FOTOOS. Politie ontdekt martelkamer in Brabant
Holy shit
Dus u dacht dat u ruig was vanwege uw maandelijkse halfuurtje SM met het vrouwtje? Nou nee hoor. "In een loods in Wouwse Plantage trof de politie bij een inval zeven zeecontainers aan, waarvan er zes waren ingericht als gevangeniscel. Een zevende zeecontainer noemden de verdachten de “behandelkamer”, overduidelijk bedoeld en in gereedheid gebracht om mensen te martelen." Middeleeuwse praktijken dus, gewoon in Brabant. "In de zeecontainer met de tandartsstoel stonden tassen met voorwerpen die vermoedelijk bestemd waren om slachtoffers mee te folteren of in elk geval onder druk te zetten. De politie vond onder meer een snoeischaar, een takkenschaar, een takkenzaag, scalpels, tangen, extra handboeien, vingerboeien, tape, bivakmutsen en zwarte katoenen zakken die over het hoofd getrokken kunnen worden." Verder vond de politie nog 24 kilo MDMA, twee BMW's, politieuniformen en vijfentwintig wapens in de loods die door de creatieve zware jongens "EBI" werd genoemd. Wat we al zeiden. Holy shit.
Zeg dat
Social
Reaguursels
InloggenMaar waarom 6 containers. Ze zijn iets groots van plan dus. Willen ze een hele bende uitroeien.
Ik snap ineens heel goed dat Gordon geen zin meer had in schulden bij dealers enzo.
Vergeet niet dat de politie zich momenteel bezighoudt met het inperken van onze vrijheden. Just saying
gezien de aanduidingen als ebi zal het niet van de mexicanen zijn. maar groepen binnen nl beginnen het geweld naar de zelfde hoogte te tillen. Brabant vooral kampers en/of motorclubs. maar ook inval in Rotterdam. ben benieuwd wat er achter zit.
Naar verluid een sportschoolhouder uit het midden van het land (met een Nederlandse klinkende naam)
@Shoarmamasutra | 07-07-20 | 21:26: misschien motor club die ingehuurd werd om ripdealers aan te pakken gezien de laatste ontwikkelingen
@Struikrover3 | 07-07-20 | 21:33: aan de andere kant geen invallen bij clubhonken wat je dan zou verwachten
Een stel randstedelingen verpesten het mooie Brabantse land, zonde. Eigenlijk dacht ik dat het van volk uit het nabijgelegen Sint Willebrord zou zijn
Yeah, right. Alle drugsafval wat er gedumpt wordt, de inheemse criminaliteit, allemaal randstedelingen.
@De waard zijn gast | 07-07-20 | 22:22: in dit geval toch echt 6 randstedelingen
Gevangenis is te duur, te slap. Geldboetes zijn een lachertje.
De enige oplossing voor het drugsprobleem is een laantje bomen met wat touwen.
De 'kamer' was aan de binnenkant met spiegelende folie bekleed. Dat is omdat als je een hete pook in je aars geduwd krijgt het wel heel erg hinderlijk, al dat geschitter in je ogen.
Ik kan er zelf niet over meepraten dus ik neem t graag van je aan
Ik snap best dat oom Donald een muur tegen zijn zuiderburen wil.
De eigenaar zelf kan het amper geloven: ,,Er zitten nog andere huurders in de loods, die hebben evenmin iets verdachts gezien of gehoord.” Het gaat er mede daarom ook bij een voormalige huurder niet in dat criminelen deze plek hebben uitgekozen als geheim martelcomplex . ,,Het zou heel raar zijn. Bovendien hangt er camerabewaking. Het valt toch meteen op. Misschien hebben ze de locatie alleen gebruikt om de containers te prepareren voor gebruik elders."
www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/ongelo...
Maar de containers bevinden zich nog steeds in het Koninkrijk, op onze bodem ..
In Den Haag liet politie zich recent niet van zijn sterke kant zien .. Echter dit soort opsporingswerk : Top. Mooi werk, mannen !
Coronaprotocol in Brabant niet misselijk!
Maar, maar, maar, maar, maar..... hoe KAN dat nou??? Ik hoor dat de politie zich zorgen maakt om toenemend geweld in de drugswereld en dat Nederland een zeer belangrijk land is in de drugshandel.
Nu weet ik ook wel dat van die conservatieven (u ziet mij niet, maar ik trek een vies gezicht) en van die kut Christenen (voor u in de pen klimt, islam vind ik helemaal top hoor!) altijd riepen dat we drugs niet moeten gedogen, maar ja; die kun je niet serieus nemen.
Laten we het er op houden dat het komt door ons koloniaal verleden en het institutioneel racisme dat ons land zo teistert.
Ga ik nu weer verder met mij blindstaren op mijn 66 groenslinks folders.
Bent u elke dag zo verward?
Pas op voor de black helikopters.
Huh???
Het hoort er allemaal bij, bij de bananenrepubliek die we inmiddels zijn.
Corona vrije ruimte zal de advocaat zeggen.
dit lijkt wel een slecht B film
Conservative Approved Lesbian Prison Recruitment
Met Bridget the Midget.
Is dit waar BLM de mensen verhoort die te kritisch zijn? Of is dit het compound van de LHGTBIWTFBBQ?
Mogelijk zijn er wel mensen hun mannelijkheid verloren zonder dat er vrouwelijke kenmerken voor terug kwamen.
Food for thought: Voorbereiding van deze containers is op hoog niveau, zelfs de aluminium vloerbanen in de containers zijn in dezelfde oriëntatie gelegd! (merknaam) Maar, op 3:05 van het filmpje zijn de handboeien, voor het toilet, gekoppeld op de grond met 2 carabines die je zelf kan openen... Gezien dat andere containers ook toiletten hadden, is het gebruik van carabines niet nodig voor een korte toiletbeurt voor een van de hotelgasten.
Nee hoor, Nederland is absoluut geen narcostaat. Gelukkig maar hè?
zal niet lang duren vooral er hier lichamen aan het viaduct hangen. ala mexi-cartel
@ptrck | 07-07-20 | 17:38:
Borderland Beat is an English language blog that reports news about the Mexican Drug War.[1] The blog was started in April 2009 by an anonymous individual using the pseudoynm Buggs, who remains the sole owner. The blog has been referred to and quoted in the New York Times, Small Wars Journal and the Houston Chronicle.
Die heggenschaar en rozentang hadden ze ook gebruikt kunnen hebben om de tuin om de containers te onderhouden. En die tandartsstoel. Misschien was dit wel huisvesting van een tandarts in opleiding. Studenten moeten tegenwoordig veel moeite doen om een kamer te vinden.
Er zijn zelfs kappers die kopjes knippen in afgelegen garageboxen .
Je moet toch wat in deze barre corona tijden .
Het ziet er allemaal wel heel gelikt en schoon uit en de uniformen liggen precies zodat je ze ziet met de inval.. Ik call hem gewoon: "FAKE!".
Ik vermoed dat de folie dient om snel bewijsmateriaal van bloed, veel bloed snel te verwijderen. En die uniformen lagen achter veel gesloten deuren..
Zonder afspraak een gaatje laten maken.
Nina, kom er maar in.
Het denkvermogen om zoveel geld binnen te harken met louche praktijken en dan nog denken dat iets al encryptie bestaat..
was dat niet gewoon een spreekkamer van de belastingdienst?
Encrochat.
Hoe kan je nou in godsnaam een crypto-messenger gebruiken en dan niet verwachten dat je vet op de radar komt te staan met je grote muil.
Heel interpol en locale politie ligt waarschijnijk nog jaren dubbel van zoveel geluk.
Professionele arrestaties ook.
Het bericht heeft het erover dat de politie in de containers was, terwijl er camera's hingen in de containers. Dat was het ideale moment om betrapt te worden, zou je dan denken. Wat klopt er niet? Waarschijnlijk het zinnetje dat de politie in de containers was.
En hoeveel van deze, makkelijk schoon te maken, behandelkamers zijn er nog meer in ons fraaie landje?
Zolang het voor Herr Szell niet veilig is om zijn diamanten het land uit te smokkelen, zullen dit soort etablissementen op blijven duiken...
Herr Flick schijnt ook betrokken te zijn.
Echt toffe ontwikkeling man, die multiculturele samenleving. Brengt niet alleen leuke gerechten, maar maakt ook geinige martelmethodes gangbaar. Iedere Mexicaan een visum, gewoon doen. Ook zij hebben immers het recht om te gaan en staan waar zij willen!
Racisme door politie en de instituten, dat is pas een probleem!
Brabant heeft zijn eigen drugskartels en dat zijn kontwitte woonwagenbewoners.
@Gulliver | 07-07-20 | 15:58: niemand zegt dat er geen autochtone drugscriminelen zijn dipshit. Het gaat hier om vergevorderde uit het buitenland geïmporteerde methoden.
@grmblll | 07-07-20 | 17:36:
Duitsland is inderdaad ook het buitenland. Verder zeg je maar dipshit tegen je vader als hij je je zakgeld geeft.
Nederland was ooit best leuk samenleven en behoorlijk veilig. Dat was toen we nog een land waren. En toen er nog grenzen waren. De weg naar boven terugvinden wordt daarom vaak afgedaan als "terugverlangen naar vroeger".
In de jaren '50 was een moord nog voorpaginanieuws.
Maar o wee als je minder Marrokanen wil.
Dat was juist de reden van deze container, de groep zou ruzie te hebben met het clubje van Ridouan T.
De pakkans is klein, de straffen zijn kort, de onderkomens comfortabel, het eten van prima kwaliteit en er is elke dag voetbal op de gratis betaalzenders.
Meer heb je niet nodig om elke harde crimineel naar Nederland te halen
Laat die Mexicanen wegblijven alsjeblieft..
Wouw!
