NOS weer uitmuntend PR-bureau voor de EU
Er zijn nog zekerheden.
Verder best een genuanceerd artikel eigenlijk, maar toch zijn we BOOS! Want artikelen worden helemaal niet gelezen en het mag al een wonder heten als de subkop bekeken wordt. Keer op keer sijpelt de pro-establishment redactiecultuur van de NOS door in hun headline game. Na 'verontwaardigde reacties' besloot de NOS de kop te veranderen naar "De EU in jouw leven: je hebt het misschien niet zo door, maar het is er wel", maar ook daarop luidde opbouwende kritiek. Wilt u trouwens na de verkiezingen weer héél eventjes baas in eigen badkamer zijn? Meld u dan nu aan voor het GS-stemmentelteam bij u in de buurt! De EU wil de uitslag vier dagen geheim houden, maar dat laten we dus mooi niet gebeuren.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof – Mona Keijzer is voor de NPO en fanboys perfecte stok om de hond mee te slaan
En daarom rinkelt de ophefkassa zo hard
KIJKEN. Het BESTE FILMPJE van de dag
Schitterende Nieuwsuur-repo over uw nieuwe buren
EINDELIJK! Het NOS SLOTDEBAT
hee kijk, lijsttrekkers
