achtergrond

Geenstijl

AD loopt aan het tuigje van adverteerders

Deel Zoveel in het feuilleton 'Persgroep aan de leiband van de pecunia'.

Raaarrrrrr. Een stukkie in de Algemene Dagkoopjesfolder over dat "medewerkers van de Apenheul veel vaker kinderen in tuigjes zien". En dan duiding van K*dspl*z*, een verkoper van de onderhavige tuighjes, die op mag treden als expert. Met zelfs een eigen verkoopfoto van tuigjes boven het "premium" bericht. Wat leren we hier eigenlijk van, behalve dat de dode bomen op sterven na dood zijnde geldhoeren zijn? Misschien dat tuigjes voor kinderen eigenlijk best een goed idee zijn? Dat het jammer is dat alleen sommige jongeren kinderen aan de lijn moeten? Dat de grappigste apen van de Apenheul die apen zijn met smartphones en grijze Toyotae? As soon as you step through the gates you become part of the exhibition, ten slotte. Nouja. Niet vreemd allemaal, het Persgroepbeleid kennende.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.