Maarre... is het wel handig om te vertellen waar al die informatie vandaan kwam?
Nu gaan de criminelen op zoek naar een ander communicatieplatform.
het netwerk is allang stil gelegd, de provider kwam er een dikke maand geleden achter dat ze gehacked waren door de staat.
Ja nu moeten ze weer een krabbel sturen op Hyves. Met van die leuke glitter gifjes erbij.
Maar als ze nu voor die tijd even verdoven, dan valt het toch wel mee?
Als de straf oog om oog tand om tand zou zijn. Zouden ze het dan nog doen?
Leuk hoor, die Bulgaren en Mexicanen.
Van Oef is razend benieuwd of de Gamma binnenkort groot uitpakt met hun absorberend afdekvlies Primacover WP-line.
Weet de politie zeker, dat dit niet het SM hok is van Pechtold?
Dat hij deze keer het vruchtgebruik krijgt in plaats van de Canadese diplomaat die hij in zijn studententijd rondreed?
Vergeleken met de Wouwse Plantage was de Abu Ghraib een 5 sterrenhotel.
Maar van wie zijn de containers? Naam en rugnummers graag.
frank marsmeijer?
Is it safe?
youtu.be/2xBJERznOgA
Zo aan de foto's te zien zijn Zuid Amerikaanse drugskartels gearriveerd.
Daarvoor moet je toch echt in Noord Amerika zijn tegenwoordig.
@Gulliver | 07-07-20 | 15:06: Er worden de laatste tijd aardig wat Meth-Mexicanen opgepakt in Europa.
@Hiesjes | 07-07-20 | 15:37: Mexico is toch echt Noord Amerika
@Center | 07-07-20 | 15:53:
Goaltjesdief.
@Gulliver | 07-07-20 | 15:59: sorry, kon het niet laten ....
Wouwse Plantage. Mooie golfbaan daar.
Dikke B&B !
Wel netjes afgeplakt.
Ben benieuwd wie de doelwitten waren. Zou best wel eens jammer kunnen zijn...
Die boefjes moeten hun Netflix abonnement maar eens opzeggen. Brengt ze op verkeerde ideeën
Birken-Wouw
Is dit de set voor nieuw seizoen Dexter?
guess so; blood-spatter-pattern....
Ter voorbereiding op Nederland 2050.
Dexter meets Braking Bad.
Laat ze toch lekker met elkaar boefjes spelen, ruimt lekker op.
Ja tot een naaste van u die bij de douane werkt “nee” zegt tegen de verkeerde. Of “ja” dat kan natuurlijk ook reden zijn voor een kartel kunstgebit.
@mr.money | 07-07-20 | 17:10: Een naaste van mij die bij de douane werkt? Huh?!?
@Sjompie | 07-07-20 | 19:53: Geld-of-je-gezin
De Mexicanen hebben dit luilekkerland voor een drugskartel inmiddels ook ontdekt.
Topje van de ijsberg dit gezien de hoeveelheid shit die in Nederland geproduceerd en gedistribueerd wordt.
Kun je kekke filmpjes maken, maar daar jaag je die lui niet mee weg ben ik bang.
Primacover hoor.
dat zier er allemaal vrij ongebruikt uit.. of hebben ze het net van een nieuw behangetje / tapijtje voorzien
Stel: Jij bent beroepscrimineel en gaat iemand martelen (goed voor een jaartje of 20). Ga jij dan als je klaar bent nog even wat extra bewijsmateriaal achterlaten waarmee men een specifiek delict kan koppelen aan een specifieke tijd en locatie? Nee. Waarom dacht je dat ze überhaupt de moeite nemen om alles af te plakken met folie? Juist, om het achteraf snel schoon te kunnen maken.
Lugubere shit dit.
Mooi promotiefilmpje! Maar wel voor de gangsterwannabees dan. Die vinden dat helemaal scarface gok ik.
Dan zullen ze nu wel overgaan op een ander netwerk. Door deze borstklopperij zullen er best wel weer een heleboel criminelen gewaarschuwd zijn en ze zullen niet even afwachten tot ze aan de beurt zijn.
Dat waren ze al. Het netwerk had al hun klanten al verteld dat ze gehacked waren, daarom komt de politie er nu mee naar buiten.
Ziet er redelijk coronaproef uit ( op de ontsmettingszuil bij de voordeur na) dus: what seems to be the problem?
Sinds minder, minder niet meer mag, komt de nadruk op steeds meer.
www.omroepbrabant.nl/nieuws/3229468/s...
Nobody expects the spanish inquisition!
Komt wel overeen met de mensen in dat milieu.. zijn allemaal één celligen.
Mark en Hugo het positieve duo, net op tijd met reces. Is dat geen toeval.
Een paar jaar geleden reden die kampers in dure Duitse automobielen met Luxemburgse of Duitse kentekens. Dat is in Brabant algemeen bekend. En het heeft een paar jaar geleden ook in de Panorama gestaan.
Kortom, men rijdt open en bloot in een auto met buitenlands kenteken, dan zou daar toch makkelijk tegen op getreden kunnen worden? De politie ziet dat volk toch rijden?
Auto's geleased in Duitsland. De monumentale villa wordt gehuurd van een kamperfamilie in Denemarken en die 13 uitkeringen op één woonadres ligt niet op het werkterrein van de politie en de burgemeester wil ook liever 'de boel bij elkaar houden'.
met Nederlandse nationaliteit langer dan 14 dagen met een buitenlands kenteken in Nederland vertoeven is strafbaar (leaseauto's incl.) tenzij daarna BTW en BPM wordt afgedragen of de berijder een serieuze ontheffing van de fiscus heeft. Daar kan inderdaad makkelijk tegen op worden getreden. Maar ha, ha, handhaving...
@A.S. Perien | 07-07-20 | 14:24: En de Polen dan die hier seizoenwerk doen? Klopt dus niet je verhaal.
@A.S. Perien | 07-07-20 | 14:24: jammer van die 14dagen, het is namelijk 0dagen of je moet een douane verklaring hebben en dan geldt de termijn on die verklaring.
@Johan C. | 07-07-20 | 15:12: Je moet eerst eens gepakt worden..
Energielabel A. Maar hebben ze ook een warmtepomp......
Ik hoop dat ze wel een mondkapje ophadden tijdens het martelen.
Ik bedoel: het kan nog wel eens spetteren, zo'n snoeischaar in je balzak.
Lekker werk van politie en hun speciale eenheden. Ik durf te wedden dat jullie meelezen. Lekker gedaan pik!
In een land waar we drukker zijn om Wilders te vervolgen en Akwasi en ander tuig over de bol te aaien krijgt de zware criminaliteit ruim baan. Met een slap bestuur als dit ook wel logisch.
Ja... in 2050 meer dan verdubbeling ... komt helemaal goed ... Onze economie is dan inmiddels een soortement mix van die van Roemenie en Italie ...
Ik vraag mij werkelijk geregeld af , ook gezien de wekelijkse toestroom van "vluchtelingen" wie hier achter de knoppen zit en wat het doel moge wezen van deze omvolking . Serieus!
Er is geen doel, alleen maar idealen om te deugen.
Goed geïsoleerd. Dat dan weer wel. Ze denken dan misschien niet zo aan de medemens maar gelukkig nog wel aan het milieu.
Is dit de “behandel kamer” van Groen Links”?
Maar wat moeten die criminelen dan doen als er een partij drugs gejat is. Naar de politie gaan en aangifte doen ? Dus ze worden gewoon gedwongen om het zelf op te lossen............. Eigenlijk zijn ze zielig. Dat zal hun advocaat straks ook wel naar voren brengen hahahaha
Ik ga vast op de troepen vooruit lopen: De vergismarteling! Die gaan er komen...
Een vergismarteling bestaat niet. Je martelt om erachter te komen of iemand iets wel of niet gedaan heeft. Als na het martelen blijkt dat de gemartelde "juist" heeft gehandeld, dan is dat geen vergissing, maar dan is dat een bevestiging van het nut van de methode.
@GeenHeil | 07-07-20 | 14:25: Zeker wel! Door een identiteits vergissing( no pun) kan de verkeerde op de stoel terechtkomen. Kan je martelen wat je wilt, maar je krijgt niet je gewenste informatie of zelfs gefabriceerde informatie. Redelijke fundamenteel voor martelen is dat je slachtoffer daadwerkelijk de kennis in bezit heeft....
Uiteindelijk maakt het niet uit wat men welcome niet weet, bekennen doe je wel als je oren, neus en rechter bal zijn afgeknipt met een snoeischaar. Of je het nou hebt gedaan of niet..
Ik heb het filmpje toegestuurd naar een familielid, een Tactical Response Team lid in Zuid Afrika. "Is ons dagelijks werk"zegt ie. "Daai ou vat nog lank om oop te maak"
goed gewerkt van de politie, jammer dat er wel een fopstraf zal volgen bij deze psychopaten.
.. De politie vond [..] extra handboeien ... Dit. Extra handboeien. Niet handboeien, maar extra handboeien. Eerst vonden ze dus handboeien. NIets vermeldenswaardig. Maar toen, ineens, nog meer handboeien. Ha. Die zijn extra. Dat nemen we op in ons overzicht ! Extra handboeien.
Haha!
Ik zie dan ook veel handboeien.
Het is heel normaal om handboeien aan te treffen in containers ingericht als martelkelder. Dan zijn extra handboeien vermeldenswaardig. De lezer moet wel goed doordrongen geraken van de ernst van de situatie.
Een mes en een knuppel volstaan, zou je zeggen.
En een tang. Oh, en een priem. Een haak, zie ik ook zo eentweedrie wel nut voor.
Oh, en iets dat zich via de achterkant naar binnenvreet en net als de larven van de sluipwesp het zenuwstelsel met rust laten tot het bittere eind, naar boven werken.
@Sans Comique | 07-07-20 | 19:16: zoiets?,
www.telegraaf.nl/nieuws/1621196484/wa...
Misdaad loont...
En niet zo'n beetje.
Prima actie van de AIVD/MIVD
Hoop dat ze alles bloot leggen, maar heb mijn twijfels...
@Raetsheer | 07-07-20 | 13:41: Het is nu aan het OM, en daar gaat het fout.
Gaat alleen maar om geld, en dat kun je never nooit winnen.
Wel dapper dat Primacover zich niets aantrekt van het risiko op een adverteerdersboycot.
Heeft toch niet helemaal gewerkt die cover...
Zijn die Holleeder en Taghi toch maar bofkonten met zo'n EBI,
www.youtube.com/watch?v=0VaBALZf3_Y
Die hele war on drugs, die al decennialang alleen maar verliezers en steeds meer en steeds dieper gewortelde criminaliteit oplevert, is ons opgedrongen door de Amerikanen na de tweede wereldoorlog. Voordien gingen morfinisten gewoon naar de huisarts en/of de apotheek. De mafia in de USA is pas echt groot geworden tijdens de drooglegging, maar daar hebben de yanks natuurlijk niks van geleerd.
Heb van de week een hallucinante documentaire op NetFlix gezien die stelde dat de 'war on drugs' eigenlijk bedoeld was als een verkapte vorm van slavernij . De zwartmenschen zouden namelijk vooral het slachtoffer worden en in de gevangenis belanden alwaar ze gratis wasknijpers moesten maken. Ik wou het even kwijt dat dit ook mening is.
Dit soort praktijken gezien hebbende en dit is jouw conclusie? Van mij mag de oorlog tegen drugs wel wat harder gaan.
Dat is een ontzettend domme analyse. Wat wil je nou? Dat de apotheken coke, crystal meth et cetera gaan verkopen? Daar gaat helemaal niemand minder door gebruiken.
De War on Drugs werkt wel degelijk. Er zijn relatief gezien niet meer drugsverslaafden bijgekomen, terwijl er wel veel meer drugs ter beschikking is. Als de War on Drugs er niet was geweest, dan waren er hoogstwaarschijnlijk relatief gezien veel meer verslaafden dan nu.
Het is waar dat de War on Drugs niets terugdringt, maar de War on Drugs zorgt ervoor dat er geen stijgende lijn is wat betreft het percentage drugsverslaafden.
@Caesar.is.Keizer | 07-07-20 | 13:41:
Lees hier: "Criminaliteit in Noord-Brabant
JV 2017, nr. 2
Samenvatting
De wijdverbreide criminaliteit in de provincie Noord-Brabant is al langere tijd een bron van zorg. Brabantse burgemeesters lieten de afgelopen jaren meermaals de waarschuwing horen dat in bepaalde buurten criminelen de lakens uitdelen en via stromannen het openbaar bestuur infiltreren. Gezagsdragers, ambtenaren en uitvoerende professionals worden regelmatig geïntimideerd. Politie en justitie kregen de afgelopen jaren extra capaciteit toegevoegd in de strijd tegen wietkwekerijen, drugslaboratoria en illegale dumpingen in het buitengebied of op de stadsriolen.
Maar hoe specifiek is die zware misdaad in Noord-Brabant? Anders dan elders: bestaat er zoiets als ‘Brabantse criminaliteit’? Heeft de Brabantse cultuur een zekere vatbaarheid voor criminaliteit? Is er langs die lange zuidgrens door de eeuwen heen een mentaliteit ontstaan, zoals sommige historici beweren, die maakt dat criminaliteit zich gemakkelijk ontwikkelt?
Duidelijk is in elk geval, dat de verschillende vormen van georganiseerde criminaliteit in Brabant niet uniek zijn voor de regio. Ook in andere delen van Nederland wordt drugsafval gedumpt en grootschalig hennep gekweekt. Ook elders zijn criminele motorbendes actief, of bestaan langjarige criminele (familie)netwerken. Maar de situationele mix is wel uniek. Allerlei historische, geografische, sociaal-culturele en politieke patronen grijpen in Noord-Brabant op een speciale manier in elkaar. Hoe die situationele mix in Noord-Brabant er precies uitziet, wordt in dit themanummer van Justitiële verkenningen in kaart gebracht."
Zelf downloaden van de site van het WODC
@GeenHeil | 07-07-20 | 13:43:
En als deze handelsreizigers van Noord-Afrikaanse afkomst het snelle geld niet meer kunnen verdienen, wat dan? Dan gaan ze die BMW van anderhalve ton braaf bij elkaar verdienen in de supermarkt. Of eerst hun diploma TIG-lassen halen, zeker?
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 13:40: Swartmenschen met een S ipv Z vind ik mooier lijken. Voor mij zijn dat zwarten met lange tenen en tere zieltjes. Zwarten met een Z zijn gewone mensen zoals jij en ik met wat meer pigment.
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 13:58: Nee inderdaad. Ik zie bij interviews met van die rappers ze altijd heel trots vertellen dat ze nog nooit voor een baas hebben gewerkt. Blijkbaar is dat een ding in die kringen.
@theo-is-dood | 07-07-20 | 13:53: Ik denk dat de misdaad welig gaat tieren en meer dan eens uit noodzaak omdat mensen andere verdienmodellen gaan zoeken om het hoofd financieel boven water te houden.
@Nehemia | 07-07-20 | 14:12:
U hebt dat goed in de gaten.
Gewoon werken voor een inkomen gaat steeds lastiger worden.
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 13:58:
Denk nou eens na vent. Als de halve samenleving verslaafd is, dan wordt de criminaliteit echt niet minder. Hoe kom je daar nou bij?
Nogmaals, als drugs worden gelegaliseerd, dan gaan ze als warme broodjes over de toonbank, net als homeopathische middelen.
Jij kan denken dat de Mocro's et cetera hun baan als drugsdealer dan verliezen, en daar heb je misschien ook wel gelijk in. Maar dat wil niet zeggen dat ze opeens een eerlijke baan gaan zoeken. Nee, ze gaan al die honderdduizenden verslaafden die erbij zijn gekomen uitbuiten, om op die manier zichzelf te verrijken.
Het is ongelofelijk dom en Rob Jettenachtig om te denken dat het legaliseren van drugs criminaliteit terugdringt of de verslavingsproblematiek - die er momenteel amper is in Nederland, dankzij het uitstekende beleid op dat gebied - beter beheersbaar maakt.
@Nehemia | 07-07-20 | 14:12:
Juist. En dan gaan ze het snelle geld halen bij de burgers die er nu niets mee te maken hebben (op wat vergissinkjes na).
@GeenHeil | 07-07-20 | 14:32:
Ik zeg helemaal niet dat het legaliseren de criminaliteit oplost. Wat ik zeg is dat er op dit moment een hele grote sector is waar het snelle geld wordt verdiend en de burgermaatschappij heeft daar niet zoveel last van. Legaliseren of strenger handhaven heeft allebei tot gevolg dat het snelle geld ergens anders moet worden verdiend met een grotere kans dat er burgers bij betrokken worden (straatroof, woningovervallen, afpersingen, noem maar op).
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 14:36:
Ja, precies, dat is exact hoe ik er zelf over denk. Waarom deed ik net dan zo moeilijk tegen je?
@GeenHeil | 07-07-20 | 14:54:
Omdat moeilijk doen op zichzelf ook kan opluchten?
@GeenHeil | 07-07-20 | 13:43:
Nu lul je jezelf hier wel tegen, je zegt 'veel meer drug, relatief niet meer verslaafden'
Dus de hoeveelheid en verkrijgbaarheid van drugs zorgt niét voor meer verslaafden, relatief.
Dus kun je het het best legaliseren.
Vroegâh waren jouw relatieve hoeveelheid verslaafden allemaal aan de drank,
tegenwoordig gebruikt datzelfde cohort verslavingsgevoeligen, heel modern, de keus uit een meer divers aanbod van middelen.
Al blijft alcohol de meest verwoestende drug in ons land.
De overgrote meerderheid van de mensen die wel eens een borrel, snuif of pil nemen raken hier echt niet aan verslaafd.
Het cohort verslavingsgevoeligen is door de tijd heen redelijk constant, onafhankelijk van welke middelen er op de markt zijn.
Als mensen enigszins realistisch zijn voorgelicht over de risico's van de verschillende middelen blijkt men er verrassend goed mee om te gaan.
Ook nogal betuttelend om de burger even te gaan vertellen wat die wel of niet tot zich mag nemen.
@vander F | 07-07-20 | 16:29:
Nee, ik lul mezelf niet tegen. Ik leg juist uit dat de oorlog tegen drugs ervoor zorgt dat er relatief niet meer drugsverslaafden zijn dan voorheen.
Logisch denken is jou niet gegund, dat blijkt wel.
Ik ga verder niet meer op je reageren. Volg eerst maar een aantal cursussen logisch redeneren en argumenteren.
@GeenHeil | 07-07-20 | 13:43: er zijn vele ele vele wetenschappelijke papers die gemotiveerd en op basis van feiten aantonen dat de war on drugs niet heeft gewerkt, niet werkt en ook nooit zal werken. Ik ga mijn avond niet verspillen door bronnen op te lepelen, maar be my guest als het je interesseert.
Mocro maffia? Hadden we maar geen gastarbeiders binnengehaald uit Marokko. Niks dan ellende.
Mooi hoor, globalisme en open grenzen. De multiculturele inclusieve en diverse samenleving. Organisaties leren van elkaar en worden stinkend rijk.
De open samenleving is goed voor de (illegale-) economie.
De afkomst van die verdachten is?
Kampers.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-07-20 | 13:33: Vandaar dat tuingereedschap
@AntonJansen | 07-07-20 | 13:34: Er moet gesnoeid worden. De criminelen hebben die boodschap opgepikt.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-07-20 | 13:33: Kampers!
Tsja, als de politie bijna veertig jaar lang die woonwagenkampen niet op durft, tenzij met 100 man ME. Dan krijg je een dergelijke onderwereld die zich onaantastbaar acht.
Neem de familie R uit Oss/Berghem. Van het woonwagenkamp aldaar. Die maken al twintig jaar de dienst uit in de hennepteelt in Oost-Brabant. Waren ook betrokken bij de A73-moord. Google maar.
Eindelijk, heeft na twintig jaar toekijken justitie in 2019 ingegrepen.
Zie BD: "De 47-jarige Reuvers heeft goede redenen om bang te zijn. Justitie en politie zien hem als de ongekroonde koning van de Osse onderwereld. Niet zonder reden, want op zijn strafblad staan serieuze misdrijven: drugs, wapens, geweld. In 2010 veroordeelde de rechtbank hem tot 23 jaar voor de geruchtmakende 'snelwegmoord' op Hans van Geenen. Reuvers ontsnapte: het gerechtshof sprak hem in 2012 in hoger beroep vrij. Snel daarna kreeg Reuvers te horen dat zijn naam op een 'dodenlijst' staat. ,,Er is 25.000 euro geboden om mij uit mijn schoenen te schieten."
Het afbraakbeleid vanuit Brussel is goed op schema.
Ik ga die haken toch maar eens uit de balken van mijn zolder halen. Voor je het weet krijgen de mensen nog vreemde gedachten.
Zie je wel: vertrouw nooit mensen met een vouwcaravan voor de deur.
Eerlijk is eerlijk: tegen de tijd dat dat kreng staat - wij hebben er één van onnavolgbare Franse makelij - is de drempel om je wederhelft te pijnigen wel met een factor x verlaagd. ;-)
Als je ze verplicht in te schrijven bij de KvK heb je ze altijd in beeld.
7 hè,komt zo wel heel dichtbij...
MH370 ligt trouwens ook rond de 7e boog.
Kunnen we er niet een paar in Helmond neerzetten zodat de *jongeren* daar hun agressie in kwijt kunnen raken, zomaar een vraagje.
En dan per ongeluk naar Marrakesh verschepen?
Ik vind het helemaal niet erg als men stukjes van drugscriminelen afknipt. Deze klootzakken verrijken zich over de rug van mensen die ze aan de dope hebben gebracht met alle ellende van dien.
Wat mij betreft zijn dit de verhoorkamers van politie en justitie.
Nog even geduld, wordt aan gewerkt. De wetgeving is waarschijnlijk al in de maak.
Wouw!
SM in de Wouwse Plantage. Als je dat vrijwillig doet of ondergaat is er niets mis mee. Maar die stoel is natuurlijk niet de gyno-stoel die de rechtgeaarde SM-ers gebruiken om het slaafje/slavinnetje te laten "genieten".
Don en Ad filmproductielokatie.
Martelen wordt steeds meer een containerbegrip.
Pijn van het lachen
Naast tuingereedschap als snoeischaren en heggenscharen vond men ook platen met uren aan carnavalsmuziek.
Er ligt een paard(enhoofd) in de gang?
Van buurvrouw Jansen.
En van het Urker Mannenkoor.
@threeheadedmonkey | 07-07-20 | 13:26:
Kerstfeest met de Jostiband
Het complete genre van Dries Boeldrink
René Krast met hits als 'Liever te dik in de container dan een feestje gemist', en 'Sneetje voor de sfeer'.
Alle dagen op en neer,
youtu.be/OHpjx-hLJGE
Vader Abraham www.youtube.com/watch?v=gebjZZ5YsR4
Interessanter is de vraag wat de ROI is van het opzetten van een heel systeem aan containers met martel functie en het bijkomende risico van opgepikt worden door de opsporingsdiensten. Hoeveel geld of spullen is iemand verschuldigd, eventueel na een ripdeal, dat je overgaat tot zo een groot project... Met andere woorden; wtf is er gaande in de drugswereld dat men tot dit soort praktijken komt.
www.telegraaf.nl/nieuws/2091830530/bi...
Kijk even naar de Mexicaanse kartels wat die allemaal uitspoken, en dan begrijp je het nut van dit soort containers. Als je dacht dat de Nazi's en Jihadi's erg waren .. you aint seen nothing yet. Wij zijn onze beschaving aan het inleveren voor kote-termijn verdiensten, dat wil zeggen, de verdiensten van sommigen.
Vele honderden miljoenen omzet misschien? Een gemiddeld midcap fonds op de beurs investeert nog meer hoor.
@Caesar.is.Keizer | 07-07-20 | 13:25: Kijk! Iemand die het ook begrijpt. Dit gaat verder dan wat onderlinge twisten.
containers zet je op een vrachtwagen of schip en vervoer je zonder problemen heel europa door. Niemand die je gaat controleren. Je pakt hier iemand op, stopt hem in die container, en dan dump je het slachtoffer in een eu lidstaat naar keuze.
De VVD staat erbij en kijkt ernaar.
@Lt-Kol Kilgore | 07-07-20 | 13:34: Dat ja, ze vinden je nooit meer terug
@Lt-Kol Kilgore | 07-07-20 | 13:34:
Of je schuift die hele container met inhoud over de reling de Atlantische in...
Laatste, volstrekt neo-fascistische, opmerking van mijn kant. Een gezonde jeugd gebruikt geen drugs. Natuur en sport moet genoeg zijn. Drugs zijn voor gedegenereerde, decadente volkeren die in verval zijn en de strijd om te overleven zullen gaan verliezen. Tot zover mijn onfrisse mening uit conservatief-nationalistische hoek.
Maar wel een zuivere!
Kunst en literatuur moeten er eigenlijk ook wel bij.
De Führer was zelf ook niet vies van methamfetamine. Nazi Göring was zwaar verslaafd aan morfine, dus dat zijn niet bepaald goede voorbeelden.
Er is helemaal niets onfris of neofascistisch aan deze mening. Het feit dat dit als onfris en fascistisch wordt gezien, is ironisch genoeg het bewijs van de degeneratie en decadentie waaraan onze maatschappij onderhevig is.
De sport is om op natuurlijke wijze die bigi bana te verwerken ofzo?
Een gezonde jeugd in een gezond lichaam.
Ik neig naar eensch.
Drugs is voor labiele figuren met onverwerkte trauma's die het leven net wat te ingewikkeld vinden. En daar hebben we er in de afgelopen 50 jaar nogal wat van bij gekregen. Welvaartstaat, geld in overvloed, bullshit jobs etc. Verder, iedere gebruiker is mede schuldig aan de ellende die de drugs her en der veroorzaakt. Dus ook deze martelkamer is voor de onzekere Zuidas snuiver, die het net niet kan bijbenen, veroorzaakt.
@Graaier | 07-07-20 | 14:07:
Honderd punten eens.
@Arnold Layne | 07-07-20 | 13:27: Beiden werden gebruikt als pijnstiller. Het is voor velen onbegrijpelijk, echter was er nog geen penicilline en de moderne pijnstillers. Dus werd van alles en nog wat gebruikt tegen pijnen en ontstekingen.
Drugs is voor Goddelozen.
De vondst van politieuniformen vond ik nog het meest verontrustend aan dit bericht.
Die kun je toch gewoon op bestelling laten maken?
Ook verontrustend dat de gemiddelde burger eerder in aanraking met de politie zal komen dan in zo'n container van criminelen zal belanden.
@Reebensteeltje | 07-07-20 | 13:24:
Of na aanraking met de 'politie' in zo'n container zal belanden?
Maar hoe weet ik, gezien die uniformen, nu nog of ik een echte agent op de stoep of naast m'n auto heb staan. Met afgeknipte vingers is het een crimineel, dat is duidelijk. Vroeger liet je iemand "Scheveningen" zeggen en met een verkeerde uitspraak was het een Duitser.
Ja wat ze doen is ze 'vallen dan naar binnen' bij zo'n container met een nep politie uniform. De gevangene wordt dan zogenaamd bevrijdt en dan kijken ze hoe hij reageert
Waren het misschien de uniformen van gevangen gehouden, eventueel gemartelde en later gedumpte politiemensen?
Weten we wel zeker dat het hier niet een martelkamer voor zwarte Pieten is? Hij wordt vastgebonden in de stoel en daarna in het gezicht geschopt of zoiets?
Comment du jour! Geniaal grappig dit! ROTFL.
Mag het nou nooit eens gewoon lekker over martelen gaan, zonder dat Het Grote Gezeik er weer bijgehaald moet worden?
@CoffeeDick | 07-07-20 | 13:21: Dat vraag Nederland zich al jaren af, inderdaad.
@CoffeeDick | 07-07-20 | 13:21: ALLES is politiek vandaag de dag, dus nee.
Was het per abuis niet het jeugdhonk van de plaatselijke jongelui?
Of wellicht een verlaten carnavalswagen die niet eerder aan het publiek werd getoond vanwege de storm?
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 13:23: LOL.
Wat dom om dit vrij te geven ze brengen andere criminelen alleen maar op ideeën
Is it safe? www.youtube.com/watch?v=yAm0nq6NwH8
is de opmars van NIDA hiermee gestut?
Kan Meesteres België dit ook duiden?
Beste Kuif,
Uiteraard kan ik dit, het zijn primitieve middelen, echter perfect te gebruiken voor verminking en diverse pijn niveaus.
Kortom, praten zal je.
De geschiedenis heeft echter geleerd dat je haast iedereen aan het praten krijgt, maar hoor je dan ook de waarheid?
@Meesteres Belgie | 07-07-20 | 13:46: Daar hebben ze toch een waarheidsserum voor?
@Nehemia | 07-07-20 | 14:14: er bestaat geen waarheidsserum. Wat het dichtst in de buurt komt is Pentothal.
Vermoedelijk is dit niet de enige. Er zullen wel meer criminelen geinspireerd zijn door netflix series.
Zuid-Amerika in de Lage Landen. Ze zijn al onder ons.
@Nehemia | 07-07-20 | 13:19: Delen van land zijn aardig op weg naar een narcostaat.
@Bigi Bana Boy | 07-07-20 | 13:21: Je weet wat ze zeggen. Input is output.
@Nehemia | 07-07-20 | 13:19: U weet nog van het gemeentehuis van Waalre dat door kampers in brand is gestoken? Brabant is het Colombia van Nederland:
"Verdachte aanslag gemeentehuis Waalre aangehouden
SINT-MICHIELSGESTEL - Een 36-jarige man uit Sint-Michielsgestel is dinsdagochtend rond 9.00 uur aangehouden voor brandstichting in het gemeentehuis in Waalre vorig jaar. De man is aangehouden in zijn woning op het woonwagenkamp aan de Spreeuwenbos in Sint-Michielsgestel. De recherche heeft, onder leiding van de rechter-commissaris, de woonwagen doorzocht. Het kamp werd tot ongeveer 11.30 uur afgesloten door de mobiele eenheid.
Woonwagenkamp
De 58-jarige vader van de verdachte vertelde aan het ANP dat er computers en auto’s zijn meegenomen. Er werd onder meer een donkere Audi afgevoerd. De bewoners reageerden woedend op de inval en de arrestatie. De 36-jarige verdachte kan volgens hen nauwelijks lopen, komt zelden buiten en doet geen vlieg kwaad. Ze geloven niet dat hij iets heeft te maken met de aanslag in Waalre. „Ze hebben de verkeerde.”
@theo-is-dood | 07-07-20 | 14:00: Ik ben bekend met de terreur en intimidatie van die kampers. De gendarmerie zou veel meer moeten handhaven en deze lieden niet met fluwelen handschoenen moeten behandelen. Het lijkt bijna of ze een 'status aparte' hebben verworven. Derhalve is het natuurlijk wel zo dat er meer groepen dan enkel kampers zijn.
Gelukkig dat de D66 rechter binnenkort dit een onrechtmatige daad jegens de verdachte vindt. Dit soort elementen wil je gewoon in de vrije samenleving behouden.
Ooooh, hebben ze het stoeihokje van Gordon gevonden?
De tandartsstoel, doet het altijd goed als martelwerktuig. Overigens lijkt mij dit wel een kapperstoel te zijn. Heb ik gehoord van iemand.
Is it safe?
@oldandwise | 07-07-20 | 13:14: ah, nog een connaisseur ! Dat doet me goed.
@oldandwise | 07-07-20 | 13:14: Marathon Man.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-07-20 | 13:17: @oldandwise | 07-07-20 | 13:14:
ah jullie zijn me net voor
Waarschijnlijk staat de hel vol met tandartsstoelen en er is geen verdoving.
@oldandwise | 07-07-20 | 13:14: Classic. Yes, it is very safe.
Ik denk dat het gewoon een black site is.
De CIA of de Mossad in de polder. Onze contributie aan NATO.
Ik moet plotseling aan Guus Meeuwis denken.
www.youtube.com/watch?v=YaIzl1Tz-so
Een "martelkamer" waar het bloed overal tussen kruipt? Afgezien van het bewijs zoals dna glij je op je bek en gaat het vreselijk stinken.
En waarom een stoel? waarom geen boeien aan plafond en vloer? Kan je overal bij en is na een tijdje extreem pijnlijk, alle voordelen en geen nadelen.
ALS dit al geen nepnieuws is lijkt het me eerder een vorm van psychologische oorlogsvoering.
Ook vanwege de "isolatie", dat is niet geluidswerend maar warmtewerend, wietboerenzooi.
Misschien moet je toch maar eens hulp gaan zoeken. .....
Wellicht niet helemaal conform uw hoge Mexicaanse Netflix serie standaard ingericht maar ik zie toch genoeg mogelijkheden om iemand een heel vervelende tijd te bezorgen.
Consultant/zzp-er in deze business ?
Dat geeft aan dat het niet de snuggersten zijn en uit de wietplantages komen. Legaliseer die boel en pak de rest hard aan. Er zitten wel meer amateuristische dingen tussen. Gebrek aan ventilatie bijvoorbeeld.
Of je leest het stukje gewoon even... dat van het landelijk parket dan, hè. Kom je een stuk minder onnozel over.
Heeft u er al een boek over geschreven, bv. " Martelkammers voor Dummies"?
Wie gaat er iets horen uit een afgelegen loods met daarin iemand in een zeecontainer die aan het schreeuwen is denk jij?
De meeste goor haal je wel weg met het zilverpapier eruit te trekken, daarna met een gasbrander alles proper branden of uitstomen zal het meeste dna wel wegwerken. Daarna doe je hem gewoon terug in de verhuur. Geen hond die je crime scene nog terugvind.
@GWB | 07-07-20 | 13:20: Ah, er was nog niemand au gedaan! Helemaal niet gelezen joh. Maar ik heb dus gelijk. Amateurs zonder ervaring.
en ze heten allemaal Kees, Piet, Jan, Henk, Dik ?
Proest..
Drinken ze bier en houden ze barbecue in de tuin?
Ja MoonBeebe.............ze hebben oerhollandse namen. En het is een hele grote familie.
Wij spaarden (heel) vroeger zilverpapier voor de arme kindjes in Afrika. Als ik had geweten dat ze dat later bij ons in zeecontainers kwamen plakken had ik het verdorie wel gelaten. Verwarrend die moderne tijd.
Ja,je kan wel overal de mocro maffia bij proberen te halen...
@Dromenwandelaar | 07-07-20 | 13:12: Pruijmboom? Reuvers? Pfaff?
@Kuifje-naar-Brussel | 07-07-20 | 13:12: nee, die spelen diefje met verlos.
Gewoon te koop bij Ikea.
Ideetje voor de ballenbak. Zo'n stoel.
Mertel Koumer designed by Thomas de Torquemada.
O/T
Felicidades nog maat.
Dagje later maar beter laat dan nooit toch.
Denk maar zo; 50 is het nieuwe 40.
@chicago river | 07-07-20 | 13:26:
Thx Buddy.
Ik voel me nog een beetje jarig.
@Ruimedenker | 07-07-20 | 13:35:
Ah, was u gisteren jarig? Van harte vriend!
Klinkt lekker ondeugend de onderwereld... youtu.be/iTFrCbQGyvM
Het gaat nog gezelliger worden in Brabant!
www.omroepbrabant.nl/nieuws/3225893/v...
Had ik een weekje geleden al gelezen. Je zou toch denken dat zo'n EBI goed is beveiligd.
Politieuniformen in een container. En verder alles leeg. Er is dus enkel een klusjesman opgepakt. Ziet er verder ongebruikt uit allemaal trouwens. Gelukkig maar.
Ik gok dat de boeven getipt zijn/waren door een foute. Gebeurd heel vaak.
Hoe kan men anders 25 miljoen berichten lezen en maar 1 iemand oppakken?
6 verdachten lees ik net. In het filmpje maar 1. Redelijke score.
Hoeft niet perse. Op 13 juni stuurde Encrochat een push bericht naar gebruikers (had ik gelezen in het AD ergens) met het advies de telefoons weg te gooien. Dit was nadat ze erachter waren gekomen dat een overheid geïnfiltreerd was, of de ecryptiechat gekraakt had. Iedere boef met een mavo-diploma kan dan op zijn vingers natellen dat ze even snel al hun sporen moeten wissen en een politiebezoek te verwachten is, toch?
@sjef-van-iekel | 07-07-20 | 13:06: einde van het filmpje ook 6. Alleen daar geen beelden van. Van die ene wel.
746 in Engeland. Daar heet het 'operation venetic'.
@gaffelbaard | 07-07-20 | 13:09:
news.sky.com/story/operation-venetic-...
Ik vraag me dan toch af he, op een gegeven moment moet je als crimineel toch ook wel denken van, is dit nou wel helemaal normaal wat ik doe?
Alleen mensen die een geweten hebben, vragen zich dat af.
Eh, misschien komen ze van ver en heeft het brein amoebe al toegeslagen?
Die vragen zich alleen maar af hoeveel het oplevert.
Ik vraag me dan toch af he, op een gegeven moment moet je als belastingambtenaar toch ook wel denken van, is dit nou wel helemaal normaal wat ik doe?
Het gaat om heel veel geld. En de meeste bendeleden zijn nog erg jong. Allemaal Scarface gezien.
Je zou het toch denken. Maar ja, een geweten wordt ontwikkeld in de opvoeding en opvoeden is al een tijdje geleden uit de mode geraakt. Dan is er uiteraard nog een kleine groep mensen die van nature niet sporen. Die gaan nu helaas op in de massa en worden niet meer uitgefilterd.
Als iemand op een bepaald moment besluit om spulletjes ter waarde van tienduizenden of tonnen aan euro's niet af te rekenen, maar gewoon te pakken, dan komen er bij velen oerdriften vrij. Ook bij sommigen die dat nu nog niet van zichzelf weten.
Vaak onder invloed. Net als IS soldaten die massaal captagon slikten om hun gevoel enorm te onderdrukken en overwinnelijkheid te versterken. Want in normale staat is een mens zeer onwaarschijnlijk in staat extreme gruwelijkheden uit te voeren.
Mocro mafia = Laag IQ + Psychophatie
Combinatie van cultuur en incest.
Ik denk dat iedereen het kan, alleen heeft een ieder een andere motivatie nodig.
@quatro32 | 07-07-20 | 13:27: Philip Zimbardo heeft een gevangenisexperiment uitgevoerd en daarmee ondubbelzinnig aangetoond dat velen in beesten kunnen veranderen mits ze in bepaalde omstandigheden gebracht worden.
@Nehemia | 07-07-20 | 13:50:
Philips Zimbardo heeft helemaal niks aangetoond want hij was een oplichter (net als alle sociologen) die de testpersonen een toneelstukje liet opvoeren. Hij schijnt zelfs afstand te hebben genomen op latere leeftijd maar niettemin is dit nog altijd verplichte kost voor sociologen in opleiding en zo doolt het maar door.
@Nehemia | 07-07-20 | 13:50: De vraag wie hij voor dat experiment heeft gevraagd.
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 14:06: Ik heb dat boek nog gelezen. Het zag er wel solide uit.
@Arachne | 07-07-20 | 14:15: Het is gewoon een minutieus verslag van enerzijds een groep bewaarders en anderzijds een groep gevangenen. Gaandeweg ontstaat er een eigen groepsdynamiek en veranderen de bewaarders niet gehinderd door hun machtspositie in een stelletje sadisten. Verderop in het boek verwijst Lombardo naar allerlei gebeurtenissen in de wereld waar mensen vanuit hun machtspositie tot verschrikkelijke dingen in staat zijn.
@Nehemia | 07-07-20 | 14:16:
Wikipedia: "In 2005 schreef de hoofdconsulent van het experiment dat het een farce was geweest.[9] Hij had zeventien jaar in San Quentin State Prison gezeten en was juist daarom door Zimbardo benaderd om deel uit te maken van het onderzoeksteam. Niet toevallig kwamen zijn eigen ervaringen in het gevangenissysteem terug in het gedrag van de bewakers in het experiment: zakken over het hoofd, aan elkaar ketenen, emmers voor ontlasting... Hij gaf ronduit toe dat de bewakers hiertoe waren aangemoedigd en dat de misdragingen tot de grondregels van het experiment behoorden. Achteraf bezien beschouwde hij zich als een onopzettelijke medeplichtige aan een toneelopvoering."
Een treffende ontmaskering van het Stanford Prison Experiment is verder te vinden in het overigens vrij waardeloze boek 'De meeste mensen deugen' van die deugneus waarvan ik de naam even kwijt ben.
@Joris Beltsin | 07-07-20 | 14:25: Goed dat je dit ter berde brengt. De man is dus een oplichter en wilde waarschijnlijk flink cashen.
Ondertussen lopen de psychopaten die dit kunnen met anderen gewoon tussen ons op straat.
Het is nog veel erger, Mickey. Argos gevolgd?
@Poesmobiel | 07-07-20 | 13:06:
Ik heb het n.a.v. jouw vraag even gegoogeld: satanisch ritueel misbruik, al dan niet met het ritueel offeren van baby's? Het lijkt wel of er een portaal naar de hel is opgetrokken waardoor al het slechte in één klap naar de bovenwereld komt.
@MickeyGouda | 07-07-20 | 13:11: Inderdaad. Wel is het zo dat alles ook aan elkaar gelinkt blijkt te zijn. Dus elke organisatie die er toe doet. Op een bepaalde manier is dat goed nieuws, begrijp je? En ik zou willen dat ik een aluhoedje was! Je kunt starten bij Somerset Belenoff.
@Poesmobiel | 07-07-20 | 13:21:
Bedankt voor de tip. Volgens mij loop ik letterlijk tegen de grenzen van mijn voorstellingsvermogen aan, want ik hoorde net een "klonk!" in mijn hoofd.
@MickeyGouda | 07-07-20 | 13:32: Binnen een middag hoor je klik-klik-klik en hoef je je niet meer af te vragen of de wereld krankzinnig is geworden... Het is allemaal verschrikkelijk om te weten, maar wel duidelijk.
Oei oei, verdacht van ontvoeringen, gijzelingen, zware mishandeling en afpersingen…deze aantijgingen staan uiteraard geheel los van de (niet aantoonbare) drugsactiviteiten van de verdachten.
Dat worden toch zeker drie foei gesprekken + vier maanden geen toegang tot de bouwmarkt (ook niet online!) voor deze verdachten. Mits ze in staat van beschuldiging worden gesteld natuurlijk.
even voor de goede orde - deze locatie werd niet gebruikt als martelkamer-complex.
werd gebruikt als locatie waar containers zijn omgebouwd als martelkamers/holdin cells. het kan dus best zijn dat er al 5-10-of 20 van dergelijke containers zijn getransporteerd naar andere locaties.
politie-uniformen die in 1 container lagen werden waarschijnlijk gebruikt tijdens transport van containers.
Dat ziet er verdacht veel uit als voorbereiding voor een ontvoering. Veel te schoon voor een fatsoenlijke martelkamer.
Dexter is gewoon een Brabo!
1 verschil.
Dexter handelde alleen.
Het type criminelen dat met deze operatie is opgepakt, handelt nooit alleen.
@gaffelbaard | 07-07-20 | 13:03: check!
Ach kijk, het honk van Jan Marijnissen en de bende van Oss is ontdekt.
Weten we zeker dat dit niet het Torentje van Rutte is?
Martelkamer of kinky sex praktijk? Dat zou ook die uniformen kunnen verklaren, sommige mensen kicken daar op.
Als politie agenten u vragen om mee te komen, zou ik daar toch echt mee oppassen.
Doet mij denken aan mijn tandarts...
Geen Flugengeheimen?
De SM zolderkamer van een bevriende ex marechaussee zag er zorgelijker uit.
Maar is het ooit gebruikt, of is het fonkelnieuw?
Als je als jager met 40 jaar ervaring de "test" verkeerd invulde omdat je als rechtgeaard burger aangeeft géén raar gedrag te vertonen en geen papier op straat te gooien dan staat justitie/politie de volgende dag aan de deur om je wapenkluis leeg te halen. De omgekeerde wereld. Als ik tegenwoordig op een snelweg of parkeerplaatsen van restaurants om mij heen kijk dan kan ik de criminelen zo ongeveer aanwijzen. Beetje extrapoleren en je weet hoe dit land er over pakweg 15 jaar voorstaat.
pfff niet eens een wafelijzer en friteuse, een krachtige batterij en startkabels en een paar meter kippendraad zijn ook al niet aanwezig.
Idd wel een beetje prutswerk, een beetje pro heeft ook de beruchte rattenkooi in zijn assortiment.
U heeft te veel naar Taxi Driver gekeken.
@Reebensteeltje | 07-07-20 | 13:01: een katarina wiel en ijzeren maagd vraagt natuurlijk wel wat meer werk.
@Lt-Kol Kilgore | 07-07-20 | 13:20:
Wellicht wordt radbraken weer het nieuwe normaal.
Ook het strijkijzer ontbreekt.
@Nehemia | 07-07-20 | 13:30: toch nog een kenner.
Koekwouwsen
Primacover
Zou die arrestatie van die Hans Prummel van de gaykrant hier misschien iets mee te maken hebben?
(geintje...)
En dan moet Kermis nog beginnen!
Nooit in gaan zitten.
Misschien heeft de belastingdienst ook nog ergens een martelkamer.
Het zou de belastingdienst een gezicht geven.
Het begrip "consultant" heeft ineens een vreemde bijklank.
Het is altijd lente in de ogen van de martelassistente
www.youtube.com/watch?v=Z8XLFV7dUUo
Die operatie werd in NL en in andere landen uitgevoerd. Kijk eens wat ik vond.
"One gang it targeted was thought to be smuggling guns and drugs through a network spanning Europe and the United Arab Emirates."
news.sky.com/story/operation-venetic-...
Arabieren. Uit de UAE. Altijd weer gedoe met dat land. :(
P.s. Ridouan Taghi werd opgepakt in de UAE.
1+1=2?
Middeleeuwiërs gonna middeleeuwen.
Is vast het hoofdkwartier van de 5G gekkies
Die kamers zijn wel erg schoon. Menig hotelkamer is viezer. Is vast gestaged. Een vorm van angstzaaien.
Precies, kunnen er straks weer zonder problemen allerlei onderdrukkingswetjes en wetjes die de privacy van burgers opzij schuift doorgevoerd worden.
is makkelijker op te kuisen achteraf, meer moet je er niet achter zoeken. Bovendien valt het niet op om een paar dozen zilverpapier aan te kopen via je pitta bar.
Ik bied €250,- !
Per uur? Er is vast een reaguurder/ster die je wil helpen.
De verdachten komen zeker uit een achterstandswijk en hebben een slechte jeugd gehad?
Zo ,prima cover dit.
En de rechters maar fopstraffen uitdelen, want dat werkt zo goed.
Sorry maar ik raak hier redelijk opgewonden van.
Als je dit al raar vindt wil je niet weten wat mijn oom is zijn kelder heeft.
Een modeltrein. Wat een loser.
Een thematische met veewagons?
@koperbij | 07-07-20 | 12:53: ik had zelf het plan opgevat om er wachttorens bij te zetten. en prikkeldraad. alles tijdperk IIc
Als zelfs criminelen vinden dat het Nederlandse rechtssysteem te lage straffen uitdeelt...
Erg onprofessionele inrichting. Oude troep. Je zou toch verwachten dat criminelen ook meegaan met nieuwere technologische methodieken. Verder prima te accepteren als zelfreinigend vermogen. Probleem lost zichzelf toch op zo? Verder niemand last van. Ze houden het keurig binnenshuis. Beter dan die troep achterlaten op de openbare weg na liquidaties.
Ach en wee als je met drugs opgepakt wordt, bij Ome Viktór.
Blow, snuif, spuit of tik je een pilletje, dan ben je hier mede verantwoordelijk voor. Lul het maar goed voor jezelf als je je daardoor beter voelt, maar ik zeg je hoe het is. Punt.
Eindelijk iemand die zegt waarop het staat.
Maar uiteraard zijn GL, D66 er erg voor om illegale rotzooi te laten testen op festivals - om zo 'de consumenten te beschermen'.
Daarom ook, legaliseer het.
In zo'n celletje komen dan ook geen "onschuldige" gebruikers terecht maar andere zware jongens. Zijn ze zelf verantwoordelijk voor. Volgens jouw redenering kan je dan ook de overheid de schuld geven voor het niet legaliseren. Kip of het ei?
Ik gebruik trouwens geen van deze middelen maar wat mij part kan iedereen het gewoon legaal bij de apotheek kopen.
En zo is het precies. Niet jammeren "ja moeten ze het maar legaliseren". Gewoon kappen met die mocromafia te financieren.
Hoho. Spreek voor jezelf. Ik doe niet aan verboden drugs.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor honderden verkeersdoden en tienduizenden fijnstofdoden!1
Exact. Maar daar denkt de gemiddelde recreatieve gebruiker heel anders over.
@Forex | 07-07-20 | 12:55:
Want niet criminele burgers worden nooit slachtoffer van zware criminelen.
Meeste productie is voor de export. Legaliseren in NL gaat dat niet veranderen.
@Namrutac | 07-07-20 | 12:55:
Luchtfietserij. Gaat internationaal nooit lukken.
@Namrutac | 07-07-20 | 12:55: Zeker, maar dat is geen justificatie voor het gedrag van Nederlandse gebruikers. Gebruiken is mede-schuldig zijn.
Helemaal eens.
@Professor Superhirn | 07-07-20 | 12:56: Legaliseren is zeker een optie, maar staan blijft dat zolang dat nog niet het geval is, je medeschuldig bent.
@Spring Bruissteen | 07-07-20 | 13:01: gelukkig lukt verbieden wel prima, oh wacht...
@Forex | 07-07-20 | 12:55: Hoe weet je dat nou zo zeker. Je buurman werkt op wat onregelmatige tijden en heeft af en toe wat louche uitziende personen over de vloer. Je denkt er het zijne van maar het zal wel. Dan wordt er bij je aangebeld en twee potige jongens vragen aan jou waar die buurman is. Jij zegt geen idee, ik heb er nauwelijks contact mee. Dat geloven ze niet want ze hebben je wel een keer met die man zien babbelen in de supermarkt en die hogedrukspuit die je terugbracht was ook niet alleen om de tegels zuiver te maken. Tijd om even stevig ondervraagd te worden... Een paar tanden kwijt en het label 'beroepscrimineel' erbij...
Welk kantoor van de Belastingdienst is dit?
Staat in het stuk: Wouwse Plantage
Je zou een goedlopende onderneming hebben of anderszins iets van waarde en dit soort tuig wil je gaan afpersen. Van mij mag voor dit soort tuig de doodstraf worden ingevoerd.
Je zou zo’n martelkamer hebben en op zoek moeten naar goedlopende ondernemingen.
@koperbij | 07-07-20 | 12:47:
Jaren geleden is iemand thuis vreselijk gemarteld (kind heeft alles gezien). Het verhaal ging dat diegene rijk was geworden met bitcoins en ze wilden de codes (of hoe dat heet). In Nederland, in de provincie. Dit is een mooie infrastructuur voor zulke praktijken.
@Dikke_Tammo | 07-07-20 | 12:51: je bent een gulle man, Tammo. Blijf geven. Meer structuren.
@koperbij | 07-07-20 | 13:01: Zeg dan niets.
Naar Brabanders luisteren is al een marteling op zich.
ik raad iedereen aan de dissertatie van Teun Voeten over het Mexicaanse drugsgeweld te lezen.
Dan ben je snel klaar met in termen van kwetsbare vaasjes denken.
Komt gewoon hier heen.
Tnx, ik ga hem nu uit de bieb halen,
@Hondt | 07-07-20 | 13:04: Het is openaccess openaccess.leidenuniv.nl/handle/1887/...
@meneer der meneren | 07-07-20 | 13:21:
Heb hem gehaald. Lees liever uit een boek. Hoop dat ik een beetje doorkom. Ik lees nooit.
Wel bewaren voor het tribunaal van onze overheidsdienaars.
Het klinkt melancholisch maar oh oh wat verlang ik terug naar het Nederland van de jaren '90.
Tuurlijk was het niet allemaal koek en ei.
Maar sinds de EU op de voorgrond is getreden, de immigratie als een dolle tekeer gaat, alles veel en veel duurder is geworden en er weinig perspectief op verbetering is. Een verhuizing naar Hongarije wordt steeds aantrekkelijker maar dan ben ik zelf waarvan ik nu andere verfoei.
Ze hebben ons in de houtgreep, wat ik je brom.
Houdgreep. Denk toch eens om die bomen.
@Bijtendehond | 07-07-20 | 12:45:
Excuses, helemaal gelijk.
De emoties namen de overhand.
De jaren negentig. Alle babyboomers waren toen op de arbeidsmarkt aangeland, terwijl Nederland al twintig jaar gestopt was met kinderen krijgen. Dan groeit je arbeidskapitaal opeens niet meer, en je economie ook niet meer zo hard als voorheen. In die tijd gingen mensen echt met 55 met pensioen met de FPU regeling. Tegenwoordig tot 67 jaar doorwerken (and counting), en over nog eens twintig jaar is er helemaal geen pensioen meer om uit te keren. Hongarije, Polen, het begint steeds aanlokkelijker te worden inderdaad.
@Bijtendehond | 07-07-20 | 12:45: om = aan als je toch bezig bent.
@Psycho3 | 07-07-20 | 15:30: En toch is het "denken om"
taaladvies.net/taal/advies/vraag/200/...
Denken om
Denken om betekent 'niet vergeten', 'bedacht zijn op, oppassen voor'. Voorbeelden:
(6) Denk je om de kinderen?
(7) Denk om het trapje.
Nu jij weer ;-)
Nee, maar legaliseren is pas gevaarlijk.
Daar dacht ik al toen vrijdag bekend werd dat de politie miljoenen versleutelde berichten van criminelen kon inzien, zo waren naast liquidaties ook gruwelijke martelpraktijken voorkomen. Petje af.
daar sta je dan met je darknet en vpn`s naief om te denken dat ze je niet kunnen pakken.
Nou ja, petje af, elke keer dat de politie/AIVD/MIVD iets "hackt", blijkt dat ze van iemand het wachtwoord van de server toegespeeld hebben gekregen...
Misschien sociaal erg knap, maar technisch gezien stelt het niet zo veel voor....
Ja, Rick Velderhof met die stoel , daar hebben ze het van afgekeken natuurlijk! Die kon de mensen echt pijnigen ,hoor, op die stoel. T*ring...
Ik zou graag een zuivering zien. Alles wat crimineel is standrechtelijk executeren. Bij voorkeur openbaar, op een plein of tegen een muurtje. De Holleeders, de Taghi's, de Dino S'en van deze wereld, hun huljes, hun handlangers, allemaal. Hop, Duterte-style tegen de muur.
Enige manier
Heel leuk, maar wat doen we met de witte boorden criminelen? Welk vergrijp is wel of niet die executie van je waard?
Uw platte reactie doet de elite kraaien van plezier.
@Quantum Suicide | 07-07-20 | 12:48: Het naar de klote helpen van een land
Totdat we u abusievelijk tegen dat muurtje zetten natuurlijk.
U realiseert zich dat ze voordat ze dat doen eerst even uw reaguursels crimineel maken?
Is van Meesteres België.
Met premium abbo krijg je een extra spannende behandeling.
Vraag aan Meesters: “ loopt ‘t een beetje?”.
hahaha, ik heb wel wat zwaarder spul binnenstaan hoor, echter doe ik niet aan blijvende verminking
@Meesteres Belgie | 07-07-20 | 12:49:
Hahaha nóg zwaarder? Dit spul lijkt mij al heftig.
Ik heb duidelijk geen verstand van dat wereldje.
Gelukkig maar dat het meestal goed afloopt.
Lief zijn hè!
@Ruimedenker | 07-07-20 | 13:06: een vinger of teen afknippen is zo definitief, er zijn methodes die u langer doen genieten van de pijn.
@Meesteres Belgie | 07-07-20 | 12:49: blijvend als in is na een jaar nog zichtbaar? ;)
@Frau Merkel | 07-07-20 | 13:09: blijvend in mijn optiek betekent litteken, dus na herstel een litteken.
Een mark, bijvoorbeeld dmv een zweep, is tijdelijk of je moet erg diep gaan
@Ruimedenker | 07-07-20 | 13:06: Het loopt ook niet altijd goed af hoor, bij de personen die er geen verstand van hebben.
Bijvoorbeeld breath control, dat kan op vele manieren maar is een zeer zwaar middel, indien goed uitgevoerd kan dat een enorme flash geven, indien goed uitgevoerd door de mafia dan hebben ze antwoord echter persoon is dood.
Ik ben benieuwd naar de beelden van de eerste 25lemonts. ;-)
Je kan toch gewoon een beetje eerlijk handelen met elkaar. Er wordt zat verdiend. Gewoon niet elkaar bezeiken. Maar ik snap er natuurlijk niks van.
'eerlijk' wordt bepaald door een moreel kompas.
Die laatste zin in het artikel:
"Rechtvaardigheid is een kernwaarde van onze rechtsstaat"
Speechless ...
Geweldig.
"Opnamen Undercover stilgelegd."
Goede reclame voor primacover. Ik voorzie een verbreding in hun assortiment.
Zouden ze met verdoving opereren?
Narco style... prachtig hoe inclusief we worden nietwaar? Al die stylen en martelmethoden die wij rijk worden. Prachtig en knap dat Het liberalisme en socialisme dit maar even mogelijk heeft gemaakt in laten zeggen de afgelopen 10 jaar tijd. Nu al zin in de komende 10 jaar.
Het gaat de laatste tijd wel heel snel achteruit in dit land ja. Maar ja, er wordt al jaren roofbouw gepleegd en problemen worden voor zich uit geschoven. Er komt natuurlijk een tijd, voor zover die al niet is gekomen, dat de boel in elkaar stort. Waarschijnlijk is de coronacrisis, die nog echt moet uitbarsten, het laatste zetje. Misschien dat men daarom nog even munt wil slaan uit BLM want in economisch slechte tijden gaat het traditioneel niet zo lekker met linkse partijtjes.
Iets teveel tv gekeken deze jongens/meisjes
Wel erg netjes schoongemaakt die martelkamers
Een compleet schip vol met containers is nodig voor al dat tuig uit NL als Brussel.
Misschien kunnen we gewoon net als Pol Pot alle intellectuelen de dood in jagen, lijkt me een uitstekend idee. Begin jij?
Verschrikkelijk dat mensen dit elkaar aan doen? Zou het komen dat men dit nu weet door het lezen van die zogenaamde veilige telefoons?
Zeker weten, heeft vorige week al ergens online gestaan dat ze zo op het spoor van die zeecontainers kwamen. Nu dus met pics erbij.
Je kan ook gewoon even het artikel lezen en zo je antwoord krijgen. Man man man.
Brrrr... je zal maar in zo'n BMW geduwd worden...
Ik zou ook voor Auwdi gaan.
Niemand die zich afvraagt waarom de recherche encrypted data kan inzien?
omdat ze toegang tot de server hadden en er niet end2end encrypted werd?
NSA. Waarschijnlijk omdat de CIA hun positie op de drugsmarkt wil versterken en wat concurrentie verwijderen.
Misschien hebben ze zelf wel heel die service opgetuigd als een honingpot.
Een crimineel heeft na lange marteling z’n wachtwoord gegeven.
kom, kom geloof je nu echt dat ze niet kunnen meekijken. ze zetten een keylogger op je telefoon of pc, en je geeft ze het wachtwoord zelf. zo moeilijk is dat.
Ik kan nog niet linken, maar op vice dot com staat een artikel "How Police Secretly Took Over a Global Phone Network for Organized Crime" wat om begrijpelijke redenen nog wat vaag blijft maar toch wat details geeft. Volgens het artikel heeft de Franse politie een 'technical device' op encrochat servers gezet, en later wordt ook vermeld dat encrochat op zeker moment 'malware' aantrof op phones van hun klanten, hun provider KPN opdroeg om requests naar bepaalde domeinen te firewallen, en op zeker moment ook geen firmware update meer durfde uit te rollen naar hun klanten omdat ze bang waren dat de malware daar ook in zou zitten.
Rutte is op zoek naar een Miljoen liter lijm om zijn vaasje te repareren.
Geen idee waarom ik nu steeds aan belastingambtenaren moet denken.
Belastingdienst?
Hoe heb ik toch ooit kunnen denken dat het wel goed komt met de mens?
dit levert meer resultaat, vrees en respect op dan een foei gesprek of deescalerend optreden
Doet me denken aan die gruwelijke scene uit Scarface:
www.youtube.com/watch?v=-f_juKtnQ28
Mensen kunnen niet geloven dat dat soort dingen werkelijk gebeuren, maar het is toch echt zo. Nu ook in Nederland.
Dit zijn nog de humanere manieren voor dit soort kartels.
De overheid gaat steeds een stapje verder....
je vraagt je toch steeds meer af, waarom de , voornamelijk niet inclusief diverse, amerikanen, canadezen en britten hier in 1944 en 1945 naar toe zijn gekomen. Moesten we bevrijd worden om deze wereld te creëren?
Die anderen konden er ook wat van hoor!
@de_kale | 07-07-20 | 12:43: Maar toen konden mijn oma en moeder wel ongestoord 's avonds over straat
Ik kan wel het een en ander uitleggen maar Joris gaat dat niet leuk vinden.
Ik verlang steeds meer naar een Nazi bezetting, die was niet zo 'inclusief' hetgeen nu achteraf - naar mijn mening - toch ook wat voordeel blijkt te hebben.
Die mocro maffia heeft toch eventjes een uniek positionerings systeem opgezet, het gebruik van overtuigende verkoop en commitment argumenten kan hen ook niet ontzegd worden, zo te zien.
Weet vrijwel zeker dat dit uit het kampersmilieu komt.
Denk eerder dat we met Zuid Amerikanen te maken hebben.
Dat is meer hun handelswijze.
@MikeTheBull | 07-07-20 | 12:35:
Sicario
www.youtube.com/watch?v=mue2bNwbP2M
@MikeTheBull | 07-07-20 | 12:35: Kan ook nog ja.
@Mr.Crowley | 07-07-20 | 12:36: Als de gevonden MDMA er mee verband houdt dan verwacht ik dat niet.
@MikeTheBull | 07-07-20 | 12:45:
Het viel me op dat de beelden van de inval op die containers bijna precies overeenkwamen met de openingsscene van Sicario.
"Nederwiet, daarvoor hoeft niemand in verre vreemde landen in de bak te zitten."
Legaliseren maar...
'Primacover kan z'n naam' nu ook wel veranderen.
Maar wee je gebeente als je 2 km/h te snel rijdt of - God verhoede - de straat opgaat om te demonstreren tegen de anderhalve-meter-samenleving....
Dan is er plotseling verdomd veel sterke arm die je terug in je hok slaat...
Benauwde Covid hokjes.
Twee lettergrepen! Venti-latie.
Er zullen toch wel vingerafdrukken te vinden zijn?
Of vingers
@Veldmaarschalk Sorry | 07-07-20 | 12:31:
*gniffel*
LOL
HQ pvda(llochtonen)?
Is dit niet het vakantie adresje van Ron Brandsteder?
Die houdt wel van een bruine verrassing ja.
Een campingtoilet. Echte marteling. En als je er buikloop van krijgt dan spetter je dat zilverpapier helemaal onder.
Dit is afgelopen vrijdag al in het nieuws geweest, NRC publiceerde dit toen.
Het kwaad zal overwinnen als het goede niets meer doet en daar lijkt het steeds meer heen te gaan.
Die hebben allemaal een abo op Netflix.
Hoe kom je in aanmerking om in zo´n soort van escaperoom te mogen verblijven. Lijkt mij best wel kicken.
Rip een partij drugs (pillen/coke), dan zal het niet zo lang duren denk ik.
@K. Letskoek | 07-07-20 | 12:30:
Heb je een adresje waar ik dat kan doen? Wel zin in wat actie na deze bedroevende Corona tijd.
Het mooie van Brabant is dat de tijd er soms lijkt te hebben stilgestaan.
Daar zitten soms ook wat minder mooie aspecten aan.
.. wie de middeleeuwen importeert om daarmee de eigen bevolking te verdelen / om te volken, die zal niet verbaasd zijn wanneer de middeleeuwen toegepast worden.
Enige vorm van opzet mag zeker vermoed worden.
Vond ik wel de mooiste missie in GTA dat je lekker mocht martelen.
Simpele
Twee artikelen over de praktijken van de Belastingdienst op 1 dag?
* Lunch van scherm afvegen doet... *
Reaguursel van de dag nominatie.
* Neemt hoed af en buigt *
Lijkt de set van Dexter wel. Maar goed if you live by the sword.
Kan me er niet druk om maken als de criminelen alleen elkaar te grazen nemen.
@2voor12 | 07-07-20 | 12:27: Nee, zolang er geen collateral damage is. Vooral doorgaan..
@Pluisbaard | 07-07-20 | 12:29: als je dit laat dooretteren dan krijg je uiteindelijk Mexicaanse taferelen, waar je als journalist, (burger-) activist of bestuurder die dit aan de kaak stelt ook je leven niet meer zeker bent.
@2voor12 | 07-07-20 | 12:27: Wel eens van vergismoorden gehoord? Zo wordt er wel meer vergist. Onschuldige jongens of semi-onschuldig. Hoe dan ook: onwenselijke horror.
@Normpje | 07-07-20 | 12:43:
Daarom ook die martelkamers, zo worden vergissingen uitgesloten.
@kapotte_stofzuiger | 07-07-20 | 12:46: Opgesloten.
En dan denk ik aan Brabant...
De geweldsprovincie van verN(sb)ederland.
Als ze eerst eens beginnen met Borsato en Meeuwis. Of andersom, mij om het even
Zo ziet mijn mancave er ook uit.
Fap 'till you drop.
@Pluisbaard | 07-07-20 | 12:26:
Wel van arm wisselen anders gaat het opvallen.
@overVecht | 07-07-20 | 12:32: Dat doe ik dus fout. Rechterarm bekijkt.
Ik mis de ketting zaag.
Leroy had nog een boompje die om moest. Gewoon even van het werk mee naar huis. Moet kunnen.
Slecht voor het milieu
@Pluisbaard | 07-07-20 | 12:31:
Die boompje, die meisje... u bent nog niet volledig geïntegreerd?
@libertat | 07-07-20 | 13:10: Wollah!
criminelen kijken zeker teveel Netflix of er zijn Mexicanen geïmporteerd
Teveel import, Netflix is gebaseerd op de verhalen, niet andersom.
En dan moeten de Mexicaanse drugs kartels nog komen.
Die zijn er al.
Tja. Mexicaanse toestanden in Nederland. Ik snap Trump wel met zijn The great wall.
Wij hebben de Atlantic Ocean. En die helpt ook niet.
Het was in ieder geval een prima cover.
Verder vermoed ik dat deze zeecontainers ook in de (kantoor)tuin van de belastingdienst staan.
REAGEER OOK