AD loopt aan het tuigje van adverteerders
Deel Zoveel in het feuilleton 'Persgroep aan de leiband van de pecunia'.
Raaarrrrrr. Een stukkie in de Algemene Dagkoopjesfolder over dat "medewerkers van de Apenheul veel vaker kinderen in tuigjes zien". En dan duiding van K*dspl*z*, een verkoper van de onderhavige tuighjes, die op mag treden als expert. Met zelfs een eigen verkoopfoto van tuigjes boven het "premium" bericht. Wat leren we hier eigenlijk van, behalve dat de dode bomen op sterven na dood zijnde geldhoeren zijn? Misschien dat tuigjes voor kinderen eigenlijk best een goed idee zijn? Dat het jammer is dat alleen sommige jongeren kinderen aan de lijn moeten? Dat de grappigste apen van de Apenheul die apen zijn met smartphones en grijze Toyotae? As soon as you step through the gates you become part of the exhibition, ten slotte. Nouja. Niet vreemd allemaal, het Persgroepbeleid kennende.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
MOOI WEER! Even bij het AD lezen hoe we die groene terrastegels dit jaar weer schoon krijgen
Vertel het ons, o Algemeen Dagblad
GELEKT. Geheim vonnis Royce de Vries vs. AD: censuur gebaseerd op rapport privé-detective
Geen artikel over Khalid Kasem vanwege veiligheid Royce de Vries
Wat handig dat het AD voor deze ene keer met 'vijf vragen over zonnepanelen' komt!
Wat is het toch een nodige krant