Deep State trekt Steve Bannon in busje, gearresteerd voor fraude met donorgeld
Z'n échte vergrijp: hij is te eerlijk!
De Amerikaanse Henk Krol is gearresteerd op verdenking van fraude met donorgeld opgehaald met prachtstichting We Build The Wall (website). Dat is dus een website waar je een baksteen van een grensmuur kon adopteren en je naam erin kon laten graveren. Kortom, een crowdfund website voor territoriale integriteit en dus volkomen terecht dat die stichting meer dan $25 miljoen ophaalde. En zeer welverdiend dat Steve Bannon "through a non-profit organization under his control, received over $1 million from We Build the Wall, at least some of which Bannon used to cover hundreds of thousands of dollars in Bannon's personal expenses".
Maar dat mag dus niet meer in Amerika waar POLITIEKE CORRECTHEID NU DEFINITIEF DOORGESLAGEN LIJKT. De makker uit het begin van het bovenstaande filmpje, Brian Kolfage, die zonder benen in een rolstoel ja, dat is dus een zogeheten co-conspirator die ook uit zijn bed getild is. Hij wordt verdacht tonnen te hebben besteed aan "a variety of personal expenses, including, among other things, travel, hotel, consumer goods and personal credit card debts." Kolfage specifically allegedly used his share for "home renovations, payments toward a boat, a luxury SUV, a golf cart, jewelry, cosmetic surgery, personal tax payments and credit card debt."
Reaguursels
InloggenMultimiljonair Bannon was in 2016 de chief executive van Trump's verkiezingscampagne en daarna chief strategist in de nieuwe regering. Zou hij echt zo dom zijn om voor een paar ton twintig jaar celstraf te riskeren?
Dat denk ik wel. Hebzucht is een sterke drijfveer en dit soort mannen meent vaak onaantastbaar te zijn.
@Beste_Landgenoten | 21-08-20 | 09:23: Integendeel. Hebzucht en rijkdom is zelden het doel van ondernemers. Dat is een veel gemaakte denkfout.
Die muur is wel een beetje een zorgenkindje.
Ik dacht eigenlijk dat Mexico voor die muur ging betalen. Dat zei Trump tenminste. Nu blijkt dat er (onder Amerikanen?) voor gecollecteerd is. Dat klopt dan toch niet.
Ook gek dat iemand zonder benen naar een cosmetisch chirurg gaat. Dan moet je wel erg lelijk zijn.
Misschien had hij last van littekenweefsel op z'n stompen.
Steve Bannon is een crimineel en een gevaar voor de democratie.
Ik vind Trump te links.
Zit nu NOS Journaal te kijken, maar zelfs het is één grote Trump bashing. Zelfs de Democratic Convention gaat vooral over dat ze Trump niet willen. Maar geen woord over wat de Democraten dan wel willen. Wat een onzekere losers.
Toch knap van Trump dat hij de Democraten zover heeft gekregen dat het alleen maar over hem gaat.
Presidentsverkiezingen in de VS gaan bijna altijd over de zittende President. Dus is het logisch wat de Democraten doen.
Het mooie is dat Trump een uitstekende strateeg is die vanuit het doel terugwerkt en zijn stappen uitzet. De beste tool van hem is trollen. Een hedendaags middel.
Trump wint 2020 hands down. In 2016 gaf ik hem een zeer goede kans, en kreeg gelijk. Als ik nu het sentiment pijl in de krochten van het internet, merk ik dat zelfs voormalig woke-brigadiers en nevertrumpers op trump gaan stemmen. Ze hebben het licht gezien. Ja, Trump vinden ze nog steeds een zeer botte baviaan-in-pak, maar alles beter dan de wacky-wokes.
Het is duidelijk wat de Democrats willen: meer macht.
ondertussen op nuPUNTnl: oppositie wit-rusland strafrechtelijk vervolgt.
Blijkbaar vindt NU het nodig om onze aandacht af te leiden van, ja waarvan eigenlijk...
Hoe zat het ook al weer met de Clintons?
Whatabout?
De Clintons liggen al bijna 30 jaar onder een vergrootglas. Hillary is tientallen uren ondervraagd door een Republikeinse senaat. Ze hadden helemaal niets, helemaal niets.
@thijs4419 | 20-08-20 | 20:39: behalve dan die 30000 e-mails, die bleach job, die private server een paar lijken in Benghazi...
Ik snap ook niet waar ze op wachten met de straf voor al die misdaden.
@Stijlicoon | 20-08-20 | 20:48: Kortom, niks concreets.
@Stijlicoon | 20-08-20 | 20:48:
Zo'n private server die Jared en Ivanka ook gebruiken?
@* Il Principe * | 20-08-20 | 21:42: zitten die in de Trump regering?
Hillary was minister van buitenlandse zaken.
Nou, heel simpel.
Hillary was door Obama benoemd als Secretary of State.
Om voor buitenlandse bedrijven lucratieve deals met de VS te sluiten liet ze die bedrijven echtgenoot Bill uitnodigen, die ze tegen een geringe vergoeding van $500k een presentatie van 20 minuten liet houden.
Dan kreeg dat bedrijf een licentie om met de VS te handelen.
Het geld werd gestort in de Clinton Foundation.
Dat heet bribery volgens mij.
Daar gebruikte ze haar privé servers voor.
Zoiets zou Trump eens moeten proberen!
@Bolder | 20-08-20 | 21:49:
Ja, ze zitten beiden in de Trump regering. Jezus man, kijk je geen nieuws?
@Stijlicoon | 20-08-20 | 20:48: en natuurlijk de Uranium One deal, en de beloofde hulp voor Haiti etc etc.
Na zijn presidentschap waren de Clintons berooid, dat hebben ze met de inmiddels opgeheven Clinton Foundation meer dan goed gemaakt.
@* Il Principe * | 20-08-20 | 21:57: alleen NPO
@* Il Principe * | 20-08-20 | 21:57:
welke officiële kabinetsfunctie hebben ze?
Massage door tieners, die butt van zijn vrouw is unfockable zou Berlusconi zeggen, en gelijk hebt ie.
Je verwacht het niet hè..
Ik vraag me af of je zo'n scam ook op middenklasseniveau kan uitvoeren, gewoon als metselaar. Je brengt mensen geld in rekening voor het bouwen van een muurtje, bouwt helemaal geen muurtje, maar roept wel heel vaak op internet dat je het muurtje hebt gebouwd, waardoor je collega' s, zonder ooit een muurtje te hebben gezien, je alsnog gaan verdedigen.
Middenklasse*
Het neemt zo stilaan angstaanjagende vormen aan.
Het aantal rechtschapen patriotten dat door de deep state hun swamp wordt ingezogen is echt schrikbarend. Arme Steve, wat is een beetje fraude hier en daar. Hij moet toch ook eten.
Van een miljoen dollar kun je wel vier keer per dag naar een pizzeria.
Moet je wel uitkijken, voor het weet, zit je in zo'n satanistische deepstate kinderpornoring. Gebeurt vaak in pizzerias.
Wat dacht die gast? Iedereen die Trumps campagne heeft aangeraakt of hem maar in de kaart heeft gespeeld kreeg de FBI op zijn dak zoekende naar spijkers op laag water, hun kinderen ook. Sukkel.
.. er zijn heel veel tot op het bot corrupte Democrats die er alles voor over hebben gewone burgers met initiatieven tot voorbeeld te stellen en in het gevang te werpen.
Gedurende koning 0bama was het heel gewoon wanneer de IRS midden in de nacht binnenviel bij bestuurders en medewerkers van kerkgemeenschappen en andere organisaties die niet gepruimd werden in Deugland.
De kinderopvang was er dan bij om de kinderen af te voeren naar een opvang, terwijl onderzocht werd op welke gronden de ouders in de gevangenis gestopt konden worden.
Twee vliegen in 1 klap, linkse globalisten houden heel erg veel van kinderen. Helaas voor een paar van hen viel het doek de laatste drie jaren. Dat zal niet meer gebeuren wanneer de deep-state de macht weet terug te grijpen in november. Een staatsgreep, voor minder doen ze het niet meer. Deze brandstichters en organisatoren van plundering.
Houzee, kameraden van Democrats, EU, CCP en de ayatollahs.
Obama is dat niet die lone wolf moslim met kritiek op Trump?
Deep State geleuter van iemand die overal fascisten ziet waar ze niet zijn. Nee dan eerlijke Steve, die er ingeluisd is om een beetje onkosten die hij wilde declareren..
@likdoorn | 20-08-20 | 20:10: nog steeds meer twittervolgers
Is die aanklager in dat district in New York niet een deel van het gestaalde DNC kader,iets ruikt van die kant ook helemaal niet zo fris,maar GS vindt het leuker te grappen over een Amerikaanse Henk Krol. Zoek zoiets voor de context eens uit, de DNC zit tot over oren in opzetjes en politiek getinte vervolgingen,al moet het bewijs uit hun reedt komen,zogezegd.
de aanklager in district New York is zo integer als de oude socialist uit de vorige eeuw.
@Jan Passant mk2 | 20-08-20 | 19:19:
Nee dan Barr, de goudeerlijkheid zelve. Zijn tong doet pijn van het likken naar de baas.
De frustratie zit zo diep dat het sarcasme niet meer waargenomen wordt?
Je bedoelt frauderen moet gewoon helemaal oké zijn.. Als iemand van Oxfam van zijn zuurverdiende salaris een paar hoertjes laat komen in Armelandië heet dat zware fraude en misbruik van donorcentjes. Als Eerlijke Steve een miljoentje toucheert uit de pot moet dat ook geen probleem zijn toch?
Jeez, is er iemand in orbit Trump niet corrupt?
Ja, zijn voorganger, die Keniaan, met vervalst geboortebewijs !
en jouw vriend Jo & Son, je maatje Bill en meisje Hillary, of gaat Obozo van de lucht op een landgoed van 18 miljoen $ wonen. Het ruikt lekker fris in code 4419.
M13, zelfs Trump heeft toegegeven dat Obama gewoon Amerikaan is en hertog, de Obama's sloten o.a. een boekdeal voor 65 miljoen dollar, verdienen miljoenen per toespraak en sloten voor een onbekend bedrag. Maar ongetwijfeld tientallen miljoenen een deal met Netflix om docu's te maken. Dus dat landgoed betalen ze uit hun achterzak.
@M13 | 20-08-20 | 18:59: En aliens bestaan ook, koop een Q T-Shirt.
Is Obama Amerikaan?
Die was toch uit Kenia, net als Kamala Harris?
@menage | 20-08-20 | 19:55: Zelfs Christiaan Huygens zei al dat aliens bestonden, oud nieuws....
"If you don't fit in, then you're probably doing the right thing"
Mr Bannon is the latest Trump associate to face criminal charges since the 2016 campaign, following Roger Stone, a Republican operative and longtime confidant of the president; Michael Cohen, his former lawyer; Paul Manafort, his former campaign chairman; George Papadopoulos, a former campaign adviser; Rick Gates, former deputy campaign chairman; and Michael Flynn, who was briefly Mr Trump’s national security adviser.
En nu ook de resultaten toevoegen van al die ‘charges’.... voeg je dan ook Obamagate/spygate toe?
Het wordt een beetje traditie.. Who's next?
@CoPat | 20-08-20 | 19:47: Obamagate is tot nu toe niet meer dan een loze kreet looking for a scandal.
@CoPat | 20-08-20 | 19:47: Is dat al opgepakt door het Amerikaanse OM?
Hij wordt van nogal flink veel verdacht, wanneer juist, zal nog moeten blijken. Dat zouden aardig wat van die gegraveerde stenen zijn voor die muur?
Een verliezende strijd voor de Democraten. Een meerderheid van de Amerikanen willen een grensmuur. Maar ja, aangezien illegale immigranten vooral op hen stemmen, zullen ze deze strijd tot het uiterste aangaan.
Mogen illegale migranten stemmen in de VS?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 18:24:
Tuurlijk,
die stemmen vanuit Mexico en Ecuador.
Daarom wil Trump geen stemmen per post want dan stemmen de Chinezen eauk!
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 18:24:
Nog niet, maar dat is iets wat de Democraten wel willen.
@MarkyS | 20-08-20 | 18:43: Wat is het nou?
@vander F | 20-08-20 | 18:33:
www.youtube.com/watch?v=IfMP8rIGpbM
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 18:24: ik lees dit:
About a dozen jurisdictions now permit noncitizens, and even illegal aliens, to vote in local elections.
In 2014, a study estimated that approximately 6.4 percent of noncitizens voted in the 2008 presidential election and that 2.2 percent voted in the 2010 midterm elections.
Dus; ja, maar niet overal. En men hoeft niet te legitimeren bij het stemmen.
@sjef-van-iekel | 20-08-20 | 18:57: Amerikanen in het buitenland?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 19:07: illegal aliens kunnen misschien ook illegaal in NL verblijvende Amerikanen zijn.
Zo gaat die muur er niet komen, als iedereen een deel achteroverdrukken wil voor thuis..
De "Democraten" zijn overduidelijk nog een tandje aan het bijzetten. Eerst de NRA nu dit weer. Wat een vuile spelletjes spelen die gasten, en dan vervolgens zeggen dat Trump de democratie om zeep helpt.
Goed verhaal man. De aanklacht en vervolging ligt bij de DOJ. Je weet wel, die club van Barr dat onder leiding staat van Trump. Maar het ligt “aan de Democraten”.... hoe dom ben jij precies?
In his first comments on Bannon's arrest, President Trump recalled that he didn't support the "We Build The Wall" project at the time, and added that he thought it looked like "showboating". "This is a job for the government, not private people," he said.
Trump even tweeted his objections in July, as questions about the nonprofit and its work were being raised by watchdog groups and the press.
www.zerohedge.com/political/steve-ban...
Het probleem is denk ik, het concept "Non Profit Organization". Alstie gewoon belasting had afgedragen, net zoals elke ander ondernemer, was er niets aan de hand geweest.
Bedoel, er zijn ook lieden die 5G klamboe's verkopen, ingestraald water, smeltpatronen met goudcontacten waardoor je luisterbeleving aanzienlijk verbeterd. De lijst van onzin artikelen is bijna oneindig. Meestal nog dure spullen ook. Tis gewoon oplichting, maar als je je belasting betaalt, is het OK.
"KOLFAGE, 38, of Miramar Beach, Florida, BANNON, 66, of Washington, D.C., BADOLATO, 56, of Sarasota, Florida, and SHEA, 49, of Castle Rock, Colorado, are each charged with one count of conspiracy to commit wire fraud and one count of conspiracy to commit money laundering, each of which carries a maximum penalty of 20 years in prison."
Twintig of veertig jaar! Hoeveel mensen kun je daarvoor in NL vermoorden? Is maar een vraag hoor.
Had je plannen?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 18:11: Geen plannen, ben al een week van onbesproken gedrag.
@Ichneumonidae | 20-08-20 | 18:22: Gaat dus de verkeerde kant op.
Leuke nick.
Ik vroeg me al af waarom Bannon er de laatste tijd zo verwaarloosd uitziet. Kennelijk al een tijdje zorgen aan zijn hoofd. BEnieuwd wat Foxnews doet, die laten hem nog vaak aan het woord.
Wel een beetje sick om je benen weg te fotoshoppen.
Wanneer de rechtszaak heel snel gaat, dan kan Trump hem nog gratie verlenen.
Hij gaat straks nog proberen zichzelf gratie te verlenen.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 18:14: Dat lijkt me een strak plan!
Trump die in het gevang een zeepje laat vallen, dat kun je de medegevangenen niet aandoen. BLM!
Bannon is dus een VVD’er. Weten we dat ook weer.
Kuifje heeft het er maar druk mee.
Met dit warme weer.
lh3.googleusercontent.com/proxy/vIV4n...
Ik zorg dat ik voldoende drink, heel belangrijk!
En zodra Donald straks president af is, in 2024, dan kan ie er natuurlijk op rekenen dat het deep state justice department ook hem te grazen neemt. Want deze streek van Donald Trump mag natuurlijk niet onbestraft blijven. Andere mensen zouden misschien op ideeën kunnen komen.
Terecht toch.
Trump gaat 2024 niet halen. Biden ook niet. Het geriatrisch probleem van de USA...
Dat is bij wet verboden, dat is verboden bij de wet
De formulering "dat is bij wet verboden" vind ik mooier. Maar goed, ik ben een oudere lul.
Ik geloof er niets van. Rechtse mensen verrijken zich niet ten koste van 'goede doelen'. Zij verkrijgen hun fortuin slechts door kei-en keihard te werken...
Socialisten aan de top verrijken zichzelf door hun volk arm te houden.
Verder nog iets?
@Ruimedenker | 20-08-20 | 18:01: Misschien moet je je eens inlezen.
Waar haal je opeens die socialisten vandaan? Daarbij, Steve Bannon is geen socialist....
@Iknowall | 20-08-20 | 18:13:
Ik proefde enig sarcasme, vandaar mijn reactie.
Waar het om gaat is dat aan beide zijden mensen zich verrijken op dubieuze wijze.
En wat Steve is zal me een zorg zijn, kennelijk heeft ie de boel belazerd.
Nu weer vriendjes?
Macht corrumpeert. Dat geldt zowel voor links als rechts.
@Ruimedenker | 20-08-20 | 18:21: Wat dat sarcasme betreft heb je volkomen gelijk. En inderdaad, zowel bij links als bij rechts vind je schurken.
Kusje. Het is weer goed...
Deed Bannon ook al in stroopwafels?...
Als er onder iedere goddamn tegel een plemp van zowel kuifje als beldewouten staat, dan weet je dat het goud is. En bullshit.
Feitjes, elfje, feitjes.
Yup. En nu wachten op een reactie...
@zevensprong | 20-08-20 | 17:57: en ik was al te laat...
Ik mag nog niet in Zijn schaduw staan. Maar lief dat je aan mij denkt. Plop.
Ik voel me nu wel een beetje vereerd jongs, zie je nou wel dat dit goud is.
@elfenstein | 20-08-20 | 18:31: Goud is het zeker, om je te bescheuren zelfs.
@elfenstein | 20-08-20 | 18:31: Daar heb je zeker een punt....
Misschien is de aanklacht op feiten gebaseerd en dan neemt het recht zijn loop.
Maar de aanklager is van New York en veel aanklagers zijn ook gepolitiseerd.
Dus nog even afwachten wat het verweer is van Bannon en of de aanklacht inderdaad op feiten is gebaseerd en niet politiek gemotiveerd is.
Je lacht je toch de ballen uit de broek, wat een kneuzenbrigade... Even smullen van het gebagatelliseer in de panelen.
Zoek even de actuele "bezittingen"/belangen van Biden en zijn zoon in Oekraïne op...... daar zijn echte ballen voor nodig om dat recht te breien, de pleinclowns van Baalen en Verhofstad zijn echt niet genoeg. (en die geplande jojo's die in Wit Rusland "Cirque du Soleil"in de herfst moeten gaan spelen komende weken)
@grindbak | 20-08-20 | 17:55: Biden verdient ook niet de schoonheidsprijs, ben ik met je eens.
@grindbak | 20-08-20 | 17:55: oe, zelfs in m'n eigen draadje. Dus als Biden kudt is, is dit ook geen probleem?
@beldewouten | 20-08-20 | 18:03: Ja, dat is geen sterk verweer.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:56: Weer met je eens. Oud en lelijk.
Henk Krol stal in heel andere proporties, toch?
In pakjes van 12.
Ook dit zal doodbloeden want geen enkel bewijs.
Zoals alle zaken die door de democrats zijn opgestart voor puur politiek gewin.
Er zijn toch al aardig wat vriendjes van The Donald veroordeeld.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:42: en te weinig van de Clintons en Obama's
Net als die republikeinen deze week over die Russische inmenging... Lol.
Beunhaas, VVD ethiek
Ik vraag me af hoeveel invloed dit soort dingen (of de Oekraine avonturen van de Biden dynastie) heeft op de verkiezingen.
In beide kampen zit iedereen toch compleet vastgeroest in zijn eigen gelijk, hoeveel zwevende kiezers zullen er nou nog zijn? Die debatten gaan toch ook geen hol meer veranderen?
Straks zijn de antifa demoratten weer verbaasd wanneer Donald Trump herkozen wordt, daar ze met hun linkse koppen nog steeds in marxistische wolken lopen.
De vorige verkiezingen stemden veel mensen tegen Hillary. Grote kans dat ze nu tegen Trump stemmen. Want dit straalt toch allemaal heel slecht op hem af. Hoeveel van zijn vriendjes zitten er inmiddels al niet in de bak?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:42: zo zitten er te weinig vriendjes van de Clintons en Obama's en Bidens in de bak.
@Slurfje | 20-08-20 | 17:44: Omdat ze niks illegaals gedaan hebben. Vooral de Clintons zijn juridisch heel handig.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:42:
Ik denk niet dat Biden nou zo'n enorme stemmentrekker is.
@threeheadedmonkey | 20-08-20 | 17:54: Men stemt niet voor Sleepy Joe, men stemt tegen Ome Donald.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:56:
Ja, want dat beviel vorige keer ook zo goed, TEGEN iemand stemmen, in plaats van VOOR.
Ook daar ben je pas echt schuldig wanneer het onderzoek voor de rechter is gebracht en er een uitspraak is.
Zo zou het moeten gaan.
Tenzij je een hoge democraat bent, want dan mag je op pedo-eilanden jonge kinderen misbruiken en je sigaren in stagiaires steken en als er dan een gelegenheid gever aangehouden wordt, die kan gaan praten, wordt die gezelfmoord in zijn cel, die 24/7 onder bewaking stond van democraten uiteraard.
Gelijke monniken, gelijke kappen, maar democratische en/of antifamonikken zijn iets meer gelijk momenteel.
Maar alles sal reg kom en Donald Trump schijnt alleen maar meer meer meer op weg te zijn naar Mount Rushmore.
Geloof je hetzelf?
Steve Verbannon?
En Trump moet z’n belastingstukken overhandigen aan het OM van Manhattan.
Benieuwd wat daar uitkomt.
Waarschijnlijk dat hij helemaal geen geld heeft, maar leeft van kredieten van de Duitse Bank,
burgeroorlog
@grindbak | 20-08-20 | 17:33: Ben je gek. Hij valt straks gewoon door de mand.
@grindbak | 20-08-20 | 17:33: dit is idd de tactiek van de marxisten, de tactiek van de verbrande aarde
Voor volledigheid
www.nytimes.com/2020/08/20/nyregion/d...
@Ruimedenker | 20-08-20 | 17:44: Ook zoiets: hij beloofde om transparant te zijn over zijn belastingaangiften. Maar als het puntje bij het paaltje komt, draait hij er voor weg. Hoe betrouwbaar ben je dan?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:48: erg betrouwbaar. De betrouwbaarheid staat namelijk buiten kijf voor de fans. Al blijkt hij Hillary in vermomming...
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:48:
U hebt nog nooit (substantieel) geld verdiend, blijkbaar. Maar als je dat wel hebt, dan moet je goed met cijfers kunnen omgaan. En dan is het logisch dat je aan de banken een andere P&L en balans presenteert dan aan de fiscus. Dat is overigens 100% legaal en geaccepteerd, bij de fiscus moet ik ook altijd mijn fiscale balans opgeven EN mijn commerciële balans.
Maar van de 320 miljoen Amerikanen zijn er waarschijnlijk maar zo'n 1 miljoen die dat snappen. De rest gaan dit zien als "oneerlijk".
En the Donald zegt gewoon: ik speel het spel volgens de regels, die regels zijn niet eerlijk, maar dat is niet mijn schuld, dan had je de regels anders op moeten stellen. Zoals eigenlijk iedereen wiens netto waarde in 7 cijfers voor de komma uitgedrukt wordt, redeneert.
@libertat | 20-08-20 | 19:28: Leuk dat je geld hebt, maar je verhaaltje verklaart natuurlijk niet waarom Trump eerst zegt transparant te willen zijn, maar het vervolgens niet is. Heeft weinig met balansen te maken.
Postcodeloterij iemand?
Blijkbaar zijn ze iets trenger met dit soort inzamelingen in de USA. Ik zou trouwens best een donatie willen doen als wij hier in NL ook een muur zouden bouwen langs de Be/DE grens.
Voor en invoeren van de één paspoort regel, zodat Nederland weer van echte Nederlanders wordt, die er graag leven en wonen.
De baasjes van de Postcodeloterij... incl. 3 andere bank/vriendenzooi... toucheren ieder jaar 4 miljoen en hebben belangen in al die giftstichtingen. Nederland staat witwassen toe op het hoogste niveau... en niemand grijpt in omdat de politieke hoofdpersonen "mee mogen doen". Dat die baasjes graag links spelen/sponsoren vanuit hun villa's...... wat een land
@grindbak | 20-08-20 | 17:39: waarom dacht je dat die bekende bedelhoerrren zo lopen te lachen en schreeuwen om Uw gokgeld en Rutte & Co kijken toe en zien dat het goed is, voor hun.
@Slurfje | 20-08-20 | 17:38: Maar "zij" leven en wonen en leven ook graag hier!. Waar elders wordt je levenslang onderhouden en mag je ongestraft chicaneren en anderen lastigvallen.
"Ik zou trouwens best een donatie willen doen als wij hier in NL ook een muur zouden bouwen langs de Be/DE grens."
Ik ook!
@grindbak | 20-08-20 | 17:39:
Ja inderdaad, vooral walgelijk omdat het een door de overheid afgedwongen monopolie betreft, dat alleen aan die baasjes gegund wordt. Smerig!
@libertat | 20-08-20 | 19:23:
Je zou een veiling van loterijvergunningen verwachten in een fatsoenlijk land, zoals ook met de GSM-frequenties gebeurt...
Zit die Brian met zijn hand in zijn broek?
Inzamelen is de mooiste windhandel die er is, helemaal als je er een goed doel aan hangt zoals bijvoorbeeld onderzoek naar kanker. Wereldwijd zijn er hier de afgelopen jaren honderden miljarden verdampt zonder enig indrukwekkend resultaat.
De zoveelste oplichter uit de entourage van The Donald. Drain the swamp!
Het lijkt de VVD wel
@lingo star | 20-08-20 | 17:32: Dit is toch allemaal wel een graadje erger, vrees ik.
Henry Keizer, Jos van Rey, Ton Hooijmaaijers, Robin Linschoten, Jan Broertjes, Wilma Verver, Timan Schreurs, Rolf Zincken, Mark Rutte ... VVD-ers het vaakst vervolgd door Justitie: www.ad.nl/binnenland/vvd-ers-komen-he...
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:34: De stroopwafels van Henkie zijn wel het toppunt
@Piet Karbiet | 20-08-20 | 17:34: Conclusie: Trump en consorten zijn een soort VVD'ers. Gezien de belangstelling voor golfen verbaast dat me niks.
@Piet Karbiet | 20-08-20 | 17:34: Dat is heel slecht, beaam ik als VVD-er. Maar het gaat over een periode van minimaal 15 jaar. Trump zit er nog niet eens 4 jaar en zijn lijst is al behoorlijk lang. In dit geval van Steve gaat het over een miljoen.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:44:
Een Noord Europeaan doet 15 jaar over iets waar een Amerikaan 4 jaar over doet. En een Zuid Europeaan doet er 30 jaar over... Uets met efficiency en effectiviteit.
@libertat | 20-08-20 | 19:21:
s/Uets/Iets/
Bizar dat zulks mensen er mee weg denkt te komen. Van de penningmeester van de lokale PVDA t/m Bannon.
Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen? Ze haalden geld op met de belofte alles aan de muur te besteden en besteden miljoenen aan andere zaken. Dat mag in de VS niet en dat mag hier niet. Ze hadden het anders kunnen regelen, maar dat hebben ze niet gedaan. Niet zo slim.
Hier halen ze geld op om de arme negertjes te helpen en ze besteden het om de verkiezingscampagnes van PVV en FDV te frustreren.
@Janas | 20-08-20 | 17:52: FvD
Het enige dat verbaast is dat een (in dit geval voormalige) Trump-adept niet het volle bedrag achterover drukt. Dan het het blonde bleekwaterkanon hem toch gebrekkig geïnstrueerd.
Blijkbaar snapte hij het niet helemaal.
Welke VVD-er heeft er voor een miljoen achterover gedrukt?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:36: Het gaat niet om de hoogte van het bedrag maar om het feit dat er iets achterover wordt gedrukt als de mogelijkheid daar is.
@trekarm | 20-08-20 | 18:09: Toch is er een verschil tussen een kapotte zonnenbril declareren, of een miljoen aan onkosten.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:36: Henny Kèzer.
Nou, dan zullen de Clintons ook wel snel worden upgelocked voor het verduisteren van die miljoenen uit dat Haiti Fund. Toch?
Clintons zijn slim genoeg om alles legaal te doen.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:28:
Dat is aantoonbaar onjuist. De opbouwwerkzaamheden in Haïti zouden door aannemersbedrijven in Florida uitgevoerd worden (die zitten daar het dichtste bij). Het bleek al snel dat alleen aannemersbedrijven die een forse "donatie" hadden gedaan aan de Clintons, in aanmerking kwamen. "Corruptie" heet dat in normaal Nederlands. Het is nog in onderzoek, de deep state werkt het maximaal tegen....
Weet je wat het is? Die Trump is natuurlijk een volidioot die geen land hoort te besturen. Maar die democraten zijn echt zooooo kut, dat je stiekem toch hoopt dat The Orange One nog 4 jaar langer blijft. Al was het alleen maar om Mouthaan te jennen...
Trump is het laatste obstakel, vandaar dat de steden in Amerika veel feller branden dan hier bij "onze" lauwe leeuwendoders & krijgers, geïmporteerd voor verdeel&heers vanuit de poepgatlanden.
"Onze Brusselmannen" hoeven de brandstichtingen niet aan te voeren en kijken slechts toe. Niemand die ze hier nog wegstemmen kan, met onze lauwe versie van "democratie".
@25gulden | 20-08-20 | 17:22: Dat zegt Jinek al vier jaar iedere avond op tv dus dan is het waar. Zoiets.
@25gulden | 20-08-20 | 17:22: Iemand die zijn ego zo weinig onder controle heeft, of zich zo emotioneel laat leiden is ongeschikt voor een positie met zoveel verantwoordelijkheden. Het is een zilverrug-gorilla, geen president.
@Piet Karbiet | 20-08-20 | 17:26: die logica volg ik niet helemaal. Omdat iemand iets 4 jaar iedere avond zegt, is het dus waar?
@Odin | 20-08-20 | 17:29: Tump is intelligenter en doordachter dan je zou denken. Vind het zoiezo vrij knap dat hij nog zo lekker gaat als je ziet wat hij qua leugens etc over zich heen krijgt.
Hahahahahahaha.... snrffff
nog eentje om te pardonneren Trumpiepumpie, met je 'ik huur de beste mensen die er zijn..' De meeste mensen hebben een strafblad.
Net als bij de VVD dus.
@trekarm | 20-08-20 | 17:22: Wie heeft er een strafblad bij de VVD? Een paar lokale mispels, maar verder niet.
Wanneer Trump verliest zal er nog veel onderzoek komen naar lieden die op hem stemden. Die worden daarmee per definitie criminelen met strafblad.
Houzee kameraad.
@Jan Passant mk2 | 20-08-20 | 17:30: Stemmen op hem mag, maar je door hem laten omkopen mag niet.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:32:
Kwestie van interpretatie van het begrip "democratie". Wanneer de duisternis boven het moeras weer intreedt in november, dan gaan er nog veel rare dingen gebeuren.
Blijdschap in huize Soros en ook bij de CCP, de EU en bij de ayatollahs is het dan feest.
@Jan Passant mk2 | 20-08-20 | 17:38: George is heel royaal, die kun je er prima bij hebben.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:29: Dat maakt de zaak alleen maar erger. Ze komen ermee weg...
@Iknowall | 20-08-20 | 17:40: Omdat ze -waarschijnlijk- niets strafbaars hebben gedaan. Ze hebben zich aan de regels gehouden.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:29:
Hoe heet die dikke exploitant van die crematoria nou toch weer? Harry, Henry, ff graven....
Allemaal onderdeel van ‘The Great Reset’ onderleiding van Soros en Gates!€&&!€!
Bekokstoofd op een Bilderberg-bijeenkomst.
Dat was de beruchte Bilderberg-bijeenkomst op de achterkant van de maan waar Elvis en MJ nu wonen.
@Controllos | 20-08-20 | 17:40: Berbaar en ondergetekende waren er bij. Heerlijke bitterballen...
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 18:01:
Wat vond Halbe daarvan?
Trumpwappie met kroon.
Aangenaam.
November nadert. De monsters van de deep-sate komen naar de oppervlakte om een herhaling van 2016-democratie te voorkomen.
Lekker! Diepe saté!
Saté gemaakt van monsters.
Ik hoop inderdaad dat Trump saté maakt van de deep-state. Tzal spannend worden, met de massale stembusfraude en intimidatie die nog gaan komen.
@Jan Passant mk2 | 20-08-20 | 17:28: Je dekt je nu al in....
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:29:
Ik weet hoe gevaarlijk jouw beste_kameraden zijn. Weer max. 90 jaren van dat soort bewind is geen pretje.
@Jan Passant mk2 | 20-08-20 | 17:32: We zijn succesvol omdat we transparant proberen te zijn.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:33:
houzee man en zink. Doe het voor de kinderen.
Aardig om zo'n mafkezenverhaal nog even naar boven te halen.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:33:
Transparent: de Clintons begonnen beiden als jonggehuwden met niets. Ze zijn beiden hun leven lang in overheidsdienst geweest, tegen (zeker voor Amerikaanse begrippen) magere salarissen, en nu ligt hun netto waarde ver boven de 200 miljoen dollar. Geen greintje transparantie, niemand die weet hoe het kan, en geen enkele MSM vraag zich af hoe het kan...
Geweldig dit! Weer eentje die zwaar fraudeert en de boel verkloot uit Trumps kamp en ja hoor, het ligt aan de Deep State. Hahahahahahahahahahahahaha.. Hoe groot kan het bord voor je kop zijn, Jan?
En we blijven maar een flutland dat geilt op hoe Amerika ons voorschrijft hoe we met geld moeten omgaan. En op welk continent is geld bedacht? Laat ik het anders stellen: op welk continent is misbruik van geld bedacht? The American Dream.... Flikker toch een eind far away.
Dat continent is aantoonbaar Europa en wel in het bijzonder Engeland. Het bijbehorende jaar is 1694. Het verantwoordelijk staatshoofd is Stadhouder Willem II van Oranje.
Had u wellicht nog een vraag ?
@netniet | 20-08-20 | 17:21: Ja, gaat uw antwoord over de eerste of tweede vraag die wordt gesteld, of over beide, of over een niet gestelde vraag?
Meh, o.a. de Irakezen en de Chinezen waren er ruim voor Gristus ook al mee bezig: historianet.nl/maatschappij/handel/ge...
@Peerkeoud | 20-08-20 | 17:25: De Bank of England wordt vermeld als de eerste centrale bank. Bij de oprichting is direct het concept van centraal fractioneel bankieren om de hoek komen kijken. Het was feitelijke oplichting omdat papier, dat intrensiek niets waard is, gedekt werd door een fractie van de waarde op papier door aanwezigheid van goud.
Willem III was een bijzonder domme koning, die niet in de gaten had, hoe hij ertussen werd gelegd. Gedreven door geldnood voor het herbouwen van een vloot.
Toen Rothschild de slag bij Waterloo won en voor een appel en een ei, zich grote delen van de Engelse economie toeëigende middels list en bedrog en en passant ook zeggenschap over de BoE verkreeg, was het hek geheel van de dam.
U en ik ondervinden daar de tot op de dag van vandaag nog hinder van. Het spel is allang vastgelopen en het einde komt in zicht. Heb nog even geduld, u gaat het nog meemaken.
Veronderstellen dat Amerika, hier de schuldigde van is, is totaal incorrect. Alstublieft.
Voor dat geld kun je zoveel stroopwafels kopen dat zelfs Hubert Bruls ze niet opkrijgt.
Henk Krol spitst zijn oren
@lingo star | 20-08-20 | 17:26: Hoe heet die andere Henk ook al weer?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:31: Henk Otten de mol van de VVD?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:31:
Henk Wijngaard.
@lingo star | 20-08-20 | 17:35: Hij is niet onze mol.
@antagonist | 20-08-20 | 17:35: Met de vlam in de creditkaart.
Weer een smerige frame werk van parasitaire beroepsambtenaren
Want het is niet waar?
@Kuifje-naar-Brussel | 20-08-20 | 17:38:
Nee.
Precies. Het verhaal van Kevin Clinesmith, een voormalig FBI advocaat die bekend heeft documenten vervalst te hebben van ene mr. Carter, die tijdens de heksenjacht van de Dem's getapt werd. Dat had helemaal nooit gemogen, maar dhr. Clinesmith was zo in de ban van de heksenjacht, dat hij vond dat het doel alle middelen heiligde.
Framen, smerige vervalsingen, niets is de politici vreemd. Dat geldt volgens mij voor alle bloedgroepen, overigens. Alleen de nieuwelingen, die zijn wellicht (nog) onschuldig.
Justitie heeft dus gewoon FRAUDE geconstateerd.
Ja en DAT "mag dus niet meer".
Donor geld in je eigen zak steken (miljoenen.)
Ik begrijp de Trump gekkies van Geenstijl niet. Oogkleppen?
Nee man, ironie. Met deze vorm worden ook de gekkies onder de reaguurdes aan boord gehouden.
Selectieve boosmensen. Eigen dieven goed. Anderen slecht.
Ik denk dat veel mensen zijn vergeten dat na de val van de muur, enorme aanbod kwam van stekjes steen die je kon kopen, hun schreven er dan zelf een certificaat.
Ander voorbeeld, dichter bij huis, te koop Amsterdams grachten water
ik denk dat er nog vele voorbeelden zijn.
Yep, ik verkoop soms gebakken lucht.
@Peerkeoud | 20-08-20 | 17:25:
Ook in de reclame-business?
Ik heb hier thuis nog een flesje met Sahara-zand. Daar is bijna niet aan te komen, echt een collectors-item. Ik heb het slechts kunnen bekostigen dankzij mijn florerende handel in knoopsgaten...
@Iknowall | 20-08-20 | 17:52: Heerlijke reactie, daar hou ik van
Ah.
Joris verveelt zich.
* met interesse de dingen die gaan komen afwacht *
die is al lang met de zwarte kip. Die bestaat helemaal niet. Net als de audi's Alleen Weesie rijdt een leuke auto van onze centen.
Zit ie dadelijk in een gevangenis van zijn eigen stenen.
Had ie ook ramen laten sponsoren?
Hij heeft zelf gezorgd voor een gat in de begroting.
Ach, hij wist het zo goed. Lock him up. De kunst is de zaak te rekken tot na 20 januari zodat pres Bonkers Bonespur hem geen pardon kan geven. Zijn ornaje compagnon zal dan snel volgen, die overlijdt in jail.
Hm, denken Thiery en Geert nu. Een stichting 'Hek om Nederland' waar je een meter hek kunt adopteren met je naam er op.
Pfff dan zouden de donateurs eens moeten kijken hoeveel procent er verdwijnt aan "kosten/salaris" bij de grote inzamelaars. Wat deze 4% van Bannon tot peanuts verklaart.
Afhankelijk van hoe je de strijkstok definieert en welke strijkstok je pakt kan je grofweg zeggen dat 50% - 80% van de gelden die goede doelen inzamelen niet wordt besteedt waarvoor het is ingezameld.
Gelukkig derde reactie en er is al een excuus voor deze schaamteloze oplichting gevonden. Het is maar 4%. Ja joh
@BobDobalina | 20-08-20 | 17:15:
Hou je maar vast aan de feiten i.p.v. aan je wensen. Hoe moeilijk ook.
@_pacman_ | 20-08-20 | 17:13: En al helemaal als het voor een conflict gebied is. Dan gaat van de overige 20-50% minimaal 80% naar de warlords.
Mijn superidealistische GL schoonzusje ging voor Oxfam Novib werken. Na anderhalf jaar kreeg ze door hoe dat werkte, sindsdien kotst ze op PvdA'ers (op één of andere manier denkt ze dat D66'ers en GL'ers anders bedraad zijn) en is ze zwaar gedesillusioneerd weggegaan. Toen mijn schoonvader haar advies vroeg over aan welk goed doel te schenken, zei ze: "Doe het niet."
@libertat | 20-08-20 | 18:56: kan uw schoonzus geen vaste rubriek krijgen op GS.
Vijftig afleveringen ingewikkelde verhalen over het UWV is wel genoeg
@libertat | 20-08-20 | 18:56: verzonnen verhaal
Kolfage? Was dat niet dat mysterieuze Twitter woord van Trump?
REAGEER OOK