Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Boerkaverbod gehandhaafd: Vrouw uit bus gezet

Nikab dragen past zó niet bij Limburg

Hee kijk nou. Het boerkaverbod dat niet gehandhaafd ging worden, wordt toch gehandhaafd. "Een buschauffeur heeft maandagavond in het Limburgse Stein een vrouw met een nikab uit de bus gezet." Kennelijk heeft de chauffeur het Algemeen Dagblad niet goed gelezen, want volgens een woordvoerder van vervoersbedrijf Arriva mocht hij de vrouw wel vragen uit te stappen, maar ging hij te ver toen hij weigerde weg te rijden. Want de regels zijn nu eenmaal dat we verboden niet handhaven in dit land. Goed nieuws voor NIDA, want zolang er geen boete wordt uitgedeeld hoeven zij de poeplap nog niet te trekken. 

Arnoud was erbij

Greet deelt snoepjes uit

Reaguursels

Inloggen

Herstel, ik bedoel de agent in kwestie was een Marokkaan.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 21-08-19 | 08:19

@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 21-08-19 | 08:19: Een heleboel normale Marokkanen moeten hier ook niets van hebben hoor. De vuilniszak zelf werd bemand door een geradicaliseerde (ex?-) geesteszieke Limburgse broedmachine.

Mazzelstof | 21-08-19 | 08:57

Ze had meer begrip van de politie verwacht omdat het een Marokkaan was. Dat snap ik niet.
Er zijn toch aardig wat moslimlanden die verder zijn dan wij in Nederland, daar is die tent gewoon verboden. Heeft ook helemaal niks met geloof te maken, puur cultureel aspect.

MurkRatte | 21-08-19 | 13:27
-weggejorist-
Pikboom | 21-08-19 | 06:36

Tja, dat doet me toch een beetje denken aan.....
pbs.twimg.com/media/ECcxIRTWsAMjN-E.j...
De realiteit is natuurlijk dat deze Buschaufeur ontslagen wordt want de chefs scheiten in hun broek.

jan huppeldepup | 21-08-19 | 01:55

Hulde voor de chauffeur! En wat een balloze organisatie, die Arriva, waar de slappe aanhangsels over elkaar heen kronkelen in hun ijver aan te tonen dat ZIJ niets misdaan hebben.

Rietpieper | 21-08-19 | 00:05

Alle buschauffeurs van Arriva moeten worden opgeroepen om achter deze buschauffeur te gaan staan. Samen staan ze sterk! Arriva kan niet van de chauffeurs verlangen om de wet niet na te leven, dus zijn zij in overtreding. Volgens het wetboek kan Arriva aangepakt worden door een slimme advocaat die er een zaak van maakt. Heb je meteen jurispredentie als waarschuwing voor alle andere vervoersbedrijven. Buschauffeur, Chapeau!

SuperWauto | 21-08-19 | 00:03
-weggejorist-
zijvanhiernaast | 20-08-19 | 23:00 | 1

De nikabdraagster die maandagavond in Stein uit een bus is gezet, dient een klacht in bij Arriva

Ondanks het incident zegt ze in Trouw niet van plan zich bij het boerkaverbod neer te leggen. "Vandaag (dinsdag, red) ga ik gewoon weer met de bus naar mijn werk. Ik moet nu iedere dag met de bus en heb geen alternatief. Het is een rit van twintig minuten."
https://www.1limburg.nl/nikabdraagster-dient-klacht-bij-arriva?context=topstory

AntonJensen | 20-08-19 | 22:29 | 5

Dus dat. Provocatie ten top. Bovendien woont Angela ergens afgelegen in Limburg, ja ja. Dus what’s the fuss? Pak de brommert meissie en pas je aan. Doen wij ook.

zijvanhiernaast | 20-08-19 | 23:10

@zijvanhiernaast | 20-08-19 | 23:04: ja, waar werken mensen met die dingen aan? Heb dat nog nooit gezien, alleen mannen met jurken die de hele dag in/rond een buurthuis of moskee hangen.

Oprechte vraag van een beetje dorpse jongen (blijkbaar).

Kleine_Deugniet | 21-08-19 | 01:03
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik durf te wedden dat je hier de komende tijd niks meer van hoort, dan over n paar maanden lees je n bericht dat het OM gaat onderzoeken of deze chauffeur vervolgd kan worden en de beste man uiteindelijk ontslagen wordt.

DeSchurk | 20-08-19 | 22:26 | 2

Als die man ontslagen wordt zal de brede weerstand die er nu al bestaat toenemen. Vrouwen als Angela provoceren om de wetgeving in NL op te rekken en verwachten door te pakken. Not!

zijvanhiernaast | 20-08-19 | 23:07

@zijvanhiernaast | 20-08-19 | 23:07: De chauffeur is al in het keurslijf geïntimideerd. Want dit is Nederland. En islam gaat hier boven de wet.

Mazzelstof | 21-08-19 | 08:59

Chapeau voor de buschauffeur !

Bataaf | 20-08-19 | 22:02 | 1

Poot stijf houden, een kerel van stavast.

zijvanhiernaast | 20-08-19 | 23:14


Hulde voor de Chauffeur die de wet naleeft.
Vrees echter dat dit niet goed voor hem gaat aflopen.
De houding van Arriva is verklaarbaar, immers Arriva plc is een Britse vervoersorganisatie eigendom van Deutsche Bahn AG.
No need to say more....

Dutch_Viscount | 20-08-19 | 21:58

Angela wil gewoon provoceren als wandelende parasol, lijkt mij.
Had een tijd terug een moslima in de taxibus en die wilde niet naast een mannelijke passagier zitten, op de enige overgebleven plaats.
Jammer voor de vrouw in kwestie, ik heb haar uit laten stappen, want ze wilde blijven staan in de taxibus, en dat mag niet.
Want dan heb je serieus een probleem als ze om zou flikkeren en gaat de verzekering moeilijk doen.
Dus nam ik haar niet mee, volgens de wettelijk geldende regels.

De-Glijdende-Rechter | 20-08-19 | 21:11

Je zal bij Arriva werken, de wet kennen en toepassen en dan door je werkgever onder je bus gegooid worden.
Leg het maar plat jongens net zolang totdat ze hun verontschuldigingen aangeboden hebben.

bwanabanjo | 20-08-19 | 21:07

Op het 18:00 NOS journaal werd gemeld dat de vrouw, man of parasol een klach gaat indienen bij het vervoersbedrijf. Hoe dan? De wet staat geheel aan de chauffeur zijn kant, hij kan zelfs er niet voor ontslagen worden.
Maar ja, we blijven Nederland he, een prachtig land volgens Rutte....

Sinclair | 20-08-19 | 20:31

De Chauffeur heeft gehandeld volgens de wet. Hulde. Als je met je bivakmuts op in een zwart ninja pak de bus in stapt wordt je er ook uitgegooid, en ook nog eens gearresteerd. Nou niet gaan zeuren Arriva.

vlotterik | 20-08-19 | 20:26

Even geen tijd om alle tegels te lezen maar ik wil toch even zeggen dat ik deze buschauffeur een warm hart toedraag. Heel erg fijn dat iemand de wet wel handhaaft.

osolemio | 20-08-19 | 20:19

Buschauffeur verdient alle support. Weg met die beledigende kledij

Montesquieue | 20-08-19 | 20:00

Deze chauffeur verdient een lintje!
Goede actie.

OscardeR | 20-08-19 | 19:50

Ook mooi dat artikel op de website van trouw:
“Angela vertelt haar verhaal aan de telefoon. Ze wil liever alleen met haar voornaam in de krant omdat anders iedereen in haar woonplaats weet over wie het gaat“

Alsof er in een willekeurig Limburgs dorp meer Angela’s zijn die een nikab dragen.....

PaterPolleke | 20-08-19 | 19:49 | 2

Ja en ze was op weg naar haar werk. Wie neemt in godsnaam zo'n wandelende vuilniszak aan?

5611 | 20-08-19 | 20:20

Ik ben wel een beetje klaar met deze hele poppenkast. Ja het is verboden, nee het is niet de bedoeling dat iemand daar uitvoering aan geeft. Maak godverdomme een keuze en voer dat het dan ook uit. Van dit soort half werk wordt echt helemaal niemand blij. Kraakverbod idem.

noerg | 20-08-19 | 19:43 | 1

Klopt. Het is een volstrekt onbestaanbare situatie om wetten uit te vaardigen waarvan bedrijven, organisaties en lokale overheden allemaal ongestraft kunnen zeggen: "de sodetiefus Nederland met je wetboek, steek het maar lekker in je reet, onze huisregels boven de wet."
En dan maar verbaasd wezen als die shariateven de gelegenheid te baat nemen.

Mazzelstof | 21-08-19 | 06:55

waar blijft de reactie van het CJIB over gemiste inkomsten?
Waarom heeft Angela (lekkere Arabische naam ) geen bon gehad?
Scheelt weer € 150.00 om de staatsschuld af te lossen.
PoPo doet zijn werk niet goed.

Alt | 20-08-19 | 19:06 | 2

Klasse chauffeur wet handhaven en de rest van de passagiers veilig verder vervoerd wat 1e vereiste is binnen het OV.

Clannad | 20-08-19 | 19:11

@Clannad | 20-08-19 | 19:11: Arriva is al aan het kruipen en dat Trouwverhaal is één grote jankpartij. Waarom hebben we wetten als we daar toch niks mee doen?

5611 | 20-08-19 | 20:21

De wet handhaven ten aanzien van bepaalde groepen. Dat past zo niet bij Nederland.

ArieR68 | 20-08-19 | 19:01 | 1

Nee joh, het gaat om gezichtsbedekking. Echt waar.

kloopindeslootjijook | 20-08-19 | 19:06

Waarom dit iedere keer weer een podium geven? Waarom behoren die mensen tot ons kiesstelsel? Waarom niet lauter mensen zonder migratie-achtergrond en dubbel paspoort mee laten doen aan de verkiezingen. Dan zijn we mee van die idiote partijen zoals Denk en bij1 af en kunnen we weer gewoon onszelf zijn. Deze wet moeten ze veel strenger maken en zeker strenger straffen.Iedereen weet dat ze niks bijdragen aan onze samenleving en enkel uit zijn op ontwrichting. Dagelijks al die onzin over die kleine minderheden die zo graag in het nieuws willen komen. Ik zelf lees het liefst alleen nog maar ‘t pallieterke en geen stijl. De rest interesseert me allang niet meer.

Cacher | 20-08-19 | 18:56

Angela dient een klacht in tegen Arriva.

Stollingroles | 20-08-19 | 18:34 | 1
-weggejorist-
OscardeR | 20-08-19 | 19:53

Ja, in Limburg wel. Ook in Amsterdam dan?

Jan, Leiden | 20-08-19 | 18:28

Lol, in Nederland is het voorpaginanieuws als een wet wordt gehandhaafd...

Datsun_Cherry | 20-08-19 | 18:26

Hulde aan de chauffeur, als er een bomjihadi onder het pak verstopt had gezeten was hij geridderd. Nu zal hij wel verketterd worden bij Jinek en haar meehuilende wolven uit de grachtengordel.

B.Spiritus | 20-08-19 | 18:20 | 3

Leuk omschreven :) !

ewout56593235 | 20-08-19 | 18:26
-weggejorist-
Big-Easy | 20-08-19 | 18:18

Monumentaal.
Alleen onduidelijk, wie is actually Rosa Parks hier...

wezen | 20-08-19 | 18:15

Hulde voor de buschauffeur.
Arnoud van Doorn wanneer tief je nou eens op naar een of ander zandbakland
met je voortdurende islamgetreiter, velen zijn je spuugzat.
Doe eens wat nuttig en geef de geest.

oakmont | 20-08-19 | 18:12

Op de site van de NOS stond dat ze zich "net een een zwarte in de Verenigde Staten" voelde. Een quote die de webredactie natuurlijk gretig in hoofdletters tussen alineas plaatst.

Vervoersbedrijf doet verder gewoon alsof ze de wet naast zich neer kunnen leggen. Dit terwijl toch door een meerderheid is bepaald dat de Niqab op deze plek niet thuis hoort. De Nederlander leest een ander altijd graag de les, tenzij ze bang zijn voor de consequenties. Dit is gewoon pure lafheid tegenover deze extreme stroming binnen deze religie. Je hoeft niet eens tegen Islam te zijn om tegen de Niqab te zijn, en toch is iedereen weer bang.

Zendavesta | 20-08-19 | 18:11

Ze werkt in Allahs aftrekbar?

Eddy67 | 20-08-19 | 18:06

Het zijn in NL de nieuwe heilige koeien zij mogen wij moeten..... toch!

Neuswiel | 20-08-19 | 18:03

Arriva heeft richtlijnen die in strijd zijn met de wet... Ik ken landen waar de president wel raad weet met dit soort subsidieslurpers.... Make Holland Great Again!

Tom Hagen | 20-08-19 | 18:02

Arriva spoort niet. Die instructie slaat nergens op. Je gaat niet verder rijden en de niqaab in kwestie afleveren op de plaats van bestemming . Wat een kolder. Natuurlijk stop je dan, anders heeft het totaal geen zin.

Zwizalletju | 20-08-19 | 17:47 | 1

De nieuwe naam wordt trouwens Arriva Ackbar

Datsun_Cherry | 20-08-19 | 18:26

Kan me voorstellen dat je als nikaab draagster niet zo gemakkelijk een baan kan vinden. Hoe zit dat met uitkeringen als je steeds afgewezen wordt omdat een werkgever geen dame met een nikaab in dienst wil hebben. Mooi verdienmodel, dat wel.

watazooi | 20-08-19 | 17:46 | 3

ach, je hebt als werkgever personeel nodig, je belt het uwv. na een week wordt je opgebeld door een kakelkutje dat jou mededeelt dat ze een mevrouw hebben gevonden voor jouw vacature. We sturen mevrouw langs.
Als jij haar met die niquaab dan weigert wordt er geschermd met beschuldigingen van racisme en gedreigd met hoge boetes. je hebt dan geen keuze meer.
vandaar dat steeds meer kleine bedrijven werken met kortlopende contracten zodat de schade nog enigzins beperkt blijft, en pas een vast contract aanbieden als ze iemand beter denken te kennen.

me163komet | 20-08-19 | 18:05

Lijkt me dat je ook geen uitkering kan krijgen als je aan de sociale dienst balie met een doek over je hoofd komt, het zal toch niet zo zijn in ons land dat je een uitkering krijgt zonder dat ze je identiteit kennen? Toch ?

severalminutes | 20-08-19 | 19:48

haha, ik heb nu een plaatje in mijn hoofd van een persoon met doek over 't hoofd die bij de sociale dienst een uitkering aanvraagt met een paspoort waarin een foto staat van een persoon met doek over het hoofd. lol.

severalminutes | 20-08-19 | 20:03

Zullen we alvast geld gaan inzamelen voor een advocaat voor die chauffeur? Ik zie aankomen dat hij wordt ontslagen.

MAD1950 | 20-08-19 | 17:43 | 2

Ik zou wel eens willen weten op welke grond hij ontslagen kan worden. Voor het naleven van de wet misschien?

OscardeR | 20-08-19 | 19:55

@OscardeR | 20-08-19 | 19:55: In Nederland kijk ik nergens meer van op. Je kunt hier zelfs andermans pand inpikken en dreigen met de politie als de eigenaar het terug wil hebben. Dus waarom zou je niet kunnen eisen dat je werknemer de wet overtreedt?

MAD1950 | 20-08-19 | 21:23

Dappere chauffeur én dappere politie. Ongetwijfeld gaan de 'ArnoudvanDoorn'-types zo snel mogelijk naam en adres van beide op hun jihad-sites vermelden, uiteraard zonder oproep deze mensen iets aan te doen zodat hun (immer witte en vrouwelijke) advocaten áls er doden vallen de handen van hun cliënten in vermoorde onschuld kunnen wassen. Waar de rechters dan uiteraard weer in meegaan.

Virulent | 20-08-19 | 17:30 | 1

Die Wet moet toch gehandhaafd worden? Straks wordt het net als in het Middenoosten dat die dames,of heren, je weet het niet,stiekem naar binnen sluipen met een bom in de bus of tram ,en die laten ontploffen? Je wordt al bang als er eentje in de bus,enz. komt.Dat is toch eng?

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:03

Deze zaak wordt pas interessant als de betreffende buschauffeur volgende week weer iemand met een volledige gezichtsbedekking - tegen de wens van zijn werkgever in- weigert, en zijn werkgever hem daarom de laan uitstuurt.
Hoe reageert de rechter hier dan op? Kun je iemand die zich aan de wet houdt terecht ontslaan, of mag een busmaatschappij zijn eigen wetten maken en prevaleren deze boven het wetboek. Ik ben benieuwd wat de uitspraak van een rechter in deze zou zijn.

me163komet | 20-08-19 | 17:29 | 4

@TilburgDeGekste | 20-08-19 | 18:07:
Niet zo makkelijk. Als bestuurder van een bus heb je een functiepakket. Ik weet wel zeker dat Niqab-controle van je passagiers daar niet tussen zit. En ook logisch want dat kost Arriva alleen maar vertraging. Je gaat ook niet als buschauffeur elke keer de bus stop zetten en een burgerarrest uitvoeren als je een fietser door rood ziet fietsen.

Het echte antwoord moet van de politiek komen, die zal organisaties zoals Arriva moeten verplichten om deze mensen te wijgeren uit de bus. En dan kan links mooi de parallel trekken met de segregatie in het zuiden van de VS.

Zendavesta | 20-08-19 | 18:20


Tilburg de gekste 18.07
En in dat wetboek staat dat je niet in het openbaar vervoer mee mag reizen met volledige gezichtsbedekking. De chauffeur staat dus in zijn recht.
Maar je hebt waarschijnlijk helaas gelijk; er is in dit land een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

me163komet | 20-08-19 | 18:21

Het is gewoon een geldkwestie. Wanneer een rit niet (uit) gereden wordt, betaalt de concessieverlener, het betreffende OV bedrijf niet voor die rit.
Bij ons bedrijf, staat duidelijk aangegeven, dat overlastveroorzakers, een rekening tegemoet kunnen zien van €313,- Dus, verhaal het maar op de verstoorder(ster), van de lijndienst zou ik zeggen.

LoesjeP | 20-08-19 | 19:25
▼ 1 antwoord verborgen

Wel meenemen de deuren dicht houden en doorrijden naar Syrië en daar netjes afleveren .

leo59 | 20-08-19 | 17:16

Met dit inzicht van Arriva is roken drinken en eten(etc.) in het OV ook weer toegestaan.
Eens de betreffende chauffeur veel sterkte bij zijn volgende functioneringsgesprek.

am*dam | 20-08-19 | 17:16 | 1

Eens=wens

am*dam | 20-08-19 | 17:16

Overigens: Stein, Limburg? Zitten die gemaskerde struikrovers daar dan ook al? Ik dacht dat het alleen de vier grote steden betrof. Tikje verontrustend, zou ik zeggen.

Dr_Johnson | 20-08-19 | 17:12

Bij het ad valt te lezen "De nikabdraagster zal vanavond gewoon weer met de bus naar haar werk reizen, omdat ze geen alternatief heeft. Ze zegt niet van plan te zijn zich bij het verbod neer te leggen".
Naar haar werk???welk terras werkt ze dan?
www.ad.nl/binnenland/nikabdraagster-d...

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 20-08-19 | 17:09 | 4

Tussen 11 augustus en nu, 3x met de bus naar het werk?

am*dam | 20-08-19 | 17:19

Zit in de gordijnenbusiness

Hadena | 20-08-19 | 17:19

Goh wat een surprise het is weer eens zo'n dolle bekeerling.

Mazzelstof | 20-08-19 | 17:22
▼ 1 antwoord verborgen

Dus Arriva verplicht zijn chauffeurs de wet te overtreden? En alle deugers en politici vinden dat prima? On-voor-stelbaar,

TheBigKirth | 20-08-19 | 16:59

Meer van deze buschauffeurs.

Muuke | 20-08-19 | 16:57

Ik zie het voor de chauffeur somber in met de eerstvolgende veroordelingsgesprek...

Air van Boven Dorens | 20-08-19 | 16:55

Buschauffeur zoekt baan, liefst regio Limburg...

Die gaat natuurlijk de zak krijgen en mag iig hope dat zijn naam niet gelekt gaat worden want dan krijgt ie helemaal een lading linkse stront over zich heen.

klaas24 | 20-08-19 | 16:52

Limbo buschauffeur in Stein (alsof je doof bent):
Enne!
Kum se auch?
Witse wat fur dunt?
Fur gunt!

En je bus rijdt weg... Sta je dan met grote vraagtekens.

Schemerlamp | 20-08-19 | 16:52

De de vals-progressieve huilstruiken op Joop gaan helemaal los. Wat een feestje van zelf-bevlekkend deugen, ze kunnen hun geluk niet op.

TeeJee | 20-08-19 | 16:46

Het is toch nog geen carnaval dus weg er mee.

likmegaties | 20-08-19 | 16:38 | 2

Voor deze dames is het elke dag carnaval. Dat kunnen wij weer niet zeggen, dat het elke dag Kerst is.

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:07

Het is wel heel dapper van die chauffeur. Een ander zou haar op de thee uitnodigen na zijn dienst.

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:11

wie moet nu Arriva aanpakken? want het bedrijf geeft openlijk toe de wet niet na te komen. welke instantie moet nu zorgen dat Arriva teruggefloten word?

De_Helderse_Kaaskop | 20-08-19 | 16:34

Zonder Nikab op straat lopen is ook dodelijk.
Arnoud van Doorn weet dat. Als enige.

MistaRazista | 20-08-19 | 16:32

Als je je niet aan wil passen aan de lokale maatstaven en de lokale wetten niet wilt respecteren; kun je beter snel weggaan.

peterzelf | 20-08-19 | 16:18

De boerka-voorstanders mochten en mogen ongehinderd hun mening kenbaar maken, komen er zelfs mee op tv, dus dan mag de tegenpartij dat ook. Éénmansprotest, de stem des volks die spreekt.

Zenzeo | 20-08-19 | 16:17 | 2

En dan zeggen ze soms dat het hun eigen wil is. Ze worden geleefd en moeten er met zo bij lopen.

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:13

Ze moeten er net zo bij lopen.Hebben niks te vertellen.

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:14

Jammer geen boete.

wiers | 20-08-19 | 16:10

'Wij zijn Moslims, wij zijn belangrijker en meerwaardig aan niet-Moslims die 'minder zijn dan varkens en na de dood de hevigste pijnen moeten ondergaan' (letterlijke quote uit de Koran) en wij hoeven ons niet aan de wetten te houden.'

Dat is gewoon echt wat ik telkens weer opmaak uit alles wat Arnoud de Barbaar en/of zijn anderhalf miljard (minus 5% goeden) rovers weer eens wat hersenloos uitkraamt/uitkramen.

Realism Is All | 20-08-19 | 16:04 | 1

Als wij na de dood de hevigste pijnen moeten doorstaan is dat nog altijd onze keus.

Muuke | 20-08-19 | 17:00

Ze kunnen ze ene beter het land uitflikkeren in plaats van de bus.

Vanilla | 20-08-19 | 16:00 | 1

Kan niet, het is een zielige lelijke bekeerde die blij is met deze tent.

lanexx | 20-08-19 | 17:00

Naast gaan zitten en een peuk opsteken, kijken hoe snel de DSI busjes aankomen en je op de korrel nemen wegens vuurwapengevaarlijk.

dugo | 20-08-19 | 15:44 | 4

Die niquaabs zijn ook meestal synthetisch, dus ook letterlijk licht ontvlambaar

kapoerewiet | 20-08-19 | 16:03

Deze dames,het zijn er,maar 400,hebben vast een apart soort brandpreventie cursus nodig,want de Brandweer keurt het af om zo te lopen.Het staat snel in vuur en vlam.

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:18
▼ 1 antwoord verborgen

'Weet ik veel wat de regels zijn, ben het reglement kwijt' aldus buschauffeur Teeven

AntonJensen | 20-08-19 | 15:42 | 1

Teeven iets kwijtraken? Je maakt een grapje. ;-)

Muuke | 20-08-19 | 17:02

Geef die man een lintje, want hij durft een wet te handhaven...

Nico_the_Sparrow | 20-08-19 | 15:41 | 3

Het "land"van dat lintje maakt hem anders al behoorlijk zwart, NPO radio 1 nieuws vanmiddag, wat is dit land toch door en door verrot

grindbak | 20-08-19 | 15:49

Handhaven, waarom houdt iemand zich überhaupt nog aan de wet.

Het brein erachter | 20-08-19 | 15:53

Hier is zelfs ooit een lintje aan iemand gegeven die hardstikke fout was in de oorlog, waardeloze dingen.

Muuke | 20-08-19 | 17:04

Goeie kerel die buschauffeur ! Arriva is een Engelse maatschappij dus die schoppen die vent eruit omdat hij de Nederlandse wetten naleeft.
In dat geval kan Arriva beter uit NL vertrekken op naar het o zo succesvolle Albion waar de economie in recessie verkeerd.

Eendragtmaaktmagt | 20-08-19 | 15:32 | 2

Volgens mij is Arriva een volle dochter van Deutsche Bahn.

L.E. Raar | 20-08-19 | 16:46

@L.E. Raar | 20-08-19 | 16:46:
Klopt en het staat te koop.

Ben-Bataaf | 20-08-19 | 17:43

Dus als ik nu geen belasting betaal , wordt er dan ook gehandhaafd? ( overigens, ben blank, man en heb werk en zal dus zal wel tot op het bot uitgekleed worden)

dorstig! | 20-08-19 | 15:26 | 1

je zal niet , je wordt al uitgekleed.....

Nico_the_Sparrow | 20-08-19 | 15:37

Als een organisatie zich niet aan de wet wenst te houden en haar werknemers dwingt tegen de wet in te gaan, is er dan sprake van een criminele organisatie?

L.E. Raar | 20-08-19 | 15:26 | 1
-weggejorist-
OscardeR | 20-08-19 | 20:07

De chauffeur zal wel erg op zijn flikker krijgen van zijn policor schijt werkgever.

Schuldenbrau | 20-08-19 | 15:24 | 2

Hij wordt zodadelijk ontslagen omdat hij de Nederlandse wet netjes volgde... oh nee... omdat hij een grote mond tegen zijn slappe afdelingsleidster had vandaag

grindbak | 20-08-19 | 15:30

Hij zal zeker op zijn donder krijgen want regels zijn er voor niks.

Simon_GS | 20-08-19 | 16:03

Twee constateringen:
1. Dat de wet gehandhaafd wordt is kennelijk groot nieuws
2. De heer van Doorn, als raadslid deel uitmakend van de wetgevende macht,
beklaagd zich erover dat de wet gehandhaafd wordt.
Er is iets héél erg krom gegroeid in onze samenleving.

Frederik Fluweel | 20-08-19 | 15:17 | 1

Inderdaad. Arriva kiest ervoor de regels aan hun (l)aars te lappen. Geldt dat dan ook voor u en mij? Al zou ik ooit met het OV gaan van Arriva, dan koop ik geen kaartje. Is immers wet/huisregels, en die gelden niet, aldus zijzelf.

En daarbij, ik zwaai met een pistool in de rondte in de bus, wordt de bus uit gebonjourd, mag ik dan ook klagen? Is namelijk verboden bij wet, maar dan mag het in een Arriva barrel dus wel gewoon.

Sensemilla | 20-08-19 | 15:50

“Want de regels zijn nu eenmaal dat we verboden niet handhaven in dit land.”

Tenzij je 5km/h over de snelheidslimiet rijdt, maar who cares, want dat zijn toch maar blanke loonslaven die uitgemolken dienen te worden.

.... en die sukkels (schuldgevoel aangepraat door de brainwash media) LATEN zich ook nog eens uitmelken, terwijl de niqab draagsters overal schijt aan hebben, hetgeen weer wordt goedgepraat door diezelfde brainwash media.

Xirdalan | 20-08-19 | 15:10

Ach, iemand die door haar kleding aangeeft niet gezien te willen worden, kan zichzelf beter helemaal verstoppen en ook wegblijven uit het openbaar vervoer.
Het is horizonvervuiling en een bron van irritatie. Bovendien is het zo inconsequent als de neten om onze maatschappij buiten te willen sluiten maar wèl gebruik maken van alle voorzieningen van die zelfde maatschappij, zoals een busdienst.
Kudos voor de chauffeur met een extra zoen van de juffrouw.

Pierre Lebon | 20-08-19 | 15:05 | 1

Hear hear, was ze trouwens zonder mannelijke begeleider?

Muuke | 20-08-19 | 17:07

Wie zegt trouwens dat het een vrouw was? Is dat gecontroleerd? Hoe? Vragen.....

L.E. Raar | 20-08-19 | 15:03 | 1

Het kon ook een transgender zijn. Dar weet je nooit inzonderheid gewaad. Daarom bestaan ze niet in die landen,maar stiekem wel.

Jan Onbewoond | 20-08-19 | 18:25

Chauffeur heeft precies gedaan wat van hem gevraagd wordt. De politie heeft de wet gehandhaafd, niet de vervoerder.

postmodernismisdead | 20-08-19 | 14:56

Wel eens goed om in kaart te brengen hoeveel het er nu precies zijn. Want 'ach het zijn er maar een paar' wordt vaak geroepen - en dat dacht ik ook - maar als ze al in Stein rondlopen.

Sjors W. | 20-08-19 | 14:56 | 5

Lui die onder invloed van drugs iemand dood rijden, ach dat zijn er ook maar een paar. Waarom zou je die vervolgen?

Freert Gilders | 20-08-19 | 15:13

@Sjors W. | 20-08-19 | 15:06: Ik woon op Kanaleneiland en ik zou niet zeggen dat ze achter elkaar de polonaise lopen, maar ik zie er toch genoeg rondwaggelen. Dus de cijfers die bij de MSM rondgaan lijken mij zeer conservatief. Tenzij het elke keer dezelfde is, maar dat is dus niet te beoordelen en dus precies het probleem.

R.F.Pickering | 20-08-19 | 15:19

50 jaar geleden waren het er nog nul.
Zo gerekend worden er maar een paar moorden gepleegd in Nederland, dus waarom zou je dat strafbaar stellen?

Franker | 20-08-19 | 15:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Was dat misschien mevrouw Van Doorn?
Onder het motto "lukt het provoceren niet op de luchthaven, dan proberen we het gewoon in de bus"?

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-19 | 14:55

Dit heet consequent optreden, zo voedt je ook kimderen op. Niet half ja half nee, soms nee gewoon duidelijkheid, dit willen we niet in Nederland. Niemand die dit wil.

nokkenaskettingklem | 20-08-19 | 14:52

Okee, Arriva staat boven de wet.

Zalluf | 20-08-19 | 14:50 | 2

Hoezo? Ze doen toch precies wat de wet voorschrijft?
Ze accepteren geen gezichtsbedekkende kleding in de bus....

Eagle0511 | 20-08-19 | 15:02

@Eagle0511 | 20-08-19 | 15:02:
Uit het AD: "De woordvoerder laat verder weten dat alle openbaarvervoerbedrijven hebben afgesproken het verbod niet te handhaven. Arriva heeft zich daar bij aangesloten."

Zalluf | 20-08-19 | 16:13

Super van de buschauffeur. Nu is het tijd om het verbod uit te breiden

Eddy67 | 20-08-19 | 14:50

Chauffeur toont lef. Zal door Arriva worden afgestraft. In het meest politiek correcte geval volgt ontslag. Ik gok op het laatste.

Willibald von Klúúúk | 20-08-19 | 14:44 | 3

Lijkt me geen ontslag.
Chauffeur stelt wetgeving boven de interne regeltjes. Zal de rechter achter zich hebben

JeSuisErKlaarMee | 20-08-19 | 15:03

Ben benieuwd hoe in dat geval de (kanton)rechter zal oordelen...

L.E. Raar | 20-08-19 | 15:04

Ontslag aanvechten zal succesvol zijn idd. Anders inzamelingsactie.

Het brein erachter | 20-08-19 | 15:55

Vanavond bij Jinek die tapijtdraagster. Met Spong schat ik zo in.

aartvantiemenvanjand | 20-08-19 | 14:43 | 2

Ik wil eigenlijk liever die chauffeur horen, misschien komt hij wel met een heel goed verhaal. Bijvoorbeeld dat mevrouw? op een niet anonieme OV kaart wilde reizen?

Beroep = Boerenlul | 20-08-19 | 14:52

Met niquap dat dan weer wel, of is het gregorius cumshot?

nokkenaskettingklem | 20-08-19 | 14:54

Met ‘n burqa aan in ‘t openbaar vervoer
Ben je niet langer ’n sletje kech of hoer
Je krijgt dan steun van je broeders
Die gedragen zich als je behoeders
Ze kopschoppen kafirs & zijn heel stoer

Meestal hebben ze een erg kort lontje
En ze staren naar je borsten en kontje
Ze sissen en maken gore gebaren
Eigenlijk zijn ‘t gewoon barbaren
‘n Burqa is dan ‘n idee voor ‘n blondje!

Angélica de Sancé | 20-08-19 | 14:38 | 1

Prachtig en snel weer.

schijtzat | 20-08-19 | 16:22

heeft Geertje toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Onze luis in de pels van de islam.

frank4444 | 20-08-19 | 14:32 | 6

@Berbaar | 20-08-19 | 14:45:
Beste Berbaar, niets in deze wereld heeft zoveel macht als een idee waarvoor de tijd rijp is. En dat heeft Greet bereikt.

Gravin v Kippenbouth | 20-08-19 | 15:05

@Gravin v Kippenbouth | 20-08-19 | 15:05:
Greet en zijn sneue clubje blijkt vooral overrijp, getuige de laatste EP verkiezingen.
Nul, nada, nakkes, kein, zetels.

Berbaar | 20-08-19 | 15:27

@Berbaar | 20-08-19 | 15:27: Leg mij eens uit waarom je op een partij zou stemmen om in de EU te gaan zitten, terwijl die partij de EU niet wil.

Aambeiaardier | 20-08-19 | 15:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Je zal maar werknemer zijn bij Arriva.

drs. P | 20-08-19 | 14:30

Kijk die Geert genieten dan. Ja, Greet deze man handelt in plaats van te plucheplakken in de marge.

Superior Bastard | 20-08-19 | 14:30 | 2

Nou, nou, wat een fantastische (in de ware zin des woords) vergelijking heb je toch weer gemaakt Roffelmans. Is je trommeltje door je mammie in beslag genomen ?

the namster | 20-08-19 | 14:34

Ieder zijn talent.

schijtzat | 20-08-19 | 16:24
-weggejorist-
Shareholder II | 20-08-19 | 14:30 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Kolonisatie is een vies woord waar Nederlanders zich zogenaamd voor moeten schamen, maar ondertussen staan we de religieuze Kolonisatie die islam heet van de Arabieren wel toe. Deze buschauffeur mag niet ontslagen of berispt worden , de wetten van het land staan op plaats 1, de vervoersmaatschappijen hebben het recht niet om deze regels en wetten aan hun laars te lappen. Net zoals burgemeesters en politie dat recht niet hebben.

Peter1985 | 20-08-19 | 14:29

Chauffeur heeft gelijk.
Hij is de roerganger die juiste koers houdt en de passgiers geloven op de plaats van bestemmng te arriveren.

En ene A. van Doorn is nep.
Hoe het zit met niet handhaven: jweetzelf, allaa weet beter vriend

hallevvezool | 20-08-19 | 14:27

Vreemd. Moslims hoeven zich toch niet aan de wet te houden? Want,
ies religie, staat in koran, zijn zielig, anders gaan ze aanslagen plegen, ies cultuur,
boze witte man, Trump, Wilders, etc

frank4444 | 20-08-19 | 14:26 | 1

Vergeet het argument het zijn er maar een paar niet....

SterF... | 20-08-19 | 15:29

Die kan zijn baan gedag zeggen

wilmeister00 | 20-08-19 | 14:22

Het staat ook op Joop. Ik pak de popcorn erbij!

LuNaTeeQ | 20-08-19 | 14:21 | 4

Normaal duurt het uren voor reacties geplaatst worden op Joop.
Ze lagen zeker al klaar voor dit onderwerp.

frank4444 | 20-08-19 | 14:31

@Superior Bastard | 20-08-19 | 14:28:

Het idee (ofja feit) dat mijn belastingcenten worden gebruikt om zo'n hardcore anti Nederland, anti blank (wit), met een bootlading vol selectieve verontwaardiging en morele superioriteit is pijnlijk.

Ze gaan er zo ver dat het eigenlijk onmogelijk om er zeker van te zijn of ze het menen of niet.

Hoe dan ook, ik kan bijna genieten van mijn woede.

Historicuck_Han | 20-08-19 | 15:10

Al die Joop connaisseurs hier. Dat Joop kietelt stijllozen blijkbaar.. zodat ze blijven komen kijken? Het lukt die Han en Jolo of die Jinek blijkbaar om jullie keer op keer over de zeik te trekken. Mijn enige tip is om gewoon niet te kijken naar die bagger. Liedje van DoeMaar van vroeger.

Shareholder II | 20-08-19 | 15:49
▼ 1 antwoord verborgen

Hmm, in het vorige topic was de tendens om de wet niet te handhaven en nu juist weer wel.
Niets hypocrieter dan een reaguurder, zo blijkt maar weer eens.

Superior Bastard | 20-08-19 | 14:21 | 3

Ja ik hoopte al dat ik niet de enige was die het opviel, wat een contrast.

ScottMcBeanie | 20-08-19 | 15:08

Het gaat mij gewoon om het 'grotere plaatje'. Over smerige politici die deze spelletjes in het volk laten ontstaan.
Gaat me dan nog niet eens om kleur of kerk of geld.
Maar op de manier waarop het gespeeld wordt. Dan ga ik rebelleren. C'est moi. Die klote Rutte met zijn pionnen Rita en Otten en Wilders. Ik ben nederland bananenbar beu. Het kan verkeren.
Ach wat ik zeg is dat ik tjerrie toch goede kansen toedicht over anderhalf jaar. Just stay low and say smart things (in Dutch) :-p

Shareholder II | 20-08-19 | 16:02

Zijn het dezelfde reaguurders dan?

SterF... | 20-08-19 | 16:07

Dat verbod op gezichtsbedekkende kleding staat al meer dan 50 jaar in APV's.
Daarnaast staat nergens in de Koran dat in het publieke leven (zelfs niet in de Moskee) het gezicht bedekt moet zijn. (U mag het hiermee oneens zijn, ik zie graag een verwijzing naar een Korantext tegemoet.)

Einde van de Domheid | 20-08-19 | 14:20 | 4

Ik lees in "Grimm Het grote sprookjesboek" ook niet dat het gezicht bedekt moet zijn! (U mag het hiermee oneens zijn, ik zie graag een verwijzing naar een ander sprookjesboek tegemoet.)

FasiscovanJole | 20-08-19 | 14:23

@wilmeister00: ik heb onthouden dat een agent mij es staande hield en zei dan je ook op een fiets niet dronken mag zijn, en al helemaal niet met zijn twee, laat staat verkleed als horror-clowns.

Dus ik stap af en zeg : ook niet nu met carnaval koekwaus jongen?
Nee, zegt die wout, volgens mij niet. Maar het wordt gedoogd.

Shareholder II | 20-08-19 | 16:07

Sterker nog. In steeds meer islamitische landen is het ook verboden. In Marokko is zelfs het maken en/of verkopen er van al strafbaar.

ijsaartindeoven | 20-08-19 | 16:50
▼ 1 antwoord verborgen

De maatschappijen maken allerlei regeltjes; betalen voor je kaartje en deze kunnen tonen, niet voor de streep staan, niet eten, niet met de buschauffeur praten et cetera waar we ons aan moeten houden. Bedenkt de staat in regeltjes in de vorm van wetten dan hoeft een vervoersbedrijf zich daar blijkbaar niet aan te houden. Hoe geldig zijn hun eigen regels en voorwaarden dan eigenlijk nog?

roevka | 20-08-19 | 14:18

Die chauffeur verdient een lintje.

L.E. Raar | 20-08-19 | 14:17 | 1

En ere lid bij de PVV

gerrie de perrie | 20-08-19 | 14:40

Op de foto staat geen vrouw. Dat is een provocateur. Men probeert de wet van tafel te krijgen.

Einde van de Domheid | 20-08-19 | 14:17

Hulde voor de chauffeur en de politie om deze vrouw te verwijderen voordat ze de andere passagiers kon terroriseren met haar vermomming en wat een walgelijk laffe reactie van Arriva.

smdyasc | 20-08-19 | 14:16 | 6

@Shareholder II | 20-08-19 | 14:42:
Nou, nou... misschien moet u eens met iemand 'praten'....

SterF... | 20-08-19 | 16:11

@Mazzelstof is wel zo. ik voed gewoon searchengines.
ieder zijn trollentaak in deze stijlloze zaak.
altijd nog beter dan wat Kuifje moet doen, of die jinek hoaxers hier.

Shareholder II | 20-08-19 | 16:13

@SterF Uw naam is geheiligd.
Ik reageer gewoon net zo lomp terug als dat ze hier binnen komen. Net zo ongenuanceerd. Iemand moet het doen he..
Ik heb natuurlijk niets tegen buschauffeurs en zo. Maar je moet mij niet in kamp boerkawet plaatsen. Dat deed Rutte III toch. Pik ik niet. Laat die boerkawet maar exploderen dan. Onzinnig gezeik. Kabinet gaat oogsten wat ze zaaide.

Shareholder II | 20-08-19 | 16:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik wilde toch al ooit emigreren naar Limburg.
Nu weet ik het helemaal zeker.

Krultang | 20-08-19 | 14:14 | 2

Echt? Limburg?

schijtzat | 20-08-19 | 16:28

U zit in België, land van de wafelkes, madammen en mede?

Shareholder II | 20-08-19 | 16:30

Als je het toestaat dat je eigen wetgeving niet gehandhaafd wordt, dan nodig je een andere wetgeving uit die wel handhaaft. Juist, ja. Die. Begint met een S. Want die dulden geen eigengereide interpretaties van de bestaande wetgeving.

viejohuevon | 20-08-19 | 14:14

Wacht effies. Nu snap ik pas de verwarring. De buschauffeur moet wel doorrijden met de tent erin en de politie bellen. De politie moet dan dus de achtervolging inzetten. En dan doet de chauffeur het wel goed?

Poesmobiel | 20-08-19 | 14:13 | 3

Mag niet bellen tijdens het rijden.

frank4444 | 20-08-19 | 14:18

@frank4444 | 20-08-19 | 14:18: Handsfree bellen, wachten op de achtervolging en een halte?
Het lijkt me toch simpeler om tegen de boerka te zeggen: 'Sorry, boerka, ik mag je/u niet meenemen.'
En dus het (m/v/x) helemaal niet in te laten stappen.

Poesmobiel | 20-08-19 | 14:22

Ik voel me toch een beetje team *laten we met zn allen een bivakmuts opzetten en een beetje opvallend in en rond banken en tankstations gaan hangen'.

Iets anders kan ik er niet van maken...

*verstuurd vanaf mijn telefoon waarop ik dit al fietsend getypt heb*

Kleine_Deugniet | 20-08-19 | 14:12 | 4

Beter een Guy Fawkes masker (V for Vendetta)

DeBelastingbetaler | 20-08-19 | 14:30

Bivakmuts + bank = scherp verhoor bij plsie, nog vóórdat je "jamaar burka" kunt zeggen.

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-19 | 14:48

Wist je dat je gratis wifi hebt als je bij een bus gaat bumperkleven!

ijsaartindeoven | 20-08-19 | 16:54
▼ 1 antwoord verborgen

Wet is wet, daar heeft men zich gewoon aan te houden. Die linkse houding met "we gaan niet handhaven" is kolder en sterker nog, het ondermijnt de wet, de wetgever en de mensen die gestemd hebben op de wetgevers.

Eendt | 20-08-19 | 14:12 | 1

En daar ligt nu precies het probleem, het mag niet, dus het kan en het gebeurt....

the namster | 20-08-19 | 14:40
-weggejorist-
cabrão | 20-08-19 | 14:11 | 2

Kan een organisatie eenzijdig besluiten om de wet te negeren en eigen regels ervoor in de plaats te stellen? De chauffeur houdt zich aan de wet en mag dat niet. Hoe debiel kan je het verzinnen? Dit krijst om juris prudentie. Door een getalenteerde vrouwelijke D66 rechteres. Oh nee, laat ook maar....

squadra | 20-08-19 | 14:11 | 2

Deze buschauffeur had er wel raad mee geweten : VTqtlbmidS8 op Jijbuis....

the namster | 20-08-19 | 14:49

mote de chauffeur zich dan ook aan de verkeerswet houden?

dorstig! | 20-08-19 | 15:34

rammSTEIN.

nattegleufhoed | 20-08-19 | 14:10 | 1

Laat onze gewaardeerde reaguurderin er buiten, wil je?

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-19 | 14:56

Morgen in de krant; Buschauffeur ontslagen wegens niet volgens van bedrijfsinstructies.

usb stok | 20-08-19 | 14:09 | 1
-weggejorist-
ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 20-08-19 | 14:42

ein... de... lijk.

wetten zijn er niet voor niets, en als je zegt dat je een wet niet gaat handhaven ben je zelf strafbaar bezig.

isotope 465 | 20-08-19 | 14:08

Tussenstand. Beschaving - Islam: 2-33

Poesmobiel | 20-08-19 | 14:08

.. maar goed. In de politiek, bij de hogere ambtenarij en in de manager-klasse worden de prestaties meer gemeten bij het Deugen dan bij de kerntaken. Deze eenvoudige chauffeur gaat waarschijnlijk de Deugmacht van de Boven hem gestelden ervaren. De madam in haar boerka zal mogelijk bloemen of sorry krijgen van de directie.

Heel benieuwd intussen hoe het met de chauffeur gaat aflopen.

Jan Passant mk2 | 20-08-19 | 14:07

Snap niks van Arriva. Die lui moeten zich gewoon zelf aan de wet houden. En dat zij het als problematisch zien en hun rubberen ruggengraten in alle standen buigen als hun chauffeur zich wèl aan de Nederlandse wet houdt is nogal een probleem daar.

Mazzelstof | 20-08-19 | 14:06 | 2

Ze verschuilen zich achter het feit dat ze de bus niet "stil" kunnen zetten.

LuNaTeeQ | 20-08-19 | 14:09

@LuNaTeeQ | 20-08-19 | 14:09: Ja, dat hebben ze duidelijk gekozen als de kutsmoes waarmee ze hun chauffeur voor de bus gaan duwen.

Mazzelstof | 20-08-19 | 14:12

Ik ben benieuwd hoeveel er gejorist gaan worden. Is de invoering van de wet een voorbode dat de politici wel weten wat er speelt in de maatschappij?!

LuNaTeeQ | 20-08-19 | 14:06

De nikaab weet dat hij/zij fout zit en provoceert. De buschauffeur heeft de juiste beslissing genomen. Zo simpel is het en Arriva kan deze conclusie 1 op 1 overnemen in haar onderzoek.

devil13 | 20-08-19 | 14:06 | 1

En toch zal Arriva bukken, want geen enkel bedrijf kan zich negatieve publiciteit in Nederland veroorloven met dit giftige "ik ben zielig" klimaat. Het is een keuze om je gekwetst te voelen.

Net zoals dat je alleen (!) teleurgesteld kunt raken in je eigen verwachtingen.

LuNaTeeQ | 20-08-19 | 14:08

Er gaan stenen naar bussen gegooid worden denk ik. En de politie kan weer eens niet ingrijpen.
En ik denk dat de chauffeur wat doodsbedreigingen krijgt die niet worden onderzocht

Olleke | 20-08-19 | 14:02 | 1

De politie is veel te druk met 2 wietplantjes uit de tuin van bejaarde Autochtonen te trekken.

Pete_1968 | 20-08-19 | 14:06

Heerlijk dit. Vanavond bij Jinek. Boerka die huilie huilie komt doen, Arriva die komt buigen voor De Verhevene, en Eva die probeert mee te voelen hoe erg het allemaal is voor dat mens dat zich niet aan ons wil tonen...

Schoorsteenveger | 20-08-19 | 14:01 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Gelukkig zie ik dat Joop het artikeltje ook heeft opgepikt. (ik kom daar wel eens bij hevige constipatie...). Kunnen de 10 linkse opruiers en haatopa weer aan de circlejerk.

Pedronegro | 20-08-19 | 14:01 | 2

Even kijken hoe snel de buSSchauffeur is geidentificeerd als de laatste incarnatie van Adolf Hitler. Je hoort die seniele vogelverschrikker helemaal van hier al op zijn toetsenbord ratelen. Was vanmorgen ook al hevig van de leg dat er een links iemand zijn verstand had gebruikt.

Mazzelstof | 20-08-19 | 14:11

Moedig, de Joop bezoeken sla ik over.
Het is ook niet moeilijk te bedenken wat die lui roepen, keek vroegah graag naar absurde satire en die is door de linkse werkelijkheid overtroffen.

Jan Passant mk2 | 20-08-19 | 14:18

Het boerkaverbod handhaven door een vrouwspersoon in een nikab voor de bus te smijten. Dat Limburgs heb ik nooit begrepen: kan iemand me dit uitleggen?

Hetkanverkeren | 20-08-19 | 14:01 | 1

eenvoudig, zolang u "voor de bus smijten" leest, waar "weigeren weg te rijden" staat, heeft dat meer met uw lezen dan met Limburgs van doen.

Jan Passant mk2 | 20-08-19 | 14:28

Applaus voor de chauffeur en de agenten!

Count_Bassie | 20-08-19 | 14:00
-weggejorist-
huistuin&keukenvrouw | 20-08-19 | 13:59

Dat zo'n bemande vuilniszak in de bus stapt, is natuurlijk ook allemaal gewoon provocatie. Het kreng weet verdomd goed dat het niet mag, en besluit in beste ploflimsteil (pun intended) de boel op scherp te zetten.

Nice_Wheels | 20-08-19 | 13:59 | 1

Bemande vuilniszak. Briljant!

Antikwaar | 20-08-19 | 19:29

Niet actief handhaven is wat anders dan gedogen toch? Denk dat bij niet handhaven er weldegelijk sporadisch een boete wordt uitgedeeld voor hetgeen niet actief gehandhaafd wordt. We wachten het verhaal van de chauffeeur nog even af. En waarom tagd Arnoud geen #boerkabuddie?

sjef-van-iekel | 20-08-19 | 13:58

Dit zal wel weer hoofdpagina materiaal zijn voor de Volkskrant.

Bab01 | 20-08-19 | 13:58

hulde. alleen is dit eerder een uitzonderlijk en zal het niet meer gebeuren vrees ik.

Schepvogel | 20-08-19 | 13:57

Waarom staat iemand Abu Arnoud nog te woord?

Wilde Slechtdoener | 20-08-19 | 13:57

Heeft de chauffeur al een werkstraf gekregen voor het handhaven van de wet? Dat kan natuurlijk niet.

Omebert | 20-08-19 | 13:55

En die 150 boete mag die chauffeur houden? Goede regel. Proficiat.

Pedronegro | 20-08-19 | 13:54

Dit schiet ook allemaal niet op. Ik zie enkel winst als de dames in kwestie zelf beslissen dat het onzin is om een nikab te dragen. Dat er nergens staat dat je dat moet doen. Probleem met extremisten is altijd dat des te meer je ze in hoekje drukt des te meer ze radicaliseren. Kortom niemand wint in dit verhaal. Je ziet het ook met jonge blanke alleenstaande mannen. Hoe meer je ze in een hoekje duwt hoezeer erger hun radicalisering versneld. Het is dus afwachten op de volgende aanslagen. Ondertussen wint niemand.

Andrew Deen | 20-08-19 | 13:54 | 16

@Berbaar | 20-08-19 | 15:02: Op straat wel, dat mag hier ook. Maar niet in openbare gebouwen en openbaar vervoer. Als je dan wat reaguurt, doe het dan goed.

Eagle0511 | 20-08-19 | 15:16

@Eagle0511 | 20-08-19 | 15:16:
Heerlijk die domheid.
In Frankrijk is er een algemeen verbod in het openbaar en dat wordt niet gehandhaafd.
Speltip: als U niet weet waarover U praat, beter snaveltje toe.

Berbaar | 20-08-19 | 15:32

@Berbaar | 20-08-19 | 15:32: Gelukkig ben jij er om iedereen op hautaine wijze terecht te wijzen. Waar zouden we zijn hier anders...

Vanilla | 20-08-19 | 16:04
▼ 13 antwoorden verborgen

Boerkadraagster uit de bus gehaald door de politie.
PLOP!!
En het is nog maar dinsdag.

frank4444 | 20-08-19 | 13:53 | 3

Plop?

Wat heb jij gewonnen dan?

Andrew Deen | 20-08-19 | 13:55

@Andrew Deen | 20-08-19 | 13:55:
een kabouter.

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-19 | 14:51

@Andrew Deen | 20-08-19 | 13:55: wij scoren ook eens een punt.

schijtzat | 20-08-19 | 16:30

Geweldig gedaan buschauffeur en Arnoud v Doorn optiefen naar een of ander achterlijk moslimland aub.

F1802 | 20-08-19 | 13:53

"Arnoud was erbij". Dat kan geen toeval zijn. Uitlokking? Volgens mij handelde de chauffeur volgens de wet correct. Je mag met een boerka of bivakmuts niet de bus in. Als de chauffeur dan gaat rijden, kan dit alsnog worden gezien als instemming. De chauffeur kan waarschijnlijk zijn eindejaarsuitkering wel vergeten. Heeft de boerka-mevrouw wel een boete gekregen?

Mannes | 20-08-19 | 13:52

20 dagen voor het eerste incident dat duurde nog best lang en is tekenend voor het "probleem".
Jammer voor mevrouw maar de wet is de wet.
Stein, proest!

Berbaar | 20-08-19 | 13:51 | 10

@MickeyGouda | 20-08-19 | 14:04:
Mevrouw Berbaar liep lang geleden een aantal jaar in een abaya als ze de compound af wilde.
Niks leuk die mooie blonde krulletjes bedekt.
Poppenkast vindt ze het want zij weet wat er zich achter de schermen afspeelt.
Verder boeit het haar weinig, geen last van.

Berbaar | 20-08-19 | 14:40

Kledingvoorschrift voor op straat, want anders. Mooi man, genieten.

Graaisnaaiert | 20-08-19 | 14:44

@Superior Bastard | 20-08-19 | 14:25: De knuffelaars zijn zelf bang voor moslims, bang voor hun politiek-correcte vriendjes, bang voor hun baantje. Ga maar weer lekker op je rug liggen.

5611 | 20-08-19 | 14:46
▼ 7 antwoorden verborgen

Limburg, het laatste bastion van vrijheid in Nederland. :)

Shitting Bull | 20-08-19 | 13:51

Die Van Doorn had kennelijk een direct lijntje naar mevrouw. Goh.....

LucaBrasi | 20-08-19 | 13:50 | 1

Was de vrouw een agent provocateur. Was het een allochtoonse die dit expres deed of is het een autochtone bekeerlinge.

SDI | 20-08-19 | 17:51

Ik zag gister in 070 een zwaar gesluierde Syrische vrouw, met een mondkapje voor. Dat kapje trok ze weg toen ze een broodje wilde eten. Raar en onnozel gezicht. En vanochtend, op weg naar de bakker, een heuse niqaab. In 070 neemt het aantal strenge moslims toe, is mijn indruk.

Kuifje-in-de-EU | 20-08-19 | 13:50 | 11

@Synecdoche | 20-08-19 | 14:16:
Aandacht vragen, icm de zieligheidsfactor vergroten want ze weten dat je als slachtoffer hier meer gedaan krijgt. Erg sneu voor nieuwkomers die hier wel gewoon de schouders eronder willen zetten, want dat gezeik en gezuig van hun slachtofferschap koesterende voormalige landgenoten slaat net zo goed op hun neer.

Graaisnaaiert | 20-08-19 | 14:19

@Graaisnaaiert | 20-08-19 | 14:16: Zolang Berbaar geen greep in de kas doet, is er niks aan de hand. Overigens was dit tijdens onze coalitie-voorbesprekingen een zogeheten 'vrij onderwerp'. We hebben niet alles dichtgetimmerd.

Kuifje-in-de-EU | 20-08-19 | 14:27
▼ 8 antwoorden verborgen

Dappere chauffeur !
Bloemen en een kadobon!

laurentius | 20-08-19 | 13:50

De gewone mensen moeten het altijd oplossen, de kastanjes uit het buurt halen. Chauffeur bedankt!

Peniskokertje | 20-08-19 | 13:49

Vreemde reactie van Arriva. Dus als je met een shotgun op de bus stapt mogen ze je wel vragen om de bus te verlaten maar de chaffeur mag de bus niet stilzetten? Ik denk dat we hier de binnenlandse versie van International Waters hebben gevonden. Wetten gelden niet in de bus! Dat biedt leuke mogelijkheden.

Gehaktbalmetketjap | 20-08-19 | 13:49

.. adhesie betuigen wij in Deugend Nederland alleen aan zich crimineel gedragende zoontjes van burgemeesters; hun mama; en madammen in een boerka.
Chauffeurs die zich aan de wet willen houden krijgen ontslag. Zo werkt dat.

Jan Passant mk2 | 20-08-19 | 13:49

Niet alleen maar vrijblijven “fantastisch” roepen Wilders, maar doe iets voor die kerel. Daarvoor zit je in de politiek en dit is je belangrijkste agendapunt.

Ridde Rogter | 20-08-19 | 13:49

Terechte klacht van Arnoud van Doorn, lijkt me: "Hoe zit het met "niet handhaven"?

Eerst is er van allerwegen verklaard dat het boerkaverbod niet gehandhaafd zou gaan worden, en dat het geen enkele prioriteit bij de politie zou hebben, en dan verdorie dít in Limbabwe! Dat was niet de afspraak, hè?

Gelukkig neemt Arriva onmiddellijk actie en gaat onderzoeken wat er precies is voorgevallen.

En mocht blijken dat deze eigengereide chauffeur, in combinatie met faciliterende politieagenten, inderdaad het boerkaverbod hebben gehandhaafd, dan rest m.i. niets anders dan dat zowel Arriva als de politie Limburg, heel snel excuses aanbieden, en ons publiekelijk verzekeren dat ze in het vervolg nooit meer de wet zullen handhaven.

En uiteraard een fiks smartegeld voor de gedupeerde nikaabdraagster. Ik dacht aan een bedrag met vier nullen.

Dr_Johnson | 20-08-19 | 13:48 | 3

€ 0000

NeedIsaymore? | 20-08-19 | 13:50

Dus Nederland maakt een wet die vervolgens niet gehandhaafd hoeft te worden?

Tuinhekje | 20-08-19 | 13:59

Cynisch bedoelt?

nattegleufhoed | 20-08-19 | 14:09

Wat is dat nou weer? Ik wil gewoon consequent teleurgesteld worden.
Dit is mijn land niet meer.

Deflatiemonster | 20-08-19 | 13:48

In het openbaar moet je je kunnen identificeren, met een boerka aan is de identiteit niet vast te stellen. Wie voor dat controlemoment de boerka niet af wil doen moet de bus uitgetieft kunnen worden.

Crusher | 20-08-19 | 13:48 | 1

openbaar = openbaar vervoer.

Crusher | 20-08-19 | 13:49

Hulde aan deze chauffeur! Hoop dat de leiding van Arriva achter hem gaat staan, zullen ze ook wel doen, maar met een bijl vrees ik.

Boer Willem | 20-08-19 | 13:48

Topchauffeur! Goed opletten, Halsema!

Amsterdamsko | 20-08-19 | 13:47

Die Fred Teeven toch!

NeedIsaymore? | 20-08-19 | 13:45 | 1

LOL

RamondeM | 20-08-19 | 13:48

Tot op heden niks aan de hand en dat zal zo blijven....

Dat app-je kan de digitale goot in...

neonreclame | 20-08-19 | 13:47

Die app is een hele handige voor de veiligheidsdiensten. Alle extremisten verzamelen!

Toos Doos | 20-08-19 | 13:58

Arriva bukt snel, we zullen zien wat een mentaliteit daar heerst. Wat is dit land toch angstig en benauwd geworden voor de islam!

lanexx | 20-08-19 | 13:45

Houdoe voddenbaal. Ga maar per ezel naar de markt. Hulde aan de chauffeur.

Toos Bevergeil | 20-08-19 | 13:44

"Het is gewoon een achterlijke cultuur" PF. vermoord vanwege zijn bedreigende gelijk voor de zittende elite.

Silvio488 | 20-08-19 | 13:44

Tip aan de buschauffeur.
Als Arriva kosten wenst te verhalen ivm niet doorrijden en/of wenst te deugen middels een ontslag: span geen rechtszaak aan, maar start een crowdfund.
Denk dat heel weldenkend Nederland deze buschauffeur tot aan zijn dood zou betalen, uiteraard met behoud van zijn privé.
Onderdrukt worden door geld en foute macht is passé. Hulde aan deze man.

Toos Doos | 20-08-19 | 13:43 | 2

Helemaal mee eens. De chauffeur verdient vooroplopend op het vervolg sowieso een mooie bos bloemen.

Goofje | 20-08-19 | 13:46

Amen!

Bali Lovert | 20-08-19 | 13:49

Volgens mij mag - naast dit verbod - een chauffeur gewoon iemand weigeren als hij/zij zich er onbehaaglijk bij voelt. En geprovoceerd worden is natuurlijk niet iets waar je je prettig bij voelt. Kudo's voor deze man/vrouw.

Graaisnaaiert | 20-08-19 | 13:43 | 2

Mooi omschreven. Als ik in een bus zou zitten en de chauffeur liet een nikaab naar binnen zou ik meteen uitstappen en de chauffeur de reden melden. Fotootje erbij en hoppa naar de krant mailen.

Goofje | 20-08-19 | 13:49

@Goofje | 20-08-19 | 13:49:
Je kan het ook zelf die vrouw melden. Laf om het via de chauffeur te spelen.

Diotima | 20-08-19 | 14:13

Haha, mooi, oprotten dat Niqabtuig.

van Oeffelen | 20-08-19 | 13:42

Arnoud is wat ze vroeger een NSB er noemden

Henk P | 20-08-19 | 13:41 | 1

De NSB was een landverraderspartij maar op een verknipte manier waren ze toch nog pro-Nederland. Arnoud's Partij van de Eenheid zie ik meer als 5e kolonne.

petersteenkamp | 20-08-19 | 14:26

Graag een standbeeld voor de buschauffeur!
Zit hij al vast? Vliegen de stenen al door zijn ruiten? Worden zijn vrouw en kinderen al bedreigd? Staat zijn auto al in brand?
Tegenwoordig heel normaal namelijk dat het autochtone slachtoffer door de politie opgepakt wordt als dader wanneer het om mislams gaat.

WitteGrunneger | 20-08-19 | 13:41 | 1

Zijn zijn facebook vrienden al verrast door een klop op de deur van 2 mannen in burger die uit een geblindeerd donker busje stappen? Omdat ze een duimpje hebben gegeven? Dat er eerst een "gesprekje" moet worden gevoerd door de gedachtenpolitie? (zie de zaak in Leeuwarden waarbij ook iemand voor een duimpje bezoek kreeg van overheids dienaren)

Tuinhekje | 20-08-19 | 14:02

Het doel van de islamieten is te leven zoals Mohammed 1400 jaar geleden deed. Dus geen zonnebril, geen mobieltje en zeker geen autobus. Neem maar lekker de kameel of de ezel.

Leffe Blonde | 20-08-19 | 13:40 | 2

En dat neem en ezel nemen ze iets te letterlijk

Henk P | 20-08-19 | 13:42

@Henk P | 20-08-19 | 13:42: Ho, ho! Daar gebruiken ze geiten voor ja!
Een ezel voelt er niks van namelijk.

marcoplarco | 20-08-19 | 13:53

Het rare is dat ik de neiging heb om die chauffeur een held te noemen, terwijl gewoon zijn werk deed

HermanusKlabanus | 20-08-19 | 13:40 | 1

Ja zover is het al gekomen.

Goofje | 20-08-19 | 13:50

Misselijk van Arriva, je eigen medewerker voor de bus gooien.

Struikrover3 | 20-08-19 | 13:37

Zo zie je maar weer, de uiteindelijke redding komt van de buitengebieden van NL, niet de randstedelijke achterlijken.(KOZP blokkade Friesland en nu dit.)

Gomezlopez | 20-08-19 | 13:37 | 1

Hear hear!

Amsterdamsko | 20-08-19 | 13:48

Limburger zijn dom. Het zijn reserve Belgen/Duitsers. Ze weten anders wel verdomd goed hoe er tegen deze onzin opgetreden moet worden. Kunnen de arrogante sukkels uit de randstad nog wat van leren..

mghammer | 20-08-19 | 13:36 | 3

Leer schrijven dan kom je zelf niet zo dom over.

g[E]ulden | 20-08-19 | 13:37

@g[E]ulden | 20-08-19 | 13:37: Nounou, hij is een s-je vergeten, voor de rest loopt de tekst prima, misschien nog een paar streepjes bij de nationaliteiten die overigens zo ook prima leesbaar zijn. Gefeliciteerd Einstein, knap gevonden hoor!

BestWelVriendelijk | 20-08-19 | 13:55

@ iets uit een ver verleden. Voel je je aangesproken? Ben je ook zo'n sukkel uit de randstad? Succes met de sharia over 10 jaar daar.. Ik kan er nu al hard om lachen..

mghammer | 20-08-19 | 13:55

Laat al die lelijke moslimwijven toch lekker in zn doek lopen. Geloof me je mist niets! Lang leve sexy vrouwen. Richt svp giro666 op voor zielige moslim mannetjes die zich niet staande kunnen houden in de Westerse maatschappij.

van Balen | 20-08-19 | 13:36 | 5

@Graaisnaaiert | 20-08-19 | 13:49: Onzin natuurlijk, is juist heel makkelijk. Zijn vaak leuke meiden als je ze alleen hebt. 't Is echt een goudmijntje.

John McClane | 20-08-19 | 14:01

@John McClane | 20-08-19 | 13:41: Moet je wel van anaal houden, anders draai je op voor de reconstructie kosten....

Tuinhekje | 20-08-19 | 14:03
▼ 2 antwoorden verborgen

Weigeren door te rijden is dé ideale oplossing. De overige reizigers zijn het gedram en getraineer vanzelf snel zat. Laat ze maar massaal uitvallen tegen dat kopvodden-kutvolk.

marcoplarco | 20-08-19 | 13:36 | 4

Daar misschien wel...

In de grote steden pak je gewoon een andere bus/tram etc...

Max 5 min oponthoud ...

neonreclame | 20-08-19 | 13:45
▼ 1 antwoord verborgen

Die linkse kliek zal de chauffeur willen straffen. Misschien een inzamelactie voor de chauffeur en zijn familie starten. Heb zeer veel respect voor deze chauffeur.

Nerderlander | 20-08-19 | 13:36

Hoezo bepaalt je werkgever of jij je aan de wet gaat houden of niet? Ik bepaal zelf wel of ik de wet gehoorzaam of niet...

Lerp | 20-08-19 | 13:36 | 2

Dat dus.

Thebitch | 20-08-19 | 13:49

Interessante gedachte. Stel je werkgever gebiedt je de wet te overtreden bv een koerier die keihard rijden moet om zijn target te halen. Die krijgt de bon (uiteindelijk) prive op zijn bord.
De chauffeur kon dus kiezen voor toestaan en de wet te overtreden, of weigeren en misschien zichzelf in moeilijkheden brengen.
Die situatie zou niet voor moeten kunnen komen toch?

Tuinhekje | 20-08-19 | 14:06

Nog even een paar daagjes wachten en dan is die buschauffeur ontslagen en met pek en veren op straat gezet. en met de dood bedreigd op Twitter en Facebook Zo rolt Nederland namelijk vandaag de dag

batvoca2 | 20-08-19 | 13:35 | 1

Precies. Verplicht deugen; anders zwaait er wat.

RickVogelschrick | 20-08-19 | 15:43

Haha, in your face Arnoud el Doorn! Zo doen we dat buiten de Randstad. Houdoe!

pibasso | 20-08-19 | 13:34

Buschauffeur wordt binnenkort van huis gehaald om dna af te staan.

piloot47 | 20-08-19 | 13:34

Volgens mij hebben ze de enigste boerka uit de regio gepakt... en by the way is ook nog eens een nederlandse die bekeerd is door een haatbaard;)

RedwhiteNick | 20-08-19 | 13:34 | 3

Op de eerste plaats is het de 'enige';
en "by the way" (Nederlands is zeker te moeilijk voor je, dat blijkt opnieuw)
wat heeft het ermee te maken dat het een Nederlandse (mèt hoofdletter) die bekeerd is?
Telt die soms niet mee?

CLoVis | 20-08-19 | 13:55

krijg tyfus aub...

RedwhiteNick | 20-08-19 | 15:21

Ja, hoor 'ns even, we gaan hier toch niet een beetje handhaven??
En al helemaal niet tegen onze muzelman vriendinnen.
Als je 3 km te hard rijdt op de snelweg, dan natuurlijk wel....

vliegende knorrepot | 20-08-19 | 13:31

De top van alle OV-bedrijven zou een schop onder hun kont moeten krijgen. Maak deze chauffeur maar directeur!

Wladimir 1928 | 20-08-19 | 13:30 | 4
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Gajus | 20-08-19 | 13:29 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Gelukkig is NL nog steeds een stuk groter dan dat godvergeten, door en door verrotte stinkhol Amsterdam.

zwellevertje | 20-08-19 | 13:29

Ja want de wet handhaven in Neerlands A.D 2019, dat moeten we niet willen hoor!

Wc-kip | 20-08-19 | 13:28

Een lintje voor de chauffeur!

Man.man.man | 20-08-19 | 13:27

De Teletubbies meets Barbapapa. Elke keer weer wekt de aanblik ongeloof op. Zoveel achterlijkheid.

MickeyGouda | 20-08-19 | 13:26
-weggejorist-
hetmoetdanmaar | 20-08-19 | 13:26 | 1

Netjes volgens de wet gehandeld, toch?
Dat gezeur van de OV bedrijven, dat de dienstregeling in gevaar komt, lap ik aan m'n laars! Het mag niet! Klaar! Provocerende klieren!

LoesjeP | 20-08-19 | 13:26 | 3

Haha dus als je met een zwaard of revolver binnenstapt ook lekker doorrijden, want dienstregeling.

Toninhocerezo | 20-08-19 | 13:28

Ik ben in het verleden al een paar keer samen met de andere reizigers een tijdje vastgehouden in een tram tot de politie arriveerde om de aanhouding van een simpele zwartrijder te faciliteren. Als dat nog steeds gangbaar is dan is dit wel een zeer opmerkelijke indicatie van hoe de verhoudingen kennelijk worden gezien.

OverdaanDerOnderheid | 20-08-19 | 13:49

Ga lekker met je niqab of burka naar Ter Apel. Daar hebben ze toch een eigen bus?

Nuuk | 20-08-19 | 13:26 | 1

Je, en ik zie die bus regelmatig rijden en er zit alleen een chauffeur in, geen enkele profiteur te bekennen in die bus.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 20-08-19 | 13:46

Dappere chauffeur. Bravo, van Limburg uit begint de victory voor een wettelijk Nederland.

Goedzo | 20-08-19 | 13:25

Ik hoop dat zijn werkgever hem een beetje steunt, en hem niet onder de bus gooit.

Ray69 | 20-08-19 | 13:25 | 1

Ik denk dat deze man als beste uit de bus komt.

ChatBot | 20-08-19 | 13:27

Wat een ongelooflijke droefenis toch allemaal in dit landje. Ik krijg werkelijk zo de tyfus aan dit volk dat ik me werkelijk aan alles van die gasten (m/v) irriteer. GA DAN WEG als je het westen niet trekt. Kolere, ik denk echt dat het helemaal uit de klauwen aan het lopen is en dat we over een paar jaar eigenrichting een nieuwe betekenis gaan geven.

opblaasschaap | 20-08-19 | 13:25 | 5

Het is in de natuur van dit soort parasieten om hun intolerante wereldbeeld aan ons op te dringen; met hulp van de vijfde kolom marxistische sympathisanten natuurlijk.
.
Ik mag hopen dat er over een aantal jaar ongelofelijk uit de hand loopt, deze nep-vrede die bewaart wordt door steeds wat meer toe te geven loopt op zijn einde en doet meer kwaad dan goed.

HaatAth3ist | 20-08-19 | 13:44

@Gajus | 20-08-19 | 13:31: Zoals een Britse imam al zei: uitkeringen zijn als oorlogsbuit. Daar hoef je niet dankbaar voor te zijn.

petersteenkamp | 20-08-19 | 14:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Het kan dus wel
In Your Niqab Face, muts

Tobi | 20-08-19 | 13:24

Start alvast maar een inzamelingsactie voor een goede advocaat voor die chauffeur. Want die krijgt op zijn flikker of wordt eruit getrapt.

Ridde Rogter | 20-08-19 | 13:23 | 4

Ik ben bang dat dat nodig zal zijn. Arriva lijkt al de kuttel in te trekken...

Auwieje | 20-08-19 | 13:33

@Toninhocerezo | 20-08-19 | 13:26: Mark my words.. Eén vinger uitsteken naar die chauffeur en zijn familie, en de pleuris breekt uit.

marcoplarco | 20-08-19 | 13:34

@marcoplarco | 20-08-19 | 13:34: welnee, de pleuris had al jaren uit moeten breken. Dit wordt agedaan als logische opstand tegen fascistische buschauffeur

Degrelle | 20-08-19 | 13:49
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken