is en ze het allemaal lekker uit mogen zoeken is het verbazingwekkend dat zo'n iemand dan wel de moeite neemt om een comment te schrijven

ergo: het oxydeert helemaal niet aan uw anus anders had uw comment er niet geweest

huh!? | 05-01-23 | 14:20

Heeft harry u persoonlijk benaderd?
Dat u zich hier tot hem richt?

drastic | 05-01-23 | 14:28

Ik kan die 2 nooit uit elkaar houden, ze lijken allebei sprekend op elkaar en hun vader.

van Nootegem | 05-01-23 | 13:41 | 3

Die rooie heeft een geheel andere biologische vader, hoor.

Wayfaring stranger | 05-01-23 | 13:43

@Wayfaring stranger | 05-01-23 | 13:43: Uit Gestel?

Pje911 | 05-01-23 | 14:35

Die jongen is zwaar beschadigd. En dan helpt zo'n vrouwtje ook niet.

Cor Netto | 05-01-23 | 13:41 | 1

Misschien is t juist andersom?

aardv@rk | 05-01-23 | 14:00

Ik noem hem de whiner en haar de pouter.

Justice4Anne | 05-01-23 | 13:40

Wat zal Diana zich kapot schamen voor haar zoons.

overVecht | 05-01-23 | 13:39

Het schijnt dat Willy een halfbroer is van Harry.

Plukkieplukkie | 05-01-23 | 13:39 | 2

Klopt, Harry heeft niet de flaporen van Charles, maar wel het rode haar van de hofnar.
En dat rode haar komt nergens anders in de koninklijke familie voor.

Osdorpertje | 05-01-23 | 13:47
-weggejorist-
BobDobalina | 05-01-23 | 13:39 | 1

It takes two to tango.

Harry blijft modder gooien.
Dat siert niemand.

Roos | 05-01-23 | 13:38 | 2

Als je met modder gooit, verlies je je grond. Oud spreekwoord

small_town_dude | 05-01-23 | 13:43

Is shownieuws hier al hot? Heb ik hiervoor een donatie gedaan?

Maggiderin | 05-01-23 | 13:38
-weggejorist-
Red-Het-Heelal | 05-01-23 | 13:37 | 2

Waar komt toch die fascinatie voor het Britse koningshuis vandaan? Op alle kletsprogramma's wordt het doorgekauwd.... en nu dus ook op GS.

langelat | 05-01-23 | 13:35 | 1

Koppiepeest - hup, weer een 'artikel'.

HogeNood | 05-01-23 | 13:50

Wel goed om te zien dat het nemen van een foute vrouw op elk niveau kan gebeuren, en daar wil ik het verder even bij laten, lezers.

skoftig | 05-01-23 | 13:35 | 1

Het nemen is nog niet zo’n ramp, maar om er dan een relatie mee aan te gaan is niet slim.

J.Cash | 05-01-23 | 13:59

William "Jij bent niet eens een echte prins. Je bent een buitenechtelijk kind van de hofnar."
Harry "Jij bent gemeen, ik wil niet meer je broer zijn"

Osdorpertje | 05-01-23 | 13:34 | 1

Het schijnt allemaal niet te kunnen qua tijdlijn, maar Harry lijkt inderdaad best op James Hewitt (deed Diana in ieder geval een paar jaar na Harry's geboorte). Al lijkt 'ie dan ook weer sprekend op z'n opa naar men zegt, dus tja.

Mbovenka | 05-01-23 | 15:30

Broedertwisten zijn van alle tijden. Gewoon doorlopen en in hun eigen sop gaat laten koken. Slachtoffer denken wordt aangeleerd!

Zemko | 05-01-23 | 13:33
-weggejorist-
Red-Het-Heelal | 05-01-23 | 13:33

Bro’s before ho’s

Scrabble | 05-01-23 | 13:32

Ik heb een hekel aan de media dus ik verschijn bij elke kans die ik krijg in de media, logisch.

Capt. Iglo | 05-01-23 | 13:27

De haat liefde verhouding met publiciteit blijft mij vooral verbazen. Getraumatiseerd door de dood van zijn moeder die achtervolgd door journalisten om het leven komt en nu zelf steeds de publiciteit zoeken om in zijn onderhoud te voorzien.

Simon_GS | 05-01-23 | 13:27 | 2

Indeed, ik zie het ook als banaal financieel uitmelken van de dood van zijn moeder en idd zeuren over de Britse pers maar die wel elke keer voor centjes opzoeken in de VS. Moet ook wel want voor de rest heeft dat koppel weinig zinnigs te melden anders dan de vuile was buiten te hangen en alles en iedereen zijn altijd en overal de schuldigen behalve zijzelf. Vervelend, narcistisch en talentloos koppel, dat hoop ik, snel van de voorpagina's verdwijnt en we nooit meer iets van vernemen.

Basil Fawlty | 05-01-23 | 14:12

zovele miljoenen voor het levensonderhoud? Was gewoon thuis gebleven en hij had uit de staatsruif kunnen eten.

AntiZanicz | 05-01-23 | 18:18

Ik zie helemaal geen Prins Harry. Wel een ca. 60-jarige man met medailles en een rooie baard.

skoftig | 05-01-23 | 13:27

In de middeleeuwen ging het een stuk eenvoudiger, één van de twee werd van hoogverraad beschuldigd en hup door de traitors gate de Tower in, volgende dag hoofdje op het hakblok en klaar is klara.

kapt.Jerkoff | 05-01-23 | 13:26 | 1

Bij de Saudis schijnt die traditie nog te leven.

impy | 05-01-23 | 13:30

Ik dacht altijd dat die Harry een redelijk echte militair was geweest. Die zou zo'n boekhouderstypje als William toch wel aankunnen?

At_Dawn_They_Sleep | 05-01-23 | 13:25 | 4

Geen partij voor hem en daarom sloeg hij ook niet terug.

Simon_GS | 05-01-23 | 13:28

Eensch

huh!? | 05-01-23 | 14:16

@huh!? | 05-01-23 | 14:16:
*met de notitie dat dit wel heel makkelijke hokjes zijn

militair hoeft niet per definitie goed te kunnen vechten
boekhoude hoeft niet per definitie niet goed te kunnen vechten

(unarmed hand to hand combat)

huh!? | 05-01-23 | 14:17
▼ 1 antwoord verborgen

Jankerd

Duwbak_Linda | 05-01-23 | 13:22

Bij inteelt families zijn veel vechtpartijen en wordt er veel onzin verkondigd.

polletjepiekhaar | 05-01-23 | 13:22

Niks van het Koningshuis willen weten, maar jezelf wel Hertogin blijven noemen.

Après toi | 05-01-23 | 13:21 | 1

I ain't saying she is a golddigger, but she ain't messing with no broke nigger.

BobDobalina | 05-01-23 | 13:41

joh, broers die fysiek met elkaar worden....

Satria | 05-01-23 | 13:20 | 1

het is maar de vraag of Harry dezelfde vader heeft.

AntiZanicz | 05-01-23 | 18:16

Niveautje Shownieuws en die bolle van Royalty.

dathoujetoch | 05-01-23 | 13:19 | 1

Die is toch 100 kilo afgevallen?

sjef-van-iekel | 05-01-23 | 13:28

Maar ik vind Meghan nog steeds wel een lekker ding

Bartender18 | 05-01-23 | 13:19 | 2

Psychopate met een aandachtsverslaving. Dat ze er goed uitziet, helpt haar evil doelen makkelijker te bereiken.

Wayfaring stranger | 05-01-23 | 13:46

Don't stick your dick in crazy.

TheEgg | 05-01-23 | 13:53

Spare is hier geen sparringspartner. Het betreft hier de vertaling " reserve". Als in reserve-prins/koning.

BoerKoekoek | 05-01-23 | 13:18 | 8

Ach, u was me voor. Maar inderdaad, dit is de betekenis.

sacamano | 05-01-23 | 14:03

@John McClane | 05-01-23 | 13:25: Ook, maar ook dat is hier de betekenis niet...

Mbovenka | 05-01-23 | 15:21

dat was zo totdat George werd geboren. En zus en broer van George.
Nu is hij vierde totdat er een vierde kindje komt of George vader wordt.

AntiZanicz | 05-01-23 | 18:15
▼ 5 antwoorden verborgen

Die Meghan is wel een beetje de Yoko Ono van het Brits koningshuis aan het worden.

Bochel | 05-01-23 | 13:17 | 5

Wij hebben ook zo’n bomenknuffelprinses toch.

Tjemig | 05-01-23 | 13:36

Het Engelse koningshuis heeft sowirso geen goede ervaring met Amerikaanse gades.

Kapitein Sjaak Mus | 05-01-23 | 13:49

@Kapitein Sjaak Mus | 05-01-23 | 13:49: Edward and Mrs Simpson.

Après toi | 05-01-23 | 13:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Ook als is de helft ervan waar: de komst van Meghan heeft de relaties in het Britse koningshuis totaal verziekt.
En Harry heeft nog steeds niet door dat hij met een narcist is getrouwd.

enternaar | 05-01-23 | 13:16 | 5

Het Engelse koningshuis is nooit blij geweest met een gekleurde/ zwarte/ Afro-american vrouw. Dat trekken royals over het algemeen denk ik erg slecht.

pibasso | 05-01-23 | 15:09

Wat hebben ze het zwaar he .... eerst de erfenis van moeders en haar acteersalaris (samen zo'n 15 Miljoen) erdoor gejaagd. En dan nu met 100 Miljoen van Netflix op zak de boel tot de laatste cent uitmelken met hoe sielug ze wel zijn. Wat een waardeloos stel.

James Lastig | 05-01-23 | 15:48
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Bookmakers | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl