Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Laura Hansen, dat is het échte slachtoffer

Als je niet een slachtoffer bent kun je er altijd voor kiezen dat wél te zijn

Arme Laura Hansen. Die trok vastberaden naar het Kalifaat om samen met haar mannelijke eigenaar een paar pasjes te plaatsen in de islamdisco, maar wist zij veel dat de hoofden van de ongelovigen op het hek werden gespiest en dat de homo's - YMCA - van het dak werden gesmeten. Gelukkig was ze weer van harte welkom in de meest vergevingsgezinde baarmoeder van de wereld, Moedertje Nederland, alwaar een teruggekeerde en gehersenspoelde bekeerling door een deel van de bevolking en een bepaald deel van het politieke spectrum wordt bejubeld en toegejuicht alsof Mohammed himself topscores pakt voor 6VWO. Laura Hansen, die willens en wetens haar lijf en ziel verkocht aan een radicale en moorddadige ideologie en op die manier instemde met allerlei gruwelijkheden, slachtpartijen en middeleeuwse verschrikkingen, is terug van vakantie en miept over haar VOG. Laura Hansen, slachtoffer. (Via).

Outkiering

Reaguursels

Inloggen

Als het je niet bevalt ga je toch naar een moslim land? Altijd zon!

Muskatnuss!!! | 27-09-19 | 15:56

Pfffff VWO doen en niet eens een werkwoord kunnen vervoegen? Triest...

R.J. Visser | 27-09-19 | 15:12

Ze mag blij zijn dat ze uberhaubt het land binnenmag
Maarja als Pedo mag je ook niet zomaar overal aan de slag, bijv. met Kinderen.
Zo zullen er ook wel wat haken aan een terroristenverleden zitten

niemand specifiek | 27-09-19 | 11:58

Ik heb geen medelij met dit stuk tuig. Ze verrekt maar.

ZwengelMeister | 27-09-19 | 11:52

toch is t sneu.van Aladdin op een vliegend kleedje, naar smeken om een V.O.Gtje

DeviousDick³ | 27-09-19 | 10:42

Nog even geduld meisje... als het Kalifaat Der Lage Landen eenmaal is gesticht heb je zo weer een baan!

Mark zit te Dutten | 27-09-19 | 10:26

Ach weet je Laura.. die VOG verplichting voor iedereen in dit land die werk doet waarbij veiligheidsaspecten voor mensen in acht dienen te worden genomen ( het kost ook weer aan leges etc) is juist in deze samenleving ingebracht door de handelingen en daden van figuren zoals jij! terroristen, kinderverkrachters, fraude plegers, kortom iedereen met een strafblad.
Ga niet lopen te mekkeren nu dat je slachtoffer bent van deze verplichting die er dankzij figuren zoals jij voor velen en velen en velen. Die altijd braaf als belastingbetalende burger zich hebben gedragen en iets voor deze samenleving betekenen en dragen. En edere keer weer als ze van baan veranderen doorgelicht worden door Justitie en Veiligheid en daarvoor nog moeten betalen ook.
K*t wijf, inmiddels heb ik een dossier opgebouwd bij Justitie en Veiligheid puur vanwege het om de twee jaar MOETEN aanvragen van weer een VOG ivm wisselen van baan in deze flex samenleving. Bij voorbaat verdacht tot het tegendeel middels een VOG is gebleken..

je gaat de fabriek maar in en laat je handen maar eens wapperen de komende 50 jaar! verdien je brood voor jezelf en je bloedjes maar met werken en belasting afdragen.. laten we hopen dat jij nooit via een VOG ergens kan gaan werken met (jonge) kinderen of mensen. Daar moet je toch niet aan denken!

fikkieblijf! | 27-09-19 | 10:24

Laura Hansen had al veel problemen. Vertrekt naar Syrië en is na terugkomst totaal niet blij dat ze niet in een smerig kamp zit om het proces in Irak af te wachten. Klagen met een gezond been. Ik hoop dat zij jn de rest van haar leven wegkwijnt achter de garaniums met een uitkering. Geen VOG, geen baan, geen toekomst. Ze heeft geen enkele zelf reflectie. Nu niet, straks niet. Opzouten met dit wicht.

Breakdance | 27-09-19 | 10:16

Beste Laura, wees voorzichtig met wat je zegt. In het kalifaat hadden ze een goedkope oplossing voor troep zoals jij. Eigenlijk verdien het om gewoon af te rotten in de woestijn. En eerlijk gezegd interesseert het me geen reet welke ‘ellende’ jij ondervind van je domme keuzes. Van mijn part eindig je met een heroïne spuit in je arm in de goot.

ratelaar | 27-09-19 | 09:54

Beste Laura,

Iets met actie en gevolg en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen keuze.

Als je bij IS landverraad had gepleegd had je onthoofd geweest, hier krijg je een veroordeling en dus geen VOG, het kan verkeren. Misschien had je vooraf wat beter over je keuzes na moeten denken.

Capt. Iglo | 27-09-19 | 09:48

Misschien kun je bij het nieuwe programma van Jinek aan de slag.

Gaat het niet dan? | 27-09-19 | 09:38

Wat jij moet doen, Laura, en dat meen ik serieus, is een eind touw kopen, en een grote steen, naar een hoge brug lopen, en vul de rest zelf maar in.

obominotie | 27-09-19 | 09:30

Als je 23 bent mag je het VWO wel een keer doorlopen ja. Verder hadden we haar beter overgedragen aan her Irakese of Syrische gezag.

drs. Levi Samsonov | 27-09-19 | 09:15

Ze zoeken bij GroenLinks vast nog een diversiteitsexcuusfatihma.

__dictatuur | 27-09-19 | 09:09 | 1

En dan het liefste blank, uiteraard.

__dictatuur | 27-09-19 | 09:10

Ze is veroordeelt wegens terrorisme, maar het gaat goed op het vwo. Voor Nederlants iets minder...

MAD1950 | 27-09-19 | 08:50

Waarom zit dit stuk stront niet in de gevangenis?

b3n | 27-09-19 | 08:40 | 1

Omdat de VVD/CDA/PvdA/D66 meerderheid daar fel op tegen is.

obominotie | 27-09-19 | 09:31

Nee Laura, Je moet gewoon opdonderen terug naar de zandbak en daar je leven opbouwen zonder Nederlands paspoort en uitkering.

Datgingniegoed | 27-09-19 | 08:35

Sorry hoor, maar het feit alleen al dat ze dingen op internet gaat zetten terwijl ze weet dat heel Nederland haar kent zegt al genoeg. Compleet labiel en/of borderliner. Ieder ander kind zou zich zeer rustig houden de komende jaren en niets op internet zetten hieromtrent. Nu blijft ze negatief in het nieuws komen. Gewoon een aandachtshoer.

Ik heb medelijden met de ouders. Het blijft toch je kind en die zal je altijd steunen. Maar iedere keer dit soort acties.... Ik zou er compleet gek van worden als ouder.

mr. dude | 27-09-19 | 08:20 | 1

Dit.

Bobdesloper | 27-09-19 | 08:40

Mooi excuus om de komende 20 jaar klap te lopen.

Spartaan1888 | 27-09-19 | 08:16

Hoi, het werkelijke slachtoffer hier.
Dag en nacht moet ik werken om inderdaad de uitkeringen van gerepatrieerde Nederlanders die helemaal geen Nederlander willen zijn, alleen als het om het gratis geld gaat, te bekostigen.
Op het werk ontmoet ik mensen die nog nooit van hun leven gewerkt hebben met dikke auto's (noemen zij waggies of Merrie's) die mij uitlachen omdat ik keihard moet werken voor een grijpstuiver. Dus ik zou zeggen, veroordeeld terrorist-meisje, vraag aan al die andere mede-conjo's op straat hoe zij het allemaal flikken, auto's van 100.000+ zonder ooit te hoeven werken.
Groet, het werkelijke slachtoffer.

onesizefitsall | 27-09-19 | 07:33 | 1

Gewoon part time werken zodat je alle toeslagen meepakt. Je gaat er netto niet veel op achteruit en je hebt veel meer vrije tijd. Die tijd kun je voor leuke dingen gebruiken zoals sport, natuur of gewoon thuis voor de buis. Net wat je wil.
Of natuurlijk zwart bij beunen, dat is de meest voor de hand liggende optie.

Maar aan de andere kant.... Er moeten natuurlijk ook mensen zoals jij zijn die Nederland draaiende houden, daarvoor respect! Integriteit is natuurlijk ook iets (alleen je koopt er zo weinig voor in Nederland).

mr. dude | 27-09-19 | 08:25

Leren ze op het VWO niets meer over taal en voltooide tijd?
KOFSCHIP.

Of... relevanter voor jouw doelgroep:
FOKSCHAAP

Overnijd | 27-09-19 | 07:16 | 2

Begin op een willekeurige VMBO school in een grote stad over fokschaap en je bent aan het 'beledigen'.
'Wholla, jij moet houden je bek, meester, jij maken grapje over main oom!'

EEnzame SchizofrEEN | 27-09-19 | 07:25

@EEnzame SchizofrEEN | 27-09-19 | 07:25: Ies over jou moedur!

Overnijd | 27-09-19 | 07:28

In haar eerste tweet doet ze waar moslims zo goed in zijn.
Gelijk de slachtoffer kaart trekken.
"ik ben sielug"
In haar tweede tweet doet ze iets anders nl. dreigen waar moslims ook al zo goed in zijn.
"als jullie me niet met rust laten gaat dat jullie een hoop geld kosten"

Gederadicaliseerd? Echt niet! Ze is nog steeds een hardcore moslima.
En over werk krijgen hoeft ze zich geen zorgen te maken. Een HR medewerker hoeft haar naam maar door google te halen en poef... haar hele verleden komt weer boven drijven. U hoeft ons niet te bellen wij bellen u wel.

copywriter | 27-09-19 | 05:27 | 1

Klopt. Hoe dom is ze! Het is potverdorie wel terrorisme waarvoor ze in de problemen komt (niet diefstal van de lokale kledingwinkel). Ze mag blij zijn dat ze in een klas met andere leerlingen mag zitten en haar leven door mag laten gaan.
Maar ze gaat alleen maar zielig lopen doen en dan dreigen. 100% labiel. Ieder ander had zich zeer rustig gehouden en nergens commentaar op geleverd voor de komende jaren. Maar zij gaat gelijk het internet op.

Niet te geloven.... Terrorisme en dan dit. Ik vraag me af hoe dit in andere landen geregeld is.

mr. dude | 27-09-19 | 08:30

Gewoon een paar jaartjes wachten. Er is een wet in die maak om je VOG-status na zoveel jaar "goed gedrag" een schone-lei status te geven. Dus LAura, ff een paar jaar niemand onthoofden, bommen leggen of kalifaatbaby's maken.

Beste_Landgenoten | 27-09-19 | 03:36 | 1

Is alweer zo'n geweldig plan waar de stuitende naïviteit vanaf straalt.
Alsof een pedofiel na een aantal jaren geen lusten meer kan voelen, alsof een 'verward' persoon na een aantal jaren plots 'ontward' kan zijn.
Het probleem is namelijk dat dit soort mensen in het verleden in het zorgsysteem terecht kwamen, waar ze (ga ik maar even van uit) niet alleen uit de maatschappij werden gehouden als bescherming, maar waar ook aan een oplossing werd gewerkt.
Vandaag de dag worden al die personen bij de woningstichting afgezet, krijgen ze een herhaalreceptje van een huisarts waar ze zich al dan niet aan houden en zoeken we het met zijn allen maar uit.

EEnzame SchizofrEEN | 27-09-19 | 07:18

Iedereen die klaagt over dat hij/zij een uitkering krijgt: weiger die! En ga het helemaal maken in Bulgarije. Daar hebben ze een schrijnend tekort aan goede vloggers.

Het brein erachter | 27-09-19 | 02:28

Ugh. Gewoon die paar miljard aftikken aan de Irakezen en die de boel laten berechten.

jcvjcvjcvjcv | 27-09-19 | 02:12 | 2

Dat doen ze voor minder ook graag. En dat zou inderdaad de aangewezen - en in zoverre dat nog het geval kan zijn bij dit soort monsters - meest rechtvaardige weg zijn.

Mazzelstof | 27-09-19 | 06:16

Doen ze gratis en graag.

Gokmaar | 27-09-19 | 07:08

Hebben hoeren tegenwoordig een vog nodig? In mijn tijd hoefden ze alleen periodiek langs de ggd voor wat testjes. Kafkaesk.

Balabanov | 27-09-19 | 01:12

VWO6 en toch zo'n domme beslissing nemen om voor het kalifaat te kiezen om vervolgens veroordeeld te worden voor terrorisme.

BlaffendeTekkel | 27-09-19 | 00:51 | 1

Borderliner +verliefd worden op de verkeerde hmohammed = domme keuze.

Als ze een pooier was tegengekomen stond ze achter het raam.
Als ze Peter Jan Rens was tegengekomen had ze nu een kind.

Verkeerde tijd, verkeerde plaats. Gewoon zo labiel als wat

mr. dude | 27-09-19 | 08:34

VWO afmaken en dan naar Leiden gaan. Daar zijn haar voormalig collega's Soumaya Sahla en Jason Walters ook gerehabiliteerd. Die verdienen beiden inmiddels een leuke boterham met deradicaliserings dingentjes nadat ze gratis naar de universiteit zijn gegaan (op kosten van de belastingbetaler), onder leiding van types als Bolkestein, Cliteur en Elian zijn dat nu echte liberalen geworden... en bovendien super pro-Israël.

koter | 27-09-19 | 00:51

Ze dekt zicht vast een b... OEMMM!!

Schulzie | 27-09-19 | 00:36

Wie zijn bil verbrandt (met dt), moet op de blaren zitten. Er zijn mensen onthoofd (met d), gemarteld (met d) en tot slaaf gemaakt (met t, denk aan fokschaap, k in de stam, dus t) in uw "geliefde" IS staat. Lijkt me dan terecht dat u uw verklaring omtrent gedrag even niet gaat krijgen dan? En kom alstublieft niet aanzetten dat u daar onschuldig slechts een huisvrouw was? Uw aanwezigheid daar ondersteunde al deze verachtelijke kwaadaardige onheilsstaat.

Jan, Leiden | 27-09-19 | 00:03 | 1

Ze hebben U nodig in A'DAM

pieterS | 27-09-19 | 06:20
-weggejorist-
paradoxical | 26-09-19 | 23:55

Zou haar ook niet aannemen, ik doe niet aan 2e kansen voor dit soort laf tuig. Schandalig dat ze in Nederland is. Mevrouw wist donders goed waar ze mee ebzig was, die 2e kans geef ik liever aan iemand die het wel verdient, jammer dat we zo'n slappe overheid hebben.

paradoxical | 26-09-19 | 23:55

Al 73-jarige ben ik het slachtoffer. Ik wil mijn ten onrechte aan lapzwansen bestede belastinggeld per omgaande terug.

Nelis SplitBloes | 26-09-19 | 23:45

Met een verklaring van ongelovig gedrag kan ze een baan bij IS wel vergeten.

Gulliver | 26-09-19 | 23:07 | 2

Leuke vondst!!

Reflectie | 27-09-19 | 02:19

Als het gaat om het hogere doel van het doden van ongelovigen en takfiri is men bij IS opmerkelijk flexibel en pragmatisch. Dat valt onder de taqiyya clausule.

Mazzelstof | 27-09-19 | 06:19

Een VOG is zwaar overschat. Zelfs uppercut Camiel Eurlings vond een baan en die valt ook binnen de knuffel-club van ziek Nederland.

Ruikbaard | 26-09-19 | 23:03 | 1

Ah, maar bij Emieltje speelt er wel iets meer, te weten 'het netwerk'.
Het gaat altijd om wie je kent, niet wat je kan.

EEnzame SchizofrEEN | 27-09-19 | 07:23
-weggejorist-
jale | 26-09-19 | 22:57 | 1
-weggejorist-
R. Skickr | 26-09-19 | 22:56

A: hoe durf je
B: moslimvrouwen behoren niet te leren en alleen hun man te behagen
C: ga op de markt in Marakesh met vis staan heb je geen diploma voor nodig

Ron101 | 26-09-19 | 22:40 | 1

Hoe je man te behagen, zal je toch moeten leren. Waar beter dan in het fietsenhok van VWO6 :)

Het brein erachter | 27-09-19 | 02:30

Beste Laura,
Om een hoer van een crimineel te zijn heb je helemaal geen VOG nodig.
En om ‘Ik ben veroordeelt’ te schrijven heb je geen VWO nodig, dat leer je gewoon op het VMBO.

Epistulae_Morales | 26-09-19 | 22:33 | 3

VMBO is echt veel te hoog gegrepen hoorrr..!

grapjasz | 26-09-19 | 22:35

Lol

R. Skickr | 26-09-19 | 22:46

Ze erkent het Nederlandse schoolsysteem niet.

popeye-de-zeemeermin | 27-09-19 | 00:14

Ze kan vast prima een betrekking in Syrië krijgen als huisvrouw. Dat wat toch het ideaal dat ze nastreefde? Gaat ze nu haar omgeving de schuld geven van het feit dat ze een kalifaat verkoos boven ons mooie land? En dan is het de schuld van dat mooie land dat ze met een veroordeling niet meer aan het werk komt?
Het is toch wel ten hemel schreiend inmiddels.

McFlym | 26-09-19 | 22:20
-weggejorist-
Ervaringsdeskundige | 26-09-19 | 22:07

Die ongelovige krijgen ook geen VOG meer

hatschjoe | 26-09-19 | 22:04 | 1

hahahahaha..!

grapjasz | 26-09-19 | 22:35

Laura H. moet gedwongen vertrekken naar een moslimland.

Succes en veel plezier!

Nederland80 | 26-09-19 | 22:01

Laura gaat nooit van haar leven werken
Die laat zich volgend jaar afkeuren en krijgt een uitkering ivm trauma oid
Haalt haar nieuwe eigenaar naar nederland waar ze al lang in irak mee getrouwd is
En krijgt nog een boel kinderen die hier op groeien tot fundamentalisten

nachtbrakers | 26-09-19 | 21:57

een VOG is er voor bedoeld dat mensen zoals jij niet de kleuters van mijn kinderen wordt. ik vin het een zegen. En dat jij nu moet boeten voor je walgelijke keuzes stemt mij alleen maar vrolijk. Anders dan bij ISIS mag je ook gewoon oprotten uit dit land hoor. Kan vast wel gesubsidieerd met oprotpremie.

mono-culti | 26-09-19 | 21:54 | 1

* de oppas van

jcvjcvjcvjcv | 27-09-19 | 02:14

Overigens, ik lees nu pas net die tweede tweet van Laura H. en kan er geen chocola van maken.

Daarin beweert ze dat ze "zonder afgeronde opleiding uiteindelijk veel meer gaat kosten dan met".

?????

Maar die opleiding kan ze toch gewoon afmaken? Het gaat zelfs heel goed met wiskunde. Of heeft ze die VOG nodig voor een stageplaats? Is een VOG tegenwoordig vereist voor een stageplaats? Ik weet het gewoon niet. Maar toch niet voor alle stageplaatsen? Weet iemand dat?

En een VOG is toch niet nodig voor alle banen? Er zullen inderdaad banen afvallen, maar is dat een ramp? Mensen maken soms keuzes en die keuzes kunnen consequenties hebben. Als jij de Nederlandse samenleving de rug toekeert en afreist naar het kalifaat in Syrië om je aan te sluiten bij een koppensnellers-genootschap, mag je blij zijn dat je daarna weer in Nederland op het VWO zit. Ik persoonlijk had je je Nederlanderschap allang afgenomen en nooit meer toegelaten.

Dr_Johnson | 26-09-19 | 21:43

VWO ? " IK ben veroordeelT" ?? Hoe kan dat kind op 't VWO zitten, dit lijkt een gevalletje LWOO.

theo-is-dood | 26-09-19 | 21:42 | 3

Zij zit op het VWO!
Hulpje van de dakdekker.

F. Jacobse | 26-09-19 | 21:43

Een paar jaar VWO in Zandbakkië doet meestal geen goed voor je grammatica.

Winter_is_coming | 26-09-19 | 21:50

Het hele onderwijs is verloederd.

Reflectie | 27-09-19 | 02:21

Zoho ........ dat is erg en dan straks nog een studieschuld ook!!!!!!!. Oh nee, want die hoef je natuurlijk niet terug te betalen als je geen werk kunt vinden. Hahaha, dit is natuurlijk wel Nederland.

HoniSoit | 26-09-19 | 21:08

Dit mens moet niet zo zeiken. Ten eerste zijn er helemaal niet zoveel banen waar een VOG voor nodig is, en de banen die dat zijn, daar wil je zo'n terroristensletje ook niet op hebben.

Verder is een VOG niet een algemene verklaring van goed gedrag. Bij het aanvragen van een VOG moet men aangeven waarvoor een VOG wordt aangevraagd, en daar wordt op getoetst. Voor de meeste VOG banen zal ook dit uilskuiken gewoon in aanmerking komen en een VOG krijgen.

Bij het leger en/of de politie werken, kan ze wel vergeten inderdaad. Nou nou, wat een ramp.

DuperSildo | 26-09-19 | 20:55 | 4

Heb het even nagezien. Voor de navolgende beroepen is geen vog vereist.
1. Zoldersnol;
2. Greppeldel
3. Varietehoer
4. Aspergerukker
5. Kluivenduiker in de erwtensoepfabriek.
Werk genoeg voor dit secreet. Met dien verstande dat ik geen ingeblikte erwtensoep eet.

F. Jacobse | 26-09-19 | 21:42

@F. Jacobse | 26-09-19 | 21:42:
U bent een snob en gaat voor de asperge?

LiniaalRectaal | 26-09-19 | 22:02

@LiniaalRectaal | Geweldig.... hihihihi

jale | 26-09-19 | 22:59
▼ 1 antwoord verborgen

Maar ze krijgt toch zeker wel levenslang therapie voor dr geschokte zenuwtjes? Want zo leuk is het niet hoor, om steeds maar langs die afgesneden hoofden te moeten lopen hoor!

paartjehop | 26-09-19 | 20:55

Verraad Onder Goedsullen? Dat heb je toch allang?

GraafKaasschaaf | 26-09-19 | 20:42

Borderliner dat mokkel. Die belanden uiteindelijk allemaal in een uitkering omdat ze overal de zak krijgen vanwege conflicten met collega’s, seksueel grensoverschrijdend gedrag of middelenmisbruik. Of achter het raam.
En daar heeft ze geen VOG voor nodig.

Koning_Meh_1 | 26-09-19 | 20:31 | 2

Exact! Zeer scherp en zeer waar.

Joey Finkleberry | 26-09-19 | 20:46

Ga toch weg man. Haha! Huis tuin en keuken psycholoog.

BrokenTipi | 26-09-19 | 22:03

Het wachten is op een opportunistische advocaat om het VOG te laten verdwijnen. Er is vast wel een maas in de wet .

Koning BongoBongo | 26-09-19 | 20:30

Uitkering ? Ik dacht toch echt dat de vader hemel en aarde had bewogen dit stuk vreten naar Nederland te halen. Mag die er ook verder zijn leven lang voor zorgen zonder welke bijdrage van de Nederlandse overheid dan ook.

Ruikbaard | 26-09-19 | 20:24

Ach, Laura, op papier mag je dan wel weer welkom in en een volwaardig burger van lid land zijn maar voor ons heb je afgedaan. Zwelg d'r maar in.

Graaisnaaiert | 26-09-19 | 20:17

Om in de schoonmaak te werken heb je geen vog nodig, als koerier ook niet.

Ik kijk nooit meer hetzelfde naar een DPD busje.

lirft | 26-09-19 | 20:13 | 2

Uit ervaring kan ik je vertellen dat je die bij DHL wel nodig hebt.

stefan7084 | 26-09-19 | 20:22

Het ligt er maar aan of je bijvoorbeeld in overheidsgebouwen werkt als schoonmaakster. En als koerier heb je wel degelijk een VOG nodig. Bij herhaalde zware verkeersovertredingen of alcohol kun je het schudden ...

theo-is-dood | 26-09-19 | 21:43

Vroeger leerden we nog grammatica op het vwo. Vind ik trouwens belangrijker dan een VOG.

Zoemert | 26-09-19 | 20:11 | 2

Sja, ze kon kiezen daar, spelling & dictee of praktisch bomgordelbreien. Laura is kennelijk een type dat graag met haar handen werkt.

Graaisnaaiert | 26-09-19 | 20:18

Inderdaad ridicuul dat het kan

Sjors W. | 26-09-19 | 20:30

Die dode blik in de hoofddoek ogen doet me niet zo veel. Weg ermee!
Maar gvd wat zag ze er leuk uit voor die achterlijke Islam met het daarbij bijbehorend vriendje. Zal wel weer gevalletje slappe vader zijn die t te druk had met deugen.
Vind t nogal zonde. Vaders, waak over uw dochters en durf ook eens tegengas te geven!

schoon-schip-maken | 26-09-19 | 20:06

Go to the caliphate they said.
It would be fun they said.

LiniaalRectaal | 26-09-19 | 19:57 | 2

If you follow stupid people you end up somewhere stupid..

schoon-schip-maken | 26-09-19 | 20:07

Die kende ik nog niet, maar dat gaat veranderen.

LiniaalRectaal | 26-09-19 | 21:45

Takiyya of hoe je dat ook schrijft. Een leugen ze mag niet eens werken van haar geloof.

A.I. van Dee | 26-09-19 | 19:56

'T lazarus voor je, hypocriet kreng.

fhn | 26-09-19 | 19:55

Wat gebeurd er, als je een dief uitnodigt om in de bank te komen wonen die hij eerder heeft overvallen?

kotelet | 26-09-19 | 19:54 | 1

Die loopd zo naar buiten met de poen!

Zoemert | 26-09-19 | 20:15

Wiskunde gaat prima. Ja, het is nog niet zo moeilijk in de brugklas.

Mr_Natural | 26-09-19 | 19:53

Wáááááát??1?!1?!
Dus als je veroordeeld bent voor terrorisme, krijg je geeneens een VOG?
We zijn hier echt institutioneel rascistisch!

zetje01 | 26-09-19 | 19:53

En nog steeds te dom zijn om te snappen waarom haar dit overkomt. Illustratief voor mensen die de fout in gaan: geen besef hebben van de gevolgen van je acties.
Stik er in maar in kutwijf, als het je niet bevalt sodemieter je toch lekker op naar dat gedroomde kalifaat van je?

Homer P. Simpson | 26-09-19 | 19:50 | 2

Ja, je snapt niet hoe dat VWO niveau mogelijk is.

schijtzat | 26-09-19 | 20:10

Dat VWO is, net als die andere, een spelfoutje. Moet VBO zijn.

GWB | 26-09-19 | 20:36

Bij bij1 zoeken ze nog geschikte kandidaten.

komtdatschot | 26-09-19 | 19:39 | 1

@Komtdatschot: in de politiek is altijd plaats voor originele denkers, kent u Sam Pormes nog?
Zie: ""Begin jaren tachtig werd Pormes door Justitie vervolgd wegens het mede beramen van een schietpartij op twee agenten te Assen, en het verbergen van vuurwapens. De agenten waren beschoten toen zij in de nacht van 10 op 11 juni 1982 (precies vijf jaar na de bestorming door mariniers van de gekaapte trein bij De Punt) poolshoogte kwamen nemen bij een brandje in een vuilcontainer. Pormes werd door de Rechtbank te Assen hiervoor veroordeeld, en zat zeven maanden vast. In hoger beroep werd hij door het Gerechtshof Leeuwarden vrijgesproken, evenals de overige negen verdachten van de aanslag. Er was weliswaar sprake van schieten op een politieauto, maar niet was bewezen dat de daders de opzet hadden de agenten te doden of zwaar lichamelijk letsel toe te brengen, terwijl dit wel in de tenlastelegging stond""

theo-is-dood | 26-09-19 | 21:49

Ach jeee,
Het concept gedrag en consequenties daarvan
is maar moeilijk te bevatten voor moslim breintjes.

hotmint | 26-09-19 | 19:36

20 jaar? Levenslang geen VOG voor jou kudt. Anders ga je toch fijn terug naar die zandbak.

Peter_la_Selie | 26-09-19 | 19:35

Kop op Laura H., een werkervaring bij ISIS op je CV zal in de toekomst nog wel van pas komen hoor!
De Verenigde Nazi's en de EU, in collaboratie met onze regering, werken keihard aan de grootschalige introductie van verwarde mannen in onze samenleving. Jonge energieke mannen die dit gedachtegoed van harte onderschrijven en waarvan een grote sociale bijdrage voor onze toekomst verwacht wordt door genoemde dadergroep.

Jan Passant mk2 | 26-09-19 | 19:35

Wat een verachtelijk mens.

Lepo | 26-09-19 | 19:34

Als je het prima vindt als vrouw in het kalifaat, dan is de Nederlandse hoererij een forse carrièrestap omhoog. Kansen genoeg en een VOG of foutloos spellen wordt daar niet gevraagd

van heinde en verre | 26-09-19 | 19:28

uitkering snapt ze alvast

rifraf | 26-09-19 | 19:27

Ik zou 'r doen...

Nemo_Tenetur | 26-09-19 | 19:22 | 1

@Nemo-Tenetur, dan kun je net zo goed een kameel doen

jale | 26-09-19 | 23:12

Ze heeft wel een punt. Zo behandelt worden duwt je in een onmogelijke situatie.
En dan is de volgende stap dat je radicaliseert.
Oww ... wacht

Bon-sens | 26-09-19 | 19:20

Misschien iets in de politiek doen, VVD bijvoorbeeld?
Je maakt mij niet wijs dat die aan VOG doen.

De_Helderse_Kaaskop | 26-09-19 | 19:15 | 1

Zat ik nou ook aan te denken. Er zijn zoveel dingen die je kan doen zonder VOG. Achter de kassa bij de Albert Hein, werken op de markt, in de kassen, kan allemaal. En het mooiste: je hoeft daar niet eens een voldoende voor te halen voor je VWO wiskunde examen!
Maar vrees niet, het kan erger. In Amsterdam is er naast de TOP600 blijkbaar ook nog een TOP400. Vergelijk het met de TOP40 en de TIPPARADE. Moeders met kinderen in de TOP400 vinden het schandalig hoe hun kinderen behandeld werden. Die kregen geen enkele kans en werden, jawel, gestigmatiseerd. En maar zeuren over 'ik heb de fout bij mezelf gezocht en niet gevonden' (en dan de ironie niet snappen van zo'n uitspraak, dat is echt te lollig). Ook hier dat stomme ' de maatschappij moet mijn problemen oplossen' gekwetter. Fuck that. Billen gebrand? Op de blaren zitten. Gaat vanzelf over.

DebraCadabra | 26-09-19 | 19:29

Laura H. heeft juni jl. haar havo-diploma gehaald (spelling doet er blijkbaar niet meer toe bij examens) dus wat ze nu loopt te janken over het vwo is mij een raadsel. Ze heeft een afgeronde opleiding en kan dus aan de slag bij de Appie. Vort!

Computer_says_no | 26-09-19 | 19:11 | 3

Maar niet op de slagerijafdeling. Neemt ze klapstuk iets te letterlijk.

Graaisnaaiert | 26-09-19 | 20:15

Daar heb je tegenwoordig geen reet aan. Om een beetje mee te komen op de huidige arbeidsmarkt heb je minimaal een hbo bachelor nodig. Onder dit niveau werken betaald in de praktijk zo slecht dat het voordeliger is een uitkering te pakken.

koter | 27-09-19 | 00:45

@koter | 27-09-19 | 00:45: Helaas Raar maar waar, 32000 scholieren die nog MBO doen (breed dus van zorg tot bouw), en 400000 Hbo'ers maakt het nog wranger (zitten zeker HBO'ers op de positie die het salaris waarderen en waarderen op niveau en niet op marktwaarde. MBO-3 een vakopleiding straatmaker is nog minder waard dan Havo. (dank EU). google eens EQF

pieterS | 27-09-19 | 06:42

Laura H. Hahahahahahahahahahahaha. Zo dat was lachen. Bedankt en nu terug om de rest van je mieserige leven te boeten voor wat je medemogelijk hebt gemaakt. Weg met jou.

grapo | 26-09-19 | 19:08

Je kunt nog altijd je kontje verkopen op het station...

Accident_Prone | 26-09-19 | 19:06 | 2

Ze hield van koppen snellen..

BozePaarseMan | 26-09-19 | 19:09

Zo is dat. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.

Shareholder II | 26-09-19 | 19:10

Als je dan als staat zegt.. zand erover, dan moet het over zijn ook.

roy3573 | 26-09-19 | 19:04

'... ik ben veroordeelt...'

Nou meis, maak je maar geen zorgen, aan het aanvragen van die VOG komt een redelijk fatsoenlijk bedrijf niet eens toe, want je sollicitatie ligt sowieso al in het ronde archief vanwege taalvauten.

Kneus.

EefjeWentelteefje | 26-09-19 | 19:02

Misschien kan ze iets gaan doen als 'deradicaliserings-expert' gezien wat ze daarvoor tot op heden steeds hebben aangenomen past ze prima in dat profiel. Of schrijfster voor schoolmateriaal. Hoe je halal een bomgordel kunt maken ("let op het gebruik van 100% synthetische lijm om niet besmet te worden met haram beenderlijm"). Eventueel raadslid, Bij1 of DENK, of zo; daar is een VOG denkelijk zelfs ongewenst. Kansen zat meid!

Pyrolobus | 26-09-19 | 19:02

Er is vast wel een bedrijf, opgericht door iemand met dezelfde achtergrond waar ze welkom is.

kloopindeslootjijook | 26-09-19 | 19:00 | 3

*kuch*
DENK

TeeJee | 26-09-19 | 19:01

Elke kapperszaak of belwinkel in de Randstad. Moet ze wel goed zijn in de witte was...

GWB | 26-09-19 | 20:39

@GWB | 26-09-19 | 20:39: ja, of pizzeria of garage.

In Rdam hadden ze iets van 20 belwinkels op 30 panden(?) ergens; hebben ze toch maar even geïnspecteerd.

Maar kapster kan ze prima worden ja.

Kleine_Deugniet | 26-09-19 | 21:27

Ook met VOG zou ik dat stuk verdriet niet aannemen.

BozePaarseMan | 26-09-19 | 18:54

Dat is en blijft bizar dat men in wezen van het strafrecht minder te vrezen dan na het uitzitten van de straf in de civiele wereld.
Het is eigenlijk de wereld op zijn kop dat indirect na het uitzitten van de straf geen tweede ( of meer) kans(en) word(en)(t) gegund om weer te participeren (leuke term dat graag wordt gebezigd door de neoliberalen) in de maatschappij.
Het lijkt mij dat de vergeldingsduur alleen ten tijde moet gelden in het huis van bewaring en niet nadien.

ProAsfalt | 26-09-19 | 18:52 | 3

Er van uit gaande dat er een “les” geleerd is tijdens dat uitzitten, de straf überhaupt “straffend” was (D66), maar de mensch wordt wijzer door ervaring en neemt terecht het risico niet. VOG om op het kinderdagverblijf te werken of in het ziekenhuis oa is er ook door ervaring..... jammer voor laura, maar andere stouterts hebben het verpest

MokumsMoppie | 26-09-19 | 19:08

Absoluut waar. Laura en haar oorlogsmisdaden is een kwade uitzondering. Afgestraften zouden weer hard moeten kunnen werken ergens.

adhd-je | 26-09-19 | 19:38

De Verklaring Omtrent Gedrag heeft niets te maken met 'vergeldingsduur', maar met risico's voor de samenleving. klik: www.justis.nl/producten/vog/

theo-is-dood | 26-09-19 | 21:53

Moreel besef van een aardbei. Slachtoffer spelen. Je kan altijd doen wat je al eerder deed: lekker in je lappen, (voorover)bukken voor je seriële eigenaar van dat moment, veel kids baren en je niets aantrekken van de wetten van dit walgelijke haramland - dus waarom maak je je druk over een VOG. Regels van dit haramland gelden toch niet voor jou?
En nee, geen uitkering. Onder geen beding. Heks.

paridae | 26-09-19 | 18:51

Meiske, ik weet dat spellen lastig is maar probeer het nog eens: wat daar op je schoolgebouw staat is niet 'vwo' maar 'vmbo'.
En het enige wat je voor dat diploma hoeft te kunnen is ramen wassen en stofzuigen (nou ja, eigenlijk niet maar die leraren willen ook weleens een schone werkplek)

******** | 26-09-19 | 18:50

Waar betaald ze die opleiding van?

am*dam | 26-09-19 | 18:50 | 1

Dat zou jij moeten weten, want kennelijk heb je precies dezelfde 'opleiding' gedaan?

EefjeWentelteefje | 26-09-19 | 19:04

Lieve Laura, stop met janken en wees dankbaar dat je hier weer bent toegelaten door de politiek. Ja je leest het goed ---> de politiek. Was het besluit geweest aan de gewone burger, dan had je in de zandbak weg kunnen rotten. In de vorige eeuw hadden ze je een moffenmeid genoemd, wat je ook bent. Een kech van het kalifaat.

Jouw eigen keuzes hebben tot je eigen huidige situatie geleid. Niemand is hier schuld aan, behalve jijzelf!! Daarbij staat het je vrij om als echtelijk bezit terug te gaan naar je stoere geitenherdertjes. Please do.

Joey Finkleberry | 26-09-19 | 18:50 | 2

Zoooo mee eens, dank

MokumsMoppie | 26-09-19 | 19:12

Sterk!1!! Mooi verwoord en geschreven wat heel Nederland (behalve GL, VVD'66, e.a.) denkt.

GWB | 26-09-19 | 20:44

Hier is nog wel ruimte op het hek...

ik2! | 26-09-19 | 18:48

Het is een beetje van voor mijn tijd, maar die SS-ers, die naar het Oostfront gingen en terugkwamen, kregen die na de Oorlog ook een VOG als ze ergens solliciteerden?

Kuifje-in-de-EU | 26-09-19 | 18:46 | 5

Wel in Argentinië.

obimikkel | 26-09-19 | 18:57

Toen was er nog geen VOG.

ProAsfalt | 26-09-19 | 19:00

@Joey Finkleberry | 26-09-19 | 18:51: Hahaha, je bent weer terug!

Kuifje-in-de-EU | 26-09-19 | 20:31
▼ 2 antwoorden verborgen

De brutalen hebben de halve wereld denk ik maar.

LordLapraS | 26-09-19 | 18:44 | 2

.. of hoe zegt men dat, een brutaal mens heeft de halve wereld.

LordLapraS | 26-09-19 | 18:45

De zuidelijke helft

******** | 26-09-19 | 18:53

Deze vrouw houdt veel vet betaald gespuis aan het werk. Dit verdienmodel laten ze niet gaan. Gaat miljoenen kosten.

gestoptmetroken | 26-09-19 | 18:43

Heeft dat mokkel al een nieuwe eigenaar? Ze moet immers toestemming hebben om buiten te komen. Gauw teroeg zandbak, smerige IS-hoer.

Nivelleermarionet | 26-09-19 | 18:42

VWO en dan niet in staat zijn om foutloos Nederlands te schrijven.
Lekker geloofwaardig.

Nonik Neem | 26-09-19 | 18:39 | 3

Totaal niet merkwaardig => de helft van de academici is niet in staat een sollicitatiebrief in goed Nederlands te schrijven.

Brulboei_61SB | 26-09-19 | 18:42

Totaal overgewaardeerd Nederlands is een uitstervende taal. als het is te begrijpen. is goed.. Weet je waar veel mensen moeite mee hebben?
DE, HET, EEN. Lid-woordjes laat die weg in een zin bij het UWV en je uitkering is gegarandeerd. Spelingsvouten kan je niet horen dus dan word je alsnog opgenomen in "het Systeem"... waar je zo fel op tegen bent.

pieterS | 27-09-19 | 06:55

Wees allaverdomme dankbaar dat dit gestoorde land je überhaupt weer toegelaten heeft! Ondankbare trut,

Rico Tampeloerus | 26-09-19 | 18:37 | 2

U had dit gedrag niet verwacht?

demaup | 26-09-19 | 18:43

@demaup | 26-09-19 | 18:43:
Oh zeker. Maar dan mogen we toch nog wel verontwaardigd reageren?

Rico Tampeloerus | 26-09-19 | 19:03

Wie dergelijke grammaticale fouten maakt hoort niet thuis op 6 VWO. En verder: geheel terecht dat zij geen VOG krijgt, nu niet en wat mij betreft krijgt ze die nooit. Ga maar aan de lopende band staan Laura. Jij verdient geen uitkering. Vertrek maar naar je geliefde kalifaat.

Gravin v Kippenbouth | 26-09-19 | 18:37 | 3

Tuurlijk krijgt ze wel een VOG: als ze niet gaat solliciteren bij de explosieven-opruimingdienst krijgt die meid gewoon een VOG.
Op dezelfde manier dat een pedofiel ook best bij een bank mag gaan werken en een mislukte arts best taxichauffeur mag worden.

******** | 26-09-19 | 18:58

@******** | 26-09-19 | 18:58:
Een aanhanger van een terroristische organisatie is staatsgevaarlijk. Maakt niet uit of ze in een bus rijdt of schoonmaakster is. Dit soort types hoort niet thuis in onze maatschappij.

Gravin v Kippenbouth | 26-09-19 | 23:35

@******** | 26-09-19 | 18:58: Dit is Nederland. Hier werken jihadisten als deradicaliseringsexpert, pedofielen in de kinderopvang en als zweminstructeur, mislukte beunhaaspsychologen bij TBS klinieken en mislukte artsen of kwakzalvers krijg je al helemaal nooit weg.

Mazzelstof | 27-09-19 | 06:23

Uitkering? Ben je begodveredomd!

redthehaghue | 26-09-19 | 18:36

Het is verkeerd Laura te vergelijken met een dier. Een rat of een kakkerlak of zo. Daarom vergelijk ik haar met een pisvlek. Rot op Laura.

Peniskokertje | 26-09-19 | 18:34

Terug naar je kalifaat en blijven.

otjemans | 26-09-19 | 18:32

Misschien gek vraagje, wat is een "VOG" ?

Nomen | 26-09-19 | 18:32 | 4

Vergunning Ongepast Gedrag.

Nivelleermarionet | 26-09-19 | 18:40

Verklaring Overplanten Geraniums

Shareholder II | 26-09-19 | 19:05

@Verwardeman | 26-09-19 | 18:39: Niet geheel juist. Eigenlijk is het een negatieve verklaring; dat van strafbare feiten niets is gebleken.

JayJay | 26-09-19 | 23:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ergens minimum loon verdienen, heb je geen VOG voor nodig.
Hup, werken kut.

TeeJee | 26-09-19 | 18:32 | 2

Dat is vroeger maar nu zijn de eisen voor alle niveaus flink opgeschroefd ondanks de 'krapte' op de arbeidsmarkt.

ProAsfalt | 26-09-19 | 19:02

@ProAsfalt | 26-09-19 | 19:02:
Zwets niet. Minimum loon baantjes heb je echt geen VOG voor nodig, je hoeft alleen maar te willen werken. Dat is gewoon waar het aan schort bij deze kalifaatkip.

TeeJee | 26-09-19 | 19:51

Vanwege een akkefietje (geen terrorisme) met Justitie veertig jaar geleden heb ik het ook zonder VOG, toenmalig Bewijs van Goed Gedrag, moeten doen. Dat heeft mijn carrière echter niet in de weg gezeten. Hup meisje, niet miepen, je kunt het.

Ruud Hazes56616330 | 26-09-19 | 18:31

hun ? Zeg dan hunnie, of hullie !

Nomen | 26-09-19 | 18:30

Is er werkelijk een mogelijkheid om dit misbaksel naar mij door te sturen?

Geef mij enkele dagen en je ziet de nieuwe paus naar buiten komen.

Meesteres Belgie | 26-09-19 | 18:29 | 2

Tja, een Ram-madam, een Vlaams-sadistische bdsm-dame van plezier.

horsteknots | 26-09-19 | 18:37

@horsteknots | 26-09-19 | 18:37: Ram-madam zonder Hoofdletter is dat op het gelijke nivo humor als, Wat is een moslim in een rolstoel,.... is-lam.
zelfde nivo.

Meesteres Belgie | 26-09-19 | 19:20

Onder wiskunde verstaat zij het aftellen....

Olleke | 26-09-19 | 18:28 | 1

En bij taal spreekt ze het niet helemaal..

Shareholder II | 26-09-19 | 19:06

Natuurlijk gaat het goed op school. De leraren zijn bang voor ouderavond een een gesprek met een bomgordel

Olleke | 26-09-19 | 18:25

aangezien Laura de VWO gaat verlaten zonder diploma, kosten voor de belastingbetaler die haar uitkering en studiefinanciering, zorg, huur en kgb/AKW ophoest kan ze prima ongeschoold werk doen, heb je geen VOG voor nodig.
In de tuin en landbouw in de zomer, en in de hersft en winter is er vast ergens wel een inpakbedrijf als bol.com die ordepickers zoeken.. en mocht dit niet kunnen met al die lui die haar niet om zich heen willen, troost je.. het is vaak een 4 ploegen dienst..hup Laura, gewoon zelf de broek of burka ophouden.. dat moeten je Nl sisters ook..

fikkieblijf! | 26-09-19 | 18:24 | 2

zorgtoeslag en huurtoeslag welteverstaan..

fikkieblijf! | 26-09-19 | 18:24

Energie contracten aansmeren kan ook prima telefonisch in een boerka. Wel werk waar je een behoorlijke mentale stoornis voor moet hebben, maar dat zit wel goed.

W_F | 26-09-19 | 19:21

Er moet toch wel een Yezidi-meisje te vinden zijn dat haar een gedetailleerd VOG kan bezorgen?

Schoorsteenveger | 26-09-19 | 18:23 | 6

@Andrew Deen | 26-09-19 | 18:26: 21
Volgens mij droom je stiekem dat ze meeleest.

marrretje | 26-09-19 | 19:02

@Andrew Deen | 26-09-19 | 18:26: Het is geen guilt bij association in haar geval. Ze is willens en wetens vertrokken naar de islamitische Staat om daar te participeren in deze heilstaat uit overtuiging toen volop bekendheid was gegeven aan de handel in Yezidi kinderen als sekslavinnen en de islamitisch theologische rechtvaardiging daarvan, alsmede alle andere verschrikkingen. Haar 'man' zou voor deze islamitische paradijs daar strijder worden, zij zou het genoegen hebben hem daarin te ondersteunen en aan te moedigen.
Als je de nazi vergelijking wilt trekken dan was ze een overtuigd nazi. En overtuigde nazi's rehabiliteren slecht. Vrome IS-ers nog veel slechter.

Mazzelstof | 27-09-19 | 06:36
▼ 3 antwoorden verborgen

Ze gaat helemaal niet meer kosten omdat ze een uitkering krijgt. Ze moet verplicht worden elke baan te nemen die je krijgen.

Al is dat putjesschepper of fabrieksmedewerker. (* not that there is anything wrong with that* seinfeld)

Werken zal je.

letopuwzaak | 26-09-19 | 18:21

Fijn dat ze zo goed is in rekenen, want van de taal hoeft ze het niet te hebben.

ole guapa | 26-09-19 | 18:21

De afschuwelijke brutaliteit.

decaliter | 26-09-19 | 18:21 | 1

hoho, weet je wel wie al die bro en sisters heeft gedood tijdens de oorlog, het westen!

fikkieblijf! | 26-09-19 | 18:25

Klassiek Moslim gedrag: zelfs *voordat* ze afgewezen is, is het al de schuld van een ander. Never, helemaal nooit, zal ik zelf mijn eigen verantwoordelijkheid dragen! Ze zijn letterlijk kansloos omdat ze figuurlijk kansloos zijn.

ole guapa | 26-09-19 | 18:20

Als ik Laura goed begrijp, is een 6VWO opleiding voorwaardelijk om massamoordenaar te kunnen worden ?

Bolder | 26-09-19 | 18:20

En daarbij, kan iemand mij uitleggen waarom ze uberhaubt terug naar Nederland kon komen. Want naar mijn mening moet je wel een hele grote hekel aan je eigen bevolking hebben als je dit soort beesten op ze loslaat.

many-more | 26-09-19 | 18:19

Anders laat je je kudt op het internet zien voor geld. Daar heb je geen VOG voor nodig.

RenHoek | 26-09-19 | 18:18 | 2

Daarvoor krijg je van de reaguurders wel een 'VOG', mits de kudt smaakvol in beeld is gebracht. Vrijdag de vrimibo met de 'Laura special'?

NeedIsaymore? | 26-09-19 | 18:41

Hoi Laura! Waarom ga je geen boek schrijven over je vauten... of beter, geef je op scholen ervaringslessen als ervaringsdeskundige over relifascisme.
Of richt een stichting op om meisjes met extremistsiche gevoelens te helpen dat ze niet dezelfe weg .... ehm bewandelen.
Bovendien ik weet zeker dat menig islamitische school je vast wel wil aannemen als onderwijsassistent. Kansen genoeg in een land als Nederland.

litebyte | 26-09-19 | 18:16 | 1

Een webwinkel? Live webcam s*x? Kassajuf? Fabriek?

schijtzat | 26-09-19 | 20:21

Je hebt het gevaar van de islam, het gevaar van de politici en de policor kiezers die blind & doof zijn voor dat gevaar, én het gevaar van domme, blonde, laat-puberale wichten die vallen voor een harige moslim-man. En van die laatste categorie lopen er verontrustend veel rond.

Peter Emile | 26-09-19 | 18:14

Dat is dus precies de reden dat er VOG’s bestaan, Laura, om te voorkomen dat werkgevers iemand in dienst nemen die bijvoorbeeld sympathiseren met terrorisme.

JackStick | 26-09-19 | 18:13 | 1

Terrorisme is veel te algmeen. Laura was onderdeel van rechts extremistisch islamitisch relifascisme

litebyte | 26-09-19 | 18:22

"En dat terwijl het zo goed gaat op het VWO (zelfs wiskunde). Goud deze opmerking. Hahahaha.
Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken. Zolang het gedekoloniseerde wiskunde is kan zij gewoon terecht bij Sylvana en haar rariteitenkabinet.

Basil Fawlty | 26-09-19 | 18:09 | 6

@******** | 26-09-19 | 19:11: Die Chandrayaan-missies zijn anders aardig succesvol. Nu op het allerlaatste stukje van de landing na dan. In India heeft men niet zoveel geduld met gedekolonialiseerde wiskunde. Om de een of andere reden prefereren ze dingen die werken boven decadent gelul.

Mazzelstof | 27-09-19 | 06:07
▼ 3 antwoorden verborgen

aan de lopende band heb je geen VOG nodig en te verwachten is dat binnenkort Laura haar husband wel weer tentonele verschijnt die haar gaat onderhouden en hun uitbreidende kinderschare. Is husband niet meer onder de levenden dan zal de jonge deerne binnenkort wel weer aan een nieuwe bro worden voorgesteld en in de echt verbonden..die kan haar dan toch onderhouden?

verder is krantenwijk, folderwijk en het inpakken van van garnalen oid niet verbonden aan een VOG aanvraag.

fikkieblijf! | 26-09-19 | 18:08

Er is een wijs gezegde:

Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.

Ga je schamen, je leven lang.

letopuwzaak | 26-09-19 | 18:07

"Laura Hansen, die willens en wetens haar lijf en ziel verkocht aan een radicale en moorddadige ideologie en op die manier instemde met allerlei gruwelijkheden, slachtpartijen en middeleeuwse verschrikkingen,"

Hè jakkie, wat doen jullie toch onaardig over haar. Dit is gewoon een héél naïef meisje, dat uit romantische liefdesgevoelens met haar echtgenoot mee is gegaan naar verre oorden om daar een beter leven te leiden dat meer in overeenstemming is met hoe de profeet (vzmh) het ooit bedoeld had.

Dr_Johnson | 26-09-19 | 18:07 | 2

Dat dekt de lading wel. Ik weet dat je probeert sarcastisch te zijn maar dit is het ongeveer wel. En nu moet ze boeten.

Andrew Deen | 26-09-19 | 18:14

@Andrew Deen | 26-09-19 | 18:14:

Ik probeer het niet, Andrew, ik BEN het.

Dr_Johnson | 26-09-19 | 21:11

Zucht zucht en nog eens zucht. Ga weg met je slachtoffer spelen, wellicht dat de moslim partij denk nog een baantje voor je heeft. Kuzu is niet de moeilijkste.

Eddy67 | 26-09-19 | 18:06

Laura snapt die Verklaring Omtrent (goed) Gedrag niet.
En ze snapt niet dat een veroordeling consequenties heeft.
Ze mij niets verbazen als Laura en millenial is.
"Maar ik heb toch gezegd dat het mij speet? Dan is toch alles over en vergeven?"

Osdorpertje | 26-09-19 | 18:06 | 2

Slaat best een beetje als een lul op een drumstel.

Is het te moeilijk om bij de feiten te blijven?

Andrew Deen | 26-09-19 | 18:11

Dit klinkt inderdaad als iemand die denkt dat als ze sorry zegt alles weer goed is.
Totaal gebrek aan .. alles.

letopuwzaak | 26-09-19 | 18:24

Het enige wat zij aantoont is dat het onderwijsniveau (zelfs VWO-wiskunde) in Nederland enorm achteruit is gegaan.

litebyte | 26-09-19 | 18:06 | 1

Ja echt, wat een bagger niveau. Wat voor VWO is dit??

2tribes | 26-09-19 | 18:09

Ze kan altijd de benen spreiden, zal ze ook gedaan hebben voor haar moslim broeders.

TheBigKirth | 26-09-19 | 18:05

Eerder vroeg dan laat zal het mes inde uitkeringen moeten. Vanwege het aantal stemmers met een uitkering is het korten van alle uitkeringen niet haalbaar, dus moet er een meer specifieke groep uitkeringen gevonden worden waarvoor wel wel een meerderheid is. Mensen die bewust op een uitkering aansturen door hun kop vol te tatoeëren of terroristje te spelen zijn het eerst aan de beurt.

W_F | 26-09-19 | 18:04

Komende 20 jaar problemen ondervinden met een VOG verklaring?
Meiske jij moet de komende 20 jaar nog minimaal opgesloten zitten.

many-more | 26-09-19 | 18:04 | 2

Voor wat precies?

Welke daden heeft ze gepleegd die dat rechtvaardigen.

Aansluiting terroristen. Vier jaar meen ik. Maximum.

Weet je wat het verschil is tussen ons en "hunnie" rechtsstaat.

Andrew Deen | 26-09-19 | 18:06

@Andrew Deen | 26-09-19 | 18:06:ja die van hun is rechtvaardig en het OM is koekoek. #niet mijn OM

pieterS | 27-09-19 | 12:06

Net zo sympathiek als een dronken doodrijder die klaagt dat hij nu een jaar de bus moet nemen naar zijn werk.

Geen VOG betekent gewoon dat je geen (semi)ambtenaar kunt worden (agent, militair, rechter, psycholoog, leraar, enz.).

Gezien het gebrek aan spijt: meer dan wenselijk.

Trekbeest | 26-09-19 | 18:02

Als het kalifaat nou zoveel leuker was dan hier...wat doe je hier dan nog?

RenHoek | 26-09-19 | 18:02 | 1

Vraag me plotseling af; zou ze in het kalifaat wél een vog krijgen?

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 18:04

Als ze zich écht goed had gedragen, was ze wel het kalifaat uitgeschopt.......

Elder of Z. | 26-09-19 | 18:01

Cry me a river.

RenHoek | 26-09-19 | 18:01

Wat had je dan gedacht, Laura?! ‘Op de blaren ziggen’, heet dat. Dat doet iedereen die iets stoms begaat. Jammer voor je.

Jimmydepimmy | 26-09-19 | 17:59 | 1

Ziggen? Zitten.

Jimmydepimmy | 26-09-19 | 18:00

Wat kan je er over zeggen. Tot je achttiende heb je het privilege om domme dingen te doen. Wel binnen kaders. Maar je kan dommig vandalisme doen. Een ongelukkig vechtpartijtje beginnen. Beetje stelen in de Aldi.

Maar nadat je de 18 bent gepasseerd ben je verantwoordelijk voor jouw daden. 100%. En voor jouw daden zul je dus ook moeten boeten.

Sorry, not sorry.

Andrew Deen | 26-09-19 | 17:59 | 2

Eigenlijk klopt het niet helemaal wat ik hier zeg. Het strafrecht neemt in oog de mentale leeftijd van een persoon. Zo kan een 16-jarige berecht worden als een volwassene als blijkt dat dit persoon volwassenen is. Zo kan ook een 26-jarige met enig coulance worden berecht omdat hij/zij het intellect van een kleuter heeft.

Andrew Deen | 26-09-19 | 18:02

@Andrew Deen | 26-09-19 | 18:02: Ze is nog geen 26 maar verder wel van toepassing.

W_F | 26-09-19 | 18:07

Beste Laura, de wereld draait niet om jou. Jij bent niet belangrijk. Dat je uberhaupt nog de kans krijgt om onderwijs te volgen. Eigenlijk hoop dat je net zo mag lijden als de slachtoffers die IS heeft gemaakt.

thekolere | 26-09-19 | 17:58

Geen VOG, geen uitkering, geen huis, geen.... helemaal niks wat doe je hier nog Laura als ik jouw was zou ik opkrassen naar een zandbak land. Je kan altijd daar nog fungeren als bijvrouw voor een of andere islam hotemetoot. Tot nooit meer ziens.

DerkArie-ut-de-Achte | 26-09-19 | 17:58

Doe even een spellingscontrole als je je probleempjes wereldkundig wil maken.

letopuwzaak | 26-09-19 | 17:57 | 2

maar VWO, gaat hartstikke goed

drijflijk | 26-09-19 | 18:15

@drijflijk | 26-09-19 | 18:15:
Dat diploma krijg je tegenwoordig ook al bij de pindakaas cadeau, naar het schijnt.

EefjeWentelteefje | 26-09-19 | 19:07

Bij de volgende Iftar zit ze weer gezellig naast de nationale politie..... en als vrouw, minderheid en mentaal beperkte valt ze onder allerlei diversiteits- en inclusivieteitsquota !

Elder of Z. | 26-09-19 | 17:57 | 1

Jezus!... Of euh, Alla (of hoe ze het ook willen schrijven)! Breng ze nou niet op ideeën! Want ze zijn er eerlijk gezegt (vrij naar Laura) gek genoeg voor!

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 18:06

Of je een VOG krijgt hangt helemaal af van het soort werk dat je wilt gaan doen.

Iemand die is veroordeeld wegens pedo kan best nog wel een VOG krijgen voor werk waar hij de kas moet beheren.

Anderzijds kan iemand die is veroordeeld voor financiële malversaties best nog wel een VOG krijgen om in de kinderopvang te werken.

Leon Tosti | 26-09-19 | 17:56 | 3

correct.

horsteknots | 26-09-19 | 17:57

Hebben ze 1x naar gevraagd toen ik es vrijwilligerswerk ging doen met bejaarden. Ik zei dat ik geen idee had waar dat over ging. En of ik nog nodig was. Toen was het in orde.

Shareholder II | 26-09-19 | 18:03

Maar hoe zit het als je een tijdje je reet hebt afgeveegd met de wetten van het land en vond dat alle ongelovige honden (inclusief baas in spe) een zwaard in hun nek verdienen? En wie bewijst dat je dat nog steeds niet vindt?

SIogra | 26-09-19 | 18:04

Maar euh, wat schrijft ze nu? ( voor Laura: schrijfd)
- terrorist
- dus geen vog
- nu op VWO (tuurlijk...)
- door geen VOG ook geen opleiding.

Huh? Sinds wanneer is er op het VWO al een vog nodig?

En dan gaat ze moeiteloos verder:
- geen VWO is geen baan
-geen baan is lekker oeitkering!

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 17:55 | 2

Punt is dat ze nooit gaat werken. Goedschiks of kwaadschiks.

Andrew Deen | 26-09-19 | 18:04

@Andrew Deen | 26-09-19 | 18:04: Oh, maar dat stond bij Laura al vanaf dag 1 als een paal boven water. Is wel een beetje de cultuur.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 18:08

Als 6VWO tegenwoordig staat voor "omdat ik ben veroordeelT" en dit óók nog een "topscore" oplevert, dan wordt mijn overtuiging van de complete teloorgang van het Nederlandse onderwijs alleen maar bevestigD.

Peter Emile | 26-09-19 | 17:55 | 6
-weggejorist-
EasyAloha | 26-09-19 | 18:18

@aamert | 26-09-19 | 18:16:
Gelukkig, dan ben ik toch niet de enige...

Serieus, dit is, sorry, was, ooit derde klas lagere school-leerstof. Dus voor als je een jaar of 8 bent. Wie het in de zesde nòg niet beheerste ging daarna naar de spinazie-academie, of werd vuilnisman.
En terecht.

Sommige dingen waren vroegah toch echt beter.

EefjeWentelteefje | 26-09-19 | 19:10

@aamert | 26-09-19 | 18:16:
"Ook reaguurders hier in deze panelen kunnen soms niet zonder spellingsfouten schrijven. Doet soms pijn aan de ogen."

Maar die reaguurders beweren dan ook niet dat ze op het VWO hebben gezeten.
Ieder zijn vak.

Angelina-a | 27-09-19 | 09:00
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik vind het jammer dat ze het heeft overleefd.

Shareholder II | 26-09-19 | 17:55 | 1

Ik heb niet de indruk dat ze er veel van geleerd heeft dus nog kansen genoeg.

W_F | 26-09-19 | 18:15

Niet echt VWO niveau die Laura H....met je veroordeelt.

RenHoek | 26-09-19 | 17:54 | 1

Weet je wat al lang niet meer van VWO-niveau is? Het VWO.

Zijkweif | 26-09-19 | 18:06

Ik word niet goed van die domme bekeerlingen. Hoofddoek op, hoofddoek af. Make up your mind.

SIogra | 26-09-19 | 17:54

En eigenlijk Laura,.. zou je in elke buurt waar je nu of gaat woont/wonen in een radius van 2 km langs de deuren moeten gaan en jezelf voorstellen als wijkgenoot met een strafblad terrorisme-veroordeling. Dat we het gewoon even weten, als je langskomt met halalkoekies tijdens suikerfeest.

horsteknots | 26-09-19 | 17:52

Ach en wee. Echt zielig. Sluit je je eens ergens bij aan en wordt dat vermeld. Nee, dan Irak. Daar wordt een internationaal trubinaal opgericht. Ik zou daar eens proberen mijn recht te halen

Mark van Leeuwen | 26-09-19 | 17:52

Ik heb nog nooit ergens een VOG voor nodig gehad. Lijkt me wel een top idee haar weg te houden bij kwetsbare personen of posities waar je met gevoelige informatie werkt. Dag Laura.

noerg | 26-09-19 | 17:52

Waarom zouden ze die ZOG een VOG moeten geven ?

Doe mij maar twee ! | 26-09-19 | 17:52 | 1

Omdat Laura denkt dat ze een VOB nodig heeft om haar VWO te kunnen halen. Dat is de strekking van haar tweet, als ik het goed lees.
Toch knap, VWO met zo'n IQ proberen te halen.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 18:11

Ehh.. ja. Zoals heel veel jonge mensen die iets doms doen daar een leven lang hinder van ondervinden en bij een toekomstige werkgever met de billen bloot moeten.

Dat is een beetje inherent aan de maatregel.

Zeg maar, de bedoeling.

En aangezien Laura een staatsvijand is, mag ze van mij het land uitgeschopt worden of erger.

Jammer meid, als je straks in een fabriek moet werken omdat ze je elders niet willen.
Van mij had je je levenlang in een cel mogen zitten.
Jammer de bammer.

letopuwzaak | 26-09-19 | 17:51 | 1

"Staatsvijand", zo'n heerlijk helder begrip met een dito straf, zou je zeggen.

MickeyGouda | 26-09-19 | 18:36

Lieve Laura, alsof je, wanneer je voor je eigenaar een burka draagt, überhaupt een baan krijgt... in Nederland dan.

GWB | 26-09-19 | 17:50 | 4

@sjef-van-iekel | 26-09-19 | 18:02: Zoals al door een reaguurder beschreven; ze valt in diverse klassen 'minderheid' (vrouw, islamitisch, hoofddoek) dat ze vandaag nog met succes voor een baan bij de gemeente Amsterdam kan gaan.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 18:14
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb nog nooit een werkgever gehad die om een VOG vroeg, maar het zou inderdaad wel een goede eis zijn voor het verkrijgen van een Outkiering.

W_F | 26-09-19 | 17:49 | 3

Het is meer zorg, kinderopvang, etc.
Je hebt niet overal een VOG voor nodig en je kan altijd in gesprek gaan over waarom je er geen kan overhandigen. Deze reden is denk ik niet zo makkelijk weg te poetsen..

letopuwzaak | 26-09-19 | 17:54

Ik zit in de automatisering overheidsgerelateerd waar een VOG voor nodig is. Voor bepaalde onderdelen wordt gevraagd dat je een aanvraag doet voor een VOG. In mijn geval is dat het vertrouwelijk kunnen omgaan met gegevens om. En dan krijg je een hele rij van punten/opsommingen waar die VOG voor wordt aangevraagd. En daar wordt of aangegeven of het ok is of niet.

Atlantis-95 | 26-09-19 | 18:21

Dat deze 'moffenmeid 2.0' zonder problemen weer is teruggesluisd binnen Nederland, zegt vooral heel veel over waar de affiniteit van deze regering ligt.

Datsun_Cherry | 26-09-19 | 17:49

Als ik Laura was zou ik mijn vagina in de strijd werpen. Maar, ik ben Laura niet en heb dan dus ook geen vagina om in de strijd te werpen.

RickTheDick | 26-09-19 | 17:48 | 20

*blij is*

Rest In Privacy | 26-09-19 | 18:17
▼ 17 antwoorden verborgen

Maar waarom zit ze niet in de gevangenis? ik heb weer wat gemist geloof ik.

pegaje | 26-09-19 | 17:45 | 2

Omdat Nederland 'in kansen blijft geloven'. Ongeveer zoals ze in Sinterklaas blijven geloven.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 18:16

Bijblijven! Er is elke dag weer een verrassing in dit Nedercircus .

Koning BongoBongo | 26-09-19 | 20:27

Ga eens Deaud! Je kan ook sorry zeggen en Nederland op je blote knieën bedanken dat je hier zit verdomme. In Zandbakstanië hebben ze niet eens een VOG.

brawler | 26-09-19 | 17:45 | 2

Dit.

letopuwzaak | 26-09-19 | 17:55

Hier kan ze anderen de schuld geven en in het kalifaat trappen ze daar niet in....

Koning BongoBongo | 26-09-19 | 20:29

Hoe verzint ze het

nee_toch? | 26-09-19 | 17:43

Abū Bakr al-Baghdadi vind dat geen enkel probleem,Laura. Hij zoekt nog een bijvrouw. Zou het wel weten.

Tishetnetnie | 26-09-19 | 17:42

Krijgt ze totaal geen VOG? In dat geval heb ik een tip: "Probeer anders een nieuw leven op te bouwen in Syrië."

En op welke punten zou ze wel een VOG krijgen? Een ICT'er wordt getoetst op het omgaan met vertrouwelijke informatie. Ben ook benieuwd waar ze als VWO'er op heeft gesolliciteerd? Schoonmaken en er werd opeens om een VOG gevraagd?

Atlantis-95 | 26-09-19 | 17:42

Als IS de grootste was geworden, dan had ze op ons gespuugd. Ze heeft gewoon verkeerd gegokt. Dat ze terug mag naar NL is al gestoord en dan nu ook nog eens een slachtofferrol. Is precies zoals het is: wijzen en op het einde ook nog eens lekker proberen te chanteren: want.... als....
Liever dan maar een uitkering, dan later misschien wel mijn leidinggevende.

ET007 | 26-09-19 | 17:41 | 4

@LuNaTeeQ | 26-09-19 | 17:48:
Ze kan zo terecht als stukadoor, metselaar of timmervrouw. Die richtingen lopen nogal achter qua vrouwenquotum. Bid en werk. Hoppa!

Rest In Privacy | 26-09-19 | 17:51

@Hollende_Kleurling | 26-09-19 | 17:44: Nope ,voor Horeca en pakketbezorger is ook een VOG voor nodig.

Voor zzp'er primair niet, echter wel voor de diensten die je wilt gaan verrichten voor een bedrijf. Dan kun je een VOG inleveren.

Atlantis-95 | 26-09-19 | 18:31
▼ 1 antwoord verborgen

Alsof je gaat werken, lullebek.

Dit is waar een VOG voor is bedoeld.

frickY | 26-09-19 | 17:41 | 1

Je hebt alleen een VOG nodig - soms - als je met vertrouwelijke gegevens werkt, bijvoorbeeld met kwetsbare informatie over personen, geld en goederen. Om de een of andere reden precies de dingen waar jihadisten graag toegang toe willen hebben. En waar je dat uit voorzorg misschien toch maar beter niet kunt doen.

Mazzelstof | 26-09-19 | 18:03

En ook een beetje onzin, als je een VOG nodig hebt voor een baan waar je met geld om moet gaan dan kijken ze alleen of je daar ooit iets fout in hebt gedaan. Niet of je terroriste was. Als je wil solliciteren als beveiligingsbeambte maak je weinig kans. Verder, je gebral is alleen maar gericht op al bij voorbaat een uitkering te nemen, dat is ook wat je verteld is om te doen. Verkloten van onze sociale voorzieningen.

Sessine | 26-09-19 | 17:40 | 1

Maar als je een positie kunt krijgen waar je geld of informatie kunt doorsluizen naar je zusters en broeders dan is dat weer te verkiezen boven alleen parasiteren.

Mazzelstof | 26-09-19 | 18:16

Laura hat (vrij naar Lauralytje) nooit naar het kalifaad (als we dan toch bezig zijn) moeten afreizen. Dan hat ze nooid veroordeelt geworden.
Maar ze ging wel. Dan moet ze gewoon haar mond (hier stond eerst een ander woord, maar Joris) houden. Nu ze toch die euh.. mond opentrekt, hoop ik oprecht dat ze chronisch jeuk tussen haar schouderbladen krijgt.
We zijn een land van kansen, als je dat vergooit, is het wat mij betreft klaar en afgelopen.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 17:40

Het idee dat je (nog meer) geld kost voor de samenleving in plaats van geld oplevert of een bijdrage levert is nogal allochtoon (met uitzondering dan van Aziaten, die zich juist schamen als ze een uitkering moeten aanvragen).

Pianoman | 26-09-19 | 17:38

Deze is zo tenenkrommend schaamteloos dat het weer leuk wordt.

MickeyGouda | 26-09-19 | 17:38

Iets van billen branden en op blaren zitten?

Kanarie_Geil | 26-09-19 | 17:37

Tjongejonge. Je vader haalt je terug naar Nederland voor veel geld. Allemaal coaches om je heen. En niemand die je vertelt dat je even weg moet blijven van social media en internet ?

popeye-de-zeemeermin | 26-09-19 | 17:36 | 1

Het wicht is opgegroeid met sociale media om zich heen, zo naïef als een garnaal (wat me ernstig doet twijfelen over dat VWO verhaal). Die zal heus niet plotseling goede adviezen gaan opvolgen.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 17:42

Alsof iemand 'r met VOG zou aannemen.

Cor Netto | 26-09-19 | 17:35 | 4

GroenLinks?

Mr_Natural | 26-09-19 | 17:40

Het UWV?

Thegogglesdonothing | 26-09-19 | 17:52

oké, oké...

Cor Netto | 26-09-19 | 18:02
▼ 1 antwoord verborgen

Tot je de volgende gelovige man tegenkomt in je leven Laura. Dan hoef je niet meer naar school of een baan.

Trumme | 26-09-19 | 17:35

Laura, gooi dat Islamyuk van je af! Ga lezingen geven over de verschrikkingen die de islam veroorzaakt. Waarschuw jonge bakvissen met hoofddoek voor de gevaren en ellende die deze religie kan veroorzaken. Wie weet red je dan nog wat jonge bakvissen van een zelfde of erger lot. Dan doe je toch wat goeds voor onze samenleving en kan je VOG wellicht weer een lichte kleur krijgen.

Zuma | 26-09-19 | 17:34 | 2

Dit.

JackStick | 26-09-19 | 17:46

Goet zeg dad het zo goet gaad op het VWO. Geloof er alleen geen klap van Laura

austinhealey | 26-09-19 | 17:34 | 2

Hun heb ut fak spelling gesrapt wand rasies

trottle | 26-09-19 | 17:36

Se verdient een VOG want se heb in Sierieje gevogten tog?

Mr_Natural | 26-09-19 | 17:39

Zucht. Echt Laura donder op. Dat wijf heeft geen enkel besef van haar verantwoordelijkheid. Maar goed, dat was natuurlijk al de reden dat ze überhaupt vertrok naar dat kalifaat. Wat een kansloze muts!

Beste_Landgenoten | 26-09-19 | 17:33 | 2

Nounou, Landgenoot, dat is niet bepaald inclusief van u. Predikt de VVD immers nie dat je afkomst er niet toe doet maar je toekomst? Nou, ze is afkomstig uit het Kalifaat, dus daar zetten we een streep door en haar toekomst is sommetjes maken en dan de uitkering in. En dat is de schuld van Nederland. Hamoedlilah.

Graaisnaaiert | 26-09-19 | 21:24

@Graaisnaaiert | 26-09-19 | 21:24:
Nee niet zo inclusief, maar wie zegt dat ik daarvoor ben?
Je hebt idioten die schaamteloos menen dat ze echt overal aanspraak op kunnen maken, wat ze ook voor kut-keuzes in hun leven maken. Alsof alles voor ze geregeld wordt als de boel foutloopt. UIteraard hebben ze nooit zelf iets verkeerd gedaan maar waren slachtoffer van iets of iemand. Daar helpt echt niks tegen behalve dan een enkele-reis vakantie met (de cartoonist) Nekschot op Rottumerplaat!

Beste_Landgenoten | 27-09-19 | 03:32

Als ik hier neer zou zetten wat ik denk, wordt ik gejorist. Maar geloof me, netjes is het niet.

RickRD | 26-09-19 | 17:33

Hee, ze schrijft MBO verkeerd...

Thegogglesdonothing | 26-09-19 | 17:33 | 1

Geeft niks, vwo ook.

harry19612 | 26-09-19 | 17:48

Niet zo zeuren Laura, je hoort Michael P. toch ook niet klagen dat hij geen VOG krijgt?

Mr_Natural | 26-09-19 | 17:31

Je mag gewoon toiletten schoonmaken zonder VOG hoor , zelfs in een boerka makkelijk als je een poetslap te kort komt.

blauwe zander | 26-09-19 | 17:31

Misschien even rondkijken voor een leuke baan buiten het vrije Westen?

JackStick | 26-09-19 | 17:30

Gemeen van hunnie, Laura. Doet pijn aan m'n hart. Dat Nederlands van je bedoel ik.

kokkie klaphaak | 26-09-19 | 17:30

1. Opleiding is haram, lees koran
2. Niet werken, zoek man/eigenaar met baan
3. Wees goede moslima, veel kinderen baren
4. Vertrek naar islamitische heilstaat naar keuze (en blijf daar a.u.b!)

Rest In Privacy | 26-09-19 | 17:30

En op de UvA is een veroordeling als terrorist juist een pluspunt om direct je diploma te halen (niveau is daar dan ook naar de knoppen aangezien ze activisme nu als wetenschap vermommen daar).

Mister13 | 26-09-19 | 17:29

Wiskunde gaat goed. Nu de d's en de t's nog.

kokkie klaphaak | 26-09-19 | 17:28 | 5

Halalgebra gaat haar waarschijnlijk wel goed af.

Mr_Natural | 26-09-19 | 17:42

Afgehakte hoofden op het tuinhek kunnen tellen
geldt niet als wiskunde

Tobi | 26-09-19 | 17:59
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Ludendorff | 26-09-19 | 17:28 | 1

Joris zal wel druk zijn. Hoe kan je hier nog netjes op reageren?

keistad | 26-09-19 | 17:28 | 1

Joris heeft hulp van Henk en Gerrit denk ik.

Papa Jones | 26-09-19 | 17:30

Een uitkering? Met je kontje omhoog asperges steken bedoel je. Werken zul je!

mexicano + satesaus | 26-09-19 | 17:28
-weggejorist-
kaasfondue | 26-09-19 | 17:27 | 1

En nog steeds blijft de bron van alle ellende, die fokking Koran, onbespreekbaar. Dat is gek, zeker als je net een kinderfeest met een eveneens verzonnen grondslag, ten gevolge waarvan nooit ook maar een dode te betreuren is geweest, aan 'de eisen van de eenentwintigste eeuw' hebt moeten aanpassen.

Magdatkandat | 26-09-19 | 17:27 | 1

Kern! Spijker, kop.
'Daar waar niet over gesproken mag worden' zorgt automatisch voor gedoe.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 17:31

Welnee op het Cornelius Haga lyceum vragen ze niet naar een VOG.

popeye-de-zeemeermin | 26-09-19 | 17:26

Onzin natuurlijk, die Eurlings kwam/komt toch ook een heel eind zonder VOG?

klaas24 | 26-09-19 | 17:26

Lekker janken en vooral de schuld bij een ander leggen........ je had je ook gewoon normaal kunnen gedragen en dan had je die problemen niet gehad...... maar ja, islam was te aantrekkelijk voor je..... dus je verstandelijke vermogens en je psychische gesteldheid zitten een VOG sowieso in de weg.

Succes met je kutleven!

Fatwabuster | 26-09-19 | 17:26 | 1

Ja, dat kudtleven zullen jij en ik moeten ophoesten kwaa financiën. Want die horrorkop word nergens meer geaccepteerd ook niet bij een werkgever. Dus zal haar leven niet zo vreselijk kudt zijn.

Koffie ? | 26-09-19 | 17:36

Geen enkele Nederlander kan nog een VOG krijgen. Als je een sigaret op straat opsteekt bega je al een zware overtreding. Elke vorm van kritiek op religie of falende instanties heet tegenwoordig een "bedreiging" en "discriminatie". Laura moet niet zo zeiken. Join the club.

threeheadedmonkey | 26-09-19 | 17:25 | 1

Hoho, er zijn uiteraard ook de boven on getelden. Die krijgen het bijvoorbeeld voor elkaar hun zoontje strafblad-loos te houden nadat'ie met een (onklaar gemaakt, maar dan nog een) pistool / revolver over straat te gaan. Die krijgt gewoon zijn VOG, maak je daar maar geen illusies over.

EEnzame SchizofrEEN | 26-09-19 | 17:47

VWO? Bestaat dat haga lyceum nog steeds?

Jos Tiebent | 26-09-19 | 17:25

Die heeft de komende 20 jaar iig genoeg tijd om haar spelling op orde te krijgen.

mexicano + satesaus | 26-09-19 | 17:25 | 1

Daar is ze veel te dom voor

Tobi | 26-09-19 | 17:57

Ik had een linkje naar het NRC over IS vrouwen. Dat zij juist het ergste waren. Maar blijkbaar kan ik geen linkjes meer plaatsen.

azijnseikerT | 26-09-19 | 17:25

In plaats zich te schamen kiest zij voor een slachtoffer rol.

botbot | 26-09-19 | 17:25

Oorlogsmisdadiger die zeikt over een VOG. Tegenwoordig kijk je nergens meer van op. Ze kan de hei op.

osolemio | 26-09-19 | 17:25

Ja ho even, en de klant dan?

Papa Jones | 26-09-19 | 17:26

@Papa Jones | 26-09-19 | 17:26: Die ervaart eindelijk eens echt iets spannends. Ten eerste mag je haar letterlijk ontsluieren, en ten tweede weet je maar nooit of er een bomgordel onder zit.

Abject | 26-09-19 | 17:28

Het bewijs dat je niet intelligent hoeft te zijn om tegenwoordig het VWO te kunnen halen.

Mister13 | 26-09-19 | 17:24 | 1

Niet op de zaken vooruit lopen... ze zit op het VWO... ze heeft het nog niet gehaald hè... er is nog hoop.

HGL | 26-09-19 | 17:34

En die pistolen die ze in bezit had waren allemaal onklaar gemaakte pistolen, slechts bedoeld voor filmopnames. Begrijp sinds vandaag dat dit voldoende reden is om vervolging te voorkomen.

spanarchist | 26-09-19 | 17:23 | 1

Mocht je ooit in een warrige bui een gewapende overval plegen giet dan naderhand de loop vh het geweer vol vloeibaar lood. Dan kunnen ze je niks maken.
Tja, je leert van alles als je het nieuws volgt.

keestelpro | 26-09-19 | 23:23

Ik word zo boos om zo een kudt in nederland!bah en nog eens bah.

haatsmurfin | 26-09-19 | 17:22

Ach ja, dit is het land van twee, derde en vierde kansen. Zelf de verantwoordelijkheid nemen voor je daden en keuzes is teveel gevraagd in dit verziekte land. De waanzin heerst.

First Contact | 26-09-19 | 17:22
-weggejorist-
Croisantneuf | 26-09-19 | 17:21

Beter dat ze wat geld kost dan mensenlevens....

cynic | 26-09-19 | 17:21 | 1

Als het haar eigen mensenleven is vind ik het niet erg en ze hóeft hier niet te blijven!

JanBrel | 26-09-19 | 17:58

Moet zij niet gewoon de bak in met d'r VOG?

keestelpro | 26-09-19 | 17:17 | 1

Ja.

decaliter | 26-09-19 | 17:18

Verhuizen naar Amsterdam daar zitten mensen die al dit soort problemen oplossen.

Langshetrandje | 26-09-19 | 17:17 | 1

Ik ben meer voor de lokale Koerd of Jezid die het probleem Laura
middels een duw van een hoge trap voor eens & altijd oplost

Tobi | 26-09-19 | 17:54

Wat oneerlijk. Een dappere vrouw die haar eigen weg koos zo te behandelen. Meer vrouwen aan de top was toch het doel? Waarom dan al op dit niveau een glazen plafond aanbrengen?

sockpuppet | 26-09-19 | 17:17

Heel jammer dat ze weer onder ons is.

Carmelita | 26-09-19 | 17:16 | 1

Vervang "weer'' door "nog" en je hebt gelijk...

Iknowall | 26-09-19 | 18:48

Zo’n VOG regelen die vriendjes van je toch makkelijk.
Via wat broeders of zusters bij burgerzaken.

laurentius | 26-09-19 | 17:15

Bezint, eer ge een jihadist bemint.

Papa Jones | 26-09-19 | 17:14 | 1

Bezint, eer ge een bomgordel ombindt

Enrique C | 26-09-19 | 19:09

Die is in elk geval niet met 't Kofschip terug gekomen.

JamesMurphy | 26-09-19 | 17:14 | 2

Gelukkig mijd je het fokschaap.

sockpuppet | 26-09-19 | 17:15

Ik zie hier niet veel meer in dan een mededeling.
Net als. Omdat ik ben veroordeelt voor moord en brandstichting zal ik de komende....

frank4444 | 26-09-19 | 17:14
-weggejorist-
winterpenis | 26-09-19 | 17:14
-weggejorist-
Alfred E. Neuman | 26-09-19 | 17:14 | 3

Wat is dat nou voor een VOG mentaliteit?

keestelpro | 26-09-19 | 17:13

Laura speelde vroeger met rolpatroon-bevestigend speelgoed, dus eigenlijk is haar niets kwalijk te nemen.

spanarchist | 26-09-19 | 17:13 | 1

Een zandbak?

W_F | 26-09-19 | 18:18

Lekker terug naar je heilstaat dan meid! Ik mis je nu al #sarcasme off

Montesquieue | 26-09-19 | 17:13

En dan ook nog veroordeelt verkeerd typen. Alleen daarom zou ze opnieuw veroordeeld moeten worden.

Badd Pritt | 26-09-19 | 17:12 | 2

Viel me ook op. Ik geloof er niks van dat ze op het VWO zit.

Kuifje-in-de-EU | 26-09-19 | 17:26

@Kuifje-in-de-EU | 26-09-19 | 17:26:
Iedere ISIS-debiel en z'n moeder zit - pardon, 'studeert' - tegenwoordig op het VWO
komt graties bij die Miele wasmachien en gezinswoning, je weet tog

Tobi | 26-09-19 | 17:50

Ja, en ? Je kan toch ook gewoon weer terug..

MorgenEenAnder | 26-09-19 | 17:12

Nee, die heb je voornamelijk nodig voor werken bij de overheid.

Flappie2006 | 26-09-19 | 17:12 | 2

Ze wil dus duidelijk bij de overheid werken, waarom zou dat toch zijn.....

Datsun_Cherry | 26-09-19 | 17:48

@Datsun_Cherry | 26-09-19 | 17:48:
Dat, of 't arme schaap heeft niet door dat in het bedrijfsleven dat soort vodjes geen enkele rol spelen.

libertat | 26-09-19 | 20:29

Moet voor een VOG ook een beetje foutloos kunnen spellen?

Generaal P. | 26-09-19 | 17:12 | 8

Verklaring Omtrent Grammatica? Jazekers!

Joey Finkleberry | 26-09-19 | 18:41

"Het doet HUN er niet toe....."

Han-Xi | 26-09-19 | 19:05
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken