Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl enige nieuwsmerk in Nederland met GROEI IN VERTROUWEN

Haha alle andere nieuwsmerken LOSERS

Hooooeraaaaa111111. Voor het vijfde jaar op rij scoort GeenStijl weer prach-tige rapportcijfers bij het autofellatiodocje van die sigarenzuigers bij het Commissariaat voor de Media. Die zijn het hele jaar bezig met het duurder maken van boeken en dan 1x per jaar laten ze zich omkopen door John de Mol en een roedel Belgen. Nou, het volk heeft gesproken! Wij van de GeenStijls gingen in het vertrouwen van demense van een 4,8 naar een 5,0! En zo is GeenStijl HET ENIGE NIEUWSMERK MET EEN STIJGING IN VERTROUWEN. De NOS ging bijvoorbeeld stevig achteruit door allerlei nep- en non-nieuws, BNR zakte flink want die verzinnen zelf gewoon non-nieuws, die van de Jopie mogen niet eens meedoen omdat ze zo ontiegelijk veel nepnieuws verspreiden en het rapportcijfer van de Linda is al helemaaaaaaal schandalig - en dat terwijl Linda het enige medium is dat Linda de Mol nog vertrouwt. Dat zegt genoeg, over zowel Linda de Mol als haar broddelblad Linda. Nee, dan GeenStijl. Met eerlijke, objectieve en onafhankelijke berichtgeving het ENIGE NIEUWSMERK IN NEDERLAND, we doen dit nogmaals in hoofdletters, DAT IS GESTEGEN IN VERTROUWEN. Niet, zoals alle andere nieuwsmerken in Nederland, gedaald in vertrouwen. Of zoals een enkeling misschien gelijk gebleven in vertrouwen. Maar u weet ook: stilstand is achteruitgang. Niet gedaald, niet gelijkgebleven, maar gestegen. Als u ook zo veel waarde hecht aan vertrouwen en dan vooral een stijging in vertrouwen, dan kunt u HIER uw steentje bijdragen aan betrouwbare media, en dan in het bijzonder aan het énige nieuwsmerk in Nederland dat is gestegen in vertrouwen. En verder wat hier staat.

Ziet u ooit een sticker met 'GeenStijl = fakenews'? Nee nou dan

En bovendien

Reaguursels

Inloggen

Wat zou de uitslag zijn als GeenStijl 2000 mensen benaderd?

Arendsoogje | 15-06-22 | 22:22

De maanlandingen zijn echt gebeurd, anders hadden de Sovjets dat destijds meer dan duidelijk gemaakt.
Geenstijl is betrouwbaar, anders hadden de andere media (en linkse activisten) dat MEER dan kenbaarheid gemaakt.

Gerf | 15-06-22 | 21:19

Dankzij GeenStijl is mijn vocabulaire ernstig uitgebreid, wat mij in staat stelt nóg creatiever te schelden dan al het geval was, en dankzij GeenStijl zijn mijn intellectuele vermogens mijn oude niveau met precies één milimeter ontstegen, waardoor mijn koffie toch iets beter is gaan smaken. Ik ben hoe dan ook voor Mosterd, en ik zou hem mijn leven zonder één seconde twijfelen toevertrouwen. Echt.

VBO_B_Niveau | 15-06-22 | 20:45

‘We’ zijn eindbazen al 19 jaar lang!
GS is een serieus onderdeel van mijn leven en vrolijkheid.

Zal weer structureel gaan betalen als het maar niet weer te vroeg wordt afgeschreven!

overVecht | 15-06-22 | 19:41

Geenstijl is het enige nieuws wat ik nog volg. De rest is veel te gefilterd om het nog serieus te nemen.

Omebert | 15-06-22 | 18:19

Komt misschien omdat jullie niet meer Baudetkroket z'n piemeltje pijpen en misschien ook door de, helaas voormalige, berichtgeving omtrent de Russische orc-invasie van Oekraïne.

SpinozaKoerbagh | 15-06-22 | 17:44

Maar wie is er nu eigenlijk geïnterviewd over dit onderwerp? Ik kan in dat mediarapport nu niet direct cijfers en dergelijke vinden over de ondervraagde personen. Ik las alleen iets over een diepte-interview bij 78 personen, maar op zo'n smalle leest zullen deze cijfers toch niet geschoeid zijn?

FrankVeer | 15-06-22 | 17:12 | 2

Ruim 2000 mensen hebben een enquête ingevuld. Enfin, mij hebben ze nooit gevraagd.

TRUMP | 15-06-22 | 17:13

@TRUMP | 15-06-22 | 17:13: Waar heb je dat gevonden? Ik heb even snel door de pdf gescand, maar kon niets vinden. 2000 personen op een totaal van ca. 8 - 12 miljoen Nederlanders die (regelmatig) nieuws tot zich nemen? Dan zit je toch wel ver achter de komma te werken.

FrankVeer | 15-06-22 | 17:17

Well Done GS ! 'NOS cijfer geurt wat... Blijf alert ! Cheers.!

Yeoman | 15-06-22 | 17:11

Dat is raar want Geenstijl reageert toch vooral op nieuws uit die andere titels? Dan zijn die dus ook onbetrouwbaar.... Ik denk juist dat GeenStijl onverbloemd de waarheid brengt zonder ruggespraak met bewindslieden.

Giotto | 15-06-22 | 16:52

Gefeliciteerd! Daar drinken we op! Plop.

Sinterbikske | 15-06-22 | 16:47

Groei, jaja. Maar het is niet moeilijk. Je kunt niet meer zakken in een lijst als je onderaan staat.

Patatter | 15-06-22 | 16:01

GeenStijl doet als één van de zeer weinigen aan bronvermelding. Ik weet niet, dat maakt een artikel toch betrouwbaarder voor mij. Mensen die deze enquête hebben ingevuld laten zich kennelijk met liefde de grootste fake news door de strot duwen.

Sans Comique | 15-06-22 | 15:59 | 1

Eens

Hunter_27 | 15-06-22 | 16:46

De Jopies mogen niet meedoen, omdat ze niet eens een eigen site meer hebben. BNNVara moet wel opschieten met Jolo lozen, voordat er nog meer ranzigheid boven komt in dossier Witte Onderbroek.

Zeurders | 15-06-22 | 15:46

Een oprechte gefeliciflapstaart lijkt mij hier op zn plaats, bij dezen!

Knip | 15-06-22 | 15:18

Nederland is gedaald op de schaal van de Persvrijheid. Een van de redenen voor de daling was:

Machtsconcentratie
Van oudsher was het pluriformiteitsniveau van de Nederlandse media hoog. De toenemende mediaconcentratie baart zorgen. Twee mediabedrijven bezitten de overgrote meerderheid van de kranten. Ook is er bezorgdheid over de teloorgang van de regionale journalistiek.

ParadiseLost | 15-06-22 | 15:15 | 1

Kijk es aan. Teloorgang. Een schitterend woord. Gelukkig staat GS al stabiel onderaan, poten op de bodem. We krijgen concurrentie, de rest zakt weg uit hemelse contreien.

nobodiesunmighty | 15-06-22 | 17:00

De nos heeft de cijfers van de 3 netten bij elkaar opgeteld.

TheseDays00 | 15-06-22 | 15:13

Maar we staan wel helemaal onderaan.

Schoorsteenveger | 15-06-22 | 15:11 | 1

Het fundament.

nobodiesunmighty | 15-06-22 | 16:19

Mijn vertrouwen in het AD is opnieuw gedaald. Hoorde gisteren een verslaggever van deze krant het plan van Minister van Gennip om werkloze Franse jongeren uit probleemwijken naar Nederland te halen verdedigen met de woorden "zij denkt als een Europeaan" (en hij herhaalde dit later ook). Alsof mensen die dit een slecht plan vinden niet denken als een Europeaan en bekrompen zijn. Dit is gewoon propaganda en geen eerlijke journalistiek.

www.ad.nl/werk/van-gennip-franse-jeug...

Mark Bouwman | 15-06-22 | 15:10 | 3

Wat vindt het Ombudsvrouwtje hier wel van?

Schoorsteenveger | 15-06-22 | 15:11

Natuurlijk was het al nepnieuws van het AD na 2 woorden. "Zij denkt [...]"

ParadiseLost | 15-06-22 | 15:42

En toch zit er wel een punt in. Als je Nederland niet meer als 'land' beschouwt, maar als onderdeel van de EU als ware het een 'provincie' (wat europeaan daarmee van doen heeft is weer die oh zo handige spraakverwarring die selectief wordt toegepast) - vallen heel veel uitspraken ineens heel goed uit te leggen. Dan helpen we geen 'fransen' of 'nederlanders', maar mensen uit ons (nieuwe) land. Gewoon een stukje verderop. Zoals de ene provincie hier betaalt voor de kosten van een andere die minder opbrengt.

Het is dus niet per definitie onwaar. Het laat wel zien waar de loyaliteit ligt en hoe er nu al ingespeeld wordt op het verdwijnen van de grenzen.

IndoorexpaT | 15-06-22 | 16:47

Telkens wanneer de pers aandacht besteedt aan een onderwerp waar ik verstand van heb, zit ik met gekromde tenen en/of rechtopstaande nekharen. Soms oversimplificatie waardoor het onbegrijpelijk of onwaar wordt, en vaak gewoon echt onwaar, maar wel smeuïg. Dat hoor ik van meer mensen mbt persverhalen over hun vakgebied. Ik vraag mij dus heel vaak af of dat dan bij alle onderwerpen zo gaat.
Heb er dus niet zo veel vertrouwen in.

Vandeanderekant | 15-06-22 | 15:06 | 1

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ALLE nieuws over IT, technologie, computers, virussen, hackers etc. etc. etc. neerkomt op een ruwe kern van waarheid omhuld met een dikke glimmende zoete glazuurlaag van incompetentie, onwetendheid en onbegrip. Technieuws op niet-gespecialiseerde sites lees je voor de comedy value als je in het vak zit.

curry684 | 15-06-22 | 15:42

Geenstijl kan heel scherp zijn op onderwerpen waar ze zich serieus in verdiept hebben. Ze kunnen dan echt serieus goed zijn. Op het gebied van natuur (niet milieu maar specifiek natuur) heb ik nooit echt verdieping gezien en komt er echt complete onzin uit. Dat onderwerp wordt niet interessant genoeg gevonden denk ik en dan is het gewoon ordinair goedkoop zeiken over hoe belachelijk het allemaal is. Dan is het geen nieuws maar komt het over als barpraat van een dronken vent die nergens verstand van heeft maar overal een zeer sterke (debiele) mening over heeft. Om die reden heb ik er zeker geen vertrouwen in en zie ik GS niet als echt nieuws. Als je echt nieuws wil zijn moet je alles net zo serieus nemen en overal goed in verdiepen.

Reaguurder_X | 15-06-22 | 15:05 | 5

@Mbovenka | 15-06-22 | 15:28: Stadsparken, dat hebben we. Een hel;e grote die Veluwe heet en dat was het dan wel. In Drente plaggen ze de heide af om bos te planten en in Brabant trekken ze bos om om heide aan te planten.

Sans Comique | 15-06-22 | 16:01

Er zijn verschillende definities van natuur. In bepaalde context geef ik jullie gelijk. Als je dat argument wil gaan gebruiken om natuurbescherming in NL af te zeiken heb ik een hele stapel "UNO reverse cards" klaarliggen voor je. Dat gaat alleen maar tegen je werken.

Reaguurder_X | 15-06-22 | 16:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Topperrrrs!1!!

Lepo | 15-06-22 | 15:03

Betekent dit dat de gemiddelde GS-lezer nu wat naïever is?

bleekkijker | 15-06-22 | 15:02

Overzicht toont toch maar weer aan hoe effectief framen kan zijn en/of veel van onze medebewoners als dom, slaafs en lamlendig bestempeld kunnen worden.
Gelukkig biedt er een klein dorpje dapper weerstand !

LucaBrasi | 15-06-22 | 15:01

Prachtig geschreven Mosterd, precies zoals de NOS en RTL4 koppen als er toevallig een ieniemienie cijfertje het gewenste narratief ondersteunt.
Van mij krijgen jullie een 9+.

WasHetMaarMakkelijk | 15-06-22 | 15:00 | 3

In dit tempo duurt een 9+ nog ruim 35 jaar (reken maar na).

Doctor | 15-06-22 | 15:17

Ik geloof niks van deze gepubliceerde cijfers.

Thuinman | 15-06-22 | 15:00

Juist ja, heel positief

DeaconDrCrane | 15-06-22 | 14:59

Ik vertrouw jullie allemaal niet.

nobodiesunmighty | 15-06-22 | 14:58

Wel heel weinig variatie in de cijfers. Het lijkt wel de stand van de eredivisie na 2 wedstrijden, alles is nog mogelijk. Iedereen kan kampioen worden.

small_town_dude | 15-06-22 | 14:55
-weggejorist-
Vredesengeltje | 15-06-22 | 14:53 | 1

Mijn vertrouwen in jullie is gezakt nu er geen artikel is van de cryptomarkt die in de fik staat, maar wel een reclame erover voorbij komt. Cq: jullie mogen geen negatief sentiment publiceren?

TheOneTruth | 15-06-22 | 14:53 | 3
-weggejorist-
Vredesengeltje | 15-06-22 | 14:57

Probeer zoveel mogelijk advertentie vrij te leven. Koop een kroontje sowieso.

SterF... | 15-06-22 | 17:31

Wat noem je "betrouwbaar"? Ik vertrouw er op dat de NOS over het algemeen geen nepnieuws brengt, dat ze zaken goed onderzoeken, en aan wederhoor doen. Ik twijfel echter aan hun neutraliteit. Het nieuws wordt gekleurd gebracht, soms extra prominent weergegeven of juist een beetje weggemoffeld (of het wordt helemaal niet gepubliceerd).

GeenStijl is ook niet neutraal en objectief, maar dat pretenderen ze ook niet te zijn. Ik vertrouw er op dat GS ook het nieuws verslaat dat voor de gewone media een beetje te gevoelig is, en dat ze de zaak niet verbloemen maar gewoon man en paard noemen, ook al is dat kwetsend. Ik vertrouw GS ook nog wel om ruiterlijk toe te geven als ze er een keertje naast zitten. Maar een groot deel van de echte waarde van GS voor mij zit in de comments: ongefilterde opinie, vaak met links naar interessante achtergrondinformatie. Voor wie een beetje zijn best wil doen om zelf een beeld te vormen is dit een goudmijn.

Muxje | 15-06-22 | 14:53 | 6

En heel selectief.
De zinloze moord in Nw Zeeland in een moskee werd tot den treure besproken.
De moorden op christenen in Nigeria werd niet besproken en bij het geweld 2 dagen geleden in Burkina Fasa (160 doden) ,Mali en Nigeria werd het woord islam niet gezegd.
Dat is de NOS helaas altijd selectief met haar berichten en vooral niks over daders zeggen als ze niet wit zijn.

pejoar | 15-06-22 | 15:06

Wat is nepnieuws? Ik heb er nog geen goede definitie van gevonden. Meestal gaat het om iets wat helemaal geen nieuws is, maar wel zo gebracht wordt, of iets wat door iemand gezegd wordt waar we liever niks van horen, laat staan aannemen. Allemaal prima, maar geen nepnieuws eerder ongewenste geluiden. En dat maakt de discussie lastig, want ook ongewenste geluiden mogen geproduceerd worden, vind ik persoonlijk. Maar door het nepnieuws te noemen en daar een hetze tegen te voeren worden er toch de nodige monden gesnoerd.
Overigens denk ik dat bij de NOS nog wel wat journalisten rondlopen die weten wat onderzoeksjournalistiek inhoudt. Maar ook steeds minder.
Verder helemaal met je eens.

Vandeanderekant | 15-06-22 | 15:14

"Ik vertrouw er op dat de NOS over het algemeen geen nepnieuws brengt, dat ze zaken goed onderzoeken, en aan wederhoor doen."

Voorbeelden te over waar dit vertrouwen is geschaad. Hoe lang blijf je ze nog vertrouwen? M.a.w, hoe vaak laat jij je voorliegen door iemand voor je het vertrouwen opzegt?

Sans Comique | 15-06-22 | 16:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Deze lijst geeft goed de stand van nederland weer. En die is heel heel slecht

Menko76 | 15-06-22 | 14:53

Kunnen we niet zo'n lijst maken van reaguurders? Ik verdenk sommige er wel van nepnieuws te verspreiden. Van anderen leer ik oprecht iets, of laten je toch met een andere blik naar het nieuws kijken. Vaak is de comments sectie minstens zo interessant als het artikel zelf.

small_town_dude | 15-06-22 | 14:52

Volkomen terecht! , ander duidelijke media. (Tv, krant, radio lijkt echt wel propagandamachine!, (zelfde geluid!) bakfietsvolk met zelfingenommen blik!

Poespas | 15-06-22 | 14:51

Ik mis Roddelpraat

foka | 15-06-22 | 14:48 | 4

ik mis Stormageddon en Gulliver, zij missen elkaar niet.

Patje | 15-06-22 | 15:05

9@SterF... | 15-06-22 | 17:32:
Die is niet eens zwitsal meer en heeft een kroontje maar ik zie hem niet terug in de comments. Ik mag die gozer.

Patje | 15-06-22 | 20:39
▼ 1 antwoord verborgen

Gefeliciteerd.

Van harte.

Dr.Mabuse | 15-06-22 | 14:48

De mensen die Geenstijl onderaan plaatsen komen nooit op Geenstijl, en vullen alleen maar in wat ze denken te moeten invullen om te Deugen. Geenstijl is, ondanks dat semi-grappige sarcastische toontje van jullie altijd vele malen objectiever dan de NOS met hun "constructieve journalistiek". Geenstijl hoort bij een gezond media-dieet.

Ivoren Toren | 15-06-22 | 14:48

Rollin' in my 5.0

Patje | 15-06-22 | 14:47

De lijst is gewoon niet volledig.
Ongehoord Nederland ! staat er niet bij.

TonAlias | 15-06-22 | 14:46

Ik vertrouw de NOS wel, maar je moet er beducht voor zijn dat zij het nieuws wel kleuren. Soms met suggestieve teksten, soms met suggestieve foto's. Zoals vandaag bij het artikel "Minder uitstoot in eerste kwartaal" en dan een foto van een gasstel erbij. Ja NOS, want wij, de op gas kokende mensen, zijn HET kwaad voor de uitstoot.

John McClane | 15-06-22 | 14:44 | 4

@Dr.Mabuse | 15-06-22 | 14:49: het is hier op GS niet anders he, alleen krijgt het nieuws hier een ander kleurtje, eentje die velen, mij ook, wat beter bevalt.

John McClane | 15-06-22 | 14:52

@John McClane | 15-06-22 | 14:52: Ik vrees dat je naïef bent. Bij NOS wordt bewust gelogen wanneer dat in hun straatje past, wordt bewust verzwegen als dat uitkomt. De GS redaxie heeft denk ik wat meer zelfreflectie en doet minder aan zelfbevlekking. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in GS dan in NOS. En dat terwijl ik een milieuvriendelijke autoloze vegetariër ben.

DePsych | 15-06-22 | 15:31

@DePsych | 15-06-22 | 15:31: oh en aanvullend daarop, bij GS vinden ze mensen die andere denkbeelden aanhangen stom. Bij NOS vinden ze mensen die andere denkbeelden aanhangen minderwaardig. Ik hou niet zo van clubjes die zich ubermensch voelen en denken te kunnen bepalen wat untermenschen moeten doen.

DePsych | 15-06-22 | 15:36
▼ 1 antwoord verborgen

De kracht van GS ligt niet in ongelooflijk betrouwbare verslaggeving maar in het noemen, benoemen, benadrukken van zaken die door het gros van de media worden gebagatelliseerd, goedgepraat, weggestopt of zelfs verzwegen.

J.P.Drapeau | 15-06-22 | 14:43 | 3

In combi met een leuke dosis aan cynisme, sarcasme en flauwe woord grapjes.

nutsniet | 15-06-22 | 14:52

@Sans Comique | 15-06-22 | 16:07:
En tieten op vrijdag.

SterF... | 15-06-22 | 17:33

SBS verdient een hoger cijfer, die zijn echt veel beter dan RTL en NOS. Als enige af en toe kritische vragen.

C1O2 | 15-06-22 | 14:42

Goed werk. Glad to see it happen. GS roert waar het stinkt, en doet dit vaak met grappige humor om te lachen. Keep up the good work guys (m/v/x).

Asteroid-B612 | 15-06-22 | 14:42

Als mijn zoontje met een 5 thuiskomt, krijgt hij geen zakgeld. Mss een beetje relativeren?

Ichneumonidae | 15-06-22 | 14:41 | 3

Ligt eraan wie dat cijfer geeft.

JJMS | 15-06-22 | 14:45

@JJMS | 15-06-22 | 14:45: Precies. Als het zo'n woke extreem-linkse met paars haar is dan kun je beter je schouders erover ophalen.

Ivoren Toren | 15-06-22 | 14:50

@JJMS | 15-06-22 | 14:45: Heb je ook wel een punt. Als hij met een voldoende voor Levensbeschouwing terugkomt (allemaal woke-gelul) krijgt hij ook geen zakgeld;).

Ichneumonidae | 15-06-22 | 14:53

BRIEfje van Jan en GS zijn onmisbaar. Dus.

Verderkijkert | 15-06-22 | 14:39

De NOS, haha.

VoltaireJohn | 15-06-22 | 14:39

Gefeliciteerd GS,
toch een kritische noot: het is echt jammer (en verkeerd) om de Ukraine update te cancellen. Had er dan voor gekozen het wekelijks te doen. GS blijft hopelijk de luis in de pels die niet de mainstream gedwee volgt. Dat het cijfer stijgt waar de rest daalt bevestigt ook dat GS vooral niet zou moeten opschuiven naar de grootste gemene deler, maar zich vooral in haar 'niche' moet blijven ontplooien.

Lafayette | 15-06-22 | 14:37 | 3

In de mainstream is Oekraïne al van de voorpagina's verdwenen. Begrijpelijk, want iedereen in Europa heeft er alleen maar last van dat men doet of het 'onze oorlog' is.
Wat het, ten overvloede, niet is.

Ichneumonidae | 15-06-22 | 14:40

@Ichneumonidae | 15-06-22 | 14:40:
Exact. Dat is mijn punt. Blijf die luis in de pels die zaken aan de kaak blijft stellen die andere media verzwijgen/negeren. Op het gebied van nieuws is dat altijd de kracht geweest van GS.

Lafayette | 15-06-22 | 14:43

Idd, gemiste kans, hierop had men "onderscheidend" kunnen zijn.

zwellevertje | 15-06-22 | 14:55

Fok het..!!

Ik ga naar de kroeg...

Burp allemaal en feli boy's...

neonreclame | 15-06-22 | 14:35

Als je onder Linda Nieuws en de Telegraaf staat kan je (qua geloofwaardigheid) toch beter aan de Basisweg blijven rapporteren.

Skunk57 | 15-06-22 | 14:35

Mij hebben ze nooit wat gevraagd...
Daarnaast, GS haalt nieuws uit AL deze media (en meer), die voegt er alleen een smeuïg verhaal aan toe. GS niet vertrouwen is dus deze media niet vertrouwen...
Zouden er echt mensen die stemmen mochten die GS kennen zodat ze er een vertrouwenscijfer aan hebben kunnen geven? Of was het: "onbekend, doe maar een 5-je, altijd veilig..."

Sneerpoets | 15-06-22 | 14:33 | 1

Zo werkt nieuws. Je hebt nu eenmaal bronnen, soms eigen, vaak van anderen. Zo werkt dat. De rest is duiding en inkleuring. Maar onderschat het selecteren en combineren van bronnen niet. Dat graaf- en anlysewerk is in de journalistiek eigenlijk al een tijdje verloren gegaan.

Lafayette | 15-06-22 | 14:46

Volgens mij scoort GS veel hoger. Onlangs gelezen dat 20,4% van statistieken gewoon verzonnen is.

whitechocolateface | 15-06-22 | 14:32

Geenstijl durft tenniste tegen zere benen aan te schoppen. de rest van de journalisten zijn veelal gladjanussen uit het ouwe jongens krentenbrood circuitje. Doodsbang dat ze de volgende keer de scoop aan een ander gunnen.

Dikkebobbie | 15-06-22 | 14:31

Ik vertrouw die lijst niet. Bij de NOS hebben ze het veel minder over Dave Roelvink, Danny de Munck etc. dus die kunnen nooit hoger staan.

skoftig | 15-06-22 | 14:30

Frappant dat GS als nieuwsmerk wordt aangemerkt.

litebyte | 15-06-22 | 14:28

Mede dankzij mijn betrouwbare reaguursels.

Ruimedenker | 15-06-22 | 14:27
-weggejorist en opgerot-
Bierkop | 15-06-22 | 14:27 | 1

Wie in de vredesnaam heeft ENIG vertrouwen in NUnl?
Dat is alleen maar betaalde nieuws van de categorie:
"BOLcom heeft weer meer winst",
"Dit jaar weer meer vegan-vlees verkocht" (na drie acties van Postcodeloterij dat je voor anderhalve euro wat nepvlees kon kopen).

tis_wat | 15-06-22 | 14:25 | 1

NUnl is met name populair onder jongeren met een practische opleiding. Als onderdeel van DPG media hebben ze zelf een heel team dat de reacties onder de berichten verzorgt

litebyte | 15-06-22 | 14:34

Ik zou wel eens willen weten hoe zo'n lijst wordt samengesteld, wie en van waar zijn de geënquêteerden, wie en wat zijn de verwerkers van die info en hoe wordt het verwerkt ? Vragen, vragen vragen...

Jackson | 15-06-22 | 14:25

Een 5.
Betekent dat 50% betrouwbaar?

Prima.
Alle grote beslissingen neem ik ook altijd door een muntje op te gooien.

Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:25 | 1

Knobbelen heet dat, zo weet ik uit de Donald Duck.

SterF... | 15-06-22 | 17:35

Maar goed, GS krijgt van mij een dikke vette 10! Met plaatje.

Happy People | 15-06-22 | 14:24

Ik hou van GS, begrijp me niet verkeerd. Maar van een onvoldoende naar bijna voldoende is het ook nèt niet. Althans, dat zeiden mijn ouders altijd. Dat zeg ik niet, mijn ouders zeiden dat. Ok..?!

Happy People | 15-06-22 | 14:22 | 1

Linda nieuws scoort iets hoger, qua betrouwbaarheid…

Happy People | 15-06-22 | 14:23

Volgens dit rapport hoe linkser des te betrouwbaarder. Ik geef Geen Stijl een 10 BTW. Trouwens mij is niets gevraagd daarom ongevraagd dit cijfer.

Machoclown | 15-06-22 | 14:22 | 3

Links??? Linkse media is allang dood in Nederland. DPG is niet links - het komt bij sommige van haar producten links over dat is heel wat anders. Het is een keihard bedrijf (spreek uit ervaring) dat maar 1 doel heeft haar aandeelhouders te pleasen, welke bagger daar ook gebruikt voor moet worden of welke bruine armen (er bij de politiek) ook gemaakt moeten worden.

litebyte | 15-06-22 | 14:44

Een vijf is toch onvoldoende of lees ik dit verkeerd?

HaaiBaai | 15-06-22 | 14:22 | 2

Je kan het ook lezen als gemiddeld :-)

litebyte | 15-06-22 | 14:45

In tijden van nepnieuws en misinformatie zou ik oppassen met jubelen dat de mensen je vertrouwen.
Je moet GS niet echt serieus nemen is de opvatting van deze reaguurder.

Schadenfreude | 15-06-22 | 14:21

Alles wat tot mij komt neem ik ter kennisgeving aan. Ongeacht de bron.

Leptob | 15-06-22 | 14:21

Autofellatio.
Wat een mooi woord!

laurentius | 15-06-22 | 14:19 | 3

Zoek het op op pornhub.

YoMoms | 15-06-22 | 14:20

Niet letterlijk nemen, hoor!
Aan zo!n uitlaat kan je lelijk je mond verbranden!

Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:35

Groei in je broekje.

Ananas Skaiwokker | 15-06-22 | 14:39

Geen krant voelt zo goed de NL maatschappij aan als De Telegraaf. Ze maken fouten en schrijven soms wat activistisch / populistisch, maar alle relevante info hebben ze, en meestal het eerst. Daarnaast voelen ze heel goed aan wat onder mensen leeft - dus goede onderwerpkeuzes.
Ik vind het ongelofelijk dat de grachtengordelmedia hoger scoren. Meen ik oprecht. Als je graag wat elitair leest, prima, maar dan lopen de kranten nog mijlenver achter bij met name De Tijd, in Vlaanderen, die zonder passie de politieke en economische feiten brengt - en dan zonder een 'literatuurredactie' van 5 man.

drs. Levi Samsonov | 15-06-22 | 14:19

Laat de zuurpruimen hier de hurkenschurft maar krijgen, van mij..... kusje!

LoesjeP | 15-06-22 | 14:17 | 4

@Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:40:
Ja. Zit vlak bij je hoela.

LoesjeP | 15-06-22 | 14:48

@Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:52:
LOL!

LoesjeP | 15-06-22 | 15:48
▼ 1 antwoord verborgen

Gefeliciteerd! GS staat boven gemiddeld in de lijst.

cugel | 15-06-22 | 14:16

Mijn wiskundeleraar zij ooit: "Statistiek is liegen met cijfers."
En daar had hij best een punt mee getuige dit juichverhaal na het halen van een 5. (Ja, ik weet het. GS heeft een hoop haters die automatisch een 1 uitdelen, maar toch)

dezakloper | 15-06-22 | 14:12 | 1

78% van de statistieken klopt niet!

James Lastig | 15-06-22 | 14:43

Er is werkelijk 1 nieuwsmedium dat u meldt dat de stikstofcrisis onnodig is, inclusief berekeningen. 1. Die 32 miljard hoeft niet door het putje, onze boeren, hun voedsel en hun belastingafdracht ook niet.

"Stikstof reduceren op je eigen erf? Stikstofkraker Gazoo van JOZ is een circulaire oplossing waarmee je mest kunt verwerken en tot wel 80% stikstof kunt reduceren. En het mooie is: je reduceert niet alleen stikstof, maar ook methaan!" joz.nl/oplossingen/stikstofkraker/

Rutte beloofde een kenniseconomie, maar sloopt liever de economie dan met enige innovatie meer stikstofreductie te realiseren dan nodig.

Dit zijn politici die gewoon geil worden van het idee dat ze de "moeilijke beslissing" hebben genomen en doorgedrukt.

Feynman | 15-06-22 | 14:10 | 5

Boeren vormen een kleine groep van wat, 1 procent van de bevolking? Dus negatieve electorale consequenties zijn overzichtelijk. Daarnaast nemen ze 65-70% van het ruimtebeslag voor hun rekening, dus kun je zo 'ruimte scheppen' voor woningbouw. Dat laatste is het grote doel, en de reden dat we de EU niet gewoon mededelen dat we Natura 2000 wat anders gaan inrichten. Wat gaat Brussel dan immers doen: tanks sturen?

drs. Levi Samsonov | 15-06-22 | 14:22

@drs. Levi Samsonov | 15-06-22 | 14:22: en hoeveel procent van de binnenlandse bevolking voeden onze boeren? Ohh slechts 25%. Nouja dan schroeven we toch eventjes de import op met 25%? Aangezien de export 75% bedraagt en slecht goed is voor een schamele 96 miljard euro (waar hebben we het over) is die 30 miljard extra benodigd per jaar voor de gestegen import ook peanuts. Ik bedoel er wordt ook voor 30 miljard per jaar aan huizen gebouwd (hahaha)

onesizefitsall | 15-06-22 | 14:32

@onesizefitsall. Voor het grootstedelijke deel huizen voor sociale woningbouw, die de belastingbetaler geld kosten. Naast de zuidelijke landen betalen we ook de energievoorziening en de woningbouw. Die boeren emigreren wel en zijn uiteindelijk beter af elders, maar de achterblijvende loonslaven zijn de pineut You own nothing maar zolang je happy blijft is er niets aan de hand.

MeppieRocks | 15-06-22 | 16:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Net onder Linda nieuws.

Lol!

Kaas de Vies | 15-06-22 | 14:10 | 2

Linda begint toch wel een beetje oud nieuws te worden.
De krant van gisteren, zeg maar.

Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:30

@Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:30: Het blad was al niet veel soeps en linda zelf is al jaren aan rust toe.

AntiZanicz | 15-06-22 | 16:31

nieuws is geen nieuws aangezien het verleden tijd is van wat er ooit gebeurd is. dus staat geenstijl eigenlijk bovenaan

skylos | 15-06-22 | 14:10 | 2

Wat echt nieuws is, is wat bijv over 5 minuten gebeurd. Dus als je nu zegt dat Peter Scott-Morgan vandaag overlijdt, dat dat dan straks ook zo blijkt te zijn.

skoftig | 15-06-22 | 14:28

Wat scoort de Joop?

Diederik_Ezel | 15-06-22 | 14:09 | 5

Jopen altijd 100%.

Kapitein Sjaak Mus | 15-06-22 | 14:29

Dat Joop niet eens aan de lijst is toegevoegd geeft al aan dat het geen nieuwssite is.

Ing. eslapen | 15-06-22 | 14:38

@skoftig | 15-06-22 | 14:26:
Ja, maar praatgroepen voor mensen met deugneurose leiden echter zonder degelijke begeleiding tot blijvende schade.

Lafayette | 15-06-22 | 14:49
▼ 2 antwoorden verborgen

En mijn mening dan?
Ik geeft GS een 10+.
Dank roze weblog.
Graties gedaan.

Zitvlak | 15-06-22 | 14:08

Toch nog veel mensen met vertrouwen in de NOS. Bijzonder. Wie zijn die mensen?

priks | 15-06-22 | 14:07 | 1

normale mensen met verstand die wel kunnen zien wie een 5 waard is en wie een 7+

AntiZanicz | 15-06-22 | 14:19

Ik geloof alleen Gerrit Hiemstra en Gerrit Hiemstra is mijn geloof.

Brabeaulander | 15-06-22 | 14:06 | 1

Hiemstra Akbar!

Trasnochador | 15-06-22 | 14:10

Ik verslik mij even in mijn Cornetto.

Leptob | 15-06-22 | 14:05

Een vijf, niet echt een cijfer waar je mee thuis kunt komen. Misschien helpt het voor de populariteit bij het grote publiek als GS niet meer dingen schrijft als "Ivermectine werkt voor Covid" of "Marion Koopmans is een WHO snol". En ook de linkjes naar anti-vaxx/complotkanalen als Bitchute helpen misschien niet zo.

Diederik_Ezel | 15-06-22 | 14:05 | 4

Zo bezien is het nog best opmerkelijk dat het cijfer is gegroeid. Vergeet ook niet het "Azijnbode haalt zure wraak-zeis over Sywert" (GS stond vierkant achter deze oplichter).

BobDobalina | 15-06-22 | 14:25

veel topics zijn gericht op het tevreden stellen van de krimpende groep lezers. nieuwe mensen komen er niet bij.

AntiZanicz | 15-06-22 | 16:29

@BobDobalina | 15-06-22 | 14:25: eerst leek het dat sywert op een leuk de jonge beschadigingstraject zat, dat natuurlijk aangemoedigd moest worden.

AntiZanicz | 15-06-22 | 16:30
▼ 1 antwoord verborgen

LINDAnieuws? Is dat een ding?

Deflatiemonster | 15-06-22 | 14:04

Stijgen is een sociale constructie

RickTheDick | 15-06-22 | 14:04 | 1

Bij deze aantallen als 4,9 4,8 5,0 is het gewoon fluctueren in de meetfout.

AntiZanicz | 15-06-22 | 14:18

* PROEST * er is ook een zichzelf respecterend nieuwsbron wat Lindanieuws heet?!?
Nounou

tis_wat | 15-06-22 | 14:04

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie
Online Casino | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen