Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Krant maakt dodelijk lijstje: '18 jaar islamitisch terrorisme, 31.221 aanslagen, 146.811 doden'

"Geen haat, gewoon feiten"

Zo dan. De Duitse krant Welt am Sonntag zelfdetoneert met een klapperrrr van een spread. Een soort cartoon van Mohammed maar dan zonder de cartoon. Gewoon, een gezellige opsomming. 31.000+ islamitische aanslagen sinds 9/11. Achttien jaar terreur. 146.000 doden. Wij nog zoeken naar het kopje boeddhisme maar dat konden we even niet vinden. Nou Vanderbelgsch en Remarque, nog een paar maandjes om deze beuker over te toepen. Succes!

Social

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
Drs. H. Wiegel | 29-04-19 | 14:34

Maar de vrede die ze er mee bereikt hebben is niet in getallen uit te drukken

Haatgenerator | 29-04-19 | 14:00

Ja maar... Christchurch!

Haatgenerator | 29-04-19 | 14:00

hebben ze hulp gehad van religionofpeace.com?

owikzegmaarwat | 29-04-19 | 13:58

is dat inclusief de suikerpatienten in een auto in Amsterdam ?

Bartvanderveer | 29-04-19 | 13:36

146.000 doden over 18 jaar? Ik zie het al, dat terrorisme gaat de overbevolking ook niet oplossen

Titaantje | 29-04-19 | 13:21

Dat record kan de volgende 18 jaar gemakkelijk verbroken worden, als we met z'n allen op VVD gaan stemmen.

obominotie | 29-04-19 | 12:48

Wrong thread?

poiuytrewq | 29-04-19 | 12:41

In de westerse landen zijn nu voldoende families die zonen en/of dochters verloren hebben om de linkse pro islam haar macht te laten verliezen. Er komen hopelijk vanzelf politici aan de macht die wel eisen durven te stellen aan nieuwe inwoners van de betreffende landen.

Tee Of Cup | 29-04-19 | 12:18

Voor die onzinnige kansberekeningen. Er wordt net gedaan of je een keuze hebt. Val van een keukentrappetje of een aanslag. Als je slachtoffer van een aanslag bent heb je geen enkele keuze gehad. Kans is geen keuze!

Mijn klomp breekt | 29-04-19 | 11:17

een gemiddelde van 4,7. Zo slagen ze nooit voor het vmbo.

Sir Nastian | 29-04-19 | 10:22

Ik heb inmiddels een enorme antipathie ontwikkeld tegen de fascistische beweging die zich islam noemt. Alle uitingen van deze geestelijke afwijking roepen bij mij inmiddels een enorme afkeer op. Ik begrijp niet dat een weldenkend mens wil horen bij dit stelletje halve garen.

donkeyman | 29-04-19 | 10:14 | 1

Geloof krijg je van je ouders net als erfelijke ziekten. Puur wetenschappelijk gezien is de islam niet achterlijker dan christendom, hindoeïsme, boeddhisme, animisme, en wat dies meer zij. De islam is natuurlijk wel vele malen moorddadiger. Maar ik kan moslims moeilijk verwijten dat zij het geloof van hun ouders overnemen.

Ik verwijt de linkse kerk in Nederland veel meer dat zij de islam hier perse wilden introduceerden. Dat zij nog steeds doen alsof zij homofoob, antisemitisch en seksueel geweld bijna half zo kwalijk vinden als democratie. Terwijl ze in werkelijkheid weigeren homofoob antisemitisch en seksueel geweld door moslims te benoemen, laat staan veroordelen. Links zou beter moeten weten; de linkse haat tegen homo's, joden en vrouwen is immers niet door hun ouders aangeleerd. Slechts een paar decennia geleden waren naast christenen en liberalen, ook de meeste sociaaldemocraten tegen homofoob, antisemitisch en seksueel geweld. Nu is dat een "extreemrechts" dingetje geworden, omdat socialisten vinden dat kritiek op grof geweld "fascistisch" is. Tegenwoordig zegt links dat alleen gewelddadige clubjes een mening mogen hebben, en dat iedereen die geweld afwijst bedreigd, mishandeld of vermoord moet worden.
Maar dat is echt niet altijd zo geweest.

Dandruff | 29-04-19 | 10:40

Volgens onze terreurmeesteres Beatrice de G. gaat het allemaal om heiligenbeelden en iconen. Zeg maar de dingen die alle ongelovigen niet hebben zodat die gelukkig wel veilig zijn. www.nrc.nl/nieuws/2019/04/24/het-heil...

squadra | 29-04-19 | 10:02

www.thereligionofpeace.com/ somt ze dagelijks op. Ze geven wel toe dat de lijst niet compleet is omdat het doodgewoon niet bij te houden is

Vogelbeest | 29-04-19 | 09:49

Amen!

Muskatnuss!!! | 29-04-19 | 09:46

Treurigstemmend. Ik wist dat er veel islamitische aanslagen zijn geweest sinds 9/11, maar zóveel? Het is nauwelijks meer te bevatten.

Dr_Johnson | 29-04-19 | 09:45 | 1

9/11 ?Wat was er loos op 9 november?

Rest In Privacy | 29-04-19 | 10:17

Je praat over 146.811 doden in 18 jaar. Dat is 8.156 doden per jaar. Dat is ongeveer 23 doden per dag. Nog geen 1 per uur. Dat valt reuze mee # relativeer modus uit#

El Rico Grande | 29-04-19 | 09:37 | 6

@Thoth, Evocatus,

Sarcasmemeter defect?

Dandruff | 29-04-19 | 10:43

achter iedere dode zit vaak een gezin, familie, vrienden, partners, ouders etc etc .. die zijn de rest van hun leven of in ieder geval een groot deel van de rest van hun leven in een onbegrijpelijk nauwelijks te verwerken rouw... tel die ook maar mee als slachtoffer van het EUbeleid om deze religie vrij baan te bieden om landen te ontwrichten en levens te slopen..

fikkieblijf! | 29-04-19 | 11:30

en hoeveel mensen zijn er sinds 9/11 overleden door een val van een gammel keukentrapje?

borus | 29-04-19 | 12:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Ja zeg ... een beetje met feiten aankomen, Allahverdomme.

Je weet toch dat feiten rechts en fascistisch zijn.

James Lastig | 29-04-19 | 09:18

Dat het twitter bericht hierover nog niet geblokt is.

Sunir | 29-04-19 | 09:14 | 1

Meneer Twitter is nog niet wakker, vermoedelijk.

Jan Passant mk2 | 29-04-19 | 09:15

Dik 31.000 stuks zijn best veel islamitisch-gemotiveerde aanslagen die de registratie als zodanig haalden. Dat doet afvragen hoeveel het er ECHT waren, gezien het feit dat alleen hier in Nederland altijd het hele media- en justitie apparaat uitrukt om zulke aanslagen als iets anders te framen.
Gesproken moet dan worden over suikerspiegels, familiedrama, schietpartijen in Amerika, Breivik, Irak en Christchurch. En "witte mannen".

"Relativeren" noemen de moedwillige importeurs van verwarde mannen dat.

Jan Passant mk2 | 29-04-19 | 09:10

Allemaal de schuld van de boze witman, witvrouw en witkind, die het allemaal goed geregeld hebben middels de beschaving.
En die zal en moet kapot. En gaat dat niet snel genoeg: overheden faciliteren het wel......

Elder of Z. | 29-04-19 | 09:04

Nederland is zo'n raar land geworden. Gisteren op straat pissende vrouwen op GS, vandaag plastic hesjes scheppende deugmensen in de Amsterdamse grachten op de NOS. Vandaag 31000 je suis aanslagen topic op GS met 146000 doden sinds 9/11, en morgen op de NOS een mama die met haar dochtertje protesteert tegen de biomassacentrale in haar regio want gore troep en vieze stinklucht.

Er is zo'n grote verdeeldheid. NRC zoekt vlak voor de verkiezingen allemaal PVV'ers en FvD'ers die financieel een foutje hebben gemaakt. Wat een haat bij de MSM.

We must not loose! Hail Trump!

DitjaarkrijgikAOW | 29-04-19 | 08:56 | 4

Dat was ook al zo'n begaafde moordenaar.

Pelforth | 29-04-19 | 09:38

U heeft het over Nederland dat zo'n raar land is geworden.
Wat ik dan weer raar aan Nederland vind is ons minderwaardigheidscomplex. "We moeten niet verliezen, heil Trump" roepen, maar dan in het Engels (inclusief spelfout; to lose is met 1 o). Hoezo dat? Is er iets mis met het Nederlands? Wat heeft het Amerikaanse staatshoofd met ons te maken? Wij zijn toch (nog) een zelfstandig land?

JvanDeventer | 29-04-19 | 09:56

@JvanDeventer | 29-04-19 | 09:56:
Hey dumbo, doe es wat aan uw taalkennis! We must not lose is wij moeten niet verliezen en we must not loose is wij moeten niet loslaten (wat we hebben). Lees het hier en.oxforddictionaries.com/usage/loose... Sommige mensen moet je echt alles uitleggen of ondertitelen. Het Nederlands is een samenraapsel van een zooi dialecten. Gesproken Nederlands is heel anders dan geschreven Nederlands. Dat is bij de Engelsen niet zo. Shakespare is bijna nog huidig Engels, maar Joost van den Vondel is voor de huidige generatie onleesbaar. Het behaagt mij Uedele te verwittigen dat Uwer quaacken den tong niet streelt mijner echtgenote. Rare linkse rakker, opzouten!

DitjaarkrijgikAOW | 29-04-19 | 12:35
▼ 1 antwoord verborgen

Allemaal losse incidenten/verwarde personen...niets aan de hand mensen, gewoon naar links kijken en doorlopen...

Nuchtere_Tukker | 29-04-19 | 08:51

en deze lijst bevat dan alleen maar de je suis ... aanslagen. Kijk alleen in Nederland wat daar voor verwarring in gang word gezet om een aanslag een andere titel te geven ook al is het toch echt een aanslag geweest.. Theo van Gogh? auto's die op een plein waar je niet mag komen toeristen aanrijdt, de tram van laatst.. etc etc.
het lijstje bevat de doden van die aanslagen, komt er nog een lijst met de gewonden?

Dan heb je nog aanvallen die samenhangen met de religie omdat daarin de waarden en normen mbt bijvoorbeeld vrouwen en homo's het billijken om daar los op te gaan.. te molesteren of aan te randen..
dat zijn geen doden maar wel aanvallen en aanslagen om de Westerse samenleving en de Westerse waarden..

fikkieblijf! | 29-04-19 | 08:27 | 1

Correcte opmerking. Het aantal gewonden bij een gemiddelde islamitische aanslag, want meestal bom, is beduidend hoger dan het aantal doden. En die gewonden (en hun familie) hebben dan feitelijk geen leven meer want gehandicapt kom je er niet meer aan te pas. Helemaal niet in de islamitische staten waar, onder het mom van niet-ware-moslim, de meeste aanslagen plaatsvinden.

borgmonster | 29-04-19 | 23:09

Stalin het wel gelijk met de wereldbevolking :

“A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic.”
― Joseph Stalin

Ze geven er geen fu*k om, vooral de linksen.

Thoth | 29-04-19 | 08:25
-weggejorist-
EUrofoob | 29-04-19 | 08:25 | 1

Lot's of somebodies did lot's of somethings

BoerBob | 29-04-19 | 08:20 | 3

hahaha

oblix | 29-04-19 | 09:13

Ondanks een verschrikkelijk bestaan.

Pelforth | 29-04-19 | 09:44

“Lots”, zal ik dan maar zeggen, “lots”.

borgmonster | 29-04-19 | 23:10

pfoe he, dat zijn een hoop verwarde suikerpatienten!

Claude Jacque | 29-04-19 | 07:57

De grote afleiding is klimaat .en gaat dit spelletje gewoon door inporteer, en importeer,
Zo veel mogelijk

Haat-links | 29-04-19 | 07:32 | 1

En dan de koppeling maken; droogte en honger en ecologische rotzooi gaat conflicten veroorzaken en daardoor gaan mensen op de been.
Darwins Nightmare ENG 2004 (Full Documentary):
www.youtube.com/watch?v=UEAuPPVkzOU
Handige jongens zetten Nijlbaars uit in een meer Tanzania, exporteren de visfilets naar het westen. Mensen daar hebben nog steeds niets. Gevolg, veel armoede en ellende. ’ De armoede is zo groot, vertelt een Tanzaniaan, dat veel mensen oorlog willen omdat het leger tenminste een fatsoenlijk salaris uitbetaalt.
filmkrant.nl/recensies/darwins-nightma...
De mense die hier beter worden van de ellende daar doen er dus ook lekker aan mee en zwengelen problemen daar aan.

kloopindeslootjijook | 29-04-19 | 08:22

Blijft natuurlijk wel een feit dat Bush met zijn poten af had moeten blijven van Irak en Obama van Libië. Dan had het plaatje er waarschijnlijk toch anders uitgezien. Saddam en Gaddafi zorgden voor rust en stabiliteit. Democratie werkt daar niet zo goed. Dat is de les die het Westen kennelijk nog moest leren.

Motleycrew | 29-04-19 | 07:21 | 8

@MotleyCrew,

Ik ben het met je eens dat een nationaalsocialistische dictatuur het beste en meest humane is dat in een islamitisch land haalbaar is. Aan de andere kant gaat het nogal ver Saddam en Khomeiny als "stabiliserend" aan te merken. Beide dictators organiseerden terrorisme en (burger-) oorlogen in de rest van de wereld. Denk aan de Libische aanslag boven Lockerbie, en de steun van beide dictators aan talloze terreurbewegingen in Afrika, Azie en het Midden Oosten. En zelfs West Europa; oa de IRA gebruikte Libische explosieven, en vele honderden linksextremisten trainden in het door Syrië bezette Libanon.
Daar is niks stabiliserends aan.

Het was trouwens Khadaffi die een paar jaar voor zijn moord zo ongeveer zei; "Europese mannen zijn homo's; Europese vrouwen lopen naakt over straat en hebben moslims nodig".
Ik heb geen zin het precieze citaat op te zoeken, maar dit bedoelde hij. De golven van grootschalige massa-aanrandingen door moslims in heel West Europa zijn natuurlijk vooral gelegitimeerd door alle islamitische haatpraat. Maar dit soort uitspraken hebben ook zeker bijgedragen. Khadaffi bevestigde wat elke D66-rechter zegt; wij geven niet om onze vrouwen en dochters.

Dandruff | 29-04-19 | 09:49

@Epistulae_Morales | 29-04-19 | 07:59,

Klinkklare onzin natuurlijk.
In de jaren 1950 tot 1980 heeft het Westen de islamitische wereld gedwongen slavernij wettelijk af te schaffen. Dat is nu ondenkbaar, omdat elke vorm van islamkritiek tegenwoordig verboden is.
Maar destijds kon het wel, en we bleven toch gewoon olie kopen.
Zaken doen staat namelijk helemaal los van politiek.

Terrorisme werd en wordt echter wel getolereerd en zelfs bejubeld. Niet alleen door socialistische dictaturen destijds zoals DDR, USSR en China, maar ook door linkse politici uit Westerse landen. En daarom lijkt terrorisme onuitroeibaar; links vond geweld tegen joden, democraten en beschermers van de democratie (politie, leger) altijd wel terecht.
En nog steeds schamen Nederlandse parlementsleden zich niet om samen met antifa, isis en hamas tegen democratische politici te demonstreren.
Daar gaat het fout; niet bij de handel in olie.

Als jouw bakker zijn vrouw slaat wordt dat echt niet minder als je daar geen brood meer koopt. Je zult hem echt op zijn gedrag moeten aanspreken; maar dat heet tegenwoordig "islamofobie".

Dandruff | 29-04-19 | 10:08

@Red shirt | 29-04-19 | 08:16,

Er is geen wezenlijk verschil tussen isis en de leer van Mohammed.
Er is geen echt verschil tussen de sharia van isis, en die van SA of Iran.
Er zijn geen noemenswaardige verschillen tussen de doelstellingen en methoden van isis, of die van vele honderden andere islamitische terreurbewegingen.

Het probleem heet dus niet isis, maar islam. De islam wordt al 1400 jaar verspreid door middel van terreur, slavenjachten en genocides. Het is zowel chronologisch als topografisch gezien nogal debiel om dat aan een recente inval in Irak te wijten.

Dandruff | 29-04-19 | 10:18
▼ 5 antwoorden verborgen

Allemaal incidenten mense.

Cor Netto | 29-04-19 | 07:17

Maar Wilders heeft ongelijk!

kommabijmebinnen | 29-04-19 | 07:13 | 1

Nee, niemand beweert dat hij ongelijk heeft. Iedereen is het erover eens dat hij geen gelijk krijgt. En hoe zou dat nou komen?

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:07
-weggejorist-
Niet links | 29-04-19 | 05:47 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Waar staat atheïsme op de lijst?

PresidenteDeConjovia | 29-04-19 | 05:32

Hoe zit het met het aantal gewonden, blijvend invaliden, getraumatiseerden, families met kinderen die hun pappa, mamma, oom, neef en nicht verloren hebben. Dus doe maar factor 10 of 15.

Dan nog niet te spreken over materiële- en economische schade in het verleden en de toekomst.

Met deze statistieken is het werkelijk belachelijk dat de islam niet eenzelfde als het Nazisme behandeld wordt, gewoon verbieden!

allesofniks | 29-04-19 | 04:04 | 1

heel veel plus! Maar he, de EU zet in op importeren de chaos en de vijand.. dan worden ze zelf immens populair.. dan kan dat EUleger er komen, dan kan er crisisoverleg na crisisoverleg blijven bestaan. Of dacht je dat het Marrakesh verdrag is bedoeld om de Islam buiten de Westerse deuren te houden..

fikkieblijf! | 29-04-19 | 08:31

Die aanslagplegers zullen in hun jeugd wel ontzettend erge dingen hebben meegemaakt. Zij kunnen daar niets aan doen. Juist wij - witten - hebben hier schuld aan. Besef dat goed, hoor. De schuld is aan ons.
Wij moeten dit daarom met de mantel der liefde overdekken. En wanneer je dat niet meer op kunt brengen, steek je je vingertjes diep in je oortjes, knijp je je oogjes stevig dicht en roep je zo hard mogelijk: lalalala.

Oh, en iedereen die aan de alarmbel durft te trekken is een xenofobe rasiestiesche discrimiNazi, en mag je gerust al "paf" roepend doodschieten.
Lalalalalalalalaaaaaaa.

Ceristimo | 29-04-19 | 02:57 | 2

Ja, en ze halen al die terroristen lekker terug naar NL zodat ze op onze kosten ons kunnen op blazen en ik maar denken dat je aan je eigen veroordeling en ondergang niet aan mee hoef te werken, maar de staat die heeft gewoon schijt aan de grondwet.

Want ze hebben nog niks gedaan, zulke argumenten krijg je dan te horen en als het fout gaat en er komen honderden mensen om, dan gaat de staat een onderzoek starten waar het toch fout is gegaan.

Iedereen weet als de overheid wat voor onderzoek ook start, dat dit een vertragingstechniek is om de zaak in de vergetelheid te brengen en in de doofpot te stoppen zoals bijna alles in de doofpot wordt gestopt net zo als MH17, waar Rutte al meer dan 5 dagen op de hoogte was dat ze in het oosten van Oekraïne van die raketten hadden bij de rebellen, voor dat MH17 uit de lucht werd geschoten. Gelukkig ging hij de onderste steen boven halen met een onderzoek, ha, ha, daar horen we nooit meer wat over en anders alleen maar onzin.

Niet links | 29-04-19 | 06:02

@Niet links | 29-04-19 | 06:02: tegen die tijd dat Rutte zelf onder een steen ligt komt er een verklaring in de openbaarheid, die heb je, van die verklaringen die er al zijn maar pas na 100 jaar mogen worden getoond aan het plebs. Tegen die tijd is het leed van nabestaanden wel gezakt en/of zijn er geen claims meer te verwachten, gaat niemand nog energie steken in deze grote moordpartij op o.a. Nl burgers door vele partijen ( ook Nl en ook de EU, Oekraine en Rusland) die hiervoor verantwoordelijk zijn geweest. Zo werkt dat.. kijk naar Lockerbie kijk naar andere rampen waar veel burgers bij zijn betrokken.

fikkieblijf! | 29-04-19 | 08:35

Waarom moet Nederland en West Europa eigenlijk ten onder gaan door ongebreidelde islamitische import is het grootste vraagstuk wat me al bezig houdt sinds ik op Janmaat stemde. Nog steeds geen antwoord op gevonden.

sprietatoom | 29-04-19 | 02:39 | 8

@merel veld | 29-04-19 | 06:50:
En daar hoort een topbaan bij en een groot huis ik zie het dagelijks

Haat-links | 29-04-19 | 07:21

Ik denk dat u zelf net het antwoord gaf in uw eigen vraag.

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:09

omdat de EU daar wel bij vaart...

fikkieblijf! | 29-04-19 | 08:36
▼ 5 antwoorden verborgen

Ja maar, zegt links, de meeste van die slachtoffers waren moslims. En die tellen niet mee.

SaintNick | 29-04-19 | 02:35 | 6

Ik denk dat ze dat meer bedoelen dat wij in het westen een beetje overdreven reageren als van deze 146.000+ doden er 95% moslim is,in een moslimland, en wij zo bang zijn voor terreur, terwijl wij het probleem echt niet hebben met deze cijfers

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:15

@Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:15: wij HADDEN 'het probleem' hier in West-Europa inderdaad niet (het betreft immers cijfers uit 18 jaar historie).
Maar waarom dan wel medewerking en subsidie verlenen aan de import en daaropvolgend locaal succes van 'het probleem' dat u daar onderkent?

CynicalBastard | 29-04-19 | 08:30

@CynicalBastard | 29-04-19 | 08:30: import bestaat al veel langer dan 18 jaar. Vooral uit noord Afrika en Turkije, moslimlanden dus..
Wij hebben het probleem dus nog steeds niet als we meewegen dat 95% ( als niet meer) van die aanslagen *daar* plaatsvindt.
En de aanslagen die in Nederland zijn gepleegd zijn volgens mij gepleegd door Nederlanders.. weliswaar allochtoon, maar niet recente import...(<18 jaar)
Kijk, absoluut ga je nooit alles voorkomen, zelfs niet door grenzen te sluiten.
Hamvraag is echter? Waarom zijn die mensen hier? Wiens schuld is dat? Waarom waren ze nodig? Wie had geen zin in het werk waardoor zij nodig waren?

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 09:47
▼ 3 antwoorden verborgen

In welke Nederlandse krant of weekend bijlage verschijnt, confronterend, maar duidelijk en waar. Dat is waar een echte krant voor moet staan.

Ray Skak | 29-04-19 | 02:19

En de autochtone linkse intelligentsia van Nederland laat de allochtone intelligentsia onbeperkt instromen.

Rdock | 29-04-19 | 02:18 | 1

Ehh rechts is aan zet hoor.. qua kabinet dan.

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:16

En CBS meldt vrolijk dat er nog altijd grote aantallen moslims ons land binnenstromen, op weg naar ons einde...

Montesquieue | 29-04-19 | 01:48
-weggejorist-
letopuwzaak | 29-04-19 | 00:54
-weggejorist-
Ronnie D. | 29-04-19 | 00:49

Sinds 9/11 is dat een gigantisch aantal slachtoffers en aanslagen. En nog kijken de gevestigde orde en de linkse islam knuffelaars vrolijk weg. Onvoorstelbaar..

BozePaarseMan | 29-04-19 | 00:39 | 4

@litebyte | 29-04-19 | 01:00: Dat 'wij witte mensen'-meisje de Breij mag de helft van de islamitische landen niet eens in (want Joods) maar ze loopt die lui een partij te verdedigen, niet te zuunig. Daar snap ik dan weer niks van.

treintrien | 29-04-19 | 02:08

@litebyte | 29-04-19 | 01:00:
Deze lui zijn net zo gevaarlijk, dan dat je een spelletje speelt met een pistool, zoals ze doen bij Russische roulette.

Niet links | 29-04-19 | 06:21
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Duck Twacy | 29-04-19 | 00:38

Tja. 11 Sept 2001.... de dag waarop policor de norm werd.

Rest In Privacy | 29-04-19 | 00:17 | 2

En dat hoofddoekjes de norm werden ipv aluhoedjes, sarc off.

Paddy074 | 29-04-19 | 00:19

Iemand die een linkje naar dit artikel van de Welt am Sonntag op JOOP en NU kan plaatsen?
(zelf doen? Ik sta op de zwarte lijst....)

michelpen | 29-04-19 | 00:15 | 2

Als er een link van was wel

Kopieerapparaat | 29-04-19 | 00:30

@Kopieerapparaat | 29-04-19 | 00:30:
niet ideaal, maar geeft toch een aardig beeld:
twitter.com/hashtag/WeltamSonntag?src...
Combineren met "146.000 Todesopfer - die meisten von ihnen Muslime", heb je kans dat het voorbij de censor komt omdat de meeste slachtoffers moslims zijn.......
Overigens is dit maar één pagina van de in het totaal drie volle pagina's! En slechts de 3.000 zwaarste aanvallen stan vermeld.

michelpen | 29-04-19 | 11:07

Kvond dat stukkie Eren toch leuker

grapo | 28-04-19 | 23:59
-weggejorist-
MocroGSunban | 28-04-19 | 23:33 | 11
▼ 11 antwoorden verborgen

Ik vind dat kranten moeten worden verboden. Net zoals witte bestelbusjes. En vrachtwagens.

Braboblanke | 28-04-19 | 23:27

Maar we moeten vooral onze ogen niet sluiten voor het extreemrechtse gevaar.
Aldus de linkse kerk, die ondertussen iedereen die een dam wil opwerpen tegen de islamitische invasie wegzet als nazi.

de honden blaffen... | 28-04-19 | 23:13

Helaas kunnen linksische gutmenschen niet tellen noch rekenen...

hotmint | 28-04-19 | 22:58 | 1

Het waren de prutsers in de klas, de 5,5-jes die toen maar een sociale studie zijn gaan doen want een andere studie was niet meer voor ze weggelegd. In deze zogenaamde sociale studies is de linkse kerk de enige kerk en moeten alle studenten wel volgen willen ze ooit wat bereiken met hun studie qua netwerk later.

Dirk III | 28-04-19 | 23:48

Was dat echt een “Joris” waard ?
Ja, blijft een explosief onderwerp he.
Ben er gewoon een beetje aangeslagen van.

Het leven is zwaar | 28-04-19 | 22:51 | 1

Het leven is zwaar.

Aap Noot Miesje | 29-04-19 | 02:22

Ze zijn nog sloom ook; ik ken facistische stromingen die veel sneller meer slachtoffers maken EN 80 jaar terug. Zal wel iets met IQ en lompekutmongool als vader en moeder te maken hebben.

rattenvanger XL | 28-04-19 | 22:50 | 4

@Kim-Jung-Un | 29-04-19 | 00:11: Niet specifiek. We hebben al decennia Surinaamse en Indonesische moslims in Nederland bijvoorbeeld. Prima geïntegreerd. Het ging pas mis bij dat gespuis uit het rif en dat is nog maar het begin met al wat er nu binnen komt uit Syrie, Afrika en Allahmagwetenwaarvandaanallemaal.

shoarma4belgium | 29-04-19 | 02:03
-weggejorist-
Haat-links | 29-04-19 | 07:24

@shoarma4belgium | 29-04-19 | 02:03..
Ja Molukkers.. die zijn echt supersnel geïntegreerd.... ook nooit meer last mee gehad.. zijn overigens ook altijd super netjes behandeld.... vonden we..

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:22
▼ 1 antwoord verborgen

Merkwaardig weinig info op het internet n.a.v. dit artikel in WamS. www.pi-news.net/2019/04/wams-veroeffen... Volgens bovenstaand artikel is de bron van deze lijst: thereligionofpeace.com/ Wie op de hoogte wil blijven met het wee rond 'de religie van de vrede' is deze website een must. thereligionofpeace.com/attacks/attack... Vooral de laatste link is ten minste leesbaar. Er naast staat een lijst met jaartallen, waarachter zich nog meer opsommingen bevinden.

Eeuwig..Op..Vakantie | 28-04-19 | 22:50 | 1

Nazi nazi.. lalalalala .. links propt vingers in de oren.

klowiepowie | 28-04-19 | 22:57

De nieuwste politieke opvatting is dat 'aanslagen er heden ten dage bij horen', 'wij zijn met méér', 'vertrouwen in onszelf', 'solidair zijn', 'gewoon verder leven'. De lieden die dat beweren tekenden allemaal een nieuw migratiepact, zijn zelfs niet in staat om Noord-Afrikaans geteisem de toegang tot een azc te weigeren en ze naar een hotel te verwijzen, zij laten de grenzen openstaan om 4 nieuwe steden te importeren vanwege stiekeme afspraken met Brussel. Zij ondersteunen de scheve schaatsen van EU, RvE en de VN, doen zaken met het OIC en hebben IS van geld en goederen voorzien. De eindeloze herhaling van de republikeinse, rechtse Bush-mantra dat de islam een religie van vrede is, geeft de wrede religie rechten in het westen die niet voor totalitaire politiek bedoeld zijn.
De fundamentalistische islam moet je hier de toegang ontzeggen en dat is geen grote opgave voor lieden die niet met leugen en bedrog hun pluche bezet houden.
Ga gerust slapen maar stem niet meer op die politieke uilskuikens.

eastender | 28-04-19 | 22:48

Handig lijstje. Hoeft die breed lachende moslima op die foto die viraal ging ook niet meer verbaasd te zijn. Helder.

Reaaalist | 28-04-19 | 22:42

De teller op the religion of peace . com staat bijna op 35.000. Ik ga ze niet natellen.

klowiepowie | 28-04-19 | 22:41

We zullen (moeten) leren om met zulke voorvallen te leven. De gewetens zullen verder afstompen, ons sowieso door het absolute relativisme aan het wankelen gebrachte waardesysteem zal aan zulke gevallen gewend raken. En dat is ook onvermijdelijk. Want anders zullen we de terugval in het barbaarse atavisme, dat ons te wachten staat, lichamelijk en emotioneel helemaal niet kunnen overleven. Dan geldt de bij ons thema passende regel: wie niet mee vreet, zal zelf opgevreten worden. Berger.

Elder of Z. | 28-04-19 | 22:40 | 1

Wijze woorden, daar komt het op neer. Niet leven is ook buigen voor terreur.

Jan, Leiden | 28-04-19 | 22:51

Zwarte Piet mag niet meer maar een achterlijke ideologie die alle kenmerken heeft van een criminele organisatie laten we in NL ongemoeid. Nee wij maken ons druk om blokkeer Friezen.

Ron101 | 28-04-19 | 22:38 | 1

Hebben Moslims dan al een snelweg geblokkeerd?

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:24
-weggejorist-
Het leven is zwaar | 28-04-19 | 22:34

De kans dat je van een keukentrap valt, is groter.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 22:34 | 12

ja en dat je door bliksem getroffen word ook ,of gebeten door spin/kwal/haai/slang/mug .of dat vliegtuigen veiliger zin dan auto's .je zelden aangevallen word door een reiger ,tijgers echt lievv zijn ,een krokodil jou niet op eet ,de kans dat je zinkt op een boot ,kans dat je door een vliegtuig in een gebouw omver geramd word ,dat je door een bermbom geraakt word ,dat je net op dat ene moment neergeknald word op een station of kerk .ja is allemaal harstikke klein joh .maar je zal er maar net zijn .oetlul!!

bowlfabriek | 28-04-19 | 23:44

@Braboblanke | 28-04-19 | 23:24:
Onderling is er ook veel bloed vergieten, sjiieten tegen soennieten bijv. en (bloed) wraak is een geccepteerd verschijnsel in moslim kringen en zorgt ook voor veel slachtoffers. Vooral in het Midden-Oosten en Noord-Afrika leven veel primitieve en fanatieke Islam aanhangers die hun geloof belijden als in de middeleeuwen. Er is geen of weinig vooruitgang en de armoede en corruptie is enorm. Aanslagen op onschuldige en ongewapende, nietsvermoedende (moslim) burgers worden goedgepraat met de koran in de hand.

Jackson | 29-04-19 | 00:35

@Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 23:38:
Dank u :-)

Ook ik heb mijn -zeldzame- momenten van inzicht en genialiteit. ;-) ;-)

Braboblanke | 29-04-19 | 01:53
▼ 9 antwoorden verborgen

Momenteel op NPO: Jason Wolters, voormalig lid van de hofstadgroep. Vertelt net dat de jihad simpelweg een oorlog is van alle gelovigen tegen de ongelovigen.
Zou het zo zijn dat langzaamaan beginnen te dagen dat de islam gewoon een vreselijk gevaarlijks ideologie is, en als zodanig geweerd moet worden uit een normaal functionerende samenleving? Helaas, prompt gaat het over de neo-nazi's. Want mensenkinderen, die zijn pas 'evil'.

EEnzame SchizofrEEN | 28-04-19 | 22:24 | 3

MSM laatste strohalm. Q is onderweg, islam verbleekt.

Bill Cosby | 28-04-19 | 22:34

staat gewoon in de Koran... overigens nog specifieker.. een gelovige is de belijder van ‘het juiste geloof’ een islamiet kan hiermee een soeniet ongelovig bestempelen..
Probleem met deze logica is natuurlijk dat er altijd meer ongelovigen zijn dan gelovigen...
dus mom je automatisch op.. ja, maar wat doe je nou met die stelling en in welke omstandigheden..

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:29

Salaam aleikum.

de honden blaffen... | 28-04-19 | 22:20 | 2

Allahu akbar.

Padjepejer | 28-04-19 | 22:22

Peter Scholl, Duits journalist :
“Wie half Calcutta opneemt, redt Calcutta niet, maar wordt zelf Calcutta!”

Elder of Z. | 28-04-19 | 22:15 | 4

You can get half Calcutta out of Calcutta, but you’ll never get Calcutta out of half Calcutta.
M. Theresa

RickTheDick | 28-04-19 | 22:31
▼ 1 antwoord verborgen

Dat ""die welt"' dit plubiceert, is bijzonder, omdat die anders erg Merkel vriendelijk zijn

joppo0 | 28-04-19 | 22:13 | 2

Publiceert

joppo0 | 28-04-19 | 22:14

Waarom is dat bijzonder? Ontkent Merkel deze cijfers?

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:31

Dat is een mooie verzameling "incidenten"!

Mr_Pikibelly | 28-04-19 | 22:13 | 1

En een h-e-l-e-b-o-e-l "verwarde" mannen.

RickVogelschrick | 28-04-19 | 22:25

Heeft twitter deze haatzaaiende tweet al verwijderd?

boerk | 28-04-19 | 22:11

Het wordt tijd voor een Nobelprijs voor Terreur. Winnen moslims ook nog eens een Nobelprijs. En welverdiend!

piloot47 | 28-04-19 | 22:08 | 2

Ex equo 1.5 mrd !

Elder of Z. | 28-04-19 | 22:17

Nou nou nou. Die is allang gewonnen door vredesduif Yasser Arafat.

medusa324 | 28-04-19 | 22:23

Das heist stigmatisation! Straks rijden er weer treinen #d666/off.

Ramses Sappie | 28-04-19 | 22:06

Heau, laten we nu niet alle moslims over één kam scheren.

Grensrechters worden ook doodgeschopt door autochtone Nederlanders!
Oh, wacht.

Conrectoren worden ook door het hoofd geschoten door autochtone Nederlanders!
Oh, wacht.

Kritische filmmakers worden ook van hun fiets geschoten door autochtone Nederlanders!
Oh, wacht.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over die invalide geschoten student in Groningen, de bijna doodgeschopte omaatjes en die meisjes die in een Antwerps hotel zijn gedrogeerd en verkracht.

Da's zijn nog maar alleen de Nederlandse slachtoffers.

Maar ach, als 80% procent van de Nederlanders op de foute partijen blijft stemmen, waarom moet ik me dan nog boos maken?

#zwakvolkdatzichzelfnietwilverdedigeniszwak

Padjepejer | 28-04-19 | 22:02 | 4

Elke dag wordt er wel iemand wakker geschud. We zijn met meer.

Mr_Pikibelly | 28-04-19 | 22:14

@Mr_Pikibelly | 28-04-19 | 22:14:
Eens dat er iedere dag wel iemand wakker geschud word . Misschien zelfs wel 10 , maar waarom zie je dit dan niet terug in de uitslag van de verkiezingen ?
Ik vertel dit verhaal al ruim 25 jaar , aangezien ik wel bijtijds wakker was en ook op Janmaat al stemde . In mijn omgeving word er redelijk rechts gestemd ( Westerkwartier ) , maar wat helpt je dat als in de studentenstad Groningen door de naiefjes louter GL word gestemd ?!!
En het erge is dat die stumpers niet eens weten waarom ze er op stemmen , maar het word ze voorgekauwd op de scholen door deugende landverraders die nog geen spijker in de muur kunnen krijgen . En zo komen we geen steek verder . Ja verder richting weg met ons :(

ghetto-is-back | 28-04-19 | 23:05
▼ 1 antwoord verborgen

Helemaal niet verkeerd. Met weinig middelen zoveel mensen omleggen. 9/11 qua kill ratio staat op 1 natuurlijk. Sommigen aanslagen waren natuurlijk ook slecht uitgevoerd maar toch. Nette score. Zijn ze toch ergens goed in.

EmilioEsteves | 28-04-19 | 22:02 | 4

@Sans Comique | 28-04-19 | 23:00:
Je plemp stelt me enigzins vrolijk nog :)

ghetto-is-back | 28-04-19 | 23:08

@ghetto-is-back | 28-04-19 | 23:08:

Tsja, dat amateuristische gedoe is aan de ene kant grappig, maar ze maken wel veel meer kinderen dan wij. Dus ze kunnen fouten maken. Als één van ons ontkomt, is dat een verlies dat veel minder snel is goed te maken.

Padjepejer | 28-04-19 | 23:21

@Sans Comique | 28-04-19 | 23:00: Er zijn genoeg moslims, hebben geen dure training nodig zoals soladaten en ook zo'n bomgordeltje maken kost niet zoveel.

EmilioEsteves | 29-04-19 | 02:26
▼ 1 antwoord verborgen

Dit zijn doden, hoe zit het met overvallen, intimidatie, aanranding en ga nog maar even door.

lacucaracha | 28-04-19 | 22:00 | 1

In Duitsland staat de teller op 73477 sinds 2015

joppo0 | 28-04-19 | 22:11

En er is altijd wel een debiel te vinden die durft te beweren dat het helemaal niets met de islam te maken heeft.

EUrofoob | 28-04-19 | 21:58 | 4

in de 2e Kamer zitten er al snel 50 "politici" die dit durven te verkondigen.

SugarCandyMountain | 28-04-19 | 23:00

@Pieter Breydel | 28-04-19 | 22:48:
Zoveel, dat het de norm is geworden.

Sans Comique | 28-04-19 | 23:02

Maar is het relevant of het met islam te maken heeft? Dat is het gekozen machtsmiddel van machthebbers uit de vnl. Arabische wereld. En als ze geld of luxegoederen nodig hebben dan stoppen ze 'ons' in "het Westen" weer wat olie toe. Ze houden hun eigen volk dom en aggressief jegens ons met die islam, sturen af en toe wat plukjes onze kant op en draaien onze leiders een rad voor ogen waar het energiepolitiek betreft. En de nieuwe klimaatreligie die ons hier van de olieverslaving af moet helpen, dat volksaansturingsmodel dat werkt hier niet meer. De olie controlerende leiders van de voornamelijk islamitische delen van onze wereld die hadden het nog nooit zo goed als nu. En dat heeft inhoudelijk weinig met islam te maken.

CynicalBastard | 29-04-19 | 08:43
▼ 1 antwoord verborgen

31.221 aanslagen
En die, die zijn verijdeld en mislukt, zijn daar dus nog niet bij opgeteld.
146.811 doden
En hoeveel gewonden zijn er?
31.221 aanslagen betekent gemiddeld zo'n 4,7 aanslagen per dag.

Kijkeensaan | 28-04-19 | 21:55 | 3

Gewonden? Gemiddeld zo'n 3 x meer als de doden.

Mr_Pikibelly | 28-04-19 | 22:15
-weggejorist-
ghetto-is-back | 28-04-19 | 23:19

@ghetto-is-back | 28-04-19 | 23:19: Ze worden niet als mislim geboren , maar als mens. Het feit dat ze de naam allah als eerste horen ipv papa of mama , dat is het probleem. Pure hersenspoeling die al in de buik begint . ISLAM =SEKTE

Kim-Jung-Un | 29-04-19 | 00:24

Ik wacht nog op het 'argument' dat de meeste slachtoffers van islamitisch terrorisme moslims zijn. Net alsof dat de Islam vrij zou pleiten. Of hadden de Beeldenstorm en de Inquisitie ook niks met het Christendom te maken?

His Lordship | 28-04-19 | 21:49 | 4

Inquisitie heeft zo'n 5 tot 10 duizend slachtoffers opgeleverd over al die jaren en de Inquisitie was niet van de kerk maar van de Spaanse en Italiaanse overheden.

Sans Comique | 28-04-19 | 23:04

@Sans Comique | 28-04-19 | 23:04: In die tijd waren er ook veel heksen dus die inquisitie was echt wel nodig.

EmilioEsteves | 29-04-19 | 02:28

Het pleit de Islam niet vrij, maar toont wel enigzins aan dat het probleem niet een echt Westers probleem is.

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:35
▼ 1 antwoord verborgen

De heer Rutte zegt - opvang en zorg in eigen regio is beter en goedkoper.
Wat we niet begrijpen waarom Rutte III gewoon doorgaat met het bieden van opvang waarbij men onder de noemer van vluchteling hier een woning met een uitkering krijgt aangeboden.
Wat wil Den Haag hiermee bereiken?

sociaal_econoom | 28-04-19 | 21:44 | 4

omdat het nogal lastig is om iemand die *hier* is, *daar* op te gaan vangen. Hij is toch al *hier*?

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:38

@Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:38: en de wijze waarop dat individu "hier" kwam is onomkeerbaar? Neen. We hebben de technologie en we hebben de wet- en regelgeving. Wat faalt is handhaving en uitvoering.

CynicalBastard | 29-04-19 | 08:54

@CynicalBastard | 29-04-19 | 08:54: helemaal eens. Asielaanvragen kunnen gewoon binnen 6 weken (max) worden afgehandeld. Bewijslast ( wie ben je en waar kom je vandaan) kun je gewoon omkeren. Maar dat is de discussie dus niet en een hele andere..
Maar neemt dus niet weg dat die personen dan toch al hier zijn.
Dus opvang *daar* houdt dus maar 1 ding in: vriendjes worden met de landen die dat moeten opknappen voor ons

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 09:53
▼ 1 antwoord verborgen

GroenLinksers en D66-tuig gaat dit zeker downplayen en daarmee ontkennen ze de feiten. Want inclusiviteit en diversiteit met een klimaat sausje erover heen is een religie en daar horen nu eenmaal slachtoffers bij. Er is een prima vergelijking te maken met de ontkenners van de holocaust en dat maakt die fanatieke linkse lieden nazi's. Staatsgevaarlijk gekken die heulen met de vijand en geweld noch schuwen noch afkeuren.

ILF2 | 28-04-19 | 21:42 | 24

@ILF2 | 28-04-19 | 23:48: Lees hieronder het bericht van Kim Jung Un. Dat bewijst precies wat Demesmeaker zegt. Ik zelf onderschrijf het probleem van het Moslimterrorisme volkomen, maar om die reden alle Moslims het land uit flikkeren is ronduit schandalig.

ArjenZH | 29-04-19 | 10:44

@ArjenZH | 29-04-19 | 10:44: Ik zeg niet dat alle moslims het land uit geflikkerd moeten worden. Dat zeggen Baudet en zelfs Wilders ook niet. Hoe komt u daarbij? Ik heb het over de wegkijkers en het gemak waarmee een soort omvolking wordt gepropageerd door links. In dit soort discussies wordt iets voor je ingevuld wat je helemaal niet hebt gezegd. Dan zet je weer hele bevolkingsgroepen tegen elkaar op en dan wil je ineens alle moslims het land uit hebben. Is onzin.

ILF2 | 29-04-19 | 11:29

@ILF2 | 29-04-19 | 11:29: Er is helemaal niemand voor omvolking dat is een extremistische fantasie. Gezinshereniging etc is al fors ingeperkt, maar 0 immigratie is gewoon onmogelijk tenzij je een hek met prikkeldraad om heel Nederland wil zetten. Dat heeft enorme economische consequenties en in zo’n land wil ik niet leven. Dat is wat anders als alle niet PVV en FvD aanhangers in de schoenen schuiven dat ze iedereen maar binnen willen laten.

ArjenZH | 29-04-19 | 11:37
▼ 21 antwoorden verborgen

Dit valt niet meer te downplayen.
En de kranten maar berichten over 'extreem-rechts'.

letopuwzaak | 28-04-19 | 21:36 | 2

Die kranten hebben wel gelijk door zelf onkruid voedingsbodem te hebben gegeven.
Links heeft extreem rechts versterkt door merkels wir schaffen das uit te vergroten.
Geen schuld, wel oorzaak.

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 21:49

We zullen hier in de Nederlandse media niets over horen behalve via GS.

Dirk III | 28-04-19 | 21:36

Irak, 1 oorlog, 800,00 directe en indirecte burgerdoden

Endoscopie | 28-04-19 | 21:35 | 6

@Dirk III | 28-04-19 | 21:48:
Het ging denk ik niet om de reden, maar om het effect dat gebracht moest worden. En dat is gelukt.

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 21:52

@Dirk III | 28-04-19 | 21:48: nee dombo.. er is een 100% causaal verband tussen de Irak oorlog en 9/11. Als je dat nog niet weet dan ben je gewoon af en verdien je gewoon je gevoel van onvrede volledig.

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:40

@Is dit nog nieuws? | 28-04-19 | 21:48: het probleem is wel dat heeeeeel veel moslims dat vinden.. en ook dat heeeeel veel mensen gewaarschuwd hebben dat ze dat zouden gaan vinden

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 09:56
▼ 3 antwoorden verborgen

Gemiddeld nog geen 5 per aanslag.
Sukkels

schoon-schip-maken | 28-04-19 | 21:31

De smerige islam, nog smeriger de deeper state. Het is nu inmiddels wel duidelijk he.

Bill Cosby | 28-04-19 | 21:30

Is een incident.

Dr_antonickx | 28-04-19 | 21:29 | 2

Verwarde mannen. Diabetes is een wereldwijd probleem.

Nuuk | 28-04-19 | 21:33

Hysterie!

Dirk III | 28-04-19 | 21:34

De Heilige Koran: "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and every fingertip of them.”

Een islamiet zal een ongelovige uitleggen dat dit bij 1 veldslag hoort, ergens in de 7e eeuw N.C.
Maar de Koran heeft zogenaamd altijd bestaan – en Adam heeft die passages over geweld als eerste gelezen. Wat moet die wel niet gedacht hebben?

Slogra | 28-04-19 | 21:27 | 3

De Heilige Koran: "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and every fingertip of them.”

Ik geloof niet in de koran /allah.

Is dit nog nieuws? | 28-04-19 | 21:48

De bijbel:
When the LORD your God brings you into the land where you are entering to possess it, and clears away many nations before you, the Hittites and the Girgashites and the Amorites and the Canaanites and the Perizzites and the Hivites and the Jebusites, seven nations greater and stronger than you. And when the LORD your God delivers them before you and you defeat them, then you shall utterly destroy them. You shall make no covenant with them and show no favor to them. (Deutronomy 7:1-2)

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:44

@Is dit nog nieuws? | 28-04-19 | 21:48: het is maar wat je ermee doet, met die teksten natuurlijk.. en onder welke omstandigheden.

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:46

Ik zou zeggen, knal die cartoon er even in, dan hebben we dat ook weer gehad en kan ik rustig gaan slapen.

knutsel_ | 28-04-19 | 21:26 | 1

Dit gaat wel weer een 'cartoon' worden aan de andere kant van de grote plas. Alexandria Ocasio-Cortez:
files.catbox.moe/xgxzjb.jpg

Zwezerik | 28-04-19 | 21:30

Knappe kerel die dit gaat down playen. Waarschijnlijk de krant beschuldigen van nep nieuws Nog wat journo's in diskrediet brengen en, zsm met een scoop komen die uiteraard voor dit soort calamiteiten op de plank ligt. Glas plas ....

Yeohan | 28-04-19 | 21:25 | 3

Het is islamofobie, dus argument ongeldig en strafbaar. 2 tellen, best wel knap ben ik idd.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:27

Waarschijnlijk komen moslims met een oorzaak/gevolgverhaal. Het komt omdat wij moslims opblazen in het Midden Oosten (degenen die wij proberen te raken zijn extremisten, daarmee erkennen ze dat de islam een extremistisch geloof is waar zij van deel uitmaken. Toch mogen ze blijven en vragen wij ons niet af hoe in vredesnaam ze asiel kunnen krijgen). Zij komen hierheen, omdat wij daarheen gaan (Jah, om hun shit op te ruimen. We worden niet bedankt).

klowiepowie | 28-04-19 | 23:13

@klowiepowie | 28-04-19 | 23:13: lijkt me evident dat er nogal wat Syrische vluchtelingen waren vanwege een oorlog in Syrië. Of heb je de afgelopen 7 jaar met je kop in je hol gezeten?

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 09:58

Komt omdat ze allemaal een nare jeugd hebben gehad,
vraag maar aan Jan Mulder.

NatNiks | 28-04-19 | 21:21

En volgende week een zelfde bericht over alle burgerslachtoffer van het Amerikaanse leger sinds 9/11? Is minstens zo lang. Zijn ook veelal moslims die gedood zijn net zoals in de bovenstaande lijst.

Koos Knak | 28-04-19 | 21:21 | 6

Wat deze lijst zo verschrikkelijk maakt is de oneindige wreedheid van de islamitische slachters. Of het nu de Israëlische deelnemers aan de Olympische Spelen in München betreft, de levend verbrande peuters in een bus te Jeruzalem of de gemartelde bezoekers van de Bataclan, huiveringwekkender en satanischer is er na WO2 niet te vinden. Met als toppunt de moord op de kleintjes in hun feestkleding in Beslan.

Maris v.d Hof5393 | 28-04-19 | 21:44

@Maris v.d Hof5393 | 28-04-19 | 21:44: De terroristische actie in 1972 in München was niet eens meegerekend – evenmin als de Griekse en Armeense genocides, of de massamoorden van Luxor en Granada. Het topje van de ijsberg, dus, die afgelopen 18 jaar. The list goes on.

Slogra | 28-04-19 | 22:48

@Johnweer | 28-04-19 | 21:32: wie ontkent dit dan! Uitspraken graag.. of ben je gewoon een beetje aan t relnichten? Aanstellers worden niet serieus genomen he... denk daaraan

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 08:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoe vaak moet ik het nog horen van de linkse deugers je moet ze niet allemaal over een kamp scheeren .hierbij mijn gelijk

Haat-links | 28-04-19 | 21:20 | 2

Met een F16 kun je heel hard over een kamp scheren... sorrie, scheeren.

ploppy | 28-04-19 | 21:39

Als je ze niet over 1 kam mag scheren, dan moet je discrimineren om zodoende de goede van de slechte te scheiden. Maar discrimineren mag ook niet van ze. Oftewel, waar hun strategie op neer komt is: je moet zwijgen over alles wat krom is.

unshift | 28-04-19 | 22:11

Print dat kranten bericht uit op 2m2 en hang die op het binnenhof op. En net zo lang totdat ze het niet direct verwijderen

Olleke | 28-04-19 | 21:16 | 6

@de Voorzittert | 28-04-19 | 21:24: dat is een erg goed idee. @geenstijl, jullie zijn erg goed in dit soort acties.

ole guapa | 28-04-19 | 21:36

@de Voorzittert | 28-04-19 | 21:24:
Goed idee. Reclame code commissie zal wel opdracht worden gegeven om een slap excuus te vinden om dit niet toe te laten. Maar als we niet proberen gebeurt er niets

Olleke | 28-04-19 | 21:50
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Ongeblustekalk | 28-04-19 | 21:12 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Verhip, 31.221 aanslagen. Hoeveel keer per aanslag zou er 'allahu akbar' zijn geschreeuwd..?

Op de één of andere manier vinden moslims dat fijn, allahu akbar schreeuwen.

Kan jij tellen hoe vaak ze het in dit 53 seconden durende filmpje roepen?

www.youtube.com/watch?v=y-UKmeaChGc

Padjepejer | 28-04-19 | 21:11

Er kleeft heeeeeeel wat bloed aan de poten van de linkse politiek en media.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 28-04-19 | 21:08 | 4

Juist ja,..... ik zou zeggen de hoofdverantwoordelijke is de religie zelf??

miko | 28-04-19 | 21:27
▼ 1 antwoord verborgen

Relax allemaal, ik zet gewoon Imagine alvast in: image there’s no yoko, imagine all the people lala

RickTheDick | 28-04-19 | 21:08

Het ieshj die sgjoeld von Wielders.

Slogra | 28-04-19 | 21:07 | 1

Geev mei die doekoe je weetz.
Nederland luilekkerland.
Schjoppuh met die schoentjuh.
Sjtekuh met die mesjuh.

Padjepejer | 28-04-19 | 21:18

Heeft -volgens MSM- niets met Islam te maken, zijn allemaal:
1. Verwarde baardmannen,
2. Baardmannen met lage bloedsuikerspiegel,
3. Extremistische lone wolfs, met baard,
4. Baardmannen met geld/relatie/drank/drugs/asiel problemen.
5. Baardmannen boos op Geert Wilders,
6. Baardmannen boos op cartoontekenaars.

Aankruisen naar keuze.

Bolder | 28-04-19 | 21:05 | 3

X Baardmannen met een zielige jeugd

Bon-sens | 28-04-19 | 21:26

Ik heb ook een baard en heb niets met de pedo-religie. Aub niet alle baardapen over 1 kam scheren

doemijjezusjemaar | 28-04-19 | 21:46

Hah, baard, kam en scheren. Toen keek ik naar je schermnaam en nu vraag ik welke pedoreligie?

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 22:36

Tsja, je moet tegenwoordig geluk hebben M niet door de islam te worden opgeblazen of neergestoken te worden. Voor de rest is het volgens de politici hysterie van de witte mens

Eddy67 | 28-04-19 | 20:59

Dit bericht schreeuwt om censuur.
Hoe durven ze dit af te drukken in een krant.
Nu krijgen moslims een slechte naam.
En ze hadden nog zo afgesproken de blanke man de schuld te geven

Jacktheflipper | 28-04-19 | 20:58

Tegen mensen die dit als nieuws ervaren zou ik willen zeggen :
Heb je onder een rots geleefd de laatste 18 jaar?

Het leven is zwaar | 28-04-19 | 20:51 | 1

Bovendien is het terrorisme niet begonnen op 9/11/2011 maar die dag is het wel aardig op de kaart gezet.

Joostmochtnietsweten | 28-04-19 | 21:17

Some people did something...

Paaldanseres | 28-04-19 | 20:51

Dit zet de vrede van de islam best in een kwaad daglicht.

spamzuiger | 28-04-19 | 20:49

Het NOS 'journaal' van vanavond:
-
Eerste item: biomassa en houtkorretjes, 4 minuut 50 seconden
-
Tweede item: aanslag synagoge US: 50 seconden.
-
... als het een aanslag op een moskee was geweest.... - precies!

bisbisbis | 28-04-19 | 20:49 | 5

Never. Niet zolang als er van onze belastingcenten nog linkse hobby's bedreven worden door mensen die aan diezelfde belastingcenten tonnen salaris over houden..

bisbisbis | 28-04-19 | 21:21

@Superior Bastard | 28-04-19 | 21:06:
-
Sprak hij onder een lijst met de namen van 146.000 doden.

bisbisbis | 28-04-19 | 21:23

@Superior Bastard | 28-04-19 | 21:06: Ook de moslim aanslagen en hun nasleep in Sri Lanka lijken voor de NOS geen nieuws meer. Terwijl er o.a. een inval was in de belangrijkste moskee van de NTJ-beweging (die verantwoordelijk wordt gehouden voor de aanslagen). Slecht nieuws over moslims verzwijgt de NOS liever.

Pierke Pierlala | 28-04-19 | 21:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Strike.
Nu is de politiek aan zet............ doe dan!

bwanabanjo | 28-04-19 | 20:46 | 1

Hahaha. De politiek in Nederlandje heeft van zichzelf een slaaf gemaakt van de eu, van brussel (Dus Duitsland en Frankrijk). Die.Doen.Niets.

Mark_D_NL | 28-04-19 | 20:51

Dit is een spectaculair lijstje. Je kunt ook een ander lijstje maken: de welvaart van elk islamitisch land. Die is of laag of gebaseerd op oliewinnig. Een islamitisch land is of arm of rijk door dom geluk. Voor mij is dat een goede reden om de islam met wantrouwen te bezien.

Wat het precies is? Dictators die hun bevolking uitzuigen en het land niet ontwikkelen. Mensen die in opstand komen en dan zo door het lint gaan dat ze alles en iedereen buiten eigen stam en sekte uitmoorden. Dat is zo'n beetje de islamitische cultuur. Baas of slaaf. Geen compromissen.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:46 | 1

Lijstjes met feiten en harde cijfers, daar zie ik graag meer van op Geenstijl.

spamzuiger | 28-04-19 | 20:50

Voor sommigen is een bericht zoals dit een soort wedstrijd.

Wie heeft de meeste doden op zijn naam?.
Adolf Hitler?
Napoleon?
Stalin?
Dejengis Khan?
Pol Pot?
Mao Tche Tchung?
Het verkeer?
Fijn stof?
Het Westen?
De blanke?
De conquistadores?

Aan het eind van zo'n posting, lezen we dan altijd het zinnetje, dat alles relatief is en dat het wel meevalt met dat islamitische geweld.

We hebben dus blijkbaar NIETS geleerd van de geschiedenis en we blijven wegkijken.
Alles, echt alles doen we om ons onderbewustzijn te sussen.

Islam is vreselijk, inderdaad, maar er zijn nog ergere dingen op de wereld..

En nu vlug weer naar RTL 4 kijken, het weerbericht voor morgen is echt veel belangrijker...

Ja, doe mij ook nog maar een bakkie koffie Truus, en neem even de suiker en melk mee.

Heppie-even-voor-mij | 28-04-19 | 20:45 | 8

146.811 doden zijn enkel door terreur. De islam heeft nog veel meer doden dan dat op zijn conto. Direct door bijvoorbeeld eerwraak, discriminatie van anders denkenden, vrouwenmishandeling en indirect door economische achterstand, hongersnood, burgeroorlogen, etc. De Koran telt meer doden dan Mein Kampf.

Joostmochtnietsweten | 28-04-19 | 21:32

Magere Hein.....?

Knokloof | 28-04-19 | 21:33

Ouderdom wordt ook steevast over het hoofd gezien

kindapaas | 29-04-19 | 01:09
▼ 5 antwoorden verborgen

Verliezen toch weer van de VS. Die hebben alleen al in Irak minimaal 1 miljoen uitgegumd.

koter | 28-04-19 | 20:45 | 1

En wat dachten we van aanslagen van alle toetsenbordhelden? Die tellen we verdomme per minuut. Is waarschijnlijk veel erger want islaamaafooobiiiie natuurlijk. Kom naar me broeder.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:44 | 1

Ik heb islamofobie verkeerd geschreven, waar is mijn schaamhoekje.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:33

En dan nog 1 miljard mensen in de wereld die dagelijks (over)last ondervinden door islamieten.
Intimidatie, bedreiging, manipulatie, religieuze drammerigheid etc.

Ruimedenker | 28-04-19 | 20:41 | 1

Ontelbaar

Dirk III | 28-04-19 | 21:12

Leuk dat al die namen links uitgelijnd zijn, maar het is vergeefse moeite. Links kan het zo nog steeds niet begrijpend lezen.

Johnweer | 28-04-19 | 20:40

We zijn nog met meer, toch? Mark?

Pislinq | 28-04-19 | 20:38 | 1

Wereldwijd gezien is westerse blankmans heavily outnumbered.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:19

Zijn er niet meer mensen dood gegaan door van een keukentrap te flikkeren?

Zoltan | 28-04-19 | 20:36 | 2

Hoeveel moslims zijn van een keukentrap geflikkerd, DAAR gaat het om.

skoftig | 28-04-19 | 20:40

En wat vindt Jan Mulder hiervan?

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:35 | 2

Ik denk dat hij vast blij is nu eindelijk de oorzaak van dat vre-se-lij-ke bestaan te horen te krijgen. De islam dus.

knutsel_ | 28-04-19 | 20:46

En gaat Freek een statement maken?

Carryon | 28-04-19 | 21:19

Is er ook een lijstje over de afgelopen 18 jaar jaar van roofovervallen, diefstal, inbraken, verkrachtingen, aanrandingen, lichamelijk geweld, kopschoppen, plofkraken, etc. waar moslims bij betrokken waren? Het is dan wel geen terrorisme maar toch..

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:34 | 4

Nee, dat komt door een moeilijke jeugd, trauma's en zo. Heeft niks met hun kutreligie te maken, hoor.

Pislinq | 28-04-19 | 20:40

@Koonkluk Huis | 28-04-19 | 
Dan kom je gewoonweg krant te kort. Dan wordt het al een boekwerk van zo'n 5.000 pagina's.

Paaldanseres | 28-04-19 | 20:47

Yep, en dat zijn alleen nog maar de strafbare feiten. Nog meer feiten vallen onder de categorie die net niet strafbaar zijn. Het staren, het intimideren, het schelden, het spugen. Daardoor zijn hele wijken in de grote steden verlaten door Nederlanders. Mooi of droevig voorbeeld was het tuig dat in de bus in Ter Apel wilde. Het is categorie "bloed onder de nagels weghalen" maar de politie kan en wil er niets mee, want het het is niet strafbaar.

Graaier | 28-04-19 | 20:53
▼ 1 antwoord verborgen

Is hier trouwens ook een linkje van? Kan het nergens vinden op de site.

azijnseikerT | 28-04-19 | 20:33 | 4

Zoals petersteenkamp en mameloe al eerder reageerden.... Met deze site kom je het weekend wel door: www.thereligionofpeace.com

HenkyPanky | 28-04-19 | 20:42
▼ 1 antwoord verborgen

Trieste balans. Een geluk dat het Westen zelf schone handen heeft, Decennia lang is er geen bom gegooid en geen enkele burger gedood....

Prinsemarij | 28-04-19 | 20:31 | 5

7 jaar Syrië c.a. 370000 doden.
Islamitisch geweld onderling.
Nee, het westen heeft niet altijd schone handen, net zo min als de Russen.
Maar zonder “onze” bommen zou het aantal slachtoffers nog veel groter geweest zijn

Ruimedenker | 28-04-19 | 20:59

Het sarcasme waardeer ik wel, gelukkig maken we hier alleen die bommen en granaten. Maar daar zie ik eigenlijk ook bizar weinig van terug vloeien naar mijn portemonnee. Zou het kunnen dat we allemaal genaaid worden?

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Het mes snijdt aan twee kanten. Ook Het Westen gaat als beesten tekeer in het Midden Oosten. Daarom: als het Westen nou eens kapt met bemoeiemis en Het Oosten al haar alhier verblijvende zielsverwanten terugneemt is iedereen (op wat zieke machtswellustelingen na) happy. Zou je zeggen.

De Libertariër | 28-04-19 | 20:29 | 6

@Bytemaster | 28-04-19 | 20:43: Maar die brandhaard sloeg zelden over naar het 'Westen'. Dat is nu wel anders. Door de internationalisering komen ze veel makkelijker hier heen. Dat is nu niet meer om te draaien. Dus zullen we moeten leren samen te leven. Dat kan alleen als we allemaal stoppen met geweld gebruiken en elkaar leren te respecteren. Kunnen we dat niet, dan blijft het nog heeeeeeeel lang zo doorgaan.

ho4x | 28-04-19 | 20:51

Zou je idd zeggen. Waarschijnlijk wil het oosten die troep ook niet terug want daar hebben ze zelf natuurlijk nog steeds genoeg van.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:59

@ho4x | 28-04-19 | 20:51: Waarom samenleven ? Deporteren die hap, ze maken er hier een zooitje van, kosten miljarden en brengen alleen maar slechte dingen. Ongewenste buitenlander, hup eruit.

GerMonster | 29-04-19 | 03:58
▼ 3 antwoorden verborgen

De meeste mensen zijn rechtshandig dus wat is er zo fout aan rechts???
Linkshandig is in de minderheid dus ik hoop dit ook voor de politiek.

pino2 | 28-04-19 | 20:27 | 2

In diverse culturen is de linker hand de poeperhand.

nr123456789 | 28-04-19 | 20:38

Which still fucks me up, je reet met de hand afvegen. In de woestijn zijn niet veel blaadjes maar ik dacht dat daar die kameel voor was. Waarom was dat ooit een ding.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:25

Je kunt deze aanslagen niet loszien van het wezen van de islam: jihad, koran, mohammed.
Ik hoop dat ik niet weer een ban krijg, maar het is toch echt waar wat ik schrijf.
Het nationaal-socialisme is als haatdoctrine door de wereldmachten actief ontmanteld en dat zou ook met de islam moeten gebeuren. Anders wordt de ellende steeds groter en erger tot het niet meer te beteugelen is.

Superkwatta | 28-04-19 | 20:24 | 2

Is wel waar.

medusa324 | 28-04-19 | 20:36

Je bent er nog !!

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:49

Dus? De Islam is goed voor het klimaat, is dat de conclusie?

skoftig | 28-04-19 | 20:23 | 2

Bommen niet..... veel fijnstof en CO2

Fatwabuster | 28-04-19 | 20:25

Goed tegen overbevolking, welliswaar van onze soort.

Pislinq | 28-04-19 | 20:42

En dat nog maar sinds 9/11. Moet je nagaan wat de 1400 jaar daarvoor (sinds het ontstaan van de Religie van de Vrede) al niet vermoord is. Een walgelijke en verderfelijke ideologie.

En links maar wegkijken. En maar blijven wegkijken. En het maar niet benoemen. En mensen die de olifant WEL benoemen demoniseren.

Er moet een tribunaal komen. Waar de voornamelijk linkse media ter verantwoording moet worden geroepen.

aamert | 28-04-19 | 20:23

Them or us.

horsteknots | 28-04-19 | 20:21 | 1

I agree

CododerDritte | 28-04-19 | 20:47

Laten we niet uit het oog verliezen dat het gevaar vanuit extreem rechtse hoek vele malen groter is.
Volgens Linkse deugers.

matatwork | 28-04-19 | 20:20 | 1

tis maar goed dat je het laatste regeltje erbij hebt getikt....... anders had ik je vervloekt. Lets be friends!

pino2 | 28-04-19 | 20:26

Hoeveel doden hebben de Islam, de Joden en de Christenen gezamenlijk op hun geweten. Dat loopt waarschijnlijk snel op naar een Miljard.
--
Religie = Moord

Mark_D_NL | 28-04-19 | 20:19 | 9

@'superior' bastard
Palestijnen is geen aantal. Ik snap waar je naar toe wil maar tuig wat niet ontruimd bij een courtesy call hebben we niks mee te schaften. Maak je supervillan hideout ook niet onder school of ziekenhuis, zou al schelen.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:53

@Superior Bastard | 28-04-19 | 21:11:
Ja? Aantallen?

Roadblock | 29-04-19 | 00:04
▼ 6 antwoorden verborgen

Dat zijn 4,75 aanslagen per dag.
Dat zijn 22,34 slachtoffers per dag
Maar als je het relativeert en weet dat terroristen er 18 jaar over doen om een stad als Haarlemmermeer (144k) of Den Bosch (143k) uit te moorden, dan valt het ook wel weer mee, toch?

tipo | 28-04-19 | 20:19

D'r ligt mij óók nog iets bij van Fürstenfeldbrück, destijds München airport.
Die 18 jaar klopt niet, die narigheid is al veel eerder begonnen.

hotnot | 28-04-19 | 20:16

De terreur binnen de eigen islamitische bevolking is hier nog buiten beschouwing gelaten. Denk aan al die vrouwen die gestenigd worden omdat ze van zo’n teringlijer willen scheiden of de homo’s, omdat ze gewoon homo zijn? Dit is nog maar het topje van de ijsberg.

BluRay | 28-04-19 | 20:13 | 1

tja wat ze elkaar aandoen..... niet echt belangrijk o nee echt niet belangrijk

coolgen | 28-04-19 | 20:17

Komt door die westerse bemoeienis in al die landen alleen maar om geld en olie. Het is schandalig. En jullie zitten hier uit angst een beetje te janken. Wees niet bang en verman je.

pauljunior | 28-04-19 | 20:13 | 16

pauljunior | 28-04-19 | 20:20 |
De kruistochten begonnen in 1096, en waren een reactie op de veroveringen van de moslims.
Die veroveringen van de moslims waren toen al een tijdje bezig hoor.
Zoals ik al zei: Onwetendheid- Klok klepel.

Roadblock | 28-04-19 | 20:42

Denk dat Zuid Amerika de mooiste verovering van de Christenen is. Kan de Islam een voorbeeld aan nemen.

roxymusic | 28-04-19 | 21:09
▼ 13 antwoorden verborgen

"...146.000 Todesopfer - die meisten von ihnen Muslime..."
En toch houden de Deugers vol dat die aanslagen niks met de Religie van de Vrede van doen hebben, en dat 'het Westen' die aanslagen triggert en de eigenlijk schuldige is.

Schoorsteenveger | 28-04-19 | 20:10 | 2

Touché.

schijtzat | 28-04-19 | 20:17

Het westen bestaat, in principe is dat al genoeg om hier de schuld te krijgen.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 21:04

Vanwege dit soort shit heb ik dus ook geen keukentrapje thuis.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:08 | 1

Daarom heb ik ook een vliegend tapijtje voor de moeilijke hoekjes.
#KeukentrapjesZijnMoord!

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:12

Ja MaAr BrEiViK1!1

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:08 | 2

En Christchurch!

medusa324 | 28-04-19 | 20:11

En Tristan van der Vlis en uiteraard Karst Tates

ghetto-is-back | 28-04-19 | 23:26

De tellingen over slachtoffers van Amerikaanse oorlogen zijn al wat langer bezig: meer dan 20 miljoen doden in 37 landen. De officiële tellingen van directe slachtoffers van Amerika en kameraden sinds 9-11 liggen rond de 500.000. Maar officieel en hoogst waarschijnlijk dus zo “optimistisch” mogelijk, los van dat dit alleen directe slachtoffers betreft.

Balgesjaakt | 28-04-19 | 20:02 | 10

Tang varken, balgehakt.

Superkwatta | 28-04-19 | 20:22

U vindt het wel oké begrijp ik. Da´s dan mooi. Gaan we verder op dezelfde weg. Omdat u het zegt! Nou goed?

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:55
▼ 7 antwoorden verborgen

Met alle respect, maar dit is slechts het topje van de ijsberg. Tel hier de ontelbare doden van de religie van de achterlijkheid bij op die door de sharia, eerwraak, regelrechte politieke terreur en islamitisch geïnspireerde ongelukjes a la de moord op Anwer Sadat, Mahatma Gandhi en zo velen meer bij op (hoi www.hrw.org/news/2018/10/09/indonesia... ) en de holocaust verbleekt er bijkans bij.

Elke moord is er een teveel. De kwantificering van de waanzin die ons mensen drijft is onbegonnen werk.

Want het is een kwalitatief probleem.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:02 | 2

Helaas klein foutje. Gandhi is vermoord door een hindoe.

dagpauwoog | 28-04-19 | 20:15

@dagpauwoog | 28-04-19 | 20:15: Waarvan akte. Elke gek zijn gebrek.

Aan nuttige idioten binnen elke vorm van collectieve zinsbegoocheling geen tekort aan zeloten. Nogmaals een kwalitatief probleem dus. Op de een of andere manier ontbreekt het het gezonde verstand, of gewoon burgermansfatsoen, aan aantrekkingskracht. Mij is het een raadsel waarom.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 20:33

En, zijn we een stap verder gekomen?

hotbrasil | 28-04-19 | 20:01 | 4

Met wat? Dit artikel? Die aanslagen? 9/11? Jouw, mijn, elk reaguursel ooit?

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:15

Ik bedoel de moslimterroristen met hun visie. Hebben ze al terrein gewonnen? Ja, dat doet de EU al voor ze, dus die aanslagen heeft ze niet echt verder geholpen

hotbrasil | 28-04-19 | 20:28

Er zijn er nu een hoop bij hun 72 dadels, die zullen vast blij zijn. Voor de rest denk ik nee, want het wereldwijde kalifaat is na 1400 jaar nog steeds een concept, ze zullen zich vast onbegrepen voelen. En boos.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:39
▼ 1 antwoord verborgen

Islam ies liefde, iek zzzweer.

Manus Olie | 28-04-19 | 20:01 | 2

Het is: "iek sweer" en niet anders.

eerstneukendanpraten | 28-04-19 | 20:08

Liefde voor allah, zo zou je het wederom kunnen stellen als dhimmi.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:11

Mss mogen die maffe Amerikanen ook eens in de spiegel kijken. 'Running into the millions'.
Ze geven er geen reet om.

"Brown University’s Costs of War Project this month released a new estimate of the total death toll from the U.S. wars in three countries: Iraq, Afghanistan, and Pakistan. The numbers, while conservatively estimated, are staggering. Brown’s researchers estimate that at least 480,000 people have been directly killed by violence over the course of these conflicts, more than 244,000 of them civilians. In addition to those killed by direct acts violence, the number of indirect deaths — those resulting from disease, displacement, and the loss of critical infrastructure — is believed to be several times higher, running into the millions."

Ichneumonidae | 28-04-19 | 20:01 | 15

@Ichneumonidae | 28-04-19 | 21:48:
Jij zegt in de spiegel kijken. daarmee insinueer je dat ze zelf ook terroristen zijn. Sessine heeft gelijk.
Lees je eigen zooi eens terug, lefteye.

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 21:56

@Ongeblustekalk | 28-04-19 | 21:56: In zekere zin is dat lijstje klein bier, als je dat vergelijkt met de ongekende terreur die Amerika in het MO heeft ontketend. Zij noemen het 'oorlog tegen het terrorisme', maar meer dan terrorisme van Amerikaanse zijde was het niet.
Hebben ze wel vaker een handje van.
Nu maar lekker gaan slapen, boy.

Ichneumonidae | 28-04-19 | 22:07

@Ichneumonidae | 28-04-19 | 22:07:
Nou zie je wel, was dat nou zo moeilijk?
Ik denk dat ze thuis wel van jou verwachten dat je beter in je rol gaat zitten.
Heb je de internationale al op langspeelplaat? Anders email je vrienden van de sp eens.

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 22:27
▼ 12 antwoorden verborgen

Volgens www.thereligionofpeace.com zijn het er 34919 inplaats van 31212. Die krant doet aan terreurontkenning.

petersteenkamp | 28-04-19 | 19:59 | 1

Voor deze opsomming zijn alleen aanslagen met meer dan 12 doden meegenomen.

osolemio | 28-04-19 | 20:22

Weg met die krant! Adverteerders bellen! Ophef! Racisme!

Is dit nog nieuws? | 28-04-19 | 19:58

En dan te bedenken dat ze bij het maken van dit lijstje alleen aanslagen geteld hebben waar meer dan 12 dodelijke slachtoffers bij te betreuren zijn. Anders paste het niet eens in een krant.

osolemio | 28-04-19 | 19:58

Nou, dat wordt dan een stille tocht van hier naar Mekka en terug. Oh nee, vergeet dat laatste maar. En nu maar hopen dat Merkel en haar tegenhangers binnen het EP de "Welt am Sonntag" op de deurmat hebben gekregen. Dit vergoten bloed kleeft tenslotte ook aan hun handen.

MickeyGouda | 28-04-19 | 19:58 | 11

@MickeyGouda | 28-04-19 | 20:55:
Dus met het leeuwendeel van de aanslagen heeft Merkel cum suis niks te maken (want ver weg), zelfde geldt voor de homegrown terroristen. Wel een heel marginaal stroompje vergoten bloed dat aan hen kleeft, in de grand scheme of it all.

Sjors W. | 28-04-19 | 21:31

@Sjors W. | 28-04-19 | 21:31: tja, en die paar honderd maken eigenlijk ook niks uit he, en al zeker niet omdat er geen familielid van u bij zit. Zie ik helaas weer dat meisje met die overreden benen voor me, en dat wil ik helemaal niet.

J-van-de-Bontekoe | 29-04-19 | 07:11

@Sjors W. | 28-04-19 | 21:31: Uitgeslapen Sjors ? Kun je weer helder denken! Ebba Åkerlund heet dat meisje. (Bontekoe) Wiens graf al talloze keren vernield is. De dader mag blijven.

Rest In Privacy | 29-04-19 | 09:24
▼ 8 antwoorden verborgen

” Om aanslagen te verklaren, is een blik op het leven van de Profeet voldoende. Hij rechtvaardigde de politieke moord voor het heil van de islam. En mensen bang maken, terreur uitoefenen, werd voorgeschreven als een nobele methode om paniek te zaaien onder de vijanden van het geloof.

Het klopt dus eenvoudig niet om te zeggen dat het islamisme niets te maken heeft met de islam. Voor de moslim van gisteren en die van vandaag, is er maar één Koran zoals er ook maar één Profeet is. De islamist is net zo goed moslim als de mysticus, omdat beiden zich beroepen op deze twee fundamenten. En beide fundamenten, Koran en Profeet, roepen op tot strijd. “

www.trouw.nl/home/de-gematigde-islam-...

Kaskensj | 28-04-19 | 19:57 | 3

Volledig mee eens. Je kunt deze aanslagen niet loszien van het wezen van de islam: jihad, koran, mohammed.
Ik hoop dat ik niet weer een ban krijg, maar het is toch echt waar wat ik schrijf.

Superkwatta | 28-04-19 | 20:20

Islamisme is net als gematigde moslims een term verzonnen door de wegkijk mensjes.
Je moet er toch niet aan denken dat die hele islam totaal niet deugt.
Nee, dan verzinnen we liever het verhaal weer van een paar gekken die niet de ECHTE islam zijn.

Roadblock | 28-04-19 | 20:23

Een artikel uit 2006. Tegenwoordig zie je niet meer dergelijke kritische artikelen in Trouw.

matatwork | 28-04-19 | 20:27
-weggejorist-
vanrechteren | 28-04-19 | 19:57 | 1

Daarbij zijn er ook nog de aanslagen die niet als zodanig beschouwd worden, zoals de suikerspiegel chauffeur.

Arnold Layne | 28-04-19 | 19:56

Ja, turven, dat kun je wel aan de Duitser overlaten. Kunnen wij Nederlanders dat dan niet? Dat is een kwestie van personeelsschaarste. De ene helft telt antwoorden bij Maurice de Hond en de andere helft telt negers in programma's van de NPO.

JvanDeventer | 28-04-19 | 19:55

Maar ik Ken een Moslim en die is echt heel aardig heur.

Mark_D_NL | 28-04-19 | 19:54 | 2

Ik ken er verschillende, waarvan sommigen dogmatischer dan anderen.

schijtzat | 28-04-19 | 19:56

Ik ken er ok zoeen, heel aardige man maar met de jaarwisseling staat hij toch altijd alleen als we aan het aftellen zijn

brie-de-penis | 28-04-19 | 19:56

Verreweg de meeste slachtoffers zijn moslims. Hoe kun je dan spreken van islamitische terreur?

Superior Bastard | 28-04-19 | 19:53 | 7

dompie

azijnseikerT | 28-04-19 | 20:11

Het is over de gehele linie prutswerk maar mo is steeds de inspiratie, we zouden het natuurlijk ook de super mario fanclub kunnen noemen. Gaat het dan beter meneer?

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:23

Als niet alleen de daders maar ook de meeste slachtoffers islamitisch zijn kan je dus in ieder geval stellen dat het een nogal islamitisch fenomeen is.

Crusher | 28-04-19 | 20:29
▼ 4 antwoorden verborgen

Er is geen grotere bedreiging voor de mensheid op deze aardkloot dan het kwaad wat islam heet, de ellende die dit geloof aanricht tegen andersgelovigen of zelf de mede gelovigen, zal leiden tot algehele wereldwijde vernietiging,
Als de mens niet optijd ontwaakt uit hun links policor comateuze toestand.

Halul gebakken | 28-04-19 | 19:51 | 2

Zonder islam komen we er ook wel. De enige echte bedreiging voor de mens en deze aardbol is de mensheid zelf... Zoals 'Max Dendermonde' al zei, "de wereld gaat aan vlijt ten onder."

Halal gehaktbal | 28-04-19 | 20:28

Juist, mooie roze kroon d'r op.

Aap Noot Miesje | 29-04-19 | 02:20

Er staat wel netjes bij dat de meeste doden moslims zijn. Want als het er op aankomt maken ze klaar het liefste af.

Puntjes-maker | 28-04-19 | 19:49 | 5

Nee hoor, wij staan met stip op nummer 1. Westers, christelijk of van godloos, hoer of homo etcetera. We zijn alleen onbereikbaar voor de meeste moslims op deze wereld. Dus dan maken ze bij gebrek aan beter elkaar maar af.

medusa324 | 28-04-19 | 19:54

Hoho, we zouden ook nog kunnen lappen mocht je je hoofd toch best leuk vinden. Heel schappelijk allemaal.

Aap Noot Miesje | 28-04-19 | 20:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Heeft iemand van u eens een bezoek gebracht aan kampen, uit de tweede wereld oorlog?

ok, in hun 5 jaar active periode waren het meer dan 7 milj doden.
Dit artikel praat over een periode van 18 jaar.

Of een zeer slechte vergelijking van de schrijver van dit artikel want nu maakt hij/zij het punt niet echt.
De schrijver had het ook nog kunnen uitspreiden, 18 jaar, hoeveel minuten is dat?

als je het per minuut bekijkt, waar praten we dan over?

erg benieuwd over de schrijver van dit artikel hier even bij stil staat en nu een echt goed stuk schrijft over de werkelijke ernst van zaken die niet echt heel lang mag duren

Meesteres Belgie | 28-04-19 | 19:49 | 6

Voor veel Deugmensen blijft den ouden socialist uit de vorige eeuw de altijd naar een ander wijzende naald van hun morele kompas. Daarmee verklaren- en besmeuren zij alles waarvan zij wegkijken.

Jan Passant mk2 | 28-04-19 | 20:04

@gein_zörreg | 28-04-19 | 19:56: bedankt voor uw betoog.
gewoon een vraag uit prive kwestie, die badmuts, is het wel van latex?

Meesteres Belgie | 28-04-19 | 20:20

De enige gemeenschappelijke noemer is, dat de islam ook een zieke ideologie is.
Het enige verschil is, dat de vrije wereld uiteindelijk de oorlog verklaarden aan het nazisme, en het verpletterend verslagen heeft.
Ik verwacht trouwens dat dit met de islam ook gebeurt, na heel veel doden.

Roadblock | 28-04-19 | 20:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Die totaal krankzinnige oorlog tegen Irak, met hun veronderstelde WMD, heeft heel wat meer slachtoffers geëist.
Schattingen lopen uiteen van 150K tot 600K doden.

Beetje relativeren kan geen kwaad, dunkt mij.

Ichneumonidae | 28-04-19 | 19:49 | 7

@Jan Passant mk2 | 28-04-19 | 20:10:
Zie ook comment Ichneumonidae | 28-04-19 | 20:01 | reageer

Ichneumonidae | 28-04-19 | 20:15

Hoezo "veronderstelde" WMD's? Onze eigenste Balkenende heeft het bewijs dat ze bestonden en binnen 45 minuten ingezet konden worden met eigen ogen gezien. Met een verrekijker, want dat bewijs was volgens hem in Londen en hij is daar niet heen gevolgen.

W_F | 28-04-19 | 20:47

Tsja, die totaal krankzinnige oorlog tegen Iran in de 80s.

mqdv | 28-04-19 | 21:16
▼ 4 antwoorden verborgen

En nog niet inzien dat het niet echt werkt.

John McClane | 28-04-19 | 19:49

Uit Duitsland? Ik ken nog een lijst van 6 miljoen. Niet weder...
Dus voor vandaag de dag, hoe lang nog die islamimport hier? En warum? vooral.

Halal gehaktbal | 28-04-19 | 19:49 | 4

We hebben het altijd over die 6 miljoen, maar er waren ook nog 94 miljoen andere slachtoffers tijdens de Tweede Wereldoorlog.

John McClane | 28-04-19 | 19:50

@John McClane | 28-04-19 | 19:50: Dat klopt wel, 60 mln volgens mij maar ik heb ze niet zelf geteld. Met slechts die 6 mln is mijn punt wel duidelijk.

Halal gehaktbal | 28-04-19 | 19:55
▼ 1 antwoord verborgen

Kortom die War on Terror van Bush is compleet uit de hand gelopen. Over averechtse werking gesproken..

Nappa | 28-04-19 | 19:48 | 4

@radiatorknopje | 28-04-19 | 19:57:
Dat zegt Nappa toch helemaal niet? Als je ziet hoeveel van deze aanslagen plaats hebben in landen waar de VS heeft lopen kloten, omdat ze nooit echt door hebben waar ze aan beginnen, en het ook nooit afmaken (zodra publieke opinie keert zijn ze weg), dan kan dat toch gezegd worden?

Er was islamoterrorisme voor, en er zou islamoterrorisme zijn geweest na, de War on Terror. Maar de WoT heeft echt helemaal niks bereikt en het zoals Nappa zegt eerder erger gemaakt dan beter.

Sjors W. | 28-04-19 | 20:10

@Sjors W. | 28-04-19 | 20:10: Toch, in het M.O. liepen ze elkaar al eeuwen uit te moorden nog voordat Amerika was ontdekt.

Mammeloe | 28-04-19 | 20:42

@Mammeloe | 28-04-19 | 20:42:
Hier toch ook? Ik ben Vanished Kingdoms (van Norman Davies) aan het lezen, over Europese koninkrijken die we nu langzaam aan het vergeten zijn. Er is hier ook aardig wat afgeknokt, vaak in de naam van welke christelijke stroming het legitimeren kon.

Sjors W. | 28-04-19 | 21:36
▼ 1 antwoord verborgen

Roze olifant in de kamer en zo.

zwartzondersuiker | 28-04-19 | 19:47 | 1

Roze? Pikzwart is-ie.

medusa324 | 28-04-19 | 19:48

.. toch zie ik meer kwaad in de politiek die met boze opzet zoveel mogelijk islamitisch verwarde mannen in de westerse samenlevingen implementeert.

Zonder het tuig dat ook achter Marra-kech zit zou de islam slechts een verre, achterlijke beweging zijn in het Midden-Oosten. Een zichzelf en aanhang in de klem houdende beweging die met gemak onder controle gehouden zou kunnen worden door Israël, al dan niet met wat Amerikaanse steun.
Ook Israël staat daarom onder dagelijkse druk van de Verenigde Nazi's. En de EU.

Jan Passant mk2 | 28-04-19 | 19:47

De Gutmensch... ik ontken, ik bagatelliseer of ik kijk weg...

kibambam | 28-04-19 | 19:47 | 1

Zou zo maar je maintendrai kunnen vervangen.

bqbq | 28-04-19 | 19:56

Dit moet wel inslaan als een bom bij wegkijkend links
Gelukkig is de N.i.r.a. ook weer actief zodat het niet allemaal haatbaarden zijn.

brie-de-penis | 28-04-19 | 19:47 | 1

Srry, real IRA is het, bijna zoals Real madrid

brie-de-penis | 28-04-19 | 19:47

Wat probeert de journalist te downplayen en bagatelliseren?
De lijst is niet compleet. Dit zijn alleen de aanslagen met twaalf dodelijke slachtoffers of meer. Als alle islamistische moorden en eerwraken in deze lijst waren opgenomen hadden ze een hele dikke extra zaterdageditie vol kunnen drukken en nog papier te kort gekomen.

keestelpro | 28-04-19 | 19:45 | 3

Een krant zo dik als het telefoonboek schiet natuurlijk ook niet op.

Mayka.Lovelace | 28-04-19 | 19:49

Denk eerder aan een vrachtwagen vol steekkarretjes. In 1400 jaar ca. 270 miljoen doden. Hele beschavingen verdwenen.

Mammeloe | 28-04-19 | 20:11

Maar goed beschouwd is dus islam heel goed voor het milieu. Met nog meer islam hoeven wij misschien helemaal niet aan de warmtepomp.

The7thGuest | 28-04-19 | 20:43

Oei dit speelt de PVV en FvD in de kaart.

azijnseikerT | 28-04-19 | 19:44

Ik ben aangeslagen door dit topic.

Rudolph_Hesje | 28-04-19 | 19:44

Is allemaal hysterie. Van een keukentrapje vallen, dat is pas erg.

medusa324 | 28-04-19 | 19:43

Oei, snel wegkijken *NOS opzetten doet*

radiatorknopje | 28-04-19 | 19:43

Hm. 1734 aanslagen per jaar. 4,7 slachtoffer per aanslag. Is dat veel?
Hoeveel mensen hebben de afgelopen 18 jaar hun leven verloren doordat ze van een keukentrapje lazerden?

gestoptmetroken | 28-04-19 | 19:43 | 1

Ik.

Han-Xi | 28-04-19 | 23:34

Fake nieuws.
Ik geloof niet dat de religie van de vrede hiertoe in staat is.
Tjerrie,Greet,the Don daar in tegen...............

ditotje | 28-04-19 | 19:42

Je zou haat predikende imams door de AIVD in de gaten laten houden of zelfs de toegang tot het land verbieden, maar dat is van hoger hand verboden. Je mag het zelfs niet bespreken.

Osdorpertje | 28-04-19 | 19:41

En nog geen kans zien om haatpredikers te weren en een salafistische school of moskee te sluiten.

botbot | 28-04-19 | 19:40

Wir schaffen das.

van stampij | 28-04-19 | 19:40 | 1

..... nicht.

Wijze uit het Oosten | 28-04-19 | 20:57

Da's bijna 5 aanslagen en 23 doden per dag. Nou wil ik wat sarcastisch typen, maar het wil even niet lukken....

TheseDays00 | 28-04-19 | 19:39 | 7

Wilde u ook het woord “incident” gebruiken?

J-van-de-Bontekoe | 28-04-19 | 23:41

Dat is ongeveer hetzelfde aantal doden per dag als suicide onder Amerikaanse veteranen.

OverdaanDerOnderheid | 29-04-19 | 00:17

Volgens sommigen zijn dat er minder dan dat er door een keukentrapje vermoord worden. Die is immers gevaarlijker. Toch?

pijko | 29-04-19 | 01:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Met dan aan de site www.thereligionofpeace.com Met ook de namen van alle slachtoffers kun je een muur van kilometers vol beitelen.

Mammeloe | 28-04-19 | 19:38 | 4

Informatieve site. Voor mij in 2008 een eye opener! Nog steeds dankbaar voor degene die mij tipte voor die site.

paridae | 28-04-19 | 21:33

@random_roadkill | 28-04-19 | 19:50: Hoeveel Tsar bommen denk je wel niet nodig te hebben voor zo'n klus, met een kracht van 50 tot 100 megaton?

Keyboardspeler | 28-04-19 | 23:44
▼ 1 antwoord verborgen

En Joop communist Han van der Horst blijft denken dat Thierry Baudet het grote gevaar is.....

BlowingBubbles | 28-04-19 | 19:38 | 4

Opa vd Horst is een eenmansactie tegen zijn nieuwe premier Baudet aan het opvoeren. Iedere dag een zuur stukje uit zijn Remington persen. Eerst was het lint al naar de vaantjes met visionair Trump en nu weer eindbaas Thierry. Opa heeft het er maar druk mee.

Pedronegro | 28-04-19 | 20:13

Het is allemaal het grote gevaar. Alle mensen die een partij tegen een andere partij opzetten zijn een gevaar. Ongeacht uit welke hoek geweld komt (wordt opgewekt of wordt uitgevoerd) het is fout. Degene die een andersdenkende het daglicht niet gunnen, zouden allemaal van deze aardkloot mogen verdwijnen (maar lees, niet met geweld, gewoon een andere wereld bevolken). Dan wordt het heerlijk vredig hier.

ho4x | 28-04-19 | 20:42

Gelukkig is ie al heeel oud en duurt het allemaal niet meer zo lang.

knutsel_ | 28-04-19 | 20:42
▼ 1 antwoord verborgen

Hoho,
Je suis blablabla, Wij Zijn Met Meer, Discriminatie, Racisten (Islam is geen ras maar whatever), Feiten Tellen Niet Foei Foei Foei.
Zo, geweten weer gesust. Op naar de volgende aanslag.

Realism Is All | 28-04-19 | 19:37 | 1

Maar wel elke week braaf 20 euro overmaken naar de zandbak...

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 10:06

Toch lekker, dat pact van Marakech.

BlowingBubbles | 28-04-19 | 19:35

Deutsche Gründlichkeit

ivo_nl | 28-04-19 | 19:35

Tis al bijna 1400 jaar aan de gang.
En nog steeds geen verband tussen Islam en terreur, volgens bepaalde mensen.

Wibowob | 28-04-19 | 19:35 | 1

er is ook geen verband, het is een synoniem :)

lovekila | 28-04-19 | 21:47

De tekst en dood zo zwart als de Kaaba waar de moslims tijdens de Hadj omheen lopen.

Feynman | 28-04-19 | 19:35

Maar snappen jullie het niet, dat is de schuld van de witte man!

TheBigKirth | 28-04-19 | 19:34 | 4

Nee, volgens hun zelf komt het doordat het westen het oosten zijn binnengevallen om de olie. Daarom snijden ze natuurlijk ook andersgelovigen de kop af. Want 1 en 1 is 2. Dit heeft niks met het opdringen van de eigen ideologie te maken, en al helemaal niks met segregatiewijkjes waar vaak de binnenlandse authoriteiten niet meer binnen komen.
Wegkijken en doorlopen aub..

NiCeY | 28-04-19 | 20:45

@NiCeY | 28-04-19 | 20:45: het heeft vooral te maken met dat je die achterlijke ideologen ook nog de financiële middelen geeft om oorlog te voeren en om hun ideologie te verspreiden door elke week weer je tank te vullen met benzine.

Ze zouden een veiligheidsheffing op benzine moeten invoeren, 10 cent per liter extra ofzo..

Epistulae_Morales | 29-04-19 | 10:04
▼ 1 antwoord verborgen

Kijk, Religie van de Vrede in actie.
Moeten we meer van willen.

Ichneumonidae | 28-04-19 | 19:34 | 5

Bijna lachwekkend 146.811 doden in 18 jaar? Wereldwijd of alleen in Duitsland? Wereldwijd maak er maar x 1000 van. Helaas werkt wiki niet mee om 18 jaar wereldwijd Extremistisch moslim geweld in kaart te krijgen.

marian2???? | 29-04-19 | 04:08

@marian2???? | 29-04-19 | 04:08: En het zogenaamde extreem Boeddhisme heeft volgens Wiki 0 doden opgeleverd. Zij hebben zichzelf in rand gestoken. NOS is ziek. Maar Mosterd +++++ als jij het voor elkaar krijgt uit te vogelen hoeveel mensen door moslim extremisten om zeep zijn geholpen sinds 2000, voor 9/11.

marian2???? | 29-04-19 | 04:20

@kwartjes | 29-04-19 | 01:48:
Uh, nee, niet net vlak voor de oorlog. Dit gebeurde al langere tijd, vanwege o.a. dienstplicht en zo.

SDI | 29-04-19 | 04:31
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl