Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie grijpt stoet woestijnrijders in de bontkraag

Bruiloftsgasten die in dikke bakken alle andere verkeersdeelnemers de moeder irriteren. Dat doen alleen proleten. En Scandinaviërs. 

pooierbak

Of zoals de politie die laatste groep noemt: woestijnrijders. Bovenstaande Scandinavian Travellers waren door hun vreugde omtrent het huwelijk even vergeten dat ze met hun gehuurde (of van de walvissmokkel gefinancierde) pooierbakken AMG-snowmobiles in Nederland rijden in plaats van in hun Heimat. Ophef om dat woordje 'woestijn' natuurlijk. Want dat heeft indirect weer wat te maken met Scandinaviërs en da's racisme. Gelukkig heeft de politie geen ruggengraat en heeft Community Manager ^mdm het woordje 'woestijn' reeds gejorist, want we moeten met z'n allen toch niet willen dat Scandinavische verkeersvervelio's die een halve stad lam leggen met hun hinderlijke rijgedrag zich gekwetst voelen ⤵️⤵️⤵️

het gaat om het woord woestijn

Reaguursels

Inloggen

Dezelfde gasten vieren hier het hele jaar door 'oud en nieuw'. Bij elk huwelijk volop salvo's aan vuurwerk. De politie zou wat meer moeten samenwerken met de burgerlijke stand, dan kunnen ze hun handhaving daar op afstemmen.

mozaard | 15-11-18 | 14:07

Ik droom ervan dat het ooit mag gebeuren dat een hardwerkende landbouwer op weg naar zijn land met een vol gevulde gierwagen zo'n stoet met woestijnratten in gehuurde patservoertuigen tegenkomt en per "Ongeluk" de handel van de aangekoppelde stront tank aanraakt en vol dit zooitje ongeregeld tuig onder spuit.

jale | 14-11-18 | 23:40

Hulde! Aanpakken die overlast van trouwstoeten van Turken die overal schijt aan hebben en zich gedragen als totale tokkies. Op toeteren staat €380 boete. Graag steevast aan iedereen die onnodig toetert uitdelen. Ook die stomme k*tburen die de hele buurt laten weten dat ze er weer zijn en weer gaan.

Rheia | 14-11-18 | 21:45

Zolang deze buren kort claxonneren prima, Maar inderdaad door de week en ook nog om 1 of 2 uur vind ik ook teveel van het goede.

Jan, Leiden | 14-11-18 | 22:01

Vond het wel grapoig dat gebruik van het woord voor een desolaat gebied: "woestijn". Maar ja, voordat er eventueel fonetisch "Diskrminazi !" zou kunnen worden geroepen masr toch een héle lange rectificatie over eat wel én niet wordt bedoeld en over focus?

Tjonge zeg.

Jan, Leiden | 14-11-18 | 20:38

Tja, lange-tenen-minderwaardigheidscomplex moet zo af en toe gecompenseerd worden ....

Wekkertje | 14-11-18 | 20:23

Mooi ook dat je weg komt met een waarschuwing. Zal het onthouden als ik word aangehouden voor een overtreding.

Titia Heidekonijn | 14-11-18 | 20:21

Wat is er mis met de woestijn?? Soms minder dan bos, duin of hei? Nee toch zeker! Landschapsdiscriminatie! Meldpunt! Actiegroep! Free the desert!

Zenzeo | 14-11-18 | 20:01

Ik zeg... taakstraf?
Afsluitdijk ophogen?

Is dit nog nieuws? | 14-11-18 | 20:00

Stoer doen met andermans spullen (huurauto, facepalm) geeft toch aan dat je van het allerlaagste soort bent. Door een foutje in het DNA gaan die kneuzen het pas in 2050 doorhebben...

Der_Joris | 14-11-18 | 18:48

4050 zit er dichter bij als je de laatste 14 eeuwen aan vooruitgang bekijkt.

getzappad | 14-11-18 | 20:09

De politie zal wel een belletje van VVD/D66 hebben gehad of ze een keer een asociale islamitische bruiloftsstoet kunnen bekeuren, het ANP persbericht staat al klaar. Daarna weer een oogje dichtknijpen en achter de gevaarlijke blanke man aan.

witdusracist | 14-11-18 | 18:34

Ik ken mensen die 240 uur dienstverlening hebben gekregen wegens verkeershinder op een snelweg. En alleen omdat ze stilstonden en verder geen overtredingen maakte.

Rotterdammert1965 | 14-11-18 | 18:27

Rasies!! en islamofobie.... dat kan niet anders. Nou ja, zullen dus wel 240 uur taakstraf krijgen, want zo gaat dat als je zonder toestemming en zonder toeterstemming het verkeer hindert en claxongeluiden maakt zonder dat daartoe aanleiding is.

Tenzij je natuurlijk die ene rechter treft van d66 dan wel groenslinks.

Nuuk | 14-11-18 | 17:30

Ik zie het gewoon helemaal voor me. De dag begint zoals altijd om 11:30 s,ochtends. En dan is het snel de sok met zwart hosselgeld leeghalen en aankleden, want om 12:00 staat Karim voor de deur in zijn 18 jaar oude Opel Corsa. Gezamenlijk wordt er vervolgens naar de Horn-autoverhuur gereden, alwaar de glimmende bolide op het achterterrein staat te wachten. Op het terrein aangekomen, zien ze de knaap van de balie de auto opvallend minutieus fotograferen en inspecteren: geen onderdeeltje wordt overgeslagen. Nog even de laatste verrichtingen: een extra borg (tfoe, zemmer!) want "procedure mijnheertje" en een 3-d kopie van rijbewijzen en id-kaarten. Een CD met Arabische muziek en een bak met tissues worden door Karim uit de Corsa overgeheveld. De gele sleutelhanger wordt van de ring gehaald en verbannen naar het dashboardkastje. Een luchtje wordt gedeeld. En dan...... Dan is het zover.

kotelet | 14-11-18 | 17:23

Dit gaat waarschijnlijk via schimmige Rotterdamse verhuurbedrijfjes. In Nederland is dat allemaal mogelijk, de popo's leggen deze jongens geen strobreed in de weg. De-escaleren is het toverwoord.

BozePaarseMan | 14-11-18 | 18:13

Hoe doorzichtig wil je het hebben. Ze deden er nooit wat aan, en nu ineens wél. Hoe verrassend. Misschien moeten we met z'n alleen en plein publique gaan inbreken, vandalist zijn, zaken slopen enzovoort. Zodat er high-profile rechtzaken komen met blanken. Misschien dat de politie dan die zaken ook eens gaat aanpakken binnen 'de andere cultuur'.

zik | 14-11-18 | 16:59

Overigens: die ene die bekeurd is. .dat is gewoon afgesproken werk. Ze hebben nietmand bekeurd, en wisten dat daar wat van gezegd zou gaan worden, dus hebben ze in dat overleg met bruid en bruidegom afgesproken dat er 1tje bekeurd zou gaan worden, die moest dan later nog een keer tuteren. En dan een lekker op het PVV volk geschreven onderbuik stukje op facebook, en zo kan men doen alsof men er wat aan gedaan heeft.

zik | 14-11-18 | 17:07

Ik schreef het net al: Spinning
1) Er is ophef! (woestijn) iedereen gaat het er over hebben
- Er volgt een lullig excuusje: In de woestijn (of andere vegetatie) kan je dit soort fratsen uithalen met de auto

2) Kijk ons (de politie) eens!! we durven ze gerust wel langs de kant te zetten EN aan te spreken op hun gedragingen!

3) Kijk eens Turken (& Marokkanen)!, wij van de politie zijn echt de kwaadste niet! ... onbeboete "Foei"

4) Maar als je echt te ver gaat krijg je een boete!

Zeg mij, scoren ze hier niet 4 punten?

Joost2B | 14-11-18 | 17:10

vind het wel lekker duidelijk en scherp geschreven en ja hoor weer zon achterdochtige zeikerd die bij het minste racisme begint te schreeuwen , die gaat zitten klagen , totaalidioten .. daar barst het van in Nederland

Baron de laclou | 14-11-18 | 16:53

Toch kan een enkele boete voor een duizendtal overtredingen bij mij niet de indruk wegnemen dat Nederlanders door justitie keihard worden aangepakt daar waar allochtonen met fluwelen handschoenen worden aangepakt.
Vandaag weer in de Telegraaf; Nederlands zwembad personeel schuldig bevonden aan verdrinken allochtoon meisje, waarbij hen niet meer te verwijten valt dat ze niet alle rond krioelende kinderen constant in de gaten kunnen houden.
Allochtone Uber chauffeur wordt vrijgesproken van doodrijden Nederlandse vrouw terwijl het ongeluk rechtstreeks het gevolg was van zíjn verkeersovertreding.

Of ben ik nu te wantrouwig geworden naar justitie na decennia van activistische rechters en politiek gestuurd OM?

Franker | 14-11-18 | 16:14

Nee, je hebt gelijk

Rotterdammert1965 | 14-11-18 | 18:29

Pas op hoor, want dadelijk noemen ze je nog PVV volk....

TonyMontana010 | 14-11-18 | 20:43

Volgende keer aan weerszijden door antitankwapens welkom heten en met een vreugdesalvo het paradijs inknallen.
Hebben 'anderen' er ook wat aan. Lekker genieten.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 14-11-18 | 15:52

Die mediapersoon van de politie heeft wel a way with words. Klinkt beetje baldadig. Zulke mensen moet je de mond niet snoeren vanwege één woordje. Dat stopt de creatieve flow.

Accident_Prone | 14-11-18 | 15:28

Scandinaviërs uit de woestijn eigenen zich de straat toe omdat ze weten dat ze er normaal gesproken altijd mee wegkomen. Nu eens een keer niet. Reden tot inkeer of verbetering van gedrag? Natuurlijk niet. Gisteren in mijn stad ook al weer zo'n massaal ontregelende optocht van dikke wagens bedekt met bloemenkransen en Scandinavische vlaggen die luid toeterend door de straten manoeuvreerden en daarbij letterlijk al het andere verkeer opzij schoven. Ik ervoer het als een korte blik in een toekomstige werkelijkheid waarbij Scandinaviërs, of het nu Finnen, Noren, Zweden of Denen zijn, compleet de dienst uitmaken.

Willibald von Klúúúk | 14-11-18 | 15:26

Prachtig die diversiteit en de daarmee gepaard gaande cultuurverrijking. 'k Wist niet dat varkens eigenlijk superieur zijn aan een bepaald soort mensen.

Nelis SplitBloes | 14-11-18 | 15:24

Toch raar dat de patserbak bij de Mac geparkeerd staat. Kregen de gasten niet te vreten op die bruiloft?

Toos Bevergeil | 14-11-18 | 14:52

Beetje baklava, de rest van de centen gaat naar de huurauto’s. Het mag wat kosten.

Accident_Prone | 14-11-18 | 15:25

Wellicht moest ie daar verplicht solliciteren van zijn/haar uitkeringsinstantie?

De Ana(a)list | 14-11-18 | 15:27

Hahahahaha hij kreeg de job echter niet. Had niet de juiste diploma’s of zo...

Accident_Prone | 14-11-18 | 15:32

Ze lappen alle verkeersregels aan de laars en krijgen een waarschuwing? Dit gedrag heeft maatschappelijk impact dus een forse straf lijkt mij meer op z’n plaats.

BozePaarseMan | 14-11-18 | 14:52

Wedden dat er ophef kom over die referentie aan de woestijn? Politiechefs die bij Pauw en consorten moeten komen uitleggen dat dit niet zus of zo bedoeld is en nooit meer zal voorkomen

batvoca2 | 14-11-18 | 14:48

Yup. En een buurthuis moeten ophoesten ter compensatie.

rodeolifant | 14-11-18 | 14:51

zie hieronder

Joost2B | 14-11-18 | 15:05

Top dat ze wat aan de overlast doen, maar jammer dat de social media spinner van de politie zich laat mee slepen met woorden als "kansloos gedrag" "patser auto's" en "woestijn". Het is nogal suggestief, daar waar de politie gewoon neutraal zou moeten zijn.
Sta er boven en pas de wet toe, hou je mening verder voor je.

Louigi | 14-11-18 | 14:44

Dan begrijpt u "spinning" niet?
1) Er is ophef! (woestijn) iedereen gaat het er over hebben
- Er volgt een lullig excuusje: In de woestijn (of andere vegetatie) kan je dit soort fratsen uithalen met de auto

2) Kijk ons (de politie) eens!! we durven ze gerust wel langs de kant te zetten EN aan te spreken op hun gedragingen!

3) Kijk eens Turken (& Marokkanen)!, wij van de politie zijn echt de kwaadste niet! ... onbeboete "Foei"

4) Maar als je echt te ver gaat krijg je een boete!

Zeg mij, scoren ze hier niet 4 punten?

Joost2B | 14-11-18 | 15:04

niet zeiken mense beetje getoeter en opstoppingen, Nederlandse sneeuwvlokjes zijn niks gewend, saai een bruiloft vieren in de kantine van de sportclub met een jordaneze volkszanger, lopend huzarensalade buffet of als je meer te besteden hebt in een kasteel met een oubollig dixieband. In Tjetsenie wordt de autostoet opgevrolijkt met botsingen en ak47 www.youtube.com/watch?v=2mPn0Pk4MLA

HetOorAakel | 14-11-18 | 14:13

ik kan daar wel een mooie romantische draai aan geven

Het zijn de familie en vrienden van de Bruid en de Gom die 'proberen te verhinderen' dat het aanstaande bruidspaar de locatie van het huwelijk bereiken.
Zo uitten zij dat hun familielid veel te 'kostbaar' (lief, goed) is om zomaar weg te geven aan de andere familie.
Zij offeren daarvoor zelfs hun (dierbare) auto op om deze emotie te tonen
Tegelijk laten de mannen (were are the women?) zien dat hun familie rijk, stoer en dapper zijn...

Het is aan het bruidspaar om te laten zien dat hun liefde voor elkaar sterker is dan de afkeuring van hun families en vrienden door toch door te zetten..

.. ik vind dat mooi!

(OF, de bruidsgasten is verteld dat er gratis drank is op de locatie.. dat zou ook kunnen)

Joost2B | 14-11-18 | 14:37

Prima doe dat lekker, hier hebben we kaas met vlaggetjes.

lacucaracha | 14-11-18 | 15:21

Zo te lezen kwamen de woestijnrijders er nog mee weg ook. Blokkeerfriezen kregen meteen een douw, maar pas nadat er één betrapt nadat hij gewaarschuwd was kreeg er hij een dikke bekeuring.

Amazing Tukker | 14-11-18 | 14:13

Het is me wel wat met die noordelijke landen, eerst al gedoe met Finnen, nu weer met Scandinaviërs.

Titaantje | 14-11-18 | 14:04

En nu..? Moeten we trots zijn op de heldhaftige politiemannen omdat zij bestuurders waarvan zij zelf schrijven dat deze 'vrijwel alle verkeersregels aan de laars lappen en medeweggebruikers in gevaar brengen' een waarschuwing hebben gegeven? Oh ja, één bestuurder werd later op de dag opnieuw betrapt op hetzelfde vergrijp en kreeg een boete. Nou, hoezee! Lang leve Oranje enzovoort enzovoort....
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij dat de politie er is. Is toch nog de stok achter de deur tegen criminelen, vandalen en ander tuig dat zich niets van de regels wil aantrekken. Maar ik word kregelig van dat selectieve gedoe. De één krijgt een boete in de bus omdat hij 54km/p.uur heeft gereden, de ander omdat hij verkeerd staat geparkeerd of geen gordel om had. Terwijl er anderen zijn die achtervolgd worden door agenten in burger en zich in enkele minuten tijd schuldig maken aan inhalen waar het niet mag, geen gordel, te hard rijden, over doorgetrokken streep rijden, geen voorrang verlenen.... en na staande houden een boete krijgen voor alleen bijv. te hard rijden. In ieder geval haast een unicum als er voor 2 vergrijpen een boete wordt gegeven (behalve hand-held bellen dan).
Zo ook bij deze bruiloftwegmisbruikers. Vreten van alles uit en komen weg met een waarschuwing.... omdat het een bruiloft is. En dat vertellen onze wetsdienaars dan ook nog heel trots op de sociale media. Erg triest overigens dat zij door de dikdoende bruiloftgasten als 'misgunners' worden uitgemaakt. Maar goed, dat zegt meer over hen zelf.
Hoewel speculatie durf ik er het e.e.a. onder te verwedden dat wanneer het gewone Nederlandse Jantjes met de pet op waren er flink wat boetes zouden worden uitgeschreven. Zeker nadat er, zoals in dit geval, het 112 telefoontjes had geregend.

DeathValleyCreek | 14-11-18 | 14:02

ik snap jou verhaal en weet de reden van hun keuze maar ben het met jou eens... gewoon aanpakken en jammer van de grote kans op escalatie.. maar dan gewoon de indrukken.. ze hadden wel kinderen of wie dan ook kunnen doodrijden met dit achterlijke woestijngedrag

ja-nee-misschien | 14-11-18 | 14:11

Het is heel simpel. Als ik morgen als blanke man in mijn eentje debiel ga doen op de weg, en ze zien het, kom ik met een stapel bekeuringen thuis.

Deze gasten doen het collectief, en er is overleg en bla bla, en waarschuwingen. Geen bekeuringen.

Pas nadat er eentje doorgaat, krijgt die wat bekeuringen. Die ongetwijfeld verderop in de pijplijn nog wel kwijtgescholden gaan worden.

zik | 14-11-18 | 17:01

Waarom niet gewoon knuppelen dat woestijnvolk uit Scandinavië. Ze zijn echt wel wat gewend om te incasseren. En zeker ook nog de hele weg getutterd. Klojos zijn het ook.

AMX pri | 14-11-18 | 14:00

En zo zullen er nog vele huwlijken plaatsvinden. Maar eerst met een snelle boot vanaf het langzaam leeglopende Afrika deze kant op om het te kunnen verwezenlijken!

Rest In Privacy | 14-11-18 | 14:00

woestijn? patserbakken?
Wat een debiele tweet!

Einde van de Domheid | 14-11-18 | 13:58

Artikel 5 Wegenverkeerswet heet dat toch?

"Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd."

Staat vaak een ontzegging van de rijbevoegdheid op maar in ieder geval hoge boetes.

Waarom wordt dit kapstokartikel niet direct toegepast op dit soort volk?

De Ana(a)list | 14-11-18 | 13:54

het zijn toch geen blokker Friezen? nou dan :)

ja-nee-misschien | 14-11-18 | 14:03

Effe aftikken met zwart geld.

franck7020 | 14-11-18 | 13:54

Kutte van zo’n trouwstoet is dat die lui zich erna gaan voortplanten. Denk dat ze daarom ook allemaal opgewonden zijn, heeee Mo gaat eindelijk zijn neefje met rust laten, z’n nichtje neemt het over

allesofniks | 14-11-18 | 13:50

Stop de import van religieus georiënteerde fascisten nu!!.

Pelforth | 14-11-18 | 13:51
-weggejorist-
Joost2B | 14-11-18 | 13:48

Het is ALTIJD het zelfde tuig dus enige verwijzing is niet nodig.

swebe | 14-11-18 | 13:48

in afwachting dan voor het proces.. gevaarlijk gedrag op de weg, hinderen en negeren opzettelijk van verkeersregels, en uiteindelijk voor die laatste die alsnog niet wenste te luisteren naar oom agent.. een verdubbeling van de taakstraf.. oh wacht..

wachten op de volgende trouwstoet, want dit is tegenwoordig een normaal verschijnsel en privilege voor en aan onze migranten bruid en gommen..

fikkieblijf! | 14-11-18 | 13:47

De beschrijving van het soort bruidsstoet maakt de omschrijving van Noordafrikaanse landschappen overbodig.

bisbisbis | 14-11-18 | 13:44

Diep door het woestijnstof. Een Stefje Blok doen, heet dat.
-

bisbisbis | 14-11-18 | 13:42

Wat kost dat nou, de hele dag zo'n taxi huren?

B*tchmeister | 14-11-18 | 13:20

Vanaf zo’n €750 per dag.

Peter_la_Selie | 14-11-18 | 13:38

Vanaf zo’n €750 per dag.
Welnee Merc AMG €200,- per dag ( € 2000,- borg) € 0,65 p/km

Joost2B | 14-11-18 | 13:50

€200 voor een S65?

Peter_la_Selie | 14-11-18 | 13:55

Een beeld van de daders hadden we al hoor. Het woordt 'woestijn' heeft hen echt niet verraden.

Papa Jones | 14-11-18 | 13:18

Finnen toch?

Jacktheflipper | 14-11-18 | 13:43

Ik stel voor voor diegenen die anti zwarte Piet gaan tegen houden a.s zaterdag in Zaanstad: neem veel Turkse vlaggen mee, en niemand (OM/politie) zal je iets doen.

pollie4 | 14-11-18 | 13:18

Want een 'Valse vlag' werkt gewoon nog altijd, toch ? @SayNo2Ducks

HeelStijl | 14-11-18 | 13:41

of gewoon de Sintvlag met de Piet erop.. of de Nl vlag.. met die laatste heb je wel kans dat je die niet mag tonen bij een langzaamrijdende optocht toeterstoet.. met daarachter dan die stinkende dieselbussen met een uitstoot van fijnstof waar je roetzwart van gaat zien..

fikkieblijf! | 14-11-18 | 13:49

DKS.. die beboete bruiloft gasten toch! Althans dat vertelde ze al zelf tegen het gezag..'jullie misgunnen ons deze feestelijke bezigheid'.

fikkieblijf! | 14-11-18 | 13:52
▼ 3 antwoorden verborgen

De politie van tegenwoordig is een dhimmi beweging.

Tronald_dump | 14-11-18 | 13:17

Lol. 'In plaats van in de woestijn'.

Ik ken een aantal agenten met vrij linkse inslag.. maar die zijn puur door hun werk qua immigratie en integretie allemaal van hun partijtjes gevallen.
Weten niet meer waar ze op moeten stemmen, want ze zien de problemen.
Aan deze oorspronkelijke tekst zie je ook weer; iedereen is het zat met dat onaangepaste gedrag.

letopuwzaak | 14-11-18 | 13:15

Ik heb wel een idee hoor.

pollie4 | 14-11-18 | 13:19

Geloof maar dat bij de politie een ragfijne selectie plaatsvindt op 'deugen'.

NPOlitiekgekleurd | 14-11-18 | 13:33

Nah.. het valt mee. Het zijn geen linkse zombies hoor.
Maar wel mensen die er eerst wat naiever instonden dan na een paar jaar bij de politie zeg maar.

letopuwzaak | 14-11-18 | 15:11
▼ 1 antwoord verborgen

Politie volgt de wens van de bruid en bruidegom op, zucht....... en je dan afvragen waarom er weinig respect meer is voor het weinige blauw wat zich nog wel op straat begeeft.

bwanabanjo | 14-11-18 | 13:12

Yep, dat las ik dus ook meteen.
Moet je als blanke doen, dan heb je die bonnen als groep wel meteen te pakken.

De-Glijdende-Rechter | 14-11-18 | 13:41

Politie had natuurlijk wel auto's en rijbewijzen moeten innemen, maar waren natuurlijk bang om voor racist uit gemaakt te worden. Oh, ja en 180 uur taakstraf! (ha,ha, natuurlijk niet). Mag je dit soort dingen wel in Marokko en Turkije doen?

pollie4 | 14-11-18 | 13:11

die autoo's zijn niet van die gasten zelf, in beslag leggen is dan weer een ondernemer failliet maken..

fikkieblijf! | 14-11-18 | 13:53

Ja, sorry hoor. Ik heb vorige maand nog een boete gekregen voor 54 km (na correctie) Geeft niet, is mijn eigen schuld.
En bij dit gepeupel wordt maar 1 boete gegeven omdat "ze dat niet willen"?
We hebben toch een wet in Nederland? Waarom komen dat soort mensen er altijd onderuit?

Delfts Blauw | 14-11-18 | 13:11

@DKS
Simpel verklaarbaar, agentje had waarschijnlijk geen laser in z'n hand en derhalve geen geklokte snelheid. En dus geen grond voor het uitschrijven van een boete. Heeft dus niets met interpretatie te maken.

Gezwel | 14-11-18 | 13:26

Gewoon een fijne agent getroffen. Want zelfs voor je leeglopende fietslichtje (die net niet genoeg licht meer geeft maar waar je nog niet achter bent) krijg je nog een boete. Blank of donker.

letopuwzaak | 14-11-18 | 13:44

Dat heet: 'een krachtig signaal afgeven'.
-
In Duitsland doen ze dat ietsje anders: daar heeft bijna iedere grote stad een speciale politieeenheid voor 'Autoprotzer'. Iedere achttienjarige in een AMG mag even aantonen waar hij hem vandaan heeft en op zaterdagen staan ze al opgesteld in de buurt van de zalencentra waar gevierd wordt. In de grote West-Duitse steden, wel te verstaan, in Leipzig, Dresden of Rostock hebben ze gek genoeg geen enkele last van woestijniërs.

bisbisbis | 14-11-18 | 13:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Is dit de boosmaker du jour?

Mja... Kan er niet wakker van liggen.

De Koreaanse Slet | 14-11-18 | 13:11

Wat een ongelooflijk trieste zelfpijper ben jij, DKS.

Jackson | 14-11-18 | 13:45

Hihi

Lilia2 | 14-11-18 | 14:36

Is een trol Jackson.Reageer dr niet op dan kletst hij tegen zichzelf.

Lilia2 | 14-11-18 | 14:38

Zou de Nederlander met migratieachtergrond dit ook in het 2e thuisland doen? (Dit is politiek correct Nederlands..toch?)

Veel hardere aanpak nodig. Dit is gewoon schorrie morrie.

Blanke_Vlaai | 14-11-18 | 13:10

@De Koreaanse Slet
Dan moet je het politiebericht lezen: "vrijwel alle verkeersregels aan de laars lappen en medeweggebruikers in gevaar brengen". Staat er echt gewoon.

Schmalz | 14-11-18 | 13:19

Schmalz | 14-11-18 | 13:19

Ja ik kan lezen hoor. En nu?

De Koreaanse Slet | 14-11-18 | 13:25

@De Koreaanse Slet
En nu lezen dus. Er staat iets anders dan asociaal en hinderlijk.

Schmalz | 14-11-18 | 13:34
▼ 1 antwoord verborgen

Ik was een tijd terug op een trouwerij en we zijn toch aan het zweten geweest om een fatsoenlijke parkeerplek te vinden, want we willen de rest van de wereld natuurlijk niet in de weg zitten. En daarbij, de veldwachters/onnozelaars weten niet hoe snel ze je op de bon moeten slingeren als je met 1 been in het verkeerde vak staat.
Dan durven ze wel.
Als ik het voor het zeggen had ging elke wagen de shredder in.

Draak uit Brabant | 14-11-18 | 13:06

Mét de inzittenden?

bisbisbis | 14-11-18 | 13:53

Zijn vaak huurauto's dus daar heb je ze niet mee

batvoca2 | 14-11-18 | 14:52

Trouwen en je dan verplaatsen in gehuurde auto's om je ff rijker voor te doen dan je vieze huurflatje kan aantonen.

schoon-schip-maken | 14-11-18 | 13:04

Huur volgende keer gewoon een kameel bij Circus Renz en een schaapsherder ofzo. Veel leuker om te zien.

Onkybonky | 14-11-18 | 13:02

Het wachten is op Denk die verklaart dat dit soort overmatige berichtgeving niet bijdraagt aan "verbinding", want het is slechts een klein deel van de gemeenschap .... Zo voorspelbaar.

LaatsteAvondmaal | 14-11-18 | 13:01

Beetje off topic, maar in Enschede stoppen er echt veel met roken!

Ko Ranzig | 14-11-18 | 13:00

Vietnamezen en Armeniërs

Joost2B | 14-11-18 | 13:03

In Amsterdam is dit soort trouwerij wegmisbruik dagelijkse kost. Afritten worden opgehouden, burnouts midden op de snelweg. Je kan het zo gek niet bedenken ik heb het ze met die huurbakken zien doen. En de politie? Die doet niets en kijkt er naar.

MaartRutte | 14-11-18 | 12:58

Je zal maar een pedo zum TYFUS slaan die met zijn gore poten aan je dochter zat en er 4,5 jaar voor krijgen en een dronken pool die drie mensen dood reed en na 2 jaar lachend weer aan de Borstj gaat zitten slurpen.... Iets met krome weergave van bestraffen...

dorstig! | 14-11-18 | 13:09

En de taakstraffen van 240 uur dan? Iedereen in Nederland wordt toch gelijk behandeld (artikel 1 van de grondwet).

pollie4 | 14-11-18 | 13:14

niet alleen in Amsterdam.. je moet wat over hebben voor de integratie.. toch!
lands eer lands wijs.... in bepaalde culturen is dit nl een standaard onderdeel bij een bruiloft.

fikkieblijf! | 14-11-18 | 13:57
▼ 1 antwoord verborgen

OM er is werk aan de winkel! aanklagen die hap. Verkeersveiligheid in gevaar brengen, ontnemen van het recht van andere verkeersdeelnemers om door te rijden (blokkkeren...?)etc etc. We hebben de blokkeer mocro’s gevonden! OM go for it!

Blonde Nel | 14-11-18 | 12:58

OM mag toch op eigen houtje aan een proces beginnen (zie Wilders), dus er is hier nog een schone taak voor het OM!

pollie4 | 14-11-18 | 13:15

Dus: "Vrijwel alle verkeersregels aan de laars lappen en medeweggebruikers in gevaar brengen" wordt afgedaan met een "goed gesprek"?

Schmalz | 14-11-18 | 12:58

Zo gaat dat in Nederland als de daders allochtoon zijn.

Franker | 14-11-18 | 13:06
-weggejorist-
WdeZwijger | 14-11-18 | 12:57

Ik wist niet dat de Mac over een halal menukaart beschikte?

HAL 9000 | 14-11-18 | 12:55

het is een een afhaalhal.

Tjemig | 14-11-18 | 13:46

Zijn er al kamervragen gesteld over dit zwaar polariserende bericht.

Lafayette | 14-11-18 | 12:54

"want we moeten met z'n allen toch niet willen dat Scandinavische verkeersvervelio's die een halve stad lam leggen met hun hinderlijke rijgedrag zich gekwetst voelen"

Er werd eens een schilderij met een varken verwijderd uit een gemeentehuis omdat zogenaamd moslims daaraan aanstoot zouden nemen. Degene die daarover klaagde was echter helemaal gen moslim(a), maar een autochtone vrouw.

Islamisering gebeurd in een zeer grote mate door autochtonen.

Peter_K | 14-11-18 | 12:54

Begrijp ik het goed dat er nu ook wordt opgetreden, als je na een waarschuwing en tegen alle verkeersregels over de trambaan bij het Centraal Station op hoge snelheid zeven Israelische toeristen aan gort rijdt, en je een boete krijgt?

Mammeloe | 14-11-18 | 12:54

Wat een verwarrend bericht. Als de handen van de geblurde personen ook waren geblurd had ik gewoon geloofd dat het scandinaviërs waren.

Leptob | 14-11-18 | 12:53

Kan eens iemand een Nederlandse versie van deze achterlijkheid maken? Dus met Nederlandse vlaggen uit huurauto's hangen, door rood rijden en op André Hazes dansen op kruispunten. Denk dat de stoottroepen van antifa direct uitrukken bij zoveel vlaggen. Kamervragen alles er op en er aan.

Repetitive Beats | 14-11-18 | 12:51

De Nederlande versie is er allang. De wielrenner op de rijbaan / Trudy ziet vandaag Sarah, toeter 3 keer / ik stuur met m’n knieën want ik moet ook tegelijk instagrammen. Allemaal varianten op het meer internationale Drake in my feelings challenge.

Zegtnietzoveel | 14-11-18 | 12:59

Toch leuk dat het bij de "etniciteit" in kwestie eerst met een goed gesprek werd geprobeerd. Dat daar niet iedereen voor in aanmerking komt, moge duidelijk zijn. En als mensen zich hierdoor gekwetst voelen, dan heeft men daar in dit geval schijt aan. Leve de "rechtsstaat".

Geïrriteerde Ed | 14-11-18 | 12:50

"Misgunners", zijn dat mensen die slecht kunnen schieten...?

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 12:49

Of Tottenham fans.

Pelforth | 14-11-18 | 12:53

Dat komt van het woord mispoge, jiddisch voor familie of vriend. Door de intensieve inspanningen van Fatima Elatik in het Joods-Marokkaanse Overleg komen dit soort woorden steeds vaker voor in hun straattaal. Zie kech (קעטש).

Mammeloe | 14-11-18 | 13:05

Je ziet ze vaker als ze de moskee uit komen
"mieschoenne.. mieschoenne.. hebbe jij gesien mieschoenne?"

Joost2B | 14-11-18 | 13:08

Soms lees je dit terug en dan schiet er een duistere donkere gedachte door je hoofd die zegt; er moet een punt zijn waarin een agent legaal een bijl uit z'n auto mag pakken en gaan inhakken op de overtredende voertuigen

niemand specifiek | 14-11-18 | 12:48

Daarom zitten jij en ik niet bij de politie denk ik...

Dirk III | 14-11-18 | 12:50

Fake news.

Er heeft er maar een boete gekregen.

Van maar liefst een paar honderd euro's.

Die krijgen normale mensen al voor veel minder.

Maar nee, de islamitische bruid en bruidegom "wilden het niet" he, en dan kan je maar beter luisteren als hoertje van de overheid.

Dat geld vangen we wel weer terug bij "gewone" mensen, he?
Die niet zo "lastig" zijn, he?

Omdat zij zich niet kunnen beroepen op een speciale dubbele maatstaf, een mildere behandeling van de overheid.

Scaramanga01 | 14-11-18 | 12:43

Een blanke zal geen racisme gaan schreeuwen als die wordt aangehouden, het is dan aanlokkelijk compensatiegedrag te gaan vertonen, m.a.w. brave burgers die een kleine overtreding begaan en geen grote bek opzetten extra hard aanpakken.

Crusher | 14-11-18 | 12:47

Dat bedoel ik. Één bekeuring slechts. Ben benieuwd of de snelwegblokkade door die AMG-sneuneuzen in Eindhoven dan misschien wel een werkstrafje heeft opgeleverd.

Dirk III | 14-11-18 | 12:49

@Dirk III, de grap is dat de verhuurders speciale AMG versies hebben. Uiterlijk wel, maar onder de motorkap niet.

Tjemig | 14-11-18 | 13:49

Ik voel me gekwetst vanwege de censuur op het vrij gebruiken van woorden. Mag ik ook een excuus?

Ramses Sappie | 14-11-18 | 12:43

Doe niet zo ratelband

Joost2B | 14-11-18 | 13:11

We wilden rijbewijzen innemen. Maar ja ze waren met heel veel. Dus wij dunne poep in de broek en deelden alleen waarschuwingen uit. Dat is onze politie. Als ik met een te hoge snelheid heb gereden en staande wordt gehouden dan is de eerste vraag: wilt u een advocaat? Zou die vraag ook aan deze groep gesteld zijn? Het is gewoon dikke k.. zooi en discriminatie van de witten. Bah!

Rdock | 14-11-18 | 12:42
-weggejorist-
Scaramanga01 | 14-11-18 | 12:49

Ik raak altijd in de war bij dit soort topics. Nu wordde politie verweten maar een boete uit te schrijven e bij de friezen hadden ze geen boete uit moeten schrijven. Wat is het nu? Of allemaal of geen. Je kunt niet zeiken over het feit dat zandnegers er geen krijgen en de Friezen wel.

miko | 14-11-18 | 12:41

zucht

schisis | 14-11-18 | 12:44

Spookrijden, door rood licht rijden... vind ik persoonlijk iets anders dan een snelweg vol laten lopen. Overigens vindt de politie dat laatste zelf ook. Dus meestal gaat het om jezelf informeren i.p.v. in de war te zijn. Volgens mij ben jij niet net zoals SB permanent in de war.

azijnseikerT | 14-11-18 | 12:52

Dan heb je blijkbaar de ontwikkelingen niet goed gevolgd. Vóór de blokkeerfriezen kenden we al jaren het fenomeen dat geïmporteerd volk met bruidsstoeten, politieke demonstraties zonder vergunning of ander soort feestjes, wegen en snelwegen blokkeerden en daarbij geweld en intimidatie niet schuwden. Daarbij werd nooit ingegrepen door justitie.
Maar nu men het voor Nederlanders wel strafbaar stelt en zelfs strafrechterlijk vervolgt, acht de gemiddelde Nederlander het niet meer dan terecht dat ook de allochtonen hiervoor strafrechtelijk worden vervolgd.
Heeft iets te maken met meten met twee maten.

Franker | 14-11-18 | 13:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Krijg ik voortaan ook eerst een waarschuwing als ik door rood rijd, of de telefoon hanteer, of 2km te hard rijd of fout parkeer?

boerk | 14-11-18 | 12:41

Nee, dan wordt je geacht een advocaat te nemen. En met een beetje pech krijg je een taakstraf of verkeerscursus.

Rdock | 14-11-18 | 12:44

Ben je islamitisch?

Nee? Vergeet het dan maar.

Scaramanga01 | 14-11-18 | 12:45

Ben je wit (strafbaar!)?
Dubbel betalen!

pennestront | 14-11-18 | 12:54

Lekker, allemaal een gratis Burger Royal van bruidegom Amiz.

Mammeloe | 14-11-18 | 12:41

Maar als ik het goed lees, is er dus welgeteld één bekeuring uitgedeeld? De rifproleten van de volgende bruiloft staan vast te bibberen in hun djellaba's.

His Lordship | 14-11-18 | 12:40

Voel me gekwetst dat er niet meer over woestijnen gesproken mag worden

zwarte haatbaard | 14-11-18 | 12:40

Dit land wordt verteerd door import van volk met 0,0 hersencel, maar wel met een ongelofelijke grote muil.

vluchtelingallergie | 14-11-18 | 12:38

Zelfs een amoebe heeft op een gegeven moment door dat ze speciale privileges hebben. Als ze maar stemmen op de juiste partij; diegenen die de islam als verrijking zien van westerse maatschappijen.

Scaramanga01 | 14-11-18 | 12:51

Dacht dat die zich verplaatsten per kameel. Met je nieuwe vrouwtje naar de harem...
Of ben ik nu een racist?

Accident_Prone | 14-11-18 | 12:38

Eerst neuqen ze die arme kameel.
Voltanken heet dat.......

pennestront | 14-11-18 | 12:56

een beetje voor de buhne als of de politie echt optreed tegen dit soort mensen
Als ik dit doe ben ik gelijk mijn rijbewijs kwijt
En bij dit soort mensen blijft het pamperen en nathouden

nachtbrakers | 14-11-18 | 12:35

Klopt, net als vorige week het breed uitgemeten bericht dat men in Wassenaar een bruidsstoet heeft bekeurd. Wordt landelijk in de pers gebracht ( wat volkomen ongebruikelijk is voor verkeersboetes) om maar net te doen alsof justitie niet met twee maten meet.

Franker | 14-11-18 | 13:18

Brandend zand en een verloren hart.

Sunir | 14-11-18 | 12:32

Die boetes doen die zandhazen dus niks. Waar ze wel goed ziek van worden is een mooie sierstreep op de zijkant van hun benzcabrio gezet met een flinke schroevendraaier. Kost wel enkele K'tjes bij de autospuitert..

stijlvollezak | 14-11-18 | 12:29

Doet ze niks, is allemaal private lease. Zodra de uitkering op is komt de takelwagen om de Paulus de bospooierbakken op te halen.

Acidbrain | 14-11-18 | 12:33

Nou, nu dan maar een werkstraf van 60 uur gaan geven aan al deze blokkeerders,
gezien de huidige jurisprudentie bij de Friezen...
.
(Voor de helderheid: Dit is dus ironie, de eerdere veroordeling was fout)

hotmint | 14-11-18 | 12:28

Gezien het Geenstijlische taalgebruik, heb ik een lichtgetint vermoeden dat ^mdm een frequent reaguurder is.
En dat mag natuurlijk niet van de boven hem gestelden.

Bijtendehond | 14-11-18 | 12:27

"woestijnrijders": goed gevonden! En iedereen weet meteen wat je ermee bedoelt.

mailadresonbekend | 14-11-18 | 12:26

Technisch gesproken is de Rif geen woestijn, eerder een door subductie (botsende wereldplaten) gevormd booggebergte met deels korstmossen en dwergstruiken, met name het deel bij de Betische cordillera. Op de Jbel Oukaïmed kun je skieen.

Mammeloe | 14-11-18 | 12:22

Technisch gesproken klopt dat. Maar cultureel gesproken is het wel degelijk een woestijn.

Koos Knak | 14-11-18 | 12:31

jajaja woestijnvriend

Ali Bundii | 14-11-18 | 12:36

Zeker Koos, de taal van de lokale Imazighen is alleen gesproken, het kent geen schift.

Mammeloe | 14-11-18 | 12:39

Tja, in Friesland en ook in Groningen trouwens met betrekking tot aarbevingsschade gelden nu eenmaal andere wetten dan in de randstad.

watazooi | 14-11-18 | 12:21

Alleen dit volk presteert het om bij een viering anderen te treiteren en de politie te provoceren. Fijn dat ze aangesproken zijn. Dat moet meer!

Repetitive Beats | 14-11-18 | 12:21

Het is in ieder geval vooruitgang. Zo'n twee jaar geleden eens een turkse bruiloft gezien op straat. Veel getoeter en lawaai en er stond een agent en keek er naar. Toen ik terloops zei dat je normaal een bekeuring voor onnodig claxonneren zou krijgen werd me door die agent duidelijk gemaakt me nergens mee te bemoeien anders zou ik problemen krijgen.

2voor12 | 14-11-18 | 12:20

Je moet op een mooie plek wonen. Het is hier wekelijks raak.

Repetitive Beats | 14-11-18 | 12:22

Jij woont in de buurt van Rutte....?

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 12:25

@2voor12 | 14-11-18 U is waarschijnlijk een witte man.

Acidbrain | 14-11-18 | 12:41

Van hogerhand nu toestemming gekregen eenmalig in te grijpen bij zo n vrolijke stoet?
Om het luider wordende morren van het volk te sussen?

Annetje1964 | 14-11-18 | 12:20

Correct. Sowieso de politie op sociale media is vrijwel altijd om het imago wat op te vijzelen. Zouden ze logischerwijs veel beter op een andere manier kunnen doen.
Helaas wordt dat door Den Haag onmogelijk gemaakt.

Boris die Sauertopf | 14-11-18 | 12:30

Ja, moet zeggen dat de timing wel verdacht is. Werd het argument van politie passiviteit bij dit soort acties niet genoemd in de blokkeer fries discussie?

Sunir | 14-11-18 | 12:31

politie-correct

Cor Netto | 14-11-18 | 12:40
▼ 1 antwoord verborgen

Woestijnrijders, zandnegers, strontridders, what’s in a name?

Cheeky Bastard | 14-11-18 | 12:20

Nu op de NPO, tis traumatisch voor getinte mensen, om aangehouden te worden door de Nederlandse Politie, ach, ach, we moeten die zielige mensen helpen...

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 12:20

Is ook best traumatisch voor "witte mensen " om door 3 getinte mensen op de grond gegooid te worden en beroofd van hun net gepinde geld.
Mijn 83 jarige moeder weet er alles van.

Annetje1964 | 14-11-18 | 12:48

Hopelijk gaat het weer goed met moeders???
En heeft ze geen aanklacht aan de broek vd daders, dat moeders deze daders uitgelokt zou hebben?
Zou zo maar kunnen in het eerlijke NL.

De-Glijdende-Rechter | 14-11-18 | 13:51

Op wat blauwe plekken na ging het lichamelijk goed maar geestelijk is een ander verhaal.
Daders nooit gepakt gingen er op scooters vandoor gelukkig maar he want zou wel heel traumatisch zijn geweest zo n aanhouding door die enge racistische popo.

Annetje1964 | 14-11-18 | 14:14

Hier bij mij voor de deur komen meerdere malen per week trouwstoeten voorbij met onze geliefde Turkse medelanders. Ik heb nooit geweten dat je met slechts een uitkering en heel veel kinderbijslag zulke dure auto's kan rijden.

HaagsHaram | 14-11-18 | 12:20

berbaar de woenstijnheld

Ali Bundii | 14-11-18 | 12:38

Afgunst op een turk in een huurauto??.... hoe dan Berbaar?

Pierre Lebon | 14-11-18 | 12:46

@Berbaar | 14-11-18 | 12:33

Leg eens uit wat “afgunst” te maken heeft met een legitieme vraag? Ik wil je best wijken met sociale huurhuizen laten zien, waar een Porsche Panamera, BMW X5 en Mercedes AMG in de straat staan. En niet slechts voor een week, dus vrijwel zeker niet gehuurd. Of kom jij alleen in de ‘gegoede’ buurten?

DankeSchon | 14-11-18 | 13:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Aii realiteit bij de politie? Dat gaat interne zaken onderzoeken reken maar.

Repetitive Beats | 14-11-18 | 12:19

Politie doet heel stoer op internet maar verspillen hun tijd. Straffen zijn er niet of minimaal. De geïmporteerden doen het dus morgen gewoon weer en lachen zich kapot.

Pislinq | 14-11-18 | 12:19

Volgens mij ligt in het land waar ze een paspoort van hebben toch echt een woestijn, Sahara genaamd, dus wat is nu het probleem!?

PijlVader | 14-11-18 | 12:18

Verdomd. De Spaanse Sahara, het illegaal door Marokko geannexeerde deel, inclusief een enorme muur. Goed dat Antifa, Groenlinks, Amnesty en Denk wekelijks zoveel aandacht schenken aan deze militaire bezetting, de illegale nederzettingen en oproepen de producten van daar te boycotten.

Mammeloe | 14-11-18 | 12:30

Democratische gelijkheid a la PvdA: one rule for one and one for another. En dan maar verwonderd kijken dat er een ruk naar rechts is... en die gaat nog groter worden (helaas)

Slough | 14-11-18 | 12:18

Als dat witte Nederlanders waren geweest hadden ze allemaal een bekeuring, een boete en misschien wel meer gekregen.
Nu laten ze deze groep overlast maken en doen ze geen fuck.
Net zoals zwarte piet haters veilig zijn en ook extreem links veilig is.
En dan maar op TV roepen dat dit de beste rechtsstaat van de planeet is.
Je wordt er kotsmisselijk van!

pejoar | 14-11-18 | 12:17

@Dirk III | 14-11-18 | 12:27
Gewoon optreden, er is een scala van mogelijkheden in de wet.
Doet men dus nu blijkbaar en da's mooi.

Berbaar | 14-11-18 | 12:32

@Berbaar, en waarom is er na alle overtredingen volgens de berichtgeving slechts 1 persoon beboet nadat hij weer in de fout ging? Dat valt toch niet te rijmen.

Dirk III | 14-11-18 | 12:45

BLANKE Nederlanders.

Bijtendehond | 14-11-18 | 12:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Paar weken geleden dagje Amsterdam, hoek weesperzijde,ruyschstraat over de Amstel, zelfde terreur en intimidatie, lange stoet geen popo te zien.Snel optrekken, remmen, elkaar passeren, scheuren: wij zijn hier de baas en kunnen alles flikken. Geen stenengooier te bekennen, helaas.

ger1306 | 14-11-18 | 12:16

Als u met een waxinelichtje had gegooid, was u in het gevang gekomen...

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 12:37

Had meteen van elke auto maar eens achterhaald of hij met zwart of wit geld of wellicht zelfs gestolen geld betaald is, dan zet je pas werkelijk een streep in het zand.

Watching the Wheels | 14-11-18 | 12:16

Mijn idee, elke auto natrekken. Als je dit niet de kop indrukt heb je straks nog meer doden door woestijnrijders. Ze rijden nu al veel mensen aan gort omdat ze steevast niet kunnen en willen begrijpen dat je niet met 120 in de bebouwde kom moet rijden. www.omroepbrabant.nl/nieuws/243596/Fa...

Dirk III | 14-11-18 | 12:22

Meestal huren ze die wagens voor een dag.

Stratum | 14-11-18 | 12:32

.. en waar gaat de bevolking dan heen?

Joost2B | 14-11-18 | 12:34

Joost2B | 14-11-18 | 12:34

Atlantis?

Bijtendehond | 14-11-18 | 12:52

Noem het gewoon bij de naam. Fucking zandnegers.

Vanilla | 14-11-18 | 12:16

Ik noem ze kütlüllen.

Kop Kaaz | 14-11-18 | 13:48

Prima gewerkt door oom agent.
Afgelopen weekend kreeg zo'n stoet bij Wassenaar ook al prenten vanwege misdragingen.
Aan een beetje vrolijk getüter stoort geen mens zich maar als een stelletje randdebielen de rest van het verkeer in gevaar brengen, is terecht op de bon of erger.

Berbaar | 14-11-18 | 12:16

Toevoeging: ipv geen mens had er "alleen azijnzeikerTs" moeten staan.
QED

Berbaar | 14-11-18 | 13:04

allesofniks | 14-11-18 | 12:23
En hoe oud is die "culturele traditie"? 50 jaar diepgeworteld? Sinds het laatste geretardeerde ezeltje ritueel en halal geslacht cq uitgebloed werdt? Moeten we respect voor hebben, ik zie het al. Een stel wilde tüterende mongolen (letterlijk) respecteren...

Acar_ketimun | 14-11-18 | 20:22

Als je t over "mensen" hebt heb je t nog steeds niet over jezelf berber.

vic_typh | 15-11-18 | 17:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Te weinig, te laat, te opzichtig om te laten zien dat ze nu wel (een keertje) iets doen.

Just for show

IkWilOokWatZeggen | 14-11-18 | 12:16

Prima werk, politie. Bedankt. Maar één dingetje blijft echt zuigen.
Bij u en elk ander die 'hun' schrijft waar het 'hen' moet zijn.
Zo, ik ben voor vandaag weer klaar met zeiken.

Van Zessen Klaar. | 14-11-18 | 12:15

En het is nog niet eens zes uur ('s avonds dan)

Bijtendehond | 14-11-18 | 12:51

Ook gek. Als ik te hard rij, krijg ik een bekeuring thuis. Als het een Marokkaan is, gaat de politie in gesprek. Blijven pamperen jongens.

wapster | 14-11-18 | 12:15

Net zo gek, sla iemand met een sneeuwschep, 4 jaar. Sla iemand met een betonschaar, schoffelen.

rightwing | 14-11-18 | 12:27

rightwing | 14-11-18 | 12:27
OT, maar wel een goed voorbeeld van rechtsongelijkheid, zeker als je de motivaties er achter bekijkt

Joost2B | 14-11-18 | 12:40

Gewoon een jas met bontkraagje aan doen, werkt goed

Man.man.man | 14-11-18 | 12:46
▼ 1 antwoord verborgen

Lekker als huwelijksdiner halal big mac met spek eten bij MacDonalsd's.

Pislinq | 14-11-18 | 12:14

Woestijnrijders....
Hier gaat iemand op het matje geroepen worden die heeel diep door de knietjes moet.
Want dat kan natuurlijk niet bij iftarminnend politieNL.

jemagookniksmeer | 14-11-18 | 12:14

Tja, hoe durf je zoiets nog te benoemen tegenwoordig als je in dienst bent bij de overheid. Dan wordt je gestraft.

Dirk III | 14-11-18 | 12:16

Snap ik niet want iedereen mag in de woestijn rijden

Mark van Leeuwen | 14-11-18 | 12:22

Dan heb je een autoverhuurbedrijf, stinkt in één keer heel je wagenpark naar knåckerbröd.

RickTheDick | 14-11-18 | 12:13

Of knöflöök

Kop Kaaz | 14-11-18 | 13:46

Mag 'zandbak' nog wel?

benjeallanggek | 14-11-18 | 12:13

Feyman, je mag ook geen Eskimo meer zeggen maar Inuit. ;-)

miko | 14-11-18 | 12:33

Volgens mij staan in dit stuk al alle argumenten benoemd waarvoor de blokkeer-friezen een taakstraf hebben gekregen. Hinderen op de openbare weg, in gevaar brengen van mede weggebruikers, het rijden in gehuurde "bakken" waarvoor ongetwijfeld druk afspraken zijn gemaakt via whatsapp. Die ene bestuurder zal weinig onder de indruk zijn van een boete, daar zal het bruidspaar en rest ook aan gaan mee betalen. Niemand van die hele club zal onder de indruk zijn van dit symbolische gedrag. Ik verwacht ook hier minimaal forse taakstraffen. OM, doet eens gelijkheid in Nederland.

Ruikbaard | 14-11-18 | 12:12

Berbaar | 14-11-18 | 12:19
Je elpee blijft weer eens hangen.

Vanilla | 14-11-18 | 12:23

Als ik jouw mening wil horen Berbaar, rammel ik de volgende keer even met de pispot. Deal ?

Ruikbaard | 14-11-18 | 12:24

Berbaar | 14-11-18 | 12:19

Vrij verkeer van personen zegt je niets?
Tuurlijk wel, het komt je alleen niet uit deze keer.

Bijtendehond | 14-11-18 | 12:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ben al enige tijd opzoek naar de reactie van Utrechtse kinderen op het minions debacle enkele jaren geleden. Ik herinner me heel goed dat de kinderen zelf liever Pieten hadden maar gek genoeg is dat materiaal weg foetsie. Vraag hierbij de hulp van het roze leger...

Bac | 14-11-18 | 12:12

Joost2B erg fijn dat je helpt zoeken maar lees mijn tegel is goed, waar in jouw artikel komen de kinderen aan het woord?

Bac | 14-11-18 | 12:43

Dus de gutmenschen in de comments koppelen het woordje "woestijn" meteen aan Marokkanen? Ik wist nog helemaal niet wat voor etniciteit de bestuurders van deze auto's hadden of wat voor etnische bruiloft het was. Had uiteraard wel een vermoeden.

Maar de gutmenschen hebben dat keurig voor mij verduidelijkt. Had ook niets anders verwacht.

LangeTijdGeleden | 14-11-18 | 12:11

U ziet vaak blanke autochtonen hetzelfde doen...?

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 12:15

Geen showproces vanwege gevaarlijke situaties veroorzaken deze keer?

Wonderlijk! | 14-11-18 | 12:11

Wanneer zendt de staatsomroep de videobeelden uit? Hebben de hermandad wel netjes alle namen genoteerd van de blokkeernomaden? Waar kunnen wij collectief aangifte doen met voorbedrukte aangifteformulieren? Wanneer maakt het OM een voorlichtingsfilmpje voor Jip en Janneke? Welke lange werkstraf gaat het OM eisen voor het het ontnemen van het recht of vrij aan het verkeer te kunnen deelnemen? Wanneer wordt het bruidspaar uitgenodigd bij Twan om hun kant van het verhaal te vertellen? Zo veel vragen maar het blijft zo stil...

Solar666 | 14-11-18 | 12:10

De vraag stellen is hem beantwoorden, maar de antwoorden zijn: nee, niet en nooit, ook wel aangeduid als 3N.

Here's Freddy | 14-11-18 | 14:37

Zie je wel, ies rasies. Alleen maar omdat ze van woestijnachtige afkomst zijn. Jaloerse kkkaaskoppen. Tegen Nederlanders die zich misdragen in het verkeer wordt nooit opgetreden.

Een paard | 14-11-18 | 12:09

Haha de Mekka’s denken met hun provocerend gedrag de kufars te kunnen intimideren. Gelukkig hebben wij de popo die zich niet laat intimideren, oh wacht laten we tekst aanpassen. Intimideren kun je leren, whollah

Bill Cosby | 14-11-18 | 12:09

Honderden euro's boete, lijkt veel maar is weinig voor zo'n dealertje.

Kuifje-in-Afrika | 14-11-18 | 12:09

En de vraag of het ook betaald gaat worden of uiteindelijk bij de schuldenberg terecht komt. Of een andere rif die genoeg doeko's heeft gaat sponseren..

fikkieblijf! | 14-11-18 | 12:30

Dus als de blokkeerfriezen in AMG's de weg onveilig hadden gemaakt, dan waren ze er met 1 boete vanaf gekomen...? Goed om te weten.

Ton8695 | 14-11-18 | 12:09

Daar zeg je zo wat.

schijtzat | 14-11-18 | 12:12

Je verkleedt een koppel als bruidegom en bruid en klaar is kees

allesofniks | 14-11-18 | 12:26

Aan de schrijfwijze van de politie te zien, waren zij al heel klaar met deze woestijnrijders.
Vraag is dus: is er al die tijd van hogere hand aangegeven dat zij niet mochten optreden?

Hoe dan ook: Lekker gewerkt, pikken en vagijnen!

Croxifoxio | 14-11-18 | 12:08

Hohoho, woestijn mag niet want stigmatiserend.

Kuifje-in-Afrika | 14-11-18 | 12:10

Rassies!!1!

Mahatma | 14-11-18 | 12:08

Cröwdfündüng dan maar?

Hollende_Kleurling | 14-11-18 | 12:08

Ja, goed plan. Hoeveel dirham gaan ze ophalen?

Kuifje-in-Afrika | 14-11-18 | 12:10

Tütür als je öök dönnert!

Hollende_Kleurling | 14-11-18 | 12:15

Krautfundung?

Langshetrandje | 14-11-18 | 12:21

Taakstraf?

Beste_Landgenoten | 14-11-18 | 12:07

240 uur minimaal.

Kuifje-in-Afrika | 14-11-18 | 12:11

LOL, 240 uur!

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 12:12

Taakstrafff. nu niet te veel wensen op deze zonnige dag. het feit dat er 1 trouwstoet is aangesproken wil niet zeggen dat het nu gaat veranderen met onze kansparels. dit gedrag zit nu eenmaal in hun geenen.

bert.s | 14-11-18 | 12:28

Tamelijk dociele woestijnrijders, dat dan weer wel.

brughslurph | 14-11-18 | 12:06

Van de groep wegpiraten is dus in eerste instantie helemaal niemand beboet. Er kreeg maar een persoon een boete, en dit toen hij voor de tweede keer roekeloos reed.

orange pekoe | 14-11-18 | 12:05

Ja, terwijl het blijkbaar al een hele tijd aan de gang was aangezien het meldingen regende. Bij bepaalde groepen mag blijkbaar alleen nog maar gedeëscaleerd worden. Iets met kort lontje of zo.

SamV | 14-11-18 | 12:09

Dit lees ik ook, waarom niet direct beboet? Ook raar dat burgers eerst melding moeten maken alvorens de politie poolshoogte gaat nemen.

Graag kamervragen hierover, zeker omdat een blanke per direct beboet wordt bij maar de kleinste overtreding, het ruikt dus naar discriminatie en racisme van de politie

allesofniks | 14-11-18 | 12:12

Scandinaviers? Daar wonen geen finnen en/of Finnen. En smiley/icoontjes in de blog tekst? Kan iemand @Mosterd een Zwitsal geven?

BLR | 14-11-18 | 12:05

Politiek gezien heb je gelijk. Geografisch mag je jezelf een zwitsalletje toekennen.

Jos Tiebent | 14-11-18 | 12:42

@Jos Tiebent: zelfs een zwitsal weet dat finland niet op het scandinavisch schiereiland ligt.

bonaire | 14-11-18 | 20:05

Ik vraag me af, waar huur je een AMG, en dan nog, zo een auto huren is normaliter niet te betalen. Zeker niet van een uitkering.

WaltherP99 | 14-11-18 | 12:05

Is standaard in die kringen, dure auto huren voor het weekend he, om te patsen.

Graaisnaaiert | 14-11-18 | 13:47

@Van Zessen Klaar.
Ghehehe. Mooi detail. Viel mij ook al op.

Basil Fawlty | 14-11-18 | 16:17

Nou, weer wat bijgeleerd. Maar als dit soort kennis gemeengoed is, dan zou de hermandad daar toch onmiddelijk op moeten controleren, en dat geteisem aanpakken.

WaltherP99 | 14-11-18 | 19:15
▼ 8 antwoorden verborgen

Woestijntuig dus.

lacucaracha | 14-11-18 | 12:01

Oef ...Wat een geruststelling ....Dan word ik , wanneer ik word aangehouden omdat de batterij van achterlicht leeg is , wel aangehouden maar ik ben vanaf nu geen "asociaal tuig dat onverantwoord de weg op gaat " genoemd...Da's progressie en innovatie .....

LostBrigade | 14-11-18 | 12:01

Aanpassen of oppleuren.

Dr_Johnson | 14-11-18 | 12:01

Opppleuren dus.

lacucaracha | 14-11-18 | 12:13

Ik vrees geen van beide

HeleKluif | 14-11-18 | 12:56

Alleen beboet , waar blijft dat over een aantal weken uitgesmeerde publieke proces dat als voorbeeld functie moet dienen? Of hebben we met deze inteelt groep al meer dan de helft te pakken

Chris1 | 14-11-18 | 12:00

Het is in ieder geval een begin. Hiervoor mochten ze gewoon compleet hun gang gaan.

2voor12 | 14-11-18 | 12:03

Eens, denk dat hier ook maar eens een filmpje over gemaakt moet worden door het OM. Een mooi showprocess is hier ook wel op z’n plaats, OM heeft tijd zat zie maar waar ze de laatste tijd mee bezig zijn

allesofniks | 14-11-18 | 12:16

2voor12 | 14-11-18 | 12:03:
.
Dit dus, er lijkt een ommekeer aan te komen en dat is gunstig. Behoud en bescherm de goeden en pak het waardeloze criminele onaangepaste haantjestuig kei- en keihard aan. Alleen dat al zal ze hoop ik aan het nadenken zetten...

Graaisnaaiert | 14-11-18 | 13:37

Hahaha, iedereen vindt het en is het met hem eens. Maar ja, de Haagse deugstolp vindt van niet dus mag de agent zich even bij de chef melden. Zo rolt Nederland natuurlijk. Multiflauwekul moet en zal een succes zijn.

RenHoek | 14-11-18 | 12:00

En zo niet? Dan toch!

De Bredaonaar | 14-11-18 | 12:16

Het regende letterlijk meldingen?
Kwamen de meldingen echt uit de lucht vallen of weten ze niet wat het woord "letterlijk" betekent?

Pranfeuri | 14-11-18 | 12:00

De zin loopt lekkerder met “letterlijk” en iedereen begrijpt wat ze bedoelen. Dan is het volgens mij toegestaan in zesjes land Nederland. Op de middelbare school krijg je er waarschijnlijk extra punten voor, omdat je een stukje poëzie toegevoegd hebt.

BLR | 14-11-18 | 12:09

De pieten discussie heft blijkbaar als resultaat dat tolerantie weg is, ben benieuwd welke bevolkingsgroepen hier het meest last van gaan krijgen?

Bac | 14-11-18 | 11:59

tolerantie kwam en komt alleen maar van 1 kant, dus retorische vraag!

allesofniks | 14-11-18 | 12:18

Het was een ludieke actoe

Woekerpaulus | 14-11-18 | 11:59

Koop een kroontje en je kunt foutief geschreven woorden na publicatie nog aanpassen! altijd handig

HeleKluif | 14-11-18 | 12:53

Wat is er mis met een woestijn? Ik vind mooi, is toch ook natoer!

de directeur | 14-11-18 | 11:59

Ik voel mij gekwetst doordat we woestijnrijders niet meer mogen benoemen. Bah.

Godnondejusdorange | 14-11-18 | 11:58

Jan de Rooy draait zich om in zijn graf. De enige echte woestijnrijder die we ooit hebben gehad. Koning Desert.
Fake edit: oh, hij leeft kennelijk nog volgens google; dacht dat hij ziek was en inmiddels was overleden, maar gelukkig niet dus.

Graaisnaaiert | 14-11-18 | 13:33

[email protected] politie. Ook de aanpassing van de tekst.
Kan deze drogreden m.b.t vergelijken met de blokkeerfriezen ook weer de prullenbak in.

Superior Bastard | 14-11-18 | 11:58

En waarom dan wel?. Beiden partijen zijn een last voor het overig verkeer. De ene partij komt er vanaf met een waarschuwing (op de opperkneus na die het gewoon nog een keer doet dan). De andere partij krijgt geen waarschuwing en mag zich voor de rechter verantwoorden en krijgt taakstraffen en een aantekening in hun strafblad...

Bill le Koek | 14-11-18 | 12:16

Bill le Koek | 14-11-18 | 12:16
Omdat er toevallig geen demonstratie was gepland die door de Turken werd belemmerd?
Ik noem maar iets hoor.

Superior Bastard | 14-11-18 | 12:21

Superior Bastard | 14-11-18 | 12:2

Heb je wel eens van "vrij verkeer van personen" gehoord?
Oftewel dat iedereen het recht heeft zich te verplaatsen zonder gehinderd te worden?
Dat geldt ook binnen de nationale grenzen, hoor.

Bijtendehond | 14-11-18 | 12:31

Zo een trouwstoet, is niets anders, dan ff laten zien wie hier de baas is...
Niet de pliesie.

Kanarie_Geil | 14-11-18 | 11:58

Marokkanen, je zou bijna aan Darwins origin of spieces beginnen te twijfelen

12pints | 14-11-18 | 11:58

The_Master_Bear | 14-11-18 | 12:07
Nee ook niet de hoeveelheid die er geneukt word.

miko | 14-11-18 | 12:24

De wet van de sterkste, de agressiefste
.. toekomst zal uitwijzen of ook hier diegene die zich het best kan aanpassen, en vervolgens zichzelf kan weren toch weer bovenop komt

Joost2B | 14-11-18 | 12:57

"Survival of the fittest" komt op dit moment bij menselijke evolutie helaas op de tweede plaats omdat mensen in Europa in de regel sowieso wel in leven gehouden worden (met uitkeringen en ziekenzorg). Wat tegenwoordig echt telt is het vermogen om je eigen genen in de volgende generatie te krijgen, en sinds de massale introductie van de pil halverwege de jaren '60 doen de Europeanen dit bijzonder slecht en de moslims doen dit bijzonder goed.

Wladimir 1928 | 14-11-18 | 13:53
▼ 1 antwoord verborgen

'Beboet'. Goh, daar zullen ze wel van onder de indruk zijn!

blikjegrolsch | 14-11-18 | 11:57

Niet dus. Want die boetes worden via een om weg door u en ik betaald.

Here's Freddy | 14-11-18 | 14:33

Woestijn vervangen door andere vegetaties. Net doen alsof je politiek correct bent maar nog steeds een dikke vinger geven aan de geitenrijders.

JanVergoor | 14-11-18 | 11:57

En iedereen die zich gekwetst voelt nu nog een knuppel in de nek (en dan ben ik mild uit mijn nek aan t lullen)

Hemmenaar7 | 14-11-18 | 13:27

Goh, al de tweede keer dat aso-finnen worden aangepakt. Hebben de blokkeerfriezen toch maar mooi bereikt.

2voor12 | 14-11-18 | 11:57

demaup | 14-11-18 | 12:41 |
Nice! (bizar artikel)
Zouden ze dagelijks moeten doen!
Krijg je net zulke gefrustreerde gekkies als in het M.O., die gasten hebben geld als water, maar kunnen er helemaal niets mee... (alles = haram)

Joost2B | 14-11-18 | 13:02

Kuygedrag op de weg moet inderdaad gewoon worden aangepakt, of het nou Kees of Achmed i die zich misdraagt. Helaas kwam Achmed er nog te vaak mee weg als hij een grote bek opzette, begon te dreigen en/of racisme te roepen maar mooi dat daar een kentering in lijkt te komen. Gelijke imams, gelijke djellaba's, om het maar even inclusief te zeggen. Zal ze niet lekker zitten, dat alfavolk.

Graaisnaaiert | 14-11-18 | 13:12

Graaisnaaiert | 14-11-18 | 13:12 | Gelijke imams, gelijke djellaba's, om het maar even inclusief te zeggen.

Mooi......... heel mooi.

Kop Kaaz | 14-11-18 | 13:38
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken